Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44
geen toestel gevonden geeft ie dan aan

EDIT:

als ik in verkenner Mobile aanklik, gaat me telefoon uit en meldt ie dat me verbinding is verbroken :/

[ Voor 61% gewijzigd door bunneh op 05-11-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het nu, bedankt iedereen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
hmm mijn datakabel werkt helaas nog steeds niet (zie probleem een aantal replies terug)

een ander vraagje..
hoe stel ik calling faces in..?...kan dat nergens kiezen lijkt het wel..
en ook melodietjes die ik bv met een mms bericht kan meesturen kan ik nergens op me telefoon terugvinden....wil graag 1 van die geluidjes voor me wekker bv instellen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44
bij mij werkt mijn datakabel ook niet, snap er geen reet meer van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
Ik zit net es te kijken naar dat koortje wat bij de M55 zit, maar ik zie geen mogelijkheid om het vast te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand de datakabel van http://www.salesplaza.nl gekocht?
waar gaat i eigenlijk in(in de pc?) niet in de usb ? maar in wat dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Kayz schreef op 06 november 2003 @ 23:00:
Ik zit net es te kijken naar dat koortje wat bij de M55 zit, maar ik zie geen mogelijkheid om het vast te maken :?
koordje is voor de cam
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 23:20:
iemand de datakabel van http://www.salesplaza.nl gekocht?
waar gaat i eigenlijk in(in de pc?) niet in de usb ? maar in wat dan wel
serieele poort

[ Voor 35% gewijzigd door schaduw op 06-11-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Laatst online: 01-05 21:12
schaduw schreef op 06 november 2003 @ 23:24:
[...]

koordje is voor de cam
Ow, haha :P Stom, zat ook bij de camera in het doosje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om met behulp van die Siemens DataSuite en/of een ander progje afspraken e.d. in de m55 te zetten. :?

Ik zie niet echt een functie die daarop lijkt, maar het lijkt me wel handig om afspraken van de computer in de telefoon te zetten en andersom.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:14
[...]

koordje is voor de cam

[...]
Koortje kan ook achter de accu tussen het klepje door. Haal je accu er maar eens uit en je zal zien wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Bij mij thuis deed mijn datakabel het ook niet, hier op mijn stage adres doet hij het prima i.c.m de Siemens Data Suite.
Thuis draai ik Windows XP +Sp1, en hier Windows 2000 + Sp3, zou dat uit kunnen maken?
Mischien wat spelen met de compatibiliteitmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:09
Ik heb hier ook Win XP SP1, en bij mij werkt de datakabel zonder problemen of rare truukjes.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt hier op Windows XP + Sp1, en op m'n laptop met Windows 2000 + Sp4 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard beltoon vond ik best mooi en apart. Maar ik weet niet meer welke dat was, en volgens mij staat ie ook niet onder de standaard beltonen. Tenzij ik me de precieze beltoon gewoon niet meer kan herinneren :{

Weet iemand welke dat nou is, of hoe ik die krijg ingesteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ah, besturingssysteem problemen vallen af dus.
Helaas kan ik dit weekend niet meer bezig met mijn telefoon, omdat ik mijn datakabel heb laten liggen op mijn stage :'(
Iemand al geprobeerd om die I-Mode firmware eruit te krijgen?
Die standaard plaatjes kun je verwijderen door via SDS je telefoon te benaderen en daar de map "Costumization" oid te verwijderen.(Volgens mij, aangezien dat de enige plaatjes zijn die daar in staan en verder niks)Het is wel een verborgen map, dus mischien moet je even je map instellingen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
alwinh schreef op 07 november 2003 @ 12:22:
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om met behulp van die Siemens DataSuite en/of een ander progje afspraken e.d. in de m55 te zetten. :?

Ik zie niet echt een functie die daarop lijkt, maar het lijkt me wel handig om afspraken van de computer in de telefoon te zetten en andersom.
Kijk nog eens goed via een van de drie iconen nl "Synchronisatie van Siemens-telefoon met Outlook" kan dat allemaal hoor (afspraken - taken en meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook sinds kort de M55 met een datakabel, maar zoals ik al heb kunnen lezen, ben ik niet de enige die de datakabel niet werkend krijg ...

Ik draai windows XP(SP1) en heb de Siemens Data Suite v 1.0.0.76 geinstalleerd.
Op beide m'n laptop en desktop(allebei zelfde OS) wilt het niet werken.

Heb geprobeerd in de device manager de baud rate van de compoort in te stellen op verschillende snelheden en nog hielp het niet ... (wat voor baud rates gebruiken jullie? )

heeft iemand een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Heey mensen ik heb ook een datakabeltje gekocht ... echt super is dat.
Ik heb via Kazzaa een zooi beltonen kunnen downloaden das niet normaal ! Ik vind de ringtones die er bij zitten namelijk nix voorstellen.
Ik wil nu eigenlijk nog de start- en uitschakelanimatie wijzigen. Dat ius nu iets van I-mode > opzich wel geinig, maar ik heb inmiddels Vodafone ;) >:)
Weet iemand hoe ik aan die (kleur) animaties kan komen ? Weet ook iemand waar ik nog mooie (gratis) achtergrondjes kan wegtrekken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op 08 november 2003 @ 11:34:
Heey mensen ik heb ook een datakabeltje gekocht ... echt super is dat.
Ik heb via Kazzaa een zooi beltonen kunnen downloaden das niet normaal ! Ik vind de ringtones die er bij zitten namelijk nix voorstellen.
Ik wil nu eigenlijk nog de start- en uitschakelanimatie wijzigen. Dat ius nu iets van I-mode > opzich wel geinig, maar ik heb inmiddels Vodafone ;) >:)
Weet iemand hoe ik aan die (kleur) animaties kan komen ? Weet ook iemand waar ik nog mooie (gratis) achtergrondjes kan wegtrekken ?
je zou opzich om van al die imode rotzooi af te komen even naar www.my-siemens.com kunnen gaan en dan die nieuwe firmware downloaden en op je m55 zetten.

wat voor OS draai jij eigenlijk ? en wat heb je gedaan om ervoor te zorgen dat je datakabel werkt? want die van mij doet het dus niet

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Data Suite programmaatje krijg ik zelf ook niet aan de praat. Bij mij blijft een groot gedeelte lichtgrijs (niet beschikbaar) en wordt er gevraagd een telefoon aan te sluiten. Maargoed, ik heb het nooit gebruikt, ik gebruik gewoon een andere programma, die heb ik echter van mijn broertje gekregen. Dus waar te downloaden weet ik niet :)

De file heet "dataexchangesoftware_v267", met Google geeft het wel wat hits, dus leeft je uit :+ Misschien dat het daarmee bij jullie ook wel werkt :)

Maar misschien zeg ik ook wel wat doms nu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:35
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 12:35:
[...]

je zou opzich om van al die imode rotzooi af te komen even naar www.my-siemens.com kunnen gaan en dan die nieuwe firmware downloaden en op je m55 zetten.

wat voor OS draai jij eigenlijk ? en wat heb je gedaan om ervoor te zorgen dat je datakabel werkt? want die van mij doet het dus niet
Heeft iemand het al geprobeerd met die nieuwe firmware om die imode shit eraf te krijgen. Ik vind het een mooi telefoontje, net binnen. Alleen dat domme imode he.... moet er gewoon uit, standaard moet ie zijn. Iemand al ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ik vind het echt k*t dat ik die stomme kabel heb laten liggen op mijn stage, anders had ik dit weekend geprobeerd die i-mode shit eruit te slopen.
Je zou het kunnen proberen met een firmware update, als je een officiele firmware update van my-siemens download kan ik er bijna niks fout gaan.
Zorg wel dat je batterij 100% vol zit en dat je niet met een laptop werkt die net op het moment van flashen uit kan vallen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Bertuss schreef op 08 november 2003 @ 11:34:
Ik heb gewoon die map 'operator' in customisation gedelete, volgens mij ben je er dan toch al? Ik krijg weer die kewle M55 animaties iig.
Volgens mij hoef je helemaal niet te FW-updaten om 'die i-mode zooi' eruit te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op 08 november 2003 @ 16:07:
[...]

Heeft iemand het al geprobeerd met die nieuwe firmware om die imode shit eraf te krijgen. Ik vind het een mooi telefoontje, net binnen. Alleen dat domme imode he.... moet er gewoon uit, standaard moet ie zijn. Iemand al ervaringen?
een vriend van mij heeft het al gedaan, en het werkt gewoon goed, geen problemen mee dus...

iemand nog ideen over de datakabel die niet meewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 15:26:
...
De file heet "dataexchangesoftware_v267", met Google geeft het wel wat hits, dus leeft je uit :+ Misschien dat het daarmee bij jullie ook wel werkt :)

...
Dat helpt mij ook niks :( ik krijg nog steeds "De verbinding is verbroken. Breng de verbinding met het mobiele toestel opnieuw tot stand en herhaal de procedure."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 12:35:
[...]

Ow okey THX das wel een idee ... ik ga het es proberen.

Ik heb XP als OS draaien. Ik heb compleet geen problemen ermee gehad. Ik zoy helaas ook niet weten wat de reden kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op 08 november 2003 @ 17:41:
[...]

Ow okey THX das wel een idee ... ik ga het es proberen.

Ik heb XP als OS draaien. Ik heb compleet geen problemen ermee gehad. Ik zoy helaas ook niet weten wat de reden kan zijn.
gebruik jij dan ook gewoon de siemens data suit?
ik heb btw een kabeltje voor de c55, maar dat zou ook werken voor de m55, en aangezien een vriend van mij precies hetzelfde kabeltje heeft en het hem ook lukt om zelfs met mijn telefoon via de computer plaatjes over te gooien denk ik niet dat het aan het kabeltje ligt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 17:51:
[...]

gebruik jij dan ook gewoon de siemens data suit?
ik heb btw een kabeltje voor de c55, maar dat zou ook werken voor de m55, en aangezien een vriend van mij precies hetzelfde kabeltje heeft en het hem ook lukt om zelfs met mijn telefoon via de computer plaatjes over te gooien denk ik niet dat het aan het kabeltje ligt ...
Ja ik gebruik idd Siemens data suit.

Nou ik moet je zeggen dat ik het andersom heb. Ik heb namelijk ook nog een C55 en daar probeerde ik ook de datakabel op aan te sluiten en dat werkte ook niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Ik heb nu ff de firmware ge-update, maar ik heb het idee dat er niets is veranderd aan mijn telefoon. En het belangrijkste: De I-mode meuk is er nog niet af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Korakal schreef op 08 november 2003 @ 16:48:
[...]

Ik heb gewoon die map 'operator' in customisation gedelete, volgens mij ben je er dan toch al? Ik krijg weer die kewle M55 animaties iig.
Volgens mij hoef je helemaal niet te FW-updaten om 'die i-mode zooi' eruit te krijgen...
Tja ik wil dus ook die orginele M55 animaties ! :9~
Maar ik kan die operator map niet vinden :? Waar staat die dan ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Bertuss schreef op 08 november 2003 @ 18:13:
[...]

Tja ik wil dus ook die orginele M55 animaties ! :9~
Maar ik kan die operator map niet vinden :? Waar staat die dan ergens ?
Mobile\Customization\Operator\
't Is een verborgen map, dus die kun je alleen met een datakabel verbinding weghalen. Dan verschijnt 'ie namelijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Korakal schreef op 08 november 2003 @ 18:34:
[...]

't Is een verborgen map, dus die kun je alleen met een datakabel verbinding weghalen. Dan verschijnt 'ie namelijk wel :)
Ow is ie verborgen .... aha ... dat had ik niet door :)
Maarre jij heb die hele operatormap weggegooid ? Heb je nu helemaal geen animaties meer dan ? Want ik wil wel die orginele animatie erop hebben.
Ik wil best die map wegmikken, maar dan moet iemand anders het gifje voor mij hebben van de orginele animatie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Bertuss schreef op 08 november 2003 @ 18:56:
[...]

Ow is ie verborgen .... aha ... dat had ik niet door :)
Maarre jij heb die hele operatormap weggegooid ? Heb je nu helemaal geen animaties meer dan ? Want ik wil wel die orginele animatie erop hebben.
Ik wil best die map wegmikken, maar dan moet iemand anders het gifje voor mij hebben van de orginele animatie ...
De \customization map overruled de ingebouwde animatie; die kun je überhaupt niet weggooien.
Dus als je de customized zooi weggooit heb je de originele animaties weer (die met die snelheidsmeter); die heb ik nu ook dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Korakal schreef op 08 november 2003 @ 19:04:
[...]

De \customization map overruled de ingebouwde animatie; die kun je überhaupt niet weggooien.
Dus als je de customized zooi weggooit heb je de originele animaties weer (die met die snelheidsmeter); die heb ik nu ook dus :)
Yeps thx het is gelukt ! Helemaal top !

Alleen dan ben ik nu nog ff op zoek naar wat mooie achtergrondjes en een leuke screensaver en dan ben ik helemaal tevreden met m'n fone !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Zie startpost van [rml]Siemens S 55 :9~ [ deel3][/rml] (heb ik ooit zelf gemaakt B)) Moet wel wat leuks tussen te vinden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb nu ongeveer een standytijd van 3 dagen. Opzich genoeg, voor de rest een super telefoontje. Alleen ben ik de standytijden van nokia gewend (een week was normaal)
Nu heb ik al flink gezocht op internet, op zoek naar een zwaardere batterij. Het schijnt dat er ipv de standaard 700mAH batterijen ook 1000mAH batterijen te koop zijn.
En voor oudere siemens toestellen ( C35 ) heb ik zelfs 1200 mAH batterijen gezien.

Kan iemand me helpen aan een adresje waar ze voor normale prijzen zwaardere batterijen verkopen voor de M55.

MMM salesplaza heeft um nu. 1000 mAH 20,50

[ Voor 5% gewijzigd door martijn12345 op 08-11-2003 19:21 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Ik heb nu ongeveer een standytijd van 3 dagen. Opzich genoeg, voor de rest een super telefoontje. Alleen ben ik de standytijden van nokia gewend (een week was normaal)[knip]
Hm bij mij houdt ie het wel wat langer uit dan 3 dagen. Zolang je niet teveel belt en spelletjes speelt enzo dan lukt een week ook wel.
Bij nokia is dat net zo, kun je hem ook in 3 dagen leegkrijgen maar meestal doe je er wel wat langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
hebben jullie ook last van dat de ringtones zo zacht zijn? Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:40

The Legend

*Plop*

XoiN schreef op 09 november 2003 @ 13:29:
hebben jullie ook last van dat de ringtones zo zacht zijn? Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Vind ik ook! In een drukke lawaaierige ruimte hoor je dus echt _niets_. Ik vind de speaker ook te zacht, ik kan degene die ik bel nauwelijks verstaan met volume op max :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 17:13:
Werkt hier op Windows XP + Sp1, en op m'n laptop met Windows 2000 + Sp4 ook.
Vreemd op windows 2000 + sp4 werkt hij hier ook, maar met mijn WinXP + sp1 werkt hij niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

koordje is voor de cam

[...]

serieele poort
ehm....nee het koortje is voor de telefoon

en heeft elke pc een serieele poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 14:18:
[...]

ehm....nee het koortje is voor de telefoon

en heeft elke pc een serieele poort?
..blabla..
Sensor with VGA resolution.2 resolutions selectable:160 x 120 pixel or 640 x 480 pixel

The camera comes with a protective case and carrying strap.

Housing:66.2 x 42.8 x 18.3 mm

Weight:approx.35 g
http://www.my-siemens.com...6301A102%252Fdesc,00.html

nee, niet iedere pc heeft een serieele poort, aangezien een pc helemaal zelf samen te stellen is (dr zijn pc's zonder floppydrive om maar iets te noemen). maar veel pc's hebben er wel een, zoek maar achterop je systeemkast met het boekje van je moederbord ernaast (of kijk alleen in het boekje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Ik vind dat het kleuren beeldscherm een beetje fletst van kleur, helemaal als ik deze vergelijk met mijn Nokia. Vinden anderen dat ook (misschien heb ik wel een slecht exemplaar ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

RutgerFR schreef op 09 november 2003 @ 14:53:
Ik vind dat het kleuren beeldscherm een beetje fletst van kleur, helemaal als ik deze vergelijk met mijn Nokia. Vinden anderen dat ook (misschien heb ik wel een slecht exemplaar ofzo)?
Contrast is instelbaar dus ga daar eens mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

schaduw schreef op 09 november 2003 @ 14:32:

nee, niet iedere pc heeft een serieele poort, aangezien een pc helemaal zelf samen te stellen is (dr zijn pc's zonder floppydrive om maar iets te noemen). maar veel pc's hebben er wel een, zoek maar achterop je systeemkast met het boekje van je moederbord ernaast (of kijk alleen in het boekje).
Euh, volgens mij is in de laatste 10 jaar geen moederbord gemaakt zonder serieele poort magoed :P Een serieele poort is ook niet te vergelijken met een los stuk hardware als een FDD, het zit namelijk verwerkt in je moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
The Legend schreef op 09 november 2003 @ 14:57:
[...]

Contrast is instelbaar dus ga daar eens mee spelen?
Nee heb ik al gedaan, hielp niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

The Legend schreef op 09 november 2003 @ 14:59:
[...]

Euh, volgens mij is in de laatste 10 jaar geen moederbord gemaakt zonder serieele poort magoed :P Een serieele poort is ook niet te vergelijken met een los stuk hardware als een FDD, het zit namelijk verwerkt in je moederbord.
behalve de abit max moederborden... wat ik vooral wil zeggen, kijk gewoon ff na of je een serieele poort hebt, als je het zeker wilt weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:15
RutgerFR schreef op 09 november 2003 @ 15:08:
[...]
Nee heb ik al gedaan, hielp niet echt....
Tov Nokia valt het inderdaad tegen, maarja Nokia valt weer zwaar tegen in vergelijking met een SE T610 of een Samsung E700. Ben er zelf al snel weer aan gewend als ik er even mee bezig ben, maar als je ze naast elkaar legt is het idd een wereld van verschil.

Edit: BTW heeft iemand al de pop-client aan de gang met de CDS instellingen van T-mobile? Kom er maar niet uit.

[ Voor 33% gewijzigd door waslijn op 09-11-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaduw schreef op 09 november 2003 @ 14:32:
[...]

[...]
http://www.my-siemens.com...6301A102%252Fdesc,00.html

het koortje is dus echt voor de telefoon hoor

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=472301
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=472308
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=472304
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=472298

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

XoiN schreef op 09 november 2003 @ 13:29:
Vind dit wel meevallen. Geluid van de ringtones is VEEL beter als mijn nokia 6610. De camera ook. Alleen ik vind het beeldscherm echt wel slechter dan bv mijn nokia.
Het ligt echt er gigantisch van af hoe je ook naar je telefoon kijkt. als je van boven in schuinkijkt heb je gewoon goed beeld, maar recht van voren :-(.
Het gekke vind ik ook dat als je naar het verschil van de specs tussen de 6610 en de m55 er eigenlijk weinig verchil is. De nokia heeft enkel een groter display van 20x40 pixels meer.
Verder vond ik in het begin de letters echt vermoeiend om te lezen.
Heb nu de kleurschema's veranderd naar Tin. Deze en classic vindt ik persoonlijk het beste. De rest is gewoon te onduidelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Nimrod|IA op 09-11-2003 22:50 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

weet er iemand hoe je de vliegtuig controle uit kan zetten?
(als je geen pin hebt natuurlijk)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Jimbolino schreef op 10 november 2003 @ 02:59:
Het is één van beiden: óf PIN aan met vliegtuigcontrole uit, óf PIN uit met vliegtuigcontrole aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Jimbolino schreef op 10 november 2003 @ 02:59:
Dit kan met software die op internet is te vinden en een datakabel.
Maar alleen met niet officiele datakabels volgensmij. Dus die goedkope 12,50 dingen.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

een datakabel van 12,50 heb ik :)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze telefoon waarschijnlijk kopen, maar weet iemand ook waar die IQP-530 Quick Pic Camera te koop is ? Ik zie hem nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Degene die SDS nog niet werkend heeft met de kabel, start Siemens Data Suite op, ga dan naar Instellingen, 5de icoontje van boven, en vink daar het vakje "Alternatieve verbindingsmethode gebruiken". aan.
Dat heeft bij mij het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de groenige versie van de telefoon, maar klopt het dat er geen lichtje 8er het knopje met het groene telefoontje zit?
Misschien komt het licht wel gewoon niet door het knopje heen?
Of is bij mij dat lampje stuk en moet mijn telefoon even retour afzender? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 15:00:
Ik heb de groenige versie van de telefoon, maar klopt het dat er geen lichtje 8er het knopje met het groene telefoontje zit?
Misschien komt het licht wel gewoon niet door het knopje heen?
Of is bij mij dat lampje stuk en moet mijn telefoon even retour afzender? :P
Bij mij is dit knopje ook niet verlicht. Zal wel ok zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 15:30:
[...]

Bij mij is dit knopje ook niet verlicht. Zal wel ok zijn dus.
hmm, keej, das wel jammer :P
mahja, int donker issie op de tast wel te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Korakal schreef op 08 november 2003 @ 18:34:
[...]

Als ik met m´m datakabel m´n M55 open en vervolgens kijk bij de explorer, dan zie ik alleen de volgende mappen:
colour scheme
data inbox
internet
java
pictures
sounds
text
voice memo

als ik in de adresbalk mobile\customization type dan kom ik wel in een map terecht, maar hoe verwijder ik deze dan...?

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:02:
[...]

hmm, keej, das wel jammer :P
mahja, int donker issie op de tast wel te vinden :P
Bij mij is hij wel gewoon verlicht. Wel minder dan de cijfertoetsen, maar hij is zeker wel verlicht.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Maxster4th schreef op 10 november 2003 @ 17:20:
[...]
als ik in de adresbalk mobile\customization type dan kom ik wel in een map terecht, maar hoe verwijder ik deze dan...?
Even instellen dat de explorer verborgen mappen laat zien :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op 10 november 2003 @ 17:42:
[...]

Bij mij is hij wel gewoon verlicht. Wel minder dan de cijfertoetsen, maar hij is zeker wel verlicht.
jij hebt ook de groene versie? want mijn zus heeft die lichte versie, en daar zie je idd wel dat lampie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 17:57:
[...]

jij hebt ook de groene versie? want mijn zus heeft die lichte versie, en daar zie je idd wel dat lampie :)
Ik heb gewoon de groene van gsmstunter :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gizz.demon.nl/gizz/IMG_8605.jpg

In het echt geeft ie meer licht, want m'n digicam focust op de cijfertoetsen.

[ Voor 21% gewijzigd door Gizz op 10-11-2003 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al eerder gesteld: is het niet lastig, een click-on camera? Een ingebouwde lijkt me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Maar die worden ook sneller viezer. Vind het nadeel aan ingebouwde camera's dat de lens zo snel vies word.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik las een stukje terug dat een aantal mensen het spelletje Wappo erg leuk vinden. Ik daarintegen snap er geen bal van. Hoe kom ik in godsnaam bij dat trappetje zonder door dat andere mannetje gepakt te worden?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zijn die foto's van mn GSM naar de PC te halen?

Modbreak:
Lees de draad voordat je blaat... met een datakabel natuurlijk! Dat had je ook zelf wel kunnen bedenken.
Evt kan het via het javaprogje wat er op staat, dan kun je ze uploaden naar Siemens.

[ Voor 76% gewijzigd door Korakal op 10-11-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

kareltje_de_grote schreef op 10 november 2003 @ 19:11:
Ik las een stukje terug dat een aantal mensen het spelletje Wappo erg leuk vinden. Ik daarintegen snap er geen bal van. Hoe kom ik in godsnaam bij dat trappetje zonder door dat andere mannetje gepakt te worden?
Whehe daar zat ik ook al mee... :) de help is ook niet al te duidelijk (ofwel: er staat niks over in)
Ik heb al es even gegoogled, maar ik kom weinig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 12:49

job

daar kom ik inderdaad ook niet uit.
hoe het werkt snap ik wel.
dat mannetje kan 2 stappen zetten waar jij er een zet, maar ik kom niet bij de uitgang.
iemand die hier level 1 (schaam, schaam) wel uit kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nou eh: de blauwe engerd doet twee stapjes, jij maar een. Hij doet de eerste bij voorkeur horizontaal, als je hem achter een hekje lokt kun je op diezelfde lijn doorlopen zonder dat hij kan bewegen. Er zijn 125 levels, op http://www.tagtag.com staan alle oplossingen. Rechts boven zoeken op gebruiker pdip . Geloof dat de site momenteel even niet in de lucht is overigens.
L=LEFT U=UP R=RIGHT D=DOWN

Level 1:
Houd hem achter het hekje en lok hem in de put:
LULLD
DUUR
LR-> HIJ GAAT NU EERST HORIZONTAAL DE SUKKEL, JE MAG NU 4 MOVES MAKEN
(EN LOOPT VEILIG ACHTER HET HEKJE)
RDDL
EN ONTSNAPPEN MAAR
DDD
RR

[ Voor 27% gewijzigd door Gianni Rombios op 10-11-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<span style="color: blue">Modbreak:
Lees de draad voordat je blaat... met een datakabel natuurlijk! Dat had je ook zelf wel kunnen bedenken.
Evt kan het via het javaprogje wat er op staat, dan kun je ze uploaden naar Siemens.</span>
Duh, weet ook wel dat je daarvoor een Datakabel nodig hebt. Ga het heus niet met een schroevedraaier doen 8)7

Gaat mij erom wat voor progje daarvoor moet gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:35:
Ik ga deze telefoon waarschijnlijk kopen, maar weet iemand ook waar die IQP-530 Quick Pic Camera te koop is ? Ik zie hem nergens...
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 19:52:
[...]

Duh, weet ook wel dat je daarvoor een Datakabel nodig hebt. Ga het heus niet met een schroevedraaier doen 8)7

wat dacht je van siemens data suite 8)7
www.my-siemens.com

[ Voor 4% gewijzigd door m-m op 10-11-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ik verwacht dat er wel wat tweakers hier hun cameraatje best willen missen (waaronder ikzelf), ik zag dat hij op een Duitse site bijna 60 euro kost los dus daar zou ik nooit aan beginnen...!

Op www.marktplaats.nl staan er een heel rijtje van zo'n 35 tot 50 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door Gianni Rombios op 10-11-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op 10 november 2003 @ 20:00:
[...]

Ik verwacht dat er wel wat tweakers hier hun cameraatje best willen missen (waaronder ikzelf), ik zag dat hij op een Duitse site bijna 60 euro kost los dus daar zou ik nooit aan beginnen...!

Op www.marktplaats.nl staan er een heel rijtje van zo'n 35 tot 50 euro.
Waarom willen veel tweakers hem kwijt dan? is het een brak ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 19:52:
[...]

Alsof wij dat kunnen ruiken dat dat je vraag is :/
ALS je dan een vraag stelt, stel 'm dan volledig...

Maar zoals m-m al zei: de Siemens Data Suite is daar prima geschikt voor. En dat was nogmaals niet de eerste keer dat dat genoemd werd, dus ook dat had je makkelijk kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?

Modbreak:
EEPROM modificatie tools zijn hier niet toegestaan, link en tekst verwijderd.

[ Voor 71% gewijzigd door Korakal op 10-11-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even voor de geinteresseerden:

bij belcompany is deze foon nu voor 10 euro met een 1 jarig 200 abbo bij telfort :)
tot nu toe volgens mij de beste aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
fRiEtJeSaTe schreef op 10 november 2003 @ 21:11:
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?

Modbreak:
EEPROM modificatie tools zijn hier niet toegestaan, link en tekst verwijderd.
Verzinnen jullie nou de regels waar je bij staat :S
FF voor de duidelijkheid. Gehackte biossen zijn dus wel toegestaan maar gehackte firmware's niet?? Dat is een beetje dubbel niet?

Modbreak:
Het is niet de bedoeling dat je in hier het beleid ter discussie gaat stellen. Lees ajb
FAQ flashen Dat geldt uiteraard ook hiervoor.

[ Voor 47% gewijzigd door Korakal op 10-11-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:41:
bij belcompany is deze foon nu voor 10 euro met een 1 jarig 200 abbo bij telfort :)
Tot nu toe was de beste aanbieding gratis bij een 1-jarig € 20 abonnement van Orange... En toen mocht je de eerste 2 maanden voor € 40 bellen. Maar dat was vroegâh! ;) Nu is dit weer een mooie aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:43:
[...]

Waarom willen veel tweakers hem kwijt dan? is het een brak ding?
Het is een soort goedkope webcam 0.3 megapixel kwaliteit (weliswaar mét flits) die je helaas los moet meenemen (de siemens mc60 heeft inmiddels ook gewoon een ingebouwde camera) en als je een redelijke digitale camera hebt is dit niet echt de moeite vind ik (plus dat het er op het schermpje ook NIET uitziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

gelukt, eerste level uitgespeeld :D

Maar niet echt mijn spelletje, ik ben daar veelste ongeduldig voor.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Gizz schreef op 10 november 2003 @ 17:42:
[...]

Het rode telefoontje is verlicht, als het groene telefoontje bij jou ook verlicht is heb je een toestel met fabricage fout te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

The Legend schreef op 10 november 2003 @ 22:30:
[...]

Het rode telefoontje is verlicht, als het groene telefoontje bij jou ook verlicht is heb je een toestel met fabricage fout te pakken :P
Misschien zijn de telefoons zonder verlicht groen telefoontje wel verkeerd? Er zijn meer mensen waarbij hij gewoon verlicht is, en ook in reviews heb ik foto's gezien waar alle knoppen verlicht zijn.

Het lijkt me ook logischer, waarom zou je namelijk 1 knop in het donker visueel onvindbaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

:'( volgens ome gizz heb ik een verneukte telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Laatst online: 00:56

Wuursj

want worst is al bezet

Hebben meer mensen last van een loszittende camera? Als ik mijn camera insteek zit hij zo los dat ik het handeltje zowat met 2 handen moet vasthouden, anders valt de verbinding met de telefoon weg of vast de camera er zelfs uit. Morgen eens een andere geleende camera proberen als LiquidSilver hem neit vergeet.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook last van loszittende camera

Andere tegenvallende punten:

- korte batterijduur
- geluidskwaliteit is vergeleken met mijn motorola A008 veeel slechter!
- java is traaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

m-m schreef op 10 november 2003 @ 22:57:
:'( volgens ome gizz heb ik een verneukte telefoon
Ahh, je kan er vast wel een ledje onder modden toch? B)

* Gizz aait over m-m's bolletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de rood-zilvere versie en ik zie gewoon het groene telefoontje verlicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de Pricewatch kijk dan zie ik dat je de telefoon voor 129 euro los kunt bestellen bij gsmtrack.nl
Zitten hier geen addertjes onder het gras? Aangezien de telefoon bij de rest van de winkels pas vanaf 160 euro te koop is...

Als dit klopt bestel ik zo'n ding zodra m'n salaris binnen komt. Ik kan toch gewoon m'n oude T-Mobile SIM erin drukken en dan hoort hij meteen te werken ?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg misschien een domme vraag maar:

Hoe moet ik die siemens m55 aansluiten op de computer? :'( :?

Ik heb een seriele kabel maar als ik het goed heb vindt de computer telefoon niet meteen als een soort schijf of wel. 8)7

Welk programma heb ik anders nodig om nieuwe spellen op miijn phone te zetten en waar kan ik deze downloaden? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 12:49

job

met de siemens data suite, kan je downloaden op de siemens site.
http://my-siemens.com/m55

[ Voor 3% gewijzigd door job op 11-11-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 13:59:
Zeg misschien een domme vraag maar:

Hoe moet ik die siemens m55 aansluiten op de computer? :'( :?

Ik heb een seriele kabel maar als ik het goed heb vindt de computer telefoon niet meteen als een soort schijf of wel. 8)7

Welk programma heb ik anders nodig om nieuwe spellen op miijn phone te zetten en waar kan ik deze downloaden? :*)
Lees het topic *D

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een kennis van mij heeft het volgende probleem : tijdens het overpompen van foto's van de Siemens naar de computer (met een 12,50 datakabel :P ) verliest dat ding de hele tijd de verbinding...soms na 5 of 6 foto's, maar soms al na 1 of 0 ( :{ ) foto's...zondag zijn we 40 minuten bezig geweest de 18 foto's van de telefoon af te kopieren :P
DIt moet toch beter kunnen zou je denken...
Zijn specs : WinXP, COM2 settings op de waarde die siemens wil
We hebben al gerommeld met de cache settings, maar toen deed ie helemaal nix meer :D
:'(
Ik heb het zelf maar 1x geprobeerd om 18 foto's over te zetten, dat ging zonder disconnects...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00
Ik heb een siemens S55 datakabel gekocht.

Datasuite gedownload en geintalleerd.
nu vind mijn computer de M55 in Deze Computer en ook in datasuite meteen.
Kan zo foto's bekijken enz. Ook als ik datasuite laat zoeken naar de gsm vindt die hem meteen.

Als ik de GPRS wizzard draai, dan zegt die meteen dat die hem niet kan vinden!
terwijl ik hem toch echt op COM1 heb ingesteld.
computer en alles opnieuw opgestart, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Datasuite vind hem, de GPRS software van datasuite niet!!!

Wie helpt, want ik heb het toestel alleen voor GPRS gekocht!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:41:
even voor de geinteresseerden:

www.gsmtrack.nl

Telfort 100 12 mnd icm Siemens M55 €39+€11,50 verzendkosten
bij een Telfort 200 abo krijg je em gratis + €36 cashback

lijkt me duidelijk waar ie 't goedkoopst is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Volgens mij heb ik BUG-je in React ondekt... ik kan wel naar pagina 7 toe maar dan staat er:

Deze pagina bestaat niet, of het topic bevat geen berichten.
(interne identificatie: topic::get_messages::no_messages_found)

:?

Of is dit alleen bij dit M55 topic of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
offtopic:
Volgens mij heb ik BUG-je in React ondekt... ik kan wel naar pagina 7 toe maar dan staat er:
Deze pagina bestaat niet, of het topic bevat geen berichten.
(interne identificatie: topic::get_messages::no_messages_found)
offtopic:
heb ik ook (alleen is het bij mij pagina 3)

Ik heb de m55 i.c.m. i-mode prepay. :*)

Nu wil ik graag wappen (waarom: i-mode is echt té duur gewoon :r en je betaald voor het dataverkeer, niet voor de verbindingstijd).

Weet iemand hoe ik in kan stellen dat ik een pagina kan bezoeken door middel van wap in plaats van i-mode, zodat het dus
• van mijn gewone beltegoed afgaat en niet van mijn i-modetegoed
• dat ik dus betaal voor hoe lang ik verbonden ben, niet hoeveel ik bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

@ Stinger_Ventura

Precies hetzelfde hier. Ik heb een niet originele datakabel. Zal daar wel aan liggen.

Afbeeldingslocatie: http://mvc.savagetiger.org/temp/siemens.jpg

P.S. Quote message werkt nie ?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste