Zet de bautrate van de compoort eens hoger, op 9600 ofzow.Glacier schreef op 11 november 2003 @ 14:41:
Een kennis van mij heeft het volgende probleem : tijdens het overpompen van foto's van de Siemens naar de computer (met een 12,50 datakabel) verliest dat ding de hele tijd de verbinding...soms na 5 of 6 foto's, maar soms al na 1 of 0 (
) foto's...zondag zijn we 40 minuten bezig geweest de 18 foto's van de telefoon af te kopieren
DIt moet toch beter kunnen zou je denken...
Zijn specs : WinXP, COM2 settings op de waarde die siemens wil
We hebben al gerommeld met de cache settings, maar toen deed ie helemaal nix meer
Ik heb het zelf maar 1x geprobeerd om 18 foto's over te zetten, dat ging zonder disconnects...
Anoniem: 62810
beetje offtopic:Anoniem: 62131 schreef op 11 november 2003 @ 21:07:
[...]
www.gsmtrack.nl
Telfort 100 12 mnd icm Siemens M55 €39+€11,50 verzendkosten
bij een Telfort 200 abo krijg je em gratis + €36 cashback
lijkt me duidelijk waar ie 't goedkoopst is
maar is gsmtrack een beetje betrouwbaar?
Iemand enig idee hoe ik de standaard I-mode settings terughaal op een M55 (GSM stunter actie)? Alle aanbieders hebben het op het web staan of kan je een smsje laten sturen maar bij KPN kan ik het natuurliijk net weer niet vinden
Zou het weer in de setting staan als ik factory settings reset doe?
edit: [rml]erwinversteeg in "Siemens S 55 :9~ [ deel3]"[/rml] zou het moeten doen ook voor M55
Maar nee, alles goed ingesteld zoals daar staat maar hij zegt Server antwoord niet

edit: [rml]erwinversteeg in "Siemens S 55 :9~ [ deel3]"[/rml] zou het moeten doen ook voor M55

[ Voor 46% gewijzigd door m-m op 11-11-2003 22:26 ]
Anoniem: 45379
hebben meer mensen het probleem met die datakabel van salesplaza dat hij je telefoon gewoon uitschakelt?
bij mij connect hij wel gewoon, maar na een tijdje zegt hij ineens dat er geen telefoon in aangeloten en is en zie ik dat mijn telefoon gewoon uit staat.
bij mij connect hij wel gewoon, maar na een tijdje zegt hij ineens dat er geen telefoon in aangeloten en is en zie ik dat mijn telefoon gewoon uit staat.
Anoniem: 75185
Heb wat m55 vraagjes, dus die plaats ik hier maar in het grote m55 topic.
Mijn datakabel heb ik nu werkende en ik ben klaar om er wat leuke dingetjes mee te gaan doen.
Ik heb daar wat vraagjes over.
- Hoe groot (pixels) zijn de operator/screensaver logo's?
- Kan ik wavjes in elke kwaliteit er op zetten, of moet het een bepaalde bitrate of
hz hebben?
- In hoeverre mate kan ik mijn telefoon synchroniseren met outlook? kan ik ook
op mijn telefoon e-mailen met mijn accounts van outlook?
Ik gebruik als software 'Siemens Data Suite'
Mijn datakabel heb ik nu werkende en ik ben klaar om er wat leuke dingetjes mee te gaan doen.
Ik heb daar wat vraagjes over.
- Hoe groot (pixels) zijn de operator/screensaver logo's?
- Kan ik wavjes in elke kwaliteit er op zetten, of moet het een bepaalde bitrate of
hz hebben?
- In hoeverre mate kan ik mijn telefoon synchroniseren met outlook? kan ik ook
op mijn telefoon e-mailen met mijn accounts van outlook?
Ik gebruik als software 'Siemens Data Suite'
Lijkt me op zich wel logisch dat het rode knopje beter is verlicht dan het groene.Gizz schreef op 10 november 2003 @ 22:36:
Het lijkt me ook logischer, waarom zou je namelijk 1 knop in het donker visueel onvindbaar maken?
Ik heb zelf geen M55, maar van wat ik hier zo is de verlichting rood.
Rood licht komt nu eenmaal veel beter door rode verf heen dan door groene verf, en zal zo dus beter door het rode knopje heenkomen dan door het groene.
Lijkt me dus niet per se wijzen op een gare telefoon.
Heb je wel de aanvulling die daar twee posts onder staat ook bekeken?m-m schreef op 11 november 2003 @ 22:05:
Iemand enig idee hoe ik de standaard I-mode settings terughaal op een M55 (GSM stunter actie)? Alle aanbieders hebben het op het web staan of kan je een smsje laten sturen maar bij KPN kan ik het natuurliijk net weer niet vindenZou het weer in de setting staan als ik factory settings reset doe?
edit: [rml]erwinversteeg in "Siemens S 55 :9~ [ deel3]"[/rml] zou het moeten doen ook voor M55Maar nee, alles goed ingesteld zoals daar staat maar hij zegt Server antwoord niet
Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan je ook je provider naam (NL KPN hier) verwijderen? Dan zie je namelijk meer van je achtergrondje.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
pff, lees 's effe het topic man, is al zo vaak behandelt.Gallus schreef op 12 november 2003 @ 01:01:
Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan je ook je provider naam (NL KPN hier) verwijderen? Dan zie je namelijk meer van je achtergrondje.
je begint trouwens wel steeds meer dezlefde vragen te krijgen in dit M55 topic.

Ik heb de mijne nog in de doos zitten van de gsmstunter.nl actie. Maar nu ik hem erin stop (zin ff niet doordenkenWeurst schreef op 10 november 2003 @ 22:59:
Hebben meer mensen last van een loszittende camera? Als ik mijn camera insteek zit hij zo los dat ik het handeltje zowat met 2 handen moet vasthouden, anders valt de verbinding met de telefoon weg of vast de camera er zelfs uit. Morgen eens een andere geleende camera proberen als LiquidSilver hem neit vergeet.

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Ik heb de camera er ook 1 keertje aan gehad en toen zat hij ook niet los..
Ik ben toch malle pietje niet!
toen ik hem handmatig op COM3 stelde vond die hem opeens wel, je moet iets afvinken met automatische instellingen!MVC schreef op 11 november 2003 @ 21:30:
@ Stinger_Ventura
Precies hetzelfde hier. Ik heb een niet originele datakabel. Zal daar wel aan liggen.
[afbeelding]
P.S. Quote message werkt nie ?
American Express vraagbaak
Ik krijg GPRS via mijn PC trouwens nog steeds niet aan de praat.
GPRS staat inmiddelsi n mijn modemlijstje als GPRS via COM (3)
Ik wil GPRSen via Orange.
Dus ik heb de orange intstellingen ingevoerd zoals die op de site staan.
Ik heb share aanstaan en kan ook via de WAP browser het share netwerk op van Orange.
Alleen wil het me niet lukken om in te bellen met GPRS om zo een verbinding te leggen met mijn notebook!
Ik heb het APN adres al veranderd van WAP naar INTERNET ( werkte ook toen ik een T68i had en wou GPRSen ) Maar geen van beide werkt.
natuurlijk bel ik in via *99# en Siemens DataSuite heeft zelf ook een GPRS inbelprofiel gemaakt waarbij ik dezelfde foutmelding krijg.
Het enige dat ik me kan verzinnen is, dat hij toch het Imode profiel pakt voor GPRS, en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen zodat hij profiel 2(share van orange) pakt!?
Dit kan je wel instellen bij de WAP browser, maar niet bij de Verbindingen.
Hoe krijg ik dat hele Imode gebeuren uit mijn telefoon!? via een firmware upgrade gaat dat niet werken las ik?!
En ik kan het ook niet handmatig verwijderen heb ik gemerkt!
Ik heb share aanstaan en kan ook via de WAP browser het share netwerk op van Orange.
Alleen wil het me niet lukken om in te bellen met GPRS om zo een verbinding te leggen met mijn notebook!
Ik heb het APN adres al veranderd van WAP naar INTERNET ( werkte ook toen ik een T68i had en wou GPRSen ) Maar geen van beide werkt.
natuurlijk bel ik in via *99# en Siemens DataSuite heeft zelf ook een GPRS inbelprofiel gemaakt waarbij ik dezelfde foutmelding krijg.
Het enige dat ik me kan verzinnen is, dat hij toch het Imode profiel pakt voor GPRS, en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen zodat hij profiel 2(share van orange) pakt!?
Hoe krijg ik dat hele Imode gebeuren uit mijn telefoon!? via een firmware upgrade gaat dat niet werken las ik?!
Wat zijn die settings dan die siemens wil ??Glacier schreef op 11 november 2003 @ 14:41:
Een kennis van mij heeft het volgende probleem : tijdens het overpompen van foto's van de Siemens naar de computer (met een 12,50 datakabel) verliest dat ding de hele tijd de verbinding...soms na 5 of 6 foto's, maar soms al na 1 of 0 (
) foto's...zondag zijn we 40 minuten bezig geweest de 18 foto's van de telefoon af te kopieren
We hebben al gerommeld met de cache settings, maar toen deed ie helemaal nix meer
Ik heb het zelf maar 1x geprobeerd om 18 foto's over te zetten, dat ging zonder disconnects...
Stinger_Ventura / MVC:
Probeer anders deze driver eens voor GPRS over een niet-originele kabel:
RS232 (COM) versie
USB versie
RS232 (COM) versie
USB versie
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
is het alleen met foto's?Glacier schreef op 11 november 2003 @ 14:41:
want ik heb dat probleem dus ook..maar dan nog wat 'erger' ...
mijn verbinding valt veel sneller weg..
kan niet eens 'iets' uitlezen.....nouja....het is 1 keer gelukt een berichtje uit te lezen...
[rml][ com poort] Com1 poort verbinding valt weg[/rml]
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Anoniem: 62131
Ik hoop 't ja, ik heb de Siemens M55 er net besteld voor €25+€11,50 verzendkosten (weer afgeprijsdAnoniem: 62810 schreef op 11 november 2003 @ 21:54:
[...]
beetje offtopic:
maar is gsmtrack een beetje betrouwbaar?
Ik heb eerst via telecomvergelijker.nl bij de shop survey gekeken hoe 't zat met die site en er zijn iets van 20 uiterst positieve berichten over die site dus ik denk dat 't wel goed zit. Je betaalt sowieso onder rembours, dus pas als je je mobiel in je handen hebt betaal je.
Ik post t wel ff als hier als ik em binnen heb
Nee de eerste keer toen ik de cam erin zat had ik er al last van. Bij iemand anders die hetzelfde toestel heeft zit mijn cam ook los en hij zegt dat zijn cam veel vaster zit. Waarschijnlijk steken die rubbere dingetjes wat te ver uit bij mij of zo. Als zijn cam bij mij wel vast zit ga ik die gasten eens mailen en/of langs de primafoon. Mocht dat het probleem niet verhelpen misschien eens een dun laagje van die dingetjes afsnijden want het werkt echt voor geen meter nu. Ik moet de cam er tegen aan blijven drukken want anders valt de verbinding weg.py.mosjuh schreef op 12 november 2003 @ 08:53:
[...]
Ik heb de mijne nog in de doos zitten van de gsmstunter.nl actie. Maar nu ik hem erin stop (zin ff niet doordenken) zit de camera niet los oid.. kan het er aan liggen dat je de camera al vaker eraan hebt gekoppeld oid?
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
jah, haalt helaas geen donder uitGianni Rombios schreef op 11 november 2003 @ 23:12:
[...]
Heb je wel de aanvulling die daar twee posts onder staat ook bekeken?

Alles staat volgens mij wel goed ingesteld, maar het werkt gewoon niet. Hij is heel lang bezig met verbinden en zegt dan "Fout: Server antwoord niet". Ik heb net even een testmailtje gestuurd naar mn @imail.nl adres, ik kreeg wel keurig de waarschuwing enzo en de keuze of ik m wou lezen, als ik op ja druk gaat ie dus verbinden en gaat het mis.

m-m, ik heb hetzelfde. stuur een mailtje naar mijn @imail adres, krijg een bevestiging, druk op lezen, dan krijg ik:
Fout:
tijdoverschrijding
(kortom timeout)
Fout:
tijdoverschrijding
(kortom timeout)
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Werkt niet.intoxicated schreef op 12 november 2003 @ 16:39:
Stinger_Ventura / MVC:
RS232 (COM) versie
USB versie
zowel de siemens software als Windows XP software als die MA software geven allemaal dezelfde foutcode: 692.
Ik wil gewoon die IMODE software er af hebben, dus hoe flash ik de hele boel weg?!
Heb ook GPRS via Orange. Bij verbindingen kun je toch wel i-mode kiezen en daar de GPRS optie uitvinken? Verder krijg ik ook geen verbinding met de Siemens GPRS wizard of met de andere software, dit lijkt er met de salesplaza kabel niet in te zitten. Heb die Orange er ook pas sinds vanavond ingeprikt dus heb het nog niet helemaal 100% ingesteld. Orange heeft het wel over automatisch instellen maar ik heb dat nergens kunnen vinden... Het is nogal een geploeter vind ik.Stinger_Ventura schreef op 12 november 2003 @ 14:11:
Ik krijg GPRS via mijn PC trouwens nog steeds niet aan de praat.
[ Voor 17% gewijzigd door Gianni Rombios op 13-11-2003 23:18 ]
Moet toch werken, alles werkt dus waarom GPRS niet!Gianni Rombios schreef op 13 november 2003 @ 23:14:
[...]
Heb ook GPRS via Orange. Bij verbindingen kun je toch wel i-mode kiezen en daar de GPRS optie uitvinken? Verder krijg ik ook geen verbinding met de Siemens GPRS wizard of met de andere software, dit lijkt er met de salesplaza kabel niet in te zitten. Heb die Orange er ook pas sinds vanavond ingeprikt dus heb het nog niet helemaal 100% ingesteld. Orange heeft het wel over automatisch instellen maar ik heb dat nergens kunnen vinden... Het is nogal een geploeter vind ik.
het zijn gewoon draadjes, daar gaat wel of geen data over.
Ik wil gewoon alle Imode troep er af hebben.
hoe gaat mij dat lukken?
Jaja moet werken maar mij lijkt het of dat stukje software niet deugt, zo werkte bij de 10040 datasuite (die niet op de nederlandse maar wel op de engelse siemens m55 pagina stond) het beltoon gedeelte niet, misschien werkt bij een nieuwere editie pas de gprs wizard op de m55?
jammer dat die stomme vliegtuigcontrole er niet af kan
en ik heb net met me stomme kop 2x de verkeerde toestel code ingevuld, baggerzooi, nu durf ik geen 3e keer meer
en die stomme wekker, ARGH, hebben ze daar geen vervangende java applicatie voor ofzo, echt niet om aan te horen...
en ik heb net met me stomme kop 2x de verkeerde toestel code ingevuld, baggerzooi, nu durf ik geen 3e keer meer
en die stomme wekker, ARGH, hebben ze daar geen vervangende java applicatie voor ofzo, echt niet om aan te horen...
[ Voor 26% gewijzigd door Jimbolino op 15-11-2003 03:07 ]
Je kunt gewoon zelf een willekeurige ringtone als wekker kiezen.Jimbolino schreef op 15 november 2003 @ 03:05:
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
ow, en waar dan ?
menu 9 2 4 3Jimbolino schreef op 16 november 2003 @ 11:32:
ow, en waar dan ?
Voor degene die er geinterreseert in zijn: Het is mij ook gelukt om de MP3-speler op mijn siemens m55 werkend te krijgen.
Alleen werkt de headsetfunctie niet, maar die heeft niemand nog aan de praat gekregen, als ik kijk naar andere (duiste) forums...
Alleen werkt de headsetfunctie niet, maar die heeft niemand nog aan de praat gekregen, als ik kijk naar andere (duiste) forums...
Meldt zich geïnteresseerd....DenniX schreef op 16 november 2003 @ 13:34:
Voor degene die er geinterreseert in zijn: Het is mij ook gelukt om de MP3-speler op mijn siemens m55 werkend te krijgen.
mja dat vraag ik me ook af eigenlijk, of zit er in die mp3speler extra geheugen?Anoniem: 20784 schreef op 16 november 2003 @ 13:58:
maar wat heb je aan een mp3speler op een m55? er zit maar 1mb opslag in ofzo
Er zit maar 1,zoveel MB geheugen in, dus dat zou alleen interessant zijn voor (korte) ringtones... Maar komen die er MP3-kwaliteit uit? Is die speaker daar goed genoeg voor?
edit:
Gelijk drie reacties
Gelijk drie reacties
[ Voor 12% gewijzigd door Chimera op 16-11-2003 14:00 ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ooh, ik zie dat jullie denken dat ik het over een java applicatie heb. Dit is dus niet waar.
Ik heb de oude mp3-speler, dus ik bedoel die voor de x35 serie (=oude connector: lumberg), omgebouwd naar de slim-lumberg connector. Dus nou doet hij het op mijn m55. (Hij werkt hetzelfde als op x35 toestel, alleen de headset functie werkt niet)
Ik weet dat er meerdere mensen zijn die dit ook willen doen/gedaan hebben, ik wilde t alleen ff melden, en om eventueel hulp te bieden aan diegene, die 't dus nog niet werkend krijgen (op een m55)...
Ik heb de oude mp3-speler, dus ik bedoel die voor de x35 serie (=oude connector: lumberg), omgebouwd naar de slim-lumberg connector. Dus nou doet hij het op mijn m55. (Hij werkt hetzelfde als op x35 toestel, alleen de headset functie werkt niet)
Ik weet dat er meerdere mensen zijn die dit ook willen doen/gedaan hebben, ik wilde t alleen ff melden, en om eventueel hulp te bieden aan diegene, die 't dus nog niet werkend krijgen (op een m55)...
Ik had ook al wat gekeken naar het ombouwen van de mp3 speler, en het leek mij ook wel interessant om te doen.Wat nog mooier zou zijn is als je de mmc kaart aan kon spreken net zoals het flexmem.Dus dat je gewoon 32mb aan opslag erbij had
Kun jij een n00b tuturial schrijven?Of kan ik mijn mp3 speler eventueel opsturen?
En heb je die connector omgebouwd of heb je een omzet stukje er tussen gezet?
Kun jij een n00b tuturial schrijven?Of kan ik mijn mp3 speler eventueel opsturen?
En heb je die connector omgebouwd of heb je een omzet stukje er tussen gezet?
Hoi Eddos! Ik denk dat het aanspreken van het geheugen kaartje, als flexmem niet gaat, want dan zou de hardware en software anders moeten zijn denk ik....
hij is er simpelweg niet voor gemaakt...
Ik heb mij connectortje van lumberg naar slim-lumberg verbouwd. Dus geen adaptortje gemaakt, want dat is toch alleen maar onhandig, en ik gebruikt m toch nooit meer op mijn siemens m35, want ik heb nu een m55
Dit is wat ik nodig had:
- headsetje voor m55. (gekocht bij www.salesplaza.nl voor 6 euro)
- soldeerbout (ik heb een gewone, eigenlijk te grote bout gebruikt, 25 watt, alleen heb ik t puntje was bijgeveild)
Als eerste heb ik de connector van de mp3 speler opengemaakt, voorzichtig met een platte schroevendraaier. Toen alle draadjes losgesoldeerd. zorg dat je het weerstandje bij pootje 11 en 12 ook losmaakt en bewaard...
Daarna de heatsetconnector opengemaakt, en alle draadjes losgesoldeerd. (mijn connector was niet "volledig", er zaten maar 8 pootjes in. Daarom heb ik twee pootjes voorzichtig uit de connector van de mp3speler gehaald en voorzichtig (!!) in de connector van de headset gestoken...
Je hebt uiteindelijk maar 10 pinnetjes nodig in je connector om hem werkend te krijgen..
Als je de headset connector ,met de kant waar je de draadjes aan moet solderen, naar je toe houd, (en de sleufjes met de 10 pinnetje naar boven), zit helemaal links pinnetje 1 en rechts pinnetje 12.
Op de volgende nummers moet een pinnetje zitten (waar dus een draadje aan gesoldeert moet worden): 1,2,3,4,5,7,8,10,11,12
Nu moet je een voor een de losse draadjes aan de (nieuwe) headsetconnector solderen. Je begint dus bij een en eindigd bij 12
Pin1: Rood (bedrijfsspanning)
Pin2: Zwart (Massa) (deze komt ook aan pootje 5 en 7)
Pin3: Geel (data uit)
Pin4: Groen (data In)
Pin5 en Pin7: draadje naar pin 2 (deze twee liggen dicht bijelkaar, dus deze twee pootje buig je een beetje naar elkaar toe, en soldeer er 1 draadje aan)
(voor pin 8 en 10 is er een draadje gesplitst in wit en zwart. het witte moet naar 8 en de zwarte naar 10)
Pin8: wit (audio uit)
Pin 10: zwart (massa van wit. ) (let op dat dit dus het goede zwarte draadje is)
Pin11 en Pin 12 aanelkaar solderen. Hieraan het weerstandje EN het bijbehorende zwarte draadje. ACHTER het weerstandje komt pas het bruine draadje.
Ik heb bepaalde pootjes die tegen elkaar zouden kunnen komen, en die dus voor kortsluiting kunnen zorgen, een klein krimpkousje heen geschoven..
Daarna getest, en hij deed het!! Toen inelkaar gefriemeld, het past niet helemaal dus heb ik een stukje tape over de draadjes gemaakt, die niet allemaal in het connectortje pasten...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... Ik heb nu eigenlijk niet zoveel tijd (tentamen enzo....) maar ik wilde toch alvast een uitleg geven....
Als er onduidelijkheden zijn, zal ik als ik meer tijd heb, een duidelijkere uitleg geven
hij is er simpelweg niet voor gemaakt...
Ik heb mij connectortje van lumberg naar slim-lumberg verbouwd. Dus geen adaptortje gemaakt, want dat is toch alleen maar onhandig, en ik gebruikt m toch nooit meer op mijn siemens m35, want ik heb nu een m55
Dit is wat ik nodig had:
- headsetje voor m55. (gekocht bij www.salesplaza.nl voor 6 euro)
- soldeerbout (ik heb een gewone, eigenlijk te grote bout gebruikt, 25 watt, alleen heb ik t puntje was bijgeveild)
Als eerste heb ik de connector van de mp3 speler opengemaakt, voorzichtig met een platte schroevendraaier. Toen alle draadjes losgesoldeerd. zorg dat je het weerstandje bij pootje 11 en 12 ook losmaakt en bewaard...
Daarna de heatsetconnector opengemaakt, en alle draadjes losgesoldeerd. (mijn connector was niet "volledig", er zaten maar 8 pootjes in. Daarom heb ik twee pootjes voorzichtig uit de connector van de mp3speler gehaald en voorzichtig (!!) in de connector van de headset gestoken...
Je hebt uiteindelijk maar 10 pinnetjes nodig in je connector om hem werkend te krijgen..
Als je de headset connector ,met de kant waar je de draadjes aan moet solderen, naar je toe houd, (en de sleufjes met de 10 pinnetje naar boven), zit helemaal links pinnetje 1 en rechts pinnetje 12.
Op de volgende nummers moet een pinnetje zitten (waar dus een draadje aan gesoldeert moet worden): 1,2,3,4,5,7,8,10,11,12
Nu moet je een voor een de losse draadjes aan de (nieuwe) headsetconnector solderen. Je begint dus bij een en eindigd bij 12
Pin1: Rood (bedrijfsspanning)
Pin2: Zwart (Massa) (deze komt ook aan pootje 5 en 7)
Pin3: Geel (data uit)
Pin4: Groen (data In)
Pin5 en Pin7: draadje naar pin 2 (deze twee liggen dicht bijelkaar, dus deze twee pootje buig je een beetje naar elkaar toe, en soldeer er 1 draadje aan)
(voor pin 8 en 10 is er een draadje gesplitst in wit en zwart. het witte moet naar 8 en de zwarte naar 10)
Pin8: wit (audio uit)
Pin 10: zwart (massa van wit. ) (let op dat dit dus het goede zwarte draadje is)
Pin11 en Pin 12 aanelkaar solderen. Hieraan het weerstandje EN het bijbehorende zwarte draadje. ACHTER het weerstandje komt pas het bruine draadje.
Ik heb bepaalde pootjes die tegen elkaar zouden kunnen komen, en die dus voor kortsluiting kunnen zorgen, een klein krimpkousje heen geschoven..
Daarna getest, en hij deed het!! Toen inelkaar gefriemeld, het past niet helemaal dus heb ik een stukje tape over de draadjes gemaakt, die niet allemaal in het connectortje pasten...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is... Ik heb nu eigenlijk niet zoveel tijd (tentamen enzo....) maar ik wilde toch alvast een uitleg geven....
Als er onduidelijkheden zijn, zal ik als ik meer tijd heb, een duidelijkere uitleg geven
Ik had ook niet verwacht dat je de 32mb aan kon spreken, maar ja, je kan altijd blijven dromen he
Ik bestel deze week nog wel zo'n headset connectortje.
Wat ik dan vreemd vind, is dat hij de headset functie niet pakt.
Zou dat een software matig probleem zijn of ligt het aan de plaatsing van de pinnetjes?
Zou dat een software matig probleem zijn of ligt het aan de plaatsing van de pinnetjes?
Is het ook mogelijk om die grote lelijke blokken onderaan je beeldscherm van bv. menu en nwe SMS transparant te maken zodat je je achtergrond tenminste GOED ziet??
Heb nu al een aantal van die proggies en kleurenschema's gebruikt. Maar dat proggie is voor S55 met geen transparant. Via internet kreeg ik allen zwart (Wat ik als transparant geselecteerd had.
Vind dit echt schijt. Bij mijn 6610 kan je tenminste je hele achtergrond zien. Vind dit echt mega irr. Stomme zwarte balken :'-(.
Heb nu al een aantal van die proggies en kleurenschema's gebruikt. Maar dat proggie is voor S55 met geen transparant. Via internet kreeg ik allen zwart (Wat ik als transparant geselecteerd had.
Vind dit echt schijt. Bij mijn 6610 kan je tenminste je hele achtergrond zien. Vind dit echt mega irr. Stomme zwarte balken :'-(.
Ja, daar ben ik zelf dus ook niet uit... Ik denk dat het een andere indeling is, ivm de camera ofzo??? Maarja, je kan ook een gewone headset aansluiten, dus ik snap t ook niet... (theoretisch zou het volgensmij wel moeten kunnen)Eddos schreef op 17 november 2003 @ 08:39:
Ik had ook niet verwacht dat je de 32mb aan kon spreken, maar ja, je kan altijd blijven dromen he![]()
Ik heb een vraag over de SMS functie van de M55.
Als ik een SMS wil sturen vraagt ie na het kiezen van de te ontvangen persoon een geldigheid?¿? Met de volgende opties:
1 uur
3 uur
6 uur
12 uur
1 dag
1 week
Maximum
Wat wil dit in hemelsnaam zeggen?
Ik ben een Nokia 3310 gewend en daar was dit dus niet, en ik vraag me nu af wat hier het nut van is.
Grim
Als ik een SMS wil sturen vraagt ie na het kiezen van de te ontvangen persoon een geldigheid?¿? Met de volgende opties:
1 uur
3 uur
6 uur
12 uur
1 dag
1 week
Maximum
Wat wil dit in hemelsnaam zeggen?
Ik ben een Nokia 3310 gewend en daar was dit dus niet, en ik vraag me nu af wat hier het nut van is.
Grim
dan moet je de geldigheid nog even goed instellen.
menu: 5 - 10 - 1 - sms opties - inst. wijzigen - geldigheid
de geldigheid betreft de tijd dat de provider probeert de sms af te leveren.
kies je een geldigheid van 1 uur, en de sms wordt verstuurd terwijl de ontvanger zijn mobiel uit heeft staan. en die doet hem binnen het uur (de geldigheidsduur) niet aan, dan wordt je sms niet afgeleverd.
menu: 5 - 10 - 1 - sms opties - inst. wijzigen - geldigheid
de geldigheid betreft de tijd dat de provider probeert de sms af te leveren.
kies je een geldigheid van 1 uur, en de sms wordt verstuurd terwijl de ontvanger zijn mobiel uit heeft staan. en die doet hem binnen het uur (de geldigheidsduur) niet aan, dan wordt je sms niet afgeleverd.
[ Voor 6% gewijzigd door job op 17-11-2003 18:47 ]
Maar als ik mijn toetsen blokker gaat het ook een beetje moeilijk om de telefoon te gebruiken. Na toetsenblokkering heb ik ook geen backlight meer. En om nu je backlight continu te laten branden.Eddos schreef op 17 november 2003 @ 18:19:
Als je je toetsen blokkeerd, zijn bij mij de vakjes weg...
maar het is dus mogelijk, alleen hoe????
Je lkunt igg met de toetsenblokering aan ff het lampje laten branden door het rode horentje ff in te drukken. Dan blijft ie ff branden en zie je je 8tergrond zonder menu blokjes. Is wel handig om de tijd ff te chekcen in het donker.Nimrod|IA schreef op 17 november 2003 @ 19:39:
[...]
Maar als ik mijn toetsen blokker gaat het ook een beetje moeilijk om de telefoon te gebruiken. Na toetsenblokkering heb ik ook geen backlight meer. En om nu je backlight continu te laten branden.
Hmm ff-jes zijn bij mij in de aanbieding zo te zien
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Hoe kun je nu voor iedereen dezelfde melodie instellen? Als ik b.v een belmelodie selecteer voor het volledige telefoonboek, en er beld iemand uit de VIP krijg ik weer die saaie standard melodie.
moet ik voor alle groepen appart de belmelodien selecteren??
--
Anoniem: 97573
Ik heb vandaag de M55 met HI-prepay gekocht voor 129.99 [er zit ook I-mode op] Is dit gewoon goedkoop of zit er een addertje onder het gras? Zoals duur bellen ofzo? Wie kan me dit vertellen?
Thnx
Thnx
Anoniem: 97571
ik hep m zelf ook voor 129,95 (primafoon) met de hi kaart, nix duurder dan kpn mobile prepaid.
Wie kan mij vertellen waar en of er software is om vanuit de pc nummers en afspraken uit te wisselen
Wie kan mij vertellen waar en of er software is om vanuit de pc nummers en afspraken uit te wisselen
DE siemens Datasuite.
http://www.my-siemens.com...hd/hd/cdsetup1.0.0.76.zip
te vinden op
http://www.my-siemens.com...2Fdanda%252F_DASD,00.html
http://www.my-siemens.com...hd/hd/cdsetup1.0.0.76.zip
te vinden op
http://www.my-siemens.com...2Fdanda%252F_DASD,00.html
Ik had ff een vraagje over de M55 me vriendin heeft hem vandaag net nieuw maar nu doet de trilfunctie het niet hij staan in normale modes met trilfunctie aan en met verschillende beltonen al geprobeert en met volume op zijn max en in spelletjes doet ie het ook niet en daar staat het ook in aan.
Heef hier iemand anders ook last van? of heeft hier iemand een oplossing voor dan hoor ik dat graag
Heef hier iemand anders ook last van? of heeft hier iemand een oplossing voor dan hoor ik dat graag
Heb je hem toevallig op de adapter aangesloten? Dan trilt hij namelijk nietInfoTracer schreef op 19 november 2003 @ 17:59:
Ik had ff een vraagje over de M55 me vriendin heeft hem vandaag net nieuw maar nu doet de trilfunctie het niet hij staan in normale modes met trilfunctie aan en met verschillende beltonen al geprobeert en met volume op zijn max en in spelletjes doet ie het ook niet en daar staat het ook in aan.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
ja dat heb ik toenvalligGizz schreef op 19 november 2003 @ 18:10:
[...]
Heb je hem toevallig op de adapter aangesloten? Dan trilt hij namelijk niet
hij moest eerst iets van 4 uur opladen zal hem er zo uithalen en het nog is proberen.
thanx voor je reactie
Anoniem: 97573
Ik zit ook met een probleempje.. Ik heb gister een spel gedownload met I-mode en die is terrecht gekomen in de map misc en het is een .jam file..
Wat moet ik nu doen om dit spel werkend te krijgen, want invoegen enzo werkt ook niet..
Thnx
Wat moet ik nu doen om dit spel werkend te krijgen, want invoegen enzo werkt ook niet..
Thnx
Anoniem: 60418
Heb de siemens al een tijdje en het bevalt prima. Heb ook al een paar site gevonden. Je vindt veel dingen voor de C55 die je ook op de M55 kan gebruiken. Ergens bij die linkjes heb je ook Mario C55. Die werkt prima op de M55.Anoniem: 97573 schreef op 20 november 2003 @ 15:37:
Wie kan mij een site vertellen waar ik games en/of wallpapers kan downloaden?
Modbreak:
Wil je ajb de [afbeelding] editknop gebruiken als je nog wat wilt toevoegen aan je bericht?
En de wallpapers en games vind je hier.
Algemeen
Club Siemens
Games
Midlet.org
Aquaweb waar mario op staat
Ringtones
Frankstorck
deze heeft ook ringtones voor de samsung je moet alleen de midi files hebben
Midi pagina
Denk dat je hier wel een tijdje zoet mee bent. Als je gaat googlelen vindt je er nog meer sites met ringtones en dergelijke dingen.
Als je deze dingen op je telefoon wilt hebben zul je toch een datakabel moeten hebben. Stuntprijzen.net heeft er eentje voor de C55 maar wederom die werkt ook op de M55. En een programmatje daarvoor kun je van de Siemens site halen. Meen ik me te herinneren.
1. Hoe upload ik een game in de siemens data suite (prince of persia bijv.)
2. Hoe kan ik een poly-ringtone langer afspelen dus de lengte van het mid bestand langer dan de standaard 3a4 sec. ?
2. Hoe kan ik een poly-ringtone langer afspelen dus de lengte van het mid bestand langer dan de standaard 3a4 sec. ?
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
1. Ik doe het gewoon via My Computer -> Mobile en dan naar de goede map gaan en dan \jam en daar een dir voor de game aanmaken en de files daar neerkwakken.Fox1234 schreef op 20 november 2003 @ 19:19:
1. Hoe upload ik een game in de siemens data suite (prince of persia bijv.)
2. Hmm? Dat werkt hier wel gewoon langer dan 3 à 4 sec?
Als ik een rintone selecteer in siemens data suite dan is het maar een klein blokje die je kunt verschuiven en dat is ongeveer 3 a 4sec dus niet bijvoorbeeld 30 sec. die je kunt versturen
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Wat is die vliegtuigcontrole? Volgens mij ben ik die nog niet tegengekomen, of is het dat Vliegtuig-modus-profiel dat je telefoon en alarms uitzet
Vliegtuigcontrole kom je alleen tegen als je geen PIN hebt ingesteld; je toestel vraagt dan of 'ie echt wel aan mag (ivm ongewenst inschakelen in een vliegtuig dus
)
Anoniem: 60418
Heb even het pakket wat ik gebruik online gezet. Ik weet alleen dat het werkt met de C 55 en M 55. Geen garantie dat het werkt met andere telefoon's.
Het is te downloaden via deze link.
Data exchange software v267
Hoop dat jullie er wat aan hebben. Het werkt erg handig. In Windows verkenner zie je de map mobile en dat is jouw geheugen op je telefoon. Spelletjes onder Java. En de rest is zo wel duidelijk dacht ik.
Het is te downloaden via deze link.
Data exchange software v267
Hoop dat jullie er wat aan hebben. Het werkt erg handig. In Windows verkenner zie je de map mobile en dat is jouw geheugen op je telefoon. Spelletjes onder Java. En de rest is zo wel duidelijk dacht ik.
Hoe kan je uberhaubt downloaden met dat ding ik heb 't nog niet voor elkaar gekregenAnoniem: 97573 schreef op 20 november 2003 @ 12:06:
Ik zit ook met een probleempje.. Ik heb gister een spel gedownload met I-mode en die is terrecht gekomen in de map misc en het is een .jam file..
Thnx
Anoniem: 54746
Ik had hetzelfde probleem, heb gewoon een van die rubberen strips weg gehaald, klaar, probleem was opgelostWeurst schreef op 12 november 2003 @ 22:12:
[...]
Nee de eerste keer toen ik de cam erin zat had ik er al last van. Bij iemand anders die hetzelfde toestel heeft zit mijn cam ook los en hij zegt dat zijn cam veel vaster zit. Waarschijnlijk steken die rubbere dingetjes wat te ver uit bij mij of zo. Als zijn cam bij mij wel vast zit ga ik die gasten eens mailen en/of langs de primafoon. Mocht dat het probleem niet verhelpen misschien eens een dun laagje van die dingetjes afsnijden want het werkt echt voor geen meter nu. Ik moet de cam er tegen aan blijven drukken want anders valt de verbinding weg.
Ik kan nu gewoon mijn camera vasthouden, met de telefoon eraan, en dan op de kop houden. Blijft gewoon zitten
THX, dat eens proberen als ze hem niet willen ruilen.Anoniem: 54746 schreef op 24 november 2003 @ 21:33:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, heb gewoon een van die rubberen strips weg gehaald, klaar, probleem was opgelost
Ik kan nu gewoon mijn camera vasthouden, met de telefoon eraan, en dan op de kop houden. Blijft gewoon zitten
De primafoon shop wilde hem eigenlijk niet terug nemen na een hoop gebel omdat ie daar niet gekocht had en ik geen service contract had maar ik kon het volgens hen wel eens proberen bij het Buisness centre of bij gsmstunter zelf.
Anoniem: 94892
Ik zit zwaar te twijfelen wat ik moet doen. Ik heb namelijk een Nokia 3410. Mijn beeld loopt om de 2 dagen wel 1 keer vast, dus wil ik een nieuwe tel. Nou wil ik graag kleuren display en polyphone ringtone. Aangezien ik niet zoveel geld heb en gezien heb dat de Siemens M55 met H' prepay maar 130 euro is zat ik eraan te denken om deze te kopen. Nou las ik dat je de digi camera er voor 100 euro bij kan kopen, dit vind ik toch wel balen
... Nou zal je denken koop een 2e hands camera maar daar heb ik niet zo veel ervaring mee.. Toch vind ik zo'n camera vet om te hebben... Dus nou vraag ik me af of het wel slim is om de M55 te kopen...
Wat zouden jullie in mijn plaats doen ??
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 94892 op 30-11-2003 23:55 ]
Leuk toestel, heb er een van de kpn, imode prepay.
Heb hem kunnen unlocken en kon al die i-mode shit verwijderen, het is nu een standaard m55 toestel
Heb hem kunnen unlocken en kon al die i-mode shit verwijderen, het is nu een standaard m55 toestel

Is de MC60 niks voor je?Anoniem: 94892 schreef op 30 november 2003 @ 23:50:
Ik zit zwaar te twijfelen wat ik moet doen. Ik heb namelijk een Nokia 3410. Mijn beeld loopt om de 2 dagen wel 1 keer vast, dus wil ik een nieuwe tel. Nou wil ik graag kleuren display en polyphone ringtone. Aangezien ik niet zoveel geld heb en gezien heb dat de Siemens M55 met H' prepay maar 130 euro is zat ik eraan te denken om deze te kopen. Nou las ik dat je de digi camera er voor 100 euro bij kan kopen, dit vind ik toch wel balen... Nou zal je denken koop een 2e hands camera maar daar heb ik niet zo veel ervaring mee.. Toch vind ik zo'n camera vet om te hebben... Dus nou vraag ik me af of het wel slim is om de M55 te kopen...
Die heeft een ingebouwde camera(niet erg goeie kwaliteit, maar toch), en kost met prepaid 139 euro.
Anoniem: 94892
Ja die vind ik ook super vet maar waar haal je hem voor 139 euro?? Want ik zie hem alleen maar voor de goedkoopste prijs van 199 euro bij T for Telecom... Dat zou mooi zijn als je die voor 139 kan krijgenEddos schreef op 01 december 2003 @ 08:53:
[...]
Is de MC60 niks voor je?
Die heeft een ingebouwde camera(niet erg goeie kwaliteit, maar toch), en kost met prepaid 139 euro.
Ik meende dat ik de MC60 ook voor 139 euro had gezien.
Bij telfort kun je de C60 krijgen + camera voor 139 euro zie ik.
Mischien dat ik die 2 door elkaar gehaald heb.
Toch nog maar eens beter zoeken.
Bij telfort kun je de C60 krijgen + camera voor 139 euro zie ik.
Mischien dat ik die 2 door elkaar gehaald heb.
Toch nog maar eens beter zoeken.
Ik vind het een heel mooi ding goedkoope prijs misschien ga ik hem kopen
Maar 1 ding snap ik nog niet helemaal op zo'n site staat:
Overig
Extra functies calculator, camera (optie), e-mail, spelletjes, voice memo
Bedoelen ze met "camera optie" dat je hem er los bij krijgt ? of dat ie in de achterkant van he t hoesie zit ?
En heeft iemand een pic die met die cam gemaakt is ?
edit:http://www.kieskeurig.nl/...search1/Siemens%20M55.htm das link van die site.

Overig
Bedoelen ze met "camera optie" dat je hem er los bij krijgt ? of dat ie in de achterkant van he t hoesie zit ?
edit:http://www.kieskeurig.nl/...search1/Siemens%20M55.htm das link van die site.
[ Voor 15% gewijzigd door GleNnoS_ op 01-12-2003 11:56 ]
kijk eens bij het Siemens M55 actie topic van GSM stunter (zelf ff zoeken).. Daar staan ook pics van de cam. En je krijgt die camera er los bij; althans: wel in die GSMstunter.nl actie. Weet niet of dat altijd zo is (vandaar die optie dus)..GleNnoS_ schreef op 01 december 2003 @ 11:46:
Ik vind het een heel mooi ding goedkoope prijs misschien ga ik hem kopenMaar 1 ding snap ik nog niet helemaal op zo'n site staat:
Overig
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
hallo ik heb net een siemens m55 echt een heel goed telefoontje alles wat ik wou maar na een week of 3 kon ik geen spel meer downloaden vanaf het internet met mijn mobiel het gaat om java spellen telkens als ik verbinding wil maken maakt ie wel verbinding maar doet daarna verder niets de teller blijft de zelfde tijd aan geven.
ik hoop dat iemand een oplossing weet om wil heel graag mario spellen op me mobiel
ik hoop dat iemand een oplossing weet om wil heel graag mario spellen op me mobiel
ik heb een paar foto's online gezet, niet erg interessant, ga ook niet allemaal 100x kijken want ze staan op me server thuisGleNnoS_ schreef op 01 december 2003 @ 11:46:
...
http://foto.troep.com/
Anoniem: 93553
Mijn nokia 3310 is ten gronde gegaan. Had een nieuwe phone nodig. Wel beetje robust. Met imode was het goedkoopste en M55 koste niets.
Verkoper vertelde me dat deze M55 wat robuster was dan de andere siemens..
Nou heb ik geen gekke dingen gedaan. Het zelfde wat ik met die nook altijd deed.. maar dit slaat allees.. niet met een speld of scherp voorwerp zitten klooten...
iemand ook deze ervaring.
andere vraag wat is er nog aan te doen? Ip bel ik er alleen maar mee maar deze kras is wel een beetje jammer.. zelf mijn ipaq scherm is robuster dan deze telefoon
en nee het is geen haar , gelukkig zie je het in het donker niet
volgende keer maar geen siemens meer denk ik
foto (Sony dsc v1 macromode)
Nou heb ik geen gekke dingen gedaan. Het zelfde wat ik met die nook altijd deed.. maar dit slaat allees.. niet met een speld of scherp voorwerp zitten klooten...
andere vraag wat is er nog aan te doen? Ip bel ik er alleen maar mee maar deze kras is wel een beetje jammer.. zelf mijn ipaq scherm is robuster dan deze telefoon
en nee het is geen haar , gelukkig zie je het in het donker niet
Ik heb ook bijzonder veel last van krassen op mijn beeldscherm, ook gaat de verf rond het speakertje er al af. Nu zien mijn vorige nokia's er ook niet al te fris meer uit maar deed ik best wilde dingen mee (van trap laten vallen, van rijdende scooter laten vallen) omdat daar toch andere frontjes voor te krijgen zijn boeide me dat weinig.
Met deze ben ik juist erg voorzichtig omdat je beschadigingen niet kunt verhelpen met een nieuwe frontje. Nooit in zak doen met sleutels enzo, nog niet gevallen en toch genoeg schade
En die baterij die zo snel leeg is wordt ik ook een beetje bierig van. Ook als ik geen pics maak (gaat toch moeilijk met die loszittende cam) en niet veel mee zit te spelen en af en toe eens een keer bel is dat ding na een paar dagen al weer aan het prutelen.
Nee, tot nu toe ben ik nog niet helemaal tevreden
Met deze ben ik juist erg voorzichtig omdat je beschadigingen niet kunt verhelpen met een nieuwe frontje. Nooit in zak doen met sleutels enzo, nog niet gevallen en toch genoeg schade
En die baterij die zo snel leeg is wordt ik ook een beetje bierig van. Ook als ik geen pics maak (gaat toch moeilijk met die loszittende cam) en niet veel mee zit te spelen en af en toe eens een keer bel is dat ding na een paar dagen al weer aan het prutelen.
Nee, tot nu toe ben ik nog niet helemaal tevreden
Ik heb ook al een kras te pakken en inderdaad, de verf rond het speakertje is ook beschadigd. In de zelfde broekzak als wat kleingeld was nogal dodelijk.
Ik neem aan als het heel extreem wordt dat je hem wel kan laten repareren en dat ze er dan een nieuwe 'frontje' op zetten, toch?
Ik neem aan als het heel extreem wordt dat je hem wel kan laten repareren en dat ze er dan een nieuwe 'frontje' op zetten, toch?
Vergeleken met Nokia's zijn de displays van Siemenstelefoons idd wat zachter (dus eerder krassen). Maar is die kras niet weg te poetsen dan?Anoniem: 93553 schreef op 03 december 2003 @ 19:09:
Mijn nokia 3310 is ten gronde gegaan. Had een nieuwe phone nodig. Wel beetje robust. Met imode was het goedkoopste en M55 koste niets.
en nee het is geen haar , gelukkig zie je het in het donker niet![]()
[afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
pffff. Wat een deceptie dan... jammer maar zal wel mijn laatste siemens zijn dan.
Ik heb altijd die nook in mijn zak gehad met mijn sleutels er bij.. handige combo om ze niet te vergeten. Deze phone is wat kleiner.. die gaat toch echt niet alleen in een broekzak??? wat denken ze wel bij siemens?
Een nieuw scherm zal ook wel geen optie zijn. lcd = krasloos. maar dat buitenkantje is geen express geval..
verder wel redelijk tevreden met dat ding.
Ik heb altijd die nook in mijn zak gehad met mijn sleutels er bij.. handige combo om ze niet te vergeten. Deze phone is wat kleiner.. die gaat toch echt niet alleen in een broekzak??? wat denken ze wel bij siemens?

Een nieuw scherm zal ook wel geen optie zijn. lcd = krasloos. maar dat buitenkantje is geen express geval..
verder wel redelijk tevreden met dat ding.
yep, ook krasjes op het scherm hier... de verf laat nog niet los, maar ik kijk wel goed uit nu. maar het mag toch niet eigenlijk, het blijft toch gewoon een gebruiksvoorwerp.
krasjes kun je wegpoetsen met Displex, oa. te koop bij de kijkshop (kan m alleen niet vinden in de online shop) en de halfords.
http://www.displex.de/Languages/Netherlands/Index1.htm
http://www.displex.de/Languages/Netherlands/Index1.htm
Damn!
Tot nu toe nog geen enkel probleem met m'n M55... bel ik vanmiddag m'n pa op... ik begin een heel verhaal, hoor ik aan de andere kant enkel "Hallo? Hallo! Hallooooo! Noujah... niemand.." Kortom, m'n microfoon ding gebeuren is kapot! Voice memo's ff getest, maar hij neemt gewoon nix meer op, ik neem aan dat ik hier gewoon mee terug kan naar de Belcompany??
Ik ben toch malle pietje niet!
Geweldig spul die dispex.. kras is 85% minder.. nou dat was wel 5 euro waard zal tzt wel een foto plaatsen.. ps heb nog geen aandelen
ff met mn bank bellen....
ff met mn bank bellen....
Anoniem: 54169
Hbe zaterdga ene m55 gekocht met camera er bij voor 129 euro bij primafoon was ene aktie of zo
Bevalt me goed dat telefoontje
Ik zie nu een aanbieding op belbeter.nl De M55 met een Debitel Telfort 150 komt daar op 8euro50 per maand voor 2 jaar.
http://www.belbeter.nl/extrainfo/extrainfoaanb3.asp
Ik zoek nog scherpere aanbiedingen, ook 150 bel minuten in de maand vindt ik veel te veel.
http://www.belbeter.nl/extrainfo/extrainfoaanb3.asp
Ik zoek nog scherpere aanbiedingen, ook 150 bel minuten in de maand vindt ik veel te veel.
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
bij de m50 zat een java beveiliging waardoor je via datakabel niet spellen erop kon zetten, alleen OTA kon downloaden via wap/gprs. Is deze beveiliging er bij de M55 af gehaald of moet je hem alsnog flashen/hacken?
[ Voor 11% gewijzigd door greatgonzo op 10-12-2003 17:10 ]
Zit er bij de hele x55 serie niet meer op. Dus ook de M55 is nu Java-vrijgreatgonzo schreef op 10 december 2003 @ 17:07:
bij de m50 zat een java beveiliging waardoor je via datakabel niet spellen erop kon zetten, alleen OTA kon downloaden via wap/gprs. Is deze beveiliging er bij de M55 af gehaald of moet je hem alsnog flashen/hacken?
ik heb gewoon tetris via de datakabel erop gezet... Lijkt me dus dat het gewoon kangreatgonzo schreef op 10 december 2003 @ 17:07:
Weet iemand waar men de grijs/groene versie van de M55 kan kopen? Ik wil namelijk per se die kleur hebben. Nou had ik die aanbieding bij www.belbeter.nl gezien maar ik weet niet of het daar nou kan of niet. Iemand die de M55 daar heeft gekocht en weet of het kan?
Zie namelijk weinig shops die hem verkopen in die kleur
.
Zie namelijk weinig shops die hem verkopen in die kleur
Anoniem: 94210
Bij mijn M55 is de tijd alweer 3 keer verkeerd komen te staan, in keer terug na 1 januari 00.00, en 2 keer een aantal dagen + uren terug... Erg vermoeiend.
Het hangt volgens mij samen met het gebruiken van de telefoon totdat deze geheel leeg was. Hebben hier meer mensen last van? En zou dit nog goed kunnen komen met een software-update?
Het hangt volgens mij samen met het gebruiken van de telefoon totdat deze geheel leeg was. Hebben hier meer mensen last van? En zou dit nog goed kunnen komen met een software-update?
Mijn ervaring met de (schrik niet
) siemens m35i is ook dat ie het zelfde kunstje flikt als de baterij helemaal leeg is en je hem niet binnen zeg een dag oplaad. Kweet niet of ze dat voor de x55 generatie nog gaan fixen.
Nog nooit gehad. Heb al twee M35i's versleten en de akku is niet de sterkste kant van dat telefoontje, maar hij is nog nooit instellingen vergeten en de accu is toch regelmatig leeg (vaker leeg dan volNanax schreef op 10 december 2003 @ 21:17:
Mijn ervaring met de (schrik niet) siemens m35i is ook dat ie het zelfde kunstje flikt als de baterij helemaal leeg is en je hem niet binnen zeg een dag oplaad. Kweet niet of ze dat voor de x55 generatie nog gaan fixen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
je moet je accu ook niet zo ver ontladen, is iritant als je weg valt tijdens een telefoontje omdat je accu op is ofzo 
Weet iemand toevallig hoe je je toestel code kunt veranderen? ik heb hem al 2x fout ingevoerd en wil hem geen 3e keer fout invoeren (want dan kun je je telefoon weggooien)
Weet iemand toevallig hoe je je toestel code kunt veranderen? ik heb hem al 2x fout ingevoerd en wil hem geen 3e keer fout invoeren (want dan kun je je telefoon weggooien)
Op club-siemens hebben ze er bijvoorbeeld een paar spelen.
http://www.club-siemens.com
veder nog veel meer, lees het topic ff door
http://www.club-siemens.com
veder nog veel meer, lees het topic ff door
offtopic:
ja die m35i dat is nog eens een telefoon
ja die m35i dat is nog eens een telefoon
kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de c60 en de m55? Ik zie haast geen verschillen
Anoniem: 21944
Ik heb een serie foto's gemaakt met de camera.
Wellicht dat iemand geinteresseerd is. M55 + QuickPic
Zie hieronder:
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Siemens%20M55/
Wellicht dat iemand geinteresseerd is. M55 + QuickPic
Zie hieronder:
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Siemens%20M55/
Anoniem: 99888
Hey,
Ik heb ook een siemens m55 en ik ben er zeer tevreden over. Nu is alleen het probleem dat ik niet snap hoe je Wappo moet spelen. Ik lukt echt voor geen meter:(. Alvast bedankt.
Mazzel
Ik heb ook een siemens m55 en ik ben er zeer tevreden over. Nu is alleen het probleem dat ik niet snap hoe je Wappo moet spelen. Ik lukt echt voor geen meter:(. Alvast bedankt.
Mazzel