Tja, wat snap je er niet aan, de 'handleiding' die in je telefoon staat is redelijk duidelijk toch?
Anoniem: 99888
nou ik snap wel hoe je het moet spelen maar ik kom er niet aan uit hoe je bij de deur kan komen. hij haalt me steeds in, ook als ik hem eerst in de put lok. zou iemand mij misschien hiermee kunnen helpen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Anoniem: 94210
Heb je het gehele topic door genomen
Tip: Zet het aantal berichten in deze topic op 999 en zoek op wappo
bijvoorbeeld:

Tip: Zet het aantal berichten in deze topic op 999 en zoek op wappo
bijvoorbeeld:
Gianni Rombios schreef op 10 november 2003 @ 19:44:
Nou eh: de blauwe engerd doet twee stapjes, jij maar een. Hij doet de eerste bij voorkeur horizontaal, als je hem achter een hekje lokt kun je op diezelfde lijn doorlopen zonder dat hij kan bewegen. Er zijn 125 levels, op http://www.tagtag.com staan alle oplossingen. Rechts boven zoeken op gebruiker pdip . Geloof dat de site momenteel even niet in de lucht is overigens.
L=LEFT U=UP R=RIGHT D=DOWN
Level 1:
Houd hem achter het hekje en lok hem in de put:
LULLD
DUUR
LR-> HIJ GAAT NU EERST HORIZONTAAL DE SUKKEL, JE MAG NU 4 MOVES MAKEN
(EN LOOPT VEILIG ACHTER HET HEKJE)
RDDL
EN ONTSNAPPEN MAAR
DDD
RR
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 94210 op 15-12-2003 22:41 ]
wat een poep zooi
ik MOEST een toestecode instellen, wat ik helemaal niet wil, maarja. Nu ben ik die vergeten, en heb hem al 2x fout ingetypt.
Ik ff gelezen op een ander forum: kun je gratis deblokkeer code aanvragen als je belt met de klantenservice, ik gedaan:
à 1 euro per gesprek: ja het kost 43 euro om een deblokkeer code aan te vragen :(:(
ik kan mijn telefoon nu nog gewoon gebruiken, alleen aantal functies kan ik pas bij als ik die code heb... grr ik wil een telefoon zonder codes (moet ook al een pin code instellen
)
ik MOEST een toestecode instellen, wat ik helemaal niet wil, maarja. Nu ben ik die vergeten, en heb hem al 2x fout ingetypt.
Ik ff gelezen op een ander forum: kun je gratis deblokkeer code aanvragen als je belt met de klantenservice, ik gedaan:
à 1 euro per gesprek: ja het kost 43 euro om een deblokkeer code aan te vragen :(:(
ik kan mijn telefoon nu nog gewoon gebruiken, alleen aantal functies kan ik pas bij als ik die code heb... grr ik wil een telefoon zonder codes (moet ook al een pin code instellen
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Nou, ik kan vandaag m'n M55 weer ophalen.. net gebeld en ik vroeg om wat voor een reparatie het nu ging.. "jah euh.. ik lees hier een cosmetische reparatie"
WTF moet een foon nou met een cosmetische reparatie.. tieten gelift ofzo

Ik ben toch malle pietje niet!
Anoniem: 65085
Ik heb gisteren een originele USB-datakabel gekregen van de kerstman. Dus ik wou deze installeren en je raad het al ziet mijn telefoon niet de siemens m55. Hij kan wel de telefoon opladen via de datakabel en als ik siemens data suite heb geinstalleerd en ik ga in de verkenner naar mijn mobile telefoon gaan de lampjes van recieved en transmidded wel aan en uit maar toch zegt hij dat de telefoon er niet aan hangt. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd en verschillende COM poorten op verschillende manieren de telefoon laten zoeken door siemens data suite. En verschillende USB poorten gebruikt. Maar al dit proberen heeft geen baad gehad. Hij ziet mijn telefoon nog steeds nergens. Ik draai windows 2000 server up-to-date.
Heeft iemand nog een paar adviesen voor mij want ik kom er zo niet uit.
Heeft iemand nog een paar adviesen voor mij want ik kom er zo niet uit.
Hij werkt weer helemaal primaThe Legend schreef op 22 december 2003 @ 11:24:
Nou, ik kan vandaag m'n M55 weer ophalen.. net gebeld en ik vroeg om wat voor een reparatie het nu ging.. "jah euh.. ik lees hier een cosmetische reparatie"![]()
![]()
WTF moet een foon nou met een cosmetische reparatie.. tieten gelift ofzo
Alleen ze hebben de telefoon natuurlijk moeten openmaken.. zitten er allemaal stofjes achter het scherm

met welke audio editor maken jullie ringtones van wave files??
Ik ken er geen vinden die DVI/IMA ADPCM snapt..
ah.. ik vond nog ergens een copu van cooledit.. en dat werkt!
Ik ken er geen vinden die DVI/IMA ADPCM snapt..
ah.. ik vond nog ergens een copu van cooledit.. en dat werkt!
[ Voor 24% gewijzigd door Ritchie op 26-12-2003 13:48 ]
- NAC Breda -
Hebben meer mensen last van een slecht bereik op de M55 ? Ik bel op het KPN netwerk. Maar sinds ik een M55 aangeschaft heb is het bereik er niet beter op geworden op veel plaatsen krijg ik de tekst Netwerk zoeken. M'n oude M35 heeft een veel beter bereik.
Anoniem: 52977
nee heb vodafoon is altijd wel goedMVC schreef op 29 december 2003 @ 11:35:
Hebben meer mensen last van een slecht bereik op de M55 ? Ik bel op het KPN netwerk. Maar sinds ik een M55 aangeschaft heb is het bereik er niet beter op geworden op veel plaatsen krijg ik de tekst Netwerk zoeken. M'n oude M35 heeft een veel beter bereik.
Ik had een M35 en nu een M55 en heb juist het omgekeerde idee. Volgens mij is het bereik juist iets beter geworden.MVC schreef op 29 december 2003 @ 11:35:
Ceci n'est pas une signature!
Anoniem: 39835
Jah ik heb met de M55 juist een beter bereik met mn telfort abo dan dat ik had met mn SE T100
hé hé hé
Ik vandaag naar de primafoon om mijn MC60 op te halen die ik bij Planet Internet zou krijgen, blijkt hij op te zijn! Zegt de verkoper, je mag de M55 ook meenemen!
Nu kun je met die mc60 natuurlijk wel meer, maar ik vond de M55 veel handzamer!
Morgen ff simlockvrij laten maken, en dan heb ik een mooie nieuwe phone!
klein vraagje nog erbij, wil nog een datakabel gaan kopen, waarmee werkt de M55 het beste, met een USB kabel of een com kabel?
Ik vandaag naar de primafoon om mijn MC60 op te halen die ik bij Planet Internet zou krijgen, blijkt hij op te zijn! Zegt de verkoper, je mag de M55 ook meenemen!
Nu kun je met die mc60 natuurlijk wel meer, maar ik vond de M55 veel handzamer!
Morgen ff simlockvrij laten maken, en dan heb ik een mooie nieuwe phone!
klein vraagje nog erbij, wil nog een datakabel gaan kopen, waarmee werkt de M55 het beste, met een USB kabel of een com kabel?
[ Voor 17% gewijzigd door greatgonzo op 29-12-2003 21:42 ]
greatgonzo schreef op 29 december 2003 @ 21:41:
ik gebruik een usb kabel.. maar is nogal lastig om dat ding aan de praat te krijgen..
je moet een usb to com port driver gebruiken. Ik gebruik die van siemens zelf op mijn el cheapo usb kabel.
je moet een usb to com port driver gebruiken. Ik gebruik die van siemens zelf op mijn el cheapo usb kabel.
- NAC Breda -
Ik was oo zo gelukkig met mijn S55....totdat deze ontvreemd werd.
Nu... na 3 maanden met een gratis oude, uitvallende, storende, slecht ontvangende, onlogisch bedienbare 6210 toch maar de knoop doorgehakt en een m55 gekocht. (Irritatie bij mij en mijn bellers werd toch echt te groot)
Morgen ga ik hem halen.
Ik ben benieuwd wat er verbeterd is t.o.v. de S55. Ik gebruik geen bt en infra.
Is het scherm echt zoveel beter dan bij de S55?
Ik schrik een beetje van die krassen die mensen hebben. Zijn er nu eigenlijk ook eenbeetje mooie trendy hoesjes voor deze foon beschikbaar? Zo ja. PICS PICS!!
Nu... na 3 maanden met een gratis oude, uitvallende, storende, slecht ontvangende, onlogisch bedienbare 6210 toch maar de knoop doorgehakt en een m55 gekocht. (Irritatie bij mij en mijn bellers werd toch echt te groot)
Morgen ga ik hem halen.
Ik ben benieuwd wat er verbeterd is t.o.v. de S55. Ik gebruik geen bt en infra.
Is het scherm echt zoveel beter dan bij de S55?
Ik schrik een beetje van die krassen die mensen hebben. Zijn er nu eigenlijk ook eenbeetje mooie trendy hoesjes voor deze foon beschikbaar? Zo ja. PICS PICS!!
er zijn geen hoeshes beschikbaar ... das op zich wel jammer..
- NAC Breda -
Gewoon het transparante plastic op het scherm laten zitten. Scherm heeft meer kleuren maar is iets minder helder dan dat van de S55, dus voor normaal gebruik iets minder. Je bent benieuwd wat er verbeterd is, maar het is een lagere klasse dus het enige zou zijn meer kleuren denk ik.
Anoniem: 75805
ja wel dus, ik heb er zelf eenRitchie schreef op 31 december 2003 @ 10:28:
er zijn geen hoeshes beschikbaar ... das op zich wel jammer..
Ik heb nu een Siemens M55 sinds gisteren
. Zeer leuk ding, nog geen nadelen aan gevonden.
Wat ik wel es zou willen doen is een review schrijven erover, heb nog gene gezien hier op GoT en op Internet is er nu ook niet echt direct een review te vinden. Digicam enzo zijn geen probleem, als er interesse is hoor ik dat graag
.
Wat ik wel es zou willen doen is een review schrijven erover, heb nog gene gezien hier op GoT en op Internet is er nu ook niet echt direct een review te vinden. Digicam enzo zijn geen probleem, als er interesse is hoor ik dat graag
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Vreemd, ik had nog zitten zoeken maar blijkbaar was ik nog wat te brak van gisteren
Igg bevalt ie me uitstekend, heb al wat animated gifs van GoT erop staan
edit: ff filmpje erbij:
http://users.pandora.be/administrator/GoT/cheer.avi
[ Voor 10% gewijzigd door Dupje op 01-01-2004 18:03 ]
Heb een site gemaakt en die wil ik met jullie delen dus GEEN spam.
Ik heb tot nu toe alleen wat achtergronden er op.
http://home.deds.nl/~siemens/
Wie wil dit nu als achtergrond:MVC schreef op 16 januari 2004 @ 19:32:
Heb een site gemaakt en die wil ik met jullie delen dus GEEN spam.

Wel leuk dat je alle leuken dingen verzamelt voor M55, spaart weer een hoop zoekwerk uit als ik ooit es me datakabel heb
Kunt de gewenste achtergrond ook naar je phone mailen even een mailaccount instellen op je phone en klaarduponjan schreef op 16 januari 2004 @ 19:34:Wel leuk dat je alle leuken dingen verzamelt voor M55, spaart weer een hoop zoekwerk uit als ik ooit es me datakabel heb
Al geprobeerd, maar het lukt me niet, krijg telkens 'fout bij verbinden met server'MVC schreef op 16 januari 2004 @ 19:37:
[...]
Kunt de gewenste achtergrond ook naar je phone mailen even een mailaccount instellen op je phone en klaar
Nou dit topic toch gekicked is: weet iemand wanneer de cash-back ongeveer komt?
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Anoniem: 3281
Ik heb hem al net als vele anderen.Chimera schreef op 16 januari 2004 @ 19:46:
Nou dit topic toch gekicked is: weet iemand wanneer de cash-back ongeveer komt?
Moet ik weer hebben 
Wanneer was dat ongeveer? Als het een week geleden is ofzo kan het uiteraard nog komen, maar een maand bijvoorbeeld vind ik te lang duren...
Wanneer was dat ongeveer? Als het een week geleden is ofzo kan het uiteraard nog komen, maar een maand bijvoorbeeld vind ik te lang duren...
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
Anoniem: 52977
ik probeer met cooledit deze instellingen uit maar ik krijg steeds dat de m55 hem niet wil afspelen vanwege verkeerde instelling ofzo??Yavi schreef op 17 september 2003 @ 11:53:
[...]
*.mmf formaat is voor samsung telefoons en word niet ondersteunt door de m55. Midi files worden wel ondersteunt tot 16 channels. Maar je kunt het beste wav files er op zetten. Let wel op de je de juiste codering pakt: DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono. Met cool edit 2000 (demo staat op tucows/download.com) kun je ze vrij gemakkelijk bewerken en coderen.
Hier wat voorbeelden:
Mi2.wav
Can't touch this.wav
De files gewoon op je telefoon droppen en het werkt.
kan iemand een andere manier geven om wav in goede type te kunnen opslaan?
het lijkt alsof het probleem bij de conversie mp3 naar wav ligt want een wav straight uit winamp kan hij neit afspelen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 52977 op 17-01-2004 18:16 ]
Same here.. Same here... ook nog nietsChimera schreef op 16 januari 2004 @ 20:02:
Moet ik weer hebben

Hmm, slechte zaak... Telefoon zelf was ook al zo laat bij ons...

Ik wil het volgende: alleen een achtergrond ! En dat lukt me steeds niet !!! ... dus geen oparator logo (niet in picture vorm maar ook niet gewoon letters !). Als ik operator logo namelijk uitzet. Komt er nog wel NL Vodafone in beeld
... en dat wil ik niet !!! Hoe los ik dit op ?
Je moet ff een transparant gifje maken van 1x1 en die als logo instellen 
Als ie opstart staat ie er weer, maar na een seconde of 10-15 pakt ie die transparante wel weer...
Als ie opstart staat ie er weer, maar na een seconde of 10-15 pakt ie die transparante wel weer...
Hmmm ik heb dat probleem ook. Hoe maak je een transparant gifje?Chimera schreef op 18 januari 2004 @ 15:07:
Je moet ff een transparant gifje maken van 1x1 en die als logo instellen
niet... gewoon downloaden van www.club-siemens.com --> funThe Legend schreef op 18 januari 2004 @ 15:20:
[...]Hmmm ik heb dat probleem ook. Hoe maak je een transparant gifje?
edit: http://www.club-siemens.net/fun/transparent.gif
edit 2: dr staat daar ook nog een link naar Super Mario voor je siemens, best leuk
[ Voor 26% gewijzigd door schaduw op 18-01-2004 15:41 ]
Geweldig bedankt ! Maar hoe kan je de wallpapers die opd ie pagina staan opslaan en op je M55 zetten. Afbeelding opslaan als kan nietschaduw schreef op 18 januari 2004 @ 15:39:
[...]
niet... gewoon downloaden van www.club-siemens.com --> fun
edit: http://www.club-siemens.net/fun/transparent.gif
edit 2: dr staat daar ook nog een link naar Super Mario voor je siemens, best leuk
En waar staat die link naar Super Mario ? klinkt ook goed.
Ooow afbeedlingen gewoon slepen zie ik wel ... okey = gelukt
Nu Mario nog
Ook gevonden
THX Man gave link dit !
Nu Mario nog
Ook gevonden
THX Man gave link dit !
[ Voor 25% gewijzigd door Bertuss op 18-01-2004 17:21 ]
Anoniem: 94241
Ik heb een Siemens M55 (firmware v10) met een serieele datakabel (zo'n ding dat op COM1 gaat, niet de USB versie dus)...
Als ik nu bijv. een logo probeer te kopieeren met de Siemens Data Suite gaat het mis, opeens geeft hij Toestel niet herkend.
Soms gaat het wel goed, en de ene keer gooit hij me telefoon er weer uit. Is er misschien iets fout aan de software of is er een andere reden??
En nog even een vraag, welke software is beter en waarom, Vissie of Siemens Data Suite?
Als ik nu bijv. een logo probeer te kopieeren met de Siemens Data Suite gaat het mis, opeens geeft hij Toestel niet herkend.
Soms gaat het wel goed, en de ene keer gooit hij me telefoon er weer uit. Is er misschien iets fout aan de software of is er een andere reden??
En nog even een vraag, welke software is beter en waarom, Vissie of Siemens Data Suite?
Naar mijn ervaringen werkt windows 98 veel beter samen de m55 software. Zal waarschijnlijk liggen aan de drivers voor de compoorten.
Heb precies hetzelfde probleem. Tijdens het kopieren valt de verbinding weg en zit er niets anders op dan het systeem opnieuw op te starten om zo de telefoon weer herkend te krijgen. In windows 98 is er niets aan de hand en werkt het allemaal perfect.
Heb precies hetzelfde probleem. Tijdens het kopieren valt de verbinding weg en zit er niets anders op dan het systeem opnieuw op te starten om zo de telefoon weer herkend te krijgen. In windows 98 is er niets aan de hand en werkt het allemaal perfect.
Anoniem: 94241
Okay even een n00b vraagje, draait W98 @ amd 2000+,512 mb DDR?fRiEtJeSaTe schreef op 21 januari 2004 @ 18:35:
Naar mijn ervaringen werkt windows 98 veel beter samen de m55 software. Zal waarschijnlijk liggen aan de drivers voor de compoorten.
ik had tzelfde met het kopieren van fotos van gsm naar pc;Anoniem: 94241 schreef op 21 januari 2004 @ 17:39:
Ik heb een Siemens M55 (firmware v10) met een serieele datakabel (zo'n ding dat op COM1 gaat, niet de USB versie dus)...
datakabel aan de gsm kant opengemaakt, alle kabels goed vastgedrukt (dr zat eentje op een vage manier vast, die kon je zo losschuiven) en ... het probleem bleef
daarna nog n keer gedaan en het werkte toen prima!
edit: heb trouwens geen officiele siemens datakabel, maar n goedkope van prijzenstunter.nl
[ Voor 7% gewijzigd door schaduw op 22-01-2004 00:32 ]
Ja, over weghalen, ik hoorde dat je ik geloof de talen eraf kan gooien, zodat je veel meer ruimte hebt. Las ik op het club-siemens.net forum.
Ik weet niet of die in dit forum al aan bod is geweest (ik ga geen 30 pagina's doorlezen), maar zou iemand me kunnen vertellen of hij/zij het heeft gedaan, en of het bevalt?
Ik weet niet of die in dit forum al aan bod is geweest (ik ga geen 30 pagina's doorlezen), maar zou iemand me kunnen vertellen of hij/zij het heeft gedaan, en of het bevalt?
Weet iemand waar Frontjes voor de Siemens M55 te bestellen zijn ? Heb al gezocht maar kan ze niet vinden. Heb een mailtje gestuurd naar stuntprijzen.net en ze zijn er volgens hun wel alleen moeilijk aan te komen.
Frontjes????
Uhmm ik weet niet hou jouw M55 er uit ziet, maar ik kan er geen frontjes mee wisselen.
Bedoel je niet behuizing, hoesje, zo'n gave plastice beschermer, of van die achterlijke opsteek frontjes (Die er ook voor bv de C35i waren. Zitten zo lekker vast aan je telefoon. NIET)
Maar als je echt van die wisselbare frontjes zoek zoals bij een 3310, C55, C45 dan wens ik je een goede lange zoektocht Toe. Veel plezier
Uhmm ik weet niet hou jouw M55 er uit ziet, maar ik kan er geen frontjes mee wisselen.
Bedoel je niet behuizing, hoesje, zo'n gave plastice beschermer, of van die achterlijke opsteek frontjes (Die er ook voor bv de C35i waren. Zitten zo lekker vast aan je telefoon. NIET)
Maar als je echt van die wisselbare frontjes zoek zoals bij een 3310, C55, C45 dan wens ik je een goede lange zoektocht Toe. Veel plezier

[ Voor 23% gewijzigd door Nimrod|IA op 28-01-2004 19:39 ]
Anoniem: 62726
sorry voor het kicken van het topic
Ik was dus van plan om de m55 met kpn prepay + imode simkaartje te kopen (nu +- 100 euro).
Nu wilde ik mijn eigen prepaykaarje (kpn mobile) gewoon te gebruiken.
Maar nu vertelde vandaag iemand mij dat siemens een nieuw soort simkaart gebruikt waardoor er nu geen oude simkaartjes gebruikt kunnen worden.
Klopt dit? ik gebruikte mijn 1,5 jaar oude simkaartje probleemloos in een sony j6, siemens c45 en kpn swing.

Ik was dus van plan om de m55 met kpn prepay + imode simkaartje te kopen (nu +- 100 euro).
Nu wilde ik mijn eigen prepaykaarje (kpn mobile) gewoon te gebruiken.
Maar nu vertelde vandaag iemand mij dat siemens een nieuw soort simkaart gebruikt waardoor er nu geen oude simkaartjes gebruikt kunnen worden.
Klopt dit? ik gebruikte mijn 1,5 jaar oude simkaartje probleemloos in een sony j6, siemens c45 en kpn swing.
uit de handleiding:
"Alleen 3 volt simkaarten worden ondersteund. Bij oudere simkaarten dient u contact met uw provider op te nemen"
misschien dat KPN je kan vertellen of jij een 3v simkaartje hebt?
edit:
misschien kun je in een handleiding van een c45 vinden of die hetzelfde heeft;
dat zou wel handig zijn, want dan weet je zeker dat je een 3v simkaart hebt
"Alleen 3 volt simkaarten worden ondersteund. Bij oudere simkaarten dient u contact met uw provider op te nemen"
misschien dat KPN je kan vertellen of jij een 3v simkaartje hebt?
edit:
misschien kun je in een handleiding van een c45 vinden of die hetzelfde heeft;
dat zou wel handig zijn, want dan weet je zeker dat je een 3v simkaart hebt
[ Voor 32% gewijzigd door schaduw op 13-02-2004 22:13 ]
Dat zijn de 3v SIMkaarten waar diegene op doelt, maar die worden al jaren als standaard gebruikt. 5v SIM's (de oude) zijn al heel lang niet meer in de maak.
Als je met bovengenoemde toestellen werkt is het geen probleem. Was het sowieso al niet, omruilen naar een nieuw type kaart is namelijk gratis.
Als je met bovengenoemde toestellen werkt is het geen probleem. Was het sowieso al niet, omruilen naar een nieuw type kaart is namelijk gratis.
Anoniem: 62726
`k heb het oude simkaartje erin gedaan, en het werkt.Korakal schreef op 13 februari 2004 @ 22:12:
Dat zijn de 3v SIMkaarten waar diegene op doelt, maar die worden al jaren als standaard gebruikt. 5v SIM's (de oude) zijn al heel lang niet meer in de maak.
bedankt.
HEb net deze GSM vandaag gekocht als upgrade over een 4-jaar oude Sagem.
Dus praktisch alle 'snufjes' zijn gewoonweg nieuw voor mij.
Ik had graag wat comemntaar op mijn bevindingen, aangezien ik niet héél de topic heb kunnen doornemen:
1) Waarom is het wit niet 100% zuiver wit op dat 'kleurenschermpje' ???
2) GIF's met 256-kleuren zijn soms nét niet genoeg voor een breed kleurenspectrum maar met Diffusion of wat is het daar wordt het er wel beter op. Deze heeft een 16-voud aan kleuren en nog steeds zien ze er niet fris uit !!!
Laat staan de foto's van New york, london en die zooi.
3) Die datakabel voor op m'n seriele of usb poort, wat kost die? Is die ook los te kopen of te maken???
4) "Please Wait"....waarom heb ik dat nooit moeten doen op mijn Sagem voor eender wat en duurt dat hier dan zo verschrikkelijk lang ??? Te trage GSM-cpu ofzo ?!?!?!?
In de catalogus en wat de verkoper mij ook zei staat duidelijk "Met BLUETOOTH" van een toch wel zeer bekende winkel met veel filialen. Echter op Siemens.be staat er naast Bluetooth geen "nee" of "ja", er staat niets. Wat mij lijkt op "NEEN!!!" Wat is het nu en wat voor 'misterie' is er dan op Siemens zijn site daarrond ?!?!?
5) Bellen en stoppen/power knopjes zijn erg 'kantelbaar'. Normaal ???
Voor GSM van +-165 euro vind ik dit toch wel érg.
Dus praktisch alle 'snufjes' zijn gewoonweg nieuw voor mij.
Ik had graag wat comemntaar op mijn bevindingen, aangezien ik niet héél de topic heb kunnen doornemen:
1) Waarom is het wit niet 100% zuiver wit op dat 'kleurenschermpje' ???
2) GIF's met 256-kleuren zijn soms nét niet genoeg voor een breed kleurenspectrum maar met Diffusion of wat is het daar wordt het er wel beter op. Deze heeft een 16-voud aan kleuren en nog steeds zien ze er niet fris uit !!!
Laat staan de foto's van New york, london en die zooi.
3) Die datakabel voor op m'n seriele of usb poort, wat kost die? Is die ook los te kopen of te maken???
4) "Please Wait"....waarom heb ik dat nooit moeten doen op mijn Sagem voor eender wat en duurt dat hier dan zo verschrikkelijk lang ??? Te trage GSM-cpu ofzo ?!?!?!?
In de catalogus en wat de verkoper mij ook zei staat duidelijk "Met BLUETOOTH" van een toch wel zeer bekende winkel met veel filialen. Echter op Siemens.be staat er naast Bluetooth geen "nee" of "ja", er staat niets. Wat mij lijkt op "NEEN!!!" Wat is het nu en wat voor 'misterie' is er dan op Siemens zijn site daarrond ?!?!?
5) Bellen en stoppen/power knopjes zijn erg 'kantelbaar'. Normaal ???
Voor GSM van +-165 euro vind ik dit toch wel érg.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
3- is al eerder naar voren gekomen in dit topic; serieel oa. www.koopje.nu
4- is helaas niet ongebruikelijks bij nieuwe gsms
4.5?- er zit geen bluetooth op de m55! wel op de s55....
5- die knopjes zijn bij mij niet kantelbaar (heb 3 van die toestellen in mn handen gehad), ze steken wel verder uit dan de rest van de toetsen...
4- is helaas niet ongebruikelijks bij nieuwe gsms
4.5?- er zit geen bluetooth op de m55! wel op de s55....
5- die knopjes zijn bij mij niet kantelbaar (heb 3 van die toestellen in mn handen gehad), ze steken wel verder uit dan de rest van de toetsen...
En wat verklaard dan dat deze winkel in zijn catalogus uitpakt dat er Bluetooth opzit ???
Gaat hier om Photo Hall !!!
EDIT:
Geleive iemand mij ook te zeggen waarom ik deze NIET zou omruilen voor een C60 dan die ook zonder Bluetooth is !
Gaat hier om Photo Hall !!!
EDIT:
Geleive iemand mij ook te zeggen waarom ik deze NIET zou omruilen voor een C60 dan die ook zonder Bluetooth is !
[ Voor 35% gewijzigd door Mizitras op 14-02-2004 21:58 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
tja, foutje van de winkel he...
vergelijk c60/m55 en zie gelijk dat er geen BT op zit (via my-siemens.com -->mobile world -->mobiles -->een willekeurig toestel--> compare kan je tot 5 siemenstoestellen tegelijk vergelijken)
extra's m55 tov c60: voicedial/-command, uitgebreider adresboek, te syncen met Outlook, ingebouwde modem, email client, voicerec., bovendien is de c60 plain ugly
vergelijk c60/m55 en zie gelijk dat er geen BT op zit (via my-siemens.com -->mobile world -->mobiles -->een willekeurig toestel--> compare kan je tot 5 siemenstoestellen tegelijk vergelijken)
extra's m55 tov c60: voicedial/-command, uitgebreider adresboek, te syncen met Outlook, ingebouwde modem, email client, voicerec., bovendien is de c60 plain ugly
[ Voor 3% gewijzigd door schaduw op 15-02-2004 10:29 . Reden: typefout ]
1) Voicedial, mja, das wel gemakkelijk/leuk.schaduw schreef op 15 februari 2004 @ 10:26:
tja, foutje van de winkel he...
2) Wat is 'uitgebreid' adresboek ???
3) syncen, e-mail, modem, client => Dat moet de provider ondersteunen ? Kost dat meer dan gewoon geld ? Ik ken de feature niet al te goed omdit nuttig te vinden voor een non-business gebruiker als ik.
4) Voicerec is leuk, maar moet je aantal stapjes doen voordat je kan opnemen. Terwijl ik wil KLIK KLIK ofzo en dan beginnen te spreken.
Ik vind siemens website ook niet al te duidelijk. Is traag, links zijn soms dubbel (FAQ & troubleshooting), moet vaak refreshen, anders verschijnt pagina niet....
Op siemens staat (stond) dit gisterenmiddag toch:
ER staat niet eens een "nee" ofzo !!!Voice-dialing Yes
T9 Yes
Camera No
Backgrounds Yes
Bluetooth
Clip-it Covers No
geen yes = no
als het er wel op had gezeten, zouden ze het (bij wijze van spreken) van de daken schreeuwen, aangezien het weer een verkoopargument is.
uitgebreid adresboek (500 namen, met +/- 14 velden per naam): voornaam, achternaam, 2*emailadres, faxnummer, adres, postcode, plaats, geboortedatum/verjaardag, etc.etc.... en dit kan je dus syncen met outlook (via een datakabel)
op de s55 (en ook de me45 en s45, weet ik toevallig) heb je extra knopjes aan de zijkant, daarmee kan je na twee (of 3, weet niet uit mn hoofd) keer drukken, beginnen met je voicerec...
de rest heb ik ook maar van de site af...
modemfunctie kan handig zijn met laptop en GPRS, om mobiel te kunnen internetten,
email client om gewoon je email op te halen, hoe dat zit qua kosten zul je bij je provider moeten tjekken (hangt er ook weer vanaf hoe je verbinding maakt, WAP, GPRS, iets anders...)
als het er wel op had gezeten, zouden ze het (bij wijze van spreken) van de daken schreeuwen, aangezien het weer een verkoopargument is.
uitgebreid adresboek (500 namen, met +/- 14 velden per naam): voornaam, achternaam, 2*emailadres, faxnummer, adres, postcode, plaats, geboortedatum/verjaardag, etc.etc.... en dit kan je dus syncen met outlook (via een datakabel)
op de s55 (en ook de me45 en s45, weet ik toevallig) heb je extra knopjes aan de zijkant, daarmee kan je na twee (of 3, weet niet uit mn hoofd) keer drukken, beginnen met je voicerec...
de rest heb ik ook maar van de site af...
modemfunctie kan handig zijn met laptop en GPRS, om mobiel te kunnen internetten,
email client om gewoon je email op te halen, hoe dat zit qua kosten zul je bij je provider moeten tjekken (hangt er ook weer vanaf hoe je verbinding maakt, WAP, GPRS, iets anders...)
Denk dat ik dan maar eens ga zien naar een C60 of een ander merk van GSM die dezelfde features biedt of net iets minder, maar met BT voor die prijs.
Niet echt on-topic meer, maar heb jij enig idee welke goede modellen er dan nog zijn die kunnen concurreren met de M55/C60 ?
(Nokia3510i is uit dne boze. Het is een log machien, en het schermpje vind ik ermbarmelijk!)
Niet echt on-topic meer, maar heb jij enig idee welke goede modellen er dan nog zijn die kunnen concurreren met de M55/C60 ?
(Nokia3510i is uit dne boze. Het is een log machien, en het schermpje vind ik ermbarmelijk!)
ik heb net een 2ehands s55 gekocht... (110 euro)
in NL is de m55 (prepaid) 99 euro, en daarmee issie erg goedkoop...
losprijs (150 euro) scheelt niet zoveel met s55 los (180 euro)
misschien is de vodafone v525 (zie ander groot topic) wat? ook prepaid (129 euro in NL)...
misschien is de vodafone v525 (zie ander groot topic) wat? ook prepaid (129 euro in NL)...
[ Voor 3% gewijzigd door schaduw op 15-02-2004 16:05 ]
S55 Belgie (los): +200 euroschaduw schreef op 15 februari 2004 @ 16:05:
ik heb net een 2ehands s55 gekocht... (110 euro)
M55 in doos= 149 euro
(los kost die nog 170+ euro)
Ik zal die vodafone eens nazien. Ik ben nu naar de S55 per toeval aan het kijken op een website. Weet jij soms of dat schermpje beter kwaliteit is dan die van de M55 ?
Ik voel mij zo hard gepakt hé
EDIT: Iemand een idee of de C62 zoveel beter is 'buiten groter scherm) dan de C60 ? En is het shcerm ook beter ? (kleuren nog atlijd 4K, maar de kwaliteit?)
Siemens.com vermeld niets over .WAV ondersteuning voor 'ringtones'. Is dit toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Mizitras op 15-02-2004 18:21 ]
Anoniem: 62131
Schermpje van de S55 is bar slechter dan die van de M55 (M55 is 4k, S55 is 256).Mizitras schreef op 15 februari 2004 @ 16:21:
Ik zal die vodafone eens nazien. Ik ben nu naar de S55 per toeval aan het kijken op een website. Weet jij soms of dat schermpje beter kwaliteit is dan die van de M55 ?
Maarr nu mijn vraagje: ik lees her en der dat er al een firmware versie 11 te downloadden is... siemens zelf geeft hem echter niet aan.
oa
-sneller java
-sneller t9 sms'en
-sneller menu
wie o wie weet waar ie te downloaden is?? Google geeft niets
FW11 is er toch echt hoor. ik heb hem al gedownload. Maar helaas kan ik je niet vertelen waar vandaan. (regels he)
Maar je moet hem kunnen vinden met google. check eens wat duitse site's
Ik dacht dat ik dit toch even meedeel:
- Toen ik ben gaan klagen bij de winkel dat ze deze GSM met bluetooth aanprijsde, wat een collega bevestigde en ook zo in de catalogus aanwees en aan mij zo hebben verkocht onder deze valse voorwendsel, hebben ze:
1) HEt aan alle collega's gaan vragen.
2) De specialist gaan opbellen. (Rijke stinker, tzoontje van de baas ofzo
die eens "heeft gezegd dat ie met BT was". Aan de telefoon zei ie echter van niet.
3) Website van de winkel gecontroleerd + database met prijzen. (Hier stond het wel in, mét BT.
4) Folder van Promixus, waar dan nog onder stond geschreven (!!!) uitdrukkelijk:"Zonder bluetooth."
5) De website van Siemens waar op stond "bluetooth."
Ik dus:" Ja, kan wel zijn, maar staat er naast 'ja', dat het er dus bijzit ???"
Verkoper:"Staat er toch, kom maar zien."
Ik achter de balie, wees op het lijntje:
Uiteindelijk wou ie dan voorstellen om dan maar de 6310 ofzo aan te smeren.
Ik:"Ik denk wel echter dat dat NOKIA is, en wel een PAK duurder, niet ?"
Verkoper:"Ja, is NOKIA en dan moet je wel opleggen."
(Is ook met zwart-wit scherm by the way).
Een andere (goedkopere) bluetooth, eventueel de S55 hadden ze niet en konden ze dus "niet verkopen."
Puntje bij paaltje: 'Geld teruggeven doen wij niet. Dat is onze winkel policy."
WTF ?!?!? MIJ iets verkopen met valselijke praatjes en na 2-dagen totaal in verpakking binnen te brengen met VISa-bonnetje en Kassa-ticket WEIGEREN geld terug te geven ?!?!?!?!
"We kunnen U wel een tegoedbon geven voor dat bedrag als U dat wil."
Ik kookte zowat vanbinnen van dat gezeik. Ik was eigenlijk van plan een goedkopere C60/62 of A60 te kopen, maar omdat die M55 met bluetooth opeens zo goedkoop was, tja...
Zeg ik:"Ja, dan moet ik nog altijd een GSM hebben...."
Begon die l*l over bluetooth 'toch wel mogelijk'. Ja, met zo'n headsetje...moet ik niet hebben !!! Dinet voor computer, had ik al zoveel keer duidelijk gemaakt.
Ohja, heb je ook nog zo'n add-on ding nodig om onderaan op je gsm te pluggen.
kost me weeral geldt. Kan ik evengoed voor iets minder toch wel het kabeltje kopen aan 49,-euro. "Zoals al onze Siemens kabels kosten."
....
...
Ben dus nu ook een 'trotse' eigenaar van een M55. *met gemengde gevoelens*
- Toen ik ben gaan klagen bij de winkel dat ze deze GSM met bluetooth aanprijsde, wat een collega bevestigde en ook zo in de catalogus aanwees en aan mij zo hebben verkocht onder deze valse voorwendsel, hebben ze:
1) HEt aan alle collega's gaan vragen.
2) De specialist gaan opbellen. (Rijke stinker, tzoontje van de baas ofzo
3) Website van de winkel gecontroleerd + database met prijzen. (Hier stond het wel in, mét BT.
4) Folder van Promixus, waar dan nog onder stond geschreven (!!!) uitdrukkelijk:"Zonder bluetooth."
5) De website van Siemens waar op stond "bluetooth."
Ik dus:" Ja, kan wel zijn, maar staat er naast 'ja', dat het er dus bijzit ???"
Verkoper:"Staat er toch, kom maar zien."
Ik achter de balie, wees op het lijntje:
Er staat dus NIETS naast. (www.my)siemens.nl en .be, check het maar)Siemens M55
Mp3-speler NEE
Polyfone beltonen JA
Triband JA
Bluetootgh
Voice-dialing JA
Uiteindelijk wou ie dan voorstellen om dan maar de 6310 ofzo aan te smeren.
Ik:"Ik denk wel echter dat dat NOKIA is, en wel een PAK duurder, niet ?"
Verkoper:"Ja, is NOKIA en dan moet je wel opleggen."
(Is ook met zwart-wit scherm by the way).
Een andere (goedkopere) bluetooth, eventueel de S55 hadden ze niet en konden ze dus "niet verkopen."
WTF ?!?!? MIJ iets verkopen met valselijke praatjes en na 2-dagen totaal in verpakking binnen te brengen met VISa-bonnetje en Kassa-ticket WEIGEREN geld terug te geven ?!?!?!?!
Ik kookte zowat vanbinnen van dat gezeik. Ik was eigenlijk van plan een goedkopere C60/62 of A60 te kopen, maar omdat die M55 met bluetooth opeens zo goedkoop was, tja...
Zeg ik:"Ja, dan moet ik nog altijd een GSM hebben...."
Begon die l*l over bluetooth 'toch wel mogelijk'. Ja, met zo'n headsetje...moet ik niet hebben !!! Dinet voor computer, had ik al zoveel keer duidelijk gemaakt.
Ohja, heb je ook nog zo'n add-on ding nodig om onderaan op je gsm te pluggen.
kost me weeral geldt. Kan ik evengoed voor iets minder toch wel het kabeltje kopen aan 49,-euro. "Zoals al onze Siemens kabels kosten."
....
Ben dus nu ook een 'trotse' eigenaar van een M55. *met gemengde gevoelens*
tja, balen dat het zo gelopen is...
maar de m55 is toch, afgezien van het gemis aan bluetooth en infrarood, toch een topper hoor!
Maar je kunt natuurlijk ook je beklag doen bij een consumentenorganisatie (in NL de consumentenbond en verschillende televisieprogramma's)...
maar de m55 is toch, afgezien van het gemis aan bluetooth en infrarood, toch een topper hoor!
Maar je kunt natuurlijk ook je beklag doen bij een consumentenorganisatie (in NL de consumentenbond en verschillende televisieprogramma's)...
=> Check me profiel ;-) Ik ben een Belg. (Maar uiteraard hebben wij heir ook zo onze tv-shows en EHBB-hulp. Eerste Hulp Bij Bullshitschaduw schreef op 17 februari 2004 @ 22:07:
tja, balen dat het zo gelopen is...
Stond laatst in de Consumentengids een artikel dat dat niet mag. Als jou iets verkocht is dat niet aan jouw verwachtingen voldoet dan heb je gewoon het recht op geldteruggave, stond een heel stukkie over dat veel winkels je dan een tegoed bon aansmeren maar dat is in dit geval niet toegestaan: je bent immers verkeerd voorgelicht. Het is niet jouw schuld dat je dacht dat er Bluetooth op dat ding zat maar die van de verkoper en daarmee is deze in gebreke. Op grond hiervan kan je de koop binnen 8 dagen na aanschaf ontbinden ofwel: harde euro's terug krijgen.Mizitras schreef op 17 februari 2004 @ 20:45:
Mochten ze niet willen dan zou ik ff een vriend of iemand die lid is van de consumentenbond ff een briefje laten sturen naar de rechtsbijstandsafdeling (gratis) met de vraag wat het beste te doen. Iig is het wel slim om alvast ff een bewijs te halen dat je binnen 8 dagen terug bent gegaan, laat 't filiaal een gedateerde brief ondertekenen ofzo waarin ze weigeren geld terug te geven.
Anoniem: 21944
De telefoon heb ik nu een aantal maanden in gebruik, en hij bevalt me best.
Er is alleen 1 ding wat ik erg dom vind in het ontwerp. En dat is dat het display het hoogste punt is van de voorkant. Dit in tegenstelling tot mijn oude Nokia 3310. Die heb ik echt jaren gehad, en niet een krasje op het scherm.
Deze week heb ik mijn M55 per ongeluk laten bugee-jumpen zonder elastiek. Hij viel face-first op het linoleum. En dan raakt dus het scherm eerst de grond
Nu zit het hele scherm vol met kleine deukjes van de zandkorrels op de grond. Ik heb getracht het op de foto te zetten.

klikkerdeklik
Er is alleen 1 ding wat ik erg dom vind in het ontwerp. En dat is dat het display het hoogste punt is van de voorkant. Dit in tegenstelling tot mijn oude Nokia 3310. Die heb ik echt jaren gehad, en niet een krasje op het scherm.
Deze week heb ik mijn M55 per ongeluk laten bugee-jumpen zonder elastiek. Hij viel face-first op het linoleum. En dan raakt dus het scherm eerst de grond

klikkerdeklik
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 21944 op 18-02-2004 20:14 ]
als je de link even mailen wil naarNanax schreef op 17 februari 2004 @ 09:57:
FW11 is er toch echt hoor. ik heb hem al gedownload. Maar helaas kan ik je niet vertelen waar vandaan. (regels he)
ikbenopgevoeddoortijgers<AT>hotmail.com
graag
Menu --> Instellingen --> Weergave --> Screensaver --> Stijl --> Analoge Klok
En natuurlijk ff op inschakelen klikken.
En natuurlijk ff op inschakelen klikken.
jammer dat ze niet een digitale klok hebben met witte letters en zwarte achtergrond...
Anoniem: 45379
ik heb m'n m55 verkocht. hij werkte prima, maar het schermpje misstie duidelijk wat kleur en de java was echt retetraag.
jammer ik vond de foon zelf namelijk altijd erg mooi.
jammer ik vond de foon zelf namelijk altijd erg mooi.
krasjes kan je weghalen met displex ofzo. is 4euro ofzo werkt wel
Anoniem: 12587
Heb een siemens M55 met een Orange free 20 abo.
Ik heb ingesteld dat hij anoniem belt maar kan ik ook ergens instellen dat hij anoniem SMS't?
Heb SW versie 10 en is een Imode toestel.
Ik heb ingesteld dat hij anoniem belt maar kan ik ook ergens instellen dat hij anoniem SMS't?
Heb SW versie 10 en is een Imode toestel.
Anoniem: 15318
dat kan met geeneen toestelAnoniem: 12587 schreef op 19 februari 2004 @ 17:39:
ik heb een probleem met m'n m55....
gister de nieuwe firmware geïnstalleerd. Waar het goed voor is weet ik niet, maar ik dacht het kan nooit kwaad.
Dit is allemaal zonder problemen verlopen, dacht ik
Nu trilt m'n telefoon alleen niet meer
Alles staat goed ingesteld, en heb de site van Siemens er ook al op nageslagen, maar daar staat ook geen antwoord 
Als ik een smsje ontvang, gebeld wordt, memo heb..... hij trilt helemaal niet meer
gister de nieuwe firmware geïnstalleerd. Waar het goed voor is weet ik niet, maar ik dacht het kan nooit kwaad.

Nu trilt m'n telefoon alleen niet meer
Als ik een smsje ontvang, gebeld wordt, memo heb..... hij trilt helemaal niet meer

Check eens door naar je eigen te bellen. Als je zusje in de kamer naast je begint te giechelen weet je hoe laat het is.Anoniem: 15318 schreef op 19 februari 2004 @ 18:22:
Nu trilt m'n telefoon alleen niet meerAlles staat goed ingesteld, en heb de site van Siemens er ook al op nageslagen, maar daar staat ook geen antwoord
Het zou dan ook vekrlaren waarom jou GSM opeens zoveel lichter is geworden.
Je hebt niet toevallig de lader in je toestel zitten? Dan trilt hij namelijk niet.Anoniem: 15318 schreef op 19 februari 2004 @ 18:22:
Nu trilt m'n telefoon alleen niet meerAlles staat goed ingesteld, en heb de site van Siemens er ook al op nageslagen, maar daar staat ook geen antwoord
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
stelletje grapjassen....
en nee ik heb niet heel de tijd de lader erin zitten, daar is het ook een mobiele telefoon voor
en ik heb ook niet het profiel car-kit aanstaan
en nee ik heb niet heel de tijd de lader erin zitten, daar is het ook een mobiele telefoon voor

Humor echter hielp je niet echt hé?Anoniem: 15318 schreef op 20 februari 2004 @ 10:58:
stelletje grapjassen....
1) Oude firmware terug proberen ?
2) 'Reset'. Zal toch wel een fabriekdefault setting zijn.
3) support-contacteren ?
de reset hielp nietMizitras schreef op 20 februari 2004 @ 20:56:
[...]
Humor echter hielp je niet echt hé?
1) Oude firmware terug proberen ?
2) 'Reset'. Zal toch wel een fabriekdefault setting zijn.
3) support-contacteren ?

waar kan ik de oude firmware vinden? en gaat dat wel lukken, ik dacht nml dat je nieuwe fw niet door een oudere versie kan vervangen?
ik ga komende week maar eens bellen met siemens (á €1,- per gesprek, stelletje asocialen)
zie: http://www.siemens.nl/repaircenter/consumenten/garvw_GSM.asp
*schopt dit stukje omhoog*DenniX schreef op 16 november 2003 @ 13:34:
Voor degene die er geinterreseert in zijn: Het is mij ook gelukt om de MP3-speler op mijn siemens m55 werkend te krijgen.
Alleen werkt de headsetfunctie niet, maar die heeft niemand nog aan de praat gekregen, als ik kijk naar andere (duiste) forums...
Salesplaza heeft op het moment de mp3 speler te koop staan voor 20 euro.
Geen geld toch als je nagaat dat er een 32mb mmctje bijzit?
MP3 ? Met een add-on stukje ofzo ?
Btw, tweede maal dat ik hem nu oplaad, echter, nu ging ie met een volle batterij geen 7-dagen (met véél gepruts en gespeel) mee sinds aankoop, maar nu maar tot donderdagmiddag voordat ie uitviel, en heb er nu al héél wat minder deuntjes mee zitten beluisteren.
Buiten de screensaver op 'standby' (stijl) te kiezen en na een 3-minuten te laten starten, wat kan ik nog doen om energie te sparen ?
Ohja, voor toestelcode, dat kan ik toch zelf invoeren hé ?
Soms kwam ie (toetsenblokkering+PIN/toestelcode) om m'n code weer vragen, en na enkele keren:"U heeft nog 2-pogingen resterend".
Ik dacht, "oh nee!". Wat als ik nu alle pogingen doe ? Kan ik dan gewoon m'n GSM afzetten of batterij eruit, terug erin/aanzetten en dan met PIN-code in te voeren gewoon van voor af aan beginnen?
Ohja, en buiten dat muziek-programma dat onder 'Spelletjes' zit, [luie modus], ik vind toch écht niet die andere twee spelletjes die op m'n toestel moeten zitten. Alles is bijna een verbinding 'exter'n, wat ik niet zo goed ken, en hoop dus niet opeens verrast te worden met een peperdure wap/gprs/internet rekening.
Btw, tweede maal dat ik hem nu oplaad, echter, nu ging ie met een volle batterij geen 7-dagen (met véél gepruts en gespeel) mee sinds aankoop, maar nu maar tot donderdagmiddag voordat ie uitviel, en heb er nu al héél wat minder deuntjes mee zitten beluisteren.
Buiten de screensaver op 'standby' (stijl) te kiezen en na een 3-minuten te laten starten, wat kan ik nog doen om energie te sparen ?
Ohja, voor toestelcode, dat kan ik toch zelf invoeren hé ?
Soms kwam ie (toetsenblokkering+PIN/toestelcode) om m'n code weer vragen, en na enkele keren:"U heeft nog 2-pogingen resterend".
Ik dacht, "oh nee!". Wat als ik nu alle pogingen doe ? Kan ik dan gewoon m'n GSM afzetten of batterij eruit, terug erin/aanzetten en dan met PIN-code in te voeren gewoon van voor af aan beginnen?
Ohja, en buiten dat muziek-programma dat onder 'Spelletjes' zit, [luie modus], ik vind toch écht niet die andere twee spelletjes die op m'n toestel moeten zitten. Alles is bijna een verbinding 'exter'n, wat ik niet zo goed ken, en hoop dus niet opeens verrast te worden met een peperdure wap/gprs/internet rekening.
Anoniem: 63302
Om energie te besparen kun je het backlight van je scherm lager zetten en GPRS uitzetten.
hier zijn BlueTooth carkits te koop voor de Siemens M55, maar de M55 heeft toch geen BlueTooth ?
Nee dat klopt.MVC schreef op 28 februari 2004 @ 22:13:
hier zijn BlueTooth carkits te koop voor de Siemens M55, maar de M55 heeft toch geen BlueTooth ?
Als ik deze codering gebruik dan krijg ik echt baggergeluid met superveel ruis. Toen ik vandaag via i-mode een ringtone binnenhaalde was het ook een wav-je en die klonk heel goed.Let wel op de je de juiste codering pakt: DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono. Met cool edit 2000 kun je ze vrij gemakkelijk bewerken en coderen. (Yavi in "Siemens M55 :9~")
Is er nog een ander formaat mogelijk dat beter klinkt dan 'DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono', in ieder geval met minder ruis?
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Bij de primafoon roepen ze nu dat ze uitverkocht zijn bij al hun vestigingen, en dat het er aan licht dat siemens ze niet uitlevert. Het lijkt me dat ik dat dan wel had geweten tjek altijd topic hier en op club-siemens ook niks over problemen. toch ff checken of iemand er iets van weet. ik denk dat ze met die "aanbieding" van ze een beetje zijn vergeten nieuwe toestelen te bestelen en nu siemens de schuld geven. ze hebben het over 1 week to 3 weken levertermijn.

weet iemand of er losse achterkantjes te koop zijn, ergens?
heb mijn phone laten vallen en 1 zon kant is afgebroken
Ik heb het zelfde probleem!!Anoniem: 15318 schreef op 19 februari 2004 @ 18:22:
Ik zou dus graag weten, hoe het met jouw telefoon afloopt.
Anders zal ik het toch via Siemens proberen te regelen
Ook zou ik graag weten waar eventuele oude firmware te vinden is.
Ik heb ook maar even deze telefoon gekocht.
Voor 99€ ben ik zeer tevreden
.
Deze telefoon is helemaal een topper vanwege de prijs vind ik,alleen jammer dat er geen bleutooth op zit
.
Maar jah wat wil je voor zo'n prijs
.
Voor 99€ ben ik zeer tevreden
Deze telefoon is helemaal een topper vanwege de prijs vind ik,alleen jammer dat er geen bleutooth op zit
Maar jah wat wil je voor zo'n prijs
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Ik heb fw versie 11, hebben jullie het daar ook over ?FritzM schreef op 01 maart 2004 @ 10:13:
[...]
Ik heb het zelfde probleem!!Na installeren nieuwe firmware, ook geen trilalarm meer. Bij mij gaat het om een KPN I-mode toestel. Na het bellen met Siemens werd mij verteld dat ik dit via KPN moet regelen. Mijn probleem is nu, dat de sim-lock is verwijderd en het telefoonnummer is overgezet naar een Orange abo. Ik vermoed dat ze bij KPN niet erg bereidwillig zullen zijn om te helpen.
Ik zou dus graag weten, hoe het met jouw telefoon afloopt.
Anders zal ik het toch via Siemens proberen te regelen
Nee, versie 10. Waar kan ik versie 11 laagladen?Jimbolino schreef op 01 maart 2004 @ 11:36:
[...]
Ik heb fw versie 11, hebben jullie het daar ook over ?
Die kan je wel bestellen via de siemens service lijn.Jimbolino schreef op 01 maart 2004 @ 02:52:
weet iemand of er losse achterkantjes te koop zijn, ergens?
Ik heb ooit het klepje van mijn c35i gemolt, iemand die de foon heeft weet dat dat klipje heel ielig is.
Is wel belachelijk duur zo'n klepje, maarja m'n foon was net nieuw en het viel niet onder de garantie. en een uitvallende accu is ook zo lastig.
Anoniem: 72373
Ik heb em net gehaald en hij bevalt heeeel goed
Maar ik heb ff een mailtje naar m'n imail account gestuurd met een leuke achtergrond erbij maar hoe sla je die op je telefoon op??? En hoe kun je ervoor zorgen dat je mailtjes gewoon op je telefoon ontvangt ipv dat je telkens naar de imode startpagina moet gaan om et te bekijken??
bij http://www.gsmcorrect.nl istie nu voor een leuke prijs te leveren, in combinatie met een PS2 of Xbox 
Ik zit te tweifelen om toch daar dan maar mijn TMobile te verlengen voor 2 jaartjes, na dit gezeur: contractverlenging T-Mobile op oude abbonementen...
Ik zit te tweifelen om toch daar dan maar mijn TMobile te verlengen voor 2 jaartjes, na dit gezeur: contractverlenging T-Mobile op oude abbonementen...
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Ik heb deze telefoon nu ook.
Dit is de prepaidversie van de kpn
Ik ben echter altijd Vodafonegebruiker geweest en zou dit kaartje weer graag willen gebruiken..
<span style="color:blue">Modbreak:
Geen vragen over unlocksoftware hier, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/279710#20">I&T FAQ over unlocken</a></span>
sorry
niet goed gelezen zag het zo 123 niet staan dus dacht dat het wel mocht
Dit is de prepaidversie van de kpn
Ik ben echter altijd Vodafonegebruiker geweest en zou dit kaartje weer graag willen gebruiken..
<span style="color:blue">Modbreak:
Geen vragen over unlocksoftware hier, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/279710#20">I&T FAQ over unlocken</a></span>
sorry
[ Voor 58% gewijzigd door hr15 op 05-03-2004 14:52 ]