Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Vandaag een Telfort abonnement ontvangen, de bijbehorende simkaart in m'n Siemens M55 gestopt. Als ik nu m'n toestel aanzet dan krijg ik

Vliegtuig-Controle

Toestel inschakelen ?

OK Annuleren

Kies ik voor OK dan start het toestel gewoon door, kies ik Annuleren dan schakelt het toestel uit. Doe ik niets dan schakelt het toestel automatisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

dan moet je instellen dat ie om je pincode vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

m-m schreef op 06 maart 2004 @ 20:05:
dan moet je instellen dat ie om je pincode vraagt
jah idd nu doet ie het niet meer :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb pas geleden de siemens M55 aangeschaft ...ik leuk bezig ..I mode aan de praat gekregen enzo... maar ik kan er gewoon niet uitkomen hoe ik een http adres invoer..om naar toe te surfen.....

ik heb namelijk een wallpaper gemaakt op een site...(kreeg een code waarmee ik deze op kon halen doormiddel van wappen

...jahjah hele omweg..maar heb t er wel voor over...dus weet iemand hoe je een internetadres invoert ?

wil iedereen alvast heel erg bedanken :)

Groeten Emiel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe eindelijk is t gelukt..de foto staat er eindelijk op :D :D echt blij ermee

nu staat alleen nog dat ververlende logo van HI in beeld is dit eigenlijk te verwijderen voor het in mijn schermpie gebrant blijft staan ;)

PS Heb wel al de gebruiksaanwijzing geraadpleegt..maar die vertelt hier niks over helaas...

groetjes en thks Emiel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 20:19:
hehe eindelijk is t gelukt..de foto staat er eindelijk op :D :D echt blij ermee

nu staat alleen nog dat ververlende logo van HI in beeld is dit eigenlijk te verwijderen voor het in mijn schermpie gebrant blijft staan ;)

PS Heb wel al de gebruiksaanwijzing geraadpleegt..maar die vertelt hier niks over helaas...

groetjes en thks Emiel O-)
je moet een transparant gifje als operator logo instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu dit hele onderwerp door zitten lezen en heb gezien dat er veel mensen
zijn die problemen hebben met de datakabels.
mijn serieele datakabel krijg ik ook niet aan de gang, maar het verbinden met gprs doet het wel......

ik heb nog steeds geen antwoord gezien op de vraag hoe je de verbinding kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:34
Misschien vergeten de goede com-poort aan te geven in de siemens software?

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik heb zeker de goede com-poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je zo'n transparante gif voor de siemens ?

groeten Emiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DANK U _/-\o_ :D

Helaas werkte de link (niet meer) Maar heb zelf een andere link opgezocht

http://www.uke.uni-hambur.../lageplan/transparent.gif

Groetjes Emiel

Modbreak:
Wil je ajb niet onder iedere post 'groeten Emiel' oid zetten? Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door, is wel handig als je nieuw bent op het forum.

[ Voor 41% gewijzigd door Korakal op 14-03-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik al mijn sms'jes in de inbox in 1 keer naar het archief kan kopieren , en zonder dat ik ze allemaal afzonderlijk een aparte naam moet geven?
(wat nog beter zou zijn is dat m'n inbox meer dan 100 sms'jes zou kunnen bewaren maar dat lijkt me niet echt mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil enkele java spelletjes erop zetten ik ben alleen de naam van de directory kwijt waarin ik die spelletjes moet kopieren, heeft iemand die gegevens voor mij|? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
\Java\jam, daar kan je ook gewoon directories maken, hij kijkt daar wel weer in naar uitvoerbare bestanden, en zet die in Menu -> Surf & fun -> Games & more :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de moeite het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 14:13
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 18:22:
ik heb een probleem met m'n m55....

gister de nieuwe firmware geïnstalleerd. Waar het goed voor is weet ik niet, maar ik dacht het kan nooit kwaad.

Dit is allemaal zonder problemen verlopen, dacht ik :{

Nu trilt m'n telefoon alleen niet meer :? Alles staat goed ingesteld, en heb de site van Siemens er ook al op nageslagen, maar daar staat ook geen antwoord :'(

Als ik een smsje ontvang, gebeld wordt, memo heb..... hij trilt helemaal niet meer :{
Volgens mij heeft iedereen dit probleem, ik namelijk ook... toen het uiteindelijk opeen terug werkte, bleef hij trillen, en heb ik hem uit miserie moeten afsluiten. Toen ik hem nadien terug opstartte, werkte alles terug normaal :)

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Topic over de nieuwe M65

Siemens M65

Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi, maar dat is mijn mening

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FritzM
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
systemfan schreef op 15 maart 2004 @ 21:07:
[...]

Volgens mij heeft iedereen dit probleem, ik namelijk ook... toen het uiteindelijk opeen terug werkte, bleef hij trillen, en heb ik hem uit miserie moeten afsluiten. Toen ik hem nadien terug opstartte, werkte alles terug normaal :)
Heb je nog iets speciaals gedaan??
Ik heb hem naar FW v11 geupgrade maar dat helpt ook niet. Bij mij weigert hij gewoon te trilllen. Ik overweeg zelfs aanschaf van een ander toestel :'( , want ik mis te veel oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:20
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 10:28:
ik heb nu dit hele onderwerp door zitten lezen en heb gezien dat er veel mensen
zijn die problemen hebben met de datakabels.
mijn serieele datakabel krijg ik ook niet aan de gang, maar het verbinden met gprs doet het wel......

ik heb nog steeds geen antwoord gezien op de vraag hoe je de verbinding kunt maken.
Ik moet zeggen dat helemaal geen problemen heb met mijn serieële datakabel.

Telefoon aansluiten, software starten en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk al 10.000x gevraagd maar toch:

Iemand enig idee wanneer FW11 officieel uitkomt bij siemens?

Ik ga me namelijk niet wagen aan illegale firmwares als ik nog geen klachten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramonp schreef op 16 maart 2004 @ 08:33:
[...]

Ik moet zeggen dat helemaal geen problemen heb met mijn serieële datakabel.

Telefoon aansluiten, software starten en het werkt.
ik snap er ook niets van! telefoon wordt niet gevonden, en verbinding kan niet worden gemaakt. en andere programma's zoals vissie en mobile navigator werken wel, maar die zijn zo goed niet en shareware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:06
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 11:08:
[...]

ik snap er ook niets van! telefoon wordt niet gevonden, en verbinding kan niet worden gemaakt. en andere programma's zoals vissie en mobile navigator werken wel, maar die zijn zo goed niet en shareware.
Bij mij precies hetzelfde ik heb de datakabel vandaag binnengekregen en nadat ik de datasuite had geinstaleerd heeft ie ut 1 keer gedaan en toen ik de kabel eruit trok en er weer instopte kon ik geen verbinding meer krijgen. Er frustrerend als je er niet op aan kunt :( Maargoed misschien heeft iemand toch een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stomme vraag, maar is er ook een manier om de M55 te flash-upgraden zonder data-kabel? Dus met i-mode oid? Ik heb namelijk geen kabeltje en wil toch upgraden, JAVA zou een stuk sneller moeten zijn dan :)

heb hem net 3 dagen en ben zeer tevreden, beeld en geluid is vele malen beter dan de nokia 5110i van m'n broer :D Alleen hadden ze het schermpje beter een beetje kunnen laten verzakken, er zitten nu al krasjes op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
ik heb dus ook die m55 met data kabel die het wel doet... maar het viel me op dat er erg weinig ringtones opstaan die een beetje ok zijn... weet iemand of en zo ja waar je de ringtones zoals die bij de me45 werden geleverd... kan downloaden ? ik heb liever een lieve poes die miauw zegt dan die schreeuwende kat die er nu bijzit... om over de poly tones nog maar te zwijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

Je kan je m55 niet naar fw10/11 upgraden via i-mode of wat ever. maar een datakabel is 12.50 dus dat lijkt me wel te doen he. stuntprijzen.net bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ik heb dus een probleem met het upgraden naar firmware v10
op het moment heb ik nog een brakke v04 in mijn M55 zitten.

Als ik het firmware-upgrade programma start, gaat hij zoeken naar mijn M55 en vind deze op COM1, bij de volgende stap gaat het mis : de dynamic lights gaan knipperen voor zo'n 8 secs.. waarna de telefoon uitvalt. :(

Het programma geeft dan de melding dat de telefoon niet (meer) aangesloten is. Gelukkig is de oude firmware nog niet verwijderd en werkt mijn telefoon nog :).

Heb het al een aantal keer geprobeerd, maar steeds gebeurt het zelfde. Ik maak gebruik van de datakabel van stuntprijzen(12.50) en heb de COM1 op de default windows(XP) instellingen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Ik heb sinds vandaag ook het fototoestel ervoor (IQP-530). De kwaliteit valt er mee :) Had het slechter verwacht :)
M55 schreef op 31 maart 2004 @ 11:41:

....
Ik maak gebruik van de datakabel van stuntprijzen(12.50)

...
Moest je voor firmware upgrades geen originele kabel hebben? Al lijkt het mij wel vaag dat het niet zou werken daardoor :?

[ Voor 57% gewijzigd door Dupje op 31-03-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

M55 schreef op 31 maart 2004 @ 11:41:
Als ik het firmware-upgrade programma start, gaat hij zoeken naar mijn M55 en vind deze op COM1, bij de volgende stap gaat het mis : de dynamic lights gaan knipperen voor zo'n 8 secs.. waarna de telefoon uitvalt. :(
Als je foon uit gaat dan moet je hem toch weer aandoen??
het updaten begint zodra je je mobiel weer aandoet..

of ben ik nu in de war met mijn c35

updaten gaat ook met on-originele kabel.
Heb hier een paar maand geleden met de kabel van stuntprijzen fw 10 opgezet.

[ Voor 13% gewijzigd door job op 01-04-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

De sms berichten die je ontvangt worden standaart opgeslagen in je toestel. Nu moet mijn telefoon terug naar siemens voor reparratie, kan ik die berichten overzetten naar de simkaart ? Ik heb ook wel een datakabel als het daar mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

makkelijker is om de smsjes over te zetten naar je pc icm de datasuite.
maar overzetten naar je simkaart, ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Als je interne telefoongeheugen vol zit, dan gaat ie over op je sim kaart. Maar ik zou idd geen idee hebben hoe je berichten op je sim kaart kan zetten. De enige mogelijkheid is berichten te backuppen via de datasuite, of een exacte kopie te maken van je gehele telefoon met behulp van een speciaal programmaatje. Gebruik daarvoor echter google. Heb er zelf geen ervaring mee. Ik heb het meestal voor lief genomen dat ik alles kwijt was. Bovendien (dacht ik) dat het me mogelijke software problemen zou helpen voorkomen. 'k Heb mijn S55 al eens wegens crashes terug laten sturen...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

damster schreef op 01 april 2004 @ 00:09:
[...]

Als je foon uit gaat dan moet je hem toch weer aandoen??
het updaten begint zodra je je mobiel weer aandoet..

of ben ik nu in de war met mijn c35

updaten gaat ook met on-originele kabel.
Heb hier een paar maand geleden met de kabel van stuntprijzen fw 10 opgezet.
nee, want als ik hem weer aanzet, en dan weer op 'volgende' klikt eindigd het programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Oke, ik heb hem even opnieuw geupdate om te kijken wat je nou precies moet doen.

je start het programma, selecteert de taal.
klik op volgende. klik op accoord.
volgende, software gaat zoeken naar de telefoon.
hij wordt gevonden en de software schakelt de telefoon uit, wachten totdat je foon uit is, en doe hem aan. het updaten begint dan :)

Maar voor jouw, omdat het niet helemaal oke werkt.
de software is inderdaad niet helemaal foutloos

doe de telefoon uit :)
start. klik op akkoord, volgende.
de telefoon wordt niet gevonden (logisch hij is uit)
volgende, kies de goede compoort, volgende

hij zegt dan initialiseren.. doe dan snel je mobiel aan :)
de software doet hem dan automatisch uit.
doe hem aan en de update begint :)

succes :)

[ Voor 24% gewijzigd door job op 02-04-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Even een vraagje, wie heeft er ervaring met firmware versie 11 en weet wat ik moet doen?

Ik heb V_klay, en ik de volgende 2 files: full_flash_m55_v11.bin & eep_m55_v11.bin
Wie weet wat ik allemaal moet doen..
Wat moet ik eerst allemaal updaten.. en welke file moet ik flashen.

En wat is dat testpoint gedoe?

[ Voor 5% gewijzigd door job op 02-04-2004 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

damster schreef op 02 april 2004 @ 18:02:
Oke, ik heb hem even opnieuw geupdate om te kijken wat je nou precies moet doen.

klik op volgende. klik op accoord.
hij wordt gevonden en de software schakelt de telefoon uit, wachten totdat je foon uit is, en doe hem aan. het updaten begint dan :)

Maar voor jouw, omdat het niet helemaal oke werkt.
de software is inderdaad niet helemaal foutloos

doe de telefoon uit :)
start. klik op akkoord, volgende.
de telefoon wordt niet gevonden (logisch hij is uit)
volgende, kies de goede compoort, volgende

hij zegt dan initialiseren.. doe dan snel je mobiel aan :)
de software doet hem dan automatisch uit.
Tot zover kan ik dit allemaal uitvoeren :)
doe hem aan en de update begint :)
succes :)
maar nee, de update begint niet... hij zegt weer dat de telefoon niet aangesloten is, en eindigd het programma :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, datakabel is binnen (die van stuntprijzen), maar nu wil het updaten niet lukken :( Kabel aangesloten, update-progje runnen, gaat zoeken, kan niets vinden. Kies ik voor handmatig, wordt de M55 wel gevonden maar dan treed er een versie-fout op, terwijl ik toch echt een M55 heb en de software voor een M55 :?

Op een andere pc geprobeerd, M55 wordt gevonden, maar weer verkeerde versie. Wat doe ik fout? want ik wil die update (die ik overigens van www.siemens.com heb geplukt, officiele dus) wel graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de siemens M55 in combinatie met een abbonement van T-mobile.

Ik heb verder geen extra abbonement om te internetten ofzo. Maar ik wil wel graag internetten op mijn telefoon, want dat kon ik zelfs op de m35 heel makkelijk.

Ik kan alleen nergens duidelijk de instellingen vinden die ik hier voor nodig heb. Kunnen jullie me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik wil graag voicedialing inschakelen bij enkele personen uit het telefoonboek, maar dit blijkt niet mogelijk te zijn met mijn m55??

Voicecommand doet het wel, maar in het optie's scherm van de persoon staat geen voicedialing toevoegen.

Wie weet hoe dit kan en wat eraan te doen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Klopt, is eigenlijk met geen enkel toestel mogelijk.
Het werkt alleen als je de nummers in je adresboek hebt staan, dwz in het telefoongeheugen (en niet op de SIMkaart). Je telefoon snapt anders niet waar 'ie de voicedial-tags aan moet koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Korakal schreef op 13 april 2004 @ 12:35:
Klopt, is eigenlijk met geen enkel toestel mogelijk.
Het werkt alleen als je de nummers in je adresboek hebt staan, dwz in het telefoongeheugen (en niet op de SIMkaart). Je telefoon snapt anders niet waar 'ie de voicedial-tags aan moet koppelen.
ok zal eens proberen ze daar heen te kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:22
Op de M55 zit een functie die heet 'Alleen deze sim'. Deze functie heb ik een tijdje gelden geactiveerd, en een pasword ervoor ingesteld.
Zo dom als ik ben |:( weet ik hem niet meer; resterende pogingen; 1 ;(

Wat gebeurt er als ik nog een keer fout intoets, kan ik dan nog gewoon deze sim blijven gebruiken, of kan ik zelfs deze sim niet meer gebruiken.

Wat gebeurt er als ik nog een keer fout intoets, word er dan om m'n puck-code of pin2 code gevraagd?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guidooow schreef op 19 april 2004 @ 21:12:
Op de M55 zit een functie die heet 'Alleen deze sim'. Deze functie heb ik een tijdje gelden geactiveerd, en een pasword ervoor ingesteld.
Zo dom als ik ben |:( weet ik hem niet meer; resterende pogingen; 1 ;(

Wat gebeurt er als ik nog een keer fout intoets, kan ik dan nog gewoon deze sim blijven gebruiken, of kan ik zelfs deze sim niet meer gebruiken.

Wat gebeurt er als ik nog een keer fout intoets, word er dan om m'n puck-code of pin2 code gevraagd?

Heeft iemand hier ervaring mee?
waarschijnlijk hoef je daarna alleen je puc 2 code in te voeren en dan kun je de pass overwriten. is niet zon probleem hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
Puk 2? Zover ik weet word de pin2 en puk2 code door Nederlandse providers niet verstrekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guidooow schreef op 20 april 2004 @ 16:23:
Puk 2? Zover ik weet word de pin2 en puk2 code door Nederlandse providers niet verstrekt!
sorry bedoelde ook gewoon puc1 code |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 08:51:
[...]

waarschijnlijk hoef je daarna alleen je puc 2 code in te voeren en dan kun je de pass overwriten. is niet zon probleem hoor
Ik denk dat je telefoon geblokkert gaat worden. Alleen deze sim is namelijk een optie van de telefoon, niet van de simkaart.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

er zijn progjes voor die die beveiliging weer resetten, ik was ook mijn toestelcode vergeten, maar heb hem er weer af kunnen halen dmv een progje+datakabel

als je je email adres aanzet in je profile, wil ik wel mailen, denk niet dat tweakers dit op het forum wil hebben (unlock tools)

[ Voor 30% gewijzigd door Jimbolino op 22-04-2004 15:28 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
staat erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een Siemens M55 gekocht..

Wat me opvalt is dat hij voor mijn gevoel redelijk langzaam is (mijn vorige was nokia 3310.. De screensaver en gifjes enzo hebben een framerate van euh0.25 frames per seconde ofzo... Is dit normaal?

Helaas kan ik nu nog niet veel met het dingetje, omdat ik m'n eigen SIM kaart er nog niet in kan stoppen (SIM-Lock).. Ik ga van het weekend op zoek naar een kabeltje enzo...

Btw, ik lees dit topic nu een beetje door, en zie dat de kabels van stuntprijzen.net moeilijk doen.. Afrader dus?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
Ik heb ook zo'n goedkoop kabeltje, en ik heb er helemaal geen problemen mee! Ik denk dat het vooral het systeen ligt; serieele aansluiting is een beetje achterhaalt. Bij een orriginele siemens kabel zal het niet veel beter gaan denk ik zo. En een usb kabel is gewoon onbetaalbaar!

En gifjes zijn inderdaad sloom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

De gifjes zijn inderdaad sloom. maar als ze eenmaal compleet afgespeelt zijn gaat het wel snel. Waarom ze de optie (gifjes afspelen) ooit hebben bedacht bij de 55 serie is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi.. Dinsdag is m'n kabeltje er...:)
Nu nog op zoek naar een unlockprutje, en dan kan ik bellen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
Als je er een hebt gevonden die bij jou geen problemen oplevert mag je die mij sturen.

Ik zie de zin van gifjes trouwens niet : :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er eentje gevonden, maar voordat ik misschien mijn mobiel verneuk..

Heeft iemand ervaringen met Siemens M55 Tool by WC-PICKER?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toen ik gisteren m'n telefoon pakte, bleek opeens mijn telefoonboek (adresboek) helemaal gewist :'(

Ik heb nog wel een (weliswaar oude) backup op de computer (gewoon de map "\Address book" gekopieërd). Ik kan deze map echter niet terugkopieëren, dan krijg ik steeds geen toegang e.d.
Weet iemand hoe ik mijn adresboek weer terug kan krijgen?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet dat backup proggie activeren, die je kan downloaden van Siemens? (Siemens Data Suite) Daarmee kan je de boel backuppen enzo..

Edit: oeps, dit was niet Bladerunner, maar Jacky Chan op zijn account .

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je .wav files werkende krijgt op de m55? ik heb nml een .wav file van ca. 60 kbyte geconverteerd naar 8.000 khz, 8 bits mono zoals de meegeleverde sounds, maar ik krijg na het uploaden via datakabel steeds de melding 'verkeerd formaat'. iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 16:12:
weet iemand hoe je .wav files werkende krijgt op de m55? ik heb nml een .wav file van ca. 60 kbyte geconverteerd naar 8.000 khz, 8 bits mono zoals de meegeleverde sounds, maar ik krijg na het uploaden via datakabel steeds de melding 'verkeerd formaat'. iemand een oplossing hiervoor?
Dat krijg ik dus ook niet voor mekaar :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 22:27:Kan je niet dat backup proggie activeren, die je kan downloaden van Siemens? (Siemens Data Suite) Daarmee kan je de boel backuppen enzo...
Ja maar de backup die ik had was dus gewoon de map gekopieërd vanaf mijn telefoon. Ik heb inmiddels alle nummers er alweer ingezet dankzij een excel-sheet met nummers die ik kon converten en erin zetten :).

Dan over die wav-jes, je moet waarschijnlijk toch nog een andere codering gebruiken. Bij mij werkte onderstaande prima, alleen is de kwaliteit van het geluid dus echt bagger:
Yavi schreef op 17 september 2003 @ 11:53:[...]*knip*
Let wel op de je de juiste codering pakt: DVI/IMA ADPCM 16,000 kHz; 4 Bit; Mono. Met cool edit 2000 (demo staat op tucows/download.com) kun je ze vrij gemakkelijk bewerken en coderen.
De files gewoon op je telefoon droppen en het werkt :).

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een vraagje... mijn siemens usb datakabel werkt niet :( Ik heb een m55, en als ik deze aansluit op mijn computer en datasuite installeer dan kan hij mijn telefoon niet vinden. Al tijdens de install kan ik alleen kiezen tussen com1 en com2 en niet voor usb (of volgens de help voor een virtuele com) en als ik bij instellingen de telefoon ga zoeken vind ie nix... hebben jullie een idee wat ik nu moet doen/waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 13:35:
Hey, ik heb een vraagje... mijn siemens usb datakabel werkt niet :( Ik heb een m55, en als ik deze aansluit op mijn computer en datasuite installeer dan kan hij mijn telefoon niet vinden. Al tijdens de install kan ik alleen kiezen tussen com1 en com2 en niet voor usb (of volgens de help voor een virtuele com) en als ik bij instellingen de telefoon ga zoeken vind ie nix... hebben jullie een idee wat ik nu moet doen/waar het aan kan liggen?
heb je de softwre die bij je usb kabel zat geinstalleerd?? bij mij deed ie het ook niet voor ik dat geinstalleerd had.... zodra je die installeerd krijg je bij die data suite de optie com3 en dan werkt et ( als je em al geinstalleerd hebt weet ik et ook niet )

weet iemand anders hoe ik deze telefoon unlock? kan er niet echt een prgrammaatje voor vinden wat mij er vertrouwd genoeg uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey snowtjuh, in ieder geval bedankt. Nee, ik heb dus alleen die datasuite geinstalleerd, heb de kabel gekocht zonder software... leek me namelijk geen probleem omdat iedereen hem hier blijkbaar wel werkend krijgt! Ik heb met een programmatje PL 2303 driver wel die com3 gekregen, alleen dan connect hij nog niet, dus dit programma zal wel niet werken. Het rare trouwens vind ik ook dat als ik mijn telefoon aansluit via de usb hij ook geen apparaat ziet/autodetect!?!? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per ongeluk heb ik mijn m55 in mijn broekzak met sleutels gedaan. Naderhand ben ik er achter gekomen dat mijn hele scherm verkloot is! Wat kan je er nu aan doen? Verkopen ze nog covers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

alwinh schreef op 27 april 2004 @ 21:12:
Toen ik gisteren m'n telefoon pakte, bleek opeens mijn telefoonboek (adresboek) helemaal gewist :'(

Ik heb nog wel een (weliswaar oude) backup op de computer (gewoon de map "\Address book" gekopieërd). Ik kan deze map echter niet terugkopieëren, dan krijg ik steeds geen toegang e.d.
Weet iemand hoe ik mijn adresboek weer terug kan krijgen?
Beetje laat misschien, maar leuk voor een volgende. Ik dacht ook dat dit zo was, nadat een neefje er mee had gespeeld, maar toen waren telefoon en adresboek gewisseld (je kan kiezen wat je wilt zien als ik het goed heb onthouden). Ik weer helemaal blij dat ik dat toen ontdekt had. Als hij wel helemaal echt gewist is dan is dat best @#$ :|

Het is mij wel gelukt om een wav. filetje op mijn computer te krijgen, maar je moet wel echt mazzel hebben als die binnen de maximaal toelaatbare grote valt. Die 20kb is voor dit soort dingen echt veel te weinig.
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 00:43:
Per ongeluk heb ik mijn m55 in mijn broekzak met sleutels gedaan. Naderhand ben ik er achter gekomen dat mijn hele scherm verkloot is! Wat kan je er nu aan doen? Verkopen ze nog covers?
Er zijn speciale spray's voor krassen, maar ik weet niet hoe goed deze werken en hoe diep die krassen zijn en mogen zijn enzo. Je kan altijd even proberen bij een telefoonwinkel, zo'n flesje kost 5 euro ofzo meen ik.

[ Voor 22% gewijzigd door vehpol op 06-05-2004 00:52 ]

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 21:35:
hey snowtjuh, in ieder geval bedankt. Nee, ik heb dus alleen die datasuite geinstalleerd, heb de kabel gekocht zonder software... leek me namelijk geen probleem omdat iedereen hem hier blijkbaar wel werkend krijgt! Ik heb met een programmatje PL 2303 driver wel die com3 gekregen, alleen dan connect hij nog niet, dus dit programma zal wel niet werken. Het rare trouwens vind ik ook dat als ik mijn telefoon aansluit via de usb hij ook geen apparaat ziet/autodetect!?!? :|
je hebt winxp? zodra ik mijn data kabel in me usb poort doe herkent ie een nieuwe apparaat... maar dan moet ik wel me datakabel knopje op aan zetten :)

probeer anders een ander usb slot , misschien dat dat helpt. anders vrees ik dat je kabel rot is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
Ik heb me displex gehaald.....maar ik durf het niet te gruiken, heb nog van niemand gehoord of het werkt..... (of niet werkt.......) en heb geen zin om er dalijk achter te komen dat het alleen maar erger word!

Displex is polijst-pasta in een tubetje van E5.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik trouwens zien welke software versie ik heb?? als ik bij toestel instelling -->toestelnr --> zie je je imei nr --> info --> sw_version 11

heb ik dan software version 11? ik dacht dat we nog bij versie 10 waren... misschien dat daarom me firmware updaten niet lukt ?

zou ieman dmij kunne vertellen of dit idd klopt :) en als er mensen zijn die weten hoe ik em kan unlocken hou ik me ook aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guidooow schreef op 07 mei 2004 @ 14:23:
Ik heb me displex gehaald.....maar ik durf het niet te gruiken, heb nog van niemand gehoord of het werkt..... (of niet werkt.......) en heb geen zin om er dalijk achter te komen dat het alleen maar erger word!

Displex is polijst-pasta in een tubetje van E5.50.
ik heb ook zo'n tubetje gehaald (3 euro bij stuntprijzen.net overigens :P ) maar ik krijg er de krassen van m'n schermpje niet af :/ kan ook zijn omdat het vrij diepe krassen zijn, veel mensen zijn er wel over te spreken.

maar het sloopt je schermpje iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trefwoord
  • Nu online

Trefwoord

blader, blader...

Voor de mensen met een niet werkende seriële datakabel:
Ik heb die van mij (eentje van prijzenstunter.nl) werkend gekregen nadat ik de connector had opengemaakt en na enig speurwerk een kleine draad soldeersel tussen 2 IC-pootjes vond. Na het verwijderen van deze foutieve verbinding werkt de kabel nu goed.

...gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Nou mooi is dat heb ik m'n M55 naar m'n dealer gebracht hebben ze hem opgestuurd krijg ik hem tetug van Siemens zonder accu. Nu wacht ik dus inmiddels al weer een maand op een accu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het imode opstart en afsluit gifje eruit gesloopt en ik zie nu dus die snelheidsgif van siemens. Die wil ik er ook graag uitslopen, ik wil dat ie gewoon gelijk uit en aan is zonder graphics at all. Weet iemand hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:06
Trefwoord schreef op 07 mei 2004 @ 22:08:
Voor de mensen met een niet werkende seriële datakabel:
Ik heb die van mij (eentje van prijzenstunter.nl) werkend gekregen nadat ik de connector had opengemaakt en na enig speurwerk een kleine draad soldeersel tussen 2 IC-pootjes vond. Na het verwijderen van deze foutieve verbinding werkt de kabel nu goed.
Aha das wel interresant want ik heb ook de stuntprijzen kabel en ik heb maar 3 keer verbinding gekregen met mijn telefoon. Nu zit er helemaal geen leven meer in maar ik durfde de connector niet open te maken. Zou je misschien een foto kunnen posten van wat er nou precies gesoldeert moet worden. Ut zou natuurlijk zonde zijn dat je je kabel anders helemaal weg kan gooien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guidooow
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 23:14:
Ik heb het imode opstart en afsluit gifje eruit gesloopt en ik zie nu dus die snelheidsgif van siemens. Die wil ik er ook graag uitslopen, ik wil dat ie gewoon gelijk uit en aan is zonder graphics at all. Weet iemand hoe dat moet?
Volgens mij is dat niet mogelijk... Dan is die de zooi aan't opstarten, volgens mij gaat dat gewoon niet sneller.

-Okay, dan ga ik die displex gewoon s proberen...

-Dat je firmware versie 11 hebt kan goed. De laatste officiele versie van Siemens is inderdaad 10, maar op nieuwere telefoons word 11 geinstalleerd. Versie 11 is trouwens wel ergens op het interenet te downen

-Ben ik de enige waar die goedkope kabel het gewoon altijd doet :? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt de kabel ook als een trein.

Ook de goedkope versie (€7,50 ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaterGast.nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02-2024

LaterGast.nl

Doe je dat.

Zit hiero te klooien om een van ...opjemobiel.nl een ringtone te laten horen.
Ringtone staat erop naam.mid maar in de /SOUNDS map staat er geen icoontje voor en is dus ook niet te selecteren als ringtone. Wat doe ik fout. Kan het niet vinden in t topic en de manual. Wie weet t? Tnx

Taking PORN off the internet is trying to get pee out of a swimming pool!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
*-Kick-*

Ik heb net even het hele topic door gebladerd opzoek naar een oplossing voor mijn probleem. En niks gevonden dus..

Ik heb sinds kort dat een aantal toetsen niet meer werken (van de pijltjes boven onder en recht, en de rechter menu toets). Dit is erg vervelend want hierdoor kan ik niet in het menu van de telefoon komen en ook niet in het telefoon boek.
Nou zijn er drie mogelijkheden:
1) Er een nieuwe FW opzetten
2) Telefoon uit elkaar schroeven
3) Telefoon naar Siemens opsturen

Volgens mij vervalt mijn garantie als ik zelf aan de haal ga met de telefoon, maar als ik hem opstuur ben ik hem ook weer een paar dagen kwijt. Wie heeft een oplossing voor mijn toetsen probleem of wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ff een reactie nav. siemens m55

Op de markt zijn er wél nieuwe frontjes voor de m55 te vinden zag ik afgelopen week, en sommigen zien er zelfs mooi uit ook (maar ik heb niet veel vertrouwen in de kwaliteit van het plastic). Om deze frontjes te gebruiken moet je wel de originele behuizing verwijderen en verlies je waarschijnlijk je garantie.

voor de s55 zag ik +/-5 verschillende frontjes, maar die waren echt lelijk :( (ik heb nu n s55..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

XoiN schreef op 24 mei 2004 @ 19:56:
*-Kick-*

Ik heb net even het hele topic door gebladerd opzoek naar een oplossing voor mijn probleem. En niks gevonden dus..

Ik heb sinds kort dat een aantal toetsen niet meer werken (van de pijltjes boven onder en recht, en de rechter menu toets). Dit is erg vervelend want hierdoor kan ik niet in het menu van de telefoon komen en ook niet in het telefoon boek.
Ik kwam er laatst achter dat mijn omhoog knopje niet goed werkt.
ik moet hem echt goed indrukken. Raar terwijl dat de toets is die ik het minst gebruikt.

- Ik denk niet dat een andere firmware je probleem kan oplossen.
- uitelkaar halen, gaat zonder reparatie kit niet zo eenvoudig, maar het kan wel.
je garantie vervalt natuurlijk en ik bang dat je dit niet zomaar kan repareren..
of het moet een stof probleempje zijn.

Ik denk dat die van mij het nog wel een half jaar vol houdt.
dan koop ik wel een nieuwe en laat ik hem een paar week voor het einde van de garantie periode wel repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik m'n mobiel simlock vrij gekregen (foutje in de firmware :P). Zal er hier in het topic maar niet over hebben, aangezien dat niet mag.. (En voor de geinteresseerden, volgensmij staat m'n mail in m'n profiel...)

Ik heb nu dus TELE2 op m'n M55, en dus een logo met 2 lijnen (TELE2; NL TELFORT).. Het lijkt er op dat je het logo niet weg krijgt als het bestaat uit 2 lijnen.. Het vervangen door een plaatje werkt helemaal niet meer, en een trucje dat ik op internet had gevonden haalt de NL Telfort weg, maar TELE2 blijft in beeld staan..

Iemand een idee hoe ik die TELE2 toch weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:09:
Eindelijk heb ik m'n mobiel simlock vrij gekregen (foutje in de firmware :P). Zal er hier in het topic maar niet over hebben, aangezien dat niet mag.. (En voor de geinteresseerden, volgensmij staat m'n mail in m'n profiel...)

Ik heb nu dus TELE2 op m'n M55, en dus een logo met 2 lijnen (TELE2; NL TELFORT).. Het lijkt er op dat je het logo niet weg krijgt als het bestaat uit 2 lijnen.. Het vervangen door een plaatje werkt helemaal niet meer, en een trucje dat ik op internet had gevonden haalt de NL Telfort weg, maar TELE2 blijft in beeld staan..

Iemand een idee hoe ik die TELE2 toch weg krijg?
e-mail staat niet in je profiel (hinthint) zou je even kunnen mailen naar neo2002 AT home.nl? heb hier namelijk nog een 2e m55 liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChAoS Overlord
  • Laatst online: 25-07 13:27
Hoogst eigenaardig, maar de kabel werkt bij mij maar op één van mijn beider pc's terwijl de compoorten beiden op zelfde instellingen staan, en de andere pc bvb perfect werkt met mijn rekenmachine (ook via compoort).

Als ik op mijn main machine (jammer genoeg die waar het dus NIET op werkt) gebruik wil maken van de kabel, kan ik mijn gsm (soms) detecteren op com1 of com2 als ik hem daarop aansluit, maar van zodra ik verbinding maak, verliest hij zijn verbinding quasi onmiddellijk...

Hoe komt het en wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Inmiddels lijd ik trouwens aan een het ouderwetse Siemens probleem "Kaartfout!" :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02

Klippy

Still Game

Ik heb een probleem :P

Ik synchroniseer de Outlook agenda met XTDN ding van de datasuite, alleen nu staat in de GSM m'n tijd een uur eerder dan in Outlook... Geen idee waar het aan ligt.
Tijdzones staan beide op Amsterdam, gebruik nu zomertijd op de M55, maar dat helpt ook niks...

Geen idee of dat ligt aan M55, Outlook of XTDN... :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChAoS Overlord schreef op 07 juni 2004 @ 14:04:
Hoogst eigenaardig, maar de kabel werkt bij mij maar op één van mijn beider pc's terwijl de compoorten beiden op zelfde instellingen staan, en de andere pc bvb perfect werkt met mijn rekenmachine (ook via compoort).

Als ik op mijn main machine (jammer genoeg die waar het dus NIET op werkt) gebruik wil maken van de kabel, kan ik mijn gsm (soms) detecteren op com1 of com2 als ik hem daarop aansluit, maar van zodra ik verbinding maak, verliest hij zijn verbinding quasi onmiddellijk...

Hoe komt het en wat kan ik er aan doen?
heb ik ook gehad, zeker een el cheapo kabel?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Laatst online: 09-09 17:09
Ah dit topic weer :9~ :P

Zijn er al mensen die de opzegbrief verstuurd hebben? Ik was het namelijk al helemaal vergeten tot ik dit topic zag :X :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12

The Legend

*Plop*

Chimera schreef op 08 juni 2004 @ 16:28:
Ah dit topic weer :9~ :P

Zijn er al mensen die de opzegbrief verstuurd hebben? Ik was het namelijk al helemaal vergeten tot ik dit topic zag :X :)
Euh, volges mij zit je een beetje verkeerd :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is gister ineens kapot gegaan, meteen gister naar siemens gebelt en die vertelde me dat het waarschijnlijk de accu zou zijn na de specificaties die ik gaf van wat ik al had geprobeert om hem weer aan de praat te krijgen.

Dat de accu kapot gaat is een veelvoorkoment probleem heb ik meteen ook gehoort. Helaas had de winkel niet een accu liggen om te kijken of het echt aan de accu lag dus dat word waarschijnlijk 3 weken minimaal wachten op antwoord.

Dus hier mijn reactie aan siemens : DOE ER BETERE ACCU's IN BESPAAR DAAR NIET OP haha 8)7

Groeten Emiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

m-m schreef op 07 juni 2004 @ 14:15:
Inmiddels lijd ik trouwens aan een het ouderwetse Siemens probleem "Kaartfout!" :r :r
Hmz, heb die kaartfouten alleen voor elkaar gekregen bij mijn S35i. Die kwamen alleen te voorschijn als ik mijn foon liet stuiteren op een hard oppervlak vanaf minimaal 30-40 cm hoogte..

Mijn "nieuwe" S55 (inmiddels al een jaar oud, ben zelfs aan mijn 3e variant bezig sinds eergister) heeft daar geen last van. (Eerlijk gezegt ook nog niet zo specifiek uitgeprobeerd.)

Beide met dezelfde Dutchtone sim kaart uit 2002.

Welke provider sim kaart gebruik jij?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op 08 juni 2004 @ 12:51:
Ik heb een probleem :P

Ik synchroniseer de Outlook agenda met XTDN ding van de datasuite, alleen nu staat in de GSM m'n tijd een uur eerder dan in Outlook... Geen idee waar het aan ligt.
Tijdzones staan beide op Amsterdam, gebruik nu zomertijd op de M55, maar dat helpt ook niks...

Geen idee of dat ligt aan M55, Outlook of XTDN... :?
Hmmz, het ligt echt aan de zomertijd/wintertijd instelling, dit heb ik zelfs ergens gelezen alleen weet ik niet meer waar. Het is dus de bedoeling dat je bij de nederlandse zomertijd, ook in je mobiel aangeft dat het zomertijd is. Dit kun je doen bij:
- Instellingen (9)
- Klok (6)
- Tijdzones (2)
- Berlijn > opties, en dan vinkje bij zomertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:02

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 21:31:
[...]

Hmmz, het ligt echt aan de zomertijd/wintertijd instelling, dit heb ik zelfs ergens gelezen alleen weet ik niet meer waar. Het is dus de bedoeling dat je bij de nederlandse zomertijd, ook in je mobiel aangeft dat het zomertijd is. Dit kun je doen bij:
- Instellingen (9)
- Klok (6)
- Tijdzones (2)
- Berlijn > opties, en dan vinkje bij zomertijd
Bedankt, maar volgens mij werkt 't al.
Kan nu even niet testen, maar viel me deze week op dat het goed ging.

Wat je zei had ik al 10x gedaan, alleen ik zet die telefoon bijna nooit uit, maar na een 'reboot' van de M55 werkt 't opeens :?
Weet niet zeker of het daaraan lag, maar 't is weer goed iig.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff snel door de topic gekeken, maar kon hier zo gauw niks over vinden:

Afgelopen week is bij mij tot 2 keer toe mijn adresboek en één keer mijn instellingen van mijn achtergrond en beltonen enz. gewist :X
Dit gebeurde telkens nadat mijn telefoon vastgelopen was tijdens het gebruiken van wap en ik hem opnieuw aan moest zetten door de batterij eruit te halen en er weer in te doen.

Heeft iemand anders hier ook last van en kan ik dit zelf oplossen, nieuwe firmware ofzo erop zetten, of moet ik em voor garantie op gaan sturen naar siemens :(?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 17:16 . Reden: typfoutjes er uit gehaald.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astayax
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 20:15
Afgelopen week is bij mij tot 2 keer toe mijn adresboek en één keer mijn instellingen van mijn achtergrond en beltonen enz. gewist :X
Heb hetzelfde voor gehad. Ineens adresboek gewist en klok gereset. Ondertussen valt hij ook af en toe gewoon uit. Heb hem vandaag maar laten opsturen naar Siemens (gelukkig nog garantie).
Heeft iemand anders hier ook last van en kan ik dit zelf oplossen, nieuwe firmware ofzo erop zetten, of moet ik em voor garantie op gaan sturen naar siemens :(?
De laatste firmware van bij Siemens was bij mij al de versie die er bij aankoop op stond. Dat levert dus niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das niet zo mooi dan als t bij meerdere telefoons voorkomt, maar bij mij heeft ie t nou al weer een tijdje goed gedaan dus wacht eerst nog maar af of het bij deze twee keer blijft.
En tja anders wordt het dus ook opsturen voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Haa mensen .... ik heb een nieuwe phone en ga mijn M55 verkopen aan mijn nichtje. Nu heb ik alle rotzooi eraf gejenst .... maar ook het hele bestand met wallpapers, ringtones enz. enz. Dat was niet helemaal de bedoeling. Weet iemand of ik die officiele data ergens kan downloaden ... ik heb een datakabeltje dus krijg het wel op de M55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Op de siemens site kan je alle ringtones en wallpapers die er standaard opstaan downloaden: http://www.siemens-mobile...m55_preinstalled_emea.zip

Mis je nog meer bestanden, dan moet je je maar even mailen.. Ik heb de complete m55 geupdate voordat ik hem ging gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de m55 zijn er standaard geluiden ingesteld, oa. een koe, voor verschillende groepen in je telefoonboek. Als je het volume insteld voor die groepen (familie, vrienden, vip, enz.) kan je deze horen. Hoe kan ik deze instellen als ringtone bij een andere groep, of hoe kan ik deze geluiden vinden op mijn telefoon met de datakabel? Als ik met de datakabel op de telefoon kijk kan ik de geluiden niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een M55 en ik heb een paar geheime beltonen ontdekt
Deze zijn NIET te vinden onder de mapindeling, of in de verborgen mappen.

Je kan ze afspelen door naar Instellingen/geluid/VOLUME te gaan, en daar bijv. in de map inkomende oproepen op "familie" of "vrienden" te klikken. Je hoort een koe loeien, of iemand HEY roepen, en meer van die dingen...

Waar kan ik deze toontjes vinden, als ik inlog via de datakabel...

groet, Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 13:10:
Ik heb ook een M55 en ik heb een paar geheime beltonen ontdekt
Deze zijn NIET te vinden onder de mapindeling, of in de verborgen mappen.

Je kan ze afspelen door naar Instellingen/geluid/VOLUME te gaan, en daar bijv. in de map inkomende oproepen op "familie" of "vrienden" te klikken. Je hoort een koe loeien, of iemand HEY roepen, en meer van die dingen...

Waar kan ik deze toontjes vinden, als ik inlog via de datakabel...

groet, Maarten
Als je nou eerst het vorige bericht leest, daar staat precies hetzelfde in. :?

• pc1t
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:24
Hoi,

Ik heb een Siemens M55 nu is er tijdens het updaten iets mis gegaan en nu wil de gsm niet meer aan. Weet iemand een oplossing?

:'(

[ Voor 14% gewijzigd door pc1t op 29-09-2004 13:11 ]

Verwijderd

Ik heb hier een Siemens M55 en ik wou graag weten hoe je een pause ('p') kunt invoeren bij een telefoonnummer? Bij een nokia en een sony ericsson gaat dit gemakkelijk maar over de M55 kan ik niets vinden. Ook niet in de officiele handleiding of bij google! Weet iemand het hier. BTW, sterretje of hekje ingedrukt houden is het niet!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 15:51 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste