Twijfelende ziel detected, promotie/defend mode engaged!
spaceboy schreef op 18 March 2003 @ 22:41:
ik ben nog steeds NIET van plan om MP te gaan kopen (tenzij iemand mij over haalt, ik heb zelfs Metroid Fusion op m'n GBA)

, maar bij Nedgame is een aktie: 49.95E voor MP... Dus mensen: WHY THE HECK moet ik MP kopen? Ik vind FPS'en tof (UT2003), maar wil dit wel met muis spelen. Lijkt mij dus duidelijk: geen MP voor mij. Toch? Is dit spel mooier/beter dan bijvoorbeeld Soldier of Fortune 2?
Als je UT2K3 & SOF2 geweldig vindt raad ik je aan MP niet te kopen, je hebt namelijk totaal geen smaak

Vooral SOF2 is echt enorme bagger IMO

Waar ben je nou precies bang voor

Een FPS die je met een controller moet spelen? EEK wat eng! Ik speel al sinds Q1 met de muis en ben inmiddels een echte FPS fan (verreweg mn favo genre). De muis is idd verreweg de beste controller voor FPS games, maar ik speel daarnaast gewoon lekker de pareltjes die je niet op de PC ziet. En geloof me, MP is er zo 1.
Juist omdat ik FPS fan ben (net zoals jij zelf ook claimt) speel ik ze ook op de consoles. Lijkt mij veel logischer dan ze niet spelen omdat ze toevallig geen muis gebruiken, toch? Controls is echt GEEN argument wat mij betreft! Ik speel net zo makkelijk MP met zn afwijkende control scheme als daarna vrolijk een potje online Q3!
Je kunt het toch iig proberen, huren ofzo. Alles behalve met een 'MOUSE 4EVA!!' bord voor je kop gewoon pertinent weigeren een spel dat zo geprezen wordt te spelen, dat lijkt me toch wel het domste dat je kunt doen

Als je na het uitspelen nog steeds iets hebt van 'ik vind het helemaal niets', ok prima, dan heb je het iig geprobeerd
Er zijn 2 groepen mensen die MP iig zouden moeten spelen; Metroid fans en FPS fans. Ik ben toevallig beide dus dit spel is wat mij betreft helemaal SUPA

Yohann!s schreef op 18 March 2003 @ 23:12:
als je MP niet met een FPS kan vergelkijken... mag je bijv. MOHAAop de pc dan ver vergelijken met MOHAA op de GC want op de pc kan ik het wel

maar op de cube zuigt ik echt dikke stront...
....heb je dit soort effect ook met MP ? want dan ga ik er echt niet om

anders misschien wel

.. let me know
Wat wil je hier nou zeggen? Ik snap er geen drol van
MP is een FPS, maar wel een compleet andere dan bijv UT2K3. Echt wonderlijk hoe mensen denken dat FPS allemaal hetzelfde zijn. Platformers, RPG's, RTS-en, Racing games etc etc spelen toch ook onderling allemaal verschillend

Hetzelfde geldt voor FPS, Half-Life != Quake != Deus Ex != Morrowind != Metroid Prime etc. Gran Turismo 3 vergelijken we ook niet met Mario Kart maar als je zegt dat MP niet met Halo of UT2K3 te vergelijken is ben je meteen een fanboy. Whatever