Nedgame verkoop het ook al iig hier in Enschede voor 49,95
Als Nintendo deze generatie 1 ding heeft goed gedaan dan is het wel de prijs van de software.
Uhm ligt die lager dan bij de vorige systemen dan?? 60 euro is nog altijd bijna 140 gulden.....HuggyB schreef op 19 maart 2003 @ 10:56:
Als Nintendo deze generatie 1 ding heeft goed gedaan dan is het wel de prijs van de software.
het is nog steeds goedkoper dan veel cube en ps2 spellen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 80686
je zal wel xbox spellen bedoelenrajackar schreef op 19 maart 2003 @ 11:11:
het is nog steeds goedkoper dan veel cube en ps2 spellen
Prijzen zijn natuurlijk altijd hoger dan de prijzen van toen (Snes bv). Er wordt meer werk gestopt in die spellen (meer mogelijkheden met een GC dan een Snes). Tuurlijk 60 euro is niet niks, maar je krijgt er wel een spel waar je langer mee doet. Het is imho beter dan de PC, waar bv Unreal 2 in een luttel weekendje uitgepeeld is. Daar betaal je ook 50~60 euro voor. Zelda bv verwacht ik niet binnen een weekendje door te zijn
iid voor 50~60 euro krijg je gewoon een hoop plezier terug. Samen of zonder je vrienden. Ga eens een keertje naar sixflags of de efteling, of naar de bioscoop -> 11+5 euro versnaperingen euro voor een kaartje in de bios. = 4 films, = 8 uur of zoPheno79 schreef op 19 March 2003 @ 11:47:
Prijzen zijn natuurlijk altijd hoger dan de prijzen van toen (Snes bv). Er wordt meer werk gestopt in die spellen (meer mogelijkheden met een GC dan een Snes). Tuurlijk 60 euro is niet niks, maar je krijgt er wel een spel waar je langer mee doet. Het is imho beter dan de PC, waar bv Unreal 2 in een luttel weekendje uitgepeeld is. Daar betaal je ook 50~60 euro voor. Zelda bv verwacht ik niet binnen een weekendje door te zijn
een game is zo gezien niet zoduur. Trouwens de prijzen van de Snes of zo zijn al weer een tijdje aan inflatie onderhevig. dus 10 euro er bij kan makkelijk.
en ja hoor ik zak voor de 2de ook waarom mij nu weer ik rij zo en schijnt de zon recht in me ogen zie ik een fietser niet die schuin over steekt kanker senioren allemaal uitroeien ...
This is the Way.
bedoel idd xbox en ps2Anoniem: 80686 schreef op 19 March 2003 @ 11:46:
[...]
je zal wel xbox spellen bedoelenmaar idd, de cube games zijn dan wel goedkoper,, maar alsnog VEEL te duur, waarom niet gewoon 44 euro ofzo per game, pc games zijn ook rond die prijs, dus waarom console niet
maar vergeet niet dat de shelf-life van games tegenwoordig veel korter is dan in de tijd van de SNES. En dat terwijl er veel meer ontwikkelingskosten zijn.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nou ja, je moet ook niet alle spellen willen hebben, want dan wordt het een dure zaak 
Maar met de meeste spellen die ik voor de snes gekocht had, heb ik vrij lang gedaan.
Nu soms nog wat, als ik in een nostalgische bui ben
Dus ik wacht lekker op de GC+MP pack en zal het dan kopen, het is sinds de Snes dat ik een console gekocht heb. En dan in mei lekker aan de Zelda, joepi! Natuurlijk daarna de n64 versies op de GC spelen, ze schijnen wat moeilijker te zijn
Maar met de meeste spellen die ik voor de snes gekocht had, heb ik vrij lang gedaan.
Nu soms nog wat, als ik in een nostalgische bui ben
Dus ik wacht lekker op de GC+MP pack en zal het dan kopen, het is sinds de Snes dat ik een console gekocht heb. En dan in mei lekker aan de Zelda, joepi! Natuurlijk daarna de n64 versies op de GC spelen, ze schijnen wat moeilijker te zijn
Anoniem: 75432
omg! net 2 uur lang metroid prime zitten spelen, geen savegame na de eerste te bekennen geef mijn cube een error!
Anoniem: 75177
Waar heb je hem (MP) vandaan??Anoniem: 75432 schreef op 19 March 2003 @ 12:31:
omg! net 2 uur lang metroid prime zitten spelen, geen savegame na de eerste te bekennen geef mijn cube een error!
een gc error... hmmm das klote
Kheb ook zin om MP te spelen.. maar moet weer w88 tot 7 uur....
Kheb ook zin om MP te spelen.. maar moet weer w88 tot 7 uur....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
hmm ik dacht dat de MP bugs gefixed waren... of zou dit een nieuwe bug zijn?Anoniem: 75432 schreef op 19 maart 2003 @ 12:31:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gaming age wil niet gelinkt wordenGaming age
Several months back Gotham Games released Conflict: Desert Storm on PlayStation 2 and Xbox to a mixed response. Falling in the line with most GameCube 3rd party software, a conversion has been in development, and is now scheduled for a release on April 22. In the meantime, chew on a fresh batch of cooki…screen shots.
CLICKETY
[ Voor 49% gewijzigd door RSP op 19-03-2003 12:39 ]
Vergeet niet dat SNES spellen ook super duur waren hoor!! duurden dan de spellen van nu....RareGast schreef op 19 maart 2003 @ 11:55:
[...]
iid voor 50~60 euro krijg je gewoon een hoop plezier terug. Samen of zonder je vrienden. Ga eens een keertje naar sixflags of de efteling, of naar de bioscoop -> 11+5 euro versnaperingen euro voor een kaartje in de bios. = 4 films, = 8 uur of zo
een game is zo gezien niet zoduur. Trouwens de prijzen van de Snes of zo zijn al weer een tijdje aan inflatie onderhevig. dus 10 euro er bij kan makkelijk.
Spellen waren al gauw 180 gulden.. ik heb er bij zitten van 200 gulden...
En wa tis dan 60 euro.... en voor spellen als MP hek t er zeker voor over.. wat een meesterwerk.... die ruimtes...

De GC flipt trouwens wel veel bij MP.. vooral als je in je database gaat kijken
scannen die bug en opslaan in de databasehmm ik dacht dat de MP bugs gefixed waren... of zou dit een nieuwe bug zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door ReCreator op 19-03-2003 12:41 ]
LOL
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zucht...Anoniem: 47107 schreef op 19 March 2003 @ 12:51:
maar is de gamecube al gecrackt?? wil er wel eens windows opspelen
Kweet wel dat er spellen gekopieerd konden worden...Anoniem: 47107 schreef op 19 March 2003 @ 12:51:
Maar dat was vrij moeilijk en dus niet de moeite waard...
Maar ik zie het nut niet van wat je wilt...
een 1,5 gig schijfje met windows erop.... bah... koop dan een xbox als je wilt hacken/cracken....
Ja heel grappig hoorAnoniem: 47107 schreef op 19 March 2003 @ 12:51:

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Oke, Phuse en andere niet-MP-believers: ik ben zojuist bij de lokale gameboer geweest die een playable demo had draaien van Metroid Prime op de Cube. Ik ging er heen met de gedachte: als 't wat is, neem ik 'm mee. Maar het is echt knudde. Toegegeven, het ziet er heel mooi uit, zeker voor een console. En ook toegegeven: in 4 minuten kun je niet een compleet oordeel vellen. Maar het spel speelt traag, de besturing is toch wel redelijk bout (intuitief my ass, zelfs mijn pro-mouse-houding daargelaten zukt de besturing, geef gewoon toe). Ook had ik na deze first impressie niet het gevoel van "ik wil verder spelen". Voor mij overduidelijk: ik hoef MP niet. Amen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Even serieus over het "flippen" van MP? Gebeurt dit nu ook al bij de PAL versie? en waar gebeurt dit dan?
De gedachte dat de bugs gefixt zouden zijn was oorspronkelijk een van de redenen voor mij om te wachten op de PAL verise van MP!
Iemand al ervaring met de 'verbeteringen' zoals de voice overs?
De gedachte dat de bugs gefixt zouden zijn was oorspronkelijk een van de redenen voor mij om te wachten op de PAL verise van MP!
Iemand al ervaring met de 'verbeteringen' zoals de voice overs?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik ga dus volgende een cube kopen.. (mp pack lmd)
ik vroeg me eigenlijk af of je die ook kan aansluiten op je monitor of dat er een kabeltje voor bestaat
ik vroeg me eigenlijk af of je die ook kan aansluiten op je monitor of dat er een kabeltje voor bestaat
Welk level heb je gespeeld dan? Want zoals al veel mensen hebben gezegd is de besturing wel even wennen. Ik vond het bij de eerste keer spelen ook lastig en zeker niet intuitief. Maar als je het eerste level (wat niet meer is dan de tutorial) hebt gespeeld kun je rustig in de game komen. Verder is het geen fast paced FPS-schiet festijn WANT HET IS GEEN FPS. Het spel draait om de verkenning en ontdekking van de enorme wereld en de subtiele afwikkeling van het verhaal. Niet om zoveel mogelijk aliens (of wat dan ook) af te knallen. Er is genoeg om af te schieten maar ik zou het zeker geen schietgame durven noemen.spaceboy schreef op 19 March 2003 @ 13:07:
Oke, Phuse en andere niet-MP-believers: ik ben zojuist bij de lokale gameboer geweest die een playable demo had draaien van Metroid Prime op de Cube. Ik ging er heen met de gedachte: als 't wat is, neem ik 'm mee. Maar het is echt knudde. Toegegeven, het ziet er heel mooi uit, zeker voor een console. En ook toegegeven: in 4 minuten kun je niet een compleet oordeel vellen. Maar het spel speelt traag, de besturing is toch wel redelijk bout (intuitief my ass, zelfs mijn pro-mouse-houding daargelaten zukt de besturing, geef gewoon toe). Ook had ik na deze first impressie niet het gevoel van "ik wil verder spelen". Voor mij overduidelijk: ik hoef MP niet. Amen.
Anoniem: 59347
Ik krijg mijn versie vrijdag binnen van de GCShop... kan niet wachten. 
Daarna the Windwaker en missch tussendoor nog RE0.
Daarna the Windwaker en missch tussendoor nog RE0.
hehe toen ik de eerste woorden las dacht ik: hij gaat het spel nu de hemel in prijzen...spaceboy schreef op 19 March 2003 @ 13:07:
tja ik heb helaas geen mogelijkheid om het spel ergens te testen...
Zoals je zelf al zegt: in 4 minuten vel je geen oordeel 
Toen ik Zelda (kiddiestyle) voor het eerst zag dacht ik ook : why?! De eerste demo (het gevecht met ganondalf) zag er toch veel beter uit? Nu ik meer zie en lees over het spel denk ik dat ik over de graphics wel heen zal komen
Ik zal die Duitse vrien dvanavond wel even aan de tand voelen, die heeft het al 3 dagen. Waarom is Nederland met alles altijd traag?
Toen ik Zelda (kiddiestyle) voor het eerst zag dacht ik ook : why?! De eerste demo (het gevecht met ganondalf) zag er toch veel beter uit? Nu ik meer zie en lees over het spel denk ik dat ik over de graphics wel heen zal komen
Ik zal die Duitse vrien dvanavond wel even aan de tand voelen, die heeft het al 3 dagen. Waarom is Nederland met alles altijd traag?
Ik weet niet welk spel het is maar.. het gaat door! zie cube-europe
hmmm.. eens ff naar wat screenshots gekeken. Wel een titeltje om in de gaten te houden.V-Rally 3
News: V-Rally 3 NOT Cancelled
Mar 19th 2003 12:41 by Tim
Several sites reported we would not be getting V-Rally 3 for the GameCube. This however is not the case...
Today we got confirmed by Simon Callaghan, Head of PR at Infogrames Europe, that V-Rally 3 has not been cancelled and will still be released for the GameCube in Europe.
He added that it's not being released in the US however which is where the confusion has arisen.
V-Rally 3 will be released for the GameCube in Europe on the 26th of June.
[ Voor 9% gewijzigd door RareGast op 19-03-2003 13:53 ]
V-rally 3 is een rally titel waarvan we er dus haast geen goede hebben
Trouwens tsja dat sommige mensen MP ruk vinden kan best maar je moet het echt langer spelen en de controls zijn super ik vind het zeer gemakkelijk wen je zo aan.
Trouwens tsja dat sommige mensen MP ruk vinden kan best maar je moet het echt langer spelen en de controls zijn super ik vind het zeer gemakkelijk wen je zo aan.
[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 19-03-2003 14:08 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 5577
Ik denk niet dat ie op zal kunnen tegen CMR3.RareGast schreef op 19 maart 2003 @ 13:31:
Ik weet niet welk spel het is maar.. het gaat door! zie cube-europe
[...]
hmmm.. eens ff naar wat screenshots gekeken. Wel een titeltje om in de gaten te houden.
die speel ik al een tijd op mijn x-box (ja ik weet ik zondig
Bah ik wil MP ook hebben maar moet nog zeker een weekje op mijn stufi wachten
ehm in nederland is het spel er ook al zo lang...Pheno79 schreef op 19 March 2003 @ 13:27:
volgende week wordt lekker duur...
zelda US wordt van mijn creditcard afgeschreven
en dan nog de GBA SP
zijn er meer mensen die volgende week een gba sp halen?
met een beetje geluk heb ik zelda tegen het eind van volgende week
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 19-03-2003 14:13 ]
Trouwens mensen van dat MP probleem.
Echt zeer vreemd hoor ik hoor jullie altijd over bugs enz maar ik heb nog nooit een vastloper ofzo gehad bij mij versie (US).
Echt zeer vreemd hoor ik hoor jullie altijd over bugs enz maar ik heb nog nooit een vastloper ofzo gehad bij mij versie (US).
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
van dvdboxoffice:
Zelda TWW
laatst kreeg ik ook al een reclame popup ergens met 26 maart erin
Zelda TWW
is ie 2 dagen uitgesteld ofzo?Arrival: Wednesday, March 26, 2003
mmm strange lijkt het wel op damn.Phusebox schreef op 19 March 2003 @ 14:15:
van dvdboxoffice:
Zelda TWW
[...]
is ie 2 dagen uitgesteld ofzo?
hm mishien een mp topic?
edit: en weet iemand of mp in utrecht te halen is?
edit: en weet iemand of mp in utrecht te halen is?
[ Voor 53% gewijzigd door evilpin0 op 19-03-2003 14:19 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Vandaag wezen kijken bij de FRS, Intertoys en Bart Smit en nog nergens Metroid Prime te bekennen.. Ook niet in het magazijn, want ik heb 't overal ff gevraagd.. Denk dat enkel de grote filialen zoals Nedgame en Dimension Plus het spel al hebben.. En de rest zal de game morgen of overmorgen wel krijgen.. Ik wacht iig geduldig af!
[ Voor 6% gewijzigd door blakez op 19-03-2003 14:24 ]
Anoniem: 51617
NOOO ga ik dan zometeen teleurgesteld worden?blakez schreef op 19 March 2003 @ 14:24:
Vandaag wezen kijken bij de FRS, Intertoys en Bart Smit en nog nergens Metroid Prime te bekennen.. Ook niet in het magazijn, want ik heb 't overal ff gevraagd.. Denk dat enkel de grote filialen zoals Nedgame en Dimension Plus het spel al hebben.. En de rest zal de game morgen of overmorgen wel krijgen.. Ik wacht iig geduldig af!
naja, anders morgen
Nope hij is niet bij de dixons/frs/bart smit te krijgen.. in ede niet iig..
Bel morgen wel ff.. toch 'vrij' van school
Bel morgen wel ff.. toch 'vrij' van school
Heb zo net MP kunnen spelen bij de MM.
Geen twijfel mogelijk, tis een mooi game.
Controls zijn hetzelfde als Q2 op de PSX. Dus wennen hoeft niet meer.
Geen twijfel mogelijk, tis een mooi game.

Omae wa mō shindeiru.
Damn.. zit nu al vast 
Ben nu bij de Magmoor Caves oid en op een gegeven moment kan ik niet verder wegens extreme heat
Ach ja, straks maar weer verder zoeken
Ben nu bij de Magmoor Caves oid en op een gegeven moment kan ik niet verder wegens extreme heat
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Agh... ik heb een Xbox. Maar een leuke race game lijkt me wel leuk... Smugglers run is toch geen racegame eigenlijk.Anoniem: 5577 schreef op 19 maart 2003 @ 14:11:
[...]
Ik denk niet dat ie op zal kunnen tegen CMR3.
die speel ik al een tijd op mijn x-box (ja ik weet ik zondig)
Bah ik wil MP ook hebben maar moet nog zeker een weekje op mijn stufi wachten
Tsja dat heb je wel vaker dan moet je idd gewoon wat anders gaan doen want je komt vanzelf verder.Phydomir schreef op 19 March 2003 @ 14:46:
Damn.. zit nu al vast
Ben nu bij de Magmoor Caves oid en op een gegeven moment kan ik niet verder wegens extreme heat![]()
Anoniem: 28484
Welke mediamarkt?BloodKnight schreef op 19 March 2003 @ 14:40:
Heb zo net MP kunnen spelen bij de MM.
Geen twijfel mogelijk, tis een mooi game.![]()
En was ie al te koop daar of alleen als demo?
Het ging gister met MP trouwens wel erg leuk 
Mn neef stond te zoeken in de winkel naar MP... toen hoorde hij de man achter de balie mensen bellen dat MP binnen was en klaar lag... (die mensen hadden gereserveerd)... dus mn neef naar die kerel toe. Hij had em al door en zij:"Jij komt voor MP" Inderdaad... 2x graag
ghi....
Next Level arnhem rulez!!!
Mn neef stond te zoeken in de winkel naar MP... toen hoorde hij de man achter de balie mensen bellen dat MP binnen was en klaar lag... (die mensen hadden gereserveerd)... dus mn neef naar die kerel toe. Hij had em al door en zij:"Jij komt voor MP" Inderdaad... 2x graag
Next Level arnhem rulez!!!
Anoniem: 51617
MM released alleen spellen volgens de officiele datum. Dus je kan em echt pas op 21 maart kopen. So i've heard from others.. wel vreselijkAnoniem: 28484 schreef op 19 March 2003 @ 14:48:
[...]
Welke mediamarkt?
En was ie al te koop daar of alleen als demo?

Zo vreselijk vind ik dat eigenlijk niet hoor! Ik vind het eerder 'netjes'! Moet je voorstellen dat elk spel echt alleen maar verkrijgbaar zou zijn vanaf de release datum.. Dat zou volgens mij veel cooler zijn, want dan zit je echt met z'n allen in spanning te wachten op die dag! Maar nu heeft de ene het spel op maandag, de andere op dinsdag, de volgende op woensdag etc.. Ik bedoel, de spanning is eraf, want naar zo'n dag toeleven met z'n allen is volgens mij veel leuker.. maar wie ben ik hè!Anoniem: 51617 schreef op 19 maart 2003 @ 14:50:
[...]
MM released alleen spellen volgens de officiele datum. Dus je kan em echt pas op 21 maart kopen. So i've heard from others.. wel vreselijk![]()
..maar natuurlijk ga ik morgen weer kijken of Metroid Prime er dan misschien al zou zijn..
[ Voor 17% gewijzigd door blakez op 19-03-2003 15:03 ]
Is er trouwens al iemand opgestaan die het op zich gaat nemen om de jubileum editie van dit topic te openen? Ik meen dat de titel afbeelding al dynamisch en klaar is gemaakt door Yamauchi.
Nog maar 6 pagina's te gaan en we zijn er alweer!
Nog maar 6 pagina's te gaan en we zijn er alweer!
wie had ook alweer die codes gemaakt voor mij voor Animal Crossing?
zodat ik van Tom Nook een sinaasappel kon krijgen?
de code doet het namelijk niet
Phusebox schreef op 19 March 2003 @ 16:42:
wie had ook alweer die codes gemaakt voor mij voor Animal Crossing?

Zal straks wel weer een nieuwe code maken als ik nog orange's kan vinden.
Hmm, vrees toch echt dat je simpelweg wat te weinig hebt gespeeld. Heb het spel nu zo'n 8 uur gespeeld (tot 3 uur vannacht, hellOke, Phuse en andere niet-MP-believers: ik ben zojuist bij de lokale gameboer geweest die een playable demo had draaien van Metroid Prime op de Cube. Ik ging er heen met de gedachte: als 't wat is, neem ik 'm mee. Maar het is echt knudde. Toegegeven, het ziet er heel mooi uit, zeker voor een console. En ook toegegeven: in 4 minuten kun je niet een compleet oordeel vellen. Maar het spel speelt traag, de besturing is toch wel redelijk bout (intuitief my ass, zelfs mijn pro-mouse-houding daargelaten zukt de besturing, geef gewoon toe). Ook had ik na deze first impressie niet het gevoel van "ik wil verder spelen". Voor mij overduidelijk: ik hoef MP niet. Amen.

En tja, dat je na vier minuten nog niet verder wil spelen is niet eens zo gek. Na die tijd zit je waarschijnlijk nog buiten, soort van trainingground. Maar goed, als jij een van de mooiste games van het jaar wil missen, ga je gang. Ik ga weer verder spelen
even voor de duidelijkheid: Metroid Prime is gewoon simpelweg de beste game die er nu is voor de Cube... in 4min heb je helemaal niks gezien, want dan zit je nog totaal niet in de sfeer van het spel... ongelofelijk gaaf is ie gewoon..
ik heb trouwens wel een henkel aan 'gewone' shooters op de cube.. ik had bv Timesplitters 2 en die heb ik geruild tegen Starfox Adventures, nou ik moet zeggen, dat vond ik wel een extreem goede ruil
ik heb trouwens wel een henkel aan 'gewone' shooters op de cube.. ik had bv Timesplitters 2 en die heb ik geruild tegen Starfox Adventures, nou ik moet zeggen, dat vond ik wel een extreem goede ruil
hmm en toch zit het me niet lekker dat ik die game niet heb... steeds die hulde...DouweGNL schreef op 19 March 2003 @ 16:56:
[...]
Hmm, vrees toch echt dat je simpelweg wat te weinig hebt gespeeld. Heb het spel nu zo'n 8 uur gespeeld (tot 3 uur vannacht, hell) en ik begrijp je punt van kritiek totaal niet. Zoals ik al eerder in hands-on impressies heb verteld, ja, de besturing is even wennen omdat hij nogal 'on-FPSerig' aanvoelt. Maar is hij daardoor gelijk slecht? Nee, in tegendeel. Gezien Metroid Prime niet echt veel knalactie bevat, maakt het allemaal niet zo gek veel uit. Bovendien wen je er zo aan.
En tja, dat je na vier minuten nog niet verder wil spelen is niet eens zo gek. Na die tijd zit je waarschijnlijk nog buiten, soort van trainingground. Maar goed, als jij een van de mooiste games van het jaar wil missen, ga je gang. Ik ga weer verder spelen
en je zegt dat er helemaal niet veel schieten aan te pas komt?
alle filmpjes die ik heb gezien waren knallen knallen en nog eens knallen
dus dan hebben ze me gewoon een verkeerd beeld gegeven door die filmpjes?
ze laten niet zo vaak filmpjes zien van dat je alleen moet lopen en items moet verzamelen. dat zouden veel mensen saai vinden en dan zou de game minder verkocht worden.Phusebox schreef op 19 maart 2003 @ 17:07:
[...]
hmm en toch zit het me niet lekker dat ik die game niet heb... steeds die hulde...
en je zegt dat er helemaal niet veel schieten aan te pas komt?
alle filmpjes die ik heb gezien waren knallen knallen en nog eens knallen
dus dan hebben ze me gewoon een verkeerd beeld gegeven door die filmpjes?
Anoniem: 42873
Yup, idd, dat is ook het geval bij trailers van Eternal Darkness bijvoorbeeld. Die spanning, angst en sfeer kan men gewoon niet vastleggen in een trailer van enkele tientallen seconden.Anoniem: 61283 schreef op 19 March 2003 @ 17:22:
[...]
ze laten niet zo vaak filmpjes zien van dat je alleen moet lopen en items moet verzamelen. dat zouden veel mensen saai vinden en dan zou de game minder verkocht worden.
edit: Heb naar Gammo gekeken, en ze hebben niet eens Metroid gereviewed...volgende week I guess, toch wel vreemd...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 19-03-2003 17:34 ]
Ik heb even mijn 19 euro aan waardebonnen gepakt waarmee ik dan morgen Metroid Prime kan gaan halen...
Wel vaag hoor, vroeger werden spellen altijd uitgesteld en nu liggen ze 2 dagen voor de release in de winkel (MP hoort pas 21-03-2003 hier te zijn). Zelfs de GameCube zelf had ik 2 dagen voordat hij er zou zijn
Wel vaag hoor, vroeger werden spellen altijd uitgesteld en nu liggen ze 2 dagen voor de release in de winkel (MP hoort pas 21-03-2003 hier te zijn). Zelfs de GameCube zelf had ik 2 dagen voordat hij er zou zijn
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
ARG heb hem vandaag nergens kunnen vinden in houten, fucking shit dit is niet leuk =\
Anoniem: 60580
ik hoef metroid prime ook niet
ze hadden nooit fps moeten gaan met mp ze hadden in plaats daarvan de game
als 3d adventure moeten maken als het maar zodat je achter samus kijkt want fps werken niet op een console neem turok james bond enzo je kunt gewoon niet net zo lekker richten als met gouwe ouwe muis keyboard combi zoals op de pc
fps op consoles ?
Het zou verboden moeten worden want het ......
SPEELT NIET !!!!!
ze hadden nooit fps moeten gaan met mp ze hadden in plaats daarvan de game
als 3d adventure moeten maken als het maar zodat je achter samus kijkt want fps werken niet op een console neem turok james bond enzo je kunt gewoon niet net zo lekker richten als met gouwe ouwe muis keyboard combi zoals op de pc
fps op consoles ?
Het zou verboden moeten worden want het ......
SPEELT NIET !!!!!

het is van nintendo = dikke gameplay altijd, dus het zal ze wel gelukt zijn. en ik ben niet per direct een nintendo lover, maar ik heb nog nooit spelen gespeelt van hun die shit waren
Jongen speel het een tijdje en je bent overtuigd. FPS op een console kan wel alleen zal het misschien nooit zo goed worden als op een PC.
Als je gewoon je best even doet en het een kans geeft kan het je nog aangenaam verrassen.
Als je gewoon je best even doet en het een kans geeft kan het je nog aangenaam verrassen.
Xenosage, en andere non-believers:
Koop het spel gewoon en probeer het is.
Bevalt het je niet, dan kan je het aan mij geven, in ruil voor :
Smuggler's run EN 10€
OF
Fifa 2003 EN 10€
Koop het spel gewoon en probeer het is.
Bevalt het je niet, dan kan je het aan mij geven, in ruil voor :
Smuggler's run EN 10€
OF
Fifa 2003 EN 10€
dude ik zeg gewoon hoe het is metroid is een First person shooter
met adventure rt in gemixed en omdat het fps speel ik het niet want fps besturing sucks op een console
it always did and it wil always continue to do so
Speel het dan eens! Je kan zo niet oordelen over een spel.Anoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 18:05:
[...]
met adventure rt in gemixed en omdat het fps speel ik het niet want fps besturing sucks op een console
Arghhhhhhhhh *(#^#^$#@%^*(
Zit ik lekker metroid op hard te spelen, komt er opeens een paar gasten die effe 6 tanken leegschieten.
Nou ik zat net op het punt waar je selectief de monsters moet schieten ( dus dat je maar met 1 wapen hem kan killen ) ergens in de mijnen ofzo.
Als je hem al een keer gespeeld hebt dan weet je dat het een pokke end is naar de volgende save punt.
Dus ik sta daar een beetje met een halve balk, idereen nog neer te schieten.
Ondertussen ben ik 4 tussenbazen tegengekomen en ik heb het allemaal overleeft.
En ik heb ook nog eens veel powerups gevonden.
Ik was dan eindelijk vlakbij een savepunt, hij zat achter de deur, ik moest hem alleen nog openmaken.
Dus ik moest nog een super simpele opdracht uitvoeren om die klote deur open te krijgen en ja haar, ik jump met de bal in het verkeerde gat
Aahhh, nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Vloek vloek...
Zit ik lekker metroid op hard te spelen, komt er opeens een paar gasten die effe 6 tanken leegschieten.
Nou ik zat net op het punt waar je selectief de monsters moet schieten ( dus dat je maar met 1 wapen hem kan killen ) ergens in de mijnen ofzo.
Als je hem al een keer gespeeld hebt dan weet je dat het een pokke end is naar de volgende save punt.
Dus ik sta daar een beetje met een halve balk, idereen nog neer te schieten.
Ondertussen ben ik 4 tussenbazen tegengekomen en ik heb het allemaal overleeft.
En ik heb ook nog eens veel powerups gevonden.
Ik was dan eindelijk vlakbij een savepunt, hij zat achter de deur, ik moest hem alleen nog openmaken.
Dus ik moest nog een super simpele opdracht uitvoeren om die klote deur open te krijgen en ja haar, ik jump met de bal in het verkeerde gat
Aahhh, nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
Vloek vloek...
hoef het niet te beoordelen het is een fps en ga niet zeggen dat het niet zo is want das dom
kortom ik speel geen fps spellen die first person cam gebruiken dat doe ik wel met een muis en een keyboard ik vind dat fps op console een slechte uitvinding is nuff said
kortom ik speel geen fps spellen die first person cam gebruiken dat doe ik wel met een muis en een keyboard ik vind dat fps op console een slechte uitvinding is nuff said
zucht.. het is geen FPS.. Je hoeft niet eens te richten bij de vijanden die je tegen komt..Anoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 18:05:
[...]

Anoniem: 75298
bah, die power unlimited sticker gaat moeilijk van de mp doos!!!!
heeft iemand een tip om de lijm van het plastic te halen?
heeft iemand een tip om de lijm van het plastic te halen?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 75298 op 19-03-2003 18:29 ]
Anoniem: 51765
JAAAA!!! Ik heb ook Prime 
Gameshop Den Haag heeft er ook al een stapel liggen.
Edit: zonder PU sticker!!!
Gameshop Den Haag heeft er ook al een stapel liggen.
Edit: zonder PU sticker!!!
En wat nou als de fps redelijk speelt als een 3rd person adventure?Anoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 18:22:
hoef het niet te beoordelen het is een fps en ga niet zeggen dat het niet zo is want das dom
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 19-03-2003 18:27 ]
omg jij hebt dus echt roer ei als hersenen in je hoofd zittenPhydomir schreef op 19 maart 2003 @ 18:23:
[...]
zucht.. het is geen FPS.. Je hoeft niet eens te richten bij de vijanden die je tegen komt..
metroid is een fps je shiet met een wapen en het is in first person vieuw
of jij wil het niet zeggen of je liegt je zelf voor dude
metroid is een fps of je het nou wil of niet en ik speel geen fps op een console

grrr.... vandaag alle winkels in utrecht die ik kende afgeweest voor cube+prima pakket..
intertoys, e-plaza, bartsmit, freerecord, gamesenzo, dixons... geen van allen hadden metroid.. en van een vriend hoorde ik dat een klein zaakje "gamepit" in uithoorn het spel en het pakket al hadden
#$%@#$!!
morgen maar weer alles aflopen. iedereen roepte trouwens vrijdag...
intertoys, e-plaza, bartsmit, freerecord, gamesenzo, dixons... geen van allen hadden metroid.. en van een vriend hoorde ik dat een klein zaakje "gamepit" in uithoorn het spel en het pakket al hadden
morgen maar weer alles aflopen. iedereen roepte trouwens vrijdag...
jammer mis je weer een klassieker. En nog 1x het is een FPA.Anoniem: 60580 schreef op 19 maart 2003 @ 18:28:
[...]
omg jij hebt dus echt roer ei als hersenen in je hoofd zitten
metroid is een fps of je het nou wil of niet en ik speel geen fps op een console
Ik denk dat jij het gewoon gewend bent om met een muis te spelen. Je moet je gewoon wat meer verdiepen in een console fps. Als je de controls eenmaal onder de knie hebt dan speelt het bijna net zo fijn als met de muis. Iedereen heeft die controls onder knie moeten krijgen, dus ik zou zeggen van... speel gewoon eens een paar uurtjes.Anoniem: 60580 schreef op 19 maart 2003 @ 18:22:
Ik vraag me trouwens af of je 1 van de beste shooters ooit wel hebt gespeeld? (goldeneye that is
ok ok FPAS danschnumi schreef op 19 maart 2003 @ 18:30:
[...]
jammer mis je weer een klassieker. En nog 1x het is een FPA.
maar dat haalt niet weg dat het nog steeds in first person cam is en dat speelt niet lekker en dat heeft het ook nioot gedaan ook ok je kunt er aan wennen maar ik kies er voor om het niet te doen zowat als ik een topper misloop er zijn nog genoeg andere top games om op te wachten die mij wel trekken
ah oke, dan kun je idd maar beter geen shooter meer spelen op een consoleAnoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 18:35:
fred perry goldeneye gespeelt jah op de n64 en
de besturing riekt naar poop
zucht...Anoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 18:28:
[...]
omg jij hebt dus echt roer ei als hersenen in je hoofd zitten
ik ga hier verder helemaal niet op in..

doe ook maar niet Phy
Als jij wil beweren dat metroid geen first person shooter / adventure is
dan ben je heel oppervlakkig bezig want metroid valt nu eenmaal onder die gerne
jaja, xenosage, we weten het nu wel.
flikker nou maar weer op naar het grote UT2k3 topic wat natuurlijk overloopt van de gameplay whores...
flikker nou maar weer op naar het grote UT2k3 topic wat natuurlijk overloopt van de gameplay whores...
verhoog je nivo even naar dat van een normaal menselijk level wil je dafubar
flamen doe je maar in je vrije tijd en niet op dit forum
flamen doe je maar in je vrije tijd en niet op dit forum
Xeno: fps is niet echt een genre maar een manier van het spel zien/spelen. Genre zou zijn shoot 'm up of adventure ofzo (adventure meer dus bij metroid). De manier van alles zien is idd zoals bij een fps, de manier van bedienen is echter anders dan bij de meeste console fps spellen, een reden dus om de bediening van metroid op zn minst het voordeel van de twijfel te geven
Lamsh kan wel zijn maar het feit staat en blijft
dat het first person cam gebruikt en om comfertabel met die
cam te kunnen spelen heb ik een muis en een keyboard nodig nuff said
dat het first person cam gebruikt en om comfertabel met die
cam te kunnen spelen heb ik een muis en een keyboard nodig nuff said
Ik probeer juist te vertellen dat die camera bewegen en comfortabel lopen enzo anders gaat dan je bij andere spellen gezien hebt, de controls zijn erop gemaakt om goed rond te kunnen kijken en de boel te onderzoeken. De meeste andere console fps spellen (als je metroid daar dan persé toe wilt rekenen) hebben bediening die vooral gericht is op mikken en schieten omdat het daarom gaat in die spellen. Je mag het nog best klote vinden van mij hoor, maar ik blijf volhouden dat je het misschien minder klote vindt dan je denkt als je het ff probeert.
Sorry, maar dit is kul. FPS = First Person Shooter, da's wel degelijk een game-genre. Dat Quake ook wel "action shooter" wordt genoemd, neemt niet weg dat het 100% bij het genre FPS hoort. MP is alleen niet wat gemiddeld onder een FPS wordt verstaan (nadruk niet op shooting wellicht begrijp ik uit reacties hier). Deus EX of System Shock of Soldier of Fortune zijn wel allemaal FPS'en, maar toch best anders.Anoniem: 51765 schreef op 19 maart 2003 @ 19:06:
Xeno: fps is niet echt een genre maar een manier van het spel zien/spelen. Genre zou zijn shoot 'm up of adventure ofzo (adventure meer dus bij metroid). De manier van alles zien is idd zoals bij een fps, de manier van bedienen is echter anders dan bij de meeste console fps spellen, een reden dus om de bediening van metroid op zn minst het voordeel van de twijfel te geven
Oh enne Phuse: je bent 'n mietje als je je laat overhalen om 'm toch te gaan spelen!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
en ik blijf volhouden dat ik
geen fps games op mijn cube mot hebbuh
maar goed dat we allemaal verschillende smaak hebben anders
werd het zo saai op ons knikkertje
First Person Shooter, dat eerste deel is waarom ik 't geen genre vind, dat zegt iets over het perspectief van het spel, niet over het genre. Je noemt een film ook niet een "thriller gezien vanuit een politieagent"-film, ik niet iigspaceboy schreef op 19 March 2003 @ 19:20:
[...]
Sorry, maar dit is kul. FPS = First Person Shooter, da's wel degelijk een game-genre. Dat Quake ook wel "action shooter" wordt genoemd, neemt niet weg dat het 100% bij het genre FPS hoort. MP is alleen niet wat gemiddeld onder een FPS wordt verstaan (nadruk niet op shooting wellicht begrijp ik uit reacties hier). Deus EX of System Shock of Soldier of Fortune zijn wel allemaal FPS'en, maar toch best anders.
Oh enne Phuse: je bent 'n mietje als je je laat overhalen om 'm toch te gaan spelen!Hehe, ik wacht gewoon lekker op Zelda, en speel ondertussen vrolijk verder met Splinter Cell op de pc en met Rayman 3 en Mortal Kombat op de Cubus.
Ik vind idd dat je Deus Ex en System Shock bijvoorbeeld ook niet "shoot 'em ups" kan noemen, zijn ook spellen die veel meer zijn dan een beetje schieten en rondlopen.
Maar waarom discussiëer ik hier nou over, ik heb Metroid... ik ben spelen!
als je de controls van fsp op de cube verrot vind. MP heeft andere controlsAnoniem: 60580 schreef op 19 maart 2003 @ 19:20:
en ik blijf volhouden dat ik
En de FPS view hebben de pc games ook dus...
Ik oppervlakkig bezig.. Wie wil MP niet eens proberen omdat het gebruikt maakt van een 1e persoons gezicht veld..Anoniem: 60580 schreef op 19 maart 2003 @ 18:52:
doe ook maar niet Phy
Trouwens, als ik jou beredenatie ga toepassen is Morrowind dus ook een FPS?
Dix heb je het nog steeds niet door ?
i dont care ik houd niet van de combinatie fps en console
en nu stop ik met deze discussie ik koop het niet en voor de geen die
het wel kopen veel plezier met metroid prime ik sluit met te zeggen dat als je fps op een console wel tof vind het het boeit jou dat metroid dan een topgame is voor mij persoonelijk kan deze game mijn intresse niet behouwden zo ...
en nu stop ik over metroid
i dont care ik houd niet van de combinatie fps en console
en nu stop ik met deze discussie ik koop het niet en voor de geen die
het wel kopen veel plezier met metroid prime ik sluit met te zeggen dat als je fps op een console wel tof vind het het boeit jou dat metroid dan een topgame is voor mij persoonelijk kan deze game mijn intresse niet behouwden zo ...
en nu stop ik over metroid
Gaat dit topic nu om de gamecube of over hoe je een spelgenre moet noemen 
Wat ik van mijn vriend vernomen heb is dat het lekker moeilijk is, maar het spel echt wel goed is. Ook zoals velen hier zegt ie dat het even wennen is met de controls, maar na een tijd je weet je niet beter. Ik ga dus maar de winkels in de gaten houden voor dat GC + MP pack. Mario Sunshine trekt me niet zo
FPS op een console is nog wel te doen, maar een RTS, dat zie ik nou weer niet zitten
Wat ik van mijn vriend vernomen heb is dat het lekker moeilijk is, maar het spel echt wel goed is. Ook zoals velen hier zegt ie dat het even wennen is met de controls, maar na een tijd je weet je niet beter. Ik ga dus maar de winkels in de gaten houden voor dat GC + MP pack. Mario Sunshine trekt me niet zo
FPS op een console is nog wel te doen, maar een RTS, dat zie ik nou weer niet zitten
nee want daar word niet in geschotenPhydomir schreef op 19 maart 2003 @ 19:28:
[...]
Ik oppervlakkig bezig.. Wie wil MP niet eens proberen omdat het gebruikt maakt van een 1e persoons gezicht veld..
Trouwens, als ik jou beredenatie ga toepassen is Morrowind dus ook een FPS?
morrowind is een first person rpg en deze game kan ik wel spelen want hij werkt op mijn pc
mw kun je 3rd person spelen =)
maar ik heb ook altijd schijt hekel gehad aan fps op consoles maar voor metroid maak ik een uitzondering
maar ik heb ook altijd schijt hekel gehad aan fps op consoles maar voor metroid maak ik een uitzondering
nog een ding over first person
in zelda oot het enige waar ik mij ontzettend aan ergeren kon was op epona rijden en dan met mijn pijl en boog raak shieten get the point en nu stop ik
in zelda oot het enige waar ik mij ontzettend aan ergeren kon was op epona rijden en dan met mijn pijl en boog raak shieten get the point en nu stop ik
Ik wil hier toch nog wat over zeggen. Dat Xenosage geen FPS op een console speelt moge duidelijk zijn en dat is zijn goed recht. Maar ik ga nog steeds de bewering aan dat MP geen FPS. Oke, als je je blind staart op het feit dat het vanuit het first person perspectief is dan heeft de discussie weinig zin. Maar het feit is gewoon dat MP veel meer speelt als een third-person adventure (met een lock-on om vijanden aan te pakken). De keuze voor het FP persectief maakt de beleving gewoon groter. Het biedt een aantal gameplay elementen (de visors) die in het third-person perspectief gewoon beduidend minder zouden zijn overgekomen.
Metroid Prime is echt geen FPS. Wat een FPS kenmerkt is dat je geheel los van elkaar kunt lopen en kijken/mikken. Dit is bij MP geenszins het geval. MP speelt nog maals veel meer als een third person game zoals Tomb Raider. Alleen isset gedaan vanuit de een first person perspectief.
Een van de redenen voor alle lof over MP is de manier waarop dit perspectief is gebruikt en dat het toch heel erg speelt als zijn 2D voorgangers.
Dan nog even een citaat ertegenaan:
"for those that believe no explanation is necessary.
For thos who do not, none will suffice."
- Dunninger -
Metroid Prime is echt geen FPS. Wat een FPS kenmerkt is dat je geheel los van elkaar kunt lopen en kijken/mikken. Dit is bij MP geenszins het geval. MP speelt nog maals veel meer als een third person game zoals Tomb Raider. Alleen isset gedaan vanuit de een first person perspectief.
Een van de redenen voor alle lof over MP is de manier waarop dit perspectief is gebruikt en dat het toch heel erg speelt als zijn 2D voorgangers.
Dan nog even een citaat ertegenaan:
"for those that believe no explanation is necessary.
For thos who do not, none will suffice."
- Dunninger -
Jezus, dat iemand zo kortzichtig kan zijn.
Een spel is game van het jaat bij gamespot.com, heeft bij tienduizend verschillende gamessites ronduit schitterende scores, maar meneer wilt het niet eens proberen spelen.
Tkan mij eiglijk nx schelen, maar dat zelfs al die kritieken je niet aanzetten om het zelfs is te PROBEREN, vind ik echt spijtig. Mss kan je is een spel de kans geven je te verrassen??
Nu ja, je doet wat je wilt, sluit je ogen maar omdat 'de controllers niet goed zijn' of whatever. Als jij uren van schitterende gamemomenten gewoon niet wil meemaken, om 1 of andere besturing waar je na 10 aan went, tsja...so be it...
Een spel is game van het jaat bij gamespot.com, heeft bij tienduizend verschillende gamessites ronduit schitterende scores, maar meneer wilt het niet eens proberen spelen.
Tkan mij eiglijk nx schelen, maar dat zelfs al die kritieken je niet aanzetten om het zelfs is te PROBEREN, vind ik echt spijtig. Mss kan je is een spel de kans geven je te verrassen??
Nu ja, je doet wat je wilt, sluit je ogen maar omdat 'de controllers niet goed zijn' of whatever. Als jij uren van schitterende gamemomenten gewoon niet wil meemaken, om 1 of andere besturing waar je na 10 aan went, tsja...so be it...
de beste shooters ooit komen rouwens van console's dus niet roepen dat ze niet horen op een console want dan be je gewoon te lui om iets te leren met een controller
This space is occupied
? noem eens een goede console shooter, metroid niet meegerekent ?TheEvilCuber schreef op 19 maart 2003 @ 19:38:
de beste shooters ooit komen rouwens van console's dus niet roepen dat ze niet horen op een console want dan be je gewoon te lui om iets te leren met een controller
ik zal mij vebeteren deddiekoel FPA
heet geen wat mij ook niet trekt en dat komt
alleen omdat het first person cam op console is get it
ander mensen zullen dit een geweldige game vinden prima heb ik geen problemen mee
maar accepteer ook dat er mensen zijn die net zo als mij een prbleem hebben met de first person console combinatie ok ? ja ? ok dan
heet geen wat mij ook niet trekt en dat komt
alleen omdat het first person cam op console is get it
ander mensen zullen dit een geweldige game vinden prima heb ik geen problemen mee
maar accepteer ook dat er mensen zijn die net zo als mij een prbleem hebben met de first person console combinatie ok ? ja ? ok dan
correctie de beste shooters komen van de pc (Commendor , Amiga enz enz )TheEvilCuber schreef op 19 March 2003 @ 19:38:
ga niet meepraten met de grote mensen discussie als je niet weet waar je over aan het lullen bent

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 60580 op 19-03-2003 19:44 ]
Dit topic is gesloten.