Het Grote Gamecube Topic Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Topicstarter
Welkom Bij het Grote GameCube Topic deel 24

Alles over oude/retro consoles mag je hier niet meer posten.
Daarvoor moet je in het [rml]Goeie oude (retro) consoles[/rml] topic zijn.
En voor GBA dingen moet je in [rml]Het grote GBA topic[/rml] zijn

Metroid Prime Gamecube Pack
Vanaf 21 maart is Metroid Prime te koop. Tegelijk met Metroid Prime zal dit pack gereleased worden. Er zit een zwarte Cube, een zwarte controller, een naamplaatje en de Metroid Prime game bij. Deze bundel zal ongeveer 199 euro gaan kosten.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mpeuropebox.jpg
bron: Nintendo.nl

Nieuwe RTS cube game:
Er is een nieuwe cube game aangekondigd: Goblin Commander: Unleash The Horde.
Het is een RTS game gemaakt door onder andere mensen die mee hebben gewerkt aan de Diablo en Warcraft series.
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/newsgfx/goblincommander.jpg
Bron: Cube-Europe

De cube is online
Sinds 7 maart is de cube online. Modem's en Broadband Adapters kosten 49,95 euro per stuk. Er is nog maar 1 online game: Phantasy Star Online. Die game kost gewoon 59,95 euro.
Per maand moet je 8,95 euro betalen voor online spelen. De eerste 30 dagen online spelen zijn gratis. Offline spelen is geheel gratis

Alle Grote Gamecube Topics:
1 23 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Hot Games

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/primeugenegc6.jpg
Metroid Prime

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zedlausfinaleng5.jpg
The Legend of Zelda: The Wind Waker

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/pikmin2_022503_gcn_04.jpg
Pikmin 2

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/megmantransgcn9.jpg
Mega Man Network Transmission

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sc2_022503_gcn_02.jpg
Soul Calibur II

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ffcrystal_021220_pic17.jpg
Final Fantasy Crystal Chronicles

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/skiesofarcadiagc_11303_51.jpg
Skies of Arcadia Legends

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sghostylovguh1.jpg
Starcraft: Ghost

Afbeeldingslocatie: http://f-zero.jp/game/images/w_greenplant03.jpg
F-Zero GC

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/viewtifulhoopagc9.jpg
Viewtiful Joe

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/pn03xlxlxl_20.jpg
P.N.03

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/previews/image/mariokart/mariokartgcn2.jpg
Mario Kart

Poll: Naar welke game kijk je het meeste uit?
Metroid Prime
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Pikmin 2
Mega Man Network Transmission
Soul Calibur II
Final Fantasy Crystal Chronicles
Skies of Arcadia Legends
Starcraft: Ghost
F-Zero GC
Viewtiful Joe
P.N.03
Mario Kart
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1014&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

Alle Gamecube links staan hieronder:

Release lijsten :
EU Release Lijst
US Release Lijst

Handige Links :
GameCube Topic Search
GameCube Party
GameFaqs

Cube Sites :
Planet GameCube
NintendoPhiles
IGN
Nintendo Fire
Nintendojo
GameSpot
GameZone

Alles wat je moet weten over importeren

Online Shops :

DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend

Online Shops

DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend

• De US cube werkt op NTSC en je TV ( scart aansluiting ) moet NTSC ondersteunen om kleur beeld te krijgen.
• Je kan de cube niet meteen in het stopcontact stoppen want je hebt eerst een stepdown converter nodig omdat ze in de US op 110V/60Hz werken.
• Om het beste kwaliteit beeld te krijgen zal je een gemodifiseerde RGB kabel moeten kopen. Normale RBG kabels werken niet.
In deze shop kan je die kopen.
Daarna komt S-video beeld en als slechts beeld is

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 09-03-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Ahw geen info over PSO in de openings post :P (maar ok hij is al uit)

Heb zelf op Final Fantasy crystal chronicles gestemd omdat ik een grote Final fantasy fan ben , hoop alleen dat het niet turnbased vechten een beetje goed word uitgewerkt :)

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 09-03-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Goede openingspost, hoewel de palatjes iets aan de grootte kant zijn ;). Maargoed, in April ga ik waarschijnlijk dat Metroid Pak kopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 14:20
Weer een relaxte openingspost Dix_Huit! We zijn weer al aan topic nummero 24 belandt!

Zullen we een soort van contestje houden wie het mooiste Nintendo/Gamecube Jubileum logo kan maken voor topic nr. 25? :) Dat zou best wel cool zijn toch?

Metroid Prime komt nu toch wel heel dicht in de buurt.. nog geen twee weekjes en dan is zij al uit!! Woohoo! _/-\o_ Kan bijna niet meer wachten! :D

[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 09-03-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 56410 schreef op 09 March 2003 @ 21:00:
Ahw geen info over PSO in de openings post :P (maar ok hij is al uit)

Heb zelf op Final Fantasy crystal chronicles gestemd omdat ik een grote Final fantasy fan ben , hoop alleen dat het niet turnbased vechten een beetje goed word uitgewerkt :)
wat kan iemand PSO nou schelen? :P ;)
Switch schreef op 09 maart 2003 @ 21:01:
Goede openingspost, hoewel de palatjes iets aan de grootte kant zijn ;). Maargoed, in April ga ik waarschijnlijk dat Metroid Pak kopen :9~
Zo kunnen mensen die een bril nodig hebben het ook goed zien :7
blakez schreef op 09 March 2003 @ 21:02:
Weer een relaxte openingspost Dix_Huit! We zijn weer al aan topic nummero 24 belandt!

Zullen we een soort van contestje houden wie de mooiste Nintendo/Gamecube Jubileum logo kan maken voor topic nr. 25? :) Dat zou best wel cool zijn toch?

Metroid Prime komt nu toch wel heel dicht in de buurt.. nog geen twee weekjes en dan is zij al uit!! Woohoo! _/-\o_ Kan bijna niet meer wachten! :D
dan mag de winnaar het jubileum topic maken!

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 09-03-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 06:46
jaja, bijna Prime Time!!! Kan het stof weer van de Cube ;)

Verder weer een mooie openingspost, keep em comming :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik EIS iets over het online gebeuren!!! :+ ;)
over de modem en PSO, de kosten

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

yup, zeer goede openingspost. Ik heb wel zin in Skies of Arcadia, maar ja, het komt in mei uit, en dan wil ik al enter the matrix en Zelda...

Ow ja, kan je van F Zero niet een van die 4 recentste pics posten? Die zeggen veel meer geloof ik
TheEvilCuber schreef op 09 maart 2003 @ 21:12:
ik ook :*)
Switch schreef op 09 March 2003 @ 21:01:
Heb je nog geen GC dan?
En waarom pas in april?

Pffff, nu moeten jullie eens met mij rekenen. Ik heb nu 15€, en ik krijg 30 - 40€ zakgeld/maand.Strax komt Metroid uit, wil ik zeker hebben. Ik heb duidelijk niet genoeg geld.Wachten tot april dus, maar dan komen Ikaruga en Hitman 2 uit, die ik ook erg graag wil hebben. Weeral uitstellen, maar in mei komen Zelda en Enter the matrix uit!!!!! Daarbuiten zou ik ook heel graag thps4 hebben. Wordt financieel een beetje moeilijk denk ik... 8)7 |:(

edit: MARC IS DE MOL

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Best een mooie opening. Had niet verwacht dat e het in je had Dix_Huit. Thumb up. :) Ik heb natuurlijk Metroid Prime gestemd. Alhoewel ik er niet echt meer naar uitkijk, want hij is er toch bijna.
blakez schreef op 09 March 2003 @ 21:02:

Zullen we een soort van contestje houden wie het mooiste Nintendo/Gamecube Jubileum logo kan maken voor topic nr. 25? :) Dat zou best wel cool zijn toch?

Lijkt me een puik idee. Al met al denk ik dat Phusebox en D3 best mooie plaatjes kunnen maken. Maar wie weet heeft iemand zijn/haar Photoshop/PSP nog niet laten zien en weet diegene ons zwaar te verrassen. Van mij zal het niet komen iig. ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Zo een vers topic, met mooie start :)
Na deel 23 geschitterd te hebben door volledige afwezigheid, ben ik in deel 24 weer terug (denk ik). Kan nauwelijks meer wachten tot Metroid Prime btw.
En nu voor jullie maar hopen dat D3 dit keer wél snel met de stats komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 09 March 2003 @ 21:20:
Ik heb natuurlijk Metroid Prime gestemd. Alhoewel ik er niet echt meer naar uitkijk, want hij is er toch bijna.
wat een logica :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

goede openingspost. :)

Ook leuk een poll erin + mijn info over die nieuwe game. :P :Y)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Anoniem: 42873 schreef op 09 maart 2003 @ 21:13:
[...]

Heb je nog geen GC dan?
En waarom pas in april?
Nee, en in April hebik mijn geld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 09 March 2003 @ 21:12:
ik weet nix over het online gebeuren. maak je ff wat en dan plak ik het erbij.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 09-03-2003 21:48 . Reden: het staat erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Aardige opening, 9 voor de moeite, 7 voor de uitvoering. Die screenshots zijn echt bagger zeg :D Zeer knap om van zo'n beetje elk spel het slechts denkbare shot uit te kiezen en die dan nog lekker uit te vergroten ook, chapeau :D Check deze posts voor mooie MP & F-Zero pics: D³ in "Het Grote GameCube Topic Deel 23"

Dat 8 dagen verzendtijd bij dvdboxoffice mag wel eens weg, iedereen copy/paste dat altijd! Het is eerder 3 weken. 'Online shops' staat er ook dubbel.

Wisten jullie trouwens dat topic 2 niet meer bestaat :? Gelukkig heb ik hem nog voor de search / statistieken :Y)

Owja ik heb op Zelda gestemd! :)

Hier nog wat nieuws wat hopelijk nog niet is voorbij gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_newsflash.gif * Dyxtra The Wind Waker Newsflash *

6 movies van de US versie van GOTY 2003:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Zonsopgang + muziek + enorme zee @ vid 2 = *snif* wat mooi O+

Nog ~15 dagen (+verzending :P) voor de importers!
Nog ~55 dagen voor PAL-ers!

Game Info
Titel: Legend of Zelda: The Wind Waker Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Action RPG
Release date: JPN: 13/12/2002 - USA: 25/03/2003 - EUR: 03/05/2003
Media: Trailer | Screenshots

F-Zero release 25 Augustus? :/

Had hem toch wel wat eerder verwacht!

Freeloader review (slechte review zeg :Y))

• Pics van de Game Developers Choice Awards

Gunpei _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030308/gdca-02.jpg

Metroid Prime GOTY, met Metroid Fusion art :P
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030308/gdca-06.jpg

Penguin award :? LOL :+
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030308/gdca-10.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol nooit van gehoort. :)

btw: thnx for the zelda movies. :*)

[ Voor 44% gewijzigd door schnumi op 09-03-2003 21:49 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is in ieder geval een veel mooiere opening dan dit: [rml]=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 3[/rml]
Daar zal iedereen het wel over eens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Okee vraagje: Wat betekent nu eigenlijk EAD??? Developed by Nintendo EAD? Eat Advanced Dorks? Except Alternating Donkeys? Every Alliance Defeated? Wat is het nou?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een Andere Dimensie
Elementaire Altruïstische Diafragma's

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 09 March 2003 @ 21:53:
Okee vraagje: Wat betekent nu eigenlijk EAD??? Developed by Nintendo EAD? Eat Advanced Dorks? Except Alternating Donkeys? Every Alliance Defeated? Wat is het nou?
Entertainment Analysis & Development, het voormalig R&D4 team van NCL geleid door de Shigster.

[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 09-03-2003 22:00 . Reden: Nee toch zonder t geloof ik :P ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Volgens mij staat die E voor 'Exclusive'. :P

edit
D3 _o_

[ Voor 40% gewijzigd door Switch op 09-03-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Mooie opening, zeker een van de betere.

Heeft iemand trouwens de sonic mega collection al gekocht , wou namelijk weten of die een beetje de moeite waard is.
Ik heb namelijk al een aantal reviews gelezen maar heb liever de persoonlijke meningne van onze topcubers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 16:50
wouw! al dat lekkers! megaman en sidescrolling naar de cube! woei!
vergeet mijn post in het vorige cube topic, ik ga die metroid prime pack halen :)
fuck de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 02-05 16:50
Anoniem: 5577 schreef op 09 March 2003 @ 22:04:

Heeft iemand trouwens de sonic mega collection al gekocht , wou namelijk weten of die een beetje de moeite waard is.
Ik heb namelijk al een aantal reviews gelezen maar heb liever de persoonlijke meningne van onze topcubers. ;)
als ik t goed last was het gewoon sonic 123,knuckels en nog wat van die dingen.
dus download de roms en je weet of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bij sonic mega collection kan je alleen in sonic 3 en sonic en knuckels saven... als ik het goed heb.
Dat is wel verrot.
Ik heb de pics ff verkleint en die f-zero pic veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sharkzor schreef op 09 March 2003 @ 22:10:
wouw! al dat lekkers! megaman en sidescrolling naar de cube! woei!
vergeet mijn post in het vorige cube topic, ik ga die metroid prime pack halen :)
fuck de xbox
Yeah baby, that's the spirit. Alhoewel Megaman er mij neit echt ongelooflijk uitziet. Ik wete ook niet veel van. Is het al uit in Amerika???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ja hallo, MegaMan hoort in 2D. Weleens die 3D MegaMan's gespeeld? Dat was echt bagger. (Waten de Legend series op de PSX meen ik). Net zoals Contra en CastleVania bij voorbaat ook in 2D horen. Gelukkig heeft Konami dat op de PS2 zo gehouden. (Bij Contra dan)

[ Voor 17% gewijzigd door GZ op 09-03-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En gelukkig heeft Retro studios dat bij Metroid niet zo gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

waarom geen screenshot van spongebob squarepants ? .. sjeesj , jullie kunnen de AAA titels ook niet zien aankomen !

zelfs al zijn het grote bakken gummiebeertjes die doordat ze dagen in water hebben gelegen, nu zo groot zijn als een echte teddybeer, en je in het gezicht meppen als een syberische slag in het gezicht !

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60580

Waneer leert men op got nou eens dat Mov formaat niet gewenst is
stop er mee en gebruik het mpg formaat want quiktime is een programa
dat zeer slecht is geprogrameerd dus doe alle got gebruikers een plezier en gebruik mpg in plaats van mov |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

Ik ben nu anderhalf jaar gestopt met roken en blowen, ik kan me nog herrineren toen ik bij mn hindoestaanse vriend zelda's mojoras mask ging spelen, hij had altijd een vette zak weed, en haalde dan altijd oranje siroop met heel veel ijsklontjes.
hij hoefde nooit te spelen hij vond het leuk om te kijken hoe ik steeds verder kwam in zelda.spacend majoras mask spelen was vet, nudat ik de wind waker zie krijg ik bijna weer zin om een dikke zak weed te halen met een groot glas oranje siroop met heel veel ijsklontjes..... (ga ik niet doen hoor speel hem gewoon nuchter, dit spel ziet er zo mooi uit dat je geen geestveruimende middelen nodig hebt om hem gezellig te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even over die Freeloader , als ik het nou goed begrijp kan je dus met dat cdtje import games op je europese pal systeem spelen (mits je tv 60hz ondersteund) , maar wat mij niet helemaal duidelijk is , kan je de import games ook gewoon saven op een normale gamecube memory card die je hier bij je lokale gamesboer gekocht hebt ? :) , als dat namelijk niet het geval is hoef ik niet echt import games te spelen als ze niet gesaved kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Anoniem: 56410 schreef op 09 March 2003 @ 23:05:
Even over die Freeloader , als ik het nou goed begrijp kan je dus met dat cdtje import games op je europese pal systeem spelen (mits je tv 60hz ondersteund) , maar wat mij niet helemaal duidelijk is , kan je de import games ook gewoon saven op een normale gamecube memory card die je hier bij je lokale gamesboer gekocht hebt ? :) , als dat namelijk niet het geval is hoef ik niet echt import games te spelen als ze niet gesaved kunnen worden
US games kan je gewoon naast een PAL game saven, voor JAP games zul je een aparte memorycard moeten gebruiken. Deze moet wel geformatteerd worden, dus leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
ik zal eens kijken of ik een logo'tje kan maken... natuurlijk moet dat dan wel eerst weer goedgekeurd worden door jullie

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392 schreef op 09 maart 2003 @ 23:09:
[...]

US games kan je gewoon naast een PAL game saven, voor JAP games zul je een aparte memorycard moeten gebruiken. Deze moet wel geformatteerd worden, dus leeg zijn.
Ah gelukkig :) gaat me namelijk voornamelijk om US games (me Japans is niet je van het om een heel spel te begrijpen kwa tekst :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:27

NoTimeRemains

I know

Mooie opening :) goed gedaan :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107

Dit zijn wel erg weinig games die uitkomen..
Komen er eigelijk nog meer en waar is resident evil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60580

resident evil 0 is nu in de shops Mwee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 47107 schreef op 09 maart 2003 @ 23:26:
Dit zijn wel erg weinig games die uitkomen..
Komen er eigelijk nog meer en waar is resident evil?
in de winkel :) :+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Anoniem: 60580 schreef op 09 March 2003 @ 22:42:
dat zeer slecht is geprogrameerd dus doe alle got gebruikers een plezier en gebruik mpg in plaats van mov |:(
zucht... moeten we dan omdat jij zo'n gare computer hebt alle movs eerst omzetten naar mpg en die dan zelf hosten?
volgens mij snap je het niet helemaal.
en quicktime is zeker wel een goed formaat. geen zin om dat te beargumenteren.
zeker niet voor een narrowminded figuur zoals jij nu overkomt.

damn, die zelda filmpjes zijn vet!
volgens mij kun je zelda makkelijk spoilerfree spelen, want elk filmpje wat ik kijk zitten dingen in die ik nog nooit heb gezien :)

ik heb trouwens op Viewtiful Joe gestemd, wat een wereldspel lijkt me dat zeg!
Is er nou al meer bekend of de capcom5 multiplatform worden?

[ Voor 8% gewijzigd door Fubaruba op 10-03-2003 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Anoniem: 60580 schreef op 09 maart 2003 @ 22:42:
mjah.. als een filmpje mpg is dan is het mooi, maar de filmpjes van IGN zijn voornamelijk mov's .. dus dan moet je het daar maar mee doen =)

het is niet echt zo dat we zelf al die filmpjes maken ;)

we hosten af en toe is een IGN filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
yamAUchi schreef op 09 March 2003 @ 22:34:
waarom geen screenshot van spongebob squarepants ? .. sjeesj , jullie kunnen de AAA titels ook niet zien aankomen !

zelfs al zijn het grote bakken gummiebeertjes die doordat ze dagen in water hebben gelegen, nu zo groot zijn als een echte teddybeer, en je in het gezicht meppen als een syberische slag in het gezicht !
Hahahaha Spongebob....die tekenfilms zijn gaaf! :D :D :D Zelfs met nederlandse stemmen (heb de engelse versie nooit gehoord/gezien). Lekkere platvloerse humor d'r in....heerlijk.

offtopic:
De gaafste aflevering vond ik "Het Papiertje" ik lag echt helemaal in een deuk :D :D :D hahahahahaha!

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga niet de import zelda kopen, weet je waarom? omdat ik ook niet de import metroid heb gekocht, koop ik straks de pal metroid, mag ik 5 dagen daarna meteen de import zelda gaan kopen 2 topspellen in eenkeer? dan ben je als je het mij vraagt meteen verzadigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Crashman schreef op 10 March 2003 @ 00:46:
[...]

Hahahaha Spongebob....die tekenfilms zijn gaaf! :D :D :D Zelfs met nederlandse stemmen (heb de engelse versie nooit gehoord/gezien). Lekkere platvloerse humor d'r in....heerlijk.

offtopic:
De gaafste aflevering vond ik "Het Papiertje" ik lag echt helemaal in een deuk :D :D :D hahahahahaha!
komt het dan op TV ?? zoja wanneer welke zender hoelaat :P dan ga ik ook es kijke :) of bekijken jullie het via ut Inet ofzo :/

en logo ? denk nie da ik ut luk.... maaar wie weet ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 5577 schreef op 09 maart 2003 @ 22:04:

Ik heb Sonic gekocht. 't is gewoon letterlijk de oude sonics voor de megadrive, dus als je in 't oude spel niet kon saven, kan dat nu ook niet. Is best te doen, gewoon in 1x doorspelen :)
Kheb 't nog niet echt gespeeld, kben druk bezig met mortal kombat en monkey ball 2 op 't moment.
Bekijk dus de oude sonic spellen een keer en bedenk dan of je 't de moeite waard vindt om te kopen. Ik vind 't wel, die spellen waren ongeveer de enige reden waarvoor ik misschien een megadrive wilde kopen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

iemand enig idee wanneer de winkels metroid prime gaan binnen krijgen ? .. want die vorige games waren best wel snel (2 maart ipv 7mrt of later) al verkrijgbaar ..

dan zou je hem misschien a.s. vrijdag / volgende week maandag ergens kunnen scoren ofzo ? =)

ga vanmiddag lokale gameboer maar is bellen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yamAUchi schreef op 10 March 2003 @ 08:05:
iemand enig idee wanneer de winkels metroid prime gaan binnen krijgen ? .. want die vorige games waren best wel snel (2 maart ipv 7mrt of later) al verkrijgbaar ..

dan zou je hem misschien a.s. vrijdag / volgende week maandag ergens kunnen scoren ofzo ? =)

ga vanmiddag lokale gameboer maar is bellen =]
Geen idee ik heb mijn kopie van MP gewoon laten reserveren dus als ie binnen is krijg ik een telefoontje en dat zou best een par dagen van tevoren kunnen zoals met re0 en smb2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

Anoniem: 75298 schreef op 10 March 2003 @ 00:52:
Ik ga niet de import zelda kopen, weet je waarom? omdat ik ook niet de import metroid heb gekocht, koop ik straks de pal metroid, mag ik 5 dagen daarna meteen de import zelda gaan kopen 2 topspellen in eenkeer? dan ben je als je het mij vraagt meteen verzadigt.
Ik vraag me ook af hoeveel speeltijd ik nodig heb om MP uit te spelen :) zo veel tijd heb ik niet en ik wil zo'n spel wel goed de kans geven. Daarnaast heb ik Zelda al besteld dus ik denk dat ik even oversla tot ie op de deurmat ligt... (heb PAL preorder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Heeft iemand expert extra al gehaald in SMB2? Ik heb nu alles uit het spel gehaald, behalve dat en wat bowling banen, en ik moet zeggen dat het best lastig is om dat te halen. Misschien toch nog wat meer levens halen, met mijn 32 levens red ik het (nog) niet.

yamAUchi, heb jij de master levels al gehaald in SMB1? Het lukt mij maar niet, en ik heb het opgegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Alleen omdat ik een beetje kritiek heb op nintendo ben ik alweer meteen de fanboy. Een fanboy is niet iemand die kritiek heeft. Een fanboy is iemand die zich blind staart op een merk. En dat is hier duidelijk te zien omdat ik nog geen goeie argumenten heb gezien waarom ik niet gelijk heb. Alleen omdat ik een xbox heb en ook een gamecube word ik weer bestempeld als xbox fanboy. Ik heb GVD ZELF EEN GAMECUBE.

Anyway ik heb beide systemen. Dus ik kan ook oordelen over beide systemen. Dat jullie mij niet geloven daar kan ik niks aan doen en ieder heeft zijn eigen mening. Ik probeer het ook niet op te dringen tenminste dat is mijn bedoeling niet.

Ja de xbox was ook flut in het begin en Microsoft zuigt ook met hun monopoly op de markt. Ik vind hun instellingen helemaal niet goed. Maar er zit ook een positieve kant aan Microsoft en hun vele geld. Hun doen wel iets voor de fans. Hun geven het geld er voor uit. En of het nou is om alleen een fanbase te creeren en geld te verdien of omdat ze me leuk vinden het zou me een zak wezen en het boeit me niks. Ik profiteer er wel van.

Oh ja de spellen zijn goedkoper op de gamecube. Toevallig dezelfde spellen die ook op de xbox komen. Yippie way to go Nintendo. 20 euro van een spel af na een jaar >:) .

En ik zie nu ook al dat metroid prime is uitgesteld. Lekker is dat.

Die freeloader is 1 grote crap. Nu wil je dus beweren dat ik ern wel meerdere mensen een nieuwe tv+freeloader moet kopen. En ik moet ook nog eens een credit card regelen.

En dat vinden jullie niet erg om een modem+freeloader+tv+credit card te kopen. Maar owee je 50 euro moet betalen voor xbox live voor het eerste jaar en lekker gratis kan spelen en downloaden met heel wat spellen. Dan word het te veel. Je moet jezelf eens horen praten over geld.

Maarja ik ga toch niet online met de concoles. Misschien komt mario kart wel met online opties ergens in 2004 dan overweeg ik het wel om online te gaan.

Ik ben gewoon teleurgesteld in Nintendo. Ze gaan gewoon dezelfde richting op als toen met de Nintendo 64. Je had dan een paar sterke titels maar dan heb je het ook gehad. Voor de rest had je niet veel aan de nintendo 64. Het gaat dan wel iets beter en meer support met de gamecube maar het is hetzelfe verhaal. Crappy lever tijden maar dat zijn jullie al blijkbaar gewend.....en een paar top spellen (echt wel top. Nintendo maakt ook de beste spellen hoor dat van niet) en voor de rest heb je het ook gehad.

Nu maar hopen dat het goed komt en hopelijk zal het met de nieuwere console beter gaan met nintendo. Maar dan bedenk ik me wel eerst 4 keer voordat ik het koop. Dan wil ik ook eerst zeker weten dat de spellen op tijd komen. En ook zeker weten dat er meer spellen komen dan alleen remakes (wave race,super smash brothers melee,resident evil). En super mario sunshine eigenlijk ook wel maar ik vond het toch een verbetering ten opzichte van mario 64 alhoewel ik het einde een beetje afgezaagd vond.

Anyway ik zal eens vaker hier checken en kijken of er nog iets interesants komt en kijken wat er nu weer is uitgesteld. bv wario world die zou ook al bijna 4 maanden uit zijn ofzo en die is ook weer uitgesteld tot junie. Achja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 75298 schreef op 10 maart 2003 @ 00:52:
of doe zoals mij
koop import zelda, en koop geen metroid prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 55194 schreef op 10 maart 2003 @ 09:29:
Alleen omdat ik een beetje kritiek heb op nintendo ben ik alweer meteen de fanboy. Een fanboy is niet iemand die kritiek heeft. Een fanboy is iemand die zich blind staart op een merk. En dat is hier duidelijk te zien omdat ik nog geen goeie argumenten heb gezien waarom ik niet gelijk heb. Alleen omdat ik een xbox heb en ook een gamecube word ik weer bestempeld als xbox fanboy. Ik heb GVD ZELF EEN GAMECUBE.

Anyway ik heb beide systemen. Dus ik kan ook oordelen over beide systemen. Dat jullie mij niet geloven daar kan ik niks aan doen en ieder heeft zijn eigen mening. Ik probeer het ook niet op te dringen tenminste dat is mijn bedoeling niet.

Ja de xbox was ook flut in het begin en Microsoft zuigt ook met hun monopoly op de markt. Ik vind hun instellingen helemaal niet goed. Maar er zit ook een positieve kant aan Microsoft en hun vele geld. Hun doen wel iets voor de fans. Hun geven het geld er voor uit. En of het nou is om alleen een fanbase te creeren en geld te verdien of omdat ze me leuk vinden het zou me een zak wezen en het boeit me niks. Ik profiteer er wel van.

Oh ja de spellen zijn goedkoper op de gamecube. Toevallig dezelfde spellen die ook op de xbox komen. Yippie way to go Nintendo. 20 euro van een spel af na een jaar >:) .

Die freeloader is 1 grote crap. Nu wil je dus beweren dat ik ern wel meerdere mensen een nieuwe tv+freeloader moet kopen. En ik moet ook nog eens een credit card regelen.

En dat vinden jullie niet erg om een modem+freeloader+tv+credit card te kopen. Maar owee je 50 euro moet betalen voor xbox live voor het eerste jaar en lekker gratis kan spelen en downloaden met heel wat spellen. Dan word het te veel. Je moet jezelf eens horen praten over geld.

Maarja ik ga toch niet online met de concoles. Misschien komt mario kart wel met online opties ergens in 2004 dan overweeg ik het wel om online te gaan.

Ik ben gewoon teleurgesteld in Nintendo. Ze gaan gewoon dezelfde richting op als toen met de Nintendo 64. Je had dan een paar sterke titels maar dan heb je het ook gehad. Voor de rest had je niet veel aan de nintendo 64. Het gaat dan wel iets beter en meer support met de gamecube maar het is hetzelfe verhaal. Crappy lever tijden maar dat zijn jullie al blijkbaar gewend.....en een paar top spellen (echt wel top. Nintendo maakt ook de beste spellen hoor dat van niet) en voor de rest heb je het ook gehad.

Nu maar hopen dat het goed komt en hopelijk zal het met de nieuwere console beter gaan met nintendo. Maar dan bedenk ik me wel eerst 4 keer voordat ik het koop. Dan wil ik ook eerst zeker weten dat de spellen op tijd komen. En ook zeker weten dat er meer spellen komen dan alleen remakes (wave race,super smash brothers melee,resident evil). En super mario sunshine eigenlijk ook wel maar ik vond het toch een verbetering ten opzichte van mario 64 alhoewel ik het einde een beetje afgezaagd vond.

Anyway ik zal eens vaker hier checken en kijken of er nog iets interesants komt en kijken wat er nu weer is uitgesteld. bv wario world die zou ook al bijna 4 maanden uit zijn ofzo en die is ook weer uitgesteld tot junie. Achja...
toon volledige bericht
je commentaar slaat echt helemaal nergens op
je vergelijkte de freeloader met xbox live?

ik bedoel freeloader is voor mensen die import spellen willen spelen, dan moet je daar wel iets voor overhebben ja...
of kun jij op je xbox import spellen spelen zonder NTSC tv of mods te maken aan je xbox?
nee dus... dus ik snap echt niet waarom je hierover blijft doorhuilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

FLiP.m0:
Ik ben gewoon teleurgesteld in Nintendo.
Waar ben je dan precies in teleurgesteld? Dat er wat spellen zijn uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194 schreef op 10 March 2003 @ 09:29:

* Anoniem: 2766 ...
Voor x-box live heb je ook een Credit card nodig anders kun je je niet eens registreren.
En x-box live wordt echt M$ je moet voor elk leveltje dat je download, elke skin voor een figuur die je download voor betalen !! met je Credit Card dat vind ik belachelijk.
En Op de x-box ga je straks ook krijgen dat je een appart abbo moet hebben om spellen online te kunnen spelen zeker de mmorpg's die eraan zitten te komen

Daar ben ik het deels mee eens nintendo gaat wel een beetje richting de n64 geschiedenis maar ik bekijk het toch wat positiever we hebben tenslotte al meer toppers op de cube gehad in een jaar tijd dan in totaal op de n64 in een paar jaar tijd.
Dus zo slecht is het voorlopig nog niet.

Spellen worden keer op keer uitgesteld en dat is echt niet iets wat alleen op de cube gebeurd.
En remakes tjsa die zullen er altijd zijn waarom iets nieuws verzinnen als het makkelijker kan en ook hier weer is de cube niet alleen in.

toon volledige bericht
uitstel is nooit fijn, maar de spellen die uitgesteld worden op de cube zijn tot nu toe iedere keer het wachten dubbel en dwars waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:12

Phydomir

Dennis

Anoniem: 55194 schreef op 10 March 2003 @ 09:29:

toon volledige bericht
Er zitten zeker wel waarheden in je verhaal maar op een aantal punten sla je volledig de plank mis.

Voor een freeloader heb je geen CC nodig, deze kan je in de betere gameshops gewoon kopen. Ook heb je er geen tv voor nodig die ntsc aankan, dit wordt door de FL geregeld.

De spelen zijn altijd goed koper, NGC 60, ps2 en x-box 67... maar ja.

Metroid Prime is helemaal niet uitgestelt. Die zou altijd al op de 21e uitkomen, dit is al sinds vorig jaar bekend.

Voor X-Box live zul je trouwens ook gewoon moeten betalen als je iets wilt downloaden en je hebt een CC nodig wil je uberhaupt op het netwerk mogen, ookal hoef je misschien het eerste jaar geen X-Box live abbo te betalen.

Enuh, je doet nu net alsof er alleen maar op de Cube spellen worden uitgesteld. Dit is op de X-Box en PS2 echt niet anders hoor, daar worden spellen ook met enige regelmaat uitgesteld. En ook daar wordt Europa achter gesteld aan japan en de US.

Kijk bijvoorbeeld vaan Final Fantasy X-2, die komt volgende week in Japan uit en wij krijgen uhm zeer waarschijnlijk pas begin 2004

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Phydomir schreef op 10 March 2003 @ 10:03:
[...]
Er zitten zeker wel waarheden in je verhaal maar op een aantal punten sla je volledig de plank mis.

Voor een freeloader heb je geen CC nodig, deze kan je in de betere gameshops gewoon kopen. Ook heb je er geen tv voor nodig die ntsc aankan, dit wordt door de FL geregeld.
Toch staat er achterop de verpakking dat je voor het spelen van US of JAP games een tv nodig heeft die NTSC aankan.
Voor X-Box live zul je trouwens ook gewoon moeten betalen als je iets wilt downloaden en je hebt een CC nodig wil je uberhaupt op het netwerk mogen, ookal hoef je misschien het eerste jaar geen X-Box live abbo te betalen.
Er zijn al verschillende downloads geweest voor live spellen en die waren allemaal gratis (levels en mechs voor mechwarrior bijv).
Enuh, je doet nu net alsof er alleen maar op de Cube spellen worden uitgesteld. Dit is op de X-Box en PS2 echt niet anders hoor, daar worden spellen ook met enige regelmaat uitgesteld. En ook daar wordt Europa achter gesteld aan japan en de US.
Kijk bijvoorbeeld vaan Final Fantasy X-2, die komt volgende week in Japan uit en wij krijgen uhm zeer waarschijnlijk pas begin 2004
Daar zit dan ook wel iets meer tekst in dan in de gemiddelde (nintendo) game... Maar het verschil is ook een beetje dat ps2/xbox meer games hebben van europese ontwikkelaars die dan ook vaak op dezelfde datum (of eerder) uitkomen als de rest van de wereld...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 28484 op 10-03-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 75298 schreef op 10 March 2003 @ 00:52:
ehm... er zit meer dan een maand tussen metroid en zelda heur...

Maart
April
Mei

:D

en mensen, ga allemaal ff lekker ergens anders lopen zeiken op welke console dan ook.

In dit topic gelden maar een paar regels:

• Nintendo Heerscht
• Microsoft Niet

en that's it. Mensen die iets anders beweren moeten gewoon niet in dit topic posten... simpel toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Anoniem: 7379 schreef op 10 March 2003 @ 09:04:
Heeft iemand expert extra al gehaald in SMB2? Ik heb nu alles uit het spel gehaald, behalve dat en wat bowling banen, en ik moet zeggen dat het best lastig is om dat te halen. Misschien toch nog wat meer levens halen, met mijn 32 levens red ik het (nog) niet.

yamAUchi, heb jij de master levels al gehaald in SMB1? Het lukt mij maar niet, en ik heb het opgegeven :(
nee, ik van SMB2 moet ik expert ook nog uitspelen zonder dood te gaan, heb het eigenlijk nog niet geprobeerd, ben meer wat aan het aanklooien met de multiplayer games =) (zal vanmiddag is proberen, maar denk dat ik iets meer levens nodig heb (heb er 14, heb wel bijna alle filmpjes nu gekocht =)

en in SMB1 kom ik in expert niet verder dan lvl 24/25 ofzo, dan moet ik continues gaan gebruiken.. ook dat nog nooit echt intensief geprobeerd, eigenlijk zou ik dat wel moeten doen nog is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 10 March 2003 @ 10:30:
[...]

In dit topic gelden maar een paar regels:

• Nintendo Heerscht
• Microsoft Niet

en that's it. Mensen die iets anders beweren moeten gewoon niet in dit topic posten... simpel toch? :)
amen brother amen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 10-03-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@daFubar: Zelda komt uit op 24 maart (US) En Metroid 21 maart(Pal) zit dus geen maand tussen maar 3 dagen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ga er ook maar niks meer over zeggen...

ow en zelda US komt inderdaad 3 dagen na Metroid PAL uit, maar dan duurt het nog wel ff voor je hem thuis hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Phusebox schreef op 10 March 2003 @ 09:29:
[...]

of doe zoals mij
koop import zelda, en koop geen metroid prime
Geen MP?? :? 8)7 :?

Waarom dat nou weer, het lijkt me juist een van de leukste en mooiste spellen van het moment en als het de 21e is ga ik em sowieso kopen. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Bij ons in de gameshop kan je gewoon import-games kopen 8)
Alleen ff freeloader erbij en gamen maar :D
Zelda zal denk ik deze week of volgende week wel binnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:12

Phydomir

Dennis

Anoniem: 15682 schreef op 10 maart 2003 @ 10:54:
Bij ons in de gameshop kan je gewoon import-games kopen 8)
Alleen ff freeloader erbij en gamen maar :D
Zelda zal denk ik deze week of volgende week wel binnen zijn :)
Beetje jammer alleen dat ze dan meestal tussen de 90 en 100 euro kosten

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 75298 schreef op 10 maart 2003 @ 10:41:
@daFubar: Zelda komt uit op 24 maart (US) En Metroid 21 maart(Pal) zit dus geen maand tussen maar 3 dagen!!!
dan heb ik het verkeerd begrepen.
Schenk mij uw vergiffenis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Ja nintendo heerst in japan ja. Hier in europa heerst nintendo dus net niks. En ik ga er ook niet over door want dat heeft niet veel zin met mensen die blind zijn. Als jullie de feiten niet kunnen onder zien dan heeft het niet veel nut om door te gaan.

En nee ik heb niks tegen mensen met meningen. Maar wel tegen mensen die niet tegen kritiek kunnen. Ik bedoel ik mag toch wel kritiek geven want de gamecube is ver van perfect.

Ik ben teleurgesteld in Nintendo omdat hun (bijna) dezelfde fout zijn aan het maken als toen bij de nintendo 64. Waar blijven de spellen???? En ik bedoel ze hebben zekers toppers gehad maar die kwamen allemaal ergens te kort aan. Het enige spel waar ik echt tevreden mee was was Super Mario SUnshine. Alhoewel de graphics wel te kort kwamen maar ik ben niet zo een graphic whore. Voor de rest is ssbm en wave race ook wel leuk maar remakes. Pikmin en lougi waren te kort. SFA is te simpel. Dan heb je RE niet mijn stijl. ED wel een toppper maar niet mijn stijl. Super Monkey Ball is gewoon perfect maar niet van nintendo.

Natuurlijk zijn er een paar spellen bij die niet mijn keus is dus daar kan niemand iets aan doen. Voor de rest zijn het wel feiten/meningen.

En zeg nou niet dat ik ben aan het zeuren omdat er 1 spelletje is uitgesteld. Bijna alle spellen zijn uitgesteld of gecanceld. Lekker is dat.

Tja misschien ben ik nu de xbox gewend. Daar hoef je niet te wachtne totdat een spel hier eindelijk in europa zit.

De xbox die mist ook de toppers maar van microsoft heb ik ook niet hoge verwachtingen. Alhoewel MS het nu niet slecht aan het doen is met de spellen die op de xbox komen. Misschien heb ik Nintendo te hoog ingeschat en verwacht dat z iets zouden leren van de n64 geschiedenis.

achja....me signing off for now. Ik zal jullie niet meer storen met jullie heilige cubus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Flip.m0 moet je nu elke keer weer terug komen op die discussie? Prima dat je ontevreden bent over Nintendo en die menig mag je hier prima vertileren. Maar laat de (uitgebreide) vergelijking met andere Consoles eruit. Iedereen heeft ondertussen zijn zegje wel gedaan en jij valt nu echt wel in herhaling.

Dan nu een heel andere (ook wel wat meer multiconsole gericht) discussie:

Welke third party games (waarschijnlijk dus diegene die exclusief voor andere consoles zijn) zouden jullie graag op de GC zien?

Ik eigenlijk alleen maar GTA: Vice City. Ik vond dit spel echt erg goed (je kunt het BLIJVEN spelen) op de PC en de VC is alleen maa nog meer. Maar daar blijft het wel bij denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 10-03-2003 11:15 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
.Default. schreef op 10 March 2003 @ 10:54:
[...]

Geen MP?? :? 8)7 :?

Waarom dat nou weer, het lijkt me juist een van de leukste en mooiste spellen van het moment en als het de 21e is ga ik em sowieso kopen. >:)
nou ik had eerst Timesplitters 2 gekocht, een spel wat enorm vet scheen te zijn...

maar een 1st person shooter werkt gewoon niet op de cube, de controls zuigen

dus toen heb ik TS2 maar verkocht en Metroid Prime lijkt mij dus ook geen optie
denk dat ik maar eens ga kijken of ik supermonkeyball 2 nog uit kan halen ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het niet hoor of ik vice city zo graag op de gc wil zien.... sry gta is toch een beetje een pulp spel en kan niet op tegen de klasse van nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484 schreef op 10 March 2003 @ 10:07:
[...]

Er zijn al verschillende downloads geweest voor live spellen en die waren allemaal gratis (levels en mechs voor mechwarrior bijv).

[...]
Gratis is niet hetzelfde als geen credit card nodig hebben. Je moet je credit card nummer geven om je aan te melden voor xbox live, zodat ze zeker weten dat je kan betalen over een jaar en dat je boven de 18 bent.
yamAUchi schreef op 10 March 2003 @ 10:32:
[...]

nee, ik van SMB2 moet ik expert ook nog uitspelen zonder dood te gaan, heb het eigenlijk nog niet geprobeerd, ben meer wat aan het aanklooien met de multiplayer games =) (zal vanmiddag is proberen, maar denk dat ik iets meer levens nodig heb (heb er 14, heb wel bijna alle filmpjes nu gekocht =)

en in SMB1 kom ik in expert niet verder dan lvl 24/25 ofzo, dan moet ik continues gaan gebruiken.. ook dat nog nooit echt intensief geprobeerd, eigenlijk zou ik dat wel moeten doen nog is =)
Level 7 hier :)
staat ook nog op mn cube-to-do lijstje :)
SMB2 advanced extra levels zitten trouwens niet ook in de story mode (de beginner extra levels wel). Dus monkey ballers opgelet: er is leven na de story mode :)

Edit:
Flipfiguur: lees je ook de antwoorden die mensen schrijven op je tirades? Je schreeuwt elke keer een hoop maar de helft ervan IS NIET WAAR! Je kan cube games ook gewoon importeren, zonder credit card zelfs als je ze in een winkel hier koopt. Hoe importeer jij je xbox games eigenlijk? fiets je ff naar de US om te betalen met je pinpas?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 10-03-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 10 March 2003 @ 11:14:
[...]

nou ik had eerst Timesplitters 2 gekocht, een spel wat enorm vet scheen te zijn...

maar een 1st person shooter werkt gewoon niet op de cube, de controls zuigen

dus toen heb ik TS2 maar verkocht en Metroid Prime lijkt mij dus ook geen optie
denk dat ik maar eens ga kijken of ik supermonkeyball 2 nog uit kan halen ergens
Phuse, er is een manier waarmee ik denk dat je kutn bedenken of je MP wel of niet wilt (ik heb hem uitvoerig gespeeld en denk daarom dus te kunnen oordelen).

Wat vond jij van de eerdere Metroid games?

Als je die vet vond dan moet je MP aanschaffen, de spelervaring is echt precies zo. De controls zijn er ook aan aangepast en ze werken echt heel goed. Dit was ook hetgeen dat me zo opviel aan de game. Dat hij zo enorm hetzlefde speelde als zijn 2d voorgangers maar toch zo indrukwekkend 3d was.
Dus als je Metroid koel vind/vond dan is MP echt de game voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 11:18:
[...]

Phuse, er is een manier waarmee ik denk dat je kutn bedenken of je MP wel of niet wilt (ik heb hem uitvoerig gespeeld en denk daarom dus te kunnen oordelen).

Wat vond jij van de eerdere Metroid games?

Als je die vet vond dan moet je MP aanschaffen, de spelervaring is echt precies zo. De controls zijn er ook aan aangepast en ze werken echt heel goed. Dit was ook hetgeen dat me zo opviel aan de game. Dat hij zo enorm hetzlefde speelde als zijn 2d voorgangers maar toch zo indrukwekkend 3d was.
Dus als je Metroid koel vind/vond dan is MP echt de game voor jou!
:X ik heb nog nooit een metroid game gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 10 maart 2003 @ 11:13:
Flip.m0 moet je nu elke keer weer terug komen op die discussie? Prima dat je ontevreden bent over Nintendo en die menig mag je hier prima vertileren. Maar laat de (uitgebreide) vergelijking met andere Consoles eruit. Iedereen heeft ondertussen zijn zegje wel gedaan en jij valt nu echt wel in herhaling.

Dan nu een heel andere (ook wel wat meer multiconsole gericht) discussie:

Welke third party games (waarschijnlijk dus diegene die exclusief voor andere consoles zijn) zouden jullie graag op de GC zien?

Ik eigenlijk alleen maar GTA: Vice City. Ik vond dit spel echt erg goed (je kunt het BLIJVEN spelen) op de PC en de VC is alleen maa nog meer. Maar daar blijft het wel bij denk ik.
GTA3
GTA3 vice city
HALO / HALO 2
Devil May cry 2
Kingdom Hearts
GT3

Oftewel er mag van mij wel eens wat meer race/rpg/actie aanbod komen op de cube en dan met name eens wat meer race games alla GT3 , MSR , Sega GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep maar dat is al heel lang duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 10 March 2003 @ 11:27:
[...]

:X ik heb nog nooit een metroid game gespeeld :X
OMG

Nu wordt het inderdaad erg lastig aangezien de metroid games best wel een genre op zich vormen (wellicht een kleine overstatement).
Hmmm, waar lijkt het dan op. Ik denk dan dat Castelvania het beste in de buurt komt...(maar voel je vooral geroepen om mij te verbeteren)

Laat ik me wel sowieso anders verwoorden. MP speelt als een erg goede platform game. Met een erg goede opbouw, sfeer en gameplay...Anders moet je gewoon het eerste level spelen want daarin kun je alles meteen al (al moet ik er dan weer wel bijzeggen dat ik op basis van die level alleen de game niet echt super vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 10 maart 2003 @ 11:47:
[...]

OMG

Nu wordt het inderdaad erg lastig aangezien de metroid games best wel een genre op zich vormen (wellicht een kleine overstatement).
Hmmm, waar lijkt het dan op. Ik denk dan dat Castelvania het beste in de buurt komt...(maar voel je vooral geroepen om mij te verbeteren)

Laat ik me wel sowieso anders verwoorden. MP speelt als een erg goede platform game. Met een erg goede opbouw, sfeer en gameplay...Anders moet je gewoon het eerste level spelen want daarin kun je alles meteen al (al moet ik er dan weer wel bijzeggen dat ik op basis van die level alleen de game niet echt super vond)
hehe en wat als ik nu zeg dat ik Castlevania ook nooit gespeeld heb :X

hehe tja sorry was vroeger een sega kid, en haatte alles wat NES of SNES was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mmm damn you. >:) ;)

Maar ik weet zeker dat je MP geweldig zult vinden of het moet echt je type game niet zijn maar dat ligt dus aan jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Phusebox schreef op 10 March 2003 @ 11:49:
[...]

hehe en wat als ik nu zeg dat ik Castlevania ook nooit gespeeld heb :X

hehe tja sorry was vroeger een sega kid, en haatte alles wat NES of SNES was...
CastleVania was er ook op de MegaDrive hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 10 March 2003 @ 11:58:
[...]

CastleVania was er ook op de MegaDrive hoor!
busted! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind metroid gameplay altijd wel wat van zelda weghebben, de manier van spullen zoeken en verdkomen dan, niet het platformgedoe :)
je vindt hier iets, waardoor je een stuk terug weer een steen aan de kant krijgt en er een heel nieuw stuk te verkennen valt.
Gewoon zelda in platformvorm met samus ofzo dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

jOzh

Sweet dude!

Metroid Fusion is ook pas mijn eerste Metroid game, wel een erg gaaf spel dus Metroid Prime ga ik zeker halen. Bovendien, de GOTY moet ik zeker een keer gespeeld hebben!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 55194 schreef op 10 March 2003 @ 11:10:
achja....me signing off for now. Ik zal jullie niet meer storen met jullie heilige cubus
we zullen je missen :D
hahaha! :D :D
jOzh schreef op 10 March 2003 @ 12:11:
Metroid Fusion is ook pas mijn eerste Metroid game, wel een erg gaaf spel dus Metroid Prime ga ik zeker halen. Bovendien, de GOTY moet ik zeker een keer gespeeld hebben!
ik heb deze heel even op een gbasp gespeeld in de free op de lijnbaan in rotterdam, maar ik vond het een beetje tegenvallen... het miste een beetje die lekkere controls en animaties van super metroid... of zit ik nu te lullen over shite waar ik niks van snap? dit is naemelijk slechtsch een eerschte indruck...

[ Voor 47% gewijzigd door Fubaruba op 10-03-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hoe was het ook weer... Als kiespijn ofzo?
ik heb deze heel even op een gbasp gespeeld in de free op de lijnbaan in rotterdam, maar ik vond het een beetje tegenvallen... het miste een beetje die lekkere controls en animaties van super metroid... of zit ik nu te lullen over shite waar ik niks van snap? dit is naemelijk slechtsch een eerschte indruck...
Tja ik ken Super Metroid niet, kan ze niet vergelijken. Maar ik heb totaal geen problemen met de controls hoor, gaat allemaal vrij soepel eigenlijk.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja je mag hier best af en toe komen maar dan moet je niet gelijk over de Xbox beginnen enz.

Kijk dat je eerder titels kan spelen doordat je je Xbox hebt omgebouwt + je spellen kan downloaden dat is allemaal hartstikke mooi maar is dat de bedoeling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Hebben jullie daar ook last van? Iemand die niet eens correct Nederlands kan schrijven kan ik moeilijk serieus nemen in een discussie. :X

Flip, je komt echt over als een gefrustreerde puber zonder mening. De meeste punten die je aanhaalt zijn allang achterhaalt of simpelweg niet waar.

Ik ben trouwens heel benieuwd naar welke spellen jij op de Xbox zo grandioos vindt. Verder vind ik jouw bericht verschrikkelijk vaag. Je beweert van alles maar je geeft geen voorbeelden. Ik ga even alles bijlangs:
Ja nintendo heerst in japan ja. Hier in europa heerst nintendo dus net niks. En ik ga er ook niet over door want dat heeft niet veel zin met mensen die blind zijn. Als jullie de feiten niet kunnen onder zien dan heeft het niet veel nut om door te gaan.
- dat de Xbox vaker is verkocht dan de gamecube in Amerika?
- dat het een nek-aan-nek race is tussen de Xbox en GC in europa?
- dat de GameCube veel beter verkoopt dan de Xbox in Japan?
- dat de GameCube WERELDWIJD vaker is verkocht dan de Xbox?

Volgens mij weet iedereen dat wel :/. Welke feiten bedoel je?
En nee ik heb niks tegen mensen met meningen. Maar wel tegen mensen die niet tegen kritiek kunnen. Ik bedoel ik mag toch wel kritiek geven want de gamecube is ver van perfect.
En wat is dan niet perfect?
Ik ben teleurgesteld in Nintendo omdat hun (bijna) dezelfde fout zijn aan het maken als toen bij de nintendo 64. Waar blijven de spellen???? En ik bedoel ze hebben zekers toppers gehad maar die kwamen allemaal ergens te kort aan. Het enige spel waar ik echt tevreden mee was was Super Mario SUnshine. Alhoewel de graphics wel te kort kwamen maar ik ben niet zo een graphic whore. Voor de rest is ssbm en wave race ook wel leuk maar remakes. Pikmin en lougi waren te kort. SFA is te simpel. Dan heb je RE niet mijn stijl. ED wel een toppper maar niet mijn stijl. Super Monkey Ball is gewoon perfect maar niet van nintendo.
Ja, zo kan ik ook elk spel afkraken... De spellen komen eraan, MET EXTRA's maar dat vertelt meneertje weer niet :/.
En zeg nou niet dat ik ben aan het zeuren omdat er 1 spelletje is uitgesteld. Bijna alle spellen zijn uitgesteld of gecanceld. Lekker is dat.
Nogmaals, voorbeelden? Overdrijven is ook een kunst...
De xbox die mist ook de toppers maar van microsoft heb ik ook niet hoge verwachtingen. Alhoewel MS het nu niet slecht aan het doen is met de spellen die op de xbox komen.
Voorbeelden, welke spellen?

Conclusie: een vrij eenzijdig bericht van flipmo die zijn Xbox aanschaf moet rechtvaardigen... Het enige wat ik met je eens ben is dat het veel te lang duurt voordat de games ook hier in Europa uitkomen. Gelukkig heb je daarvoor een freeloader of ga je een NTSC cube aanschaffen.
schnumi schreef op 10 March 2003 @ 11:55:
mmm damn you. >:) ;)

Maar ik weet zeker dat je MP geweldig zult vinden of het moet echt je type game niet zijn maar dat ligt dus aan jou. :)
Nah, Phuse kennende is hij altijd tegen de keer in. Phuse, geloof mij. Metroid Prime is niks voor jou. De controls zullen waarschijnlijk voor jou zuigen (is wennen), de graphics zullen niet super zijn in jouw ogen. Het is saai, verschrikkelijk lang zoeken. Volgens mij houdt Phuse meer van arcade spellen met simpele controls en zo.. Monkeyball (SEGAAAAAA!), Crazy Taxi etc :P ;). Welke spellen vindt jij echt perfect Phuse? Op die manier kunnen we zien als MP ook in dat rijtje past :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 10-03-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 23844 schreef op 10 maart 2003 @ 12:40:
[...]
[...]
Nah, Phuse kennende is hij altijd tegen de keer in. Phuse, geloof mij. Metroid Prime is niks voor jou. De controls zullen waarschijnlijk voor jou zuigen (is wennen), de graphics zullen niet super zijn in jouw ogen. Het is saai, verschrikkelijk lang zoeken. Volgens mij houdt Phuse meer van arcade spellen met simpele controls en zo.. Monkeyball (SEGAAAAAA!), Crazy Taxi etc :P ;). Welke spellen vindt jij echt perfect Phuse? Op die manier kunnen we zien als MP ook in dat rijtje past :)
hmm perfect... volgens mij ken ik geen perfecte games... maar even wat all-time favourites:

- Shining Force
- Shining Force II
- Sonic 1
- Grand Prix 2
- Goldeneye
- F-Zero GBA
- Lylat Wars
- Starfox Adventures
- Metropolis Street Racer
- Grandia II

[ Voor 46% gewijzigd door Phusebox op 10-03-2003 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand Phantasy star online al online gespeeld ? :) , zoja hoe hoog is de userbase die online is ? of is het echt dat het lijkt alsof je ofline speelt omdat er gewoon niemand is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 55194 schreef op 10 March 2003 @ 11:10:
De xbox die mist ook de toppers maar van microsoft heb ik ook niet hoge verwachtingen. Alhoewel MS het nu niet slecht aan het doen is met de spellen die op de xbox komen. Misschien heb ik Nintendo te hoog ingeschat en verwacht dat z iets zouden leren van de n64 geschiedenis.
Vooral dit stukje snap ik totaal niet. Jij vindt de Xbox dus beter dan de GC omdat je van de Xbox minder verwacht? Das wel de meest vage reden die ik ooit gehoord heb. Volgens die redenering kun je SMS bijvoorbeeld (!!) een leuker spel vinden dan Halo maar omdat je van SMS meer verwachtte is Halo toch beter :?
Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 13:12:
Heeft er iemand Phantasy star online al online gespeeld ? :) , zoja hoe hoog is de userbase die online is ? of is het echt dat het lijkt alsof je ofline speelt omdat er gewoon niemand is ?
Not me, maar ik heb wel gelezen (bij cube-europe dacht ik) dat op veel plaatsen in Europa de modems uitverkocht waren. En aangezien je het modem nu alleen nog maar voor PSO kunt gebruiken zal de userbase wel aardig op peil zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door jOzh op 10-03-2003 13:26 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 10 March 2003 @ 13:10:
hmm perfect... volgens mij ken ik geen perfecte games... maar even wat all-time favourites:

- Shining Force
- Shining Force II
- Sonic 1
- Grand Prix 2
- Goldeneye
- F-Zero GBA
- Lylat Wars

***- Starfox Adventures***

- Metropolis Street Racer
- Grandia II
:? wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68036

Hallo mensen,

Weet iemand van jullie het volgende, oke het gaat even heel ergens anders over.

Ik wil graag een Wave Bird draadloze Controller aanschaffen.
Aangezien deze Gamecube naast mijn pc heb staan, kan deze dan gaan storen op mijn draadloze muis of andersom, dat de muis juist op de controller gaat storen, want ik kon de frequentie van deze controller niet gauw vinden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Je kan kiezen uit 16 kanalen MissXannie (op de WaveBird). Dus als hij al zou gaan storen dan kan je hem op nog een van de 15 andere kanalen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arhg , ik wilde vandaag dus Phantasy star online + broadband adapter kopen maar echt overal waar ik naartoe belde was dus de game zelf uitverkocht :( , ja de modem hebben ze wel maar daar heb je zonder PSO niks aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 09:19
Anoniem: 68036 schreef op 10 March 2003 @ 15:15:
Hallo mensen,

Weet iemand van jullie het volgende, oke het gaat even heel ergens anders over.

Ik wil graag een Wave Bird draadloze Controller aanschaffen.
Aangezien deze Gamecube naast mijn pc heb staan, kan deze dan gaan storen op mijn draadloze muis of andersom, dat de muis juist op de controller gaat storen, want ik kon de frequentie van deze controller niet gauw vinden.

Alvast bedankt
de controller kun je op meerdere freqs instellen... ;)

/edit GolbeZeromus was me net ff voor...

[ Voor 4% gewijzigd door Fred_Perry op 10-03-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Anoniem: 23844 schreef op 10 maart 2003 @ 12:40:
[...]
Hebben jullie daar ook last van? Iemand die niet eens correct Nederlands kan schrijven kan ik moeilijk serieus nemen in een discussie. :X
Nog iemand die het merkt. :) Zelden zo'n "creatieve" post gelezen. Zowel de inhoud als de stijl zijn in 1 woord samen te vatten; onzin.
Of zoals Flippo het zou zeggen; oznin ;)

En nu weer snel een hoop pagina's terug lezen om te kijken hoe dat online gamen werkt. :) Ik zie jullie weer in topic 25 waarschijnlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 15:17:
Arhg , ik wilde vandaag dus Phantasy star online + broadband adapter kopen maar echt overal waar ik naartoe belde was dus de game zelf uitverkocht :( , ja de modem hebben ze wel maar daar heb je zonder PSO niks aan :(
Wat is dat toch altijd? Ik woon in de buurt van Breda en ben vaak in E'hoven. Elke week kijk ik naar de games bij de FRS, V&D, Bijenkorf, Bart Smit, Intertoys etc. en steeds hebben ze daar zo'n beetje elke nieuwe game die uit komt. Dus ook PSO.
Weet niet of ik nu zoveel geluk heb, maar als je in de buurt woont, probeer het daar eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk weer eens een nieuwe cube game aangeschaft en het is geworden sonic mega collection. :P

Stond nog erg zwaar te twijfelen tussen smb2,re0 en deze , maar ik heb smb1 en die heb ik nog niet eens uitgespeeld dus wacht ff met deel 2 en re0 is opzich een heel mooi spel maar mijzelf kennende kom ik op een gegeven moment vast te zitten en flikker ik de game weg (ben geen held in spellen waarbij je puzzels moet oplossen )

oftwel sonic mega collection is the winner.
Echt super leuk spel met veel extra's en de 60 hz optie zorgt bij een groot deel van de sonic games voor veeeeeeeeeel vloeiender beeld dan op mijn megadrive :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309 schreef op 10 maart 2003 @ 15:22:
[...]

Wat is dat toch altijd? Ik woon in de buurt van Breda en ben vaak in E'hoven. Elke week kijk ik naar de games bij de FRS, V&D, Bijenkorf, Bart Smit, Intertoys etc. en steeds hebben ze daar zo'n beetje elke nieuwe game die uit komt. Dus ook PSO.
Weet niet of ik nu zoveel geluk heb, maar als je in de buurt woont, probeer het daar eens. ;)
beetje ver vanuit almere :p , heb nu verschillende winkels in amsterdam / hilversum / lelystad / almere gebeld en nergens hebben ze hem , ja de modems maar die kan ik in almere ook wel kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 15:29:
[...]

beetje ver vanuit almere :p , heb nu verschillende winkels in amsterdam / hilversum / lelystad / almere gebeld en nergens hebben ze hem , ja de modems maar die kan ik in almere ook wel kopen :P
Ik heb PSO zaterdag nog gezien in de speelgoedwinkel in Almere Haven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

Oh wat gaat het toch weer snel. (goeie opening trouwens)

Moet even wat kwijt;
IK KOM GELD TE KORT EN IK VERDIEN NIKS !!!!! WAT NU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34027

Anoniem: 59687 schreef op 10 maart 2003 @ 16:34:
Oh wat gaat het toch weer snel. (goeie opening trouwens)

Moet even wat kwijt;
IK KOM GELD TE KORT EN IK VERDIEN NIKS !!!!! WAT NU?
Vakken vullen in de supermarkt! Je moet toch wat over hebben voor Samusje :P

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 34027 op 10-03-2003 16:48 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.