Het Grote Gamecube Topic Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Uhm, werken :?

Tis maar een idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Whoohoo !! :D
Toch nog Phantasy star online + breedband adapter kunnen kopen in lelystad (ze hadden de game net binnen gekregen toen ik ze belde) koste me wel weer extra trein kosten maar ik heb PSO nu :) * Anoniem: 56410 is blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 15:29:
[...]

beetje ver vanuit almere :p , heb nu verschillende winkels in amsterdam / hilversum / lelystad / almere gebeld en nergens hebben ze hem , ja de modems maar die kan ik in almere ook wel kopen :P
klopt ja.. ik ben heel Amsterdam Centrum doorgelopen en vond hem pas in de allerlaatste Free record shop.. (die achterin de stad bij Pathé City)

heb je ook de modem???
lijkt me wel dope om te weten hoe druk het daar is.. ik kan me er namelijk niks bij voorstellen :? ken alleen maar counter-strike online

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 10-03-2003 17:01 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 10 March 2003 @ 16:59:
[...]

klopt ja.. ik ben heel Amsterdam Centrum doorgelopen en vond hem pas in de allerlaatste Free record shop.. (die achterin de stad bij Pathé City)

heb je ook de modem???
lijkt me wel dope om te weten hoe druk het daar is.. ik kan me er namelijk niks bij voorstellen :? ken alleen maar counter-strike online
Zal je wel op de hoogte houden :) , zal later vandaag wat posten over PSO online , zo eerst even eten en wat kleine dingen doen (kamer schoonmaken hehe) dan PSO online proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Ai... Ik probeer net een cd met de pin te betalen: maximum bereikt. Hoe moet dat nou met Metroid?! Zal ik een weekje extra moeten wachten tot mn stufi binnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

* RSP heeft ook een Job gezocht. koffie verpakken bij Douwe :)
dan verdien ik precies 1 game per dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 51765 schreef op 10 maart 2003 @ 17:23:
Ai... Ik probeer net een cd met de pin te betalen: maximum bereikt. Hoe moet dat nou met Metroid?! Zal ik een weekje extra moeten wachten tot mn stufi binnen is :(
of je kan MK:DA weer verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 10 maart 2003 @ 17:24:
[...]

of je kan MK:DA weer verkopen :P
Kheb net iedereen unlocked, beetje zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 51765 schreef op 10 maart 2003 @ 17:28:
[...]

Kheb net iedereen unlocked, beetje zonde :)
heeft het dan nog replay value dan? :) (tenzij je vaak met vrienden gamed natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 10 March 2003 @ 17:36:
[...]

heeft het dan nog replay value dan? :) (tenzij je vaak met vrienden gamed natuurlijk) :)
Ja hoor. Kheb alleen nog maar Konquest gedaan om iedereens moves te zien en alle characters te unlocken, arcade mode is hierna pas aan de beurt :)
en tis met zn 2en ook leuk om te doen uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

Anoniem: 50624 schreef op 10 March 2003 @ 16:47:
Uhm, werken :?

Tis maar een idee....
Ik ben nog maar 13 dsu mag eigenlijk nog niet in een supermarkt werken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 17:10:
[...]

Zal je wel op de hoogte houden :) , zal later vandaag wat posten over PSO online , zo eerst even eten en wat kleine dingen doen (kamer schoonmaken hehe) dan PSO online proberen
houd ons op de hoogte ben echt benieuwt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

lol...haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 59687 schreef op 10 March 2003 @ 18:06:
[...]

Ik ben nog maar 13 dsu mag eigenlijk nog niet in een supermarkt werken |:(
Krantenbaan :P enige oplossing voor een 13 jarige.
offtopic:
please geen webdesigner oid
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 10 maart 2003 @ 18:19:
[...]

houd ons op de hoogte ben echt benieuwt. :)
gaat denk ik nog even duren :p krijg hem nog niet online met me planet adsl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Sinds kort staat er op de website van Nintendo van Amerika dat Metal Gear Solid eind dit jaar in de winkels zal liggen. Wanneer de game in Nederland in de winkel ligt is niet bekend, we kunnen wel aannemen dat het begin 2004 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

dat is toch die remake!!!
k hoop het want MGS was ech teen van de beste spellen (of interactieve filmpjes) ooit

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 18:42
TheEvilCuber schreef op 10 March 2003 @ 18:58:
dat is toch die remake!!!
k hoop het want MGS was ech teen van de beste spellen (of interactieve filmpjes) ooit
Het is toch nog niet bekend of het om een remake gaat, toch? Het laatse wat ik heb gehoord dat Nintendo en Konami samenwerken aan een MGS. Er werd niet bij gezegd om welke het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

misschien nog handig voor degene die niet online kunnen met hun cube hier staat wat info:
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/online/

en waar kan je zo'n modem kopen hier in hilversum hebben ze niks !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoop wel dat het GEEN remake is hoor, een gloednieuw subliem spel, dat zou pas iets zijn. Zo'n spel dat even klasse is als Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty op de PS2 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nee ik heb liever de remake want dan weet ik zeker dat ie dope word.. terwijl en nieuw spel altijd nog kut kan worden

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Hmz... MGS eind dit jaar pas?!?!?!? en dan nog in japan dan.. wordt voor ons dus nog 1 jaar te gaan

Nog een klein reactie op Flip.Mo: Je zegt dat je xbox wel zo beter vind.. maar zoals schumni al zei: wat zou je van je xbox vinden als je em NIET omgebouwd had?! Waarschijnlijk al de raam uit? :X

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 10-03-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah right, hierin heb ik echt wel het volste vertrouwen in hoor.
Konami + Nintendo + MGS = _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou PSO werkt online , wel een beetje vaag allemaal omdat als ik me gamecube direkt aansluit op me modem ziet hij de internet aansluiting niet , zet ik hem in me netwerk met me pc dan werkt het allemaal prima :)
wel beter eigenlijk want nu kan ik ook nog internetten/irc etc terwijl PSO aanstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kewl elander, maar waar heb jij je modem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

jah -ik ga OOK niet om metriod Prime- (net als phusebox ) kheb um in de winkel gespeeld.. paar weken geleden.,. maar neej.. FPS - FPA (zoiets) gaat mij beter opde PC af, dan op me Cubesje :) geef mij dan maar super monkey ball.. ik wacht wel op Zelda !

maar als ik de nieuwe zelda koop.. krijg ik dan ook gewoon die extra dics ? met OOT enzo ? want ik ga um gewoon halen bij FRS of bartje smit ofzo... of moet ik um nog echt PRE-orderen ?

en Xbox vs Gamecube gezeur.... stoppen graag :) gamecube topic = gamecube topic... laat de xbox maar in z'n eigen topic blijven.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124 schreef op 10 March 2003 @ 19:30:
kewl elander, maar waar heb jij je modem gehaald?
Games winkel in lelystad , de modem zelf kopen is nog niet zo'n ramp heb ik gemerkt die hebben de meeste winkels wel maar PSO was echt even zoeken :)

Mijn character in PSO heet Elander , voor als meer mensen het al spelen of gaan spelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 10-03-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw: je hebt toch geen USB modem bij je Planet aansluiting?

Daarom werkte hij misschien niet direct. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

even voor de PSO luitjes, waarschijnlijk weten jullie dit al, maar er zijn verschillende servers voor de 50hz en de 60hz versie, dus bekijk even welke versie je gaat spelen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Nogmaals :P

Zijn er al andere online spellen naast PSO aangekodigd voor de cube, PSO lijkt me nl. niets :P

En kan je een EU BB adapter gebruiken met een US cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 10 March 2003 @ 20:04:
Nogmaals :P

Zijn er al andere online spellen naast PSO aangekodigd voor de cube, PSO lijkt me nl. niets :P

En kan je een EU BB adapter gebruiken met een US cube?
Volgens mij wel. :) Je kunt een US wavebird ook gebruiken met een EU cube dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Alrighty piepels. Het gaat weer lekker hard.

Elander, ik ben ook geregled in de avond online. Mijn character heet Deddiekoel. Ik stel voor om een GCT team op te zetten. Laten we hier een schip en box afspreken en een game met password maken!
Lijkt mij wel lachen. Ik ben inmiddels bij het derde gebied (mine) aanbelandt. Game rokt.

Ik kende ook alleen CounterStrike van online gamen en dat vond ik maar nix. Maar dit lijkt veel meer op Diablo 2 (2e spel dat ik ooit online heb gespeeld) alleen dan in 3D. Je kunt met teams van 4 de verhaallijn doorlopen en ondertussen enorm veel beesten in elkaar hakken. Het leukste vindt ik wel de ontwikkeling van je karakter en de vele subquests!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Deddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 20:08:

Elander, ik ben ook geregled in de avond online. Mijn character heet Deddiekoel. Ik stel voor om een GCT team op te zetten. Laten we hier een schip en box afspreken en een game met password maken!
Lijkt mij wel lachen. Ik ben inmiddels bij het derde gebied (mine) aanbelandt. Game rokt.

Ik kende ook alleen CounterStrike van online gamen en dat vond ik maar nix. Maar dit lijkt veel meer op Diablo 2 (2e spel dat ik ooit online heb gespeeld) alleen dan in 3D. Je kunt met teams van 4 de verhaallijn doorlopen en ondertussen enorm veel beesten in elkaar hakken. Het leukste vindt ik wel de ontwikkeling van je karakter en de vele subquests!
nu ik jullie reakties lees, lijkt t me allemaal wel leuk, maar wat kost t allemaal?
bb adapter 49.95
pso 59.95
en zijn er nog meer kosten

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

De eerste maand is gratis om te gamen. Als het goed is kost het daarna E8.99 per maand. Creditcard needed though.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:01
Het doek lijkt te vallen voor de gamecube in Nederland.

http://www.gamers.nl/nieuws/16832

Jammer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

dat is in engeland al gebeurd, kwam dixons met een 25% korting-aanbieding, dus misschien nu je kans om die RGB kabel voor goedkoper te halen =)

zelf vind ik het niet zo erg, heb wel is wat bij de dixons gekocht, maar meestal zijn ze _en_ duurder, _en_ hebben ze minder spellen erin.

in engeland is er verder ook niets aan de hand, je kan alleen geen GC spullen meer kopen bij de Dixons (en nog 2 andere ketens, van de Dixons moedermaatschappij), dus hier valt het ook allemaal wel mee

over een kwart/half jaar ofzo hebben ze vast wel weer GC spullen
("you don't know what you miss, till it's gone")

edit : zit weer even op de gamers.nl site te kijken, maar eigenlijk is dit weer 'negatief' nieuws, en dat terwijl ik bijv. het nieuws dat metroid prime geupdate uitgebracht gaat worden, nergens kan vinden, dat vind ik toch wel een beetje erg raar hoor

[ Voor 19% gewijzigd door yamAUchi op 10-03-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 20:08:

Goede idee :) , ben nu net pas lvl 4 heb het forrest gedeelte afgerond (het boss gevecht was zo super !)
Ik speel op de 50hz server in box 1 op het moment (wel lekker dat me cube in me netwerk staat kan ik nog gotten ook in de tussen tijd :P )

Edit
Cave 1 ben ik nu dus , helaas kan ik alleen niet of nauwelijks die monsters daar doden (doe maar 1 dmg schade of zelfs 0 :p )

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 10-03-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capibara schreef op 10 March 2003 @ 20:19:
[...]

nu ik jullie reakties lees, lijkt t me allemaal wel leuk, maar wat kost t allemaal?
bb adapter 49.95
pso 59.95
en zijn er nog meer kosten
ja na de eerste 30 dagen 8,95 euro per maand (server kosten etc)
maar op dat na klopt het wat je zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43460

Even een tip Bomberman Generations €26.05 bij Play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 56410 schreef op 10 maart 2003 @ 20:36:
[...]

Goede idee :) , ben nu net pas lvl 4 heb het forrest gedeelte afgerond (het boss gevecht was zo super !)
Ik speel op de 50hz server in box 1 op het moment (wel lekker dat me cube in me netwerk staat kan ik nog gotten ook in de tussen tijd :P )

Edit
Cave 1 ben ik nu dus , helaas kan ik alleen niet of nauwelijks die monsters daar doden (doe maar 1 dmg schade of zelfs 0 :p )
Welke server zit je nu dan (50 hz??) want dan kommik je wel ff helpen. Ook kun je ondertussen ff wat quests van de Hunter's guild doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 21:06:
[...]

Welke server zit je nu dan (50 hz??) want dan kommik je wel ff helpen. Ook kun je ondertussen ff wat quests van de Hunter's guild doen!
anders zie ik je om half 10 op die 50hz server 1ste box en maken we samen even een game :) (zie ik je in die lobby )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
yamAUchi schreef op 10 March 2003 @ 20:26:
edit : zit weer even op de gamers.nl site te kijken, maar eigenlijk is dit weer 'negatief' nieuws, en dat terwijl ik bijv. het nieuws dat metroid prime geupdate uitgebracht gaat worden, nergens kan vinden, dat vind ik toch wel een beetje erg raar hoor
zo is gamers.nl altijd al geweest. niet echt objectief ofzo daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

dat is in engeland al gebeurd, kwam dixons met een 25% korting-aanbieding, dus misschien nu je kans om die RGB kabel voor goedkoper te halen =)

zelf vind ik het niet zo erg, heb wel is wat bij de dixons gekocht, maar meestal zijn ze _en_ duurder, _en_ hebben ze minder spellen erin.

in engeland is er verder ook niets aan de hand, je kan alleen geen GC spullen meer kopen bij de Dixons (en nog 2 andere ketens, van de Dixons moedermaatschappij), dus hier valt het ook allemaal wel mee

over een kwart/half jaar ofzo hebben ze vast wel weer GC spullen
("you don't know what you miss, till it's gone")

So true, wordt een beetje eentonig de laatste tijd.

(copy/paste van g.nl)

Ten eerste is dit een gerucht en gamers.nl laat het, zoals gewoonlijk, weer overkomen als een feit. Er staat duidelijk dat ze dit van plan zijn.

Ten tweede is the mirror een sensatie krantje, te vergelijken met de telegraaf. Ik zou dit dus geen betrouwbare bron willen noemen.

Ten derde denk ik niet dat Nintendo dit toestaat. Dan zorgen zij er wel voor dat Dixons ook de GBA niet meer mag verkopen. Kijken als ze dan nog steeds doorgaan met deze 'aktie'. Nintendo heeft de touwtjes in handen, niet Dixons.

Ten vierde staan er veel toppers op het menu in maart (PSO, Re:0, Metroid, SMB2, LOTR:TTT). Best wel dom van dixons om op dit moment met zo'n aktie te komen. Ze snijden zichzelf in hun vingers..

Kan nog leuk worden met de GBA SP die over een paar weken uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 22:39

SD5k

>4&X

Dixons haalt GameCube producten uit de schappen
Vlak voor de lancering van twee grote Nintendo games: Metroid Prime en The Legend of Zelda: The Wind Waker komt winkelketen Dixons met een radicale actie: in alle Dixons filialen moet de GameCube plaatsmaken voor andere zaken. Het van oorsprong Britse bedrijf zegt de verkopen van de spelcomputer weinig hoopvol te vinden, en zich volledig te willen concentreren op de PlayStation2 en Xbox. Mocht de GameCube in de toekomst als een dolle gaan verkopen, bestaat de mogelijkheid dat de winkelketen de GameCube opnieuw in het assortiment opneemt. Echter, de kans dat dat gebeurd is vrij nihil.
Niet alleen de GameCube hardware verdwijnt uit de schappen, ook de games en accessoires verdwijnen.
Dikke bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 56410 schreef op 10 maart 2003 @ 21:09:
[...]

anders zie ik je om half 10 op die 50hz server 1ste box en maken we samen even een game :) (zie ik je in die lobby )
Alrighty!

Even voor het algemeen (anders misbruiken we het forum).

Login tijd (dagelijks): 21:30
Schip: 50 hz: Formalhaut - 60 hz: Alphard
Block: 01

Teamnaam: GoT( met eventueel een nummer)
Password (om niet GoT'ers buiten te houden): cube

Wil je ander schip meldt het dan, zodat het kan aanpassen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 10-03-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dixons nederland of uk ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

zie bovenstaande reacties.

- Dixons is niet zo dom dit soort grappen uit te halen in "deze periode"
- Nintendo gaat ook over de GBA titles. mocht Dixons dit uithalen dan vervalt ook de GBA verkoop voor hun, iets wat een gigantisch verlies zou zijn.
- Dixons is geen toonangever op de games-markt... althans in het verkopen ervan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry

En er stond wel een stukje dat je voor Midtown Madness level kon gaan downloaden :? Echt een trieste site gewoon. Ze snappen het daar nog steeds niet he.

Wat is nou belangrijker? Het beroemde en al 10 jaar oude Metroid of Midtown Madness... keuze lijkt me vrij snel gemaak

• Je plaatst alleen het nieuws van Metroid (ala: "Nintendo verwent de Europese Cube bezitters" of "Europa krijgt de beste Metroid Prime versie")

• Je plaats beide berichten

En in principe is het precies hetzelfde nieuws, want het betreft beide een update van de game dus waarom ze alleen MM3 noemen blijft me een raadsel. (de enige gedachte die bij me opkomt om dit te verklaren zal ik hier maar niet tentoonspreiden)

En nu komt nog het ergste. Het nieuwsbericht klopt niet eens!! Er wordt nergens gerept dat Dixons de Cube buiten de UK uit de schappen haalt en ik heb 3 artikelen gelezen. Dus g.nl is zoals gewoonlijk weer het "nieuws" uit lul van uncle bill aan het zuigen.

/edit: en het kan nog triester... http://www.gamers.nl/nieuws/16839 Zelfs het doosje van 1 of ander tennisspel van MS is belangrijker dan MP

[ Voor 12% gewijzigd door Fred_Perry op 10-03-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 21:17:
[...]

Alrighty!

Even voor het algemeen (anders misbruiken we het forum).

Login tijd (dagelijks): 21:30
Schip: Alphard
Block: 01

Teamnaam: GoT( met eventueel een nummer)
Password (om niet GoT'ers buiten te houden): cube

Wil je ander schip meldt het dan, zodat het kan aanpassen. ;)
Ik zie bij ship alleen 01:EU/fomalhaut staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik speel nu op 50 hz en zie hem staan, verder is alles hetzelfde ;)

kHeb ook mijn bericht aangepast voor de verschillende mogelijkheden. Wat me wel opvalt is dat 50 hz toch echt een stukje langzamer is.

[ Voor 51% gewijzigd door Deddiekoel op 10-03-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop wxel dat Nintendo zo verstandig is te zeggen dat ze ook geen GBA meer mogen verkopen als ze geen gc verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 00:34
En mocht het waar zijn dat Dixons al z'n Gamecube artikelen uit de rekken haalt, nou ik geef er nix om.. Heb bijna nog nooit wat bij de dixons gekocht.. En echte service kennen ze al helemaal niet.. :/

Om even een voorbeeld te geven:

Tijdje terug was ik op de dag dat MK:DA was gereleased naar de stad gegaan om dat spel te kopen.. Eerst naar de FRS, maar daar was het spel al uitverkocht.. Daarna naar de Intertoys, maar ook zij waren al door de voorraad heen.. Als laatste dan maar bij de Dixons gekeken.. Ik vroeg zo aan een medewerker:

"He, hebben jullie MK:DA al binnen"? Hij: "Ehm, nee ik geloof het niet hoor.." Ik: "Ooh, maar dat spel zou vandaag uitkomen!" Hij: "OOooooh, dan is hij er zeeeeeker nog niet!"

Toen zakte me broek echt af hoor.. :'( zeker op de manier hoe hij het vertelde.. Als zo'n bedrijf zijnde zorg je toch dat je zo'n spel op de release dag (of nog beter van te voren) hebt?! Of zie ik dat nu verkeerd? :?

[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 10-03-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:16
haha dixons zuigt echt bigtime man...
veel te hoge prijzen tellen die gasten... alleen domme mensen kopen daar wat
nogal logisch dat de ps2 en xbox het beter doen bij hun!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Phusebox schreef op 10 March 2003 @ 22:22:
haha dixons zuigt echt bigtime man...
veel te hoge prijzen tellen die gasten... alleen domme mensen kopen daar wat
nogal logisch dat de ps2 en xbox het beter doen bij hun!
Whhahahaa... ik snap precies waar je naar toe wilt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fred_Perry schreef op 10 March 2003 @ 22:26:
[...]

Whhahahaa... ik snap precies waar je naar toe wilt :D
juist... de 'harde' waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Je kan ook veel beter naar zaken als Nedgame en Dimensionplus gaan maarja dan moet je wel zo'n winkel in de buurt hebben die lui richten zich dus alleen maar op games en consoles vaak kan je daar de spellen al een dag voordat ze uit zijn krijgen... bewijst toch maar weer dat Dixons het echt alleen maar voor het geld doet terwijl dit soort zaken het meer voor de gamers doen.. kijk alleen maar eens naar de de toch nog wel redelijk grote collectie Dreamcast games die ze bij Nedgame nog in het assortiment hebben die zul je bij Dixons nooit tegenkomen.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even over PSO weer , sucks best als je doodgaat en geen rez krijgt verlies je al je geld hehe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarK_M schreef op 10 maart 2003 @ 22:30:
Je kan ook veel beter naar zaken als Nedgame en Dimensionplus gaan maarja dan moet je wel zo'n winkel in de buurt hebben die lui richten zich dus alleen maar op games en consoles vaak kan je daar de spellen al een dag voordat ze uit zijn krijgen... bewijst toch maar weer dat Dixons het echt alleen maar voor het geld doet terwijl dit soort zaken het meer voor de gamers doen.. kijk alleen maar eens naar de de toch nog wel redelijk grote collectie Dreamcast games die ze bij Nedgame nog in het assortiment hebben die zul je bij Dixons nooit tegenkomen.
je praat dan ook wel over een heel ander soort winkel een winkel met max 10 filialen of 1 met 100 + zit wel een boel verschil in , verder jammer maar dan kopen we de games toch gewoon ergens anders ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 00:34
ff totaal off-topic vraagje aan Elander hoor, maar ben er best nieuwsgierig naar.. Ik zie in je sign dat je een mmorpg junky ben.. :) Maar hoeveel betaal je nu in de maand voor alles bij elkaar? Toch wel redelijk wat lijkt mij.. Of wil je dat hier niet vertellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 22:39

SD5k

>4&X

OK, ik zelf kocht ook nooit wat bij de Dixons, alle spellen zijn er 60euro en de accesoires zzijn ook niet al te goedkoop... wie weet houden ze gamecube uitverkoop, dat zou wel interessant zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 10 March 2003 @ 22:37:
ff totaal off-topic vraagje aan Elander hoor, maar ben er best nieuwsgierig naar.. Ik zie in je sign dat je een mmorpg junky ben.. :) Maar hoeveel betaal je nu in de maand voor alles bij elkaar? Toch wel redelijk wat lijkt mij.. Of wil je dat hier niet vertellen? ;)
Betaal gemiddeld per maand 20 euro , heb gelukkig niet al die accounts aan staan zeg maar , anders zou ik behoorlijk leeglopen en me niet kunnen concentreren op 1 mmorpg , het zijn gewoon wat dingen die ik gehaald heb sinds ik mmorpg's speel ;)
en die 20 euro is dan op het moment van dark age of camelot en dan mischien volgende maand phantasy star online (wil dan wel stoppen met dark age of camelot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik trouwens wel grappig vind is dat ik bij dixons werk in almere en nog niks heb gehoord van hoe en wat met de gamecube :P dus zover ik weet is er nog niks officieels voor dixons nederland (dixons uk heeft trouwens niks met dixons nl te maken meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

Phydomir

Dennis

Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 22:47:
Wat ik trouwens wel grappig vind is dat ik bij dixons werk in almere en nog niks heb gehoord van hoe en wat met de gamecube :P dus zover ik weet is er nog niks officieels voor dixons nederland (dixons uk heeft trouwens niks met dixons nl te maken meer)
Ik vind het goed van je dat je probeerd nog wat wijsheid binnen de Dixons te krijgen _/-\o_ 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

tis gewoon allemaal bull hoor.. gisteren was het nog niewes dat in UK de gamecube juist supergoed verkoopt en alle dope games zijn uiyverkocht.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

Ik weet waarom dixons dr mee kapt,ze hebben een hele grote administratieve fout gemaakt.Ik heb 3-4 maanden geleden mn gamecube+sunshine en memkaart daar voor 219 euro gekocht, terwijl die nu nog overal 259 ofzo is(nu bij de dixons ook)
Sukkels hadden hem veels te goedkoop verkocht waarschijnlijk heeft nintendo gewoon het contract met dixons daarom verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 11:43
het metroid pack staat gewoon nu al op hun site! als ze m als 1e hebben haal ik m ofcourse daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Deze site geeft een iets genuanceerder beeld over Dixons en Nintendo. Erg aardige site overigens en prettiger om de lezen dan gamers.nl.

http://main.insidegamer.nl/

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit al lang bij mijn favorieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

van insidegamer:
Op het forum van Cube-Europe heeft bezoeker iets interessants gepost. De beste man heeft Nintendo of UK opgebeld en daar blijken een paar interessante feiten in te zitten:

I just got off the phone with Nintendo UK and I've had some pretty interesting news...firstly let me say that I'm not gonna post some bulls*** here, it's what I've been told by a Nintendo employee and being a fanboy, I really wouldn't post lies about them. The Nintendo employee told me that Dixons Stores Group (which consists of PC World, Currys, Dixons) weren't going to stock the Nintendo modem and broadband adaptor. Nintendo didn't like that so they said that they wouldn't let them sell the GBA SP, and if Dixons Stores Group are not going to sell some GC stuff they might as well not sell any Nintendo products (SP being the most important here because it's gonna be a big money maker when it's released in 3 weeks). What I've just posted is not EXACTLY word for word, but a cut down of what the guy told me, but it is the truth. He finished by saying that there hasn't been a FINAL decision to drop the GameCube by Dixons Group and that Nintendo and Dixons Stores Group are currently in talks.

Dixons Stores Group en Nintendo zijn dus een beetje ruzie aan het maken. Dit nieuws zal voor velen een opluchting zijn. Binnenkort meer over deze kwestie!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Weer lekker nieuws van Gamer.nl dan. Die lui zoeken gewoon naar de slechte berichten of hoe zit het?

Wat mij trouwens een goede lijkt is als Nintendo de Modem en BB adapter aanbieden als VIP 24:7 product. Net als ze met de GBA en Wavebird hebben gedaan. Ik denk dat veel mensen dit wel zeer interessant vinden om 'gratis' online mogelijkheden te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

op zich kunnen wij ook nieuws sturen naar gamers.nl .. misschien moeten we dat is gaan doen ? =)

gewoon nieuws sturen naar ze, dan ligt het iig niet aan het feit dat ze het niet zien, en als ze het dan plaatsen, helpen we de GC community ook nog is !

waaah.. gaat vast werken ;)

stuur dat MP nieuws wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

mensen..monkey ball 1. gewoon GRRRRRR (*^@#*(&^#*& ^(*B IYEIUY )(*^#_*( &@_* (S(*&*&#*_ &B AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH tjonge jonge man... advanced laatste level.. dat heb ik echt neindig lopen spelen.. maar eindelijk gehaald :D

maar exper.. level7 kan ik al niet halen :/ ik vind ut echt zwaaaaard frustrerend :) overgens wel leuk.. maar nu ff niet... morgen maar weer es proberen.. want nu kan ik het spel wel uit me raam gooiuuuh HDO( *^#(DIU PNO@ID+{& {IOun [0uydu2=3-

-----------
het lijkt wel.. nintendo..nieuws.....negatief.. PLAATSEN !!!! nintendo...nieuws...positief...mondje dicht jongens .. ssst... straks horen andere mensen het goede nieuws.... :X ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 11-03-2003 01:03 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe Yohann :)
advanced laatste level is prima te doen , tikje naar rechts en als de platformpjes netjes op een lijn staan rechtdoor. Expert level 7 is een stuk lastiger maar is met veel gelduld ook te halen :)

Dixons heb ik allang geen respect meer voor. Mijn broertje had een xbox daar gekocht met een hardware fout. 't heeft meer dan 2 maanden geduurd voordat dixons het ding uit de doos achterin de winkel heeft gehaald om 'm naar microsoft op te sturen voor reparatie... Dat kan je een ventje van 13 toch niet aandoen? 2 maanden zonder console? Zelfs niet als 't een xbox is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
yamAUchi schreef op 11 March 2003 @ 00:30:
op zich kunnen wij ook nieuws sturen naar gamers.nl .. misschien moeten we dat is gaan doen ? =)

gewoon nieuws sturen naar ze, dan ligt het iig niet aan het feit dat ze het niet zien, en als ze het dan plaatsen, helpen we de GC community ook nog is !

waaah.. gaat vast werken ;)

stuur dat MP nieuws wel even ;)
Goed plan.... de komende 2 weken ga ik ook al het nieuws dat zich maar aanbiedt doorsturen naar g.nl. Maar ik heb er eigenlijk weinig vertrouwen dat dit nieuws ook daadwerkelijk geplaatst gaat worden.

Is het jullie trouwens ook niet opgevallen dat Douwe hier niks meer heeft gepost... of heeft de reichsfuhrer van g.nl iedereen verboden om ook maar stap in het HGGCT te zetten.

PS: Als eerste nieuwsbericht ga ik de kwestie Dixons-Nintendo voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb ook al eens geprobeert nieuws te submitten (dat van de winst van Nintendo na dat bericht dat ze ermee moesten kappen) bij zowel G.nl als tweakers.net. Maar nooit iets van gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Denk ook niet dat dat soort nieuws er ook snel zal staan.
Ik bedoel wat is de sensatie van positief nieuws over de gamecube he en zeker bij gamers.nl waar ze in mijn ogen 100% ps2/x-box fanboys zijn.

Nee wij nuchtere HGGCT-leden laten ons daar toch niet door beinvloeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Gewoon blijven spammen met nieuws, dan komt t er echt wel te staan. Ze zijn gewoon een beetje hardleers daar ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nieuwe gamecube kleur?

hehe hier 2 pics van een debug unit... in een wazige kleur

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/gen001456.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/gen001455.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeer WREDE PICS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yamAUchi schreef op 10 maart 2003 @ 20:26:

Idd waarom zetten ze het goede nieuws er ook niet even neer dan? :? Maarja zodra je daar over begint dan ligt gelijk heel gamer.nl over je heen. :/
Fred_Perry schreef op 11 March 2003 @ 07:36:
[...]

Goed plan.... de komende 2 weken ga ik ook al het nieuws dat zich maar aanbiedt doorsturen naar g.nl. Maar ik heb er eigenlijk weinig vertrouwen dat dit nieuws ook daadwerkelijk geplaatst gaat worden.

Is het jullie trouwens ook niet opgevallen dat Douwe hier niks meer heeft gepost... of heeft de reichsfuhrer van g.nl iedereen verboden om ook maar stap in het HGGCT te zetten.

PS: Als eerste nieuwsbericht ga ik de kwestie Dixons-Nintendo voorleggen.
dat zal toch wel niet. ;) Maar idd we kunnen wel gezamelijk iets doen waardoor gamer.nl misschien ook eens wat meer positief nieuws gaat brengen over de cube. :)

[ Voor 43% gewijzigd door schnumi op 11-03-2003 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 11 March 2003 @ 10:55:
nieuwe gamecube kleur?

hehe hier 2 pics van een debug unit... in een wazige kleur

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat soort dingen zijn goud waard als ze op ebay belanden dev kits.
Stond laatst een dev kit van de dreamcast op is voor 1300$ verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik zat net nog eens te denken aan PSO... en ik las dat het zonder keyboard eigenlijk niet waard is om te spelen...
kosten worden dan 60 (spel) + 60 (bbmodem) + 12x9 (abo) + 60 (import keyboard) = 288 euro om een jaartje PSO te spelen...
is me dan toch wel ietsje te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

wat is PSO?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phantasy Star Online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een online action game. zoek maar bij google naar phantasy star online.
of zie www.pso-world.com

en zonder toetsenbord is het inderdaad bagger ik heb het op de DC 1jaar gespeeld en het is te gek die game daarom heb ik al een toetsenbord van liksang voor de cube!
de ascII keyboard controller is wel $79,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:57
Phantasy Star Online ;)

edit:
Schnumi is sneller. :X
schnumi schreef op 11 March 2003 @ 11:49:
[...]

faster than lightning!! :+ :Y)
Ja, zo snel ben ik niet :Y)

[ Voor 45% gewijzigd door BloodKnight op 11-03-2003 11:56 ]

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BloodKnight schreef op 11 March 2003 @ 11:47:
[...]

Phantasy Star Online ;)

edit: Schnumi is sneller. :X
faster than lightning!! :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 11 maart 2003 @ 11:31:
hmm ik zat net nog eens te denken aan PSO... en ik las dat het zonder keyboard eigenlijk niet waard is om te spelen...
kosten worden dan 60 (spel) + 60 (bbmodem) + 12x9 (abo) + 60 (import keyboard) = 288 euro om een jaartje PSO te spelen...
is me dan toch wel ietsje te duur
Daarom ben ik blij dat ik pso al een behoorlijke tijd heb op mijn DC, ik heb het dan nog nooit online gespeeld , maar ik gebruik wel het dc keyboard ipv controller en ik kan me voorstellen dat bij online spelen het helemaal een must is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hmmm, als je voor PSO een keyboard wilt gebruiken moet je die dan gebruiken in plaats van de normalen controller? Of je kun je het keyboard ook je een andere poort prikken.

Want als je met zo'n grote plank moet zitten is het ook geen feest.

Phuse, je moet ook wel een beetje meenemen dat je dat keyboard en modem ook voor de toekomstige games kunt gaan gebruiken (die er hopelijk toch wel zullen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

heeft iemand btw. RE0 al? en hoe is tie? ik krijg em donderdag pas :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op 11 March 2003 @ 13:03:
heeft iemand btw. RE0 al? en hoe is tie? ik krijg em donderdag pas :(
Ik had hem al sinds de Freeloader uit is (US versie dus).
Ik was er helemaal weg van. Ik vond deel 1 al super en deze is zowat nog beter. Het character switchen is koel en het verhaal is super. Ik kan iig niet wachten totdat deel 4 er is (ik heb inmiddels 2 & 3 ook maar die laten hun leeftijd opeens wel heeeeeeeeel erg zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
FF een vraagje aan iemand die MP heeft.

Hoeveel memory blocks heeft dit spel nodig, mij card zit namelijk bijna vol en ik heb geen zin om een oude saves er vanaf te gooien. ;)

Want de 21e zal ik zeker MP in huis halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vanitas op 11-03-2003 13:33 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

.Default. schreef op 11 March 2003 @ 13:32:
FF een vraagje aan iemand die MP heeft.

Hoeveel memory blocks heeft dit spel nodig, mij card zit namelijk bijna vol en ik heb geen zin om een oude saves er vanaf te gooien. ;)

Want de 21e zal ik zeker MP in huis halen.
2 blocks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op 11 March 2003 @ 13:31:
[...]

Ik had hem al sinds de Freeloader uit is (US versie dus).
Ik was er helemaal weg van. Ik vond deel 1 al super en deze is zowat nog beter. Het character switchen is koel en het verhaal is super. Ik kan iig niet wachten totdat deel 4 er is (ik heb inmiddels 2 & 3 ook maar die laten hun leeftijd opeens wel heeeeeeeeel erg zien)
heb je ook al enig idee wanneer 2 en 3 officiëel in nederland uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Thnx, nu heb ik nog wat geld over voor wat anders. >:)

Weet iemand trouwens nog wat mooie aanbiedngen??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op 11 maart 2003 @ 13:37:
[...]

heb je ook al enig idee wanneer 2 en 3 officiëel in nederland uitkomen?
Ik geloof in Mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Volgens mij heeft Gamer.nl gewoon een goede Cube+GBA nieuwsposter nodig. Submitten is vrij zinloos omdat ik het al meerdere malen heb meegemaakt dat mijn ingezonden cube nieuws gewoon niet gepost wordt, of veel later, door Douwe. (zonder bedankje btw ;) )
Misschien moet iemand van hier maar eens solliciteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Mooi daz rond mijn verjaardag.
Maar zelda komt dan ook en ik kan er maar een vragen :(

Ik zal wel moeten gaan sparen ;)

Edit: Komt Code Veronica ook nog??

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 11-03-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ach ja, het is ook meer voor de heb want op de pc heb ik beide al zo'n 1000x keer uitgespeeld. Maar helaas kan capcom niet zo goed pc programmeren en lopen ze op mijn XP bak met gf4 niet meer goed. Dus voor de collectie zullen ze toch aangeschaft moeten gaan worden.
Nu maar hopen dat camcom er toch nog wat leuke extra's in stopt en ze een beetje opleukt. Ik koop ze toch wel maar als ze het niet doen zal ik me toch een beetje bekocht gaan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
rajackar schreef op 11 March 2003 @ 14:03:
[...]

ach ja, het is ook meer voor de heb want op de pc heb ik beide al zo'n 1000x keer uitgespeeld. Maar helaas kan capcom niet zo goed pc programmeren en lopen ze op mijn XP bak met gf4 niet meer goed. Dus voor de collectie zullen ze toch aangeschaft moeten gaan worden.
Nu maar hopen dat camcom er toch nog wat leuke extra's in stopt en ze een beetje opleukt. Ik koop ze toch wel maar als ze het niet doen zal ik me toch een beetje bekocht gaan voelen.
Dat heb ik ook, al je die twee blauwe stenen ergens inzet dan staat er ineens ''unable to load blabla'' en dan kapt hij ermee.
Dat is duz wel shit, maar ach ik denk dat ik ze misschien wel een keer ga halen voor de Cube.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.