Uhm, werken 
Tis maar een idee....
Tis maar een idee....
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 56410
klopt ja.. ik ben heel Amsterdam Centrum doorgelopen en vond hem pas in de allerlaatste Free record shop.. (die achterin de stad bij Pathé City)Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 15:29:
[...]
beetje ver vanuit almere, heb nu verschillende winkels in amsterdam / hilversum / lelystad / almere gebeld en nergens hebben ze hem , ja de modems maar die kan ik in almere ook wel kopen
[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 10-03-2003 17:01 ]
This space is occupied
Zal je wel op de hoogte houdenTheEvilCuber schreef op 10 March 2003 @ 16:59:
[...]
klopt ja.. ik ben heel Amsterdam Centrum doorgelopen en vond hem pas in de allerlaatste Free record shop.. (die achterin de stad bij Pathé City)
heb je ook de modem???
lijkt me wel dope om te weten hoe druk het daar is.. ik kan me er namelijk niks bij voorstellenken alleen maar counter-strike online
Anoniem: 51765
of je kan MK:DA weer verkopenAnoniem: 51765 schreef op 10 maart 2003 @ 17:23:
Ai... Ik probeer net een cd met de pin te betalen: maximum bereikt. Hoe moet dat nou met Metroid?! Zal ik een weekje extra moeten wachten tot mn stufi binnen is
Ja hoor. Kheb alleen nog maar Konquest gedaan om iedereens moves te zien en alle characters te unlocken, arcade mode is hierna pas aan de beurtRSP schreef op 10 March 2003 @ 17:36:
[...]
heeft het dan nog replay value dan?(tenzij je vaak met vrienden gamed natuurlijk)
houd ons op de hoogte ben echt benieuwt.Anoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 17:10:
[...]
Zal je wel op de hoogte houden, zal later vandaag wat posten over PSO online , zo eerst even eten en wat kleine dingen doen (kamer schoonmaken hehe) dan PSO online proberen
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
KrantenbaanAnoniem: 59687 schreef op 10 March 2003 @ 18:06:
[...]
Ik ben nog maar 13 dsu mag eigenlijk nog niet in een supermarkt werken
Anoniem: 42873
This space is occupied
Het is toch nog niet bekend of het om een remake gaat, toch? Het laatse wat ik heb gehoord dat Nintendo en Konami samenwerken aan een MGS. Er werd niet bij gezegd om welke het gaat.TheEvilCuber schreef op 10 March 2003 @ 18:58:
dat is toch die remake!!!
k hoop het want MGS was ech teen van de beste spellen (of interactieve filmpjes) ooit
Anoniem: 34124
This space is occupied
Anoniem: 51617
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 10-03-2003 19:14 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Games winkel in lelystad , de modem zelf kopen is nog niet zo'n ramp heb ik gemerkt die hebben de meeste winkels wel maar PSO was echt even zoekenAnoniem: 34124 schreef op 10 March 2003 @ 19:30:
kewl elander, maar waar heb jij je modem gehaald?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 10-03-2003 19:37 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Anoniem: 50624
Volgens mij wel.Anoniem: 50624 schreef op 10 March 2003 @ 20:04:
Nogmaals
Zijn er al andere online spellen naast PSO aangekodigd voor de cube, PSO lijkt me nl. niets
En kan je een EU BB adapter gebruiken met een US cube?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
nu ik jullie reakties lees, lijkt t me allemaal wel leuk, maar wat kost t allemaal?Deddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 20:08:
Alrighty piepels. Het gaat weer lekker hard.
Elander, ik ben ook geregled in de avond online. Mijn character heet Deddiekoel. Ik stel voor om een GCT team op te zetten. Laten we hier een schip en box afspreken en een game met password maken!
Lijkt mij wel lachen. Ik ben inmiddels bij het derde gebied (mine) aanbelandt. Game rokt.
Ik kende ook alleen CounterStrike van online gamen en dat vond ik maar nix. Maar dit lijkt veel meer op Diablo 2 (2e spel dat ik ooit online heb gespeeld) alleen dan in 3D. Je kunt met teams van 4 de verhaallijn doorlopen en ondertussen enorm veel beesten in elkaar hakken. Het leukste vindt ik wel de ontwikkeling van je karakter en de vele subquests!
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[ Voor 19% gewijzigd door yamAUchi op 10-03-2003 20:34 ]
Goede ideeDeddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 20:08:
Alrighty piepels. Het gaat weer lekker hard.
Elander, ik ben ook geregled in de avond online. Mijn character heet Deddiekoel. Ik stel voor om een GCT team op te zetten. Laten we hier een schip en box afspreken en een game met password maken!
Lijkt mij wel lachen. Ik ben inmiddels bij het derde gebied (mine) aanbelandt. Game rokt.
Ik kende ook alleen CounterStrike van online gamen en dat vond ik maar nix. Maar dit lijkt veel meer op Diablo 2 (2e spel dat ik ooit online heb gespeeld) alleen dan in 3D. Je kunt met teams van 4 de verhaallijn doorlopen en ondertussen enorm veel beesten in elkaar hakken. Het leukste vindt ik wel de ontwikkeling van je karakter en de vele subquests!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 56410 op 10-03-2003 20:49 ]
ja na de eerste 30 dagen 8,95 euro per maand (server kosten etc)Capibara schreef op 10 March 2003 @ 20:19:
[...]
nu ik jullie reakties lees, lijkt t me allemaal wel leuk, maar wat kost t allemaal?
bb adapter 49.95
pso 59.95
en zijn er nog meer kosten
Welke server zit je nu dan (50 hz??) want dan kommik je wel ff helpen. Ook kun je ondertussen ff wat quests van de Hunter's guild doen!Anoniem: 56410 schreef op 10 maart 2003 @ 20:36:
[...]
Goede idee, ben nu net pas lvl 4 heb het forrest gedeelte afgerond (het boss gevecht was zo super !)
Ik speel op de 50hz server in box 1 op het moment (wel lekker dat me cube in me netwerk staat kan ik nog gotten ook in de tussen tijd)
Edit
Cave 1 ben ik nu dus , helaas kan ik alleen niet of nauwelijks die monsters daar doden (doe maar 1 dmg schade of zelfs 0)
anders zie ik je om half 10 op die 50hz server 1ste box en maken we samen even een gameDeddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 21:06:
[...]
Welke server zit je nu dan (50 hz??) want dan kommik je wel ff helpen. Ook kun je ondertussen ff wat quests van de Hunter's guild doen!
zo is gamers.nl altijd al geweest. niet echt objectief ofzo daaro.yamAUchi schreef op 10 March 2003 @ 20:26:
edit : zit weer even op de gamers.nl site te kijken, maar eigenlijk is dit weer 'negatief' nieuws, en dat terwijl ik bijv. het nieuws dat metroid prime geupdate uitgebracht gaat worden, nergens kan vinden, dat vind ik toch wel een beetje erg raar hoor
Anoniem: 23844
So true, wordt een beetje eentonig de laatste tijd.yamAUchi schreef op 10 March 2003 @ 20:26:
dat is in engeland al gebeurd, kwam dixons met een 25% korting-aanbieding, dus misschien nu je kans om die RGB kabel voor goedkoper te halen =)
zelf vind ik het niet zo erg, heb wel is wat bij de dixons gekocht, maar meestal zijn ze _en_ duurder, _en_ hebben ze minder spellen erin.
in engeland is er verder ook niets aan de hand, je kan alleen geen GC spullen meer kopen bij de Dixons (en nog 2 andere ketens, van de Dixons moedermaatschappij), dus hier valt het ook allemaal wel mee
over een kwart/half jaar ofzo hebben ze vast wel weer GC spullen
("you don't know what you miss, till it's gone")
edit : zit weer even op de gamers.nl site te kijken, maar eigenlijk is dit weer 'negatief' nieuws, en dat terwijl ik bijv. het nieuws dat metroid prime geupdate uitgebracht gaat worden, nergens kan vinden, dat vind ik toch wel een beetje erg raar hoor
Dikke baggerDixons haalt GameCube producten uit de schappen
Vlak voor de lancering van twee grote Nintendo games: Metroid Prime en The Legend of Zelda: The Wind Waker komt winkelketen Dixons met een radicale actie: in alle Dixons filialen moet de GameCube plaatsmaken voor andere zaken. Het van oorsprong Britse bedrijf zegt de verkopen van de spelcomputer weinig hoopvol te vinden, en zich volledig te willen concentreren op de PlayStation2 en Xbox. Mocht de GameCube in de toekomst als een dolle gaan verkopen, bestaat de mogelijkheid dat de winkelketen de GameCube opnieuw in het assortiment opneemt. Echter, de kans dat dat gebeurd is vrij nihil.
Niet alleen de GameCube hardware verdwijnt uit de schappen, ook de games en accessoires verdwijnen.
Alrighty!Anoniem: 56410 schreef op 10 maart 2003 @ 21:09:
[...]
anders zie ik je om half 10 op die 50hz server 1ste box en maken we samen even een game(zie ik je in die lobby )
[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 10-03-2003 22:01 ]
zie bovenstaande reacties.
En er stond wel een stukje dat je voor Midtown Madness level kon gaan downloadenyamAUchi schreef op 10 March 2003 @ 20:26:
[ Voor 12% gewijzigd door Fred_Perry op 10-03-2003 22:07 ]
Ik zie bij ship alleen 01:EU/fomalhaut staanDeddiekoel schreef op 10 March 2003 @ 21:17:
[...]
Alrighty!
Even voor het algemeen (anders misbruiken we het forum).
Login tijd (dagelijks): 21:30
Schip: Alphard
Block: 01
Teamnaam: GoT( met eventueel een nummer)
Password (om niet GoT'ers buiten te houden): cube
Wil je ander schip meldt het dan, zodat het kan aanpassen.
[ Voor 51% gewijzigd door Deddiekoel op 10-03-2003 22:02 ]
[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 10-03-2003 22:25 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Whhahahaa... ik snap precies waar je naar toe wiltPhusebox schreef op 10 March 2003 @ 22:22:
haha dixons zuigt echt bigtime man...
veel te hoge prijzen tellen die gasten... alleen domme mensen kopen daar wat
nogal logisch dat de ps2 en xbox het beter doen bij hun!
juist... de 'harde' waarheidFred_Perry schreef op 10 March 2003 @ 22:26:
[...]
Whhahahaa... ik snap precies waar je naar toe wilt
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
je praat dan ook wel over een heel ander soort winkel een winkel met max 10 filialen of 1 met 100 + zit wel een boel verschil in , verder jammer maar dan kopen we de games toch gewoon ergens anders ?DarK_M schreef op 10 maart 2003 @ 22:30:
Je kan ook veel beter naar zaken als Nedgame en Dimensionplus gaan maarja dan moet je wel zo'n winkel in de buurt hebben die lui richten zich dus alleen maar op games en consoles vaak kan je daar de spellen al een dag voordat ze uit zijn krijgen... bewijst toch maar weer dat Dixons het echt alleen maar voor het geld doet terwijl dit soort zaken het meer voor de gamers doen.. kijk alleen maar eens naar de de toch nog wel redelijk grote collectie Dreamcast games die ze bij Nedgame nog in het assortiment hebben die zul je bij Dixons nooit tegenkomen.
Betaal gemiddeld per maand 20 euro , heb gelukkig niet al die accounts aan staan zeg maar , anders zou ik behoorlijk leeglopen en me niet kunnen concentreren op 1 mmorpg , het zijn gewoon wat dingen die ik gehaald heb sinds ik mmorpg's speelblakez schreef op 10 March 2003 @ 22:37:
ff totaal off-topic vraagje aan Elander hoor, maar ben er best nieuwsgierig naar.. Ik zie in je sign dat je een mmorpg junky ben..Maar hoeveel betaal je nu in de maand voor alles bij elkaar? Toch wel redelijk wat lijkt mij.. Of wil je dat hier niet vertellen?
Ik vind het goed van je dat je probeerd nog wat wijsheid binnen de Dixons te krijgenAnoniem: 56410 schreef op 10 March 2003 @ 22:47:
Wat ik trouwens wel grappig vind is dat ik bij dixons werk in almere en nog niks heb gehoord van hoe en wat met de gamecubedus zover ik weet is er nog niks officieels voor dixons nederland (dixons uk heeft trouwens niks met dixons nl te maken meer)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
This space is occupied
Anoniem: 75298
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Op het forum van Cube-Europe heeft bezoeker iets interessants gepost. De beste man heeft Nintendo of UK opgebeld en daar blijken een paar interessante feiten in te zitten:
I just got off the phone with Nintendo UK and I've had some pretty interesting news...firstly let me say that I'm not gonna post some bulls*** here, it's what I've been told by a Nintendo employee and being a fanboy, I really wouldn't post lies about them. The Nintendo employee told me that Dixons Stores Group (which consists of PC World, Currys, Dixons) weren't going to stock the Nintendo modem and broadband adaptor. Nintendo didn't like that so they said that they wouldn't let them sell the GBA SP, and if Dixons Stores Group are not going to sell some GC stuff they might as well not sell any Nintendo products (SP being the most important here because it's gonna be a big money maker when it's released in 3 weeks). What I've just posted is not EXACTLY word for word, but a cut down of what the guy told me, but it is the truth. He finished by saying that there hasn't been a FINAL decision to drop the GameCube by Dixons Group and that Nintendo and Dixons Stores Group are currently in talks.
Dixons Stores Group en Nintendo zijn dus een beetje ruzie aan het maken. Dit nieuws zal voor velen een opluchting zijn. Binnenkort meer over deze kwestie!
This space is occupied
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 11-03-2003 01:03 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Goed plan.... de komende 2 weken ga ik ook al het nieuws dat zich maar aanbiedt doorsturen naar g.nl. Maar ik heb er eigenlijk weinig vertrouwen dat dit nieuws ook daadwerkelijk geplaatst gaat worden.yamAUchi schreef op 11 March 2003 @ 00:30:
op zich kunnen wij ook nieuws sturen naar gamers.nl .. misschien moeten we dat is gaan doen ? =)
gewoon nieuws sturen naar ze, dan ligt het iig niet aan het feit dat ze het niet zien, en als ze het dan plaatsen, helpen we de GC community ook nog is !
waaah.. gaat vast werken
stuur dat MP nieuws wel even
Anoniem: 5577
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Idd waarom zetten ze het goede nieuws er ook niet even neer dan?yamAUchi schreef op 10 maart 2003 @ 20:26:
dat zal toch wel niet.Fred_Perry schreef op 11 March 2003 @ 07:36:
[...]
Goed plan.... de komende 2 weken ga ik ook al het nieuws dat zich maar aanbiedt doorsturen naar g.nl. Maar ik heb er eigenlijk weinig vertrouwen dat dit nieuws ook daadwerkelijk geplaatst gaat worden.
Is het jullie trouwens ook niet opgevallen dat Douwe hier niks meer heeft gepost... of heeft de reichsfuhrer van g.nl iedereen verboden om ook maar stap in het HGGCT te zetten.
PS: Als eerste nieuwsbericht ga ik de kwestie Dixons-Nintendo voorleggen.
[ Voor 43% gewijzigd door schnumi op 11-03-2003 11:15 ]
Dat soort dingen zijn goud waard als ze op ebay belanden dev kits.Phusebox schreef op 11 March 2003 @ 10:55:
nieuwe gamecube kleur?
hehe hier 2 pics van een debug unit... in een wazige kleur
[afbeelding]
[afbeelding]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Phantasy Star Online.rajackar schreef op 11 March 2003 @ 11:36:
wat is PSO?
Anoniem: 34124
Phantasy Star Onlinerajackar schreef op 11 March 2003 @ 11:36:
wat is PSO?
Ja, zo snel ben ik niet
[ Voor 45% gewijzigd door BloodKnight op 11-03-2003 11:56 ]
Omae wa mō shindeiru.
faster than lightning!!
Daarom ben ik blij dat ik pso al een behoorlijke tijd heb op mijn DC, ik heb het dan nog nooit online gespeeld , maar ik gebruik wel het dc keyboard ipv controller en ik kan me voorstellen dat bij online spelen het helemaal een must is.Phusebox schreef op 11 maart 2003 @ 11:31:
hmm ik zat net nog eens te denken aan PSO... en ik las dat het zonder keyboard eigenlijk niet waard is om te spelen...
kosten worden dan 60 (spel) + 60 (bbmodem) + 12x9 (abo) + 60 (import keyboard) = 288 euro om een jaartje PSO te spelen...
is me dan toch wel ietsje te duur
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik had hem al sinds de Freeloader uit is (US versie dus).rajackar schreef op 11 March 2003 @ 13:03:
heeft iemand btw. RE0 al? en hoe is tie? ik krijg em donderdag pas
[ Voor 12% gewijzigd door Vanitas op 11-03-2003 13:33 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
2 blocks..Default. schreef op 11 March 2003 @ 13:32:
FF een vraagje aan iemand die MP heeft.
Hoeveel memory blocks heeft dit spel nodig, mij card zit namelijk bijna vol en ik heb geen zin om een oude saves er vanaf te gooien.
Want de 21e zal ik zeker MP in huis halen.
heb je ook al enig idee wanneer 2 en 3 officiëel in nederland uitkomen?Deddiekoel schreef op 11 March 2003 @ 13:31:
[...]
Ik had hem al sinds de Freeloader uit is (US versie dus).
Ik was er helemaal weg van. Ik vond deel 1 al super en deze is zowat nog beter. Het character switchen is koel en het verhaal is super. Ik kan iig niet wachten totdat deel 4 er is (ik heb inmiddels 2 & 3 ook maar die laten hun leeftijd opeens wel heeeeeeeeel erg zien)
Thnx, nu heb ik nog wat geld over voor wat anders.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik geloof in Meirajackar schreef op 11 maart 2003 @ 13:37:
[...]
heb je ook al enig idee wanneer 2 en 3 officiëel in nederland uitkomen?
Anoniem: 58392
Mooi daz rond mijn verjaardag.
[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 11-03-2003 14:02 ]
ach ja, het is ook meer voor de heb want op de pc heb ik beide al zo'n 1000x keer uitgespeeld. Maar helaas kan capcom niet zo goed pc programmeren en lopen ze op mijn XP bak met gf4 niet meer goed. Dus voor de collectie zullen ze toch aangeschaft moeten gaan worden.
Dat heb ik ook, al je die twee blauwe stenen ergens inzet dan staat er ineens ''unable to load blabla'' en dan kapt hij ermee.rajackar schreef op 11 March 2003 @ 14:03:
[...]
ach ja, het is ook meer voor de heb want op de pc heb ik beide al zo'n 1000x keer uitgespeeld. Maar helaas kan capcom niet zo goed pc programmeren en lopen ze op mijn XP bak met gf4 niet meer goed. Dus voor de collectie zullen ze toch aangeschaft moeten gaan worden.
Nu maar hopen dat camcom er toch nog wat leuke extra's in stopt en ze een beetje opleukt. Ik koop ze toch wel maar als ze het niet doen zal ik me toch een beetje bekocht gaan voelen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq