BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Grab shell dude!
Anoniem: 42873
Volgens mij heeft hij nog gelijk ook, zeggen de namen Goldeneye, Perfect Dark, Halo etc. je iets??
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 19-03-2003 19:49 ]
Prima dat je het niet leuk vind.. Maar ik vind het maar loos geblaat zonder enige onderbouwing aangezien je het niet eens geprobeerd hebt...Anoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 19:40:
ik zal mij vebeteren deddiekoel FPA
heet geen wat mij ook niet trekt en dat komt
alleen omdat het first person cam op console is get it
ander mensen zullen dit een geweldige game vinden prima heb ik geen problemen mee
maar accepteer ook dat er mensen zijn die net zo als mij een prbleem hebben met de first person console combinatie ok ? ja ? ok dan
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja idd, ik geloof niet dat jeAnoniem: 42873 schreef op 19 March 2003 @ 19:48:
Volgens mij heeft hij nog gelijk ook, zeggen de namen Goldeneye, Perfect Dark, Halo etc. je iets??
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Okee, laatste poging.Anoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 19:40:
ik zal mij vebeteren deddiekoel FPA
heet geen wat mij ook niet trekt en dat komt
alleen omdat het first person cam op console is get it
ander mensen zullen dit een geweldige game vinden prima heb ik geen problemen mee
maar accepteer ook dat er mensen zijn die net zo als mij een prbleem hebben met de first person console combinatie ok ? ja ? ok dan
Je moet je niet blind staren op de FP cam. Het spel is eigenlijk een third-person platform adventure. Het speelt ook precies zo. Alleen sta je niet tegen de rug van Samus aan te kijken maar kijk je (letterlijk) door haar ogen.
Ik snap dat je FPS op een console ruk vindt. Maar er is hier geen sprake van lopen en kijken dat los is te besturen. Je bestuurd Samus alleen met je controlstick. Als je wilt rondkijken moet je eerst stil staan en dan met R-ingedrukt rondkijken. Precies zoals dit ook het geval is bij bijv. Tomb Raider.
Zelda is een adventure game. Omdat MP dus gebruikt maakt van het FP perspectief heeft het het predikaat FPA gekregen. Dit is op zich erg leuk maar alleen als je het los kunt zijn van zijn FPS broertje. MP is veel meer een adventure game dan een FPS. Nogmaals je moet je niet blind staren op het gebruikte perspectief.
Koop hem anders bij de FRS, dan kun je hem 2 weken spelen en dan alsnog ruilen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 60580
sarcastish bedoelt afijn hier iets om het goed te maken weet niet of iemand het al gezien heeft maar dit is zekers te weten een erug stoer f-zero filmpie
http://www.f-zero.jp/movie/mpeg/whf_l.mpg
beetje kinderachtige reactie hoorAnoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 19:42:
[...]
correctie de beste shooters komen van de pc (Commendor , Amiga enz enz )
ga niet meepraten met de grote mensen discussie als je niet weet waar je over aan het lullen bent

van gamerankings.com:
-Goldeneye 95.9%
-Halo 95.4%
-Perfect Dark 94.9%
-TimeSplitters 2 91.2%
om er een paar te noemen
op de pc heb je naast Half life bijna alleen maar goed ''shiet voor je leven'' spellen zoals UT en Q3
This space is occupied
enja dat fzero movietje is eg vet.. mooie rock muziek
This space is occupied
Die game gaat ZOOOOOOOOOOOOO vet worden!
Anoniem: 60580
maar wel waar het allemaal mee begon maar weet je genoeg over wel of geen fps op de cube laten we aleen cube doen daar is deze topic voor gamaakt jah toch
Het is een heleboel schieten dus je indruk is juist. Overigens wil ik je aansporen MP te kopen, want je vindt het waarschijnlijk niks en dan kan ik hem vast voor een zacht prijsje van je overnemen, toch?Phusebox schreef op 19 March 2003 @ 17:07:
en je zegt dat er helemaal niet veel schieten aan te pas komt?
alle filmpjes die ik heb gezien waren knallen knallen en nog eens knallen
dus dan hebben ze me gewoon een verkeerd beeld gegeven door die filmpjes?
Hier een health tip voor dat lange stuk in de mines:Elroy schreef op 19 March 2003 @ 18:21:
Arghhhhhhhhh *(#^#^$#@%^*(
In die half-pipe room met 2 grote fans aan de uiteinden en het schadelijke groene gas komt een oneindige stroom Puffers uit het plafond. Als je op het randje van half-pipe en de gang naar de volgende room gaat staan, kan het gas je niet raken en kun je de Puffers neerschieten en met je Charge Beam de pickups naar je toe trekken. Zo kun je dus je health regeneraten. |
Duurt even maar het werkt uitstekend
Verder proberen maar 1 Beam Pirate per keer aan te vallen (soms kan dat niet) en veel gebruik maken van obstakels/snel om een hoekje schieten en je Charge Beam. Dan is het allemaal niet zo moeilijk.
Brought to you by D³, your friendly neighbourhood Metroid Prime helper!
[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 19-03-2003 20:14 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Niet dat het 1 van ons veel kan schelen, maar je bent vooral door je laatste opmerking toch wel vrij onsympathiek overgekomen. Nu ja, ik heb me al eerder in mensen vergist, hopelijk is dat nu ook het geval...
Anoniem: 75298
Die Plant, waar je die zonnecollectoren moet omschieten |
zonnecollector |
plant om |
naar die spot om de bom te leggen |
Komt die plant net bij zn bewust zijn |
Zonnecollectoren terug |
Mja ik was toen al bijna dood.. dus vlak daarna helemaal dood......
klote zooi.. is er geen trucje voor
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
omg! Wat verschrikkelijk irritant als je zo typt met die spoilerblokjesReCreator schreef op 19 March 2003 @ 21:00:
Ik was net bijin MP. En ikke maar schieten en schieten, nou had ik de eerste
kapot, kwamen er 2, 3, 4..... Nou goed d8 ik.... viel die
dus ik ren dacht ik lekker snel
kon ik em toch nie zo snel vinden.... klote zooi... dus ik zie em en ik rennen.... wat denk je...
en schopt ie ff lekker alle
op zn plaats....
maar ff ge-edit. Want je zag alles wat er onder die spoilerblokjes stond
[ Voor 14% gewijzigd door Crashman op 19-03-2003 21:20 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
MP een FPS.. of FPA....
Ik heb er nog wel een paar leuke puntjes op....
1. Je moet em spelen dan oordelen.... (filmpje kijken telt niet.... overgens zijn de graphics dan nie zo mooi)
2. Het is al 3 jaar bekend dat MP een FPA is... ne ja.. ze hebben zich eraan gehouden...
Het verschil tussen de klassieke FPS, en zn broertje FPA....
FPS = vaak (let op! niet altijd dus....) verstand op nul en knalluh maar op alles wat neigt te bewegen... en hou je een beetje aan de spellijn want dan ljkt er een verhaal in te zitten wat misschien nog boeiend ook is als je er lang over nadenkt....
FPA = Nie weten wat je doet.... de boel verkennen, aantekeningen maken waar je geweest bent... soms lekker uren dwalen omdat je vast zit in het spel... je hebt er een beetje hersens voor nodig (en ook gebruiken bedoel ik) ... en dat in FP modus
En bij MP... ik kan wel een kleine indruk geven.... hoe ik het heb ervaren...
MP is master..... je komt op een totaal onbekende planeet... je moet alles scannen en opslaan wat je tegenkomt (moet niet, mag wel) je komt mogelijke vijanden tegen die jouw inderdaad ook aanvalt... je schiet em dood (druk op L richten gaat vanzelf en druk een aantal keren op A, is nie echt een FPS eigenschap Master toch? |
Het is dus geen Ik-heb-de-te-lange-intro-gezien-ik-wil-nu-moorden spel
zoo.... mijn mening
Was misschien nie de bedoeling...Crashman schreef op 19 maart 2003 @ 21:18:
[...]
omg! Wat verschrikkelijk irritant als je zo typt met die spoilerblokjesJe dwingt mensen gewoon om die tekst te selecteren, anders is er gewoon geen hol uit je post op te maken
edit:
maar ff ge-edit. Want je zag alles wat er onder die spoilerblokjes stond
was wel serieus irritante gast zeg ik je
Anoniem: 23844
Tuurlijk wel, maar is het niet leuker om het zelf uit te zoeken?ReCreator schreef op 19 maart 2003 @ 21:00:
Ik was net bijin MP. En ikke maar schieten en schieten, nou had ik de eerste
Die Plant, waar je die zonnecollectoren moet omschieten kapot, kwamen er 2, 3, 4..... Nou goed d8 ik.... viel die
zonnecollector dus ik ren dacht ik lekker snel
plant om kon ik em toch nie zo snel vinden.... klote zooi... dus ik zie em en ik rennen.... wat denk je...
naar die spot om de bom te leggen en schopt ie ff lekker alle
Komt die plant net bij zn bewust zijn op zn plaats....
Zonnecollectoren terug
En kunnen we niet beter een spoiler topic gaan maken? Al die zwarte balken, word je ook niet vrolijk van
TIP:
Vlak voordat hij weer ontwaakt nadat je hem hebt verdooft moet je hem weer opnieuw verdoven. Makkelijkste manier hiervoor is je charge beam te gebruiken en vervolgens de ga je weer verder met die zonnepanelen. |
Das zeker handigD³ schreef op 19 maart 2003 @ 20:13:
Hier een health tip voor dat lange stuk in de mines:
Duurt even maar het werkt uitstekendIs overigens een truukje wat ook in vorige Metroids voorkwam.
Dat filmpje is oud manAnoniem: 60580 schreef op 19 maart 2003 @ 19:55:
grote mensen discussie was ironish genoeg eenh beetje
sarcastish bedoelt afijn hier iets om het goed te maken weet niet of iemand het al gezien heeft maar dit is zekers te weten een erug stoer f-zero filmpie
http://www.f-zero.jp/movie/mpeg/whf_l.mpg

Je moet wel bij de tijd blijven.. Op dit moment is Soul Calibur II helemaal hot. DOWNLOAD HIER
Verder is de besturing van MP heel goed uitgewerkt en snelle reflexen zoals in online PC shooters zal je voor dit spel niet nodig hebben. Deze besturing is echt perfect uitgewerkt, het is nieuw en dat betekent dus dat je eraan moet wennen maar dat lijkt me logisch
Ik kan me nog wel herinneren dat men het niet zag zitten toen ze voor het eerst hoorde dat MP een first person perspectief zou krijgen. Nou, ik ben harstikke blij dat ze niet naar die boze fans hebben geluisterd want ik denk niet dat MP geschikt is voor third person. Het effect van je helm zou dan weg zijn, de visors zijn dan nutteloos.. en ja, die ogen he... Dat is pas een uber-effect (vooral onder water). Dat effect alleen al rechtvaardigt het First Person-perspectief
MP = beste game op de cube (maar wordt binnenkort onttroond
Iedereen die dit spel niet gaat kopen weet niet wat hij mist. Probeer het dan op z'n minst uit en doe dat zonder verwachtingen! Op die manier is de verassing veel groter en zorg dat je langer dan 4 min kan spelen anders heeft het niet veel nut
Ik stem op GZ. Kan hij ook geen MP spelenPS: Oh ja, wie gaat nu het jubileum topic maken????
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 19-03-2003 21:56 ]

Ook ik mag sinds vandaag aan Metroid Prime ruiken, voelen, zoenen en spelen
Wisten jullie dat...
• Het vandaag één jaar geleden is dat de eerste CubeClub van start ging in Utrecht?
• Ik het laatste exemplaar van mijn gameboer van MP heb...
• Hij nu dus al is uitverkocht...
• Het nog geeneens 21 maart is...
• Ik slechts 55 Euro heb betaald...
• Ik mijn broertje dankbaar ben dat hij hem heeft gehaald...
• Ik anders pas vrijdag had kunnen beginne...
• * GZ zijn teddybeer zijn bed heeft uitgeschopt en nu gaat slapen met Metroid Prime...
• Ik helemaal in een deuk heb gelegen om jullie toen jullie Xenosage probeerden over te halen...
• Ik nu verder ga met MP en jullie voorlopig niet meer zie...
• Ik ook nog aan school verder moet
• Ik de lay-out verneuk, maar daar poep aan heb...
Da wast mien jongs...
Tot ziens, tot Zelda
PS: Oh ja, wie gaat nu het jubileum topic maken???? Als we/jullie zo door posten moet die namelijk morgen het daglicht zien. Ik stem trouwens voor de HGGCT harde kern die D3 introduceerde + de regulars uiteraard. We hebben allemaal wel eens vakantie
Jij pokkeventjeIk stem op GZ. Kan hij ook geen MP spelen
SC2 filmpje is uber. Krijg weer kippevel als ik die Zelda tune hoor.
Uit Dordrecht bij de Gameshop.waar heb je hem vandaan?
[ Voor 18% gewijzigd door GZ op 19-03-2003 22:01 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Bedankt voor de tip ds... ik ga zo ff proberen....Anoniem: 23844 schreef op 19 March 2003 @ 21:27:
[...]
Tuurlijk wel, maar is het niet leuker om het zelf uit te zoeken?
En kunnen we niet beter een spoiler topic gaan maken? Al die zwarte balken, word je ook niet vrolijk van.
TIP:
Vlak voordat hij weer ontwaakt nadat je hem hebt verdooft moet je hem weer opnieuw verdoven. Makkelijkste manier hiervoor is je charge beam te gebruiken en vervolgens de ga je weer verder met die zonnepanelen.
[...]
Das zeker handig, ben nu ook bezig in hard mode (en 100% scan). Ik kan gelijk overnieuw beginnen omdat ik die war wasp ben vergeten te scannen
[...]
Dat filmpje is oud man.
Je moet wel bij de tijd blijven.. Op dit moment is Soul Calibur II helemaal hot. DOWNLOAD HIER![]()
![]()
[waar gebeurt verhaal]
Dat filmpje is zeker kewl
Link gaat dik rulen.. maar die gast in da harnas zag er ook vet uit
waar heb je m vandaan?GolbeZeromus schreef op 19 maart 2003 @ 21:39:
[afbeelding]
Ook ik mag sinds vandaag aan Metroid Prime ruiken, voelen, zoenen en spelen
Wisten jullie dat...
• Het vandaag één jaar geleden is dat de eerste CubeClub van start ging in Utrecht?
• Ik het laatste exemplaar van mijn gameboer van MP heb...
• Hij nu dus al is uitverkocht...
• Het nog geeneens 21 maart is...
• Ik slechts 55 Euro heb betaald...
• Ik mijn broertje dankbaar ben dat hij hem heeft gehaald...
• Ik anders pas vrijdag had kunnen beginne...
• * sharkzor zijn teddybeer zijn bed heeft uitgeschopt en nu gaat slapen met Metroid Prime...
• Ik helemaal in een deuk heb gelegen om jullie toen jullie Xenosage probeerden over te halen...
• Ik nu verder ga met MP en jullie voorlopig niet meer zie...
• Ik ook nog aan school verder moet
• Ik de lay-out verneuk, maar daar poep aan heb...
Da wast mien jongs...
Tot ziens, tot Zelda
PS: Oh ja, wie gaat nu het jubileum topic maken???? Als we/jullie zo door posten moet die namelijk morgen het daglicht zien. Ik stem trouwens voor de HGGCT harde kern die D3 introduceerde + de regulars uiteraard. We hebben allemaal wel eens vakantie
konden ze da nu ni een klein beetje makkelijker maken??? MAAR EEN KLEIN BEETJE? ???
ZO MOEILIJK!!!!!
heb net een uur in een level gestoken. Ben ik er eindelijk, bijna, de shine is verschenen, moetem enkel nog gaan halen, wordt ik door zo'n KUTBEEST vermoordt.... Alles opnieuw...
alles voor niets...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 19-03-2003 21:59 ]
Kijk, ik heb RE nu uitgespeeld (in 12 uur, met Jill) en er stond dat ik een sleutel kreeg voor het schilderij met de andere pakjes erachter.
Maar nu krijg ik die klote kast weer niet open.
Die sleutel zit niet in m'n invertory.
Dus ik naar die deur/schilderij, staat er zoiets dat ik de sleutel niet heb??
Maar waar krijg ik die sleutel nou, krijg je die dan als je iets verder bent??
Of heb ik wat fout gedaan en moet ik de Tyrant opnieuw verslaan, explosief einde trouwens.
En ik heb MP nog niet maar, hopelijk haalt m'n pa hem morgen op bij Nedgame in Apeldoorn en dan ben ik weer Cubed.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
hehe heb precies hetzelfde =) sommige stukjes zijn gewoon te moeilijkAnoniem: 42873 schreef op 19 March 2003 @ 21:58:
AAAARGH, GODVERDOMME, IK HAAT MARIO
konden ze da nu ni een klein beetje makkelijker maken??? MAAR EEN KLEIN BEETJE? ???
ZO MOEILIJK!!!!!
heb net een uur in een level gestoken. Ben ik er eindelijk, bijna, de shine is verschenen, moetem enkel nog gaan halen, wordt ik door zo'n KUTBEEST vermoordt.... Alles opnieuw...
alles voor niets...![]()
![]()
![]()
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Geen truukje, gewoon goed in de gaten houden waar die laatste wortel is en dan de schotels in zo'n volgorde bewerken dat je het dichtst bij die wortel uit komt, eitje |
Ja dat is kloteAnoniem: 23844 schreef op 19 March 2003 @ 21:27:
Das zeker handig, ben nu ook bezig in hard mode (en 100% scan). Ik kan gelijk overnieuw beginnen omdat ik die war wasp ben vergeten te scannen
Woei vet filmpje *maakt icons*.Je moet wel bij de tijd blijven.. Op dit moment is Soul Calibur II helemaal hot.
Voor de liefhebber:

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hmmmz.. Je bent me net voorD³ schreef op 19 maart 2003 @ 22:16:
[...]
Geen truukje, gewoon goed in de gaten houden waar die laatste wortel is en dan de schotels in zo'n volgorde bewerken dat je het dichtst bij die wortel uit komt, eitje Rollen is sneller dan lopen trouwens.
[...]
Ja dat is kloteIk had mn 100% scan run gelukkig in 1 keer goed. Al had het me weinig uitgemaakt als ik hem nog een keer had moeten spelen
[...]
Woei vet filmpje *maakt icons*.
Voor de liefhebber:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heb jij trouwens een FAQ gebruikt voor die 100% scans? Hoeveel vijanden zijn er eigenlijk die je maar 1x tegenkomt? Ik las namelijk net dat je maar 1 mogelijkheid hebt om die War Wasp te scannen en ik had die mini-boss net verslagen
![]() | · * Anoniem: 42873 Prime Time Countdown * · European release in T minus 1 days, 1 hours and 32 minutes. |
Cube's allemaal al weg (129 incl spel

offtopic:D³ schreef op 19 maart 2003 @ 22:16:
[...]
Woei vet filmpje *maakt icons*.
Voor de liefhebber:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik zie op je site nog vele maar meer icons, may i use them?

offtopic:
ik zit echt zwaar te twijfelen, het is wel weer 60 euro
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Dat komt mooi uit want het is geen FPS en wel een adventure.Capibara schreef op 19 maart 2003 @ 22:42:
na de discussie over metroid zit ik nu weer te twijfelen of ik hem wel zou moeten halen. Ik hou NIET van fps, maar wel van adventure EN ik heb nog nooiit een metroid gespeeld.
En bij de mediamarkt kan je hem kopen voor 50 euro.
Problem solved!
Kopen....Capibara schreef op 19 maart 2003 @ 22:42:
na de discussie over metroid zit ik nu weer te twijfelen of ik hem wel zou moeten halen. Ik hou NIET van fps, maar wel van adventure EN ik heb nog nooiit een metroid gespeeld.
is een simpele maar goede oplossing...
ow jah.. misschien eerst huren!
hoe kom jij aan een PU stikker op je doosAnoniem: 75298 schreef op 19 March 2003 @ 18:26:
bah, die power unlimited sticker gaat moeilijk van de mp doos!!!!
heeft iemand een tip om de lijm van het plastic te halen?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Wisten jullie datGolbeZeromus schreef op 19 maart 2003 @ 21:39:
Wisten jullie dat...
• Het vandaag precies één jaar geleden is dat ik op de eerste CubeClub was in Utrecht?
hehe
en ik dacht dat ik soms moeilijk kon doen over een spel
maar Xenogeval is toch wel heel erg triest
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dan is het precies een jaar geleden dat ik voor het eerst de godelijke Cube controller in m'n handen kreeg.Phusebox schreef op 19 March 2003 @ 23:10:
[...]
Wisten jullie dat
• Het vandaag precies één jaar geleden is dat ik op de eerste CubeClub was in Utrecht?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
dan hoorde ie volgends ij bij een MP packPhydomir schreef op 19 March 2003 @ 23:17:
Bij mij zat er een mooie "may not be sold seperately" sticker op
volgens mij maak ik echt een gigantische spelfout
This space is occupied
was jij er ook? ik weet nog dat ik verdwaasd rondliep, zo van... welke game eerst...Phydomir schreef op 19 March 2003 @ 23:19:
[...]
dan is het precies een jaar geleden dat ik voor het eerst de godelijke Cube controller in m'n handen kreeg.
Iedereen Hail RareGast
Zo nu klaar voor Metroid Prime. Alleen ken ik hier geen spellenboer dan de MM of de FRS. Maar ik moet eigenlijk ook andere dingen doen dan MP op het moment. Dus wacht ik wel tot zaterdag of zo.
Ondersteund MP ook de rumble, waarschijnlijk een domme vraag maar ja, want ik denk er over om een Wavebird aan te schaffen. Dan kan ik namelijk op de bank blijven zitten in plaats van op de harde vloer....
Zal de vraag even anders stellen: Is de rumble feature van je controle noodzakelijk bij het spelen van MP?
[ Voor 10% gewijzigd door RareGast op 20-03-2003 00:27 ]
Nintendo of America has announced that GameCube sales in February increased 110% over January sales. The GameCube software tie-ratio now stands at 8.4 games for every system on a year-to-date basis. The sales boost is attributed to Nintendo's bundle offer, which gives new GameCube owners a free game with the system.
Het is ongeveer 1 jaar geleden, dat ik mijn 2de cube binnen had.Phydomir schreef op 19 March 2003 @ 23:19:
[...]
dan is het precies een jaar geleden dat ik voor het eerst de godelijke Cube controller in m'n handen kreeg.
Panasonic gamcube Q
En ja ik zit nog steeds op m'n derde, ik heb hem nog niet gesloopt.
Ik zie trouwens net voor het eerst, Metroid Prime reclame op de TV.
Ze konden alleen "Metroid" niet goed uitspreken, achja
Trouwens D³ nog bedankt voor de tip.
De tweede keer dat ik ging spelen ging iig veel beter, en ben nu ook verder
[ Voor 29% gewijzigd door Elroy op 19-03-2003 23:47 ]
Anoniem: 50624
Jammer dat die eerste net 3KB te groot is, anders had ik hem genomen, webicons doe ik niet aan, moet ik dat weer aanzetten om ze te zien en laden gaat soms zo traagD³ schreef op 19 maart 2003 @ 22:16:
[...]Woei vet filmpje *maakt icons*.
Voor de liefhebber:
Anoniem: 51765
Space invaders was arcade spel, ligt dichter bij console dan bij pc dus!Anoniem: 60580 schreef op 19 March 2003 @ 20:10:
nee geen fps
maar wel waar het allemaal mee begon maar weet je genoeg over wel of geen fps op de cube laten we aleen cube doen daar is deze topic voor gamaakt jah toch
haha!
Laat maar, ik kijk net weer op de dixons site en daar staat ie dan.
Zal ik mijn baas nu even aardig aankijken en nu halen of wacht ik op de pauze
[ Voor 54% gewijzigd door Pheno79 op 20-03-2003 08:08 ]
Anoniem: 75177
Hij is echt verschikkelijk goed. Het is echt de super metroid sfeer en gameplay in 3d.
Kan niet wachten tot vanavond om verder te gamen.
Anoniem: 80686
Je moet een nieuwe game beginnen met jil, of er is een nieuwe save aangemaakt, weet t niet meer precies.Default. schreef op 19 March 2003 @ 22:06:
Om ff de MP discussie te onderbreken post ik maar wat.
Kijk, ik heb RE nu uitgespeeld (in 12 uur, met Jill) en er stond dat ik een sleutel kreeg voor het schilderij met de andere pakjes erachter.
Maar nu krijg ik die klote kast weer niet open.![]()
Dus ik naar die deur/schilderij, staat er zoiets dat ik de sleutel niet heb??![]()
Of heb ik wat fout gedaan en moet ik de Tyrant opnieuw verslaan, explosief einde trouwens.
En ik heb MP nog niet maar, hopelijk haalt m'n pa hem morgen op bij Nedgame in Apeldoorn en dan ben ik weer Cubed.
ps. maak ff n metroid prime topic, het is zo nogal oeverloos gelul aan het worden, 50% heeft t over prime, en de rest gewoon over de gamecube
Ach, zo is ut hier altijd al geweest met de release van grote spellen.. Over een dag of 4 zakt het wel weer af.lAnoniem: 80686 schreef op 20 maart 2003 @ 08:29:
[...]
Je moet een nieuwe game beginnen met jil, of er is een nieuwe save aangemaakt, weet t niet meer precies![]()
ps. maak ff n metroid prime topic, het is zo nogal oeverloos gelul aan het worden, 50% heeft t over prime, en de rest gewoon over de gamecubebeetje verwarrend
Anoniem: 51765
Als je met je uitgespeelde savegame overnieuw begint zit de sleutel voor die kamer in de eerste itembox die je tegenkomt.Default. schreef op 19 maart 2003 @ 22:06:
Om ff de MP discussie te onderbreken post ik maar wat.
Maar nu krijg ik die klote kast weer niet open.![]()
Dus ik naar die deur/schilderij, staat er zoiets dat ik de sleutel niet heb??![]()
Zal zo wel ff bellen.
[ Voor 97% gewijzigd door Thunder op 20-03-2003 09:21 ]
Anoniem: 75177
jep je moet wachten tot vrijdagAnoniem: 75177 schreef op 20 March 2003 @ 09:04:
Probeer net mijn MP te registreren bij Nintendo (voor de sterren) geeft die aan dat het een ongeldige PIN is. Kan dat komen omdat ik het probeer voor de officiele release. Hebben anderen daar ervaring mee??
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik zit me ook te bedenken of ik die GC kortingsbon die erbij zit niet kan verpatsen
en hiero 39! nieuwe screens van Red Faction 2 de cube versie.The GameCube has increased in sales by 110% in America in February! Plus several American release dates.
In America the GameCube has sold 110% more in February then it did in January, bringing the software tie-ratio to 8.4 games for every system on a year-to-date basis. Recently in America there has been a bundle offer similar to that over here, buy a Gamecube, get a game free.
Game Boy Advance sales were also high in February, reaching 250,000. This represents more then 25% of all software sales despite the fact the GBA SP launches this month. In February GameCube and GBA combined to make up 37% of all game hardware sales. They also contributed for more than a quarter of all game sales in America.
The following release dates for America were also announced, with some suprises!
GameCube
The Legend of Zelda: The Wind Waker - March 24
Wario World - June 23
Mario Golf - July 28
F-Zero - August 25
GBA
Game Boy Advance SP - March 23
Hamtaro: Ham-Ham Heartbreak - April 7
Golden Sun: The Lost Age - April 14
Wario Ware, Inc.: Mega Microgame$ - May 26
Donkey Kong Country - June 9
Advance Wars 2: Black Hole Rising - June 23
e-Reader
Donkey Kong 3-e - April 21
Golf-e - April 21
Clu Clu Land-e - April 21
Animal Crossing-e Series 4 - May 12
39 nieuwe RF2 screens
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
volgens mij had ik dat eerste nieuws gisteren al gepost, maar goed...schnumi schreef op 20 maart 2003 @ 11:09:
Jah mensen de cube sales gaan ook in de VS weer omhoog.![]()
[...]
en hiero 39! nieuwe screens van Red Faction 2 de cube versie.![]()
39 nieuwe RF2 screens
goed nieuws desalniettemin
Dan heeft Nintendo die licenties dus weten te behouden
? Donkey Kong is toch altijd al van Nintendo geweest dus lijkt me sterk dat ze opeens alles kwijt zouden zijn.ilyc schreef op 20 maart 2003 @ 11:11:
Heh, tof, Donkey Kong Country voor de GBA.
duh... net of ze die zouden kwijtraken aan Rare...ilyc schreef op 20 maart 2003 @ 11:11:
anyway ik ben niet echt gecharmeerd van je icon, zeker in deze tijd
ik ben ook geen voorstander van bush, maar dit soort dingen zijn nou echt van die provocerende acties waar niemand iets aan heeft
Uiteraard heilyc schreef op 20 March 2003 @ 11:11:
Donkey Kong is van Nintendo... dus de licentie is ook van hunilyc schreef op 20 March 2003 @ 11:11:
Rare had de spellen ontwikkeld, en alhoewel het logisch is dat Nintendo hun eigen DK licenties behoudt wist ik niet zeker of ze ook de licenties op het Rare ontwerp van DK behielden. Nintendo paste immers zelf het DK ontwerp onlangs aan. Dus zo 'duh' vind ik het nietPhusebox schreef op 20 March 2003 @ 11:13:
[...]
duh... net of ze die zouden kwijtraken aan Rare...
offtopic:
anyway ik ben niet echt gecharmeerd van je icon, zeker in deze tijd
ik ben ook geen voorstander van bush, maar dit soort dingen zijn nou echt van die provocerende acties waar niemand iets aan heeft
Met je icon wil je immer een bepaalde reactie ontlokken, ik wel men tot denken aanzetten, tevens hoef ik mijn voorkeur in dit geschil niet onder stoelen of banken te steken denk ik
Rare heeft de spellen ontwikkeld in opdracht van Nintendo, lijkt me logisch dat de rechten dan bij Nintendo liggen (of Nintendo zou heel stom moeten zijn, maar dat zijn ze gelukkig niet)ilyc schreef op 20 maart 2003 @ 11:17:
[...]
Rare had de spellen ontwikkeld, en alhoewel het logisch is dat Nintendo hun eigen DK licenties behoudt wist ik niet zeker of ze ook de licenties op het Rare ontwerp van DK behielden. Nintendo paste immers zelf het DK ontwerp onlangs aan. Dus zo 'duh' vind ik het niet
offtopic:
Met je icon wil je immer een bepaalde reactie ontlokken, ik wel men tot denken aanzetten, tevens hoef ik mijn voorkeur in dit geschil niet onder stoelen of banken te steken denk ik
nou ja dat je je mening mag geven is wel zo, maar als deze onnodig is, zeker op dit forum dan zou ik hem toch achterwege laten.
als je een voorstander bent van Sadam Hussein, dan zit er toch een steekje los. Tegen het standpunt van de VS wil niet zeggen dat je automatisch voor Irak bent...
ik ben ook tegen deze oorlog omdat het de VS alleen maar om de olie gaat. Frankrijk daarentegen is weer tegen de oorlog ivm de olie die zij krijgen vanuit Irak. Zo is het allemaal een grote corrupte zooi,
maar als jij beweert dat je Sadam zo'n fijne vent vind dan zou ik maar eens in Irak gaan wonen, en lekker onderdrukt worden door zo'n dictator.
Zeg dan maar dag tegen je cube en je spelletjes, en je internet...
dus denk eerst eens na voordat je cool probeert te zijn met je Sadam icon...
tegenwoordig is de anti-* beweging in bij jongeren he, zolang ze maar tegen de massa zijn dan is t cool...
Maar het ontwerp was van Rare, ik dacht dat Rare dan wellicht daar patent op zou kunnen hebben. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.Phusebox schreef op 20 March 2003 @ 11:23:
[...]
Rare heeft de spellen ontwikkeld in opdracht van Nintendo, lijkt me logisch dat de rechten dan bij Nintendo liggen (of Nintendo zou heel stom moeten zijn, maar dat zijn ze gelukkig niet)
offtopic:
nou ja dat je je mening mag geven is wel zo, maar als deze onnodig is, zeker op dit forum dan zou ik hem toch achterwege laten.
als je een voorstander bent van Sadam Hussein, dan zit er toch een steekje los. Tegen het standpunt van de VS wil niet zeggen dat je automatisch voor Irak bent...
ik ben ook tegen deze oorlog omdat het de VS alleen maar om de olie gaat. Frankrijk daarentegen is weer tegen de oorlog ivm de olie die zij krijgen vanuit Irak. Zo is het allemaal een grote corrupte zooi,
maar als jij beweert dat je Sadam zo'n fijne vent vind dan zou ik maar eens in Irak gaan wonen, en lekker onderdrukt worden door zo'n dictator.
Zeg dan maar dag tegen je cube en je spelletjes, en je internet...
dus denk eerst eens na voordat je cool probeert te zijn met je Sadam icon...
tegenwoordig is de anti-* beweging in bij jongeren he, zolang ze maar tegen de massa zijn dan is t cool...
Ik zou het zeer zeker op prijs stellen als je je ongezouten mening omtrent mij wat naunceerd. Ten eerste ben ik geen voorstander van de dingen die Saddam in zijn eigen land doet, doch ik heb er eerlijk gezegd weinig boodschap aan. Daarnaast ben ik, zoals ik eerder zei, ik dit geschil een voorstander van Saddam, een tussenoplossing is er niet, natuurlijk kan je gaan zeggen: "de oorlog moet niet, men moet het vredig oplossen", maar dat is al niet meer aan de orde. Het is nu het een of het ander en dan ben ik in dit geval toch voor de persoon die amok zaait in zijn eigen beperkte regio dan voor Joodse lobby die uit is op werelddominatie.
Dat heeft niks met cool zijn of me tegen de maatschappij verzetten te maken, alhoewel ik me een dergelijke reactie vanuit jouw positie wel wat voor kan stellen :
ilyc schreef op 20 maart 2003 @ 11:30:
[...]
Maar het ontwerp was van Rare, ik dacht dat Rare dan wellicht daar patent op zou kunnen hebben. Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
offtopic:
Ik zou het zeer zeker op prijs stellen als je je ongezouten mening omtrent mij wat naunceerd. Ten eerste ben ik geen voorstander van de dingen die Saddam in zijn eigen land doet, doch ik heb er eerlijk gezegd weinig boodschap aan. Daarnaast ben ik, zoals ik eerder zei, ik dit geschil een voorstander van Saddam, een tussenoplossing is er niet, natuurlijk kan je gaan zeggen: "de oorlog moet niet, men moet het vredig oplossen", maar dat is al niet meer aan de orde. Het is nu het een of het ander en dan ben ik in dit geval toch voor de persoon die amok zaait in zijn eigen beperkte regio dan voor Joodse lobby die uit is op werelddominatie.
Dat heeft niks met cool zijn of me tegen de maatschappij verzetten te maken, alhoewel ik me een dergelijke reactie vanuit jouw positie wel wat voor kan stellen :
eens kijken wat men zou zeggen als ik hier een icon van Hitler neerzet, of Stalin of Lenin... immers Saddam Hussein en eerdergenoemden zijn een pot nat...
je plaats saddam een beetje op een voetstuk door zo'n usericon te gebruiken, alsof je zijn daden verheerlijkt.
persoonlijk ben ik ook van mening dat een icon van Bush ook niet kan, zeker niet in deze tijd, maar Bush is niet iemand die chemische wapens heeft gebruikt, en mensen laat executeren voor zijn eigen plezier (om maar eens wat te noemen).
Dus ik zal mijn mening over jou echt niet gaan aanpassen want mensen die een voorstander zijn van het regime van Saddam Hussein zijn in mijn ogen niet helemaal gezond. (geestelijk gezien dan).
Zelfs de meeste Irakezen zijn tegen Saddam maar nee, je hebt van die Westerse mensen, vredelievend als ze zijn (kuch kuch), die zouden heden ten dage nog een Hitler de hand boven 't hoofd houden.
Phusebox schreef op 20 March 2003 @ 11:36:
[...]
offtopic:
eens kijken wat men zou zeggen als ik hier een icon van Hitler neerzet, of Stalin of Lenin... immers Saddam Hussein en eerdergenoemden zijn een pot nat...
je plaats saddam een beetje op een voetstuk door zo'n usericon te gebruiken, alsof je zijn daden verheerlijkt.
persoonlijk ben ik ook van mening dat een icon van Bush ook niet kan, zeker niet in deze tijd, maar Bush is niet iemand die chemische wapens heeft gebruikt, en mensen laat executeren voor zijn eigen plezier (om maar eens wat te noemen).
Dus ik zal mijn mening over jou echt niet gaan aanpassen want mensen die een voorstander zijn van het regime van Saddam Hussein zijn in mijn ogen niet helemaal gezond. (geestelijk gezien dan).
Zelfs de meeste Irakezen zijn tegen Saddam maar nee, je hebt van die Westerse mensen, vredelievend als ze zijn (kuch kuch), die zouden heden ten dage nog een Hitler de hand boven 't hoofd houden.
Zoals ik al eerder zei wil ik men tot denken aanzetten, dat jij snel je oordeel klaarhebt over de verheerlijking van Housein is denk ik eerder een product van jouw kortzichtigheid in dit geval.
Ik zou hetzelfde van al die mensen die (of het dan al niet geheel uit eigen beweging is) de US steunen kunnen zeggen dat ze geestelijk niet 100% zijn, de US steunt deportaties e.d. in Israel, zoals ik al zei, oordeel niet te snel, ik vind Saddams regime ook niet goed, maar dat van de US vind ik persoonlijk nog erger. En dat is mijn goedrecht lijkt me zo, gaan impliceren dat ik dan misschien geestelijk niet 100% zou zijn vind ik niet erg netjes van je.
We kennen elkaars mening nu, zullen we weer ontopic gaan?
ja ok weer ontopic...ilyc schreef op 20 March 2003 @ 11:44:
[...]
offtopic:
Zoals ik al eerder zei wil ik men tot denken aanzetten, dat jij snel je oordeel klaarhebt over de verheerlijking van Housein is denk ik eerder een product van jouw kortzichtigheid in dit geval.
Ik zou hetzelfde van al die mensen die (of het dan al niet geheel uit eigen beweging is) de US steunen kunnen zeggen dat ze geestelijk niet 100% zijn, de US steunt deportaties e.d. in Israel, zoals ik al zei, oordeel niet te snel, ik vind Saddams regime ook niet goed, maar dat van de US vind ik persoonlijk nog erger. En dat is mijn goedrecht lijkt me zo, gaan impliceren dat ik dan misschien geestelijk niet 100% zou zijn vind ik niet erg netjes van je.
We kennen elkaars mening nu, zullen we weer ontopic gaan?
ieder zijn eigen mening
toch denk ik dat het beter is dat deze icons niet gebruikt worden
voorkomt discussies als de onze...
dus de crew gaat het ff hebben over (verkeerd getinte) politieke icons
Phuse en Ilyc, hoewel jullie het er expliciet bij zetten dat het offtopic is begint het toch de pagina te vullen. We hebben al vaker waarschuwingen gehad. Deze discussie is echt helemaal offtopic. Dus maak een topic waar het ontopic is anders worden wij dadelijk de dupe van deze discussie.
Weet iemand al of er een bundle gaat komen van de Platinum Cube met Zelda? Die maat van me die ik aan de Cube wil helpen is met name geinteresseerd in dit pakketje (heel begrijpelijk).
Ook vroeg ik me af wat de kwaliteit is van de third party GC-GBA kabels is. Ik heb nu eindelijk games die er goed gebruik van maken en als mijn GBA SP er is dan wil ik die dus ook gaan gebruiken. Helaas is de officiele paars van kleur en zowel mijn GC als mijn toekomstige GBA SP zijn zwart. Dus als ik een zwarte kan vinden neem ik die. Maaaaar dan moettie wel van goede kwaliteit zijn!
[ Voor 25% gewijzigd door Deddiekoel op 20-03-2003 11:52 ]
Tevens waardeer ik je bereidheid tot discussie.
Maar goed...erhm, waar waren we? Metroid Prime!
? van de third party?Deddiekoel schreef op 20 March 2003 @ 11:49:
offtopic:
Phuse en Ilyc, hoewel jullie het er expliciet bij zetten begint het toch de pagina te vullen. We hebben al vaker waarschuwingen gehad. Deze discussie is echt helemaal offtopic. Dus maak een topic waar het ontopic is anders worden wij dadelijk de dupe van deze discussie.
Weet iemand al of er een bundle gaat komen van de Platinum Cube met Zelda? Die maat van me die ik aan de Cube wil helpen is met name geinteresseerd in dit pakketje (heel begrijpelijk).
Ook vroeg ik me af wat de kwaliteit is van de third party
ehm
volgens hun site wel, dus ik ga het straks gewoon weer vragenRedruM schreef op 20 March 2003 @ 11:15:
dixons ook nog geen metroid prime..
Anoniem: 30913
En Prime is echt weer heerlijk
Ik had vast op verzenden gedrukt omdat ik bang was dat er teveel berichten tussen zouden komen. Later vrolijk verder getiept!
Even een woord van waarschuwing. Is de topic starter van deel 25 al opgestaan?
[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 20-03-2003 12:27 ]
Complete verhaal(tje).Tube Slider is a futuristic racing game in which players pilot hovercraft around tubular tracks loosely based on Mike Oldfield's album covers. There are Grand Prix and Free Run modes, 15 vehicles and ten courses in total, as well as your obvious Tutorial and multiplayer options (for up to four players split-screen).

Tijdje geleden waren er filmpjes en plaatjes op IGN geloof ik, maar die zaten achter gesloten deuren en niemand heeft die voor ons stervelingen geopend destijds. ")
You look like I need a drink.
btw: op cube-europe staat dat hij uitgesteld is btw.
welke dixons?Anoniem: 30913 schreef op 20 March 2003 @ 11:58:
Net ff Metroid Prime bij de dixons gehaaltDie gast mocht m eigenlijk niet verkopen, maar maakte voor me een uitzondering.
En Prime is echt weer heerlijk
Ja, maar alleen als er ook iets negatiefs te vertellen valt (het moet elkaar wel afwegen natuurlijk!).Phusebox schreef op 19 March 2003 @ 23:24:
ben eens benieuwd of dit ook op gamer.nl verschijnt
Hmm, ik vind het anders een behoorlijk 'DUH'-gehalteilyc schreef op 20 March 2003 @ 11:17:
[...]
Rare had de spellen ontwikkeld, en alhoewel het logisch is dat Nintendo hun eigen DK licenties behoudt wist ik niet zeker of ze ook de licenties op het Rare ontwerp van DK behielden. Nintendo paste immers zelf het DK ontwerp onlangs aan. Dus zo 'duh' vind ik het niet
• Nieuws update
Verkoopcijfers Famitsu Japan (10-3 / 16-3):
HARDWARE:
1 S C E PlayStation 2 77,100 821,900 (39,300)
2 Nintendo Game Boy Advance SP 62,600 352,500 (34,700)
3 Nintendo Game Boy Advance 23,100 729,400 (20,900)
4 Nintendo GameCube 7,100 187,600 (5,200)
5 Microsoft Xbox 1,600 44,900 (1,500)
6 S C E Playstation 1,500 8,700 (1,400)
7 Wonderswan Crystal 1,500 15,500 (760)
8 Nintendo Game Boy Color 500 8,700 (290)
9 Wonderswan Color 340 9,200 (260)
SOFTWARE:
1 PS2 Square Final Fantasy X-2 1,535,400 1,535,400
2 GBA Nintendo Legend of Zelda: Four Swords 89,900 89,900
3 PS2 KOE Dyansty Warriors 4 76,900 904,400
4 PS2 Sega Virtua Fighter 4 Evolution 69,200 69,200
5 PS2 Namco Expert of a drum DODON by TATAKON Boss 20,800 454,700
6 PS2 Enix Star Ocean 3 Till the End of Time 19,400 415,000
7 GBA Pokemon Sapphire 19,100 1,919,300
8 GBA Pokemon Ruby 18,200 1,897,300
9 PS2 Fine highway battle-sunlight, Haruna, 6 shells, and Hakone 16,400 103,800
10 PS2 Bandai DragonBall Z 16,300 507,000
Was te verwachten met Final Fantasy. Nu we het toch over final fantasy hebben:
• Nieuwe Final Fantasy: Chrystal Chronicles screenshots

• Kort Nieuws:
- Nieuw PN03 filmpje voor de verschillende outfits
- Megaman eindbaas filmpje
- Megaman andere eindbaas filmpje
Ligt het aan mij of zijn die gevechten uber simpel? Meh, denk dat ik deze maar oversla

- Ook Japanse vrouwen zijn teleurgesteld in de nieuwe look van Zelda. Ze vinden Link nu niet meer sexy genoeg, aldus Miyamoto.
- Wil jij ook zo'n geile F-zero Arcade kast? Voor maar 12000 euro heb je er al één! Koopje toch GZ?
- Europese release date Ikaruga: 9 mei 2003!
- Tube sliders is vertraagd naar April (VS).
- Nog maar een keertje: Soul Calibur 2 Commercial Starring Link!
- Zelda.com is geupdate. Check it out!
- Bij een site update horen natuurlijk ook nieuwe wallpapers: (klik om te vergroten)

^ Wat mij betreft mag de persoon die de openingspost gaat verzorgen dit ook gebruiken.^
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 20-03-2003 15:16 ]
Is er trouwens al iets bekend over het 25ste jubileum topic?? Is er iemand al aan bezig of zal ik eens een poging wagen.. met alle gevolgen van dien..
[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 20-03-2003 15:36 ]
Heel mooi... komt in juni uit in Japan. dus het duurt nog wel even voordat het hier komt.Anoniem: 23844 schreef op 20 March 2003 @ 15:10:
Was te verwachten met Final Fantasy. Nu we het toch over final fantasy hebben:
• Nieuwe Final Fantasy: Chrystal Chronicles screenshots
ik vind het er wel leuk uitzien. Lijkt mij wel een leuk spel..
Als zelfs Miyamoto dat denkt dan zal daar wel rekening mee worden gehouden in de volgende Zelda!- Ook Japanse vrouwen zijn teleurgesteld in de nieuwe look van Zelda. Ze vinden Link nu niet meer sexy genoeg, aldus Miyamoto.
Weer een mooie post van ds.
Tenzij iemand anders zich enorm geroepen voelt of denkt het beter te kunnen (is niet zo heel moeilijk) dan be my guest!
This is the Way.
Anoniem: 36087
Heej, dies Geyl~!Phydomir schreef op 20 March 2003 @ 13:52:
FF wat in elkaar geknutselt:
http://cubed.rentserver.n...es/metroidbackground0.jpg
Ik vind het geen DUHAnoniem: 23844 schreef op 20 March 2003 @ 15:10:
[...]
[...]
Hmm, ik vind het anders een behoorlijk 'DUH'-gehalte. Alle franchises die Nintendo heeft uitgeleend blijven eigendom van Nintendo. Alles wat er dan nieuw wordt toegevoegd is dan automatisch ook van Nintendo. De rechten van Krystal uit SFA zijn bijvoorbeeld in de handen van Nintendo en niet van Rare. (zelfde geldt voor F-zero (Sega) en Starfox Armada (Namco) tenzij er iets in het contract staat hierover).
DK model is toch wel iets heel anders dan DK zelf. Dit houdt waarschijnlijk in dat Nintendo een keer zelf DK door een 3D model-maker moet proppen. Hopelijk doen ze dan meteen iets aan die belachelijke stropdas.Glitch schreef op 20 March 2003 @ 16:05:
[...]
Ik vind het geen DUHNamelijk in elk spel waar DK in speelde dat niet door Rare is gemaakt (denk aan Mario Kart 64, Super Smash Brothers) stond op de aftiteling toch echt dat de dredits voor het DK model naar Rare gingen
* Deddiekoel werpt zich op als topicstarter van deel 25
[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 20-03-2003 16:16 ]
Het Grote Gamecube Topic Deel 25
* Deddiekoel is nu klaar voor vandaag en gaat naar huis
Dit topic is gesloten.