Kan kom je sowieso tijd te kort voor MP (en als je Zelda d'r nog bij wilt hebben kan je het helemaal wel shaken) zo'n spel verdient het om elke dag gespeeld te worden ehTheEvilCuber schreef op 17 March 2003 @ 10:49:
[...]
kan nu niet echt.. ik ben nu veel te druk bezig met school.. moet nog 10 verslagen (boek /film ) inleveren binnen 1 maand en dan nog examen.
En dan nog een Huiswerkopdracht van eht grafisch liceum die binnen 1 maand af moet zijn. ik kom nu dus tijd te kort
een game kan ik gelukkig ''even'' spelen terwijl als ik werk.. dan MOET ik erheen ook al moet ik no 100 verslagen maken
maar we gaan nu wel een beetje off-topic
maar we gaan nu wel een beetje off-topic
[ Voor 25% gewijzigd door Collaborator op 17-03-2003 11:06 ]
This space is occupied
F-Zero filmpje is wel enorm vet. Het is wel voor de AC versie dus ik weet niet in hoeverre dit er hetzelfde uitziet als op de GC. Maar MAN wat wil ik die game graag hebben!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
De muziek in de AC versie is in ieder geval wel prachtig, helmaal mijn stijl
This space is occupied
Verwijderd
Wanneer komt Metroid officieel, 21 maart?
Waar denken jullie dat het het goedkoopst gaat zijn?
ben van plan het begin april te kopen.
Waar denken jullie dat het het goedkoopst gaat zijn?
ben van plan het begin april te kopen.
Weet niet waar ie het goedkoopst zal zijn maar ik koop uhm gewoon @ lokale gamesboer voor 60 euro - 6%
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Of bij de Free Record Shop voor 60-10% = 54 (metCJP of Free rocord shop pasje (gratis))
This space is occupied
54,95 bij gameshops .. maar even niet meer over de prijs .. we want the game now !
wie hebben er al gebeld naar gameshops/FRS/BartSmit en hebben antwoord wanneer/of/waar ze hem al hebben/nog niet hebben ? =)
ik bel over uurtje ofzo naar dimplus .. dan is volgens mij levering van maandag wel binnen ..
wie hebben er al gebeld naar gameshops/FRS/BartSmit en hebben antwoord wanneer/of/waar ze hem al hebben/nog niet hebben ? =)
ik bel over uurtje ofzo naar dimplus .. dan is volgens mij levering van maandag wel binnen ..
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Als je een CD-bon van de Free Record Shop hebt, kun je die dan ook voor games gebruiken?
Dat zou wel heel cool zijn!
Dat zou wel heel cool zijn!
Ja dat kan..
Halen die Game dus!!
Halen die Game dus!!
This space is occupied
lol lekkere winst dus als ze 60 euro per game vragen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
is ex btw, dus incl btw: 48.48schnumi schreef op 17 March 2003 @ 13:37:
[...]
lol lekkere winst dus als ze 60 euro per game vragen.
winkel 59.99
inkoop 48,48
----------------
"winst" 11,51
btw verlies: 1 euro
belasting 40% (geschat)
"winst" : 6,30 euro
trek daar nog eens personeel en huur vanaf... en tel uit je winst
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
hmm dan word het toch een stukkie minder.Phusebox schreef op 17 March 2003 @ 13:43:
[...]
is ex btw, dus incl btw: 48.48
winkel 59.99
inkoop 48,48
----------------
"winst" 11,51
btw verlies: 1 euro
belasting 40% (geschat)
"winst" : 6,30 euro
trek daar nog eens personeel en huur vanaf... en tel uit je winst
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik importeer em wel weer bij dvdcrave... €44.96, dan komt daar nog zo'n 3 a 4 euro shipping costs bij (AUD $5.50 is ongeveer €3.11) Maar misschien krijg ik ook weer een discount van $7.97
(zo'n €4.50
)
In totaal ongeveer €43,57 kwijt
In totaal ongeveer €43,57 kwijt
[ Voor 12% gewijzigd door Crashman op 17-03-2003 13:46 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
en wie heeft er weer eens geen geld om m te kopen?
hehe en wie heeft er geld maar WIL geen MP kopen?
je refuse
Niemand heeft em nog gezien neem ik aan? Zou ook wel erg snel zijn natuurlijk, ik verwacht em niet eerder ergens te zien dan woensdag eigenlijk...
Grab shell dude!
Zou niet zo mooi zijn, heel de dag naar de CeBit dus geen tijd om MP te halen ... kom ik s'avonds maar beter niet hier naar dat forum vol enthousiaste mensen
iemand ideeen over waar bij welke winkels die MP pack zou kunnen krijgen???
This is the Way.
ik zie net deze optie bij de groothandel
Gameboy Advance SP + 2 Games + Link
phuse, zit jij groothandels te checken voor je plezier ofzo 
ik neem aan dat ie overal komt.HIValicious schreef op 17 March 2003 @ 15:39:
iemand ideeen over waar bij welke winkels die MP pack zou kunnen krijgen???
[ Voor 64% gewijzigd door Fubaruba op 17-03-2003 15:49 ]
nee om te kijken of mijn gba sp al in de aantocht isdaFubar schreef op 17 March 2003 @ 15:49:
[...]
ik neem aan dat ie overal komt.
nog 4 dafen voor de ultieme game eravring! of weet iemand al een adres waar mp al in de winkel ligt?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
nog nergens denk ik. Op zijn snelst ligt ie er morgen... woensdag ligt ie er denk ik wel zekerevilpin0 schreef op 17 March 2003 @ 16:08:
nog 4 dafen voor de ultieme game eravring! of weet iemand al een adres waar mp al in de winkel ligt?
En de ultieme game ervaring is pas op 3 mei he
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 16:16 ]
Hoe kun je dan uberhaubt bij groothandels kijken?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Reply van Dimensionplus op mijn mail over de bonus disc:
Ik ga reserverenNintendo heeft bevestigd dat alle Dimension Plus klanten
een bonusdisc moeten kunnen ontvangen.
DIMENSION PLUS
050-3129818
Hey mensen! Sjongejonge, effe weekje niet checken en weer nieuw topic met 13 pag's. Anyway: vraagje over Rayman. Ik hoop (zal wel niet) dat meer mensen ondertussen deze sublieme game al hebben. Maar nu 't probleem, ik ben in 't level waarbij aan 't begin wordt omgeroepen door een vrouwenstem dat ik in the Headquarters of the Hoodlums ben. Door wat ren- en springwerk heb ik al een brug over de lava heen gekregen. Maar daar staat dus een mannetje met een schild die "lopende landmijnen" op mij afstuurt. Die gozer krijg ik niet kapot, zelfs niet met de rode megavuist. Achter die kerel zit een knop in de grond, en iets verder naar links ook. Geen idee wat die doen. Iemand de gouden tip?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zo zo, zelf ook een bedrijfje ervoor ofzo?
Bij ons gaat MP iig 49,50 (51,50 incl. verzending) kosten, ik denk alleen niet dat we hem woensdag al hebben
ik ga lekker niet om MP !!!!!!!!!!!! 
zeg phuse.. over de GBA-SP met 2games en link
hoeveel kost dat
zeg phuse.. over de GBA-SP met 2games en link
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
3 mei? zelda?, dan kun je mishien wel gelijk hebben!Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:16:
[...]
nog nergens denk ik. Op zijn snelst ligt ie er morgen... woensdag ligt ie er denk ik wel zeker
En de ultieme game ervaring is pas op 3 mei he![]()
tis tog een special edition pack of niedaFubar schreef op 17 March 2003 @ 15:49:
[...]
ik neem aan dat ie overal komt.
This is the Way.
ehm ja zoiets... mede-oprichter geweest van een gamesshop... waarvan de ontwikkeling momenteel stil ligtThijs schreef op 17 March 2003 @ 16:49:
[...]
Zo zo, zelf ook een bedrijfje ervoor ofzo?Anders kan je niet bij die gegevens namelijk.
Bij ons gaat MP iig 49,50 (51,50 incl. verzending) kosten, ik denk alleen niet dat we hem woensdag al hebben
problemen met leverancier... boeit verder niet...
ik denk ook niet dat ons idee om een gameshop te starten uiteindelijk doorgaat nu
nee, het is net als die mario pack volgens mij.
de aanbieding van 1 van de 4 spellen gratis maakt plaats voor de metroid prime pack... volgens mij.
Woeiiii!!! Phuse, komop, we gaan meedoen!
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9787
[ Voor 15% gewijzigd door Fubaruba op 17-03-2003 18:52 ]
Midway have confirmed a few new titles for the GameCube
Several games from the Mortal Kombat developer Midway have appeared on schedules on the Nintendo site, and also that of some retailers, a total of six new titles from Midway.
Among these are Freaky Flyers and Freestyle Metal X. There is also a new Mortal Kombat game (yay)in development, and plans to develop a tactical action title known as ESPionage, which is set for release around winter.
To top it all off, a new racing game called Highway Hell has been confirmed, as well as a one-player action game called NARC.
Heeft er iemand nog wat leuke icons.. wil weer eens een leuke hebben
This space is occupied
Verwijderd
Helaas maar waar zit ik er aan te denken om mijn gamecube te verkopen omdat ik er gewoon veels te weinig op speel en de spellen die ik tot nu toe heb me niet echt kunnen boeien (om het zo maar even te zeggen) zelfs phantasy star online + modem (die ik als laatst gekocht heb) kan me niet echt boeien kwa game , het is wel grappig maar niet wat ik ervan verwacht had , nu vraag ik me af omdat de games die ik tot nu toe gespeeld heb niet echt lang boeide voor mij zal ik mijn gamecube te koop aanbieden? heb zelf dit setje , gamecube + 2 gamepads 1 memory card + broadband adapter , games phantasy star online , dave mirra bmx , super smash melee , bloady roar 3op het setje zit zelfs nog iets van 5 maanden garantie geloof ik , iemand een idee wat ik als vraagprijs kan vragen ervoor ? of eventueel redenen waarom ik toch niet me cube zou moeten verkopen ?
Metroid Prime komt vrijdag uit. Nuff said!Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:09:
... ? of eventueel redenen waarom ik toch niet me cube zou moeten verkopen ?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Genre is nieuw, dus ouwehoer nietVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:21:
[...]
Doet me niet zo veel om eerlijk te zijnhet genre ligt me niet zo hehe
Anyway. Zelda komt 3 mei. More than enuff said.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Wat kan jou Final Fantasy schelen? Koop maar een PS2 dan weet je wat je mist. Snappie.Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 21:02:
[...]
wat kan iemand PSO nou schelen?![]()
[...]
Zo kunnen mensen die een bril nodig hebben het ook goed zien
[...]
dan mag de winnaar het jubileum topic maken!
Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 20:49:
[...]
Wat kan jou Final Fantasy schelen? Koop maar een PS2 dan weet je wat je mist. Snappie.
PSO betekend trouwens Phantasy Star Online... snap niet wat dit met Final Fantasy heeft te maken en al helemaal niet met het kopen van een PS2 (remember Crystal Chronicles?)
Ok effe iets anders.
Heb RE zero uitgespeeld.
Moet zegge had meer verwacht van de eindbaas.
Time: 17:23:55
Class: D
Heb RE zero uitgespeeld.
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
Met die games kan ik het wel een beetje begrijpen...Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:09:
Helaas maar waar zit ik er aan te denken om mijn gamecube te verkopen omdat ik er gewoon veels te weinig op speel en de spellen die ik tot nu toe heb me niet echt kunnen boeien (om het zo maar even te zeggen) zelfs phantasy star online + modem (die ik als laatst gekocht heb) kan me niet echt boeien kwa game , het is wel grappig maar niet wat ik ervan verwacht had , nu vraag ik me af omdat de games die ik tot nu toe gespeeld heb niet echt lang boeide voor mij zal ik mijn gamecube te koop aanbieden? heb zelf dit setje , gamecube + 2 gamepads 1 memory card + broadband adapter , games phantasy star online , dave mirra bmx , super smash melee , bloady roar 3op het setje zit zelfs nog iets van 5 maanden garantie geloof ik , iemand een idee wat ik als vraagprijs kan vragen ervoor ? of eventueel redenen waarom ik toch niet me cube zou moeten verkopen ?
Je hebt gewoon DE games voor een gc te hebben niet. Koop is Mario, Eternal Darkness, Timesplitters 2, strax Metroid Prime, en kijk dan nog eens of je hem wilt verkopen.
Verwijderd
LoL, ik zit nog steeds bij dat eerste grote beestBloodKnight schreef op 17 March 2003 @ 21:10:
Ok effe iets anders.
Heb RE zero uitgespeeld.![]()
Maak dan wel ff zo'n spoiler block, anders krijg je gezeik van iedereen
Antwoord:Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 21:38:
[...]
LoL, ik zit nog steeds bij dat eerste grote beest, die duizendpoot, kun je me ff vertellen hoe die te verslaan?
Maak dan wel ff zo'n spoiler block, anders krijg je gezeik van iedereen
Alleen schieten wanneer hij met z'n kop omhog gaat.(zeg maar een soort schreeuw van em).En als ie begint te lopen avoid em en loop em achterna tot de volgende camera view. Uit de buurt van z'n poten blijven natuurljik |
Omae wa mō shindeiru.
ik zag vanmiddag btw in de frs hier [houten] helemaal geen cube spullen/spelleni? wtf? hoe kan dit? boycot?
Ergens weggestopt denk ik... FRS zet al die cube spullen ergens ver weg waar bijna niemand kijkt/komt...evilpin0 schreef op 18 March 2003 @ 01:00:
ik zag vanmiddag btw in de frs hier [houten] helemaal geen cube spullen/spelleni? wtf? hoe kan dit? boycot?
en dan maar roepen dat het zo slecht verkoopt

Verwijderd
Ik snap ook wel waarom je niks aan je cube vind je mist ook echt bijna alle goede titels.Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:09:
Starfox Adventures
Time Splitters 2
Super mario sunshine
Eternal Darkness
RE/RE0
Super monkey ball 1+2
en komende:
MP
Zelda
F-zero
Ikaruga
Final Fantasy
etc....
Dus ik zie nog dan genoeg redenen voor je om je cube te houden
Verwijderd
Damn wat ik nu net tegenkom op internet. 
http://www.the-nextlevel....thread.php?threadid=16601
en dan ff klikken op het groene stuk text "check it out"
go link go
go link go
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 09:08 ]
http://www.the-nextlevel....thread.php?threadid=16601 en de het linkje van "check it outVerwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 09:06:
Damn wat ik nu net tegenkom op internet.
go link go
Als je direct naar de url van silverbolt gaat kom je op de main page van the-nextlevel.
edit:
Oh nm, zelf ook al gewijzigd
Oh nm, zelf ook al gewijzigd
[ Voor 8% gewijzigd door admiral866 op 18-03-2003 09:11 ]
Verwijderd
Is RE0 nou wel of niet goed? Ik heb deel 1 en 2 echt helemaal plat gespeeld, maar ik hoor veel negatieve berichten over zero.
hmm vind het maar een beetje domme opdracht... ontwerp een cubezone gba sp?daFubar schreef op 17 March 2003 @ 17:57:
[...]
nee, het is net als die mario pack volgens mij.
de aanbieding van 1 van de 4 spellen gratis maakt plaats voor de metroid prime pack... volgens mij.
Woeiiii!!! Phuse, komop, we gaan meedoen!
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9787
moet je dan dat lelijke logo van hun erop gaan zetten ofzo?
Vind Zero prachtig, ongeveer evenlang als RE 2.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 10:07:
Is RE0 nou wel of niet goed? Ik heb deel 1 en 2 echt helemaal plat gespeeld, maar ik hoor veel negatieve berichten over zero.
Alleen dan beter door character switching.Maar na 1 keer uitspelen heb je et wel gezien. Was anders bij RE 2.
Je moet ervan houden.
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
RE0 is nog mooier dan RE1, vooral de filmpjes echt ongelovelijkVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 10:07:
maar 1 nadeel, je moet overal je items heen sleuren, want nu heb ik mijn hookshot ergens achter gelaten, en dan kan ik weer n kwartier lang terug lopen... fun?
een domme opdracht waarmee je 190 euro bespaart ja.Phusebox schreef op 18 March 2003 @ 10:17:
[...]
hmm vind het maar een beetje domme opdracht... ontwerp een cubezone gba sp?
moet je dan dat lelijke logo van hun erop gaan zetten ofzo?
heeft iemand nog iets van jozh gehoord nadat we allemaal dat geld hebben overgemaakt?
weet iemand waar ik het beste een officiele nintendo s-video kabel kan kopen?
ja hij was er gister nog... don't panicdaFubar schreef op 18 March 2003 @ 10:59:
[...]
een domme opdracht waarmee je 190 euro bespaart ja.
heeft iemand nog iets van jozh gehoord nadat we allemaal dat geld hebben overgemaakt?
hij gaat er heus niet met ons geld vandoor
Verwijderd
Blind, geestelijk gehandicapte en dan niet alleen metroid met je voet uitspelen maar ook nog plaatjes draaien, wat een bikkel!!!D³ schreef op 16 maart 2003 @ 21:27:
[...]
[...]
LOL dat is gewoon de DJIk dacht dat dat bijschrift wel duidelijk te ver gezocht was en dat niemand het serieus zou nemen
Sorry jongens
whahahaha!Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 11:08:
[...]
Blind, geestelijk gehandicapte en dan niet alleen metroid met je voet uitspelen maar ook nog plaatjes draaien, wat een bikkel!!!
Nou hehe.. kheb em eindelijk
Metroid Prime PAL.....
Gewoon uit de winkel... tduurde ff
maar ik ga weer aan het werk.. kan vanaaf pas spelen
Metroid Prime PAL.....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
w00t! gefeliciteerd. Je bent de eerste in dit topic die MP pal heeft! Waar hebbie em gehaald?ReCreator schreef op 18 maart 2003 @ 13:44:
Nou hehe.. kheb em eindelijk
Metroid Prime PAL.....
wow wel erg snel
ik ga morgen maar Sonic Adventure 2: Batlle halen. hij is nu €25 bij onze FREE record shop
ik ga morgen maar Sonic Adventure 2: Batlle halen. hij is nu €25 bij onze FREE record shop
[ Voor 68% gewijzigd door Collaborator op 18-03-2003 14:21 ]
This space is occupied
shit =) ik heb hem idd ook, ik had moeten posten toen ik hem 'had' ipv toen ik hem had 
nou ja, ik ben spelen, zie het allemaal later wel =)
wieeeeeh
nou ja, ik ben spelen, zie het allemaal later wel =)
wieeeeeh
![]() | · * yamAUchi Prime Time Countdown * · European release in T minus 2 days, 9 hours and 38 minutes. |
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ik heb em van "Next Level" in Arnhem.... dussss RENNU!!!!
Mn neef kwam em brengen bij mn stagebedrijf
heel aardig, hij belde me op:"Je raad nooit wat ik in mn tas heb!, 2X Metroid Prime!!! een voor jouw en een voor mij :)" Ik heb em nu onder mn arm
haha de hele dag tot dat ik em kan spelen..
haha.. jah ik kan nie w88 tot ik em kan spelen
Mn neef kwam em brengen bij mn stagebedrijf
haha.. jah ik kan nie w88 tot ik em kan spelen
[ Voor 55% gewijzigd door ReCreator op 18-03-2003 14:30 ]
Verwijderd
shit, Arnhem iets te ver weg vanaf Utrecht. Hoop dat die vandaag ook hier in de buurt te krijgen is.
Jesus man... Die spelen komen ook steeds eerder in de winkel te liggen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
hier bij de free was ie 17,99TheEvilCuber schreef op 18 March 2003 @ 14:09:
wow wel erg snel![]()
je plaatje doet het niet.Phusebox schreef op 18 maart 2003 @ 14:21:
hehe het zal hier wel lekker rustig worden binnenkort... iedereen aan de MP of import Zelda...
mijn zelda bestelling is al binnen gekomen:
[afbeelding]
hmm je kunt ook nooit op andere servers vertrouwen, dan maar weer op mijn eigen server
nu moet ie het wel doen
ja de prijzen verschillen nogal eens.. sega soccer slam zag ik cvoor €19.95 in d stad terwijl hij bij onze FRS nog €67.95 kost

edit: DAMN ZOVEEL TLOZ:TWW's zijn daar!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 18-03-2003 14:38 ]
This space is occupied
Nu doet hij het idd.
btw hier nog de binnenkant van de zelda US doos.
btw hier nog de binnenkant van de zelda US doos.

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 18-03-2003 14:37 ]
Verwijderd
Ik denk dat de oorlog in Irak de launch van MP en Zelda zal overschaduwen. Al hoop ik dat dat wel mee zal vallen en dat we niet elke dag dat Bush-gezeik op de TV gaan krijgen.
offtopic:
Ik ben trouwens zo en zo tegen die oorlog. En Bush is een gevaarlijke gek! (Moest er even uit)
Ik ben trouwens zo en zo tegen die oorlog. En Bush is een gevaarlijke gek! (Moest er even uit)
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 14:46 ]
Euhmm denk het niet (hoop het niet tenminste ik moet zo snel mogelijk zelda hebben!)Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 14:41:
Denken jullie dat de oorlog in Irak de launch van MP en Zelda zal overschaduwen?
De meeste mensen zullen op 21 Maart wel met de oorlog in hun hoofd zitten.
offtopic:
btw: jah bush is ook gestoord.
MP is er alVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 14:41:
Ik denk dat de oorlog in Irak de launch van MP en Zelda zal overschaduwen. Al hoop ik dat dat wel mee zal vallen en dat we niet elke dag dat Bush-gezeik op de TV gaan krijgen.
offtopic:
offtopic:
en euh... Bush is ook gek.. er zijn er meer....
Mja, oorlog komt er, tis nie anders
en euh... Bush is ook gek.. er zijn er meer....
Mja, oorlog komt er, tis nie anders
schnumi schreef op 18 maart 2003 @ 14:37:
Nu doet hij het idd.![]()
btw hier nog de binnenkant van de zelda US doos.![]()
[afbeelding]
Ja, die Saddam Hussein bijvoorbeeld... Ben ook geen fan van Bush maar dat ze Saddam daar weg moeten krijgen lijkt me duidelijk.
Ontopic:
Hier nog geen spoor van Metroid te bekennen
Grab shell dude!
En valt er jullie iets niet op?
Een gouden disc jawel
btw dit pik ik net van het powerunlimited forum af het gaat erover wat Nintendo op de E3 gaat laten zien en dat is behoorlijk wat:
btw dit pik ik net van het powerunlimited forum af het gaat erover wat Nintendo op de E3 gaat laten zien en dat is behoorlijk wat:
ben benieuwt.Speelbaar: F-Zero en Star Fox Armada, nieuwe Pikmin, 1080, Kirby, Mario Golf, Mario Kart, Mario Tennis, en als grote verrassing... twee of drie geheel nieuwe franchises van Nintendo, waarvan minstens 1 maar waarschijnlijk 2 met - schrik niet - zeer volwassen thema's (bloed, buitensporig geweld, sex, enz). Verder natuurlijk Dead Phoenix, Killer 7, Unity, de game van Zoonami (zeer waarschijnlijk een first person shooter), Final Fantasy Chronicles, Metal Gear Solid, Virtua Fighter Quest, Viewtifull Joe, Project No. 3., Golden Sun (of vergelijkbare RPG met andere titel). Beelden (niet speelbaar) van Resident Evil 4, nieuwe Metroid, Pokemon, Mario 128, misschien nieuwe Zelda, nieuwe game van Silicon Knights.
Inderdaad, Nintendo gaat op kwalitatief en artistiek vlak wederom de vloer aanvegen met de concurrentie. Als ze nu ook nog iets aan de prijs doen, komt het allemaal wel goed met die kubus.
Hoe komen ze daar op het PU-forum aan die info? Als dat allemaal klopt wordt de E3 errug interessant! Nu al een speelbare versie van Pikmin 2... Ben ook super benieuwd naar Mario Tennis!
Grab shell dude!
Klinkt lekker idd, ben ook heel benieuwd naar Golden Sun.....schnumi schreef op 18 March 2003 @ 15:29:
En valt er jullie iets niet op?Een gouden disc jawel
![]()
[...]
ben benieuwt.
Bedenk me net dat ik nog een kabel moet kopen voor naar GBA 2 Cube... heb fusion ook uiteraard
En volgende week kooop ik de GBASP er ook lekker bij... (die site van SP ruled kei hard trouwens Wallpapers zijn kwijlen...)
Verwijderd
dat van mario tennis lijkt me stug, maar de rest was idd hier en daar al een beetje bevistigd door Nintendo.
Sorry vergeten te vermelden maar dit komt van Jurjen Tiersma die ook voor Nintendo boekjes vertaalt (die met die Nintendo tattoe op zijn beenjOzh schreef op 18 March 2003 @ 15:31:
Hoe komen ze daar op het PU-forum aan die info? Als dat allemaal klopt wordt de E3 errug interessant! Nu al een speelbare versie van Pikmin 2... Ben ook super benieuwd naar Mario Tennis!
het is niet echt een cubeVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 15:23:
[...]
op die cube staat volgens mij het logo van TWW met link op dat bootje.
het is een link-wobbler...
dimensionplus heeft immiddels mp binnen. het cube+mp pakket komt morgen zag ik...
nu nog games en zo in utrecht waar ik m besteld heb... zal wel weer een week exrta gaan duren ofzo
nu nog games en zo in utrecht waar ik m besteld heb... zal wel weer een week exrta gaan duren ofzo
Verwijderd
zat even op de site van games en zo en zag dat de winkels aan bart smit verkocht zijn.
Is dat al oud nieuws?
Is dat al oud nieuws?
klopt.. al zag je daar in utrecht nog niet veel van.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 16:20:
zat even op de site van games en zo en zag dat de winkels aan bart smit verkocht zijn.
Is dat al oud nieuws?
zal s vragen wat er precies gaat gebeuren...
Verwijderd
Heeft er iemand zin gulle gever te zijn en mij Metroid Prime te geven?
Als er iemand zo zot is Metroid Prime te willen ruilen voor fifa2003, PLEASE, laat het me weten...
www.begn.be heeft een review van Metroid Prime, moet je horen wat ze schrijven:
"Ons advies? Als je elke dag enkele uurtjes tijd hebt om te spelen: huur dit spel voor enkele dagen en speel het uit. De volle prijs betalen voor zo’n kort spel is volgens ons niet echt slim. "
Als er iemand zo zot is Metroid Prime te willen ruilen voor fifa2003, PLEASE, laat het me weten...
"Ons advies? Als je elke dag enkele uurtjes tijd hebt om te spelen: huur dit spel voor enkele dagen en speel het uit. De volle prijs betalen voor zo’n kort spel is volgens ons niet echt slim. "
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 16:38 ]
Loop je door de stad ... waag je het erop even langs de gameshop te gaan .... zie je het Prime Pack staan. Hmmmm zou het dan zou het dan zou het dan!! Naar het gamerek ... JAAAA

En nu weer live over naar de Cube
Grrrrr *tanden showen, met veel kwijl*.....Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 16:33:
Heeft er iemand zin gulle gever te zijn en mij Metroid Prime te geven? Ik wil wel Fifa in ruil geven...
Een vette vinger is al te veel ....
sick man, hoe wil je die allemaal verkopenPhusebox schreef op 18 March 2003 @ 14:21:
hehe het zal hier wel lekker rustig worden binnenkort... iedereen aan de MP of import Zelda...
mijn zelda bestelling is al binnen gekomen:
[afbeelding]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
#$%@#$%#@TAG_Speedy schreef op 18 maart 2003 @ 16:39:
Loop je door de stad ... waag je het erop even langs de gameshop te gaan .... zie je het Prime Pack staan. Hmmmm zou het dan zou het dan zou het dan!! Naar het gamerek ... JAAAA![]()
[afbeelding]
stond het cube + prime pakket er ook al? dan ga ik morgen ffe die gast bij gamesenzo uithoren
Verwijderd
Door welke stad???TAG_Speedy schreef op 18 March 2003 @ 16:39:
Loop je door de stad ... waag je het erop even langs de gameshop te gaan .... zie je het Prime Pack staan. Hmmmm zou het dan zou het dan zou het dan!! Naar het gamerek ... JAAAA![]()
[afbeelding]
Wil hem ook hebben
Enschede is the place to be 
Trouwens weggehaald bij Nedgame, dus apeldoorn en groningen zullen em ook wel hebben.
Trouwens weggehaald bij Nedgame, dus apeldoorn en groningen zullen em ook wel hebben.
[ Voor 60% gewijzigd door Speedy op 18-03-2003 16:47 ]
En bij welke winkel was dit??TAG_Speedy schreef op 18 maart 2003 @ 16:39:
[afbeelding]
Ik wil hem ook zo snel mogelijk hebbuh
(enkel jammer van die klote sticker, die vern**kt de hele voorkant)
Edit: lama zittuh ik lees het al.( FF m'n pa naar Nedgame sturen
[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 18-03-2003 16:49 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dit topic is gesloten.