"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
hehe ehm tja... ik ben trouwens bezig mijn games-collectie op ign te zetten, en de gemiddelde IGN review score van mijn spellen is 8,9Crashman schreef op 14 March 2003 @ 21:39:
[...]
Hmmmz pas maar op, soms is de smaak van Phusebox gewoon...uhm...'anders' dan bij andere mensen...
mijn score is 7,3 gemiddeld
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 15-03-2003 11:33 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Burnout 2 movies
supersnel geen slowdown en het ziet er ook zeer
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Must Have !!!!schnumi schreef op 15 March 2003 @ 11:46:
hier mensen de eerste Burnout 2 movies van de cube versie.![]()
Burnout 2 movies
supersnel geen slowdown en het ziet er ook zeeruit.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
zeker bijna een jaar na de PS2 versie !!
maja ik ben al blij DAT ie nog komt
This space is occupied
Lag dit aan de kabel ofzo? tv ondersteund ntsc en 60hz...
Ik heb niet de orginele Nintendo Kabel ertussen, en die heb ik ook niet meer geloof ik (doh?) Is dit probleem op te lossen door de officiele rgb kabel ertussen te hangen? Aangezien ik die toch nog niet heb gekocht
euhmm geen idee.Koffiezuiper schreef op 15 March 2003 @ 12:28:
Hmm zojuist Animal Crossing binnen, sluit ding aan start hem op, en ik krijg alleen nintendo te zien en ik hoor die trein enzo maar voor de rest zie ik niks![]()
Lag dit aan de kabel ofzo? tv ondersteund ntsc en 60hz...
Ik heb niet de orginele Nintendo Kabel ertussen, en die heb ik ook niet meer geloof ik (doh?) Is dit probleem op te lossen door de officiele rgb kabel ertussen te hangen? Aangezien ik die toch nog niet heb gekocht
Maar heb je een US cube of een PAL cube met de freeloader? Want voor de US cube zijn er geen officiële RGB kabels.
Verwijderd
K las trouwens dat NBA 2k3 hier toch nog gaat verschijnen en wel op 27 maart. Ik denk wel dat ik die nog even ga oppikken!
Jij bent gewoon wat kritischer dan de meeste mensen. Wat verwacht je ook anders in deze tijd waar ze de meest crappy spellen die er maar bestaan uitbrengenPhusebox schreef op 15 March 2003 @ 11:33:
[...]
hehe ehm tja... ik ben trouwens bezig mijn games-collectie op ign te zetten, en de gemiddelde IGN review score van mijn spellen is 8,9
mijn score is 7,3 gemiddeld

En een beetje nuancering in al deze topics is nooit weg
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ik heb de Pal cube, en ik gebruik de methode dat je eerst je cube opstart, dan FL erin en dan AC. Of was er ngo een andere methode?schnumi schreef op 15 March 2003 @ 12:32:
[...]
euhmm geen idee.
Maar heb je een US cube of een PAL cube met de freeloader? Want voor de US cube zijn er geen officiële RGB kabels.
Volgens mij had Phuse hier ook eerst problemen mee...
Waar is die HGGT search geval?
[ Voor 5% gewijzigd door Koffiezuiper op 15-03-2003 12:36 ]
Verwijderd
Heb je de regio select modus ook al geprobeerd? Die gebruik ik altijd voor m'n US games. Dus op de z-knop drukken als de freeloader geladen is en dan AC erin doen.Koffiezuiper schreef op 15 March 2003 @ 12:35:
[...]
Ik heb de Pal cube, en ik gebruik de methode dat je eerst je cube opstart, dan FL erin en dan AC. Of was er ngo een andere methode?
op de eerste pagina.Koffiezuiper schreef op 15 March 2003 @ 12:35:
[...]
Ik heb de Pal cube, en ik gebruik de methode dat je eerst je cube opstart, dan FL erin en dan AC. Of was er ngo een andere methode?
maar volgens mij heeft phuse hier geen problemen mee hoor aangezien hij gewoon een US gamecube heeft.
Verwijderd
Verwijderd
\/ \/ \/ \/
This space is occupied
260??TAG_Speedy schreef op 14 March 2003 @ 17:56:
[...]
[afbeelding]
Gewoon gekocht bij de Makro, maar is nu nog wel overal te koop (260). Heb je EN een Indigo Cube EN een memcard EN sms
Ik had hem toen een keer voor 230 of 240 gehaald bij Dixons.
Maar daar is hij nu, volgens mij, weer de normale prijs.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Gisteren aant pielen geweest in een poging om mijn PSO gegevens naar een andere Memcard te krijgen. Is dus niet gelukt en ben nu alles kwijt. Kan ik weer opnieuw beginnen. kBen nu maar HUcast geworden. Op zich was lvl 17 niet zo heel ver maar toch! Het sukt erg hard...
Verwijderd
Heb ech soms al een uur eenzelfde deel moeten spelen door vergeten te saven

This space is occupied
Splinter Cell High-Res (GameCube) We make your first look at the GCN version of Splinter Cell available in 640x480 resolution!
This space is occupied
Commercial 1 (30 secs)
Commercial 2 (15 secs)
[ Voor 5% gewijzigd door Crashman op 15-03-2003 16:02 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
je heb autosave geloof ikTheEvilCuber schreef op 15 March 2003 @ 15:17:
ik had net hetzelfde.. zit ik ruim een uur Morrowind op ijn PC'tje te spelen.. wil ik een screenshot maken druk ik op F9.. blijkt dat quick load te zijngvd.. ik speel dat spel nooit meer

http://www.twitch.tv/jannustitannus
ziet er vrijwel gelijk uit als xbox versie, en ze laten alleen de eerste (tutorial) missie zien
volgens mij nietDeddiekoel schreef op 15 March 2003 @ 17:21:
Weet iemand al of de GC toetsenborden (het zijn er inmiddels meerdere) compatible zijn met AC?
This space is occupied
Ja 259,95 is toch de normale prijs nu (sinds de verlaging van de Cube prijs). Had de mijne toen voor 236 bij de makro als winstpakker, koste toen overal 280 euro nog. Behalve bij een paar vage dixons filialen, maar dat geluk had ik dus helaas niet.Default. schreef op 15 March 2003 @ 14:05:
[...]
260??
Ik had hem toen een keer voor 230 of 240 gehaald bij Dixons.
Maar daar is hij nu, volgens mij, weer de normale prijs.
nog niet gekeken zal het effe checken.
edit: yep thnx.
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:03:
weet ik niet
[ Voor 31% gewijzigd door schnumi op 15-03-2003 19:08 ]
![]() • Leuke filmpjes voor iMPorters (spoilers) METROID PRIME VIDEO CAPTURE ARCHIVES Ben benieuwd of de truukjes/glitches/alternatieve routes behouden blijven voor de PAL versie. • NOE Metroid party pics bron Deze blinde en geestelijk gehandicapte jongen verwierf wereldfaam door Super Metroid met zijn voeten uit te spelen in de Engelse 'Wedden dat?'. ![]() Super Metroid ![]() Die paarse cube vloekt een beetje met GBASP & GBP ![]() Wedstrijdje wie het snelste de eerste baas in MF & MP om kan leggen. ![]() De winnaar omringt door Samus look-a-likes ![]() Mevrouw heeft het duidelijk naar haar zin ![]() Hier zien we de nieuwe Boots die zullen verschijnen in MP2 als upgrade • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
![]() • Französischer l'art du box ![]() • TWW nestelt zich op de 2e plaats @ Gamerankings. Nintendo = Ein, zwei, drei • Game Info Titel: Legend of Zelda: The Wind Waker Google - HGCTS Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo Genre: Action RPG Release date: JPN: 13/12/2002 - USA: 25/03/2003 - EUR: 03/05/2003 Media: Trailer | Screenshots |
[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 15-03-2003 20:10 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
daar heb ik dus echt heel erg veel respect voor!!Deze blinde en geestelijk gehandicapte jongen verwierf wereldfaam door Super Metroid met zijn voeten uit te spelen in de Engelse 'Wedden dat?'.
wrong answer bye bye
Verwijderd
Nietzsche "That which does not kill me makes me stronger"
Ik "That wich does not kill Nintendo makes the prices lower"
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 21:42 ]
Bron:Kikizo GamesYou seem like a very happy guy, why such a violent game like Shinobi? And is there going to be a Skies of Arcadia sequel?
Noriyoshi Oba: I don't think it's such a violent game! [laughs] The Skies of Arcadia sequel is in the planning stages at the moment.
Ja, ik ook, maar hoe doet die gast het???
Ik heb al problemen zat zonder de nadelen wat hij heeft. (crap hoe moet ik dat nou omschrijven).
Zou hij soms het hele spel uit z'n hoofd kennen ofzo??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
ik kom er ookniet opVerwijderd schreef op 16 March 2003 @ 00:16:
iemand anders nog met problemen om op www.playsega.com te komen? (Phantasy Star Online pagina)
This space is occupied
GCA: Twenty games is a big commitment. Many third parties have been vocal about lackluster software sales on the Nintendo Gamecube. From a business perspective does EA feel that the Gamecube is a viable system that can offer them a market that will be profitable?
Jeff Brown: Absolutely, this is a business and studios that don't make a profit don't last long. We make platform decisions based on a very strict set of criteria, and the foremost rule is that it has to be sustainable. Nintendo has made it clear that they're in it for the long haul and that they're willing to invest in their business.
GCA: Any last words to GCAdvanced.com readers out there?
Jeff Brown: Keep the faith! It might seem like there's a lot of naysayers out there but your Gamecube is going to be plugged into your TV set for many years to come. It's a great system that's about to get a whole lot of great new games.
[ Voor 6% gewijzigd door Fred_Perry op 16-03-2003 12:10 ]
jazeker... en met de nieuwe battle in 2005-2006 zal nintendo volgens mij erg hard uithalen naar sony en microsoft...Fred_Perry schreef op 16 March 2003 @ 11:13:
Hier staat nog een leuk interview met EA. Ik zal ff een paar regeld quoten uit het interview.
[...]
This space is occupied
-hoe duur word de GBA-SP ?
-komt de platium GC naar europa ? (in zelda pakket ofzo
zo ja, dan heb ik een Zwarte GC te koop.
-wat zijn die panasonic flashkaartjes ofzo ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ongeveer €140
Daar is tot nu toe nog niks over bekend (net zoals de spice cube)-komt de platium GC naar europa ? (in zelda pakket ofzo)
zo ja, dan heb ik een Zwarte GC te koop.
Hier past 64MB op, maar deze zijn nog niet gereleased en wanneer deze komen, is ook nog niet bekend.-wat zijn die panasonic flashkaartjes ofzo ?

De eerste reactie van mijn vriendin: "wat is hij schattig, kleine mem. card, kleine controllers, klein discje, leuk kleurtje".
Ik ben voor de 1-spel-gratis- €199 pakket gegaan, met Eternal Darkness en een grote mem. card.
Eternal Darkness is tot nu toe boeiend, maar ik ben nog niet erg ver. Ik ben bij die 'dode God' waar je als vrouw een hart van krijgt. Als ik nu alleen maar kon uitvinden waar ik die metal staff in moest doen. Maar ik kom er wel achter, leuk om zelf achter te komen (of op I-net te zoeken als het een week gaat duren
Volgende week maar eens gaan kijken naar Mario en/of Metroid. Toch wel een voordeel om wat later met de Cube te beginnen, er zijn al budget-spellen, er is meer om te kiezen uit hogere kwaliteit.
Okay nu ff kijken wat dat VIP-gedoe inhoud en dan weer snel terug naar de Cube!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
En weer een happy Cuber erbij! En volgens mij echt een mooi moment om nu een cube aan te schaffen ja.. Met al die fantastische spellen!Armada schreef op 16 March 2003 @ 13:34:
Nou, er staat dan eindelijk een paarse Cube te zoemen bij mijn TV....
...ff kijken wat dat VIP-gedoe inhoud en dan weer snel terug naar de Cube!
Heb btw gisteravond de film Resident Evil gekeken.. Voor degene die het spel (de serie) zelf ook gespeeld hebben is het best een vermakelijke film.. Soms vond ik het echt net of ik naar een computer spel zat te kijken..
http://www.dimensionplus.nl/ Dan naar GameCube, en dan verschijnt er rechts in het midden een link om Zelda te reserverenGlitch schreef op 16 maart 2003 @ 13:47:
Vraagje: nu bekend is dat Zelda in gelimiteerde oplage met bonusdisc uitkomt, waar is tie te reserveren? Welke onlineshops?
Helaas kan ik geen directe reserveerlink vinden op http://www.futurezone.nl, maar als je hum mailt dan zal die vast wel gereserveerd kunnen worden.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
TyFred_Perry schreef op 16 maart 2003 @ 14:00:
[...]
http://www.dimensionplus.nl/ Dan naar GameCube, en dan verschijnt er rechts in het midden een link om Zelda te reserveren
Van die pagina:
Maar krijg je die dan ook daadwerkelijk als je reserveert? Voor de zekerheid ff een mailtje sturen.Opgelet: Er komt een gelimiteerde oplage van Zelda waarbij een bonusdisc wordt geleverd met daarop: Zelda: Ocarina of Time, URA Zelda & demo's van verschillende games!
Ik heb zelda ook al een tijd terug bij dimension plus gereserveerd en ik neem wel aan dat ik daar die bonusdisc bij krijg, want anders zou ik me zeer genaaid voelen eerlijk gezegd..Glitch schreef op 16 March 2003 @ 14:08:
[...]
Ty![]()
Van die pagina:
[...]
Maar krijg je die dan ook daadwerkelijk als je reserveert? Voor de zekerheid ff een mailtje sturen.
Ik heb ff een mailtje gestuurd om het te vragen, maar die wordt op zondag vast niet meer beantwoord. Ik zal de reply van dimensionplus hier posten zodra ik em binnen heb.blakez schreef op 16 maart 2003 @ 14:13:
[...]
Ik heb zelda ook al een tijd terug bij dimension plus gereserveerd en ik neem wel aan dat ik daar die bonusdisc bij krijg, want anders zou ik me zeer genaaid voelen eerlijk gezegd..
Verwijderd
Servers zijn down, kan wel 2 dagen duren net als in de DC tijd. je dagen worden geloof ik dan niet in mindering gebracht maar klote is het wel.
Is wel de eerste keer dat ik er problemen mee heb. Zal wel komen omdat er wat meer mensen online zijn gekomen.Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 14:47:
[...]
Servers zijn down, kan wel 2 dagen duren net als in de DC tijd. je dagen worden geloof ik dan niet in mindering gebracht maar klote is het wel.
* Deddiekoel ziet nu pas dat er iemand in HGGCT de nick x-boxer heeft
[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 16-03-2003 15:52 ]
ook de icons van een paar mensen zullen niet te zien zijn
maar hopelijk ben ik dan wel metroid prime halen, met een beetje geluk komt dat spel maandag of dinsdag bij winkels binnen .. kan bijna niet w8en =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
bron: www.begn.be
plezant eh
Is toch al lang bekend?Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 18:21:
Zoals op de site van Nintendo te lezen is heeft Lucas Arts, de ontwikkelaar van RTX Red Rock, besloten van dan toch maar geen GameCube-versie op de markt te gooien. De reden hierachter zou zogezegd liggen aan het feit dat ze geen toekomst meer inzien voor de GameCube.
plezant eh
Dit: http://www.begn.be/content/viewItem.php?i=838
is wel beter nieuws
Geweldige vertalers zijn die belgen...Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 18:21:
Zoals op de site van Nintendo te lezen is heeft Lucas Arts, de ontwikkelaar van RTX Red Rock, besloten van dan toch maar geen GameCube-versie op de markt te gooien. De reden hierachter zou zogezegd liggen aan het feit dat ze geen toekomst meer inzien voor de GameCube.
plezant eh
Ze zien dus geen heil meer in het spel ipv de Cube. En als ze geen heil meer zagen in de Cube dan hadden ze Gladius ook wel gecanceld.LucasArts has decided not to release the game RTX Red Rock for the Cube anymore as it sees no future in the game. The company decided to still release it for the Playstation 2, though the original version was developed for the GameCube.
Toch triest dat (soms) invloedrijke gamesites gewoon wat nieuws plaatsen zonder zich er iets meer in te verdiepen.
Thelema schreef op 15 maart 2003 @ 21:07:
daar heb ik dus echt heel erg veel respect voor!!
LOL dat is gewoon de DJ.Default. schreef op 15 March 2003 @ 23:23:
Ja, ik ook, maar hoe doet die gast het???
Ik heb al problemen zat zonder de nadelen wat hij heeft. (crap hoe moet ik dat nou omschrijven).
Zou hij soms het hele spel uit z'n hoofd kennen ofzo??
!!!! Hulde!!!!
Ja hallo betaal ik daar nu goed geld vooryamAUchi schreef op 16 March 2003 @ 18:10:
morgen is de stroom er hier af van 0830 tot uur of 1200 ofzo, dus filmpjes/search is even niet beschikbaar =)
ook de icons van een paar mensen zullen niet te zien zijn
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Whahahaha, zalig...D³ schreef op 16 March 2003 @ 21:27:
LOL dat is gewoon de DJIk dacht dat dat bijschrift wel duidelijk te ver gezocht was en dat niemand het serieus zou nemen
Sorry jongens
Het komt door die ogen dat hij echt blind lijkt denk ik...
Verwijderd
als je blind bent dan hoef je toch nog niet geestelijk gehandicapt te zijn joh xboxer (om maar even hard te scheldenVerwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 21:37:
[...]
Whahahaha, zalig...![]()
Het komt door die ogen dat hij echt blind lijkt denk ik...
Verwijderd
En Yohann!s waar is dat lijstje?News: Argos, Gamecubes Sold Out!
Mar 16th 2003 17:46 by Ash
Argos have sold out of Gamecubes after their recent offer.
Argos have sold out of Nintendo Gamecubes due to a high demand. Their recent offer has caused many people to rush down and pick up a Gamecube at a cheap price and has exhausted Argos' stocks. Whether or not the offer will continue after Argos recieve more Gamecubes is unknown.
Argos are also offering Metroid Prime for £25 at the moment. To visit the offer go to the Argos site.
Source: Argos
[ Voor 14% gewijzigd door RareGast op 16-03-2003 23:17 ]
ik ga hem niet kopen maar ik hoop dat ik die van Fredje in t weekend eens mag uitproberen
Ik hoop het... maar dan moet de IBG wel deze week nog mijn geld over maken, want na gisteren heb ik nog maar het schamele bedrag van € 0,57 op mijn rekening staanPhusebox schreef op 16 March 2003 @ 23:18:
ben es benieuwd naar MP...
ik ga hem niet kopen maar ik hoop dat ik die van Fredje in t weekend eens mag uitproberen
Ik kan snowboard kids voor de Nintendo 64 met mijn voeten spelen, ik ben Europees recordhouder met het snelste rondje op track 9, Ninja land.daFubar schreef op 16 March 2003 @ 22:24:
[...]
als je blind bent dan hoef je toch nog niet geestelijk gehandicapt te zijn joh xboxer (om maar even hard te schelden)
Voor het spel heb je alleen de analoge stick en de A knop nodig (als je de wapens uitzet). Ik was er zo goed in dat ik al mijn vrienden steeds versloeg dus deed ik het met mijn voeten waarna ik ze nog steeds versloeg.
Dit is inmiddels al weer jaren geleden en betekent niet dat ik altijd met mijn voeten speelde, alleen een paar keer om te laten zien dat ik het daadwerkelijk kon.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
ik kan um niet meer vinden....
En Yohann!s waar is dat lijstje?
nog mensen aan het smugglers runnen ? zojah, dan wil ik eens weten wat jullie beste tijd is bij missie 27 !!!!!!!!!! mijnes 2.52 (d8 ik
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik denk trouwens dat het wel deze week wordt...dan hebbik hem zeker uit voordat Zelda arriveert...
[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 17-03-2003 01:36 ]
lol.
Shop by: Category | 8-11 years

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

hij is dus al out of stock
[ Voor 20% gewijzigd door RSP op 17-03-2003 09:59 ]
ja ok maar er staat ook dat het ge-backordered is... dus ze krijgen wel nieuweRSP schreef op 17 March 2003 @ 09:56:
de link van Phusebox is dood hier? anyhow. een shop die cubes voor 62 euro gaat aanbieden heeft binnen no time een mega-order aan z'n broek hangen. en als 't waar is bestel ik er 300 en verkoop ze voor 't dubbele in NL
[afbeelding]
in 2005 misschien jaPhusebox schreef op 17 March 2003 @ 10:04:
ja ok maar er staat ook dat het ge-backordered is... dus ze krijgen wel nieuwe
naja 't is een leuke manier om aan je US cube te komen (jammer dat ze 'm niet in oranje hebben
edit:
F-Zero filmpje gevonden:
Large en Small
enjoy
NEW Pilot
http://www.f-zero.jp/game/pilotnmachine.html

[ Voor 24% gewijzigd door RSP op 17-03-2003 10:15 . Reden: fzero news ]
even duur als een SPEL hier

edit: traag gaat dat filmpie hier zeg (die grote) is iedereen hem nu aanhet downloaden
[ Voor 15% gewijzigd door Collaborator op 17-03-2003 10:23 ]
This space is occupied
Ik zit hier met een 100mbit lijn en trek 'm met maar 555 kbyte per seconde dus dat duurt nog wel ff voordat die 7 mb is binnengelopen.TheEvilCuber schreef op 17 maart 2003 @ 10:22:
edit: traag gaat dat filmpie hier zeg (die grote) is iedereen hem nu aanhet downloaden
newsflash: hij schoot omhoog naar 3 kb/sec
Heel leuk hoor.D³ schreef op 16 maart 2003 @ 21:27:
[...]
[...]
LOL dat is gewoon de DJIk dacht dat dat bijschrift wel duidelijk te ver gezocht was en dat niemand het serieus zou nemen
Sorry jongens
hier ging t in 50 sec. dus zo traag is dat nou ook weer nietTheEvilCuber schreef op 17 March 2003 @ 10:22:
[...]
even duur als een SPEL hier![]()
Kapitalist.Fred_Perry schreef op 16 March 2003 @ 23:22:
[...]
Ik hoop het... maar dan moet de IBG wel deze week nog mijn geld over maken, want na gisteren heb ik nog maar het schamele bedrag van € 0,57 op mijn rekening staan
[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 17-03-2003 10:36 ]
Verwijderd
Wat een strakke actie dat je meteen 99 Cubes besteldRSP schreef op 17 March 2003 @ 09:56:
de link van Phusebox is dood hier? anyhow. een shop die cubes voor 62 euro gaat aanbieden heeft binnen no time een mega-order aan z'n broek hangen. en als 't waar is bestel ik er 300 en verkoop ze voor 't dubbele in NL
[afbeelding]
Heb je er wel rekening mee gehouden dat:
- Het waarschijnlijk US Cubes zijn en kun je die wel kwijt in europa? (Of ga je ze allemaal modden?)
- Ze misschien wel plotseling toch $159 van je bankrekening afschrijven, omdat $69 misschien een typevout is?
Je denkt toch niet echt dat ik 99 cubes ga kopen?Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 10:36:
Wat een strakke actie dat je meteen 99 Cubes besteld
Heb je er wel rekening mee gehouden dat:
- Het waarschijnlijk US Cubes zijn en kun je die wel kwijt in europa? (Of ga je ze allemaal modden?)
- Ze misschien wel plotseling toch $159 van je bankrekening afschrijven, omdat $69 misschien een typevout is?
Ik ben nog steeds bezig met 2.80kBPhusebox schreef op 17 March 2003 @ 10:32:
[...]
hier ging t in 50 sec. dus zo traag is dat nou ook weer niet
Damn ik heb zeer waarschijnlijk niet genoeg geld om metroid te halen

misscien als ik nog een oud Gamcube gamepje verkoop ''kijkt in bak met Gamecube spellen en ziet waverace''
Wil er nog iemand Waverace kopen €25
This space is occupied
en dan komen we d'r nog redelijk af (mits je imports gaat kopen natuurlijk)TheEvilCuber schreef op 17 March 2003 @ 10:41:
Ik ben nog steeds bezig met 2.80kB
Damn ik heb zeer waarschijnlijk niet genoeg geld om metroid te halen![]()
misscien als ik nog een oud Gamcube gamepje verkoop ''kijkt in bak met Gamecube spellen en ziet waverace''
Wil er nog iemand Waverace kopen €25
de Xbox en ps2 mensen moeten het doen met 70 euro per game ipv 50
marre... get a job
kan nu niet echt.. ik ben nu veel te druk bezig met school.. moet nog 10 verslagen (boek /film ) inleveren binnen 1 maand en dan nog examen.RSP schreef op 17 March 2003 @ 10:46:
[...]
en dan komen we d'r nog redelijk af (mits je imports gaat kopen natuurlijk)
de Xbox en ps2 mensen moeten het doen met 70 euro per game ipv 50
marre... get a job
En dan nog een Huiswerkopdracht van eht grafisch liceum die binnen 1 maand af moet zijn.
Ik kom nu dus tijd te kort
This space is occupied
Dit topic is gesloten.