het is jammer dat je het hele airbus-principe niet hebt begrepen
Trekken en duwen moet je toch weten
[ Voor 34% gewijzigd door Floppie op 13-03-2003 21:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
het is jammer dat je het hele airbus-principe niet hebt begrepen
[ Voor 34% gewijzigd door Floppie op 13-03-2003 21:22 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 21:38 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ND863 op 13-03-2003 22:01 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Keilos.Qylos schreef op 13 maart 2003 @ 21:00:
Mist in verweggiestan
Toen ik opsteeg vanaf EHAM ging ik volgens de FMC eerst naar Arnhem voordat ik naar ELLX ging. Volgende keer maar geen flightplans importeren, werkt kennelijk niet zo optimaal.
Of het ligt aan mij
offtopic:
Hoe lezen jullie mijn naam eigenlijk, Kilo's of Keilos?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Npu dat word nog weer langer wachten, zuchten ik ben de lage fps nu wel zat. Alhoewel het nu eigenlijk best lekker loopt (12 fps on final).[03-03-2003] Release date postponed
Because of difficult work and little time of some of our team members, we cannot release the new version on the planned release date. We have made a lot progress, but some important parts are not finished yet. Because of this we have to announce we have to postpone the release date. When we have more information on the progress we will announce a new release date on our webpage.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik denk niet dat V3 meer FPS winst geeft (denk ik....McFlipp schreef op 13 maart 2003 @ 22:19:
Ik dacht net kom laat ik eens kijken of de NL-2000 V3 scenery al uit is, want die zou in Maart 2003 uitkomen.
Kom ik op de website zie ik dit:
[...]
Npu dat word nog weer langer wachten, zuchten ik ben de lage fps nu wel zat. Alhoewel het nu eigenlijk best lekker loopt (12 fps on final).
Nou V3 word in Gmax en dat zorgt dus echt wel voor een verbetering in de FPS. Kijk maar eens naar EDDF van German Airports, dat is super gedetailleerd en ik zit daar aan m'n max ingestelde framerate! Kan ik van NL2000V2 niet zeggenND schreef op 13 March 2003 @ 22:20:
[...]
Ik denk niet dat V3 meer FPS winst geeft (denk ik....)
Maar ik ga um wel proberen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ja maar volgens mij is NL2000V3 tam ook niet de beste, vervolges gooien ze er meer gebouwen + details in, dat je fps winst weer 0 is. Tsjah, dat schiet ook niet op.McFlipp schreef op 13 maart 2003 @ 22:22:
[...]
Nou V3 word in Gmax en dat zorgt dus echt wel voor een verbetering in de FPS. Kijk maar eens naar EDDF van German Airports, dat is super gedetailleerd en ik zit daar aan m'n max ingestelde framerate! Kan ik van NL2000V2 niet zeggen
[ Voor 13% gewijzigd door ND863 op 13-03-2003 22:31 ]
misschien heetie wel echt Newbie VosND schreef op 13 March 2003 @ 22:26:
[...]
Ja maar volgens mij is NL2000V3 tam ook niet de beste, vervolges gooien ze er meer gebouwen + details in, dat je fps winst weer 0 is. Tsjah, dat schiet ook niet op.
Maar das maar mijn gedachteIk hoop dat ie word zoals jij hem in gedachte hebt
Nealzie >En zijn VATSIM ID is nog geldig?
Als het in GMax wordt gemaakt zegt het nog niet meteen dat het beter voor je fps isMcFlipp schreef op 13 maart 2003 @ 22:22:
Nou V3 word in Gmax en dat zorgt dus echt wel voor een verbetering in de FPS. Kijk maar eens naar EDDF van German Airports, dat is super gedetailleerd en ik zit daar aan m'n max ingestelde framerate! Kan ik van NL2000V2 niet zeggen
Verwijderd
Ik had van de makers begrepen dat het lage aantal FPS'en door de layers komt.ND schreef op 13 maart 2003 @ 22:26:
[...]
Ja maar volgens mij is NL2000V3 tam ook niet de beste, vervolges gooien ze er meer gebouwen + details in, dat je fps winst weer 0 is. Tsjah, dat schiet ook niet op.
Maar das maar mijn gedachteIk hoop dat ie word zoals jij hem in gedachte hebt
Nealzie >En zijn VATSIM ID is nog geldig?
Wat zijn zn remarks/fpl etc?
ik herinner me nog dat ik ook nog Servinfo heb geinstalleerd
ow hijs al weg
Je zit toch wel erg dicht bij de grond opeens he als je de 747 gewend bentND schreef op 13 March 2003 @ 22:00:
Fly High, mooie pic man!(vooral die ene van de touchdown front view
)
[afbeelding]
Whoops aparte pic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Duidelijk dat ik de 737 niet gewend ben
Daar heb je zogenaamde AFCAD-files voor.kaandorp schreef op 13 maart 2003 @ 23:01:
Ik vind het altijd behoorlijk lastig dat bij het instaleren van sceneries alles een paar meter verschuift. Zodat de vliegtuigen naast de baan rijden enzo. Is dat op te lossen?
[ Voor 10% gewijzigd door Floppie op 13-03-2003 23:05 ]
Aha, ik hoop het, anders moek een nieuwe PC kopenVerwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 22:33:
[...]
Ik had van de makers begrepen dat het lage aantal FPS'en door de layers komt.
In de V3 zal er gebruik gemaakt worden van 1 layer.
Verwijderd
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Die is mooi zegWilde schreef op 14 maart 2003 @ 09:05:
Een primeur voor jullie !!
De nieuwe KLM 744-ER net uit de hangar in Everett:
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zo hey dat heb ik nooit eerder meegemaakrdluca schreef op 14 March 2003 @ 10:04:
Kom ik net tegen op flightsim.com:
The Dutch Airports from the NL2000 scenery. Tutorial and extra exclude files to install only the airports from the NL2000 scenery. By Eric Van Hoof.
filename: 2000airp.zip
Verwijderd
Bedoel je misschien 36R of iets anders? 06R heb ik nog niet meegemaaktVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 10:53:
Ik heb gister even in de Lockheed P3C update 2,5 simulator gezeten van de MLD. En dat is stukken lastiger dan in FS2002. Bij FS zie je alles bij elkaar, de instrumenten en de knopjes en hendels. Dus als je dan moet landen voor de eerste keer moet je in het apen zuur werken. Ik probeerde te landen op schiphol 6R nadat ik daar ook was opgestegen. De take off ging nog redelijk was even wennen aan rudder. Banks gingen ook nog goed maar toen kwam de landing. FLAPS GEAR BREAKS GLIDE-PATH TROTHLE (schrijf je dat zo?) en dan mis je ook nog eens bijna de runway. Het resuldeerde in een harde landing op mijn linker wiel. Vervolgens zat ik met mijn hoofd tegen het dak, het is zo'n bewegende sim. Maar gelukkig hield hij het nog net. Daarna natuurlijk flink remmen, en meteen maar weer een take off erachter aan, want je het is toch maar een sim. En als je dan die 4 motoren vol open doet voel je zelfs nog in die sim de kracht van dat beest.
Het was is dus toch wat lastiger als in FS, maar wel 100x zo leuk en realistisch. Later deed die instructeur (oud leerling van me pa) even een noodlanding op het water voor. Dat is ook behoorlijk reug, hij maakt een klein foutje toen hij met zijn linker vleugen het water raakte vlak voor de landing. Dat resulteerde in een 720 spin en een stroom uitval, best wel grappig als je dan ineens in het donker zit. Vervolgs lag ik aan de andere kant van de cockpit want ik hield me toch niet zo goed vast.
Kortom een super ervaring. En toen ik weer thuis was weer even afkicken bij de FS2002 op me pctje.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Leuk verhaalVerwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 10:53:
Ik heb gister even in de Lockheed P3C update 2,5 simulator gezeten van de MLD. En dat is stukken lastiger dan in FS2002. Bij FS zie je alles bij elkaar, de instrumenten en de knopjes en hendels. Dus als je dan moet landen voor de eerste keer moet je in het apen zuur werken. Ik probeerde te landen op schiphol 6R nadat ik daar ook was opgestegen. De take off ging nog redelijk was even wennen aan rudder. Banks gingen ook nog goed maar toen kwam de landing. FLAPS GEAR BREAKS GLIDE-PATH TROTHLE (schrijf je dat zo?) en dan mis je ook nog eens bijna de runway. Het resuldeerde in een harde landing op mijn linker wiel. Vervolgens zat ik met mijn hoofd tegen het dak, het is zo'n bewegende sim. Maar gelukkig hield hij het nog net. Daarna natuurlijk flink remmen, en meteen maar weer een take off erachter aan, want je het is toch maar een sim. En als je dan die 4 motoren vol open doet voel je zelfs nog in die sim de kracht van dat beest.
Het was is dus toch wat lastiger als in FS, maar wel 100x zo leuk en realistisch. Later deed die instructeur (oud leerling van me pa) even een noodlanding op het water voor. Dat is ook behoorlijk reug, hij maakt een klein foutje toen hij met zijn linker vleugen het water raakte vlak voor de landing. Dat resulteerde in een 720 spin en een stroom uitval, best wel grappig als je dan ineens in het donker zit. Vervolgs lag ik aan de andere kant van de cockpit want ik hield me toch niet zo goed vast.
Kortom een super ervaring. En toen ik weer thuis was weer even afkicken bij de FS2002 op me pctje.
Manual? UitproberenKomatsu schreef:
Dudes, Waar is eigelijk de Back Course Hold en de Yaw damper voor?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
niceVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 10:53:
Verwijderd
WHY??? Enne.. wil ik dat?Qylos schreef op 14 March 2003 @ 15:40:
[...]
@terwee:
[afbeelding]
Jij wordt mijn prive piloot later![]()
[...]
Juist ja, ik snap er ook de ballen van
[ Voor 78% gewijzigd door Floppie op 14-03-2003 17:04 ]
Verwijderd
Ik snap de ballen niet van het landen ILS werkt ook al voor geen ruk, hij gaat ineens rechtsom terwijl ik kimbles ils instructies volg
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 17:03 ]
Ik was de ATC'er op approach en had geen last van je hoorND schreef op 14 March 2003 @ 16:46:
Weer een regelrechte vatsim vlucht hoor
(nu echt een FS reinstall, als ik mijn CD weer terug krijg)
4).Na Takeoff wilt hij niet op de AP stijgen??(ik kreeg VS niet aan
)
5).Ik veranderd weer van vliegtuig, met toestemming van Sander (EHAM APP) om op pauze te gaan. In een 747, en weer programmeer ik alles opniew
6). Na 2 minuten disengaged de Autopilot opeens![]()
7). Autothrottle deed het ook al niet
. Als ik A/T uitzet reageerde die ook niet op mijn Joystick Input
![]()
9). Vliegtuig weer herladen (ondertussen had de ATC al genoeg van mij denk ik zo)
Tai-Pan, sorry, volgende keer beter.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
En als er nou heel veel achtergrondgeluid is van je kleine zusje?-Sander_ schreef op 14 March 2003 @ 17:02:
[...]
Ik was de ATC'er op approach en had geen last van je hoorVanmiddag vond ik het voor de rest trouwens lekker flex gaan, alleen toen ik net een vlucht deed van EHHO naar EHAM had radar last van wat opdringerige newbee's: LH456.. (text en lekker lastig doen, Squawk stdby, geen charlie willen zetten e.d.) Nou zie dan maar is hoe hoog ie zit
![]()
Voice gebruiken op VATSIM.. ik raad het iedereen van harte aan..![]()
M.a.w. text voor primary communication zou verboden moeten worden![]()
Verwijderd
Of je durft niet tepraten met anderenrellehenk schreef op 14 March 2003 @ 17:05:
[...]
En als er nou heel veel achtergrondgeluid is van je kleine zusje?
Ik zou het raam open doen, en ff kijken offie ook daad werkelijk uit gaat
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 17:07 ]
er brande anders wel 3 groene lichtjes op mn werkplekVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 17:06:
[...]
Of je durft niet tepraten met anderen![]()
[...]
Ik zou het raam open doen, en ff kijken offie ook daad werkelijk uit gaat![]()
Ik heb je niet gewezen op het maken van een stomme fout, slechts het feit dat de text in speiegelbeeld stondThe_FrankO schreef op 13 March 2003 @ 22:15:
Ik werd erop gewezen dat ik een stomme fout had gemaakt
Ja maar ik heb mijn CD's uitgeleendVerwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 17:13:
[...]
DAN! zou ik ondertussen ff vliegtuig/fs2002 op nieuwe installen
Ik bedoelde meer dat ik van mezelf vond dat ik een stomme fout heb gemaaktTrin1ty schreef op 14 March 2003 @ 17:43:
Ik heb je niet gewezen op het maken van een stomme fout, slechts het feit dat de text in speiegelbeeld stond, daarvoor waardeer ik het veel te veel dat je die mooie paint hebt gemaakt
[ Voor 46% gewijzigd door The_FrankO op 14-03-2003 19:22 ]
Als grapje, omdat je bijna verticaal aan het stijgen bent
dat was nou een shot van onderen.Qylos schreef op 14 March 2003 @ 19:35:
[...]
Verwijderd
Ik geloof niet dat je het helemaal door hebt.. zoals Rellehenk al zei... dit is nou een shot van onderen.... Zet je 3D bril eens op...Qylos schreef op 14 March 2003 @ 19:35:
[...]
Verwijderd
En nog een foute calsign gebruiken nog ook-Sander_ schreef op 14 maart 2003 @ 17:02:
[...]
Ik was de ATC'er op approach en had geen last van je hoorVanmiddag vond ik het voor de rest trouwens lekker flex gaan, alleen toen ik net een vlucht deed van EHHO naar EHAM had radar last van wat opdringerige newbee's: LH456.. (text en lekker lastig doen, Squawk stdby, geen charlie willen zetten e.d.) Nou zie dan maar is hoe hoog ie zit
![]()
IK was het niet!-Sander_ schreef op 14 maart 2003 @ 17:02:
[...]
![]()
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ja precies, vanavond weer gecontrolled. Weer 4 kisten op de grond en nog 4 inbound ofzo, dus aardig druk. En was alleen.. Toen heb ik maar even om hulp geroepen. Die 4 op de grond hadden namelijk weer geen voice... Wordt je toch ziek van..Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 22:05:
[...]
En nog een foute calsign gebruiken nog ook(DLH)
Idd.....text is gewoon zwaar kut.................OF ze reageren de volgende dag pas OF ze zeggen nix terug. Met voice kan je nog lekker ^$%#%$#
"Meneer Marc, Waar was u des middags om 15:30 uur?"
Ja, inderdaad, de VATSIM politie aan de deur.. lamp op je kop..-Sander_ schreef op 14 maart 2003 @ 22:21:
[...]
Ja precies, vanavond weer gecontrolled. Weer 4 kisten op de grond en nog 4 inbound ofzo, dus aardig druk. En was alleen.. Toen heb ik maar even om hulp geroepen. Die 4 op de grond hadden namelijk weer geen voice... Wordt je toch ziek van..
[...]
"Meneer Marc, Waar was u des middags om 15:30 uur?"
![]()
Verwijderd
Ik heb een betere bril nodigVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 21:18:
[...]
Ik geloof niet dat je het helemaal door hebt.. zoals Rellehenk al zei... dit is nou een shot van onderen.... Zet je 3D bril eens op...
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Got you on the radar nowjos_zwa schreef op 15 March 2003 @ 00:25:
hehe eindelijk thuis![]()
na heel wat biertjes kan ik nu eingelijk weer op VATSIM vliegenik hoop maar dat de tower (hik) niet boos wordt
dat wordt lachen
En ik ook.Got you on the radar now
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Veilig geland inderdaad @ 06, toen de taxi naar E4.jos_zwa schreef op 15 maart 2003 @ 02:03:
en het ging weer lekker (NOT!). PIC FMC hing gewoon en deed nix meer. Tune ik SPL op VOR2 in i.p.v. van VOR1 (die zit namelijk op je MCP) en ging ik heading PAMmaar ja Sander heeft me weer goed binnen gesproken
Verwijderd
Zo, veel bier op vrijdag?jos_zwa schreef op 15 March 2003 @ 00:25:
na heel wat biertjes kan ik nu eingelijk weer op VATSIM vliegenik hoop maar dat de tower (hik) niet boos wordt
dat wordt lachen
Verwijderd
Uw brevet is bij deze ingetrokken.jos_zwa schreef op 15 March 2003 @ 00:25:
dat wordt lachen
Ja goeie vraag, tis denk ik bij mij kwestie van een ouwe FS install + Squawkbox op de achtergrond draaien.Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 13:00:
[...]
Uw brevet is bij deze ingetrokken.![]()
Maar wat is dat toch allemaal, al die probs die jullie hebben bij het VATSIM vliegen. Het online vliegen is IMO hetzelfde als het offline in je remy vliegen.
Of hebben jullie deze probs altijd en vallen dankzij VATSIM door de mand?
Verwijderd
Of bedoel je Photoshop 10..?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 14:42 ]
Ik mag hopen dat Microsoft inziet dat ze DirectX 12 moeten gebruiken en dit kunnen realiseren
Verwijderd
Blur, voor engine heat.Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 14:24:
Maybe wat offtopic, maar een vraagje. (Omdat hier wat soepers tussen zitten)
Wat zijn de leukste/belangrijkste functies van Photosoep om een FS shot tot een mooi resultaat te brengen.
Verwijderd
Er is geen standaard knopje in Photoshop wat of direct resultaat geeft, maar ik denk dat als je goed ingevoerd bent in wat de blending modes zijn, Hue/Saturation en de kleuren channels goed mee overweg kunt, je al een heel end komt...Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 14:24:
Maybe wat offtopic, maar een vraagje. (Omdat hier wat soepers tussen zitten)
Wat zijn de leukste/belangrijkste functies van Photosoep om een FS shot tot een mooi resultaat te brengen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 15:05 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 16:38 ]
Vast wel, weet ik niet, omdat de ATC overuled, ja, jaTrin1ty schreef op 15 maart 2003 @ 17:53:
Hoi,
Een vraagje, gebruikt iemand hier FSSkyWorld? Is dat wat?
En waarom kun je op VATSIM bijna nooit de originele STAR volgen zolas tie door de FMC wordt gepland? Gaat dat IRL ook zo? Is de STAR alleen een guideline?
gr
1. NeeTrin1ty schreef op 15 maart 2003 @ 17:53:
Hoi,
Een vraagje, gebruikt iemand hier FSSkyWorld? Is dat wat?
En waarom kun je op VATSIM bijna nooit de originele STAR volgen zolas tie door de FMC wordt gepland? Gaat dat IRL ook zo? Is de STAR alleen een guideline?
gr
Lufthansa gebruik heel vaak zoiets als LH 4439 hoor. en dus geen DLH ofzo
Maar op Vatsim worden een 3 letterige code gebruikt, naam ff kwijtjos_zwa schreef op 15 maart 2003 @ 18:11:
[...]
Lufthansa gebruik heel vaak zoiets als LH 4439 hoor. en dus geen DLH ofzokijk maar op schiphol.nl
En als je die 3 letterige codeGilly schreef op 15 maart 2003 @ 18:15:
Maar op Vatsim worden een 3 letterige code gebruikt, naam ff kwijt
[ Voor 21% gewijzigd door The_FrankO op 15-03-2003 18:33 ]
Verwijderd
Gelukkig geeft de FAQ wel antwoord (Spielerij, problemen)Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 19:21:
Luitjes? Op welke poorten werkt FS2002?
Ik wou ff multiplayeren met een maat van me,
Ik zit in een LAN (achter router), en hij direct op internet zonder firewall,
ik kan niet connecten naar hem, Welke poorten moet ik hiervoor mappen?
(google geeft geen info over poorten die fs2002 gebruikt)
Schiphol.nl gebruikt die passagiers-naamgeving (dus KL ipv KLM en AMS ipv EHAM).jos_zwa schreef op 15 March 2003 @ 18:11:
[...]
Lufthansa gebruik heel vaak zoiets als LH 4439 hoor. en dus geen DLH ofzokijk maar op schiphol.nl
[ Voor 31% gewijzigd door Floppie op 15-03-2003 19:36 ]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Respect...Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 16:19:
Beste luitjes,
zoals eerder gezegd hier mijn echte laatste post.
Ik heb hier in 7 maanden tijd zo'n 2000 post mogen neerzetten. Hopelijk was een percentage daarvan nuttig genoeg voor jullie.
Ik ben dit draadje ondertussen alweer "ontgroeid" (iemand anders wees me daarop, kon nooit het goede woord vinden) en moet weer verder.
In dit topic heb ik veel nieuwe mensen leren kennen waar ik naast dit topic ook over alles heb liggen ouwehoeren. Diegenen weten zelf wel wie ik bedoel. Ben ook blij dat ik in het begin vrij snel werd "opgenomen" binnen de groep!
Maar na de zoveelste aanvaring, moet er ergens een streep getrokken worden en dat is dus deze. Ik heb bepaalde meningen over sommigen hier, maar dat is ook wederzijds. Gelukkig weet ik dat de mensen (die ook hier gerespecteerd zijn) grotendeels achter mijn ideeën en meningen staan, maar het veel anders brengen dan ik dat altijd doe. Ieder z'n eigen stijl denk ik dan hè. Viel me overigens op dat de users van "eigen soort" elkaar opzochten (vooral de jongere) en dat de juiste mensen mij de support leverden indien nodig in een strijd.
Dit wil niet zeggen dat ik niets van jullie heb geleerd. Ik heb ook vaak mijn kennis moeten bijschaven en moeten oefenen om het naar jullie over te dragen. Vooral het hele VOR DME gebeuren toendertijd, was voor mij erg goed. Ik moest alles dubbelchecken om zelf geen fouten te maken, anders komt dat ook weer zo lullig over. Mijn huidige kennis/niveau heb ik dus o.a. ook aan jullie te danken, want ik hou niet zo van blijven hangen op een bepaald niveau. De leercurve moet van mij zo ver gaan, tot ik geen bitje of bytje in mijn hoofd meer kan persen.
Wat mij het meest irriteerde hier is het feit dat de meesten hier "denken" dat ze op een bepaald niveau zitten, maar het eigenlijk nooit durfden te tonen door mee te doen aan vluchten o.i.d. Het waren iedere keer dezelfde 2 a 3 personen die hun skills lieten zien en niet terugdeinsden voor een potje "hardcore simming" (woordje van Rico geleerd na de VATSIM vlucht vanuit Milaan, ivm met de seperaties en gustings op EHAM arrival).
Ik ga nu niet weer mensen aanvallen ofzo, maar nogmaals, ook dit is mijn mening.
Bij een aantal zie ik juist wel een stijgende lijn en willen het liefst "Fly by the numbers" doen. Daar doe je het voor. Niet vies zijn voor een zero vis. approach of een manuele 6NM upwind turn. Af en toe een engine uitzetten, zorgen voor een incorrecte fuelbalance, inflight engine restart, vliegtuigbesturing d.m.v. de motoren etc. etc.
Waar ik ook zeer veel respect voor heb is de kunst van het painten van sommigen hier. Ga vooral zo door en je zal een mooie naam opbouwen in de FS community.
En Frank is nog zo'n voorbeeld. Zelf niet echt een die hard simmer, maar wel veel dedication. Hij maakt mooie paints, AI packages en probeert altijd FS technische probs op te lossen. Dit soort mensen zijn gewoon nodig.
Volgens sommige users gaf ik altijd klote antwoorden, maar als je heel goed naar mijn posts kijkt, beantwoord ik bijna nooit een vraag, tenzij dringend nodig. Ik keek altijd met plezier hoe jullie het deden, en sloeg het op in me hoofd.
De laatste tijd er een discussie gaande rondom het ATC gebeuren van VATSIM. Ik hoop dat degenen die er mee bezig zijn, weten waar ze aan beginnen. Er is geen behoefte aan "vrijblijvende" controllers. Zoals eerder door mij gezegd: Commitment and dedication is vereist. Dus niet dat je eens in de 2 weken even inlogd om 3 kisten te verwerken en ajuu. Voor dat soort mensen ben ik nl ook niet van plan om daar mijn tijd in te steken. Vergeet niet dat je veel moet "pikken". Soms word je veel op details gewezen (echt hele kleine dingen) en kan het al snel zeikerig overkomen. Ikzelf heb nooit een kick gegeven en luisterde goed wat de mensen met verstand te zeggen hadden, om vervolgens nooit meer dezelfde foutjes te maken.
Al met al vond ik het erg leuk om de helft van alle delen, meegedaan te hebben en hoop dat ik hier iets nuttigs heb achergelaten. Dan waren al m'n schreeuwerige posts iig nog ergens goed voor.
Een selecte groep zal ik ongetwijfeld nog spreken en vele uren mee maken en voor de rest:
"Have a lot of simming fun en misschien een crossover op FL380/FL390"
Check officiële flightplan van je LH4439jos_zwa schreef op 15 maart 2003 @ 18:11:
[...]
Verwijderd
Ja, Chi Wai (a.k.a. Vlieg Hoog) heeft meer dan je denktjos_zwa schreef op 15 March 2003 @ 20:33:
oke oke jullie hebben gelijk
Damn! Rico zeg nu eens gewoon hoe je aan al die flightplans komt ? je hebt gewoon de flightplan van de DLH4439 die ik gewoon ff als voorbeeld nam. hoe kom je daaraan ?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
[ Voor 12% gewijzigd door weststar op 16-03-2003 12:03 ]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq