rdluca schreef op 12 March 2003 @ 16:45:
[...]
"Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief."
Goh deze quote heb ik al MEERDERE malen langszien komen, en nog vind men hier dat we 2 van de 5x zo 'on-respectvol' reageren t.o.v. Newbies
LEES DAT STUK NOG ENS en dan snappen je misschien waarom mensen uit deel 1 (rdluca, Nealzie, Gilly, The_Franko, Bolk etc etc) zo on-respectvol reageren. (nofi, niet allemaal, maar om aan te geven wie mogelijker dit kan/doet, ik ook.) Een vraag als 'hoe doe je me gear uit' is gewoon

Dat is hetzelfde als een vraag hoe je in windows Word opstart,
DAT STAAT IN DE HANDLEIDING LEES EM DAN OOK FF! Tis er niets voor niets.
Moet ik evenveel respect moeten hebben voor iemand die een vraag stelt zonder er enige moeite voor te hebben gedaan, als voor iemand die er wel werk achter stelt?
Ik ben het dan ook 100% eens met rdluca (en ook weer de quote die hij keer op keer moet herhalen, dat is toch belachelijk?) zo zie je maar weer dat men NIET de FAQ leest, en ook niet de FS2002 FAQ die speciaal gemaakt is om dit te voorkomen, en ook niet eens de first post is gelezen.
EDIT:
Debiele vragen bedoelen we niet vragen van dat je die gewoon moet weten of te laag zijn voor "ons" maar vragen die in de manual en help staan, die een blik in de inhoudsopgave binnen 15 seconden is te vinden. Of je "gear uit doen" misschien kijken bij de key assignments? Vragen als wat is ILS, hebben we in 50 delen al 8x een tutorial over geschreven en uitgelegd, en een deel daarvan is in de startpost opgenomen. Om misverstanden te voorkomen
Kaandorp, die vraag valt wel onder 'debiele vragen' en nog meer van zulke vragen, zie hierboven
/edit
Damn, eerst was het ATC discussie....
Anywayz, ik wilde net gaan vliegen, maar mijn voice doet het half

Ground hoorde mij wel, maar ik hoorde niemand geen piloot geen ATC. Ik doe ff een radiocheck met de Tower, die mij NIET hoort, maar ik hem wel

Voorheen deed alles het prima, slow modem, full duplex. RW al gereinstalled maar geen effect
[
Voor 22% gewijzigd door
ND863 op 12-03-2003 17:37
]