[FS2002] Vragen En Mooiste screenshots, Deel 50! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.308 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

MarkyB schreef op 12 maart 2003 @ 14:28:
wat is eigenlijk het verschil tussen de professional uitvoering en de gewone?

hier op mijn stageplek stond net een pc met fs2k2 professional, heb het ff zitten spelen, maar ik merk toch echt geen verschil met de normale uitvoering (behalve het start-up scherm dan)
de proffesional heeft een paar planes meer dan de gewone uitvoering. verder geen verschil dus. :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
MarkyB schreef op 12 March 2003 @ 14:28:
wat is eigenlijk het verschil tussen de professional uitvoering en de gewone?

hier op mijn stageplek stond net een pc met fs2k2 professional, heb het ff zitten spelen, maar ik merk toch echt geen verschil met de normale uitvoering (behalve het start-up scherm dan)
De professional versie bevat een paar meer prop vliegtuigen en de GMAX model editor. Dit is voor de meeste niet zo interessant :) De standaart versie is al voldoende.

[edit]
oh, zie dat jos_zwa ook al antwoord heeft gegeven :)

[ Voor 6% gewijzigd door Qylos op 12-03-2003 15:18 ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 12 maart 2003 @ 15:13:
[...]

helemaal mee eens. ik kan ook niet tegen die geintjes hier van sommigen als newbie's iets vragen. :r dan is het RTFM ofzo wat ze roepen. sick gewoon.
Ben het ook helemaal met Kaandorp eens, iedereen is toch een newbie geweest? En niemand kan leren zonder te vragen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kaandorp schreef op 12 March 2003 @ 14:21:
Wat een gezeur allemaal over het "niveau". Probeer elkaar gewoon te helpen i.p.v. steeds te schreeuwen dat het niveau zo belabberd is en dat je weg gaat.
Naar mijn mening kun je overal van leren. Ook van newbie vragen. En je moet toch ergens beginnen? Nodig zo iemand dan eens uit voor een private vlucht en begeleid hem als je het allemaal zo geweldig kan. Lijkt me interessant.

Valt me trouwens wel op dat dit soort "gezeur" altijd op tweakers plaatsvind. Heb exact hetzelfde meegemaakt in /14. Ligt waarschijnlijk aan de leeftijd. Ik heb een paar keer naar de Pilot Training Coordinator van Dutchvacc en een aantal leden van de FSGG gemaild en krijg altijd een razend enthousiast mailtje terug. Ook al vraag ik hoe ik de gear naar beneden krijg... Altijd aardig. Respect heet dat volgens mij.
Ik heb in dit topic ook een keer de moed gehad om een vraag te stellen. Toen werd gelijk maar voorgesteld om euthenasie te plegen. Ach ja...
Dat gezeur vindt op tweakers plaats en je zou best eens gelijk kunnen hebben dat het aan de leeftijd ligt.
ff een qoute uit de Algemene GoT FAQ:

"Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief."

Oftewel, er wordt verwacht dat je zelf enige moeite doet en dat Gathering of Tweakers niet bedoelt is voor de problemen waar je zelf met enige vorm van minime moeite en hersenactiviteit zelf makkelijk achter kunt komen.

Wanneer jij je daar niet aan kunt houden lijkt het er inderdaad op dat je nog niet de leeftijd of in ieder geval de geestelijke leeftijd hebt bereikt die voor Gathering of Twekers is gewenst.
Wellicht zou je je beter thuisvoelen op BeginnersWeb.

Een vraag hoe je je gear naar beneden doet valt niet echt in de categorie "vragen van de serieuze hobbyist".

En aangezien je het over respect heb nog maar even terug naar de GoT FAQ:
We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum.

Oftwel: toon respect en je ontvangt respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
rdluca schreef op 12 March 2003 @ 16:45:
[...]

Dat gezeur vindt op tweakers plaats en je zou best eens gelijk kunnen hebben dat het aan de leeftijd ligt.
ff een qoute uit de Algemene GoT FAQ:

"Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief."

Oftewel, er wordt verwacht dat je zelf enige moeite doet en dat Gathering of Tweakers niet bedoelt is voor de problemen waar je zelf met enige vorm van minime moeite en hersenactiviteit zelf makkelijk achter kunt komen.

Wanneer jij je daar niet aan kunt houden lijkt het er inderdaad op dat je nog niet de leeftijd of in ieder geval de geestelijke leeftijd hebt bereikt die voor Gathering of Twekers is gewenst.
Wellicht zou je je beter thuisvoelen op BeginnersWeb.

Een vraag hoe je je gear naar beneden doet valt niet echt in de categorie "vragen van de serieuze hobbyist".

En aangezien je het over respect heb nog maar even terug naar de GoT FAQ:
We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum.

dejavú ;)

het ging ook alweer te lang goed eigenlijk heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

daar heeft die kerel het toch ook de hele tijd over?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

[...]
Goh deze quote heb ik al MEERDERE malen langszien komen, en nog vind men hier dat we 2 van de 5x zo 'on-respectvol' reageren t.o.v. Newbies :? LEES DAT STUK NOG ENS en dan snappen je misschien waarom mensen uit deel 1 (rdluca, Nealzie, Gilly, The_Franko, Bolk etc etc) zo on-respectvol reageren. (nofi, niet allemaal, maar om aan te geven wie mogelijker dit kan/doet, ik ook.) Een vraag als 'hoe doe je me gear uit' is gewoon |:( Dat is hetzelfde als een vraag hoe je in windows Word opstart, DAT STAAT IN DE HANDLEIDING LEES EM DAN OOK FF! Tis er niets voor niets.

Moet ik evenveel respect moeten hebben voor iemand die een vraag stelt zonder er enige moeite voor te hebben gedaan, als voor iemand die er wel werk achter stelt?

Ik ben het dan ook 100% eens met rdluca (en ook weer de quote die hij keer op keer moet herhalen, dat is toch belachelijk?) zo zie je maar weer dat men NIET de FAQ leest, en ook niet de FS2002 FAQ die speciaal gemaakt is om dit te voorkomen, en ook niet eens de first post is gelezen.

EDIT:
Debiele vragen bedoelen we niet vragen van dat je die gewoon moet weten of te laag zijn voor "ons" maar vragen die in de manual en help staan, die een blik in de inhoudsopgave binnen 15 seconden is te vinden. Of je "gear uit doen" misschien kijken bij de key assignments? Vragen als wat is ILS, hebben we in 50 delen al 8x een tutorial over geschreven en uitgelegd, en een deel daarvan is in de startpost opgenomen. Om misverstanden te voorkomen
Kaandorp, die vraag valt wel onder 'debiele vragen' en nog meer van zulke vragen, zie hierboven
/edit

Damn, eerst was het ATC discussie....

Anywayz, ik wilde net gaan vliegen, maar mijn voice doet het half :? Ground hoorde mij wel, maar ik hoorde niemand geen piloot geen ATC. Ik doe ff een radiocheck met de Tower, die mij NIET hoort, maar ik hem wel :? Voorheen deed alles het prima, slow modem, full duplex. RW al gereinstalled maar geen effect :?

[ Voor 22% gewijzigd door ND863 op 12-03-2003 17:37 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 11:45
[...]

Wat voor jou een minime moeite is kan voor een ander 3 uur zoeken zijn. En dat betekent niet dat diegene dan gelijk naar een beginnersweb verbannen hoeft te worden. Als het voor jou een minime inspanning is zou het aardig zijn als je dat probeert over te dragen aan anderen zodat zij ook meer kennis op doen. En je weet zelf hoe het gaat. Als je een nieuwe computer koopt ga je ook niet eerst uren naar een manual zitten loeren. Eerst ff proberen en dan als het echt niet lukt ff aan iemand vragen. Dat zit nou eenmaal in de (meeste) mens(en).
En ik kan me best voorstellen dat je een beetje moedeloos wordt van sommige mensen die echt de meest debiele vragen stellen, maar die vragen worden voor zover ik zie hier in de flightsim topics echt niet gesteld.

En over respect gesproken.. Vond de replies die ik op mijn vragen kreeg nou niet echt betuigen van veel respect.

Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 11:45
'hoe doe ik me gear uit' was ook een voorbeeldje natuurlijk en zal ook niet echt een vraag zijn die hier snel voorbij komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:23
ND schreef op 12 March 2003 @ 17:32:
[...]

anywayz, ik wilde net gaan vliegen, maar mijn voice doet het half :? Ground hoorde mij wel, maar ik hoorde niemand geen piloot geen ATC. Ik doe ff een radiocheck met de Tower, die mij NIET hoort, maar ik hem wel :? Voorheen deed alles het prima, slow modem, full duplex. RW al gereinstalled maar geen effect :?
Misschien is je microfoon kaduuk. Dus test je mic.

Waarschijnlijk te simpel gedacht, maar je weet het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

rellehenk schreef op 12 maart 2003 @ 17:37:
[...]

Misschien is je microfoon kaduuk. Dus test je mic.

Waarschijnlijk te simpel gedacht, maar je weet het niet :)
Kan het niet zijn denk ik, want Ground verstond mij heel goed vertelde die mij :7 (wel via text dan heh :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
kaandorp schreef op 12 March 2003 @ 17:32:
[...]

Wat voor jou een minime moeite is kan voor een ander 3 uur zoeken zijn. En dat betekent niet dat diegene dan gelijk naar een beginnersweb verbannen hoeft te worden. Als het voor jou een minime inspanning is zou het aardig zijn als je dat probeert over te dragen aan anderen zodat zij ook meer kennis op doen. En je weet zelf hoe het gaat. Als je een nieuwe computer koopt ga je ook niet eerst uren naar een manual zitten loeren. Eerst ff proberen en dan als het echt niet lukt ff aan iemand vragen. Dat zit nou eenmaal in de (meeste) mens(en).
En ik kan me best voorstellen dat je een beetje moedeloos wordt van sommige mensen die echt de meest debiele vragen stellen, maar die vragen worden voor zover ik zie hier in de flightsim topics echt niet gesteld.

En over respect gesproken.. Vond de replies die ik op mijn vragen kreeg nou niet echt betuigen van veel respect.

Jammer...
sorry hoor, maar in het boekje wat je krijgt bij fs2002 staan zelfs enkele simpele comands, waaronder gas geven, en gear in en uit enzo...
En voor ons misschien een kleine moeite, maar we zien zo ontzettendveel mensen langkomen met dezelfde vragen, elke keer weer, waardoor we het nu eens zat zijn, en we van mensen gewoon verwachten dat ze de lettertje in een handleiding kunnen lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
ND schreef op 12 maart 2003 @ 17:38:
[...]

Kan het niet zijn denk ik, want Ground verstond mij heel goed vertelde die mij :7 (wel via text dan heh :+)
Ik denk verkeerd om :)

Je boxen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

rellehenk schreef op 12 March 2003 @ 17:39:
[...]

Ik denk verkeerd om :)

Je boxen dan :+
ROFLOL! :+ :D

via de boxen door text doorgegeven dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Ik weet het, het hoort in het andere topic, maar toch heel even...
Heeft iemand zin vandaag op een private server te gaan vliegen vanavond?
Kunnen de ATC-wannabees (waaronder ik) oefenen, en de piloten ons misschien een beetje op weg helpen, en gewoon lekker vliegen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
nealzie schreef op 12 March 2003 @ 17:42:
Kunnen de ATC-wannabees (waaronder ik) oefenen, en de piloten ons misschien een beetje op weg helpen, en gewoon lekker vliegen? :7
Ik heb wel zin op zich om te vliegen.
Maar of ik met voice kan weet ik niet want het is altijd herrie in deze kamer.
ik heb een klein zusje die naar tmf kijkt heel de dag :X

Post maar je plannen en dit of dat andere topic, dan kijk ik wel of ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis ontzettend veel pics hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nealzie schreef op 12 maart 2003 @ 17:42:
Ik wil wel maar ik ga vanavond misschie naar de surfvereniging dus moet er nog even over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
ND schreef op 12 March 2003 @ 17:32:
[...]

Moet ik evenveel respect moeten hebben voor iemand die een vraag stelt zonder er enige moeite voor te hebben gedaan, als voor iemand die er wel werk achter stelt?
Ja zeker, zelfs nog meer dan voor iemand die goed is, en dan dus maar gaat zeggen dat de rest gewoon slecht is, en maar terug komt als ie ook net zo 1337 is als hij zelf. Maar gelukkig kunnen we een hoop leren van zijn verhalen over zijn fantastische carrière... Want zo zou het eigenlijk moeten, nou dan heb je iig een doel, kan je mooi de hele tijd aan denken tijdens je opleiding tot volmaakte kloon van FlyHigh |:(.

Begrijp me niet verkeerd, FlyHigh is een aardige gozer, maar respect komt altijd van twee kanten. Dus misschien moet hij ook eens respect hebben voor de wat minder begaafde mensen op deze wereld.
Ik zelf vind ook dat je simpele vragen, die gewoon heel duidelijk in de handleiding staan, gewoon zelf moet kunnen oplossen. Doe je dat niet en vraag je het hier, dan geef ik de eerste keer wel antwoord (of jullie waren me al voor :P), maar zeg er ook bij dat je dat net zo goed in de handleiding had kunnen vinden, en dat je dus voortaan maar eerst ff de handleiding moet lezen. Tja als je dan nog eens 1000 van dat soort vragen gaat stellen dan negeer ik je lekker :P
Maar ik ga dan niet zitten zeggen, goh jullie zijn slecht zeg, vooral in vergelijking met mij! Ik kan het goed joh! Jullie zijn wel heel dom eigenlijk, scheer je weg, prutser! :/

Sorry hoor, maar dat vind ik dus nog erger dan een domme vraag stellen, en helemaal als die mensen dan zelf beginnen over respect! :| |:( :X

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op 12 March 2003 @ 18:29:
[...]

Ja zeker, zelfs nog meer dan voor iemand die goed is, en dan dus maar gaat zeggen dat de rest gewoon slecht is, en maar terug komt als ie ook net zo 1337 is als hij zelf. Maar gelukkig kunnen we een hoop leren van zijn verhalen over zijn fantastische carrière... Want zo zou het eigenlijk moeten, nou dan heb je iig een doel, kan je mooi de hele tijd aan denken tijdens je opleiding tot volmaakte kloon van FlyHigh |:(.

Begrijp me niet verkeerd, FlyHigh is een aardige gozer, maar respect komt altijd van twee kanten. Dus misschien moet hij ook eens respect hebben voor de wat minder begaafde mensen op deze wereld.
Ik zelf vind ook dat je simpele vragen, die gewoon heel duidelijk in de handleiding staan, gewoon zelf moet kunnen oplossen. Doe je dat niet en vraag je het hier, dan geef ik de eerste keer wel antwoord (of jullie waren me al voor :P), maar zeg er ook bij dat je dat net zo goed in de handleiding had kunnen vinden, en dat je dus voortaan maar eerst ff de handleiding moet lezen. Tja als je dan nog eens 1000 van dat soort vragen gaat stellen dan negeer ik je lekker :P
Maar ik ga dan niet zitten zeggen, goh jullie zijn slecht zeg, vooral in vergelijking met mij! Ik kan het goed joh! Jullie zijn wel heel dom eigenlijk, scheer je weg, prutser! :/

Sorry hoor, maar dat vind ik dus nog erger dan een domme vraag stellen, en helemaal als die mensen dan zelf beginnen over respect! :| |:( :X
Joh.......

Zitten een hoop meelullers en meelopers hiero, doe je ook niets tegen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 18:41:
[...]

Joh.......

wat is dat nou voor opmerking :?

Nu denk ik: misschien rekent hij mij hiertoe. (aangezien er een hoop zijn) al vind ik zelf van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Fly high mag ik van u in de categorie flightplans

LOWW - LIRF ? :P

[ Voor 7% gewijzigd door jos_zwa op 12-03-2003 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Yeahaa ik ben uitgenodigd om 9 April de nieuwe KLM 744ER te komen bezichtigen.. Ik zal foto's maken voor jullie guys :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 11:00

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 18:41:
[...]

Joh.......

volgens mij is flippie behoorlijk negatief over jou, en jij zegt dat hier een hoop meelullers en meeloperz zitten. Wat klopt hier niet?

Ik volg dit forum nog wel gewoon, maar post ontzettend weinig (voor de pic posters-->ik zie ze dus wel). Dit komt omdat ik niet meer zoveel vlieg, en ook omdat ik hier een aantal vragen heb gesteld, die idd RTFM waren, maar ik daar zo ontzettend gesode*()#$*#()$# heb gehad (jah vooral met Fly High) dat ik het het nut niet vind om nog vragen hier te stellen. Verder post ik ook niet meer omdat mijn niveau lager ligt dan andere, en die daar weer vrij hard tegenin gaan. Dit kan ik me best voorstellen, maakt me ook niet uit, want ten slotte zijn jullie antwoorden beter (bruikbaar). Dit bedoel ik dus niet sarcastisch oid, maar het goede antwoord komt toch wel, en dan zet ik er een niet nuttige post tussen.

maar even terug naar Fly High, Ik vind het een aardige gozer, heb er zo af en toe ook leerzame of gezellige gesprekken mee op MSN, maar iets minder hier op GoT kan wel. Niet iedereen kan alles weten (ik zeg ook niet dat jij alles weet) maar als je vriendelijk wijst dat dit in de manual staat maak je jezelf een stuk meer popu (ik weet dat dit je helemaal niks boeit), komen er minder snel van deze discussies, leert men een hoop van Fly High/rdluca en alle andere mensen met kennis hier en blijft het gezelliger hier op GoT.

Ik snap dat iedereen hier geen snars aanvind dus persoonlijke aanvallen etc. graag op MSN (blockfunctie ;) >:) ) ipv hier.

Dank u voor uw aandacht en sorry voor dit verstoorde leesgenot

[ Voor 3% gewijzigd door Spotter op 12-03-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Wilde schreef op 12 maart 2003 @ 19:03:
Yeahaa ik ben uitgenodigd om 9 April de nieuwe KLM 744ER te komen bezichtigen.. Ik zal foto's maken voor jullie guys :)
die is zo onwijs mooi in het nieuwe KLM Cargo kleurenschema :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzal het kort houden.

1. Tzal me aarsch jeuken of ik popu ben of niet. Dat jullie je ermee bezig houden, is jullie zaak.

2. Blijkbaar is mijn post gedrag wel doorgekomen tot jullie.

3. Ik hou niet van subtiele posts. Gwoon recht voor je raap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
't lijkt wel een soap hierzo :D
zullen we gewoon doorgaan met ontopic-posts? :)
vind dat het wel weer lang genoeg geduurd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:08:
Kzal het kort houden.

1. Tzal me aarsch jeuken of ik popu ben of niet. Dat jullie je ermee bezig houden, is jullie zaak.

2. Blijkbaar is mijn post gedrag wel doorgekomen tot jullie.

3. Ik hou niet van subtiele posts. Gwoon recht voor je raap.
lekker sociaal ben jij :O en als je je te goed vindt voor (ons) (mij) dan ga je toch lekker weg :)

Ik spreek hier voor mezelf maar misschien kunnen meer mensen zich hierin vinden.. daarom de (ons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:31:
[...]

lekker sociaal ben jij :O en als je je te goed vindt voor (ons) (mij) dan ga je toch lekker weg :)

Ik spreek hier voor mezelf maar misschien kunnen meer mensen zich hierin vinden.. daarom de (ons)
ik wil jullie erop wijzen dat degene waar jullie zogenaamd zo veel van leren, voor 99% hetzelfde als mij denken.

En ja......je bent een MSN lastpak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 00:55

Tourniquet

Hiya, fellas!

rellehenk schreef op 12 maart 2003 @ 19:07:
[...]

die is zo onwijs mooi in het nieuwe KLM Cargo kleurenschema :9~
Is daar al een ploatje van?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rellehenk schreef op 11 March 2003 @ 22:54:
[...]

Hoe nieuw is dat dan? Of zijn er weer andere regels voor landing.

Ik hoor nl: KLMXXX, Cleared to land 18Center Winds 240 at 10 maximum 25

En over take-off clearance gesproken: Er wordt niet altijd de winds meegegeven. Ik hoorde net nog: KLMxxx cleared for take off 24

en ja, ik moest daarvoor naar de scanner luisteren omdat ik ernstig aan het twijfelen werd gebracht :)
Er is een verschil tussen praktijk en theorie hè. Dat is tegenwoordig met ALLES zo. ;)

Oftewel: KLMXXX, winds XXX@XX, rwy 24, cleared for take off.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Tourniquet schreef op 12 March 2003 @ 19:38:
[...]

Is daar al een ploatje van?
ik zag hem laatst staan in het blad van klm
Even een scan gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/klmcargo.jpg
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:51:
[...]

Er is een verschil tussen praktijk en theorie hè. Dat is tegenwoordig met ALLES zo. ;)

Oftewel: KLMXXX, winds XXX@XX, rwy 24, cleared for take off.
jep :)

[ Voor 48% gewijzigd door Floppie op 12-03-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

fly high heb je nu LOWW - LIRF flightplan voor mij ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
jos_zwa schreef op 12 maart 2003 @ 21:08:
PUBEG UM725 GRZ UL141 ILB UN737 BOL DCT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
jos_zwa schreef op 12 March 2003 @ 21:08:
LOWW-LIRF:
PUBEG UM725 GRZ UL141 ILB UN737 BOL DCT

LIRF-LOWW:
BOL UL865 BAMIN UL156 GBG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
rellehenk schreef op 12 March 2003 @ 19:53:
[...]

ik zag hem laatst staan in het blad van klm
Even een scan gemaakt
[afbeelding]

[...]

jep :)
sorry hoor maar zo bijzonder is dit toch niet? Gewoon weer het 'foutje' van de schilder en daarna maar meteen CARGO erover een gespoten :) B)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
The_FrankO schreef op 12 March 2003 @ 21:20:
[...]

sorry hoor maar zo bijzonder is dit toch niet? Gewoon weer het 'foutje' van de schilder en daarna maar meteen CARGO erover een gespoten :) B)
niet bijzonder nee, maar ik vind hem wel mooi. Als iemand mij vraagt om een picje wil ik dat best doen.
Ik vind het er strakker uitzien omdat je nu geen ramen hebt op de 744F. Die donkerblauwe band vond ik niet mooi op de cargo's, en nu met de nieuwe kleurtjes ziet het er nog strakker uit :)

[ Voor 23% gewijzigd door Floppie op 12-03-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

rellehenk schreef op 12 maart 2003 @ 21:21:
[...]

niet bijzonder nee, maar ik vind hem wel mooi. Als iemand mij vraagt om een picje wil ik dat best doen.
Ik vind het er strakker uitzien omdat je nu geen ramen hebt op de 744F. Die donkerblauwe band vond ik niet mooi op de cargo's, en nu met de nieuwe kleurtjes ziet het er nog strakker uit :)
Thanx for the PIC. Ik vind 'm best cool eruit zien. Beter dan de pax versie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 19:31:
[...]

Lekker sociaal ben jij :? :/
Vindt je dit sociaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Tourniquet schreef op 12 March 2003 @ 21:53:
[...]

Thanx for the PIC. Ik vind 'm best cool eruit zien. Beter dan de pax versie imho.
Ik moet zeggen dat ik er eerst echt ff aan moest wennen, maar ik vind hem nu echt mooi! Is er eigenlijk al een strakke KLM NC Posky 747 V3 (dus net zo strak als de OC)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Ik heb net even een vluchtje gedaan van LOWI naar EHAM met deze prachtige 737 van easyjet

Nogal heavy traffic on final, maar ging gelukkig goed :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy018.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy028.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 22:04:
[...]

Lekker sociaal ben jij :? :/

[...]

Vindt je dit sociaal :?
Ik zie het punt van MAP wel, ga jij nou maar je werkwoordjes leren :O :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 22:25:
[...]

Ik zie het punt van MAP wel, ga jij nou maar je werkwoordjes leren :O :/
Lekker belangrijk zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Laatst online: 06:57
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/pics/ezy011.jpg

Nice Rel Henk :9
Love mesh :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ensinker op 12-03-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 22:32:
[...]

Lekker belangrijk zeg....
Laten we nou maar gewoon in perfecte harmonie met elkaar leven :)
Rellehenk, mooie foto´s ik begin te twijfelen of die mesh van LAGO is :o B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Whoohooow, visual flying? 8)

Oeeh die cockpit shot on final is ook wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
ActiveSky wxRE v1.6 Released

Update voor 1.X users
http://www.hifisim.com/downloads.html

/edit
Vreselijk down die site :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ensinker op 12-03-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Ik heb even een practisch vraagje:
Heeft iemand wel eens FS2002 geprobeerd te starten via een netwerk? Dus niet opnieuw installeren, maar laden via de andere computer. Gaat dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDDM-OLBA

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EDDMOLBA23.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
rellehenk schreef op 12 maart 2003 @ 23:08:
Ik heb even een practisch vraagje:
Heeft iemand wel eens FS2002 geprobeerd te starten via een netwerk? Dus niet opnieuw installeren, maar laden via de andere computer. Gaat dat werken?
Ja dat gaat werken, komt eigenlijk op het zelfde neer als FS op je D installeren later C een keertje formatten en dan zonder register vermelding starten.

Groot bezwaar, het laden duurt natuurlijk redelijk lang, onder het vliegen je scenery, je toestel kiezen.

In theorie --> ja

Werkbaar --> nee

Ik hoop u zo sociaal geinfromeerd te hebben ;)

@Fly: Erg mooi hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 12-03-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Gilly schreef op 12 maart 2003 @ 23:12:
[...]

Ja dat gaat werken, komt eigenlijk op het zelfde neer als FS op je D installeren later C een keertje formatten en dan zonder register vermelding starten.

Groot bezwaar, het laden duurt natuurlijk redelijk lang, onder het vliegen je scenery, je toestel kiezen.

In theorie --> ja

Werkbaar --> nee

Ik hoop u zo sociaal geinfromeerd te hebben ;)

@Fly: Erg mooi hoor :)
Mijn dank. Dan maar m'n pa's laptop bevuilen >:)

Fly High, nice pics. Die 777 blijft mijn favoriet om te zien. :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Floppie op 12-03-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Fly High, very beautifull! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

OLBA, daar ben ik 5 jaar geleden nog IRL geweest met een KLM 767. Die nieuwe baan op het semi-schiereiland was er toen nog niet, dus de approach ging pal over de stad Beiroet. Vlieg je op zo'n 1000 voet over het centrum heen. Echt spectaculair was dat!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Ik zag net weer een flightplan requestje voorbij komen, dus dan heb ik er ook een :)

EKCH - EDDF

Het mooiste zou zo eentje met departure time, vluchtnummer, vliegtijd enzo erbij zijn. Want anders kan ik net zo goed, mijn high altitude enroute charts erbij pakken (maar ik ben lui, en het is toch realistischer een echte route te vliegen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Nu op discovery een docu over vliegtuig ongelukjes.
Zoals de Piedmont 732 737 waarvan het linker wiel niet wilde uitklappen. Waarbij de piloot door oa het vliegtuig te laten duiken, een harde doorstart te maken en het vliegtuig te laten schudden om zo alsnog het landingsgestel te laten uitklappen.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Dat formatievliegen is nog best lastig.

Afbeeldingslocatie: http://frank.rollebol.com/kijkEens/Diana-formation-2.jpg

Oh ja, over de hele discussie - ik ben van mening dat al die piloten die in hun flight plan DIRECT GPS zetten en nog nul ervaring hebben eerst maar eens moeten gaan observen en leren hoe het moet. Dan een vijftigtal uren controllen, en pas dan voorzichtig een vlucht online proberen. Want die newbie-piloten heb ik een grondige hekel aan. (Discussieer hier maar niet over, maar denk er even over na. Het geeft m.i. aan hoe ridicuul het is om te eisen dat controllers vlieg-ervaring moeten hebben)

Dan wil ik verder nog iedereen feliciteren met het vijftigste deel, en dan ben ik weer helemaal bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COOL!!! Binnenkort komt Project AI samen met Flight1 software met een total installer voor AI!! ERG GOED ZIET HET ERUIT!!!! Zie het forum van PAI voor meer info en VOORAL het filmpje!!
http://forums.projectai.c...t&om=173&forum=DCForumID8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 08:15:
COOL!!! Binnenkort komt Project AI samen met Flight1 software met een total installer voor AI!! ERG GOED ZIET HET ERUIT!!!! Zie het forum van PAI voor meer info en VOORAL het filmpje!!
http://forums.projectai.c...t&om=173&forum=DCForumID8
Wat is daar goed nieuws aan? Volgens mij is het het begin van het einde van freeware PAI (ook al beweren ze van niet).
Het resultaat is dat je dezelfde AI hebt alleen er voor moet gaan dokken... :(

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Weet niet of die al eens voorbij gekomen is maar voor de zekerheid.
Als je nog wat fs materiaal zoekt voor Tsjechie/Slowakije:
http://flightsim.periskop.cz/index.php?lan=1

Is erg veel te vinden inclusief de 2 main airports LKPR/LZIB. :)

[ Voor 17% gewijzigd door achappey op 13-03-2003 10:21 ]

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Laatst online: 10-09 20:45

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Ja, je moet wel je weg weten daar op de site, maar het ziet er naar uit dat ik vanavond nog wat uit te zoeken heb. Ik dank u zeer voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
achappey schreef op 13 March 2003 @ 09:17:
[...]

Wat is daar goed nieuws aan? Volgens mij is het het begin van het einde van freeware PAI (ook al beweren ze van niet).
Idd zulk goed nieuws is dit niet. Ik weet bijna wel zeker dat er in mijn ai pakket meer zit :) En het is nog gratis ook.

Ze gebruiken voor dat pakket ook gewoon de standaard PAI vliegtuigjes, dus nog steeds lage frame rate :( En ze missen daar nog wat vliegtuigen. Veel nieuws brengt het niet voor de mensen hier :)

Maarja voor mensen met een dikke portomonee die telui zijn om er zelf wat aantedoen is het iets leuks :) en trouwens MyTraffic is ook zoiets, en dat gebruikt hier ook niemand ;)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_FrankO schreef op 13 March 2003 @ 11:34:
[...]

Idd zulk goed nieuws is dit niet. Ik weet bijna wel zeker dat er in mijn ai pakket meer zit :) En het is nog gratis ook.

Ze gebruiken voor dat pakket ook gewoon de standaard PAI vliegtuigjes, dus nog steeds lage frame rate :( En ze missen daar nog wat vliegtuigen. Veel nieuws brengt het niet voor de mensen hier :)

Maarja voor mensen met een dikke portomonee die telui zijn om er zelf wat aantedoen is het iets leuks :) en trouwens MyTraffic is ook zoiets, en dat gebruikt hier ook niemand ;)
Ik vind het geen goed nieuws vanwege de centen, maar de circuits kennende is het wel weer ergens te downen.. >:) en de tool die erbij komen zien er wel cool uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

The_FrankO schreef op 13 March 2003 @ 11:34:
[...]

Er zit in dit pakket wel een update tool waarmee je automatisch de nieuwste schedules kan updaten enzo. De vraag blijft natuurlijk hoe vaak die geupdate worden en of die schedules ook freeware beschikbaar blijven.

Hiero some picz from Hong Kong. :)
Helaas was ik vergeten dat je in FS altijd ff om je schouder moet kijken voordat je land... ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh30.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh38.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh41.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh50.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/vhhh52.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door achappey op 13-03-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achappey schreef op 13 maart 2003 @ 12:35:
[...]

Er zit in dit pakket wel een update tool waarmee je automatisch de nieuwste schedules kan updaten enzo. De vraag blijft natuurlijk hoe vaak die geupdate worden en of die schedules ook freeware beschikbaar blijven.

Hiero some picz from Hong Kong. :)
Helaas was ik vergeten dat je in FS altijd ff om je schouder moet kijken voordat je land... ;(

[afbeelding]
is dat normaal? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Yep, de ATC'er was ff babi pangang aant halen.

Al met al viel de schade wel mee. Ik had geen passagiers bij me (niemand durfde in te stappen, vaaag) en in dat dragonair toestel zaten toevallig hoessein, bin laden en bush die terug kwamen van een prive tripje. :)

Alleen zit VHHH nu tijdelijk ff met 1 baan minder. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door achappey op 13-03-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

heeft iemand nu al een goede merge voor de PSS 777 panel en de meljet 777 ? ik heb het 1 keer geprobeerd maar ik had een VS van +7000 :P ik zat binnen 8 min op FL360 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
666 reply's das true :P

ze zijn hier op twente aan vliegen met F16's zeer maffe wolken hier zal eens ff foto's voor jullie gaan maken :) * 4Real is aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achappey schreef op 13 maart 2003 @ 09:17:
[...]

Nee ik denk niet dat dat het einde is voor freeware Ai, je moet dit produkt net zoiets zien als het al genoemde Mytraffic. Het is interessant voor de doelgroep die PAI te moeilijk vindt om te installeren of er de tijd niet voor heeft...Veel meer als PAI heeft voegt het tot nu toe niet toe (tis build 1.00 waar we nu mee bezig zijn) en sommige van de feautures die genoemd worden zitten daar nog niet in...

De kosten die flight1 moet betalen om de PAI modellen te mogen gebruiken worden niet rechstreeks aan PAI betaald, flight1 heeft voor hun een server en bandbreedte beschikbaar gesteld. Dat houd dus ook in dat op dat gebied in ieder geval PAI voorlopig goed zit...

Trouwens, de repaints van de PAI modellen zijn allemaal nieuw gedaan...je mag geen reeds gereleasde repaintjes aan ze leveren... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 14:02:
[...]

Nee ik denk niet dat dat het einde is voor freeware Ai, je moet dit produkt net zoiets zien als het al genoemde Mytraffic. Het is interessant voor de doelgroep die PAI te moeilijk vindt om te installeren of er de tijd niet voor heeft...Veel meer als PAI heeft voegt het tot nu toe niet toe (tis build 1.00 waar we nu mee bezig zijn) en sommige van de feautures die genoemd worden zitten daar nog niet in...

De kosten die flight1 moet betalen om de PAI modellen te mogen gebruiken worden niet rechstreeks aan PAI betaald, flight1 heeft voor hun een server en bandbreedte beschikbaar gesteld. Dat houd dus ook in dat op dat gebied in ieder geval PAI voorlopig goed zit...

Trouwens, de repaints van de PAI modellen zijn allemaal nieuw gedaan...je mag geen reeds gereleasde repaintjes aan ze leveren... 8)
Koel! Een insider. ;)
Weet je dan ook waar ze de schedules vandaan halen? Worden die geleverd door MRAI? En blijven die MRAI schedules dan ook freeware beschikbaar? Ik las dat het door middel van die update tool mogelijk is om maandelijks wijzigende timetables up-to-date te kunnen houden....
En wat is uiteindelijk het verschil tussen alle officiele PAI installers bij elkaar en het pakket wat Flight1 aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

4Real schreef op 13 maart 2003 @ 13:35:
666 reply's das true :P

ze zijn hier op twente aan vliegen met F16's zeer maffe wolken hier zal eens ff foto's voor jullie gaan maken :) * 4Real is aardig
ik woon ook in Hengelo (zit nu in Enschede op school) maar ik zie nix buiten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achappey schreef op 13 maart 2003 @ 14:21:
[...]
Koel! Een insider. ;)
Weet je dan ook waar ze de schedules vandaan halen? Worden die geleverd door MRAI? En blijven die MRAI schedules dan ook freeware beschikbaar? Ik las dat het door middel van die update tool mogelijk is om maandelijks wijzigende timetables up-to-date te kunnen houden....
En wat is uiteindelijk het verschil tussen alle officiele PAI installers bij elkaar en het pakket wat Flight1 aanbied?
Nee, ik weet niet waar ze de schedule's vandaan hebben. Ik heb net wat zitten vergelijken, maar ze kloppen niet met die van MRAI, wilt niet zeggen dat ze het niet zijn, maar ik betwijfel het, er zitten in ieder geval airlines tussen die MRAi en ook PAI niet heeft, dusss...) Ze hebben wel een mooi tooltje bedacht om de drukte van je traffic te bepalen, dus als je bepaalde airlines niet wilt zien omdat je daar nooit komt in FS kun je die zo van de lijst schrappen, of er weer inplakken...Ook de timetable is leuk uitgevoerd...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de PAI installers niet zo ken, zeker de nieuwere versies niet, omdat ik het ondingen vond...slechte installaties en te weinig keuzes...UT is eigenlijk een constante installatie, je kunt van de flight1 server updates halen (echte gebruikers!) nieuwe afcad's installeren (standaard zitten er al meer dan 2000 in) en eventueel nieuwe repaints en modellen ophalen...
Dat GA traffic gedeelte zit nog niet in deze build, dus dat moet ik nog zien...

Het grote voordeel tegenover Mytraffic is dat dit je wel 'tweaks' toestaat, zelf overlays installeren bijvoorbeeld...
Download anders die video van ze...avsim nieuwspagina...

Nog effe over dat PAI of MRAI dan niet meer freeware zouden blijven...persoonlijk vind ik dit betalingssysteem erg slim van flight1/Tom Main...dit voorkomt namelijk dat er 'iemand' binnen PAI geld krijgt, en er dus mee op de loop kan gaan (The_Frank_O snapt wel wat ik bedoel), ze geven hun geen geld maar materiele vergoeding, en dat komt alleen maar de freeware community ten goede...dus dit is mijn ogen zeker geen bedreiging dat PAi/MRAi payware wordt, eerder het tegenovergestelde...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op 13 March 2003 @ 14:45:
[...]

ik woon ook in Hengelo (zit nu in Enschede op school) maar ik zie nix buiten :*)
Ik kom net vanaf Soesterberg, ook altijd kicke die heli's daar.

PS......ik ben weer een ronde verder voor verkeersleider :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 12:28
ik was net aan het opruimen en liep tegen een stapel foto's aan van een canadair CL-215T (een keer gekregen vroeger). FF gescanned, toch wel leuk :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/canadair1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/canadair2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/entjes/canadair3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Zojuist geland op Heathrow na een redelijk rustig vluchtje. Omdat het vertrek op EHAM niet zo spectaculair was heb ik daar maar geen foto's van genomen. Wel een paar van het laatste stukkie voor EGLL

In plaats van " Gorilla's in de mist" hebben we hier " KLM in de mist " ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~fran1083/ss108.jpg

Toch wel sfeervol zo he?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~fran1083/ss109.jpg

Hie is Heathrow op de achtergrond mooi zichtbaar. Landen gebeurd op 09L
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~fran1083/ss110.jpg

Wie zei dat met een nose-up de thrustreverse niet altijd gedaan wordt? :) Nou...bij deze toch maar gedaan. Deed de landing met het handje (is altijd leuk als het weer en het zicht het toelaat).
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~fran1083/ss112.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Tallguy op 13-03-2003 16:43 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

netjes geland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon ik dat ook maar jos_zwa :D ik land er meestal naast, of met 1 kant in het gras :D
maaruh.
ff over de AP van de standaart 737, zodra ik HDG uit doe, gaat LVL aan, en wil niet meer uit.
weet iemand waarom? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 16:59:
Kon ik dat ook maar jos_zwa :D ik land er meestal naast, of met 1 kant in het gras :D
maaruh.
ff over de AP van de standaart 737, zodra ik HDG uit doe, gaat LVL aan, en wil niet meer uit.
weet iemand waarom? Thx
Dat is om de wings level te houden. Er is een tooltje waar je dat ermee uit kunt slopen.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

...Om precies te zijn, je aircraft.cfg induiken en aan de [autopilot] sectie twee regeltjes toevoegen:

use_no_default_pitch=1
use_no_default_bank=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan :) Thx dudes :) (echt irri dat LVL :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens als ik in de pss airbus pro op een hog flightlevel kom(fl300+) dan stalt het vliegtuig af en toe en dat kan ik dan niet meer corrigeren.
Weet iemand wat ik fout doe of wat ik eraan kan doen?(behalve lager vliegen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wat aan het spelen met mijn nieuwe videokaartje en maakte een test-shotje. Niets bijzonders ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.fs2002.com/images/Image1_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Wow Tai-Pan & Bart, mooie pics!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:55:
Telkens als ik in de pss airbus pro op een hog flightlevel kom(fl300+) dan stalt het vliegtuig af en toe en dat kan ik dan niet meer corrigeren.
Weet iemand wat ik fout doe of wat ik eraan kan doen?(behalve lager vliegen :) )
Boeing vliegen ;)

ask Gilly

[ Voor 4% gewijzigd door rdluca op 13-03-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 17:55:
Minder fuel meenemen naar die hoogtes ?

Hogere crz-speed invoeren in FMC?

Deniem-G ik zou je ondertitel maar even wijzigen ;) :+

[ Voor 9% gewijzigd door Floppie op 13-03-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:55:
welke speed vlieg je??
hoe zwaar ben je??

dat maakt namelijk wel wat uit. Weet je hoe de MCDU werkt?? als dat zo is, en je hebt alle info goed ingevoerd geeft ie namelijk (waar was het ookal weer :( ) de optimal cruise altitude aan en de max. Ik zal even de manual voor je doorpluizen, standby.

PROG page-->Systems Manual page 59 bovenaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Spotter op 13-03-2003 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
EHAM-ELLX, 39 shots ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110001.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110002.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110003.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110004.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110005.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110006.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110007.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110008.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110009.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110010.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110011.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110012.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110013.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110014.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110015.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110016.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110017.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110018.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110019.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110020.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110021.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110022.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110023.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110024.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110025.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110026.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110027.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110028.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110029.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110030.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110031.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110032.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110033.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110034.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110035.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110036.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110037.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110038.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.bikeguernsey.net/~trialsforum/files/Qylos110039.JPG
Beetje rommelige route :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen dat gebeurde had ik in de r en l tank 33% en in de middentank 0% fuel.
Ik vloog 300 knots maar dat werd steeds minder.
Het gebeurde toen ik net bij de crz fl aankwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotter schreef op 13 March 2003 @ 18:19:
[...]

welke speed vlieg je??
hoe zwaar ben je??

dat maakt namelijk wel wat uit. Weet je hoe de MCDU werkt?? als dat zo is, en je hebt alle info goed ingevoerd geeft ie namelijk (waar was het ookal weer :( ) de optimal cruise altitude aan en de max. Ik zal even de manual voor je doorpluizen, standby.

PROG page-->Systems Manual page 59 bovenaan.
En ja ik weet hoe de mcdu werkt 8)7

En ja ik weet dat er een edit knop is alleen kon ik hem niet vinden :Z

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 19:57 . Reden: :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

okeej, volgende vragen. hoe vloog je op de AP?? ((push of pulled?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Ariane komt met een Service pack voor de GMAX-en: Dit houdt in dat:

1 Correction to appearance of (and application of) textures to the inner wing area (seen when the spoilers deploy).
2 Adding functionality to the under wing lights so that they are seen 'retracting' (seen from the window view).
3 Updates to the air configuration file.
4 New features in the files to enhance lit areas (such as aircraft gear bays).
5 Correction and addition to some texture alignments and texture features.
6 General overhaul.
PLEASE NOTE: The amount of updates covers every aircraft in the GMAX range and it may take up to one week to upload all of the corrections to over 100 files - please bear patiently with us while we do this.
To obtain this service pack you must have purchased the original "Special Edition Sets" or the aircraft "Singles".

Dit weekend dus

--------

Qylos, leuke pics

Tip 1. Neem wat minder fuel mee de volgende keer
Tip 2. (full) flaps op 250 knots is niet nodig. Je zit zwaar in het rood zoals je ziet
Tip 3. Maak een minder rommelig vluchtplan, maar dat had je zelf ook al door. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Floppie op 13-03-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
rellehenk schreef op 13 March 2003 @ 20:08:
Tip 1. Neem wat minder fuel mee de volgende keer
Tip 2. (full) flaps op 250 knots is niet nodig. Je zit zwaar in het rood zoals je ziet
Tip 3. Maak een minder rommelig vluchtplan, maar dat had je zelf ook al door. :)
1. Ok
2. Ok
3. Ja, had een fs flightplan geimporteerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Qylos schreef op 13 March 2003 @ 20:16:
[...]

1. Ok
2. Ok
3. Ja, had een fs flightplan geimporteerd 8)7
Een 737 kan alleen met een lege center tank landen, en je kan best 250 knots vliegen, alleen niet met je flaps op 5 ofzo, op die manier worden ze weggeblazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OLBA-LHBP

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/OLBALHBP21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Mist in verweggiestan :D

Toen ik opsteeg vanaf EHAM ging ik volgens de FMC eerst naar Arnhem voordat ik naar ELLX ging. Volgende keer maar geen flightplans importeren, werkt kennelijk niet zo optimaal.

Of het ligt aan mij :P

offtopic:
Hoe lezen jullie mijn naam eigenlijk, Kilo's of Keilos?

[ Voor 115% gewijzigd door Qylos op 13-03-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotter schreef op 13 maart 2003 @ 20:06:
okeej, volgende vragen. hoe vloog je op de AP?? ((push of pulled?)
Hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Qylos schreef op 13 March 2003 @ 21:00:
Mist in verweggiestan :D

Toen ik opsteeg vanaf EHAM ging ik volgens de FMC eerst naar Arnhem voordat ik naar ELLX ging. Volgende keer maar geen flightplans importeren, werkt kennelijk niet zo optimaal.

Of het ligt aan mij :P

offtopic:
Hoe lezen jullie mijn naam eigenlijk, Kilo's of Keilos?
kilos

Flightplans importeren is geen goed idee. Je kan beter flightplans van internet hebben (zie openingspost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]rdluca schreef op 13 March 2003 @ 18:08:
[...]

Boeing vliegen ;)

Ik ga hierna met de pic767 beginnen :9 heb m al geinstalleerd staan maar verder nog niet echt uitgebreid naar gekeken.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.