Hmmmz klinkt vaagh.. maar wie weet
Verwijderd
Hmmzz klinkt leuk maar ik geloof er niks van. Als het dan toch zo is zijn ze veels te laat ik ken genoeg mensen die hun T68i al lang verkocht hebben. En dat probleem met het netwerk komt voor in meerdere SE toestellen zoals de T200 en T39m en het probleem ligt ook softwarematig.iCe01 schreef op 27 september 2003 @ 13:46:
Jullie zullen het misschien niet geloven; maar het probleem is gevonden, en verholpen. Ik heb zojuist met de technische dienst van Orange gesproken en die hebben me verteld dat het aan de schroefjes ligt die in het toestel zitten. Die stoorden op de een of andere manier op het netwerk waardoor je dus af en toe niet kan bellen / smsen enz. Het probleem is inmiddels opgelost en mijn toestel wordt omgewisseld voor een versie waarbij zich dit niet meer voordoet: WOEHOEW! Okee, ik zal niet te vroeg juichen, kan altijd weer misgaan maar in dat geval hou ik jullie weer op de hoogte. Dus mijn hint: ga weer lekker met klantenservices bellen en meld ze dat het probleem inmiddels bekend is en aan het toestel ligt: dan weer fijn omruilen en bellen maar!
Jajaja, mijn toestel werkt nog steeds... Wou ik eventjes laten wetenMaKK0 schreef op 12 September 2003 @ 14:43:
ik heb mijn telefoon opgehaald, hij was gerepareerd zeiden ze. Tot mijn grote verbazing heb ik veel meer bereik dan voorheen en ik kan ook weer normaal bellen!
Ik had em opgestuurd vanwege die 3 piepjes, dat ik niet meer kon bellen (met o2/Telfort). Eenmaal opgehaald bekijk ik op de bon wat ze allemaal vervangen hebben:
-t68i T-mobile setje
-Antenna,Flex
-Joystick
-Joystick Gasket
-Keybord, Latin
...pigs can fly...iCe01 schreef op 27 September 2003 @ 13:46:
Jullie zullen het misschien niet geloven; maar het probleem is gevonden, en verholpen
...nuclear power is safe...
Weet je hoe vaak iedereen in dit draadje dat al te horen heeft gekregen
too little too late
ze (T-Mobile) hebben dus gewoon niet gereageerd op mijn klachtenbrief en na dat halve telefoontje van "stuur hem maar weer op" ook niet meer teruggebeld.
het dossier voor de geschillencommissie is in de maak zal ik maar zeggen
kost wel € 35 en de gemiddelde behandelingsduur was 7 maanden las ik, maar het is nu gewoon een principekwestie. Ik ben ondertussen mijn 8210 weer aan het opladen.
Only dead fish go with the flow
Bij mij ging die IEDERE keer na 3 tot 4 weken kapot. Gewoon standaard. En T-Mobile blijft maar repareren, net alsof ik niks beters te doen heb dan me telefoon op te blijven sturen.MaKK0 schreef op 28 september 2003 @ 18:37:
[...]
Jajaja, mijn toestel werkt nog steeds... Wou ik eventjes laten weten
Van de website van de Geschillencomissie:Escrimador schreef op 26 September 2003 @ 16:05:
[...]
geschillencommissie, kan dus wel Geschillencommissie Telecommunicatie
Met erg handig invulformuliertje: Formuliertje
Kost alleen €35, maar als je (ten dele) in het gelijk wordt gesteld kan je dit (ten dele) vergoed krijgen.
Let op! klachten over een telefoontoestel en klachten over internet kunnen dus niet worden behandeld.
klopt en heb ik over gebeld./TheDuke\ schreef op 30 september 2003 @ 05:49:
Van de website van de Geschillencomissie:
Let op! klachten over een telefoontoestel en klachten over internet kunnen dus niet worden behandeld.
zijn puur klachten over het toestel, zoals het beeld is niet leesbaar in de zon. De ééntoets slijt zo hard, enzovoorts
onze klacht (T-Mobile netwerk & T68i / klantenservice / schending algemene voorwaarden / niet nakomen van afspraken) kon wel, althans dat zeiden ze over de telefoon.
anyway dat hoor je vanzelf want de geschillencommissie stuurt je bericht als de zaak in behandeling wordt genomen
Ik ga nu voor de laatste keer een reparatie proberen, mijn derde toestel werkt inmiddels ook hardstikke brak, dus deze wordt vrijdagavond opgehaald.
Als die het niet goed doet dan wil ik of een ander merk toestel of ik ga m'n contract ontbinden.
Als die het niet goed doet dan wil ik of een ander merk toestel of ik ga m'n contract ontbinden.
Als er positieve resultaten uit de geschillencommissie-case voortkomen dan is T-mobile wel goed de lul natuurlijk, zo kan iedereen verwijzen naar een casenummer en alsnog zijn gelijk krijgen.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
ik vermoed dan ook dat er nog wel een aanbod gedaan zal worden om dit te voorkomen. en anders zet ik het door, dan nog maar 7 maanden wachten op mijn gelijkP5ycho schreef op 30 September 2003 @ 17:08:
Als er positieve resultaten uit de geschillencommissie-case voortkomen dan is T-mobile wel goed de lul natuurlijk, zo kan iedereen verwijzen naar een casenummer en alsnog zijn gelijk krijgen.
Een email naar [url=mailto:kassa@vara.nl?Body=Wilt%20u%20zo%20vriendelijk%20zijn%20uw%20gegevens%20te%20noteren%3F%0D%0ANaam%3A%0D%0AStraat%3A%0D%0APlaats%3A%0D%0ATel%3A%0D%0AGSM%3A%0D%0AKlacht%20ingediend%3F%3A]Kassa![/url] hielp me ook een eind.
Ik houd je op de hoogte
Hmmz
Ik heb een tijd dit draadje niet gevolgd. Een hele tijd geleden had ik de bekende problemen ook. Deze zijn vervolgens vanzelf weggegaan en lange tijd geen last meer van gehad. Helaas kwamen de problemen erger dan ooit weer terug. Ik heb vandaag met t-mobile gebeld, en mijn ter reparatie aangeboden toestel kon elk moment teruggestuurd worden. Maar nu lees ik dit en ben ik bang dat ik er nog lang niet vanaf ben

Ik zit met t vervelende dat ik mijn t68 niet van t-mobile zelf heb en dus dubbel genaaid ben... kan ik lekker zelf de reparatiekosten dokken
Whoei ! Zou er dan echt wat gaan gebeuren ?Geachte meneer ......,
U bent via de redactie van 'Kassa' doorverwezen naar dit nieuwe, tijdelijke, e-mailadres van T-Mobile. Wij hebben dit e-mailadres in het leven geroepen, omdat wij klanten als u op dit moment graag prioriteit geven.
Wij hebben uw e-mail ontvangen en zullen deze met de grootste zorg beantwoorden. Op dit moment zijn wij in overleg met de betreffende afdeling en zullen u zo spoedig mogelijk antwoord sturen.
als ik het in mijn handen heb verklap ik het je wel/TheDuke\ schreef op 03 October 2003 @ 12:49:
[...]Whoei ! Zou er dan echt wat gaan gebeuren ?
ben lekker toch eerder dan jij
...morgenavond allemaal vanaf 19u nederland 3 opzetten
[ Voor 4% gewijzigd door Escrimador op 03-10-2003 17:28 ]
Heeft iemand wel eens een afspraak s'avonds gemaakt om je telefoon op te laten halen?
Ze zouden vrijdagavond tussen 6 en 9 langs komen, ik heb niemand gezien.....
Gaat vanochtend om 9 uur de bel, ik lag nog in coma, dus het duurde even voordat ik door had dat de bel ging. Ik snel naar beneden, jawel hoor iemand om m'n telefoon mee te nemen. Dit keer Select Vracht, is TNT te duur geworden?
Goed mijn telefoon is dus weer onderweg voor reparatie.
Gaat vanochtend om 9 uur de bel, ik lag nog in coma, dus het duurde even voordat ik door had dat de bel ging. Ik snel naar beneden, jawel hoor iemand om m'n telefoon mee te nemen. Dit keer Select Vracht, is TNT te duur geworden?
[ Voor 49% gewijzigd door Coenen op 04-10-2003 12:43 . Reden: ze kwamen toch ]
En heeft iemand "onze" 60 seconds of fame gezien zaterdagavond op Kassa! Twee medetweakers werden bij naam en toenaam genoemd 
Overigens is deze tweaker een T610 beloofd inruil voor de T68i en deze hoop ik dan ook een dezer dagen te ontvangen.
Dus ik kan het iedereen aanraden, [url=mailto:kassa@vara.nl?Body=Wilt%20u%20zo%20vriendelijk%20zijn%20uw%20gegevens%20te%20noteren%3F%0D%0ANaam%3A%0D%0AStraat%3A%0D%0APlaats%3A%0D%0ATel%3A%0D%0AGSM%3A%0D%0AKlacht%20ingediend%3F%3A]Kassa![/url]
disclaimer: ik weet overigens niet of mijn situatie en de daaruit voortgevloeide oplossing voor iedereen opgaat. Maar nee heb je...
PS is dit eigenlijk niet leuk voor op de frontpage, met daarbij een linkje naar de uitzending?
Overigens is deze tweaker een T610 beloofd inruil voor de T68i en deze hoop ik dan ook een dezer dagen te ontvangen.
Dus ik kan het iedereen aanraden, [url=mailto:kassa@vara.nl?Body=Wilt%20u%20zo%20vriendelijk%20zijn%20uw%20gegevens%20te%20noteren%3F%0D%0ANaam%3A%0D%0AStraat%3A%0D%0APlaats%3A%0D%0ATel%3A%0D%0AGSM%3A%0D%0AKlacht%20ingediend%3F%3A]Kassa![/url]
disclaimer: ik weet overigens niet of mijn situatie en de daaruit voortgevloeide oplossing voor iedereen opgaat. Maar nee heb je...
PS is dit eigenlijk niet leuk voor op de frontpage, met daarbij een linkje naar de uitzending?
[ Voor 23% gewijzigd door Escrimador op 05-10-2003 22:27 ]
Ja dat zeiden ze bij mij ook dus daar was ik vanuit gegaan. Kom ik net thuis van de tandarts met pijn in m'n muil om 16.10, en ik moest het hele zooitje nog inpakken staat opeens zo'n koerier voor m'n neus. Sta ik dat daar in alle haast in te pakken omdat die koerier staat te wachten. Eigenlijk had ik moeten zeggen kom over 2 uur maar weer terug want ik moest nog weg ook. Een afspraak tussen 6 en 9 is een afspraak tussen 6 en 9, niet eerder en niet later. Je zit verdorie al vast aan een marge van 3 uur! Irritant vind ik dat soort dingenCoenen schreef op 03 October 2003 @ 22:00:
Heeft iemand wel eens een afspraak s'avonds gemaakt om je telefoon op te laten halen?
Ik ga morgen T-Mobile maar weer eens bellen want bijna een week geleden hadden ze tegen me gezegd dat het toestel elk moment teruggestuurd zou worden
[ Voor 4% gewijzigd door k7of9 op 05-10-2003 23:48 ]
Ik heb Zaterdag Kassa gezien, uiteraard.Escrimador schreef op 05 October 2003 @ 22:24:
En heeft iemand "onze" 60 seconds of fame gezien zaterdagavond op Kassa! Twee medetweakers werden bij naam en toenaam genoemd
Ik heb net maar gelijk even gebeld met T-Mobile. Mijn foon is Zaterdag opgehaald. Dus ik dacht das handig, kunnen ze me gelijk een ander toestel terugsturen.
Helaas, het omruilen geld alleen voor EXTREME gevallen. Dat ben ik dus schijnbaar niet, nee hoor 3 toestellen die niet werken is niet extreem, zeker.
Goed, ik heb zo'n vermoeden dat ik over een week of wat weer met die after sales afdeling aan het bellen ben en zeer waarschijnlijk niet met mijn T68i.
Vanavond maar eens een mailtje naar Kassa sturen.
maar wanneer ben je een probleemgeval dan??
met 3 nieuwe tels en 3 x reparatie?
met 3 nieuwe tels en 3 x reparatie?
Iniedergeval moet 1 tel een keer of 3 gerepareerd zijn. Ik heb steeds een ander tel gekregen. iet dat ik er gelukkig van word. Ik verwacht binnenkort voor de 4de keer een telefoon. Ik zei al tegen die aftersales "vriend" tot binnenkort. Vond ie niet echt leuk.
Hoezo praten, over opzeggen?
Hoezo praten, over opzeggen?
offtopic:
wanneer wil je cd's branden, ik had een mailtje gestuurd.
wanneer wil je cd's branden, ik had een mailtje gestuurd.
[ Voor 21% gewijzigd door Coenen op 06-10-2003 17:58 ]
Wij moeten eens praten, Coenen
Maarre wat hebben jullie hiermee bereikt erkenden ze het algehele probleem of alleen jullie probleem, wat was de oplossing en kunnen andere mensen hier ook gebruik van maken? heeft het nog nut om ook naar kassa te mailen?Escrimador schreef op 05 oktober 2003 @ 22:24:
[ Voor 4% gewijzigd door dandeman58 op 06-10-2003 20:02 ]
Hopla, zojuist is toestel #3 ook aangekomen en omgeruild. Op de RMA bon viel het me nu wel op dat dit ineens als een standaard foutmelding gezien wordt, iets dat het verhaal van de klantenservice in ieder geval zou bevestigen. Tot nu toe heb ik de bereikmeter niet eens 1 blokje zien teruglopen dus ben ik weer tevreden. * jsiegmund klopt even snel af!
Ben benieuwd, eens kijken hoe lang ik met deze ga doen.
Ben benieuwd, eens kijken hoe lang ik met deze ga doen.
het ging over die Top 3 klachten of zoietsdandeman schreef op 06 October 2003 @ 19:37:
[...]Maarre wat hebben jullie hiermee bereikt erkenden ze het algehele probleem of alleen jullie probleem, wat was de oplossing en kunnen andere mensen hier ook gebruik van maken? heeft het nog nut om ook naar kassa te mailen?
- [1]KPN [2]T-Mobile [3]@Home (?)
heb nu ook een mailtje gestuurd naar kassa, dus benieuwd!?
Gisteren contact gehad met de klantenservice van T-Mobile. T610i aangeboden gekregen als oplossing. Ik ga hem donderdag ophalen in Den Haag. (ik was naast Escrimador de tweede genoemde persoon met t68i problemen)
[ Voor 21% gewijzigd door /TheDuke\ op 08-10-2003 05:39 ]
Ik had een tijdje gelden ook een t68i. Constand problemen met bellen ,als ik belde dan sloeg hij er oznder reden uit (bleef staan op verbinden en daarna weer leeg scherm). Leek nergens op. Heb hem toen 4 keer weggebracht om te laten repareren, elke keer terug dat er niks was gevonden. 
Toen een klein geluk bij een ongeluk. Hij is toen door waterschade helemaal naar de filesteinen gegaan en heb toen gelukkig via mijn verzekering een nieuwe gehad. Maareh, iig, niet snel een SoneEriccson meer
Toen een klein geluk bij een ongeluk. Hij is toen door waterschade helemaal naar de filesteinen gegaan en heb toen gelukkig via mijn verzekering een nieuwe gehad. Maareh, iig, niet snel een SoneEriccson meer
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Hee kreng/TheDuke\ schreef op 08 oktober 2003 @ 05:37:
Gisteren contact gehad met de klantenservice van T-Mobile. T610i aangeboden gekregen als oplossing. Ik ga hem donderdag ophalen in Den Haag. (ik was naast Escrimador de tweede genoemde persoon met t68i problemen)
zit namelijk nog steeds te wachten op ome post *grrr*
heb net klantenservice weer gebeld die jongen verteld mij dat er een oplossing voor is, mijn t68i wordt morgen weer voor reparatie opgehaald.
dus we gaant zien...
wordt morgen voor 5e keer opgehaald
Escrimador of /TheDuke\ hebben jullie namen van iemand die jullie van tmobile hebben gesproken over dit probleem, of liever nog een direct telefoon nummer.
dus we gaant zien...
wordt morgen voor 5e keer opgehaald
Escrimador of /TheDuke\ hebben jullie namen van iemand die jullie van tmobile hebben gesproken over dit probleem, of liever nog een direct telefoon nummer.
[ Voor 29% gewijzigd door dandeman58 op 08-10-2003 12:18 ]
Staat er op de pakbon van T-Mobile niet toevallig een naam?
Ik kan me vaag zoiets herinneren.
Ik kan me vaag zoiets herinneren.
Dandeman, je moet contact opnemen met Kassa. Zij verwijzen je door. Ik heb afgesproken met T-Mobile geen rechtstreekse nummers door te geven.
Ik heb zojuist mijn T610i opgehaald bij de T-Mobile klantenservice te Den Haag, tegelijk mijn T68i ingeleverd. Toestel ontvangen, bewijs voor garantie een excuses voor het geleden traject. Het is voor mijn geen ultieme goedmaker, toch ben ik tevreden met de aangeboden oplossing. Dit toestel zijn geen problemen mee en is gelijkwaardig (zelfs stuk uitgebreider) dan mijn T68i.
Ik wens alle T68i gebruikers met problemen succes en kan je aanraden het probleem bekend te maken bij zoveel mogelijk consumentenprogramma's (bv Kassa). Zonder Kassa ben ik 5 maanden bezig geweest, Kassa ingeschakeld en het is binnen 5 werkdagen opgelost. Absoluut onvoorstelbaar !
En voor de mensen die geinstresseerd zijn, ja, ook de klantenservice van T-Mobile volgt deze thread met grote interesse. Dus keep it alive zolang er problemen zijn !
Ik heb zojuist mijn T610i opgehaald bij de T-Mobile klantenservice te Den Haag, tegelijk mijn T68i ingeleverd. Toestel ontvangen, bewijs voor garantie een excuses voor het geleden traject. Het is voor mijn geen ultieme goedmaker, toch ben ik tevreden met de aangeboden oplossing. Dit toestel zijn geen problemen mee en is gelijkwaardig (zelfs stuk uitgebreider) dan mijn T68i.
Ik wens alle T68i gebruikers met problemen succes en kan je aanraden het probleem bekend te maken bij zoveel mogelijk consumentenprogramma's (bv Kassa). Zonder Kassa ben ik 5 maanden bezig geweest, Kassa ingeschakeld en het is binnen 5 werkdagen opgelost. Absoluut onvoorstelbaar !
En voor de mensen die geinstresseerd zijn, ja, ook de klantenservice van T-Mobile volgt deze thread met grote interesse. Dus keep it alive zolang er problemen zijn !
[ Voor 4% gewijzigd door /TheDuke\ op 08-10-2003 18:12 ]
je moet niet meer bij t-mobile zijn, dat repareren slaat toch nergens meer op een 5e keer!?dandeman schreef op 08 October 2003 @ 12:17:
Afzeggen die boel en mailen naar [url=mailto:kassa@vara.nl?Body=Wilt%20u%20zo%20vriendelijk%20zijn%20uw%20gegevens%20te%20noteren%3F%0D%0ANaam%3A%0D%0AStraat%3A%0D%0APlaats%3A%0D%0ATel%3A%0D%0AGSM%3A%0D%0AKlacht%20ingediend%3F%3A]mailto: Kassa![/url]
Die nemen contact op met t-mobile, waardoor je ineens een hele andere prioriteit hebt bij T-Mobile.
dus mail [url=mailto:kassa@vara.nl?Body=Wilt%20u%20zo%20vriendelijk%20zijn%20uw%20gegevens%20te%20noteren%3F%0D%0ANaam%3A%0D%0AStraat%3A%0D%0APlaats%3A%0D%0ATel%3A%0D%0AGSM%3A%0D%0AKlacht%20ingediend%3F%3A]Kassa![/url]
Overigens heb ik ook reactie van info@stichtingdeombudsman.nl gehad, maar dat duurde wat langer en toen had Kassa! al ingegrepen. En geschillencommissie telecommunicatie (zie post eerder in dit draadje) kan dus ook, maarja dat gaat serieus lang duren.
ja ja, jij was zo onder de indruk van dat miepje dat je telefoon kwam geven dat je dat nummer voor jezelf wilde houden. Boys will be boys.... Tsssssk.../TheDuke\ schreef op 08 October 2003 @ 18:09:
Ik heb afgesproken met T-Mobile geen rechtstreekse nummers door te geven.
Ik had maar weereens gemaild waar mijn T610 bleef. email terug: "Wij hebben uw T68i tot op heden nog niet als ontvangen geregistreerd."... dus dan nog geen T610. (terwijl volgens de PTT die T68i op 3 okt is aangepakt).
Dus ik bel na lezen van email met aftersales: "uw toetsel is ontvangen en de T610 is vandaag naar u verstuurd"
Het is toch onbegrijpelijk!?
PS wat is St.Anger toch een heerlijk nummer...
[ Voor 41% gewijzigd door Escrimador op 08-10-2003 19:24 ]
Ik heb gister een mail naar Kassa! gestuurd, ik ben benieuwd wat het oplevert.
Ik ga ook een klachtenbrief voorbereiden, die ik aangetekend ga versturen, ik ben het zat.
Ik ga ook een klachtenbrief voorbereiden, die ik aangetekend ga versturen, ik ben het zat.
Verwijderd
Ik ken sinds kort dezelfde problemen met de combi T-mobile + t68i, maar...
- t68i niet icm t-mobile-abo gekocht;
- nu meer dan een jaar na aankoop;
- vorige reparatie meer dan 3 maanden geleden.
Heeft iemand ervaring met een soortgelijke situatie? Ik vind dat SE dit gratis moet herstellen, omdat het een structurele fout is met dit toestel, maar SE lijkt daar anders over te denken...
Heeft iemand ervaring met een soortgelijke situatie? Ik vind dat SE dit gratis moet herstellen, omdat het een structurele fout is met dit toestel, maar SE lijkt daar anders over te denken...
mijn tel is nu net op gehaald door koerier vor reparatie, ik verwacht hier niets van omdat eerdere keren ook niets uithaalden. ben benieuwd wat reactie van kassa wordt.
zal het dan toch gaan gebeuren dat ik na een half jaar normaal kan bellen met me telefoon??
zal het dan toch gaan gebeuren dat ik na een half jaar normaal kan bellen met me telefoon??
Je leverancier moet het probleem voor je oplossen. Of dat nu SE, T-Mobile of een andere bedrijf is maakt niet uit. Daarbij zal de fout in het mdiden liggen, bij KPN zijn er geen problemen bekend met de T68i.Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 13:47:
De reply die ik van Kassa! kreeg:
Subject:
Automatisch antwoord op uw kassa-bericht
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte meneer of mevrouw,
Uw mail hebben wij ontvangen. Gezien het groeiend aantal
mailtjes dat onze
redactie bereikt, zijn wij helaas niet meer in staat
iedereen een
persoonlijk antwoord te geven.
Wat doen we wel met uw mail?
ALLE mailtjes worden gelezen;
-vragen die betrekking hebben op de uitzendingen worden zo
spoedig mogelijk
beantwoord;
-reacties/ opmerkingen nemen we voor kennisgeving aan;
-suggesties voor onderwerpen worden wekelijks op de
redactievergaderingen
besproken en uit de vele tips die ons bereiken maken we een
keuze;
-persoonlijke vragen en/of klachten worden beoordeeld op
geschiktheid voor
uitzending.
Wij zijn helaas lang niet in alle gevallen in staat om u
bij persoonlijke
problemen een passend antwoord te geven.
Voor juridische adviezen bijvoorbeeld, kunt u zich maandag
t/m vrijdag van
10.00 tot 13.30 uur ook wenden tot:
Stichting de Ombudsman,
035 - 6722 722
info@stichtingdeombudsman.nl
Kijk voor meer informatie en adressen op:
<http://www.omroep.nl/vara/kassa>
Wilt u uw gegevens nog even sturen, als u dat niet al heeft
gedaan? Dan
kunnen wij eventueel contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Redactie KASSA!
Goed, ik ga zelf een brief naar T-Mobile sturen.
Subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte meneer of mevrouw,
Uw mail hebben wij ontvangen. Gezien het groeiend aantal
mailtjes dat onze
redactie bereikt, zijn wij helaas niet meer in staat
iedereen een
persoonlijk antwoord te geven.
Wat doen we wel met uw mail?
ALLE mailtjes worden gelezen;
-vragen die betrekking hebben op de uitzendingen worden zo
spoedig mogelijk
beantwoord;
-reacties/ opmerkingen nemen we voor kennisgeving aan;
-suggesties voor onderwerpen worden wekelijks op de
redactievergaderingen
besproken en uit de vele tips die ons bereiken maken we een
keuze;
-persoonlijke vragen en/of klachten worden beoordeeld op
geschiktheid voor
uitzending.
Wij zijn helaas lang niet in alle gevallen in staat om u
bij persoonlijke
problemen een passend antwoord te geven.
Voor juridische adviezen bijvoorbeeld, kunt u zich maandag
t/m vrijdag van
10.00 tot 13.30 uur ook wenden tot:
Stichting de Ombudsman,
035 - 6722 722
info@stichtingdeombudsman.nl
Kijk voor meer informatie en adressen op:
<http://www.omroep.nl/vara/kassa>
Wilt u uw gegevens nog even sturen, als u dat niet al heeft
gedaan? Dan
kunnen wij eventueel contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Redactie KASSA!
Goed, ik ga zelf een brief naar T-Mobile sturen.
Ik heb hetzelfde gehad, ik heb hem laten repareren, dit kostte mij 70 euro. SE wil dit niet vergoeden, en t-mobile ook niet. En de telefoon heb ik van een goede vriend 2dehands overgenomen, en tijdens een verhuizing heb ik de bon per ongeluk weggegooid met de doos geloof ik. Dus, ik _weet_ neit eens meer wie die telefoon geleverd heeft, laat staan dat ik er mijn onkosten terug kan vorderen... Mijn telefoon doet het tot nu toe wel weer goed gelukkig. Hopelijk gaatie of neit meer kapot, of binnen 3 maanden kapot. Mocht hij weer stuk gaan dan regel ik mezelf wel een nieuwe telefoon, ik wil gewoon bellen en niet de hele tijd lopen kloten. Dan maar weer wat geld op tafel leggen.Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 13:47:
...ja had ik ook en een dag later een persoonlijke reactie en toen is het balletje gaan rollen.Coenen schreef op 09 October 2003 @ 15:36:
De reply die ik van Kassa! kreeg:
Subject:
theDuke moest zelfs een paar dagen wachten op reactie en heeft nu al andere telefoon.
volgens mij is de levensverwachting van electronica 3 jaar ofzo en ookal heb je jaar garantie moet er dan toch nog wel wat aan gedaan worden. Maar ik heb dat nooit meer helemaal uitgediept. Overigens werd ik ik bij SE wel oke te woord gestaan hoor (maar misschien had dat ook wel 4-5 maanden geduurd, net zoals bij T-Mobile...). Heb je SE al eens gebeld?Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 13:47:
ik wacht nog steeds op mijn t610....
//EDIT//
hij's binnen! in ieder geval erg mooi display en voelt ook steviger aan dan de T68i
\\EDIT\\
[ Voor 55% gewijzigd door Escrimador op 09-10-2003 19:48 ]
theDuke heeft zijn telefoon opgehaald, jij kreeg hem thuis gestuurd, ik wacht gewoon rustig af. Mogelijk dat ik ook nog even een mailtje naar RADAR stuur.
Heeft iemand wel eens contact gehad met SE zelf?
Daar wil ik eigenlijk ook wel een mailtje naar toesturen.
Ik heb inmiddels een persoonlijke reply van Kassa! Erg netjes.
[ Voor 12% gewijzigd door Coenen op 10-10-2003 13:54 ]
Verwijderd
Ik heb mijn toestel in maart gekocht en al twee keer op gestuurd naar Sony erricsson.
Twee keer een begeleidende brief gehad voor het Service en Repair center.
Twee is de klacht geconstateerd.
Gisteren weer een mail gestuurd naar Sony Ericsson. Krijg ik de volgende e-mail terug.
Helaas kan ik zelf van hieruit niet beoordelen wat er mis is met de combinatie T-Mobile en T68i. Ik weet dat enkele van mijn collega's ook dezelfde combinatie hebben en geen problemen. En wat betreft een advies kunt u het beste terrecht bij een erkende dealer/retailer die Sony Ericsson telefoons verkoopt. Voor een lijst van deze dealers kunt u op onze website terrecht en aldaar gebruik maken van onze dealer locator.
Nu bestaat het probleem op eens niet meer?????
Hij zal er nog maar net werken.
Twee keer een begeleidende brief gehad voor het Service en Repair center.
Twee is de klacht geconstateerd.
Gisteren weer een mail gestuurd naar Sony Ericsson. Krijg ik de volgende e-mail terug.
Helaas kan ik zelf van hieruit niet beoordelen wat er mis is met de combinatie T-Mobile en T68i. Ik weet dat enkele van mijn collega's ook dezelfde combinatie hebben en geen problemen. En wat betreft een advies kunt u het beste terrecht bij een erkende dealer/retailer die Sony Ericsson telefoons verkoopt. Voor een lijst van deze dealers kunt u op onze website terrecht en aldaar gebruik maken van onze dealer locator.
Nu bestaat het probleem op eens niet meer?????
Hij zal er nog maar net werken.
Verwijderd
Ter aanvulling op mijn vorige mailtje:
SonyEricssons T68i weigert T-Mobile
8 april 2003
door Gabi Ouwerkerk
AMSTERDAM - Klanten van T-Mobile die in het bezit zijn van een SonyEricsson T68i krijgen sinds circa twee weken geen toegang meer tot het netwerk. T-Mobile dacht allereerst aan een softwarefout in het toestel, maar sluit intussen niet langer uit dat de problemen worden veroorzaakt door een fout binnen het eigen netwerk.
T-Mobile is na klachten van abonnees een intern onderzoek gestart. Volgens Liselore Stuut, woordvoerster van T-Mobile, is daaruit gebleken dat het in elk geval niet aan de simkaart ligt. Omdat men dacht aan een fout in de software is het probleem gemeld bij SonyEricsson. Stuut: "We werken momenteel samen aan een oplossing."
Technici van SonyEricsson zijn vorige week maandag inderdaad bij T-Mobile langsgeweest om de problemen te inventariseren. Volgens Harold de Kort, communicatiemanager bij SonyEricsson, doet het probleem zich alleen voor bij het netwerk van T-Mobile. "De betreffende toestellen werken wel met een simkaart van andere operators en zelfs in het buitenland zouden de betreffende toestellen het wel doen."
Bij SonyEricsson betwijfelde men gisteren al of het inderdaad een softwareprobleem betreft. "Het vreemde is dat het probleem zich van de ene op de andere dag heeft voorgedaan." Na onderzoek sluit men bij T-Mobile inmiddels niet langer uit dat het probleem wordt veroorzaakt door een fout in het eigen netwerk.
De fabrikant van mobiele toestellen gaat er overigens van uit dat het probleem slechts een kleine groep mobiele bellers treft. "We hebben een aanbod gedaan om niet-werkende telefoons te vervangen, maar tot nu toe slechts enkele 'weigerende exemplaren' ontvangen", aldus De Kort. Niettemin hoopt de fabrikant de oorzaak snel te kunnen achterhalen.
Ben heeft de SonyEricsson enige tijd geleden cadeau gedaan aan abonnees die hun abonnement verlengden. Ook volgens Stuut valt het aantal gedupeerden mee. "Abonnees konden uit diverse toestellen kiezen. Bovendien doet het probleem zich niet bij alle T68i-toestellen voor."
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden.
Reactie Sony Ericsson
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Customer Care Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Bedankt voor uw mailtje, met het persbericht. wij hebben hier intern overlegd en het is inderdaad zo dat het nu allemaal onderzocht wordt. We vragen u om nog even geduld te hebben, totdat de problemen opgelost zijn. Er zal dan een communique naar buiten gebracht worden, waarin de klanten gevraagd word, alsnog de foutieve apparaten te retouneren.
U zult ter zijner tijd dan bericht van T-Mobile hierover ontvangen.
SonyEricssons T68i weigert T-Mobile
8 april 2003
door Gabi Ouwerkerk
AMSTERDAM - Klanten van T-Mobile die in het bezit zijn van een SonyEricsson T68i krijgen sinds circa twee weken geen toegang meer tot het netwerk. T-Mobile dacht allereerst aan een softwarefout in het toestel, maar sluit intussen niet langer uit dat de problemen worden veroorzaakt door een fout binnen het eigen netwerk.
T-Mobile is na klachten van abonnees een intern onderzoek gestart. Volgens Liselore Stuut, woordvoerster van T-Mobile, is daaruit gebleken dat het in elk geval niet aan de simkaart ligt. Omdat men dacht aan een fout in de software is het probleem gemeld bij SonyEricsson. Stuut: "We werken momenteel samen aan een oplossing."
Technici van SonyEricsson zijn vorige week maandag inderdaad bij T-Mobile langsgeweest om de problemen te inventariseren. Volgens Harold de Kort, communicatiemanager bij SonyEricsson, doet het probleem zich alleen voor bij het netwerk van T-Mobile. "De betreffende toestellen werken wel met een simkaart van andere operators en zelfs in het buitenland zouden de betreffende toestellen het wel doen."
Bij SonyEricsson betwijfelde men gisteren al of het inderdaad een softwareprobleem betreft. "Het vreemde is dat het probleem zich van de ene op de andere dag heeft voorgedaan." Na onderzoek sluit men bij T-Mobile inmiddels niet langer uit dat het probleem wordt veroorzaakt door een fout in het eigen netwerk.
De fabrikant van mobiele toestellen gaat er overigens van uit dat het probleem slechts een kleine groep mobiele bellers treft. "We hebben een aanbod gedaan om niet-werkende telefoons te vervangen, maar tot nu toe slechts enkele 'weigerende exemplaren' ontvangen", aldus De Kort. Niettemin hoopt de fabrikant de oorzaak snel te kunnen achterhalen.
Ben heeft de SonyEricsson enige tijd geleden cadeau gedaan aan abonnees die hun abonnement verlengden. Ook volgens Stuut valt het aantal gedupeerden mee. "Abonnees konden uit diverse toestellen kiezen. Bovendien doet het probleem zich niet bij alle T68i-toestellen voor."
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden.
Reactie Sony Ericsson
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Customer Care Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Bedankt voor uw mailtje, met het persbericht. wij hebben hier intern overlegd en het is inderdaad zo dat het nu allemaal onderzocht wordt. We vragen u om nog even geduld te hebben, totdat de problemen opgelost zijn. Er zal dan een communique naar buiten gebracht worden, waarin de klanten gevraagd word, alsnog de foutieve apparaten te retouneren.
U zult ter zijner tijd dan bericht van T-Mobile hierover ontvangen.
das snel, ik nog niet!Coenen schreef op 09 October 2003 @ 21:33:
theDuke heeft zijn telefoon opgehaald, jij kreeg hem thuis gestuurd, ik wacht gewoon rustig af. Mogelijk dat ik ook nog even een mailtje naar RADAR stuur.
Het wordt nog "beter", not. Vandaag heb ik m'n T68i weer teruggekregen van Evics.
Een week nadat ie is opgehaald. Geen begeleidend schrijven, behalve dan een uitdraai van de test resultaten. Ja, dat zal wel kloppen, ze snappen schijnbaar nog steeds niet dat de problemen zich over het algemeen pas na langere tijd voordoen.
Ik heb gister een mail naar T-Mobile gestuurd, daar heb zelfs al een reply opgekregen.
Begin komende week hoor ik meer. Ik krijg dan een uitgebreide reactie nadat zij mijn klacht inbehandeling hebben genomen.
Een week nadat ie is opgehaald. Geen begeleidend schrijven, behalve dan een uitdraai van de test resultaten. Ja, dat zal wel kloppen, ze snappen schijnbaar nog steeds niet dat de problemen zich over het algemeen pas na langere tijd voordoen.
Ik heb gister een mail naar T-Mobile gestuurd, daar heb zelfs al een reply opgekregen.
Begin komende week hoor ik meer. Ik krijg dan een uitgebreide reactie nadat zij mijn klacht inbehandeling hebben genomen.
Ik zit echt te wachten op een bericht waarmee ik SE op kan laten draaien voor mijn reparatiekosten, SE wil er niet voor opdraaien en T-mobile verwijt mij het feit dat ik een T68m gebruik die niet via hun aangeschaft is, en kan er verder geen garantie op geven. Das erg vervelend, want zoals het nu ligt zegt T-mobile gewoond at het toestel niet compatible is, en SE zegt dat het aan T-Mobile ligt. En ik kan dus geen garantie meer claimen bij SE, behalve dan de 3 maanden garantie op de reparatie bij Evic, en ik kan ook niet onder mijn abbo uitkomen (ben T-mobile echt spuugzat, had nooit met 2 jaar moeten verlengen
) Mijn enige hoop is dus een persbericht van SE of T-Mobile's kant, waarmee ik dan weer verder kan. Helaas worden zulke dingen altijd in de doofpot gestopt, dus kan ik wel naar medeleven fluiten. Ik denk dat ik kassa maar eens ga mailen over wat te doen, misschiend at zij me verder kunnen helpen.

ghe ghe
tuut, tuut, tuut groetjes van ruud!!!
Felix meurders rulez.
ben alleen benieuwd wat er nu gaat gebeuren er werd toch weer over reparatie gesproken, en daar heb ik toch al wat ervaring mee.
tuut, tuut, tuut groetjes van ruud!!!
Felix meurders rulez.
ben alleen benieuwd wat er nu gaat gebeuren er werd toch weer over reparatie gesproken, en daar heb ik toch al wat ervaring mee.
Ja, dat viel mij ook al op. Maar aan de andere kant er wordt niet veel gerepareerd.
Wat doen ze namelijk bij Evics: ze gooien je foon door een test heen, daar komt ie doorheen, dus sturen ze hem terug. Vervolgens doet ie het weer een aantal weken, mijn gemiddelde ligt rond een maand en dan doet het niet meer lekker.
En dan begint het spelletje weer opnieuw.
Wat doen ze namelijk bij Evics: ze gooien je foon door een test heen, daar komt ie doorheen, dus sturen ze hem terug. Vervolgens doet ie het weer een aantal weken, mijn gemiddelde ligt rond een maand en dan doet het niet meer lekker.
huhu, klopt,Coenen schreef op 11 October 2003 @ 19:59:
Ja, dat viel mij ook al op. Maar aan de andere kant er wordt niet veel gerepareerd.
wat voor actie ga jij ondernemen?
mag ik je msn of email? (zie mijn profile)
Wel cool waren we samen op TV!!
[ Voor 3% gewijzigd door dandeman58 op 11-10-2003 20:28 ]
-foutje-
[ Voor 97% gewijzigd door dandeman58 op 11-10-2003 20:27 ]
Ja hoor.. weer een nieuw slachtoffer erbij 
Mijn t68i is net een maand buiten de garantie (Na contractverlenging via sitel) en ik kan er niet meer mee bellen.
Ik moet vaak 4-5 of nog meer keer proberen voordat ik eindelijk kan bellen. Meestal krijg je tuut-tuut-tuut.
En gebeld worden lukt ook slecht, mensen krijgen meer mn voicemail te pakken al mij.
Of ik hem ga proberen te laten maken weet ik nog niet. Als ik hier kan lezen is dat meestal zonder succes. Ik heb zolang mijn antieke met ducktape aan elkaar zittende c35i maar weer uit de kast gehaald.
Mijn t68i is net een maand buiten de garantie (Na contractverlenging via sitel) en ik kan er niet meer mee bellen.
Ik moet vaak 4-5 of nog meer keer proberen voordat ik eindelijk kan bellen. Meestal krijg je tuut-tuut-tuut.
En gebeld worden lukt ook slecht, mensen krijgen meer mn voicemail te pakken al mij.
Of ik hem ga proberen te laten maken weet ik nog niet. Als ik hier kan lezen is dat meestal zonder succes. Ik heb zolang mijn antieke met ducktape aan elkaar zittende c35i maar weer uit de kast gehaald.
ook de mijne heeft het leven wederom gelaten... Kl*teding zeg... Nouja, maar weer opsturen dan... Zal wel weer niks worden... Ik begin nu al een beetje boel hopeloos te worden, ook al is het pas de tweede keer... Heb erg veel zin om eens in den haag langs te gaan bij t-mobile om ze eens even uit te schelden, en een oplossing te eisen. Maargoed, eerst morgen maar weer opsturen...
@ dandeman;
Ik ga waarschijnlijk het volgende doen: ik wacht komende week het antwoordt van T-Mobile af, ondertussen hou ik scherp in de gaten hoe mij telefoon het blijft doen.
Als ie weer kuren begint te vertonen (voordat ik een nieuwe foon heb en of iets daarvan gehoord heb) dan bel ik eerst met de helldesk, als zij mij geen nieuwe telefoon aanbieden dan ga ik beginnen over het opzeggen van mijn contract.
Ik ga waarschijnlijk het volgende doen: ik wacht komende week het antwoordt van T-Mobile af, ondertussen hou ik scherp in de gaten hoe mij telefoon het blijft doen.
Als ie weer kuren begint te vertonen (voordat ik een nieuwe foon heb en of iets daarvan gehoord heb) dan bel ik eerst met de helldesk, als zij mij geen nieuwe telefoon aanbieden dan ga ik beginnen over het opzeggen van mijn contract.
hihi nou we hebben wel wat ontketend hier; hoelang houden we T-Mobile op één bij kassa!
maargoed, ik ben al een heel weekend erg gelukkig met mijn T610 (oke mijn design is het niet, maarja)
maargoed, ik ben al een heel weekend erg gelukkig met mijn T610 (oke mijn design is het niet, maarja)
- ik kan bellen en gebeld worden zonder problemen
- ik kan SMS versturen en ontvangen zonder problemen
- bereik is vele malen beter dan dat van de T68i; bereik wisselt ook niet steeds
- de T610 voelt veel degelijker (minder plastic, steviger, beter keyboard) aan dan de T68i
- de T610 heeft subliem scherm
- het eerste weekend zonder aan AfterSales te denken!!!
Denk dat het weinig nut heeft om de helpdesk te bellen, want die kunnen of mogen er niets over zeggen. Ze vertellen altijd hetzelfde verhaal: dat ze er achter gekomen zijn wat 't probleem is, en door reparatie wordt het probleem opgelost. Denk dan toch maar weer een brief schrijven naar t-mobile de beste oplossing is.Coenen schreef op 12 October 2003 @ 23:03:
@ dandeman;
Vind alleen jammer van hun kant: ik ben al meer dan 4 jaar tevreden klant bij hun en dat ze je nu gewoon een half jaar aan laten kloten met dit probleem, en pas echt in actie komen als het op tv komt. Ben benieuwd hoe ze dit nu gaan oplossen, en wat ze er aan gaan doen om mij als klant te houden na verlopen van dit contract. Want verder heb ik geen problemen met t-mobile ze leveren normaal goede diensten. alleen ze hebben nu een slecht product geleverd, en zij zijn hier verantwoordelijk voor om dit op te lossen. En dat loopt nu al vanaf mei in mijn geval, heb een mooie telefoon gehad die heeft alleen langer in de doos gezeten dan in mijn broekzak.
Ik ben het helemaal met je eens, wat betreft de helpdesk, wat betreft tevreden klant zijn, dat ben ik namelijk ook altijd geweest.
Ik heb vandaag een email van T-Mobile gehad, met daarin het volgende: ik moet eerst kijken of mijn telefoon het nu goed doet na de reparatie. Vooruit dan maar.
Verder melden ze mij het volgende: T-Mobile gaat slechts in zeer uitzonderlijke situaties over tot het omruilen van uw toestel en met deze reden doet T-Mobile hierover geen concrete uitspraak of toezegging.
En om de pijn te verzachten krijg ik binnenkort 20 euri korting op m'n rekening.
Zodra m'n gerepareerde telefoon het niet meer goed doet maar weer bellen en mailen.
Ik heb vandaag een email van T-Mobile gehad, met daarin het volgende: ik moet eerst kijken of mijn telefoon het nu goed doet na de reparatie. Vooruit dan maar.
Verder melden ze mij het volgende: T-Mobile gaat slechts in zeer uitzonderlijke situaties over tot het omruilen van uw toestel en met deze reden doet T-Mobile hierover geen concrete uitspraak of toezegging.
En om de pijn te verzachten krijg ik binnenkort 20 euri korting op m'n rekening.
Zodra m'n gerepareerde telefoon het niet meer goed doet maar weer bellen en mailen.
lekker vaag uitzonderlijke situaties. wanneer ben je dat?
Verwijderd
Aangezien ik al eenige tijd informatie van dit forum afhaal mbt tot computer problemen etc. dacht ik dat ik maar een iets terug moest doen.
Hier is voor alle T68i gebruikers die hun tel bij T-For-Telecom gekocht hebben wat nuttige informatie.
Als je je telefoon al één, of meedere keren heb laten maken vanwege het T-moblie probleem dan kan je een nieuwe telefoon krijgen. Ga naar de winkel en neem een uitgeprinte versie van DIT (http://krant.telegraaf.nl...csson.stuut.probleem.html) artikel mee. Ik heb ze medegedeeld dat ik er erg van baalde dat dit problem al sinds april bekend is en dat ik mijn telefoon al meerdere malen kwijt ben geweest zonder enige verbetering achteraf. Er is toen gebeld met (ik geloof) het hoofdkantoor en deze melde dat de telefoons omgeruild worden met nieuwe telefoons uit een nieuw geproduceerde batch waar dit probleem verholpen is.
Mijn telefoon is al meer dan een jaar oud, (dus buiten de garantie maar wel nog binnen de garantie van de laatste reparatie). Wanneer ze de nieuwe telefoons hebben is nog niet bekend dus ik heb mijne daar nog niet achtergelaten, want ik heb geen interesse om heb weer lang kwijt te zijn. Er wordt nog gebeld of ik per direct een nieuwe krijg. Zodra ik meer weet dan horen jullie meer.
Maar het goede nieuws is dat (voor mij in iedergeval) eindelijk wat ondernomen wordt.
Ik hoop hier in iedergeval met dit bericht een paar mensen wat blijer te maken.
Success.
Mr. Barclay
Hier is voor alle T68i gebruikers die hun tel bij T-For-Telecom gekocht hebben wat nuttige informatie.
Als je je telefoon al één, of meedere keren heb laten maken vanwege het T-moblie probleem dan kan je een nieuwe telefoon krijgen. Ga naar de winkel en neem een uitgeprinte versie van DIT (http://krant.telegraaf.nl...csson.stuut.probleem.html) artikel mee. Ik heb ze medegedeeld dat ik er erg van baalde dat dit problem al sinds april bekend is en dat ik mijn telefoon al meerdere malen kwijt ben geweest zonder enige verbetering achteraf. Er is toen gebeld met (ik geloof) het hoofdkantoor en deze melde dat de telefoons omgeruild worden met nieuwe telefoons uit een nieuw geproduceerde batch waar dit probleem verholpen is.
Mijn telefoon is al meer dan een jaar oud, (dus buiten de garantie maar wel nog binnen de garantie van de laatste reparatie). Wanneer ze de nieuwe telefoons hebben is nog niet bekend dus ik heb mijne daar nog niet achtergelaten, want ik heb geen interesse om heb weer lang kwijt te zijn. Er wordt nog gebeld of ik per direct een nieuwe krijg. Zodra ik meer weet dan horen jullie meer.
Maar het goede nieuws is dat (voor mij in iedergeval) eindelijk wat ondernomen wordt.
Ik hoop hier in iedergeval met dit bericht een paar mensen wat blijer te maken.
Success.
Mr. Barclay
als je dit draadje helemaal doorleest zul je zien dat we dit soort beloftes allemaal al meer dan eens gehoord hebben. Voor velen zal het het zoveelste verzoek zijn om te wachten op een nieuwe telefoon of te laten repareren.Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 17:05:Er is toen gebeld met (ik geloof) het hoofdkantoor en deze melde dat de telefoons omgeruild worden met nieuwe telefoons uit een nieuw geproduceerde batch waar dit probleem verholpen is.
...een nieuw geproduceerde batch T68i's? Is dat toestel al niet aan z'n End Of Life?
mjah, misschien ben ik wel te cynisch geworden...
Verwijderd
Ik weet wat je bedoeld. Maar hoop doet leven. Ik weet als het goed is morgen meer en dan zal ik het wel melden op dit forum.
Maar door het meenemen van het artikel van de telegraaf schrokken ze in iedergeval wel bij T-For-Telecom, dus dat was al de moeite waard.
Maar door het meenemen van het artikel van de telegraaf schrokken ze in iedergeval wel bij T-For-Telecom, dus dat was al de moeite waard.
Verwijderd
Weet iemand eigenlijk als de echte oorzaak van het probleem?
De volgende twee heb ik gehoord.
t68i kan niet overweg met de 64k sim van t-mobile.
t68i kan niet overweg met een protocol dat t-mobile hanteerd.
Er bestaat volgens mij geen batch die wel werkt met T-mobile. Ik heb een nieuw toestel gekregen van Sony ericsson en daar staat de laatste software (R8A015) op en ook deze ligt weer bij Sony Ericsson
Iedere keer als ik met Sony Ericsson bel of mail krijg ik te horen dat ik hem ter reparatie op moet sturen of dat het probleem bij hun onbekend is en dus niet bestaand.
Ik kan iedereen de tip geven Stuur je klacht naar kassa@t-mobile.nl vraag of zij willen bemiddelen tussen jouw en Sony Ericsson.
Reactie T-mobile.
U vraagt T-Mobile om u te helpen bij de communicatie tussen u en
SonyEricsson. Omdat u al voldoende ongemak heeft ondervonden heeft T-Mobile
uw e-mailbericht doorgestuurd naar de juiste afdeling. Het resultaat hiervan
is dat u niet zelf contact dient op te nemen met SonyEricsson maar dat
SonyEricsson op verzoek van T-Mobile met u contact opneemt. Wij kunnen
helaas niet namens SonyEricsson aangeven wanneer dit precies gaat gebeuren.
Als u de indruk heeft dat SonyEricsson geen contact met u opneemt kunt u
altijd een nieuw e-mailbericht sturen naar T-Mobile Klantenservice. Houdt u
er wel rekening mee dat het e-mailadres kassa@t-mobile.nl over enkele weken
niet meer gebruikt kan worden. U kunt uw e-mailbericht dan sturen naar
info@t-mobile.nl.
Wij zijn ervan overtuigd dat u voldoende informatie heeft gekregen. Als u
nog vragen heeft, kunt u die ook stellen via www.t-mobile.nl.
Met vriendelijke groet,
Joop Evers
Directeur T-Mobile Klantenservice
Er bestaat volgens mij geen batch die wel werkt met T-mobile. Ik heb een nieuw toestel gekregen van Sony ericsson en daar staat de laatste software (R8A015) op en ook deze ligt weer bij Sony Ericsson
Iedere keer als ik met Sony Ericsson bel of mail krijg ik te horen dat ik hem ter reparatie op moet sturen of dat het probleem bij hun onbekend is en dus niet bestaand.
Ik kan iedereen de tip geven Stuur je klacht naar kassa@t-mobile.nl vraag of zij willen bemiddelen tussen jouw en Sony Ericsson.
Reactie T-mobile.
U vraagt T-Mobile om u te helpen bij de communicatie tussen u en
SonyEricsson. Omdat u al voldoende ongemak heeft ondervonden heeft T-Mobile
uw e-mailbericht doorgestuurd naar de juiste afdeling. Het resultaat hiervan
is dat u niet zelf contact dient op te nemen met SonyEricsson maar dat
SonyEricsson op verzoek van T-Mobile met u contact opneemt. Wij kunnen
helaas niet namens SonyEricsson aangeven wanneer dit precies gaat gebeuren.
Als u de indruk heeft dat SonyEricsson geen contact met u opneemt kunt u
altijd een nieuw e-mailbericht sturen naar T-Mobile Klantenservice. Houdt u
er wel rekening mee dat het e-mailadres kassa@t-mobile.nl over enkele weken
niet meer gebruikt kan worden. U kunt uw e-mailbericht dan sturen naar
info@t-mobile.nl.
Wij zijn ervan overtuigd dat u voldoende informatie heeft gekregen. Als u
nog vragen heeft, kunt u die ook stellen via www.t-mobile.nl.
Met vriendelijke groet,
Joop Evers
Directeur T-Mobile Klantenservice
donderdag 16 oktober 2003, tussen 0.40 en 0.50
SonyEricsson T610 i.c.m. T-Mobile, volledig (groen) bereik!!! weigert SMSen te versturen.

Het kan natuurlijk zijn dat het netwerk overbelast was oid, kleine kans opzich om die tijd.
Maar toch. HEb je het al eerder gehad? Zou het geen toeval kunnen oid kunnen zijn?
Maar toch. HEb je het al eerder gehad? Zou het geen toeval kunnen oid kunnen zijn?
Mijn vriendin heeft ook nog steeds superveel last van haar t68 met T-Mobile. Ik ga vandaag de klantenservice voor haar mailen, want zij is het vertrouwen al kwijtgeraakt. N.B. toen zei T-Mobile belde (aug dit jaar) werd het probleem min of meer ontkent!
met de T610 nog niet eerder gehad (en heb ik nu een weekje) maar met de T68i HEEL vaak.Coenen schreef op 16 oktober 2003 @ 08:34:
Het kan natuurlijk zijn dat het netwerk overbelast was oid, kleine kans opzich om die tijd.
T-Mobile doet het vooralsnog ook af als incident
Laten we het hopen
trouwens, toeval? Vol bereik en niets kunnen doen is toch gewoon een defect?
Vol bereik heeft in dit geval even niet veel te maken met de "SMS server", denk dat daar de fout zat.Escrimador schreef op 16 October 2003 @ 13:22:
[...]
trouwens, toeval? Vol bereik en niets kunnen doen is toch gewoon een defect?
Kon je ook niet bellen? Dan was er idd meer aan de hand.
Dat ontkennen klinkt mij wel bekend in de oren, zo proberen ze volgens mij de meest af te schepen. STelletje ................martijnvds schreef op 16 October 2003 @ 11:33:
Mijn vriendin heeft ook nog steeds superveel last van haar t68 met T-Mobile. Ik ga vandaag de klantenservice voor haar mailen, want zij is het vertrouwen al kwijtgeraakt. N.B. toen zei T-Mobile belde (aug dit jaar) werd het probleem min of meer ontkent!
T-mobile heeft voor iedereen in deze thread wel afgedaan nu, dat is duidelijk. feit is gewoon dat ze met ontkennen het beste uit zijn. Totdat Kassa in the picture kwam, maarja daar hadden ze denk ik niet op gerekend. Doofpot is gewoon de beste oplossing voor zulke problemen, en als consument ben je dan flink genaaid.
Ik heb dus totaal geen problemen gehad.
Omdat de telefoon na een jaar gebruik wat mankementen begon te vertonen heb ik hem ter reparatie aangeboden.. Ik hoop niet dat hij nou terug komt met dit tmobile probleem...
Ik vraag me nu wel af waarom ik in het afgelopen jaar geen enkel probleem heb gehad met mijn t68i i.s.m. mijn ben/t-mobile 300 abo?!?
Omdat de telefoon na een jaar gebruik wat mankementen begon te vertonen heb ik hem ter reparatie aangeboden.. Ik hoop niet dat hij nou terug komt met dit tmobile probleem...
Ik vraag me nu wel af waarom ik in het afgelopen jaar geen enkel probleem heb gehad met mijn t68i i.s.m. mijn ben/t-mobile 300 abo?!?
Ik heb, eveneens, geen problemen bij het gebruik van een t68i op het t-mobile netwerk.
Waar hebben jullie, diegenen die problemen ervaren, jullie telefoons vandaan ?
De mijne komt namelijk van vodafone af en misschien ligt het probleem dus bij de handelingen die t-mobile vooraf verricht aan de toestellen om ze geschikt te maken voor het netwerk ?
De telefoon die ik bij mijn abonnement kreeg, zijnde een s/e t65, had namelijk wel problemen.
Waar hebben jullie, diegenen die problemen ervaren, jullie telefoons vandaan ?
De mijne komt namelijk van vodafone af en misschien ligt het probleem dus bij de handelingen die t-mobile vooraf verricht aan de toestellen om ze geschikt te maken voor het netwerk ?
De telefoon die ik bij mijn abonnement kreeg, zijnde een s/e t65, had namelijk wel problemen.
I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!
de mijne komt bij t-mobile vandaan, na contractverlenging. Dus idd een T-Mobile toestel. Wat nu dus wederom bij de reparatie ligt...
Hmm.. Dat zou het misschien wel kunnen zijn.. Die van mij komt gewoon bij tfortelecom vandaan en komt dus niet speciaal van t-mobile.. Kunnen de mensen met problemen hier misschien op reageren?
ik heb hem gewoon los uit de winkel, geen abbo erbij. wel problemen sinds 2 maanden, eerder niet.
Vergeet niet wat ze van Orange technische dienst aan mij gemeld hebben: de schroefjes die in het toestel zitten zorgen af en toe voor een veld dat wil storen op het netwerk. Daarom kan je bereik nog zo goed zijn; de data wordt verstoord en komt dus niet fatsoenlijk aan = niet bellen / smsen. Andere schroefjes en het probleem zou opgelost moeten zijn. Ik heb mn nieuwe toestel inmiddels 2 weken, nog geen enkel probleem mee gehad dus ik ben nog blij... maargoed; niet te vroeg juichen want wat niet is kan nog komen!Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 16:44:
Weet iemand eigenlijk als de echte oorzaak van het probleem?
Verwijderd
Eindelijk, Ik ben door gedrongen tot in het hart van de Sony Ericsson organisatie.
Ook Sony Ericsson erkent nu het probleem en deze manager vertelde mij dat ze nu ter vervanging een 610 mogen geven. Heb je hem via t-mobile gekregen dan moet het toestel nog worden gecostumized met t-mobile icoontjes en menu's, heb je hem via winkel gekocht dan kun je hem rechtstreeks bij Sony ericsson omruilen, maar hij moet wel een aantal keren gerepareerd zijn.
Ook Sony Ericsson erkent nu het probleem en deze manager vertelde mij dat ze nu ter vervanging een 610 mogen geven. Heb je hem via t-mobile gekregen dan moet het toestel nog worden gecostumized met t-mobile icoontjes en menu's, heb je hem via winkel gekocht dan kun je hem rechtstreeks bij Sony ericsson omruilen, maar hij moet wel een aantal keren gerepareerd zijn.
Weet je dat heel heel zeker? Dus ook voor t68's die buiten t-mobile om geleverd zijn? zo ja dan ben ik een blij man!Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 14:12:
Eindelijk, Ik ben door gedrongen tot in het hart van de Sony Ericsson organisatie.
[ Voor 5% gewijzigd door P5ycho op 17-10-2003 14:24 ]
Verwijderd
Ik had mijn telefoon via www.mobileplaza.nl gekocht.
Mijn imei nummer zat niet in een batch die t-mobile gekocht had.
Mijn imei nummer zat niet in een batch die t-mobile gekocht had.
Dus als ik SE nu bel kan ik mooi mijn reparatiekosten terugclaimen en een T610 krijgen zonder 'hassle'?
@Evil Death
Klinkt erg interessant. Heb je dit misschien ergens op papier of denk je dat ik sowieso mijn T68i kan omruilen? Hij is net gerepareerd en doet het tot nu toe nog wel (op een vastloper na
).
Klinkt erg interessant. Heb je dit misschien ergens op papier of denk je dat ik sowieso mijn T68i kan omruilen? Hij is net gerepareerd en doet het tot nu toe nog wel (op een vastloper na
Ik heb mijn T68i ('s) via T-Mobile "gekregen" nadat ik mijn contract met (helaas) twee jaar verlengd heb. De T68i die ik nu heb doet het alweer een week. Mijn ervaring is dat het meestal na een maand fout gaat. Ik wacht het weer af, als het fout gaat dan wil ik een ander toestel.
die van mij komt ook van de contractverlengings actie, en is nog steeds op reparatie.
Ok, gisteren bij Kassa! Was het weer aan de orde. En ze willen nu helemaal van het probleem af, en geven iedereen die er nog problemen mee heeft een nieuw toestel. En inderdaad zoals Evil Death schrijft het is de T610.
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
jah, das leuk... Maar persoonlijk vind ik dat echt een spuuglelijk toestel... Mooi kl*te dus... Heb je eerst een telefoon die wél naar je zin is, maar ondeugdelijk, word je afgescheept met een of andere andere lelijke telefoon.
Maar het feit dat ze alleen de SE t610 aanbieden als vervanging is voor mij wel een hint dat het probleem bij sonyericsson ligt en niet bij t-mobile.
Maar het feit dat ze alleen de SE t610 aanbieden als vervanging is voor mij wel een hint dat het probleem bij sonyericsson ligt en niet bij t-mobile.
ruiltoestel SE T610 (dus gekregen in ruil voor t68i)
vandaag 12.29 vol (groen) bereik, weigert SMS te versturen
tweede keer binnen een week
maar kan je wel bellen?Escrimador schreef op 20 October 2003 @ 12:31:
ruiltoestel SE T610 (dus gekregen in ruil voor t68i)
Verwijderd
Hmmm, ik heb dan wel O2, maar ik heb hem inmiddels al 3 keer laten repareren, maar nog steeds de bekende problemen, ik ga morgen maar eens even SE bellen.Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 14:12:
In ieder geval goede zaak dat ze het probleem nu eindelijk erkennen.
Ik heb gisteren contact opgenomen met SE, ze hebben een case nummer aangemaakt en ik heb alle reparatiedocumenten opgestuurd naar hun support afdeling in aken. ze zouden contact opnemen met me, ik hoop dat ze een passende oplossing aanbieden. Ik hou jullie op de hoogte...
Fijn fijn fijn fijn fijn...... gisteren contact opgenomen met TMobile, en ze stellen de voorwaarde dat het toestel minimaal 3x gerepareerd moet worden voordat je in aanmerking komt voor een ruiltoestel.
Hoeveel mensen hier hebben die reparaties al gehad aan hun toestel en daarna tot de conclusie gekomen dat ie nog niet werkt?
Nah ja ik laat hem maar repareren......
EDIT:
Net weer gebeld met TMobile voor de reparatie afdeling. Komt een helpdesk dame er op eens achter dat ik verzekerd ben nog van mijn oude contract uit 2000 die verzekering zat toen op een Siemens S45i. En die is nu omgezet naar de T68i. En nu wordt het geen reparatie werk maar verzekerings werk.
Ik volg het niet echt meer hoor...... heb nooit premie betaald voor de verzekering. Maar volgens mevrouw Simmons van de helpdesk is dat omdat het vroeger standaard was en toen het contract verlengd was heeft TMobile alle voorwaarden meegenomen tegen dezelfde voorwaarden (dus gratis verzekering).
Maar wie geeft er nu een gratis verzekering weg? Dat vind ik vreemd.... ik heb er nooit voor betaald maar ja 3 jaar gratis verzekering????
Nou ja ik moet morgen terug bellen met de verzekeringsmij van TMobile. Kijken wat hun zeggen..... Hoop dat ik een nieuw toestel krijg...... en _NIET_ de T68i dan begin ik weer bij het begin.
Hoeveel mensen hier hebben die reparaties al gehad aan hun toestel en daarna tot de conclusie gekomen dat ie nog niet werkt?
Nah ja ik laat hem maar repareren......
EDIT:
Net weer gebeld met TMobile voor de reparatie afdeling. Komt een helpdesk dame er op eens achter dat ik verzekerd ben nog van mijn oude contract uit 2000 die verzekering zat toen op een Siemens S45i. En die is nu omgezet naar de T68i. En nu wordt het geen reparatie werk maar verzekerings werk.
Ik volg het niet echt meer hoor...... heb nooit premie betaald voor de verzekering. Maar volgens mevrouw Simmons van de helpdesk is dat omdat het vroeger standaard was en toen het contract verlengd was heeft TMobile alle voorwaarden meegenomen tegen dezelfde voorwaarden (dus gratis verzekering).
Maar wie geeft er nu een gratis verzekering weg? Dat vind ik vreemd.... ik heb er nooit voor betaald maar ja 3 jaar gratis verzekering????

Nou ja ik moet morgen terug bellen met de verzekeringsmij van TMobile. Kijken wat hun zeggen..... Hoop dat ik een nieuw toestel krijg...... en _NIET_ de T68i dan begin ik weer bij het begin.
[ Voor 56% gewijzigd door Yuri op 21-10-2003 16:13 ]
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Ik heb ook de t68i (jawel
) en bij mij loopt ie ook af en toe irritant te doen. Ik heb hem los gekocht in Duitsland, maar in principe is de garantie hier natuurlijk ook geldig. Alleen ik heb hem nog nooit ter reparatie aangeboden...
Wat nu? Ik heb duidelijk dezelfde problemen als die in dit topic beschreven staan, dus ik verwacht eigenlijk dat repareren niks zal helpen. Bij mij traden de problemen alleen wat meer symptomatisch op (dus soms doet hij het een week niet, dan ineens weer wel een tijdje en dan houdt ie er even later weer mee op). Dat is ook de reden waarom ik hem niet ter reparatie heb aangeboden, telkens deed hij het na een tijdje wel weer dus dan liet ik het maar over gaan.
Anyway, moet ik hem nu eerst 3x ter reparatie gaan aanbieden voordat SE mij een nieuwe telefoon geeft?? Of kan ik sowieso aanspraak maken op een t610 (lelijk ding, maar als t maar belt
).
Wat nu? Ik heb duidelijk dezelfde problemen als die in dit topic beschreven staan, dus ik verwacht eigenlijk dat repareren niks zal helpen. Bij mij traden de problemen alleen wat meer symptomatisch op (dus soms doet hij het een week niet, dan ineens weer wel een tijdje en dan houdt ie er even later weer mee op). Dat is ook de reden waarom ik hem niet ter reparatie heb aangeboden, telkens deed hij het na een tijdje wel weer dus dan liet ik het maar over gaan.
Anyway, moet ik hem nu eerst 3x ter reparatie gaan aanbieden voordat SE mij een nieuwe telefoon geeft?? Of kan ik sowieso aanspraak maken op een t610 (lelijk ding, maar als t maar belt
T-mobile houdt een 3x reparatie-regel aan, SE niet... van SE is nog niet duidelijk wat ze eraan gaan doen. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat Tmobile je eerst met de ellende van 3x reparatie opscheept om je daarna pas een nieuwe telefoon te geven, maargoed. Net of iedereen een reservetoestel heeft liggen ofzo.
Ik krijg steeds een ander toestel, zo kom ik nooit aan drie keer repareren.
belachelijke regel is dat dan, ze moeten nu toch onderhand onderkennen dat het niet te repareren valt?
Wehehe, grappenmakers. 3x laten repareren MY ASS. Tis de enige telefoon die ik heb, kep geen eigen huistelefoon. Tis heel simpel: ik ga net zo lang lopen zeiken tot ik een T610 krijg. Voordeel is dat ik hem onafhankelijk heb gehaald; heb hem LOS gekregen bij een Vodafone abbo.
Reparaties my ass want 1.) ze kosten geld (zit buiten garantie net 17 dagen en deed het niet omdat ik hier las dat het toch geen zin had) en 2.) Tis de enige manier waarop ik telefonisch direct bereikbaar ben.
Reparaties my ass want 1.) ze kosten geld (zit buiten garantie net 17 dagen en deed het niet omdat ik hier las dat het toch geen zin had) en 2.) Tis de enige manier waarop ik telefonisch direct bereikbaar ben.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
simlock?Z___Z schreef op 22 October 2003 @ 10:40:
Damz ik heb net een Orange abo afgesloten en simkaart gekregen doet ie het niet in m'n T68i.
Als je hem niet bij een Tmobile abbo gekregen hebt kun je het wel schudden wat betreft hulp van Tmobile's kant hoor...JT schreef op 22 October 2003 @ 11:17:
Wehehe, grappenmakers. 3x laten repareren MY ASS. Tis de enige telefoon die ik heb, kep geen eigen huistelefoon. Tis heel simpel: ik ga net zo lang lopen zeiken tot ik een T610 krijg. Voordeel is dat ik hem onafhankelijk heb gehaald; heb hem LOS gekregen bij een Vodafone abbo.
Vandaag mijn t68i weer eens teruggekregen. Zelfde softwareversie (r8a015), en verder naar mijn mening geen verschillen. Heb er deze keer wel een testrapport bijgekregen, wat de vorige keer er niet bij zat. Dus we kijken wel weer hoelang ie het uithoudt...
Das lekker danP5ycho schreef op 22 October 2003 @ 15:06:
[...]
Als je hem niet bij een Tmobile abbo gekregen hebt kun je het wel schudden wat betreft hulp van Tmobile's kant hoor...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning