Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ok, ik geloof dat het kwartje gevallen is.

Maandagochtend met T-Mobile gebeld; jawel deze week krijg ik een T610.
En jawel, vandaag dinsdag, een nieuwe T610. :) :)
Ik ben hem nu aan het opladen, dus ik weet nog niet of ie het doet.
Ik was wel blij toen ik vanavond het pakje zag liggen.
Even schrok nog van de begeleidende brief: daar stond zoiets als hierbij een zelfde telefoon. Ik dacht even neeeeee niet weer een T68i.

[ Voor 47% gewijzigd door Coenen op 02-12-2003 19:19 . Reden: Een nieuwe T610 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is hij er dan, mijn nieuwe T610 is vandaag geariveerd. Had wat langer geduurd dan verwacht. Totaal 4 keer terug geweest maar nu dan eindelijk een nieuwe.

Eindelijk. Jullie allemaal bedankt voor alle informatie, het heeft geholpen.

Nogmaals dank.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 17:25
Hmmz ik heb m'n T68i weer teruggehad met gefixt zend/ontvangst circuit :/
En 2 A4'tjes nietszeggende testresultaten.
Es kijken of die het nou wel blijft doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik vrees het ergste voor je.
Meestal deed ie het een maand, daarna begonnen de problemen.
De volgende keer om een T610 vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 07-09 17:25
Tja ik probeer het nog ff en dan zal ik dat 'ff gaan eisen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou...na drie maanden werken weer mijn T68i laten opsturen..voor de 3e keer

heb nou al wat rondgekeken...en...ben blij (mss verkeerde woordkeuze) dat het niet alleen aan mij ligt...omdat andere mensen het ook hebben...

1e keer werd ie opgestuurd omdat de antenne niet het t-mobile netwerk kon opvangen...ofzoiets...hij deed het weer super...ook meer van die flut kaartspelletjes omdat de firmware was geupdated(ook al had ik al de laatste)
2e keer is er aan het ontvangst/zend circuit iets gedaan
en nu de 3e keer was het weer raak...

wat zeggen nu de vrienden van de winkel...

hij moet 4x worden opgestuurd...dan kan er een klacht naar t-mobile...en ja..."dan zou ik bijvoorbeeld de T610 kunnen pakken...dat is ook een mooi toestel"..."uhu dat zeiden jullie ook bij de T68i"...zegt ie dat het een goed toestel is...en een goed netwerk...alleen samen werkt het....waarop ik midden in de drukke winkel zeg: "dus eigenlijk is de telefoon met het netwerk flut? had me dat 9 maanden geleden maar vertelt...dan had ik me T39m nog gehad...die werkte tenminste"

tis alleen...nou lees ik dat iedereen de T610 krijgt....maar ik vind die nie mooi...

willen ze de T610 kwijt ofzo...?

we wachten af...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gebeld naar T-Mobile -> die zeggen dat ik naar Belcompany o.i.d. moest om een software update te laten uitvoeren.

Toen gebeld naar Sony Ericsson, en die zeggen dat het ik naar een service-centre moet brengen/sturen. Ik woon in Utrecht, maar in de hoofdstad van een fucking provincie (utrecht dus :D) hebben ze niet zo'n service-centre.
Dichtstbijzijnste is voor mij Amsterdam :{.

Voor een omruiltoestel kom je in aanmerking als reparatie tot 3x toe mislukt is.

Tot die tijd laat ik wel weten hoe het me vergaan is :P.

Edit: net nog even dat servicepoint gebeld, waar ik overigens vriendelijk werd geholpen.

Ik ga iig een "guide to get a T610" opstellen:
==================================================
Stap 1: Bel T-Mobile om te zeggen dat je een T68i hebt en dat ie kut is. Telefoonnummer is 0800-7111
Stap 2: Bel Sony Ericsson om te zeggen dat je een T68i hebt en dat ie kut is. Telefoonnummer is 09008998318 (EUR 0,10c p/min.)
Daar krijg je het verhaal dat je je mobiel naar een servicepoint moet brengen of sturen. Vergeet daarom niet te vragen welk servicepoint voor jouw het meest dichtbij is.
Stap 3: Bel je servicecenter op waar je in het vorige gesprek naar werd doorverwezen. Daar krijg je te horen welke gegevens je moet opsturen, en hoe het zit met het ophalen van je "gerepareerde mobiel".

Deze 3 stappen, waarvan 3 het belangrijkste, zijn natuurlijk formeel: op die manier heb je laten zien dat je actie hebt ondernomen en zodoende kan je Sony E op zijn vingers tikken als b.v. het repareren niet snel genoeg gaat.

Hoogstwaarschijnlijk moet je mobieltje tot 3x toe worden gerapereerd, pas dan mag je een omruiltoetsel (T610) krijgen. Dus het is nu wachten voor mij *D.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 16:34 ]

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
[quote]Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:22:
Vandaag gebeld naar T-Mobile -> die zeggen dat ik naar Belcompany o.i.d. moest om een software update te laten uitvoeren.

Toen gebeld naar Sony Ericsson, en die zeggen dat het ik naar een service-centre moet brengen/sturen. Ik woon in Utrecht, maar in de hoofdstad van een fucking provincie (utrecht dus :D) hebben ze niet zo'n service-centre.

ik ga altijd naar service center in utrecht hoor!!

Total call
Amsterdamsestraatweg 144D
3513 AM Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]dandeman schreef op 11 december 2003 @ 13:31:
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:22:

ik ga altijd naar service center in utrecht hoor!!

Total call
Amsterdamsestraatweg 144D
3513 AM Utrecht
Hey thanks alot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hela hola, die van mij begint er ook weer mee te kappen... Nu zelfs met een nieuwe melding: "insert sim"... Die zit er al in, stom kl*teding... Goed, weer opsturen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

En klagen en om een ander toestel vragen. Bijvoorbeeld een T610.
Sinds een paar weken heb ik dus een T610, ik ben er erg blij mee.
Sowieso een mooier toestel dan de T68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nou... ik vind dat toestel dus spuuglelijk... maar het zit er denkik niet in dat er een ander toestel komt... Eens kijken wat er een beetje in dezelfde prijsklasse zit... Kijken of ik die los kan peuteren... Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Suggesties genoeg denk ik hier op het forum.
Alleen dat los peuteren kan nog wel eens tegenvallen, ik denk namelijk dat ze een deal met sonyericsson hebben gesloten dus dat ze je T68i alleen zullen omruilen voor een T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik krijg ook een nieuwe!
Ze deden eigenlijk nieteens moeilijk toen ik voor de derde maal belde met de melding dat mijn telefoon kapot is... Moet eind deze week binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik denk dat T-Mobile nu eindelijk ook af wil van dat gezeik met die T68i.
Maar nieuwe, bedoel je een T68i of een T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nee, krijg een t610... Moet er maar aan wennen dan he... Ze deden echt makkelijk... Hoefde eigenlijk amper wat te zeggen, of ze kwamen zelf al met het idee van een t610...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Je went er snel aan. Smaken verschillen, het is maar weer eens bewezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, gisteren ZOUDEN ze het toestel op komen halen... Niet dus...
Dus ik net bellen, probeerden ze me eerst af te schepen met een reparatie omdat mijn toestel buiten de garantie viel... Of ze niet goed zijn |:( Dat is dan een dag nadat ik een herinnering van ze kreeg voor een rekening die ik allang betaald had, en er vervolgens zelf maar achteraan moest... Maargoed, morgen komen ze het nog een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

HEt gaat weer lekker daar. Het zal me niets verbazen dat het Selekt Vracht was die je telefoon moest ophalen. Die komen of een dag later of komen te vroeg.
Ik heb rond 11 november daar al ervaringen, in dit topic, van gepost.
Het zou kunnen dat selekt vracht zomaar komt opdagen.......

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 07:42
OK, nu heb ik dus echt genoeg van SE Ik vandaag terug naar de winkel mijn toestel was "gerepareerd" krijg ik een of ander vaag raportje: Klacht is niet geconstateerd, wij hebben de send/ontvangst unit gerepareerd. Lijkt mij dat als je de klacht niet constateerd dat er dan weinig tot zeer weinig te repareren valt. Maar goed ik heb hem nu een paar uur in gebruik en heb net even met een vaste telefoon naar mezelf gebeld maar ik krijg gewoon mijn voicemail terwijl ik gewoon berijk heb. Verder gaat het berijk metertje steeds heen en weer. Doe ik de sim in mijn 8210 of in mijn Sony cmd-j6 dan heb ik vol berijk en werkt alles perfekt. Ik ga nu de laatste poging ondernemen nadat hij dus 2x ter reparatie bij evic is geweest. Ik ga SE bellen en vragen of ze mijn toestel wellicht om zouden kunnen ruilen voor een toestel waar ik ook mee kan bellen want dat is waar ik mijn telefoon in de eerste plaats voor heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nouja... misschien mijn laatste post hier... Verdere problemen zullen toch behandeld moeten worden in een T-Mobile & T610 topic... Aangezien ik hem net binnen heb gekregen... Blijft een lelijk ding... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het is hier inderdaad stil geworden. Het scherm van mijn T610 heeft in de linker bovenhoek al een beschadiging. Jammer. Maar hij doet het nog wel.
Zelfs in Amerika, T-Mobile heeft hier ook een netwerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, herkenbare problemen hier in dit topic, ik ben ook een (helaas niet meer zo trotse ;)) eigenaar van een SonyEricsson T68i en ook ik had een abonnement bij T-Mobile, met alle bijbehorende en hierboven beschreven problemen van dien.
In dit hele verhaal zijn er natuurlijk twee verantwoordelijke partijen voor de problemen (namelijk de telefoon en het netwerk), maar in dit forum wordt consequent aandacht besteed aan maar één partij (namelijk de telefoon). Het vervangen van de telefoon is zeker een optie, en, als ik het zo hoor van mensen die een T610 hebben mogen ontvangen, een goede optie, die - meestal _/-\o_ - werkt...
Waar ik - raar genoeg - niemand over hoor, is die andere partij; het netwerk. Ook deze is vervangbaar. Ik heb zelf mijn telefoonwinkel verantwoordelijk gesteld voor het aanbieden van een slechte combinatie tussen telefoon en abonnement, en geëist dat ze de kosten van een overstap naar een ander netwerk zouden betalen. Deze kosten bestaan uit 2 maanden abonnementsgeld vanwege de opzegtermijn (ervanuit gaande dat de contractperiode verlopen is), en de aansluitkosten bij het nieuwe netwerk.
In mijn geval (T-Mobile 150 abonnement met SMS 80 bundel en overstap naar Vodafone) bedroegen deze kosten in totaal € 113,50. Deze kosten zijn na een flink verhitte discussie geheel door mijn telefoonwinkel betaald. De overstap zelf is - door nieuwe NMa-regelgeving _/-\o_ - binnen 8 dagen voor elkaar, zelfs met nummerbehoud :*).
Ik heb nu dus sinds een kleine maand Vodafone als netwerkprovider, en ik kan - uit eigen ervaring - tegen iedereen die dezelfde problemen heeft zeggen dat het een opluchting is om weer zó bereikbaar te zijn :*). Alle problemen verdwijnen serieus als sneeuw voor de zon. Iedereen die bovenstaande problemen ervaart, zal het waarschijnlijk met me eens zijn dat je je toestel hierdoor door en door leert kennen. Je kan precies inschatten wanneer hij wel, en (meestal) wanneer hij niet betrouwbaar is. Ik kan nu, na deze maand, dan ook tevreden vaststellen dat mijn mobiele bereik weer 100% betrouwbaar is, en dat is toch zeker veel waard.
Mijn tip is dus, zeker voor mensen die niet meer contractgebonden zijn, om over te stappen naar een ander netwerk (Vodafone is voor mij in ieder geval top, maar KPN zal het ook goed doen, lijkt me) en de telefoonwinkel waarbij je het toestel hebt gekocht en/of het abonnement hebt afgesloten, verantwoordelijk te stellen voor alle kosten die dat met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mjah, ik dus zogenaamd blij met m'n t610... Is het kutding na twee dagen kapot... Speaker naar de klote... Nooit meer een SE voor mij... Blegh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 07:42
OK, Vandaag mijn T68i weer opgehaald bij de winkel. Volgens Evic is het probleem niet geconstateerd. Ik stop mijn sim in de telefoon en het ding is meteen alweer 5 minuten bzig met verbinding maken. Bij het openen van het telefoonboek begint hij meteen keihard te piepen en liep meteen vast. Erg leuk zo'n T68i dit is de 3e keer dat hij gerepareerd is en ik krijg maar geen T610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mjah, of je daar rouwig om moet zijn... Ik heb de mijne nogsteeds niet terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 16:54
Ik heb niet de hele thread gelezen (een beetje te lang), maar ik zag wel dat kassa erbij is betrokken geweest. Ik heb het zelfde probleem. Kan ik nog steeds kassa mailen voor hulp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Je kan Kassa! altijd mailen, je weet maar nooit.
Heb je al contact gehad met T-Mobile?
Ik zou eerst met hun bellen en zeggen dat je een ander toestel wil.
Hoe lang heb je het toestel, is het pas de eerste keer?
Ze kunnen in het begin nogal moeilijk doen namelijk.
Pas na een aantal keer repareren van je T68i gaan ze over op een ander toestel, dat moet je eigenlijk zien te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Laatst online: 22:26
Heb ook met interesse deze topic gevolgd, aangezien bij mij de volgende problemen zich ook sinds 3 maanden (weet dit niet precies) voordoen.

• Geen toegang tot netwerk
• Niet kunnen bellen of sms'en, maar wel T-Mobile in beeld
• Mensen die mij bellen, krijgen de voicemail
• Een ruime tijd (zeker een kwartier) "Zoeken" in beeld bij het proberen aan te melden bij het netwerk.

Ik heb me voorgenomen om vandaag maar eens contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile en ik houd jullie op de hoogte van de bevindingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vozze op 29-01-2004 12:48 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:28
Het is in ieder geval geen algemeen probleem van de combinatie T68i/T-Mobile want ik gebruik die precieze combinatie al anderhalf jaar en ik heb helemaal nergens last van. Aanmelden gaat feilloos en ik heb bijna altijd bereik (ik reis wel veel maar voornamelijk randstad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Update:

Heb dus met T-Mobile gebeld en nu blijkt dat de garantie 2 maanden is verlopen en ze niets voor me kunnen / willen doen. Mooi bagger. Moet ik hem dus opsturen en dan komen de kosten voor mijn rekening. Aangezien ik de verhalen hier gelezen heb, is dit niet erg succesvol gebleken en komen de klachten na een aantal weken gewoon weer terug. Dus moet ik hier geld voor uit gaan geven of niet...
Mooi kl*ten dit en ik baal er ook ontzettend van. Heb je een telefoon met klachten die bekend zijn en dan krijg je dit. Die gast bij T-Mobile: "Jouw probleem hoeft niet dezelfde te zijn als de klachten van anderen". Lekker is dat. Hoe naïef kun je zijn? :?
Hij stelde me voor om een brief te schrijven naar de afdeling Klachten met daarin de situatie uitgelegd, maar hij gaf me weinig kans. Heb ik ook veel aan.

Situatie in het kort: zit met een toestel dat op momenten niet werkt en dat klachten vertoond die gelijk zijn aan de klachten genoemd in deze topic. T-Mobile kan (of wil) niets voor me doen.
Wat moet ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

heb je de klachten al eerder gehad? Al eerder telefoon opgestuurd? Zo niet, hoeft dat inderdaad niet te betekenen dat het dezelfde oorzaak heeft... Kan wel natuurlijk. Maar omdat je garantieperiode verlopen is, staan ze naar mijn idee gewoon in hun recht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
MikeyMan schreef op 29 januari 2004 @ 13:18:
heb je de klachten al eerder gehad? Al eerder telefoon opgestuurd? Zo niet, hoeft dat inderdaad niet te betekenen dat het dezelfde oorzaak heeft... Kan wel natuurlijk. Maar omdat je garantieperiode verlopen is, staan ze naar mijn idee gewoon in hun recht...
Ja hehe. Begrijp ik ook wel. Wil telefoon echt wel opsturen, maar als de klachten later terugkeren ben ik m'n centen kwijt en is de oplossing nog niet gevonden. Wie zegt mij dat na de eerste reparatie ineens wel wordt toegegeven dat het hetzelfde probleem betreft. Kan dit überhaupt wel, omdat er nooit een oplossing voor het probleem is gevonden, waardoor je nooit kunt zeggen of het hetzelfde probleem betreft.
Zit er zelf aan te denken om dat ding op te sturen, kijken of het probleem terugkomt. Zo ja, een brief sturen naar de afdeling Klachten om een dealtje te maken. Bijvoorbeeld een "vervroegde" contractverlenging met een vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, ik zou zelf mijn geld liever in een nieuw toestel stoppen... Hoelang is je contract nog??? Lijkt mij een beter plan om dan misschien een t-mobile prepay toestelletje te kopen totdat je contract afgelopen is... En dan naar een andere provider te gaan... Ik kots ondertussen echt op t-mobile... Vroeger, toen het nog Ben was, nooit problemen... Nu krijg iik ineens aanmaningen voor rekeningen die ik allang betaald heb, heb al drie keer mijn T68i opgestuurd, en mijn vervangende t610 is ondertussen ook voor de derde keer weg... En nog krijg ik geen ander merk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
Update:

Nadat ik contact heb gehad, heb ik een klachtenbrief naar T-Mobile geschreven. Deze heb ik per aangetekend op dinsdag 3 februari verzonden. Gisteren ging de telefoon (dit keer deed ie het). Het was T-Mobile. Ze hadden een oplossing voor het probleem. Mijn contract zou teruggezet worden van 2 naar 1 jaar. Dit houdt in dat ik recht heb op contractverlenging met een nieuwe telefoon. Aangezien ik tot dusver geen klachten heb gehad over het netwerk, denk ik dat ik hierop inga. Ik heb vandaag een brief gekregen (moet zeggen vlotte jongens bij T-Mobile) met daarin een aantal keuzes voor een nieuwe telefoon. Ik kan kiezen uit de volgende telefoons:

• Gratis Nokia 3510i
• Gratis Sony Ericsson T230
• Gratis Sony Ericsson T610
• Gratis Motorola V300
• Gratis Nokia 6610
• Gratis Nokia 7250i
• Gratis Samsung E700
• Gratis Siemens ST55
• Nokia 6600 voor €59,-

Welke zal ik doen? Zat zelf aan de Nokia 6600 te denken.

edit:

Vind het een zeer snelle er perfecte afhandeling van T-Mobile van mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Welke je neemt zal je voor jezelf uit moeten zoeken, ga naar een winkel en bekijk de verschillende toestellen. Zoals je hebt kunnen lezen heb ik uiteindelijk een T610 gekregen.
Daar ben ik tevreden over. Zoek ook eens op i'net of je iets van problemen kan vinden.
Succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

MarkTheFOX schreef op 07 februari 2004 @ 12:34:
Update:

Nadat ik contact heb gehad, heb ik een klachtenbrief naar T-Mobile geschreven. Deze heb ik per aangetekend op dinsdag 3 februari verzonden. Gisteren ging de telefoon (dit keer deed ie het). Het was T-Mobile. Ze hadden een oplossing voor het probleem. Mijn contract zou teruggezet worden van 2 naar 1 jaar. Dit houdt in dat ik recht heb op contractverlenging met een nieuwe telefoon. Aangezien ik tot dusver geen klachten heb gehad over het netwerk, denk ik dat ik hierop inga. Ik heb vandaag een brief gekregen (moet zeggen vlotte jongens bij T-Mobile) met daarin een aantal keuzes voor een nieuwe telefoon. Ik kan kiezen uit de volgende telefoons:

• Gratis Nokia 3510i
• Gratis Sony Ericsson T230
• Gratis Sony Ericsson T610
• Gratis Motorola V300
• Gratis Nokia 6610
• Gratis Nokia 7250i
• Gratis Samsung E700
• Gratis Siemens ST55
• Nokia 6600 voor €59,-

Welke zal ik doen? Zat zelf aan de Nokia 6600 te denken.

edit:

Vind het een zeer snelle er perfecte afhandeling van T-Mobile van mijn probleem.
Ik zit in exact dezelfde situatie als jij in zat, problemen met mn t681 (niet gebeld kunnen worden) en ik heb ook twee maanden geen garantie meer. Even voor de duidelijkheid, in je brief staat dat je je contract in nov. 2003 hebt verlengd maar dat moet neem ik aan 2002 zijn?? anders had je nog gewoon garantie gehad.
Ik heb alleen nog maar met t-mobile gebeld maar daar werd ik afgescheept met: "sorry geen garantie meer"
Ik denk dat ik ze ook maar even een brief ga schrijven.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
E-Rick schreef op 07 februari 2004 @ 14:55:
[...]

Ik zit in exact dezelfde situatie als jij in zat, problemen met mn t681 (niet gebeld kunnen worden) en ik heb ook twee maanden geen garantie meer. Even voor de duidelijkheid, in je brief staat dat je je contract in nov. 2003 hebt verlengd maar dat moet neem ik aan 2002 zijn?? anders had je nog gewoon garantie gehad.
Ik heb alleen nog maar met t-mobile gebeld maar daar werd ik afgescheept met: "sorry geen garantie meer"
Ik denk dat ik ze ook maar even een brief ga schrijven.
Je hebt gelijk. Dit moet ook 2002 zijn. Heb dit later nog veranderd, maar niet opgeslagen. Staat nu wel goed op de site. Suc6 met je brief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Laatst online: 14-08 16:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Sorry voor het schoppen van een toch al redelijk oud topic, maar ik heb sinds kort ook veel last van het in dit topic beschreven probleem. Zo veel last zelfs dat ik uit ellende het display van mijn t68i met mn stomme kop kapot heb gemaakt.

Ik belde net met t-mobile en zij konden, nadat ik mijn display zelf heb vervangen, de t68i ophalen en repareren. Volgens de reparatiedienst daar hoefden ze alleen even een nieuwe software erin te gooien en zou vervolgens de foon weer naar behoren bereik hebben enzo... Ik vroeg aan hen of ik niet zelf even naar een SE service point zou kunnen gaan, maar daarop was hun antwoord dat alleen t-mobile die software had (de originele SE software / firmware zou door hen zijn aangepast aldus de reparatiedienst).

Is iemand bekend of deze 'nieuwe' software update van t-mobile wel goed gaat werken en het irritante probleem dus oplost?

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivm met aanschaf van V525 :9 heb ik nog een t68i liggen (simlock-vrij)

mail anders maar ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie

Sappie

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 13:10:
ivm met aanschaf van V525 :9 heb ik nog een t68i liggen (simlock-vrij)

mail anders maar ff...
Ik weet niet of dat een reply was op mijn bericht, maar zo ja.. als je goed gelezen had had je kunnen lezen dat ik niet op zoek ben naar een nieuwe t68i.

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie

Sappie

Sappie schreef op 30 maart 2004 @ 13:07:
Sorry voor het schoppen van een toch al redelijk oud topic, maar ik heb sinds kort ook veel last van het in dit topic beschreven probleem. Zo veel last zelfs dat ik uit ellende het display van mijn t68i met mn stomme kop kapot heb gemaakt.

Ik belde net met t-mobile en zij konden, nadat ik mijn display zelf heb vervangen, de t68i ophalen en repareren. Volgens de reparatiedienst daar hoefden ze alleen even een nieuwe software erin te gooien en zou vervolgens de foon weer naar behoren bereik hebben enzo... Ik vroeg aan hen of ik niet zelf even naar een SE service point zou kunnen gaan, maar daarop was hun antwoord dat alleen t-mobile die software had (de originele SE software / firmware zou door hen zijn aangepast aldus de reparatiedienst).

Is iemand bekend of deze 'nieuwe' software update van t-mobile wel goed gaat werken en het irritante probleem dus oplost?
Niemand een id?!

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nouja, zoals je in de afgelopen paar pagina's hebt kunnen lezen is bij bijna iedereen de klacht weer teruggekomen... Dus ik adviseer je ook ernstig te gaan zeuren om een T610... Die doet het nu bij mij (na ook drie keer teruggeweest te zijn |:() al een tijdje prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie

Sappie

MikeyMan schreef op 31 maart 2004 @ 14:42:
Nouja, zoals je in de afgelopen paar pagina's hebt kunnen lezen is bij bijna iedereen de klacht weer teruggekomen... Dus ik adviseer je ook ernstig te gaan zeuren om een T610... Die doet het nu bij mij (na ook drie keer teruggeweest te zijn |:() al een tijdje prima...
ja ok.. ik heb t topic ook wel redelijk goed doorgenomen, maar ik dacht, aangezien de laatste reply toch al weer ff oud was, dat mss de nieuwste software wel een oplossing voor dit probleem zou kunnen zijn..

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb geen id of die nieuwe firmware het goed doet.
Ik heb een T610 gekregen.

M'n zus heeft nog steeds een T68i die lijkt het nog goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een dag of twee heb ik na een dik jaar vrijwel probleemloos bellen nu ook het bekende probleem. Telefoontje met T-Mobile leverde niets op en mijn abbo loopt nog 10 maanden :(

Ga morgen nog maar eens bellen met Tmob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik zou zeker nog een keer bellen en blijven zeuren.
Ze zijn bij Tmob nogal makkelijk met afschepen.
Vreemd dat het na een jaar pas gebeurd, bij mij was het meestal veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Ik ben na 5 jaar weggegaan bij T-Mobile voor dit probleem. Ze weigerden het op te lossen, en toen heb ik m'n conclusies getrokken. Abo opgezegd, T68i voor 90 euro verkocht (met dik 200 euro verlies dus) en naar KPN gegaan, en daar een T630 genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Hebben mensen die de T610 gekregen hebben nu ook last van de zelfde problemen? Ik wel namelijk! :(

Ze komen hem vavond ophalen.,......

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb geen problemen met mijn T610. Ik ben er wel blij mee.
Soms dan wil ie niet direkt verbinding maken, nog een keer proberen helpt dan in zo'n geval.
Iniedergeval niet het gezeik zoals met de T68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb zoals jullie weten wel klachten gehad met mijn T610... En heb aan de hand van alle klachten met SE een brief gestuurd... Welke ze in eerste instantie overigens niet ontvangen hadden (zij: wij hebben geen brief ontvangen, ik:echtwel, zij: hoe weet u dat, Ik: ik heb hem aangetekend verstuurd, zij: o...)

Maargoed, werd vandaag gebeld met het bericht dat ze me twee telefoons konden aanbieden: een samsung S500 en een Motorola V300... Nu zien die er in mijn ogen om te beginnen allebei niet uit... Maar ze hebben ook nog eens geen bluetooth, en zijn van die opklapmodellen, waar ik ook al niet op zit te wachten... Dus ik wacht nu op een nieuw aanbod... Maargoed; klagen helpt dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

klagen helpt idd en doorzeure ook, ze zijn daar echt ongelovelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vriendin heeft hetvolgende gehad met de t68i bij t-for telecom

-bij aankoop engels versie
-nederlandse versie liep vast, opgestuurd gerepareerd
-liep weer vast, nieuw toestel
-nieuwe toestel was weer engels
-opgestuurd en een nieuwe
-die liep ook weer vast, toestel helemaal geswapt
-toen liep ie nog vast, weer nieuw toestel
-en ra ra weer in het engels
-vele malen aangedrongen op een ander model, de medwerker van t-for telecom herkende ons al en belde vele malen naar de costumor service om een nieuw model te regelen. dit is uiteindelijk gelukt en de costumor service heeft toegezegd een T610 op te sturen. de t68i is inmiddels 3 weken weer weg en we verwachten de t68i deze donderdag of volgende week dinsdag. hij is iig onderweg.

door dit hele gezeur heeft mijn vriendin vanaf ongeveer november 2003 telkens met een andere gare telefoon gelopen omdat ie telkens weer werdt opgestuurd.

ik snap niet dat de costumor service van t-for telecom zo slecht omgaat met hun klanten aangezien het probleem al heel lang bekent is bij hun. de medewerkers heben heel erg hun best gedaan en hebben er voor gezorgd ddat de t610 eindelijk onderweg is en dat mijn vriendin hopelijk een half jaar nog ongestoord kan bellen met een goede telefoon van sony ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

Jaja, een oude koe.

Ik zit nu na bijna een jaar geleden over gestapt te zijn op Vodafone vanwege dit T68i probleem weer met de gebakken peren, omdat ik een Telfort abbo heb aangevraagd.
Eén laatste poging voordat ik een nieuwe telefoon ga halen: is er iemand met een nieuwere firmware dan R6A012 waarbij de problemen verdwenen zijn?

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste