Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jah, dat zul je zelf met SonyEricsson moeten regelen.
Alleen als je de telefoon hebt gekregen van t-mobile met een abbonement of bij verlenging, zijn zij verantwoordelijk voor jouw telefoon. Anders is het SonyEricsson. En die zijn geloof ik, zeker na de garantietermijn, niet zo coulant.
-jippie... 500ste post in dit topic... krijg ik nu een prijs? ;)-

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 22-10-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:57
JT schreef op 22 October 2003 @ 18:51:
[...]

Das lekker dan :/ En hulp van SE ?
zie ook P5ycho in "Ben/T-Mobile & T68i", ik ben er mee bezig :)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 21:06
heb de mijn t68i terug gehad van reparatie, maar deze is niet gerepareerd zoals beloofd. alleen 2 testrapporten meegeleverd waarin staat passed. dus maar weer eens contacten met tmobile |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ben ik de "trotse" eigenaar van t610.
Nou maar hopen dat hij niet het zelfde probleem krijgt als de t68i.

Mijjn toestel is 2 maal gerepareerd geweest. Bij de derde keer heb ik via Kassa contact gekregen met t-mobile,

T-mobile heeft uit mijn naam Sony Ericsson aangesproken.
Een manager van Sony Ericsson ging mij toen mobiel proberen te bellen maar dat wou dus niet. Daarna was het snel geregeld.

Het heeft mij meer dan een week tijd gekost en bijna 30 e-mails.

Mocht je er niet uit komen bij de helpdesk van Sony Ericsson, vraag dan naar Tressel de Grave, zei weet alles van het probleem af.

Ik heb ook nog wel het mobiele nummer van de manager operations van Sony Ericsson.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nee, af en toe doet ie het wel. Vaak zegt hij geen toegang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
heb de tel weer in gebruik na de "reparatie" maar alweer tuut, tuut, tuut gehad.
meteen contact opgenomen met tmobile. en de t68i gaat nu omgeruild worden met de t610. ik hoop dat dit nu het einde van het probleem gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
dandeman schreef op 23 oktober 2003 @ 15:54:
heb de tel weer in gebruik na de "reparatie" maar alweer tuut, tuut, tuut gehad.
meteen contact opgenomen met tmobile. en de t68i gaat nu omgeruild worden met de t610. ik hoop dat dit nu het einde van het probleem gaat worden.
En hoe vaak is hij bij jouw in de reparatie geweest?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
Yuri schreef op 23 October 2003 @ 16:02:
[...]

En hoe vaak is hij bij jouw in de reparatie geweest?
de mijne is 2 x omgeruild en 3 x gerepareerd.

[ Voor 14% gewijzigd door dandeman58 op 23-10-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
dandeman schreef op 23 October 2003 @ 15:54:
en de t68i gaat nu omgeruild worden met de t610. ik hoop dat dit nu het einde van het probleem gaat worden.
gefeliciteerd!

ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met de T610 - op die 3 vage momenten na dat ik dus geen SMS kon versturen, met bellen nog geen probleem gehad maar dat doe ik ook minder - en helemaal in combinatie met de aangeschafte BT headset!

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Omdat ik geen zin heb dit gedoe af te wachten heb ik vandaag maar een nieuwe telefoon besteld om te gebruiken totdat heel dit fiasco opgelost is. Mijn water begint nu onderhand toch wel te koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
P5ycho schreef op 24 October 2003 @ 14:57:
Omdat ik geen zin heb dit gedoe af te wachten heb ik vandaag maar een nieuwe telefoon besteld om te gebruiken totdat heel dit fiasco opgelost is. Mijn water begint nu onderhand toch wel te koken.
Dat had je eerder moeten zeggen had je mijn se t100 kunnen kopen, die ik ook om deze reden had gekocht. maar die heb (hoop) ik volgende week niet meer nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
tsjah met de aanbieding van gsmstunter koop ik em voor 35 euro, das nog wel te overzien.

Bel zonet mn voicemail trouwens, u heeft 3 nieuwe berichten! geen sms gehad of niks... ja zodra ik belde meteen, oftewel daar komen de problemen weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Update van SonyEricsson: ik heb ze even gebeld, ze hebben mijn reparaties bekeken bij evic service&repair, ze hebben evic nu de opdracht gegeven dat indien ik mijn telefoon weer opstuur en het netwerkprobleem wordt niet geconstateerd, het toestel vervangen wordt door een T610. Het werd tijd zou je bijna zeggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door P5ycho op 24-10-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

welk nummer van sony-ericsson bellen jullie allemaal? Ik heb er een heleboel gevonden, maar niet echt iets waarvan je zegt: DAT IS HEM!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Sony Ericsson Klantenservice
0900 899 8318 (€ 0,10 p/min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Er is weer wat nieuws van het T-Mobile front: als je nu problemen hebt met je T68i dan krijg je nu gelijk een nieuw toestel. Het toestel van m'n zus zou zaterdag opgehaald worden tussen 9 en 1 helaas om 2 uur was er nog niemand en dus is ze toch maar weggegaan, toen ze vandaag belde met de helldesk vertelde het meisje van de reparatieafdeling dat ze woensdag een nieuwe krijgt.
Ik weet alleen niet zeker of je nu een T68i krijgt of een T610.
Dat hoor ik woensdag, dan plant ik het hier wel weer even neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 09:11
Coenen schreef op 27 October 2003 @ 19:44:
Er is weer wat nieuws van het T-Mobile front: als je nu problemen hebt met je T68i dan krijg je nu gelijk een nieuw toestel. Het toestel van m'n zus zou zaterdag opgehaald worden tussen 9 en 1 helaas om 2 uur was er nog niemand en dus is ze toch maar weggegaan, toen ze vandaag belde met de helldesk vertelde het meisje van de reparatieafdeling dat ze woensdag een nieuwe krijgt.
Ik weet alleen niet zeker of je nu een T68i krijgt of een T610.
Dat hoor ik woensdag, dan plant ik het hier wel weer even neer.
Is die T68i van T-mobile of heb je die via een winkel?

Dit stond namelijk op de kassaforum site:
"Nadat ik de klantenservice van t-mobile gebeld heb voel ik mij redelijk afgescheept. Zij vertelde mij dat de omruil actie alleen is voor t68i mobieltjes die door t-mobile uitgegeven zijn (met andere woorden gesimlockt). Dit kunnen ze acherhalen door middel van het IMEI nummer van je telefoon. mocht je een t-mobile abbo hebben met een t68i die dus niet gesimlocked is valt hij onder de verantwoordelijkheid van de dealer waar je hem gekocht hebt. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Icekool schreef op 28 oktober 2003 @ 10:17:
[...]Zij vertelde mij dat de omruil actie alleen is voor t68i mobieltjes die door t-mobile uitgegeven zijn (met andere woorden gesimlockt).
ik denk toch echt dat ze dat alleeen via het IMEI nr bepalen.

ik had een T68i van T-Mobile na contractsverlenging en die had geen simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Icekool schreef op 28 October 2003 @ 10:17:
[...]

Is die T68i van T-mobile of heb je die via een winkel?
Die T68i is er een van T-Mobile, verkregen via een contract verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:36
Vanaf juni heeft mijn T68i weer goed gewerkt, tot enkele weken geleden. De bekende problemen met bellen en de voicemail waren het ergste :(
Nu heb ik net met de helpdesk van T-Mobile gebeld en gelukkig mag ik hem ook omruilen voor de T610. Ik hoop dat die telefoon het wat langer volhoudt, want de Sony Ericsson telefoons houden mijn voorkeur op dit moment.
Ze halen de telefoon morgenavond op controleren hem daarna eerst op val- en waterschade. Deze is er niet, dus ik verwacht snel de T610 binnen te krijgen.

Ik vraag me nu alleen nog af hoelang het toestel van mijn ma het nog volhoudt. Tot nu toe ging die ook steeds met enkele weken verschil problemen geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De mijne doet het nu alweer een weekje goed... Maar als ik de berichten lees over de makkelijke omruil van de t68i's, begin ik toch te hopen dat ie ermee kapt, voordat me garantie verlopen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
SE customercare zou me faxen, is niet gebeurd en vanmiddag weer contact opgenomen, ze zouden me een document opsturen per mail wat ik mee moet sturen naar evic... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik hoop eigenlijk ook wel een beetje dat die van mij d'r weer mee kapt.
Ik heb al wel twee keer gehad dat mensen m'n voicemail kregen.
Maar tot nu toe heb ik zelf nog kunnen bellen.

M'n zus zou vandaag een nieuw toestel krijgen, helaas heeft ze vandaag een dag voor niets thuis gezeten. Toen ze vanmiddag belde kreeg ze te horen dat hun voorraad op was.
Vrijdag wordt ze teruggebeld voor een nieuwe afspraak.
Kortom het gaat weer lekker daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:17
Joepie de kogel is door de kerk ik krijg weer een nieuw toestel maar nu een T610 van SE.

Even een korte geschiedenis

27 Feb 2003 T68I ontvangen van T-mobile
5 mei 2003 Toestel omgeruild voor een nieuwe
29 mei 2003 De nieuwe nu al voor reperatie
2 Juni 2003 Toestel al weer terug ik kon bellen dus blij
29 Juli 2003 Ik niet zo blij toestel weer op repeatie
2 Augustus 2003 Ik kan weer bellen blij dus
23 Augustus 2003 Weer niet blij toestel belt niet meer ik
5 September 2003 Een nieuw toestel ontvangen ik blij
15 Oktober 2003 Niet blij toestel belt nu al niet meer
29 Oktober 2003 Eindelijk tijd gehad om T-mobile te bellen en ze maken een afspraak om me toestel om te ruilen voor een SE T610

En nu maar hopen dat die niet dezelfde problemen heeft.
Overgens komt het door T-mobile feit dat te mobiel ben (huh) aangezien ik elke dag reis tussen Almere en Den Haag. Dan moet het toestel communiceren met verschillende merken antennes. (JaJa 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
Coenen schreef op 29 October 2003 @ 18:14:
Ik hoop eigenlijk ook wel een beetje dat die van mij d'r weer mee kapt.
Ik heb al wel twee keer gehad dat mensen m'n voicemail kregen.
Maar tot nu toe heb ik zelf nog kunnen bellen.

M'n zus zou vandaag een nieuw toestel krijgen, helaas heeft ze vandaag een dag voor niets thuis gezeten. Toen ze vanmiddag belde kreeg ze te horen dat hun voorraad op was.
Vrijdag wordt ze teruggebeld voor een nieuwe afspraak.
Kortom het gaat weer lekker daar.
das lekker, is de t610 nu op dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Daar lijkt het inderdaad op. Vrijdag hoor ik weer meer.
Ik hoop dat die van mij het nog even volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
leonbong schreef op 29 oktober 2003 @ 19:47:
En nu maar hopen dat die niet dezelfde problemen heeft.
Overgens komt het door T-mobile feit dat te mobiel ben (huh) aangezien ik elke dag reis tussen Almere en Den Haag. Dan moet het toestel communiceren met verschillende merken antennes. (JaJa 8)7 )
LOL dat doet me denken aan een voorval dat ik eens meemaakte op een groot industrieterrein.

Hoorde je ineens over je walkietalkie "karel, ze proberen je te bellen"

vervolgens zag je dan een mannetje driftig heen en weer rennen met telefoon in de hand om bereik te vinden. Was trouwens Telfort toen.

(yeah I know, het is wel anders al teveel heen ern weer reizen, maar net zo'n l*lverhaal; je moet gewoon bereikbaar zijn met MOBIELE telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik van Sony-ericsson een nieuwe t610 heb gekregen hebben ze nu ook mijn oude gerepareerde t68i maar opgestuurd. Ze zullen wel gedacht hebben laten we hem twee toestelen geven dan kan hij over zijn bereik nooit meer klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
vandaag eindelijk email gehad van SE customercare, er zit een brief op de post die meegestuurd moet naar evic en dan wordt de phone eindelijk omgeruild. zal wel eind volgende week worden dat ik em dan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
Ik heb nu ook de t610 gehad, is zeker een mooi foontje. Hoop dat nu het probleem opgelost is, en dan ben ik weer blij met T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
leonbong schreef op 29 oktober 2003 @ 19:47:
overigens heb ik vaak waardeloze verbinding tussen den haag / rotterdam (A13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
Escrimador schreef op 31 oktober 2003 @ 19:07:
[...]

overigens heb ik vaak waardeloze verbinding tussen den haag / rotterdam (A13)
Ja maar daar kom ik net niet en ik ga met de trein kan ik lekker slapen.
Almere ligt boven den-haag hoor.

maar over me T68I gesproken ze hebben me mooi niet terug gebeld op vrijdag.
Maar ik was toch in Den Haag in de buurt van hun kantoor dus ik dacht ik ga maar even langs. Zat toch op school

Nu bellen ze me maandag :(:(

[ Voor 28% gewijzigd door leonbong op 01-11-2003 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Mijn 'speciale opdracht' formulier is maandag binnen gekomen, vandaag is mijn T68 met formulier richting evic gegaan en zal ik als het goed is een T610 terug krijgen. Nu nog mijn reparatiekosten terugclaimen, aangezien de telefoon het nooit weer naar behoren heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het lijkt weer zover te zijn, problemen met bellen, 3 maal tuut.
Ik had al een paar keer gehad dat ik een andere toon kreeg en meestal ging het daarna wel. Tegenwoordig bel ik mezelf overdag ook een aantal keer, vaak krijg ik dan m'n voicemail. Na een paar keer bellen gaat m'n telefoon ook echt over.
Kortom morgen T-Mobile maar eens bellen, ik hoop voor ze dat ze een T610 op voorraad hebben.

Van m'n zus hoorde ik net dat ze nog steeds geen T610's (of een ander toestel) meer op voorraad hebben. Vrijdag of Maandag hoort ze meer.
Weer K*T actie van Play Mobiel.

[ Voor 20% gewijzigd door Coenen op 05-11-2003 19:53 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
Coenen schreef op 05 november 2003 @ 19:45:

KNIP

Van m'n zus hoorde ik net dat ze nog steeds geen T610's (of een ander toestel) meer op voorraad hebben. Vrijdag of Maandag hoort ze meer.
Dat zou niet zo mooi zijn mijne is gisteren opgehaald. Hij wordt op waterschade en valschade gecontroleerd. Als dat niet het geval is zou ik een T610 krijgen.

Hmm. Moet maar weer eens bellen me hun gelukkig gratis nummer. Wanneer
ik me tel kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Lijkt me niet onverstandig. Laat me effe weten wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Coenen schreef op 05 november 2003 @ 19:45:
dat kanwel kloppen

mijn T610 heeft een defecte BT module (ja ja ja die omruil T610...) en nu kan ik heb laten omruilen (t68i deja vu), maar op het moment hebben ze er geen, dus waarschijnlijk volgende week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, wat een troubles met die t68i zeg. Ik heb inmiddels alweer twee dagen geen bereik. Vanochtend heel eventjes maar nadat ik 'm in de lader stopte weer exact hetzelfde gezeik Heb 'm sinds mei '03 bij verlenging tmobile met idd oude Ben simkaart. Nou ben benieuwd, zodra ik weer kan bellen kan ik dus de KS bellen en vragen om een ander toestel? Dat zou wel relaxed zijn! Maar mag je dan ook eentje die niet van SE is? Ik vertrouw ze niet meer zo, bovendien heeft de T610 niet echt mijn voorkeur...
En moet je nog een bonnetje hebben ofzo? Volgens mij kreeg ik die namelijk niet bij het toesturen, alleen maar die doos, zonder bevestiging dacht ik...Nou ja, ik heb altijd m'n IMEI nummer nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Sinds gisteravond bel ik maar weer met een oud toestel, er is met mijn T68i geen land meer mee te bezeilen.

@ K-joz, je moet inderdaad KS bellen, het verhaal uitleggen, het kan zijn dat het dan plots nieuw voor ze is, effe doordrukken dan. Begin inderdaad maar gelijk over een ander toestel, ik geef je weinig kans dat je een Nokia oid gaat krijgen maar je kan het proberen.
Je heb geen bonnetje nodig, je hebt hem van T-Mobile gekregen, het is dus bekend in hun systeem.
Succes, ik ga maandag bellen. Vandaag heeft het toch geen zin.

Stuur ook een mail naar kassa, al een paar weken staat T-Mobile in de top 3 van bedrijven met de meeste klachten, dit is voor T-Mobile een goede motivering om de klachten netjes op te lossen. Het kassa email adres staat ergens in dit topic.

Zo, net even gebeld, morgenavond wordt mijn telefoon opgehaald door selekt vracht. Ze gaan m'n T68i dan controleren op val en water schade en ze gaan kijken of ik het bereik probleem heb.
Als dit allemaal goed is dan krijg ik een T610, ik heb nog even teruggebeld om te checken of ze ze op voorraad hebben, toen werd mij verteld dat ik in 5 dagen een T610 retour zou moeten krijgen. Het zal mij benieuwen.

[ Voor 21% gewijzigd door Coenen op 10-11-2003 08:36 . Reden: Toevoeging na telefoontje met T-Mobile ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand al, al dan niet succesvol, geprobeerd om een ander toestel dan die t610 te krijgen??? Dat ding is echt monsterlijk... Nouja, anywayz... Mijn t68 doet het nogsteeds... dus we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
AAAAAAAAAAAAAAARGGHH Ik heb het helemaal gehad nu he! Daarnet is er een jongen van ProAssist geweest om mijn "gerepareerde" toestel terug te brengen. Ik gooi mijn SIM kaart er in. Druk hem aan. Wat staat er in mijn schermpje: ZOEKEN
en daarna: GEEN TOEGANG!

AAAAAAAAAARGH G*DV*RD*MM*

Ik heb het helemaal gehad he! Bleegh dat hele fucking tmobile komt echt me hele strot uit! :r :r :r :r :r

Hang nu weer aan de telefoon met de HellDesk. Willen ze me een nieuwe sim kaart op sturen a 15 euro want dan moet hij het doen! Ja flikker toch op, ik ben niet dom he! :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb m'n nieuwe SIM gratis gekregen, ik had nog een oude Ben SIM, ik kon toen twee dingen doen, een andere telefoon en of een nieuwe sim, het leek mij toen verstandig om eerst een nieuwe sim te proberen om daarna maar m'n telefoon om te ruilen.

@mikeyman, ik krijg dus binnenkort een T610, mits mits blabla, er zijn al een aantal mensen die een T610 hebben gekregen.

Mailen naar Kassa kan trouwens ook wat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook gebeld, maar omdat ik niet eerder heb geklaagd (ik ga ze voortaan wel spammen>:) ) nemen ze 'm vanavond mee, wordt hij gerepareerd met een nieuwe techniek en dan lukt het 9 van de 10 keer (zeggen ze). Als hij dan weer raar doet krijg ik wel een T610, pfft...ik hoop eignelijk nu op een nieuw toestel, maar dat duurt nog ff ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Verwijderd schreef op 11 november 2003 @ 10:35:
ik heb ook gebeld, maar omdat ik niet eerder heb geklaagd (ik ga ze voortaan wel spammen>:) ) nemen ze 'm vanavond mee, wordt hij gerepareerd met een nieuwe techniek en dan lukt het 9 van de 10 keer (zeggen ze). Als hij dan weer raar doet krijg ik wel een T610, pfft...ik hoop eignelijk nu op een nieuw toestel, maar dat duurt nog ff ben ik bang...
Die van mij heb ik dus gisteren terug gekregen, en ze hebben ook de "nieuwe" methode gebruikt. Mooi niet dat hij het goed deed!

Het knopje van NO blijft steken, dus ophangen van een gesprek gaat moeilijk moet ik echt 10 keer op dat knopje drukken, de achterkant is los en ik heb vegen over het display.

Vandaag werd ik weer gebeld door een mw. van TMobile, die mij voorstelde om de T610 te krijgen. Hier ben ik dus mee accoord gegaan. Ik word morgen terug gebeld om een afspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Ik heb vandaag mijn T620 opgehaald, geregeld via SonyEricsson zelf. Mooi ding, alleen zal ik hem niet gaan gebruiken maar meteen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gisteravond zou mijn T68i opgehaald worden door Selekt Vracht, ipv tussen 6 en 9 s'avonds waren ze er al s'morgens. Niemand thuis, natuurlijk. Toen ik gisteravond thuis kwam lag er wel een briefje op mat. Vanochtend maar weer met T-Mobile gebeld voor een nieuwe afspraak. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile oftewel BEN.

is gewoon waardeloos, je kunt niets, bereik is op meerdere plaatsen
gewoon 0,00.

dumpen dus en heel vlug KPN pakken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Nou, ik heb na wat is het, meer dan een maand ofzo, m'n t68i weer terug. Na veelvuldig bellen kreeg ik uiteindelijk in eerste instantie een brief van het reparatiecenter dat ik even moest reageren als ik niet wilde dat m'n toestel vernietigd zou worden. Ze hadden hem namelijk weer retour gekregen. Maarja, het had natuurlijk wel handig geweest als de koerier even een briefje in m'n brievenbus had gedaan zodat ik ook had geweten dat ik hem kon ophalen |:(

Een medewerker van het reparatiecentrum zei dat ze het wel weer zouden opsturen via de ptt, daar hoefde ik dan niks voor te betalen 8)7 Bedankt hoor dat ik niet hoef te betalen voor iets wat mijn fout niet is _/-\o_ :O

Maar goed, er zat geen testrapport bij ofzo, dus ik moet er maar vanuit gaan dat ze het hebben proberen te verhelpen :/ Maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Wat ik overigens wel netjes vond is dat ze het knopje wat linksbovenaan aan de zijkant zit hebben vervangen, die was namelijk kort voordat ik hem opstuurde afgebroken door mijn eigen schuld.
Coenen schreef op 12 november 2003 @ 15:49:
Gisteravond zou mijn T68i opgehaald worden door Selekt Vracht, ipv tussen 6 en 9 s'avonds waren ze er al s'morgens. Niemand thuis, natuurlijk.:(
Dit is meer regel dan uitzondering bij SelektVracht volgens mij ;)

[ Voor 15% gewijzigd door k7of9 op 12-11-2003 19:17 ]

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

P5ycho schreef op 12 november 2003 @ 14:18:
Ik heb vandaag mijn T620 opgehaald, geregeld via SonyEricsson zelf. Mooi ding, alleen zal ik hem niet gaan gebruiken maar meteen verkopen.
hoe heb je dat geregeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
MikeyMan schreef op 12 november 2003 @ 19:16:
[...]

hoe heb je dat geregeld dan?
Ik heb contact opgenomen met SonyEricsson, aangegeven dat ik al meerdere keren de telefoon heb laten repareren (op eigen kosten :() en ze boden me aan mijn t68m te vervangen door een T610, die ik vandaag dus opgehaald heb.

Grappige is dat die telefoon geen garantie meer had, gemaakt is in 2000 en gekocht ergens in 2001, over cheap bellen gesproken :P

[ Voor 17% gewijzigd door P5ycho op 12-11-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ow... een t610... dat verklaart al een hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
MikeyMan schreef op 12 november 2003 @ 19:36:
ow... een t610... dat verklaart al een hoop :P
ik zie nu mijn domme typfout pas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het is ongelovelijk, selekt vracht stond net voor mijn deur om m'n T68i op te halen.
Gelijk maar even met T-Mobile gebeld om m'n afspraak voor morgen af te zeggen.
Wel grappig trouwens, het eerste wat ik hoorde was de mededeling dat het computer systeem bij T-Mobile plat lag. Was vanochtend ook al, toen moest ik later terugbellen.
Het gaat lekker daar.

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik zit weer met een t68i (in combinatie met orange free) die het niet doet, hij is al eens (via de bel company) naar het Servies Center geweest (duurde 2 week!), ze hebben daar de phone opnieuw geflashed.
het versie nummer van deze upgrade is R8A015 (P5ycho en MikeyMan breng je phone maar weer terug!) en nu sinds 2 dagen doet hij het niet meer. duss ga maar weer terug en hoop dat ik een nieuwe kan uitzoeken!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hee... ik heb ook r8a015...
Trouwens, wordt de klacht door het service centrum weleens gezien? Ik bedoel, klooien ze zomaar wat aan, of zien/horen ze daadwerkelijk hetzelfde als ik hoor wanneer het apparaat er weer eens mee gekapt is...?
Als dat niet zo is, denk ik toch dat ik binnenkort maar weer eens ga bellen... Als ze de klacht toch niet kunnen detecteren, ken ik net zo goed meteen m'n toestel omruilen...

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik denk dat ze je T68i bij evics door een tester heen halen en dan constateren dat ie goed is. Ga maar na, meestal als je je T68i krijgt doet ie het goed, de problemen beginnen meestal na een paar weken. Dus ik denk dat er een heleboel toestellen snel teruggaan zonder dat de fout is vastgesteld.

• Solosmots
  • Laatst online: 07-09 17:25
num-lock schreef op 13 november 2003 @ 10:24:
Ik zit weer met een t68i (in combinatie met orange free) die het niet doet, hij is al eens (via de bel company) naar het Servies Center geweest (duurde 2 week!), ze hebben daar de phone opnieuw geflashed.
het versie nummer van deze upgrade is R8A015 (P5ycho en MikeyMan breng je phone maar weer terug!) en nu sinds 2 dagen doet hij het niet meer. duss ga maar weer terug en hoop dat ik een nieuwe kan uitzoeken!
De mijne (ook Orange) begint het ook weer te doen :(
Ga em denk ik maar weer opsturen (vorige keer een nieuwe gehad maar dat was door andere oorzaak (ding deed helemaal nix) maar toen ook die klacht vermeld).

• leonbong
Ik heb eindelijk me T610 binnen maar nu heeft T-nietmobiel mij gebeld
of ik wist waar zij mijn oude T68i gebleven is. Die hebben ze al lang opgehaald.
Belt de dag daarop EVICS met de vraag wat de klachten zijn met dat ding
want ze hebben hem gevonden en gaan hem maken en sturen hem zo snel mogelijk op. >:) Heb ik lekker twee kan ik nog meer niet mobiel zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Woei! Morgen komen ze mijn T68i ophalen! Eindelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybraxxx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-01-2023
De T610 zou al een tijdje terug geleverd zijn, maar wij waren telkens niet thuis aldus de bezorgdienst. Telefoontje gepleegd naar T-Mobile, en jahoor telefoon was aangeboden maar er was niemand thuis, afgelopen maandag of dinsdag zou de telefoon dan nogmaals aangeboden worden. Uiteraard was dit niet het geval, en na een paar dagen (?) computerstoring bij T-Mobile kreeg ik vandaag uiteindelijk te horen dat er leveringsproblemen zijn met de T610 en dat het nog wel een weekje kan duren voordat die weer binnen zijn.
Op de vraag hoe het dan wel kon dat die telefoon al bij me aan de deur geweest is, kon de betreffende helpdeskmedewerker dan ook geen antwoord geven. :?

Afwachten dan maar weer :(

Injustice is justice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
ik heb trouwens ff gestest met het drukken op de achter kant van het toestel! (boven in)
dan kan ik gewoon bellen! duss mijn antenne is gewoon voor de tweede keer stuk!
(en hij is geen eens van de trap af gevallen *zoals mijn 3310 vaak evaren heeft*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
num-lock schreef op 13 november 2003 @ 10:24:
R8A015 had ik 2 maanden geleden ook al geflashed door evic... helpt niks. Gelukkig heb ik mijn T610 al binnen nu. Ik heb nog een batterij voor een T68m over nu trouwens gezien die niet mee gestuurd hoefde te worden, als iemand er belang bij heeft (gratis) dan moetie maar ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
P5ycho hoeveel keer heb jij jouw T68(i?) naar het servies center gegaan? en kreeg je (gratis?) een nieuwe? (welke winkel?)

[ Voor 8% gewijzigd door num-lock op 15-11-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
num-lock schreef op 15 november 2003 @ 20:32:
P5ycho hoeveel keer heb jij jouw T68(i?) naar het servies center gegaan? en kreeg je (gratis?) een nieuwe? (welke winkel?)
Ik heb voor mijn reparaties contact opgenomen met SE support, zij verwezen me door naar Evic, hier heb ik mijn telefoon ter reparatie aangeboden, deze reparatie kostte mij 70 euro. hierna bestond het probleem nog steeds en heb ik hem weer teruggestuurd, waarna ik de telefoon weer terugkreeg en na 3 weken het probleem weer ontstond. Hierop heb ik weer contact opgenomen met SE support, deze hebben mij een 'speciale opdracht'opgestuurd per post welke ik mee moest sturen met de 3de reparatie, dit hield in dat als het probleem niet geconstateerd of verholpen kon worden en het toestel geen water en/of valschade had ik een T610 teruggestuurd zou krijgen.

Ik ben wel van plan om de 70 euro reparatiekosten nog terug te claimen, gezien de reparatie nooit volbracht is en ik via SE mijn problemen heb moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
ik ben mn t68i kwijtgeraakt!!
waarschijnlijk uit mn zak gevallen in de taxi :(

naja, ik ga ieder geval niet weer een t68i hale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo, m'n t68i weer thuis na 10 dgn op een veelbelovende tocht naar het reparartiecenter geweest te zijn. Resultaat: GEEN BEREIK, GRRR!!! natuurlijk direct gebeld en nu gaan ze 'm weer controleren op hetzelfde(bereik, water/stof schade enz.), duh, wat deden ze de eerste keer dan? ja hetzelfde zei de meneer vd helpdesk, maar nu moeten ze dat nog een keer doen...a-ha?!
als ze idd een bereikprobleem aantreffen krijg ik een T610 thuisgestuurd en wordt die 68i weggeflikkerd, geef dat nieuwe toestel nou maar gewoon! pfft! weer 10 dfgn met een oude nokia, alhoewel, die doet het tenminste altijd en snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
mijne nog niet terug, maar hij zal binnen enkele weeken wel weer stuk gaan... :(
hoop dat dan de T630 :9~ er dan al is, daarna kijken als ik een deal kan sluiten met de belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Laatst online: 08-09 11:29
mijn t68i is nu voor de vierde keer in reparatie, heb ondertussen wel al een spiksplinternieuwe t68i gehad, maar de problemen bleven terugkomen...

bof wel dat ik hier voor verzekerd ben, dus ProAssist, de organisatie die voor T-Mobile de vervangservice uitvoert staat telkens op de stoep met een leentoestel (wel binnen 4 uur, maar met een gaahaaaare 3410 8) ).

Kreeg maandag mijn t68i die de bekende netwerkproblemen vertoonde weer terug, volgens mij hebben ze em alleen geflashed. Er was echter nog een raar probleem, er zijn contactpersonen in mijn (telefoon-)telefoonboek kwijt :? Er staan vrolijk lege regels, waarop ik zelfs kan klikken, ik krijg daarna een leeg menu waar ik doorheen kan lopen. Tja, dat probleem kregen ze bij ProAssist niet opgelost (hebben ze er uberhaupt wel naar gekeken?). Meteen maar weer meegegeven aan meneer ProAssist (die ontregeld met 'ch' wist te spellen).

Ben benieuwd of het nu wel opgelost gaat worden, ik kom anders toch aardig in de richting om in aanmerking te komen voor een t610 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Aardig in de richting voor een T610, zeg maar gerust dat je recht hebt op een ander toestel.
Met de T68i is het niet mogelijk om langer dan een maand normaal te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Jullie moeten gewoon een beetje door zeuren! Ik heb na de eerste keer reparatie een toezegging gekregen voor een nieuwe. Die wordt deze week gebracht! :P

Wacht alleen nog op een telefoontje......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bellen ze dan om aan te kondigen dat ze eraan komen?
Zou opzich wel handig zijn.
Morgen zijn er 5 dagen voorbij nadat m'n t68i is opgehaald.
Ik hoop dat ze een beetje opschieten, de accu van m'n oude nokia gaat bijna maar 1 gesprek mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Grommm, de mijnes is de laatste tijd ook al erg onbereikbaar :( (met Orange).
Deze is al eens bij Evic geweest (naja deze heb ik toen gehad omdat mijnes helemaal niet meer opstartte, en deze is ouwer + had oudere software + was al eens gebruikt).
Maar goed, toen als klacht vermeld bovenop dat ie niets deed dat ik vaak TUUT TUUT TUUT had. Dit keer dus weer..
En toestel is 'los' gekocht icm met Orange abbo, en daarom kan ik niet bij Orange aankloppen....
Ik ben benieuwd wat ze hier aan gaan (kunnen?) doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Mijn t68i heb ik sinds maart en pas sinds 3 weken de bekende 'niet verbinden' problemen.
Gewoon niet kunnen bellen terwijl er wel bereik is. Deze week gebeld met reparatiedienst en mij werd beloofd dat het toestel werd omgeruild. Er waren op dit moment geen t68i op voorraad maar die zouden waarschijnlijk deze, of anders volgende week binnenkomen.

Dan wordt ik gebeld en wordt mijn toestel omgeruild, een hele nieuwe t68i dus als het goed is :)
Die medewerker checkte trouwens wel eerst aan mijn IMEI of het nog een Ben toestel was...

* Canis Lupus hoopt stiekem een t610 te krijgen :P

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

jah, met een nieuwe t68i hoef je niet zo blij te zijn... Je bent nummer zoveel al die een nieuwe t68i krijgt, en er geen reet mee opschiet...

• Yuri
Canis Lupus schreef op 19 november 2003 @ 20:13:
Mijn t68i heb ik sinds maart en pas sinds 3 weken de bekende 'niet verbinden' problemen.
Gewoon niet kunnen bellen terwijl er wel bereik is. Deze week gebeld met reparatiedienst en mij werd beloofd dat het toestel werd omgeruild. Er waren op dit moment geen t68i op voorraad maar die zouden waarschijnlijk deze, of anders volgende week binnenkomen.

Dan wordt ik gebeld en wordt mijn toestel omgeruild, een hele nieuwe t68i dus als het goed is :)
Die medewerker checkte trouwens wel eerst aan mijn IMEI of het nog een Ben toestel was...

* Canis Lupus hoopt stiekem een t610 te krijgen :P
Als je de T68i krijgt, heb je naverloop van tijd weer problemen mee...... Ik zou er zeg maar niet te blij mee zijn.

• Solosmots
Okee, net gebeld met Evic, die stuurden me door naar SE service lijn.
Verhaal uitgelegd, medewerker zegt dat het probleem volgens hem aan de 1800mhz band ligt waarmee Orange en ook T-Mobile mee werken.
Ik moet nu eea aan gegevens doorfaxxen enzo, dan krijg ik instructies wat verder te doen en dan gaan ze het toestel aan een speciale test onderwerpen en als daaruit komt dat ie daadwerkelijk het tuut tuut tuut probleem heeft, ruilen ze em om voor een T610 :) Waar ze nog niet dergelijke problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

heeft er niemand problemen meer met z'n telefoon? gezien de plotselinge erg lange stilte hier???
(de mijne doet het iig nogsteeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Owwwh!! :( Echt weer typisch TMobile he! Zeggen ze me toe dat ik het toestel na de omruil binnen 6 werkdagen heb. Dus ik na werkdag 7 bellen waar het toestel is. Nou mr. duurt altijd 10 werkdagen voor u hem in huis heeft. Maar op dit moment is de voorraad op en duurt het nog wel 2 weken. Want er is onverwacht zooooo veel besteld, en dat is voor ons niet te overzien. Dus ik vraag of ze daar een lesje voorraad beheer nodig hebben. Als je weet dat er al zoveel klachten zijn dan weet je toch ook dat een grote voorraad aan moet houden om je klanten te kunnen leveren. Ja zegt ie flapdrol, dat is voor ons echt een onverwacht probleem......

Typisch TMobile weer zeg! Gadverdamme! Ik krijg nu al een gratis belbundel omdat ik ontevreden ben, maar ik wil er nu nog wel 3 voor dat ik weer te spreken ben over TMobile! :r :r :r

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Tegen mij werd ook 5 tot 10 werkdagen geroepen.
Woensdag of Donderdag zijn ze voorbij.
Maar ik begrijp dat ik nu dus nog 2 weken moet wachten, morgen maar eens bellen over de status van mijn Nieuwe T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Heb de speciale reparatieopdracht binnen, alleen staat de verkeerde IMEI erop, van m'n eerste T68i die al lang is geswapt |:( |:(
Staat verder op dat ie eerst gerepareerd moet worden en dat ie dan pas getest moet worden op 'het' probleem..
Daarna mag die geswapt worden.. maar over een T610 wordt hier niet direct over gesproken...
Nouja ik zie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Donderdag wordt mijn nieuwe t68i geleverd, ben benieuwd hoe die het uithoudt...
Hoorde van de buurvrouw dat zij hetzelfde probleem met de t68i en T-mobile had :D
Is indertijd goed over nagedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb net even gebeld, ze weten niet wanneer ze de T610's binnenkrijgen.
T-Mobile heeft ze besteld, maar ze weten dus niet wanneer ze ze binnenkrijgen.
Of ik volgende week maar terug wou bellen.
Dit slaat echt nergens op. Vanavond maar weer eens een mailtje naar Kassa! sturen.

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 07:42
Ik heb zojuist bericht gehad van Belcompany dat ik mijn T68i weer terug was van de reparatie, hijs 2 weken weg geweest als ik weer een T68i krijg dan breng ik hem de volgende dag meteen weer terug ik heb zoveel frustratie aan dit toestel overgehouden dat ik hem echt helemaal zat ben. Eerlijk gezegt geloof ik ook niet dat het probleem met een nieuwe T68i is opgelost. Die hele focking telefoon hang me gewoon de strot uit dit is echt de grootste miskoop die ik ooit gedaan heb.

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Zonet een nieuwe T68i gekregen, met duidelijke nieuwe firmware (herkende ik aan andere spellen) en bovendien geeft de telefoon nu ook eindelijk T-mobile NL als netwerk aan, en niet langer Ben NL. Ben benieuwd hoe het met bellen gaat, dat laat ik later nog wel ff weten :)
Ben al heel tevree dat ze zo snele hebben gereageerd.

• Chatslet
Ik ben bang dat ik vandaag ook een nieuwe T68i ga krijgen met nieuwe firmware. Hoe dan ook ik wil gewoon die T610 :P Vooral omdat de frustraties door het apparaat bij mij veel te hoog opgelopen zijn.

• num-lock
Na een week had ik me T68i weer terug, doet het natuurlijk tot nu toe (ben bijna weer een week aan het bellen) nog steeds goed... dit was de tweede keer dat hij terug gegaan is naar het servies center, weer een nieuwe verzend en ontvangst gedeelte er in gezet (en geen firmware upgrade gehad heb dus nog steeds R8A015) gratis... dus nu maar weer wachten tot hij stuk gaat..

• Chatslet
Vandaag was voor mij de frustratie compleet ik werd echt ff helemaal gek. Kom in de winkel, telefoon terug van de reparatie en inderdaad een nieuw verzend en ontvangst geval er in. Ik stop aan de balie me sim er in duurd zeker 2 minuten voordat er ook maar iets gebeurd en toen hij eenmaal klaar was het berijk metertje de hele tijd schommelen en dus kon hij meteen weer retour reparatie center en heb ik nu weer een nokia 8210 leen telefoon die overigens superieur werkt ten opzichte van die T68i. Erg leuk allemaal maar dat ding heeft me wel €250 gekost. Ik lees hier steeds dat er mensen zijn die het voor elkaar krijgen dat ze een T610 krijgen hoe krijgen jullie dat precies voor elkaar? Ik heb mijn T68i zonder abbo gekocht, de T-Mobile sim had ik al en hij is nu mischien net 3 maanden oud dit toestel hang mij nu gewoon helemaal de strot uit en ik wil echt een ander toestel en anders verkoop ik deze desnoods.

• num-lock
idd, hoe krijgen jullie dat gefixed?! en is er al iemand hier die dat bij de belcompany voorelkaar heeft gekreegen!? (heb een orange free abbo, en geen toestel verzekeringen)

want ik heb ook probleemen met bluetooth, plaatjes stuuren naar en van een T610 wil niet..
en verbinding leggen met een nokia is al helemaal onmogelijk (dit is eigelijk voor mij een punt om weer eens te zeiken bij de belcompany.. maar als ik daarmee ook kans maak op een toestel!?!? *T610 of nog mooier T630*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
lees de thread nou es jongens, ik heb mijn complete soap neergekalkt om jullie van dienst te zijn, inclusief SE support nummers etc... doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Ik heb mijn t610 al lang binnen en weer de deur uit. (Bel nu mooi met een M55, geen gezeik en t voldoet prima... al die gadgets van die t610 daar is iemand anders veel blijer mee dan ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ik waardeer het wel hoor P5ycho... ;)
Volg het ook al een tijdje... Alleen wil mijn t68 nu geloof ik niet meer kapot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
P5ycho schreef op 28 november 2003 @ 00:46:
lees de thread nou es jongens, ik heb mijn complete soap neergekalkt om jullie van dienst te zijn, inclusief SE support nummers etc... doe er je voordeel mee zou ik zeggen
En ik heb ook heel uitvoerig bericht (reparaties, brieven, telefoons, adressen, Kassa! enzovoorts)

It's all there people, ervaringen van meerdere mensen. De mijne (op een paar na):

Het begin
Eerste omruil
Hoop doet leven
Weer klachten
Maar weer eens bellen?
Maar weer eens gebeld
En toestel nr 2 morgen ophalen
Pakketje opgehaald en nieuwe software
Nieuwe spellen
Opnieuw problemen
Voor de 2e keer binnen een week weer aangeboden ter reparatie
En toestel voor de 3e keer ontvangen
Weer problemen
Waarom geen uitleg?
En weer afspraak om te laten ophalen. Ook Evic gebeld
Koerier komt niet opdagen
Dan toch die schroefjes?
Telefoon weer opgehaald van postkantoor
Ander piepje?
Weer kapot, klachtenbrief
Brief nog niet in systeem bij T-Mobile
Computers aftersales down
Brief aangenomen volgens Tracktrace.nl
T-mobile bevestigd ontvangen brief na telefoontje(s)
SonyEricsson reageert ook
Weigeren om te laten ruilen voordat er op klacht gereageerd wordt
Kastje, muur
OPTA?
SIM kaart?
SonyEricsson!
Geen reactie op klachtenbrief binnen termijn
Geschillencommissie Telecommunicatie
Voorwaarden geschillencommissie?
eerste contacten met Kassa! helpen
onderwerp in de uitzending bij Kassa!
Sterallures
Sneller antwoord T-mobile door Kassa!
Samengevat: Kassa! emailen
Ja mijn SE T610 is binnen!
Veel betere telefoon!

...en vele tweakers volgden

En zoveel posts zijn het nou ook weer niet (we zijn nog niet aan en deel II toe), dus zo'n draadje kan je makkelijk even doorlezen ;)

Overigens heb ik mijn 2e T610 en deze lijkt het wel goed te doen, hoewel ik het gevoel heb dat de ontvangst van de eerste beter was (maarja defecte BT viel niet mee te leven)

[ Voor 62% gewijzigd door Escrimador op 28-11-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
MikeyMan schreef op 28 november 2003 @ 01:22:
ik waardeer het wel hoor P5ycho... ;)
:> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Nou vandaag zijn ze van de post aan de deur geweest.... helaas was ik niet thuis. Maar pakketje is afkomstig van Sone Ericsson Service Centre te Echt (ofzo)... dus ik ben bang dat ze me de T68i gewoon weer hebben toe gestuurd! :( Of krijg je de T610 van SE Service Center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
das dus evic, en t kan best zijn dat daar dan een t610 in zit ja, mijne werd ook vanuit evic opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
P5ycho schreef op 28 november 2003 @ 14:06:
das dus evic, en t kan best zijn dat daar dan een t610 in zit ja, mijne werd ook vanuit evic opgestuurd.
Godver.... dan moet ik tot maandag wachten dat ik hem op kan halen!! :( :(

Hiep Hoi! Ik heb em! :D :P

[ Voor 7% gewijzigd door Yuri op 29-11-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wat heb je gekregen, een T610 of een T68i?
Had jij je T68i via T-Mobile?
Want die hadden afgelopen week nog geen voorraad, dus krijg ik er nog geen een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie! op de 10de dag (niet werkdag) vandaag, zaterdag, een pakketje van Evic, en hoera! een T610, dat ding is echt veel gaver nog dan je denkt. Nou ik ben echt blij hoor! T-monile bedankt. Zodra ik het kan opzeggen daar neem ik zo'n internet abo en houd ik dit toestel, ik ben echt blij!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Coenen schreef op 29 november 2003 @ 13:18:
Wat heb je gekregen, een T610 of een T68i?
Had jij je T68i via T-Mobile?
Want die hadden afgelopen week nog geen voorraad, dus krijg ik er nog geen een.
T610
Ja
Mijn achternaam begint met een B? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Yuri schreef op 30 november 2003 @ 07:00:
[...]
Mijn achternaam begint met een B? 8)7 :?
Ja en??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Erhm.... je snapt em niet....

Ik weet ook niet waarom ik hem al heb, en jij niet....

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste