Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Op m'n werk deed ie het wel vandaag.
Ik was van plan om te bellen, maar omdat ie het deed toch maar niet.
Ik baal hier stevig van, werken ze op Zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
Mijn T68i was vorige week omgeruild, maar deze had het zelfde defect.
Nu vandaag weer een andere gehad na veel bellen en wachten (werken wel liefe meisies bij t-mobile call-center!), maar nu eindelijk wel weer een goede. na 2 weken met een antieke sendo :( gebeld te hebben, een t68 terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escrimador schreef op 07 May 2003 @ 10:41:
[...]

Oke werd afgelopen maandag gebeld en vandaag (woensdag) om 10:15 kwam de koerier mijn toestel ruilen.

Toen was ik nog blij :)

Toen ik hem aanzette niet (koerier inmiddels verdwenen)... T R A A A A A A A G :Z

Niet normaal meer, echt veel erger dan de vorige. Lijkt soms net of hij vastloopt. |:(

Vorige softwareversie was R5C001 (blablabla), nu:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
R6A012
prgCXC125323
R6A012
prgCXC125326_TAE

LCD SW Versions
Test: 200109110
Current: 200109110

Aanpassing MS
CDA 102096/1 R4A

Aanpassing TAE
CDA 102096/1 R4A

Was ik maar gewoon bij Nokia gebleven...

edit:
Oke telefoon opnieuw aangezet en hij reageert een stuk beter. Had iedereen dat, bij de eerste keer aanzetten 20 seconden wachten voor hij opgestart was en de menu's daarna verschrikkelijk traag? Is het mogelijk dat er toch iets met de SIM gedaan wordt de eerste keer?
Na een software update verscheen er bij mij een zandloper, dit is normaal volgens mij. Dit duurt bij mij geen 20 seconden maar iets van 10 seconden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 11:29
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 19:36:
Na een software update verscheen er bij mij een zandloper, dit is normaal volgens mij. Dit duurt bij mij geen 20 seconden maar iets van 10 seconden ofzo.
dit is vrij normaal, in deze periode worden simgegevens ingelezen en menustructuren gebouwd... hoe meer adressen, smsjes, etc etc je opgeslagen hebt, hoe langer dit opbouwen duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
oscar schreef op 10 May 2003 @ 00:35:
[...]

dit is vrij normaal, in deze periode worden simgegevens ingelezen en menustructuren gebouwd... hoe meer adressen, smsjes, etc etc je opgeslagen hebt, hoe langer dit opbouwen duurt
had geen smsjes en nummers op de SIM staan, en duurde zeker langer dan 10 seconden

en het rare was dat de telefoon daarna enorm traag bleef. openen van menu's en dergelijke, soms net vastlopers (ik zat al te wachten op een BSOD).

Toen na uit en aanzetten alle problemen weg, en hij lijkt zelfs vlotter te zijn dan ooit. Tot nu toe ook geen problemen meer gehad met verbinding

Keeping my fingers crossed...

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had probleem ook, mijn telefoon deed het eigenlijk nooit. Heel soms kreeg ik een SMS dat ik nieuwe voicemail had, maar kunnen afluisteren ho maar. Vorige week maandag deed ie het zowaar een tijdje, daarna weer niet. Nu doet ie het sinds zaterdagochtend weer goed, behalve als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Is die van jouw al omgeruild?
Die van mij namelijk wel, vandaag weer even gezeik.
Nadat ik hem aan en uit gezet had ging ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 22:16
die nieuwe toestellen hebben dus geen nut???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had gisteren tmobile gebeld... ze hadden mijn imei nummer nodig en ze zouden me deze nog terugbellen met een oplossing.. nou ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds oktober 2002 al problemen met mijn t68. Is al 6x naar sony/ericsson geweest, maar behalve software update doen ze er niets aan. Na een paar weken blijft het probleem terugkomen. Heb T-moble meerder keren per telefoon en brief van mijn problemen op de hoogte gesteld. Ze doen hier niets mee. Heb vorige week de geschillencommissie ingeschakeld... Misschien een idee voor anderen? http://www.geschillencommissie.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
Ben gisteren twee keer afgescheept door de (zakelijke) helpdesk van T-Mobile. Nog nooit eerder problemen mee gehad; bel al jaaaaren met Ben, toestellen gestolen, kapot etc etc.

De helpdesk wilde me alleen doorschakelen naar een ophaal&reparatiedienst, maar die wilde niet repareren omdat ik het toestel (wat verzekerd en binnen garantie is!) niet van T-Mobile heb ontvangen, maar van de verzekeraar: Cunningham&Lindsey. Deze even gebeld, maar die verwijzen me weer naar de ophaal&reparatiedienst, het schiet dus allemaal niet op. Ik ga het zometeen nog eens proberen, maar ik heb er een hard hoofd in. Mij lijkt de Consumentenbond anders wel een mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

oscar schreef op 14 mei 2003 @ 13:40:
Ben gisteren twee keer afgescheept door de (zakelijke) helpdesk van T-Mobile. Nog nooit eerder problemen mee gehad; bel al jaaaaren met Ben, toestellen gestolen, kapot etc etc.

De helpdesk wilde me alleen doorschakelen naar een ophaal&reparatiedienst, maar die wilde niet repareren omdat ik het toestel (wat verzekerd en binnen garantie is!) niet van T-Mobile heb ontvangen, maar van de verzekeraar: Cunningham&Lindsey.
Terecht! Het toestel is door een derde partij (de verzekeringsmaatschappij) vervangen. T-Mobile heeft met jouw toestel dus niets meer te maken. Je moet toch echt voor de garantie bij de verzekering (als leverancier van je toestel) zijn, of eventueel bij de fabrikant.

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 14-05-2003 13:44 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
zelfde heb ik... heb em nu teruggestuurd naar de leverancier... 2 weken wachten en dan is ie weer hier (hoop ik tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oscar schreef op 14 May 2003 @ 13:40:

De helpdesk wilde me alleen doorschakelen naar een ophaal&reparatiedienst, maar die wilde niet repareren omdat ik het toestel (wat verzekerd en binnen garantie is!) niet van T-Mobile heb ontvangen, maar van de verzekeraar: Cunningham&Lindsey. Deze even gebeld, maar die verwijzen me weer naar de ophaal&reparatiedienst, het schiet dus allemaal niet op. Ik ga het zometeen nog eens proberen, maar ik heb er een hard hoofd in. Mij lijkt de Consumentenbond anders wel een mogelijkheid...
ik heb em bij de phonehouse gekocht maar kreeg dat verhaal dus gelukkig niet.
Word nog teruggebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gekocht bij phonehouse icm een ben/t-mobile abo betekent gekocht bij ben/t-mobile. zij leveren nl alles aan phonehouse en registreren het imei nummer in hun systeem. dus geen enkel probleem... alleen als je je abo los koopt (via internet) of gewoon als los abo in de winkel en je koopt een losse t68i heb je dit probleem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
haas schreef op 14 mei 2003 @ 13:43:
Terecht! Het toestel is door een derde partij (de verzekeringsmaatschappij) vervangen. T-Mobile heeft met jouw toestel dus niets meer te maken. Je moet toch echt voor de garantie bij de verzekering (als leverancier van je toestel) zijn, of eventueel bij de fabrikant.
ik neem aan dat je dit grappig bedoelt? T-Mobile levert initieel het toestel, toestel gaat kapot, (verzekering van) T-Mobile vervangt het toestel... dan is het ineens geen T-Mobile toestel meer?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
oscar schreef op 14 May 2003 @ 23:10:
[...]
ik neem aan dat je dit grappig bedoelt? T-Mobile levert initieel het toestel, toestel gaat kapot, (verzekering van) T-Mobile vervangt het toestel... dan is het ineens geen T-Mobile toestel meer?!
jawel, want dan krijg je hem van t-mobile zelf en dat die het via de verzekering speelt is hun eigen zaak. het gaat er toch om dat jij hem krijgt VAN t-mobile en niet van een andere partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Escrimador schreef op 07 May 2003 @ 10:41:
[...]

Oke werd afgelopen maandag gebeld en vandaag (woensdag) om 10:15 kwam de koerier mijn toestel ruilen.
Grrrr afgelopen 2 dagen dus alweer 3x (waarvan ik het weet) gebeurd dat ik niet bereikbaar was en mensen voicemail kregen, ondanks nieuwe telefoon. Mobiel lag gewoon voor me op bureau met groen bereik :(

Andere mensen geen problemen na omruilactie t-mobile?

Hoop niet dat dit zo blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escrimador schreef op 16 May 2003 @ 18:32:
[...]

Grrrr afgelopen 2 dagen dus alweer 3x (waarvan ik het weet) gebeurd dat ik niet bereikbaar was en mensen voicemail kregen, ondanks nieuwe telefoon. Mobiel lag gewoon voor me op bureau met groen bereik :(

Andere mensen geen problemen na omruilactie t-mobile?

Hoop niet dat dit zo blijft....
shit wat is dit nou..omgeruild en nog gaar. Lijkt mij beter dat ze een ander telelfoon geven met ongeveer dezelfde waarde. Ik zou nog teruggebeld worden... nou ik hoor maar niks. Ik was te spreken over T-mobile.. maar nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is nu alweer 2 weken lang hopeloos kapot.

Gewoon geen netwerk meer te vinden van Orange, netwerken van KPN en Vodafone zijn er nog wel maar daar heb ik niks aan. Ik heb hem nu ruim een maand geleden laten repareren en hij heeft volgens mij 3 weken goed gewerkt en nu weer hetzelfde probleem.

T68i is echt een klotetelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij mij is het af en toe goed en dat weer niet.
Vanmiddag geen toegang in beeld.
Wat bij mij leek te helpen is de pinnetjes die contact maken met je accu even met een soort afvegende beweging in te duwen en terug te laten schieten.
Voorzichtig met niet veel geweld, daarna deed het wel weer in 1 keer.
Wie weet zit het probleem in deze pinnetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
nee, dat kan het niet zijn... heb geprobeerd met alle netwerken... geen enkel probleem bij o2/orange/vodafone en kpn... alleen t-mobile heeft problemen :(
gelukkig bijna einde contract en dan lekker naar iets anders

edit:
maar ik bel nu met een gare 3330 die het nog wel goed doet (bellen dan, standby is om te huilen) zelfs nog slechter dan mijn oude 8210 die weer een kapotte printplaat heeft
nog 2 weken wachten en dan zie ik wat mijn t68i doet

[ Voor 36% gewijzigd door jpvk007 op 17-05-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb sinds de overgang van dutchtone naar orange het zelfde probleem dus kweet nie hoveel mensen er last van hebben met orange maar volgens mij heeft niet alleen T-mobile er last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Ik probeerde van de week een maat van mij te bellen (T65) maar die was ook onbereikbaar. Dus ik was naar zn huisje gelopen. Hij zn toestel uit/aan gezet en hij deed het weer. Een kwartier later weer vreemde dingen.

Ben ik blij dat hier een (Gare) 6610 en een KPN abbo liggen. :d

btw. Volgens mij is het probleem er met Ben. Ik ken 3 vrienden die een T68i met Orange hebben en geen last.

[ Voor 18% gewijzigd door Maeslant op 17-05-2003 12:16 . Reden: Jozef was zn broek vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nu ineens na 2 weken gvd ook niet meer bellen of wat dan ook!!! :@
Ontvangstmeter gaat de hele tijd van helemaal vol naar helemaal nix... Kutzooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

ALs ik dit zo lees wordt het toch weer tijd om eens met T-Mobile te bellen.
Bereikbaarheid is nu even best belangrijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
zou ik deze slechte bereikbaarheid kunnen gebruiken om me te ontbinden van mijn contract??? iemand die dit weet/ iets van de rechten als klant afweet?
want ik kan met mijn t68i dus niet van hun diensten gebruik maken vanwege netwerkproblemen... dit terwijl alle andere netwerken wel normaal met mijn toestel werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Je zou eens kunnen kijken in de algemene voorwaarden van het contract.
T-Mobile functioneert niet naar behoren waar je voor betaald.
Daarnaast vind ik de helpdesk (zoals ik het hier lees) ook niet brilliant.
Pas als je zelf aangeeft dat je op verschillende tech-fora gelezen hebt dat er problemen zijn rond de T68i en T-Mobile geven ze toe dat er inderdaad problemen zijn.....eerder ontkennen ze het.

(Ben blij dat ik voor de Siemens S55 heb gekozen eergister....stond namelijk in twijfel welk toestel ik zou nemen : T68i of S55)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik zit inmiddels ook al 2 maanden te kloten met mijn toestel en T-Mobile.

Belangrijk uitgangspunt voor mij : Het is hun netwerk, toestel is door T-Mobile geleverd (als aanbieding, dus is het toestel door T-Mobile goedgekeurd) en alles HEEFT gewerkt. T-Mobile heeft iets veranderd waardoor de problemen zijn ontstaan, niet de klanten. En ze laten nu de klanten gewoon met de problemen zitten.

Helpdesk weet niks en wil niks zeggen. Eerst roepen ze dat ze aan het uitzoeken zijn, daarna wordt ik teruggebeld (meer dan maand geleden, wacht nog steeds). Vervolgens moet ik toestel laten flashen en geen verbetering. Nu moet ik morgen bellen voor omruilactie (terwijl dat blijkbaar ook niet helpt). Ze beroepen zich op problemen bij hun leverancier. Voor mij niet echt heel intressant, want ik neem een dienst af bij T-Mobile, niet SonyEricsson.

Klachtenbrief verstuurd. Ook al 2x over gebeld, blijkbaar nemen die mensen huidige klachten niet serieus en investeren ze alleen in reclames om nieuwe mensen te trekken. De achterstand op klachtenbrieven is een maand. Waarop die helpdesk dude nog het lef heeft om te vragen of ik aangetekend heb verstuurd. Op mijn wedervraag of ze alleen aangetekende post beantwoorde werd het toch even stil.

Vragen of teruggaaf van geld willen ze niet beantwoorden. Ik ben al 2 maanden uiterst slecht bereikbaar (wat mij nu persoonlijk zeer slecht uitkomt), kan mijn belminuten slecht opmaken en heb al enige uren besteed aan de helpdesk van T-Mobile.

Tijd voor een brief naar radar en kassa !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zo, ik heb net weer even gebeld, morgen komt TPG mijn toestel thuis ophalen, T-Mobile gaat hem repareren. Ze hebben van Sony Ericsson een oplossing gekregen die ze gaan uitvoeren.
Ik ben als het meezit mijn toestel 7 tot 10 werkdagen kwijt.
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Nou de mijne is dus 7 mei omgeruild en begint sinds ongeveer een week weer gaar te doen.

Afgelopen woensdag ben ik de hele middag onbereikbaar geweest hoorde ik achteraf van diverse mensen.

Kan nu ook regelmatig weer geen SMS versturen (bellen doen ik zelf wat minder).

Als dit doorgaat, zal ik die vriendelijke dames van T-Mobile maar weer eens bellen.

Waarom ik ooit mijn 6510 aan mijn vriendin heb gegeven is me een nu een raadsel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Volgens mij kan je beter Maandag gelijk bellen (vandaag zijn ze "dicht").
De volgende dag kan je telefoon opgehaald worden.
En dan maar hopen dat je hem na 10 dagen ook echt terug krijgt.
Ik gebruik nu maar zolang een nokia van m'n zus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
net dealer gesproken van mijn toestel... hebben er een nieuwe antenne ingezet. nu maar hopen dat dit de oorzaak was (heb er een hard hoofd in 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb m'n T68i net teruggekregen. Ze hebben niks kunnen vinden bij hun reparatie afdeling. :(
Zelfs niet met een uitgebreide test.
Ik heb hem net aangezet en hij deed het wel in 1 keer. :*)
Plus ik heb nu T-Mobile in beeld staan, mogelijk dat ik wel een software update heb gekregen, dit heb ik nog niet gecheckt. Eerst maar eens kijken hoe ie het blijft doen.

Ik heb volgens mij een nieuwe software versie: R7A013.
Hopelijk was dit het probleem. We shall see.

[ Voor 15% gewijzigd door Coenen op 30-05-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
vanmorgen mijn toestel terug gekregen en hij doet het weer!!!
ze hebben er een nieuwe antenne ingezet en mijn software is geupdate van r6a012 naar r7a013. heb tot nu toe nog geen probs gehad met het aanmelden/bellen, en hoop dat het zo blijft
(ben de hele dag aan het bellen natuurlijk... ik kwam niet door mijn belminuten meer heen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo met Orange is het ook goed gekomen. Vanmorgen kwam een koerier mijn toestel omruilen voor een nieuwe met ook R7A en hij werkt nu als een zonnetje :) Ook stukke sneller!! En er schijnt trouwens al R8A uit te zijn.. binnenkort ff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
denk nog niet dat ie al uit is in nederland, anders had je em natuurlijk ook gekregen. bij de reparatiecentra krijgen ze gewoon de nieuwste software van de server... ze weten zelf ook niet welke versie ze krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 02:18
jpvk007 schreef op 31 May 2003 @ 10:11:
denk nog niet dat ie al uit is in nederland, anders had je em natuurlijk ook gekregen. bij de reparatiecentra krijgen ze gewoon de nieuwste software van de server... ze weten zelf ook niet welke versie ze krijgen
True, klopt helemaal.
De R8A015 is nu zo'n 3/4 daagjes oud, dus denk dat je net erbuiten viel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
wat is er veranderd in r8a015 tov r7a013? nog nergens iets over gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 02:18
jpvk007 schreef op 31 May 2003 @ 12:05:
wat is er veranderd in r8a015 tov r7a013? nog nergens iets over gehoord
Voor zover ik weet:
Nieuw Submenu in menu "Bluetooth" genaamd "Car Handsfree" met 2 opties "Advanced" en "Power Save"
Er zijn nu totaal 12 spelletjes (4 extra)
1. BALLPOP
2. PATH
3. PULLDOWN
4. TENNIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
heb het gelezen op esato... maar niet elke language pack heeft die spellen. dat bluetooth submenu wel.
ik laat mijn gsm mooi zoals ie nu is... zolang ik geen problemen krijg, verander ik niets (tenzij er wereldschokkende verbeteringen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
ben weer niet bereikbaar... heeft het dus sinds vrijdag gedaan... bijna een week _/-\o_ :(

[ Voor 9% gewijzigd door jpvk007 op 04-06-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Escrimador schreef op 23 May 2003 @ 13:11:
Nou de mijne is dus 7 mei omgeruild en begint sinds ongeveer een week weer gaar te doen.

Afgelopen woensdag ben ik de hele middag onbereikbaar geweest hoorde ik achteraf van diverse mensen.

Kan nu ook regelmatig weer geen SMS versturen (bellen doen ik zelf wat minder).

Als dit doorgaat, zal ik die vriendelijke dames van T-Mobile maar weer eens bellen.

Waarom ik ooit mijn 6510 aan mijn vriendin heb gegeven is me een nu een raadsel 8)7
Misschien moet je eens proberen als je onbereikbaar bent de GPRS functie uit te zetten. Dit hielp bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
hier ook ries :) en dank je stantheman

[ Voor 41% gewijzigd door jpvk007 op 04-06-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
_Richie_ schreef op 04 June 2003 @ 16:39:
[...]

Misschien moet je eens proberen als je onbereikbaar bent de GPRS functie uit te zetten. Dit hielp bij mij wel.
helaas, staat niet aan :)

gewoon een [CENSUUR]telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

zozo, eindelijk hier een oplossing gevonden. ik heb een T68i 2ehands van een vriend van me gekocht, heeft sw versie R5C001 (heel oud denk ik)
heeft het 2 dagen prima gedaan, nu lijkt het alsof ik er door O2 uitgeknikkerd word. als ik dan eens het netwerk binnenkom, en ik wil bellen geeft ie 3 piepjes. gebeld worden kan ik ook niet.
Blijkbaar kan je bij een SE servicepoint (phonehouse?) een firmware update krijgen? moet ik dan mn garantie-bon meenemen, ook als ie niet van phonehouse is?

weet iemand btw een servicepoint in de buurt van harderwijk? SE site zegt apeldoorn....

[ Voor 9% gewijzigd door Kr3Kr op 09-06-2003 15:41 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
is er al iemand die helemaal geen last meer heeft van dit probleem. Ik heb nu al mijn 4de T68i gehad van t-mobile en ben weer onbereikbaar. niemand daar kan me vertellen wat het is, maar krijg "gelukkig" weer een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

ko9

Nou bij mij doet ie het nu inmiddels al iets van 3 maanden volledig zonder problemen. Toetstel is totaal +/- 2 jaar oud en is 3x opgestuurd geweest (laatste keer zelfs buiten garantie)
Echter toen ik hem de laatste keer terug kreeg bleek dat ze mn # toets hebben gesloopt (was daarvoor % zeker niet). Maarja heb geen zin om hem weer een maand kwijt te zijn :(
heb inmiddels een S55 besteld. Maar zal nooit van mn leven meer een Sony-Ericsson kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel sinds gisteren weer terug van SE.
Had em ter reperatie opgestuurd bij een SE service point.
Heb ook de nieuwste firmware > R8A015
Gister geen probleem en vandaag ook nog niet. Hopelijk gaat het goed

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisey schreef op 31 May 2003 @ 17:54:
[...]

Voor zover ik weet:
Nieuw Submenu in menu "Bluetooth" genaamd "Car Handsfree" met 2 opties "Advanced" en "Power Save"
Er zijn nu totaal 12 spelletjes (4 extra)
1. BALLPOP
2. PATH
3. PULLDOWN
4. TENNIS
Heb je een website over deze firmware upgrades en wat ze "doen"?
sorry "edit" knop vergeten

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
mijn nieuwe t68i's van tmobile krijg ik steeds per koerier en oude wordt ingeleverd. nog nooit iets van reparatie gehoord. Alle deden het de eerste paar weken goed maar na een tijdje begint:
het bereik weer weg te vallen,
wel bereik maar niet bellen (alleen piep piep piep)
niet smsen
niet bereikbaar.
ga kijken of ik een ander model ken krijgen ben nu echt zat! (zouden ze dat kunnen wigeren?) al 3,5 maanden aan het kloten met de tel die ik bij mijn contract verlenging kreeg. (wel jammer voor carkit en blue tooth spullen en comminucam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
hoezo jammer voor de bluetooth spullen ?
Gewoon een andere bluetooth telefoon eisen (zoals de Siemens S55, kan ik je aanraden!).
Ze horen gewoon een degelijke dienst te leveren en anders voor een alternatief te zorgen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
heeft iemand al ervaring met het omruilen van de "actie" t68i bij t mobile?
dan ga ik morgen maar weer eens die lieve meissies van de klanternservice bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

dandeman, hoe vaak heb jij al een nieuwe gekregen?
Ik tot nu toe maar 1 keer, toen die het weer slecht ging doen is ie opgehaald om gerepareerd te worden. Alleen konden ze tijdens het testen niks vinden en hebben ze hem weer terug gestuurd. Toen ik hem terug kreeg deed ie het wel weer, maar naar een tijdje was het weer pet. Ik moet nog steeds bellen, maar dan moet ik eerst terug zijn van m'n vakantie. Trouwens wel lachen hij doet het hier in de states ook prima.
Alleen na een dag aanstaan kon ik alleen nog maar nood oproepen doen.
Dus ook hier kapt ie er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn T68i heeft exact dezelfe problemen als hier omschreven alleen gebruik ik dan Orange. Ik ben niet de enige zoals ik op kieskeurig.nl lees over de T68i.

Orange wil niet mijn toestel ruilen voor een ander aangezien het een SIM Only pakket of zoiets is.

Als ik lees dat veel mensen na 4 keer reparatie nog steeds dezelfe problemen houden dan weet ik genoeg. Ik heb geen zin om mijn toestel weer 2 weken kwijt te zijn en dat ie dan terugkomt en dan is het nog steeds niet opgelost.

Bij de reparatie is de antenne vervangen en de software van R6 naar R7 gegaan en het heeft niks geholpen. Denk maar niet dat ik nu nog vertrouwen heb in versie R8.

Laatst was ik weer de hele avond niet bereikbaar. Ik heb echt zin om die k#ote T68i helemaal kapot te slaan met een moker.

Verdere klachten die niet met het netwerk icm telefoon hebben te maken:

toetsenbord slijtage gaat snel (na 2 maand is de C knop niet meer herkenbaar als een C knop)

- Antenne kapje zit los (dit schijnt ´normaal´ te zijn.

- Bluetooth zeer gevoelig en afstand verder dan 3 meter word al moeilijk.

- Infrarood na 2 keer items versturen helemaal niet meer aan de praat te krijgen (opnieuw opstarten)

- Toestel gaat soms spontaan uit.

Al met al concluderend is de T68i een ### telefoon. Aangezien ik mijn T68i met een Orange Abbonnement heb gekocht en ik die korting op het toestel niet meer terugkrijg zit ik te denken om maar een soort van low budget telefoon te kopen die een beetje robuust is. Zoals bijvoorbeeld de Nokia 5210. Met een andere Sony Ericsson had ik ook al geen goede ervaringen.
Maar zal nooit van mn leven meer een Sony-Ericsson kopen...
Ik ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
@henry_f

ik heb met orange ook de zelfde problemen en hij is nu terug naar SE voor reparatie ( hij is al 4 weken weg! )
hoop dat ze versie R8A erop zetten, als het wat scheelt hoor je het hier wel maar zie het helaas ook somber in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 07:09:

Al met al concluderend is de T68i een ### telefoon. Aangezien ik mijn T68i met een Orange Abbonnement heb gekocht en ik die korting op het toestel niet meer terugkrijg zit ik te denken om maar een soort van low budget telefoon te kopen die een beetje robuust is. Zoals bijvoorbeeld de Nokia 5210. Met een andere Sony Ericsson had ik ook al geen goede ervaringen.
Ik wil best een Siemens S35i ruilen tegen een T68i hoor.
Maar dan wel eentje die geen gebreken heeft (afgezien van het T-Mobile netwerk probleem dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is hem juist. Ze hebben volgens mij bijna allemaal dat gebrek, maar als je met KPN belt bijvoorbeeld dan heb je er helemaal geen last van.

Ik zou je S35i gewoon houden. Die is zowiezo degelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
heb vandaag weer gebeld, ten eerste speet het hun dat ik al viet maanden aan het kutten ben, maar lachte ze uit want heb anders nooit tel rekeningen van 35euro. maar sonyericsson heeft fout ondekt: moeten een paar schroefjes anders gemonteerd worden en er komt de nieuwste sw versie op. Wordt morgen door tpg opgehaald, moet hem onopvallend verpakken, en krijg em met tien dagen terug.
ben eigenlijk wel altijd tevreden geweest over de functies van mijn t68i blue tooth enz.
hoop dat deze keer wel goed komt, anders ga ik een andere tel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik weet het niet zeker, maar mijn telefoon is waarschijnlijk voor deze fix ook al een keer opgehaald door TPG, alleen bij het service center aangekomen bleek na twee verschillende testen dat ie het normaal deed. Dus hebben ze niks gedaan, zeggen ze. Ik heb volgens mij wel nieuwe software. Als ik terug ben van vakantie gelijk maar weer bellen.

Wat volgens mij een beetje helpt is als je de batterij eraf haalt je moet hem dan een tijdje laten liggen, daarna lijkt ie het weer even te doen.
Dit om effe snel weer aan de praat te krijgen. Uiteindelijk hebben we allemaal recht op een goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hmm grappig.. maandag had ik nog t-mobile aan de lijn om te informeren over eventuele verlengmogelijkheden.. ik dacht aan de t68i en gelijk kreeg ik te horen dat ze daarmee gestopt waren puur omdat ze gewoon teveel problemen opleverden. naar een reden heb ik niet gevraagd omdat mij gelijk de t610 werd aangeboden :D

dus dat er iets niet klopt geven ze toe. Volgens mij heb je dan het volle recht om een vervangend toestel te eisen, desnoods de t610 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hmmm, zo'n t610 klinkt goed, als ik terug ben van vakantie ga ik ze maar eens bellen en het ze voorstellen. Het zal mij benieuwen of ze dit willen doen.
Het punt is namelijk wel dat ik m'n t68i al een keer heb laten reparen, maar toen deed ie het volgens hun. Toen ik hem terug had duurde het ongeveer een weekje en toen was ie weer brak. Opzich het feit dat ze gestopt zijn met de t68i geeft hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
zijn er meer mensen die na reparatie van de t68i de klachten terug kregen?

[ Voor 48% gewijzigd door dandeman58 op 11-10-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb naar vele pogingen om mijn telefoon goed te laten repareren de moed opgegeven.

Dit is het verloop van mijn t68i Telefoon.
* Gekocht 27 Januari 2003
* Netwerkproblemen begonnen al eind Februari en in Maart kon ik zelfs mijn telefoon helemaal niet meer gebruiken
* Begin April ben ik naar een SE Service Center in Assen geweest en hebben ze mijn telefoon gerepareerd, waarna hij enkele weken heeft gewerkt. Hierbij werd ook verteld dat mijn telefoon vochtig geweest zou zijn geweest en dat bepaalde onderdelen begonnen te roesten. Ik heb mijn telefoon nog nooit nat gehad dus waar dit door komt weet ik niet.
* In Mei gegonnen de problemen weer terug te komen en ik kon er niet meer mee bellen dus heb ik mijn telefoon nu echt ter reparatie aan een Sony Ericsson reparatie plaats zelf toegestuurd. Hierna kreeg ik mijn telefoon terug met de melding: Uw telefoon zal niet gerepareerd kunnen worden wegens beschadigingen die buiten de garantie vallen, probleem was dat de binnenkant vochtig was geweest.

Dus ik heb deze telefoon in Januari gekocht met een abbonnement en ik heb er slechts 2 maanden wat aan gehad, en de rest van de tijd heb ik niet meer dan ellende met Sony Ericsson gehad. Ik ben Sony Ericsson :r echt gewoon zat :r , en dit is tot nu toe de grootste miskoop geweest die ik tot nu toe heb gedaan.

Vanaf nu gebruik ik mijn Nokia 3330 gewoon weer die wel al eens een poosje in het water is gevallen en ondergedompeld terwijl hij aan stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

dandeman schreef op 20 June 2003 @ 16:57:
zijn er meer mensen die na reparatie van de t68i de klachten terug kregen?

(vind de t610 stiekem toch ook wel leuk!!)
Ze weigeren gewoon bij SE je problemen serieus te nemen :( Ze kijken niet naar de klachten en doen random wat.

Bij was zo'n beetje alles mis met mijn phone, maar de display was nog perfect. Wat doen die rukkers vervangen ze het display :?

Ik zei dus meteen al dat ik waarschijnlijk snel weer op de stoep zou staan omdat het display weinig met netwerkproblemen en de werking van mijn mic te maken heeft en het spontaan uitvallen van de phone.

En ja hoor twee weken later was ik weer terug met dezelfde klachten. Hebben ze dit keer alleen een software update gedaan.... :/

Heb hem nu 1 dag, pas 1 klein dingetje gehad met netwerk, maar i hou mijn hart vast. Ik denk dat ik er binnenkort weer sta :(

Voor iedereen die van plan is om SE te kopen, DOE HET NIET!!!!!! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop echt nooit meer een Sony Ericsson telefoon nee, zeer slechte telefoons en dan ook nog eens geen (goede) garantie.

Volgende keer word het bij mij 100% zeker een Nokia telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
Wat een ellende, ik heb het probleem nu ook :(

Ik wil de overeenkomst met T-Mobile ontbinden!!! Ik heb eerst een Philips Xenium gehad met dit probleem (niet bereikbaar zijn / niet kunnen bellen terwijl je wel netwerk hebt). Toen ik mn xenium net had giong ik op wintersport en in het buitenland (ander netwerk) deed hij het dus wel perfect, dus de simkaart is ook in orde. Mn zusje heeft vodafone en zij heeft nu die telefoon, bij haar werkt hij perfect, zonder enig probleem.

Toen heb ik dus deze t68i gekocht (in Duitsland voor 200 E) en nu heb ik weer hetzelfde fucking gezeik. Ik kan m dus niet laten omruilen of wat dan ook, en SE wil me zeer waarschijnlijk ook niet helpen omdat de telefoon uit duitsland komt. Wat een kutzooi :(:( Ik ben echt super pissed, ik ben ervan overtuigd dat dit probleem niet opgelost kan worden door reparaties of iets dergelijks maar dat het netwerk van t-mobile gewoon problemen geeft in combinatie met deze telefoons.

De enige manier is dus overstappen naar een ander netwerk en dat wil ik dan ook per direct. Hoe pak ik dit aan? T-Mobile levert mij toch gewoon een dienst die zwaar onder de maat is? Met die Xenium dacht ik nog dat ik pech had dat ik net dat ene toestel had dat met T-Mobile niet goed functioneerde. Nu blijkt dat het met de t68i ook zo is, zie ik in dat het gewoon 100% aan hun ligt!!! Ik ga nu de klantenservice bellen!

[ Voor 94% gewijzigd door frankjanse op 25-06-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Heb gisteren mijn T68i terug gekregen van reparatie. Hij lijkt nu weer goed te werken op het orange netwerk maar zoals uit deze draad wel blijkt houd ik mijn hart vast voor de komende weken.
Ik heb in ieder geval de nieuwe software versie ( met de nieuwe games! :) ) maar wat ze voor de rest vervangen hebben... geen idee. Het lijkt wel alsof mijn joystickje is vervangen want hij voelt nieuwe aan dan voorheen maar dat kan ook zijn omdat ik de phone al een tijdje kwijt ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

1~2 weken en dan is het denk ik weer over met de pret.
Welke versie software heb je gekregen?
En laat AUB even weten hoe het gaat met je telefoon, dan weet ik of ik die van mij ook terug moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
versie R8A
Zodra ik problemen ondervind hoor je het hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dus naar het reparatiecentrum is best met de trein. Zie ook T68i deel 2 topic. Ik blijf net zo lang tot alles is gerepareerd (binnen 1 dag) en ik hoop maar dat me T68i onderweg op niet gejat word door 1 of andere junk op het station ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
ik heb em nu ook weer terug, nieuwe SW R8A.
Maaaar heb em ook open geschroeft zoals beloofd hebben ze ook de hardware veranderd,
en wel met een plastiek ringetje onder de schroefjes!!!!
en heb nu alweer een paar keer piep, piep, piep gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Die van mij doet het nu wel goed lijkt het. Al bijna een week.....................
Alleen gister was is ie plotseling uit, terwijl ik m'n keys gelockd had.
Zou dit kunnen duiden op de no bug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijst van dingen die kapot zijn aan mijn t68i uit maart 2003:

- netwerkprobleem orange ( van 1 minuut tot 7 dagen niet bereikbaar )
- volume slider defect
- c knop helemaal versleten
- toestel valt na opstarten weer uit
- toestel wil niet uit maar blijft hangen in de logo animatie
- antenne cover zit los ( of dit hoort zo ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
mijne werkte nog goed maar heb hem inmiddels verkocht en een T610 gekocht :)
succes verder met de T68i's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel vervelend al die problemen met de T68I

Ikzelf heb er geen last van nog niet tenminste :9 heb ook t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Die van mij had vanochtend dus wel weer problemen, tuut tuut tuut.
Gelijk uitgezet accu eraf, een tijd laten liggen, aanzetten en weer netwerk.

@wellerpv, hoe lang heb je hem al?
Het duurt ongeveer 1~2 weken voor dat de problemen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Nou ik heb weer gebeld want ook na ruilen in mei deed hij het even goed maar daarna dus niet meer.

Bij T-Mobile was het probleem weer bekend. Ook dat de vorige oplossing (waarvoor de omruilactie) niet werkt! :( (leuk dat ze de mensen van de omruilactie dan even bellen om te waarschuwen dat het dus nog niet opgelost is... NOT).

Nu worden dus mijn toestel, lader en accu opgehaald en zijn ze eventjes op vakantie bij SE. Heb hem over 7-10 werkdagen weer terug.

Nu mijn oude 8210 uit de kast gehaald, met gare accu.

*zucht* is gewoon wraak dat ik mijn 6510 heb weggegeven aan vriendin

Oja, volgens de TD hadden de nieuwe SE's (t610,200) ook last van dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escrimador schreef op 07 juli 2003 @ 19:45:
Nou ik heb weer gebeld want ook na ruilen in mei deed hij het even goed maar daarna dus niet meer.

Bij T-Mobile was het probleem weer bekend. Ook dat de vorige oplossing (waarvoor de omruilactie) niet werkt! :( (leuk dat ze de mensen van de omruilactie dan even bellen om te waarschuwen dat het dus nog niet opgelost is... NOT).

Nu worden dus mijn toestel, lader en accu opgehaald en zijn ze eventjes op vakantie bij SE. Heb hem over 7-10 werkdagen weer terug.

Nu mijn oude 8210 uit de kast gehaald, met gare accu.

*zucht* is gewoon wraak dat ik mijn 6510 heb weggegeven aan vriendin

Oja, volgens de TD hadden de nieuwe SE's (t610,200) ook last van dit probleem
de TD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
technische dienst?

werd zo genoemd, ik kort het af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
mijn t68i werkt prima met vodafone van mn zusje en kpn van mn ouders :@
ik denk dat ik beter van abbo kan wisselen dan het traject van reparatie ingaan, want dat blijkt toch niet te helpen als ik jullie hier zo allemaal hoor... Dan moet ik wel mn abbonnement afkopen want ik wil mn nummer meenemen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 17:32
ik heb m'n T68i nu bijna een week terug van SE service centre. Deze hadden hem opgestuurd naar de importeur die nu bij deze klacht altijd een 'shield' (ofzo, weet niet of ik goed verstaan heb) inbouwen. Telefoon werkt als een trein (O2). Op SE service centre zeiden ze dat deze methode eindelijk leek te werken.

was trouwens SE op kinkerstraat, Amsterdam.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MerijnB schreef op 08 juli 2003 @ 13:53:
ik heb m'n T68i nu bijna een week terug van SE service centre. Deze hadden hem opgestuurd naar de importeur die nu bij deze klacht altijd een 'shield' (ofzo, weet niet of ik goed verstaan heb) inbouwen. Telefoon werkt als een trein (O2). Op SE service centre zeiden ze dat deze methode eindelijk leek te werken.

was trouwens SE op kinkerstraat, Amsterdam.
Denk dat het iets met de antenne heeft te maken ofzow. Maar hopelijk werkt ie nu voor altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Die van mij wordt Zaterdag voor de tweede keer opgehaald om gerepareerd te worden.
Het zal mij benieuwen of ie nu wel blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gare t68i.Ik heb mijne via gsmeasy en na 2weken had ik al problemen.
Gesprekken werden afgebroken zonder reden en volgens het display had ik vol bereik en als ik weer een gesprek wou beginnen dan was het niets anders dan TUUT TUUT TUUT...geen bereik of soms stond er GEEN TOEGANG ???
Nou heb ik wel een t68i met O2 daar niet van maar ik wou ook ff weten of er andere mensen met dit zelfde netwerk problemen hebben?
Dit wordt waarschijnlijk de 2e keer dat ie weer weg gaat.
Wie weet wat "onze"rechten zijn?
ik had gehoord dat 3x reperatie een nieuwe wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 23:09:
ik had gehoord dat 3x reperatie een nieuwe wordt?
dat zou fijn zijn als met een "nieuwe" het probleem verholpen zou zijn, maar als je de thread even doorleest zul je zien dat genoeg mensen een nieuwe hebben gehad en dat dus ook niet werkte.

Ik kan morgen mijn "gerepareerde" 2e (nieuwe...) toestel ophalen bij postkantoor.

Je moest bij het inleveren een brief doen met je klacht. Heb volgens mij ergens het woord "Nokia" laten vallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wel cewl dat je nokia dropte maar aan wie dan?
de winkelier of S.E zelf?
Ik wil niet echt mn phone kwijt maar als ik gewoon dit lees dat heel veel t68i kapot zijn dan moet S.E gewoon een retour actie houden ofzo?
En inderdaad ik had hiervoor een nokia..maar wel zonder kleur..
wil wel HEEL graag terug naar nokia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 23:41:
Ja wel cewl dat je nokia dropte maar aan wie dan?
Moest een brief bij de telefoon doen met je klacht. Volgens mij ging het pakketje (via T-Mobile?) naar service centre. Ik heb gezegd dat ik verwachtte dat, indien het technisch niet in orde gemaakt kon worden, ik dit dan eerlijk wenste te vernemen en dan een alternatieve oplossing verlangde (dan maar weer een Nokia).

Oke dinsdag 08-07-2003 mijn telefoon weer per koerier opgehaald in doos met:
  • Sony Ericsson T68i
  • accu
  • Lader
  • brief met omschrijving probleem
  • garantiebewijs
Gister (10-07-2003) een velletje van TPG dat ze een pakje voor me hadden. Dus zojuist maar opgehaald. Wel apart aangezien het 7-10 werkdagen zou duren, maar daar hoor je mij niet over klagen!

Grote, witte, plastic envelop met pakbon, afzender Evic Service Centre in Echt.

In de envelop een wit kartonnen doos met daarin 2 velletjes schuimrubber, mijn T68i + lader + accu EN nog eens twee A4tjes met een testrapport. Overal staat PASS achter (en nu wil iedereen zeker een scan zien van die A4tjes?)

De telefoon is dezelfde, of in ieder geval het IMEI nummer volgens de pakbon. Maar als je IMEI opvraagt met *#06# komen er nog twee getallen achter:

xxxxxx-xx-xxxxxx-x-xx en dat laatste getal is WEL veranderd.

De software is ook veranderd. Zie voor versie na omruilactie 1 Escrimador in "Ben/T-Mobile & T68i"

Nu is het:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
R8A015
prgCXC125323
R8A015
prgCXC125326_TAE

LCD SW Versions
Test: 200109110
Current: 200109110

Aanpassing MS
CDA 102096/1 R4A

Aanpassing TAE
CDA 102096/1 R4A

Wat mij verder nog opvalt is, dat er op het Tabblad nu standaard meer items staan (voorheen maar 4 o.i.d. nu 8 ). Spelletjes e.d. heb ik nooit gespeeld en daar kan ik dus weinig over zeggen. Als ik iets tegenkom laat ik het weten

Vooralsnog hoop ik dat de telefoon het nu gewoon goed doet...

[ Voor 15% gewijzigd door Escrimador op 11-07-2003 12:41 . Reden: antwoord knightrider ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor spellen heb je nu? ik heb dus deze:
arimona,contrary,erix,four piles,naval fleet,territorium,Q,yukon struggle.
maar zoals ik jouw berichtje lees had je je phone al na 2 dgn terug?
zullen ze dan niet alleen je firmware hebben geupgraded?
maar als ie nog steeds blijft werken dan heb je weer eens geluk..tot...?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 13:49:
wat voor spellen heb je nu ... ... had je je phone al na 2 dgn terug?
zullen ze dan niet alleen je firmware hebben geupgraded?
Mijn spellenmenu:
  • [1]Arimona [2]Ballpop [3]Contrary [4]Erix [5]Four piles [6]Naval fleet [7]Territorium [8]Path [9]Q [0]Omlaag Tennis Yukon struggle
Maandag 07-07-2003 gebeld, dinsdagochtend 08-07-2003 opgehaald, donderdag 10-07-2003 postbode aan de deur, vrijdagochtend 11-07-2003 ik op postkantoor

En op die "Test" -A4tjes staat
code:
1
Test printed at: 11:08:45 09.07.2003

Geen idee of ze er nou ook aan gesleuteld hebben, maar als ze weten wat er mankeert en hoe dat te fixen is hoeft dat natuurlijk helemaal geen 10 werkdagen te duren. Misschien heeft T-Mobile wel voorrang bedongen vanwege klachten?

[ Voor 13% gewijzigd door Escrimador op 11-07-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Escrimador, ik had met mijn T68i hetzelfde toen ie voor de eerste gerepareerd werd, mijn T68i had ook beide tests gepassed. Ik had hem ook binnen de 7 wdg's binnen.
Het was voor ook een surprise dat ie al zo snel terug was.

Nu gaat ie morgen voor de tweede keer, ik zet er in mijn brief bij dat ze er zowieso nieuwe firmware in moeten zetten en dat ze de actie met de schroefjes moeten uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

actie met de schroefjes??
morgen ben ik lekker vrij..is het de moeite om morgen naar de kinkerstraat te gaan in a`dam?
ik heb nog garantie..kosten aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb tot nu toe nog geen kosten gehad.
Wat is er in de kinkerstraat?
Als je telefoon gerepareerd wordt dan is dat in een service center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

In de kinerstraat zit een SE service Centre, das in amsterdam, ff zoeken met lokatienet, zo gevonden, of gebruik 9292OV.nl

nog nieuws van het front? mn broer zit in hetzelfde schuitje, begon met een T39, 3X weggeweest, nu T68i en die is ook alweer weggeweest, nu weer zelfde probleem, kompleet ruk dus :(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
ik denk dat er überhaupt meer aan de hand is met t-mobile/orange/o2... ik had eerst een nokia 8210 met telfort, later naar ben gegaan. sinds 1 jan 03 had ik spontaan geen netwerk meer met mijn 8210, terwijl enkele ogenblikken later weer vol netwerk... raar... nieuwe antenne etc, zelfde probleem
toen t68i, ook zelfde probs... geen netwerk, geen toegang etc... standaard verhaal (nu overigens geen last, sinds gprs uit staat en een keer is teruggestuurd).
toevallig een vriend van me met een 3210 en t-mobile, soms ineens geen geluid meer tijdens gesprekken... verder ook ineens geen signaal meer, terwijl uur later wel vol signaal. ok, toestel oud, dus misschien kapot. daarna een nokia 3330 die het altijd goed heeft gedaan (met vodafone), zelfde probs... midden in gesprek valt ineens microfoon en luidspreker weg!

dit is toch RAAR??? allemaal probs met t-mobile sinds 2003! zowel nokia als SE... allemaal problemen met signaal (die 3330 nog niet, maar die heeft ie pas een week in gebruik)... soms spontaan weg en dan doet ie het weer!
gelukkig woon ik in maastricht en springt ie wel over op mobistar, die het wel doet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 17:32
Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 22:06:
actie met de schroefjes??
morgen ben ik lekker vrij..is het de moeite om morgen naar de kinkerstraat te gaan in a`dam?
ik heb nog garantie..kosten aanwezig?
als je garantie hebt geen kosten aanwezig.

Als je naar de Kinkerstraat gaat bel dan wel even van te voren, die SE monteur is daar maar paar uurtjes per dag, zo lullig als je voor niets komt.

Als je zegt dat je T-Mobile / o2 hebt en niet kan bellen of gebeld kan worden stellen ze verder geen vragen, maar gaat ie meteen in een zakkie naar SE zelf :)

Duurde bij mij +- 14 dagen voor ie weer terug was.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

jpvk007 schreef op 13 July 2003 @ 23:38:

gelukkig woon ik in maastricht en springt ie wel over op mobistar, die het wel doet >:)
Daar moet je blij mee zijn! Dan weet je zeker dat je rekening altijd hoog uitvalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man, dit is echt geweldig [/sarcasme]

Deze zaterdag mijn t68i opgehaald nadat ik hem voor de 3de keer had weggebracht voor de vele problemen in deze thread (i.s.m. O2), en ben nu weer niet bereikbaar (terwijl de display zegt dat ik vol bereik heb).

Nu maar eens een goed verhaal in elkaar bouwen en hopen dat Belcompany of O2 mij een andere, nieuwe telefoon wil geven, want dit is te belachelijk voor worden.

In ieder geval is 1 ding zeker, de volgende keer neem ik gewoon KPN en een Nokia, Sony Ericsson en O2 hebben het voor mij afgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
Oke maandag 14 juli 15u14 en de telefoon weigert weer eens een SMS te versturen.

Vlak erna, vanaf exact dezelfde plaats (zit namelijk achter bureau) verstuurt ie bij poging 2 ineens wel.

Heel die tijd 3+ streepjes bereik

SE, you suck!

's avonds om 23.14 groen bereik, en hetzelfde probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door Escrimador op 15-07-2003 08:29 . Reden: weer uitval ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S>E> SUCKS BIGTIME!!!!!!!!!!!
Maar ze maken ook mooie phones... nou als ie het weer doet laat ik weer van me horen..
ps dat kan ook over 2 jaar zijn :)
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste