Mijn T68i heeft exact dezelfe problemen als hier omschreven alleen gebruik ik dan Orange. Ik ben niet de enige zoals ik op kieskeurig.nl lees over de T68i.
Orange wil niet mijn toestel ruilen voor een ander aangezien het een SIM Only pakket of zoiets is.
Als ik lees dat veel mensen na 4 keer reparatie nog steeds dezelfe problemen houden dan weet ik genoeg. Ik heb geen zin om mijn toestel weer 2 weken kwijt te zijn en dat ie dan terugkomt en dan is het nog steeds niet opgelost.
Bij de reparatie is de antenne vervangen en de software van R6 naar R7 gegaan en het heeft niks geholpen. Denk maar niet dat ik nu nog vertrouwen heb in versie R8.
Laatst was ik weer de hele avond niet bereikbaar. Ik heb echt zin om die k#ote T68i helemaal kapot te slaan met een moker.
Verdere klachten die niet met het netwerk icm telefoon hebben te maken:
toetsenbord slijtage gaat snel (na 2 maand is de C knop niet meer herkenbaar als een C knop)
- Antenne kapje zit los (dit schijnt ´normaal´ te zijn.
- Bluetooth zeer gevoelig en afstand verder dan 3 meter word al moeilijk.
- Infrarood na 2 keer items versturen helemaal niet meer aan de praat te krijgen (opnieuw opstarten)
- Toestel gaat soms spontaan uit.
Al met al concluderend is de T68i een ### telefoon. Aangezien ik mijn T68i met een Orange Abbonnement heb gekocht en ik die korting op het toestel niet meer terugkrijg zit ik te denken om maar een soort van low budget telefoon te kopen die een beetje robuust is. Zoals bijvoorbeeld de Nokia 5210. Met een andere Sony Ericsson had ik ook al geen goede ervaringen.
Maar zal nooit van mn leven meer een Sony-Ericsson kopen...
Ik ook niet.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 19-06-2003 07:14
]