Als je m 2x uitzet en weer aan werkt tie weer n tijdje
Verwijderd
da's toch wel weer lekker van orange..CoolHead schreef op 10 April 2003 @ 22:24:
Ik heb dus het zelfde probleem als iedereen hier maar dan met een Orange abbo, Heb vandaag gebeld met de helpdesk en ze sturen me per koerier een nieuwe SE T68i toe, kan ik de oude weer mee geven, mocht het probleem met die nieuwe phone ook weer voorkomen dan kon ik een nieuw toestel uitzoeken.ik dus best wel blij....
hier dacht ik dus ook aan. Want je betaald nu immers voor een niet goed "product" enige service/geld terug is wel van toepassing dan.. ik heb ze al genoeg tijd gegeven om het probleem op te lossen (3 weken)Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 17:13:
Ik heb nu alleen een vraagje. In hoeverre kan je je provider (in dit geval O2) hier iets aan laten doen? Mijn telefoon werkt nu sporadisch, maar ik betaal wel ze wel fijn elke maand het abbonements geld voor een half werkende dienst (om maar niet te spreken van het punt dat ik dus niet goed bereikbaar meer ben).
Kan je je geld verhalen op O2 of iets dergelijks? Iemand die hier verstand van heeft? En ja, ik heb de telefoon al eens laten opsturen voor reparatie, en brieven geschreven/gebeld naar O2, maar die zeiden alleen maar van "we zullen ernaar kijken meneer".
Het wordt een beetje hopeloze situatie zo
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 16:24 ]
Ik ga een klachtenbrief sturen dat ik een deel van mijn abbonementsgeld terug eis. Ik betaal immers voor een dienst die zij niet leveren. Of het is een technische fout, of mijn T68i (die ik ook van Ben heb) is niet goed. Beide gevallen kan ik er als consument niks aan doen.
[ Voor 6% gewijzigd door /TheDuke\ op 11-04-2003 17:53 ]
Verwijderd
Kun je je abbo opzeggen als met de reden dat het toestel niet werkt met het netwerk waarmee je hem kocht?
Ik heb Orange & T68i, zelfde probleem, probleem had ik met Vodafone ook al maar dan met de T200, SE opgebeld: Ja hebt u de nieuwste software? Ik zo: nee de een-a-laatste. SE: Ja dan moet u eerst een software update bij bedrijf X laten doen. Bedrijf X is f*cking ver weg en ik heb geen auto. Ook heb ik het gevoel dat die Software update toch niks gaat helpen aangezien het bij mijn T200 ook niet helpte.
Mischien abbo proberen op te zeggen of software update , als beide niet helpen koop ik noooooooi geen SE weer, tis heel jammur voor SE maar het vertrouwen in hun ben ik kwijt.
Ik heb Orange & T68i, zelfde probleem, probleem had ik met Vodafone ook al maar dan met de T200, SE opgebeld: Ja hebt u de nieuwste software? Ik zo: nee de een-a-laatste. SE: Ja dan moet u eerst een software update bij bedrijf X laten doen. Bedrijf X is f*cking ver weg en ik heb geen auto. Ook heb ik het gevoel dat die Software update toch niks gaat helpen aangezien het bij mijn T200 ook niet helpte.
Mischien abbo proberen op te zeggen of software update , als beide niet helpen koop ik noooooooi geen SE weer, tis heel jammur voor SE maar het vertrouwen in hun ben ik kwijt.
Verwijderd
Ik heb nu eindelijk ook contact opgenomen met Sony Ericsson afgelopen woensdag, en heb nu pas een antwoord van hun terug.
Met de melding:
Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat
U kunt contact opnemen met:
Telecom Today Assen
Oosterstraat 1
9711 NN Assen
0592-330097
Is het nu dan de bedoeling dat ik daar heen ga om mijn telefoon te laten nakijken ofzo, of hoe gaat dat met de garantie van SE. Assen is nogal een leuk eindje rijden voor mij zeker 45 minuten.
Wat ook heeeel erg vreemd is vind ik dat de postcode in het geval zeker niet kan kloppen, op de ANWB routeplanner wordt ik met deze postcode naar Groningen geleid. En de straatnaam die ze hebben opgegeven bestaat niet in Assen. Dus dat is wel heel vreemd.
Wie weet er meer af van het service centrum van SE in Assen?
Met de melding:
Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat
U kunt contact opnemen met:
Telecom Today Assen
Oosterstraat 1
9711 NN Assen
0592-330097
Is het nu dan de bedoeling dat ik daar heen ga om mijn telefoon te laten nakijken ofzo, of hoe gaat dat met de garantie van SE. Assen is nogal een leuk eindje rijden voor mij zeker 45 minuten.
Wat ook heeeel erg vreemd is vind ik dat de postcode in het geval zeker niet kan kloppen, op de ANWB routeplanner wordt ik met deze postcode naar Groningen geleid. En de straatnaam die ze hebben opgegeven bestaat niet in Assen. Dus dat is wel heel vreemd.
Wie weet er meer af van het service centrum van SE in Assen?
Verwijderd
Ik heb gebeld met Telcom Today in Assen en het adres klopt inderdaad niet.
Wat ik nu moet doen is met de telefoon naar de winkel komen, en daar zouden ze er nieuwe software op zetten. En hem nakijken op problemen.
Het is wel een 1,5 uur rijden volgens ANWB routeplanner op de kortste route en via de snelweg een uur maar dat is de dubbele afstand. Maar met wat stevig doorijden moet het ook wel in een uur kunnen.
Ook kon ik hem nog opsturen via de post maar ik ben ook niet zo zeker of het dan goed komt.
Wat ik nu moet doen is met de telefoon naar de winkel komen, en daar zouden ze er nieuwe software op zetten. En hem nakijken op problemen.
Het is wel een 1,5 uur rijden volgens ANWB routeplanner op de kortste route en via de snelweg een uur maar dat is de dubbele afstand. Maar met wat stevig doorijden moet het ook wel in een uur kunnen.
Ook kon ik hem nog opsturen via de post maar ik ben ook niet zo zeker of het dan goed komt.
Even naar Assen rijden, das 2 uur voor mij. 
Maar jij hebt met SonyEricson gebeld, waarom is T-Mobile dan nog niet begonnen met terugroepen van toestellen?
Binnenkort die gekken daar maar eens bellen.
Maar jij hebt met SonyEricson gebeld, waarom is T-Mobile dan nog niet begonnen met terugroepen van toestellen?
Binnenkort die gekken daar maar eens bellen.
Verwijderd
Ik heb met dat ding in Assen gebeld, maar voordat ik dat nummer had heb ik eerst naar SE email gestuurd. Maar zij sturen mij dus gewoon direct door naar Assen.
Best lastig om even heen te rijden maar goed.
Is er geen SE Service Point dichter bij jou in de buurt? Er zit vast in Zwolle wel een. FF de dealer locator op sonyericsson.com opzoeken.Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 20:39:
Ik heb met dat ding in Assen gebeld, maar voordat ik dat nummer had heb ik eerst naar SE email gestuurd. Maar zij sturen mij dus gewoon direct door naar Assen.
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
Die dealer locator werkt helemaal niet op de site http://www.sonyericsson.com dus daar heb ik niks aan. Ik heb al verschillende juiste adressen geprobeerd maar geen 1 werkt. Dus daar heb ik niks aan.
En zwolle of Heerenveen is voor mij dicht bij, en daar zijn als je het mij vraagt meer dan genoeg GSM winkels. Maarja of zij volgens de garantie van SE werken dat weet ik niet, bij Orange (Zwolle) in de winkel stuurden ze mij direct weg.
En zwolle of Heerenveen is voor mij dicht bij, en daar zijn als je het mij vraagt meer dan genoeg GSM winkels. Maarja of zij volgens de garantie van SE werken dat weet ik niet, bij Orange (Zwolle) in de winkel stuurden ze mij direct weg.
Verwijderd
Ik heb hem ook bij 2call gekocht, ook orange, zelfde probleem, ze zeiden bij 2call.nl dat ik de enige met het probleem was, je kunt alleen terecht bij een SE service point en 1 jaar garantie valt de softwareupdate onder (gratis)Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 13:18:
Ik heb mijn telefoon online (www.2call.nl) met Dutchtone abbo gekocht, maar stel ik wil mijn telefoon ook laten nakijken of nieuwe software er op laten zetten. Waar kan ik dan heen gaan?
Kan ik gewoon naar een telefoonwinkel bijvoorbeeld BelCompany gaan en daar garantie claimen of is er bij mij in de buurt een ander service Center, Heerenveen of Zwolle bijvoorbeeld.
En is nieuwe software gratis binnen de garantieperiode?
Verwijderd
Ja, de software update is bij dat Service Center in Assen gratis werd mij verteld. Om mijn telefoon te repareren zouden ze er geheel gratis nieuwe software op zetten en dit zou het probleem moeten verhelpen werd verteld.
En jij bent dus absoluut niet de enige bij 2call.nl met dit probleem.
En jij bent dus absoluut niet de enige bij 2call.nl met dit probleem.
Ik ben nog steeds benieuwd of een SW update in alle gevallen zal helpen......
Verwijderd
Vanmiddag m´n t68i met netwerproblemen van versie R6... naar R7... het heeft allemaal niks geholpen en het toestel is opgestuurd naar Sony Ericsson en ik krijg hem over 2 weken pas terugPrulleman schreef op 15 April 2003 @ 16:58:
Ik ben nog steeds benieuwd of een SW update in alle gevallen zal helpen......
Mijn T200 was ik ook 2 weken kwijt en daarbij heeft de software update voor hetzelfde probleem ook niet geholpen.
Het probleem doet zich dus voor bij meedere SE toestellen i.c.m Orange, Vodafone en Dutchtone.
Waar heb je hem gekocht dan? Geeft Orange altijd die service?CoolHead schreef op 10 April 2003 @ 22:24:
Ik heb dus het zelfde probleem als iedereen hier maar dan met een Orange abbo, Heb vandaag gebeld met de helpdesk en ze sturen me per koerier een nieuwe SE T68i toe, kan ik de oude weer mee geven, mocht het probleem met die nieuwe phone ook weer voorkomen dan kon ik een nieuw toestel uitzoeken.ik dus best wel blij....
Mocht het ooit zo zijn dat ik een nieuwe uit mag zoeken dan word het geen SE.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 18:52 ]
had dezelfde problemen, handsfree unit deed het niet meer, en hetzelfde probleem als hier.
Beide abo's (o2 ondernemersabo en t-mobile) deden het niet.
Opgestuurd via Phoneshop in Den Haag. Terug gehad, handsfree deed het weer, ontvangst zender was vervangen, dus ik kon ook weer gebeld worden (hebben ze (Phoneshop) effe getest). Blijkt dat de andere kant me niet kan horen???
Als ik dus bel/of gebeld wordt dan hoor ik wel de andere partij, maar zij mij niet. Kan ik weer 2 weken wachten...(totaal dus 4 weken!!!) terwijl dat ding net van SE terug komt. Kunnen ze daar niet testen ofzo?
Beide abo's (o2 ondernemersabo en t-mobile) deden het niet.
Opgestuurd via Phoneshop in Den Haag. Terug gehad, handsfree deed het weer, ontvangst zender was vervangen, dus ik kon ook weer gebeld worden (hebben ze (Phoneshop) effe getest). Blijkt dat de andere kant me niet kan horen???
Als ik dus bel/of gebeld wordt dan hoor ik wel de andere partij, maar zij mij niet. Kan ik weer 2 weken wachten...(totaal dus 4 weken!!!) terwijl dat ding net van SE terug komt. Kunnen ze daar niet testen ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 16-04-2003 10:40 . Reden: typo's ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ze er zelf achter komen dat alleen een SW update niet (in alle gevallen) voldoende is.....Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 18:49:
[...]
Vanmiddag m´n t68i met netwerproblemen van versie R6... naar R7... het heeft allemaal niks geholpen en het toestel is opgestuurd naar Sony Ericsson en ik krijg hem over 2 weken pas terug![]()
Mijn T200 was ik ook 2 weken kwijt en daarbij heeft de software update voor hetzelfde probleem ook niet geholpen.
Het probleem doet zich dus voor bij meedere SE toestellen i.c.m Orange, Vodafone en Dutchtone.
[...]
Waar heb je hem gekocht dan? Geeft Orange altijd die service?
Mocht het ooit zo zijn dat ik een nieuwe uit mag zoeken dan word het geen SE.
Je zou toch denken dat het ze in ieder geval weten waar ze mee bezig zijn als je je phone terugstuurd.... Blijkbaar niet dus..
Ik heb vandaag nog gebeld met de hlpdsk van t-mobile. Eerst wisten ze niet van het probleem, toen ik vertelde dat ik gelezen heb op een paar techsites kwamen ze opeens met een mailtje die iedereen bij T-mobile heeft gekregen (dus ze weten ervan ALLEMAAL).
Gevraagd hoe ze dit nu gaan oplossen. Dat wisten ze niet, die dame kon mij alleen vertellen dat ik geduld moest hebben en dat ze er mee bezig zijn.
WAT HEB IK DAAR NOU AAN?
Jajaja Jeroen belt met de beste helpdesk van nederland... dacht het niet dus!
Gevraagd hoe ze dit nu gaan oplossen. Dat wisten ze niet, die dame kon mij alleen vertellen dat ik geduld moest hebben en dat ze er mee bezig zijn.
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
exact hetzelfde verhaalf gehoord van de week toen ik ook belde. Alleen die dame wist wel direct waar ik het over had. Aldus "wachten" (GVD wacht al 5 weken nuYuri schreef op 16 April 2003 @ 12:01:
Ik heb vandaag nog gebeld met de hlpdsk van t-mobile. Eerst wisten ze niet van het probleem, toen ik vertelde dat ik gelezen heb op een paar techsites kwamen ze opeens met een mailtje die iedereen bij T-mobile heeft gekregen (dus ze weten ervan ALLEMAAL).
Gevraagd hoe ze dit nu gaan oplossen. Dat wisten ze niet, die dame kon mij alleen vertellen dat ik geduld moest hebben en dat ze er mee bezig zijn.WAT HEB IK DAAR NOU AAN?
Ik word al tijden als een bal heen en weer gespeeld ...eerst lag het aan mijn T68i en niet aan T-Mobile. Toen verscheen dat artikel in de telegraaf .. na tig keer bellen werd toegegeven dat er een probleem bij T-Mobile was. "Ik zou worden terug gebeld".. Grapjassen, ik kan niet gebeld worden op mijn T68i!!!!

Ik heb er gewoon geen trek meer in, morgen neem ik contact op met mijn rechtsbijstandsverzekering om stappen te ondernemen om mijn 2-jarig contract te ontbreken. Contract loopt sinds Juni 2002. Tot Dec 2002 geen problemen gehad...vanaf Dec/Jan 2003 alleen maar problemen .. ik betaal 50 euro per maand voor NIETS. Dat is gewoon een wanprestatie.
T-Mobile
.. dat er problemen zijn, okay .. maar hoe ze er mee omgaan. Om te kokken echt. Hadden ze me een Nokia 3310 voor zo lang gegeven, dan had ik er geen problemen mee gehad. Maar nee hoor.. ze laten je lekker zitten.
http://krant.telegraaf.nl...csson.stuut.probleem.html

Ik heb er gewoon geen trek meer in, morgen neem ik contact op met mijn rechtsbijstandsverzekering om stappen te ondernemen om mijn 2-jarig contract te ontbreken. Contract loopt sinds Juni 2002. Tot Dec 2002 geen problemen gehad...vanaf Dec/Jan 2003 alleen maar problemen .. ik betaal 50 euro per maand voor NIETS. Dat is gewoon een wanprestatie.
T-Mobile

http://krant.telegraaf.nl...csson.stuut.probleem.html
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Hey luitjes...ik heb met veel interesse dit topic gevolgt, heb ook een paar weken dezelfde problemen gehad en raakte het intussen ook aardig beu. Sinds vorige week heb ik een aantal keer aan de lijn gehangen met de helpdesk (en de 1e x inderdaad doodleuk beweren dat ze van niks weten...grrr), maarre...het lijkt er zowaar op dat ik sinds gisteren totaal geen problemen meer heb. Ik zeg met opzet dat 't zo lijkt, want echt veel vertrouwen heb ik er nog niet in maar goed...het is een begin!
Wat zijn jullie ervaringen op het moment? Zou het dan eindelijk over zijn?
(Ik heb m'n t68i overigens nog geeneens laten flashen (ook al helpt dat geen zier)).
Wat zijn jullie ervaringen op het moment? Zou het dan eindelijk over zijn?
(Ik heb m'n t68i overigens nog geeneens laten flashen (ook al helpt dat geen zier)).
Verwijderd
Bij mij is het probleem nog niet over, ik zal morgenvroeg naar het service center in Assen rijden. Alleen is dat wel kloten want dat is wel een uur rijden in de auto. Maar ja ik kan mijn telefoon nu ook al niet gebruiken.
en dat al 5 á 6 weken lang volgens mij. Zo hou ik wel mooi wat beltegoed over uit mijn belbundel.
Bespaar je de rit....ik ben gisteren naar het servicepoint in Den Haag geweest. De medewerker aldaar vertelde dat hij bij zijn T68i ook dezelfde problemen had en dat hij de foon dan helemaal openmaakte en weer in elkaar schroefde. Dan had hij 3 weken er geen last van. De software-update werkt namelijk niet en hij werd gek van alle telefoons die al teruggebracht werden. Hij verkocht ze dan ook liever niet meer. De telefoons die retour gingen en "gerepareerd" werden, kregen vaak na korte tijd toch weer hetzelfde euvel.Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 17:20:
Bij mij is het probleem nog niet over, ik zal morgenvroeg naar het service center in Assen rijden. Alleen is dat wel kloten want dat is wel een uur rijden in de auto. Maar ja ik kan mijn telefoon nu ook al niet gebruiken.en dat al 5 á 6 weken lang volgens mij. Zo hou ik wel mooi wat beltegoed over uit mijn belbundel.
En inderdaad meteen na mijn software-update, nog in de winkel...kon ik na 3 piepjes niet wegbellen. Hopelijk komt er snel goed nieuws van T-mobile of van Ericsson.
En anders dien ik een klacht in bij T-for-Telecom dat ze mij een Kat-in-de-zak hebben verkocht.
Verwijderd
Stel nou dat ik hem straks terugkrijg en hij doet het nog steeds niet goed... kan ik dan een ander toestel krijgen van een ander merk via Orange?Prulleman schreef op 16 april 2003 @ 11:41:
[...]
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ze er zelf achter komen dat alleen een SW update niet (in alle gevallen) voldoende is.....
Je zou toch denken dat het ze in ieder geval weten waar ze mee bezig zijn als je je phone terugstuurd.... Blijkbaar niet dus..
Verwijderd
Ok, maar als ik dus zelf geen stappen onderneem dan gebeurt er niks met mijn telefoon. Ik moet mezelf dus van de goede kant laten zien en langs gaan om mijn telefoon te laten repareren omdat hij defect is. Als ze het dus niet met software kunnen doen dan zullen ze mij maar een nieuwe telefoon moeten leveren of als het mogelijk is repareren.
Een vriend van mij heeft ook exact dezelfde telefoon en ook met Orange maar dan wel geheel zonder problemen, dat vind ik nu juist zo vreemd. En mijn sim doet het ook in zijn telefoon maar zijn sim niet in de mijne. Terwijl een SIM van KPN wel gewoon goed werkt in mijn t68i.
Al met al blijft het een bijzonder lastig probleem, en mijn abbonement loopt nog gewoon door terwijl ik niks met mijn telefoon kan doen. Eigenlijk worden wij dus gewoon met z'n allen genaaid.
Een vriend van mij heeft ook exact dezelfde telefoon en ook met Orange maar dan wel geheel zonder problemen, dat vind ik nu juist zo vreemd. En mijn sim doet het ook in zijn telefoon maar zijn sim niet in de mijne. Terwijl een SIM van KPN wel gewoon goed werkt in mijn t68i.
Al met al blijft het een bijzonder lastig probleem, en mijn abbonement loopt nog gewoon door terwijl ik niks met mijn telefoon kan doen. Eigenlijk worden wij dus gewoon met z'n allen genaaid.
Verwijderd
...ik ben bang dat ik ook iets te vroeg heb gejuicht, snik.
Het leek echt even goed te gaan, maar wat wil je, na een paar weken nagenoeg niet gebeld te kunnen hebben is 1 dag 'gewoon' kunnen bellen al een serieus sprankje hoop...tot een paar uur geleden dan.
Ben weer terug bij af dus; wordt gek van de inmiddels beruchte '3 piepjes'.
Heb alweer met de helpdesk aan de lijn gehanden, er was nog steeds geen oplossing voor 'het probleem' (ze doen er zo fokking vaag over). Al met al zijn de helpdeskmedewerkers ontzettend aardig & behulpzaam enzo, maar ja daar kopen wij niks voor.
Inmiddels ben ik ook op het punt gekomen om zo hier en daar eens te informeren over hoe & wat ik eventueel ook mijn recht kan halen, betaal immers wel elke maand netjes voor een dienst die amper werkt...en ben over het algemeen heel geduldig, maar het raakt nu zo'n beetje wel op.
Ik maak o.a. uit dit topic op (maar ook op meerdere fora is dit een 'hot item') dat er (veel) meer mensen hieronder te lijden hebben, ik vraag me dan ook af of er nog geen collectief is onstaan die gezamelijk een klacht of wat dan ook gaat indienen. En zo niet, wordt dat dan niet eens tijd, mij is altijd geleerd dat je samen sterker staat...of loop ik nu iets te hard van stapel?
Het leek echt even goed te gaan, maar wat wil je, na een paar weken nagenoeg niet gebeld te kunnen hebben is 1 dag 'gewoon' kunnen bellen al een serieus sprankje hoop...tot een paar uur geleden dan.
Ben weer terug bij af dus; wordt gek van de inmiddels beruchte '3 piepjes'.
Heb alweer met de helpdesk aan de lijn gehanden, er was nog steeds geen oplossing voor 'het probleem' (ze doen er zo fokking vaag over). Al met al zijn de helpdeskmedewerkers ontzettend aardig & behulpzaam enzo, maar ja daar kopen wij niks voor.
Inmiddels ben ik ook op het punt gekomen om zo hier en daar eens te informeren over hoe & wat ik eventueel ook mijn recht kan halen, betaal immers wel elke maand netjes voor een dienst die amper werkt...en ben over het algemeen heel geduldig, maar het raakt nu zo'n beetje wel op.
Ik maak o.a. uit dit topic op (maar ook op meerdere fora is dit een 'hot item') dat er (veel) meer mensen hieronder te lijden hebben, ik vraag me dan ook af of er nog geen collectief is onstaan die gezamelijk een klacht of wat dan ook gaat indienen. En zo niet, wordt dat dan niet eens tijd, mij is altijd geleerd dat je samen sterker staat...of loop ik nu iets te hard van stapel?
Verwijderd
Ik ga zo naar het Service center toe in Assen, maar als ik nieuwe software krijg betekend het dan dat mijn hele telefoon leeg gemaakt wordt en dat ik dus ook mijn adres/telefoonboek kwijt ben?
Verwijderd
weet je dat zekers? Ik meende dat alles weer terug ging naar standaard en je nummers die je op je telefoon opgeslagen had dus weg zijn. Correct me if i'm wrong._Richie_ schreef op 18 April 2003 @ 10:43:
nee, je behoudt al je gegevens
Trouwens als ik de sim van mijn vriendin in de telefoon doe (ook t-mobile) doet ie het wel! Tot nu toe dagen (ja is al heel lang dus) geen probleem! Abbo jan/feb dit jaar. Vreemd, terwijl ze zeggen dat het dus niet aan de sim ligt
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 11:10 ]
Verwijderd
Ik heb daar mijn telefoon afgegeven en die man heeft hem voor mij open gemaakt en nagekeken. Ondertussen ben ik even een uurtje Assen in geweest en toen ik terug kwam deed hij het weer, hij had er een nieuwe antenne ofzo in gezet en geen software updates omdat hij mijn telefoon er van binnen erg brak uit vond zien.
Hij had het er over dat hij van binnen wat veroest was, en dat hij nat geweest zou zijn was absoluut 100% zeker niet is gebeurd. Mijn telefoon is ook nog maar 3 maanden oud dus er mag nog niks aan mankeren.
Maar ik mog weer terug komen als ik weer problemen kreeg met mijn telefoon zij hij.
Tot nu toe werkt alles en zal ik blijfen hopen dat hij niet weer kapot gaat.
Ik hoop dat ie het blijft doen.
Wel vaag roest.
Laat aub weten of ie het blijft doen, dan weet ik wat ik met mijn telefoon moet doen.
Wel vaag roest.
Laat aub weten of ie het blijft doen, dan weet ik wat ik met mijn telefoon moet doen.
Verwijderd
Ja, heel erg vaag. Hij heeft het nu in het geval de hele dag gedaan, en dat is toch wel fijn na 4 weken. Maar ik laat het direct weten als hij weer problemen geeft.
Verwijderd
Goed, hier mijn drama, kan er ook nog wel ff bij 
Heb dit probleem dus ook al sinds kort voordat Ben T-Mobile is gaan heten. In de tussentijd is de foon al 2x terug gegaan naar Ben/T-mobile.
Eerste keer gecheckt, conclusie: toppie toestel, nix mee aan de hand
Tweede keer opgestuurd, conclusie: antenne gedeelte brak, vervangen. Werkt weer goed. Nou dat laatste klopt idd, voor 2 dagen welliswaar, maar hij deed het even...
Na dit geheel ben ik flink giftig geworden en heb ongeveer elke helpdesk agent daar aan de lijn gehad, inmiddels namen van supervisor en manager weten achterhalen:) Na (geen grap) 12 gesprekken waarbij belooft is me terug te bellen (ongeacht de uitkomst), wat uiteraard niet gebeurd is, ben ik nu eindelijk zo ver dat ze me een nieuw toestel geven (wat ik een maand geleden al had voorgesteld) hierover wordt ik as. dinsdag gebeld en zowaar ik heb hier vertrouwen in!! Nu dus de vraag wat ik voor toestel krijg... dezelfde of misschien iets vergelijkbaars, zelf waren ze ook van mening dat een t68i redelijk zinloos is momenteel:) Ik w8 dus weer fijn af tot dinsdag
Heb dit probleem dus ook al sinds kort voordat Ben T-Mobile is gaan heten. In de tussentijd is de foon al 2x terug gegaan naar Ben/T-mobile.
Eerste keer gecheckt, conclusie: toppie toestel, nix mee aan de hand
Tweede keer opgestuurd, conclusie: antenne gedeelte brak, vervangen. Werkt weer goed. Nou dat laatste klopt idd, voor 2 dagen welliswaar, maar hij deed het even...
Na dit geheel ben ik flink giftig geworden en heb ongeveer elke helpdesk agent daar aan de lijn gehad, inmiddels namen van supervisor en manager weten achterhalen:) Na (geen grap) 12 gesprekken waarbij belooft is me terug te bellen (ongeacht de uitkomst), wat uiteraard niet gebeurd is, ben ik nu eindelijk zo ver dat ze me een nieuw toestel geven (wat ik een maand geleden al had voorgesteld) hierover wordt ik as. dinsdag gebeld en zowaar ik heb hier vertrouwen in!! Nu dus de vraag wat ik voor toestel krijg... dezelfde of misschien iets vergelijkbaars, zelf waren ze ook van mening dat een t68i redelijk zinloos is momenteel:) Ik w8 dus weer fijn af tot dinsdag
Verwijderd
voor mij ook zo'n soort probleem alleen werk ik momenteel met kpn prepay
ik ben een paar dagen in duitsland geweest alwaar ik mijn t68i gebruikt heb op het netwerk van de andere providers. Maar na een paar dagen wou (kon) hij geen provider meer vinden. Ik dacht dat het van tijdelijke aard zou zijn en dat, eenmaal in nederland terug, hij wel weer op kpn zou "springen" maar nog steeds geen signaal streepjes in beeld, terwijl mijn andere telefoon gewoon vol berijk heeft.
de software versie is R5C001
heeft iemand deze zelfde problemen (gehad), is het software matig of toch hardware (bluetooth doet het wel gewoon)
garantie heb ik denk ik niet, niet dat ie al een jaar of ouder is maar omdat ik hem overgenomen heb.
ik ben een paar dagen in duitsland geweest alwaar ik mijn t68i gebruikt heb op het netwerk van de andere providers. Maar na een paar dagen wou (kon) hij geen provider meer vinden. Ik dacht dat het van tijdelijke aard zou zijn en dat, eenmaal in nederland terug, hij wel weer op kpn zou "springen" maar nog steeds geen signaal streepjes in beeld, terwijl mijn andere telefoon gewoon vol berijk heeft.
de software versie is R5C001
heeft iemand deze zelfde problemen (gehad), is het software matig of toch hardware (bluetooth doet het wel gewoon)
garantie heb ik denk ik niet, niet dat ie al een jaar of ouder is maar omdat ik hem overgenomen heb.
Verwijderd
Die garantie heb je wel verwacht ik, ik ben vanmiddag bij SE service centrum in Assen geweest en zij hebben mij nooit gevraagd om een rekening. Ik heb mijn telefoon gegeven, hij is gerapareerd en ik kon weer weg gaan. Heel gemakkelijk dus eigenlijk.
zonet deed mijn gsm ook raar... t68i uit jan'03 r6a012 en kreeg bij t-mobile ineens in beeld dat toegang tot netwerk geweigerd was. vervolgens kon ik nergens meer op. niets hielp... daarna uit/aan gezet en toen stond er een hele tijd zoeken... en later was alle tekst weg. nu een uur later doet ie het ineens weer (na 10x uit en aan zetten)
heb ik nu dat zelfde probleem?
heb ik nu dat zelfde probleem?
ik heb uit pure frustratie mijn t68i (t-mobile) kapot geslagen.. 
heb nu een nokia 5210 en die werkt geweldig
, met dezelfde sim dus.

heb nu een nokia 5210 en die werkt geweldig
Verwijderd
Nadat ik de nieuwste software in m'n foon had laten zetten werkte het een dag. Vervolgens niet meer...
Bij mij werkt het nu al een kleine week probleemloos. Zo te zien is dus het probleem opgelost alhoewel is SE of T-M hier nog niet over heb gehoord...
Ben ik de enige die geen last meer heeft??
Bij mij werkt het nu al een kleine week probleemloos. Zo te zien is dus het probleem opgelost alhoewel is SE of T-M hier nog niet over heb gehoord...
Verwijderd
Het is dus wel vreemd dat de telefoons afkomstig van t-mobile dit probleem hebben...
mijn telefoon komt dus ook van een t-mobile abo alleen die werd door een ander gebruikt. ik heb hem over genomen (de telefoon) en heb hem nu ongeveer 2 maanden met kpn toch wil die van mij ook al niet meer, ik ga dinsdag ff een torx 6 schroeven draaier halen.. en dan ga ik kijken of er intern iets te vinden is.
mijn telefoon komt dus ook van een t-mobile abo alleen die werd door een ander gebruikt. ik heb hem over genomen (de telefoon) en heb hem nu ongeveer 2 maanden met kpn toch wil die van mij ook al niet meer, ik ga dinsdag ff een torx 6 schroeven draaier halen.. en dan ga ik kijken of er intern iets te vinden is.
gek genoeg gaf mijn toestel gister weer "geen toegang". precies op dezelfde locatie als eergister... na een tijdje deed hij het wel weer. dit was in den bosch. in maastricht en eindhoven heb ik nooit ergens last van gehad. dan zou dat toch aan t-mobile moeten liggen met de verschillende masten... raar
[ Voor 4% gewijzigd door jpvk007 op 21-04-2003 09:30 ]
Ik had eergister ook ineens geen toegang... Maar nu hb ik wel weer toegang, en het moet haast wel dezelfde mast zijn.
Ik weet niet wat ze allemaal doen bij T-Mobile, maar ze snappen er weinig van
Ik weet niet wat ze allemaal doen bij T-Mobile, maar ze snappen er weinig van
Verwijderd
vreemd, na deze bericht toch zelf weer ff proberen. Sinds zaterdag to nu gelukkig geen probleem gezien, en was gewoon bereikbaar. Hopelijk zijn de problemen verholpenVerwijderd schreef op 20 April 2003 @ 00:33:
Nadat ik de nieuwste software in m'n foon had laten zetten werkte het een dag. Vervolgens niet meer...
ze lopen bij T-Mobile echt onwijs te fucken. Ik heb een Philips Xenium 9@9 en ik heb met mn Tmobile simkaart alleen maar problemen. Ik ben bijna nooit te bereiken ook al staan er in mn beeld 4 streepjes. Als mn huisgenoot mij opbeld (hij heeft ook t-mobile) en we staan naast elkaar en hebben allebei 3 streepjes dan hoort hij: "de telefoon is niet bereikbaar".
We hebben het nu een tijdje uigetest en soms doet-ie het idd wel. Vorige week deed-ie het 4 dagen achter elkaar perfect. Sindsdien doet-ie niks meer, zelf bellen gaat wel maar ik krijg vaak "oproep mislukt" en als ie wel overgaat dan duurt het lang voordat ik verbinding heb. Dit schijnt ook aan de combinatie Telefoon -- T Mobile te liggen, want mn philips doet het prima als ik de prepaid vodafone sim van mn zusje erin zet.
En het ergste is nog wel: Ik heb nu een T68i besteld om van deze ellende af te zijn!!!
We hebben het nu een tijdje uigetest en soms doet-ie het idd wel. Vorige week deed-ie het 4 dagen achter elkaar perfect. Sindsdien doet-ie niks meer, zelf bellen gaat wel maar ik krijg vaak "oproep mislukt" en als ie wel overgaat dan duurt het lang voordat ik verbinding heb. Dit schijnt ook aan de combinatie Telefoon -- T Mobile te liggen, want mn philips doet het prima als ik de prepaid vodafone sim van mn zusje erin zet.
En het ergste is nog wel: Ik heb nu een T68i besteld om van deze ellende af te zijn!!!
Verwijderd
LOL maar als het goed is zou het probleem dus niet bij de new t68i moeten zijn. maar dat weet ik dus niet zekerfrankjanse schreef op 22 April 2003 @ 19:49:
ze lopen bij T-Mobile echt onwijs te fucken. Ik heb een Philips Xenium 9@9 en ik heb met mn Tmobile simkaart alleen maar problemen. Ik ben bijna nooit te bereiken ook al staan er in mn beeld 4 streepjes. Als mn huisgenoot mij opbeld (hij heeft ook t-mobile) en we staan naast elkaar en hebben allebei 3 streepjes dan hoort hij: "de telefoon is niet bereikbaar".
Verwijderd
Hey bij mij lijkt het probleem vandaag opgelost, ben benieuwd voor hoelang, of is het bij iedereen voorbij?
Eindelijk goed nieuws
Ik werd net gebeld door de T-Mobile helpdesk en komende vrijdag komen ze de toestellen van mij en mijn ma omruilen. Het gaat dus toch om een defect in de hard- of firmware.
Blijkbaar heeft Sony Ericsson nu eindelijk een partij goede toestellen geleverd. Iig wordt iedereen die de helpdesk al eens heeft gebeld, teruggebeld voor een omruilafspreek. Het gaat trouwens toch om een behoorlijk groot aantal mensen, want er waren alleen al 500 meldingen bij de helpdesk werd mij verteld... Wie weet hoeveel mensen nog niet eens de helpdesk hebben gebeld.
Hopelijk werkt dit toestel wel goed, maar ik heb nu goede hoop dat het opgelost is
Ik werd net gebeld door de T-Mobile helpdesk en komende vrijdag komen ze de toestellen van mij en mijn ma omruilen. Het gaat dus toch om een defect in de hard- of firmware.
Blijkbaar heeft Sony Ericsson nu eindelijk een partij goede toestellen geleverd. Iig wordt iedereen die de helpdesk al eens heeft gebeld, teruggebeld voor een omruilafspreek. Het gaat trouwens toch om een behoorlijk groot aantal mensen, want er waren alleen al 500 meldingen bij de helpdesk werd mij verteld... Wie weet hoeveel mensen nog niet eens de helpdesk hebben gebeld.
Hopelijk werkt dit toestel wel goed, maar ik heb nu goede hoop dat het opgelost is
[ Voor 10% gewijzigd door Duck op 23-04-2003 16:51 ]
ik heb vanmiddag ook eens gebeld, maar heb mijn toestel los gekocht, en een los abo genomen... krijg helaas geen nieuw toestel, eens kijken wat sony-ericsson voor me doet (levering slecht toestel -> garantie)
0900-8998318;
aardige mensen daar. moet ff regelen dat t-mobile bevestigd dat ze een omruilactie doen en die bevestiging schriftelijk aan me doorgeven. die moet ik faxen naar SE en dan komt het in orde
hopen dat t-mob niet terugkrabbeld
edit:
t-mobile wil niet meewerken... ze willen schriftelijk niets bevestigen... geen e-mail en geen fax... hmmz volgende keer maar een andere provider nemen!
aardige mensen daar. moet ff regelen dat t-mobile bevestigd dat ze een omruilactie doen en die bevestiging schriftelijk aan me doorgeven. die moet ik faxen naar SE en dan komt het in orde
hopen dat t-mob niet terugkrabbeld
edit:
[ Voor 119% gewijzigd door jpvk007 op 24-04-2003 10:15 ]
Dat valt me tegen, zeker nadat ik vanochtend ook gebeld ben door een vriendelijk dame van T-Mobile. Of ik morgen m'n T68i nog wou omruilen. 
Hopelijk doet deze het wel.
ze willen idd wel omruilen met klanten, maar willen dat niet schriftelijk bevestigen. raar, maar ja... heb ondertussen weer contact opgenomen met SE, en kijken wat zij me kunnen aanbieden. ik heb iig een naam van de t-mobile medewerkster en dan mogen zij daarheen bellen. jullie horen het nog
Ik heb vanavond weer naar de KS van T-mobile gebeld, en die vertelde mij dat iedereen waarvan ze weten dat ze een T68i hebben icm een Ben sim gebeld worden door de afdeling reperatie. Die jongen zelf ging ervan uit dat de toestellen omgeruild worden.Coenen schreef op 24 April 2003 @ 17:07:
Dat valt me tegen, zeker nadat ik vanochtend ook gebeld ben door een vriendelijk dame van T-Mobile. Of ik morgen m'n T68i nog wou omruilen.
Maar hoe dan? Dan ben ik alle nummers kwijt, en mijn hele agenda!
Ik heb gelukkig al m'n nummers op m'n sim staan.
De agenda heb ik nog nauwlijks kunnen gebruiken.
Wat bedoel je met hoe dan??
Het ruilen? Als het goed is komt er een koerier met een nieuw toestel, ik denk dat het gelijk oversteken wordt. De batterij lader en boekjes mag ik houden, puur het toestel.
Een half uur geleden is mijn nieuwe T68i afgeleverd.
Zowaar ik kan ermee bellen, ik hoop dat ik nu van de ellende af ben.
Software versie:
R5C001
prgCXC125323
R5C001
prgCXC125326_TAE
LCD SW Versions
Test: 200109110
Current: 200109110
Aanpassing MS
CDA102096/1 R4A
Aanpassing TAE
CDA102096/1 R4A
Voor de volledigheid heb ik het alles maar even overgetypt. En?
De agenda heb ik nog nauwlijks kunnen gebruiken.
Wat bedoel je met hoe dan??
Het ruilen? Als het goed is komt er een koerier met een nieuw toestel, ik denk dat het gelijk oversteken wordt. De batterij lader en boekjes mag ik houden, puur het toestel.
Een half uur geleden is mijn nieuwe T68i afgeleverd.
Zowaar ik kan ermee bellen, ik hoop dat ik nu van de ellende af ben.
Software versie:
R5C001
prgCXC125323
R5C001
prgCXC125326_TAE
LCD SW Versions
Aanpassing MS
CDA102096/1 R4A
Aanpassing TAE
CDA102096/1 R4A
Voor de volledigheid heb ik het alles maar even overgetypt. En?
[ Voor 45% gewijzigd door Coenen op 25-04-2003 14:02 ]
Ik heb een tijdje terug van T-Mobile een nieuwe T68i gekregen (mijne was echt stuk, gaf geen beeld meer), maar ondervind sinds een aantal dagen weer problemen
. Ik vraag me dan ook af wat er nieuw/anders is aan de toestellen die T-Mobile nu uitgeeft... wat is bijvoorbeeld de versie van de firmware?
(voor de -over-volledigheid, manouvreer even met je joystick en druk op de sterretjes in de deze volgorde: >*<<*<* )
(voor de -over-volledigheid, manouvreer even met je joystick en druk op de sterretjes in de deze volgorde: >*<<*<* )
Mijn ma heeft me gebeld en onze toestellen zijn omgeruild
Hoop dat deze het goed doen, maar dat lijkt me wel. Ik zal zo ook nog wel ff kijken wat voor type firmware er bij mij in zit.
das gewoon versie R5C001. die dateert van ergens eind 2002... dan is het geen nieuw toestel meer, want daar zit al R7A op... die R5C versie is ook geraporteerd met fouten, dus ik denk dat ze iets anders gedaan hebben. Iig geen software die anders is.Coenen schreef op 25 april 2003 @ 08:22:
Software versie:
R5C001
prgCXC125323
R5C001
prgCXC125326_TAE
LCD SW Versions
Aanpassing MS
CDA102096/1 R4A
Aanpassing TAE
CDA102096/1 R4A
Verwijderd
hey wth nog geen belletje gekregen van t-mobile! FF een hartig woordje met t-mobile spreken... of nog ff wachten? 500 doe je niet ff in 2 dagen denk ik
jpvk007: ik heb hier exact zelfde info staan... dus ik vraag me echt af wat het verschil is tussen de telefoons
Mijn broer is vandaag door t-mobile gebeld met de mededeling dat de problemen opgelost zouden moeten zijn. En dat klopt de t68i werkt weer prima. Ook mijn t68i is vandaag weer terug gekomen van 3de renovatie beurt en ook die werkt weer. Dus ze hebben blijkbaar het probleem gevonden.
Verwijderd
Zou het ook zo kunnen zijn dat als je ooit een T-mobile kaart in je T68i heb gehad dat dan je hele telefoon zodanig is aangepast dat het probleem ook bij een provider als Orange voorkomt? Ik heb hetzelfe probleem als T-mobile users en ooit een SIM van hun T-mobile erin gehad.
Software update naar R7... heeft niet geholpen en nu word ie ´gerepareerd´
Software update naar R7... heeft niet geholpen en nu word ie ´gerepareerd´
oscar: ik concludeer dat ze je gewoon een nieuw toestel hebben gegeven en als het aan het toestel ligt, daar iets mee gedaan moeten hebben als ze nu zeggen dat deze het wel doet. want dit is gewoon de normale r5c001 voor de nederlandse markt... die zijn ook geraporteerd met fouten (had ik zelf ook last van dmv 3x piepen).
maar sinds gister heb ik eigenlijk ook geen echte problemen meer met het netwerk... raar, paar dagen geleden was het echt hopeloos! zal waarschijnlijk toch aan t-mobile liggen.
edit: ik zie net dat jij ook geen vernieuwde heb... ik quotte alleen maar de reactie van coenen....
edit2: het is nog niet opgelost, krijg weer steeds 3 piepjes... en nu zelfs weer geen toegang op netwerk
maar sinds gister heb ik eigenlijk ook geen echte problemen meer met het netwerk... raar, paar dagen geleden was het echt hopeloos! zal waarschijnlijk toch aan t-mobile liggen.
edit: ik zie net dat jij ook geen vernieuwde heb... ik quotte alleen maar de reactie van coenen....
edit2: het is nog niet opgelost, krijg weer steeds 3 piepjes... en nu zelfs weer geen toegang op netwerk
[ Voor 20% gewijzigd door jpvk007 op 26-04-2003 13:35 ]
Ik snap eigenlijk niet waarom mijn nieuwe telefoon het nu nog steeds doet, ik ben overigens wel blij.
De SW is hetzelfde, zou het dan toch iets hardware matigs zijn geweest??
BV een antenne die niet meer goed vast zat, zoiets was hier al eerder gemeld.
Dit zou bv ook een beetje kunnen verklaren dat je van vol bereik naar niks kon gaan.
De SW is hetzelfde, zou het dan toch iets hardware matigs zijn geweest??
BV een antenne die niet meer goed vast zat, zoiets was hier al eerder gemeld.
Dit zou bv ook een beetje kunnen verklaren dat je van vol bereik naar niks kon gaan.
maar waarom zou het dan INEENS bij heel veel mensen tegelijk zijn... toestellen van 1 jaar oud, maar ook van 2 maanden... raar... denk echt dat het iets moet zijn bij t-mobile
Verwijderd
tja mijn toestel komt van oorsprong weg bij t-mobile, maar ik gebruik hem nu (2 a 3 maanden) met kpn.... en die van mij ligt hier nu ook al 2 weken werkloos...
heb hem btw ff opengehad en kon weinig ontdekken, maar heb mooi ff de lading stof er achter weg gehaald.
heb hem btw ff opengehad en kon weinig ontdekken, maar heb mooi ff de lading stof er achter weg gehaald.
Verwijderd
Sinds ik vorige week vrijdag mijn telefoon heb laten repareren bij het Service Centre in Assen heb ik geen problemen meer gehad. Daarvoor kon ik helemaal niet meer bellen of wappen en nu kan ik alles weer. Ze hebben er toen een nieuwe antenne opgezet.
Bij mij is de T68i icm Orange dus helemaal perfect, en ik vertrek vannacht naar Portugal dus ga ik er vanuit dat ik daar ook volop bereik heb zonder problemen.
Bij mij is de T68i icm Orange dus helemaal perfect, en ik vertrek vannacht naar Portugal dus ga ik er vanuit dat ik daar ook volop bereik heb zonder problemen.
Verwijderd
zijn er nog andere mensen gebeld voor een omruiling? Ik heb nog steeds het probleem.. 
kan je gewoon naar een SE service point gaan daarvoor? Of is het een exclusief aantal winkels?Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 21:10:
Sinds ik vorige week vrijdag mijn telefoon heb laten repareren bij het Service Centre in Assen heb ik geen problemen meer gehad. Daarvoor kon ik helemaal niet meer bellen of wappen en nu kan ik alles weer. Ze hebben er toen een nieuwe antenne opgezet.
Verwijderd
Ik heb vanaf vorige week dinsdag in een keer geen problemen meer, dus er is wel iets veranderd.
Ik had met mn xenium dit weekend ook geen problemen meer! Zaterdag deed hij het opeens perfect, ik heb meteen als een gek belminuten op lopen maken! Hoe het nu is weet ik niet, ik heb m aan mn zusje gegeven en bij haar doetie het perfect (ze heeft een vodafone prepaid simkaart) maar zoals gezegt deed ie het met haar simkaart altijd al prima.
Ik krijg mn T68i een dezer dagen, ik ben benieuwd !!!!
Ik krijg mn T68i een dezer dagen, ik ben benieuwd !!!!
Nou deed mijn t68i het in den beginne wel (die verleng-je-abo-en-krijg-een-t68i-actie), nu is er geen land mee te bezeilen
Ik ben de regelmatig onbereikbaar, telefoon gewoon volledig bereik maar niemand kan mij bereiken. Idem met het ontvangen van SMSjes, die komen dan in "batches" binnen van uren geleden.
Zelf bellen of SMSen gaat ook de helft van de tijd niet
En ik ben nog niet gebeld door t-mobile met de vraag of ik mijn toestel om kom ruilen...
Ik ben de regelmatig onbereikbaar, telefoon gewoon volledig bereik maar niemand kan mij bereiken. Idem met het ontvangen van SMSjes, die komen dan in "batches" binnen van uren geleden.
Zelf bellen of SMSen gaat ook de helft van de tijd niet
En ik ben nog niet gebeld door t-mobile met de vraag of ik mijn toestel om kom ruilen...
Only dead fish go with the flow
ik heb net m'n t68i terug gehad van de Phoneshop in Den Haag, dit maal is er erg veel vervangen, ontvangst unit, microfoon etc. Nieuwe werkbon gehad met een jaar garantie op de vervangen onderdelen. Hij doet het nu vooralsnog erg goed. Misschien doe ik er goed aan om het te verkopen...alleen het is zo zonde, hij heeft veel in z'n mars, alleen jammer dat ie zo slecht doet nu opeens.
Even een kleine update: bij mij werkt het nu nog steeds goed na die omruil aktie.
Ik ben echt blij, eindelijk weer zekerheid dat ik bereikbaar ben en lang kan bellen.
Ik ben echt blij, eindelijk weer zekerheid dat ik bereikbaar ben en lang kan bellen.
Verwijderd
Hoeveel dagen bel je nu al zonder problemen dan? Bij mijn phone deed ie het wel 4 weken voordat er zich een probleem voordeed...Coenen schreef op 01 May 2003 @ 17:57:
Even een kleine update: bij mij werkt het nu nog steeds goed na die omruil aktie.
Ik heb godnondeju nog steeds geen telefoontje gehad van T-Mobile.... kut zooi!!!!
Sinds vrijdag 25 April, dus een dag of 10.Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 12:49:
[...]
Hoeveel dagen bel je nu al zonder problemen dan? Bij mijn phone deed ie het wel 4 weken voordat er zich een probleem voordeed...
Verwijderd
Hmmz.. hopelijk doet de mijne het ook weer normaal als ik hem weerkrijg van reparatie.
Ik las net in de krant dat Sony Ericsson de 5e plaats mbt marktaandeel wereldwijd heeft verloren aan LG...
goh hoe zou dat toch komen

Wie staan er op plaats 1 t/4?
Nokia, Siemens, Motorola, .....................
Nokia, Siemens, Motorola, .....................
Verwijderd
Mijn telefoon heeft ook in het buitenland geen problemen gegeven en werkt eigenlijk nog steeds goed. Alleen heb ik nu weer een ander probleem met mijn telefoon en dat is dat de YES toets niet meer werkt, en dat is plotseling gekomen.
Dus nu moet ik mijn telefoon direct alweer laten repareren en dat is al zo'n gedoe.
Dus nu moet ik mijn telefoon direct alweer laten repareren en dat is al zo'n gedoe.
Mijn toestel wordt morgen omgeruild maar ik moet hem zonder accu of alder meegeven.
Ik krijg er ook een terug zonder lader of accu dus ik ben benieuwd of ik een nieuwe krijg van T-mobile.
Ik ga dat even goed met
bestuderen.
Ik krijg er ook een terug zonder lader of accu dus ik ben benieuwd of ik een nieuwe krijg van T-mobile.
Ik ga dat even goed met
Oke werd afgelopen maandag gebeld en vandaag (woensdag) om 10:15 kwam de koerier mijn toestel ruilen.Escrimador schreef op 01 May 2003 @ 00:11:
Toen was ik nog blij
Toen ik hem aanzette niet (koerier inmiddels verdwenen)... T R A A A A A A A G

Niet normaal meer, echt veel erger dan de vorige. Lijkt soms net of hij vastloopt.

Vorige softwareversie was R5C001 (blablabla), nu:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| R6A012 prgCXC125323 R6A012 prgCXC125326_TAE LCD SW Versions Test: 200109110 Current: 200109110 Aanpassing MS CDA 102096/1 R4A Aanpassing TAE CDA 102096/1 R4A |
Was ik maar gewoon bij Nokia gebleven...
edit:
Oke telefoon opnieuw aangezet en hij reageert een stuk beter. Had iedereen dat, bij de eerste keer aanzetten 20 seconden wachten voor hij opgestart was en de menu's daarna verschrikkelijk traag? Is het mogelijk dat er toch iets met de SIM gedaan wordt de eerste keer?
Oke telefoon opnieuw aangezet en hij reageert een stuk beter. Had iedereen dat, bij de eerste keer aanzetten 20 seconden wachten voor hij opgestart was en de menu's daarna verschrikkelijk traag? Is het mogelijk dat er toch iets met de SIM gedaan wordt de eerste keer?
[ Voor 16% gewijzigd door Escrimador op 07-05-2003 10:46 . Reden: toevoeging ]
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
Sinds Dutchtone Orange is geworden had ik ook nog maar 1 uur per dag ontvangst met m'n T68i. Heb net m'n telefoon terug (2 week gewacht) van reparatie, weet niet precies wat er mee is gebeurd maar hij lijkt het weer goed te doen. Een softwareupdate heeft niet geholpen..
heb het al sinds vorige week terug en hij doet het goed icm T-mobile. Had een keer dat ik een tuut-tuut-tuut kreeg....ik vreesde weer het ergste, maar na het nog een keer te proberen kwam ik toch door.
Verwijderd
ik had hetzelfde en dit is de oplossing:Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 10:49:
Sinds Dutchtone Orange is geworden had ik ook nog maar 1 uur per dag ontvangst met m'n T68i. Heb net m'n telefoon terug (2 week gewacht) van reparatie, weet niet precies wat er mee is gebeurd maar hij lijkt het weer goed te doen. Een softwareupdate heeft niet geholpen..
ik pak ff de FACTUUR erbij:
Gebruikte materialen:
Antenna, Flex
Onderdeel vervangen
///
Het lijkt er dus op dat ze alleen maar de antenne hebben vervangen, de nieuwste software had ik al en dat heeft het probleem niet opgelost..
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 12:48 ]
Joepie me telefoon is omgeruild.
En hij doet het meteen geweldig
Ze zouden tussen 9 en 17:00 komen. Alsof je de hele dag de tijd hebt.
Gelukkig toch maar een dagje van school thuis gebleven.
Geweldig.
En hij doet het meteen geweldig
Geweldig.
Verwijderd
het toestel is door t-mobile omgeruild dus? Jij had je t68 dus bij t-mobile gekocht? Want ik heb em namelijk van phone house.. dan kan ik em zeker niet omruilen.leonbong schreef op 07 May 2003 @ 13:30:
Joepie me telefoon is omgeruild.
En hij doet het meteen geweldig![]()
Geweldig.
Bel ff met T-Mobile klantenservice. Als jij je GSM hebt gekregen bij afsluiten Tmobile abo, dan ruilt T-Mobile hem om. Anders moet je naar je dealer gaan en dan bieden zij hem aan voor garantie bij SE.Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 15:14:
[...]
het toestel is door t-mobile omgeruild dus? Jij had je t68 dus bij t-mobile gekocht? Want ik heb em namelijk van phone house.. dan kan ik em zeker niet omruilen.
SE handelt het dan verder af.
wordt helemaal ziek van die t68i... gister maar een uurtje bereik en tijdens mijn bereik alleen maar piepen en tijdens het ene gesprek valt het bereik weg... heb nu de simkaart in een oude c45
gestopt (beeldscherm werkt niet, maar belt wel
)
ff gebeld naar waar ie gekocht is of zei iets kunnen doen... hoop dat ze em kunnen laten maken/wisselen
edit:
k ga em ook maar opsturen (€7,25
)... ze hadden een fax gekregen waarop stond dat ze em konden maken dus ik hoop het...
ff gebeld naar waar ie gekocht is of zei iets kunnen doen... hoop dat ze em kunnen laten maken/wisselen
edit:
k ga em ook maar opsturen (€7,25
[ Voor 16% gewijzigd door jpvk007 op 07-05-2003 16:02 ]
ik heb mn nieuwe t68i net 2 dagen en hij doet t perfect. Ik heb m in duitsland gehaald voor 109
MN software versie: is R2E006. De winkel in Duitsland had de telefoons aangekocht via T-Mobile, maar er zit geen simlock op of iets dergelijks. Mn software versie zal dus wel goed zijn, ik kan ieder geval perfect bellen/smsen/gebeld worden.
HUUUUUUSSSSSSSSSSHHHfrankjanse schreef op 08 May 2003 @ 12:57:
ik heb mn nieuwe t68i net 2 dagen en hij doet t perfect. Ik heb m in duitsland gehaald voor 109MN software versie: is R2E006. De winkel in Duitsland had de telefoons aangekocht via T-Mobile, maar er zit geen simlock op of iets dergelijks. Mn software versie zal dus wel goed zijn, ik kan ieder geval perfect bellen/smsen/gebeld worden.
Mijn god, dit is een faktor 2 met OFffice-Centre, zij bieden hem aan voor 249 ex.................
Ik word gek!!! Gisteravond thuis weigerde m'n T68i weer.
Wat wel hielp is de adaptor erin pluggen.
Nu op m'n werk doet ie het wel, dus nu bellen naar T-Mobile is wat vroeg.
Dit lijkt wel op een incubatie tijd van een week of 3 - 4.
Het begon gister met het wegvallen tijdens een gesprek.
En toen ik later op de avond wou bellen ging dat niet meer.
Ik zit nu echt te balen, ik wil nu mobiel bereikbaar zijn.
[ Voor 71% gewijzigd door Coenen op 09-05-2003 08:14 . Reden: M'n T68i is stukkend ]
Even Bump, ik dacht dat editten hetzelfde effect zou hebben.
uhhm sorry hij was 209,-HUUUUUUSSSSSSSSSSHHH Een nieuwe T68i voor 109 pleuri??? Waar haal je dat? Ik woon ook aan grens met Duitsland, hier zit handel in.
mijn fout
Staat een ergens in dit topic, check even de eerste twee pagina's.
www.google.com; een aantal berichten teruglezen; www.esato.com??? kijk volgende keer even verder... ik lees liever nieuwe problemen/oplossingen dan telkens hetzelfdeVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 13:19:
Zeg hoe kun je zien wat voor een software versie er op je t68i zit?
maar, ik ben niet de beroerdste dus hierbij voor de laatste keer hoe het moet
>*<<*<*... ik hoop dat je het snapt, die > en < zijn joystickbewegingen
Je bent niet de enige... Mijn moeders T68i werkt nu perfect, maar mijn eigen toestel is weer ingeroosterd voor een omruilafspraakCoenen schreef op 08 May 2003 @ 15:12:
Mijn god, dit is een faktor 2 met OFffice-Centre, zij bieden hem aan voor 249 ex.................
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word gek!!! Gisteravond thuis weigerde m'n T68i weer.
![]()
![]()
![]()
Afgelopen mei-vakantie was ik in Winterberg in Duitsland en mijn ma had perfect bereik en ik mocht blij zijn als mijn toestel af en toe een netwerk vond.
Naja, komende maandag komen ze hem weer omruilen. Er zijn volgens mij toch ook goede toestellen in omloop, want die van mijn ma vertoont echt geen enkel probleem meer...
Nou ze hebben hem vanochtend omgeruild... eens kijken of het nu beter gaat