[BEN]Prijsverhoging MMS, abo opzeggen?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, als hij het goed vind ok :)
maar, waarom zouden ze geen uitzondering mogen maken?
wij hadden toch ook gelijk, maar toch zeiden ze van niet.
Klopt, dat slaat nergens op, is niet sociaal, maar ze doen het toch.
En het zou me niets verbazen als ze dat nu weer zeggen.
Ik wens je alle succes, maar bekijk het even vanuit het oogpunt hoe T-Mobile dit soort dingen afhandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, ze kunnen het proberen, maar dan gaat de advocaat er tegen aan natuurlijk, hebben ze geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

hmm.. ik zal ook maar eens mn 3e brief schrijven... ons eerst afpoeieren met een standaard brief..BLEH!!
haat T-MOben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59
Zit nu op m'n werk en zie net dat ik een SIM-error heb. Zullen we zometeen thuis even zien of ik een brief van T-Mobile heb ontvangen :). Ik had wel nummerbehoud aangevraagt (omzetting naar prepaid). Even kijken wat ze daar mee hebben gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wAizz schreef op 23 April 2003 @ 15:01:
Ik had wel nummerbehoud aangevraagt (omzetting naar prepaid). Even kijken wat ze daar mee hebben gedaan...
Ze 'kunnen' bij T-Mobile geen abonnementen naar prepaid omzetten... Je bent dus (als je nu bent afgesloten) je nummer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA! Mijn abo'tje ligt eruit! :*)

Ik heb in maart 2 opzegbrieven gestuurd die allebei werden afgewezen. Recentelijk een extra aangetekende brief gestuurd, maar dat is weggegooid geld gebleken.
Ik heb nog geen brief binnen waarin staat dat mijn verzoek gehonoreerd is, maar het lijkt me duidelijk dat TM alsnog eieren voor het geld kiest!
Het heeft veel te lang geduurd, maar het is de moeite waard geweest :7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43
ik ben ook afgesloten
heb slechts 2 brieven gestuurd en de laatste is alweer 2 weken geleden de deur uitgegaan
heb echter nog geen bevestiging binnen
morgen dus ff bellen en dan metee een nieuw abo afsluiten
hopelijk is nummerportatie wel mogelijk

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driewerf hoera voor de mensen met doorzettingsvermogen! Ik ben zo stom geweest om te denken dat ik machteloos stond. Als ik nou net als jullie nu had doorgezet was ik nu ook van mijn abonnement af. Maar ja, had is hebben te laat :)

Of is het nog niet te laat? Smoes verzinnen dat je 2 brieven hebt gestuurd (onaangetekend) en dat je geen respons hebt gekregen. Dan een nieuwe aangetekende brief versturen met als bijlagen die vorige 2 brieven. Zou dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Kun je altijd proberen he. Voor de aangetekende verzendkosten hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Nee dat is waar... I'll give it a try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 13:08:
:) Nee dat is waar... I'll give it a try
zal ik dan ook maar gaan versturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
oja nu gaan ze opeens wel accoord met opzegging
mmm dan maar een briefje posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik neem aan de ze bij T-mobile wel per persoon apart uitzoeken of ze je moeten afsluiten. Als je niet binnen een maand gereageerd heb mogen ze je weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 15:33
Flint123 schreef op 25 April 2003 @ 11:58:
Ik neem aan de ze bij T-mobile wel per persoon apart uitzoeken of ze je moeten afsluiten. Als je niet binnen een maand gereageerd heb mogen ze je weigeren.
ben ik niet met je eens aangezien ze eigenlijk netzoals vodafone dit gewoon in een krantadvertentie hadden moeten zetten en niet een lullig sms-je versturen en alle klachtbriefen die daarop volgen gelijk van tafel vegen :(
maar doordat bepaalde personen toch bleven doorzetten _/-\o_ en (dreigde) met acties hierop ging ben opeens wel accoord na 3 maanden :?
ik krijg dus de indruk dat ben heeft geleerd van de "fout"van vodafone en dit met nee-antwoord briefjes probeerde te voorkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjees lijurs aan de tel beweren ze dat mms een secundaire dienst is en dta hun er bijv 10 euro per mms voor kunnen vragen.
En over uitzonderingen wisten ze niks te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij hebben ze dus ook geweigerd, terwijl mijn brief dezelfde inhoud had als die van de mensen waarbij het wel gelukt is. Maar om het nu alsnog succesvol te laten aflopen wil ik die mensen die het gelukt is vriendelijk vragen of zij voor mij die brief waarin staat dat het contract ontbonden wordt kunnen scannen en het mobiele nummer kunnen plaatsen dat afgesloten is. Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand voor mijn vraag? :)
diegene maakt me heel erg blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand pfff reageer ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik wacht nog op een reactie van de GC... dus ik kan jullie (nog) niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben die mensen die zijm afgesloten dat ook schriftelijk van t-mobile ontvangen?
En kunnen jullie deze brief misschien inscannen en posten hier?
Zou een stuk helpen in de strijd tegen t-mobile namelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik heb een reactie van de GC gehad.
Ze hebben het in behandeling genomen en ik kan een schikking verwachten van TM.
Dus ik wacht in spanning af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik nu veel te laat ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

<edit> zag dat hier al een ander topic voor was </edit>

[ Voor 88% gewijzigd door @r!k op 21-05-2003 14:39 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tis rond :D
Ik word zo spoedig mogelijk afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens..even los van dit MMS gebeuren. Wie heeft de rekening van zijn abbonement van de laatste maand al bekeken? Onderaan staat afgedrukt dat binnenkort de SMS tarieven van 20 cent naar 22 cent per bericht gaan.
Blijven ze aan de gang of zo?
Ik heb vanmiddag gebeld naar klantenservice, maar die blijven volhouden dat in het contract staat dat T-Mobile de prijzen mag wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu alsnog naar de Geschillencommissie voor deze zaak én de SMS-prijsverhoging aangezien ze me over beide dingen niet wilden afsluiten. Nu wil ik vragen of één van jullie de brief van T-Mobile nog heeft die waarin stond dat ze je verzoek tot opzegging honoreerden. Dan kan ik dit ook tegen hun gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Ook ik heb interesse in zo'n brief! Kan iemand hem hier copy/pasten?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt flint!
maar ik zoek ook nog iemand wiens verzoek tot opzegging werd gehonoreerd na enkel schriftelijke correspondentie. Kan iemand mij hier blij mee maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Geen dank! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn laatste kick:
is er echt niemand die het zonder geschillencommissie gelukt is zijn abonnement op te zeggen en de brief voor mij kan scannen?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste