Nou, mijn brief was vandaag ook binnen hoor!
Ik 'had me niet eens de moeite hoeven doen om 'm te lezen, want 't was precies dezelfde als andere hier ook al hadden gekregen...
Dus... ik maar meteen weer ff bellen met de altijd zo vriendelijke klantenservice van T-mobile.
Dus wat vraag ik aan die dame:
Was het bij de klanten van BEN bekend dat het MMS tarief van wat op de prijslijst stond gold voor berichten
tot 30 kb?
Dan krijg je dus zo'n dom lul verhaal over dat dr 'n nieuwe dienst is blabla...
Dus ik weer alles gezegd...
Krijg ik als reactie dat ze het niet weet en dat ze het moet navragen.
Dan vraag ik me af wat er op dat moment gebeurd, maar volgens mij krijg de dame dan instructies hoe ze zich eruit kan lullen...
Weer 'n hele discussie met de dame gehad, en het kwam er uiteindelijk op neer dat het bij de klant
niet bekend was dat die 50 eurocent gold voor berichten tot 30 kb, maar dat T-mobile
wel het recht had om 'n nieuwe dienst toe te voegen, waardoor je dus automatisch te maken krijg met die 2 tarieven.
Het stond volgens haar allemaal in de algemene voorwaarden...
Weer 'n hele discussie met die dame... waarna ze ook nog begon te
klagen dat ik dr de woorden in de mond wilde leggen
Tja, ik wilde 't dr gewoon uit krijgen bij dr maar ze hield 't best goed vol
Daarna maakte ze ook nog de opmerking dat ze het betreurde dat ik niet blij was met de nieuwe dienst.... ik was de
enige
Arghhhhh, dus ik zeg zo van.... "ik ben zeker de eerste die is aan het klagen??? "
Ja zegt ze!
Uiteindelijk zijn we samen tot de conclusie gekomen dat er spraken was van 'n meningsverschil
Ik heb dr nog ff laten weten dat ik verdere stappen ging ondernemen en daar wenste ze me suc6 me. Nou meid, da's dan fijn. doeii.
Ik had sterk het vermoeden dat 't precies dezelde was die ik 2 dagen geleden ook al aan de telefoon had
Uhmm, geschillencommisie lijkt me dus de enige oplossing, want met T-mobile schiet 't verder niet op.