[BEN]Prijsverhoging MMS, abo opzeggen?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.360 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 19:17:
[...]

Beetje een klets van jou he ;)
Je staat toch in je recht anders moet je niet in dit topic meedoen he |:(
Vindt het wel een goed idee als je toch die 35 euro terug krijgt :)
Het is zeker geen klets. Ik doe trouwens niet "zomaar" mee aan dit topic, ik heb het topic gestart ;)

Maar je krijgt de 35 euro alleen als je gelijk krijgt, en gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.

Het is dus geen kletspraat van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Mex schreef op 13 maart 2003 @ 11:16:
[...]

Dat adres is al tijden bekend, de rest van je info is nergens op gebaseerd.
huhu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja, heel koel, jij hebt je bijdrage ook weer geleverd in dit topic :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey maar Ben zit nu allemaal moeilijk te doen en na 1 april kan je hem zeker helemaal NIET meer opzegge :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kevin, robbinh: voor beide geld "reageer dan niet". Dit soort reacties zijn zwáár ongewenst, volgende keer levert een dergelijke reactie een officiële waarschuwing op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd gharay brieven schrijven houdt straks op, want de geschillencommissie wil dat je binnen 30 dagen na het schrijven van TM bij hun aanklopt, anders kun je het daar shaken. Kort geding kan natuurlijk altijd nog, maar je kan beter voor die tijd bij de geschillencommissie langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dep volgens mij is dat niet waar hoor, want jij hebt binnen dertig dagen naar T-mobile geschreven om het op te zeggen. Dat is het belangrijkste, dat T-mobile het afkeurd is niet onze fout.
Maargoed, hoe sneller alles gaat hoe beter, want ondertrussen loopt je abbonnement gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Negotiator schreef op 14 March 2003 @ 16:37:
kevin, robbinh: voor beide geld "reageer dan niet". Dit soort reacties zijn zwáár ongewenst, volgende keer levert een dergelijke reactie een officiële waarschuwing op :/
Ik weet het maar al te goed, ook deze reply hoort hier niet thuis, maar doe het toch. Ik post een adres van Tmobile omdat ik toevallig zon abbo moest opzeggen, komt er een of andere Meneer Mex die zegt
Mex schreef op 13 March 2003 @ 11:16:
[...]
Dat adres is al tijden bekend, de rest van je info is nergens op gebaseerd.
Lekker belangrijk :X Mister Mex, reageer dan niet! :Z Ja jij ook robbieh :P

GoT is niet meer wat het vroeger was...zucht.

[ Voor 3% gewijzigd door kevin op 14-03-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de klacht niet opgelost, dan moet u het geschil aan de Commissie voorleggen binnen 30 dagen na ontvangst van de schriftelijke reactie van het telecombedrijf, dan wel binnen 30 dagen na het verstrijken van de datum waarop het telecombedrijf aangegeven heeft te zullen reageren.

Als u de genoemde termijn(en) heeft overschreden, kan de Commissie - wanneer de ondernemer daarom verzoekt - besluiten geen inhoudelijke uitspraak over uw klacht te doen. De Commissie zal op dat verzoek niet ingaan, als zij van mening is dat het niet naleven van de termijn(en) u niet te verwijten is.
Dit is wat er op de site van de G.C. staat Raymundo, dus je moet zeker wel binnen 30 dagen na je eerste reactie van TM naar hun toe. Anders zegt TM gewoon: wij willen dat er geen inhoudelijke uitspraak wordt gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
tsssss krijg ik v/d week een brief van joop.. zegt ie dat het niet doorgaat blablabla... dus geen abonnement opzeggen.. joop , ik vind je een EIKEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Nou, mijn brief was vandaag ook binnen hoor!
Ik 'had me niet eens de moeite hoeven doen om 'm te lezen, want 't was precies dezelfde als andere hier ook al hadden gekregen...

Dus... ik maar meteen weer ff bellen met de altijd zo vriendelijke klantenservice van T-mobile.

Dus wat vraag ik aan die dame:

Was het bij de klanten van BEN bekend dat het MMS tarief van wat op de prijslijst stond gold voor berichten tot 30 kb?
Dan krijg je dus zo'n dom lul verhaal over dat dr 'n nieuwe dienst is blabla...

Dus ik weer alles gezegd...
Krijg ik als reactie dat ze het niet weet en dat ze het moet navragen.
Dan vraag ik me af wat er op dat moment gebeurd, maar volgens mij krijg de dame dan instructies hoe ze zich eruit kan lullen...

Weer 'n hele discussie met de dame gehad, en het kwam er uiteindelijk op neer dat het bij de klant niet bekend was dat die 50 eurocent gold voor berichten tot 30 kb, maar dat T-mobile wel het recht had om 'n nieuwe dienst toe te voegen, waardoor je dus automatisch te maken krijg met die 2 tarieven.
Het stond volgens haar allemaal in de algemene voorwaarden... |:(

Weer 'n hele discussie met die dame... waarna ze ook nog begon te klagen dat ik dr de woorden in de mond wilde leggen :P
Tja, ik wilde 't dr gewoon uit krijgen bij dr maar ze hield 't best goed vol 8)
Daarna maakte ze ook nog de opmerking dat ze het betreurde dat ik niet blij was met de nieuwe dienst.... ik was de enige :X
Arghhhhh, dus ik zeg zo van.... "ik ben zeker de eerste die is aan het klagen??? "
Ja zegt ze! |:(

Uiteindelijk zijn we samen tot de conclusie gekomen dat er spraken was van 'n meningsverschil :+

Ik heb dr nog ff laten weten dat ik verdere stappen ging ondernemen en daar wenste ze me suc6 me. Nou meid, da's dan fijn. doeii.

Ik had sterk het vermoeden dat 't precies dezelde was die ik 2 dagen geleden ook al aan de telefoon had ;)

Uhmm, geschillencommisie lijkt me dus de enige oplossing, want met T-mobile schiet 't verder niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Mooi :) Gaan we voor de geschillencommisie :) Ik ben niet beroerd € 35 daarin te inversteren, ookal mocht het niet lukken.

Ik heb dus vandaag ook de Joop-brief © (ze willen echt van Ben © af ;)) gekregen, maar denk inderdaad niet dat het zin heeft nóg een brief te sturen, maar gewoon maar direct even te informeren bij de Onbudsman of toch bij die geschillencomissie.

[ Voor 2% gewijzigd door DRvDijk op 15-03-2003 01:56 . Reden: € 35 dus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint 123 hou je ons op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:46
IK doe ook mee, wacht nog op antwoord op me brief... maar mocht net negatief zijn, kom maar op met die commissie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dep, you are damn right!
Das wel zuur zeg, anders was het een stuk makkelijker. Dan kon er eerst iemand voor proefkonijn spelen. Nou lopen er veel meer mensen risico met die 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Raymundo dat is zker naar, maar op zich ook wel eerlijk dat de rest niet kan meeliften met 1 iemand die wel het risico durft te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:46
Ik ga ook maar eens richting de GC, want ja, wat is nou 35 euro? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Toch maandag éérst maar eens met de onbudsman bellen ofzo, vragen of het uberhaupt wel gerechtvaardigd is. Of MMS geen aanvullende dienst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
elviver schreef op 15 maart 2003 @ 14:55:
Toch maandag éérst maar eens met de onbudsman bellen ofzo, vragen of het uberhaupt wel gerechtvaardigd is. Of MMS geen aanvullende dienst is.
nou ik kan je al vertellen dat alles wat zij doen en wat jij daar tegen kan doen, moet in de algemene voorwaarden staan. Dus misschien mpoet je die eerst er even op naslaan. Ik ben dit zelf ook van plan. Niet om je een hak te zetten, maar al het dus zo werkt dan zou het haast wel moeten dat het rechtsgeldig is wat zij doen, maar je weet het natuurlijk maar nooit.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
ook ik volg dit topic een beetje, en heb zelf ook een brief gestuurd om op te zeggen.. Voor de mensen die echt denken en zeggen dat ze erg sterk staan: stuur een aangetekende brief met al je argumenten, zeg dat je dus niet akkoord gaat met de regeling, en dat je daarom je machtiging intrekt (en doe dat ook)..
Dan gewoon een ander abonnement nemen, en verder zien wat er gebeurt. Op die manier ben je hun voor.

MAAR: ik zelf doe dit niet, aangezien je wel eens heel wat gezeik kan krijgen. Misschien win je wel, maar het zal zo ontzettend veeeel tijd kosten + het is vrij lastig als je in eerste instantie als wanbetaler bekend gaat staan bij kredietwaardigheidsbureau's.

Verder denk ik zelf eerlijk gezegd niet dat een programma als Tros Radar hier aandacht aan zal besteden, want zeg nou zelf, de meesten hier doen het niet omdat we het zo vervelend vinden dat een mms duurder is geworden, maar omdat we gewoon lekker het geld willen houden.. Dat snapt een serieus TV programma ook wel, en daarom zullen ze hun tijd liever steken in serieuze zaken, waar mensen ECHT de dupe worden van iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op 16 maart 2003 @ 12:32:
ook ik volg dit topic een beetje, en heb zelf ook een brief gestuurd om op te zeggen.. Voor de mensen die echt denken en zeggen dat ze erg sterk staan: stuur een aangetekende brief met al je argumenten, zeg dat je dus niet akkoord gaat met de regeling, en dat je daarom je machtiging intrekt (en doe dat ook)..
Dan gewoon een ander abonnement nemen, en verder zien wat er gebeurt. Op die manier ben je hun voor.

MAAR: ik zelf doe dit niet, aangezien je wel eens heel wat gezeik kan krijgen. Misschien win je wel, maar het zal zo ontzettend veeeel tijd kosten + het is vrij lastig als je in eerste instantie als wanbetaler bekend gaat staan bij kredietwaardigheidsbureau's.

Verder denk ik zelf eerlijk gezegd niet dat een programma als Tros Radar hier aandacht aan zal besteden, want zeg nou zelf, de meesten hier doen het niet omdat we het zo vervelend vinden dat een mms duurder is geworden, maar omdat we gewoon lekker het geld willen houden.. Dat snapt een serieus TV programma ook wel, en daarom zullen ze hun tijd liever steken in serieuze zaken, waar mensen ECHT de dupe worden van iets..
Je hebt op een paar punten gelijk, behalve dat mensen het niet doen vanwege mms. Ikzelf heb echt T-Mobile genomen vanwege mms, daarbij zit ik met kpn voor het bellen. Nu gaat de prijs van 0,50 eurocent naar 1 euro, laten we eerlijk wezen, dat is een gigantische stijging. Daar heb ik gewoon geen zin in, hierdoor zouden mijn rekeningen verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
zeker, ik zei ook "de meesten".. als je d'r veel stuurt, scheelt t zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02
goed, onze goede vriend Joop heeft mij ook een brief terug geschreven,
komt er opneer dat ze een nieuwe tweede type MMS ingevoerd hebben.
Yeah right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrNizeGuy schreef op 18 March 2003 @ 13:07:
goed, onze goede vriend Joop heeft mij ook een brief terug geschreven,
komt er opneer dat ze een nieuwe tweede type MMS ingevoerd hebben.
Yeah right..
tjah wat kunnen we er tegen doen :?
De tijd dringt is alweer de 18e ;( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een reactie gekregen. Ik heb een advocaat die voor mij een brief gaat sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik heb vandaag voor de 4de of 5de keer gebeld, en ze hebben mijn brief nogsteeds niet verwerkt! konden me niet helpen...het is ondertussen 20 dagen geleden! ga zo nog maar een sturen.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 15:38:
[...]

tjah wat kunnen we er tegen doen :?
nog een brief schrijven :)
Naar aanleiding van uw brief wil ik hier op reageren.

U zegt daarin dat het u alleen een nieuw type MMS is bijgekomen.
Dit is echter niet waar. U heeft mij een prijslijst toegezonden op 25 februari waarin staat dat alle MMSjes slechts € 0,50 kosten. Er is daar geen enkele wijzen uit op te maken dat het alleen MMSjes betreft die tussen de 0 – 30KB groot zijn.

Tevens zegt u, dat het mogelijk is met dit “zogenaamd” tweede type MMS mogelijk is om meer foto’s en tekst te versturen. Nu is het zo met mijn toestel (Siemens S55) dat als ik een simpele foto maak het al groter dan 30KB is.

Ik heb speciaal voor Ben/T-mobile gekozen omdat het MMSen zo aantrekkelijk is.
Een verhoging van € 0,50 vind ik nogal een aardig pittige verhoging.
en ze presteren het zelfs om mijn naam en adres verkeerd te schrijven, terwijl dat toch duidelijk boven mijn brief stond :/

[ Voor 9% gewijzigd door DrNizeGuy op 18-03-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22

Hallo zeg...ga deze discussie dan niet doorzetten |:(

Kost je weer een leuke note. Dus bij herhaling van iets als dit wordt het een OW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isontoday,
kun je alsjeblieft die brief online zetten.
Ik hoop echt dat je dat doet, bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, als je die brief als hij af is online wilt plaatsen zouden wij dat allen erg waarderen :) Eens kijken of we geen steekjes laten vallen en dingetjes vergeten...

Overigens concludeer ik hieruit dat de advocaat er van uit gaat dat wij als klant in ons recht staan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:46
Kreeg vandaag ook reactie op me gestuurde brief.. ja ja... z'n standaard brief... ja ja en niet 1 x , maar gvd 3 keer dezelfde brief... tis toch niet te geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ik heb maar 1 brief gehad, terwijl ik in mijn brief twee abo's op wou zeggen :p Mag ik dan een naar keuze opzeggen >:)

Ik vrees met grote vrezen.. Ach, het zou alleen mooi meegenomen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
jah.. ik heb m ook vandaag gekregen..
zoals ik al zei.. we kunnen het misschien wel winnen, maar het zal veel tijd/moeite kosten, heb ik nu niet zoveel tijd voor en zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bewijs is binnen, foto's van een toestel met een bericht groter dan 30 kb:
http://www.webscripting.nl/mms1.jpg
http://www.webscripting.nl/mms2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me toch af wat we aan zo'n foto hebben, er staat niet bij dat ie via ben is verstuurd.
maarja het zal wel geen kwaad kunnen.
wel lachen als ze daar allemaal dezelfde foto krijgen van die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat niet bij of ie via Ben verstuurd is????
Kijk eens naar het nummer!!! : 31624 en 31614
Niet via Ben? Het zou idd geporteerd kunnen zijn maar dan controleren ze of de zender klant is van T-Mobile en dan weten ze ook gelijk dat het echt via Ben ging.

En wat boeit het van dezelfde foto? Bewijs is bewijs, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:41
ik heb 4 mailtjes in me hotmail mailbox staan gekregen van een ben-abo
31641779343@benmms.n... (geen) 1 nov 57k
31641779343@benmms.n... (geen) 1 nov 42k
31641779343@benmms.n... (geen) 1 nov 48k
31641779343@benmms.n... (geen) 1 nov 45k

dus dat zegt genoeg

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je daar een screenshot van maken? dat is ook wel mooi namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar we moeten opschieten met goede nieuws want de dagen gaan voorbij....
1 ding is zeker T-Mobile laat je niet gemakkelijk gaan,ze zijn niet klantvriendelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz....tziet er zkr leuk uit driek maar ik denk niet dat het heel overtuigend overkomt :)
heb je ook de mail headers enzo nodig en ik weet niet of je dat kan opvragen bij hotmail
ik gebruik gewoon de foto's van die telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
oke
in mijn outlook heb ik ook een filmpje staan van 77 kb
die ik van mijn eigen 7650 naar me email heb gestuurd
gestuurd op 12 februari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

hmm, ik heb sinds 18 januari dit jaar een ben extra abo (nu t-mobile 300) en vind het eigenlijk een absurde verhoging dus ga ook maar eens een brief sturen met wat argumenten

Net de brief geschreven waarin ik duidelijk aangeef dat een simpel mmsje al minimaal 30 kb is en dat de verdubbeling van het tarief daarom absoluut niet terecht is. Lijkt mij dat dit toch een behoorlijk goed argument is

[ Voor 40% gewijzigd door @r!k op 19-03-2003 20:04 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, houden we dit topic in leven?

Lees dit maar:Heb net klanten....... van TM gebelt.

Die gast legde iets uit dat in de brief stond, hij zei dat ik niet KOSTELOOS kon afkopen. AFKOPEN???
Ik sprak hem daar op aan (kosteloos afkopen), hij hoorde het zelf niet eens, volgens mij.

Nou krijg ik nog een brief opgestuurd, maar wat daar in staat wilde hij niet zeggen.
Ik denk dat het misschien een zelfde brief is, omdat ik ook twee brieven heb verstuurt 1 op 6-3 en 1 op 8-3.
Ik had ook nog een hele discusie met hem over het MMS-en, maar daar zijn ze inmiddels in getraint.

Het bellen voor meer uitleg helpt dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had het smsje nog eens gelezen, er staat LETTERLIJK nieuwe prijzen.Wat waren de OUDE prijzen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat van die "nieuwe prijzen" heb ik ook in mijn brief gezegd met vermelding van het smsje. Maar ze zijn niet echt onder de indruk van alle brieven en dus onze argumenten, hun nieuwe tactiek lijkt nu te bestaan uit afkoop-brieven opsturen.

Ze zijn op het moment duidelijk hard to get aan het spelen, dus dan blijft ons slechts een gang naar de GC over.

Zijn er al mensen naar de Geschillen Commissie gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar pagina's terug waren er best veel mensen die er wel 35 euro voor over hadden, ik ben benieuwd wie er ook al daadwerkelijk actie heeft ondernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Wat je kan proberen en wat ik je aanraad: Loop eens langs bij een rechtsbijstand winkel en leg daar de zaak eens voor. Zij kunnen je vertellen en helpen met je recht te krijgen en of het inderdaad uberhaubt mogelijk is om op te zeggen. Ik zou niet blind in een geschillencommisie avontuur stappen, maar ja dat ben ik!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vermoeden dat het niks meer uithaalt niemand post hier meer en nog max. een week te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan niemand die naar die geschillencommisie is gegaan??
Ikzelf heb nog niet eens antwoord gehad op mijn brief.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
er zijn vast al mensen die zo'n brief gestuurd hebben, staat er ook ergens zo'n brief on-line, ook ff sturen, proberen altijd waard, nog nooit gemmst maar dat maakt niet uit toch?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
net een reacrtie gekregen op mijn tweede brief:

het kan wel opgezged worden, maar dan moet ik wel ff de overgebleven belminuten betalen, wat op een totaal komt van €300 ex btw!
schiet ik nix mee op.

Dus gebeld met de klantenservice, en dat mens zegt dat ik dus niet kan opzeggen, omdat er in de AV staat det ze tarieven zomaar mogen verhogen. en daar heb ik voor getekend.

dus, wat nu?
kan t dan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 50 cent/mms trouwens sowieso achterlijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Vond ik eigenlijk ook... en om dan ook nog 2 tarieven in te gaan voeren. ;(

Maarja, 22 eurocent voor 160 lettertjes is ook idioot duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
DrNizeGuy schreef op 27 maart 2003 @ 13:28:
net een reacrtie gekregen op mijn tweede brief:

het kan wel opgezged worden, maar dan moet ik wel ff de overgebleven belminuten betalen, wat op een totaal komt van €300 ex btw!
schiet ik nix mee op.

Dus gebeld met de klantenservice, en dat mens zegt dat ik dus niet kan opzeggen, omdat er in de AV staat det ze tarieven zomaar mogen verhogen. en daar heb ik voor getekend.

dus, wat nu?
kan t dan toch niet?
dus ze geven nu toe dat het een prijsverhoging is ipv een aanvullende dienst
daar moet toch iets mee te doen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Driek schreef op 27 March 2003 @ 17:06:
[...]

dus ze geven nu toe dat het een prijsverhoging is ipv een aanvullende dienst
daar moet toch iets mee te doen zijn
uuh nee dat heb ik ze niet horen zeggen, maar zoals in het SMSje stond is het dus wel een nieuw tarief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo dames en heren???

Wie heeft dat sms'je nog van t-mobile?
Je weet wel het berichtje van 28-2-03 , waarin stond dat de prijzen wijzigen en van af 1 maart 2003 en mms tot een bestandgrote van 30kb € .50 kost en groter dan 30kb € 1.00 kost.

Ik heb hem niet meer , want heb mijn 7650 weg gebracht voor een update, en ben het vergeten te save'n

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat smsje nog, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je er een foto van maken of een screenshot en doormailen naar mij, of hier plaatsen?

Ik heb het nodig om het tegenbewijs te leveren aan G.C. met de reactiebrief van TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, is hier nog iemand die reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het smsje nog wel.....
maar geen digitale camera!
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Ik heb een mijn zeer uitgebreide brief weer "het standaard antwoord" gekregen. Ik weet nu zeker dat ze je wegcijferen, ook al hebben we misschien niet gelijk. Mijn envelop naar de geschillencommissie ligt al in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vlieger gaat voor mij zeker niet op aangezien ik mijn abo pas 20/3/03 heb afgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke is er iemand die het sms'je heeft en ook een digicam?

Mail me ff, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
http://www.pbase.com/flint/t-mobile

Thumbnail werkt alleen niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, dit is beter dan niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd :+ , maar pfff echt jammer dak me abbo niet kan opzeggen :( :r

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Daar komt bij:

Ik heb toentertijd mijn Vodafone opgezegd en nu heb ik het idee dat ik om die reden ben afgewezen... Ik ga het natuurlijk nog verder uitzoeken, ik heb al een brief met de vraag om verduidelijking verstuurd.
Dus ik houd jullie op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is het hier opeens zo stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

ik heb op mijn tweede brief nu weeer een standaard brief terug gekregen. heb toen gebeld en gevraagd naar Joop everts(?) in iedergeval die minkukel die de standaard brief heeft ondertekend, maar ze konden mij niet met meneer door verbinden. op de vraag waarom niet kreeg ik als antwoord dat ze dat neit doen. toen merkte ik op dat het helpdesk personeel zich altijd voorsteld, dit tevens zodat je weer met dezelfde persoon kunt spreken bij het herhaald optreden van hetzelfde probleem, hier werd op ingestemt. maar met meneer kon ik niet spreken.
Toen heb ik de dame van de helpdesk gezegd, dat correspondentie niet mogelijk is met hun. op mijn brieven die ik met veel energie samenstel krijg ik een standaard brief. eerst een simpele daarna een waarin wordt gemeld dat de correspondentie in hun ogen is beeindigd. als ik iemand wils preken dan gaat dat niet. ze zei dat ze dat jammer vond maar niet kon oplossen...
even later was het gesprek ten einde....
weer een illusie armer!

.het valt mij trouwens op dat het oude BEN een beter bereik had dan T-mobile heeft. mijn vriendin constateerde al hetzelfde. zijn er meer mensen die dit opvalt??

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joop Evers is de directeur van de klantenservice... Die zal niet aan de telefoon komen denk ik. Je kan 'm wel mailen: joop.evers@t-mobile.nl })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat gaan we nu doen, briefjes verstuurd, wij hebben gelijk, krijgen geen gelijk en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 12:32:
Maar wat gaan we nu doen, briefjes verstuurd, wij hebben gelijk, krijgen geen gelijk en nu?
Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat iedereen er zo over denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik vraag me af hoeveel mensen volhouden.
Mijn stapel papier richting geschillencommisie is op de post gegaan.
Probleem is dat iedereen tegelijk naar de GC moet gaan, want je kunt niet wachten en kijken of iemand het wint. Je moet binnen 1 maand reageren en wie weet hoelang de GC erover doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 09 april 2003 @ 14:22:
Ik vraag me af hoeveel mensen volhouden.
Mijn stapel papier richting geschillencommisie is op de post gegaan.
Probleem is dat iedereen tegelijk naar de GC moet gaan, want je kunt niet wachten en kijken of iemand het wint. Je moet binnen 1 maand reageren en wie weet hoelang de GC erover doet.
al een reactie gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Jahoor, kreeg heel snel een reactie van de GC.
Ik heb vandaag 35 euro klachtengeld overgemaakt. Nu is het wachten op T-mobile of die eventueel met een schikking komen. Anders gaan we door tot 't einde :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint!!

Ben het helemaal met je eens. doorzetten, ik heb er goed vertouwen in.

Ze gaan ons denk ik eerst een aanbod doen, wat dat is ?

We wachten lekker af :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik denk dat ze gewoon zullen zeggen dat het abo met terugwerkende kracht wordt gestopt. Ik ga er namelijk vanuit dat ze wel weten dat ze waarschijnlijk verliezen. Dan heeft 't voor hun geen nut om door te gaan tot de zitting.

De reden dat ze het eerst ontkende is natuurlijk logisch. daarmee voorkom je dat veel mensen hun abo gaan opzeggen.
De periode van 1 maand is inmiddels verstreken, dus nu kunnen ze het zonder problemen toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Flint123 schreef op 18 April 2003 @ 13:00:
De periode van 1 maand is inmiddels verstreken, dus nu kunnen ze het zonder problemen toegeven.
Als zij het nu alsnog aan jullie toegeven dan sta ik net zo goed in mijn recht om mijn abbo op te zeggen.

Toen ik terug kwam van vakantie zag ik namelijk al antwoorden en ik dacht dus dat het niet mogelijk was om op te zeggen, volgens de reden die hun zeggen. Om die reden heb ik geen brief naar T-mobile gestuurd, mochten hun dat nu wel zeggen, dan is het heel simpel voor mij hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De post is net geweest.

Er zat een brief bij van T-Mobile.
Hier volgt ie:

Geachte heer ...,

Wij hebben uw brief van 13 maart 2003 ontvangen, waarin u schrijft dat u niet akoord gaat met het door ons gegeven antwoord. Wij betreuren het dat het antwoord niet naar uw tevredenheid is.

Bij wijze van hoge uitzondering honoreren wij uw verzoek en hebben daarom per dagtekening van deze brief uw abonnement beeindigd.

wij beschouwen hiermee de klachtenprocedure als beeindigd.

met vriendelijke groet,

Joop evers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Okay, hier komen ze ;)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pamas, ben jij ook naar de Geschillencommissie gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ik ben niet naar de GC gegaan.
op 13-03 mijn tweede opzegbrief gestuurd naar Joop Evers.
en vandaag kreeg ik die brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Ok, dan ga ik ook een brief schrijven.

Als 1 schaap over de dam is volgen er meer zullen we maar zeggen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf]:
ik denk dat je dan een beetje heel erg te laat bent :)
ik wens je veel succes, maar vrees dat je weinig kans maakt,
voor zover ik en de rest wel kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 21:34:
[Airwolf]:
ik denk dat je dan een beetje heel erg te laat bent :)
ik wens je veel succes, maar vrees dat je weinig kans maakt,
voor zover ik en de rest wel kans maken.
Dat is wel weer waar.
Maar ik ben eigenlijk wel tevreden over T-Mobile en heb al een leuk toestel en mms toch nooit. Dus ik moet er nog een nachtje over slapen of ik het wel wil of niet, aangezien het toch wel weer werk kost en dan ben ik een tijd niet bereikbaar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk vind ik wel dat we het recht hebben een brief te sturen.Ze mogen niet iedereen afschepen terwijl ze bij 1 iemand zelf hun fout toegeven.Maar het is ook weer laat,weet niet of we n0og een kans maken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, nu mogen wij ook eigenlijk onze abbo's opzeggen GVD, uitzonderingen maken. Bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou jij voor ons even de brief kunnen posten die je hebt gestuurd naar t-mobile. Dan zou je mij heel blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het abonnment opzeggen op het moment dat men de prijzen verhoogd. Dit doet men namelijk midden in een contractstermijn. Ze moeten dan de klant de kans geven om dit te weigeren en dus kan een klant het abo opzeggen. Op het moment dat het niet in de voorwaarden staat if dat er in staat dat dat niet mag, is men wettelijk gezien fout bezig.

Heb hetzelfde vorig jaar gehad toen Dutchtone de tariven voor bellen ging wijzigen. Toen ik de klantenservice belde hebben ze me geprobeerd aan het lijntje te houden maar toen ik zei dat ik niet verder wilde met ze gaven ze toe dat het abo beeindigd kon worden. Dat heb ik toen dan ook gedaan. Dus, als ze verhogen, je niet laten afschepen en zeggen dat je wilt opzeggen. Doen ze moeilijk dan dit verhaal es ophangen. Kijken wat ze ervan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaan we brieven schrijven?
Maar is het nu eigenlijk mogelijk :?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!! Briefje aangetekend versturen en dag t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je dezelfde verstuurd?
zou niet zo heel slim zijn namelijk :Z

Maar inhoudelijk kwam mijn brief op hetzelfde neer, en ook ik heb nog geen antwoord gehad, dus met een beetje geluk sluiten ze die van mij ook af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dezelfde, ja sorry hoor, als joopie evers mij dezelfde standaardbrief stuurt, stuur ik hem natuurlijk ook dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
het heeft dus helaas geen zin meer om nu nog een brief te sturen? zijn er mensen die dit wel doen en maken we een kans? hoop het wel maar denk het niet, vraag toch maar ff

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsontoday:
laat zien dat JIJ wijzer bent :X
en dat is ook leuk voor pa(t)mas die zelf zn brief zit te maken en die vervolgens exact hetzelfde door iemand anders ook wordt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
het maakt mij niet uit of iemand mijn brief gebruikt hoor.
Als ik dat niet zou willen had ik hem niet moeten plaatsen.
Ik ben nu toch al van mijn abonnement af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe thanks. weet je wat het ook is, ze mogen geen uitzondering maken, dus als ik precies dezelfde brief stuur kunnen ze die niet weigeren.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste