Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 10:29:
wat voor nieuw abonnement bij welke provider nemen jullie nu? Ik geloof voor mms en gprs dat vodafone life wel okay is?
btw enige brieven die op telecomvergelijker staan:
T-Mobile NL
T.a.v. abonnementen administratie / relatiebeheer
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
[adres afzender]
Betref: opzegging T-Mobile contract
[plaats], [datum van schrijven]
Naar aanleiding van uw melding dat u per 1 maart 2003 MMS alleen tegen meerprijs zult leveren deel ik u mee dat ik deze eenzijdige wijziging van de overeenkomst met u niet accepteer.
Ik heb [datumaanschafabbo] het abonnement bij Ben afgesloten. Hierbij heb ik getekend voor de MMS prijs van 50 voor elk willekeurig bericht. Dat staat zwart op wit op de prijslijst van Ben. Nu volgde een SMS van jullie om onderscheid te maken in de inhoudsomvang van de MMS.
Vandaar dat ik u verzoek om per direct van deze wijziging mijn abonnement bij u te beëindigen.
De gegevens die opgezegd kunnen worden zijn:
Klantnummer: [klantnummer]
Aansluiting: [gsmnummer]
[nummerportatie]
Daarnaast heb ik inmiddels een abonnement aangevraagd bij een andere mobiele provider met het verzoek mijn huidige telefoonnummer naar haar netwerk te porteren.
Ik verzoek u mijn nummer [gsmnummer] actief of contractvrij te maken en hieraan uw medewerking te verlenen.
[/nummerportatie]
De door mij aan u verstrekte incassomachtiging ten laste van rekening nummer [rekening] komt er diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.
Ik dank u voor de ondernomen moeite.
Met vriendelijk groeten,
[naam en krabbel]
Bijlage: kopie legitimatiebewijs
==================================
Geachte Directie,
Op 28 februari 2003 zond u mij per sms het bericht dat uw organisatie T-mobile, voorheen BEN, op
1 maart 2003 nieuwe MMS-prijzen introduceert, naar ik begrijp ook voor lopende abonnementen. Een MMS t/m 30 Kb kost thans €0,50 en een MMS van 31-100 Kb kost thans €1,00. Met deze verhoging ga ik niet akkoord.
Ten tijde van het sluiten van de overeenkomst met destijds BEN, d.d. 21 januari 2003, is mij een prijslijst overgelegd waarop vermeld staat dat BEN mij voor een MMS bericht vanaf 1 maart 2003 €0,50 in rekening zal brengen ongeacht de grootte. Er is hier dus geen sprake van een uitbreiding van een dienst, zoals door de medewerkers van uw klantenservice wordt gesteld. Immers MMS-berichten versturen boven 30 Kb was voor 1 maart 2003 ook al mogelijk. Zij het dat vanaf 1 maart 2003 diezelfde dienst tegen een hoger tarief wordt aangeboden dan van toepassing was bij het sluiten van de overeenkomst, althans voor MMS-berichten groter dan 30 Kb.
Uiteraard staat het u vrij om de prijzen voor het abonnement, diensten en/of voorwaarden te wijzigen, hetgeen u per 1 maart 2003 hebt gedaan in voor mij nadelige zin, maar dan ben ik gerechtigd om met ingang van diezelfde datum mijn BEN extra abonnement, nu T-Mobile 300’01, te beëindigen.
De door mij aan BEN verstrekte incassomachtiging ten laste van (giro)rekeningnummer ........ komt derhalve per 1 maart 2003 te vervallen. Ik verzoek u hiervan goede nota te nemen. De vooruitbetaalde abonnementskosten verzoek ik u terug te boeken.
Ik verzoek U mij de ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen, eventueel per telefax onder nummer ............
fax klantenservice 06 - 14 09 50 24