[3d] Groepsproject - Museum

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.786 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ALs ik jou was zou ik het onderste deel niet laten bewegen in het eerste gedeelte van het filmpje... Ik snap dat je hier het idee middelpunt-vliegendekrach(:?) mee wilt geven maar het is wel heeeel veel werk om dat goed te krijgen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat moet ik nog ff fixen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 00:40
Jullie moeten ook een plateau maken met een kleine versie van de trein (vorige project) hoeft niet te bewegen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

DTorro schreef op 19 March 2003 @ 14:17:
Jullie moeten ook een plateau maken met een kleine versie van de trein (vorige project) hoeft niet te bewegen dan :)
:D
Gewoon het originele project verkleinen en op een plateau zetten en vanaf daar uitzoomen in het museum :). Lijkt het net een modeltreinbaan :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
dan moeten we er wel een behoorlijke optimize overheengooien :D

in principe is het wel een leuk idee, zal eens met oogst overleggen qua haalbaarheid.later vandaag/morgen ook even een nieuwe lijst maken, en een nieuwe deadline stellen, 30april is misschien wat krap genomen gezien het aantal deelnemers.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Is eigenlijk al iemand op het idee gekomen op een transformer te maken? Dat is relatief gemakkelijk, omdat je geen bones nodig hebt, enkel linking.
Atgast schreef op 19 March 2003 @ 14:59:

in principe is het wel een leuk idee, zal eens met oogst overleggen qua haalbaarheid
Hmm, het hele landschap is een kleine 800000 polygonen, dat is zelfs met extreme optimise slecht haalbaar. De trein zelf zit ook zo rond de 200000 à 300000 polygonen, veel te veel dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Oogst op 19-03-2003 15:18 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Atgast schreef op 19 March 2003 @ 14:59:

in principe is het wel een leuk idee, zal eens met oogst overleggen qua haalbaarheid.later vandaag/morgen ook even een nieuwe lijst maken, en een nieuwe deadline stellen, 30april is misschien wat krap genomen gezien het aantal deelnemers.
Krap genomen vind ik wel meevallen hoor.. Iedereen heeft nog 1,5 maand ongeveer. En na 30 april kan jij alles netjes in het museum plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morphen wil neit egt lukken, dus ik verzin wel iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier meschien nog wat handige tips voor men hamertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:12:
Heeft iemand hier meschien nog wat handige tips voor men hamertjes?
Belangrijkste: goed texturen. Ik vind ze er al prima uitzien. Zou eerder een moeilijke machiene bouwen die ze aandrijft (ipv een halve bol) dan de hamers zelf te veranderen.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
mischien was t jullie al opgevallen maar ik ben hier nogal afwezig.
ik heb de laatste tijd niet veel tijd/zin in 3dmaxxen. ik ben teveel met andere dingen bezig en zie dus ook net pas dat je je voor 16 maart nog kon afmelden.

bij deze sorry maar ik kan helaas niet mee doen, april is veels te druk voor mij.
de volgende hoop ik wel mee te kunnen doen.
nogmaals sorry.. ik vind dit echt klote.. had een erg leuk idee (mischien maak ik em nog wel eens)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 16:50:
morphen wil neit egt lukken, dus ik verzin wel iets anders
Als je uitlegt wat er misgaat, dan zou ik je kunnen helpen. Tenzij je idee zo slecht was dat je er toch niet mee verder wilt, natuurlijk.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Oogst schreef op 19 maart 2003 @ 15:18:
Is eigenlijk al iemand op het idee gekomen op een transformer te maken? Dat is relatief gemakkelijk, omdat je geen bones nodig hebt, enkel linking.
[..]
Dat wou ik eerst maken, maar heb het idee een beetje laten varen. Heb nou een ander idee wat ik als een groter uitdaging zie en verder uit ga werken. Maar die O.P. (Optimus Prime) komt er zeker :) Waarschijnlijk wordt dat mijn volgend project.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 20 maart 2003 @ 21:25:
[...]

Als je uitlegt wat er misgaat, dan zou ik je kunnen helpen. Tenzij je idee zo slecht was dat je er toch niet mee verder wilt, natuurlijk.
ik wou een lopende band maken met daarop een beest dat steeds veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:58
Ja, maar wat gaat er dan mis? :?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 20 March 2003 @ 22:54:
Ja, maar wat gaat er dan mis? :?
me lopende band wil nog niet lopen, en ik ben nog aan het bedenken wat voor dingen erop moeten lopen.

<edit> hij werkt nu wel :)

<edit2> voor de mensen nog zonder inspiratie.
http://www.museoscienza.org/english/leonardo/invenzioni.html

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

:? lol dark-phoenix ..... ging dus nix mis ... :P

thanx voor die site ziet er wel interesant uit ... :P ff inspiratie opdoen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dark-phoenix had ik al gezegd dat ik van je hou ? O+

ik was ff bang dat ik het ook moest laten afweten, maar dit is superrrr :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.museoscienza.o...do/navicella_volante.html

ik vind dat model erg inspirerend, mag ik dit gebruiken of lijkt het te veel op maddogs model ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje:
Ik ben nu dus bezig met die animatie van men hamer, ik wou nu dus een beetje gaan kloten met de ins en outs van de keys. Heel de animatie bestaat uit rotatie en ik heb nu dus gezien dat dat niet in de curve-editor te zien is, en dat et ook niet met ins en outs werkt, maar met andere parameters. Kan iemand me meschien ff uitleggen hoe dat werkt of een link geven van een tut of zo waar het wordt gebruikt?

@Dark -Phoenix: vette site, krijg je veeeeeeeeel inspiratie van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

.... mijn animatie bestaat ook alleen maar uit draaien, maar toch kan ik deze draaingen configureren dmv wat jij noemt : ins en outs.

in de tut van Oogst word dit ook duidelijk uitgelegd:

http://home.hccnet.nl/w.v...matie-automatisering.html

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een ander idee,
op de site kwam ik de parachute van leonardo tegen. Ik heb besloten deze te maken.
en deze te animeren door hem boven een ventilator te hangen. gaat de fan uit zweerft de chute naar beneden, en dan gaat de fan weer aan zweeft de chute naar boven.
wip volgt
bijkomende vraag hoe hoog mag het worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 17:05:
ik heb een ander idee,
op de site kwam ik de parachute van leonardo tegen. Ik heb besloten deze te maken.
en deze te animeren door hem boven een ventilator te hangen. gaat de fan uit zweerft de chute naar beneden, en dan gaat de fan weer aan zweeft de chute naar boven.
wip volgt
ligt eraan, in sommige gedeeltes van t museum mag je een stuk hoger.

gemiddeld max3 meter hoog, en een uitzondering kan wel 5meter oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
@Putjesschepper: rotatoin werkt gewoon met ins en outs wanneer je Euler XYZ als controller kiest. Kies je echter voor TCB-rotation, dan krijg je idd geen ins en outs met ease in en ease out. Precies hetzelfde overigens, maar een andere notatie ervoor met andere waarden.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik laat het idee varen. Het is niet te doen om die parachute een beetje een leuke hoogte te laten bereiken omdat naar mijn mening alles te klein gescaled moet worden daarvoor.
Ik wil graag een filmpje laten zien om jullie mening te horen, maar lycos is momenteel down dus ik kan hem niet hosten... bad luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 21 March 2003 @ 17:29:
@Putjesschepper: rotatoin werkt gewoon met ins en outs wanneer je Euler XYZ als controller kiest. Kies je echter voor TCB-rotation, dan krijg je idd geen ins en outs met ease in en ease out. Precies hetzelfde overigens, maar een andere notatie ervoor met andere waarden.
Ah ja, dat zal et zijn, ik vond et al zo vaag :)

@Criminal: die tut heb ik gadaan maar gaat over moven en scalen ;), ik wis nie dat max bij mij ineens uit zichzelf een andere(de standaard dus blijkbaar bij rotate) controller zou kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor textures gebruiken jullie voor de lopende banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 21:04:
[...]

Ah ja, dat zal et zijn, ik vond et al zo vaag :)

@Criminal: die tut heb ik gadaan maar gaat over moven en scalen ;), ik wis nie dat max bij mij ineens uit zichzelf een andere(de standaard dus blijkbaar bij rotate) controller zou kiezen
Tjah... mijn fout :/ .....
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 09:53:
wat voor textures gebruiken jullie voor de lopende banden?
ik heb eigenlijk een hele cheape zwarte texture ervoor gebruikt en er een paar mappen overheen gegooit, mooi is het nie ... maar dat is ook niet echt van belang.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.museoscienza.o...do/navicella_volante.html

ik ben bezig met dit model, de ruimt tussen de geraamten van de vleugels heb ik opgevuld met planes. Alles zag er goed uit, tot ik de onderkant bekeek. dan kijk je er dwars doorheen.
weet iemand hoe ik dat alsnog goed kan maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

het material "double sided" maken.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 17:05:
ik heb een ander idee,
wip volgt
zoiets had ik ook al in gedachte, staat hier ergens in een post. Ik maak een vleugel, die naar beneden valt, op een pin zegmaar die een fan laat draaien waardoor de vleugel omhooggaat, fan stopt, vleugel naar beneden, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap je idee, het lijkt niet op wat ik bedoel, maar maakt niet uit :)
ik ben al met iets anders bezig. wil graag filmpje en/of wip posten, maar lycos is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in pricipe wel wat ruimte beschikbaar op m'n server voor mensen die geen host hebben.

Oow, en nog even over dat schilderijen idee:
Ik kan (al zeg ik het zelf) aardig goed over weg met photoshop en kan dus wel een aantal mooie schilderijen maken... Ik weet alleen niet of je iets aan jpg of psd file's hebt :?

[edit:]

nieuwetimmo@hotmail.com voor contact via msn ;-)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 18:00:
ik ben al met iets anders bezig. wil graag filmpje en/of wip posten, maar lycos is down :(
Ik weet niet hoe ik erbij kom, maar volgensmij gaat lycos z'n servers vernieuwen, ofzoiets, door klachten van veel members. Site zou nog wel bereikbaar moeten zijn, maar uploaden kan een week lang niet.

@script freak: tuurlijk hebben we daar wat aan :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej...kga meteen aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 18:00:
als je toch wippie wil posten:
http://picserver.student.utwente.nl/
is handig, moet je alleen niet te hoge reso plaatje hebben :)

edit:

nog wat wippies dan:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=74360
getextured :D

en ook nog maar een tandwiel
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=74357
@Oogst: bedankt, het zijn maar 252 polies :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over die schilderijen :) . Moet het in een bepaald thema zijn? Of moet het gewoon iets zijn dat er goed uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat je het best je kan laten inspireren door de wips en het onderwerp :) dan blijft het een mooi geheel.

Ik wil bij deze een mening vragen over mn werk:
http://www.hvoskuil.com/pts/tweakers/go2filmpje2.avi
(met dank aan tim _/-\o_ )

Ik ben nogal een n00b en ik weet niet of dit voldoet aan de eisen.
Is dit goed genoeg voor het museum ? zo nee, wat moet er zoiezo veranderd worden ? zo ja, wat kan ik nog verbeteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 20:01:
denk dat je het best je kan laten inspireren door de wips en het onderwerp :) dan blijft het een mooi geheel.

Is dit goed genoeg voor het museum ? zo nee, wat moet er zoiezo veranderd worden ? zo ja, wat kan ik nog verbeteren ?
Ziet er al perfect uit als je het mij vraagt :9~ alleen mischien nog een net iets andere animatie erbij? (kheb alleen echt geen idee wat :/... mischien dat er nog iets vaags met dat vliegtuigje gebeurd ofzo?) voor de rest ist goed :)

oow enne: geen dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb besloten maar eens mijn eerste paar paintings te uploaden... Ze zijn niet echt passend bij het thema maar goed :P kheb er gewoon wat funky plaatjes van gemaakt (kben alleen niet echt tevreden over de lijst die om de schilderijen zitten :/ )

naja...hier zijn ze: http://www.hvoskuil.com/PTS/tweakers/tweakers_paintings/

kga nog proberen wat dingen te maken die wel passend zijn bij da vinci e.d. maar voor even vond ik deze wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
@Chimero: ziet er echt mooi uit :) Je zou idd nog wat meer kunnen bewegen maar verder is ie top :P

@ Script Freak: ziet er apart uit :P . Misschien zou een moderne abstracte mona lisa of wat voor kunstwerk ook een leuk idee zijn? ATgast is de leider van dit project, dus hij bepaalt eigenlijk alles hier, maar ik ga ervan uit dat "opvulling" altijd meer dan welkom is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 20:01:

De animatie is op zich goed, maar er kan natuurlijk nog van alles beter (altijd, altijd... :) ):

-De hoeken in het doek tussen de spijlen zien er niet zo logisch uit, ik denk dat hier bogen zouden moeten zitten ipv hoeken. Om de polies hoej je het niet te laten, 'tis maar een plane.

-De hout texture ziet er een beetje vreemd gemapped uit, niet in de richting die je zou verwachten. In een contstructie als deze wordt het hout vaak met de vorm mee gebogen, dus dan zou ook de texture mee moeten buigen.

-Probeer wat meer te versieren, je schip is nu nog wel erg simpel. Een zijl, een boegbeeld, weet ik veel, dat soort dingen, nu is het wel erg basic.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de c&c.

ik ga er aan werken oogst, presies de dingen die ik nodig had :).
Dat hout had ik ook overna gedacht, maar mapping lukt nog niet helemaal, daarom had ik het maar even gelaten.
En wat je zegt over die versiering. Had ik ook overna gedacht, maar wist niet of ik die cartoony style mocht gebruiken (kon het al niet laten met het stuurtje en het touwladdertje ;)) maar nu ik groen licht heb zal ik er aan werken..

(btw nog bedankt voor je tuts man, daar heb ik echt heel erg veel aangehad _/-\o_ :Y) )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb weer is een vraagje:
ben weer is wat verder gegaan met men hamerke en wil nu een 'kruk-drijfstang'-constuctie maken. Ik heb nu een balk gemaakt en ik wil eigenlijk alleen het bovenste stukje aan de kruk (dat gele cylindertje) linken, maar met link, linkt ie meteen heel het object en gaat ie ook allemaal mee-draaien in een animatie, en dat wil ik dus niet, heeft iemand een idee hoe dat te fixen valt?
Een plotje ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=74871
@Oogst: ik bedoel etzelfde als bij de loco van die trein (vorige project), bij de wielen, hoe hebbie dat gedaan?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

-> Idee om toch het treinproject in het museum te krijgen: Maak schilderijen van de wallpapers die Oogst heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 19:31:[...]
@Oogst: ik bedoel etzelfde als bij de loco van die trein (vorige project), bij de wielen, hoe hebbie dat gedaan?
add me eventjes via msn ofso, dan leg ik je dat uit :)
en anders zul je moeten wachten, dan post ik vanavond een file'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 23 March 2003 @ 22:38:
-> Idee om toch het treinproject in het museum te krijgen: Maak schilderijen van de wallpapers die Oogst heeft gemaakt.
das lang geen slecht idee :9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, das een gaaf idee zelfs, je zou meschien ook een hele wand kunnen beplakken met zon wallpaper (waarom heet et andes wallpaper :D)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Putjesschepper, dit leg ik hier uit, hoewel in een iets andere vorm. Tenminste, tenzij je hier een zuiger bedoelt, die heb ik namelijk hier al uitgelegd.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:40
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 20:01:

Netjes! Wat mij betreft is ie goed genoeg. Als ik jou was zou ik de vleugels een meer swiepend effect geven. Ze gaan nu wel erg statisch.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Bij deze geef ik alvast aan dat ik NIET ga animeren, ik heb per week 2 uur tijd om te modellen en die uurtjes heb ik hard nodig. (Nee, dit is geen afmelding ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Een derde wipje... de lopende band is nu toegevoegd :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/e.c.vaarties/tweakers/museum_wip3.jpg

Hoop dit weekend in mijn tijd alles gemoddeled te hebben, dan kan ik gaan beginnen met textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

howjoh ervaartjes ........ als ik jou was zou ik een paar van die rollen onder die lopende bang weghalen. dat je ong om de 30 com rol heb ofzo .....scheelt je aardig wat denk ik... voor de rest .. nice wip.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 26 maart 2003 @ 11:15:
howjoh ervaartjes ........ als ik jou was zou ik een paar van die rollen onder die lopende bang weghalen. dat je ong om de 30 com rol heb ofzo .....scheelt je aardig wat denk ik... voor de rest .. nice wip.
Ik gok dat dan de lopende band ook verhoogt moet worden, niet so mooi lijkt mij....

erg naisj ervaartjes; ben benieuwd hoe de rest eruit komt te zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat we 1 groot lopende bank museum gaan krijgen door die tut van oogst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik zal kijken voor die lopende band. Damn.. ik had ff niet in de gaten dat ik nu wel veel polygonen heb... :( even wegwerken.

edit:

Heb de height segmenten naar 1 gebracht, zit nu ruim onder het maximum :D.

[ Voor 28% gewijzigd door evaarties op 26-03-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 12:06:
ik denk dat we 1 groot lopende bank museum gaan krijgen door die tut van oogst :P
Lopende bank :? :P

Misschien nog niet eens zo'n slecht idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ja, ook leuk, als iemand een ding maakt met allemaal levend meubilair op zijn plateau. :P

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Waar blijven trouwens de WIP's van de overige 50+ mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 26 March 2003 @ 23:47:
Waar blijven trouwens de WIP's van de overige 50+ mensen?
Die van mij komen na vandaag weer, ik heb over een uurtje mijn feedback gesprek, en daarna heb ik ongeveer 1,5 week VRIJ ! :9 dus dan ga ik weer heerlijk 3dsmax-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Da's mooi, ik ben benieuwd naar je vorderingen.

PS: CRiMiNaL en Dildo, mijn naam is evaarties geen ervaartjes ;)

PSS: Is er eigenlijk iemand bezig met die schilderijen van de TreinProject wallpapers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff een vraagje, dat ding is nou gelukt met bones (bedankt Oogst) maar het is dus de bedoeling dat ik vier van die dingen heb op een plateau. Dus dacht ik, dat copy ik gewoon ff en rotate ik ff, alleen die solver HD-solver krijg ik niet gerotate en daardoor gaat dat ding hele vage bewegingen maken. Iemand die dat weet hier meschien?

edit: laat maar, is al gelukt, gewoon ff een IK-as veranderen :D

@Atgast: volgens mij is deze vraag al gesteld, maar dan nog maar een keer:
mag je het pateau zelf op maat scalen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 27 March 2003 @ 10:27:

PSS: Is er eigenlijk iemand bezig met die schilderijen van de TreinProject wallpapers?
euhm...min of meer ;). Ik ga nu even die wallpapers uit dat topic vissen (nogal een klus gezien de aantal page's :|) en dan zal ik wel wat in elkaar knutselen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 16:20:
ik heb ff een vraagje, dat ding is nou gelukt met bones (bedankt Oogst) maar het is dus de bedoeling dat ik vier van die dingen heb op een plateau. Dus dacht ik, dat copy ik gewoon ff en rotate ik ff, alleen die solver HD-solver krijg ik niet gerotate en daardoor gaat dat ding hele vage bewegingen maken. Iemand die dat weet hier meschien?

edit: laat maar, is al gelukt, gewoon ff een IK-as veranderen :D

@Atgast: volgens mij is deze vraag al gesteld, maar dan nog maar een keer:
mag je het pateau zelf op maat scalen?
je vraag is al beantwoord hoor, je mag scalen wat je wil, je moet gewoon bij het inleveren aangeven hoe groet ie is, dan scale ik em naar verhouding.

over die trein pic's: je hoeft ze niet te verzamelen hoor, ik hang ze wel op int museum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keej...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Videootje :P. Heb 'm al een week of twee op pc staan, maar volgensmij heb ik 'm nog niet gepost (heb overigens hier niks meer aan gedaan, maar dat komt nog)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/PROP.JPG hier downloaden

[ Voor 3% gewijzigd door inquestos op 27-03-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Atgast schreef op 27 maart 2003 @ 20:55:
[...]

je vraag is al beantwoord hoor, je mag scalen wat je wil, je moet gewoon bij het inleveren aangeven hoe groet ie is, dan scale ik em naar verhouding.

over die trein pic's: je hoeft ze niet te verzamelen hoor, ik hang ze wel op int museum.
In het topic [rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 9[/rml] staan de laatste paar wallpapers van hem.

O laat maar, ik zie net dat ik overheen heb gelezen dat Attgast ze zelf ophangt.

[ Voor 9% gewijzigd door evaarties op 28-03-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, hier wippie, filmpje volgt......
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=77192
c&c tuurlijk welkom

edit: en hier dan het filmpje, er zit 1 hele stomme fout in (rara welke) , maar dat is wel te fixen
http://members.home.nl/hvandongen/cyriel.html
c&c tuurlijk welkom

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Begint er al leuk uit te zien, putjesschepper, alleen moet je nog eens naar dat systeem van je aandrijving kijken, klopt namelijk niet veel van: heb je net een systeem, dat "heen en weer" gaat zou ik maar zeggen, maar vervolgens draait ie na 180 graden, plotseling de andere kant op. Ook die hamers die eerst rond tollen, en naar beneden vallen, en vervolgens bij het omhoogliften van de arm statisch blijven staan lijkt onwerkelijk... :/

Maar over het model zelf: mogen nog wat meer details in worden verwerkt, Dit kan je doen met een kwart van het aantal polygonen :)

En trouwens, je mag zelf ook comments geven hoor, op mijn werk bijvoorbeeld :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok:
- bewegen allemaal lekker smooth, niet zo statisch zoals bij mij.... (heb je daar meschien een id voor hoe ik dat minder statisch kan maken)
- en dan nog iets: wat wordt het ook alweer? ik denk dat commentaar geven dan makkelijker wordt

dat van die 180 graden, wat bedoel je daar nou precies mee? dat ie de andere kant op gaat leek me eigenlijk logish (je heb et toch over dat houten balkje?), hij gaat tenslotte de andere kant op als de tandwielen ook de andere kant op gaan omdat de hamer omhoog gaat.

En over die polygonen het zijn er echt geen 10000 hoor, veeeel meer....................... 12000 :P.

@Me hieronder: goed gezien!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 15:17:
edit: en hier dan het filmpje, er zit 1 hele stomme fout in (rara welke) , maar dat is wel te fixen
Houten balkies in de midden gaan door de gele asjes heen B)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 17:18:
Ok:
- bewegen allemaal lekker smooth, niet zo statisch zoals bij mij.... (heb je daar meschien een id voor hoe ik dat minder statisch kan maken)
- en dan nog iets: wat wordt het ook alweer? ik denk dat commentaar geven dan makkelijker wordt

dat van die 180 graden, wat bedoel je daar nou precies mee? dat ie de andere kant op gaat leek me eigenlijk logish (je heb et toch over dat houten balkje?), hij gaat tenslotte de andere kant op als de tandwielen ook de andere kant op gaan omdat de hamer omhoog gaat.

En over die polygonen het zijn er echt geen 10000 hoor, veeeel meer....................... 12000 :P.

@Me hieronder: goed gezien!
mmmh, vond de aandrijving nogal vreemd, maar goed, blijkbaar hoort dat zo.

Met de animatie heb ik niets speciaals gedaan. Misschien moet je even hier kijken bij de animatie-automatisering van Oogst. En dan bij in en out-interpolaties type A. Dat zorgt ervoor dat een beweging langzaam op gang komt.

Die 180 graden slaat nergens op. Was gewoon om te testen of het ronddraaien van de turbines (want dat zijn het) nog goed gingen als er een beetje beweging en rotatie in zat. Kan soms zijn dat ie plotseling achteruit lijkt te gaan ofzo. Maar dat was niet het geval.

Dit is een onderdeel van een moderne versie van leonardo's screw:

Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:6mdQtboXGTMC:www.museoscienza.org/english/leonardo/img/vite_aerea_big.jpg

Komt nog een rotor boven de drie turbine's (die schuin naar onder gericht zullen worden geplaatst). Er zal ook nog een soort platform komen op de screw voor de aandrijving en om de badeendjes voor Oogst :+ mee te vervoeren :P

Laat maar komen dat commentaar en de kritiek (hoe meer hoe beter :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

inquestos schreef op 29 March 2003 @ 16:58:
[.....]
Er zal ook nog een soort platform komen op de screw voor de aandrijving en om de badeendjes voor Oogst :+ mee te vervoeren :P
How SWEET O+

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 29 March 2003 @ 16:58:
[...]

mmmh, vond de aandrijving nogal vreemd, maar goed, blijkbaar hoort dat zo.

Met de animatie heb ik niets speciaals gedaan. Misschien moet je even hier kijken bij de animatie-automatisering van Oogst. En dan bij in en out-interpolaties type A. Dat zorgt ervoor dat een beweging langzaam op gang komt.

Die 180 graden slaat nergens op. Was gewoon om te testen of het ronddraaien van de turbines (want dat zijn het) nog goed gingen als er een beetje beweging en rotatie in zat. Kan soms zijn dat ie plotseling achteruit lijkt te gaan ofzo. Maar dat was niet het geval.

Dit is een onderdeel van een moderne versie van leonardo's screw:

[afbeelding]

Komt nog een rotor boven de drie turbine's (die schuin naar onder gericht zullen worden geplaatst). Er zal ook nog een soort platform komen op de screw voor de aandrijving en om de badeendjes voor Oogst :+ mee te vervoeren :P

Laat maar komen dat commentaar en de kritiek (hoe meer hoe beter :) )
Dus et wordt zeg maar een vliegend platform dat badeendjes :P voor Oogst vervoerd(wat een blij idee :P )
Nou ja mijn commentaar dan:
-tziet er allemaal zo low-poly uit, je ziet overal in de buizen van die hoeken zitten (valt trouwes best mee).
-wat meer detail toevoegen (of niet als dit maar een heel klein onderdeel van het geheel is)
-kweet niet wat ik er meer over moet zeggen...............
-hij wordt vet :P :P

:D

edit:
o ja, nog iets, et ziet er allemaal een beetje slap uit, die dunne buisjes in et midden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Een vierde wipje... moet allleen wat segmenten verwijderen uit de lopende band. :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/e.c.vaarties/tweakers/museum_wip4.jpg

De oven is nu toegevoegd en er staan poten onder het geheel. Nog een doos waar de koekjes in kunnen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
@Inquestos: probeer wat beter de polygonen te verdelen, nu zien grote objecten er erg hoekig uit. Die ventilatoren daarentegen kunnen misschien wel weer veel meer low-poly door een texture te gebruiken ipv losse objecten.

Wat voor badeendjes bedoel je nou trouwens?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 29 March 2003 @ 22:06:
Een vierde wipje... moet allleen wat segmenten verwijderen uit de lopende band. :)

[afbeelding]

De oven is nu toegevoegd en er staan poten onder het geheel. Nog een doos waar de koekjes in kunnen vallen.
et begint al mooi te worden alleen zou ik bij de grote objecten (die grote boxen) de edges chamferen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst schreef op 29 March 2003 @ 22:06:
@Inquestos: probeer wat beter de polygonen te verdelen, nu zien grote objecten er erg hoekig uit. Die ventilatoren daarentegen kunnen misschien wel weer veel meer low-poly door een texture te gebruiken ipv losse objecten.

Wat voor badeendjes bedoel je nou trouwens?
badeendjes :+ (was geen slecht idee van je hoor :P ):

Afbeeldingslocatie: http://www.meervrijheid.nl/myfiles/nieuws/badeend.gif
Maar ik sta opnieuw open voor wijzigingen :)

Over het aantal polygonen. Dat had ik inmiddels al een beetje aangepast (van 15 naar 18). Misschien moet je hier maar eens naar kijken (was van plan voorlopig geen wipjes meer te posten, totdat er meer mensen met wips kwamen, want ik vind 't hier iets te rustig, maar vooruit. Als er mensen zijn die al iets hebben gemaakt, post dan graag, dan weet ik tenminste dat ik dit niet onderhand alleen zit te doen :) )

hier 't filmpje (let niet op 't licht en vooral het camera-werk, vreselijk bedroevend, wilde even snel alles laten zien, maar zo snel was ook weer niet de bedoeling achteraf. Komt doordat 't in max allemaal wat langzamer draait):

downloaden :)

(nou wil ik natuurlijk wel massaal comments, kritiek en wips zien he :) )

[ Voor 25% gewijzigd door inquestos op 30-03-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ben er beetje duizelig van ;)
vind het er wel phat uitzien, ik begrijp alleen nog niet waar je heen wilt.. maar dat ligt misschien beetje aan de snelheid waarmee alles voor bij raast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog bezig met mn vliegmasjien, maar hoe langer ik bezig ben hoe gedetailleerder het word... word er ingezoomd op je werk of zit ik het voor nix te doen ?

en dan even een hele andere vraag is het mogelijk om vuur te animeren ?(gelet op het feit dat ik n00b ben) Ik wil graag een vlam hebben die aan gaat en ook uit gaat...

*edit* zat zelf te denken. Ik kan eventueel 1 vlam moddelen en dan met kleur, oppacity, noise en self illumination gaan spelen.. of is er een betere manier ? *edit*

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
@ChiMero: vuur kun je vrij gemakkelijk maken met een atmospherical effect. Het ziet er niet über-mooi uit, maar het kan best goed werken met wat tweaken. Een beter resultaat zou je krijgen met de plug-in Phoenix, maar dat is hier geen optie, want die heeft niet iedereen en dan kan dus alleen jij jouw scene renderen.

@inquestos: is dit een helikoptertje dat je badeentje moet dragen of zo? Anders weet ik niet wat ik zie. Anyway: je camera-animatie is natuurlijk een ramp, zo snel. Nuttiger commentaar: de wieken zijn wel erg dun, het is net alsof je planes hebt gebruikt. Het zou mooier zijn als je ze wat dikker zou maken. Verder zijn wieken doorgaans niet helemaal blad maar licht gebogen in de breedte geloof ik, zoek maar eens wat foto's van heli's.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst schreef op 31 March 2003 @ 11:24:
@inquestos: is dit een helikoptertje dat je badeentje moet dragen of zo?
Ja
Anders weet ik niet wat ik zie. Anyway: je camera-animatie is natuurlijk een ramp, zo snel. Nuttiger commentaar: de wieken zijn wel erg dun, het is net alsof je planes hebt gebruikt. Het zou mooier zijn als je ze wat dikker zou maken. Verder zijn wieken doorgaans niet helemaal blad maar licht gebogen in de breedte geloof ik, zoek maar eens wat foto's van heli's.
Camera werk zag ik later pas, had helemaal niet gekeken wat 't resultaat nou was tot ik 't postte |:( Had namelijk real-time uitgeschakeld, en in max was 't nog matig om aan te zien. Volgende keer toch maar wat rustiger, als is 't wat saai :)

Over die wieken: ja klopt, was ik ook van plan. Het waren idd planes. Maar dat is natuurlijk belachelijk: op zoiets poly's besparen |:(

Aan de wieken ga ik dus nou ook nog werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog maar een brazil rendertje:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=80153
aandrijving is veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 05:57

lordsnow

I know nothing

ok, ook maar ff de eerste WIP van deze kant ;)

Milka chocolademelk maak machine.

Niet vergeten dat... dit is de eerste keer met 3D MAX.

Het moeilijkste, tot nu toe, is de bitmaps etc toekennen aan surfaces. Hoe krijg je die *precies* op de plaats waar ik die hebben wil? Nu is 't echt gokken van *apply bitmap* *scalen* *beetje schuiven* en geluk hebben dat dingen ongeveer terecht komen waar je ze wil hebben. Oh.. en gras krijg ik ook niet voor elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Even de image tag aangepast: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lordsnow/milka.jpg.

Ziet er leuk uit :) Heb je die koe ook zelf gemaakt? Knap hoor, zover ben ik nog lang niet.

[ Voor 37% gewijzigd door evaarties op 01-04-2003 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordsnow schreef op 01 April 2003 @ 07:50:

Het moeilijkste, tot nu toe, is de bitmaps etc toekennen aan surfaces. Hoe krijg je die *precies* op de plaats waar ik die hebben wil? Nu is 't echt gokken van *apply bitmap* *scalen* *beetje schuiven* en geluk hebben dat dingen ongeveer terecht komen waar je ze wil hebben. Oh.. en gras krijg ik ook niet voor elkaar :/
Nice! eerste keer? knap hoor!

Dan toch wel wat tips natuurlijk:
-de hoeven glimmen een beetje heeel erg, gewoon een kwestie van de highlights wat terug zetten maar toch :)
-die koe krijgt toch wel ogen he, nu is ie zo EVIL
-voor de rest, de koe is echt in strepen getextured, dat heb ik int echt nog nooit gezien. Om dat op te lossen zou je ergens gewoon is een goeie koeietexture moeten zoeken en die dan met photosoep paars maken en er 'milka' in zetten of zo (kheb geen idee of dat kan maar tis te proberen ;) )

Die koe, lijkt wel op deze:
http://www.newtek.com/pro..._baker/images/results.jpg

En over dat gras, gewoon een grassbitmap pakke met een bump map en die dan mixen (check oogst zen tuto daarvoor is ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis hem ook,
maar anyway respect voor je eerste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
lordsnow schreef op 01 April 2003 @ 07:50:

Andermans koe gebruiken is natuurlijk niet bepaald leuk en de bedoeling en zo, maar aangezien het je eerste keer is, denk ik niet dat je hem zelf zo goed gaat krijgen. Mocht je nog tijd hebben vóór de deadline, dan kun je proberen zelf een eigen koe te modellen.

Over het texturen: gebruik de UVW-map-modifier, zie deel 2 van de tutorial in mijn sig. Voor erg precies mappen kun je ook nog de plug-in texporter zoeken, maar dat is hier denk ik niet nodig.

Gras is niet zo gemakkelijk te doen met de huidige polygoon-limiet voor je ontwerp, maar ik denk dat je toch een heel eind kunt komen als je maar genoeg bespaart op andere stukken. Gras is vaak namelijk nogal high-poly. Er zijn basicly drie manieren voor gras:
-Shag:fur, een niet gratis plug-in, extreem goed, maar niet iedereen heeft hem, gebruikt 0 polies voor je gras.
-Een scatter van een grassprietje over een plane. Gebruiikt enorm veel polies, maar het resultaat kan behoorlijk goed zijn.
-Een aantal planes met een opacity map van grassprietjes neerzetten. Is eigenlijk een game-techniek en geef nogal wel problemen met schaduwen, maar kan erg mooi zijn.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Het idee (milka chocolademelk machine) was er. En dit is de eerste keer met 3D MAX... dus moest alles voor de eerste keer uitgeprobeerd worden. Bitmaps, texturing, etc... Ik had dus een koe nodig en die is inderdaad ergens weg gehaald. Bijvoorbeeld, op dat gele apparaat aan de achterkant staat Nesquick.. dat klopt ook niet.. dit is gewoon uitproberen.

Er komt echt een andere koe (tenminste, dat is WEL de bedoeling!).

Er is ondertussen al gras, een hekje om het hele gebeuren, de andere dingen die geknutseld zijn zijn ook geimporteerd.

Er moeten nog een of twee Oempa Loempa's bij, wat glazen, een muis in z'n rad (voor aandrijfkracht), en wat animatie... pffff hopen dat 't allemaal lukt ;)

tzt komt er wel weer WIPs van deze kant. Thanx voor de aanmoedegingen!

[ Voor 5% gewijzigd door lordsnow op 01-04-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Posten dan, al dat spul dat je hebt toegevoegd in plaatje-vorm! :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
die koe hoeft overigens ook geen beauty te zijn, ik houd wel van een grapje, als je geen koe kan maken, dan maak je er een grapje van, zoiets bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://picserv.beyond-reality.nl/getpicture.php?id=36327

heb ik ook es een hele tijd gelede in elkaar geknutseld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Oogst: Andere koe wordt nu aan gewerkt (gaat trouwens vrij makkelijk nu)... nieuwe WIP komt er aan dus.

Atgast: Ja precies... echt realistich maken lukt toch nooit hier (alhoewel dat wel de bedoeling was van dit project), dus kan ik beter iets ludieks knutselen en dat mooi afwerken. Gave pic btw :) Hoe lang doe je nou over zoiets?

[ Voor 24% gewijzigd door lordsnow op 01-04-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik hoop voor Atgast dat het renderen langer duurde dan het maken van die scene. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

loool ... say that again ... reflection in de bal zal we ff geduurd hebben
edit:

jah sorry dat jullie nog maar weining tot geen WIP's van me gezien hebben maar heb beetje last van 3DMAX onzekerheid, is me eerste project waar ik aan meedoe .. dus moet goed zijn

[ Voor 58% gewijzigd door CRiMiNaL op 02-04-2003 13:59 . Reden: add ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor de echte 3d maxers. Hoe krijg ik mijn quad patch dubble sided. Ik kan die functie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen ervaren 3dsmaxer en heb geen idee wat een quad patch is maar dat zit toch gewoon bij de eigenschappen van het materiaal (material editor double-sided aanvinken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik al geprobeerd maar om een of andere manier werkt dat niet.
i.i.g. bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow

lordsnow

I know nothing

Puttoo... jij hier? Da's ook toevallig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:29:
Ja dat had ik al geprobeerd maar om een of andere manier werkt dat niet.
i.i.g. bedankt voor de moeite.
Jawel hoor, je moet echt gewoon gaan voor double sided in de material editor, dat werkt.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt was mijn fout had niet goed in mijn render gekeken. Thanx!!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste