Het Grote GameCube Topic Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.272 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

het is gewoon duidelijk dat de meeste "pubers" (11-16) toch liever gore, knallen en realistisch willen hebben a la PS2 / XboX... maar naar later je ouder word, word je toch meer kritisher en krijg je een eigen mening ipv go with the flow. En dan wordt in deze stadium soms gekozen voor nintendo en gameplay dus.
Ik denk dat nintendo iets van , you either love it or hate it.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 03-03-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 51617 schreef op 03 March 2003 @ 15:12:
het is gewoon duidelijk dat de meeste "pubers" (11-16) toch liever gore, knallen en realistisch willen hebben a la PS2 / XboX... maar naar later je ouder word, word je toch meer kritisher en krijg je een eigen mening ipv go with the flow. En dan wordt in deze stadium soms gekozen voor nintendo en gameplay dus.
gelukkig komen wij nog uit de Nintendo (NES/Snes) generatie. :Y)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
schnumi schreef op 03 maart 2003 @ 15:33:
[...]

gelukkig komen wij nog uit de Nintendo (NES/Snes) generatie. :Y)
Kwam de nes niet uit toen jij net geboren was ;)

[ Voor 3% gewijzigd door StyXL op 03-03-2003 15:37 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Dus nintendo = gameplay en ps2/xbox = go with the flow?

Ik vind het jammer dat de keuze voor een ps2/xbox gelijk gezien wordt als het ontbreken van een eigen mening of kennis over videogames en gameplay.

Er zijn zat goede redenen om een ps2 te kopen ipv een gamecube, net zoals die er waren om een ps te kopen ipv een n64.

Tijdens de snes periode was ik nintendo's grootste fan maar achteraf moet ik toch zeggen dat dat vooral kwam door de geweldige 3rd party games van square, konami, capcom en rare.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 28484 op 03-03-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MuErTo ChAvEz schreef op 03 maart 2003 @ 15:35:
[...]

Kwam de nes niet uit toen jij net geboren was ;)
jah maar ik heb hem wel gehad dus moet je nagaan! :) Mijn pa kocht ze gelukkig altijd lekker duckhunt spelen en mario vet man. 8)
Anoniem: 28484 schreef op 03 March 2003 @ 15:37:

Ik vind het jammer dat de keuze voor een ps2/xbox gelijk gezien wordt als het ontbreken van een eigen mening of kennis over videogames en gameplay.

Er zijn zat goede redenen om een ps2 te kopen ipv een gamecube, net zoals die er waren om een ps te kopen ipv een n64.
Tuurlijk kun je ook een PS2 of Xbox kopen op goede argumenten alleen hoor ik die zo weinig van ps2'ers.

Het merendeel van de PS2 gasten die ik ken zeggen dat Nintendo kiddie is enz dat geeft bij mij toch wel het niveau aan hoor.

[ Voor 53% gewijzigd door schnumi op 03-03-2003 15:40 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 51617 schreef op 03 March 2003 @ 15:12:
Ik ben ook nog zo'n Puber die nog niet eens 16 is (bijna) maja ik ben dan ook opgegroeid met de:

-Nes (Duckhunt!!! :P )

-Snes (nooit spellen op gekocht maar ELK weekend een spel gehuurd voor 3 dagen :7 )

-N64 :vond ik echt da bomb!! echt de leukste console ooit vooral: Mario/Banjo kazooi / Perfect Dark.

en nu dan de:
-Gamecube RE ED SMS SMB TS2 WR:BS SSB:M (leuk he die afkortingen >:) )

en de PC, maar daar mis ik nu echt wel de feeling van de Nintendo games..
zelfs Half-life vind ik een beetje saai, ik speel nu eigenlijk de hele dag alleen nog maar Counter-Strike 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 03-03-2003 15:45 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024

jah...het illigaal kopieren...

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op 03 maart 2003 @ 15:41:
[...]

jah...het illigaal kopieren...
En een paar van de meeste succesvolle games-series ooit, ridge racer, resident evil, tekken, gran turismo, metal gear solid, Final Fantasy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:16
Gran Turismo 3 was voor mij de reden voor een PS2, tijdlang ook alleen maar die game op gehad tot GTA3 kwam, maar an sich was GT3 de hele aanschaf mij wel waard. Wereldgame!

Maar on topic, misschien leuk voor diegenen die Soccer Slam nog zoeken, zag em voor 19,95 bij de FRS (weet nie of het al gemeld is, maar beter een keer teveel als te weinig ;)).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor veel 11-16 jarig is dat een de doorslag om die consoles te halen. Anders worden ze gepest op school omdat ze kleurrijke mario aan het spelen zijn.

Natuurlijk zeg ik niet dat iedereen een PS2/XboX haalt om "mee te doen", maar de jongere meerdedeels denk ik wel!
PS2 heeft zeker wel kei goeie spellen (heb vordat ik een cube haalde hard over nagedacht: PS2 of Cube?) maar ik heb het nu over 11-16 jarige en waarom ze liever PS2/xbox kiezen. De wat oudere 20+ spellen denk ik niet zo gek veel consoles meer... die zijn opgestapt naar pc of anders uitgegroeid. En persoonlijk vind ik Xbox nog maar niks met een maar aantal goede titels.
TheEvilCuber schreef op 03 maart 2003 @ 15:41:
[...]

Ik ben ook nog zo'n Puber die nog niet eens 16 is (bijna) maja ik ben dan ook opgegroeid met de:

-Nes (Duckhunt!!! :P )

-Snes (nooit spellen op gekocht maar ELK weekend een spel gehuurd voor 3 dagen :7 )

-N64 :vond ik echt da bomb!! echt de leukste console ooit vooral: Mario/Banjo kazooi / Perfect Dark.

en nu dan de:
-Gamecube RE ED SMS SMB TS2 WR:BS SSB:M (leuk he die afkortingen >:) )

en de PC, maar daar mis ik nu echt wel de feeling van de Nintendo games..
zelfs Half-life vind ik een beetje saai, ik speel nu eigenlijk de hele dag alleen nog maar Counter-Strike 8)7
en natuurlijk heb je de wat kleinere groep die-hards voor nintendo. Die blijven nintendo all the way! Jammer dat die groep maar klein is... :/
Anoniem: 28484 schreef op 03 maart 2003 @ 15:45:
[...]

En een paar van de meeste succesvolle games-series ooit, ridge racer, resident evil, tekken, gran turismo, metal gear solid, Final Fantasy...
Dat zijn nou de spellen waar ik het over heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 03-03-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617 schreef op 03 March 2003 @ 16:19:
[...]

voor veel 11-16 jarig is dat een de doorslag om die consoles te halen. Anders worden ze gepest op school omdat ze kleurrijke mario aan het spelen zijn.

Natuurlijk zeg ik niet dat iedereen een PS2/XboX haalt om "mee te doen", maar de jongere meerdedeels denk ik wel!
PS2 heeft zeker wel kei goeie spellen (heb vordat ik een cube haalde hard over nagedacht: PS2 of Cube?) maar ik heb het nu over 11-16 jarige en waarom ze liever PS2/xbox kiezen. De wat oudere 20+ spellen denk ik niet zo gek veel consoles meer... die zijn opgestapt naar pc of anders uitgegroeid. En persoonlijk vind ik Xbox nog maar niks met een maar aantal goede titels.

[...]

en natuurlijk heb je de wat kleinere groep die-hards voor nintendo. Die blijven nintendo all the way! Jammer dat die groep maar klein is... :/

[...]

Dat zijn nou de spellen waar ik het over heb.
Volgens mij worden de meeste consoles juist verkocht aan mensen tussen de 16 - 26 maar dat terzijde.

Die keuze voor ps2/xbox heeft natuurlijk te maken met het imago van die console maar in tegenstelling tot wat hier gesuggereerd wordt is imago niet volledig gebaseerd op gebakken lucht maar op de games die ik eerder noemde.

Eventjes iets meer ontopic; zodra de metroid-pack beschikbaar is heb ik ook een gamecube (heb nu al de freeloader liggen; thanx deddiekoel!).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 28484 op 03-03-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ik heb voor de GC gekozen omdat ik nu niet meer de behoefte heb om tig games te hebben, maar gewoon kwalitatief gezien de beste en leukste.

Ik heb nu MP en RE:0 liggen, verder koop ik dit jaar iig Splinter Cell, Zelda, Soul Calibur II en F-Zero, verder kijk ik uit naar de Capcom 5 en Marrio Cart, verder zou ik het niet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Ik denk dat "pubers" ook meer last hebben van klasgenoten die 't niet stoer vinden als je een cube hebt bijvoorbeeld. Toen ik een nes had was ik negen, mijn broertje van 3 speelde ook al gelijk mee. Is die met de snes ook blijven doen, dus die heeft zeker een nintendo opvoeding gehad. Toch heeftie nu een xbox, omdat je dan meer met je vriendjes uit de klas kan spelen en spelletjes lenen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57029

Nintendo spellen hebben toch altijd iets apart. Playstation kon mij i.i.g. niet zo boeien als de N64. En dan is de keuze voor de Cube gauw gemaakt en ik ben nog steeds erg tevreden met mijn keuze :*)

p.s: Heb nu alle karakters van MK:DA geunlocked :D Ik kon Frost maar niet vinden, maar eindelijk heb ik haar. Gelijk ook maar Konquestmode uitgespeeld. Speel altijd op medium en Arcade moet ik nog uitspelen met: Cyrax, Jax, Reptile, Frost, J Cage, Drahium, Sonya en Kitana. Dus het einde begint in zicht te komen. Ik weet niet of ik echt alle kisten ga openen hoor, er zit wel erg veel bagger tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Hm

NES
GB
GBA
GC

>:)

Cube gehaald wegens coole games, goede prijs en meer mensen in m'n klas hebben GC dan XboX dus goed spellen ruilen en samen spelen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Sega Denies EA & Microsoft Bids

dat vind ik een positief kopje! :)

www.gamespydaily.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 19:56
Het is juist dat mensen zich er niet in verdiepen en dus een xbox/ps2 kopen. Het feit is dat reclame juist voor die doelgroep net dat zetje geeft dat ze een ps2/xbox kopen.
Ander punt is, de ps2 is aantrekkelijk vanwege het ombouwen en downloaden van iso's.
Voor scholieren met een laag inkomen (lees : 12-16 jaar) is het handiger om mee te gaan met de flow aangezien iedereen dan dezelfde console heeft en dus games kan uitwisselen.
Diezelfde scholieren willen volwassen worden (zijn) en nemen dus geen 'kiddy' uitziende spelletjes zoals Mario en Zelda. Maar juist The Getaway, GT, Metal Gear, GTA3..

Maargoed.. dit is maar een gedachtegang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Nintendo zou Sega moeten kopen. Dat zijn nog is bedrijven die op dezelfde lijn zitten. Kijk naar SMB, dat zou evengoed van Nintendo kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorix Jim schreef op 03 March 2003 @ 17:45:
Het is juist dat mensen zich er niet in verdiepen en dus een xbox/ps2 kopen. Het feit is dat reclame juist voor die doelgroep net dat zetje geeft dat ze een ps2/xbox kopen.
Ander punt is, de ps2 is aantrekkelijk vanwege het ombouwen en downloaden van iso's.
Voor scholieren met een laag inkomen (lees : 12-16 jaar) is het handiger om mee te gaan met de flow aangezien iedereen dan dezelfde console heeft en dus games kan uitwisselen.
Diezelfde scholieren willen volwassen worden (zijn) en nemen dus geen 'kiddy' uitziende spelletjes zoals Mario en Zelda. Maar juist The Getaway, GT, Metal Gear, GTA3..

Maargoed.. dit is maar een gedachtegang :)
In de tijd van de playstation was werkelijk iedere ps die ik tegenkwam gemod maar bij de ps2 merk ik (waarschijnlijk vanwege de prijs van het ombouwen) dat bijna niemand het laat doen. Ik ken 10+ mensen met een ps2 en niemand heeft er een chip in, volgens mij is dat tegenwoordig veel minder aan de orde...

Ik moet wel zeggen dat een ps2/xbox natuurlijk de makkelijke keuze is, veel mensen hebben er eentje en je komt er overal reclames voor tegen maar dat wil niet zeggen dat het daarom automatisch een dumbass keuze is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Anoniem: 28484 schreef op 03 March 2003 @ 17:56:
[...]

In de tijd van de playstation was werkelijk iedere ps die ik tegenkwam gemod maar bij de ps2 merk ik (waarschijnlijk vanwege de prijs van het ombouwen) dat bijna niemand het laat doen. Ik ken 10+ mensen met een ps2 en niemand heeft er een chip in, volgens mij is dat tegenwoordig veel minder aan de orde...

Ik moet wel zeggen dat een ps2/xbox natuurlijk de makkelijke keuze is, veel mensen hebben er eentje en je komt er overal reclames voor tegen maar dat wil niet zeggen dat het daarom automatisch een dumbass keuze is...
Ik noem t ook geen dumbass keuze :) Ik zeg alleen dat 't extra zetje is voor de twijfelaars. Als ik er geen verstand zou hebben hoe goed kwalitief gezien (gameplay dus) de spellen zijn onderling per console dan zou ik ook heel erg twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33

NoTimeRemains

I know

ik ga voor een ngc kiezen omdat ik bepaalde exlusives heel bruut vind en ik denk dat als bijv een ps2 of box die spellen gehad zou hebben (zelda, mp) dat ik dan voor die console gevalle was

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Daarom koop ik ook deze maand een Cube :)
Juist voor games zoals Mario, Metroid, Zelda (en WE6 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:43

jOzh

Sweet dude!

_/-\o_
WE6:FE roelt zo ongelooflijk hard, ik kan er nog niet over uit. Ik word er zo langzamerhand ook iets beter in (ik speel nu op 'niveau' 3 van de 5 en word nog regelmatig ingemaakt maar er zit af en toe al een overwinning tussen :P ).
Heb nu ook de meeste (landen)teams van Europa ge-edit dus ik kan nu eindelijk een toernooi'tje spelen. Echt een super spel gewoon en met de FAQ van Gamefaqs is er goed door de Japanse menu's heen te komen.
Dus mensen die twijfelen (oa Phuse), gewoon importeren! :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Topicstarter
jOzh schreef op 03 March 2003 @ 19:08:
[...]

_/-\o_
WE6:FE roelt zo ongelooflijk hard, ik kan er nog niet over uit. Ik word er zo langzamerhand ook iets beter in (ik speel nu op 'niveau' 3 van de 5 en word nog regelmatig ingemaakt maar er zit af en toe al een overwinning tussen :P ).
Heb nu ook de meeste (landen)teams van Europa ge-edit dus ik kan nu eindelijk een toernooi'tje spelen. Echt een super spel gewoon en met de FAQ van Gamefaqs is er goed door de Japanse menu's heen te komen.
Dus mensen die twijfelen (oa Phuse), gewoon importeren! :)
Neem WE:6 alsjeblieft mee naar de cube party, ik zit er zwaar over na te denken om WE:6 te kopen maar ik wil het eerst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 19566 schreef op 03 March 2003 @ 19:14:
Neem WE:6 alsjeblieft mee naar de cube party, ik zit er zwaar over na te denken om WE:6 te kopen maar ik wil het eerst zien.
Was ik inderdaad al van plan ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
WE6 was idd ook al een reden om een GC te kopen. Ik was altijd Fifa fanaat.. maar na t zien van de filmpjes van WE6 en dan met name het filmpie waarin de controls werden uitgelegd deed mij watertanden en hunkeren naar een GC :)

(offcourse is Zelda ook een verdomd goeie reden voor mij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
wanneer is de volgende party eigenlijk? en ben ik uitgenodigd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, Microsoft heeft al de rechten op Mech Assault, wist ik niet:

Hi Jasper,

I highly doubt it, since Microsoft controls the licensing rights on the Mech series through FASA Studios.

Best Regards,
Laura

LAURA : CROWLEY : HUMAN RESOURCES

lcrowley@day1studios.com

820 W JACKSON : SUITE 350 : CHICAGO : IL : 60607

TEL: 312:258:0500 x:214 FAX: 312:258:0600

www.day1studios.com

-----Original Message-----
From: jasper dermul [mailto:jasperdermul@hotmail.com]
Sent: Saturday, March 01, 2003 4:47 AM
To: Laura Crowley
Subject:

Hi, is there any possibility Mech Assault will come to the gamecube in the future?

Jasper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

ik snap niet dat je zo'n erg spel op je cube wilt hebben :)

het is 5 minuten leuk, maar dan houdt het toch echt wel op hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Anoniem: 60967 schreef op 03 March 2003 @ 19:33:
ik snap niet dat je zo'n erg spel op je cube wilt hebben :)

het is 5 minuten leuk, maar dan houdt het toch echt wel op hoor
Iedereen heeft een andere smaak (misschien de één wat afwijkerende dan de ander :P) maar op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 42873 schreef op 03 March 2003 @ 19:22:
Damn, Microsoft heeft al de rechten op Mech Assault, wist ik niet:

Email..
Kende je deze website al?

http://microsoftgamesinsider.com/fasa/default.htm

Fasa heeft ooit Shadowrun op de snes uitgebracht. Het was een cyberpunk rpg een van mijn favoriete rpg's. Dus mocht er ooit een vervolg komen, dan zou deze op de Xbox komen. PS2 ok, maar Xbox :X

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 03 March 2003 @ 19:21:
wanneer is de volgende party eigenlijk? en ben ik uitgenodigd? :P
Dude, je moest jezelf uitnodigen! :P Ik geloof dat de GCparty nu volgeboekt is...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Gaat weer lekker rap zo.

Ik ga zeker ook de GBA SP kopen. Ik baal nu ook echt dat ik geen GBA heb aangezien je er zoveel mee kan met AC. Dat spel is ook wel erg leuk.
Ik zit nu wel weer te twijfelen over PSO. Ik loop nu stage en heb dus veeeeel minder tijd, maar ik wil Nintendo wel steunen in hun eerste Onlins stappen.

Verder heb ik RE 0 al (en uitgespeeld) en moeten Re2 & 3 elk moment binnen komen. Ook met MP (geleend) boek ik gestaag vooruitgang. Ik hoop wel dat de afschrijving van mijn GBA SP bij April zal horen want ik kom echt euro's tekort!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 18:32
Even een vraagje aan Bush en Deddiekoel:

Jullie hebben beide Resident Evil Zero toch? En waarschijnlijk dan ook wel Resident Evil 1.. Wat kan ik verwachten van RE:Z? Net zo creepy als RE:1 of nog beter? En het is toch een prequel op RE:1?
Kan bijna niet wachten tot iedereen hier weer in bed ligt vanavond.. Kan ik weer gezellig in de donker verder met zombies slashen! >:)

[ Voor 6% gewijzigd door blakez op 03-03-2003 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd volgens mij krijg je nu het plot te horen over wesker enz maar dat weet ik niet helemaal zeker. :)

btw weer wat nieuws aan het cube front. :)
spills the beans on Medal of Honor Rising Sun!

We reported earlier today that EA would release details on the game later today. Well, they just sent us the first info...

In the game you play a Marine Corporal trying to survive the devastating attack on Pearl Harbor, and drive the Japanese Army from the Pacific. Developed by EALA, Medal of Honor Rising Sun creates an immersive and authentic WWII experience in either single-player or multi-player modes. Medal of Honor Rising Sun will be available for the PS2, Nintendo GameCube and the Xbox in the fall of 2003.

Set for the first time in the Pacific Theatre of Operations from 1941-1944, Medal of Honor Rising Sun gives players a sense of the courage it took to fight the Japanese from Pearl Harbor to the shores of the Philippine Islands. Players will assume the role of Marine Corporal Joseph Griffin, as he survives the attack on Pearl Harbor, leads the assault of Guadalcanal, and finally rescues his brother from a Japanese POW camp in the Philippines. Armed with his wits and a variety of authentic weapons, it's up to players to stop the Japanese war machine in its tracks. Players can even team up with a friend in the all-new co-op multiplayer mode to battle the Japanese forces. Along the way, players will earn awards and medals for their meritorious service in defeating the enemy.

As with the original Medal of Honor, the producers sought council from numerous outside sources to make certain the game is as historically authentic and realistic as possible. EALA continues to work closely with the Congressional Medal of Honor Society to ensure Medal of Honor Rising Sun reflects the ideals and integrity of the prestigious Medal of Honor. In addition, Capt. Dale Dye, who served as military technical advisor on the previous titles in the Medal of Honor franchise, continues his efforts with the Medal of Honor Rising Sun team to ensure the authenticity of the game.
Lekker ook Co-op mode erin lachen. :)

En dit dan. :)
Old-school gamers brace yourselves...

Ubi Soft and Jordan Mechner Announce a Fresh Take on the Legendary Prince of Persia Series for Holiday 2003

Ubi Soft Entertainment today announced it is developing a brand new Prince of Persia game: Prince of Persia: The Sands of Time. Jordan Mechner, creator of Prince of Persia, is working hand in hand on the latest title in the series with Ubi Soft's Montreal production studio, most recently renowned for creating Tom Clancy's Splinter Cell. Scheduled to ship for all platforms starting in Q4 2003, Prince of Persia: The Sands of Time is poised to become the latest success story in a series of hit games from Ubi Soft.

First recognized for groundbreaking cinematic techniques in games like Karateka, The Last Express and, of course, Prince of Persia, Mechner is now widely heralded as one of the world's premier computer game designers. Ubi Soft's partnership with Mechner is a reflection of its ongoing strategy to work directly with the industry's best and brightest.

"With Prince of Persia: The Sands of Time, Ubi Soft and Jordan Mechner are channeling their combined talents to breathe new life into the action/adventure genre. They're creating rich characters, white-knuckle action and a plot with more twists than the exotic, elaborate castle featured in the game," said Serge Hascoet, Editor in Chief, Ubi Soft Entertainment. "We're thrilled to move forward with the legendary Prince of Persia brand and eagerly await the launch of the next masterpiece from our world-famous Montreal studio."

A new Ubi Soft brand, Prince of Persia is credited with changing the face of computer gaming in the 1990s by introducing lifelike animation and story-driven action. The franchise was one of the first to gain success based on an appealing human lead character and a dramatic storyline. The first three games in the series boast combined sales of more than 3 million units.

Prince of Persia: The Sands of Time takes place within an exotic, mysterious world representing Persian architecture, animals and attire. After his father invades the palace of the Maharajah, the Prince, tricked by a treacherous vizier, uses a magic dagger to release the dangerous Sands of Time from an ornate hourglass. With the aid of a beautiful, mysterious, and potentially untrustworthy ally, players embody the Prince to recapture the Sands of Time and restore peace to the land.

more on this title as it breaks!
Van de makers van Splinter Cell dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RE:1 heb ik niet, want RE:0 werd bij me cube geleverd, 1 koop ik als ik 0 heb uitgespeeld :)

Maar hij heeft gewoon het RE gevoel, eerste stukje in de trein is erg leuk bedacht en goed uitgewerkt.

Ik zie trouwens ent dat RE:0 leverbaar is bij dimplus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Damn ik lees net dit in een preview van RE:0..
In fact, it seems that the only improvement Capcom haven't attempted is with the control method, and they've even removed some of the control options that featured in RE. The 'C' type control, which had you using the R button for movement has been removed, but I've got my fingers crossed for its return in the European version of the game!
Laten we hopen van wel.. Ben nu al helemaal gewend aan controle type C en dan zou ik voor een andere RE ineens op een heel ander controle type moeten overstappen.. zou wel minder zijn.. maarja de controls zijn nu toch al iets anders, omdat je met zo'n tweeën speelt enzo.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door blakez op 03-03-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nope volgens mij gaan ze dat niet veranderen hoor. :) En het is idd lastig halen ze juist het beste controle type eruit beetje vreemd. :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik snap echt niet dat jullie met die maffe controls kunnen lopen. Gewoon knuppel naar boven is vooruit lopen, easy as pie toch?

Wel jammer dat FASA nu ineens bij MS hoort. Shadowrun was namelijk echt een vet spel!!!11

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:52

Tarin

Just plain weird.

schnumi schreef op 03 March 2003 @ 21:03:
[...]
En dit dan. :)

[knip.. POP.. knip]

Van de makers van Splinter Cell dus. :)
Hey, ik heb nog ergens PoP 3d liggen.. dat was op zich best aardig, maar het miste tocht iets in vergelijking met deel 1 en 2.. Maar wel gaaf :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tarin schreef op 03 March 2003 @ 21:17:
[...]

Hey, ik heb nog ergens PoP 3d liggen.. dat was op zich best aardig, maar het miste tocht iets in vergelijking met deel 1 en 2.. Maar wel gaaf :)
Idd jah was wel een grappig spel maar niet top. :) Ben benieuwt wat ze er nu van bakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:18

spaceboy

Op grote hoogte

He, Rayman vraagje. Volgens mij heeft alleen Phydomir 'm ook, maar andere Rayman-fans die Hoodlum Havoc spelen ook welkom om te antwoorden. :)
Ik heb net de tweede "tussenbaas" verslagen, die lijpe heks waarbij je om de toverpot moet rennen (heel lollig trouwens). Daarna loop je de trap af, en dan zit ze op zo'n trappetje met die pot op d'r hoofd. Als je dan in de buurt komt ben je in een keer in 't volgende level. Ik heb even gemist wat 't verhaal is wat hierbij hoort, volgens mij ging er iets verkeerd en had ik een verhaaltje van de heks moeten krijgen? What's tha story? En WAAR is Globox!!? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Flash filmpje voor alle HGCT bezoekers ;)

http://www.fanta.dk/showm...36-410F-9568-EB83062FEDC2
Switch schreef op 02 March 2003 @ 19:42:
Ze komen voornamelijk uit filmpjes van metroid.jp.
Dank u! De tweede trailer is inderdaad nieuw voor mij, meteen wat nieuwe icons gemaakt :)
Anoniem: 51765 schreef op 03 maart 2003 @ 00:50:
Zat toch ook in de oude Metroids? Zit 't ook in Metroid Fusion eigenlijk?
Yep daarom wordt dit ook een 'Secret World' genoemd á la Metroid en Super Metroid. Van Metroid II en Metroid Fusion weet ik eigenlijk niet of ze daar ook het 1 en ander hebben ontdekt.
schnumi schreef op 03 maart 2003 @ 11:59:
euh ik heb MP al uitgespeelt kerel. :D

En die vind ik lang niet zo moeilijk als deze. 8)7 :D
Hard mode zonder Energy Tanks, Gravity Suit, Charge Beam, Super Missile, Grapple Beam en Thermal Visor al geprobeerd? :P Warning: Can cause loss of sanity 8)7

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

LOL ! Vond die van GA ook wel sterk trouwens ;). Heb me echt doodgelachen :D
Hard mode zonder Energy Tanks, Gravity Suit, Charge Beam, Super Missile, Grapple Beam en Thermal Visor al geprobeerd? :P Warning: Can cause loss of sanity 8)7
Nee man, das kattepis. 24% run, daar draait het allemaal om!

Moet zeggen dat Metroid Prime echt een topgame is. Heb afgelopen weekend bijna non-stop zitten te gamen. Game-sessies van 6 uur achter elkaar. Prachtig spel! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

*spoilers*

Ik heb geen flauw idee hoever ik ben (op de helft of zo :z) maar het gaat nu wel heel snel met items vinden. Zodra je de power bombs vindt dan heb binnen no-time ook de x-ray visor en de grapple beam. Naar mijn idee gaat dat een beetje te snel (had wel een boss tussen gemogen of zo).

Ben nu in Magmoor Cavern in zo'n spiderball doolhof op de muren (met 3 van die grote pilaren met ronde schijven die omhoog moeten). Ik baan mijzelf een weg langs alle obstakels, spring van pilaar naar pilaar, kom ik bij de laatste pilaar, nog één sprong voor mijn volgende upgrade.. spring ik mis!!! Val ik dat hele kl*te eind weer naar beneden, kom terecht in lava en de rest kan je zelf wel raden. *PATS* gelijk op de powerknop geramd, was er flink flauw van :'(.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 03-03-2003 22:30 . Reden: smilies toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Blakez,

Ik heb zowel RE 0 en RE 1 en vind ze beide fantastisch. Ik heb altijd control A gebruikt en vind het prima werken. Zero is net zo goed als niet beter dan 1. Heerlijke sfeer, goed verhaal en het partner zappen is erg koel. Hij is ook nog best herspeelbaar met Bug hunter (oid).

Als je een van de twee (RE 1 of 0) koel ovnd vind je de ander ook zeker vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

lol heb me rot gelachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 12:28

admiral866

The King Personality Disorder

Anoniem: 5577 schreef op 03 March 2003 @ 23:13:
[...]

lol heb me rot gelachen :P
hahaha inderdaad, my thoughts exactly! ;)

Maareh "kung pow" iemand? lol!! :D

[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 03-03-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Moet zeggen dat Metroid Prime echt een topgame is. Heb afgelopen weekend bijna non-stop zitten te gamen. Game-sessies van 6 uur achter elkaar. Prachtig spel!
Thanks for stating the obvious ;)
Flash filmpje voor alle HGCT bezoekers

http://www.fanta.dk/showm...36-410F-9568-EB83062FEDC2
Ik vraag me toch echt af wie dat gemaakt heeft....

Wat al die games betreft. Wel jammer dat ze nu allemaal weer uitkomen. Wordt het weer mooi weer, gaan ze vette games uitbrengen, wat een eikels. Laat ze dat weer lekker in september doen 8)7.

Anyway... RE0, MP, Zelda. Ik zie het al helemaal voor me. Koop ik RE0, speel ik hem net niet uit voor Metroid uit is. Heb ik Metroid uit, dan komt Zelda alweer uit. Als ik Zelda dan vervolgens uit heb, heb ik daar denk ik echt geen zin meer in. Dan zitten we al midden in de zomer. En ik moet nog zoveel games uitspelen. Laat ik eerst mijn school eens afmaken, dan houd ik tenminste tijd over :)
wanneer is de volgende party eigenlijk? en ben ik uitgenodigd?
Jij was toch eregast dit keer?

[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 03-03-2003 23:21 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 20-06 09:16
ik heb dus vernomen dat bij de preorders van de nieuwe zelda je die masters quest bij krijgt van zelda64... mijn vraag is, komt deze ook los?
ik ga nmlk van de week een cube halen maar geld voor een preorder versie heb ik ffe niet. maar kwil die disc zekers hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68858

Die disc is niet meer exclusief voor pre-orders. In plaats daarvan krijg je een soort limited edition van TLOZ:TWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand de hands-on van P.N.03 op ign online zetten aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Anoniem: 68858 schreef op 03 March 2003 @ 23:51:
Die disc is niet meer exclusief voor pre-orders. In plaats daarvan krijg je een soort limited edition van TLOZ:TWW
Bron misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hands On: P.N.03
First impressions from Capcom's unique action title.
Product Number 3 (P.N.03) Board
news preview
1 Movie 41 Screenshots

Product Number 3 (P.N.03) Board Contribute a FAQ
all updates more articles more media game help community

March 03, 2003 - The big "Capcom Five," a set of five high-profile GameCube games announced by Capcom late last year, has at last begun making its way into the public eye as Capcom put the first of the games, P.N.03: Product Number 03, on demo in Tokyo over the weekend. IGN was on hand to sample this latest title from Shinji Mikami, the mastermind of Resident Evil, and Hiroyuki Kobayashi, the producer of the original Devil May Cry.
One word seems to sum up the game quite well based on our experience: original. P.N.03 plays differently from just about every character-based action game out there, and that includes other titles made by Capcom itself. Good? Bad? With our limited 20 minutes play time, we can't judge for sure, but what we saw certainly left us impressed.

You take control of Vanessa Schneider (there will be no Peer-related jokes in this article), an assassin for hire some time in the future. We're not sure how much story will figure into P.N.03, but the end result has your leading Vanessa through a series of missions in which you take on and take out countless robotic enemy creatures.

The term "Mission" is actually Capcom's wording, not ours. From what we can tell, P.N.03 is pure arcade-style gaming. The first stage of the game begins in a dusty desert wasteland, with your attempting to get into a base in the near distance. There aren't any puzzles to solve -- just progress into the building, taking out any enemy robots you encounter along the way. Once inside, you march through a series of hallways, blasting enemies, then proceed outside for even more carnage, and so-forth. Eventually, you arrive at a boss of sorts, a collection of more powerful robots.

It may sound somewhat generic when taken just as a description, but P.N.03 is more than just a standard kill-fest. While your goal is to destroy enemies that you encounter, you also have to avoid their attacks. And that's where the game differentiates itself from other action titles: the way in which it keeps you engaged in defensive/offensive duals with enemies in front of you.

The scene outside AsoBitCity in Akihabara on
Sunday. Capcom threw away the posters without
even asking if we wanted them (and we did!)

At the heart of the game is its unique control system, which resembles something akin to a first person shooter, despite P.N.03 taking place entirely in the 3rd person. The analogue pad makes Vanessa move forward or step backward (while still facing forward). Pressing right or left pivots her around. The two analogue shoulder buttons are used for side stepping, with the face buttons used for firing your primary gun, putting Vanessa into a crouching position and jumping. Aside from the primary attack, you can input commands into the D-pad to pull off special attacks. You can also perform a 180 degree turn in case you need to turn back in a rush.

Free movement in any direction ala your typical action game is clumsy with the control setup, but that doesn't seem to be the point of the game. Instead, the controls keeps you focused on the scene in front of your character, without resorting to a "lock-on" button. The result is that you can take hiding behind a wall, dash out into the open, fire a few blasts, duck behind the protection of a barrier on the floor, roll out into the open to fire a few more blasts, do a backflip into a standing position, fire a few more blasts, do a couple of summersaults to avoid enemy fire, and take hiding behind another wall, all while continuing to face forward (we did something akin to this). Vanessa automatically aims at enemy targets, but you can switch off between enemies at the push of a button.

Click the image for a translation
of the P.N.03 control setup.

This control set-up works particularly well in the enclosed hallways, but what about in open areas? Our first time with the game resulted in almost instantaneous death, as we made the mistake of rushing ahead and found poor Vanessa surrounded by enemy units. On our second time through, we took a more deliberate pace, taking out any enemies within sight before advancing. The outside areas are set up with debris and mounds of dirt providing shielding in place of the walls and panels of the halls. Vanessa herself can shoot far into the distance with pin-point accuracy, and by taking our time, we were able to get by without a scratch.

Don't take this to mean that P.N.03 is a tactical snore-fest. The enemies are anything but passive. In the outer area at the beginning of the first level, the enemy robots in the distance send off flying pods, which you have to destroy before they get behind you and start blasting away. Elsewhere, in the hallways, the more constricted outdoor areas and the level one boss encounter, you're constantly in the heat of things, meaning that you can't just take cover behind a barrier and hope for the best. You've gotta take the enemies on or you'll be taken on by them.

There's some added incentive to playing well. By collecting points throughout the level, you can purchase upgrades to Vanessa's weapons and suit, and can even obtain special attacks. Vanessa actually has a number of different space suits available to her, also selectable from the shop screen. You automatically go to the purchase screen once you've completed a mission, but we also found a shop in the middle of a level, suggesting that changing suits may be essential for progression.

The first level of play was pretty simple overall, allowing us to do just fine with Vanessa's standard suit, but things seem to get more complicated as the game progresses. From what we could see, the levels grow larger and offer multiple paths along with more complex enemies who fire in trickier patterns. Vanessa begins dodging tiny missiles at one point, which looks somewhat Matrix-ish.

The look of the game through the areas that we saw reflects its subject-matter well. Set in the future, the outside areas look like dusty, debris-filled wastelands, where the sun's been shining a bit too hard for a bit too long. Go inside, and everything has a cold, metallic, manufactured look to it. There's much variety to the levels in color schemes, objects and, as mentioned immediately above, layout. We were a bit worried that the game would end up repeating the same dusty outdoor level and white indoor level that you've seen in all the trailers, but that, thankfully, doesn't seem to be the case.

It's not your typical action game, or your typical gaming world, but then again, the main character Vanessa isn't your typical character. We're not sure of the complete details behind her history, but we presume professional dance is listed somewhere in there. Vanessa likes to do a combination of dance and gymnastics as she takes out enemies. She shakes her little booty as she blasts away, and does cartwheels and flips when side-stepping and unleashing super attacks. We couldn't hear any voices coming from the game, unfortunately, but aside from that she seems to have all the personality of a Dante, only in tight clothing that's sure to grab attention.

Our limited playtest left us wanting to play more of P.N.03, and you can bet we'll do so when the game sees Japanese release on the 27th. Stay tuned!

-- Anoop Gantayat, Contributor
inclusief quotes! bron ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36
eternal madnesss. ahahaaahahahaha

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 04 March 2003 @ 05:37:
eternal madnesss. ahahaaahahahaha
ED eindelijk gekocht of zo??

PN03 lijkt me een erg koele game. Dit is dan alweer de 3e Capcom 5 game die ik wel wil hebben (na Killer 7 en RE4). Ik weet echt niet hoe ik dit in vredesnaam ooit kan gaan betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09

Phydomir

Dennis

spaceboy schreef op 03 maart 2003 @ 21:48:
He, Rayman vraagje. Volgens mij heeft alleen Phydomir 'm ook, maar andere Rayman-fans die Hoodlum Havoc spelen ook welkom om te antwoorden. :)
Ik heb net de tweede "tussenbaas" verslagen, die lijpe heks waarbij je om de toverpot moet rennen (heel lollig trouwens). Daarna loop je de trap af, en dan zit ze op zo'n trappetje met die pot op d'r hoofd. Als je dan in de buurt komt ben je in een keer in 't volgende level. Ik heb even gemist wat 't verhaal is wat hierbij hoort, volgens mij ging er iets verkeerd en had ik een verhaaltje van de heks moeten krijgen? What's tha story? En WAAR is Globox!!? :)
Dat is idd een beetje vreemd, ik kreeg daar ook niets, had wel verwacht dat er iig iets zou gana gebeuren.

Globox komt straks weer terug.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Deddiekoel schreef op 04 March 2003 @ 08:26:
[...]

ED eindelijk gekocht of zo??

PN03 lijkt me een erg koele game. Dit is dan alweer de 3e Capcom 5 game die ik wel wil hebben (na Killer 7 en RE4). Ik weet echt niet hoe ik dit in vredesnaam ooit kan gaan betalen!
dude, zit jij dan niet op Viewtifull Joe te wachten? Dat is echt het enige spel van die CapCom 5 waar ik een bevuilde broek van krijg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

killer 7, als je daar nog geen bevuilde broek van krijgt weet ik het ook niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik toch vooral Viewtful Joe ze, zo'n zalig spel dat da gaat worden. Ik vind het moeilijk enorm naar Killer 7 uit te kijken, aangezien ik totaal geen idee heb hoe het spel speelt. Mss is het wel een enorm eentonig spel ofzo. Je moet toch iets van een spel weten voor je het kan willen?$

Btw, morgen ga ik THPS4 halen, wetenjullie waar het het goedkoopst is, Bart Smit of FRS? En hoeveel kost dat dan?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 04-03-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik weet eigenlijk vrij weinig van VJ. Alleen dat het een celshaded beat'em up wordt. Op een of andere manier doet het niets met me. Killer 7 ziet er koel uit en ik verwacht er wel van dat de gameplay wel erg koel zal worden (iets in de geest van hitman oid). PN03 staat boven beschreven. RE4 moge duidelijk zijn. Maar VJ doet toch weinig voor me. Maar wat weet jij waardoor jij zo'n vieze broek krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je nog geen filmpjes gezien van Viewtful Joe???

http://yamauchi.selwerd.n...cube/viewtifulpreview.mov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik zie net op TelSell een reclame voor een of andere console. Hij stelt niets voor enzo > 84 spellen op 1 cartridge enzo >volgens hen de beste spellen 8)7
MAAR > hij ziet er precies uit als een n64 > nja, heeft er heeeel veel van weg, alleen gaan er maar 2 controllers in > mag zoiets wel? :)
Of kunnen ze hier van Nintendo voor op hun broek krijgen? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

rofl dat filmpje lachen man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Effe een vraagje aan de Resident Evil die hards onder ons.. Ik ben nu op het punt dat ik weer terug gekeerd ben naar het huis en dat ik zojuist de eerste 'hunter' ben tegen gekomen.. Maar hoever zit ik nu eigenlijk in het spel? Kan iemand mij dat even vertellen, zonder al te veel (geen) spoilers please.. :) Heb geen zin om in een walktrough te kijken, want dan zou ik de rest ook gelijk gaan lezen.. >:)

b.t.w. dat filmpje van Viewtful Joe ziet er echt über bruut uit moet ik zeggen.. :9

[ Voor 12% gewijzigd door blakez op 04-03-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 04 March 2003 @ 14:01:
Effe een vraagje aan de Resident Evil die hards onder ons.. Ik ben nu op het punt dat ik weer terug gekeerd ben naar het huis en dat ik zojuist de eerste 'hunter' ben tegen gekomen.. Maar hoever zit ik nu eigenlijk in het spel? Kan iemand mij dat even vertellen, zonder al te veel (geen) spoilers please.. :) Heb geen zin om in een walktrough te kijken, want dan zou ik de rest ook gelijk gaan lezen.. >:)

b.t.w. dat filmpje van Viewtful Joe ziet er echt über bruut uit moet ik zeggen.. :9
euhmm 60% ruwe schatting. :)

Ti's alweer een tijdje geleden dat ik hem heb gespeelt dus ik weet het niet percies meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 04 March 2003 @ 14:01:

als je net de hunter bent tegengekomen betekend dat je waarschijnlijk net die plant hebt verslagen. Je bent dan pakweg... 40 % v/h spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
schnumi schreef op 04 maart 2003 @ 14:18:
[...]

euhmm 60% ruwe schatting. :)

Ti's alweer een tijdje geleden dat ik hem heb gespeelt dus ik weet het niet percies meer.
Anoniem: 51617 schreef op 04 maart 2003 @ 14:18:
[...]

als je net de hunter bent tegengekomen betekend dat je waarschijnlijk net die plant hebt verslagen. Je bent dan pakweg... 40 % v/h spel
Dus laten we zeggen dat ik zo op de helft ben.. 40 + 60 delen door 2 = 50 %.. :) Zeker wel vet! Dacht dat ik al veel verder zou zijn eigenlijk.. kweet nie waarom.. maar nu kan ik er nog ff tegenaan!! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 04-03-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Vraagje voor de bezitters van een orginele RGB kabel, ik heb deze vandaag gekocht (24,99 bij de FRS kon ik niet laten liggen), echter hij heft niet alle pinnen, maar net zoveel als de SCART kabel die standaard bij de Cube zit. Mijn PS2 RGB heeft wel alle pinnen.
Hoe zit dat met de Cube kabel? Iemand een plaatje van zijne?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2353%20(Small).JPG

Heb het gevoel dat ik weer genaaid ben, ga niet 55 gulden betalen voor een veredelde SCART kabel natuurlijk.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Had ik ook toen ik hem voor het eerst zag maar dat is dus blijkbaar standaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ook dezelfde scart

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 04-03-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69726

Waarom die ps2 RGB dan wel alle pins heeft is mij een raadsel, maar heb die van mij effe gechecked en ziet er ook zo uit, en werkt hier prima, tenminste je ziet duidelijk het verschil in scherpte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

weet iemand al iets over een link kabel van GC naar GC ? dus dat je thuis bijv. met 2 NGC's dus met 8man teglijk timesplitters kan spelen ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Yohann!s schreef op 04 maart 2003 @ 14:44:
weet iemand al iets over een link kabel van GC naar GC ? dus dat je thuis bijv. met 2 NGC's dus met 8man teglijk timesplitters kan spelen ?
En 2 tvs :P
;)

Ik heb er ieg nog niets van gehoord, maar ik denk niet dat de huidige spellen dat zullen ondersteunen ieg, mocht het er komen..
Wel jammer natuurlijk > SSBM met 8 mensen :D
TAG_Speedy schreef op 04 maart 2003 @ 14:30:
Vraagje voor de bezitters van een orginele RGB kabel, ik heb deze vandaag gekocht (24,99 bij de FRS kon ik niet laten liggen), echter hij heft niet alle pinnen, maar net zoveel als de SCART kabel die standaard bij de Cube zit. Mijn PS2 RGB heeft wel alle pinnen.
Hoe zit dat met de Cube kabel? Iemand een plaatje van zijne?

[afbeelding]

Heb het gevoel dat ik weer genaaid ben, ga niet 55 gulden betalen voor een veredelde SCART kabel natuurlijk.
Dit is heel normaal, khad t ook :)
Maar de kwaliteit is echt een stuk beter dan de normale kabel, hoor :)
Ik vind t still een bit oneerlijk dat ze niet die kable er gewoon direct bijleveren, maarja :/

Ze zouden eik een Zelda pack moeten uitbrengen vind ik met een witte cube, een wavebird, een grote memcard, een rgbkabel en Z:TWW :9
Maarja, kkan wel zoveel willen :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ok, dan kan ik em aansluiten. Eens testen of het beeld echt scherper geworden is. Vond het wel maf, zelfs mijn Megadrive RGB kabel heeft alle pinnen.

Nou inderdaad, haarscherp beeld nu (ff snel getest met Rogue Leader)! Was wat sceptisch (zag met m'n PS2 en MD RGB eigenlijk geen verschil), maar dit ziet er goed uit. 25 euro wel goed besteed dus.

[ Voor 41% gewijzigd door Speedy op 04-03-2003 15:07 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22:07
Volgens mij gaat zoiets aangekondigd worden op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 20:23
TAG_Speedy schreef op 04 March 2003 @ 14:52:
Ok, dan kan ik em aansluiten. Eens testen of het beeld echt scherper geworden is. Vond het wel maf, zelfs mijn Megadrive RGB kabel heeft alle pinnen.
maar waren die pinnen wel aangesloten?

Normaal heb je voor beeld maar 2 pinnen nodig, voor audio 3 pinnen.
Voor R 1 pin
Voor G 1 pin
Voor B 1 pin

dus moeten er 8 pinnen in gebruik zijn voor een RGB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

moet je op die vage pic even gaan tellen ik kom uit op 9. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Nou inderdaad, haarscherp beeld nu (ff snel getest met Rogue Leader)! Was wat sceptisch (zag met m'n PS2 en MD RGB eigenlijk geen verschil), maar dit ziet er goed uit. 25 euro wel goed besteed dus.
Huhm vraag wat te laat. Het is dus duidelijk beter. Zou je andere ook aanraden om er een te kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 75177 op 04-03-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep dat had ik ook toen ik hem kocht. Een beetje sceptisch maar na de 1ste beelden van SMS en RE wist ik het gelijk al. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Het ziet er inderdaad beter uit, gewoon scherper. Of het jou het geld waard is weet ik niet, kan jouw budget niet beoordelen en 30 euro (of 25 bij FRS waar ze fout prijzen :)) is natuurlijk nog wel een hoop geld voor een kabeltje en je hebt er ook een game voor. Maar goed, ik heb em maar gekocht en met het idee dat ik hier zeker 2-3 jaar plezier van heb en een game beland na een paar dagen/weken/maanden toch in een stofhoek.

En van die 9 pinnen zal dan wel kloppen, kan bij m'n PS2 en MD kabel niet zien of het is aangesloten, maar dat zullen dan wel allemaal lose pinnetjes zijn.

Nu is testen of tie ook werkt met m'n SNES :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TAG_Speedy schreef op 04 March 2003 @ 15:31:
Het ziet er inderdaad beter uit, gewoon scherper. Of het jou het geld waard is weet ik niet, kan jouw budget niet beoordelen en 30 euro (of 25 bij FRS waar ze fout prijzen :)) is natuurlijk nog wel een hoop geld voor een kabeltje en je hebt er ook een game voor. Maar goed, ik heb em maar gekocht en met het idee dat ik hier zeker 2-3 jaar plezier van heb en een game beland na een paar dagen/weken/maanden toch in een stofhoek.

En van die 9 pinnen zal dan wel kloppen, kan bij m'n PS2 en MD kabel niet zien of het is aangesloten, maar dat zullen dan wel allemaal lose pinnetjes zijn.

Nu is testen of tie ook werkt met m'n SNES :)
Tsja ik vind dit eigenlijk wel een soort van "verplichte" aanschaf waard. :) Het mag dan best veel geld zijn maar het spelplezier word hierdoor toch ook een stukje verhoogt en je kunt alles gewoon veel beter zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:52

Tarin

Just plain weird.

schnumi schreef op 04 maart 2003 @ 15:11:
moet je op die vage pic even gaan tellen ik kom uit op 9. :)
Zal wel common ground (aarde) zijn dan :)

Ik denk dat ik ik er toch ook eentje ga halen.. na de positieve posts. Klopt het dat hij normaal duurder (~30) is? Dan weet ik namelijk of ik extra naar FRS moet lopen of dat ik ook naar Dixons kan :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Tarin schreef op 04 maart 2003 @ 15:36:
[...]

Ik denk dat ik ik er toch ook eentje ga halen.. na de positieve posts. Klopt het dat hij normaal duurder (~30) is? Dan weet ik namelijk of ik extra naar FRS moet lopen of dat ik ook naar Dixons kan :)
Dixons is tie hier 31,99. Bij de Nedgame hier 29,99. FRS kost hij normaal ook 31,99 (zat onder het gele stikkertje hier) en weet niet of het een foute prijs was of gewoon een algehele aanbieding is. (hier = Enschede en bij de FRS was dit de enige in de vitrine)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tarin schreef op 04 March 2003 @ 15:36:
[...]

Ik dacht dat de normale prijs idd 30 euro is. :)

Maar als je het er voor over hebt kun je dus 5 euro besparen door effe verder te lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kool, dan gaik hetook kopen, mijn volgorde van kopen is:
- THPS4 (morgen)
- Metroid Prime
- RGB kabel
- Zelda: TWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
hmmmm, met de SNES wel beeld maar veel te donker met de Cube RGB kabel :( Dacht mooi weer een kabel kwijt te zijn, maar helaas :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik meen ook dat zoiets op E3 wordt aangekondigd. Maar ik verwacht eigenlijk dan wel van dat ze (huidge) broadband adapter daarvoor zullen gebuiken. Maar aan de andere kant hadden ze het ook over een wireless oplossing... Dus ik ben benieuwd hoe ze dit willen doen zonder de 'huidige' modem/bb gebruikers voor het hoofd te stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Misschien kan iemand een screenshot posten van met en zonder RGB, al lijkt me dat best lastig :P ff zoeken wat google heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ik zoek een RGB kabel waarbij in het audio appart krijg dus van de GC een kabel naar scart en in het midden een blok ofzi waarmee ik met b.v tulpkabeltjes naar mijn pro-logic set linken :) weet iemand toevallig een goeie hiervan??

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

Ik heb een vraag voor degene die Mortal Kombat heeft en een WaveBird. Als ik de wavebird aangesloten heb, dan wordt MK niet geladen. Zonder wavebird laad hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

_PoTaToX_ schreef op 04 maart 2003 @ 16:04:
Ik zoek een RGB kabel waarbij in het audio appart krijg dus van de GC een kabel naar scart en in het midden een blok ofzi waarmee ik met b.v tulpkabeltjes naar mijn pro-logic set linken :) weet iemand toevallig een goeie hiervan??
bij de bart smit in nieuwegein hadden ze er laatst een paar. Het ziet er uit als een gamecube game doosje maar er staat een plaatje van een RGB kabel op. :)
ATL schreef op 04 March 2003 @ 16:10:
Ik heb een vraag voor degene die Mortal Kombat heeft en een WaveBird. Als ik de wavebird aangesloten heb, dan wordt MK niet geladen. Zonder wavebird laad hij wel.
doe de wavebird er in nadat je cube is opgestart. mischien helpt dat?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 04-03-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was vanmiddag bij de nedgame die hadden re0 en super monkey ball 2 al in grote getalen liggen.
Ben helaas blut anders had ik ze beiden wel mee genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand anders al wel die rgb kabel voor us cubes van liksang? zo ja impressies svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duurt nog wel ff, eind deze week/begin volgende week zullen ze pas aankomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

ATL schreef op 04 March 2003 @ 16:10:
Ik ken het. Post vanavond wel even verhaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

REO team interview
[Feature] Interview: Resident Evil Zero team (NL)

De Nederlandstalige versie van ons interview met de makers van Resident Evil Zero. Lees snel verder voor de antwoorden van Hiroyuki Kobayashi!

Hieronder staat de vertaalde versie van het interview met Hiroyuki Kobayashi, programmeur en planner van Resident Evil Zero. Wil je alsnog de Engelse, originele versie lezen, klik dan op de link hieronder.

Klik hier voor de Engelstalige versie van dit interview!

CubeZone: Waarom hebben jullie besloten om een 'prequel' (vervolg dat zich afspeelt vóór het originele spel) te maken voor de Resident Evil reeks?

Hiroyuki Kobayashi: Eén van de grootste redenen was dat we veel verzoeken ontvingen van gamers om meer informatie te ontvangen over de oorsprong van het t-virus. Het ongeluk in het Resident Evil-huis was geheel uitgelegd in Resident Evil 1, maar de verhalen van het Alpha team en de ontwikkeling van het Bravo Team zijn nooit verteld. Gamers verlangden naar dit soort achtergrondinformatie en dus hebben we meer verhalen, characters en geweldige nieuwe eigenschappen aan Resident Evil Zero toegevoegd in de hoop zo veel mogelijk aan de verwachtingen van gamers te beantwoorden.

CubeZone: Waarom hebben jullie besloten om de 'magische' item box uit dit Resident Evil-spel te laten?

Hiroyuki Kobayashi: Voordat de ontwikkeling van Resident Evil Zero begin hebben we alle aspecten van vorige Resident Evil-titels onderzocht en hebben we besloten dat de indeling van de inventory een onderdeel was dat verbeterd zou kunnen worden.

CubeZone: Hoe zijn jullie op het idee van Partner Zapping gekomen?

Hiroyuki Kobayashi: We hebben geprobeerd te komen met een nieuw soort 'angst', we wilden een gevoel van eenzaamheid ontwikkelen. Onzekerheid en levensangst, zulke elementen hebben we nooit eerder in Resident Evil-games verwerkt. We besloten dat het dit beste verwezelijkt kon worden als we twee characters zouden hebben die van elkaar afhankelijk zouden zijn. Wanneer ze van elkaar gescheiden zouden worden, zou elk character een grotere mate van gevaar ondergaan, omdat de angst van het alleen zijn wordt vergroot.

CubeZone: Wat was de belangrijkste reden om de Resident Evil games exclusief voor de Nintendo GameCube te houden?

Hiroyuki Kobayashi: Resident Evil is niet exclusief voor Nintendo. Resident Evil Dead Aim komt deze zomer uit voor de Playstation 2 en Resident Evil Online volgend jaar.

CubeZone: Wat is je favoriete Resident Evil character?

Hiroyuki Kobayashi: Rebecca and Billy natuurlijk en daarna komt Wesker. Hij is zo slecht als maar kan zijn!

CubeZone: Speel je ook andere games op de GameCube? Zo ja, welke?

Hiroyuki Kobayashi: Ja, The Legend of Zelda: The Wind Waker en Pikmin.

CubeZone: Laadtijden/animaties zijn tegenwoordig niet echt meer nodig, dus waarom hebben jullie besloten om de 'deur-animaties' te behouden tussen de verschillende kamers in Resident Evil Zero?

Hiroyuki Kobayashi: Deze scenes zijn nu in het spel als manieren om de spanning te verhogen. Ze zijn bedoeld om de angst van en de druk op de speler op te bouwen.

CubeZone: Zou je nog wat anders tegen onze Nederlandse bezoekers willen zeggen?

Hiroyuki Kobayashi: Bedankt voor jullie voortdurende steun voor Resident Evil Zero en Capcom. Ik hoop echt dat jullie zullen genieten van Resident Evil Zero. Het is fantastisch om te weten dat spelers in Europa net zo fanatiek zijn over Resident Evil als wijzelf.

CubeZone: Bedankt voor je tijd, Kobayashi-San!

Vertaling: Olivier de Neve

Door: Olivier de Neve op 04-03-2003
www.cubezone.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43460

ik zie net dat Robotech battle Cry uit is (play.com) weet iemand of de special Edition ook naar Europa gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43460 schreef op 04 March 2003 @ 17:43:
ik zie net dat Robotech battle Cry uit is (play.com) weet iemand of de special Edition ook naar Europa gaat komen?
Ik hoop het wel.

* Anoniem: 2766 voegt weer een spel toe aan zijn enorme waslijst van spelle die die nog moet kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ga nu denk iktoch Phantsay star halen, alleen nu nog zonder moden vanwege het Credit card probleem: die heeft niemand (waaronder ik) dus ik kan niet eens online ook alzou ik het geld hebben voor een moden toesenbord enz.. (ga ik zeker haen als ik geld heb)

maaruh.. ik twijfelde eerst wel of ie online wel een beetje leuk is maar toen las ik dit in en reader reaview op www.gamefaqs.com:
you're one of those people that walk around message boards where people talk about Phantasy Star Online Episode 1 & 2, asking them if you should get this game, you'll be more than likely to hear..

''ONLY get this game if you're going to be able to go online with it sometime soon after you get the actual game! It's just no fun without online play...''

Everyone was saying that to me when I asked for their recommendation, but I decided to buy it anyway. I found out about 10-15 minutes later that they were all wrong! This game is LOADS of fun, even if you aren't able to online!!

Don't take this the wrong way, online play IS awesome (I'm just assuming, because I've played RPGs online with my PC) but it's not as bad as people are saying it is...

In this game, you're allowed to create your own character. The options will most likely fit anyones taste or idea of what they want their character to look like. Whether you want some attractive looking woman, or a dark, pale man, there's something for almost everyone here.

After choosing your character, you're allowed to choose which Episode you'd like to play. If you're like me, you'd choose Episode 1 because I'm new to the whole Phantasy Star series. You're then ordered to go investigate the surface of the planet Ragol, and find out what exactly happened with Pioneer 1 (you're on the Pioneer 2, the Pioneer became the victim of some sort of accident). While you're investigating, you can get some money by taking up jobs at the Hunter's Guild.

At the Hunter's Guild, you're allowed to choose which jobs you'll take part in. When you choose a job, you might be working alone, or you might be working along side an ally that the person employing you to do this job, will assign to this mission. The amount of jobs available will start to wither once you finish a good amount of them, though..

Now let me tell you, if you are able to go online (which I urge a lot of you to do), be sure to reach a high level. The other people there, waiting for another person to fill their party, will want someone at a high level to fight alone side them.
doet me een beetje denken aan Morrowind (heb ik voor de PC) maar dan met online mogelijkheden!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 04-03-2003 17:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 04 March 2003 @ 17:15:
REO team interview

CubeZone: Wat was de belangrijkste reden om de Resident Evil games exclusief voor de Nintendo GameCube te houden?

Hiroyuki Kobayashi: Resident Evil is niet exclusief voor Nintendo. Resident Evil Dead Aim komt deze zomer uit voor de Playstation 2 en Resident Evil Online volgend jaar.

www.cubezone.nl
Huh heb ik iets gemist? RE series waren toch N exclusief? Of alleen RE?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.