Het Grote GameCube Topic Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik wist wel van RE online dat ie op de ps2 zou komen maar dat gaat toch niet leuk worden (RE online :D ) maar dat andere spel had ik nog niet van gehoord. maar de RE serie in de vorm van de singleplayer games van de ''gewone'' Re stijl zijn wel GC exclusive geworden
RE0 /1/2/3/4/ 5<- (pas bekend gemaakt)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:49
TheEvilCuber schreef op 04 March 2003 @ 18:38:
Ik wist wel van RE online dat ie op de ps2 zou komen maar dat gaat toch niet leuk worden (RE online :D ) maar dat andere spel had ik nog niet van gehoord. maar de RE serie in de vorm van de singleplayer games van de ''gewone'' Re stijl zijn wel GC exclusive geworden
RE0 /1/2/3/4/ 5<- (pas bekend gemaakt)
Komt er ook een 5de deel uit? Daar heb ik namelijk niks over gehoord. Wordt Code veronica trouwens ook nog gepoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

wist ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 60967 schreef op 04 March 2003 @ 16:57:
Heeft iemand anders al wel die rgb kabel voor us cubes van liksang? zo ja impressies svp
Hij is 28 feb verzonden en het duurde 5 a 14 dagen dus ik verwacht hem hopelijk eind deze week begin volgende week. :)

En jah RE: Code Veronica word idd gepoort. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 04-03-2003 19:25 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 18:32
Ik ben nog steeds een beetje aan het uitzoeken waar ik het goedkoopst Animal Crossing + de Freeloader kan kopen (importeren) en volgens mij is dat bij Dvdboxoffice.. Eerst dacht ik bij Importmadness, maar dat blijkt toch duurder te zijn..

Bij dvdboxoffice zou ik op dit bedrag uitkomen:
1 Animal Crossing $72.95
1 FreeLoader $45.95
----------------------------------------------------
Total $118.90 Canadese Dollars hoor TheEvilCuber ;)
Dit is omgerekend € 74,75 ongeveer.. Zijn dit echt alle kosten die ik er dan aan kwijt ben? Op de site staat wel "Free shipping worldwide". Of moet ik ook nog kosten rekenen voor het gebruik van de credit card ofzo? En hoe veilig is het bestellen met een credit card, want aangezien ik er geen heb, moet ik toch m'n ouders ff zien over te halen om 'm te mogen gebruiken.. En hoelang duurt het dan ongeveer dat ik de spullen in huis heb? :)

[ Voor 18% gewijzigd door blakez op 04-03-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Freeloader 45€ !! ik hoop dat dat canadese dollars zijn want hij lciht hier voor 29.95 in de winkel

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

TheEvilCuber schreef op 04 March 2003 @ 19:34:
Freeloader 45€ !! ik hoop dat dat canadese dollars zijn want hij lciht hier voor 29.95 in de winkel
dat zijn idd canadeese dollars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

oh ik schrok al :D

hier stond dat RE 5 er waaschijnlijk ook aankomt:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9651

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Cubezone schreef op 04-03-2003
[Nieuws] Red Faction 2 media
Een gloednieuw filmpje van deze aankomende shooter op de GameCube, die uitgebracht wordt door THQ.

Large version
Small version
Ik denk dat deze title redelijk vetjes gaat worden. de gameplay is misschien niet zo snel als Timesplitters maar het ziet er echt top uit. ik denk dat het toch een strijd wordt tussen Red Faction 2, Splinter Cell en Enter the Matrix voor mijn centen.
Timesplitters heb ik al in m'n bezit en is gewoon pure 4player fun. deze title zou wel eens voor een goed wat uurtjes single player genot kunnen gaan zorgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door RSP op 04-03-2003 19:43 . Reden: krrrrrr ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 19:56
Waarom wil je importeren? Of heb je US Cube?
Want bij insidegamer.nl kost Animal Crossings 59,95 en die freeloader kost 26.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Glorix Jim schreef op 04 March 2003 @ 19:42:
Waarom wil je importeren? Of heb je US Cube?
Want bij insidegamer.nl kost Animal Crossings 59,95 en die freeloader kost 26.50
Ik wil importeren omdat ik een PAL cube heb en omdat ik AC graag wil spelen.. Duh! :P En als je dat bedrag van insidegamer hier optelt dan kom je al op € 86,50 en reken daar ook nog maar eens € 10,- verzendkosten bij ofzo.. zit je al bijna aan de € 100,- en bij dvdboxoffice zou ik ongeveer € 25,- goedkoper uit zijn, dus daarom wil ik importeren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je kan ook via wire-transfer betalen toch? Als ik het goed begrepen heb is dat even bellen naar je bank en het is gedaan/betaald.
Misschien iemand met ervaring die dit even kan bevestigen want ik wou het ook zo gaan doen met AC (Tenzij iemand hem wil verkopen, zie ook sig enzo :P) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Thunder op 04-03-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

hmz ik vind AC een beetje kinderacgtig (kiddy :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 21-06 19:56
blakez schreef op 04 maart 2003 @ 19:46:
[...]

Ik wil importeren omdat ik een PAL cube heb en omdat ik AC graag wil spelen.. Duh! :P En als je dat bedrag van insidegamer hier optelt dan kom je al op € 86,50 en reken daar ook nog maar eens € 10,- verzendkosten bij ofzo.. zit je al bijna aan de € 100,- en bij dvdboxoffice zou ik ongeveer € 25,- goedkoper uit zijn, dus daarom wil ik importeren! :D
sry ik d8 dat het amerikaanse dollars waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Anoniem: 59687 schreef op 04 March 2003 @ 19:50:
hmz ik vind AC een beetje kinderacgtig (kiddy :D).
Sorry, maar nu moest ik toch even lachen hoor, vooral ook omdat dit in je profiel staat:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/kiddy.bmp :D
Misschien, als je wat ouder bent, dat je dan inziet dat je echt super veel plezier kan hebben met zo'n spel.. En dat het er niet altijd super realistisch enzo uit moet zien.. Maar jij wilt zeker alleen maar veel bloed en mooie vrouwen zien in games.. das maar een grapje hoor.. ;) Maar waag het niet om nog eens te zeggen dat Animal Crossing kiddy is!! grrrr! 8)7

b.t.w. Darth Maul en de rest die misschien toch wel AC willen kopen, maar nog twijfelen, kan ik aanraden deel1 en deel2 eens te lezen van iemand die nu 2 weken met AC bezig is.. Er staan wel wat spoilers in, dus lezen op eigen risico!! :)

De 2 delen kan je hier vinden..

[ Voor 31% gewijzigd door blakez op 04-03-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kan je bij Phantasy Star Online (de Gamecube versie) ook online tegen mensen met de Xbox versie (als die er eenmaal is) want sega heeft otch zijn eigen servers en de game word gewoon gepoort.. dus het zou in priciepe toch moeten kunnen??

Lijkt me wel cool.. tegen mijn xbox vrienden mijn mijn hunter die dan ondertussen een veel hoger level is (dit doey met denken aan pokemon GB met dat levelen) >:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Ik heb na de positieve berichten van vanmiddag op het forum ook maar eens een RGB-kabel gehaald. Was 33 euro bij toysrus :'( (had geen zin om een FRS te zoeken).
Moet inderdaad toegeven dat het de investering waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

JAAAAAAHAAAAA!!!
Ik heb Monkey Ball 2!!!
En Sonic Collection!!! :)

ze lagen al bij futuregamer in Rotterdam, Resident Evil Zero ook voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:52

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 51765 schreef op 04 March 2003 @ 23:53:
JAAAAAAHAAAAA!!!
Ik heb Monkey Ball 2!!!
En Sonic Collection!!! :)

ze lagen al bij futuregamer in Rotterdam, Resident Evil Zero ook voor de liefhebbers.
Europees? Hmz.. waar zit dat ergens? Dan ga ik er morgen of donderdag even langs voor SMB2 (die komt toch officieel pas 14 maart uit?).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarin schreef op 04 March 2003 @ 23:56:
[...]

Europees? Hmz.. waar zit dat ergens? Dan ga ik er morgen of donderdag even langs voor SMB2 (die komt toch officieel pas 14 maart uit?).
Komt idd pas 14 maart uit maar hij lag er al Europees :)

Futurezone is vlak naast Nighttown, kijk maar op www.futurezone.nl voor een routebeschrijving. Ik hoorde van yam trouwens dat SMB2 ook al bij Dimension Plus ligt... tipje voor de Groningers hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Even voor de goede orde

Wie gaan er nu wel PSO + modem/bb adapter aanschaffen? Ik ken iemand met de US versie en daarmee kan er wel een begin worden gemaakt met een 'clan' achtig iets ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik al zeker niet, gvd.
Ik had zo graag een goede online service gewild. Ik ben voor het eerst echt stikjaloers op xbox gebruikers. Maar nee, Nintendo wilt weer de alternatieve uithangen: 'ze zien geen geld in het online spelen, en geloven dat de juiste tijd nog niet gekomen is' Dat ze GVD eens hun ogen openen en kijken naar het succes van xbox live. Dat wil ik ook. Ik wil niet maar 1 spel als keuze, met het vooruitzicht dat er over 2 maanden nog altijd maar ÉÉN spel is. Xbox heeft er nu 14 , over 2 maand 24. Gratis levels, Online spelen, ...
Moest ik, en waarschijnlijk veel mensen met mij, nu tussen xbox en gamecube moeten kiezen eh, zou het heel moeilijk zijn hoor. Niet door de supergames, daarvoor zou ik GC pakken. Niet voor de graphics, want da maakt me geen hol uit. Wel omdat ene dingetje waarin Nintendo geen geld ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pfffffff, OMG weeeer een game die ik wel wil hebben. Dit is dus de 4e van de Capcom 5. Ik moet echt op mijn uitgaven gaan letten als ik al die games wil kunnen kopen.

Ik heb ook al Splinter Cell in pre-order staan (US)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie je nu wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ja van SMB2 al gemeld 2 dagen geleden dat ze bij de dimension plus lagen ;)

54,95 =) (ook PSO en RE0 (prolly))

net story mode gefinished, nog 2 party games te unlocken .. zonder dood gaan beginner halen is ook makkelijk (10 normal 10 extra)

met advanced extra nog niet gehaald (zonder continue te gebruiken alle 30 lvl's) maar dat doe ik morgen wel .. (hopelijk ook 30 extra lvls dan ..)

en daarna .. expert .. aargh =) (hopelijk is het te doen na veel extra levens gehaald te hebben door ze te kopen.. en dan hopelijk 50 extra lvl's .. mjammie !)

zou op zich wel logisch zijn .. dan zijn er nog een zooi courses die niet in story mode zitten ..

10 + 10 + 30 + 50 = 100 .. dan zijn dat de story mode levels .. (10 werelden * 10 levels)

en dan zijn de extra lvl's van advanced / expert niet speelbaar in story mode .. maar dat check ik zodra ik advanced extra heb gehaald (hopelijk zijn dat er veel =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

jongens jongens wat spendeeeeeeeeeeeeeeren jullie veel geld aan je games :D:D

iedereen heeft lijstjes gemaakt :P metriod prime. zelda. freeloader. AC :D wel grappig.. terwijl ik er nog maar 3 games heb 8)7

nintendo draait dikke winst uit op deze gasten hiero :D ;) - moet je nemen met een korreltje zout natuurlijk -

ik moe ook es meer geld hebbe :|

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ho.. heb even gekeken maar wat ik d8 klopt niet, er zijn minder lvl's .. iig nog wel een zooi naast de story mode, dus wel om wat naar uit te kijken ..

voor SMB1 fans trouwens .. http://www.ajshakesby.co.uk/smbvids/

check A11, A15, E9 ( http://www.downfield.karo.../A11_Packattack_35980.avi )

aargh ! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Yohann!s schreef op 05 March 2003 @ 02:03:
jongens jongens wat spendeeeeeeeeeeeeeeren jullie veel geld aan je games :D:D

iedereen heeft lijstjes gemaakt :P metriod prime. zelda. freeloader. AC :D wel grappig.. terwijl ik er nog maar 3 games heb 8)7

nintendo draait dikke winst uit op deze gasten hiero :D ;) - moet je nemen met een korreltje zout natuurlijk -

ik moe ook es meer geld hebbe :|
Was ook niet mijn bedoeling maar ik al die games gewoon niet laten liggen... Ik heb er wel vaker last van. Ik heb nl. ook 135 DVD titels...
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Deddiekoel

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 05-03-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

nee die filmpjes nee.....

*rent huilend weg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yamAUchi schreef op 05 March 2003 @ 02:00:
ja van SMB2 al gemeld 2 dagen geleden dat ze bij de dimension plus lagen ;)
Weet ik, maar even herhaling voor de selectieve lezers :)
yamAUchi schreef op 05 March 2003 @ 02:00:
net story mode gefinished, nog 2 party games te unlocken .. zonder dood gaan beginner halen is ook makkelijk (10 normal 10 extra)

met advanced extra nog niet gehaald (zonder continue te gebruiken alle 30 lvl's) maar dat doe ik morgen wel .. (hopelijk ook 30 extra lvls dan ..)

en daarna .. expert .. aargh =) (hopelijk is het te doen na veel extra levens gehaald te hebben door ze te kopen.. en dan hopelijk 50 extra lvl's .. mjammie !)

zou op zich wel logisch zijn .. dan zijn er nog een zooi courses die niet in story mode zitten ..

10 + 10 + 30 + 50 = 100 .. dan zijn dat de story mode levels .. (10 werelden * 10 levels)

en dan zijn de extra lvl's van advanced / expert niet speelbaar in story mode .. maar dat check ik zodra ik advanced extra heb gehaald (hopelijk zijn dat er veel =)
Damn, ben net in wereld 6 of 7 ofzo van de story mode, volle avond gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

Even wat vraagjes over 60Hz:

Moet je dat per spel instellen of stel je de gamecube op 60Hz in?
Moet je het eenmalig doen of steeds weer?
Ondersteunen de meeste spellen 60Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:43

jOzh

Sweet dude!

Deddiekoel schreef op 05 maart 2003 @ 08:55:
Was ook niet mijn bedoeling maar ik al die games gewoon niet laten liggen... Ik heb er wel vaker last van. Ik heb nl. ook 135 DVD titels...
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Deddiekoel
Whaha, volgens mij heb jij net zo'n groot gat in je hand als ik :P Ik spaar ook dvd's en das net als de Cube een hobby waar veel te veel geld in gaat zitten...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
jOzh schreef op 05 March 2003 @ 10:20:
[...]

Whaha, volgens mij heb jij net zo'n groot gat in je hand als ik :P Ik spaar ook dvd's en das net als de Cube een hobby waar veel te veel geld in gaat zitten...
Ik schijn nog wel een beetje hand om de gaten aan mijn arm te hebben. Daarmee ga ik zo eens kijken of PSO al bij mijn gameboer ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 23:49
Anoniem: 75177 schreef op 05 March 2003 @ 10:07:
Even wat vraagjes over 60Hz:

Moet je dat per spel instellen of stel je de gamecube op 60Hz in?
Moet je het eenmalig doen of steeds weer?
Ondersteunen de meeste spellen 60Hz?
• Per spel
• Steeds weer
• De meeste wel

kort maar krachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Fred_Perry schreef op 05 March 2003 @ 10:42:
[...]

• Per spel
• Steeds weer
• De meeste wel

kort maar krachtig :)
En nog ff een vraagje tussendoor.

Moet je dan nog wachten ofzo of loopt het zegmaar gewoon door??
Ik heb er namelijk niet echt zin in om elke keer een tijd te gaan wachten( ;) )!!

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 23:41
.Default. schreef op 05 maart 2003 @ 11:01:
[...]

En nog ff een vraagje tussendoor.

Moet je dan nog wachten ofzo of loopt het zegmaar gewoon door??
Ik heb er namelijk niet echt zin in om elke keer een tijd te gaan wachten( ;) )!!
Wachten?
Nee, je moet gewoon op JA drukken en spelen maar. :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
BloodKnight schreef op 05 March 2003 @ 11:05:
[...]

Wachten?
Nee, je moet gewoon op JA drukken en spelen maar. :)
Sweeet!!!

Nu nog ff wachten en op zondag komt mijn RGB-kabel >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Damn, 't is echt ongelooflijk wat je allemaal kunt editten in WE6, zelfs de badges van de teams kun je veranderen :? Op het forum van Edge zijn ze daar nu druk mee, 't schijnt wel veel werk te zijn maar misschien ga ik daar ook maar eens mee aan de slag als ik de spelersnamen gefixed heb. Toch wel gaaf om de officiele vlaggen in het publiek te zien natuurlijk :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw over dat Xbox live he.

Er zijn nu dus 350.000 mensen die zich ervoor hebben ingeschreven maar dat interesseert me niks ik wil zien wie er na het 1ste jaar overblijven!

Namelijk omdat het 1ste jaar zo goedkoop is + je krijgt gratis games en een headset nemen veel mensen het. Het gaat erom wat er na de 1ste jaar gebeurt wanneer je dus per maand moet gaan betalen.

En tsja je zult toch nog steeds voor downloads en aparte spellen moeten blijven betalen. Ik ben benieuwt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 15:18

spaceboy

Op grote hoogte

jOzh schreef op 05 maart 2003 @ 11:50:
Damn, 't is echt ongelooflijk wat je allemaal kunt editten in WE6, zelfs de badges van de teams kun je veranderen :? Op het forum van Edge zijn ze daar nu druk mee, 't schijnt wel veel werk te zijn maar misschien ga ik daar ook maar eens mee aan de slag als ik de spelersnamen gefixed heb. Toch wel gaaf om de officiele vlaggen in het publiek te zien natuurlijk :)
Ik heb de term nu al een paar keer langs zien stuiteren, maar WE6 = Winning Eleven 6? Komt die ook in Europa uit? Hoe is het spel zelf? Ik heb nu ISS2, maar dit is beroerd vind ik (te koop dus) :)...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi er zijn nu ook onwijs veel mensen bereid om voor mmorpg's maandelijks iets te betalen, dus ik denk dat het nog wel even blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 60967 schreef op 05 March 2003 @ 11:58:
schnumi er zijn nu ook onwijs veel mensen bereid om voor mmorpg's maandelijks iets te betalen, dus ik denk dat het nog wel even blijft bestaan.
euhmm ik wil daar wel cijfers van zien. Volgens mij nemen mensen nu alleen nog maar Xbox live voor de download content voor bepaalde spellen maar ik kan het ook helemaal mis hebben hoor. :)

Maar wat ik bedoel is dat de kosten zo omhoog gaan hoor!

Ik weet niet percies hoeveel je maandelijkste kosten zijn alleen al voor Xbox Live maar dat + bijv nog 2 MMorpg's dan gaan de kosten al gauw omhoog en ik denk dat alleen de die hard gamers dat ervoor over hebben.

[ Voor 54% gewijzigd door schnumi op 05-03-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 05 maart 2003 @ 11:57:
Ik heb de term nu al een paar keer langs zien stuiteren, maar WE6 = Winning Eleven 6? Komt die ook in Europa uit? Hoe is het spel zelf? Ik heb nu ISS2, maar dit is beroerd vind ik (te koop dus) :)...
Yep, eigenlijk is het WE6:FE (Winning Eleven 6: Final Evolution). Reken echter maar niet op een Europese of US-release, het schijnt dat Sony de Europese rechten op de WE (PES) reeks heeft en in de US interesseert bijna niemand zich voor 'soccer'. Maar de Japanse versie is goed te begrijpen hoor, er is een FAQ op Gamefaqs te vinden die heel uitgebreid is.

En ik heb ISS2 ook, ik vind em ook zuigen (ook te koop, voor €5 minder dan die van spaceboy ;) ). WE6 is echt stukken beter, beste footie game die ik gespeeld heb in ieder geval.
Anoniem: 60967 schreef op 05 March 2003 @ 11:58:
Ik zou het ook wel overwegen, heb nog nooit een mmorpg gespeeld maar het idee spreekt me wel erg aan. Misschien dat ik met PSO wel online ga, even afwachten wat de reacties hier zijn :)

[ Voor 25% gewijzigd door jOzh op 05-03-2003 12:12 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cijfers? die duizenden mensen die everquest, asherons call2 en dark age of camelot spelen dagelijks? Ik heb zelf een tijdje ac2 gedaan, daar zaten ongeveer 6000 man per server op overdag, s'avonds drukker. Er waren 3 europese servers, de amerikaanse zijn nog drukker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 60967 schreef op 05 maart 2003 @ 12:36:
cijfers? die duizenden mensen die everquest, asherons call2 en dark age of camelot spelen dagelijks? Ik heb zelf een tijdje ac2 gedaan, daar zaten ongeveer 6000 man per server op overdag, s'avonds drukker. Er waren 3 europese servers, de amerikaanse zijn nog drukker.....
toet toet ik wil console cijfers! :) Of zijn dat console cijfers? :P Naar mijn weten zijn dat alleen PC spellen.

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 05-03-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik had het ook over pc spellen, de enige console mmorpg die er nu is, is phantasy star online. Daar heb ik geen getallen van. Ik wou alleen maar een beeld schetsen dat mensen heus wel bereid zijn maandelijks wat te betalen.

Het gaat er ook om hoeveel uur je het speelt, stel jij koopt een spel, 60 euro, speelt het 30 uur. Die andere betaalt 14 euro per maand voor een mmorpg en speelt dat ongeveer 15/20 uur per maand of meer en dat maandelijks. Wat is er dan in verhouding duurder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 60967 schreef op 05 maart 2003 @ 12:41:
ja ik had het ook over pc spellen, de enige console mmorpg die er nu is, is phantasy star online. Daar heb ik geen getallen van. Ik wou alleen maar een beeld schetsen dat mensen heus wel bereid zijn maandelijks wat te betalen.

Het gaat er ook om hoeveel uur je het speelt, stel jij koopt een spel, 60 euro, speelt het 30 uur. Die andere betaalt 14 euro per maand voor een mmorpg en speelt dat ongeveer 15/20 uur per maand of meer en dat maandelijks. Wat is er dan in verhouding duurder? :)
Tsja dat moet je zelf weten maar als je dan dus al gauw aan de 30 a 40 euro komt maandelijks voor abbo kosten + 2 mmorpg's dan lbijven dus alleen de echt die hards over let maar op en hoeveel dat er zijn tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Krijg net een mailtje van een MP wedstrijd....
Wat kun je winnen... een levensgroot Samus beeld (184cm)
Ik doe dus ech wel mee... hoef alleen maar een website te maken..
voor 4 april:P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33

NoTimeRemains

I know

By IGN.com

X2: Wolverine's Revenge
March 04, 2003 - He's angry. He growls. And he looks a little like heavy metaler Glen Danzig on a bad hair day. Of course we're talking about Marvel Comics' Wolverine, or just Logan to those of us who know him. Over the years the superhero -- yellow spandex suit and all -- has garnered mainstream success, jumping from pen and paper to the silver screen with attitude and style totally intact.
Now Wolvy will try to claw his way to the very tip-top of videogame charts in an all-new action-adventure from developer GenePool and comic-king publisher Activision. The title, X2: Wolverine's Revenge hits all three next-generation platforms in no time flat so we recently took the near-final GameCube incarnation for a spin.

X2: Wolverine's Revenge perfectly describes the storyline of the game, which bears some resemblances to the forthcoming feature film X2. Logan, still wondering about his background -- and more precisely how exactly he was made, goes on a hunt for the information. Comic fans will be interested to know that Larry Hama, a veteran of so many classic Wolverine comics, is also responsible for the videogame tale. The game details Wolverine's past with more depth so that you'll actually travel back to the year 1968 -- to the beginnings of Weapon X -- and learn all about the deviously ambitious scientists who grafted the unbreakable metal to the mutant's bones. Here you'll also discover the deeper concept behind the game: that at the same time Logan was injected with the "Shiva" virus, a killer bug that has remained dormant until present day in the hero's existence. Now that it's active, Wolverine only has a limited amount of time to find the anti-virus or he's a goner. Along the way he may just yet learn about his mysterious upbringing.

The game flows through six different "acts" or worlds and some 23 unique levels, according to Activision, and there's quite a lot to do and see. It begins in Logan's past, just as he awakens to discover himself a guinea pig for an experiment gone awry. He's pissed, and there are lots of careless humans around to take his anger out on. Fights immediately ensue. Jaw-shattering punches and ferocious kicks are almost always accompanied by a satisfying growl of victory from the mutant hero. Wolverine's Revenge is, after all, essentially a beat-'em-up action game, but that's hardly all it is. Sure, the game revolves around fights with a countless number of enemy characters, and there's a great deal of different attack moves for you to dabble in to keep the entertainment fresh. But there's more, too. For instance, Wolvy can use his heightened senses to go into a quasi-stealth mode and here he can sneak unto enemies and "strike" them down with a series of special moves. There is, in keeping with the action norm, also a healthy selection of in-level puzzles, most of them as simple as pressing a switch in one room to trigger a door open in another.

It all sounds good and fine so stay with us as we detail how the GameCube version plays and looks. Wolvy is manipulated with the analog stick and while he runs and moves generally very fast, we've found that turning on the dime is a near impossibility as the process of slowing is sluggish. He can be made to run on all fours -- a necessity when trying to avoid some types of gunfire -- with the R button. Meanwhile, A button punches and B button kicks. Both, tapped several times, will serve up a limited combo move. The Y button makes Wolvy jump into the air. Now for the special moves. First is the L button, which activates the character's stealth mode. Here, the entire screen turns a shade of orange and the character can sneak up on enemies and take them out quietly. There's reasons for and against using stealth mode whenever possible. On the plus side, it works in conjunction with various strike moves (executed with the X button) so that if an enemy is unaware of Wolverine's presence, he can jump onto them and perform a special move. These are highly cinematic occasions filled with full acrobatics by the superhero, so they're definitely rewarding. Also, Wolvy can spot items in stealth mode that he would have otherwise missed; dangerous goodies like laser trip beams and mine fields. On the other hand, though, moving around is slow-going in stealth mode, so in a crowded room filled with enemy gunfire it's definitely the wrong choice. The balance there is well done, no doubt, and so far we've enjoyed going both routes.

More and more strike moves can be gained as Logan earns various dog tags -- and these can only be acquired by successfully busting out strike moves. It's a winning partnership, we say. The first 10 dog tags received raises Wolverine's strike level, and in turn his strikes become more powerful. By the time you've nabbed some 60 dog tags, your hero is going to be nearly unstoppable.

There's no manual lock-on system, an oddity given that so much of this game hinges on battles with single and multiple enemies at a time. Instead, the camera tries to lock on automatically when Wolverine nears an enemy. We wish we could water praise over the setup, but unfortunately this isn't the case. The simple truth is that it's unpredictable at best. In fact, the camera often gets in the way of or fails to shoot the action from the appropriate angle, and more times than not we find ourselves wishing that we could right it behind Wolverine's back with the tap of a button -- alas this is not an option.
Either Wolverine's Revenge is one of the more difficult games to be unleashed in some time or our own skills have dwindled considerably. We're not ruling out the latter, but it's hard for us being the oh-so-accomplished gamers that we are to sit back and watch as our character dies 10 or more times during the first level. This, because he was sniped by enemies from afar, or because he touched a switch and it blew up in his face, or because a toxic gas was released into the air and he choked to death on it -- all issues that could have been avoided had there been any substantial warning. Indeed, it took us 15 deaths to realize the benefit of running on all fours to avoid horribly unfair lighting bolt blasts from foes -- a detail that was never once explained during the advancement process. It's clear that some refinement is needed.

Wolverine can crash through boxes, bust through windows and destroy just about any piece of electric equipment in sight. The interactivity of the rooms in the game is a welcomed plus, no doubt. Logan can also man turrets and even control a robotic droid and here the view switches to first-person. Further, the character encounters a number of comic books levitating throughout the locales that unlock a number of secret items, including nine unique costumes that we're not yet allowed to detail. Other extras include cerebral files, or fully scalable 3D renders of the comic characters in the game.

Speaking of which, you'll see a wide assortment of familiar Marvel characters in the game. Professor X shares a link with Wolverine throughout the game. Other allies include Beast, Colossus and Rogue. Meanwhile, expect such nasty enemies and Wendigo, Sabretooth, Magneto, Omega Red and Lady Death Strike.

One element that needs no polishing is the presentation of the game. X2: Wolverine's Revenge delivers the dark and gritty universe of the franchise in full. From the way Wolverine himself looks -- exquisitely detailed and full of menace -- to the big, crisply textured environments he inhabits, you're going to be impressed. The first time we witnessed one of the strike moves our fingers itched immediately to grab hold of the controller and by the time we saw the stealth mode in action we couldn't resist giving it a spin. There are even some nice graphic effects -- some of the better particles in a game, for instance, and yes, even projected shadows from our hero that cast onto walls and refract. Everything runs at a speedy 60 frames per second, but sadly the game does not run in progressive scan mode.

Yes, it's true: Mark Hamill -- Luke Skywalker -- of Star Wars fame provides the voice of Wolverine in the game. You might be quick to laugh at the prospect, but don't forget that he's no stranger to audio work; he's also the voice of the Joker in the Batman animated series. He does a great job here, too. Wolverine delivers his lines with a grumbling and ferocity we've come to expect from the reluctant hero. In the game, though -- and you'll hear this in the movies we've provided -- some of his growls are way too overused. He screams with rage practically every time he punches a foe, which is highly annoying. Hopefully this is a taste of audio from what is clearly still a slightly incomplete product.

All in all, we're more than satisfied with the style and presentation of the game and certainly intrigued by the play mechanics. Activision and GenePool have one month to bring everything together. He's hoping the extra polish will make all the difference for what could be one of the more exciting comic book licenses turn videogame in a long while.

[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 05-03-2003 13:30 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By IGN.com

Kirby's Air Ride
March 04, 2003 - Last week at the annual DICE Summit in Las Vegas Nintendo of America showed off a brief video of the HAL-developed racing oddity Kirby's Air Ride. We didn't see much -- the demo ran a number of seconds, not minutes. But it was enough to certainly leave a mark and possibly even scar on us for life.
From what we could tell, players assume the role of Kirby as he jettisons through various 3D-like stages while gobbling up characters and taking their abilities. It was never made entirely clear exactly how the character could use his acquired powers to his advantage, but there will obviously be interactions with the courses in this vein. The tracks appeared to be open enough and based on environments from various Nintendo franchises, including Zelda, but it also looked as though Kirby couldn't stray too far from the roads he traversed. The blob could in some cases, however, turn entirely around and soar into the opposite direction. The sensation of speed, meanwhile, was muted compared to the likes of speedy projects like F-Zero. Kirby moved along at a Mario Kart pace.

From a visual standpoint, we were left entirely unimpressed. The game is crisply textured and the various 3D models are detailed, but the environments lack depth, seem boxy and primitive by comparison to some of today's titles.

Certainly one of the stranger, more baffling games we've seen in a good while. We're frankly not overflowing with anticipation to play it so hopefully Kirby's Air Ride is not representative of Nintendo's E3 2003 lineup.

Look for much more on the game as we head into the big show, which kicks off this May in Los Angeles.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik ben toch wel een beetje bang dat Nintendo flink de boot gaat missen wat het online-gebeuren betreft. Er is interesse genoeg in, kijk maar naar het enthousiasme voor Xbox-Live.
Het argument van Nintendo dat er geen geld in te verdienen valt is nogal kortzichtig en het valt me eigenlijk ook nogal tegen van ze. Hier hoor ik altijd dat Nintendo met de gamers begaan is en Microsoft alleen maar aan geld denkt...
Als Mario Kart offline blijkt te zijn is dat echt een gemiste kans, dat is nu net het perfecte spel om online te spelen!
Straks zitten er een hele zooi gamers met een speciaal modem voor de Cube terwijl er alleen PSO mee gespeeld kan worden... Erg vaag dat Nintendo niet wat meer info verschaft over dit soort zaken...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

ReCreator schreef op 05 March 2003 @ 12:59:
Krijg net een mailtje van een MP wedstrijd....
Wat kun je winnen... een levensgroot Samus beeld (184cm)
Ik doe dus ech wel mee... hoef alleen maar een website te maken..
voor 4 april:P
Ik doe ook mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

English Legend Of Zelda Pics!!!11
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/isjwang/zeldaenglish2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/isjwang/zeldaenglish4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/isjwang/zeldaenglish6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/isjwang/zeldaenglish7.jpg

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

w00t! dat ziet er wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

* Okyah heeft gepreordered en telt de dagen af :9

Jammer dattie niet zo goed is al gehoopt werd, maarja :/

Weet iemand btw of de bugs er nu uitgehaald zijn? :) Hij liep toch wel afentoe vast enzo....

Kheb t over Z:TWW dus :)

[ Voor 64% gewijzigd door Okyah op 05-03-2003 13:47 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Hij is zo bruut ook die filmpjes zien dr magisch uit man :) ik wil uhm nu :) maar ik wil ook MP :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 20-06 14:52
Online gamen via de console heeft volgens mij nog wel een aardige weg af leggen voordat het echt mainstream is, maar het kan het zeker worden. Persoonlijk zal ik FPS niet zo snel gaan spelen op een console vanwege de controller, het gevoel van competitie ligt toch voor een groot deel in richten voor mij persoonlijk en dit wordt gewoon teniet gedaan door een controller. TS2 speel ik weleens in mp en vind ik best leuk, maar het is geen vervanging voor TFC of iets dergelijks (me spits on CS).

Spellen als WE6, Virtua Tennis, MotoGP etc lijken mij erg leuk om via internet te spellen en dan op de bank. Il zie mijzelf best wel de GC op mijn router aansluiten als er van dit soort spellen komen. Een nieuwe Super Tennis en dan toernooien spelen in het dubbelspel, oh ja dat zie ik mijzelf best wel doen ") PSO misschien ook wel, maar het CC verhaal is voor mij een drempel die ik op het moment niet kan overbruggen. En dus andere MORPGS ook niet, wat ik wel weer zonde vind.

RE online, kijk dat vind ik een erg goed idee, mits goed uitgevoerd. In kleine groepjes een mansion uitkammen (tuurlijk wel opsplitsen heh) en gewoon elkaar tegenkomen om wat info uit te wisselen, dat kan best leuk worden.

Volgens mij zijn die 350.000 Xbox Live abbonees allemaal amerikanen, er wordt in het bericht niet gerept over Europa behalve dat het nog niet hier beschikbaar is en ik geloof dat het bericht dan zelfs al een paar maanden oud is maar goed. Leuk voor MS, ik denk alleen niet dat online gamen op dit moment het gouden ei is voor consoles. Kan het nog wel worden, maar om te zeggen dat Nintendo te laat is neuh, ze kunnen er misschien wel wat meer aandacht aan besteden als aan de GBA link, maar goed daar ligt hun prioriteit atm niet (online gedoe).

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40690

Aristagon schreef op 05 March 2003 @ 14:26:Persoonlijk zal ik FPS niet zo snel gaan spelen op een console vanwege de controller, het gevoel van competitie ligt toch voor een groot deel in richten voor mij persoonlijk en dit wordt gewoon teniet gedaan door een controller.
Een achterhaalde opvatting imho. Maar idd, dat gele knuppeltje van de GC vind ik ook niet echt lekker voor fps. Eigenlijk vind ik alleen de Controller S van de Xbox lekker voor fps. Als ik een favoriet moet kiezen, is het wel de controller van de N64. Vandaar ook dat ik deze houd samen met goldeneye, perfect dark, etc naast m'n Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 15:18

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 40690 schreef op 05 March 2003 @ 14:31:
[...]

Een achterhaalde opvatting imho. Maar idd, dat gele knuppeltje van de GC vind ik ook niet echt lekker voor fps. Eigenlijk vind ik alleen de Controller S van de Xbox lekker voor fps. Als ik een favoriet moet kiezen, is het wel de controller van de N64. Vandaar ook dat ik deze houd samen met goldeneye, perfect dark, etc naast m'n Xbox.
Nee bah. Ik moet wel zeggen dat ik vrijwel nooit een FPS op een console heb gespeeld, maar ik pieker er niet over Metroid Prime (sorry fanboys) :) te kopen. Als ik wil FPS'en speel ik UT2003 op m'n pc'tje. Mouse-powerrrrrrrrrrr. M'n Cube heb ik voor de spellen die niet (of niet zo goed) op de pc zijn. Mortal Kombat en Rayman bijvoorbeeld. Die laatste (Rayman 3) hoor ik hier ook veel te weinig van. Alleen Phlydomir (ofzoiets) heb ik er over gehoord, maar dit spel heeft echt heel veel humor. Speelt erg als Mario Sunshine maar de humor is 3x beter.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09

Phydomir

Dennis

zucht... :/

MP != FPS

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ahhhh

voor de laatste keer:

Metroid Prime is GEEN FPS maar een FPA!!!!

En het speelt perfect met een gamecube controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

You tell him guys ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

spaceboy schreef op 05 March 2003 @ 14:56:
[...]

Mortal Kombat en Rayman bijvoorbeeld. Die laatste (Rayman 3) hoor ik hier ook veel te weinig van. Alleen Phlydomir (ofzoiets) heb ik er over gehoord, maar dit spel heeft echt heel veel humor. Speelt erg als Mario Sunshine maar de humor is 3x beter.
Ik (en m'n broertje) vonden Rayman 2 (n64) een zware tegenvaller, tenminste, veel minder dan we verwacht hadden. Denk niet dat we die voor de GC gaan kopen (veels te veel andere spellen..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

[...]

Nee bah. Ik moet wel zeggen dat ik vrijwel nooit een FPS op een console heb gespeeld, maar ik pieker er niet over Metroid Prime (sorry fanboys) :) te kopen. Als ik wil FPS'en speel ik UT2003 op m'n pc'tje. Mouse-powerrrrrrrrrrr.
Lekker dom. in MP zijn namenlijk geen real-life tegenstanders :P dus het speelt gewoon super lekker. en FPS niet tof op een console? na GoldenEye wil ik al niet meer anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
[...]

Nee bah. Ik moet wel zeggen dat ik vrijwel nooit een FPS op een console heb gespeeld, maar ik pieker er niet over Metroid Prime (sorry fanboys) :) te kopen. Als ik wil FPS'en speel ik UT2003 op m'n pc'tje. Mouse-powerrrrrrrrrrr. M'n Cube heb ik voor de spellen die niet (of niet zo goed) op de pc zijn. Mortal Kombat en Rayman bijvoorbeeld. Die laatste (Rayman 3) hoor ik hier ook veel te weinig van. Alleen Phlydomir (ofzoiets) heb ik er over gehoord, maar dit spel heeft echt heel veel humor. Speelt erg als Mario Sunshine maar de humor is 3x beter.
een console first person spel wordt natuurlijk zo getweakt dat het ook lekker speelt met een controller. En misschien is gewenning ook wel gewoon een optie?

Ik vind het een beetje kortzichtig om een spel meteen af te keuren omdat je het "liever met een muis speelt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Ik legde het ook een beetje verkeerd uit zie ik nu (rot stage, constant zeuren dat ik iets moet gaan doen "). Ik bedoelde niet dat ik überhaupt geen FPS op een console speel, heb uren plezier gehad aan Goldeneye, Turok, TS2 en dergelijke, maar op het moment dat je iets als Unreal Championship (om een voorbeeld te nemen) online speeld komt er voor mij persoonlijk meer kijken als alleen lol, ik wil het spel echt goed kunnen spelen en er gewoon goed in worden als het ware. Een controller, of een analoge stick om preciezer te zijn, bied mij persoonlijk niet die uitdaging die de muis wel heeft. Ik vind het geweldig om TFC (Team Fortress Classic) te spelen en iemand geweldige kills te zien maken of het, dan al niet met geluk, zelf te doen. Dit is natuurlijk zeer persoonlijk en zal waarschijnlijk wel stom klinken voor velen.

Een online FPS op de console zal mij dus zeer moeilijk kunnen overhalen mijn GC online te gooien, dit terwijl dit genre op de PC mij juist wel heeft overgehaald (erm ongeveer hehe).

Sorry als mijn post een beetje verkeerd overkwam.

ps. Metroid Prime komt mijn GC wel in, no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

666e post .. moest gewoon .. the posting of the beast !!

anyway .. heb SMB2 story mode nu in 05:20:57 uitgespeeld .. doe het nog wel een keer, kan er vast wel een uur of 2/3 afsnoepen .. records stonden op 00:58:xx ofzo .. dus niet echt fantastisch goed dit =)

maar niet dat het spel kort is etc. blijft uitdagend, vooral het proberen advanced extra / expert extra te halen, dat wordt flinke kluif ;)

alle mini games ook unlocked, alleen nog niet echt veel kunnen multiplayeren, maar dat komt nog wel =)

edit : 666e post in dit topic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door yamAUchi op 05-03-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

yamAUchi schreef op 05 maart 2003 @ 19:47:
666e post .. moest gewoon .. the posting of the beast !!

anyway .. heb SMB2 story mode nu in 05:20:57 uitgespeeld .. doe het nog wel een keer, kan er vast wel een uur of 2/3 afsnoepen .. records stonden op 00:58:xx ofzo .. dus niet echt fantastisch goed dit =)

maar niet dat het spel kort is etc. blijft uitdagend, vooral het proberen advanced extra / expert extra te halen, dat wordt flinke kluif ;)

alle mini games ook unlocked, alleen nog niet echt veel kunnen multiplayeren, maar dat komt nog wel =)
* Anoniem: 61283 kijkt in yamAUchi's profiel: Aantal posts: 639

ik heb er 374! :) best wel veel eigenlijk.... :D

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 05-03-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik ga morgen SMB2 halen (voor m'n broertje). Ik zelf heb momenteel geen geld (sta ergens onder nul), maar ik hoop tegen de release van Zelda weer geld over te hebben. Tenzij m'n pc het begeeft, of ik tegen een leuke gitaarversterker aanloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ey mensen, ik heb vandaag Smuggler's run gestart. Er was eens een competitie daarvan herinner ik me, kan iemand dat nog is kopieren? Ik ben er trouwens héél blij mee, zo'n goed spel voor zo weinig geld... 8)7
Ow ja, er zei hier iemand dat al de xbox live gebruikers alleen Amerikanen zijn, en het hier niet zo'n succes gaat zijn. Wel, dan kan ik je aanraden het nieuws te blijven volgen. Aan heteind van de maand zullen er al cijfers zijn en zal al bekend zijn wat een overdonderend succes xbox live ook hier is.
Moest EXACT dezelfde service op de gamecube uitkomen, met evenveel games die het ondersteunen, dan zou er NIEMAND van dit forum aan twijfelen dat de kopen, in de eerste week.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 05-03-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Net maar even SMB2 opgehaald. Blijkt dat de de save op de memcard (van de US versie) niet compatible is met de PAL versie... Dus terug naar af!

Ik ga dus ook niet meer verder met MP. Ik wil de voordelen van een uitgespeelde MP wel meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

het idee van online spelen op een console is leuk maar als je er een credicard voor nodig hebt vallen er een helemboel mensen af (80% heeft geen CC) dat is Amerika wel anders

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Aristagon schreef op 05 March 2003 @ 18:40:maar op het moment dat je iets als Unreal Championship (om een voorbeeld te nemen) online speeld komt er voor mij persoonlijk meer kijken als alleen lol, ik wil het spel echt goed kunnen spelen en er gewoon goed in worden als het ware. Een controller, of een analoge stick om preciezer te zijn, bied mij persoonlijk niet die uitdaging die de muis wel heeft.
Unreal Championship is een Xbox spel. Je bedoelt waarschijnlijk Unreal Tournament 2003 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Anoniem: 42873 schreef op 05 maart 2003 @ 21:35:
Moest EXACT dezelfde service op de gamecube uitkomen, met evenveel games die het ondersteunen, dan zou er NIEMAND van dit forum aan twijfelen dat de kopen, in de eerste week.
Niemand zou twijfelen nee, als je geen creditcard nodig hebt!
Het is gewoon onredelijk om van een europeaanse xbox eigenaar of zijn ouders te verwachten dat hij/zij een creditcard heeft.
Maar goed ik stel voor om deze discussie in de xbox thread te houden, lijkt me wat gepaster enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
@ Blauwe Beer: erm misschien bedoel je mij, maar dan moet je mijn post beter lezen ik zei niks over het succes van Xbox Live in Europa.

@ daFubar: nee joh, ik bedoelde echt UC omdat dat juist de console smaak is ")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
FF een vraagje.

Als je nou een 100Hz tv hebt, heeft dan zo'n RGB-kabel nog wel zin?
Of gaat het er gewoon om dat het signaal van de cube 50Hz is en dat dat door die kabel dan verstrekt (of wat dan ook) naar de TV wordt gezonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Aristagon schreef op 05 March 2003 @ 23:24:
@ Blauwe Beer: erm misschien bedoel je mij, maar dan moet je mijn post beter lezen ik zei niks over het succes van Xbox Live in Europa.

@ daFubar: nee joh, ik bedoelde echt UC omdat dat juist de console smaak is ")
my fault. ik zat waarschijnlijk teveel naar je icon te staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

.Default. schreef op 06 maart 2003 @ 10:43:
FF een vraagje.

Of gaat het er gewoon om dat het signaal van de cube 50Hz is en dat dat door die kabel dan verstrekt (of wat dan ook) naar de TV wordt gezonden??
Het heeft zeker wel zin. :) Het gaat erom dat er 3 signalen uit zo'n kabel komen en met een normale kabel worden die samengevoegt en dan verzonden maar dat levert dus kwaliteitsverlies op.

Met een RGB kabel worden ze alle 3 apart verzonden en dat levert dus geen kwaliteits verlies op wat je dus duidelijk terug ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 21:22

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

.Default. schreef op 06 maart 2003 @ 10:43:
FF een vraagje.

Een SCART RGB kabel heeft de verschillende kleur signalen over verschillende aansluitingen lopen. Een composite kabel (je antenne kabel, of die tulp aansluitignen) gooien je complete beeldsignaal over 1 aansluiting.
De verbetering van je kwaliteit zit hem in de splitsing van de signalen over meerdere aansluitingen, dus een RGB kabel heeft wel degelijk zin

Overigens is je video, antenne en/of kabelaansluiting ook gewoon 50Hz hoor.
edit:
Schnumi was me te snel af

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 06-03-2003 10:52 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
.Default. schreef op 06 March 2003 @ 10:43:
FF een vraagje.

Het beeld wordt met een RGB kabel opgesplitst in 3 aparte signalen.

Rood
Groen
Blauw

Daardoor worden de kleuren helderder en scherper weergegeven.
Het heeft dus geen reet te maken met de frequentie van je tv.
Als je je spel ook nog eens op 60hz zet, dan wordt het beeld ook nog eens rustiger... dus RGB+60hz is optimaal cube genot.

* Fubaruba heeft het allebei niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ok, allebei bedankt voor de snelle reactie _/-\o_

Edit: alle drie ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Vanitas op 06-03-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even wat over het hele online gebeuren. Is Sony nu wel of niet aan de lijn? Ik heb er namelijk nog niets over opgevangen. Want als dat zo is betekend dat dat Nintendo de eerste is die in Europa online gaan ;)

Ik ga vandaag mijn modempje halen maar ik las in de NGC (waarvan de DVD gaar is }( ) dat je ook japanse of amerikaanse modems/bb adapters kunt gebruiken. Dus is er weinig reden om meteen met PSO online te gaan!

Wat ik wel wil weten (en ik las ook al dat iemand anders zich dit afvroeg) is of de Xbox versie van PSO met de GC versie kan praten? Ik weet wel dat de Xbox'ers ook apart voor de hunters' license moeten dokken dus ik denk wel dat ze op het zelfde netwerk zitten.

Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 06 March 2003 @ 11:35:
Even wat over het hele online gebeuren. Is Sony nu wel of niet aan de lijn? Ik heb er namelijk nog niets over opgevangen. Want als dat zo is betekend dat dat Nintendo de eerste is die in Europa online gaan ;)

Ik ga vandaag mijn modempje halen maar ik las in de NGC (waarvan de DVD gaar is }( ) dat je ook japanse of amerikaanse modems/bb adapters kunt gebruiken. Dus is er weinig reden om meteen met PSO online te gaan!

Wat ik wel wil weten (en ik las ook al dat iemand anders zich dit afvroeg) is of de Xbox versie van PSO met de GC versie kan praten? Ik weet wel dat de Xbox'ers ook apart voor de hunters' license moeten dokken dus ik denk wel dat ze op het zelfde netwerk zitten.

Weet iemand hier meer van?
Hmm volgens mij wel. :) Aangezien ze inderdaad van hetzelfde netwerk gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Uh is de PAL SMB2 al uit ?
dwz dat je em kan halen bij bart smit e.d.?

[ Voor 47% gewijzigd door RedruM op 06-03-2003 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RedruM schreef op 06 maart 2003 @ 11:42:
Uh is de PAL SMB2 al uit ?
dwz dat je em kan halen bij bart smit e.d.?
yep volgens mij wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb hem al bij verschillende zaken zien liggen. FRS of BS zal ze dus wel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan er iemand die Smuggler's run contest nog is online zetten aub? Pfff, dat is wel een moeilijk spel bij momenten hoor. Bij missions he, zit ik aan mission 8, das nog in russia. Heb al 30x geprobeerd, het lukt maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De release date van SMB2 PAL is pas 14 maart, maar een hoop winkels hebben 'm al liggen. Een groot deel van de winkels die 'm al hebben liggen houden zich alleen wel aan de release date, media markt bijvoorbeeld zei dat ik 'm niet voor de 14e kon kopen. Gelukkig houdt niet elke winkel zich netjes aan de regels, ik speel daardoor al 2 dagen monkey ball 2 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 06-03-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68036

Die DVD van NGC is inderdaar erg gaar. Hij wil absoluut niet lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, dat ligt dan toch aan jou, bij mij werkt hij perfect.

btw: Kan er iemand die Smuggler's run contest nog is online zetten aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk het toch niet
Deddiekoel - Thursday 06 March 2003 @11:35
NGC (waarvan de DVD gaar is }( )

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 68036 op 06-03-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

ok, ik heb zojuist die RGB kabel van lik-sang ontvangen:

Is wel dergelijk RGB, TV geeft dit aan.

Kwaliteit is echter om te :'( Ik heb geen digi cam en heb geen flauw idee hoe dit in woorden uit te leggen, maar hij geeft zwarte puntjes over bep. textures heen, ik heb lopen klooien met de beeldinstallingen maar het verbeterd niets :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 06 March 2003 @ 13:14:
ok, ik heb zojuist die RGB kabel van lik-sang ontvangen:

Is wel dergelijk RGB, TV geeft dit aan.

Kwaliteit is echter om te :'( Ik heb geen digi cam en heb geen flauw idee hoe dit in woorden uit te leggen, maar hij geeft zwarte puntjes over bep. textures heen, ik heb lopen klooien met de beeldinstallingen maar het verbeterd niets :'( :(
yep same here. :(

Weet je wat wel beter beeld geeft bij mij. :?

Als ik mij originele Nintendo kabel in de plugs doe op de de scart kabel en dan gewoon de scart achterin de tv maar het uiteinde van de originele kabel in de gamecube geeft het wel perfect beeld. :?

Ook springt hij btw bij mij direct op 16:9 formaat maar dit kan ik veranderen dus dat is geen prob.

edit: ook ik heb alle instellingen geprobeert + alle 2 de scart aansluitingen maar niks helpt jammergenoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 06-03-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dan ga ik maar zo'n SVHS kabel bestellen, kost $4, koop ik er meteen een Platinum Wavebird bij :)

Alleen jammer van die €18 die ik uitgegeven heb aan die klote RGB kabel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 06 maart 2003 @ 13:28:
Ok, dan ga ik maar zo'n SVHS kabel bestellen, kost $4, koop ik er meteen een Platinum Wavebird bij :)

Alleen jammer van die €18 die ik uitgegeven heb aan die klote RGB kabel :(
maar probeer mijn oplossing is kijken of dat alsnog beter beeld geeft. :)

Ik vind het trouwens ook klote maarja het is ook 3th party he. Als het nu officiël van Nintendo was geweest dan kon je pas echt goed klagen.

Ik heb overigens wel een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Wie hebben er nog meer problemen met de DVD van de NGC van deze maand? Als ik hem in mijn DVD-Video speler prop dan lijkt in eerste instantie het te werken maar bij de opbouw van het menu kapt ie ermee. Als ik dan naar de volgende track spring (mbv afstandsbediening) dan kan ik wel kiezen. Maar ook de filmpjes lopen voor geen meter!

Dan weer even over PSO. Kun je ook met meerdere mensen online spelen. Dus als ik een vriend heb met wie ik op de bank split screen speel kunnen we dan samen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij werkt die DVD ook niet hij hangt zich al op voordat je het menutje waarin je kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 06 maart 2003 @ 13:33:
[...]

maar probeer mijn oplossing is kijken of dat alsnog beter beeld geeft. :)

Ik vind het trouwens ook klote maarja het is ook 3th party he. Als het nu officiël van Nintendo was geweest dan kon je pas echt goed klagen.

Ik heb overigens wel een mailtje gestuurd.
Ik heb de kabel net even in de 3e scart geplaatst, deze accepteerd alleen CVBS invoer, en dan is het beeld perfect, dan heb ik dus zowel einde als begin van die RGB kabel aangesloten op TV/Cube, hij heeft dus gewoon een probleem met het RGB signaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 06 March 2003 @ 13:40:
[...]

Ik heb de kabel net even in de 3e scart geplaatst, deze accepteerd alleen CVBS invoer, en dan is het beeld perfect, dan heb ik dus zowel einde als begin van die RGB kabel aangesloten op TV/Cube, hij heeft dus gewoon een probleem met het RGB signaal :/
CVBS? explain blijkbaar zit dan dan niet op deze TV (2 RGB scarts + vooraan een aansluiting voor S-VHS)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.