Welkom in Het Grote GameCube Topic DEEL 23,
Alle gerelateerde blaat over de GC mag je hier posten, als je vragen/ opmerkingen hebt over de oudere NES en SNES console kun je hier terecht:
[rml]Goeie oude (retro) consoles[/rml]
Goed Nieuws
Mario 128 is nog steeds in ontwikkeling
Dat is goed om te horen, hopen dat ie beter wordt dan Mario Sunshine (ik denk het wel
)
Link
Nieuwe Game Developement Tools
SN Systems heeft nieuwe tools gemaakt die het ontwikkelen van CubeGames alleen maar verbeterd, we zullen zien.
Link
Eerste screens van Pikmin 2
Olimar komt weer terug en dit keer niet alleen.
Link
Slecht Nieuws
F-Zero uitgesteld?
Het blijkt dat F-Zero is uitgesteld tot nader order, er is nog geen nieuwe release date gezet.
Link
Het gaat hier wel heel snel nu al weer deel 23
De historie van het GC topic :
=[ Het Grote GameCube Topic ]= 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Hot (Soon Coming) games:
Metroid Prime, 21 maart 2003

The Legend of Zelda: The Wind Waker, 3 mei 2003

Super Monkey Ball 2, 14 maart 2003

Resident Evil 0, 7 maart 2003

Ikaruga, 25 april 2003

Andere hotte games die ooit nog uitkomen
Pikmin 2
Soul Caliber II
Final Fantasy Crystal Chronicles
F-Zero GC
Viewtiful Joe
P.N.03
Er zijn er natuurlijk meer maar dan kan ik wel doorgaan totdat ik een ons weer
Alle cube links staan hieronder:
Release lijsten :
EU Lijst
US Lijst
Handige Links :
GameCube topic search
GameCube Party
GameFaqs
Cube Sites :
Planet GameCube
NintendoPhiles
IGN
Nintendo Fire
Nintendojo
GameSpot
GameZone
Alles wat je moet weten over importeren
Online Shops :
• DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
• GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
• Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
• DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend
Online Shops
• DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
• GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
• Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
• De US cube werkt op NTSC en je TV ( scart aansluiting ) moet NTSC ondersteunen om kleur beeld te krijgen.
• Je kan de cube niet meteen in het stopcontact stoppen want je hebt eerst een stepdown converter nodig omdat ze in de US op 110V/60Hz werken.
• Om het beste kwaliteit beeld te krijgen zal je een gemodifiseerde RGB kabel moeten kopen. Normale RBG kabels werken niet.
In deze shop kan je die kopen.
Daarna komt S-video beeld en als slechts beeld is de standaard kabel die je erbij krijgt.
Met dank aan Yamauchi voor de info die ik her-bruikt hebt voor dit deel.
Nu is het wachten op D3 met de stats.
!!Veel plezier!!
Alle gerelateerde blaat over de GC mag je hier posten, als je vragen/ opmerkingen hebt over de oudere NES en SNES console kun je hier terecht:
[rml]Goeie oude (retro) consoles[/rml]
Goed Nieuws
Mario 128 is nog steeds in ontwikkeling
Dat is goed om te horen, hopen dat ie beter wordt dan Mario Sunshine (ik denk het wel
Link
Nieuwe Game Developement Tools
SN Systems heeft nieuwe tools gemaakt die het ontwikkelen van CubeGames alleen maar verbeterd, we zullen zien.
Link
Eerste screens van Pikmin 2
Olimar komt weer terug en dit keer niet alleen.
Link
Slecht Nieuws
F-Zero uitgesteld?
Het blijkt dat F-Zero is uitgesteld tot nader order, er is nog geen nieuwe release date gezet.
Link
Het gaat hier wel heel snel nu al weer deel 23
De historie van het GC topic :
=[ Het Grote GameCube Topic ]= 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Hot (Soon Coming) games:
Metroid Prime, 21 maart 2003

The Legend of Zelda: The Wind Waker, 3 mei 2003

Super Monkey Ball 2, 14 maart 2003

Resident Evil 0, 7 maart 2003

Ikaruga, 25 april 2003

Andere hotte games die ooit nog uitkomen
Pikmin 2
Soul Caliber II
Final Fantasy Crystal Chronicles
F-Zero GC
Viewtiful Joe
P.N.03
Er zijn er natuurlijk meer maar dan kan ik wel doorgaan totdat ik een ons weer
Alle cube links staan hieronder:
Release lijsten :
EU Lijst
US Lijst
Handige Links :
GameCube topic search
GameCube Party
GameFaqs
Cube Sites :
Planet GameCube
NintendoPhiles
IGN
Nintendo Fire
Nintendojo
GameSpot
GameZone
Alles wat je moet weten over importeren
Online Shops :
Online Shops
• De US cube werkt op NTSC en je TV ( scart aansluiting ) moet NTSC ondersteunen om kleur beeld te krijgen.
• Je kan de cube niet meteen in het stopcontact stoppen want je hebt eerst een stepdown converter nodig omdat ze in de US op 110V/60Hz werken.
• Om het beste kwaliteit beeld te krijgen zal je een gemodifiseerde RGB kabel moeten kopen. Normale RBG kabels werken niet.
In deze shop kan je die kopen.
Daarna komt S-video beeld en als slechts beeld is de standaard kabel die je erbij krijgt.
Met dank aan Yamauchi voor de info die ik her-bruikt hebt voor dit deel.
Nu is het wachten op D3 met de stats.
!!Veel plezier!!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 19566 op 26-02-2003 11:48 ]