Mensen klagen over Nintendo met hun kiddy imago... ik weet niet of nintendo er wel "last" van heeft. qua cijfertjes misschien wel maar ze blijven wel vrolijke games produceren. boeit mij niet hoor ik koop en speel ze graag, ik vind het prachtig. maar misschien vind nintendo het imago niet heel erg? ze laten nu wel merken dat ze andere games kunnen produceren (lijstmetbergvangamesdieniet"kiddy"zijn) maar ja, ze dringen blijkbaar nog niet helemaal door. Jammer is dat.
Naja dat week niet maar iig wel bij een debitel abonnoment...RedruM schreef op 26 February 2003 @ 20:19:
De XboX is stoer, want hij is badass zwart en je krijgt em bij een pak waspoeder.
-Wrom veel verkopers auto PS2 zeggen is dat de PSX veel beter is verkocht dan de N64. De N64 heeft de meeste winkels wel wat troubles opgeleverd (snel stukgaande controllers, dure spellen, "teh kiddy geems") die de winkeliers nu weer een btje terug krijgen met de NGC die wel veel beter is dan de N64 maja.PS2 Gebl44t
Als je ooit een wasmachine koopt van Bosch ofzow en die is binnen een paar dagen allah, wedden dat je dan nooit meer een Bosch wasmachine koopt.
-PS2 heeft veel goede spellen (MGS2, GT3, GTA3, GTA:VC, DMC, BurnOut 2, FF serie, Sly Racoon, Rachet & Clank, etc.), een grote achterban (mede door het makkelijk kopieren van de PSX games), veel games in voorraad (door het langer op de markt zijn, maar ook veel slechte games(!)), goede controller (moet gezegd worden) en Sony levert goed werk kwa afwerking van alles...
This is the Way.
ik zal mijn collectie ook eens op de foto zetten
maar heb helaas SFA uitgeleend dus 1 game mist op de foto
maar heb helaas SFA uitgeleend dus 1 game mist op de foto
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bron: www.newtechnix.comNintendo Europe et Nintendo France viennent de confirmer à NEWTECHNIX que Metal Gear Solid sortira sur GameCube.
D'après une Interview de Mr. Miyamoto accordée à la presse italienne, Nintendo travaille actuellement avec Konami pour développer une adaptation de Metal Gear Solid sur GameCube, et avec EA pour développer des jeux de Sport utilisant la connectivité GameCube / Game Boy Advance.
Metal Gear Solid sur GameCube utiliserait également la connectivité GameCube / Game Boy Advance.
Nintendo Europe : "Mr. Miyamoto in a interview with media in Italy (Monday 24th February) confirmed the following :
- Nintendo are working with Konami on Metal Gear Solid for the GameCube.
- Nintendo are working with EA on Sport games for GameCube, making use of connectivity with the Game Boy Advance."
Lijkt me leuk
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

sfa mist nog. die is uitgeleend...
begint toch aardig te groeien zo...
het schijnt dat iedereen zegt dat nintendo minder goede imag heeft dan xbox en ps2.. we kunnen er wel met z'n allen over blijven lulle.. met dit en dat, en artiekelen zus enzo, maar kunnen we er zelf nix aan doen, om een beter imago te krijgen ?
nintendo banners op je eigen site zetten.. (veel mensen hebben eigen site toch?)
en meer van dat soort dingen... of niet ?
ik bedoel, wij met de GC kunnen de andere mensen toch wel laten zien, dat de GC een uitstekende console is ? kweet zelf ooko niet echt, om nintendo te helpen.. maar het moet wel kunnen denk ik......
------------------------
:edit: of iedereen gaat 10 GC's kopen
nintendo banners op je eigen site zetten.. (veel mensen hebben eigen site toch?)
ik bedoel, wij met de GC kunnen de andere mensen toch wel laten zien, dat de GC een uitstekende console is ? kweet zelf ooko niet echt, om nintendo te helpen.. maar het moet wel kunnen denk ik......
------------------------

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 26-02-2003 22:35 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
ik doe al genoeg met 2 cubes en 15 games vind ikYohann!s schreef op 26 February 2003 @ 22:34:
het schijnt dat iedereen zegt dat nintendo minder goede imag heeft dan xbox en ps2.. we kunnen er wel met z'n allen over blijven lulle.. met dit en dat, en artiekelen zus enzo, maar kunnen er zelf nix doen, of een beter imago te krijgen ?
------------------------
een 'flopje' .. omg.. wat schiet die reply bij mij in het verkeerde keelgat, de GC is hier nog niet eens een jaar uit, in japan gaat ie goed, hier gaat ie redelijk, in de US gaat ie iets minder.. en het is nu al een 'flopje' .. =\
dat terwijl er straks een paar big hitters uit gaan komen, mario kart moet nog geannounced worden .. ik snap echt niet waar je het lef vandaan haalt om de GC een 'flopje' te noemen.. als we zouden mogen stemmen dan hadden we je uit dit topic gebanned !
en dan heb je nog steeds verkeerde informatie (of iig andere informatie) want er zijn verschillende sources die elkaar absoluut tegen spreken daarover
sjonge jonge jonge .. een 'flopje' .. omg .. waar is die ignore optie ?
dat terwijl er straks een paar big hitters uit gaan komen, mario kart moet nog geannounced worden .. ik snap echt niet waar je het lef vandaan haalt om de GC een 'flopje' te noemen.. als we zouden mogen stemmen dan hadden we je uit dit topic gebanned !
en dan heb je nog steeds verkeerde informatie (of iig andere informatie) want er zijn verschillende sources die elkaar absoluut tegen spreken daarover
sjonge jonge jonge .. een 'flopje' .. omg .. waar is die ignore optie ?
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ten eerste de geweldige naam die ze hebben opgebouwd (hun marketing is wel ok)Anoniem: 51617 schreef op 26 February 2003 @ 19:53:
ik snap uberhaupt niet waarom de PS2 nog zo goed verkoopt?!?! T.o.v. Xbox of Cube. Ligt het nou puur aan de modchips? Of aan een breed assortiment aan spellen? Ik moet toegeven dat PS2 echt superveel spellen heeft maar iedereen weet dat 8 a 9 / 10 spellen gewoon *troep* is. PS2 heeft tuurlijk wel zijn voordelen en zeker exclusieve *vette* spellen maar dat heeft nintendo ook. Alleen de DVD ontbreekt..
Kiezen mensen dan tegenwoordig toch liever kwantiteit dan kwaliteit?
Ten tweede ze waren de eerste en hebben meer dan een jaar voorsprong in sales, en veel mensen kopen geen 2 van die dure apparaten.
Ten derde van die games, PS2 heeft inderdaad enorm veel games, en daar zit inderdaad 80% mindere games bij (troep gaat wat ver, dat is een stuk minder) maar goed dan zit je nog op tientallen goeie titels. Cube heeft dan veel minder games en in verhouding betere titels, maar overall denk ik dat je met de PS2 veel meer goede titels in huis kan halen NU op dit moment. Dat je van de 100 games er 80 zowiezo kan afschrijven boeit niet, je hebt toch maar geld voor een x aantal.
Zo liep ik laatst door de stad met wat geld en heb me daarvoor 2 aardige PS2 titels gekocht (Bust a Move en Dynasty Warriors 2), niet echt toptitels (7 en 7.8 volgens IGN) maar voor die 28 euro die ze samen kosten heb ik wel weer een paar uurtjes lol. Op de GC zou ik zo geen titel weten voor een euro of 20 wat mij hetzelfde spelplezier zou opleveren en 60 euro games klop ik niet zo uit de zak iig. Dat soort dingen mist Nintendo dus (en de X-Box ook), een rek met el-cheapo's die best goed te pruimen zijn.
Maar Nintendo krijgt nog een kans als ze inderdaad hun volgende console releasen tegelijk met Sony en MS, dan staat er na een jaar ook wel zo'n groot rek met el-cheapo titels die te pruimen zijn bij de FRS hoop ik.
Daarbij boeit Super Mario de jeugd van tegenwoordig niet zo meer, ze hebben de echte mario's gemist en zijn met de "flop" machine ingestapt en zagen Sony (en co) enorm veel goede spellen uitbrengen. Dat er enkele die hards zijn die op hun 22e nog zitten te klooien met console's en dus wel "iets" met Mario, Zelda en Metroid hebben is maar een druppel op de gloeiende plaat. Het geld word verdient in de wat jongere doelgroep volgens mij. Als ik bv naar mijn neefje van 12 kijk, die zit met z'n PSX met allemaal race/schiet/vlieg prut en die lacht me volgens mij finaal uit bij het zien van Super Mario World, je kan daar toch niet mee aankomen op het schoolplein?
Wat mij de oplossing lijkt is wat meer van die Playstation titels naar de Cube halen (of een soortgelijke titel uitbrengen) zodat hij wat beter gaat verkopen (ic goeie marketing) zodat de doelgroep z'n cash weer aan good old Nintendo gaat spenderen. Dan kunnen wij nog fijn genieten van de echte Nintendo titels
[ Voor 15% gewijzigd door Speedy op 26-02-2003 22:45 ]
wat het probleem is tegenwoordig is een jeugd die een onderontwikkelde eigen mening heeft, en steeds meer een massamening gaat vormen...TAG_Speedy schreef op 26 februari 2003 @ 22:40:
[...]
Ten eerste de geweldige naam die ze hebben opgebouwd (hun marketing is wel ok)
Ten tweede ze waren de eerste en hebben meer dan een jaar voorsprong in sales, en veel mensen kopen geen 2 van die dure apparaten.
Ten derde van die games, PS2 heeft inderdaad enorm veel games, en daar zit inderdaad 80% mindere games bij (troep gaat wat ver, dat is een stuk minder) maar goed dan zit je nog op tientallen goeie titels. Cube heeft dan veel minder games en in verhouding betere titels, maar overall denk ik dat je met de PS2 veel meer goede titels in huis kan halen NU op dit moment. Dat je van de 100 games er 80 zowiezo kan afschrijven boeit niet, je hebt toch maar geld voor een x aantal.
Daarbij boeit Super Mario de jeugd van tegenwoordig niet zo meer, ze hebben de echte mario's gemist en zijn met de "flop" machine ingestapt en zagen Sony (en co) enorm veel goede spellen uitbrengen. Dat er enkele die hards zijn die op hun 22e nog zitten te klooien met console's en dus wel "iets" met Mario, Zelda en Metroid hebben is maar een druppel op de gloeiende plaat. Het geld word verdient in de wat jongere doelgroep volgens mij. Als ik bv naar mijn neefje van 12 kijk, die zit met z'n PSX met allemaal race/schiet/vlieg prut en die lacht me volgens mij finaal uit bij het zien van Super Mario World, je kan daar toch niet mee aankomen op het schoolplein?
Wat mij de oplossing lijkt is wat meer van die Playstation titels naar de Cube halen (of een soortgelijke titel uitbrengen) zodat hij wat beter gaat verkopen (ic goeie marketing) zodat de doelgroep z'n cash weer aan good old Nintendo gaat spenderen. Dan kunnen wij nog fijn genieten van de echte Nintendo titels
Elroy schreef op 26 February 2003 @ 11:49:
Ahhh, heet nieuws voor degene met een US of JAP gamecube.
Er is nu bij lik-sang een RGB kabel te koop voor maar €15![]()
Ik weet niet hoe het met de mede importers zit, maar deze heb ik maar gelijk besteld
Dat is dus heeeel wat anders dan die rgb kabel van goblin he.schnumi schreef op 26 February 2003 @ 11:50:
[...]
wtf inkoopactie!!!Nee maar dat is wel heel interessant maar geeft die ook goede kwaliteit dan?
edit: damn dat ziet er lekker uit. Die ga ik denk ik ook maar bestellen.
Ik heb die paarse namelijk ook. Zelfde als bij psxshop.nl.
Het is geen rgb kabel. Misschien dat ie voor jouw wel handig is voor het gebruik van het geluid wat je zei. Maar dan zou ik em wel bij psxshop halen als ik jou was.
Ik heb een tv met ext1 ext2 en ext3. Op ext1 zit rgb modus. Nou als ik em daarop zet heb ik dus geen beeld. Zet ik em op ext2 (of ext1 maar dan niet op rgb mode) dan doet ie het wel.
Wat ze er bij psx shop bij zetten op hun zite dat je geen zwart wit meer hebt. Dat is namelijk het idee achter rgb he. Het is namelijk een standaard op zich, enige wat je dan in principe nodig hebt is 60hz En dus geen ntsc. Tenminste als het echt rgb zou zijn. Maar dat is het dus niet bij deze paarse kabel.
Ik moet mijn tv op ntsc mode zetten wil ik stilstaand(60hz) gekleurd(ntsc) beeld hebben. Ik kan zelf niet testen om zonder ntsc op 60hz mode, want die optie heb ik niet. En ik heb bij een vriend geprobeerd met deze kabel en daar kreeg ik stilstaand zwart/wit beeld afgezien van het feit dat de kabel geen goed contact maakte en dus eigenlijk geen beeld gaf. Maar dat kan aan de kabel of tv liggen of de samenwerking tussen beide.
Nog een feit waarin je zien dat het geen rgb is: De kabel van goblin (die dure van de openings post van 80 euro ofzo) is wel rgb. Want het rgb signaal komt uit de component kanaal zoals dat heet in amerika. Dat is zeg maar vergelijkbaar met onze rgb. Echter een rgb kabel is niet aan te sluiten op component. En dus moet een kabel omgebouwd worden.
Wat er dan gebeurd, is het beeld uit die component aansluiting halen en het geluid uit de digitale aansluiting (staandaard aansluiting), tenminste voor zover ik het begrijp. De echt rgb kabel is dus een kabel met 2 aansluitingen!! Zie ook goblin.
Kortom volgens mij is dit gewoon een standaard kabel met een audio tussenstukje die je ook bij psxshop.nl kan halen.
Mocht iemand er anders over denken dan hoor ik dat graag.
Ik kan jammer genoeg niet vergelijken met een standaard kabel (een kabel van snes n64 of cube) op beeldkwaliteit of aansluiting want de lamer waar ik m'n cube 2ehands besteld heb heeft em nog steeds niet opgestuurd.
Volgens mij klopt het bovenstaande verhaal wel. Ik ben trouwens altijd nog een keer van plan om een kloppend en duidelijk kabel/import/tv cube paginaatje te maken, om zo mijn uitzoek tijd jullie te besparen
eh weet je et zeker?schnumi schreef op 26 February 2003 @ 13:16:
nou mensen back on topic maar weer.![]()
btw: Yohann volgens mij kun je idd alleen maar per creditcard betalen.
edit: nou ik heb net ook maar die RGB kabel besteld ben benieuwt.
[ Voor 12% gewijzigd door admiral866 op 26-02-2003 22:48 ]
Tegenwoordig? Vroeger precies hetzelfde. Jij een NES, ik een NES!! Ik kende echt bijna niemand met een Sega terwijl er toch redelijk wat Nintendo spul in mijn omgeving rondging. Dat het nu Sony is ipv Nintendo maakt aan dat standpunt geen verschil imho (al had ik liever gehad dat Nintendo die positie van 8 jaar terug nog had ... lekker genieten van die shitload aan goeie games als op de SNES).Phusebox schreef op 26 februari 2003 @ 22:42:
[...]
wat het probleem is tegenwoordig is een jeugd die een onderontwikkelde eigen mening heeft, en steeds meer een massamening gaat vormen...
hmm tja dan behoor jij tot die groep mensen met een minder ontwikkelde (of minder sterke) eigen mening...TAG_Speedy schreef op 26 February 2003 @ 22:48:
[...]
Tegenwoordig? Vroeger precies hetzelfde. Jij een NES, ik een NES!! Ik kende echt bijna niemand met een Sega terwijl er toch redelijk wat Nintendo spul in mijn omgeving rondging. Dat het nu Sony is ipv Nintendo maakt aan dat standpunt geen verschil imho (al had ik liever gehad dat Nintendo die positie van 8 jaar terug nog had ... lekker genieten van die shitload aan goeie games als op de SNES).
iedereen had vroeger een (S)NES, ik had een Megadrive...
hehe en nu: iedereen vind SSB:M leuk. ik haat het... hehe
Khad in de nes days een startrekPhusebox schreef op 26 February 2003 @ 22:52:
[...]
hmm tja dan behoor jij tot die groep mensen met een minder ontwikkelde (of minder sterke) eigen mening...
Maar daarnaast waren de spelletjes 25 gulden ipv 100
Daarna ook een megadrive. Fifa 94 als ik het me goed herinner als bundel. Ik vond sonic echt supertof. snel door loopings enzo.
edit:
En omdat er in mortal kombat moeilijk werd gedaan bij nintendo, was ook wel een factor haha
Daarom eigenlijk geen snes. En omdat er in mortal kombat moeilijk werd gedaan bij nintendo, was ook wel een factor haha
Daarna een N64 omdat multiplayer gewoon super koel was (goldeneye007 was voor mij vele malen beter dan een ps met alle goede spellen). En supermario64 ook etc..
En natuurlijk nu een gamecube, want ben door de N64 van nintendo gaan houden
[ Voor 5% gewijzigd door admiral866 op 26-02-2003 23:06 ]
hoho, ik had zelf ook een Megadrive (sterker, heb er nu nog 1) ... echter dat ding trok me totaal niet. Die controller is een hel, graphics vind ik minder, geluid idem dito en de games ook niet mijn smaak.Phusebox schreef op 26 February 2003 @ 22:52:
[...]
hmm tja dan behoor jij tot die groep mensen met een minder ontwikkelde (of minder sterke) eigen mening...
En dat ik nu een PS2 heb wil niet zeggen dat ik de massa volg, maar gewoon dat de games daarop mij aanspreken (Gran Turismo
Maar het punt was dat de massamening die je aanhaalde al sinds het begin van de consolewars er is en dat dat dus niet het punt is waarom Nintendo het slecht doet.
/edit op die hieronder:
Graphics minder ook in de zin van snelheid. Sonic snelheid is leuk, maar speelde vorige week met een maat en bij veel actie ging sonic zoooooooo slooooooom dat Mario em nog kruipend voorbij zou gaan. En speelde net op m'n eigen MD en vind de graphics van de games die ik bezit minder aansprekend dan SNES games die ik heb, maar das persoonlijk. Wat ik dan wel moet zeggen dat Sega het met het Mastersystem op grafisch gebied stukken beter voor elkaar had dan Nintendo met de 8bit.
[ Voor 36% gewijzigd door Speedy op 26-02-2003 23:10 ]
wtf graphics minder? de megadrive was echt wel vetter als de snes in de early days... en de games ookTAG_Speedy schreef op 26 February 2003 @ 23:05:
[...]
hoho, ik had zelf ook een Megadrive (sterker, heb er nu nog 1) ... echter dat ding trok me totaal niet. Die controller is een hel, graphics vind ik minder, geluid idem dito en de games ook niet mijn smaak.
En dat ik nu een PS2 heb wil niet zeggen dat ik de massa volg, maar gewoon dat de games daarop mij aanspreken (Gran Turismo) net zoals op de Cube mij games aanspreken en die er netjes naast staat.
maar da's mijn mening
ik was altijd anti nintendo... tot de n64 ongeveer
toen zag ik dat ik ook het beste van beide werelden kon hebben
en de massamening was toen nog niet zo groot als nu
de kids van tegenwoordig worden veel meer beinvloed door tv en internet
de enige reclame die ik van megadrive kende was de reclame van altered beast die elke week in de donald duck stond
en toendertijd had nog niet iedereen een console
ik was de enige bij mij in het dorp van de kinderen die ik kende met een echte console (megadrive)
nu heeft ieder kind een console... en als je een gamecube hebt in een PS2 klas dan ben je een buitenbeentje
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2003 23:10 ]
Grotendeels mee eens. D'r is een teken van good ol'Nintendo. Square dat weer samenwerkt met Nintendo, het is nu nog maar even voetjevrijen, maar wie weet hebben ze na FF chronicles weer vlinders in hun buik en kunnen we weer mooie baby'tjes van hun ontvangen. Stel je voor een Chrono trigger of secret of mana opvolger na een decenniumTAG_Speedy schreef op 26 February 2003 @ 22:40:
[...]
Ten eerste de geweldige naam die ze hebben opgebouwd (hun marketing is wel ok)
Ten tweede...
*snip*
lol... en nu alleen de spellen op de foto die je leuk vindtPhusebox schreef op 26 februari 2003 @ 22:32:
sfa mist nog. die is uitgeleend...
begint toch aardig te groeien zo...
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
En de GC is mijn eerste Nintendo consolePhusebox schreef op 26 February 2003 @ 23:07:
[...]
wtf graphics minder? de megadrive was echt wel vetter als de snes in de early days... en de games ook
maar da's mijn mening
ik was altijd anti nintendo... tot de n64 ongeveer
toen zag ik dat ik ook het beste van beide werelden kon hebben
Omae wa mō shindeiru.
er komt wel een Secret of Mana opvolger naar de GBAMuErTo ChAvEz schreef op 26 februari 2003 @ 23:09:
[...]
Grotendeels mee eens. D'r is een teken van good ol'Nintendo. Square dat weer samenwerkt met Nintendo, het is nu nog maar even voetjevrijen, maar wie weet hebben ze na FF chronicles weer vlinders in hun buik en kunnen we weer mooie baby'tjes van hun ontvangen. Stel je voor een Chrono trigger of secret of mana opvolger na een decennium
en hoe moet ik dat Metal Gear Solid bericht hierboven ergens eigenlijk lezen?
babelfish vertaling van frans bericht hierboven ergens:
hmm Metal Gear Solid naar Gamecube is toch ook een goed tekenNintendo Europe and Nintendo France have just confirmed to NEWTECHNIX that Metal Gear Solid will leave on GameCube. According to an Interview of Mr. Miyamoto granted to the Italian press, Nintendo currently works with Konami to develop an adaptation of Metal Gear Solid on GameCube, and with EA to develop plays of Sport using connectivity GameCube/Game Boy Advance. Metal Gear Solid on GameCube would also use connectivity GameCube/Game Boy Advance.
True, maar wat zou jij liever hebben als 12 jarige? Een klas vol gamers waarmee je games kan uitwissellen zodat je ook nog is wat anders speelt als die ene game in de 2 maand die je van je zakgeld kan betalen, of stug volhouden en een Cube kopen en je verrot ergeren aan Mario Sunshine (zoals ik dus doe) en daar je console laten verstoffen.Phusebox schreef op 26 February 2003 @ 23:07:
[...]
nu heeft ieder kind een console... en als je een gamecube hebt in een PS2 klas dan ben je een buitenbeentje
En nu richting PS2, Bust a Move is klaar met laden
Mmm, ik denk dat ik je ongelijk moet gaan geven.
We waren het al 2 topic geleden al over eens dat die kabel op psxshop niks was
Maar er zit een duidelijk verschil in.
Ik zal effe het stukje tekst qoute wat bij de omschrijving staat van het product.
Voor het geval je dat nog niet gelezen had.
Ok om effe het dik gedrukte te verduidelijken.If you are a proud european owner of an imported japanese (or USA) GameCube console, there is probably one thing you are not so proud about: the picture quality on your TV. That's right, Nintendo did not include an RGB signal output with the audio-video connectors of the Japanese Cube. They fixed this later with the PAL euro release but this is not solving the problem stated above... Many of you have chosen to just create an RGB cable by themselves using and modding the official Digital Video Cable from Nintendo. These days are over, as a new third party high quality RGB Audio cable for Japanese GameCube is finally there to solve all these issues. Especially mass produced for the Gamecube Japanese Version, with an IC chipset converting the signal to RGB, this cable will finally satisfy your demands!
The next thing to buy, after your Freeloader![]()
- Scart plug
- True RGB Signal
- Cable length: 175cm / 5.8 feet
- Especially for Japanese and USA NTSC Gamecube console
- Golden connectors for improved quality
- Professionally Mass-produced
- Not compatible with Panasonic Q
Ze beweren hier dus dat je dezelfde kwaliteit krijgt, als dat je het zelf probeert met een digitale kabel. Ik heb dit zelf ook geprobeert ( zonder succes
En de kabel hoeft geen 2 aansluitingen te hebben, zolang er maar een goede chip inzit. Hij zal nu waarschijnlijk alleen in de analoge poort komen met chip.
In de oude staat had je 2 kabels. 1 ging analoog ( gewoon standaard kabel ) en de andere digitaal met een gemodifiseerde chip (zie goblin ).
Dus inplaats van dat ze de digitale kabel aanpassen, passen ze de analoge aan.
Waardoor je nu maar 1 kabel hebt

En het 2de dik gedrukte staat, dat het true RGB is.
Ik neem aan dat ze daar niet over gaan liegen.
Mja, zo denk ik er iig over
En die discussie over dat nintendo 3rd party moet gaan worden, vind ik maar dom dat dit hier gehouden wordt. Het is echt bekend dat nintendo winst maakt op hun consoles. En de rede waarom de xbox beter (amerika) loopt dan de cube, is voornamelijk dat je kopies kan maken, net zoals de ps2.
NOFI.
Kan er weinig over vinden, maar gekeken naar de geschiedenis van de GBA zal het wel weer een poort zijn of wordt er toch iets nieuws gemaakt? Als het een nieuwe Secret of mana is kan het een reden zijn om eens een game boy te kopen.Phusebox schreef op 26 February 2003 @ 23:11:
[...]
er komt wel een Secret of Mana opvolger naar de GBA
Jammer genoeg een van die "toppers" dat meer interactieve film is geworden dan een spel. Heb hem nooit uitgespeeld, werd op een gegeven moment wel ontzettend saai om na elke stap die je neemt weer een filmpje van een kwartier te kijken...en hoe moet ik dat Metal Gear Solid bericht hierboven ergens eigenlijk lezen?
sorry ja was een remakeMuErTo ChAvEz schreef op 26 februari 2003 @ 23:26:
[...]
Kan er weinig over vinden, maar gekeken naar de geschiedenis van de GBA zal het wel weer een poort zijn of wordt er toch iets nieuws gemaakt? Als het een nieuwe Secret of mana is kan het een reden zijn om eens een game boy te kopen.
[...]
my bad...
Ach ja, was een beetje te verwachten dat het weer een snes port zou zijn. Daarom heb ik tot op heden geen gba gekocht. Die spellen heb ik al staan.
Hmm koel. Dat zou natuurlijk ultiem wezen.Elroy schreef op 26 February 2003 @ 23:16:
[...]
Mmm, ik denk dat ik je ongelijk moet gaan geven.
We waren het al 2 topic geleden al over eens dat die kabel op psxshop niks was
Maar er zit een duidelijk verschil in.
Ik zal effe het stukje tekst qoute wat bij de omschrijving staat van het product.
Voor het geval je dat nog niet gelezen had.
[...]
Ok om effe het dik gedrukte te verduidelijken.
Ze beweren hier dus dat je dezelfde kwaliteit krijgt, als dat je het zelf probeert met een digitale kabel. Ik heb dit zelf ook geprobeert ( zonder succes).
En de kabel hoeft geen 2 aansluitingen te hebben, zolang er maar een goede chip inzit. Hij zal nu waarschijnlijk alleen in de analoge poort komen met chip.
In de oude staat had je 2 kabels. 1 ging analoog ( gewoon standaard kabel ) en de andere digitaal met een gemodifiseerde chip (zie goblin ).
Dus inplaats van dat ze de digitale kabel aanpassen, passen ze de analoge aan.
Waardoor je nu maar 1 kabel hebt
En het 2de dik gedrukte staat, dat het true RGB is.
Ik neem aan dat ze daar niet over gaan liegen.
Mja, zo denk ik er iig over
Maar wat ik dan nog niet snap is hoe het mogelijk is een rgb signaal uit het analoge uitgangetje te halen. Want die wordt toch alleen bij de digitale uitgang gegeven?
Ik bedoel hoe kan je nu een signaal opvangen wat helemaal niet gegeven op die analoge poort?
Ze moeten het dus omzetten. En zo staat het er ook. Maarja dan heb je toch eigenlijk niet echt het echte rgb wat uit de digital uitgang komt, lijkt mij tenminste.
Kan natuurlijk zijn dat er geen verlies is bij die conversie, maar toch ...
En ik had inderdaad niet de tekst bij het product gelezen. Want ik dacht meteen dat dat die kabel van psxshop was.
Maar ik hoop zeker dat het wel de kabel is die we allemaal hopen/denken dat het is
Anoniem: 51765
In de tijd van de snes was alles best goed verdeeld. De snes stond eerst flink ver voor, maar toen sonic uitkwam heeft de megadrive ook een tijdje voorgelopen. Niet zoals nu dus dat de 1e met zn voorsprong niet meer te verslaan is...
Ik vind alle discussies over de verkopen allemaal niet heel erg boeiend, als ik metroid prime, monkey ball 2, zelda en final fantasy heb ben ik blij genoeg met mn cube, hoe weinig anderen 'm ook hebben gekocht.
Ik vind alle discussies over de verkopen allemaal niet heel erg boeiend, als ik metroid prime, monkey ball 2, zelda en final fantasy heb ben ik blij genoeg met mn cube, hoe weinig anderen 'm ook hebben gekocht.
das nog niet helemaal zeker, er waren al een paar screenshots die zeker niet in SOM zaten...
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 27-02-2003 03:52 ]
hmm die kabel heb ik ook... maar RGB is het zeker nietElroy schreef op 26 February 2003 @ 11:49:
Ahhh, heet nieuws voor degene met een US of JAP gamecube.
Er is nu bij lik-sang een RGB kabel te koop voor maar €15![]()
Ik weet niet hoe het met de mede importers zit, maar deze heb ik maar gelijk besteld
Gelieve het in de openingspost veranderen dat je het ook daar kan kopen
Kan ik eindelijk het geluid op de juiste manier aansluiten.
De audio-out van de tv, was nog niet zeker of je wel of niet de DPL2 zou behouden.
gewoon normaal beeld... niks speciaals... kan een pic maken van die kabel als bewijs (mij kostte hij 4$)
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2003 08:52 ]
Piepels,
De PS2 is niet meer in te halen omdat ze een voorsprong van 1 of 1,5 jaar hadden. Ook hadden ze het voordeel van de PSX userbase. Sony heeft dit heel slim gedaan en kunnen nu eigenlijk alleen maar terein verliezen.
Er wordt over Nintendo altijd gezegd dat ze geen duidelijke Online strategie hebben maar van de PS2 hoor ik ook niets. Wel weet ik dat SEGA het netwerk voor de PS2 en de GC gaat doen.
Verder denk ik wel dat Nintendo tevreden is met de GC. Ze zijn gelanceerd zonder sure-fire hit. Pas met SMS is dit een beetje op gang gekomen. Na SMS zijn alle grote franchises meteen uitgekomen. Ik denk dat Nintendo heel wat heeft pruttelen en dat dit op de E3 bekend gaat worden. Al het bekende werk ik bijna wel uitbesteed zodat Nintendo weer eens lekker origineel kan gaan zijn!
Connectivity gaat denk ik een belangrijkere rol spelen. Dit is natuurlijk voor speluitgevers interessant (2 spellen in 1 keer verkopen). Ze werken nu al samen met EA over speciale sportgames hiervoor. Ook werken ze nu weer nauw samen met andere grootheden. Ik noem een square waarover het gerucht gaat dat de normale FF weer naar het oude nest komt. Verder is Nintendo's assortiment heus wel volwassener aan het worden. Denk aan de Capcom 5. Dit zijn 5 helemaal nieuwe games die een erg koele reputatie hebben. Het feit dat ook Konami nu MGS naar de GC brengt geeft de burger hoop (bijvoorbeeld voor een WE6 in het westen). Dat er westerse ontwikkelaars zijn die weg gaan is jammer maar helemaal geen ramp, de japanse gaan juist dieper in zee met Nintendo. Tevens kan ik me geen game van THQ bedenken die ik zal missen.
Ik denk dat Nintendo ook wel sterk online zal gaan. Het Xbox live idee is vooral interessant voor MS heb ik het idee. Ik denk dat Nintendo iets zal doen waarmee de spelervaring optimaal zal zijn wellicht is samenwerking met Sony.
De PS2 is niet meer in te halen omdat ze een voorsprong van 1 of 1,5 jaar hadden. Ook hadden ze het voordeel van de PSX userbase. Sony heeft dit heel slim gedaan en kunnen nu eigenlijk alleen maar terein verliezen.
Er wordt over Nintendo altijd gezegd dat ze geen duidelijke Online strategie hebben maar van de PS2 hoor ik ook niets. Wel weet ik dat SEGA het netwerk voor de PS2 en de GC gaat doen.
Verder denk ik wel dat Nintendo tevreden is met de GC. Ze zijn gelanceerd zonder sure-fire hit. Pas met SMS is dit een beetje op gang gekomen. Na SMS zijn alle grote franchises meteen uitgekomen. Ik denk dat Nintendo heel wat heeft pruttelen en dat dit op de E3 bekend gaat worden. Al het bekende werk ik bijna wel uitbesteed zodat Nintendo weer eens lekker origineel kan gaan zijn!
Connectivity gaat denk ik een belangrijkere rol spelen. Dit is natuurlijk voor speluitgevers interessant (2 spellen in 1 keer verkopen). Ze werken nu al samen met EA over speciale sportgames hiervoor. Ook werken ze nu weer nauw samen met andere grootheden. Ik noem een square waarover het gerucht gaat dat de normale FF weer naar het oude nest komt. Verder is Nintendo's assortiment heus wel volwassener aan het worden. Denk aan de Capcom 5. Dit zijn 5 helemaal nieuwe games die een erg koele reputatie hebben. Het feit dat ook Konami nu MGS naar de GC brengt geeft de burger hoop (bijvoorbeeld voor een WE6 in het westen). Dat er westerse ontwikkelaars zijn die weg gaan is jammer maar helemaal geen ramp, de japanse gaan juist dieper in zee met Nintendo. Tevens kan ik me geen game van THQ bedenken die ik zal missen.
Ik denk dat Nintendo ook wel sterk online zal gaan. Het Xbox live idee is vooral interessant voor MS heb ik het idee. Ik denk dat Nintendo iets zal doen waarmee de spelervaring optimaal zal zijn wellicht is samenwerking met Sony.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Burnout 2 screens

Lijkt me een zeer vet spel, maar zie het verschil niet echt met de PS2 versie, twijfel daarom ook nog steeds of ik em voor de PS2 of voor de GC zal halen. PS2 is de fijnere race machine, maar de NGC versie heeft weer extra banen.
Wanneer komt ie uitPhusebox schreef op 27 February 2003 @ 10:07:
Burnout 2 screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, ik heb wat meer info gevonden over die Metroid/GC Pak
.
En zelfs boxart!
Klik voor grotere versie
Het houd dus in: Een zwarte Gamecube, een controller, het spel Metroid: Prime natuurlijk en een 'Name Plate'. Geen idee wat dat precies inhoud maar je zou het op je Cube moeten kunnen plakken ofzo.
Dit alles verschijnt voor 199,- in de winkels. Alleen in europa
. Aangezien ik nog geen cube wil, en er al een heel tijdje eentje wil voor het spel Metroid Prime is dit een perfecte deal voor mij
. Dank u Nintendo-Europe
En zelfs boxart!

Klik voor grotere versie
Het houd dus in: Een zwarte Gamecube, een controller, het spel Metroid: Prime natuurlijk en een 'Name Plate'. Geen idee wat dat precies inhoud maar je zou het op je Cube moeten kunnen plakken ofzo.
Dit alles verschijnt voor 199,- in de winkels. Alleen in europa
woehoe wat een nieuws...ik postte enkele dagen geleden al de boxart... en iedereen weet inmiddels wat het pakket inhoudtSwitch schreef op 27 February 2003 @ 10:38:
Ok, ik heb wat meer info gevonden over die Metroid/GC Pak.
En zelfs boxart!
[afbeelding]
Klik voor grotere versie
Dit alles verschijnt voor 199,- in de winkels. Alleen in europa. Aangezien ik nog geen cube wil, en er al een heel tijdje eentje wil voor het spel Metroid Prime is dit een perfecte deal voor mij
. Dank u Nintendo-Europe
en die name plate, da's gewoon een vervangend plaatje voor je deksel
je klikt de oude eruit en de nieuwe erin... ( vind em wel lelijk... ben gelukkiger met mijn Nintendo Phusebox nameplate)
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2003 10:47 ]
Gemenerd
Ik dacht misschien iets voor topicstart-post
Ik zie net dat Sonic Adventure 2 en Sega Soccer Slam nu 20euro zijn in de FRS. ik denk dat ik vanmiddag soccer slam maar ns ga halen dan
FRS aanbiedingen:
- Sega Soccer Slam E19,99
- Sonic Adventure 2 E19,99
- Tarzan E14,99
- Extreme G3 E19,99
- Jerry McGrath E19,99
- Dave Mirra BMX E19,99
Kun je hier nog weer korting over krijgen met Coca cola card, CJP of iets dergelijks?
- Tarzan E14,99
- Extreme G3 E19,99
- Jerry McGrath E19,99
- Dave Mirra BMX E19,99
Kun je hier nog weer korting over krijgen met Coca cola card, CJP of iets dergelijks?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 19566 op 27-02-2003 11:37 ]
Ja 20% korting
zijn die prijzen van de website of uit de winkel.. want op de site zieik altijd mooie prijzen maar nooit in de winkel
zijn die prijzen van de website of uit de winkel.. want op de site zieik altijd mooie prijzen maar nooit in de winkel
This space is occupied
Wanneer wordt Resident Evil nou 's afgeprijsd?
Ik wil em nu toch wel hebben..
denk het niet.. hij verkoopt zoiezo al goed normale prijs of nietRedruM schreef op 27 February 2003 @ 12:27:
Wanneer wordt Resident Evil nou 's afgeprijsd?
This space is occupied
dan moet je eens een spel dat op de website goedkoper lijkt meenemen naar de kassa, vaak is het dan gewoon de prijs van aan de kassaTheEvilCuber schreef op 27 februari 2003 @ 12:17:
Ja 20% korting
edit: je krijgt trouwens 'maar' 10% korting
[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 27-02-2003 12:40 ]
News: Metal Gear Solid Confirmed!!
Feb 27th 2003 12:29 by Tim
We just got off the phone with Nintendo of Europe!
We just got off the phone with Nintendo of Europe and we are pleased to be able to report that they have confirmed there is indeed a Metal Gear Solid in development for the Nintendo GameCube.
The Nintendo spokesperson we talked to said: "I can confirm that Nintendo is working with Konami on Metal Gear Solid for the GameCube."
The fact that Nintendo is working together with Konami on this new Metal Gear Solid game could mean that the game is exclusive for the Nitendo GameCube. It could also confirm that yesterday's rumours are true - that there will be a GC-GBA connectivity feature.
Unfortunately our contact could not tell us any specific details on the title. We will keep you updated!
/edit: Heb dit nieuws ook maar gelijk doorgestuurd naar gamers.nl. Ben namelijk benieuwd hoe ze dit extreem goede nieuws toch nog in een negatieve context kunnen plaatsen
Feb 27th 2003 12:29 by Tim
We just got off the phone with Nintendo of Europe!
We just got off the phone with Nintendo of Europe and we are pleased to be able to report that they have confirmed there is indeed a Metal Gear Solid in development for the Nintendo GameCube.
The Nintendo spokesperson we talked to said: "I can confirm that Nintendo is working with Konami on Metal Gear Solid for the GameCube."
The fact that Nintendo is working together with Konami on this new Metal Gear Solid game could mean that the game is exclusive for the Nitendo GameCube. It could also confirm that yesterday's rumours are true - that there will be a GC-GBA connectivity feature.
Unfortunately our contact could not tell us any specific details on the title. We will keep you updated!
/edit: Heb dit nieuws ook maar gelijk doorgestuurd naar gamers.nl. Ben namelijk benieuwd hoe ze dit extreem goede nieuws toch nog in een negatieve context kunnen plaatsen
[ Voor 14% gewijzigd door Fred_Perry op 27-02-2003 13:09 ]
Krijg net een pakketje van de postbode en dacht dat het Animal Crossing was maar er zat de bonus disk van zelda in.
Ik heb Zelda besteld bij Import Madness
wanneer heb je em gepre-orderd?Noisy schreef op 27 februari 2003 @ 13:02:
Krijg net een pakketje van de postbode en dacht dat het Animal Crossing was maar er zat de bonus disk van zelda in.![]()
Op 12 Feb. 2003
en nu snel mijn bestelling annuleren
[ Voor 13% gewijzigd door Noisy op 27-02-2003 13:12 ]
Ik wacht nog steeds tot ze super monkeyball eens in de verkoop gooien.. lijkt me best een kicke spel, maar om er nu nog 60 euro voor uit te geven.. nah..Anoniem: 19566 schreef op 27 February 2003 @ 11:36:
FRS aanbiedingen:
- Tarzan E14,99
- Extreme G3 E19,99
- Jerry McGrath E19,99
- Dave Mirra BMX E19,99
Anoniem: 61283
verkoop die bonus disk en koop dan de europeese versie.Noisy schreef op 27 February 2003 @ 13:09:
[...]
Op 12 Feb. 2003
en nu snel mijn bestelling annuleren
40 eruo bij bartsmit.blakez schreef op 27 February 2003 @ 13:16:
[...]
Ik wacht nog steeds tot ze super monkeyball eens in de verkoop gooien.. lijkt me best een kicke spel, maar om er nu nog 60 euro voor uit te geven.. nah..
lucky f*cker...Noisy schreef op 27 February 2003 @ 13:02:
Krijg net een pakketje van de postbode en dacht dat het Animal Crossing was maar er zat de bonus disk van zelda in.![]()
Pal versie heb ik ook gepre-orderdAnoniem: 61283 schreef op 27 February 2003 @ 13:17:
[...]
verkoop die bonus disk en koop dan de europeese versie.dan maak je nog winst ook.
Hé dat wist ik nog niet!

Tsssss.. komt trouwens lekker uit zo met m'n examens!

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 27-02-2003 13:56 ]
gespot op FOK
Je bent een huge nerd die iets teveel Mario heeft gespeeld en goed piano kan spelen. Je nodigt je vriend uit met een camera en dit is het resultaat...
Filmpje
Hoeveel heb je ervoor moeten betalen (extra verzendkosten?). Want ik had nu ook errug graag OOT willen spelen...Noisy schreef op 27 February 2003 @ 13:02:
Wacht dan even op SMB 2. Die komt de 14e uit. Heeft meer multiplayer games en wederom een uitdagende singleplayer!blakez schreef op 27 februari 2003 @ 13:55:
Hé dat wist ik nog niet!Maarja, nu moet ik weer gaan kiezen tussen Super Monkey Ball en Tony Hawk Pro Skater 4.. allebei voor € 40,- Misschien dat ik ze maar helemaal niet koop..
Moet ook nog geld overmaken voor die memory card + usb inkoop actie.. daarnaast wil ik nog AC importeren en moet ik nog een Freeloader bestellen.. En over een klein maandje moet ik zeker geld hebben voor Metroid Prime!
Tony Hawk is alleen leuk als je nog geen THPS hebt liggen. MP is natuurlijk verplichtte kost
AC, FL en USB memcard lijken mij een combo deal. Ikzelf heb de FL al binnen AC bijna en ik doe ook mee aan de USB memvard IA.
Hahahaha, die gast is echt cool.. en die kon echt gewoon elk deuntje spelen.. Ik lag in een scheur toen ie begon met dat snelle melodietje..
IK ben $64.53 (€59.20) kwijt en dat is incl. Shipping en Postal Insurance.Deddiekoel schreef op 27 februari 2003 @ 14:03:
[...]
Hoeveel heb je ervoor moeten betalen (extra verzendkosten?). Want ik had nu ook errug graag OOT willen spelen...
Je kon Legend of Zelda: The Wind Waker (USA) met Bonus Disk bestellen en bij DVD Box Office konden ze dat niet garanderen.
Legend of Zelda: The Wind Waker (USA)
The first batch of Early Bonus Discs has been shipped and those pre-orders can no longer be cancelled.
als dvdboxoffice mij geen bonusdisc bezorgt dan is niet Bin Laden verantwoordelijk voor een aanslag in canada maar El PhuseboxNoisy schreef op 27 februari 2003 @ 14:22:
[...]
IK ben $64.53 (€59.20) kwijt en dat is incl. Shipping en Postal Insurance.
Je kon Legend of Zelda: The Wind Waker (USA) met Bonus Disk bestellen en bij DVD Box Office konden ze dat niet garanderen.
Legend of Zelda: The Wind Waker (USA)
The first batch of Early Bonus Discs has been shipped and those pre-orders can no longer be cancelled.
en hoezo is die dude met die piano een nerd?
megakewl toch...
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2003 14:35 ]
Anoniem: 58392
W00t eindelijk AC en MP binnengekregen vanmorgen!
AC is erg vermakelijk er is altijd wel wat te doen, kheb er al zon 3 uur opzitten en lig regelmatig in een deuk door de rare personages in die game. 1 bewoner vind ik niet zo aardig want die zei dat ik een kinderachtige naam had
MP heb ik nog niet zoveel gespeeld maar dat komt nog wel! Kga gauw weer naar m'n cube toe!
gegroet mede crosser!Anoniem: 58392 schreef op 27 February 2003 @ 14:35:
W00t eindelijk AC en MP binnengekregen vanmorgen!AC is erg vermakelijk er is altijd wel wat te doen, kheb er al zon 3 uur opzitten en lig regelmatig in een deuk door de rare personages in die game. 1 bewoner vind ik niet zo aardig want die zei dat ik een kinderachtige naam had
MP heb ik nog niet zoveel gespeeld maar dat komt nog wel! Kga gauw weer naar m'n cube toe!
Idd zou wel lullig zijn als wij geen bonusdiscs krijgen dan moeten we ze zeker voor €50 via ebay gaan kopen.Phusebox schreef op 27 February 2003 @ 14:32:
[...]
als dvdboxoffice mij geen bonusdisc bezorgt dan is niet Bin Laden verantwoordelijk voor een aanslag in canada maar El Phusebox
en hoezo is die dude met die piano een nerd?
megakewl toch...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Damn, ik heb ook eens wat mp3'tjes gehad van een band die Nintendo liedjes speelde. Dus op een gitaar gespeeld, klonk erg vet maar door m'n harddisk crash van maandag ben ik die kwijt
Grab shell dude!
Greetings, cross veteraan!
Kheb Donkey Kong en Pinball van Nintendo gehad en net ff een code van www.animal-crossing.com gehaald voor een nieuwe NES-game. Kweet niet of jullie et al wisten maar als je een paar keer op die "banner" drukt waar dat die posteenden/ganzen op staan, dan krijg je secret codes!
Speel ff alle deuntjes van Zelda OoT.Anoniem: 19566 schreef op 27 februari 2003 @ 14:44:
[...]
Damn, dat is lachuh![]()
* Anoniem: 61283 kan ook piano spelenNog verzoek nummers??
Anoniem: 58392 schreef op 27 February 2003 @ 14:50:
[...]
Greetings, cross veteraan!
Kheb Donkey Kong en Pinball van Nintendo gehad en net ff een code van www.animal-crossing.com gehaald voor een nieuwe NES-game. Kweet niet of jullie et al wisten maar als je een paar keer op die "banner" drukt waar dat die posteenden/ganzen op staan, dan krijg je secret codes!Deze maand is het een nes-game!
waarom heb ik die pech altijd...
maar ze wilde me niet eens codes geven ter compensatie... bah
dit haat ik wel van nintendo
dan kun je beter klachten hebben bij microsoft, die helpen je tenminste
Hmm das wel balen, ik zag na 1x saven ineens iets in mn brievenbus zitten.Phusebox schreef op 27 februari 2003 @ 14:56:
[...]
ik heb helemaal niks van nintendo gekregen... kut nintendo...
waarom heb ik die pech altijd...... en toen heb ik ze erover gemaild
maar ze wilde me niet eens codes geven ter compensatie... bah
dit haat ik wel van nintendo
dan kun je beter klachten hebben bij microsoft, die helpen je tenminste
Kga zo even een leuk deuntje zoeken voor de kerkklokken
tss echt... nu ben ik helemaal frustiAnoniem: 58392 schreef op 27 februari 2003 @ 14:59:
[...]
Hmm das wel balen, ik zag na 1x saven ineens iets in mn brievenbus zitten.Het was een brief met 2 NES games en een love song van kk dog om op mn stereo af te spelen!
![]()
Kga zo even een leuk deuntje zoeken voor de kerkklokken
2 NES games en een tune voor je stereo?!!! k**&%#$ nintendo... nu ga ik ze eens wat hatemail sturen
Jaaah, ik heb de site van die Nintendo-band gevonden, hier de link naar de site van de band: www.supercursorland.com
Tis nogal een vage site (wel leuk gemaakt overigens), dit is de link waar de mp3'tjes staan: http://home.wanadoo.nl/numan/audio/
Is geen warez trouwens, die site is van de band zelf. Just in case Maniac de boze mod langs komt...
Tis nogal een vage site (wel leuk gemaakt overigens), dit is de link waar de mp3'tjes staan: http://home.wanadoo.nl/numan/audio/
Is geen warez trouwens, die site is van de band zelf. Just in case Maniac de boze mod langs komt...
Grab shell dude!
Anoniem: 5577
Vanmiddag nog net sonic adventure 2 kunnen halen was alweer overal op die games lopen hard.Anoniem: 19566 schreef op 27 February 2003 @ 11:36:
FRS aanbiedingen:
- Tarzan E14,99
- Extreme G3 E19,99
- Jerry McGrath E19,99
- Dave Mirra BMX E19,99
Trouwens met Coca cola card 17,99
Sega Soccer Slam is trouwens ECHT een leuke game
Ook lijkt Extreme G3 me wel een leuke game voor dat geld...
Sega Soccer Slam, die heb ik ook een halve dag gehad... blegh!Deddiekoel schreef op 27 February 2003 @ 15:16:
Sega Soccer Slam is trouwens ECHT een leuke game
AC NES GamesPhusebox schreef op 27 februari 2003 @ 15:01:
[...]
tss echt... nu ben ik helemaal frusti
2 NES games en een tune voor je stereo?!!! k**&%#$ nintendo... nu ga ik ze eens wat hatemail sturen
[ Voor 58% gewijzigd door Noisy op 27-02-2003 15:26 ]
F1:CC screens .
Viewtiful Joe screens .
Hulk screens .
Harvest Moon screens .
Viewtiful Joe screens .
Hulk screens .
Harvest Moon screens .
[ Voor 45% gewijzigd door BloodKnight op 27-02-2003 16:35 ]
Omae wa mō shindeiru.
ehm die f1 screens zijn al anderhalve week oudBloodKnight schreef op 27 februari 2003 @ 15:28:
F1: CC screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Viewtiful Joe screens .
Hulk screens .
en noisy, bedankt voor de codes
Idd en btw die F1 screens zijn dus niet van de cube versie. Dat zijn de PS2 screens.
Alle versies krijgen hun eigen development team. Nou maar hopen dat het niet zo gaat als met NFS: HP2.
Alle versies krijgen hun eigen development team. Nou maar hopen dat het niet zo gaat als met NFS: HP2.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Die 2e is uit de PS2 beta versie.
Zie onder het nieuwsbericht..
Zie onder het nieuwsbericht..
[ Voor 8% gewijzigd door Hidde op 27-02-2003 15:35 ]
Maar even voor de duidelijkheid. Zit de originele Zelda nu wel of niet in AC?
volgens mij nietDeddiekoel schreef op 27 February 2003 @ 15:48:
of zoals met F1 2002 op de cube... dat we f1 2001 krijgen met andere auto'sschnumi schreef op 27 February 2003 @ 15:32:
Idd en btw die F1 screens zijn dus niet van de cube versie. Dat zijn de PS2 screens.
crapzooi
f1 2001 zuigt 2002 is wel goed... en wat krijgen wij dan weer...

Anoniem: 35309
Jammer dat ik te laat was om Smugglers Run over te kopen.
Mocht iemand anders hem kwijt willen: jvdm.puijfelik@globe.nl
Over de nes; heb voor nes+zapper+een zooi spellen (10-15) E30,00 betaald aan een kennis. Ding net gekocht, komt het vriendje van mijn zusje aan dat hij ook nog zo'n ding met 15 spellen op zolder heeft liggen. Dat wordt de volgende
Sega Soccer Slam is een must-buy voor 19,99. Ik vond hem zelfs mijn 59,99 dubbel en dwars waard. Ieder zijn ding, maar ik vind het echt een leuk spel, zeker in mp.
Bedankt trouwens voor degene die even uitlegde hoe het met de tracks in WaveRace zat. Nu ga ik hem denk ik ook maar kopen. Misschien nog even wachten tot ie onder de 39,99 zakt. Kan nooit lang duren. Wederom, mocht iemand hem weg doen...
Zit me net trouwens een beetje te irriteren aan Mario Sunshine. Ben nog niet zo ver, maar ik speel het zo goed en kwaad als het kan rechtlijnig. Best leuke levels en zo, maar dan krijg je weeeer "collect 8 red coins" of wat dan ook. Begint me al een beetje tegen te staan. Zoiets is 1 keer te pruimen, maar 2 keer...
Moet nog steeds wennen aan het 3d-mario-spelen. Heb geen N64 ervaring. Heel dat tijdperk, inclusief PS overgeslagen. Ben dus nog gewend aan het (fijne) rechtlijnige leveltjes afwerken

Mocht iemand anders hem kwijt willen: jvdm.puijfelik@globe.nl
Over de nes; heb voor nes+zapper+een zooi spellen (10-15) E30,00 betaald aan een kennis. Ding net gekocht, komt het vriendje van mijn zusje aan dat hij ook nog zo'n ding met 15 spellen op zolder heeft liggen. Dat wordt de volgende
Sega Soccer Slam is een must-buy voor 19,99. Ik vond hem zelfs mijn 59,99 dubbel en dwars waard. Ieder zijn ding, maar ik vind het echt een leuk spel, zeker in mp.
Bedankt trouwens voor degene die even uitlegde hoe het met de tracks in WaveRace zat. Nu ga ik hem denk ik ook maar kopen. Misschien nog even wachten tot ie onder de 39,99 zakt. Kan nooit lang duren. Wederom, mocht iemand hem weg doen...
Zit me net trouwens een beetje te irriteren aan Mario Sunshine. Ben nog niet zo ver, maar ik speel het zo goed en kwaad als het kan rechtlijnig. Best leuke levels en zo, maar dan krijg je weeeer "collect 8 red coins" of wat dan ook. Begint me al een beetje tegen te staan. Zoiets is 1 keer te pruimen, maar 2 keer...

Moet nog steeds wennen aan het 3d-mario-spelen. Heb geen N64 ervaring. Heel dat tijdperk, inclusief PS overgeslagen. Ben dus nog gewend aan het (fijne) rechtlijnige leveltjes afwerken
ik maak nu bi Counter-strike ook lekker reclame :Yohann!s schreef op 26 February 2003 @ 22:34:
het schijnt dat iedereen zegt dat nintendo minder goede imag heeft dan xbox en ps2.. we kunnen er wel met z'n allen over blijven lulle.. met dit en dat, en artiekelen zus enzo, maar kunnen we er zelf nix aan doen, om een beter imago te krijgen ?
------------------------

ik spuit dat logo echt overall
This space is occupied
It's been known that both Super Mario Bros. and The Legend of Zelda are both hidden on the Japanese version of Animal Crossing. We can now confirm that both are included in the North American version as well. There's no telling when Nintendo will announce the in-game codes to unlock these treasured classics, but you can get them much earlier with the Action Replay. Datel has already discovered an Action Replay code to unlock Zelda, and they are currently working on one to unlock Mario as well. Remember that once these games are unlocked, you can also download them to your GBA for portable play.Deddiekoel schreef op 27 February 2003 @ 15:48:
bron: Planet GameCube
Bij de codes van AC op de codejunkies site staan deze codes:
Have Rare NES Games/Mario Items
1 W034-6VTD-H0ZWQ
2 7Y9B-5XMK-9A2XQ
3 GPG1-G8VJ-XK46C
4 0QZ4-U5E3-04YAZ
5 6PK2-JW9R-UXPZN
maar of daar nu Zelda bij zit.
nog meer goed nieuws mensen we krijgen een Superman game

Als hij maar niet zo word als de N64 superman.ATARI BRINGS SUPERMAN TO NINTENDO GAMECUBE AND GAME BOY ADVANCE
Numerous Enhancements, New Modes Available for Nintendo GameCube version of Superman: Shadow of Apokolips; Superman: Countdown to Apokolips announced for Game Boy Advance
LOS ANGELES - Feb. 26, 2003 - Atari announced plans to release Superman: Shadow of Apokolips for the Nintendo GameCube and announced the upcoming Superman: Countdown to Apokolips for the Game Boy Advance - both titles are scheduled for release in March 2003. Developed by Infogrames' Sheffield House and based on the Warner Bros. and DC Comics hit animated series, The New Superman Adventures. Superman: Shadow of Apokolips for Nintendo GameCube is a port of the successful version currently available on PlayStation®2, and also features voice acting by the original cast, a sweeping orchestral score and more than 30 minutes of stunning cinematics.
Superman: Countdown to Apokolips, also based on the popular animated series from Warner Bros., is an entirely new adventure developed specifically for the Game Boy Advance. As a prequel to the events which transpire in the PlayStation®2 and Nintendo GameCube titles, Superman: Countdown to Apokolips is sure to rivet handheld gamers with its fast action, isometric view, and full use of all of Superman's amazing powers.
"Owners of the Nintendo GameCube and Game Boy Advance are in for a treat this March when we release two titles featuring the greatest super hero of all time -- Superman," said Jean-Philippe Agati, senior vice president and head of Infogrames, Inc.'s Los Angeles studio. "The combination of great gameplay, not to mention new features and modes in the Nintendo GameCube version, familiar characters and an engaging storyline from the animated series are sure to make both Superman titles a hit with gamers."
Superman: Shadow of Apokolips is a cel-shaded, third person action game featuring the World's Greatest Super Hero of all time armed with all of his super powers. In the game, players are thrust into the mighty red boots and cape of the original super hero and the fate of the planet is in their hands. Darkseid, the most evil being in the galaxy, has enlisted the aid of Lex Luthor in his quest to destroy the Man of Steel. By providing Luthor with highly advanced Apokoliptean weapons technology, Darkseid has enabled him to create an army of nearly unstoppable Interbots. Just when Superman seems to have everything under control, cybernetic supervillain Metallo busts out of Strykers Island Prison, creates malevolent mayhem of his own. Superman must accomplish what no mere mortal ever could: turn back the irrepressible forces of evil and save the planet.
As Superman, players have access to all of his amazing powers from the moment they start to play, including flight, frost breath, X-Ray vision, super strength and many more. Players will make their way through epic battles with legendary super-villains like Livewire, Parasite and Metallo in either first-person or third-person play perspectives. Superman: Shadow of Apokolips' mission-based gameplay combines action, stealth and mind-bending challenges, as players fly throughout 14 enormous, fully interactive levels.
Recreating the look and feel of the animated series took an unprecedented amount of collaboration between the developer, DC Comics and Warner Bros. Voice acting in the game is recorded by the original cast of the animated series, including Tim Daly as Superman and Malcolm McDowell as Metallo. Superman: Shadow of Apokolips also includes a sweeping orchestral score reminiscent of the TV show as well as more than 30 minutes of amazing cinematics.
New features for the Nintendo GameCube include:
- New Playable Characters: Two new cheat codes allow the player to play through the entire game as either Clark Kent or Parasite.
- New Item Hunting: A new secret item has been added to every level. Players that find and collect all of these items can unlock several brand - new "goodies," including a new cheat code that allows the player to freely explore Metropolis.
- Explore Metropolis Mode: Players can now freely explore the city of Metropolis in an extra Nintendo GameCube-only mode.
- Improved Boss AI: Bosses have become more intelligent making boss fights much more challenging.
- Difficulty Settings: The game now features 3 difficulty settings: easy, medium and hard.
- Enhanced "Making of" Movie: The player can unlock an extra long "Making of" movie which shows concept art, early prototypes of the game, animations tests and more.
- Experience Enhancements: Superman: Shadow of Apokolips for the Nintendo GameCube now features support for Dolby Pro-Logic 2 as well as support for new video formats including Widescreen and Progressive Scan.
ha cubers, ff een vraagje: heeft hier ooit iemand wat besteld bij InsideGamer.nl? En zo ja, gaat dat allemaal een beetje OK daar?
btw: komt Animal Crossing ook naar Europa?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
dacht dat het wel een goeie shop was.robertos schreef op 27 februari 2003 @ 16:58:
ha cubers, ff een vraagje: heeft hier ooit iemand wat besteld bij InsideGamer.nl? En zo ja, gaat dat allemaal een beetje OK daar?
btw: ik had ze gemailt over animal crossing maar ze krijgen de US spellen waarschijnlijk pas volgende week binnen!
Zat maar te twijfelen of ik het zou doen. Toch maar een bestelling bij dvdboxoffice gedaan.
1x Animal Crossing @ $48.63
1x FreeLoader @ $30.63
1x Animal Crossing (Prima Strategy Guide) @ $15.30
Idioot dat ze dit spel niet naar europa hebben gehaald. Klinkt als een onwijs leuk spel..
1x Animal Crossing @ $48.63
1x FreeLoader @ $30.63
1x Animal Crossing (Prima Strategy Guide) @ $15.30
Idioot dat ze dit spel niet naar europa hebben gehaald. Klinkt als een onwijs leuk spel..
[ Voor 36% gewijzigd door StyXL op 27-02-2003 17:09 ]
hoe instaleer je zo'n plaatje? je kan toch alleen een zwart/wit plaatje gebruiken?TheEvilCuber schreef op 27 February 2003 @ 16:23:
[...]
ik maak nu bi Counter-strike ook lekker reclame :
[afbeelding] :dit s dus mijn spray-logo
Dat gaat ook mijn spray worden! thnxTheEvilCuber schreef op 27 February 2003 @ 16:23:
[...]
ik maak nu bi Counter-strike ook lekker reclame :
[afbeelding] :dit s dus mijn spray-logo
Heb ze vorige week ook gemaild, toen zeiden ze mss over 2 weken, dus volgende week in jou geval.schnumi schreef op 27 February 2003 @ 17:00:
[...]
dacht dat het wel een goeie shop was.![]()
btw: ik had ze gemailt over animal crossing maar ze krijgen de US spellen waarschijnlijk pas volgende week binnen!
Maar ze begonnen gelijk te zeuren dat deze vraag te vaak werd te gesteld.

Omae wa mō shindeiru.
das wel lame ik bedoel je mag als klant toch wel wat vragen? Hoe kun jij nou weten dat andere mensen dat ook telkens vragen?BloodKnight schreef op 27 februari 2003 @ 17:04:
[...]
Heb ze vorige week ook gemaild, toen zeiden ze mss over 2 weken, dus volgende week in jou geval.![]()
Maar ze begonnen gelijk te zeuren dat deze vraag te vaak werd te gesteld.
euh ik bedoelde of er ook een PAL versie van Animal Crossing kwamrobertos schreef op 27 februari 2003 @ 16:58:
dat andere ging nl. omdat ik Zelda TWW daar wou pre-orderen.
[ Voor 9% gewijzigd door robertos op 27-02-2003 17:10 ]
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ahh...we wachten af.schnumi schreef op 27 February 2003 @ 17:05:
[...]
das wel lame ik bedoel je mag als klant toch wel wat vragen? Hoe kun jij nou weten dat andere mensen dat ook telkens vragen?
Hey, je bent vandaag jarig.
Gefeliciteert met je verjaardag Schnumi
Enne dit mag niet meerAnoniem: 61283 schreef op 27 February 2003 @ 17:03:
[...]
hoe instaleer je zo'n plaatje? je kan toch alleen een zwart/wit plaatje gebruiken?
[ Voor 8% gewijzigd door BloodKnight op 27-02-2003 17:17 ]
Omae wa mō shindeiru.
er is zon programma dat ''Halflife Logo Creator'''heel makkelijk.. je kiest een plaatje.. laat hem auto-resizen en dan klik je op ''make wad''Anoniem: 61283 schreef op 27 February 2003 @ 17:03:
[...]
hoe instaleer je zo'n plaatje? je kan toch alleen een zwart/wit plaatje gebruiken?
maarug dit word wel erg-offtopic
This space is occupied
woei je hebt het gezien.BloodKnight schreef op 27 februari 2003 @ 17:12:
[...]
Ahh...we wachten af.![]()
Hey, je bent vandaag jarig.
Gefeliciteert met je verjaardag Schnumi![]()
[...]
Enne dit mag niet meer
bedankt in iedergeval heb nu de magische grens van 18 bereikt wat een prestatie.
niet zo zeuren bloodnight ;P
grrrr.. in mijn backwater country stink FRS hebben ze natuurlijk nog steeds alle spellen voor 59,95 ..
sigh.. geen zin om de stad in te fietsen ervoor.. ga wel wat connecties in andere steden inschakelen.. bloady roar voor 15 euro klinkt niet verkeerd =)
grrrr.. in mijn backwater country stink FRS hebben ze natuurlijk nog steeds alle spellen voor 59,95 ..
sigh.. geen zin om de stad in te fietsen ervoor.. ga wel wat connecties in andere steden inschakelen.. bloady roar voor 15 euro klinkt niet verkeerd =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Je gaat toch geen Bloody Roar kopen he? Is echt niet zo leuk als 't eruitziet. Spaar dan effe door (als geld zo'n probleem is, of doe als ik en maak winst met AHold aandelen)yamAUchi schreef op 27 February 2003 @ 17:19:
niet zo zeuren bloodnight ;P
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dit topic is gesloten.