Het Grote GameCube Topic Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 23:37
Idd wie zegt dat ik al die spellen wil hebben !?

Tis net als €10 meer voor een bril betalen, omdat ik er dan later nep wimpers en feestogen voor kan kopen :+

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:07
Anoniem: 42873 schreef op 08 March 2003 @ 20:08:
Jamaar de charme van xbox live zijn niet mmorpg's, maar de dertig games waar je voor weinig geld nieuwe levels kan downloaden en het online tegen elkaar kunnen spelen. Dat is hetgene waarin xbox live hemelsbreed verschilt met het online gebeuren bij andere consoles. Het is dan nogal oneerlijk xbox live te bekritiseren op het enige aspect dat hetzelfde is als andere consoles, en al de rest naast je neer te leggen. De stelling:
PSO GC: spel + 9€
PSO XBOX: spel + 9€ + 9€( maandelijkse kosten)
is dan ook fout, het moet zijn:
PSO XBOX: spel + 9€ + 9€( maandelijkse kosten) + tientallen spellen waarbij je online kan spelen en extra dingen kan downloaden.
Dan ziet het er al heel wat anders uit he
Het kan nog geiler he
PSO XBOX: spel + 9€ + 9€( maandelijkse kosten)
is dan ook fout, het moet zijn:
PSO GC: spel + 9€ + tientallen spellen waarbij je online kan spelen
PSO XBOX: spel + 9€ + 9€( maandelijkse kosten) + tientallen spellen waarbij je online kan spelen en extra dingen kan downloaden.

Moet je trouwens Live pakken om online te kunnen met xbox? Want ik dacht toch dat er al een aantal lui zijn die al online zijn met hun box.

Maar als je idd Live nodig hebt om uberhaupt online te kunnen dan ben je echt genaaid door MS. Stel, je hebt Halo... en je wilt dat eens een keertje online spelen. Dan moet je dus al een jaarabbo nemen a heel veel dure euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

je kan met gamespy al online met de XBox

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 23:37
Jup maar dan alleen met spellen die systemlink ondersteunen

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
TheEvilCuber schreef op 08 maart 2003 @ 20:53:
je kan met gamespy al online met de XBox
Hoezo zou je dan eigenlijk Live moeten pakken... dan ben je dus gek als je dat doet, want daar heb je in werkelijkheid geen flikker aan als je ook al zonder live online kunt. En tja, die paar extra missies enzo dat kan me ook geen bal jeuken.

Die zullen ook vast wel illegaal te downloaden worden.

Sorry voor dit xbox geblaat, maar ik moet ff kijken wat de verschillen zijn tussen xbox & gc online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Fred_Perry schreef op 08 March 2003 @ 20:50:
[...]
PSO GC: spel + 9€ + tientallen spellen waarbij je online kan spelen
Welke tientallen spellen dan???
Voor xbox live zijn er bij de launch 14, over 2 maand nog eens 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Anoniem: 42873 schreef op 08 maart 2003 @ 21:01:
[...]

Welke tientallen spellen dan???
Voor xbox live zijn er bij de launch 14, over 2 maand nog eens 10.
Die komen nog wel he... alles op zijn tijd. Kijk, dat die xbox over 2 maanden 24 spellen online heeft zegt natuurlijk niks he. Ik praat liever over kwaliteit dan over kwantiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

jOzh schreef op 08 March 2003 @ 16:23:
[...]

Ik kan me nog herinneren dat jij constant de Xbox aan het bashen was en je jezelf constant als Nintendo Fanboy wilde profileren... :/
constant xbox bashen?? Nouja ik heb zekers flink uit gehaald naar xbox fanboys en de gamecube verdedigd. Ik had zekers mijn twijfels over de xbox. Maar nu die omgebouwd is bestaat er eigenlijk niks beters ;) .

Nee ik ga zekers niet de gamecube smashen maar ik wil jullie wel onder ogen laten zien dat we hier een beetje in de shit worden gelaten hier in Europa. Tenminste altijd worden er wel leuke beloftes gemaakt en ik zie hier heel wat spellen langs komen en screenshots en filmpjes maar als het uiteindelijk zal uitkomen naar weet ik hoe lang dan word het alweer uitgesteld of gecanceld of het komt dan wel goed uit maar dan valt het weer tegen etc.

Wat betrefd de freeloader. Misschien is de nieuwe versie wel goed......het is meer als 9 maanden ofzo uitgesteld en er is toch een beperkte aantal freeloaders. En dan moet je een cc hebben en dan moet je ook een tv hebben die ntsc aan kan. En dan moet nog eens steeds 2 weken wachten op een spel. En steeds die disc wisselen.

Anyway over het online gebeuren. Dat bedoel ik nou ik hoor iemand hier zeggen dat hij er veel van verwacht en dat we dat in de E3 zien. Ja maar dan moet je wachten op E3. Wanneer de E3 is zie je allemaal vette titels en dan mag je een jaar wachten voordat tie hier in Europa komen.

En begin nou niet over de xbox :| . 14 maart gaan hun online zonder lag met toch een veel sterkere line up tot nu toe. Ook de nieuwere spellen zie je tegenwoordig met online support voor de ps2 en xbox behalve de gamecube :/ . En de betalingen.... Het kan best zijn dat xbox uiteindelijk duurder is maar dan zit je wel zonder lag op het internet.

Alhoewel het me niet zoveel boeit dat online gebeuren want ik wacht gewoon af en zie wat er gaat gebeuren.

Maar ik wil hier geen xbox vs. gamecube discussie veroorzaken. Ik wil alleen weten hoe jullie hierover denken? of zijn jullie gewoon tevreden over de spellen en de gamecube :?

iig denk ik niet dat ik de gamecube verkoop. Ik wacht eerst op metroid prime als die wel op tijd komt en daarna zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fred_Perry schreef op 08 March 2003 @ 21:07:
[...]

Die komen nog wel he... alles op zijn tijd. Kijk, dat die xbox over 2 maanden 24 spellen online heeft zegt natuurlijk niks he. Ik praat liever over kwaliteit dan over kwantiteit.
Yup, we zullen idd zien hoeveel games er zo online gaan komen voor gamecube buiten mmorpg's.
En dat van die kwantiteit over kwaliteit vind ik nogal een flauw argument als tussen de games die online gaan mech assault en capcom vs snk 2 staan. Als je wilt kan je eens kijken op review sites hoe die games behaald worden. En één van de spellen waarvan je al levels kan downen is Splinter cell. En dan zijn er nog al die Sega sport games. Als je dat enkel kwantiteit noemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Anoniem: 15682 schreef op 08 maart 2003 @ 20:10:
[...]
Weet je misschien waar ik die filmpjes kan downen ? want ik ben er wel erg benieuwd naar :) heb SMB1 helemaal uitgespeeld, veel moeite gekost, maar wil wel es zien hoe de echte freaks het dan doen :)
truuk filmpjes / world records qua snelheid -> http://www.ajshakesby.co.uk/smbvids/

9999 punten filmpje (expert expert extra master) -> http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/9999pp.avi

hf ermee.. die 9999p is cool.. die truuk filmpjes zijn helemaal dope .. echt super coole oplossingen soms voor een lvl =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Anoniem: 42873 schreef op 08 March 2003 @ 21:16:
[...]

Yup, we zullen idd zien hoeveel games er zo online gaan komen voor gamecube buiten mmorpg's.
En dat van die kwantiteit over kwaliteit vind ik nogal een flauw argument als tussen de games die online gaan mech assault en capcom vs snk 2 staan. Als je wilt kan je eens kijken op review sites hoe die games behaald worden. En één van de spellen waarvan je al levels kan downen is Splinter cell. En dan zijn er nog al die Sega sport games. Als je dat enkel kwantiteit noemt...
Idd dat noem ik enkel kwantiteit ja... Die sega games komen ook op de ps2 uit dus die kun je dan ook gewoon oline spelen. En dat level van Spinter Cell zit dadelijk als het goed is bij de Cube/PS2 versie. En waarom zouden ze een extra level maken voor de xbox. Dat hadden ze natuurlijk ook al bij het origineel kunnen zetten of desnoods in SC2. Maar ik denk eerder dag MS heeft gezegd, "jongens, bouw ons ff (als tegenprestatie natuurlijk $$) een leveltje van SC anders kunnen we de consument niet paaien voor Live"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jamaar denk je dat die Sega games alles zijn?
Mss ben jij nu net iemand dat Sega sport, Mech assault en C vs SNK nx kan schelen, maar vroeg of laat komt er wel een spel dat jij graag online zou willen spelen, maar dat alleen op de xbox online gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Deddiekoel schreef op 05 March 2003 @ 00:30:
Even voor de goede orde

Wie gaan er nu wel PSO + modem/bb adapter aanschaffen? Ik ken iemand met de US versie en daarmee kan er wel een begin worden gemaakt met een 'clan' achtig iets ;)
zover ik weet alleen evilcuber en ik gaan (hebben) hem kopen(gekocht) en online spelen
heb zelf nog geen van 2 , hoop dat maandag mijn lokale gameboer het broadband modem en PSO heeft liggen voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus omdat de xbox meer online spellen heeft betekend dat kwantiteit.......omg :/ . Net of er alleen maar kwaliteit op de gamecube komt :/ . Ik wil niet moeilijk doen ofzo maar als je alleen maar kwaliteit online spellen wilt hebben die van nintendo komen dan red nintendo het online gebeuren met de gamecube niet hoor :/ . Pokemon +mario kart + animal crossing 2. Met die drie "kwaliteit" spellen red je het gewoon niet.

er word wel vaker hier beweerd dat minder spellen meer kwaliteit betekend maar dat hoeft zo helemaal niet te zijn!!!!!!

edit>
Je kan de xbox live afzeiken en zeggen dat je toch die extra spellen niet speelt.....MAAR JE HEBT NU GEEN ENE FUCKING KEUS MET DE GAMECUBe.....of je speelt PSO of je speelt PSO of je speelt PSO . En dat kan je ook op de xbox doen. Ja er komen ook online titels voor nintendo. Maar met bv mario kart online kan ik je al verzekeren dat je dat mooi kan wachten tot 2004 en dan word het nog effe uitgesteld en dan zit je al in q2 2004.

En ja je moet waaarschijnlijk meer betalen voor xbox live het tweede jaar. Want voor de eerste jaar betaal je 50euro en dat is inclusief 2 games volgens mij. En bij de gamecube moet je een modem kopen van 60 euro :/ . Maar je hebt dan geen last van lag bij de xbox en dat is volgens mij de key element van xbox live. MS heeft zijn eigen goeie servers. bij nintendo verschilt dat per spel.

en effe voor de duidelijkheid, ik ga niet online met de xbox. En ik ga de komende tijd ook niet online met de gamecube :z

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 09-03-2003 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:22

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 08 March 2003 @ 18:43:
ehm hoe zit het nou met PSO
ik snap t ff niet

je moet 60 euro voor t spel dokken, 60 euro voor t modem en 9 euro abo per maand??

haha screw nintendo... belachelijk
zucht...

nog 1x... Nintendo gaat niet online. Nintendo stelt alleen een breedband adapter ter beschikking op met een SEGA spel op het SEGA netwerk te kunnen spelen...

zucht :/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jah screw Sega :+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euhm...not, screw Nintendo door die veeeel te dure breedband adapter.
('nu ja, niet echt screw Nintendo hoor, ik blijf ze steunen')
Ben het volledig met Flip eens btw

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Ik moet echt niks hebben van al dat online gedoe, 't enige wat ik ooit online heb gespeeld, is Counter-Strike (en veel!), nu heb ik er echt geen zin in...bij geen enkel spel! ik denk dat 't komt door die cheats/hacks/lamers/whiners etc. Daar ben ik dus nu ook een beetje 'bang' voor, misschien onterecht, maar steeds als ik denk aan online gamen, komt dat 'schrikbeeld' weer voorbij...

En spellen als MMORPG's vind ik wel leuk, alleen 't probleem is dat ik liever gewoon alleen werk dan in een groep (hoogstens met 1 vriend die ik ken dan). Misschien ook weer om dat bovenstaande te vermijden. *sigh*

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Piepels,

Kan de Xbox <-> GC discussie ergens anders plaatsvinden? Het is al 22 delen goed gegaan en nu gaat het opeens los?

Maar weer terug naar PSO. Wat een enorm lekkere game. In het begin even wennen maar met name de manier van vechten kan mij enorm bekoren. Ik heb inmiddels de winkels gevonden en ben lekker aant levellen. Ook met zijn tweeen offline is lachen (alleen wel moeilijker). Helaas kun je maar met 1 iemand online maar daar hebbik nog niet echt goed naar gekeken. Het werkt wel en je kunt met Japanse en Amerikaanse spelers spelen.

Het modem heeft mij 50 euro gekost en dat is aan de prijs. Maar het blijft een optie die wilt of niet. Als je niet online wilt moet je het vooral niet kopen. Maar ik vind het voor PSO wel waard ;) Maar je kan ook modems uit de VS (of Japan) importeren als die goeiekoper zijn. Die werken nl. ook!
Ik ben ook benieuwd naar verdere online titels. Ik had begrepen dat WE:6 ook online ondersteuning had (niet spelen maar wel voor updates van statistieken).

Maar SEGA gaat wel het online netwerk (of iig de SDK) verzorgen voor Nintendo en Sony. Tenminste dat staat in de NGC van deze maand.

Ook hebbik RE 2 & 3 binnen gekregen. Maar dat viel wel even tegen. Ik had niet gedacht dat de graphics zo'n verschil in sfeer zouden betekenen. Maar ik speel ze rustig door om zo het verhaal op te nemen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03

NoTimeRemains

I know

ja maak ff een ander topic aan en ook een andee topic of online geeming zinvol is ofzow ... :|

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

Mario Kart gaat Niet online. heeft mayimoto zelf gezegt hij vind dat je online niet het mariokart gevoel ervaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107

Ik weet het niet meer. Ik ga denk ik mij gamecube maar weg doen. Ik ga niet nog langer wachten op leukere games en online mogelijkheden. Ik heb daar al genoeg voor gewacht.
Nu heb ik 6 games die ik af en toe speel. Omdat ik ze gewoon niet leuk genoeg vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
voor het online gebeuren heb ik geen cube, maar een pc.
Ik vund het leuker om iemands om multi play binnen een kamet te houden. om te smashgen zonder de reacie te zien op mn tegenstanders gezocht, dan is er eigenlijk niks meer aan.
Ik ben het wel met nintendo eens, de console is nog niet klaar voor online!

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

Metroid nieuws:
De Europese versie van Metroid Prime zal een aantal verbeteringen kennen ten opzichte van de Amerikaanse/Japanse versie!

Metroid Prime is inmiddels al zo'n 4 maanden uit in de Verenigde Staten, en kom hier in Europa (pas) uit over 2 weken. Echter heeft Nintendo in de tussentijd niet alleen gewerkt aan de vertaling van het boekje en doosje, maar ook aan het spel zelf. Hoewel een heleboel mensen het al zo'n beetje perfect vonden zoals het was in de Amerikaanse versie, heeft Nintendo dus besloten wat kleine dingetjes in het spel te verbeteren.

Bij dit rijtje verbeteringen zitten vooral details die het spel net een tikje moeilijker gaan maken. Waarom Nintendo besloten heeft het de Europeanen wat lastiger te maken dan de Amerikanen is voor ons een raadsel, maar de speelduur van het spel zal ook wel verlengd worden met deze aanpassingen en dat is natuurlijk hartstikke tof. We hebben de verbeteringen in de PAL versie ten opzichte van NTSC versie hieronder even voor je vertaald en neergezet.

- Als je een vijand verslagen hebt, zullen er wat minder power-ups en goodies verschijnen dan in de Amerikaanse versie; minder munitie en health dus.

- Om sommige vijanden te verslaan zul je in de Europese versie iets meer schoten nodig hebben dan in de Amerikaanse versie. Ook zullen de aanvallen van de vijanden iets krachtiger worden.

- Als je door gif of lava loopt, zal je health sneller dalen.

- Sommige deuren zullen nu meerdere schoten vragen om open te gaan.

- Het duurt in de PAL-versie zo'n 10 tot 15 minuten langer voordat er hints verschijnen als je vast zit.

- Wij Europeanen kunnen de tussenfilmpjes skippen als we ze één keer bekeken hebben.

- Gesproken tekst zal uit je boxen komen golven tijdens de intro, ending en het scannen van bepaalde objecten. Ook zal een stem je laten weten dat sommige deuren op slot zitten of unlocked zijn.

Wat ons betreft een goede zaak dat er meer gebeurt dan slechts vertalen in de periode tussen NTSC- en PAL-release. De aanpassingen zijn niet gigantisch, maar klinken ons goed in de oren. Nog twee weekjes wachten en we kunnen de veranderingen gaan checken!
Kewl....
Ik weet het ik moet een link zetten, maar dat gaat bij Cubezone niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:14

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 59687 schreef op 09 March 2003 @ 09:00:
Metroid nieuws:

Kewl....
Ik weet het ik moet een link zetten, maar dat gaat bij Cubezone niet.
Aangezien dit nieuws al meerdere keren voorbij is gekomen had zelfs een link niet gehoeven :P

En idd, die Xbox-GC discussie hoeft van mij hier ook niet. Als ik alles van Xbox-Live wil weten lees ik het Xbox-topic wel :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 47107 schreef op 09 maart 2003 @ 03:36:
Ik weet het niet meer. Ik ga denk ik mij gamecube maar weg doen. Ik ga niet nog langer wachten op leukere games en online mogelijkheden. Ik heb daar al genoeg voor gewacht.
Nu heb ik 6 games die ik af en toe speel. Omdat ik ze gewoon niet leuk genoeg vind.
Jammer om te horen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 47107 schreef op 09 March 2003 @ 03:36:
MWee > je moet het niet wegdoen omdat er geen/weinig online mogelijkheden zijn.. :)

Ik heb maar drie cubespellen, maar toch benk wel blij, hoor :)
SMS, SFA en SSBM > allemaal wel leuk.
Maar er komen ook nog >
Metroid Prime
Zelda
Mario 128
Deze lijken me ieg de moeite waard, niet? :)
Verder zou ik Resident Evil en Eternal Darkness nog aan willen schaffen (als ik het geld had)
Dit zijn dan toch 8 spellen die ECHT leuk zijn :)
En er zijn wel meer spellen, hoor, kijk maar eens flink rond in deze topiques :)
Ik weet niet welke spellen jij hebt, maar misschien heb je gewoon de verkeerde uitgekozen?

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 47107 schreef op 09 maart 2003 @ 03:36:
Ik weet ook niet welke games je hebt en wat voor online mogelijkheden je wilt. Maar welke console heeft dan wel de games die jij wilt? Als je games als Halo of GTA 3 wilt spelen dan zit je idd verkeerd. Maar dan zou je ook nog aan een PC kunnen denken (komen die allebei op uit)...

Metroid is iig een fantastsche game. Zelda moet ook enorm hard rokken. F-Zero lijkt mij fabelachtig te gaan worden (misschien is die wel online ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 55194 schreef op 08 maart 2003 @ 21:14:
[...]

Wat betrefd de freeloader. Misschien is de nieuwe versie wel goed......het is meer als 9 maanden ofzo uitgesteld en er is toch een beperkte aantal freeloaders. En dan moet je een cc hebben en dan moet je ook een tv hebben die ntsc aan kan. En dan moet nog eens steeds 2 weken wachten op een spel. En steeds die disc wisselen.

Anyway over het online gebeuren. Dat bedoel ik nou ik hoor iemand hier zeggen dat hij er veel van verwacht en dat we dat in de E3 zien. Ja maar dan moet je wachten op E3. Wanneer de E3 is zie je allemaal vette titels en dan mag je een jaar wachten voordat tie hier in Europa komen.

En begin nou niet over de xbox :| . 14 maart gaan hun online zonder lag met toch een veel sterkere line up tot nu toe. Ook de nieuwere spellen zie je tegenwoordig met online support voor de ps2 en xbox behalve de gamecube :/ . En de betalingen.... Het kan best zijn dat xbox uiteindelijk duurder is maar dan zit je wel zonder lag op het internet.

Alhoewel het me niet zoveel boeit dat online gebeuren want ik wacht gewoon af en zie wat er gaat gebeuren.

Maar ik wil hier geen xbox vs. gamecube discussie veroorzaken. Ik wil alleen weten hoe jullie hierover denken? of zijn jullie gewoon tevreden over de spellen en de gamecube :?

iig denk ik niet dat ik de gamecube verkoop. Ik wacht eerst op metroid prime als die wel op tijd komt en daarna zie ik wel.
over freeloader: wat zeur je nou? nu is het ding er eindelijk en heb je zogenaamd een creditcard nodig? NOT want hij ligt ook in de winkel...
en je hebt een NTSC capable TV nodig? hmm als dat al zo is, dan weer: WAT ZEUR JE NOU? jij wil zeker importspellen als PAL kunnen spelen... echt triest...
en 2 weken wachten op een spel? waaar slaat dat in godsnaam op? ja helaas kent de wereld nog geen teleport, maar jij blijkbaar wel aangezien je maar wat ligt te zeuren als een klein kind...
en discs swappen, ja of je bent gierig of je bent gierig... kijk als je geen discs wil swappen koop je een NTSC cube, maar als je denkt voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten moet je ook niet gaan huilen...

en xbox online...
hmm ja feest. ik heb een xbox, en ze gaan online.... woeppieeee
veeeeeeeel te duur om te beginnen en je hebt een upstream van 16 kbyte/s nodig...
iets wat niet iedereen heeft. te triest voor woorden dus de eisen die microsoft stelt...xbox live is een grote flop

ik zeg niet dat gamecube online geweldig is, dat gaat denk ik ook zuigen
het enige wat nintendo goed zou doen (en er gaan geruchten over) is een LAN optie voor de cube

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 09 maart 2003 @ 11:56:
[...]
en xbox online...
veeeeeeeel te duur om te beginnen en je hebt een upstream van 16 kbyte/s nodig...
iets wat niet iedereen heeft. te triest voor woorden dus de eisen die microsoft stelt...xbox live is een grote flop
hoezo veel te duur??? Je krijgt een jaar gratis... Weet je hoeveel plezier ik al heb gehad aan mijn GC terwijl ik hem maar 3 maanden heb?? Volgens mij onderschatten jullie echt hoe lang een jaar is.
En die upstrema, ze vragen gewoon breedband, niets meer, niets minder. Zo heb je tenminste geen lag.
En wat die flop betreft, daarin heb je gelijk, xbox live is niets meer dan een grote flop, waarschijnlijk daarom dat zo weinig mensen het kopen... 8)7 |:(

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ok, is iedereen nu uitgeraasd over Xbox-Live? Sjeeesjj :/

The_Unforgiven, heb je WE6:FE ondertussen al binnen? Als ik het me goed herinner had jij em nog eerder dan ik besteld en ik heb em al weer ruim een week...

En over Animal Crossing, tot nog toe lijkt het wel alsof ik de nieuwe postbode in m'n dorp ben. Enige waar ik goed voor ben is pakjes rondbrengen. Dit blijft toch niet zo hoop ik?

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 09-03-2003 12:36 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het GC modem kost overigens inkoop 40 euro (incl btw) dus 60 euro is veel te veel in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 09 March 2003 @ 13:35:
het GC modem kost overigens inkoop 40 euro (incl btw) dus 60 euro is veel te veel in de winkel...
En ik maar denken dat de Media Markt goedkoop was. Niet dus...

Goed nieuws voor ons Cubers: GameCube back on track?
Goed om te lezen, ben benieuwd wat Metroid Prime hier nog aan kan toevoegen :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
jOzh schreef op 09 March 2003 @ 13:44:
[...]

:) mooi.

ik ga maar weer eensch marioën. ik moet nog 70 shines... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

jOzh schreef op 09 March 2003 @ 13:44:
[...]

zeker goed nieuws.. :) wie weet gaan nu alle doemdenkers over de nintendo.. hun standpunt bijdraaien :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 09 March 2003 @ 11:56:
[...]

over freeloader: wat zeur je nou? nu is het ding er eindelijk en heb je zogenaamd een creditcard nodig? NOT want hij ligt ook in de winkel...
en je hebt een NTSC capable TV nodig? hmm als dat al zo is, dan weer: WAT ZEUR JE NOU? jij wil zeker importspellen als PAL kunnen spelen... echt triest...
en 2 weken wachten op een spel? waaar slaat dat in godsnaam op? ja helaas kent de wereld nog geen teleport, maar jij blijkbaar wel aangezien je maar wat ligt te zeuren als een klein kind...
en discs swappen, ja of je bent gierig of je bent gierig... kijk als je geen discs wil swappen koop je een NTSC cube, maar als je denkt voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten moet je ook niet gaan huilen...

en xbox online...

ik zeg niet dat gamecube online geweldig is, dat gaat denk ik ook zuigen
het enige wat nintendo goed zou doen (en er gaan geruchten over) is een LAN optie voor de cube
jij zeurt hier altijd als een klein kind dus :/ . En over de freeloader...ja je hebt wel een credit card nodig hoe wil je anders iets bestellen....je weet wel spellen enzo?? zo goedkoop mogelijk. En een ntsc cube heb je ook niks aan als je geen tv hebt die dat aan kan.

En als jij denkt dat je met console goed online kan spelen voor een diubbeltje dan heb je het ook mis :/ . XBox live gaat juist niet floppen en je hebt gewoon breedband nodig. Is dat zo moeilijk te snappen?? Dus jij moet ook niet gaan huilen over de xbox live want die 30x beter opgezet dan nintendo want ik weet nog steeds geen 1ne fuck wat nintendo heeft behalve een modem en 1 spel.

En als mensen niet zo fanboy achtig waren dan zal je eigenlijk zien dat je hier in europa dik in je aars word geneukt door nintendo. Iedereen zeurt altijd dat je door ms word belazerd etc. Maar kijk eens wat voor een acties microsoft houd etc met de xbox pakketten en dergelijke. Misschien zijn de spellen op de gamecube lager in het begin dan andere spellen zoals de ps2 en xbox. Maar de spellen van de xbox die verlagen wel in prijs na verloop van tijd. Van de gamecube zijn nog steeds allemaal even hoog of ja yippie 10 euro goedkoper :/ .

Maarja zolang je in Nintendo blijft hopen misschien komt het dan goed....of juist niet :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ik hou mijn cube gewoon :), die modem komt er alleen niet, alleen als Mario Kart online zou kunnen spelen had ik hem gekocht, kan niet dus geen modem :P

Gaat EA trouwesn dit online gebeuren ondersteunen? FIFA via inet lijkt me wel vet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:15
Zou iemand de filmpjes die horen bij deze link kunnen mirroren voor mensen die geen IGN insider zijn :)? Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

uhh. FLIP.MO:

bijna lle GC games zij nu 35 euro hoor
check de bartsmit maar eens

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 55194 schreef op 09 March 2003 @ 15:05:
jij zeurt hier altijd als een klein kind dus :/ . En over de freeloader...ja je hebt wel een credit card nodig hoe wil je anders iets bestellen....je weet wel spellen enzo?? zo goedkoop mogelijk. En een ntsc cube heb je ook niks aan als je geen tv hebt die dat aan kan.
Tsjonge jonge, dat je een credit card een een ntsc compatible tv nodig zou hebben had je van te voren ook wel kunnen bedenken he? Dat kun je geen nadeel van de Freeloader noemen.
En als mensen niet zo fanboy achtig waren dan zal je eigenlijk zien dat je hier in europa dik in je aars word geneukt door nintendo. Iedereen zeurt altijd dat je door ms word belazerd etc. Maar kijk eens wat voor een acties microsoft houd etc met de xbox pakketten en dergelijke. Misschien zijn de spellen op de gamecube lager in het begin dan andere spellen zoals de ps2 en xbox. Maar de spellen van de xbox die verlagen wel in prijs na verloop van tijd. Van de gamecube zijn nog steeds allemaal even hoog of ja yippie 10 euro goedkoper :/ .
Tss, 'niet zo fanboy achtig', dat komt van de persoon die een aantal HGT-delen geleden alles wat Microsoft was afkraakte en nu hetzelfde doet met Nintendo. Hoe bedoel je fanboy :X
En het spijt me voor je maar als er van 1 console de games goedkoper worden is het wel van de GameCube.
En nu weer vlug terug naar Het Grote Xbox topic, vort!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 55194 schreef op 09 March 2003 @ 15:05:
[...]

En als jij denkt dat je met console goed online kan spelen voor een diubbeltje dan heb je het ook mis :/ . XBox live gaat juist niet floppen en je hebt gewoon breedband nodig. Is dat zo moeilijk te snappen?? Dus jij moet ook niet gaan huilen over de xbox live want die 30x beter opgezet dan nintendo want ik weet nog steeds geen 1ne fuck wat nintendo heeft behalve een modem en 1 spel.

Maarja zolang je in Nintendo blijft hopen misschien komt het dan goed....of juist niet :/ .
Zeuren mag, maar doe 't wel een beetje met gegronde redenen flip...

Als je persé je spellen eerder wil, moet je er een beetje moeite voor doen. CC regelen, checken of je tv 't aankan enzo, lijkt me allemaal te overzien. Ik zie het probleem niet, als je die moeite niet wil doen, wacht je gewoon een paar maandjes tot het spel (tegenwoordig steeds vaker met verbeteringen) naar europa komt. Heb je trouwens voor xbox live niet ook een cc nodig?

Dat de gamecube spellen niet in prijs zijn gedaald is ook onzin. Ik heb hier smuggler's run liggen voor 15 euro. Verder kan je spellen als Luigi's Mansion, Smash Brothers, Waverace, Eternal Darkness en weetikveel welke allemaal nog meer ook voor minder dan 35 euro op de kop tikken.

Ben ik een fanboy als ik dit zeg? Ik heb het namelijk nog even nagelezen en ik hemel nergens nintendo op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 09 maart 2003 @ 15:16:
uhh. FLIP.MO:

www.bartsmit.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ohja helemala vergeten voor XBox live MOET je ook een creditcard hebben .. ookal gebruik je hem niet om iets te koen (levels enzo) dan moet je alsnog het nummer invoeren bij het installeren/eerst keer online gaan

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ja ook.. maar ook www.frs.nl (free record shop)
Sega soccer slam /sonic adventure 2 / Beach spikers vollyball en veel meer van dei soort games zijn 25/25 euro zelfs Sega soccer slam is er al voor 19.95!!!
tony hawk 4 is 39.95
tony hawk 3 is 25 euro

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Gewoon naar de plaatselijke Bartsmit lijkt mij, prijzen willen nog wel eens verschillen per vestiging. Gewoon kijken naar leuke aanbiedingen.

Intertoys heeft trouwens ook hele leuke prijzen, en de Free Record Shop zelfs ook wel is :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:39

Wom

TheEvilCuber schreef op 09 March 2003 @ 15:50:
ohja helemala vergeten voor XBox live MOET je ook een creditcard hebben .. ookal gebruik je hem niet om iets te koen (levels enzo) dan moet je alsnog het nummer invoeren bij het installeren/eerst keer online gaan
Eén van de redenen waarom dat gedaan is, is dat Microsoft weet dat diegene die op Live! zit 18 jaar is , of toestemming heeft van iemand van minimaal 18 jaar. Wettelijke aansprakelijkheid enzo heeft dat mee te maken. Microsoft is trouwens bezig om te onderzoeken welke andere betalingsvormen er mogelijk zijn, omdat de creditcard in Europa niet zo ingeburgerd is als in de USA.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StarTAC schreef op 09 March 2003 @ 15:54:
[...]

Gewoon naar de plaatselijke Bartsmit lijkt mij, prijzen willen nog wel eens verschillen per vestiging. Gewoon kijken naar leuke aanbiedingen.

Intertoys heeft trouwens ook hele leuke prijzen, en de Free Record Shop zelfs ook wel is :P
Ik heb geen FRS en Bart Smit in de buurt: Alleen een Intertoys en die heeft zelfs THPS 3 voor 60 euro 7(8)7

En op de site staat dat Sega soccer slam nog steeds 30 is :?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 09-03-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He mensen leuke discussie jammer dat ik hem heb gemist. :D

Maar nog 1 ding: Waarom hoor je steeds over lag bij Nintendo op het netwerk? :?

Jah als je met 56k gaat wel ja maar dat is op de PC ook. Als je gewoon met breedband online gaat zul je geen lag hebben.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

jOzh schreef op 09 March 2003 @ 12:35:
The_Unforgiven, heb je WE6:FE ondertussen al binnen? Als ik het me goed herinner had jij em nog eerder dan ik besteld en ik heb em al weer ruim een week...

En over Animal Crossing, tot nog toe lijkt het wel alsof ik de nieuwe postbode in m'n dorp ben. Enige waar ik goed voor ben is pakjes rondbrengen. Dit blijft toch niet zo hoop ik?
Mja ik heb hem via iemand anders besteld en die heeft de bestelling van therage nog steeds niet binnen, ik begin nu zwaar aan de TPG te twijfelen want hij is wel al verzonden. :( Ik kan zo langzamerhand niet meer wachten om hem te spelen, want WE-gameplay op m'n eigen cubeje, hmmmmm :9 :)

*start IGN WE6:FE filmpje weer op

En in Animal Crossing moet je gewoon ook wat andere dingen gaan doen, van dat rondbrengen wordt je op een gegeven moment helemaal gek. Ik ben nu lekker aan het vissen of bugs vangen voor m'n geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 58392 schreef op 09 March 2003 @ 16:42:
[...]

Mja ik heb hem via iemand anders besteld en die heeft de bestelling van therage nog steeds niet binnen, ik begin nu zwaar aan de TPG te twijfelen want hij is wel al verzonden. :( Ik kan zo langzamerhand niet meer wachten om hem te spelen, want WE-gameplay op m'n eigen cubeje, hmmmmm :9 :)

*start IGN WE6:FE filmpje weer op

En in Animal Crossing moet je gewoon ook wat andere dingen gaan doen, van dat rondbrengen wordt je op een gegeven moment helemaal gek. Ik ben nu lekker aan het vissen of bugs vangen voor m'n geld. :)
Idd moet vandaag nog even kijken of ik eindelijk een vishengel kan kopen van Tom nook. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 58392 schreef op 09 maart 2003 @ 16:42:
Ik heb AC pas een dag dus waarschijnlijk komt dat allemaal nog wel. Heb net een schep gekocht dus ik ben flink aan het graven nu :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hehe wacht maar tot jullie mijn mega-villa zien in AC... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dat Xbox Live goed is opgezet is wel waar. Ze hebben gewoon de eisen opgesteld en hebben hun netwerk gebouwd. Ik weet niet hoeveel miljoen ze daar tegenaan hebben gegooid maar winstgevend zal het echt niet zijn. Ik vermoedt zelf dat ze dit bijna net zoveel kost als de Xbox zelf.

Dat andere bedrijven dit niet zo aanpakken (zoals Nintendo en Sony) is vrij logisch. Zij willen ook een omgeving creeren, voor hunzelf en hun third parties, waarin er geld is te verdienen. De opzet die Nintendo nu heeft is: Als ontwikkelaars zelf online willen KAN dat, alleen moeten ze het zelf regelen. SEGA had al een netwerk liggen en maakt daarvoor nu gebruik van de Cube. PSO is ook echt een game die erg goed online speelt (nog nooit last van lag gehad). Als andere ontwikkelaars er brood in zien dan komen die vanzelf wel.

Wat ik begrijp van Xbox live is dat het vooral gaat om extra content maar daar moet je dan weer voor betalen. Nogmaals goed opgezet maar ik denk dat MS zich ermee in de vingers snijdt aangezien ontwikkelaars er in principe niets aan verdienen. Alleen MS zou dit moeten doen maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

yamAUchi schreef op 08 March 2003 @ 21:21:
[...]

truuk filmpjes / world records qua snelheid -> http://www.ajshakesby.co.uk/smbvids/

9999 punten filmpje (expert expert extra master) -> http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/9999pp.avi

hf ermee.. die 9999p is cool.. die truuk filmpjes zijn helemaal dope .. echt super coole oplossingen soms voor een lvl =)
thnx man :) die filmpjes zijn echt gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 09 maart 2003 @ 17:36:
Dat Xbox Live goed is opgezet is wel waar. Ze hebben gewoon de eisen opgesteld en hebben hun netwerk gebouwd. Ik weet niet hoeveel miljoen ze daar tegenaan hebben gegooid maar winstgevend zal het echt niet zijn. Ik vermoedt zelf dat ze dit bijna net zoveel kost als de Xbox zelf.

Dat andere bedrijven dit niet zo aanpakken (zoals Nintendo en Sony) is vrij logisch. Zij willen ook een omgeving creeren, voor hunzelf en hun third parties, waarin er geld is te verdienen. De opzet die Nintendo nu heeft is: Als ontwikkelaars zelf online willen KAN dat, alleen moeten ze het zelf regelen. SEGA had al een netwerk liggen en maakt daarvoor nu gebruik van de Cube. PSO is ook echt een game die erg goed online speelt (nog nooit last van lag gehad). Als andere ontwikkelaars er brood in zien dan komen die vanzelf wel.

Wat ik begrijp van Xbox live is dat het vooral gaat om extra content maar daar moet je dan weer voor betalen. Nogmaals goed opgezet maar ik denk dat MS zich ermee in de vingers snijdt aangezien ontwikkelaars er in principe niets aan verdienen. Alleen MS zou dit moeten doen maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Microsoft wilt nu ook nog geen geld ermee verdienen. Denk je dat ze met die superaanbiedingen veel geld verdienen? Ze willen gewoon een userbase opbouwen. Als je niet gelooft wat een hype xbox live creëert, dan moet je eens rondsurfen op gamesites, zal je daar zien hoe ze erop zitten te wachten...
en dat van in de vingers snijden vind ik een zeer flauw argument. Ik heb liever een bedrijf dat tot het uiterste gaat om fans te geven wat ze willen en zo uiteindelijk beloond te worden door betere verkoopsresultaten, dan een bedrijf dat niets doet, omdat het financieel niet veilig is.
TheEvilCuber schreef op 09 March 2003 @ 15:16:
uhh. FLIP.MO:

Zeg mij dan eens waar jij naartoe gaat? Ikzou graag timesplitters 2, thps4 en PSO kopen voor elk 35€

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 06-06 10:27
TheEvilCuber schreef op 09 March 2003 @ 15:53:
[...]

ja ook.. maar ook www.frs.nl (free record shop)
Sega soccer slam /sonic adventure 2 / Beach spikers vollyball en veel meer van dei soort games zijn 25/25 euro zelfs Sega soccer slam is er al voor 19.95!!!
tony hawk 4 is 39.95
tony hawk 3 is 25 euro
op dat soort flutspellen zit je ook echt te w8ten!
naja, sonic 2 is misschien nog wel leuk (roeleerde op de dc) maar verder is het troep. je speelt het een paar keer en ligt daarna in de hoek. zonde van je geld.

ik hoorde dat bv op de xdoos doa3 word afgeprijst naar iets van 30,-! daar heb je tenminste wat aan. je krijg nu ook een gratis spel bij de cube als je m kaal koopt (199,-) maar dat zijn ook alleen maar flutspellen eigenlijk... niet echt de top.
terwijl de xbox er nu splintercell en project gotham racing bij bundelt. vind ik toch iets beter (ok, ook iets duurder)

k overweeg dan ook om misschien toch maar een xdoos te halen ipv een cube. zeker vanwege doa3 wat gewoon een moddervet spel is.
maar misschien dat iemand mij op andere gedachten kan brengen? ik twijfel nogsteeds zwaar...

hier een lijstje van spellen die ik zeker weten moet hebben:

cube:
zelda
mariokart
mario sunshine

xbox:
doa3
doa chronus
panzerdragoon

beide:
burnout 2
soul caliber2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eternal darkness vind ik een schitterende reden om de gamecube te kopen
Spreek met een vriend af, amuseer je wat, en begin dan om 1 uur 's nachts aan eternal darkness. Schitterend gewoon.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

En Sega Soccer Slam is dus echt een spel wat die 20 euro dubbel en dwars waard is. Zelfs de 60 euro wat ik er voor heb betaald vind ik het waard. Een van de beste, doch zwaar ondergewaardeerde games van 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kweetni, Sega Soccer Slam had maar 67 op de schaal van NGC. Smuggler's run, een ander superspel uit die prijsklasse, had 78...

Eiglijk wil ik echt nog eens de persoon bedanken die hier als enige dat spel had, maar velen van ons overtuigde het spel te kopen. Ik weet niet meer wie het is, maar zonder hem hadik het nooit gekocht, en ik heb er al veel plezier aan beleefd. Een welgemeende THX

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 42873 schreef op 09 March 2003 @ 18:50:
Kweetni, Sega Soccer Slam had maar 67 op de schaal van NGC. Smuggler's run, een ander superspel uit die prijsklasse, had 78...
Ik weet dat je helemaal gek bent van NGC maar er bestaat ook nog zoiets als eigen mening. NGC is niet de almachtige alwetende holy grail wat GameCube games betreft.
Bij www.gamerankings.com staat ie trouwens op 84%

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jij ook SSS, jOzh? Wat vind jij ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 42873 schreef op 09 March 2003 @ 18:57:
Heb jij ook SSS, jOzh? Wat vind jij ervan?
Neenee, ik heb em zelf niet hoor. Wilde alleen even zeggen dat ik nooit op de review van 1 blad afga, ik struin vaak 'alle' gamesites af. En gamerankings is natuurlijk een erg handige site voor een gemiddelde.
Ik ben meer van de realistische simulatie footies.

[ Voor 9% gewijzigd door jOzh op 09-03-2003 18:59 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb al een site gevonden waar een groot aantal spelers in WE6:FE al zijn aangepast en ter download worden aangeboden. Het enige wat je nodig hebt is de usb memorycard van lik sang! :)

Check deze franse pagina: http://perso.wanadoo.fr/winningeleven/sauvegardes%20gc.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 58392 schreef op 09 March 2003 @ 19:01:
Kheb al een site gevonden waar een groot aantal spelers in WE6:FE al zijn aangepast en ter download worden aangeboden. Het enige wat je nodig hebt is de usb memorycard van lik sang! :)

Check deze franse pagina: http://perso.wanadoo.fr/winningeleven/sauvegardes%20gc.htm
Aargh, ondertussen ben ik zelf al vrij ver gekomen met het editten... Ach ja, nu maak ik het zelf wel af denk ik.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

K, net een Platinum Wavebird, een 251mem crad en SVHS kabel besteld bij lik-sang :P

Dan nog een paar weekies wachten en dan Wireless Zelda met Improved Picture Quality :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hallo, ik ben weer terug, hoe staat het er voor. Ik hoorde dat je zelda 3-in-1 straks ook gewoon in de winkel kan kopen. Heeft iemand daar een berichtje officiele mededeling van?

Is er verder nog wat te beleven en heb ik nog wat gemist? oh ja, wie opent het volgende topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

RareGast schreef op 09 March 2003 @ 19:03:
Hallo, ik ben weer terug, hoe staat het er voor. Ik hoorde dat je zelda 3-in-1 straks ook gewoon in de winkel kan kopen. Heeft iemand daar een berichtje officiele mededeling van?

Is er verder nog wat te beleven en heb ik nog wat gemist? oh ja, wie opent het volgende topic?
Ja, je hebt de recente invasie van Xbox-Live freaks gemist. Hoewel, misschien kun je net de laatste stuiptrekkingen nog meepakken. We hebben dringend je hulp nodig die gasten terug te kicken naar hun eigen topic ;) :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow, idd, je hebt gelijk jOzh, zie hier op gamespot:
http://gamespot.com/games...ts/0,11114,546325,00.html
Kost het echt maar 20€?
Dan ga ik het denk ik wel kopen...
Alhoewel, ik heb eigenlijk al fifa2003, is het dan mijn 20€ nog waard?Heeft iemand er filmpjes van?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 09-03-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 01:17

SD5k

>4&X

jOzh schreef op 09 March 2003 @ 19:03:
[...]

Aargh, ondertussen ben ik zelf al vrij ver gekomen met het editten... Ach ja, nu maak ik het zelf wel af denk ik.
beaucoup de noms de joueurs changés mais pas tous!!
veel spelers namen verandert maar niet allemaal

en aangezien hij franstalig is zullen dat wel voor het grootste deel franse teams zijn (gok ik)

ik zou het gewoon zelf editten als ik jou was, heb je vast meer plezier van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb SSS...en vind het absoluut de moeite waard, goed te spelen op de normal moeilijkheidsgraad, redelijk uitdagend, mooie graphics, simpele gameplay om te leren, doch moeilijk om te beheersen...ja, zeker wel 20 pleuro waard.

Edit: En vergeet de multispeleroptie (4 spelers) niet.

[ Voor 13% gewijzigd door ilyc op 09-03-2003 19:25 . Reden: hoi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar ik heb fifa al, is het dan nog de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 42873 schreef op 09 maart 2003 @ 19:26:
Maar ik heb fifa al, is het dan nog de moeite waard?
Tja, houd je erg van voetbalspellen?
Ik heb vroeger altijd de FIFA spellen gespeeld op de PC (tot en met 2000) en op de N64 had ik International Superstar Soccer 2000. Persoonlijk ben ik geen voetbalfan, maar de spellen kunnen me op de een of andere manier altijd erg bekoren.

Sega Soccer Slam is zeker wat anders de de eerder genoemde spellen. Je kan elkaar slaan, hebt de beschikking over special moves en dikwijls loopt de score op tot een onvoorstelbare 11-8 stand...erg over-the-top dus, maar dat maakt het juist leuk.

Speel je vaak met vrienden? Dan is SSS sowieso een aanrader. Ga je vooral voor singleplayer? Dan zou ik zeggen: Koop SSS alleen als je echt van voetbalspellen houdt. Anders kan je misschien beter voor een ander spel gaan voor dezelfde prijs. Smuggler's Run bijvoorbeeld.

Veel succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Fifa en SSS zijn absolut niet met elkaar te vergelijken..

SSS = 100% arcade en over-the-top actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

RareGast schreef op 09 March 2003 @ 19:03:

ik open de volgende topic!
Tenminste als jullie nu ff voor 10 uur op pagina 40 zitten of morgen tussen 8 en 9 uur de 41 bereiken. :)
Ik spam gewoon zelf ff wat. :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Ik vond FIFA ook altijd nog erg arcade overkomen, niet echt realistisch...maar iig niet over-the-top. Als je een realistisch voetbalspel zoekt is ISS2 een goede keuze denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat iemand nog een Gamecube Topic logo maken?
Het zou leuk zijn als die er is voor deel 24 er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thelema schreef op 09 maart 2003 @ 19:20:
[...]

beaucoup de noms de joueurs changés mais pas tous!!
veel spelers namen verandert maar niet allemaal

en aangezien hij franstalig is zullen dat wel voor het grootste deel franse teams zijn (gok ik)

ik zou het gewoon zelf editten als ik jou was, heb je vast meer plezier van..
Deze link werd op de gamefaq-board van deze game gepost door de maker zelf. Daar stond dat hij naar alle waarschijnlijkheid volgende week ALLE spelers uit het spel geedit heeft.

Zoveel plezier zal ik niet aan editten beleven hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Maak hem zelf Dix_Huit. :P Eigenlijk moet ie pas bij 25 komen, dat is natuurlijk het jubileum als het ware. Een mijlpaal in de SGD geschiedenis. (op het FS2000 topic na dan).

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Dix_Huit mijn zegen heb je en met die zegen ook een btje spam om t topic vol te maken

PS heb vanacht tot 6.00 gespeeld :) Timesplitters II :) geniaal spel :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 09 March 2003 @ 19:54:
Maak hem zelf Dix_Huit. :P Eigenlijk moet ie pas bij 25 komen, dat is natuurlijk het jubileum als het ware. Een mijlpaal in de SGD geschiedenis. (op het FS2000 topic na dan).
Ik kan het niet. Ik heb hier alleen paint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 58392 schreef op 09 March 2003 @ 19:52:
[...]

Deze link werd op de gamefaq-board van deze game gepost door de maker zelf. Daar stond dat hij naar alle waarschijnlijkheid volgende week ALLE spelers uit het spel geedit heeft.

Zoveel plezier zal ik niet aan editten beleven hoor :)
damn, sick...

mn broertje zoekt nog een goed voetbalspel voor de cube, is dit dan echt het beste wat er nu te verkrijgen is? dan kan ik em ook mooi zo;n usb mem card aanpraten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

HIValicious schreef op 09 March 2003 @ 19:58:
Dix_Huit mijn zegen heb je en met die zegen ook een btje spam om t topic vol te maken

PS heb vanacht tot 6.00 gespeeld :) Timesplitters II :) geniaal spel :)
ik snap nou niet wat de meeste mensen nou in dit spel zien, ik vond er persoonlijk niet veel aan... ik heb em wel bijna uitgespeeld en ik moet toegeven, de multiplayer is best leuk... maar niet genoeg realisme voor mij.

misschien een domme reactie voor iemand die Quake(1) de beste shooter ooit vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 09 March 2003 @ 20:04:
[...]

damn, sick...

mn broertje zoekt nog een goed voetbalspel voor de cube, is dit dan echt het beste wat er nu te verkrijgen is? dan kan ik em ook mooi zo;n usb mem card aanpraten :)
btw even offtopic maar je icon doet het niet hier. :)

edit: nu wel weer. :)

En hier nog weer wat goed nieuws voor de cube:
Reports are flowing saying GameCube sales in the UK are thriving again!

Cube-Europe got word from several retailers in the UK that GameCube sales are thriving again because of Nintendo's new offer. Dixons for example contacted us saying they sell the Cube now for £99 including a free game of choice and as a result some stores have none or very little Cubes left!

Resident Evil Zero is also doing very well. Reports are flowing in that the title is out of stock in most videogames stores.

We have not heard yet about sales in other European countries. We would appreciate it is you could check out your local stores and let us know how the Cube is doing in your country so we can spread the word!

This kind of news has been anticipated by a lot of us here at Cube-Europe. We are glad to hear the Cube is doing well in the UK. As soon as official sales numbers are in we will let you know!
En nog een nieuwe RTS voor de cube genaamt: Goblin Commander: Unleash The Horde en het is gemaakt door ondermeer mensen die gewerkt hebben aan: Warcraft en de Diablo series. :)

Nieuwe cube game

[ Voor 69% gewijzigd door schnumi op 09-03-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 09 March 2003 @ 20:06:
[...]

btw even offtopic maar je icon doet het niet hier. :)

edit: nu wel weer. :)

En hier nog weer wat goed nieuws voor de cube:

[...]
goed dat je het zei, dag dat er nog een web icon stond ingesteld dat inmiddels van mn host af is gehaald.. heb web icons uitstaan, vandaar

maar bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Thelema schreef op 09 maart 2003 @ 20:06:
[...]

ik snap nou niet wat de meeste mensen nou in dit spel zien, ik vond er persoonlijk niet veel aan... ik heb em wel bijna uitgespeeld en ik moet toegeven, de multiplayer is best leuk... maar niet genoeg realisme voor mij.

misschien een domme reactie voor iemand die Quake(1) de beste shooter ooit vind
nou ja kijk we zaten me 3 man op een slaapkamer een grote tv + goed geluid en we hebben eerst apart geoefend en toen met de moeilijkste bots een deatmatch gespeeld :) nou ik kan je vertellen dat je af en toe achterover valt van t lachen als iemand 3de is geworden :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ok, dan is het wel anders ja, maar ik vind toch nogsteeds dan de pc de machine is voor de shooters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

klopt maar dit is meer een adventure vink tis beperkt maar nie zo beperkt dat je een fps nie kan spele op een console

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen, ik heb deel 24 af.
zeg ff iets onzinnigs zodat dit topic snel dicht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oeps dubbelpost :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 09-03-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Mensen die meteen roepen dat je op een console geen FPS kan spelen.. zijn IMO echt dom.. want het laat nergens op. de best shooters komen namelijk va consoles (check www.gamerankings.com voor de cijfers) Goldeneye, Perfect Dark, en Nu TimeSplitters.

dus die uitrpaak is dom.. Je kan van een console shooters evenveel (danniet meer!) plezier hebben.. maar je moet het neit vergelijken want de feeling is heel anders

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ei chill man dat zegt ie niet hij zegt dat ie uhm in zijn HO een fps beter ken spele @ een pc

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 09 March 2003 @ 20:45:
Mensen die meteen roepen dat je op een console geen FPS kan spelen.. zijn IMO echt dom.. want het laat nergens op. de best shooters komen namelijk va consoles (check www.gamerankings.com voor de cijfers) Goldeneye, Perfect Dark, en Nu TimeSplitters.

dus die uitrpaak is dom.. Je kan van een console shooters evenveel (danniet meer!) plezier hebben.. maar je moet het neit vergelijken want de feeling is heel anders
Dat vind ik ook. Ik vind Goldeneye en Timespliters 2 ook vet kewl.
Maar dat is totaal anders als Quake 3 en UT2k3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quake 3 vind ik het beste ooit. Maar ja, Quake 4 zal waarschijnlijk enkel op de andere consoles komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quake 3 rulez 4ever!

In de opening van de nieuwe topic staat ook een poll van naar welke game je het meeste uitkijkt :)

Mag ik de volgende topic openen als deze op pagina 41 is of moet ik w8ten tot deze gesloten is?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 09-03-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe het anders NU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:|
Ik w8 wel tot pagina 41 :)

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 09-03-2003 20:55 ]

Acties: