xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb uhm sinds vorige week vrijdag al. Zit nu denk ik bij de eindbaas, dies alleen heel erg vervelend. Ik zeg verder niets omdat ik de pret niet wil ontnemenspaceboy schreef op 01 maart 2003 @ 21:42:
Zijn er trouwens ondertussen al meer mensen met Rayman? Hoeveel procent halen jullie de meeste levels? Ik zit regelmatig onder de 40%...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 59687
Het hoort in het GBA topic thuis, maar ze noemde het het broertje van de gamecube.
GBA Review
<!--
Bron www.cubezone.nlHet nieuwe kleine broertje van de GameCube, zo noemen we bij CubeZone de nieuwe GameBoy Advance al liefkozend. CubeZone kreeg de kans hands-on met de GBA SP te gaan. Onze bevindingen lees je hier!
Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover: de CubeZone.nl redactie kreeg de kans de nieuwe GameBoy Advance SP uitgebreid te testen. Natuurlijk is CubeZone dan wel in principe een GameCube-only site, maar de GameBoy Advance SP is zo'n indrukwekkend stukje hardware van Nintendo, dat we maar wat graag een uitzondering op die regel wilden maken. Zo gezegd, zo gedaan. CubeZone redactieleden Olivier, Coen en Daan togen naar Nieuwegein, waar het hoofdkantoor van Nintendo is gevestigd, en maakten kennis met de stijlvolle nieuwe GameBoy Advance. Onze bevindingen lees je hier!
Note: Klik op de kleine plaatjes om grotere versies van de gemaakte foto's te zien te krijgen!
"Een poederdoos!", "Een damesspiegeltje!", allemaal nu al bekende bijnamen voor het design van de nieuwe GameBoy Advance SP. De reden voor deze uitspraken ligt voor de hand: de GBA SP is uitklapbaar en superklein. Ingeklapt is het ding makkelijker mee te nemen, omdat het ding dan een stuk kleiner is. Als je de GBA SP uitklapt, komt het scherm tevoorschijn. Het scherm is op verschillende hoeken in te stellen, je kunt hem dus ver naar achteren klappen of hem juist loodrecht op het andere deel van de handheld zetten. Nintendo is na het kleine uitstapje met het langwerpige design van de originele GameBoy Advance, weer terug bij de roots van de GameBoy. De GBA SP is alles behalve breed, iets meer dan 80 mm tegenover ongeveer 140 mm van de 'gewone' GBA.
Los van het design, dat je ook al als één van de belangrijkste 'functies' van de GameBoy Advance SP zou kunnen zien, heeft de nieuwe handheld van Nintendo meer te bieden. De vernieuwing waar wij het meest blij mee zijn is de backlight verlichting. Dit houdt in dat er een lampje achter je beeldscherm zit, dat ervoor zorgt dat je nooit meer afhankelijk bent van een goedverlichte speelomgeving. We hebben alle lichten bij Nintendo meerdere malen uitgedaan (wat er wel voor zorgde dat een aantal verontruste Nintendo-medewerkers onmiddellijk polshoogte kwam nemen), en zelfs de pikdonkere kamer was het met de GBA SP nog uiterst aangenaam vertoeven. Alles op het scherm was nog duidelijk te zien door het felle, maar niet storende, licht. Gelukkig is de verlichting niet het enige nieuwe punt van de SP-editie: Nintendo heeft namelijk ook naar andere opmerkingen van gamers en critici geluisterd. Veelgehoord punt van kritiek waren de batterijen die zelfs bij de GameBoy Advance vaak niet langer dan 12 uur mee gaan. Door de meegeleverde Lithion-batterij gedurende 3 uur op te laden, kun je 10 uur lang verlicht gamen. Schakel je de verlichting uit, dan kun je er zelfs 18 uur mee spelen! Tot slot heeft Nintendo bij het design van de nieuwe GameBoy Advance gelet op de plaatsing van de L en R schouderknoppen. Er is namelijk veel kritiek over deze twee knopjes van de oude GameBoy Advance geweest, omdat ze volgens velen (te) moeilijk in te drukken waren door hun plaatsing op de handheld. Nintendo heeft de schouderknoppen nu op de hoeken van de SP geplaatst en ze een stuk kleiner gemaakt, waardoor naar onze mening het spelen een stuk comfortabeler wordt.
Nintendo is vastberaden om de bron van GameBoy Advance-software niet uit te laten drogen. Natuurlijk zijn alle oude GameBoy (Color) en GameBoy Advance games volledig compatibel met de nieuwe SP-versie, maar als gamer verlang je natuurlijk ook nieuwe games om naar uit te kijken. Nintendo komt in ieder geval in 2003 met een aardig aantal vermoedelijke toptitels, waaronder Golden Sun 2, Advance Wars 2, Wario Ware, Super Mario Advance 4 (vermoedelijk een port/remake van Super Mario Bros 3), The Legend of Zelda: A Link to the Past, Super Monkey Ball Junior, Kirby: Nightmare in Dreamland en last but not least Pokémon Ruby en Sapphire. Je hebt voor het spelen van deze games geen GameBoy Advance SP nodig (de titels zijn ook prima te spelen op de normale GameBoy Advance), maar we kunnen ons voorstellen dat deze games mensen die nog geen enkele GBA hebben, over de streep kunnen trekken. Naast deze aankomende toppers heeft de GBA ook al een aardige collectie van verschenen games opgebouwd, waartoe zeer goede games als Golden Sun, Advance Wars, Super Mario Advance 1, 2 en 3, Mario Kart, Metroid Fusion en Sonic Advance behoren. Vervelen zul je je dus sowieso niet met een GameBoy Advance (SP)!
Hieronder enkele vragen die we de laatste tijd langs hebben horen komen. Inclusief onze antwoorden natuurlijk!
Vraag: Wanneer komt die nieuwe GameBoy Advance SP nu uit?
CubeZone: 28 maart is de dag van de GameBoy Advance SP lancering in Nederland.
Vraag: Wat gaat 'ie kosten?
CubeZone: De GBA SP gaat tussen de 129 en 139 euro kosten.
Vraag: Zo'n Lithion-batterij is natuurlijk erg mooi, maar hoe lang gaat hij mee?
CubeZone: Nadat je 'm opgeladen hebt (dit duurt 3 uur) kun je 10 uur met verlichting of 18 uur zonder verlichting gamen. Overigens is de batterij volgens Nintendo van een dusdanige kwaliteit dat, zelfs als je het apparaat iedere dag opnieuw oplaadt, de batterij 3 jaar lang opnieuw opgeladen kan worden.
Vraag: Ik heb een AfterBurner in mijn gewone GameBoy Advance laten inbouwen, nu heb ik zeker geen GBA SP meer nodig?
CubeZone: Bedenk in elk geval als je een AfterBurner laat inbouwen, dat iedere garantie die Nintendo je heeft gegeven, verloren gaat. Daarnaast kunnen we wel zeggen dat de kwaliteit van het licht van de GBA SP beduidend beter is dan die van de AfterBurner. Verder zouden het naar onze mening mooiere design en de oplaadbare batterij redenen kunnen zijn om het ding aan te schaffen.
Vraag: Moet ik nu een GBA SP aanschaffen om toekomstige GameBoy-games te kunnen spelen?
CubeZone: Nee. De GBA SP speelt alle games af, zowel oude GameBoy games (die wat uitsteken uit je handheld, net als bij de gewone GBA, maar dat terzijde) als alle nieuwe games. Dit geldt ook voor de GBA, dus alle GameBoy-games zijn compatible met beide handhelds. Wat dat betreft verschillen de GBA en GBA SP dus totaal niet.
Vraag: Waar staat SP voor?
CubeZone: Special Project.
Vraag: Werkt mijn "oude" GameBoy Advance link cable gewoon op de GBA SP?
CubeZone: Ja, die werkt gewoon. Let wel op: de inmiddels klassieke GameBoy linkcable die voor de oude zwart-wit GameBoy was, is niet te gebruiken met zowel de GBA als GBA SP. GBA en GBA SP spelers kunnen net zo met elkaar linken als meerdere GBA-spelers of meerdere GBA SP-spelers met elkaar.
Vraag: En hoe zit het met linkmogelijkheden tussen de GameCube en Gameboy Advance SP?
CubeZone: De Gameboy Advance SP is op dezelfde wijze, met dezelfde linkkabel en dus ook dezelfde games aan de GameCube te verbinden als de originele GBA. Als je dus al zo'n linkkabel had gekocht, maakt dat niets uit, omdat je die ook kunt gebruiken met een GBA SP.
We staan er niet van te kijken als je na deze lap tekst nog steeds met de allerbelangrijkste vraag zit: zal ik die GameBoy Advance SP nu kopen of niet? De CubeZone redactieleden geven hieronder hun mening over de testmiddag en bovenstaande hamvraag.
Olivier zegt:
Daan zal je hieronder inlichten over onze hele GBA SP dag, Coen heeft het onder andere over de marketingcampagne rondom de GBA SP, dus zal ik mijn stukje niet onnodig lang maken. Laat ik dus kort maar krachtig zeggen: de GameBoy Advance SP is een prachtig stukje hardware geworden. Heb je al een gewone GameBoy Advance in je bezit en speel je nooit in slecht verlichte omgevingen, dan is een GBA SP puur extra luxe. Als je geld over hebt, dan is de aanschaf van een SP een mooie manier om er vanaf te komen. Heb je nog helemaal geen GBA, dan is 28 maart hét moment om daar in één klap een einde aan te maken. Enige puntje van kritiek dat ik heb is het rechthoekige design, waardoor het spelen bij mij iets minder comfortabel was dan bij het spelen met een gewone GBA. Op alle andere vlakken is de GBA SP naar mijn mening superieur aan de GBA.
Daan zegt:
Na wat gepruts met treinen kwamen Coen, Olivier en ik elkaar tegen op Utrecht CS. Toen moesten we de sneltram naar Nintendo's hoofdkantoor pakken. Dus wij stappen in die tram, en na ruim een kwartier begint dat ding te rijden. Wegens gebrek aan een strippenkaart heb ik zwartgereden overigens, maar gelukkig werd er niet gecontroleerd. We raakten steeds verder verwijderd van de 'normale' bewoonde wereld en kwamen in de middle of nowhere terecht. Na een stukje offroad te hebben gelopen en de tramrails te hebben overgestoken kwamen we zo'n beetje aan bij het Nintendo hoofdkantoor.
We kregen hier de gelegenheid de nieuwe Gameboy Advance, de SP, te testen. Wat mij betreft is de GBA SP een Nintendo waardig product. Het is echt een evolutie van de originele GBA. Het ingebouwde lichtje zorgt ervoor dat je ook in het pikkedonker nog kunt spelen, en dit lichtje is nog eens erg makkelijk in gebruik ook: je hoeft alleen maar op een knopje boven de Start/Select knoppen te drukken en het lampje gaat aan/uit. Dit werkt perfect. Ook het accu-achtige systeem is echt een voordeel. Je hoeft geen batterijen meer te kopen voor je GBA, alleen moet je de ingebouwde accu af en toe opladen. Dit opladen kan tijdens het gamen zelf! Het werkt dus ongeveer hetzelfde als de accu van je mobiele telefoon. Draadje inpluggen en het geval begint op te laden.
Aan het begin moet je echt even wennen aan de hoeken van de GBA SP die in je handpalmen 'steken'. Op een gegeven moment heb je hier echter niet echt last meer van, maar als ik de SP moet vergelijken met de originele GBA, is het ongeveer als de NES tegenover de SNES. Op de hoekige NES controller valt ook goed te gamen, maar het is iets minder comfortabel. De knoppen zitten perfect, net als op de eerste versie GBA. Enige andere grote verschil qua controls is de veranderde L en R knoppen. Ze klikken iets lekkerder zoals ze dat op de Cube doen, maar ze zijn wel een stuk verkleind. Dit is echter niet echt lastig, dus de L en R knoppen zijn er eerder op voor- dan achteruit gegaan. Verder is het natuurlijk fijn dat de SP opklapbaar en dus een stuk kleiner is. Het ding is maar een klein stukje groter dan een Gameboy Color cartridge, zoals je op 1 van de foto's kunt zien.
Al met al was een gezellig, relaxed dagje. Er lagen een aantal GBA spellen klaar, maar Super Mario Land die Coen had meegenomen heeft mij nog het meest weten te vermaken. Ook V-Rally 3 vond ik leuk. De GBA SP is een geslaagd product en aan het Japanse enthousiasme te zien delen vele andere mensen die mening met me. Ik denk dat de SP goed zal verkopen, al zijn er ook een hoop mensen (waaronder ikzelf) die geen SP gaan kopen omdat ze al een gewone GBA hebben en dat wel genoeg vinden. Kortom: de GBA SP is een aanrader. De Cube mag niet ontevreden zijn over zijn nieuwe broertje.
Coen zegt:
Omdat Daan al een algemene impressie heeft gegeven van de gehele dag, zal ik me wat meer toespitsen op de GBA SP. Daar draaide de dag tenslotte allemaal om.
Toen ik de Nintendo presentatieruimte binnenkwam, lagen daar 3 Game Boy Advance SP systemen, natuurlijk van elk kleurtje één. Blijkbaar kon Nintendo toch nog niet echt afscheid nemen van haar geliefde paarse tintje, want wat Nintendo door laat gaan voor blauw, lijkt toch verdacht veel op het Cube kleurtje, met een likje metallic verf erover. Ook de zilvere heeft zo’n likje metallic verf meegekregen, maar de zwarte lijkt gewoon mat. Overigens is de zwarte mooier in het echt dan dat ik van de foto’s had verwacht. Naast de hippe kleurtjes, die niet zouden misstaan tussen de nieuwste modellen Nokias, Siemens of Sony-Ericssons, is het formaat de opvallendste uiterlijke verandering. Opgevouwen is de GBA SP net een tikkeltje dikker dan een gewone GBA, en net ietsjes groter dan zo’n oude, grijze Game Boy spelcassette.
Eenmaal opgepakt viel me iets anders op. De GBA SP is een echte lichtgewicht dankzij de interne batterij. En als ik zeg licht, dan bedoel ik ook licht! Denk aan het gewicht van de gemiddelde mobiele telefoon, en je komt aardig in de buurt.
De eerste spelletjes die ik testte op de SP waren Mario Kart: Super Circuit en Megaman Zero, omdat beide vrij veel gebruik maken van L- en/of R knoppen. Ik was, net als velen anderen, bang dat de L- en R-knop niet prettig in te drukken waren, omdat ze zoveel kleiner zijn geworden. Welnu, ik kan je geruststellen, de L- en R-knoppen zijn verbeterd, en voelen nu een stuk natuurlijker aan. Op die oude GBA moest je je vingers nog buigen om ze in te kunnen drukken, maar nu leg je je wijsvingers tegen de zijkant van de SP en duw je je gestrekte vingers wat naar binnen om L of R in te drukken. Dat voorkomt veel wijsvingerleed. A, B, start, select en de vierpuntsdruktoets liggen nu deels verzonken in het frame van de GBA SP, maar daarvan heb je als je speelt absoluut geen last. Sterker nog, de knoppen zijn uitgevoerd met een zachte klik, waardoor het drukken eenvoudiger waarneembaar wordt. De vierpuntsdruktoets voelt ook robuust en groot, iets waar nogal eens klachten over waren bij de gewone GBA.
Dan de grootste verbetering: het scherm. Het display van de GBA SP ligt wat dieper in het flip-top gedeelte dan je gewend bent van de voorgaande Game Boy modellen. Dit is gedaan om de verlichting, die vanaf de bovenkant het scherm verlicht, beter zijn werk te laten doen. En dat functioneert wonderwel. Met het licht aan komen de verschillende kleurtinten beter tot z’n recht, en lijken ze meer aanwezig. Vooral bij overwegend donkere spellen als de twee Castlevania delen en Metroid Fusion zorgt dit ervoor dat alles een stuk beter zichtbaar werd, wat in sommige gevallen zelfs zorgt voor vereenvoudiging van de gameplay. Bij een spel als Metroid Fusion heb ik meer dan eens een geheime gang gemist, omdat het verschil tussen een gewone muur en een opblaasbare blok nauwelijks zichtbaar zijn. Dat wordt met de GBA SP wel anders. Ik betrapte mezelf op spelen met het licht van de GBA SP aan, terwijl de sfeervolle TL-verlichting in de Nintendo presentatieruimte ook gewoon aan was, vanwege dit feit. Met een simpel klein knopje onder het scherm kun je de verlichting altijd in- en uitschakelen, maar ik verwacht dat het niet vaak uitgeschakeld zal worden door bezitters van de SP. Niets dan goeds over het schermpje, hoewel het licht er wel voor zorgt dat er een lichte blauw-witte waas over het beeld valt, maar dat mag absoluut geen naam hebben.
Heb ik dan geen klachten? Helaas, perfect is de GBA SP zeker niet. Mocht je problemen hebben met de positie van je handen op Game Boy en Game Boy Color, dan zal de GBA SP je waarschijnlijk dezelfde klachten opleveren. Achterop vouw je je handen onnatuurlijk over elkaar, iets wat in lange speelsessies wellicht tot irritatie kan lijden. Daarnaast is ook het spelen van die oude, grijze Game Boy spelcassettes in de GBA SP geen pretje, en dat is zachtjes uitgedrukt. Die oude modellen spelcassettes waren hoekig, en omdat ze nu onderuit de Game Boy steken, prikken die hoeken in je handen. Vervelend, zeker voor lange speelsessies. Ook betrapte ik mezelf en mijn collegas op het dichtklappen van de SP, en vervolgens compleet vergeten de SP uit te zetten. Het enige dat op dat moment aangeeft dat het ding nog aanstaat, is het groene lampje op de zijkant, maar dat is eenvoudig over het hoofd te zien. Een slaapstand, die zichzelf automatisch inschakelt wanneer je het ding inklapt, zou zeker niet misstaan.
Tenslotte liet Nintendo ons een blik werpen op de reclame campagne voor de Game Boy Advance SP. Deze was zonder meer indrukwekkend. Nintendo bevestigde met de campagne nog eens dat ze de SP voornamelijk op de mannelijke, volwassen niet-gamer richt. Geen beelden van games, maar zwart-wit reclames met mooie, stoere mannen met ontbloot bovenlijf die met hun rug naar de camera gekeerd staan, een zilvere SP in de kontzak stekend of een jong stel, die samen het bed delen, de vrouw op haar buik en de man op zijn rug, spelend op zijn GBA SP, vergezeld door het bijschrift: The second best thing to do in the dark. Het zijn reclames die je verwacht van kledingmerken of verzorgingsproducten, maar niet van Nintendo. De reclames komen in bladen als FHM en Playboy, en gaan gebukt onder de slogan For Men.
De plaatjes hoorde er eigenlijk tussen, maar was te veel werk O-)-->
[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 02-03-2003 14:00 . Reden: niet af ]
Aangezien Cubezone niet bepaald afgeschermd is zoals bij IGN kun je dan voortaan gewoon een link plaatsen. Dit is weer zo'n enorme lap die eigenlijk niet hoeft...
Over de multiplayers, ik denk dat de GC wel de Party game console is! De goede multiplayers (met ondersteuning voor meer dan 2 spelers):
- SMB 1 & 2 (2 heeft meer partygames)
- SSB:M (Vooral leuk met meer dan 2 spelers)
- Timesplitters 2 (eigen levels maken, lekker snel)
- Sportgames (ISS 2, NHL 2003 etc.)
- SEGA Soccer Slam (erg snelle game)
- Mario Party 4
Dat zijn degene waar ik nu op kan komen, alleen MP4 hebbik niet zelf gespeeld. De rest allemaal wel met mijn huisgenoten (die over het algemeen niet gamen, maar deze games wel fantastisch vinden)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Maar voor de F-Zero Fans check hier : http://f-zero.jp/game/pilotnmachine.html
Allemaal leuke spellen die Deddiekoel opnoemde, ik vond aaleen MP4 tegenvallen.
En ik heb zo'n vermoeden dat de NGC spellen makkelijk uittespelen zijn.
Hopen dat Metroid wat langer duurt

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 02-03-2003 10:09 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Weet niemand meer van Golden Sun GC?jOzh schreef op 01 March 2003 @ 12:20:
Ja, dat Golden Sun GC, is daar al iets meer over bekend? Screens ofzo? Ik heb de gameboy advance versie (nog) niet gespeeld maar dat spel is zo opgehemeld dat ik toch ook wel wat verwacht van de GC versie! En een goeie RPG erbij is nooit weg natuurlijk.
Grab shell dude!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
hehe
maar wel 'professioneel' die cubezone... ahem
ze spreken over een backligt terwijl het een frontlit display is... ach ja het zijn nog maar kids he
lol Phuse why the sudden change??Phusebox schreef op 02 March 2003 @ 11:47:
...must.. have... gba... sp... now...
hehe
maar wel 'professioneel' die cubezone... ahem
ze spreken over een backligt terwijl het een frontlit display is... ach ja het zijn nog maar kids he
Maar ik vind het ook een heel cool ding. Heeft veel style.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
maauh die SP speelt echt lekker hoor..
Phusebox je kan hem ook al halen in die gameshop in Amsterdam noord (als je niet kan w8ten)
[ Voor 1% gewijzigd door Collaborator op 02-03-2003 12:18 . Reden: oeps :) ]
This space is occupied
ja ikschnumi schreef op 02 maart 2003 @ 11:54:
[...]
lol Phuse why the sudden change??Ik kan me nog herinneren dat kort nadat Nintendo hem aankondige en de eerste reviews er waren jij toch zeer negatief was.
![]()
Maar ik vind het ook een heel cool ding. Heeft veel style.

kun je 2 dingen doen, je blijven verzetten, of je er uiteindelijk bij neer leggen en genieten van het kwade... hehe
ze hebben klachten van Japanse gamers verbeterd, zodat het spel nog beter is!
Anoniem: 5577
Ik hoop het want naar het einde toe schijnt het spel steeds minder leuk te worden met veel herhaling, dus hoop dat ze daar wat aan gedaan hebben met de eur-release.Phusebox schreef op 02 March 2003 @ 12:13:
is trouwens iemand opgevallen dat in het interview met Shigsy op IGN, dat hij zegt dat Zelda: TWW is aangepast voor de US en Europa?
ze hebben klachten van Japanse gamers verbeterd, zodat het spel nog beter is!
Conclusie: Beste footie-game op de Cube (maar dat was al bekend natuurlijk
Grab shell dude!
hmm importeren of niet...jOzh schreef op 02 March 2003 @ 12:33:
Impressie van WE6:FE van PlanetGameCube: http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=555
Conclusie: Beste footie-game op de Cube (maar dat was al bekend natuurlijk)
hmm waarom spreek ik nou geen japanees
Nu heb ik dit van een forum, zonder bron (heb wel gezocht maar nog niks gevonden), dus misschien moet je 't met wat zout nemenNOA has confirmed that they are now working on the next Game Boy handheld system..
While hundreds of thousands of gamers eagerly await the release of the GBA SP in just a few weeks, Nintendo of America has already sent out word that they are indeed working on the successor to their current 32-bit handheld. Unfortunately, there are no other details available at this point. Maybe Nintendo will implement some of the features similar to those found on Nokia's N-gage.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Anoniem: 58392
Zucht.. ik wacht nog steedsjOzh schreef op 02 March 2003 @ 12:33:
Impressie van WE6:FE van PlanetGameCube: http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=555
Conclusie: Beste footie-game op de Cube (maar dat was al bekend natuurlijk)
Kweet wel dat ik Fifa 2003 niet meer zo snel zal spelen als ik hem eindelijk binnen heb.
Topic gaat weer open als we klaar zijn

En oja, maak niet weer een nieuwe topic aan want dan worden we boos
<h1>(En voor reacties/vragen: zie signature

[ Voor 34% gewijzigd door M@NIC op 02-03-2003 16:05 ]
Anoniem: 60967
monkey ball 1 en 2, rogue leader, smash brothers op de moeilijkste niveaus, resident evil op survival mode, waverace, timesplitters singleplayer, allemaal kinderspel volgens jou?? oppassen met je statementsSorry
Maar voor de F-Zero Fans check hier : http://f-zero.jp/game/pilotnmachine.html
Allemaal leuke spellen die Deddiekoel opnoemde, ik vond aaleen MP4 tegenvallen.
En ik heb zo'n vermoeden dat de NGC spellen makkelijk uittespelen zijn.
Hopen dat Metroid wat langer duurt
De cube is er sind vorige week toch weer iets op vooruit gegaan zelfde geld voor de Xbox (beide ong 2000 stuks).Software: (10/2 - 16/2)
1. Dragon Ball Z, Bandai, PS2: 369,268 (new - 13/2)
2. Final Fantasy Tactics Advance, Square, GBA: 225,993 (new - 14/2)
3. Let's Make a Pro Baseball Team! 2, Sega, PS2: 124,857 (new - 13/2)
4. Anubis: Zone of the Enders, Konami, PS2: 57,350 (new - 13/2)
5. Venus & Braves, Namco, PS2: 48,206 (new - 13/2)
6. Metroid Fusion, Nintendo, GBA: 48,156 (new - 14/2)
7. Lord of the Rings: The Two Towers, EA-Square, PS2: 48,206 (new - 13/2)
8. Devil May Cry 2, Capcom, PS2: 33,533 (394,005 since 30/1)
9. Pocket Monsters Sapphire, Nintendo, GBA: 27,050 (1,994,220 since 21/11)
10. Pocket Monsters Ruby, Nintendo, GBA: 26,530 (1,951,215 since 21/11)
Hardware: (3/2 - 9/2)
1. PS2: 46,918
2. Game Boy Advance: 25,640
3. GameCube: 7,653
4. Xbox: 3,101
5. PSOne: 2,192
6. Wonder Swan: 1,630
7. Game Boy Color: 446
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
![]() GameSpot heeft hun History of Metroid geupdate met MP en MF. Hier een stukje over het control scheme van MP speciaal voor Switch Als je MP hebt uitgespeeld en een nieuwe uitdaging zoekt kun je de 'Secret World' opzoeken. Secret World klinkt spannend maar het is gewoon een clipping bug waardoor je in een gebied komt waar je niet hoort te zijn Enkele extreem brakke pics geschoten: Buiten de map ![]() Onder- & achterkant van de deur waar je doorheen komt, normaal is waar ik nu sta de lift, maar die is nu niet in het geheugen geladen. Op de 2e pic zie je rechts de lift wel, pic is later genomen. ![]() ![]() Wat flora en fauna. Dit is dus een gebied waar je normaal nooit komt, maar wel compleet is gemodelleerd omdat je door een gat in de muur kunt kijken. Ze hadden die muur ook dicht kunnen laten natuurlijk ![]() ![]() ![]() Onderaan de screen zie je de Transport Tunnel waar je door het plafond kunt clippen, die boom is grooot ![]() Thermal visor aan, als je goed kijkt zie je de hoeken van de skybox ![]() Xray Visor, veel te zien ![]() Shots van buiten de elevator room die in het geheugen is geladen ipv de Transport Tunnel. Zoals je ziet is alle scenery weg en is alles zwart. ![]() ![]() Allebei de rooms in het geheugen, omgeving is weer terug. Links de elevator, rechts Transport Tunnel C. Net onder de crosshair zie je het gat in de muur waardoor je normaal alleen de scenery kunt bekijken. ![]() Nog een laatste pic van onder die enorme boom kijkend naar de elevator ![]() Dat was um weer • Game Info Titel: Metroid Prime Google - HGCTS Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo Genre: First Person Adventure Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003 Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots |
• Best verkochte GC games van het afgelopen jaar in de USA:
GCN SUPER MARIO SUNSHINE........$50,225,040.......1,015,383
GCN METROID PRIME........$37,090,120.......758,275
GCN SUPER SMASH BRO MELEE........$35,987,740.......726,092
GCN SONIC ADVENTURE 2........$27,864,510.......562,942
GCN MARIO PARTY 4........$26,850,110.......534,638
GCN STAR FOX ADV........$20,934,990.......420,664
GCN RESIDENT EVIL........$19,409,450.......421,738
GCN ANIMAL CROSSING........$19,008,990.......380,840
GCN SPIDER-MAN: THE MOVIE........$16,637,300.......350,176
GCN BOND:AGENT UNDER FIRE........$14,386,450.......313,265
GCN RESIDENT EVIL ZERO........$11,676,830.......238,715
GCN LUIGI'S MANSION........$11,582,290.......238,992
GCN HARRY POTTER: CHAMBER........$11,060,160.......226,298
GCN BOND 007: NIGHTFIRE........$10,639,330.......215,114
GCN WWE WRESTLEMANIA X8........$10,543,780.......220,127
GCN SUPER MONKEY BALL 2........$9,161,838.......185,616
GCN ETERNAL DARKNESS........$9,026,400.......186,887
GCN PIKMIN................$8,773,431.......181,988
GCN GODZILLA ESTRY MELEE........$8,557,823.......178,740
GCN MADDEN NFL 2003.........$8,335,209.......200,149
GCN SW: ROGUE SQUADRON II........$8,247,655.......200,202
GCN SONIC MEGA COLLECTION........$7,471,145.......193,802
GCN TONY HAWKS SKATR4........$7,338,255.......152,138
GCN MORTAL KOMBAT: DEADLY........$6,484,624.......131,521
GCN NBA COURTSIDE 2002........$5,965,339.......122,953
[ Voor 5% gewijzigd door Dyxtra op 02-03-2003 16:30 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Erg leuk, ik verwacht nu best veel van de controls
/edit
Zit er ook een soort "Trainings" koers bij?
[ Voor 24% gewijzigd door Switch op 02-03-2003 16:33 ]
Monkey ball 1 binnen 1,5 week uit, rogeu leader heb ik niet (clone wars wel),SSBM binnen 2 weken uit (voor memwto gewoon 1 nacht ana laten staan) RE vind k een te goor spel, waverace lijkt me niet leuk en Timesplitters 2 moet ik nog kopen, gebruik anders HGGTS om te zoeken naar mijn foto enm dan zeggen van die is moeilijk ofzo.Anoniem: 60967 schreef op 02 March 2003 @ 15:24:
[...]
monkey ball 1 en 2, rogue leader, smash brothers op de moeilijkste niveaus, resident evil op survival mode, waverace, timesplitters singleplayer, allemaal kinderspel volgens jou?? oppassen met je statements
dat trainings gedoe is eigenlijk het begin van het spel.Switch schreef op 02 maart 2003 @ 16:31:
@ D³
Erg leuk, ik verwacht nu best veel van de controls. Duurt nog wel *even* voordat ik Metroid PRime heb, laat staan een Gamecube.
/edit
Zit er ook een soort "Trainings" koers bij?![]()
Daar leer je een beetje wat je zoal met alle knoppen kan doen enz en het is gelijk dus een level.
Probeer punten te gebruiken voor de leesvriendelijkheid trouwens, want van het laatste gedeelte van je post kan ik nix maken.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 02-03-2003 17:43 ]
En bij het laatste gedeelte bedoelde ik dat je spellen op noemt die ik nog niet heb.
En dat je anders even in HGGTS (het grote game topic searh dinges) moet kijken waar mij foto staat met spellen).
Je zal denk van SMB in 1,5 week kan nooit: Ik ben 13 jaar en zit op Middelbare school dus meestal vroeg uit. Maar ik had het al vaak bij vriendjes gespeeld dus eigenlijk moet er nog watr bij voor zeg maar oefening.
uitdaging is juist om niet dood te gaan.. of om iig zonder een continue te gebruiken expert te halen zodat je de extra expert .. en daarna nog de master levels haalt
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Ik had al een plaatje gemaakt maar ik heb nog al slecht ervaringen met het maken (ik bedoel openen) van topics

//edit: Sorry was de edit button vergeten

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 59687 op 02-03-2003 18:59 ]
Binnenkort ga ik misschien een Cube kopen, maar wat zijn nu de echte topgames?
Ik dacht zelf aan Metroid Prime en Mario/Luigi.
Veel verder gaat mijn kennis van de NGC-games niet.
Iemand suggesties?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Metroid Prime moet een topper zijn ja. Luigi is geloof ik wel leuk, maar die is nogal snel uitgespeeld. Mario Sunshine vondf ik zelf niet zo fantastisch, wel leuk, maar niet geweldig.RAILGUNNER schreef op 02 March 2003 @ 18:59:
Ik heb ff snel een vraagje:
Binnenkort ga ik misschien een Cube kopen, maar wat zijn nu de echte topgames?
Ik dacht zelf aan Metroid Prime en Mario/Luigi.
Veel verder gaat mijn kennis van de NGC-games niet.
Iemand suggesties?
Resident Evil vond ik wel schitterend. De sfeer is echt fantastisch. Verder vond ik Smash Brothers ook supah. En MK: DA natuurlijk. Maar ik weet verder ook niet waar je wel/niet van housdt, dus dat wordt moeilijk...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 61283
Koop Luigi's Mansion niet. Koop dan liever Mario Sunshine. Luigi's Mansion is veel te kort!
--
Al het nieuws door ons gebracht via verschillende Miyamoto interviews @ DICE handig bij elkaar. Schaamteloos hier vandaan geript
• Cel-shaded engine from Wind Waker likely to be used for a future game not Zelda related.
• Mario Kart Cube will have several new innovations. Progressing well and North American localization has been completed.
Zou LAN play een innovatie zijn
• Miyamoto intends to show at least one new franchise at E3
Altijd goed nieuws!
• Spaceworld 2000 Zelda models and engine still running. To be re-evaluated for a future game or possibly the next Zelda.
• Small development team still working on Stage Debut. Release this year seems very doubtful.
• Pikmin 2 in development by EAD.
• Encouraging third party developers to make use of GC-GBA connectivity in impactful ways.
Zal tijd worden, UBI Soft heeft het al aardig door lijkt het.
• Online gaming will most probably not be present at E3 from Nintendo
No suprise here.
• LAN GameCube Linking and GC-GBA connectivity look to be Nintendo's showcase this year
8/12/16 man Mario Kart Grand Prix zie ik wel zitten
• Pokemon Stadium in development. Possibly two different versions to correspond with Saphire and Ruby GBA games.
• Roll-A-Rama development has slowed down. Not likely for release this year and probably will be redesigned.
• HAL developing Kirby's Air Ride
• Wario World is being developed in conjunction with an internal Nintendo team and a close partner. (Obviously R&D1 and Treasure)
• Miyamoto considering releasing Star Fox 2 (SNES) likely for GBA.
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeiiiii!!
• Nintendo developing a Donkey Kong game for GameCube.
• The Legend of Zelda: Wind Waker improved in design towards a controversial later moment in the adventure.
Heeft de latere releasedate toch ook zo zijn voordelen
• Nintendo in talks to strengthen support and quality from Electronic Arts.
Quality? Zo van jullie games zijn bagger, maak eens wat beters!
• Metal Gear Solid title in development for the Nintendo GameCube.
[ Voor 7% gewijzigd door Dyxtra op 02-03-2003 19:50 . Reden: La di da pom pi dom :P ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
[ Voor 172% gewijzigd door schnumi op 02-03-2003 19:42 ]
Rafe heeft er maar een gemaakt, ik heb de rest gemaakt. Ze komen voornamelijk uit filmpjes van metroid.jp. En heb ik dan met VirtualDub wat geknipt en geplakt, en beetje ge-optimized.D³ schreef op 02 March 2003 @ 19:38:
Switch weet jij heel toevallig waar Rafe dat filmpje vandaan heeft waarvan jouw icons zijn gemaakt? Ik herken het filmpje zo snel namelijk niet en mijn collectie moet wel zo compleet mogelijk zijn natuurlijk
Maargoed, als je ICQ & MSN had ozu ik hier verder op in gaan. MAar dat heb je volgens je profile neit dusm oet het via dit topic.
Nu weer ontopic dus, ik zou niet willen dat het gesloten wordt
20 nieuwe Zelda: TWW screens
altijd leuk.
Idd mensen please probeer nu zoveel mogelijk ontopic te blijven want volgens mij hoeft er niet veel meer te gebeuren of het topic gaat voor onbepaalde tijd dicht en dat wil niemand hier
Wat ik wel vreemd vind is dat we 22 * 1000 post niets horen en het nu ineens overlast zou veroorzaken... Maar ja, wie ben ik..schnumi schreef op 02 March 2003 @ 19:53:
Ik weet niet of iemand dit al gepost had.![]()
20 nieuwe Zelda: TWW screens
altijd leuk.![]()
offtopic:
Idd mensen please probeer nu zoveel mogelijk ontopic te blijven want volgens mij hoeft er niet veel meer te gebeuren of het topic gaat voor onbepaalde tijd dicht en dat wil niemand hier

Ik weet het ook niet eigenlijk maar blijkbaar zal het wel niet goed zijn dus laten we ons dan maar aanpassen.Phydomir schreef op 02 maart 2003 @ 19:56:
[...]
Wat ik wel vreemd vind is dat we 22 * 1000 post niets horen en het nu ineens overlast zou veroorzaken... Maar ja, wie ben ik..
Hands-on The Hobbit
btw: phuse is er ondertussen al wat spannends gebeurt in phusetown?
[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 02-03-2003 20:19 ]
[ Voor 40% gewijzigd door GZ op 02-03-2003 20:52 ]
Idd ben benieuwt maar er is ook nog geen game aangekondigt die er gebruik van gaat maken.GolbeZeromus schreef op 02 March 2003 @ 20:51:
Waarom is er eigenlijk nog geen lightgun voor de GC? We hebben een Scope gehad, een Zapper... wat zal het volgende zijn?
Bijv de nieuwe virtua cop komt op de Xbox uit.
Om jezelf even te quotenGolbeZeromus schreef op 02 March 2003 @ 20:51:
Waarom is er eigenlijk nog geen lightgun voor de GC? We hebben een Scope gehad, een Zapper... wat zal het volgende zijn?
De accessoires zijn vaak goed bedoeld, maar er worden amper spellen voor uitgebracht en als ze er zijn, dan zijn ze meestal "suf".GolbeZeromus schreef op 02 maart 2003 @ 20:50:
Die spellen voor de SNES en de scope zijn inderdaad erg suf. Alleen Blitzkrieg was nog wel een beetje te narsen...
Nintendo heeft van zijn fouten geleerd denk ik en zal waarschijnlijk dat soort dingen niet meer uitbrengen. Ik bedoel sinds de snes zijn er geen scopes of zappers meer geweest, toch?
Anoniem: 42873
• Spaceworld 2000 Zelda models and engine still running. To be re-evaluated for a future game or possibly the next Zelda.
ik hoop het zo dat zou de cube zo'n goed een een game m,et super realistische graphics, en persoonlijk had ik gewild dat de 1e GC zelda zo geworden was.
• Miyamoto considering releasing Star Fox 2 (SNES) likely for GBA.
Dat zou heeeel mooi zijn (* Anoniem: 2766 is starfox fan) kunnen ze meteen ook flink werken aan de 3d graphics.
• The Legend of Zelda: Wind Waker improved in design towards a controversial later moment in the adventure.
Heeft het eindelijk eens een voordeel om het laatste land ter wereld te zijn waar goede games uitkomen.
ps. dit is geen vraag noch een reactie...
ceci n'est pas une opinion

Wie gaat er eigenlijk Resident Evil Zero kopen vrijdag? Ik ga eerst deze Resident Evil maar eens uitspelen en dan ga ik Zero zekerz aanschaffen!
Afijn, kga weer terug naar beneden.. The Zombies are waiting.. Mwuhahaha..
Anoniem: 51765
Zat toch ook in de oude Metroids? Zit 't ook in Metroid Fusion eigenlijk?D³ schreef op 02 maart 2003 @ 16:26:
[table width=600 border=1 bordercolor=#FF3C00 cellpadding=10]
[tr][td bgcolor=#FFD338][afbeelding] * Anoniem: 51765 Prime Newsflash *
[...]
Als je MP hebt uitgespeeld en een nieuwe uitdaging zoekt kun je de 'Secret World' opzoeken. Secret World klinkt spannend maar het is gewoon een clipping bug waardoor je in een gebied komt waar je niet hoort te zijnHier is een gedetailleerde beschrijving te vinden hoe het werkt. Vereist wat prutsen (geen probleem voor ds waarschijnlijk) maar het werkt.
Ik was van plan om vrijdag Sonic Collection te kopen, kheb nooit een megadrive gehad zelf, alleen maar bij vrienden sonic gespeeld. Heb ik wel weer zin inblakez schreef op 03 maart 2003 @ 00:11:
[...]
Wie gaat er eigenlijk Resident Evil Zero kopen vrijdag? Ik ga eerst deze Resident Evil maar eens uitspelen en dan ga ik Zero zekerz aanschaffen!
Ik vind de moderator censuur een beetje flauw btw. Ik vind 't een forum voor cubers, gaat dus meestal over de cube maar 't lijkt me niet een wereldramp als het er niet altijd over gaat...
Maargoed, dat is maar mijn mening
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 03-03-2003 00:51 ]
In het begin van de avond had ik al een lap tekst getypt over het modbeleid in dit erg plezierige topic maar zag ik er vanaf om dit te posten. Bij deze toch nog een korte samenvatting.Anoniem: 51765 schreef op 03 maart 2003 @ 00:50:
[...]
Zat toch ook in de oude Metroids? Zit 't ook in Metroid Fusion eigenlijk?
[...]
Ik was van plan om vrijdag Sonic Collection te kopen, kheb nooit een megadrive gehad zelf, alleen maar bij vrienden sonic gespeeld. Heb ik wel weer zin in
Ik vind de moderator censuur een beetje flauw btw. Ik vind 't een forum voor cubers, gaat dus meestal over de cube maar 't lijkt me niet een wereldramp als het er niet altijd over gaat...
Maargoed, dat is maar mijn mening
Zelf heb ik vanaf deel 1 geen enkel bericht gemist en vind dat de schrijvers in dit topic zichzelf prima reguleren qua berichten. Af en toe is het wat off-topic maar toch zeker niet vervelend naar mijn idee. In real life dwalen gesprekken ook weleens af en GOT moet niet pretenderen dat ze daar ver vanaf staan.
Conclusie: mods laat dit topic lekker lopen en twijfel niet zo aan onze intelligentie m.b.t. het fatsoenlijk laten lopen van deze Game Cube thread.
Even on-topic: wisten jullie al dat ik een zwarte gamecube heb en daar veel plezier aan beleef en dat Nintendo de meest trouwe fans heeft en daarom nog vele jaren coole shit zal gaan maken voor jong en oud
Dit betekent ook dat dit wellicht het allerlangste draadje ooit wordt op GOT!!!
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
en jah, Super monkey ball 1 = bom (nog steeds voor mij + maten) racen, 50 laps !!

zijn er nog mensen die de GBA:SP gaan halen ? ik zit er wel sterk over na te denken... maar ik moet ook weer es geld hebben EN gamecube games aanschaffen.. Dillemma (neej niet dat **** lied
we zien wel
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
IK ga de GBA SP zeker kopen. Heb uhm al gepre-ordered @ lokale games boerYohann!s schreef op 03 March 2003 @ 01:14:
waarom zegt niemand, Smugglers Run = Dope MP game hoor(ik spreek ook voor Rare gast namelijk --> maat van me)
en jah, Super monkey ball 1 = bom (nog steeds voor mij + maten) racen, 50 laps !!dat is pas cool
(15min duurt het dan
)
zijn er nog mensen die de GBA:SP gaan halen ? ik zit er wel sterk over na te denken... maar ik moet ook weer es geld hebben EN gamecube games aanschaffen.. Dillemma (neej niet dat **** lied)
we zien welNintendo Schopt Kont !
(hoezo positief
)
Maar maart wordt wel vrij duur ja.
Metroid Prime
GBA SP
MGS:2 Substance (ps2)
Dit betekend wel dat Monkey ball 2 maar een maandje moet wachten, leuk voor tussen MP en Zelda
Als het aan ons ligt word het wel het allerlangst lopende draadje ooit op GOT.Disciplus-Simplex schreef op 03 March 2003 @ 01:01:
[...]
In het begin van de avond had ik al een lap tekst getypt over het modbeleid in dit erg plezierige topic maar zag ik er vanaf om dit te posten. Bij deze toch nog een korte samenvatting.
Zelf heb ik vanaf deel 1 geen enkel bericht gemist en vind dat de schrijvers in dit topic zichzelf prima reguleren qua berichten. Af en toe is het wat off-topic maar toch zeker niet vervelend naar mijn idee. In real life dwalen gesprekken ook weleens af en GOT moet niet pretenderen dat ze daar ver vanaf staan.
Conclusie: mods laat dit topic lekker lopen en twijfel niet zo aan onze intelligentie m.b.t. het fatsoenlijk laten lopen van deze Game Cube thread.
Even on-topic: wisten jullie al dat ik een zwarte gamecube heb en daar veel plezier aan beleef en dat Nintendo de meest trouwe fans heeft en daarom nog vele jaren coole shit zal gaan maken voor jong en oud
Dit betekent ook dat dit wellicht het allerlangste draadje ooit wordt op GOT!!!
Ik verwacht ook nog Animal Crossing deze week dus ik vermaak me wel tot die tijd met AC dus, SSX Tricky en WE6:FE.
De GBASP ga ik wel zeker halen, wordt het dus uiteindelijk toch nog een dure maand...
Grab shell dude!
Dat gevoel komt me bekend voorblakez schreef op 03 March 2003 @ 00:11:
Wow, ik moet toch even kwijt dat ik Resident Evil op dit moment één van de beste games vind voor de gamecube.. Ben dit spel nu al enkele avonden, nadat m'n pa en ma in hun beddeke zijn gekropen, aan het spelen in de complete duisternis met een koptelefoon op.. En wat een belevenis is dat zeg!! Dit spel is dus echt wel creepy shit hè!![]()
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
van gamers.com. SAY WHAT?Yu Suzuki Contemplates Wine-Tasting Game
By: D. F. Smith February 28, 2003 4:09 PM PST
Sega AM2 founder and interactive entertainment luminary Yu Suzuki has indicated interest in developing a videogame wine-tasting simulation, reports Gamers.com DICE Summit correspondent Sam Kennedy. Suzuki, in Las Vegas to accept his Hall of Fame award from the Academy of Interactive Arts and Sciences, dropped that mention in the course of a lengthier interview, which we hope to deliver to you at a later date.
"Since everyone's talking about games maturing now, I think it's high time that someone make a wine tasting game," said Suzuki. "That's the game I would want to make."
Suzuki did not mention an anticipated platform or release date for such a project, but we will be sure to bring you further details as they arise.
- 30 min metroid prime film
- 30 min Zelda film
- filmpje Ikaruga
- filmpje Animal crossing & URA Zelda
- review Ikaruga, SMB2, Resident evil 0, PSO, LOTR, Rayman 3, ...
- preview Starcraft Ghost (ong 4p) , The Matrix (ong 6p), SC2, red faction2, ...
Aargh, zo zalig, dit hoort geen enkele gamecuber te misse
Issie nu al uit dan? Of heb jij een abo? Ik zal vanmiddag eens kijken of ik em al kan vinden...Anoniem: 42873 schreef op 03 March 2003 @ 11:29:
Ik roep iedereen nog is op om de NGC te gaan kopen, tenminste als dit je interesseert:
- 30 min Zelda film
- filmpje Ikaruga
- preview Starcraft Ghost (ong 4p) , The Matrix (ong 6p), SC2, red faction2, ...
Staan er verder nog interessante pre/reviews in?
[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 03-03-2003 11:31 ]
Grab shell dude!
woot vet ik denk dat ik dan vanmiddag ook maar naar de winkel moet.Anoniem: 42873 schreef op 03 maart 2003 @ 11:29:
Ik roep iedereen nog is op om de NGC te gaan kopen, tenminste als dit je interesseert:
- 30 min Zelda film
- filmpje Ikaruga
Hoever ben je met secret of mana schnumi?
ahhh nog steeds bij dat fucking beest.Anoniem: 60967 schreef op 03 March 2003 @ 11:44:
yay, als de winkels nu ook nog eens open waren hier, stomme carnaval.
Hoever ben je met secret of mana schnumi?

Ik snap er echt geen zak van maar ik vind hem zo moeilijk man zulke moeilijke eindbazen ben ik de afgelopen 7 jaar ofzo al niet meer tegengekomen.
Ik heb een abbo ja, maar het zal wel deze week uitkomen in de winkels denk ik...jOzh schreef op 03 March 2003 @ 11:31:
[...]
Issie nu al uit dan? Of heb jij een abo? Ik zal vanmiddag eens kijken of ik em al kan vinden...
Staan er verder nog interessante pre/reviews in?
En euhm ja, er staan wel intresting (p)reviews in, ik heb ze net allemaal opgenoemd geloof ik
Anoniem: 28484
Ik was laatst ook weer begonnen maar die eindbazen zijn idd erg lastig, ik ga nu samen met m'n broertje verder spelen, dan is het wat makkelijker om die twee andere characters in leven te houden...schnumi schreef op 03 March 2003 @ 11:48:
[...]
ahhh nog steeds bij dat fucking beest.![]()
Ik snap er echt geen zak van maar ik vind hem zo moeilijk man zulke moeilijke eindbazen ben ik de afgelopen 7 jaar ofzo al niet meer tegengekomen.
Idd jah met zijn tweeën wel maar als ik telkens in mijn 1tje speel dan moet je de hele tijd overschakelen enz best lastig.Anoniem: 28484 schreef op 03 March 2003 @ 11:54:
[...]
Ik was laatst ook weer begonnen maar die eindbazen zijn idd erg lastig, ik ga nu samen met m'n broertje verder spelen, dan is het wat makkelijker om die twee andere characters in leven te houden...
btw: heb je nog goede tips dan voor die eindbaas?
[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 03-03-2003 11:57 ]
wacht maar totdat je wat bazen in metroid prime ziet
euh ik heb MP al uitgespeelt kerel.Anoniem: 60967 schreef op 03 March 2003 @ 11:58:
je moet gewoon zorgen dat je 4 candy's en 4 cups of wishes hebt, dan is het echt wel te doen. Missile weapons pakken als ie op die pilaren staat.
wacht maar totdat je wat bazen in metroid prime ziet
En die vind ik lang niet zo moeilijk als deze.

maar 4 cups of wishes! die dingen kosten en vermogen man.
DohAnoniem: 42873 schreef op 03 March 2003 @ 11:54:
Ik heb een abbo ja, maar het zal wel deze week uitkomen in de winkels denk ik...
En euhm ja, er staan wel intresting (p)reviews in, ik heb ze net allemaal opgenoem geloof ik

Hopelijk ligt ie vanmiddag in de winkel maar ik denk het nog niet eigenlijk...
Grab shell dude!
ik ga redelijk soepel door het spel heen, ben nu in de fire temple.
jah ben ik ook mee bezig nuAnoniem: 60967 schreef op 03 March 2003 @ 12:07:
gewoon beetje levellen schnumi, je kan veel tijd stoppen in het levelen van je wapens met elk mannetje. Dan krijg je ook redelijk wat geld erbij.
ik ga redelijk soepel door het spel heen, ben nu in de fire temple.
Anoniem: 55194

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 03-03-2003 12:48 ]
This space is occupied
Die filmpjes komen die op een dvd of op een cd die je op je computer moet bekijken?? Ikzelf heb geloof ik nog wel een paar dvd'tjes liggen van oude NGC magazines..Anoniem: 42873 schreef op 03 maart 2003 @ 11:29:
- 30 min Zelda film
- filmpje Ikaruga
liep net dimension plus binnen om te vragen wanneer SMB2 uit zou komen .. (14 of 6 maart grrr) .. en hop .. was hij hem net in de rekken aan het zetten .. w00t =)
(samen met PSO en Sonic megacollection) ..
dus meteen gekocht.. ga nu ff lekker story mode weer uitspelen ! muhahahahahahahahahahahahahahahahahahah
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Maar het maakt niet uit hoeveel ik hierop schiet hij komt zo weer to leven.
Hoe krijg ik die kerel nou dood??
Ik kan hem wel gewoon neerschieten met de grenade launcher en dan vluchten, maar dit vind ik ook zo soft!
Hopelijk weten jullie hier iets voor.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
dat is het punt juist zij (jaja.Default. schreef op 03 March 2003 @ 13:45:
Kijk ik zit nu bij Resident Evil in dat kleine hutje buiten het huis waar zo'n monster je neerslaat (die die z'n hand vast heeft zitten in een plankje).
Ik kan hem wel gewoon neerschieten met de grenade launcher en dan vluchten, maar dit vind ik ook zo soft!
ps: zonde om ammo dus te verspillen gewoon erlangsheen rennen.
[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 03-03-2003 13:50 ]
O ok.schnumi schreef op 03 March 2003 @ 13:49:
[...]
dat is het punt juist zij (jaja) kan niet dood dus je moet gewoon vluchten.
ps: zonde om ammo dus te verspillen gewoon erlangsheen rennen.
Thnx
Maar nu kan ik bij de highscores een paar gamemodes zien die ik nog niet kan kiezen (domination en nog iets anders), die zal ik wel eerst moeten unlocken denk ik. Maar moet ik daarvoor dan perse eerst de missie's gaan uitspelen? Ik doe nu eigelijk alleen maar checkpoint en joyriding.
Ik heb wel al een keer een soort hidden token ofzo gevonden, wat kan ik daar dan mee?
Uhm als je een beetje alles doorleest aan info wat je hebt gevonden, zou je al een idee moeten hebben wie of wat die persoon is.Default. schreef op 03 March 2003 @ 13:45:
Kijk ik zit nu bij Resident Evil in dat kleine hutje buiten het huis waar zo'n monster je neerslaat (die die z'n hand vast heeft zitten in een plankje).
Beetje te snel door 't verhaal heen gevlogen zekers
In freerun, zitten er in ieder level (5 levels-=Indigo=- schreef op 03 March 2003 @ 13:58:
Ik heb wel al een keer een soort hidden token ofzo gevonden, wat kan ik daar dan mee?
En halen van 3 tokens per land krijg je extra levels.
Bij 't halen van 3 tokens in Amerika krijg je info over xxxyyzz
[ Voor 27% gewijzigd door Delirium2001 op 03-03-2003 14:09 ]
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
Ik denk dat je wel gewoon missies moet gaan doen om extra levels + wagens te unlocken.-=Indigo=- schreef op 03 March 2003 @ 13:58:
Ik heb vrijdag ook maar eens Smugglers run: Warzones gekocht (kon hem niet laten liggen voor 15 euro's).
Maar nu kan ik bij de highscores een paar gamemodes zien die ik nog niet kan kiezen (domination en nog iets anders), die zal ik wel eerst moeten unlocken denk ik. Maar moet ik daarvoor dan perse eerst de missie's gaan uitspelen? Ik doe nu eigelijk alleen maar checkpoint en joyriding.
Maar wat je met dat hidden token kan doen weet ik niet.
Idd jah anders had hij vast wel geweten dat het een "zij" is.Delirium2001 schreef op 03 maart 2003 @ 14:00:
[...]
Uhm als je een beetje alles doorleest aan info wat je hebt gevonden, zou je al een idee moeten hebben wie of wat die persoon is
Beetje te snel door 't verhaal heen gevlogen zekers
[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 03-03-2003 14:02 ]
Ik als RE fan haalt em zeker.blakez schreef op 03 March 2003 @ 00:11:
Wow, ik moet toch even kwijt dat ik Resident Evil op dit moment één van de beste games vind voor de gamecube.. Ben dit spel nu al enkele avonden, nadat m'n pa en ma in hun beddeke zijn gekropen, aan het spelen in de complete duisternis met een koptelefoon op.. En wat een belevenis is dat zeg!! Dit spel is dus echt wel creepy shit hè!![]()
NO MATTER WHAT HAPPENS!!
Omae wa mō shindeiru.
ik vraag met af hoelang PSO offline leuk blijft.. ik bedoel is die wereld wel een beetje groot offline
This space is occupied
Ik denk dat je beter RE Zero kan halen. Het schijnt dat PSO offline idd snel saai word.TheEvilCuber schreef op 03 maart 2003 @ 14:07:
ik twijfel heel erg Tussen Resident Evil Zero en Phantasy star Online (zonder moden dus : Offline dan)
ik vraag met af hoelang PSO offline leuk blijft.. ik bedoel is die wereld wel een beetje groot offline
Dit lijkt me wel een grappig spel, het is in ieder geval gebaseerd op de japanse anime Naruto. Daar heb ik al flink wat episodes van gezien en vond het wel een goede serie. Waarschijnlijk komt ie nooit naar Europa aangezien anime ook niet echt populair is hier. Dat wordt dus importerenAnoniem: 55194 schreef op 03 maart 2003 @ 12:46:
De megaton. Of die ooit in europa komt. Ik denk het niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laten we hopen dat het een flinke salesboost in Japan gaat geven. Op de laatste sales-lijst uit Japan stond er een Dragonball Z spel bovenaan dacht ik, zoiets kan de Cube ook wel gebruiken nu.Tetsuo schreef op 03 March 2003 @ 14:20:
Dit lijkt me wel een grappig spel, het is in ieder geval gebaseerd op de japanse anime Naruto. Daar heb ik al flink wat episodes van gezien en vond het wel een goede serie. Waarschijnlijk komt ie nooit naar Europa aangezien anime ook niet echt populair is hier. Dat wordt dus importeren
[ Voor 67% gewijzigd door jOzh op 03-03-2003 14:24 ]
Grab shell dude!
Tsja dat kan de besturing bijv moet je echt voor lief nemen maar dan krijg je wel een grafisch zeer indrukwekkend spel + spannend spel voor terug.jOzh schreef op 03 March 2003 @ 14:22:
RE Zero lijkt me niks, ga ik iig niet halen. Heb hier ook nog de eerste Resident Evil liggen, amper gespeeld... Niet echt mijn soort spel denk ik.
Zo'n spel komt er ook namelijk Budokai Z ofzo dit vechtspel is ook op de PS2 uitgekomen.jOzh schreef op 03 March 2003 @ 14:22:
[...]
Laten we hopen dat het een flinke salesboost in Japan gaat geven. Op de laatste sales-lijst uit Japan stond er een Dragonball Z spel bovenaan dacht ik, zoiets kan de Cube ook wel gebruiken nu.
[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 03-03-2003 14:28 ]
de controls vind ik geen probleem vroeger bij RE3 niet (echt de engste van de serie) en nu nog steeds niet bij RE1
maar REO krijgt wel overal een slecht replay cijfer.. nu heeft het volgends mij helemaal geen zin meer om hem 2x uit te spelen want je kan niet kiezen uit 2personen met een totaal verschillend verhaal
This space is occupied
in de bus richting de wintersport pakte ik vol vertrouwen mn gba met pokemon te voorschijn, waarna een manneke van een jaar of 12 me vroeg welk spel het was. Waarna hij me nog maar eens vroeg hoe oud ik eigenlijk was. aan zijn reactie merkte ik duidelijk dat hij het niet normaal vind dat iemand van 20 nog plezier kan hebben aan zoiets als pokemon. Toen hij later vroeg wat voor spellen ik nog m,eer speelde was hij er nogal verbaasd over mijn enthousiasme over sms. hij was heel blij over counterstrike en andere "realistische" fps voor de pc
hebben jullie daar nou ook "last" van?
persoonlijk heb ik voor de ngc gekozen juist om zijn kiddy karakter. de beste spellen ooit zijn erg kleurrijk: super smash brothers en mariokart
Nintendo let voor mn gevoel het best op de gameplay(zie de laadtijden van de ps2)
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Idd Nintendo let daar idd heel goed op maarja. Sony heeft percies de o zo media gevoelige pubers geraakt en die denken nu dus dat je er niet bijhoort als je geen playstation hebt of een Xbox.Capibara schreef op 03 March 2003 @ 14:29:
ff terug komend op het "kiddy"imago van nintendo:
in de bus richting de wintersport pakte ik vol vertrouwen mn gba met pokemon te voorschijn, waarna een manneke van een jaar of 12 me vroeg welk spel het was. Waarna hij me nog maar eens vroeg hoe oud ik eigenlijk was. aan zijn reactie merkte ik duidelijk dat hij het niet normaal vind dat iemand van 20 nog plezier kan hebben aan zoiets als pokemon. Toen hij later vroeg wat voor spellen ik nog m,eer speelde was hij er nogal verbaasd over mijn enthousiasme over sms. hij was heel blij over counterstrike en andere "realistische" fps voor de pc
hebben jullie daar nou ook "last" van?
persoonlijk heb ik voor de ngc gekozen juist om zijn kiddy karakter. de beste spellen ooit zijn erg kleurrijk: super smash brothers en mariokart
Nintendo let voor mn gevoel het best op de gameplay(zie de laadtijden van de ps2)
Je bent niet "stoer" als je geen Grand Tourismo speelt enz. Jammer is dat want die mensen zul je dus nooit wijs kunnen maken wat er zo goed is aan Nintendo.
Anoniem: 50624
Ik zit nog steeds muurvast, en ben niet eens zoverBloodKnight schreef op 03 March 2003 @ 14:02:
[...]
Ik als RE fan haalt em zeker.
NO MATTER WHAT HAPPENS!!

Al een tijdje niet meer gespeeld, maar hij is het geld zeker waard, ik ga vanavond ff verder proberen te komen
En nu nog wachten op die kabel van Lik-Sang
Idd jah nu je het zegt.Anoniem: 50624 schreef op 03 March 2003 @ 14:38:
[...]
Ik zit nog steeds muurvast, en ben niet eens zover
Al een tijdje niet meer gespeeld, maar hij is het geld zeker waard, ik ga vanavond ff verder proberen te komen
En nu nog wachten op die kabel van Lik-Sang
Ja, daar zit het volgens mij ook in. Ik zie pubers van 14-16 over het algemeen (!!) niet zo snel spellen als Animal Crossing (of in de toekomst Harvest Moon) spelen, te weinig bloed/guns/chicks.schnumi schreef op 03 maart 2003 @ 14:35:
Je bent niet "stoer" als je geen Grand Tourismo speelt enz. Jammer is dat want die mensen zul je dus nooit wijs kunnen maken wat er zo goed is aan Nintendo.
Grab shell dude!
Dit topic is gesloten.