"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Groot probleemdaFubar schreef op 17 maart 2003 @ 23:30:
zeg... als jozh niet besteld, dan zijn wij in de aap gelogeerd en heeft jozh een probleem!
Omae wa mō shindeiru.
Ik heb voor de zekerheid nog een mail naar lik-sang gestuurd met de vraag wat nu de beste manier van verzenden zou zijn, hier hun reactie:
Dus, als we kiezen voor standaard air-mail wordt de prijs op het pakket verlaagd tot 15% van de totale waarde waardoor er ook maar 19% btw berekend wordt over 15% van de totaalwaarde. Echter, bij pakketten boven de 2 kilo kun je niet voor standaard air mail kiezen. Wat we wel kunnen doen is 2 bestellingen plaatsen, je betaalt dan wel 2x verzendkosten maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de lagere BTW-naheffing.Please be infrom that for airmail or Global Priority shipment, we normally
will lower the declared value to about 15% of the real price. So you do not
need to pay so much import duties for your order. If you choose EMS or UPS,
because
invoice is included, we are unable to mark the price too low. But you can
send us an email after you have placed a new order, we will check if we can
lower the declared value for you.
Nadeel is dan wel weer dat het verzenden langer duurt.
[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 18-03-2003 12:26 ]
Grab shell dude!
verzendtijd zal wel meevallen... en ik vind het de betere optie... scheelt toch weer een paar euro per manjOzh schreef op 18 maart 2003 @ 12:24:
Rustig, rustig allemaal! Ben het weekend bij vrienden geweest dus geen tijd gehad om op GOT te posten, gister de hele dag gewerkt, vandaar dus.
Ik heb voor de zekerheid nog een mail naar lik-sang gestuurd met de vraag wat nu de beste manier van verzenden zou zijn, hier hun reactie:
[...]
Dus, als we kiezen voor standaard air-mail wordt de prijs op het pakket verlaagd tot 15% van de totale waarde waardoor er ook maar 19% btw berekend wordt over 15% van de totaalwaarde. Echter, bij pakketten boven de 2 kilo kun je niet voor standaard air mail kiezen. Wat we wel kunnen doen is 2 bestellingen plaatsen, je betaalt dan wel 2x verzendkosten maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de lagere BTW-naheffing.
Nadeel is dan wel weer dat het verzenden langer duurt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik ga nu bestellen
/Edit
Okay, ik heb besteld, dan morgen nog een fax van m'n CC gegevens versturen naar lik-sang en dan wachten!
[ Voor 43% gewijzigd door jOzh op 18-03-2003 13:06 ]
Grab shell dude!
(alhoewel ik me nog afvraag wat ik aan de memcard heb omdat ie niet met AC werkt... maar evengoed...)
Is dat echt 100% zeker? Geen enkele manier om het toch aan de praat te krijgen one way or the other? Anders helemaal opnieuw met AC beginnen met de USB-memory card er vanaf het begin van het spel inPhusebox schreef op 18 maart 2003 @ 13:06:
(alhoewel ik me nog afvraag wat ik aan de memcard heb omdat ie niet met AC werkt... maar evengoed...)
Grab shell dude!
Verwijderd
\me wacht op de verlossende mail dat alles veilig en wel binnen is
ik ga echt niet opnieuw beginnenjOzh schreef op 18 March 2003 @ 13:14:
[...]
Is dat echt 100% zeker? Geen enkele manier om het toch aan de praat te krijgen one way or the other? Anders helemaal opnieuw met AC beginnen met de USB-memory card er vanaf het begin van het spel in
ben net eindelijk redelijk op weg met het afbetalen van de laatste uitbreiding van mijn huis
Enigste waarvoor ik 'm nu ga gebruiken is denk ik al m'n cube savegames backuppen op m'n computer.. maar voor de rest.. Joost mag het weten..
[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 18-03-2003 18:42 ]
Ja, ik heb je betaling gister binnen gekregen.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 20:22:
Heb je mijn geld al binnen??
Nu alleen Gamegod nog, maar daar heb ik al in tijden niks meer van gehoord... Zit ik er straks met 2...
Grab shell dude!
die je over hebt?jOzh schreef op 18 March 2003 @ 21:51:
[...]
Ja, ik heb je betaling gister binnen gekregen.
Nu alleen Gamegod nog, maar daar heb ik al in tijden niks meer van gehoord... Zit ik er straks met 2...
fuck it, die krijg je heus wel verkocht.
Verwijderd
als je overhebt... neem ik er wel 1 van jedaFubar schreef op 19 maart 2003 @ 11:47:
[...]
die je over hebt?
fuck it, die krijg je heus wel verkocht.
Geen idee maar gisteren besteld en de levertijd is maximaal 14 dagen dus reken maar uit.
Och als je er een kwijt wil ik weet nog wel iemandjOzh schreef op 18 March 2003 @ 21:51:
[...]
Ja, ik heb je betaling gister binnen gekregen.

Nee, zal eerst Gamegod nog ff mailen, als hij em niet wil zal ik het hier wel ff vermelden.
Grab shell dude!
Phew, lijkt wel een meerjarenproject...
Grab shell dude!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja dat is er wel maar dan heb je ook mijn inlognaam en paswoord nodig. Als je het niet erg vindt geeft ik dat liever niet aangezien dan mensen onder mijn naam daar kunnen bestellen.Deddiekoel schreef op 19 March 2003 @ 20:11:
Is er iets van een trackingnummer waarmee we allemaal kunnen zien hoe lang we nog te gaan hebben?
Hier iig een screenshot van de bestelling, ik hou jullie natuurlijk up-to-date:

Grab shell dude!
als het goed is is er juist GEEN tracking nummer want we zouden airmail doen en geen UPS/FEDexjOzh schreef op 19 maart 2003 @ 20:31:
[...]
Ja dat is er wel maar dan heb je ook mijn inlognaam en paswoord nodig. Als je het niet erg vindt geeft ik dat liever niet aangezien dan mensen onder mijn naam daar kunnen bestellen.
Hier iig een screenshot van de bestelling, ik hou jullie natuurlijk up-to-date:
[afbeelding]
dear god ik hoop toch niet dat er iets mis is gegaan.Phusebox schreef op 20 March 2003 @ 13:11:
[...]
als het goed is is er juist GEEN tracking nummer want we zouden airmail doen en geen UPS/FEDex

want idd met airmail heb je juist GEEN trackingnummer.
Grab shell dude!
oh ok.jOzh schreef op 20 March 2003 @ 18:10:
Ja Phuse en schnumi, jullie hebben gelijk, ik bedoelde eigenlijk tracking via de site van lik-sang. Dus wanneer ze em shippen enzo. Ik heb besteld via standaar airmail dus geen tracking nummer inderdaad.
edit: dat manual dinges dan.
[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 20-03-2003 18:32 ]
Grab shell dude!
Ga ik hem Zaterdag eens ophalen!
[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 21-03-2003 09:32 ]
dat lijkt me sterk heDeddiekoel schreef op 21 maart 2003 @ 09:31:
Ik vond vandaag een briefje van de postbode in de bus. Je gaat me toch niet vertellen dat die units er al zijn?
Wow, dat zou wel heel weird zijn want ik heb nog niks gezienDeddiekoel schreef op 21 March 2003 @ 09:31:
Ik vond vandaag een briefje van de postbode in de bus. Je gaat me toch niet vertellen dat die units er al zijn?
Wel een reply van lik-sang gehad, ze hebben m'n CC gegevens binnen, nu moeten ze nog ff controleren bij de bank of ik te vertrouwen ben
Grab shell dude!
wat een zeikerds.jOzh schreef op 21 maart 2003 @ 10:29:
[...]
Wow, dat zou wel heel weird zijn want ik heb nog niks gezien![]()
Wel een reply van lik-sang gehad, ze hebben m'n CC gegevens binnen, nu moeten ze nog ff controleren bij de bank of ik te vertrouwen ben
Jij had hetzelfde probleem toch met dvdboxoffice een tijdje geleden?
Grab shell dude!
Ik heb het niet bij me maar dat is volgens mij wat er op stond. Ik moest er ook persoonlijk voor tekenen...Nu ben ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig geworden!
[ Voor 6% gewijzigd door Deddiekoel op 21-03-2003 11:28 ]
misschien omdat het zo'n grote order is
Hij komt uit mijdrecht dus dan is het sowieso al niet de memcard.Deddiekoel schreef op 21 March 2003 @ 11:27:
Hmmm, dat is wel heel vreemd dan. Ik heb nl. een pakketje klaar liggen uit Leeuwarden meen ik van ene J. de Haan of van Veen (iets in die geest).
Ik heb het niet bij me maar dat is volgens mij wat er op stond. Ik moest er ook persoonlijk voor tekenen...Nu ben ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig geworden!
denk het ook omdat je 2x zo'n grote order plaatst zullen ze voor de zekerheid alles wel even natrekken.Phusebox schreef op 21 March 2003 @ 11:29:
ik heb ook iets los besteld bij lik-sang maar ze vroegen niet naar creditcard gegevens...
misschien omdat het zo'n grote order is
[ Voor 26% gewijzigd door schnumi op 21-03-2003 11:56 ]
Jah en nog steeds.jOzh schreef op 21 maart 2003 @ 10:47:
[...]
Jij had hetzelfde probleem toch met dvdboxoffice een tijdje geleden?
Ik kan mijn gegevens niet doorfaxen geen fax hier. En ze accepteren ook geen email met een kopie ervan.
Hmm, das wel vaag. Therage (waar ik WE6:FE vandaan heb) accepteerde wel een e-mail met een digifoto van m'n CC...schnumi schreef op 21 maart 2003 @ 12:14:
Ik kan mijn gegevens niet doorfaxen geen fax hier. En ze accepteren ook geen email met een kopie ervan.
Op de site van lik-sang geeft ie nu bij 1 order "Credit card processing" aan en bij de andere order nog steeds "Manual Authorization required"
Grab shell dude!
he komt er daar wel btw enz bij of ook niet?jOzh schreef op 21 maart 2003 @ 13:38:
[...]
Hmm, das wel vaag. Therage (waar ik WE6:FE vandaan heb) accepteerde wel een e-mail met een digifoto van m'n CC...
Op de site van lik-sang geeft ie nu bij 1 order "Credit card processing" aan en bij de andere order nog steeds "Manual Authorization required"
Ehm, daar vraag je me wat... Weet ik eigenlijk niet eens, zal het wel zien als er een rekening door de bus komt...
Grab shell dude!
Verwijderd
mm ben benieuwt geef het even door.jOzh schreef op 21 maart 2003 @ 14:23:
[...]
Ehm, daar vraag je me wat... Weet ik eigenlijk niet eens, zal het wel zien als er een rekening door de bus komt...
Zal ik doen
Ondertussen staat 1 order nu op "preparing order", de ander nog steeds op "manual authorization required"...
Grab shell dude!
Wie het meest betaalt maalt het eerst.Deddiekoel schreef op 22 March 2003 @ 11:17:
Verzending van jou af gebeurt natuurlijk op de basis van binnenkomst betaling
* schnumi stuurt nog eens wat zwartgeld naar jOzh
[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 22-03-2003 11:33 ]
Neenee, dat zie je fout. Degenen die mijn naam goed kunnen spellen gaan voorschnumi schreef op 22 maart 2003 @ 11:20:
[...]
Wie het meest betaalt maalt het eerst.![]()
* schnumi stuurt nog eens wat zwartgeld naar JOhz
Grab shell dude!
what did u say?jOzh schreef op 22 March 2003 @ 11:26:
[...]
Neenee, dat zie je fout. Degenen die mijn naam goed kunnen spellen gaan voor![]()

[ Voor 13% gewijzigd door schnumi op 22-03-2003 11:27 ]
Goed, bij deze ben je vergevenschnumi schreef op 22 March 2003 @ 11:27:
[...]
what did u say?![]()
en btw ik heb je een orange gegeven met Animal Crossing!
* jOzh schuift schnumi weer wat plaatsjes omhoog op de lijst
/Edit
* jOzh schuift schnumi weer net zo hard terug
Nog even oefenen op m'n naam!!!!
[ Voor 15% gewijzigd door jOzh op 22-03-2003 11:31 ]
Grab shell dude!
Nu is het goed o heilige jOzhjOzh schreef op 22 March 2003 @ 11:29:
[...]
Goed, bij deze ben je vergeven
* jOzh schuift schnumi weer wat plaatsjes omhoog op de lijst
/Edit
* jOzh schuift schnumi weer net zo hard terug
Nog even oefenen op m'n naam!!!!
ik ben niet zo'n slijmbal
Verwijderd
ikke heb dan toch zeker ook de meeste rechtjes opgebouwd he jOzh..
ikke ben toch lief.. he jOzh
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 00:50 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ik heb namelijk vorige week vrijdag iets besteld en dat is vandaag geshipped
Ik zal ze nog maar eens een keertje mailen, 't gaat niet echt soepel allemaal bij lik-sang heb ik het idee...
Grab shell dude!
hmm nice dan komen ze misschien nog eind deze week binnen als we geluk hebben.jOzh schreef op 24 March 2003 @ 10:09:
Een van de orders staat nu op "shipping out" en de ander nog steeds op "manual authorization required"
Ik zal ze nog maar eens een keertje mailen, 't gaat niet echt soepel allemaal bij lik-sang heb ik het idee...
Wel vreemd idd dat die ander dan nog niet veranderd is.
Hmm, lijkt me niet want ik heb op de fax van m'n CC gegevens ook de 2 ordernummers gezet...Phusebox schreef op 24 March 2003 @ 10:45:
misschien denken ze dat 1 order een foutje is, omdat we 2x hetzelfde besteld hebben eigenlijk...
Grab shell dude!
Of laat mij ze bellenVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:34:
zaten die liksangers maar in holland dan kon je ze gewoon bellen
Omae wa mō shindeiru.
oh aan je naam te zien is je familie chinees/japans? Nou lul eens even met die gasten.
Maar jOzh zit er al vooruitgang in?
Jup, gisteren gemaild naar lik-sang en vanochtend was de status van de order veranderd:
sorry voor de lay-out fuck-up...
[ Voor 8% gewijzigd door jOzh op 25-03-2003 12:22 ]
Grab shell dude!
netjes heeft toch geholpen.jOzh schreef op 25 March 2003 @ 12:22:
[...]
Jup, gisteren gemaild naar lik-sang en vanochtend was de status van de order veranderd:
[afbeelding]
edit:
sorry voor de lay-out fuck-up...
check btw ook even het cube topic als je tijd hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 25-03-2003 12:42 ]
Ik heb inmiddels lopen nadenken over de mogelijkheden van de USB memcard. De meest voor de hand liggende zijn natuurlijk savegames voor mensen die ze kwijt zijn of niet verder kunnen of wilden! Ik denk bijvoorbeeld aan een save van MP met een (potentiele) 100% item/scan run. Verder zou ik zelf een savegame van Ocarina of Time willen als je tegen het einde aanzit (mijn emu-versie op de PC kapte er toen mee }( ). Ook dingen zoals een unlockte Metroid Fusion connectivity zijn natuurlijk niet verkeerd (al zal Nintendo daar niet zo blij mee zijn). De echt koele dingen liggen natuurlijk in zaken die mensen zelf kunnen maken zoals de maps van TS2. Ik denk dat met name hierin de echt koel dingen liggen.
Deze laatste mogelijkheid (en wellicht een catalogus van (bijna) uitgespeelde games) wil ik gaan implementeren in mijn nieuwe gamesite die hopelijk in Mei de lucht in gaat.
Iemand nog andere ideeen?
Jah ik dus.Deddiekoel schreef op 25 maart 2003 @ 12:47:
Alrighty!
Ik heb inmiddels lopen nadenken over de mogelijkheden van de USB memcard. De meest voor de hand liggende zijn natuurlijk savegames voor mensen die ze kwijt zijn of niet verder kunnen of wilden! Ik denk bijvoorbeeld aan een save van MP met een (potentiele) 100% item/scan run. Verder zou ik zelf een savegame van Ocarina of Time willen als je tegen het einde aanzit (mijn emu-versie op de PC kapte er toen mee }( ). Ook dingen zoals een unlockte Metroid Fusion connectivity zijn natuurlijk niet verkeerd (al zal Nintendo daar niet zo blij mee zijn). De echt koele dingen liggen natuurlijk in zaken die mensen zelf kunnen maken zoals de maps van TS2. Ik denk dat met name hierin de echt koel dingen liggen.
Deze laatste mogelijkheid (en wellicht een catalogus van (bijna) uitgespeelde games) wil ik gaan implementeren in mijn nieuwe gamesite die hopelijk in Mei de lucht in gaat.
En zo kun je dus gewoon veel meer dingen doen.
Ik zag trouwens bij GameFAQS dat zij ook al een dergelijke dienst hadden. Ik heb daar de MP savegame (zoals boven beschrven) ter download beschikbaar staan!
Helaas zal die alleen niet werken met de PAL versie...
waar kun je die dienst vinden dan?Deddiekoel schreef op 25 March 2003 @ 13:27:
Dat soort dingen zijn idd erg koel. Hele geoptimaliseerde gegevenssets!
Ik zag trouwens bij GameFAQS dat zij ook al een dergelijke dienst hadden. Ik heb daar de MP savegame (zoals boven beschrven) ter download beschikbaar staan!
Helaas zal die alleen niet werken met de PAL versie...
Dit betekend dus dat ik 1 memory card over heb, als er mensen zijn die er nog 1 willen, laat het hier ff weten. First come, first serve dus wees snel
Grab shell dude!
mm vreemd ik heb hem idd ook al een hele tijd niet meer gezien.jOzh schreef op 25 March 2003 @ 14:49:
Even iets anders; 3 dagen geleden heb ik Gamegod gemaild met de vraag of ie nog meedeed met de IA maar ik heb geen reactie van hem gehad. Aangezien ik hem hier of in HGGT ook al tijden niet gezien heb ga ik er maar vanuit dat hij geen interesse heeft.
Dit betekend dus dat ik 1 memory card over heb, als er mensen zijn die er nog 1 willen, laat het hier ff weten. First come, first serve dus wees snel
Verwijderd
Hmm das minder, mja waarschijnlijk is er nog wel iemand die er ook 1 wilt hebben.jOzh schreef op 25 maart 2003 @ 14:49:
Even iets anders; 3 dagen geleden heb ik Gamegod gemaild met de vraag of ie nog meedeed met de IA maar ik heb geen reactie van hem gehad. Aangezien ik hem hier of in HGGT ook al tijden niet gezien heb ga ik er maar vanuit dat hij geen interesse heeft.
Hoe duur wordt het ongeveer?jOzh schreef op 25 maart 2003 @ 14:49:
[ Voor 3% gewijzigd door Thunder op 25-03-2003 15:28 ]
Bij mij thuis (Mijdrecht) afhalen: €37.50Thunder schreef op 25 March 2003 @ 15:28:
Hoe duur wordt het ongeveer?
Standaard verzenden: €39.50
Aangetekend verzenden: €43.25
Aangetekend + verzekerd verzenden: €45.25
Als blijkt dat we de btw naheffing (19%) ontlopen hebben stort ik teveel betaalde bedragen weer terug.
Grab shell dude!
Ja met een racegame. F-zero en later mariokart hopelijk.Deddiekoel schreef op 25 March 2003 @ 12:47:
Alrighty!
Elke week ofzo wedstrijd houden. En de verliezer mag dan een eigen baan inbrengen voor nieuwe wedstrijd baan.
VET! Die game MOET ik nu helemaal hebben!
ik heb er zo'n spijt van... had ik het maar nooit gedaan!
DAMN YOU GOLBEZEROMUS!!!
[ Voor 41% gewijzigd door Fubaruba op 25-03-2003 21:40 ]
daFubar schreef op 25 March 2003 @ 21:40:
de poepslipswingers krijgen de shipment natuurlijk als laatste
ik heb er zo'n spijt van... had ik het maar nooit gedaan!
DAMN YOU GOLBEZEROMUS!!!
Hahaha, mafkees
Nou vooruit, zal het voor deze keer door de vingers zien. Maar geen woord meer over die poepslippen ok?
Maarre, heb nog steeds 1 mem card over...
/Edit
Mooi, de 2e order staat nu op "shipping out"
[ Voor 7% gewijzigd door jOzh op 26-03-2003 10:30 ]
Grab shell dude!
* GZ danst weer een rondje in zijn poepslip.jOzh schreef op 26 March 2003 @ 09:53:
[...]
![]()
Hahaha, mafkees
Nou vooruit, zal het voor deze keer door de vingers zien. Maar geen woord meer over die poepslippen ok?
Maarre, heb nog steeds 1 mem card over...
/Edit
Mooi, de 2e order staat nu op "shipping out"
Doe je mee daFubar?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd

(bij de weg)
de waterkoelings gekte is bij me ingeslagen
ik denk erover om mijn cubeje water te koelen...
PRAAT ME ER ALSJEBLIEFT VANAF!!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 11:19 ]
Eh weet ik niet, die "hopelijk" sloeg dus ook op F-zero.Deddiekoel schreef op 25 March 2003 @ 19:10:
Krijgt F-Zero een track editor dan?
VET! Die game MOET ik nu helemaal hebben!
zie: http://cube.gamernext.com/previews/675.php
So, it’s no longer about the graphics, so what could we been screaming for? Track Editor. F-Zero GC will include a one of those bad boys, and it should be a hefty load too. You can use your own track creations in the magnificently realized worlds Amusement vision has created. What kind of options can you expect in the editor? The details are not yet clear, but if I had to make a speculation, they will let you lay each track piece by peace with loops and double sided tracks. Keep checking the preview for updated information.
Nou ik ben daar niet zo'n fan van.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 11:17:
*snif snif* daar gaan ze weer hoor
(bij de weg)
de waterkoelings gekte is bij me ingeslagen
ik denk erover om mijn cubeje water te koelen...![]()
PRAAT ME ER ALSJEBLIEFT VANAF!!
Straks dan breekt er een slangetje ofzo en kun je je cube wel weggooien want dan geeft Nintendo nooit geen garantie.
Verwijderd
leuke woordspeling
ik hou van stilte.. nu ik mijn pc bijna fluisterend heb
hoor ik me cubie stofzuigen! was ik er maar nooit aan
begonnen...
op liksang heb je zelfs *EXTRA* blazers voor je cube!
http://www.lik-sang.com/i...6bc678507f6aeeff532e4577c
ik vraag me af wat er allemaal warm wordt in dat kubusje
speculerend kom ik op een cpu en gpu maar wieweet hebtie
ook een north en south bridge
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 12:44 ]
Lol geen idee CPU en GPU wel maar een stuk minder als bij de PC volgens mij.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 12:42:
ik hou van stilte.. nu ik mijn pc bijna fluisterend heb
hoor ik me cubie stofzuigen! was ik er maar nooit aan
begonnen...
op liksang heb je zelfs *EXTRA* blazers voor je cube!
http://www.lik-sang.com/i...6bc678507f6aeeff532e4577c
ik vraag me af wat er allemaal warm wordt in dat kubusje
speculerend kom ik op een cpu en gpu maar wieweet hebtie
ook een north en south bridge
Je kan je cube in iedergeval veel langer aan laten staan als je Xbox of PS2.
Verwijderd
hoe weet je dat.. gaan ze roken na een tijdje?schnumi schreef op 26 March 2003 @ 12:44:
[...]
Je kan je cube in iedergeval veel langer aan laten staan als je Xbox of PS2.
Grab shell dude!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 15:42 ]
Trouwens jOzh heeft iemand zich al gemeldt voor die memorycard?
Want volgens mij heeft Thunder ook wel interesse.
[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 26-03-2003 15:49 ]
hmz... je vraagt het wel een beetje verdacht vriendelijk...GolbeZeromus schreef op 26 March 2003 @ 11:07:
[...]
* Fubaruba danst weer een rondje in zijn poepslip.
Doe je mee daFubar?
[ Voor 9% gewijzigd door Fubaruba op 26-03-2003 19:18 ]
Heel veel interesse zelfs
Werkt ie ook voor JAP en US spellen? Dus als ik bijvoorbeeld WES: 6 zou willen kopen dat ik geen JAP mem. card hoef te kopen? En met Animal Crossing werkt het ook gewoon goed? (Kon het niet op Lik-Sang vinden dus'k vraag het eventjes. Ga nu wel ff 't topic doorlezen
Hmm niks kunnen vinden

Als het allemaal werkt met US en JAP kan je er op rekenen dat ik hem wil hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Thunder op 26-03-2003 21:32 ]
Je kunt elke willekeurige memorycard voor US/JAP/PAL saves gebruiken, maar ik geloof dat je niet JAP en US/PAL saves samen op 1 memory card kunt zetten. Maar als je WE6 samen met de Freeloader gaat gebruiken maakt ie geen JAP save aan omdat je nog steeds met een PAL-Gamecube werkt (please correct me if I'm wrong want echt goed heb ik me daarin niet verdiept)Thunder schreef op 26 maart 2003 @ 20:16:
[...]
Heel veel interesse zelfs
Werkt ie ook voor JAP en US spellen? Dus als ik bijvoorbeeld WES: 6 zou willen kopen dat ik geen JAP mem. card hoef te kopen? En met Animal Crossing werkt het ook gewoon goed? (Kon het niet op Lik-Sang vinden dus'k vraag het eventjes. Ga nu wel ff 't topic doorlezen)
edit:
Hmm niks kunnen vindenIemand die't weet?
Als het allemaal werkt met US en JAP kan je er op rekenen dat ik hem wil hebben.
Grab shell dude!
Naja niet samen op een save is ook geen ramp natuurlijk want dan zet'k het op de PC en wissel het om speel toch nooit veel games tegelijk.jOzh schreef op 26 maart 2003 @ 22:16:
[...]
Je kunt elke willekeurige memorycard voor US/JAP/PAL saves gebruiken, maar ik geloof dat je niet JAP en US/PAL saves samen op 1 memory card kunt zetten. Maar als je WE6 samen met de Freeloader gaat gebruiken maakt ie geen JAP save aan omdat je nog steeds met een PAL-Gamecube werkt (please correct me if I'm wrong want echt goed heb ik me daarin niet verdiept)
Krijg ik een mailtje van jou met details of moet ik jou mailen?
Je hebt mailThunder schreef op 26 maart 2003 @ 22:25:
[...]
Naja niet samen op een save is ook geen ramp natuurlijk want dan zet'k het op de PC en wissel het om speel toch nooit veel games tegelijk.
Krijg ik een mailtje van jou met details of moet ik jou mailen?
Grab shell dude!
Okee dan zorg ik dat je zsm het geld hebt

Och niet zo heel erg toch

Ohja, nog vergeten: Mail me even je adresgegevens door zodat ik weet waar ik de mem card heen moet sturenThunder schreef op 26 March 2003 @ 23:24:
[...]
Okee dan zorg ik dat je zsm het geld hebt(Wel postbank dus kan een tijdje duren
)
Grab shell dude!
volgens mij zit het zo:
PAL en JAP = nee
PAL en US = ja
US en PAL = ja
US en JAP = ja
je kan dus alleen geen PAL en JAP op 1 memcard zetten.
btw: jOzh schiet het al op ik heb net WE6 aan de praat gekregen nu nog editten

[ Voor 56% gewijzigd door schnumi op 27-03-2003 10:30 ]
Moja ik zou't bijna vergeten nogjOzh schreef op 26 March 2003 @ 23:47:
[...]
Ohja, nog vergeten: Mail me even je adresgegevens door zodat ik weet waar ik de mem card heen moet sturen

Dit topic is gesloten.