Aangezien er in Het GameCube Topic vrij veel belangstelling voor was, hier een apart inkoop-actie topic voor deze GC memory card + USB adapter.
Deze memory card kun je via een usb kabel aansluiten op je pc en op die manier save games op je harde schijf zetten bijvoorbeeld als backup zodat je minder memory cards nodig hebt. Een andere mogelijkheid is je save games via internet te versturen naar anderen, te denken valt aan bijvoorbeeld een savegame van Super Smash Bros: Melee met alle characters/arena's unlocked, saves van andere steden in Animal Crossing of ghosts van lap times van Mario Kart.
De memory card heeft 1019 blocks, oftewel 16x zoveel als een standaard memory card.
Zo ziet ie eruit:

De kosten per persoon hangen natuurlijk af van hoeveel mensen er mee doen, ik heb een paar voorbeelden gemaakt, een met 5 personen, een met 10 en een met 15. De bedoeling is dat we bij lik-sang gaan bestellen.
5 personen:
Prijs per stuk: $30,55. Hierbij komt nog 19% btw (vanwege invoer van buiten EU), $30,55*1,19= $36,35.
Voor de verzending hebben we keuze uit 3 manieren:
1. Standaar airmail, de verzending duurt dan (uitgaande van lik-sang) 7-30 dagen.
Kosten: $19 --> per persoon $3,80
2. EMS, verzenden duurt 3-4 dagen.
Kosten: $29 --> per persoon $5,80
3. UPS, verzenden duurt 1-3 dagen.
Kosten: $30 --> per persoon $6,00
Totaal komt dit uit op:
Dit is de prijs als we gebruik maken van standaard airmail verzenden, voor +/- €2,00 per persoon meer kunnen we EMS of UPS kiezen.
10 personen
Prijs per stuk: $29,61, prijs inclusief 19% BTW: $35,24
Verzending:
Airmail: $32 --> per persoon $3,20
EMS: $41 --> per persoon $4,10
UPS: $37 --> per persoon $3,70
Hier krijgen we ook last van douanekosten (oftewel invoerrechten, zie voor uitleg de site van onze grote vriend, de belastingdienst. Deze kosten bedragen 3.5% van het aankoopbedrag (memory card (excl. btw) + verzendkosten) oftewel 3.5%*(29,61*10 + 32) = $11,48, dit is per persoon $1,15
Totaalstaatje:
Voor verzending via UPS of EMS moet je er rond de €1,50 bij rekenen.
15 personen
Prijs per stuk is hetzelfde als bij 10 personen, geen extra korting helaas
Verzending:
Geen keuze voor standaar airmail bij deze hoeveelheid vreemd genoeg...
UPS: $43 --> per persoon $2,87
EMS: $46 --> per persoon $3.07
Ook hier weer douanekosten, 3.5%*(29,61*15 + 43) = $17.05, oftewel $1,14 per persoon
Totaalstaatje:
Houdt er wel rekening mee dat deze berekeningen vrij strak zijn, ik heb namelijk de omrekenkoersen van www.xe.com gebruikt, mijn credit-card maatschappij zal voor ons iets ongunstigere koersen gebruiken. Ook heb ik de kosten voor het verzenden van mij naar jullie gegokt, ik ben uitgegaan van een bubbeltjes-envelop en verder standaard verzendkosten (geen verzekering oid).
Ter illustratie nog even de berekening als je de Memory Card alleen zou bestellen:
Goed, iedereen die mee wil doen kan dat hier melden, maar graag ook een mailtje naar mij, gebruik maar niet de mail in m'n profile maar jvv2apenstaartjeplanetpuntnl. Zet in de mail je adresgegevens zodat ik een overzichtelijk lijstje krijg.
ps: Euro teken werkt niet bij code
Deze memory card kun je via een usb kabel aansluiten op je pc en op die manier save games op je harde schijf zetten bijvoorbeeld als backup zodat je minder memory cards nodig hebt. Een andere mogelijkheid is je save games via internet te versturen naar anderen, te denken valt aan bijvoorbeeld een savegame van Super Smash Bros: Melee met alle characters/arena's unlocked, saves van andere steden in Animal Crossing of ghosts van lap times van Mario Kart.
De memory card heeft 1019 blocks, oftewel 16x zoveel als een standaard memory card.
Zo ziet ie eruit:

De kosten per persoon hangen natuurlijk af van hoeveel mensen er mee doen, ik heb een paar voorbeelden gemaakt, een met 5 personen, een met 10 en een met 15. De bedoeling is dat we bij lik-sang gaan bestellen.
5 personen:
Prijs per stuk: $30,55. Hierbij komt nog 19% btw (vanwege invoer van buiten EU), $30,55*1,19= $36,35.
Voor de verzending hebben we keuze uit 3 manieren:
1. Standaar airmail, de verzending duurt dan (uitgaande van lik-sang) 7-30 dagen.
Kosten: $19 --> per persoon $3,80
2. EMS, verzenden duurt 3-4 dagen.
Kosten: $29 --> per persoon $5,80
3. UPS, verzenden duurt 1-3 dagen.
Kosten: $30 --> per persoon $6,00
Totaal komt dit uit op:
code:
1
2
3
4
5
6
| Memory Card: €28,30 ($30,55) BTW: € 5,37 ($ 5,80) Verzending: € 3,52 ($ 3,80) (Vanaf Lik-sang) Verzending € 2,00 (Vanaf mij naar jullie) -------- + €39,19 |
Dit is de prijs als we gebruik maken van standaard airmail verzenden, voor +/- €2,00 per persoon meer kunnen we EMS of UPS kiezen.
10 personen
Prijs per stuk: $29,61, prijs inclusief 19% BTW: $35,24
Verzending:
Airmail: $32 --> per persoon $3,20
EMS: $41 --> per persoon $4,10
UPS: $37 --> per persoon $3,70
Hier krijgen we ook last van douanekosten (oftewel invoerrechten, zie voor uitleg de site van onze grote vriend, de belastingdienst. Deze kosten bedragen 3.5% van het aankoopbedrag (memory card (excl. btw) + verzendkosten) oftewel 3.5%*(29,61*10 + 32) = $11,48, dit is per persoon $1,15
Totaalstaatje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Memory Card: €27,45 ($29,61) BTW: € 5,21 ($ 5,63) Verzending: € 2,97 ($ 3,20) (Vanaf Lik-sang) Verzending: € 2,00 (Vanaf mij naar jullie) Douanekosten € 1,06 ($ 1,15) -------- + €38,69 |
Voor verzending via UPS of EMS moet je er rond de €1,50 bij rekenen.
15 personen
Prijs per stuk is hetzelfde als bij 10 personen, geen extra korting helaas
Verzending:
Geen keuze voor standaar airmail bij deze hoeveelheid vreemd genoeg...
UPS: $43 --> per persoon $2,87
EMS: $46 --> per persoon $3.07
Ook hier weer douanekosten, 3.5%*(29,61*15 + 43) = $17.05, oftewel $1,14 per persoon
Totaalstaatje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Memory Card: €27,45 BTW: € 5,21 Verzending: € 2,66 ($ 2,87) (Vanaf Lik-sang) Verzending: € 2,00 (Vanaf mij naar jullie) Douanekosten: € 1,05 ($ 1.14) -------- + €38,37 |
Houdt er wel rekening mee dat deze berekeningen vrij strak zijn, ik heb namelijk de omrekenkoersen van www.xe.com gebruikt, mijn credit-card maatschappij zal voor ons iets ongunstigere koersen gebruiken. Ook heb ik de kosten voor het verzenden van mij naar jullie gegokt, ik ben uitgegaan van een bubbeltjes-envelop en verder standaard verzendkosten (geen verzekering oid).
Ter illustratie nog even de berekening als je de Memory Card alleen zou bestellen:
code:
1
2
3
4
5
| Memory Card: €37,03 BTW: € 7,04 Verzending: € 5,55 ------- + €49,62 |
Goed, iedereen die mee wil doen kan dat hier melden, maar graag ook een mailtje naar mij, gebruik maar niet de mail in m'n profile maar jvv2apenstaartjeplanetpuntnl. Zet in de mail je adresgegevens zodat ik een overzichtelijk lijstje krijg.
ps: Euro teken werkt niet bij code

Grab shell dude!