xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb wel interesse. Aangezien ik geen cc heb, geen zin heb om te wachten op igshop en omdat ISS2 pure bagger is en ik toch echt een footie nodig hebPhusebox schreef op 19 April 2003 @ 17:08:
[...]
2. ik heb 24 blokjes gevuld en ik kan gewoon naar onder scrollen... no problem here?
btw. nog mensen interesse in een WE6:FE "inkoop actie" ?
ik denk dat je rekenening moet houden met 75 euro ongeveer... weet t niet zeker maar zoiets (incl. verzending naar jou thuis... mail me anders maar als je wil meedoen, wil volgende week bestellen. mail staat in mijn profiel)Thunder schreef op 19 April 2003 @ 17:35:
[...]
Ik heb wel interesse. Aangezien ik geen cc heb, geen zin heb om te wachten op igshop en omdat ISS2 pure bagger is en ik toch echt een footie nodig heb
[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 19-04-2003 20:43 ]
Daarvoor bedankt jOzh
Alleen krijg ik tijdens 't starten van het programma dit:
Exception EInOutError in module GCLKR.ddl at 0042427
Oftewel ik kan mijn saves niet uploaden naar de pc.
laat maar nieuwe versie van internet gehaalt, en 't doet 't weer
[ Voor 26% gewijzigd door BloodKnight op 19-04-2003 22:01 ]
Omae wa mō shindeiru.
Nieuwste software al gedowned?BloodKnight schreef op 19 April 2003 @ 21:48:
Heb de USB MC ook binnen vandaag.
Daarvoor bedankt jOzh![]()
Alleen krijg ik tijdens 't starten van het programma dit:
Exception EInOutError in module GCLKR.ddl at 0042427
![]()
![]()
Oftewel ik kan mijn saves niet uploaden naar de pc.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja, me too! Wil wel graag eens zien hoe die Mr. Game & Watch nou isdaFubar schreef op 21 April 2003 @ 13:50:
bij me pa doet ie het perfect. nu zou ik alleen graag een smash brothers save game willen hebben met alles geunlocked ofzo
Hmz, zou BLACK_HEAVEN nog even aan kunnen geven of ie z'n mem-card al binnen heeft? Das de enige van wie ik nog niks gehoord heb...
[ Voor 20% gewijzigd door jOzh op 21-04-2003 13:56 ]
Grab shell dude!
Verwijderd
ik moe eerlijk zeggen dat ik die usbmem nog alleen voor backup doeleinde gebruik.
komen er binnenkort leuke spellen uit waarbij je lekker creatief kan levels bouwen
ofzo??
Vanwege dat ding heb ik nu oneindig veel blocks. Nou ja, oneindig... iig 80 gig aan savespacedaFubar schreef op 21 April 2003 @ 21:51:
mensen... is het niet heerlijk om een 1019 blocks memcard te hebben? want wat dat betreft is ie al perfect!
Grab shell dude!
Verwijderd
ja ik heb hem al binnen,jOzh schreef op 21 April 2003 @ 13:55:
[...]
Ja, me too! Wil wel graag eens zien hoe die Mr. Game & Watch nou is
Hmz, zou BLACK_HEAVEN nog even aan kunnen geven of ie z'n mem-card al binnen heeft? Das de enige van wie ik nog niks gehoord heb...
wat eeen drukke dag zeg. 3 dagen gewerkt =(
enne heeft iemand resident evil 1 rocket launcher mode geunlockt?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 02:16 ]
Volgens mij was er een bericht dat er in F-zero een trackeditor kwam maar dat weet ik niet 100% zeker meer.Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 21:45:
even een icon change..
ik moe eerlijk zeggen dat ik die usbmem nog alleen voor backup doeleinde gebruik.
komen er binnenkort leuke spellen uit waarbij je lekker creatief kan levels bouwen
ofzo??
Dat zou wel
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
heeft iemand een smash brothers save met alle poppetjes unlocked?
^
heb hem al gevonden http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/save/32502.html
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 11:01 ]
misschien met je gba ja, een trackeditor voor fzero gba
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 11:00 . Reden: i know deze staat ook op GroteGC topic ]
Ja daarom ik zei al: ooit ergens gelezen dus het kon ook een vaag berichtje zijn.Phusebox schreef op 22 april 2003 @ 09:19:
hmm lijkt me sterk een trackeditor in f-zero... maar goed
misschien met je gba ja, een trackeditor voor fzero gba
Daarom zei ik er ook bij: als het zo is.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat kon toch nietDeddiekoel schreef op 22 April 2003 @ 15:04:
Is er iemand die de USB memcard als 'gewone' memcard gebruikt? Bijvoorbeeld bij PSO of SSB:M? Ik ben nl. best benieuwd hoe die het dan houdt. Ik heb eerder een 1019 blocks memcard gehad. Die was wel enorm snel maar bij vaak saven (event mode bij SSB:M) en hij verklootte mijn saves...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik had een paar pagina's terug hier wat over gezegd. Ik had toen even gezocht met google. Kon geen "negatieve" berichten vinden mbt track-editor; nergens werd gezegd dat ie er niet zou komen.schnumi schreef op 22 April 2003 @ 12:56:
[...]
Ja daarom ik zei al: ooit ergens gelezen dus het kon ook een vaag berichtje zijn.
Daarom zei ik er ook bij: als het zo is.
En artikels die "zeiden" dat het waarschijnlijk wel erin kwam.
Dus ja er is eigenlijk niets over bekend.
Maar als het er wel in zou zitten dan lijkt mij dat nintendo dat al wel verteld had.
Hoewel track/level editors worden pas in de laatste fasen vaak aangekondig/gebouwd heb ik het idee; dus wie weet
[ Voor 22% gewijzigd door admiral866 op 22-04-2003 19:03 ]
Ik had voorheen 2 officïele 59 blocks mem cards.. en al m'n savegames die op die 2 mem cards stonden heb ik nu op die USB mem card gezet en daar werk ik nu ook gewoon mee.. Ik backup gewoon om de paar dagen even de savegames van de games die ik in die 2 dagen gespeeld heb.. Dus mocht er dan ooit wat met die USB mem card gebeuren, (corrupte savegames ofzo) dan heb ik ze nog altijd op m'n computer staan..Deddiekoel schreef op 22 April 2003 @ 15:04:
Is er iemand die de USB memcard als 'gewone' memcard gebruikt? Bijvoorbeeld bij PSO of SSB:M? Ik ben nl. best benieuwd hoe die het dan houdt. Ik heb eerder een 1019 blocks memcard gehad. Die was wel enorm snel maar bij vaak saven (event mode bij SSB:M) en hij verklootte mijn saves...
Waarom zou dat niet kunnen dan? Hier werkt ie gewoon én nog goed ook..
[ Voor 18% gewijzigd door blakez op 22-04-2003 19:21 ]
Verwijderd
(gezien het feit dat zijn topic over saves op GoT direct op slot ging dan maar op cubezone boards)

klik hier om naar het topic te gaan
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 03:22 ]
Verwijderd
Gamefaq is zo lief om mijn saves te hostenblakez schreef op 19 April 2003 @ 20:43:
Is er iemand die Burnout heeft rondgespeeld of bijna heeft rondgespeeld en z'n savegame ter bechikking wil stellen aan mij?Heb geen zin om heel dat spel uit te spelen, maar wil wel eens wat nieuwe tracks en cars zien.. vandaar..
Je kan mijn bijna COMPLETED Burnout savegame hier downloaden. Ik krijg alleen die laatste race nie voorelkaar. USA Marathon duurt ruim een kwartier om uit te rijden en ik wordt het een beetje zat.. Alles unlocked verder!
hf
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 11:05 ]
Djeeeeez, wat is dat forum irritant vorm gegeven zeg. Voor die plaatjes in de sigs zijn een ramp. Ik moet echt zoeken naar de tekst van de post zelf. Dan doe ik het liever in HGGCT en als het daar teveel wordt dan krijgen we vanzelf wel ons eigen topic...Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 03:05:
(gezien het feit dat zijn topic over saves op GoT direct op slot ging dan maar op cubezone boards)
Verwijderd
en by the way, dat HGGCT is al zo moeilijk bij te houden.
een beetje splitsen kan echt geen kwaad
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 11:11 ]
Hierbij moet je denken aan SSB:M, TS2, Burnout, Crazytaxi etc.
Een aantal ervan heb ik zelf geupload
Ik zou namelijk ook best graag de echte namen bij de oude verborgen teams hebben. Ik ben een beetje begonnen aan NL 88 maar mijn voetbal kennis is te beperkt ommet goed te doen...
Dus heeft iemand een complete file?
ISS Extreme Forums
WE6 Forum @ Gamefaqs
Soccergaming Forum
Mijn 1000ste post!! Whoohoo!!
Grab shell dude!
Heb je misschien een link naar een plaatje van die SD-adapter?Deddiekoel schreef op 04 July 2003 @ 17:25:
Ik heb ook net de SD-adapter van Nintendo besteld. Ik ben benieuwd of die compatible is met de USB memcard. Ik vind het iig wel lekker om 256 MB aan opslag te hebben.
Grab shell dude!
jOzh schreef op 04 July 2003 @ 17:55:
[...]
Heb je misschien een link naar een plaatje van die SD-adapter?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Thanks! Daar hadden ze eigenlijk bij de launch mee moeten komen, nu heb ik wel opslagruimte genoeg denk ik...
Hier kun je trouwens het proggie van de mem cards vinden GZ: www.hkems.com
Grab shell dude!
Dit topic is gesloten.
![]()