[IA] GameCube Memory Card + USB Adapter

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 924 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:41

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Aangezien er in Het GameCube Topic vrij veel belangstelling voor was, hier een apart inkoop-actie topic voor deze GC memory card + USB adapter.

Deze memory card kun je via een usb kabel aansluiten op je pc en op die manier save games op je harde schijf zetten bijvoorbeeld als backup zodat je minder memory cards nodig hebt. Een andere mogelijkheid is je save games via internet te versturen naar anderen, te denken valt aan bijvoorbeeld een savegame van Super Smash Bros: Melee met alle characters/arena's unlocked, saves van andere steden in Animal Crossing of ghosts van lap times van Mario Kart.

De memory card heeft 1019 blocks, oftewel 16x zoveel als een standaard memory card.

Zo ziet ie eruit:
Afbeeldingslocatie: http://media.lik-sang.com/images//large/gc-usbmemoryadapter.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.lik-sang.com/images//large/gc-usbmemoryadapter1.jpg

De kosten per persoon hangen natuurlijk af van hoeveel mensen er mee doen, ik heb een paar voorbeelden gemaakt, een met 5 personen, een met 10 en een met 15. De bedoeling is dat we bij lik-sang gaan bestellen.

5 personen:
Prijs per stuk: $30,55. Hierbij komt nog 19% btw (vanwege invoer van buiten EU), $30,55*1,19= $36,35.
Voor de verzending hebben we keuze uit 3 manieren:
1. Standaar airmail, de verzending duurt dan (uitgaande van lik-sang) 7-30 dagen.
Kosten: $19 --> per persoon $3,80
2. EMS, verzenden duurt 3-4 dagen.
Kosten: $29 --> per persoon $5,80
3. UPS, verzenden duurt 1-3 dagen.
Kosten: $30 --> per persoon $6,00
Totaal komt dit uit op:
code:
1
2
3
4
5
6
    Memory Card:        €28,30  ($30,55)
    BTW:            € 5,37  ($ 5,80)
    Verzending:     € 3,52  ($ 3,80) (Vanaf Lik-sang)
    Verzending          € 2,00           (Vanaf mij naar jullie)
                -------- +
                €39,19

Dit is de prijs als we gebruik maken van standaard airmail verzenden, voor +/- €2,00 per persoon meer kunnen we EMS of UPS kiezen.

10 personen
Prijs per stuk: $29,61, prijs inclusief 19% BTW: $35,24
Verzending:
Airmail: $32 --> per persoon $3,20
EMS: $41 --> per persoon $4,10
UPS: $37 --> per persoon $3,70
Hier krijgen we ook last van douanekosten (oftewel invoerrechten, zie voor uitleg de site van onze grote vriend, de belastingdienst. Deze kosten bedragen 3.5% van het aankoopbedrag (memory card (excl. btw) + verzendkosten) oftewel 3.5%*(29,61*10 + 32) = $11,48, dit is per persoon $1,15
Totaalstaatje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
    Memory Card:        €27,45  ($29,61)
    BTW:            € 5,21  ($ 5,63)
    Verzending:     € 2,97  ($ 3,20) (Vanaf Lik-sang)
    Verzending:         € 2,00       (Vanaf mij naar jullie) 
        Douanekosten            € 1,06  ($ 1,15)
                -------- +
                €38,69

Voor verzending via UPS of EMS moet je er rond de €1,50 bij rekenen.

15 personen
Prijs per stuk is hetzelfde als bij 10 personen, geen extra korting helaas ;)
Verzending:
Geen keuze voor standaar airmail bij deze hoeveelheid vreemd genoeg...
UPS: $43 --> per persoon $2,87
EMS: $46 --> per persoon $3.07
Ook hier weer douanekosten, 3.5%*(29,61*15 + 43) = $17.05, oftewel $1,14 per persoon
Totaalstaatje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
    Memory Card:        €27,45
    BTW:            € 5,21
    Verzending:     € 2,66  ($ 2,87) (Vanaf Lik-sang)
    Verzending:         € 2,00       (Vanaf mij naar jullie)
        Douanekosten:           € 1,05  ($ 1.14)
                -------- +
                €38,37

Houdt er wel rekening mee dat deze berekeningen vrij strak zijn, ik heb namelijk de omrekenkoersen van www.xe.com gebruikt, mijn credit-card maatschappij zal voor ons iets ongunstigere koersen gebruiken. Ook heb ik de kosten voor het verzenden van mij naar jullie gegokt, ik ben uitgegaan van een bubbeltjes-envelop en verder standaard verzendkosten (geen verzekering oid).

Ter illustratie nog even de berekening als je de Memory Card alleen zou bestellen:
code:
1
2
3
4
5
Memory Card:        €37,03
BTW:            € 7,04
Verzending:     € 5,55
                        ------- +
            €49,62

Goed, iedereen die mee wil doen kan dat hier melden, maar graag ook een mailtje naar mij, gebruik maar niet de mail in m'n profile maar jvv2apenstaartjeplanetpuntnl. Zet in de mail je adresgegevens zodat ik een overzichtelijk lijstje krijg.
ps: Euro teken werkt niet bij code 8)7

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke ben iig IN voor deze actie, handig voor WE6:FE en AC! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

das toch nog heel wat meer dan de 29euro die ik in het GC topic zag staan, ik moet er nog over nadenken... voor AC hoef ik em iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm dit is allemaal wel mooi maar wat is het in euro's en hoezo via jou?
En is dat dan wel zo veilig met zijn allen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 12:51:
Ehm dit is allemaal wel mooi maar wat is het in euro's en hoezo via jou?
En is dat dan wel zo veilig met zijn allen?
Euro's staan erbij, alleen wordt het euroteken niet herkend onder 'code', je ziet daarom een soort dik streepje ipv €.
En waarom via mij? Dat is nou juist de bedoeling van een inkoopactie, als je iets in je eentje besteld betaal je meer. In dit geval krijg je korting vanaf 5 stuks en ook de verzendkosten worden gedeeld. Iemand moet dit dus organiseren en in dit geval ben ik dat.
Maar volgens mij is m'n opening vrij duidelijk, er zit zelfs een voorbeeld bij wat je betaalt als je het toch in je eentje zou willen doen.
Thelema schreef op 21 februari 2003 @ 12:31:
das toch nog heel wat meer dan de 29euro die ik in het GC topic zag staan, ik moet er nog over nadenken... voor AC hoef ik em iig niet
Tja, niet zo vreemd natuurlijk. Als je iets vanuit Hong Kong besteld, wat op de site staat voor rond de €29 kun je niet verwachten dat je het ook voor die prijs thuis op je deurmat krijgt...

[ Voor 29% gewijzigd door jOzh op 21-02-2003 13:13 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail verzonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
mejol verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 17:21
Je hebt E-post jOzh :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed plan. hoeveel word het nou precies in euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehmz ik denk wel dat ik meedoe maar dan heb ik nog even geen geld, want ik was van plan eerst metroid Prime te kopen en 2 GBA spellen.

Voor wanneer moeten we dit regelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:50:
goed plan. hoeveel word het nou precies in euro?
Als ik uitga van 15 deelnemers kom je uit op circa €40 (zie rekenvoorbeelden) maar omdat de verzendkosten bijvoorbeeld afhangen van het aantal bestelde cards is het niet helemaal met zekerheid te zeggen.

In de mailtjes die ik tot nog toe heb ontvangen werd gevraagd hoe de betaling loopt. Omdat ik het totaal bedrag (stel 15 stuks a €40 per stuk) zelf echt niet voor kan schieten moet er wel vooraf geld op m'n rekening gestort worden (nu uiteraad nog niet, pas als duidelijk is hoeveel mensen er daadwerkelijk mee gaan doen, dan zal ik een en ander nog eens berekenen). Ik kan me voorstellen dat sommigen hier problemen mee hebben, enige wat ik kan zeggen is dat iedereen die in Het GameCube Topic post mij onderhand wel kent (ik post daar sinds deel 1), ik ga ook naar de eerstvolgende GameCube Party, dus iedereen die zich door mij genaait voelt mag me daar in elkaar komen rossen ;)

Dan is er nog de kwestie van de btw naheffing. Het schijnt dat er soms pakketten 'door de douane heen slippen', waardoor je dus de mazzel hebt geen btw te betalen. Zelf heb ik hier weinig/geen ervaring mee, ik weet ook niet hoe lang zo'n naheffing op zich laat wachten. Als na verloop van tijd blijkt dat er geen naheffing komt stort ik natuurlijk het geld wat we besparen terug op ieders bankrekening. Het is zowiezo m'n bedoeling om achteraf nog eens rustig te bekijken wat het allemaal nu gekost heeft, mocht het minder zijn dan begroot zal ik dit ook weer eerlijk over alle deelnemers verdelen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier begrijp ik wat meer van.
/me }) *Darthie rent naar ouders......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies DaRtH MauL deze post is helder jOzh

mailtje komt eraan. wat wil je in dat mailtje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wou ik net vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Handig is om je adresgegevens enzo in de mail te zetten, op die manier kan ik een lijstje maken met alle namen/adressen enzo zodat het een beetje overzichtelijk blijft voor mij.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
jOzh schreef op 21 February 2003 @ 14:13:
[...]

Als ik uitga van 15 deelnemers kom je uit op circa €40 (zie rekenvoorbeelden) maar omdat de verzendkosten bijvoorbeeld afhangen van het aantal bestelde cards is het niet helemaal met zekerheid te zeggen.

In de mailtjes die ik tot nog toe heb ontvangen werd gevraagd hoe de betaling loopt. Omdat ik het totaal bedrag (stel 15 stuks a €40 per stuk) zelf echt niet voor kan schieten moet er wel vooraf geld op m'n rekening gestort worden (nu uiteraad nog niet, pas als duidelijk is hoeveel mensen er daadwerkelijk mee gaan doen, dan zal ik een en ander nog eens berekenen). Ik kan me voorstellen dat sommigen hier problemen mee hebben, enige wat ik kan zeggen is dat iedereen die in Het GameCube Topic post mij onderhand wel kent (ik post daar sinds deel 1), ik ga ook naar de eerstvolgende GameCube Party, dus iedereen die zich door mij genaait voelt mag me daar in elkaar komen rossen ;)

Dan is er nog de kwestie van de btw naheffing. Het schijnt dat er soms pakketten 'door de douane heen slippen', waardoor je dus de mazzel hebt geen btw te betalen. Zelf heb ik hier weinig/geen ervaring mee, ik weet ook niet hoe lang zo'n naheffing op zich laat wachten. Als na verloop van tijd blijkt dat er geen naheffing komt stort ik natuurlijk het geld wat we besparen terug op ieders bankrekening. Het is zowiezo m'n bedoeling om achteraf nog eens rustig te bekijken wat het allemaal nu gekost heeft, mocht het minder zijn dan begroot zal ik dit ook weer eerlijk over alle deelnemers verdelen.
als je lik-sang eens lief aankijkt en vraagt of ze 'gift' op het pakketje zetten?
zo heb ik ook mijn gamecube geregeld zonder btw of invoerrechten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Phusebox schreef op 21 februari 2003 @ 14:58:
als je lik-sang eens lief aankijkt en vraagt of ze 'gift' op het pakketje zetten?
zo heb ik ook mijn gamecube geregeld zonder btw of invoerrechten
Heb jij dat gedaan tegelijkertijd met het bestellen (is er een optie voor bijvoorbeeld het maken van opmerkingen tijdens de bestellingsprocedure) of heb je ze een 'los' mailtje gestuurd? Deed lik-sang er verder nog moeilijk over of was het geen probleem?
We kunnen het natuurlijk altijd proberen, scheelt toch weer een euro of 5!

[ Voor 6% gewijzigd door jOzh op 21-02-2003 15:30 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Count me in!

Mailtje met NAW wordt nu verstuurd ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

ik doe ook mee :)
gegevens verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Goed, tot nog toe heb ik mail gehad van:
The_Unforgiven
Blood Knight
daFubar
Gamegod
Deddiekoel
admiral

daFubar, gamegod en Blood Knight, kunnen jullie mij nog even je adresgegevens mailen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
jOzh schreef op 21 februari 2003 @ 19:37:
Goed, tot nog toe heb ik mail gehad van:
The_Unforgiven
Blood Knight
daFubar
Gamegod
Deddiekoel
admiral

daFubar, gamegod en Blood Knight, kunnen jullie mij nog even je adresgegevens mailen?
Bij deze dan :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
Mailtje is net verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:: idee !

aangezien er een ruime hoeveelheid mensen mee gaan doen kunnen we misschien na de koop nog in contact blijven. zo kunnen we wat savegames heen en weer stuur onderling.

misschien zelfs een aparte topic starten met Gamecube Savegames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouw dat is handig en de prijs valt wel mee.. ik ken nog 2 gozers met een cube die willen ze waarschijnlijk ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:14

Tarin

Just plain weird.

Even tussendoor: waarom regel je het niet via LauPro? Stuk overzichtelijker, en de deelnemers kunnen eenvoudig zien hoeveel er al besteld is enzo..
en is er toestemming?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Tarin schreef op 22 February 2003 @ 10:29:
Even tussendoor: waarom regel je het niet via LauPro? Stuk overzichtelijker, en de deelnemers kunnen eenvoudig zien hoeveel er al besteld is enzo..
Ik heb daar wel even naar gekeken maar eerlijk gezegd heb ik geen zin/tijd me daar helemaal in te verdiepen. De administratieve kant kan ik zelf wel regelen en overzichtelijk houden en ik post hier regelmatig een update met het aantal mensen die meedoet.
en is er toestemming?
Ehm, tja... Ik heb donderdag 3 mods een mailtje gestuud (IceStorm, ItSnows en The Will) om toestemming te vragen, heb tot nog toe alleen van ItSnows reactie gehad met de mededeling dat hij daar niet over gaat.
Als ze het niet met deze IA eens zijn moeten ze em maar sluiten...

Tot nog toe heb ik van 9 mensen mail gehad, me included zitten we dus nu op 10.
Mee doen:
• The_Unforgiven
• Blood Knight
• daFubar
• Gamegod
• Deddiekoel
• admiral
• Tetsuo
• unda
• Phusebox
• jOzh
Ik hoop in ieder geval aan 15 personen te komen dus ik wacht in ieder geval met bestellen tot ik zoveel aanmeldingen gehad heb.
Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 02:23:
:: idee !

aangezien er een ruime hoeveelheid mensen mee gaan doen kunnen we misschien na de koop nog in contact blijven. zo kunnen we wat savegames heen en weer stuur onderling.

misschien zelfs een aparte topic starten met Gamecube Savegames
Idd een goed idee. Maar aangezien velen van ons al 'in contact blijven' ( ;) ) via Het GameCube Topic is een apart topic misschien overbodig.

[ Voor 17% gewijzigd door jOzh op 22-02-2003 12:49 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

jOzh schreef op 22 February 2003 @ 12:28:
[...]

[...]

Idd een goed idee. Maar aangezien velen van ons al 'in contact blijven' ( ;) ) via Het GameCube Topic is een apart topic misschien overbodig.
eh reminds me over het eindeloze gezeur over dat retro in dat topic moest of in een aparte ;)

[ Voor 62% gewijzigd door admiral866 op 22-02-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
admiral schreef op 22 februari 2003 @ 16:40:
eh reminds me over het eindeloze gezeur over dat retro in dat topic moest of in een aparte ;)
Tja maar dit is wel GC related natuurlijk, die retro-consoles waren in principe offtopic.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk apparaatje,

je hebt mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Mensen, het spijt me verschrikkelijk maar vanochtend is m'n harde schijf gecrashed met als gevolg dat ik al jullie mailtjes met adresgegevens enzo kwijt ben. Zouden jullie me nog een keer kunnen mailen? Thanks alvast en sorry voor de overlast.... :/

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 24 February 2003 @ 23:13:
Mensen, het spijt me verschrikkelijk maar vanochtend is m'n harde schijf gecrashed met als gevolg dat ik al jullie mailtjes met adresgegevens enzo kwijt ben. Zouden jullie me nog een keer kunnen mailen? Thanks alvast en sorry voor de overlast.... :/
bummer zeg
mijn mailtje is onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Jaja je hebt alweer mail van mij ;) niet meer crashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Tetsuo schreef op 24 February 2003 @ 23:17:
Jaja je hebt alweer mail van mij ;) niet meer crashen :)
Liever niet zeg, m'n harde schijf was net 3 weken oud :X Maarja, gelukkig meteen een nieuwe meegekregen, dat verzachte de pijn een beetje.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
jOzh schreef op 24 februari 2003 @ 23:13:
Hier dan nogmaals :( >:)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

yo opnieuw gemailed :)
Hopelijk niet te veel schade aan je hd etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
kut van je hd jOzh!

maar je hebt weer post erbij heur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje balen, maar komt ie overnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jOzh hoezo gecrasht wat waz de oorzaak dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 09:55:
@jOzh hoezo gecrasht wat waz de oorzaak dan ?
Geen idee wat de oorzaak was, startte gewoon m'n pc op 's ochtends (hoorde al een aantal vage geluiden) en kreeg meteen zo'n mooi blauw scherm met "unmountable_boot_volume". Deed verder helemaal niks meer dus ben al m'n data kwijt...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.. mail, compose and *CLICK* send >> jOzh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? ik leef met je mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arme jOhz... Naja, je hebt iig een nieuwe... Echt kut, ik heb het ook meerdere keren gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik zal je ook maar even een mailtje sturen. :)

edit: you've got mail. :)

[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 25-02-2003 10:14 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Bedankt voor het medeleven allemaal, de ergste schade is ondertussen al weer opgelost (ben gister de hele avond bezig geweest met installeren enzo).
Ik heb van iedereen behalve
• Gamegod
Deddiekoel
unda
de adresgegevens weer, ik zal voor de zekerheid even een backup maken ;)
Inclusief schnumi zitten we nu op 12, ik denk dat er niet heel veel mensen meer bij gaan komen dus ik zal vandaag of morgen even gaan rekenen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn NAW zijn net weer verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jOzh wat was je mail adres ook alweer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
jOzh schreef op 21 February 2003 @ 12:22:
Goed, iedereen die mee wil doen kan dat hier melden, maar graag ook een mailtje naar mij, gebruik maar niet de mail in m'n profile maar jvv2apenstaartjeplanetpuntnl. Zet in de mail je adresgegevens zodat ik een overzichtelijk lijstje krijg.
:)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jOzh je heb mail (retry :P )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 14:27 . Reden: pietje precies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
JOzh, U've got mail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

woei jij was er nog niet of wel? :)

Nu hebben we er dus 13 als ik het goed heb right JOzh? :)

[ Voor 3% gewijzigd door schnumi op 25-02-2003 14:17 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
schnumi schreef op 25 februari 2003 @ 14:17:
woei jij was er nog niet of wel? :)

Nu hebben we er dus 13 als ik het goed heb right JOzh? :)
14 me included. Hier 't lijstje:
• Tetsuo
• Phusebox
• Blood Knight
• admiral
• The_Unforgiven
• daFubar
• FlipperDolfijn
• schnumi
• Gamegod
• unda
• Deddiekoel
• Smoed
• Blakez
• jOzh

Heb nu alleen nog de adresgegevens van Gamegod nodig, dan ben ik weer helemaal up to date :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

netjes. :) Misschien komen we dan toch nog aan de 15. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Even een vraagje in het algemeen aan iedereen die zo'n memory card + usb adapter besteld heeft: Zijn jullie ook van plan om Animal Crossing te kopen? Ik ga het spel waarschijnlijk wel importeren..
Want dat zou wel vet zijn, dat we strax in 15 verschillende dorpen kunnen rondlopen van elkaar.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
blakez schreef op 25 February 2003 @ 14:27:
Even een vraagje in het algemeen aan iedereen die zo'n memory card + usb adapter besteld heeft: Zijn jullie ook van plan om Animal Crossing te kopen? Ik ga het spel waarschijnlijk wel importeren..
Want dat zou wel vet zijn, dat we strax in 15 verschillende dorpen kunnen rondlopen van elkaar.. :7
Ja, heb em besteld, ik verwacht hem binnen een week :) Een van de redenen waarom ik deze card wil in ieder geval.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 25 februari 2003 @ 14:27:
Ik denk ook wel dat ik hem ga kopen want met een community die alles een beetje uitwisseld enz word het natuurlijk nog vetter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
schnumi schreef op 25 February 2003 @ 14:29:
[...]

Ik denk ook wel dat ik hem ga kopen want met een community die alles een beetje uitwisseld enz word het natuurlijk nog vetter. :)
Dat bedoel ik!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb AC al... en wacht met smart op nieuwe dorpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als het goed is krijgen ze volgende week bij insidegamer Animal crossing binnen dus misschien schaf ik hem dan daar wel aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Ik ben ook nog op AC aan het wachten, deze week komt ie binnen (hopelijk), anders heb ik voor niks verlof volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hmm laat gamegod maar opschieten met zijn gegevens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 19:57

ThaHandy

Discovery Channel

ik d8 dat de euro goedkoper was tov de dolar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zal ik dan ook maar meedoen met deze actie? Als ik het goed begrijp gaat het me iets van 40 Eurotjes kosten. Met een maximum van 45-50?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja mijn Animal Crossing is vorige week woensdag verscheept bij dvdboxoffice dus stiekem verwacht ik heb morgen of overmorgen wel eens. :P Lijkt me trouwens leuk om in jullie dorpen rond te lopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb AC ook besteld en ik verwacht hem elk moment.

Ook ben ik aan het werken aan een nieuwe game-site en daar wil ik eigenlijk savegames (AC, maps voor TS2) gaan plaatsen! Lijkt jullie dit een koel idee of laat het jullie koud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga AC niet kopen als import (ja ik ben een heiden) want ik heb geen freeloader en ben ook niet van plan er een te kopen. Misschien ALS er een pal versie van komt...

Custom maps voor TS2 is natuurlijk wel erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Ok, met GZ erbij zitten we nu op 15! Lijkt me genoeg dus ik zal vanavond eens gaan rekenen (zit nu op m'n werk). En Gamegod, schiet eens op met die gegevens ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik heb ook ff gemailt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

:P wow we gaan wel lekker zeg.

• Tetsuo
• Phusebox
• Blood Knight
• admiral
• The_Unforgiven
• daFubar
• FlipperDolfijn
• schnumi
• Gamegod je adres gegevens nog aub! :)
• unda
• Deddiekoel
• Smoed
• Blakez
• jOzh
• BLACK_HEAVEN
• GolbeZeromus

[ Voor 103% gewijzigd door schnumi op 26-02-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Thanks voor het lijstje schnumi, scheelt mij weer :Y)
Ik heb Gamegod gister al gemailed, misschien heeft ie al gereply'ed maar ik kan m'n mail niet checken hier op m'n werk.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als ik ff snel reken
en ik reken met 16 personen:

16 USB Memory Adaptor 64M (~439.24 EUR)
Totaal (~439.24 EUR)
Verzendkosten (EMS) (~49.14 EUR)
Totaal (~488.37 EUR)

en dan rekenen we ff de BTW erbovenop en delen door 16
(488.37 * 1.19 ) / 16

en dan komen we op ongeveer 36.32 euro

ps. ik heb EMS gepakt omdat daar de kans kleiner is dat de douane het opent of BTW in rekening brengt

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 26-02-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Phusebox schreef op 26 February 2003 @ 10:49:
als ik ff snel reken
en ik reken met 16 personen:

16 USB Memory Adaptor 64M (~439.24 EUR)
Totaal (~439.24 EUR)
Verzendkosten (EMS) (~49.14 EUR)
Totaal (~488.37 EUR)

en dan rekenen we ff de BTW erbovenop en delen door 16
(488.37 * 1.19 ) / 16

en dan komen we op ongeveer 36.32 euro

ps. ik heb EMS gepakt omdat daar de kans kleiner is dat de douane het opent of BTW in rekening brengt
Hierbij komen dan nog verzendkosten van mij naar jullie en kosten ivm een ongunstige wisselkoers die m'n credit-card maatschappij rekent.

Goed om te weten dat je met EMS minder kans hebt op douaneproblemen trouwens! Maar Phuse, op blz 1 vroeg je of ik niet aan lik-sang kon vragen of ze 'gift' op het pakket konden zetten. Hoe heb jij dat gedaan met jouw Cube dan, vooraf/achteraf een mailtje gestuurd ofzo?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 26 February 2003 @ 11:05:
[...]

Hierbij komen dan nog verzendkosten van mij naar jullie en kosten ivm een ongunstige wisselkoers die m'n credit-card maatschappij rekent.

Goed om te weten dat je met EMS minder kans hebt op douaneproblemen trouwens! Maar Phuse, op blz 1 vroeg je of ik niet aan lik-sang kon vragen of ze 'gift' op het pakket konden zetten. Hoe heb jij dat gedaan met jouw Cube dan, vooraf/achteraf een mailtje gestuurd ofzo?
ik heb ze al gemaild
dus nog ff antwoord afwachten
de koers van lik-sang is ook ongunstig... en het maakt ook niet zoveel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

jOzh, waar woon jij ergens?

Wellicht zijn er mensen die hem gewoon live kunnen komen ophalen?

Welke CC maatschappij heb jij dan, want een ongunstige koers is natuurlijk...ongunstig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 26 februari 2003 @ 14:43:
jOzh, waar woon jij ergens?
Wellicht zijn er mensen die hem gewoon live kunnen komen ophalen?
Ik woon in een gat genaamd Mijdrecht, ligt 'precies' tussen Amsterdam en Utrecht. Ophalen is in principe geen probleem, moet ik het wel van te voren weten natuurlijk.
Welke CC maatschappij heb jij dan, want een ongunstige koers is natuurlijk...ongunstig
VISA. Maar die 'ongunstige koers' zal elke CC maatschappij wel rekenen, banken rekenen ook omrekenkosten, zullen zij precies hetzelfde doen. Tis niet superschokkend hoor, als ik bij play.com bestel kijk ik altijd eerst op www.xe.com voor de huidige omrekenkoersen, 1 pond staat daar nu bijvoorbeeld voor 1,465 euro maar dan rekent VISA waarschijnlijk zo rond de 1,50. Snappie?

[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 26-02-2003 17:52 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 26 February 2003 @ 15:02:
[...]

Ik woon in een gat genaamd Mijdrecht, ligt 'precies' tussen Amsterdam en Mijdrecht. Ophalen is in principe geen probleem, moet ik het wel van te voren weten natuurlijk.

[...]

VISA. Maar die 'ongunstige koers' zal elke CC maatschappij wel rekenen, banken rekenen ook omrekenkosten, zullen zij precies hetzelfde doen. Tis niet superschokkend hoor, als ik bij play.com bestel kijk ik altijd eerst op www.xe.com voor de huidige omrekenkoersen, 1 pond staat daar nu bijvoorbeeld voor 1,465 euro maar dan rekent VISA waarschijnlijk zo rond de 1,50. Snappie?
woon jij in mijdrecht? :) Daar wonen mijn oom en oma ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
schnumi schreef op 26 February 2003 @ 15:26:
woon jij in mijdrecht? :) Daar wonen mijn oom en oma ook. :)
Volgens mij heb je dat in Het GameCube Topic ook al eens gezegd :+
ff zoeken of ik het kan vinden...
/Edit
Gevonden:
schnumi schreef in post #15572463 uit topic 13:
he JOzh woon je in mijdrecht. :D daar woont mij oma namelijk ook. :Y)

Post opgeduikeld met: Het Grote GameCube Topic Search
schnumi schreef in post #13695384 uit topic 3:
[...]he daar woont mijn oom en oma. :)

Post opgeduikeld met: Het Grote GameCube Topic Search
3 maal is scheepsrecht :D

[ Voor 57% gewijzigd door jOzh op 26-02-2003 15:36 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol dat kon ik me niet meer herinneren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Goed, 16 personen hebben we nu, heb nog geen mail van Gamegod gehad maar dat zal allemaal wel goed komen.

Ik heb ook nog even gerekend, hier kom ik op uit:

16x Memory Card a $29,61 = $473,76
Shipping (EMS) a $53,00
Is samen opgeteld $526,76, hierover 19% btw --> $626,84
Dan nu de wisselkoers, volgens www.xe.com is die nu $1 = €0,9255, ik denk dat VISA hier ongeveer $1 = €0,95 van maakt waardoor het totaalbedrag in euro's wordt: €595,50
Dit bedrag gedeeld door 16 is €37,22.
Dan komen hier nog de verzendkosten binnen Nederland bij (behalve natuurlijk als mensen em op willen komen halen), wat deze precies zijn weet ik niet, ik reken op zo rond de euro voor een bubbeltjesenvelop en nog een euro voor de verzendkosten. LET OP, dit is verzending zonder verzekering of iets dergelijks! Dit hangt een beetje van jullie af, ik wil ze best verzekerd versturen maar dan wordt de prijs waarschijnlijk wel een stuk hoger! Als ik morgen tijd heb zal ik eens langs het postkantoor rijden om te informeren.

Kosten totaal zijn dus:
• Afhalen bij mij thuis: €37 - €37,50
• Verzenden zonder verzekering: €39 - €39.50
• Verzenden met verzekering: €??

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bubbeltjes enveloppe zonder verzekering lijkt me wel voldoende.

Nu maar hopen dat ze de btw niet rekenen als je het als gift verstuurd. Scheelt weer een stukje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 26 February 2003 @ 18:13:
Goed, 16 personen hebben we nu, heb nog geen mail van Gamegod gehad maar dat zal allemaal wel goed komen.

Ik heb ook nog even gerekend, hier kom ik op uit:

16x Memory Card a $29,61 = $473,76
Shipping (EMS) a $53,00
Is samen opgeteld $526,76, hierover 19% btw --> $626,84
Dan nu de wisselkoers, volgens www.xe.com is die nu $1 = €0,9255, ik denk dat VISA hier ongeveer $1 = €0,95 van maakt waardoor het totaalbedrag in euro's wordt: €595,50
Dit bedrag gedeeld door 16 is €37,22.
Dan komen hier nog de verzendkosten binnen Nederland bij (behalve natuurlijk als mensen em op willen komen halen), wat deze precies zijn weet ik niet, ik reken op zo rond de euro voor een bubbeltjesenvelop en nog een euro voor de verzendkosten. LET OP, dit is verzending zonder verzekering of iets dergelijks! Dit hangt een beetje van jullie af, ik wil ze best verzekerd versturen maar dan wordt de prijs waarschijnlijk wel een stuk hoger! Als ik morgen tijd heb zal ik eens langs het postkantoor rijden om te informeren.

Kosten totaal zijn dus:
• Afhalen bij mij thuis: €37 - €37,50
• Verzenden zonder verzekering: €39 - €39.50
• Verzenden met verzekering: €??
www.tpgpost.nl

aangetekend is 5,70 euro (uit mijn hoofd... niet 100% zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Ja stom, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken...
Aangetekend zonder verzekeren --> €5,75
Aangetekend met verzekeren --> €7,75

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb nog geen antwoord van lik-sang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar leg dah mijdrecht eigenlijk.hoelang is dah met de trein vanaf amsterdam cs !?
ik verheug me al op dat apparaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 23:44:
waar leg dah mijdrecht eigenlijk.hoelang is dah met de trein vanaf amsterdam cs !?
ik verheug me al op dat apparaatje :P
Vanaf Amsterdam CS stap je in de 142 (bus), uurtje wachten (lekker gameboy'en ofzo) en dan ben je in Mijdrecht.

Phuse, hoe kom jij eigenlijk aan de info dat post via EMS minder kans maakt op douane-controle dan UPS? 't Scheelt wel weer $10 namelijk...

[ Voor 19% gewijzigd door jOzh op 26-02-2003 23:59 ]

Grab shell dude!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ik wil er eigenlijk ook wel eentje.. alleen heb ik voorlopig nog geen geld :( (duurt nog een maandje)

This space is occupied

• Phusebox
ok heb mail terug van lik-sang
helaas kunnen ze niet 'gift' op het pakket zetten, dus we zullen wel BTW moeten betalen
maar als iedereen nou even geduld heeft, dan bestellen we gewoon via airmail, en da zijn ze bereid slechts 15% van de waarde op het pakket te zetten...
als ik dan een schatting maak dan denk ik dat ons dat zo'n 5-6 euro bespaart per persoon...
alleen zie ik de optie airmail niet bij bestellen dus ik zal ze daarover nog een mail sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2003 08:48 ]

Verwijderd

heb wat muntjes jou kant op gestuurt jOzh :P
ben denk ik nog de eerste ook..

Verwijderd

Airmail is inderdaad een goede optie. Heb ik vaker gehoord. Ik kan wel een weekje extra wachten.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb begrepen dat UPS zelf iets met de import doet. Dus je betaald altijd importrechten. Bij EMS is het afhankelijk van de normale douane en dus is er een grote kans dat er niets gebeurt (zeker met een waarde van 15%).

Ik vind even wachten geen probleem als ik daardoor die euro's bespaar. Maar wanneer denk je te gaan bestellen en hoe regelen we de betaling?

• blakez
De mogelijkheden:
Bij mij thuis afhalen: ?37,50
Verzenden (niet aangetekend/verzekerd): ?39,50
Aangetekend verzenden: ?43,25
Aangetekend + verzekerd verzenden: ?45,25
Ik ga de memory cards versturen in een bubbeltjesenvelop, ik ga er vanuit
dat dat genoeg bescherming biedt.
Waar kiezen jullie eigenlijk voor? Ik denk dat ik maar voor gewoon verzenden ga, maar als het dan kwijtraakt ofzo dan is het natuurlijk wel super balen!! :'( Wat doen jullie?

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 27 February 2003 @ 13:53:
Ik heb begrepen dat UPS zelf iets met de import doet. Dus je betaald altijd importrechten. Bij EMS is het afhankelijk van de normale douane en dus is er een grote kans dat er niets gebeurt (zeker met een waarde van 15%).

Ik vind even wachten geen probleem als ik daardoor die euro's bespaar. Maar wanneer denk je te gaan bestellen en hoe regelen we de betaling?
Als het goed is heb je van mij mail ontvangen met regeling van betaling enzo erin.
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 09:23:
heb wat muntjes jou kant op gestuurt jOzh :P
ben denk ik nog de eerste ook..
Ik heb het ontvangen unda! Je was inderdaad de eerste ;)

[ Voor 19% gewijzigd door jOzh op 27-02-2003 14:48 ]

Grab shell dude!

• Tetsuo
zo heb het net overgemaakt, komt dus over een paar dagen binnen bij jou :)

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Damn, kun je aan mij nog een keer die mail sturen. Pak anders deddiekoel@hotmail.com als adres

Ik kan hem echt nergens vinden. Maar ik zal je wel mailen.

[ Voor 25% gewijzigd door Deddiekoel op 28-02-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik zo laat pas reageer
Tijdje niet op mijn werk geweest en ook geen internet gehad :/

Mailtje komt er zo aan :)

Meeltje is verstuurd nu nog alleen maar geld over maken :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 27 February 2003 @ 21:15:
Damn, kun je aan mij nog een keer die mail sturen. Pak anders deddiekoel@hotmail.com als adres

Ik kan hem echt nergens vinden. Maar ik zal je wel mailen.
Laat ff weten of je m'n mailtje gehad hebt, ik heb er nu in totaal 1 naar deddiekoel@hotmail.com en 2 als reply op het adres waar ik van jou mail heb gekregen :?
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 13:31:
Sorry dat ik zo laat pas reageer
Tijdje niet op mijn werk geweest en ook geen internet gehad :/

Mailtje komt er zo aan :)

Meeltje is verstuurd nu nog alleen maar geld over maken :)
Hoera, Gamegod is er weer! We waren al bang dat je geen interesse meer had ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 28 February 2003 @ 14:01:
Hoera, Gamegod is er weer! We waren al bang dat je geen interesse meer had ;)
Hoezo geen interesse meer :)
Deze aanbieding is amazing mike :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
*Update*
Tot nog toe heb ik geld ontvangen van
• unda
• FlipperDolfijn

Deddiekoel, heb je m'n mail nu al gehad??

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 28 February 2003 @ 18:03:
*Update*
Tot nog toe heb ik geld ontvangen van
• unda
• FlipperDolfijn

Deddiekoel, heb je m'n mail nu al gehad??
ik zal het geld denk ik morgen a overmorgen even overmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:54
Heb je mijn geld inmiddels binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ook ik heb vandaag mijn geld overgemaakt jOzh. Het zal dus niet binnen al te lange tijd op jouw rekening moeten staan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.