[IA] GameCube Memory Card + USB Adapter

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
De memory card heeft 1019 blocks, oftewel 16x zoveel als een standaard memory card.
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Ik wil nl. misschien ook een Cube kopen, maar ik heb geen idee van de grootte van de savagames en/of memory cards.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
RAILGUNNER schreef op 01 maart 2003 @ 20:18:
[...]

Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Ik wil nl. misschien ook een Cube kopen, maar ik heb geen idee van de grootte van de savagames en/of memory cards.
Een normaal mc heeft 59 blocks.(4mb)
Save games varieren van 1 tot 54 blocks.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BloodKnight schreef op 01 maart 2003 @ 20:30:
[...]

Een normaal mc heeft 59 blocks.(4mb)
Save games varieren van 1 tot 54 blocks.
je hebt ook een memorycard van 259 blocks btw. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
schnumi schreef op 01 March 2003 @ 20:46:
[...]

je hebt ook een memorycard van 259 blocks btw. :)
Wist niet meer precies hoeveel blocks deze had, dus et maar niet. :P 8)7

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Sterk voordeel dus. Een mem. card van 59 blocks voor ongeveer 20 Euro in de meeste winkels (Officieel van Nintendo), een 251 blocks mem. card voor ongeveer 30 Euro (Eveneens van Nintendo zelf).

Of dit uberkaartje. 1019 blocks voor ongeveer 40 Euro. Niet van Nintendo zelf btw. Maar wel mét USB kabel en dus allerlei dingen van verschillende mensen te zien :).

Veel games nemen niet zoveel blocks in beslag. Metroid Prime bijvoorbeeld, slechts 1 block. Pikmin 19 blocks. Wave Race 12. Smuggler's Run 6. MK: DA ook slechts 1. star Fox Adventures maar 3. Mario Sunshine 7. Rogue Leader 3. Resident Evil 8.

Alleen Animal Crossing neemt er nogal wat in beslag. Maar daar krijg je dan wel (gratis) een 59 blocks memory card bij :).

[ Voor 34% gewijzigd door GZ op 01-03-2003 21:15 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 01 March 2003 @ 21:11:
Sterk voordeel dus. Een mem. card van 59 blocks voor ongeveer 20 Euro in de meeste winkels (Officieel van Nintendo), een 251 blocks mem. card voor ongeveer 30 Euro (Eveneens van Nintendo zelf).

Of dit uberkaartje. 1019 blocks voor ongeveer 40 Euro. Niet van Nintendo zelf btw. Maar wel mét USB kabel en dus allerlei dingen van verschillende mensen te zien :).
Idd dus gewoon altijd je saves effe opslaan op je HD en je kunt ze nooit verliezen en je kunt saves van anderen krijgen dat is toch ubervet. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Let wel dat niet-Nintendo memcards nog weleens van klote kwaliteit kunnen zijn. Ik heb er een van Datel gehad en op zich werkte deze prima maar als ik hem intensief gebruikt (met smash borthers) dan verklootte die mijn data...Ik ga hem dus vooral als uitwissel ding gebruiken en verder niet als in gebruik zijnde memcard..

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:02

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 01 March 2003 @ 21:49:
Let wel dat niet-Nintendo memcards nog weleens van klote kwaliteit kunnen zijn. Ik heb er een van Datel gehad en op zich werkte deze prima maar als ik hem intensief gebruikt (met smash borthers) dan verklootte die mijn data...Ik ga hem dus vooral als uitwissel ding gebruiken en verder niet als in gebruik zijnde memcard..
Ik waarschijnlijk ook niet, maar waarschijnlijk wel om back-ups op m'n harde schijf te zetten. Hoef dus nooit meer een nieuwe memory card te kopen, das wel een erg groot voordeel naar mijn mening.

Maar Deddiekoel, laat nou ff weten of je m'n mail gehad hebt! :( ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
enige wat erg jammer is: je kunt de animal crossing save-data niet kopieren
dus je town backuppen en dan gaan fucken kan niet
natuurlijk kun je wel dorpen uitwisselen via internet om te bezoeken, dit doe je door traveldata aan te maken op je usb memcard

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
Geld is onderweg. :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Zal vanavond even een update van wie ik het geld allemaal binnen heb, kan het nu niet controleren...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
jOzh schreef op 03 March 2003 @ 14:46:
Zal vanavond even een update van wie ik het geld allemaal binnen heb, kan het nu niet controleren...
Hmm, volgens Rabo internetbankieren nog steeds alleen geld binnen van FlipperDolfijn en unda... Banken zijn traag :/
Ik laat het hier weten zodra ik een betaling binnen heb!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hee jOzh... mail me ff als je dit leest... het gaat over het bestellen... en mijn betaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Phusebox schreef op 03 March 2003 @ 19:45:
hee jOzh... mail me ff als je dit leest... het gaat over het bestellen... en mijn betaling...
= geregeld :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 03 maart 2003 @ 17:30:
[...]

Hmm, volgens Rabo internetbankieren nog steeds alleen geld binnen van FlipperDolfijn en unda... Banken zijn traag :/
Ik laat het hier weten zodra ik een betaling binnen heb!
Idd jah ik had iets met spoed overgemaakt en het was na 3 dagen nog niet gedaan ofzo. :?

Btw mijn betaling komt er zo snel mogelijk aan. :) Maar ik hoop dat je vertrouwen in me hebt. :P :)

[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 03-03-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

ik zal het morgen overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een toestand jOzh.. respect dat je hier tijd voor maakt (die SH!T te regelen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 09:42:
wat een toestand jOzh.. respect dat je hier tijd voor maakt (die SH!T te regelen ;) )
Zeker respect!

Maar ik heb je mail ontvangen en het geld (€ 39,50) overgemaakt. Het is ook inmiddels van mijn (postbank) rekening afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
JOzh, ik heb het geld zojuist overgemaakt.. € 43,25 aangetekend verzenden.. :) Dus je zal 't binnen een paar dagen wel krijgen.. Bedankt iig dat je dit voor ons wil regelen.. Ik zie die hele AC Community al super ruig worden.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Het regelen op zich vind ik totaal geen probleem.
Heb wel weer slecht nieuws, m'n harde schijf is er weer mee opgehouden. Dus weer ben ik (een aantal van) jullie adressen kwijt. Het spijt me echt, ik heb nog een backup gemaakt maar die is al weer wat ouder zodat ik van de wat latere aanmelders geen gegevens heb. Wie verwacht er ook 2 defecte harde schijven binnen 1 week?

Van de volgende mensen heb ik de gegevens wel:
Testsuo, Phusebox, Bloodknight, admiral, The_Unforgiven, daFubar, FlipperDolfijn, schnumi, Deddiekoel en Smoed.
Ik mis dus:
Gamegod, unda, blakez, GolbeZeromus en BLACK_HEAVEN

Van de volgende mensen heb ik de betaling ondertussen binnen:
unda, FlipperDolfijn, Phusebox en Tetsuo.

Nogmaals excuses voor de overlast, zelf baal ik er ook ongelooflijk van. Mag ik weer al m'n shit opnieuw gaan installeren (als ik tenminste een nieuwe hard disk kan regelen) ;(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

damn klote man. Is er niet iets mis dan met de voeding ofzo dat die teveel spanning levert ofzo omdat dit nu alweer gebeurt.

btw: mijn geld komt er zo snel mogelijk aan maar dat had ik al gezegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
schnumi schreef op 04 March 2003 @ 15:02:
damn klote man. Is er niet iets mis dan met de voeding ofzo dat die teveel spanning levert ofzo omdat dit nu alweer gebeurt.

btw: mijn geld komt er zo snel mogelijk aan maar dat had ik al gezegt. :)
Ik heb echt geen idee hoe het kan. Vanochtend bij het opstarten gaf ie al aan dat ie Windows niet kon opstarten omdat de file C:\WINDOWS\system32\system corrupt of missing was. Na een reset deed ie het wel weer maar vanmiddag weer hetzelfde probleem :?
Ben nu aan het formateren (wat superlangzaam gaat), hopelijk valt er nog wat te redden aan de schijf zelf...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 04 March 2003 @ 15:15:
[...]

Ik heb echt geen idee hoe het kan. Vanochtend bij het opstarten gaf ie al aan dat ie Windows niet kon opstarten omdat de file C:\WINDOWS\system32\system corrupt of missing was. Na een reset deed ie het wel weer maar vanmiddag weer hetzelfde probleem :?
Ben nu aan het formateren (wat superlangzaam gaat), hopelijk valt er nog wat te redden aan de schijf zelf...
Vaag idd. Heb het probleem wel eens gehad met XP maar naar 1 herinstallatie nooit meer probs.

Maar het is wel vreemd dat je nu opeens achter elkaar bijna hetzelfde prob hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Keer lower level (/u meen ik) formatteren oid?

Welk merk HDD is het trouwens? Want ik weet dat IBM een paar series had die rete gaar waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Tis een Maxtor.
Na een format lijkt ie weer te werken gelukkig. Morgen maar eens aan het installeren slaan...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 04 March 2003 @ 15:33:
Tis een Maxtor.
Na een format lijkt ie weer te werken gelukkig. Morgen maar eens aan het installeren slaan...
Heb ik hier ook Maxtor 1x dus een prob mee gehad maar voor de rest nog nooit. :) Hopen dat het bij jou nu ook wegblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

formateren is alleen maar uitstel van executie. Ik heb dat ook gehad met mijn ibm schijf. Format gedaan, geinstalleerd, prima werken. ALleen na 2 maanden hetzelfde. En weer alles kwijt.

Beste oplossing nieuwe hd en/of garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh je heb mail.. (alweer)

Wat ik niet begrijp is dat je onze e-mails kwijt bent..
Die staan toch op de meelserfer van planet.nl

Zoniet! Tip: Kopie op server laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 09:35:
jOzh je heb mail.. (alweer)

Wat ik niet begrijp is dat je onze e-mails kwijt bent..
Die staan toch op de meelserfer van planet.nl

Zoniet! Tip: Kopie op server laten staan
Ja dat kan ik inderdaad wel eens in gaan stellen, misschien wel handig... Maar zit daar niet een limiet aan? Aantal dagen of een maximum aan ruimte? Kan me voorstellen dat planet 't niet zo fijn vindt als iedereen al z'n mail op hun server laat staan, zit snel vol dan...

Maar goed, flink off-topic allemaal dit...
Gisteravond zag ik dat de betaling van Deddiekoel ook binnen was. Vandaag of morgen zal er wel een stortvloed aan betalingen binnen komen, misschien dat ik vrijdag kan gaan bestellen ofzo.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mail verzonden en geld onderweg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:54
Hoi j0zh,

Heb je m'n betaling al binnen?
Ik denk dat ik niet de enige ben die er nieuwsgierig over is 8)

Greetz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
*Update*
Ik heb de betaling binnen van:
Tetsuo
Phusebox
FlipperDolfijn
unda
Deddiekoel
Smoed
blakez

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:54
Ah mooi,

Bedankt voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
mijn betaling komt waarschijnlijk morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry sorry sorry kheb het even druk gehad dus ik ben laat met betalen. :) Kga het nu meteen ff regelen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm wanneer wordt er besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Phusebox schreef op 07 maart 2003 @ 12:42:
hmm wanneer wordt er besteld?
Aangezien ik pas 7 van de 15 betalingen binnen heb wacht ik nog even...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmmm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat je een deadline moet stellen jOzh, anders gaat dit niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
jOzh, hoeveel betalingen heb je al binnen? Ik hoorde dat er ook problemen waren met de postbank ofzo.. misschien dat er daarom nog maar weinig betalingen binnen zijn? Ik zit ook bij de postbank, maar de mijnes heb je al binnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:34:
ik denk dat je een deadline moet stellen jOzh, anders gaat dit niet lukken...
Tja in principe komen er geen nieuwe bestellingen meer bij, het wachten is nu op de betalingen. En die kan ik moeilijk afdwingen natuurlijk. Of ik moet zeggen dat ik ga bestellen voor degenen die betaald hebben...
Het vreemde is dat bijvoorbeeld GolbeZeromus aangegeven heeft dat ie 1 maart het geld gestort heeft, maar tot op heden staat het niet op mijn rekening. Het is inderdaad wel zo dat overmaken van de Postbank naar de Rabo langer duurt geloof ik...

Blakez, van jou heb ik de betaling inderdaad binnen. Verder geen veranderingen sinds m'n lijstje van 6 maart maar ik geloof dat banken in het weekend niks doen. Dus morgen waarschijnlijk wel weer nieuws denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door jOzh op 09-03-2003 21:42 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
Het duurt idd lang voordat de Postbank het geld op een bankrekening gestort heeft. Ik zit ook bij de Postbank en heb mijn betaling 27 feb gedaan en 6 maart stond ik pas bij de update van betalingen. Denk dat je rond de 4-5 werkdagen moet rekenen. Maar eind volgende week moet het toch wel zover zijn dat je kan bestellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postbank duurt altijd lang... helaas zal mijn betaling dan ook op zich laten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anders gewoon deze Vrijdag gaan bestellen?
Dan zullen de onderweg betalingen wel binnen zijn denk ik en weten de mensen die nog moeten wat ze te doen staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja nu komende vrijdag lijkt me een mooie deadline, maar dan zou je eigenlijk kunnen zeggen dat je ook nog tot maandag kunt wachten want als je vrijdag besteld zit er toch een weekend tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
mijn overschrijving gaat VANDAAG de deur uit. deze keer zonder jokken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Ja 't is inderdaad wel een goed idee om een deadline te stellen, anders gaat het allemaal wel erg lang duren. Ik zal vandaag of morgen iedereen van wie ik de betaling nog niet binnen heb even een mailtje sturen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
De postbank duurt idd lang, ja verdomme. :(

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
goddamn stomme kuteuro.
ik mocht niet overschrijven met mijn gulden-overschrijvingskaarten, de bastards.

dus nu kan ik over een paar dagen telefonisch die hap overpleuren... en over 2 weken via internet.... wat een service bij de abn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
daFubar schreef op 10 maart 2003 @ 12:18:
goddamn stomme kuteuro.
ik mocht niet overschrijven met mijn gulden-overschrijvingskaarten, de bastards.

dus nu kan ik over een paar dagen telefonisch die hap overpleuren... en over 2 weken via internet.... wat een service bij de abn :(
Heb je dan geen euro-overschrijvingskaarten gekregen?
Volgens mij kreeg iedereen die voor 01/01/02.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 10 maart 2003 @ 12:15:
Ja 't is inderdaad wel een goed idee om een deadline te stellen, anders gaat het allemaal wel erg lang duren. Ik zal vandaag of morgen iedereen van wie ik de betaling nog niet binnen heb even een mailtje sturen.
Tsja maar als ik het vandaag overmaak ben ik bang dat je het vrijdag nog niet hebt dat is het prob met de postbank (ikzelf zit bij rabobank) :)

edit: of zit jij ook bij rabo? (hoopt daar vurig op)

[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 10-03-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
schnumi schreef op 10 maart 2003 @ 12:39:
[...]

Tsja maar als ik het vandaag overmaak ben ik bang dat je het vrijdag nog niet hebt dat is het prob met de postbank (ikzelf zit bij rabobank) :)

edit: of zit jij ook bij rabo? (hoopt daar vurig op)
Ik zit ook bij de Rabo :)
Maar als mensen hier vrijdag zeggen dat ze het geld overgemaakt hebben ga ik er vanuit dat dat ook zo is. Maar misschien zitten er mensen tussen die toch liever niet meedoen met de IA, dan zit ik voor niks te wachten op hun betaling.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 10 maart 2003 @ 12:45:
[...]

Maar als mensen hier vrijdag zeggen dat ze het geld overgemaakt hebben ga ik er vanuit dat dat ook zo is. Maar misschien zitten er mensen tussen die toch liever niet meedoen met de IA, dan zit ik voor niks te wachten op hun betaling.
woei rabo dus. :) Mooi zit ik dus ook bij dat scheelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 10 maart 2003 @ 12:18:
goddamn stomme kuteuro.

je kunt toch ook bij de bank zelf overmaken/storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
jOzh schreef op 10 maart 2003 @ 12:45:
[...]

ik doe zowiezo mee! het geld komt, al moet ik zelf meneer amro wurgen!
BloodKnight schreef op 10 March 2003 @ 12:20:
[...]

Heb je dan geen euro-overschrijvingskaarten gekregen?
Volgens mij kreeg iedereen die voor 01/01/02.
geen idee, ik zat toen op aruba... 8)
Phusebox schreef op 10 March 2003 @ 13:04:
[...]

je kunt toch ook bij de bank zelf overmaken/storten?
storten wel, overmaken niet... niet naar een rabo rekening iig... :(

[ Voor 15% gewijzigd door Fubaruba op 10-03-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu nog ff bij mijn ouders thuis en heb de betalingsafschriften thuis liggen :X

Morgen gaat ie de deur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja de brievenbus is nu al geleegd dus et wordt morgen, kwam er net achter dattie nog op het kastje lag en niemand hem gepost heeft! :(

Maar 10000% morgen gaat ie op de bus..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

JoHz check even je email please ik heb het overgemaakt. :)

even kijk hoor of ik het lijstje een beetje kan updaten wat ik denk dat er al is binnengekomen. :)
jOzh schreef op 06 March 2003 @ 12:54:
*Update*
Tetsuo
Phusebox
FlipperDolfijn
unda
Deddiekoel
Smoed
blakez
Schnumi
DaFubar
dat is dus zeker dan komen deze er nog bij volgens mij:

Gamegod (??)
The_Unforgiven (??)

[ Voor 84% gewijzigd door schnumi op 11-03-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Mijn betaling gaat nu via de rekening van mijn moeder. Hij gaat NU de deur uit, dus mijn betaling is zeker weten onderweg. Van Rabo naar Rabo, dus dat moet lekker snel gaan als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

daFubar schreef op 11 March 2003 @ 13:23:
Mijn betaling gaat nu via de rekening van mijn moeder. Hij gaat NU de deur uit, dus mijn betaling is zeker weten onderweg. Van Rabo naar Rabo, dus dat moet lekker snel gaan als het goed is...
Idd volgens mij ook wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog niks bekend over mogelijke uitgave in Europa ?

*had geen zin om allllleee posts te lezen dus sorry als het antwoord er al bij stond :)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 14:15:
Is er nog niks bekend over mogelijke uitgave in Europa ?

*had geen zin om allllleee posts te lezen dus sorry als het antwoord er al bij stond :)*
Ik denk niet dat dit ding hier in de winkel komt dus als je nog mee wilt doen moet je wel supersnel zijn. :)

even een mailtje met je adresgegevens naar JoHz sturen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overschrijving is op de post ! :) (kan je in de tussentijd nog even WE6:FE verder editten ;) :P )

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 06 March 2003 @ 12:54:
*Update*
Tetsuo
Phusebox
FlipperDolfijn
unda
Deddiekoel
Smoed
blakez
Schnumi
DaFubar
The_Unforgiven
Gamegod (??)

Nu alleen gamegod dus nog. :) btw als je de betaling van gamegod binnenhebt ga je dan gelijk over tot bestellen of wat was de deadline nou? :? :)

[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 11-03-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

hmmm here goes nothin' , heb ook maar een mailtje gestuurd naar JoZh, en hopelijk kan ik nog meedoen. Als dat zo is, dan maak vandaag nog geld over!

Ik mis altijd de goede IA's....dit wordt gelijk m'n eerste...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
alleen gamegod nog? we hadden in totaal toch 16 mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nitai schreef op 11 March 2003 @ 15:05:
hmmm here goes nothin' , heb ook maar een mailtje gestuurd naar JoZh, en hopelijk kan ik nog meedoen. Als dat zo is, dan maak vandaag nog geld over!

Ik mis altijd de goede IA's....dit wordt gelijk m'n eerste...
Ik denk dat je nog wel mee kan doen. :) Tenminste JOhz is meestal wel snel met het antwoorden dus hopelijk kan je er gewoon nog bij. :)
Phusebox schreef op 11 March 2003 @ 15:07:
alleen gamegod nog? we hadden in totaal toch 16 mensen?
Idd sorry zal zo even kijken. :)

Hiero de dikgedrukten hebben al betaald :)
Tetsuo
Phusebox
Blood Knight
admiral
The_Unforgiven
daFubar
FlipperDolfijn
schnumi
Gamegod
unda
Deddiekoel
Smoed
Blakez
jOzh
BLACK_HEAVEN
GolbeZeromus
Idd nog wel een paar die nog niks hebben overgemaakt. :) Iemand golb nog in het GC topic gezien? :)

edit: die mensen hebben het volgens de posts hier allemaal al overgemaakt maar dat moet Johz dus maar even bevestigen. :)

[ Voor 63% gewijzigd door schnumi op 11-03-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

YAY!
* Nitai is in tooooo :)
vanavond ff geld overmaken!
:D

thnx JoZh!

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 11-03-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ok. :)

Hiero de dikgedrukten hebben al betaald :)
Tetsuo
Phusebox
Blood Knight
admiral
The_Unforgiven
daFubar
FlipperDolfijn
schnumi
Gamegod
unda
Deddiekoel
Smoed
Blakez
jOzh
BLACK_HEAVEN
GolbeZeromus
Nitai
Johz kom nou effe in het topic en bevestig dit even. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

yep :) zojuist overgemaakt met internetbankieren.....lemme have tha stuff!!! :9
ok ok....geduld Nitai...geduld...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
schnumi schreef op 11 March 2003 @ 15:36:
Johz kom nou effe in het topic en bevestig dit even. :D
Ok ok, rustig maar :)

Tot nog toe heb ik de betaling binnen van:
Tetsuo
Phusebox
FlipperDolfijn
schnumi
unda
Deddiekoel
Smoed
Blakez

Wel overgemaakt maar nog niet ontvangen:
GolbeZeromus
BloodKnight
BLACK_HEAVEN
daFubar
The_Unforgiven
Gamegod (?)
Nitai
admiral (?)

De mensen met een vraagteken achter hun naam hebben in het topic aangegeven dat hun betaling 'morgen' of zo snel mogelijk de deur uit gaat maar waarvan ik nog geen werkelijke bevestiging in het topic of via mail gezien heb. Ik neem aan dat jullie betaling ook onderweg is admiral en Gamegod? Dat zou namelijk betekenen dat iedereen betaald heeft en ik dus kan gaan bestellen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Whhee, ik flip echt dat je mijn knaken nog niet heb mogen ontvangen. Wat daFubar bij mr. Amro ga doen ga ik denk ik bij mr. Postbank doen >:)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

GolbeZeromus schreef op 11 March 2003 @ 21:53:
Whhee, ik flip echt dat je mijn knaken nog niet heb mogen ontvangen. Wat daFubar bij mr. Amro ga doen ga ik denk ik bij mr. Postbank doen >:)
ohja, de ABN Amro heeft nogal eens de drang om geld een paar dagen extra vast te houden voor de rente ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Even over de memcard zelf.

AC savegames kun je niet kopieren met je Cube. Kan dit wel mbv de USB card? AC was juist 1 van de dingen die ik graag wilde sharen!

Andere dingen rokken ook wel maar ik had graag AC gedeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn... kan dat echt niet? klotezooi...
heeft er iemand een lege memory card over die ff wat wil testen?

laad je game... haal de memcard eruit, stop de lege erin (USB dus straks) en probeer te saven... misschien lukt het zo?
het zou anders wel erg zuur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 12 maart 2003 @ 10:16:
Even over de memcard zelf.

AC savegames kun je niet kopieren met je Cube. Kan dit wel mbv de USB card? AC was juist 1 van de dingen die ik graag wilde sharen!

Andere dingen rokken ook wel maar ik had graag AC gedeeld ;)
Poeh, weet ik eigenlijk niet. Heb AC net een paar dagen dus weet er nog niet het fijne van. Kun je niet het spel starten met je standaard memory card erin en als je em afsluit en dus saved snel je usb-card erin doet zodat ie daarop saved?

/Edit
Phuse was sneller met hetzelfde idee als ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 12-03-2003 10:28 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb net gelezen in een AC forum dat het dus onmogelijk is...
ze hebben alles al geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Sorry sorry, ik had het nog niet overgemaakt. Heb het echt apmper tijd :(
(stage/bijbaan/websites)
Maar ik maak het vanavond over. Dan heb je het vrijdag wel neem ik aan, doe het via internet bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Phusebox schreef op 12 maart 2003 @ 10:33:
ik heb net gelezen in een AC forum dat het dus onmogelijk is...
ze hebben alles al geprobeert
wil dat zeggen dat die USB mem card eigenlijk nutteloos is voor AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 12 March 2003 @ 12:50:
[...]

wil dat zeggen dat die USB mem card eigenlijk nutteloos is voor AC?
mm zo te horen wel maar of ze het ook al met die USB card hebben geprobeert kan ik er niet uit opmaken dus misschien hebben we geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

en anders heb je een niet al te dure 64mb mem card die je voor wat andere spellen kan gebruiken heh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Je kunt natuurlijk altijd een nieuw spel starten terwijl je je USB card gebruikt... Niet echt optimaal maar als het alleen op die manier zou kunnen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm je kan je towndata toch wel wegschrijven op dat ding? Dus kan kunnen we elkaars dorpen wel bezoeken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 13:29:
Uhm je kan je towndata toch wel wegschrijven op dat ding? Dus kan kunnen we elkaars dorpen wel bezoeken toch?
Tja dat lijkt mij ook eigenlijk. Die methode van normaal laden --> Memory card wisselen met USB card --> saven, waarom zou die niet werken? Tja, misschien dat AC alleen over een oude file heen wil schrijven?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, ik heb nog wel een 59 block kaartje liggen. Ik zal vanavond eens gaan testen. Naast AC zallik dan meteen ook PSO (heeft hetzelfde 'probleem') doen.

Hier trouwens nog mensen online met de kubus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
ik zie net dat er weer betalingen binnen gekomen zijn vandaag, van deze mensen heb ik de betaling nu op m'n rekening:
Tetsuo
Phusebox
FlipperDolfijn
schnumi
unda
Deddiekoel
Smoed
Blakez
BloodKnight
GolbeZeromus
Nitai

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
jOzh schreef op 12 maart 2003 @ 17:16:
ik zie net dat er weer betalingen binnen gekomen zijn vandaag, van deze mensen heb ik de betaling nu op m'n rekening:
Tetsuo
Phusebox
FlipperDolfijn
schnumi
unda
Deddiekoel
Smoed
Blakez
BloodKnight
GolbeZeromus
Nitai
Eindelijk. :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ook is die van mij eindelijk binnen. Was al bang dat ie het niet zou halen.

* GZ danst een rondje in zijn poepslip! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Zo mijn geld is ook overgemaakt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/zooi/usbmemcard_overboeking.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daz duidelijk ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Goed, ik heb de betaling van daFubar en admiral nu ook binnen dus ik wilde nu maar gaan bestellen!

[ Voor 66% gewijzigd door jOzh op 13-03-2003 12:42 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat me ff weten hoe hij bevalt :D dan ga ik hem daarna bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 13 maart 2003 @ 11:55:
Goed, ik heb de betaling van daFubar en admiral nu ook binnen dus ik wilde nu maar gaan bestellen!
Mijn geld is ook onderweg maar de postbank doet er wat langer over denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
GolbeZeromus schreef op 12 maart 2003 @ 22:07:
Ook is die van mij eindelijk binnen. Was al bang dat ie het niet zou halen.

* Fubaruba danst een rondje in zijn poepslip! :P
* Fubaruba wringt zich erbij in de poepslip en danst mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Lekker knus ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nou is er besteld? :)

* schnumi wil ook in poepslip meedansen. ;( :P

[ Voor 58% gewijzigd door schnumi op 14-03-2003 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Topicstarter
Hmm ja, bij lik-sang willen ze een fax/e-mail met daarin een fotokopie van m'n credit card... Vreemd dat sommige shops dat niet nodig hebben en anderen weer wel. :(
Anyway, maandag heb ik een fax tot m'n beschikking dus dan kan ik pas een kopie van m'n cc naar ze opsturen.

/Edit
Betaling van BLACK_HEAVEN is ondertussen ook binnen :Y)

/Edit 2
Oh, en met poepslippen wil ik niks maar dan ook niks te maken hebben, ok? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door jOzh op 14-03-2003 12:57 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
schnumi schreef op 14 maart 2003 @ 09:46:
nou is er besteld? :)

* schnumi wil ook in poepslip meedansen. ;( :P
van al dit gedans zijn we al best wel afgevallen... ik denk dat je je er wel bij kunt proppen hoor schnumi!
jOzh schreef op 14 maart 2003 @ 12:56:
/Edit 2
Oh, en met poepslippen wil ik niks maar dan ook niks te maken hebben, ok? ;)
maar... maar... hoe moeten we je dan bedanken voor de inkoopactie?
we wilden de poepslip na een weekje swingen als bedankje opsturen in een reukdichte enveloppe!!

nu valt ons plannetje in duigen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah.. viezzzz ik kan jullie bijna ruiken man

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
is er al besteld door ons aller jozh?