Ligt het aan mij of heb ik nog geen mail van je gehad? Zo ja, zou je em dan nog een keer kunnen sturen? Graag naar jvv2apenstaartjeplanetpuntnl
Grab shell dude!
Ligt het aan mij of heb ik nog geen mail van je gehad? Zo ja, zou je em dan nog een keer kunnen sturen? Graag naar jvv2apenstaartjeplanetpuntnl
Grab shell dude!
US en JAP savegames gaan toch ook niet samen?schnumi schreef op 27 March 2003 @ 10:28:
btw: je kunt wel US en JAP savegames op 1 memorycard zetten (net uitgeprobeerd met jap zelda en us memcard.)
volgens mij zit het zo:
PAL en JAP = nee
PAL en US = ja
US en PAL = ja
US en JAP = ja
je kan dus alleen geen PAL en JAP op 1 memcard zetten.
btw: jOzh schiet het al op ik heb net WE6 aan de praat gekregen nu nog editten![]()
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nou ik gebruik hier een US memcard (eigenlijk PAL maar alleen maar US savegames)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar speel je die Zelda bonus disc via een Free Loader?schnumi schreef op 28 March 2003 @ 11:37:
[...]
Nou ik gebruik hier een US memcard (eigenlijk PAL maar alleen maar US savegames)
En hierop staat op de zelda bonusdisc save en hij werkt perfect. Geen error's what so ever.
Grab shell dude!
yep dat is het dan waarschijnlijk.jOzh schreef op 28 March 2003 @ 11:38:
[...]
Maar speel je die Zelda bonus disc via een Free Loader?
Ik had voor de zekerheid nog gekeken idd maar niks is weg.Phusebox schreef op 28 maart 2003 @ 11:39:
ja maar dat boeit niet... ik bedoel save eens een US spel op je memcard
start daarna een JAP spel, dan is als het goed is je US spel als save verdwenen
JAP games formatten nl de memcard in JAPS
[ Voor 41% gewijzigd door schnumi op 28-03-2003 11:39 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Denk het ook, wat ik ervan begrepen is, is dat een US of een PAL cube op geen enkele manier een JAP save kan aanmaken, ook al speel je een JAP-spel (via Freeloader). Dat zou dus betekenen dat ik ook andere spellen op m'n WE6-memcard moet kunnen saven maar dat heb ik eigenlijk nog niet uitgeprobeerd. Zal het vanmiddag eens bekijken.
Grab shell dude!
Give it a shot ik heb er in iedergeval geen probs mee gehad.jOzh schreef op 28 March 2003 @ 11:42:
[...]
Denk het ook, wat ik ervan begrepen is, is dat een US of een PAL cube op geen enkele manier een JAP save kan aanmaken, ook al speel je een JAP-spel (via Freeloader). Dat zou dus betekenen dat ik ook andere spellen op m'n WE6-memcard moet kunnen saven maar dat heb ik eigenlijk nog niet uitgeprobeerd. Zal het vanmiddag eens bekijken.
Wel risky he, straks is al m'n edit werk voor niks geweest... Misschien wacht ik nog maar ff tot ik die USB-card heb zodat ik m'n save eerst kan back-uppenschnumi schreef op 28 March 2003 @ 11:44:
[...]
Give it a shot ik heb er in iedergeval geen probs mee gehad.
Grab shell dude!
jah doe dat!!!jOzh schreef op 28 March 2003 @ 11:46:
[...]
Wel risky he, straks is al m'n edit werk voor niks geweest... Misschien wacht ik nog maar ff tot ik die USB-card heb zodat ik m'n save eerst kan back-uppen
cool. Ik dacht dat je alleen een PAL en Us cube had?Phusebox schreef op 28 March 2003 @ 12:00:
ik heb overigens een jap cube
nee een PAL cube en een JAP/US modded cubeschnumi schreef op 28 maart 2003 @ 12:03:
[...]
cool. Ik dacht dat je alleen een PAL en Us cube had?
Ligt niet aan jou ik ben altijd wat traagjOzh schreef op 28 March 2003 @ 11:34:
[...]
ThanksThunder schreef op 28 March 2003 @ 12:24:
[...]
Ligt niet aan jou ik ben altijd wat traag
Maar goed mail is verzonden en het overschrijvingsding ligt binnen nu en een uur in de brievenbus
Grab shell dude!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Grab shell dude!
had iets met de btw te maken daardoor werd het eindbedrag ook iets minder.daFubar schreef op 30 maart 2003 @ 20:21:
waarom is het eigenlijk in 2 bestellingen gegaan?
Ja klopt, volgens lik-sang zetten ze bij standaard air-mail maar 15% van de totale waarde op het pakket waardoor je dus ook 19% btw over 15% van het totaalbedrag betaalt. Maar aangezien lik-sang de optie standaard air-mail tot 2 kg aabiedt en onze bestelling zwaarder was dan 2 kg heb ik in 2'en besteld.schnumi schreef op 30 March 2003 @ 20:23:
[...]
had iets met de btw te maken daardoor werd het eindbedrag ook iets minder.
Grab shell dude!
Grab shell dude!
blijkbaar niet.
ja maar ik heb mijn bestelling die dezelfde dag verstuurd is vandaag binnen gekregenTetsuo schreef op 01 april 2003 @ 21:09:
Dikke kans dat het nu bij de duane ligt. Die zijn helaas niet de snelste en dus kan het nog wel iets langer duren. Heb wel vaker gehad dat een pakje pas twee weken na verzenden aankomt, en dat kwam alleen maar omdat het een week bij de duane had gelegen.
Haha, sociale controle hier
Grab shell dude!
nou bij ons komen ze altijd 's avonds nog een keer terug... ?!jOzh schreef op 01 April 2003 @ 23:37:
[...]
Haha, sociale controle hier
Nee, ben een student met een part-time baan, morgen moet ik wel de hele dag werken en er is verder niemand thuis geloof ik dus als het pakketje morgen komt mag ik het donderdag af gaan halen bij het postkantoor.
Oh, dat heb ik bij ons nog nooit gezien. Wel een keer dat ze de dag erna nog een keer kwamen maar meestal mag je em zelf op komen halen de volgende dag.Phusebox schreef op 01 April 2003 @ 23:48:
[...]
nou bij ons komen ze altijd 's avonds nog een keer terug... ?!
Grab shell dude!
[ Voor 11% gewijzigd door jOzh op 02-04-2003 18:06 ]
Grab shell dude!
Verwijderd
Met andere woorden, Postbank gebruikers zijn f*cked...jOzh schreef op 02 April 2003 @ 18:01:
Morgen verstuur ik de eerste 7 mem-cards, ik verstuur ze op basis van wie ik als eerst de betaling binnen gehad heb, dit lijkt me het eerlijkst.
Dit zijn:
• unda
• FlipperDolfijn
• Phusebox
• Tetsuo
• Deddiekoel
• Smoed
• schnumi
Ja sorry, ik moet toch op de een of andere manier kiezen...
Grab shell dude!
Ja, dat is idd zo. Jij doet die moeite, de kopers moeten dan eventule tegenslagen maar gewoon pikken. Het is niet anders. Als het wat dingen extra gaat kosten horen we het wel.jOzh schreef op 02 april 2003 @ 18:35:
[...]
Ja sorry, ik moet toch op de een of andere manier kiezen...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
[ Voor 36% gewijzigd door Fubaruba op 02-04-2003 19:10 ]
Ha, das toevalligdaFubar schreef op 02 April 2003 @ 19:10:
hebbiem ook al getest enzo j0zh? werkt het allemaal een beetje?
ik wacht wel op mijn bestelling.
[ Voor 28% gewijzigd door jOzh op 02-04-2003 19:11 ]
Grab shell dude!
Hehe laat mij nou net een Postbank gebruiker zijnVerwijderd schreef op 02 april 2003 @ 18:33:
[...]
Met andere woorden, Postbank gebruikers zijn f*cked...
[ Voor 64% gewijzigd door Deddiekoel op 02-04-2003 20:17 ]
Hmm, das wel een idee. Ik zal het eens proberen.Deddiekoel schreef op 02 april 2003 @ 20:15:
Ik heb ook Postbank
jOzh kun je niet naar Lik-Sang mailen of ze je een nep-faktuur doormailen?
Hello,
Today I received one of the orders from you (order #140402) but I also
received a letter from the Dutch customs with the information that order
#140401 is currently being held there for import duties and taxes. I have to
send them the commercial invoice of the order, but because lik-sang has put
15% of the total order price on the package, the price on my commercial
invoice won't match with the price on the package. I'm afraid this will slow
the whole proces down so I was wondering if you could e-mail me a new
commercial invoice of order #140401 which has the same price on it as the
price on the package (which is 15% of the total order value).
Thanks in advance!
Jos van Veen
[ Voor 62% gewijzigd door jOzh op 02-04-2003 21:00 ]
Grab shell dude!
Ummm misschien zeg ik nu wel iets heel doms, maar als een afgedrukte e-mail bericht ook al goed genoeg is voor de duane. Waarom kopieer je niet die tekst uit je orginele invoice naar een tekstverwerker en vervolgens pas je het zelf aan naar het juiste bedrag...tis maar een ideejOzh schreef op 02 April 2003 @ 20:48:
[...]
Hmm, das wel een idee. Ik zal het eens proberen.
Ok, dit heb ik ervan gebakken, hopelijk is het te begrijpen voor Hong-Kongers...
[...]
Als ik dat doe ben ik illegaal bezig en als lik-sang mij een aangepaste factuur sturen zijn zij illegaal bezig, dat vind ik nogal een verschil...Tetsuo schreef op 02 April 2003 @ 21:31:
[...]
Ummm misschien zeg ik nu wel iets heel doms, maar als een afgedrukte e-mail bericht ook al goed genoeg is voor de duane. Waarom kopieer je niet die tekst uit je orginele invoice naar een tekstverwerker en vervolgens pas je het zelf aan naar het juiste bedrag...tis maar een idee, en net zo illegaal als een aangepaste invoice van Liksang ontvangen.
Grab shell dude!
Daar heb je ook wel gelijk injOzh schreef op 02 April 2003 @ 21:53:
[...]
Als ik dat doe ben ik illegaal bezig en als lik-sang mij een aangepaste factuur sturen zijn zij illegaal bezig, dat vind ik nogal een verschil...
Nou, toen ik reageerde op jou berichtje zat ik te denken dat zij ook wel op dezelfde manier als ik zullen redeneren. Weinig kans dat ze het opsturen denk ik. Maar ja, niet geschoten...Tetsuo schreef op 02 April 2003 @ 22:45:
[...]
Daar heb je ook wel gelijk inwie weet heb je geluk en sturen ze je het op...
Grab shell dude!
Sorry, was helemaal vergeten te antwoorden.Thunder schreef op 02 April 2003 @ 20:11:
Ik denk niet dat je mijn betaling al binnen hebt of wel? Aangenomen dat het bij de Postbank meestal een week duurt dan
Grab shell dude!
Verwijderd
Grab shell dude!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
laat ff iets weten als ze verstuurd zijn...jOzh schreef op 03 April 2003 @ 10:32:
Nou, 't zit ons niet mee. Net even geprobeerd en de memory cards passen niet door de brievenbus. Oftewel, de verzendkosten worden stukken duurder nu, check deze pagina maar even: Tarieven pakketpost TPG. En dit is dus niet aangetekend of verzekerd.
Voor degenen die aangetekend/verzekerd gekozen hebben veranderd er mijn inziens niks, omdat het niet uitmaakt of de zending door de brievenbus past of niet, de postbode moet toch aanbellen voor een handtekening.
Wat ik wil voorstellen: Ik wil alles nu maar aangetekend versturen omdat dat nog goedkoper is dan het als pakketpost versturen (aangetekend kost €5,75, pakketpost kost €6,55). Ik verstuur de eerste 'lichting' vandaag, ik zal achteraf wel doorgeven wat de extra kosten worden dan...
Grab shell dude!
Ja, ik wacht wel tot een uur of 3 en dan rij ik ff naar het postkantoor.schnumi schreef op 03 April 2003 @ 12:50:
Stuur je btw wel vandaag de memcards op van degene van wie je het wel weet?
Nee, nog niks.Phusebox schreef op 03 april 2003 @ 12:55:
heb je overigens nog wat van lik-sang gehoord?
Nou, wacht allemaal nog maar even met geld overmaken, ik spaar alle bonnetjes op en bereken achteraf voor iedereen dan wel wat het totaalbedrag is en vergelijk dat met wat ik ontvangen heb. Lijkt me het beste anders wordt het helemaal zo'n zooitje.daFubar schreef op 03 April 2003 @ 11:54:
misschien wil j0zh ons wel vertellen wie hoeveel moet bijbetalen?
[ Voor 105% gewijzigd door jOzh op 03-04-2003 13:11 ]
Grab shell dude!
Verwijderd
Doe mij maar gewoon aangetekend dan.jOzh schreef op 03 april 2003 @ 12:48:
Zou de rest van dit lijstje anders ook even kunnen laten weten hoe ze het verstuurd willen hebben? Keuze is dus aangetekend, dan komen er wat verzendkosten bij (een euro of 3,5 denk ik) of zonder de verpakking van de Memory card, dan past het wel door de brievenbus en dan kost het niks extra.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 14:20 . Reden: ze hadden al mijn icoontjes weggegooid.. BASTARDS! ]
Ach, de diskette zit tussen 2 stukken karton (een stukje van de verpakking wat ik wel meestuur) en dan heb je idd nog de bubbels als versteviging. Denk niet dat er wat mee kan gebeuren maar idd, mocht het misgaan regelen we wel watDeddiekoel schreef op 03 April 2003 @ 14:20:
Uit de verpakking in een bubbeltjesenvelop is voor mij iig helemaal prima.
Het grootste gevaar dat ik dan loop is volgens mij dat de driver diskette kappo gaat. Maar daar valt wel een mauw aan te passen lijkt me
[ Voor 83% gewijzigd door jOzh op 03-04-2003 14:58 ]
Grab shell dude!
normaal gesproken zou het er morgen gewoon moeten zijn maar ik post wel ff een berichtje als ie er isjOzh schreef op 03 april 2003 @ 14:20:
Ok, nu weet ik van iedereen uit de eerste zending hoe ze het verstuurd willen hebben, I'm off to the postkantoor
[...]
Ach, de diskette zit tussen 2 stukken karton (een stukje van de verpakking wat ik wel meestuur) en dan heb je idd nog de bubbels als versteviging. Denk niet dat er wat mee kan gebeuren maar idd, mocht het misgaan regelen we wel wat
/Edit
unda, Deddiekoel, FlipperDolfijn, schnumi, Phusebox, Tetsuo en Smoed, jullie mem-cards zijn verstuurd. Laat het ff weten wanneer ze binnen zijn!
[ Voor 76% gewijzigd door Tetsuo op 03-04-2003 15:58 ]
Grab shell dude!
nou wacht anders ff tot maandag... of stond er een termijn in die brief van de douanejOzh schreef op 04 april 2003 @ 09:35:
Bah, nog steeds geen mail terug gehad van lik-sang... Echt snel zijn ze niet
Als ik vanmiddag nog geen reactie gehad heb stuur ik gewoon de 'echte' factuur mee richting douane, anders gaat het echt te lang duren hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 04-04-2003 09:56 ]
Als eerst betaald, als eerst ontvangen. Eerlijker kan nietVerwijderd schreef op 04 April 2003 @ 12:00:
hij is binnen.. YeEEEEhaaaaaaa!!
[ Voor 11% gewijzigd door jOzh op 04-04-2003 12:57 ]
Grab shell dude!
Dus waarschijnlijk hebben we mazzel!Dear Jos,
I am really sorry, can I know the invoice amount which is marked on the
parcel? Then we will check further and send you a copy again.
For any further question or concern, please don't hesitate and feel free to
contact us again. Thank you.
Best regards,
Ada Li
Grab shell dude!
Ben ik net toevallig mee bezig, zal binnen een minuut of 5 geopend wordenGormandize schreef op 04 april 2003 @ 19:49:
Goed om te horen.
btw gaat er een nieuw topic geopend worden nu waar we savegames kunnen ruilen?
(Ik zou wel een savegame van Timesplitters 2 willen hebben waar alles unlocked is. etc etc)
[ Voor 10% gewijzigd door jOzh op 04-04-2003 20:00 ]
Grab shell dude!
[ Voor 22% gewijzigd door jOzh op 05-04-2003 00:42 ]
Grab shell dude!
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2003 01:59 ]
Moet in Het Grote GameCube Topic... Lekker overzichtelijk dus.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 01:58:
(waarom pleuren ze je saves-topic dicht ??)
Grab shell dude!
waaa...kan haast niet wachten...Gormandize schreef op 04 April 2003 @ 18:48:
Jep!
Ik heb 'm ook binnen!
Netjes ingepakt, m'n complimenten
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
ff offtopic...Smoed, ben jij dezelfde Dennis als van de Haagse Hogeschool?
Euh nee, die liggen dus nog bij de douane... Moet een ingevuld formulier naar ze opsturen + de factuur van lik-sang. Maar omdat lik-sang 15% van de waarde op het pakketje heeft gezet en op de factuur het 'normale' bedrag staat ben ik bang dat er problemen gaan ontstaan daardoor. Dus heb ik lik-sang gemaild met de vraag of ze mij een factuur opsturen waar ook 15% van de waarde opstaat maar daar wacht ik nu nog steeds op...daFubar schreef op 05 April 2003 @ 18:11:
bent de tweede lading kaartjes al binnen?
Grab shell dude!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq