Toon posts:

[UT2003] Map "Helmsdeep" - early stage

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 957 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis hier een beetje doodgevallen, er moet weer leven in de brouwerij.... Nieuwe pic's :D:D:D:D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
tjah ik zou toch graag nog wat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik klooi nu een paar dagen aan met unrealed 3.0, maar zoals de zaken er nu voor staan is het niet mogelijk om helmsdeep te verwezenlijken. De unrealeditor geeft namelijk bij het importeren van verscheidene dxf modellen de volgende error "normalization failed: vertices bla bla bla". Ik denk dat dit probleem komt door de polygoon-limiet die aan de brush zit. Bij het gebruik van meer dan 2000 poly's per brush, knalt de unrealeditor eruit bij het importeren van de dxf-file als brush. Als iemand hier een andere mogelijkheid ziet om files in ut2003 te importeren, let me know...

tnx

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Unrealed3.0%20normalization%20error.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DXF? UED neemt maar twee soort modelen als input:
Voor de Staticmesh-> ASE
Voor de (animeted) mesh -> PSK
Ik zou je dus willen advizeren alle objecten (bomen, bergen muren) appart op te slaan en daarna terug te zetten in UED. HEt terrain daar in tegen zou ik maken met de UED terrain tool ipv te importeren uit je maya(toch) map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 17:26:
DXF? UED neemt maar twee soort modelen als input:
Voor de Staticmesh-> ASE
Voor de (animeted) mesh -> PSK
Ik zou je dus willen advizeren alle objecten (bomen, bergen muren) appart op te slaan en daarna terug te zetten in UED. HEt terrain daar in tegen zou ik maken met de UED terrain tool ipv te importeren uit je maya(toch) map
Maar het is geen mesh, maar een brush :?

Import brush : *.t3d , *.dxf, *.ase , *asc

Vanuit maya kan ik alleen succesvol naar dxf exporteren. Ik heb net ook al aangeklooid met converters, maar dat was niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik ben geen ut2003 mappert maar waarom doe je het niet naar staticmesh?
BV je bomen leveren dan een groot voordeel op ( 1 staticmesh of 100, de preformance blijft het zelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 17:18:
ik klooi nu een paar dagen aan met unrealed 3.0, maar zoals de zaken er nu voor staan is het niet mogelijk om helmsdeep te verwezenlijken. De unrealeditor geeft namelijk bij het importeren van verscheidene dxf modellen de volgende error "normalization failed: vertices bla bla bla". Ik denk dat dit probleem komt door de polygoon-limiet die aan de brush zit. Bij het gebruik van meer dan 2000 poly's per brush, knalt de unrealeditor eruit bij het importeren van de dxf-file als brush. Als iemand hier een andere mogelijkheid ziet om files in ut2003 te importeren, let me know...

tnx

[afbeelding]
Hij is er weer

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

sorry lietme even gaan :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~dading/WIP-2703.png
Met je paard door hemsdeep rijden :9~ , helaas is dit een oude WIP maar....
Mocht er interesse zijn om dit beestje in ut2003 te brengen dan hoor ik dat graag.
Elke hulp(skin, animator, coder) is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
haha cool met een paard een beetje door helmsdeep crossen :P zien we ze benen ook nog bewegen dan ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Niet lullig bedoeld hoor, maar dit paard is meer een knol. Echte paarden hebben langere en sierlijkere poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 17:33:
[...]

Maar het is geen mesh, maar een brush :?

Import brush : *.t3d , *.dxf, *.ase , *asc

Vanuit maya kan ik alleen succesvol naar dxf exporteren. Ik heb net ook al aangeklooid met converters, maar dat was niet echt fijn.
Met maya kan je ook je dingen converteren naar meshes hoor, heb het zelf geprobeerd :)

Je hebt iig dit nodig (als je hem nog niet hebt :))
http://udn.epicgames.com/pub/Content/ActorX/

En tut over gebruik ACtorX voor maya:
http://udn.epicgames.com/pub/Content/ActorXMayaTutorial/

Hopelijk heb je er wat aan :)

[edit]
Nu ik het lees heb je het waarschijnlijk al geprobeerd, maar ik ben n00b op maya en UED3 gebied en ik kon mijn simpele model vanuit maya naar UED converteren :)

[ Voor 13% gewijzigd door Albinoraptor op 03-07-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
DRaakje schreef op 03 July 2003 @ 12:40:
Niet lullig bedoeld hoor, maar dit paard is meer een knol. Echte paarden hebben langere en sierlijkere poten.
hahaha hij heeft inderdaad nogal lompe poten :P maar dat geeft niet ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~dading/WIP-3703.png
Nou heb hem dus aangepst zodat ie wat sierlijker is en minder knol. Wat wel grappig is, het plaatje waarvanik hem gemodeled heb was ook een knol. Ik ben ook hard bezig met skinnen. Al vind ik het er zwaar minder uit zien.
Heeft iemand nog een motion capture van een paard liggen of zo'n pak?

BTW mocht iemand te off-topic vinden dan was dit mijn laatste paard-post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 17:03:
[afbeelding]
Nou heb hem dus aangepst zodat ie wat sierlijker is en minder knol. Wat wel grappig is, het plaatje waarvanik hem gemodeled heb was ook een knol. Ik ben ook hard bezig met skinnen. Al vind ik het er zwaar minder uit zien.
Heeft iemand nog een motion capture van een paard liggen of zo'n pak?

BTW mocht iemand te off-topic vinden dan was dit mijn laatste paard-post
Ziet er mooi uit.Je kan hem eventueel gebruiken als opvullin g : Enkele van die paarden laten lopen op de rand van de map (eventueel in de mist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Any news? Als het lukt zou je m zelfs in de make something unreal contest kunnen enteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sow hey, hier is het ook al weer een tijdje stil!

Dumphuiz, op vakantie ofzo?? Of hebbie de moed opgegeven, door die importproblemen? Zou toch jammer zijn, zit eigenlijk nog steeds wel een beetje te azen op deze sjieke map... _/-\o_

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ziet er heel mooi uit.
Ga vooral door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
iscara schreef op 19 August 2003 @ 22:32:
Ziet er heel mooi uit.
Ga vooral door
Wat hij dus vooral niet doet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

leuk, hij lijkt er op DM-INV-Defiance :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow vette map, ga zo door. Cazz als je animatie nodig hebt : http://photo.ucr.edu/phot...ridge/animation/580ax.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

heb hier zojuist even alles doorgelezen en moet zeggen dat dit echt een geweldig id is _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Jammer dat het nu een beetje stilligt omdat de TS geen tijd/zin meer heeft, of ligt het nu stil ivm exporteer probs???
gelukkig zijn er al wat medetweakers die hulp aangeboden hebben en ik zou dit dan ook zeker aanpakken 8)

btw: iemand had hier een id om een paadje te maken over/langs de berg naar helms deep maar dat is denk ik niet handig omdat je dan (waarschijnlijk uitzicht hebt over het ford zelf.
Dus als er een team flink de overnhand heeft en een paar snipers op het paadje zet die dan overzicht hebben op het ford kunnen ze gewoon blijven snipen op de spawnpoints.
Dan krijg je hetzelfde probleem als in het begin met die grot.

En mensen die zeggen dat het niet het originele LOTR gevoel heeft moeten maar eens kijken hoe je het danop kunt lossen want volgens mij is bijvoorbeeld dat bos een geweldige oplossing.
Maybe lag er dan geen bos zo dicht bij helms keep maar je combineerd het dan gewoon met een ander stuk uit de film dus de sfeer blijft volgens mij wel bewaard. O-)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een kickje van dit topic

ik had graag deze map gerealiseerd gezien, maar ik geloof dat het er niet meer van zal komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, DumphuiZ, als je dit leest > zou je niet kunnen realeasen wat je hebt, zodat een andere mapper hier het af zou kunnen maken (als jij er geen zin of tijd meer in of voor hebt)? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hd crash gehad sorry :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

En nu is ALLES weg :| waa wat zonde.. ga je nietr overnieuw beginnen samen met wat andere?

This space is occupied

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Of hij wacht op ut2004 en gaat daar een hele grote map voor maken :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whee :X Een HDcrash? :C
Das wel heel jammer, zeg :/
Maarja, t was voor jou natuurlijk ook niet leuk...

En niemand heeft er nog iets van? Jammer, hoor..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sorry voor de kick, maar iemand heeft een soortgelijk idee gekregen:

http://www.ataricommunity...7&perpage=30&pagenumber=2

Heeft iemand de pics in dit topic nog?

Nothing to see here