Mooi! Mooi mooi mooi... een beetje koud... het is alsof ze in de regen op een steen ligt... ja, gek. En wat staat er doorheen, een bouwtekening?

Wel origineel.
Hugo: klik even op het plaatje van de CD van Alanis Morissette, Under Rug Swept. Hij staat er in de post bij. Dan snap je waarom ik de kleuren zo gekozen heb, en de lijnen zo heb gemaakt
Nou, ik heb weer wat nieuws:

Ik ben nog steeds de gelukkige 0wner van een aiwa walkman en ja, daar gaan nog tapes in. Nu lukt het mij om via een tapedeck mp3's op tapes op te nemen, dus heb ik maar even een bandje vol met deze jongens gemaakt

En dan hier het hoesje erbij!
Even een leuke fact: Het rode label dat op de foto ligt, heb ik helemaal van scratch gemaakt, op het touw na. Het touw heb ik uit een ander plaatje geknipt, en toen wat bijgewerkt en met een schaduw eraan gemaakt. Het label, de doorgedrukte hoekjes en het ringetje heb ik zelf gesoept en daar ben ik best trots op. Hier begon ik namelijk mee:
Het moet dus dubbelgevouwen worden als tapehoesje; achterflap, rug, en voorflap staan zo onder elkaar. Morgen ff uitprinten (heb m op hogere kwaliteit).
[
Voor 5% gewijzigd door
Dark Blue op 09-06-2003 02:51
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs