dual isdn

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een klein vraagje; weet iemand hoe ik mn systeem moet instellen dat ie dual isdn inbelt? of nog mooier; dat ik als ik wat wil downe kan switchennaar dual mode (?). ik zit bij planet en heb een dynalink isdn adapter.

groten dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze Computer -> Externe toegang -> Rechtermuisklik op het icoon van je verbinding -> Eigenschappen -> Tabblad 'Multilink' -> Daar het bolletje zetten op 'extra apparaten gebruiken'. Daar voeg je je 2de kanaal bij...

It's as simple as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:29
En wat ik mij nou afvraag: als je eenmaal op Internet zit kan je het tweede kanaal zo vaak je wilt uit en aan zetten. Kost dit ook steeds een dubbeltje starttarrief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en vervolgens heb ik nog steeds een 64k verbinding, als ik resume gebeurt er nop...

en ja, volgens mij betaal je gewoon elke keer als je inbeld het starttarief :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
ondersteunt je ISP het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Zijn ISP moet het wel ondersteunen als het goed is. Wij zitten zelf bij WXS (=PI) en daar lukt het wel bij. s'Middags wil het lang niet altijd, maar s'avonds en vooral s'nachts lukt het bijna altijd. Gewoon een paar keer proberen, moet lukken :)

Wij hebben trouwens een Teles :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ISDN modem van de PTT zo'n smartvox gevalletje. Ik zit bij Worldonline aangesloten. Weet iemand mij te zeggen of ik ook gebruik kan maken van dubbele ISDN of moet ik hiervoor een andere ISDN modem voor aanschaffen.
Pagina: 1