[edit]
[ Voor 89% gewijzigd door El_Hefe op 07-05-2003 09:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 89% gewijzigd door El_Hefe op 07-05-2003 09:50 ]
Doe eens zonder blur dan issie wel kewl.craze_ schreef op 06 mei 2003 @ 23:43:
[afbeelding]
niet echt een hoogstaand grafisch werk, ik vond het wel leuk om te doen
(hij is klikbaar en dan krijg je een 1024x768 versie maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets als achtergrond wil (fel rood))
de info ministers is van een plaatje over getrokken die opzich al zwart wit was
Verwijderd
zijn dat geen dingbats ofzo?craze_ schreef op 07 May 2003 @ 17:32:
[afbeelding]
ik ben op zoeken naar deze tekens in een normaal formaat (png jpg of een vectorformaat)
weet iemand waar ik die zou kunnen vinden ?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=143craze_ schreef op 07 mei 2003 @ 17:32:
[afbeelding]
ik ben op zoeken naar deze tekens in een normaal formaat (png jpg of een vectorformaat)
weet iemand waar ik die zou kunnen vinden ?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Hey de standaard PhotoShop duinenDiMension schreef op 07 mei 2003 @ 08:47:
Ik heb er zelf ook weer eens eentje in elkaar gedraaid. Onze eindexamenstunt op school heet Roosjesdag, en tussen de filmpjes door moest er op de beamer wel wat moois te zien zijn:
[afbeelding]
met een hamer past alles
[ Voor 47% gewijzigd door Creesch op 08-05-2003 14:57 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door DarkX op 10-05-2003 00:13 ]
Verwijderd
Dat grijs vind ik niet zo, dat past niet helemaal in je stijl. Je kleuren 'passen' niet helemaal.. Ik vind je andere werk beter...DarkX schreef op 09 May 2003 @ 21:07:
Hmm. Rodin?
Ik ben trouwens toch even met vectoren begonnen, maar was veel te banaal en melig, dus het werd een partij creatief met bochtjesklikketieklikketieklikketie met de pen tool! Dus nu nog blauwer, met nog meer rondingen!!!
[ernie]Wheeeeeeee![/ernie]
Damn, ik wou dat ik aan een of andere drug zat, dan had ik iig een excuus voor zo'n bui
[afbeelding]
Ow, en nog lekker trendy snel schetsje, waren ze zelf nogal kapot van, maar weinig bijzonder. SCHETSJE, zeik dus niet over überlelijke texture e.d.En nee, het is niet erg origineel, dat had ik ook al door.
[afbeelding]
|>
[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Kite op 18-05-2003 12:44 ]
Corrected by the authorMr_Kite schreef op 10 May 2003 @ 12:56:
Onder het thema "Houvast" heb ik samen met een vriend een kleine photoshop contest gehouden, hier het resultaat (clickable):
[afbeelding]
C&C welkom
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Mr_Kite op 10-05-2003 22:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door zeekoe op 18-05-2003 16:45 . Reden: smiley deed t niet :S ]
Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2
Verwijderd
ze zijn TE ontduidelijk en (nofi) niet grappig...Djeen schreef op 18 mei 2003 @ 08:18:
hoi, ik heb enkele cartoons gemaakt, ze zijn wel niet erg grappig, maar misschien nemen er sommige de moeite om ze es te bekijken.
http://home.pi.be/~cc383656/haha/
Verwijderd
1 het klinkt niet echt he? Creartiv... heb je er trouwens ook al eens naar gezocht bij google ofzo? Er zijn best veel bedrijven die al zo heten.Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 00:59:
[afbeelding]
Dit is mijn logo...Wat vinden jullie ervan?
Ik zelf vind 'm wel aardig het is wel artistiek en dat zit 'm in de naam! Wat vinden jullie trouwens van de naam?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 16:34 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Felyrion op 20-05-2003 00:21 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Verwijderd
Niet over de graphics, maar een textueel dingetje. Het is toch "we create your identity" in plaats van "we make your identity"Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 09:29:
Iemand wat ideeën??
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Ja, kies een ander beroepVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 09:29:
Iemand wat ideeën??
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
1) Blijf van de filters af. Raak ze nog niet eens aan met een stok. Filters zitten in Photoshop zodat n00bs gruwelijk lelijke signatures voor hun 24,042e Counterstrike clan kunnen maken. Uitzonderingen : blur, noise.Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 09:29:
Iemand wat ideeën??
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
Ja dat logo hoort 2DFalcon schreef op 20 May 2003 @ 00:21:
Dit is een achtergrond die ik heb gemaakt. Ik vind hem zelf wel aardig gelukt, het komt trouwens helemaal uit 3dsmax.
[afbeelding]
het is trouwens het logo van onze lan-party organisatie, assault geheten
iemand nog op- of aanmerkingen?
[ Voor 61% gewijzigd door Barracuda_82 op 20-05-2003 22:32 ]
Arrived anxious, left bored
Die vond ik zelf ook het beste, maar al die ontwerpen worden zo snel druk door al die letters en deze is nog redelijk te lezen, maar als ik hem nog meer ga verkleinen word ie denk ik niet meer zo leesbaar. Ik denk dat ik die doe en dan die laatste zonder tekst als "sidekick" gebruiken.PuCK schreef op 20 mei 2003 @ 22:34:
Tja, de 2e springt er voor mij het meest uit. Rustig door het gebruik van 1 kleur, klein goed te lezen. Goed in evenwicht, en leuke speelse logo's...
[ Voor 4% gewijzigd door Barracuda_82 op 20-05-2003 22:38 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 00:50 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
Ik vind absoluut die laatste het sterkst, alleen de typografie is daar minder (door dat witte randje). Kies een ander font eronder. Het symbool is zo los veel sterker, dan al die bolletjes op rij. Dus: de laatste.Barracuda_82 schreef op 20 mei 2003 @ 22:10:
Zeggen jullie maar welke het minst hard zuigt:
Verwijderd
hey mensen ik heb een vraagje, hoe maak je van zo'n bestaande jpg/gif/png/whatever een vectorbestand? gebruik je PS, of Illustrator? of gewoon in fotoshop op kleur selecteren en fillen met black?Senzuboon schreef op 07 May 2003 @ 22:41:
mijn broer zit in groningen op de filosofie faculteit. en die hebben binnekort een feesie, en nu vroeg hij mij of ik een poster daarvoor wou maken in jaren '30 stijl.
nu heb ik ff het art deco boek van mij ouders erbij gepakt, en wat inspiratie opgedaan.
comments en dergelijke zijn welkom.
origineel:
[afbeelding]
vector:
[afbeelding]
...en COMMAND + E natuurlijk
Daar zit wat in natuurlijk... maar ik snap al wel dat de 2e het beste is, dus ik denk dat ik morgen nog wat variaties ga maken op dit ontwerp (zonder friemels, met friemels, ander lettertype, etc). Daarna post ik nog wel eens wat... misschien samen met het ontwerp van de site, daar moet ik ook nog aan beginnen.Dark Blue schreef op 22 May 2003 @ 22:46:
Voor die reeks logo's: ik ga mee wat betreft die 2e , maar ik vind die frutsels om de M overbodig. Tis alles of niets, maar niet op de hoek er nog snel even drukke pootjes aan breien, vind ik.
En ja, die onderste, dat figuurtje kun je prima als beeldmerk gebruiken, erg herkenbaar. Maar ik zou zeggen, houd dan het font aan wat je dus voor die letters gebruikt, maar zónder die outline eromheen, dan is hij een stuk leesbaarder!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
www.triathlete.nl
Verwijderd
Is ongeveer hetzelfde maar andere variant. Of is die van mij echt fout??Scighera schreef op 23 May 2003 @ 18:56:
ehm: "You could run away from a snipe, but you'll only die tired"
met een hamer past alles
hij is zeker wel grappig... ik zou alleen ook nog iets met dat zwarte doen... misschien een klein zwart randje er omheen en dan het overgrote deel van het zwarte iets van een blurry gebouw (waar vanaf word geschoten?)... een beetje een simbolisch karakter eraan geven ofzowVerwijderd schreef op 23 May 2003 @ 18:46:
Ben nogal een beginner op het gebied van 2d stuff. Maar ik ben begonnen met wat te knutselen in Corel PhotoPaint 9.
Ziehier één van mijn allereerste resultaten:
[afbeelding]
Graag aan- en opmerkingen!
Hican.net | IT Blog about all that is interesting.
Verwijderd
Nah ja hij is nog niet dood en weet niet dat er een sniper op 500 meter hem in het vizier heeft. Dus dat ie lacht is niet zo gek, toch? Maar ik vind het idd ook niet echt bijster speciaal. Ook die loze kreet die er onderstaat zegt me niets.Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 10:11:
ik vind die kerel een beetje te vrolijk..
hij ziet er niet echt uit als een slachtoffer van een sniper
Verwijderd
|>
Verwijderd
de balk daarboven lijkt wat leeg...Bjk schreef op 24 May 2003 @ 16:34:
Kheb net me website design gemaakt in photoshop. Toch mis ik nog wat aan me ontwerp alleen weet ik niet wat. Mischien ziet iemand anders het.
[afbeelding]
Verwijderd
Het menu wat je rechts vertikaal hebt geplaats vind ik zelf niet echt ermm gebruiksvriendelijk oid. Ik denk dat het beter staat in die onderste balk van je header..Bjk schreef op 24 May 2003 @ 16:34:
Kheb net me website design gemaakt in photoshop. Toch mis ik nog wat aan me ontwerp alleen weet ik niet wat. Mischien ziet iemand anders het.
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door flashin op 24-05-2003 22:00 ]
[ Voor 99% gewijzigd door flashin op 24-05-2003 22:33 ]
Verwijderd
met een hamer past alles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq