edit...
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 13:06 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Thnx, ja de laatste tijd zit ik bomvol emoties hè, dat kun je niet voorkomen... de echte dieptrieste uitspattingen heb ik overigens ook wel maar da's te persoonlijk.Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 01:05:
[...]
ik wil niet veel zeggen hoor maar sinds je het uit hebt met pappa_eend (ik neem aan dat dat het geval is), maak je erg creatieve, originele dingen!
niet altijd vind ik de uitwerking mooi, het zijn ook verschillende stijlen, maar de ideeen zijn werkelijk top
comments van technische aard op bovenstaande plaat:
ik had het zelf als ik het idee had, het op gewoon schriftpapier gemaakt en dan ingescanned, of er een foto met enig perspectief van gemaakt. het is nu puur alleen het idee, echt een lust voor het oog is het verder niet.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 20:19 ]
Zomergevoel? Gebruik warme kleuren ipv. koudeVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 20:17:
[afbeelding]
Flyer voor een huisfeest wat ik binnenkort met mn huisgenoten ga geven. Het idee was om 't zomergevoel (wat dat ook mag zijn) op te roepen. Tips e.d. zijn nog welkom, dit is nog maar een opzet, al ben ik wel tevreden.
Bij deze is trouwens iedereen hier ook uitgenodigd om een flinke pot te zuipen feesten in Grunn
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 21:31 ]
Verwijderd
Niet eens zo gek. Heb je het in meerdere layers staan? Probeer dan eens met de kleuren van de vlammen te gaan spelen, maak ze eens knaloranje (met eenVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 21:01:
Ik ben een beetje aant rondneuzen in dit topic.
Toen ben ik zelf es wat gaan proberen (in Corel Photopaint 9)
Dit is m'n eerste probeersel (heb nog nooit eerder iets op dit gebied gemaakt)
[afbeelding]
Alle tips welkom!
edit: Doet het al!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Netjes, misschien kan je de hoeken van de foto de zelfde grootte maken als van het info kadertje, ze verschilllen een beetje..Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 20:17:
[afbeelding]
Flyer voor een huisfeest wat ik binnenkort met mn huisgenoten ga geven. Het idee was om 't zomergevoel (wat dat ook mag zijn) op te roepen. Tips e.d. zijn nog welkom, dit is nog maar een opzet, al ben ik wel tevreden.
Bij deze is trouwens iedereen hier ook uitgenodigd om een flinke pot te zuipen feesten in Grunn
Erg fris, lekker. Alleen is de tekst rechts niet goed lees baar dat 'saynotodrugs' kan ik nog wel lezen mar 'variousdj's...' niet echt meer, misschien iets sterker kleurtjeVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 20:17:
[afbeelding]
Verwijderd
beetje off topic, maar welk lettertype heb je gebruikt? Voor de rest ist lang nie slecht voor een eerste probeerseltjeVerwijderd schreef op 12 april 2003 @ 21:01:
Ik ben een beetje aant rondneuzen in dit topic.
Toen ben ik zelf es wat gaan proberen (in Corel Photopaint 9)
Dit is m'n eerste probeersel (heb nog nooit eerder iets op dit gebied gemaakt)
[afbeelding]
Alle tips welkom!
edit: Doet het al!
euhm...heel apart
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 11:01 ]
Verwijderd
Hm, heb het helaas niet in meerdere layers staan. Geloof trouwens dat Photopaint met maskers werkt, maar goed...Dark Blue schreef op 13 April 2003 @ 09:57:
[...]
Niet eens zo gek. Heb je het in meerdere layers staan? Probeer dan eens met de kleuren van de vlammen te gaan spelen, maak ze eens knaloranje (met eennaar Type) of een ander leuk kleurtje, probeer 2 beelden in elkaar over te laten lopen, of er een andere foto in te verwerken.
En btw, hotter 'then' moet zijn hotter 'than' flames...
Eh, ik heb meteen ff wat lettertypes gedownload.Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 11:00:
[...]
beetje off topic, maar welk lettertype heb je gebruikt? Voor de rest ist lang nie slecht voor een eerste probeerseltje
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 11:13 ]
photopaint werkt met voorwerpen (~layers)Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 11:11:
[...]
Hm, heb het helaas niet in meerdere layers staan. Geloof trouwens dat Photopaint met maskers werkt, maar goed...
[ Voor 6% gewijzigd door Punksmurf op 13-04-2003 17:03 ]
met een hamer past alles
Verwijderd
ECHT !?
Het id is leuk, maar pak dan iets wat eruit ziet als een droom (klinkt raar) maar waar mensen zich eerder mee kunnen identificeren als een wazige texture waar ze niks in zien. Maak een Fantasy scene ofzo.. sterren.. dingen die uit proporties zijn.. ik noem maar wat, en doe daarna dan die blur eroverheen maar maakt het dan ook goed af.. misschien iets van lichtflitsen tussen die blur ofzo maar niet zo dat je gewoon duidelijk ziet dat dat het enigste verschil is tussen je droom en het ontwaken daaruit.Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 19:14:
[...]
ECHT !?
Wow jij heb echt heel zlim![]()
Mijn idee was om "een droom" te laten zien
En de andere pic is het moment dat je wakker word en uit je droom word getrokken.
[ Voor 12% gewijzigd door Karp op 13-04-2003 22:23 ]
Je zou Final Destination 2 eens moeten kijken, daarin hebben ze visioenen die dat 'droom' gevoel heel goed uitbeelden, naar mijn smaak.tec schreef op 13 April 2003 @ 19:42:
[...]
Het id is leuk, maar pak dan iets wat eruit ziet als een droom (klinkt raar) maar waar mensen zich eerder mee kunnen identificeren als een wazige texture waar ze niks in zien. Maak een Fantasy scene ofzo.. sterren.. dingen die uit proporties zijn.. ik noem maar wat, en doe daarna dan die blur eroverheen maar maakt het dan ook goed af.. misschien iets van lichtflitsen tussen die blur ofzo maar niet zo dat je gewoon duidelijk ziet dat dat het enigste verschil is tussen je droom en het ontwaken daaruit.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderd
http://www.vype.nl/rickw/s42/nieuwStuk5.gifTangLeFuzZ schreef op 14 April 2003 @ 15:25:
Wat nieuw werk van me van afgelopen week, combinatie van PS met Max:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Klopt, is inderdaad daardoor geinspireerd.Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 17:01:
[...]
http://www.vype.nl/rickw/s42/nieuwStuk5.gif
http://www.cubadust.com/qba/exper/img17.jpg
mja, tja, misschien iets Te letterlijk overgenomen
disclaimer: bovengenoemde is imho en nofi etc.
[ Voor 10% gewijzigd door TangLeFuzZ op 14-04-2003 21:19 ]
Nice, erg nice
Verwijderd
Strike in plaats van Stike? Verder : compositie is okee, je had zelfs nog niet eens de mosaic filter er op los hoeven te laten, maar het ziet er in ieder geval behoorlijk trancig uitVerwijderd schreef op 15 april 2003 @ 16:34:
ok dit is de eerste keer met photoshop, ben niet zo heel goed
[afbeelding]
kep t plaatje geblurred en er toen een mozaik filter overheen gegooid
tis voor een cover van een coverpunk bandje ( t lijkt meer op een trancealbum cover maargoed)
any comment is welcome en heeft iemand nog tips voor eventuele aanpassingen want nu issie een beetje kaal.
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
[hoofdtegenmuurbeukmode]tec schreef op 15 April 2003 @ 16:36:
moet STIKE niet STRIKE zijn? misschien zou je in het wit het zelfde plaatje (het deel dat je eraf geknipt hebt kunnen doen alleen dan zwart wit en hee licht.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 17:21 ]
[ Voor 7% gewijzigd door tec op 15-04-2003 16:52 ]
Daar zou je dus ook hetzelfde zwart/wit truukje mee uit kunnen halen..Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:51:
[...]
heb nu wel zoiets van, dr moet aan de boven en onderkant ( waar t wit is ) nog iets...
[afbeelding]
Verwijderd
zo groot is dat plaatje niettec schreef op 15 April 2003 @ 17:20:
[...]
Daar zou je dus ook hetzelfde zwart/wit truukje mee uit kunnen halen..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 19:10 ]
Jamaar het was toch een punkcoverband, en juist geen trance?tec schreef op 15 april 2003 @ 17:22:
ahamisschien een plaatje gebruiken van zo'n hoop mensen tijdens zo'n trance feest ?
Verwijderd
sarcasmDark Blue schreef op 15 April 2003 @ 20:10:
[...]
Jamaar het was toch een punkcoverband, en juist geen trance?
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 20:38 ]
ik noem het simpel gebruik van filters, maar je hebt er vast veel lol aan beleefdVerwijderd schreef op 16 april 2003 @ 20:36:
dit is mijn eerste wallpaper die ik heb gemaakt voor NicBoys:
http://www.nicolaasboys.nl/downloads/wall1.gif
(Hij is wat groot, dus daarom een url)
Graag wat commentaar
hij is trouwens gemaakt met fotoshop en ik noem em:
Een mooi abstracte foto gallerij
Laat de foto's eens mooi in elkaar doorlopen. Gebruik bij voorkeur masks. Ook de tekst is niet zo elegant. Probeer niet zomaar wat filters op een plaat los te laten, maar probeer doelgericht iets te maken, maakt niet uit of het simpel is of niet.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 20:36:
dit is mijn eerste wallpaper die ik heb gemaakt voor NicBoys:
http://www.nicolaasboys.nl/downloads/wall1.gif
(Hij is wat groot, dus daarom een url)
Graag wat commentaar
hij is trouwens gemaakt met fotoshop en ik noem em:
Een mooi abstracte foto gallerij
Verwijderd
Verwijderd
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Hehe, inderdaat jaVerwijderd schreef op 16 April 2003 @ 22:36:
Waarom gaat ie met lichtje aan langer mee dan zonder lichtje aan?![]()
Verwijderd
sorryPelle schreef op 16 April 2003 @ 22:18:
SuperFruitig > leuk en aardig wat je produceert, maar ga niet voor elke miereneukerige wijziging een update plaatsen.
Het liefste zien we hier gewoon definitief werk, of updates die veel punten verschillen van de vorgaande versie.
00psDark Blue schreef op 15 April 2003 @ 20:10:
[...]
Jamaar het was toch een punkcoverband, en juist geen trance?
Toen ik aan het typen was stond 'ie van jou er nog niet, en alleen wijzen op de spelfout vond ik iets te mager, daarom nam ik even een paar minuutjes extra om er nog wat bij te verzinnen. In de tussentijd had jij al op "verstuur bericht" gedrukt. Geloof me, ik lees andermans replies echt wel, maar als ze er nog niet staan als ik iets post kan ik er ook niks aan doen.. (of t.net moet een mutex gaan makentec schreef op 15 April 2003 @ 16:52:
Wat is dat hier met mensen die dingen herhalen die al gezegd zijn..(Yoozer)
[ Voor 10% gewijzigd door Yoozer op 17-04-2003 12:23 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
Ziet er goed uitNozzman schreef op 14 april 2003 @ 16:56:
[afbeelding]
Fragment van een festival-site-ontwerp. Was weer eens iets heel anders om te doen
Verwijderd
Verwijderd
OMG, je hebt de onvolkomenheden in zijn creategoodlookingcreativeartbasedonasingletemplateincludingadudewithsunglassesbot gevondenDark Blue schreef op 19 april 2003 @ 23:27:
Hey, dat menneke zie ik nou al in beide platen terug
En ook in beide staat 'MELEVE' ofzo. Bijna op dezelfde plek. Heb je de file gewoon opnieuw geopend en bent verder gegaan met iets anders?
Bij die laatste... wat heeft dat Unloading digital file eigenlijk te maken met dat kompas, en dat mannetje wat er staat... wat is je gedachte achter die plaat, of wilde je gewoon wat neerjotten?
Met de polygon of lasso selection tool en de paintbucket (of ALT+backspace/CTRL+backspace) kom je een heel eind. Wil je de randjes nog 'vies' maken, dan kun je blendmode 'dissolve' gebruiken, of voor een nog mooier effect een stel brushes (zie nocturna.net).Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 11:22:
[...]
ziet leuk uit
hoe doe je dat randje om je plaat heen ? dus dat zwarte ?
ben beetje noeb
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 14:32 ]
Verwijderd
Mooi kerel, jammer dat je 't niet afmaaktVerwijderd schreef op 27 april 2003 @ 19:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
ehh..van 't weekend gemaakt.wilde eigenlijk een complete totempaal met allemaal hoofden maken, maar meneertje is te lui om te poepen dus heb ik 't hier maar bij gelaten.
Verwijderd
ik heb de kleuren gebruikt die de seizoenen bij mij opriepenVerwijderd schreef op 28 April 2003 @ 10:33:
Ik vind het hele mooie platen, denk alleen dat je misschien meer rekening had moeten houden met de kleuren en seizoenen.. but just details.
Verder vind ik het persoonlijk te druk als kalender, maar smaken verschillen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 48% gewijzigd door Punksmurf op 28-04-2003 10:41 ]
met een hamer past alles
da's alleen voor op internet hoorPunksmurf schreef op 28 april 2003 @ 10:40:
phusebox
ik vind de kleuren wel mooi erbij passen trws... kan beter mss maar goed genoeg
edit: k vin alleen die copyright te duidelijk aanwezig... of is dat alleen bij deze webshowversie (hoop ik toch... op je kalender volsta je wel met iets kleins in de hoek, toch?)
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 28-04-2003 10:45 ]
Verwijderd
huh? was dat een afstudeer opdracht? welke opleiding doe (deed) je dan? en wat hield die opdracht in? je bent toch niet een jaar bezig geweest met het maken van een kalender?Phusebox schreef op 28 april 2003 @ 10:39:
[...] afstudeeropdracht
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 18:54 ]
damn, vet mooi gemaakt, heb je ze toevallig nog in A4 formaat (mn muur is nogwat leegjes..)Phusebox schreef op 28 april 2003 @ 10:30:
hmm hier ook maar eens wat posten....
kalender die hier bij mij thuis in A2 formaat aan de muur hangt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ps. teksten zijn ook copyright by me
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 21% gewijzigd door NitroX infinity op 28-04-2003 22:22 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
kunstacademie: grafische vormgevingVerwijderd schreef op 28 april 2003 @ 18:54:
[...]
huh? was dat een afstudeer opdracht? welke opleiding doe (deed) je dan? en wat hield die opdracht in? je bent toch niet een jaar bezig geweest met het maken van een kalender?
1
| [url=http://url.naar.plaatje][img=breedte,hoogte]url naar plaatje[/img][/url] |
Verwijderd
Ik vind hem maar plat aan doen.Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 21:16:
nou .. hijs afalleen heeft ie geen voeten.. hijs wel leuk maar het plaatje klopt niet helemaal dus besloot ik er niet al te veel tijd meer aan te spenderen en er een eind aan te brouwen.
de volgende keer zal ik de tekening zelf ook wat meer kloppend maken
iig, vind ik hem toch leuk geworden !
dit is hem dan
[afbeelding]
wel erg saai voor een 2d topic inderdaadtec schreef op 02 mei 2003 @ 08:54:
Ik vind hem maar plat aan doen.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Idd dit hoort zo. Ik snap eigenlijjk niet dat je er niets inziet. Of bedoel je dat je het niet mooi oid vindt?DarkX schreef op 04 mei 2003 @ 00:00:
Ehm. Ik zie niet helemaal wat ik moet zien in die trace. Gezicht, haar en ledematen, maar het doet nogal misvormd aan? Of hoort dit?
Verwijderd
dat zeggen wel meer mensen .. maar het is ook nooit m,n bedoeling geweest om hem 3dachtig te laten lijken
de benen zijn in verhouding met de romp nogal kort. verder wel gaaf en weird, vooral die armen!Tim Schuhmacher schreef op 03 mei 2003 @ 23:58:
Trace in illustrator
[afbeelding]
Ik ben zelf eigenlijk niet heel tevreden erover, maar ik weet eigenlijk niet goed wat er nog aan mist.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Ik bedoel dat ik dat gezicht nog wel zie, maar dat onderste zie ik vooral vlekken in. An sich het gehele beeld qua kleurgebruik e.d. vind ik wel vet, maar ik denk dat het iets te abstract is voor mij ofzo, ik krijg er moeilijk een beeld van.Tim Schuhmacher schreef op 04 May 2003 @ 23:11:
[...]
Idd dit hoort zo. Ik snap eigenlijjk niet dat je er niets inziet. Of bedoel je dat je het niet mooi oid vindt?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Verwijderd
Zelf gemaakt?flashin schreef op 06 mei 2003 @ 13:56:
de waterval enz. ziet er niet echt uit, was voor een contest @web-con.
[afbeelding]
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
photomanipulatie waarschijnlijk met photoshopHawVer schreef op 06 mei 2003 @ 14:08:
[...]
Zelf gemaakt?Of is dit een foto? Waarmee heb je dit gemaakt?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 15:18 . Reden: oeps antwoord was al gegeven en kan post niet verwijderen :) ]
De boel is een beetje blurry. Ook vind ik je lettertypekeuze wat minder elegant. Verder is het een leuke plaat, en Muhammad Said Al-Sahaf blijft een relaxte gozercraze_ schreef op 06 May 2003 @ 23:43:
[afbeelding]
niet echt een hoogstaand grafisch werk, ik vond het wel leuk om te doen
(hij is klikbaar en dan krijg je een 1024x768 versie maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets als achtergrond wil (fel rood))
de info ministers is van een plaatje over getrokken die opzich al zwart wit was
[ Voor 4% gewijzigd door David op 07-05-2003 08:51 . Reden: anti-layoutverneuk ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq