[2d] post je 2d stuff maar weer - part 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:41
Er bestaat een zgn. "Edit" knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08

Skef

Ik scheer.me

Mijn laatste werkje, een logo voor TwistIT:

Afbeeldingslocatie: http://www.twistit.nl/logo.gif
Klik voor full-size...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

offtopic:
Ik word gek...

[ Voor 77% gewijzigd door Skef op 03-04-2003 11:21 . Reden: dubbel? ]

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Schaam je, het logo van Mackie snaaien! :(.

http://www.mackie.com/products/

Meer 2d-stuff - fontje waar ik denk ik nog heel veel aan moet doen :

Afbeeldingslocatie: http://synerjee.shodown.net/crap/gan.gif

SY Ganymede.

Dit was een gifje dat ik zo even online had staan. Work in progress, de rest van de karakterset moet er nog bij (ik verheug me al op de 'a' ;) ), en de gaatjes uit de ronde vormen gaan er uit (die in de rechte blijven).

[ Voor 34% gewijzigd door Yoozer op 03-04-2003 11:36 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Heeeeeej.... Maar die van Mackie had ik nog nie gezien...... Hmmm... beetje jammer zo...

Het is iig een plaatje wat je zo uit een font kan halen...

Hè, hier baal ik nou weer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Ja, ik neem niet aan dat je 't echt bewust hebt gedaan, maar dat wordt weer terug naar de tekentafel... http://www.mackie.com/products/home/legal.html >
The following are some of the registered trademarks or tradenames of Mackie Designs Inc.: the "MACKIE." logo, the "Running Man" figure, UltraMix, Ultra-34, VLZ, VLZ Pro, HUI, the "d8b" logo, V-Pot,
Zou niet leuk zijn als je daardoor een rechtszaak aan je broek kreeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
Ik heb iets gemaakt in Adobe Illustrator, hoe kan ik het zo exporteren naar flash dat ik er een button/animattie o.i.d van kan maken. ik heb al heelveel gezoch maar kan het echt niet vinden. Ik zie dat agentorangina en vele andere dit ook doen, Of maakt iedereen de illustraties met flash?

bij voorbaat dank :)

.. als ik met illustrator knip en plak naar flash dan krijg ik niet de instellingen die ik had in illustrator.

[ Voor 17% gewijzigd door El_Hefe op 03-04-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Post eerst eens een plaatje van jezelf om te laten zien wat je bedoelt. Flash kan .EPS importeren en .AI. Wat wil je er aan animeren? Gewoon copy in Illustrator en dan paste in Flash werkt niet altijd...heb je gewoon opslaan in Illustrator en dan importeren in Flash al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Yoozer schreef op 03 April 2003 @ 11:46:
Ja, ik neem niet aan dat je 't echt bewust hebt gedaan, maar dat wordt weer terug naar de tekentafel... http://www.mackie.com/products/home/legal.html >

[...]

Zou niet leuk zijn als je daardoor een rechtszaak aan je broek kreeg :|
Gelukkig zitten er in dat font nog 60 andere poppetjes... Waarom moest ik nou ook weer uitgerekend die kiezen... Hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:25
Probeer anders eens iets zelf te maken, dan weet je (bijna) zeker dat niemand anders het gebruikt. (En waarom komt er niks van "twist" in terug. Ik zou voor een logo met daarin iets van de naam verwerkt kiezen. Een "twistend' poppetje dus :) )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:36

msentinelb

Arghhhhh!

Punksmurf schreef op 02 April 2003 @ 18:53:
msentinelb..dat ziet er mooi uit!

ik weet niet of jij ook nog wat 1337 3d skillz hebt? dan zou je het misschien leuk vinden om mee te werken aan het alternova project, dat wordt een freeware FPS, t is een project van een vriend van me. Het devteam bestaat momenteel uit 9 man geloof ik.

zie het 3e linkje in mijn sig.

(sorry als dit wordt gezien als spam, als dit niet ok is haal ik de post wel leeg)
Ik heb erg weinig 3d skills beetje milkshape en ben net begonnen aan 3d max :).
Heb site gechecked wel cool project alleen ik denk niet dat ik zo veel bij kan dragen. heb alleen beetje ervaring in 2d wapens maken.

Specs van mijn bak Hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
Yoozer schreef op 03 April 2003 @ 13:42:
Post eerst eens een plaatje van jezelf om te laten zien wat je bedoelt. Flash kan .EPS importeren en .AI. Wat wil je er aan animeren? Gewoon copy in Illustrator en dan paste in Flash werkt niet altijd...heb je gewoon opslaan in Illustrator en dan importeren in Flash al geprobeerd?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bluntpage/blaat/Blunt-logo4.gif

als ik hier een button van wil maken in flash wat moet ik dan doen.
Ik heb al gebrobeert te exporten en importen met verschillende formaten, maar elke keer veranderen de waarden van "blunt" en de hoeken worden bol. knippen en plakken werkt ook niet want dan zie ik alleen de vector lijnen...
ik gebruik: Illustrator 10, flash mx trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar van mij werkjes.
So what ya think. Kritiek is altijd welkom :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edepi/cool/small_liquid.jpg

Voor groter image clickage

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edepi/cool/small_locust.jpg

Voor groter image clickage

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op 03 April 2003 @ 08:22:
Er bestaat een zgn. "Edit" knop: [afbeelding] ;)
Hij zei toch "ik zie mn vorige post niet"? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
msentinelb schreef op 03 April 2003 @ 16:41:
[...]

Ik heb erg weinig 3d skills beetje milkshape en ben net begonnen aan 3d max :).
Heb site gechecked wel cool project alleen ik denk niet dat ik zo veel bij kan dragen. heb alleen beetje ervaring in 2d wapens maken.
jammer.. wel cool dat je ff gecheckt hebt :)
in 2d vind ik het er goed uitzien :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Wat het niet zien van posts betreft - klik niet op "last" maar op 't getal ervoor, dan krijg je 'm wel te zien.
El_Hefe schreef op 03 April 2003 @ 18:14:
[...]

[afbeelding]

als ik hier een button van wil maken in flash wat moet ik dan doen.
Ik heb al gebrobeert te exporten en importen met verschillende formaten, maar elke keer veranderen de waarden van "blunt" en de hoeken worden bol. knippen en plakken werkt ook niet want dan zie ik alleen de vector lijnen...
ik gebruik: Illustrator 10, flash mx trial.
Probeer eens "Convert to outlines" als die rode vorm een enkele 'stroke' lijn is. Als je er echt niet uitkomt - save as Ilustrator 9 formaat en mail maar naar me toe, ga ik eens kijken of ik 'm in Flash 5 kan zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Yoozer op 03-04-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

http://huonline.dnsalias.net/meuk/liefdeis.gif

Een A4 formaat opzet gemaakt met als thema 'liefde is' ... zoals ik het nú ervaar. Dit is dus duidelijk niet zoals het voor iedereen hoeft te vergaan hoor :P er is nog hoop voor jullie :)
Ik zet hem even hier niet in, hij is 600x840 ofzo, maar het wordt zo'n lap.

Ohja, het gedicht is getiteld 'as' dus dat staat er niet voor niks boven

[ Voor 14% gewijzigd door Dark Blue op 03-04-2003 23:57 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 21:02:
Een paar van mij werkjes.
So what ya think. Kritiek is altijd welkom :)

Setambre,

die bovenste vind ik wel mooi, leuke kleuren.

die onderste is een tutorial uit de computerarts... had je wel iets meer eigen input aan kunnen geven denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

RSP

je DB logo rechtsonderin vind ik wél tof :D ik had ook al 't een en ander gehoord over 't einde van 'n relatie waar dit ongetwijfeld mee te maken heeft maar om eerlijk te zijn had ik wel iets anders verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gemaakt tijdens het luisteren van een aantal liedjes van de doors

hoop dat je hem leuk vind

Afbeeldingslocatie: http://www.p-roach.nl/dapoporto/doors.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Laatst online: 14-09 20:01
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 16:48:
gemaakt tijdens het luisteren van een aantal liedjes van de doors

hoop dat je hem leuk vind

[afbeelding]
Mooi gedaan. Alleen jammer van de (Nocturna?) brushes met handgeschreven tekst. De plaatsing daarvan rechtsonder de foto brengt de boel een beetje uit balans. Ook zou ik die pseudo-handgeschreven tekst 'This is...the end' wat organischer proberen te maken. Je kunt nu nog zien dat het gewoon op de comp getypt is met een sierlijk lettertype.

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:28

Draven

It wasn't me

Voor het eerst een foto proberen te bewerken. Dit is eruit gekomen:
Klik hier.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
postertje gebouwd voor band (clickable):

[url=]Afbeeldingslocatie: http://tobias.dezeserver.nl/forum/unsettle_poster1_small.jpg[/url]

graag comments, ondanks dat ie al gedrukt is en op diverse locaties hangt :P

edit:
en werkend :)

[ Voor 37% gewijzigd door HunterPro op 04-04-2003 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draven schreef op 04 April 2003 @ 19:54:
Voor het eerst een foto proberen te bewerken. Dit is eruit gekomen:
Klik hier.
Sommige plekken zijn een beetje té vaag... en de mond is niet goed weggewerkt (de makers van the Matrix deden 't beter :X ) ;)
Hij's nog nie clickable :X

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
er staat niet bij waar het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

HunterPro schreef op 04 April 2003 @ 20:53:

[url=][afbeelding][/url]

Gedrukt...gedrukt... :X gePRINT... (wanneer een docucolor gaat drukken is het tijd om Ozboz weer bij kennis te krijgen >:) ) en gesneden met medewerking van uw lieftallige Dark Blue :P

Ik vind hem mooi hoor! Ik vraag me nu dus alleen af wat die band voor muziek speelt... :) zal wel redelijk ruig zijn, ivm 'unsettle' he.
RSP schreef op 04 April 2003 @ 16:06:
je DB logo rechtsonderin vind ik wél tof :D ik had ook al 't een en ander gehoord over 't einde van 'n relatie waar dit ongetwijfeld mee te maken heeft maar om eerlijk te zijn had ik wel iets anders verwacht :)
Dat DB is een font... maar het staat wel mooi tegen elkaar aan... dat ik het denk ik maar hou. Ik wilde eerst met het font Aachen de letters [DB] zo maken als krabbel onder mn werk, maar dat lijkt té veel op het DB van Deutsche Bahn :P

En ja, dat was in eerste instantie ook anders, ook dáár is iets over gephotoshopped, maar ik vind dat je niet al je gevoelens hier neer hoeft te zetten, dus ik heb gewacht tot ik weer wat 'algemeners' kon maken. En dus, dit. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HunterPro schreef op 04 April 2003 @ 20:53:

[url=][afbeelding][/url]

edit:
en werkend :)
erg leuk concept...
paar kleine schoonheidstipjes...

-het logo is leuk grungy gemaakt, maar het past op de 1 of andere manier niet echt bij de achtergrond... je hebt het nu zo gemaakt dat het op een betonnen muur gespoten is oid. het lijkt iig niet helemaal echt
-verder had je de datum ook dit effect mee moeten geven het staat er nu een beetje losjes bij...
-en ik ben helemaal niet kapot van de streepjescode, hij heeft er niets mee te maken, naar mijn mening was het mooier geweest as die er niet was.
Een goed ontwerp heeft ook te maken met de kunst van het weglaten, niet te veel rommel op je poster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
ook ff wat in elkaar gezet. Puur om het fireworks elastiekje wat aan te trekken.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adslfan/tease.jpg
(click)

hoop dat jullie het wat vinden. ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
@ Tampie
Ik vindt het een leuk plaatje, erg mooi :). Het enige dat me een beetje stoort is dta je een speciaal lettertype font heb gebruikt, dat ziet er nogal plat uit (dus niet alsof het met de hand is geschreven, zoals de bedoeling is/was).

@ HunterPro
Deze vindt ik ook weer erg mooi, vooral het rare konijn is leuk getekend, en ook lekker ruig/grungie. Die streepjescode hoort er niet echt bij maar is ook neit echt fout, de post spreekt me wel aan. En dat is nou juist de bedoeling :).

[ Voor 36% gewijzigd door Switch op 05-04-2003 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Switch schreef op 05 april 2003 @ 01:33:
@ Tampie

Ik vindt het een leuk plaatje, erg mooi :). Het enige dat me een beetje stoort is dta je een speciaal lettertype font heb gebruikt, dat ziet er nogal plat uit (dus niet alsof het met de hand is geschreven, zoals de bedoeling is/was).
Shmuck!

Ontopic: lang niet gek :P maar wel een beetje simpel he? :+

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Wat gebruiken jullie nu precies?
Ik ben nu al Photoshop en Illustrator tegengekomen, maar welke programma's zijn er nog meer die ik niet ken, waar je leuke 2D mee kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:15
Paintshop pro :D

voor tekenwerk is er nog Painter
en veel mensen maken eerst iets in een 3d programma (3dsmax/maya/bryce/etc) en bewerken dat in een programma als photoshop
maar daar blijft het eigenlijk wel
Photoshop/Illustrator/Painter/3dmax - Eigenlijk de grote 4 in de grafische wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painter is een absolute must voor het betere 2d werk.
Wat painter zo goed maakt is de enorme hoeveelheid mogelijkheden op het gebied van materialen (markers tot pastel) en materialen (hout tot linnen). Het programma werkt heel natuurlijk en is bootst deze verschillen goed na.
Photoshop is goed om een mooie render van je plaat te maken.

*natuurlijk heeft een ieder zn eigen voorkeur*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

eX0duS schreef op 05 April 2003 @ 18:41:
Ik ben nu al Photoshop en Illustrator tegengekomen, maar welke programma's zijn er nog meer die ik niet ken, waar je leuke 2D mee kunt maken?
AutoCAD. Rhinoceros. En waarom zou je jezelf limiteren tot 2D? 3D in je werk verwerken en mixen zodat je geheel nieuw spul krijgt is gaaf :). Vergeet ook niet dat je niet alles met PS moet doen - filters e.d. zijn niet alles in de wereld, een scanner of digitale camera kan je op weg helpen met een hoop spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 00:58:
[...]

erg leuk concept...
paar kleine schoonheidstipjes...

-het logo is leuk grungy gemaakt, maar het past op de 1 of andere manier niet echt bij de achtergrond... je hebt het nu zo gemaakt dat het op een betonnen muur gespoten is oid. het lijkt iig niet helemaal echt
klopt, ik heb de muur gemaakt, daar een brush overheen, en vervolgens daar het logo op. Dit omdat het logo anders té veel wegviel (de brush is nogal uitvergroot waardoor er flink grote, donkere vlekken op het logo vielen). Om toch dat 'un' een beetje tegenover het 'settle' (tegenstelling) op te zetten heb ik dus 'un' een grunge gegeven, en settle niet.
-verder had je de datum ook dit effect mee moeten geven het staat er nu een beetje losjes bij...
Zelfde verhaal als hierboven; tis een poster die op scholen komt te hangen hangt, en daardoor moet ie gewoon in een flits goed leesbaar zijn. Als je alles gaat ver-grungen is't effect wel mooi, maar dan is ie niet meer zo leesbaar.
-en ik ben helemaal niet kapot van de streepjescode, hij heeft er niets mee te maken, naar mijn mening was het mooier geweest as die er niet was.
Een goed ontwerp heeft ook te maken met de kunst van het weglaten, niet te veel rommel op je poster!
geheel mee eens, ik had daarboven eerst nog een tekst staan die nergens op sloeg, kweet eigenlijk niet waarom ik die streepjescode heb laten staan :o
Overigens, klein detail, kijk eens helemaal links bovenaan: ook een grunge-brush-je :P (somehow mis je 't als ik die weghaal, odd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
eX0duS schreef op 05 april 2003 @ 18:41:
Uitsluitend Illustrator en Photoshop.

De achtergrond van de poster is een render -> clouds, daarvan is't contrast dik omhoog gegooid zodat je strakke randen hebt. Vervolgens de brush 'heavy_scratches' van Nocturna gepakt, die was niet groot genoeg, maar hey, tis toch maar een poster, dus er overheen geflikkerd, en rescaled zodat ie over de hele achtergrond viel. Vervolgens deze geknipt, en als masker van die achtergrond ingesteld. Zwarte layer er achter, en hey, mijn groen-met-rode-plekjes-muur was opeens een betonnen-muur-waar-de-groene-stukjes-vanaf-bladderen geworden!
Vervolgens het logo in Illustrator (waar 't in is gemaakt, geheel (font heet overigens Haettenschweller oid, behalve de U, die is volledig custom-made)) eerst ff goed diepgeel gemaakt, copy/paste naar Photoshop, masken met een grunge brush er in (zelfde dus als background, maar dan 180 graden gerotate), en vooral dat settle weglaten in de mask (wit laten in de mask dus). Want je wilt een tegenstelling tussen 'un' en 'settle' creeeren (voor de mensen die 't niet snappen; 'to unsettle' is iemand een beetje niet zo op z'n gemak stellen, dat konijn is dus definitief 'unsettled' ;)).
Dan creatief een barcode neerflikkeren (O-) :P), een warning-symbol uit een fontje sleuren en lekker rooiig kleuren, ook weer grunge masken, overal wat tekst toevoegen met of zonder grunge-mask, en vervolgens direct, zonder na te denken over optimalisaties (hey, die apple bij de printshop moet toch wel wát kunnen? :+ O-)) gewoon direct exporteren naar PDF (dan heb je dus al een A3 @ 300 dpi background daar in zitten O-) :P) en deze 78-mb-file naar CD branden en vervolgens om kwart over acht bij de printshop inleveren, waar, door de brakheid, de een 4 uur afhalen heeft gehoord, de ander 3 uur, en ik toch echt 2 uur had gezegd 8)7 :P
Maar goed, dan huppelt er iemand rond die bijna de mac laat verslikken op mijn file, en vervolgens maar via een PC die file naar de DocuColor stuurt, en dan heb je voor je 't weet 11 postertjes voor de prijs van 10 14 (:() :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok, gisteravondnacht dit gemaakt:

[url=http] Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/coffee%20copy.jpg [/url]

Ik ben nog niet helemaal te vreden over de font van het 'verhaaltje' en ook niet over de 'Here, have some coffee'-tekst. Daar verzin ik nog wel wat op.

Dit is in iedergeval een WIP'je, wel een erg laat WIP'je ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
aaah hijs wel mooi :D alleen dat verhaatje zouk idd weghalen en die ene zin in t oranje is cool, behalve de tekst idd

en de 'g' van Morning valt een beetje weg, dat vind ik jammer. die comma ook weglaten, evenals die punt. verder 'Morning coffee' in dezelfde kleur bruin als de koffie (of mss iets lichter, omdat het het in de tekst natuurlijk sterker contrasteerd met de witte achtergrond lijkt het donkerder). eventueel 'coffee' ook met een hoofdletter zetten?

verder lekker clean, mooi contrast. good work!

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Bedankt voor je commentaar, het is heel bruikbaar.

Het verhaaltje wil ik laten, maar de tekst "here, have some coffee" wil ik graag ergens in veranderen. Je tips over morning coffee zijn in ieder geval heel bruikbaar, dank :). Vanmiddag ga ik er wel aan verder :).

omg :D ik zie nu pas de fout 'Here take some ofcoffee' |:( Ook maar weer veranderen dan (Straks :+)

[ Voor 21% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
lol die fout had ik ook ni gezien...

xie niet helemaal t nut van het verhaaltje in je plaatje hoor, maarja, hey, tiz jouw werk, ni t mijne :) en anders hou je weer een leeg vlak over :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 17:02
Dat verhaaltje heeft niet echt wat te maken met het plaatje, dus vandaar dat ie daar niet echt hoort. Een verhaaltje ala 'Coffee is the power for everyday' oid past er dan beter bij :P
En dat oranje onder die 'Here, take some of coffee' vind ik niet zo mooi.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Switch : Ik zou de stroke outline niet op die manier gebruiken. Wat je kan proberen is om elk woord in een aparte tekstlayer te zetten, verschillende opacities te gebruiken (met als hoofdkleur witte tekst of anders iets dat kan contrasteren met de achtergrond) en de woorden verschillende puntgroottes te geven (of anders met Transform > Scale aan de gang te gaan (wel de verhouding hetzelfde houden!). Ik heb hier op werk geen Photoshop anders kon ik je wel even een voorbeeld maken ;).

Ik denk ook dat je - als je Garamond gebruikt of een gerelateerde typeface, beter de Italic daarvan kan toepassen i.p.v. het script-achtige font dat je nu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

HunterPro schreef op 05 April 2003 @ 22:00:
...en vervolgens om kwart over acht bij de printshop inleveren, waar, door de brakheid, de een 4 uur afhalen heeft gehoord, de ander 3 uur, en ik toch echt 2 uur had gezegd 8)7 :P
Maar goed, dan huppelt er iemand rond die bijna de mac laat verslikken op mijn file, en vervolgens maar via een PC die file naar de DocuColor stuurt, en dan heb je voor je 't weet 11 postertjes voor de prijs van 10 14 (:() :)
Dat van die mac is echt vaag ja, hij spoolt er zo'n 5 minuten over, terwijl die pc in hetzelfde netwerk staat en gewoon het in 10 seconden bij de Fiery aflevert.
Mn collega had gezegd 'oh eind van de middag komt ie terug' dus ik had al wel die cd klaargelegd boven, want ik wilde niet weer te laat zijn, maar ik werd verhinderd...
...en over die prijzen: praat me geen schuldgevoel aan, ik probeer je al genoeg te matsen (want voor dit soort printjes is de prijs echt way too high), maar je weet hoe die baas van me erover denkt :( .

Enfin, ik ga eens aan het typograferen 8)
dwz ik ga photoshoppen, en er wat grappigs van maken. Ik ga de zonde 'jaloezie' uitbeelden, en de zonde 'hoogmoed'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik zie dat best veel mensen kritiek hebben op het kleine verhaaltje wat ik erin heb getikt, dit verhaaltje heb ik meer gebruikt als opvulling voor het witte vlak. Ik zal eens kijken, ik heb al een idee hoe ik het anders kan opvullen.

Jullie tips helpen mij in ieder geval heel erg ;). Eigenlijk weet ik ook niet wat ik aan moet met "Here, take some coffee". Als ik de Stroke wit maak is het nogal wit-overkill in het hele plaatje (Wat imho de frisheid die ik wil bereiken wegneemt).

En wat denken jullie over deze tekst: "Coffee is our companion in this days society". Past er meer bij, maar voordat ik al me tijd aan die stomme zin verdoe wil ik weten wat jullie daarvan denken :).

edit!
Ok, ik ben klaar en deels tevreden ermee, laat me please weten wat jullie ervan vinden :>

[url=http://] Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/coffee.jpg [/url]
Coffee, our friend.

edit
Oeps, per ongeluk over het eerdere plaat geupload, dus nu kan je dat niet meer zien. Dat fix ik wel even.fixed ;)

Ben trouwens niet zo tevreden over 'Here, have some coffee'. De font is alles behalve goed, net als de positionering.

Maar zelf vindt ik hem nog vrij goed voor een grote Photoshop n00b zoals mij :*).

[ Voor 84% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Moi, voor een Photoshop n00b heb je iig wel veel inspiratie.
Ik vind die stroke rondom Morning Coffee toch nog net even wat te veel, te dik.
Vervolgens gebruik je in die plaat 3 verschillende fonts in totaal!
En wat je doet: je neemt een 'titel' of 'hoofduitspraak' hoe je het ook maar wilt noemen. En daar zet je niet 1 toelichting bij, maar 2!
Als ze nou nog op elkaar aansloten... maar nee, beide lijken gezegd te worden door iemand. Als je die onderste quote van Coffee is our companion in this days :? society nou eens zonder aanhalingstekens zet, is het meer een stelling. Nu lijkt het meer alsof de een tegen de ander zegt 'hey wil je koffie?' 'ja koffie is onze grootste makker in het dagelijks leven'.
Dat klinkt heel... raar.
De stroke rondom 'here take some coffee' vind ik ook wat te dik...maar als ik een voorzet mag geven (die neem ik gewoon) : als je de stroke nou eens een opacity van 50% geeft lijkt hij al meer bij de kop koffie te horen.
Watn de leesrichting is volgens mij nu dat je eerst 'take some coffee' leest en daarna pas de titel.

Verder vind ik dat er wel weer wat bruin in mag hoor, of rood. Bij koffie asocieer ik bruin of rood. Dus wat accenten... of een roodbruin vlak in color modus eroverheen... geeft het net iets meer vrolijkheid :)

Ok, nu een stukje redelijk offtopic:
Ik heb deze tekst:
Please Miss Fried Dark Blue
He don't mean to be mean
He just needs to leave
He hopes he does not
Cause you inconvenience
Why can't you see?

He said, "please don't be sad for me"

Oh Miss Fried Dark Blue
Please believe you're his queen
He must fight for his dreams
Lovely Miss Fried Dark Blue
He will too miss you
He just needs to be free

He says, "If I should ever cause you to bleed... don't pretend to be naive"
Don't be naive

Don't take him wrong, let him be
Sometimes he feels like he oughta be alone, lone
Don't take him wrong, let him be
Sometimes he feels like he oughta be alone, lone

He says, "Please don't be sad for me,
Please don't be sad for me."
Die ga ik strax nog in een mooie Photoshop plaat verwerken... isse weer eens een lyric van No Doubt, hoe kan het ook anders... :{

Nu zoek ik nog een lyric die goed past bij hoogmoed ...(komt voor de val).
Ik zat al te denken aan dat nummer van 'I'm so excited, and I just can't hide it...' of 'I believe I can fly' maar de plaat die ik erbij maak laat een Super Mario zien die in de plomp springt...dus ik moet wat toepasselijkers hebben :P en ook iets met een beetje ludieke tekst... wie helpt mij? Het hoeft niet zozeer een songtekst te zijn...
heeft Bush bekende uitspraken waarbij hij het Amerikaanse Volk de hemel in prijst?

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 06-04-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wow Dark Blue, die zag ik neit aankomen 8). Op de meeste punten heb je wel gelijk, vooral met de verschillende fonts die er zijn, ook kloppen de meeste zinnen niet.

En bruin? Daar dacht ik eerst ook aan, ik wou misschien het plaatje wat Grayscalen en dan de Color Balance bruinerig maken, maar dat idee heb ik snel weer laten vallen, de tekst "Morning Coffee" kan zeker wel bruin, daar denk ik nog wel aan.

En ik denk dat ik "Here, have some coffee" gewoon weghaal. Het idee was namelijk dat die zin bij het verhaaltje hoorde (Wat ik dus heb weggehaald).
"Why is the world so beautifull?" she asked the Detective. "I don't know, miss Hoover" the Detective answered, "Here, have some coffee(, miss Hoover)" .
Maar anagezien ik het verhaaltje heb weggehaald omdat bijna niemand de achterliggende gedachte ervan zag klopt die zin ook niet meer echt (Hoewel het wel een mooie zin was). Ik ga weer verder prutsen O+.

edit
Tsjah, nu zit ik met een resized plaatje, met een bruine tekst "Morning Coffee" en een wit vlak. Dat noem ik niet echt mooi ;). De inspiratie hier raakt een beetje op ;(.

Dit dus:
[url=http://] Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/coffee2.jpg [/url]

'why don't you take some coffee.' toegevoegd. Mjah, ik kan het nu niet echt speciaal noemen oid :{.

[ Voor 31% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minos111
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-03-2012
Met een rood kader zou de afbeelding beter tot zijn recht komen. Let bovendien op je font-gebruik: 3 verschillende fonts in 1 plaatje staat vrij slordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.larkie.nl/temp/larkie_behindthesmile.jpg
'Behind the smile'

Over maskers...

Afbeeldingslocatie: http://www.larkie.nl/temp/larkie_reach-ode.jpg
Ode aan Tim Burton, een van mijn grootste inspiratie bronnen...
let niet op de irritante jpg lijnen

Beide experimenten, de eerste: snel/illustratief werken... de tweede cross-media.

Ik moet toch wat meer gaan maken, gelukkig beviel het experiment met het wat sneller werken me wel en ga ik dat in de toekomst meer doen... en (voor Type) binnenkort ook maar weer eens wat horror... ik mis het! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
hoi switch,

ik blijf zeiken hoor, vergeef me.. ik vin je plaat goed maar hij kan gewoon beter. ok, ok, ik zal straks wat neerzetten zodat jullie mij af kunnen zeiken (of overladen met comlimentjes :> ), want op mijn vorige plaat had niemand wat aan te merken geloof ik.. (was die nou zo goed of zo slecht dat er niks gezegd werd?)

ik vond dat oranje echt SUPER in je eerste plaat, jammer dat je dat nu weg hebt gehaald. Rood lijkt me iets te fel (sorry Dark Blue..) ik vind je laatste plaat niet zo, die daarvoor vind ik mooier met die tekst over de koffie heen. Alleen moet je die weer met dat oranje doen, en mss ook nog ergens anders een accetje met dat oranje doen. ik zou ook ook nog steeds 'Morning Coffee' dat bruin mee geven, en.... ik vind het toch mooier met die half afgekapte 'g' (hoe bedoel je, ik weet niet wat ik wil :P) dan staat de tekst niet zo ver van de onderkant af. Die wat dunnere 'outline' of whatever vind ik beter, maar vul de gaten bij de 'M' nog even op met wit.

trek je niet teveel van mijn gezeik aan hoor, zo zeik ik ook op mezelf en daarom komt er nooit iets af, omdat het gewoon niet goed genoeg is. ben behoorlijk perfectionistisch ... ik vind altijd wel IETS om op te zeiken. en ik zou ook niet weten wat je met een leeg vlak moet. ik zeg wel leuk 'je moet er iets neerzetten anders is het zo kaal' maar wát..? die inspiratie heb ik zelf ook nooit....

goed, gaat u mij maar bekritiseren...

mijn hand effe gauw nagetekend en met wat creatief layer en effect werk ingekleurd. ik had dit effect 'bedacht' toen ik mij verveelde maar niet achter mijn pc zat (was op mijn werk namelijk) en dit was alleen om het effect te testen dus de hand is nou niet echt perfect getekend ofzo. als t een x echt ga doen, laat ik mijn arm er wel aan zitten :+

Afbeeldingslocatie: http://images.punksmurf.nl/hand.jpg

nog 2 dansers, die zijn ook te vinden in mijn topic over voorwerpen in Corel Photopaint 9 alleen nu ben ik er echt klaar mee vind ik. Helaas kwam ik er pas achter dat er een stuk onder zijn schouder en uit haar hoofd miste toen hij bijna af was... nu is de plaat zo'n beetje onbruikbaar voor de compostie waarvoor ik m gemaakt heb :(
edit:
ook zijn linkervoet klopt niet maar dat is wel te fixen met het gummetje .. fixed

Afbeeldingslocatie: http://images.punksmurf.nl/dansers3_2.jpg

gooit u maar!

[ Voor 11% gewijzigd door Punksmurf op 06-04-2003 19:28 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Even op jouw commentaar: Het Oranje was erg niet goed ;). Het gaf wel een bepaalde sfeer maar hij was tegerlijkertijd ook erg lelijk.

En er zit iets bruins in! :(. De tekst "morning coffee" is bruin getint, helaas zie je dat zo nauw. Het is zelfs zo dat de kleur van de tekst exact dezelfde kleur is als de koffie in het desbtreffende kopje :). (Volgens mijn eyedropper tool iig).

Oeps, foutje 8)7. De kleur is niet exact hetzelfde, ik heb er even meegespeeld. En de gaten zijn nu dicht :>.

[ Voor 41% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 19:10:[afbeelding]
o die is ZO vet..
maar mijn grote vraag is weer, wat heb je er allemaal in verwerkt?
plaats hem op dA en je krijgt zeker een +fav van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 03 April 2003 @ 23:57:
http://huonline.dnsalias.net/meuk/liefdeis.gif

Een A4 formaat opzet gemaakt met als thema 'liefde is' ... zoals ik het nú ervaar. Dit is dus duidelijk niet zoals het voor iedereen hoeft te vergaan hoor :P er is nog hoop voor jullie :)
Ik zet hem even hier niet in, hij is 600x840 ofzo, maar het wordt zo'n lap.

Ohja, het gedicht is getiteld 'as' dus dat staat er niet voor niks boven
Hehe dit krijgt een hoog FoK gehalte, maar ik vind dat het gevoel best leuk weergegeven. Kon een tikkie meer kleur gebruiken, ik denk dat het dan wat spannender had geweest (1 kleurtje extra, rood in 1 tint!)

Larkie, die onderste is erg goed gelukt..
(en Tim Burton is ook een mijn favorite regiseurs die heeft zo'n gave blik op filmen)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 22:45 . Reden: Even twee replies in 1 vangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 19:10:
[afbeelding]
'Behind the smile'

Over maskers...

[afbeelding]

Beide experimenten, de eerste: snel/illustratief werken... de tweede cross-media.

Ik moet toch wat meer gaan maken, gelukkig beviel het experiment met het wat sneller werken me wel en ga ik dat in de toekomst meer doen... en (voor Type) binnenkort ook maar weer eens wat horror... ik mis het! :D
Die eerste vind ik niets, het spijt me, maar het beeldt voor mij weinig uit.
Die tweede... zoo, ik zou m zo wel boven een open haard willen hangen, wat een mooi beeld zeg :)

Nou goed, ik ben ook bezig aan iets mafs ... Hoogmoed komt voor de val, met as I said, Super Mario erin...
Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/meuk/7sins-hoogmoed_wip.jpg

Ik heb inmiddels ook al een pixelated versie, die is 'echter' omdat dit natuurlijk strakke vectorlijnen zijn. Maar die heb ik alleen op fikse resolutie, en ik ben bang dat als ik hem verklein ik allemaal lelijke antialiassed pixels krijg wat er dus zou uitzien als een gore jpegcompressie. Dus, deze for now :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dark Blue op 06-04-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
zorg dat je pixels 8bij8 zijn, dan heb je nergens last van :p

//edit-ps

Voor de nederlanders op Deviantart, misschien leuk om even op deze pagina te kijken.

[ Voor 56% gewijzigd door Karp op 06-04-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 20:45

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

waarom durf ik hier niet eens wat te posten :?

;)

edit:

En daarmee bedoel ik dat het niveau gewoon heel hoog is, daar kan ik nooit aan tippen!

[ Voor 51% gewijzigd door zwahiel op 07-04-2003 09:44 ]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :)

Wat heb ik er allemaal in verwerkt, ik heb toevallig eerder vandaag deze twee jpg's gemaakt, laten ongeveer zien wat er in is gestopt

de 'bronnen':
Afbeeldingslocatie: http://www.larkie.nl/temp/inprogress1.jpg

De stappen:
Afbeeldingslocatie: http://www.larkie.nl/temp/inprogress2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

zwahiel schreef op 07 April 2003 @ 00:52:
waarom durf ik hier niet eens wat te posten :?

;)
Waarom post je dan evengoed :? :P

Weer meer zooi van mij, oude zooi ook nog eens:
Afbeeldingslocatie: http://synerjee.shodown.net/crap/llg.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Yoozer op 07-04-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 07 April 2003 @ 11:59:
[...]

[afbeelding]
Ziet er wel vet uit, vooral dat ouderwetse font op de achtergrond. Contrasteert lekker.

luister jij naar Ja Rule?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 12:09:
Ziet er wel vet uit, vooral dat ouderwetse font op de achtergrond. Contrasteert lekker.

luister jij naar Ja Rule?
offtopic:
ehh.. wat?

nee. hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 07 April 2003 @ 12:17:
[...]

offtopic:
ehh.. wat?

nee. hoezo?
offtopic:
choeso jei (y) :)

ja rule - 14 - lost little girl.mp3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 07 April 2003 @ 11:59:
[...]

[afbeelding]
Heel mooi plaatje. Ik vindt die style erg vet.
Alleen die L's vindt ik wat minder. Dat pattern wat je rechts onderin hebt gebruikt is wel weer heel dope.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/meuk/7sins_jaloezie_klein.gif

Zoooo.... zn grote broer gaat morgen even geprint worden op A3 en dan op school aan de muur geprikt worden (naast de Mario plaat, die ik stukken minder vind dan deze).
De titel móet in het Nederlands... de tekst heb ik heel vrij in het Engels gekozen omdat dat toevallig weer eens een songtext is van... van... No Doubt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Project voor school een interactieve CD-ROM. Over de film one flew over the chuckoo's nest. Dit is het CD-ROM hoesje gemaakt met zelfgemaakte foto's (had dat nog niet eerder gedaan). Het origineel is overigens wel 300dpi, maar dus iets te groot om up te loaden.

Het frontje

De achterkant

Verder moesten er ook nog dingen op de CD-ROM staan. Dit moet het bureau van de directeur voorstellen, waar informatie over de hoofdpersonen kunt krijgen (iets wat ook in de film gebeurt)

De achterkant

Iemand commentaar en tips hierover? Ik heb het al ingelevert, maar ben toch benieuwd wat anderen er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Okee - maarrrr. Zeg ik dan. Waarom "Jaloezie" en niet "Jealousy" of "Envy" als je de rest van de tekst ook in het Engels hebt?

Verdorie Yooz, lezen jij >:)

Ook zou ik de kerning van de letters iets kleiner zetten, dan krijg je niet die 'schokjes' die je nu hebt waar het streepje van de "o" de "e" raakt :).
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:48:
Een Project voor school een interactieve CD-ROM. Over de film one flew over the chuckoo's nest. Dit is het CD-ROM hoesje gemaakt met zelfgemaakte foto's (had dat nog niet eerder gedaan). Het origineel is overigens wel 300dpi, maar dus iets te groot om up te loaden.

Het frontje

De achterkant

Verder moesten er ook nog dingen op de CD-ROM staan. Dit moet het bureau van de directeur voorstellen, waar informatie over de hoofdpersonen kunt krijgen (iets wat ook in de film gebeurt)

De achterkant

Iemand commentaar en tips hierover? Ik heb het al ingelevert, maar ben toch benieuwd wat anderen er van vinden.
Gaaf, maar ik zou wel onder de hand een schaduw gemaakt hebben. Nu lijkt deze nog wat te zweven. Ik zou zelf ook meer 'dirt' toegevoegd hebben, maar da's een kwestie van persoonlijke smaak - ik vind dat je 't nu al mooi gedaan hebt.

[ Voor 81% gewijzigd door Yoozer op 08-04-2003 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Yoozer schreef op 08 april 2003 @ 01:20:
Okee - maarrrr. Zeg ik dan. Waarom "Jaloezie" en niet "Jealousy" of "Envy" als je de rest van de tekst ook in het Engels hebt?

Verdorie Yooz, lezen jij >:)

Ook zou ik de kerning van de letters iets kleiner zetten, dan krijg je niet die 'schokjes' die je nu hebt waar het streepje van de "o" de "e" raakt :).
Ja, dat vond ik ook erg lelijk, maar ik kan het er niet uit krijgen. Ik heb nu overal hetzelfde font gebruikt. (het is trouwens leuk om te zien hoe de 'stemming' van je plaat wisselt zodra je het titelfont verandert!)
Dus ik heb het maar zo gelaten, hij is nu als pdfje naar mn werk gemaild en daar gaat ie geprint worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 01:40:
Bedankt :)

Wat heb ik er allemaal in verwerkt, ik heb toevallig eerder vandaag deze twee jpg's gemaakt, laten ongeveer zien wat er in is gestopt

de 'bronnen':
[afbeelding]

De stappen:
[afbeelding]
w00000t! Echt heeel erg gaaf. Dat soort van ready-made karakter erin is echt gaaf. Hailzz!

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Red Bull entry. *KLIK*
Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/bull3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.spam.nl

FF intro checken, rest is slechts slechte vulling... Laat ff weten wat je ervan vindt.

Als je werk wilt laten zien, doe je dat maar hier;
Gelieve geen sites meer te spammen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Willem op 08-04-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Erg mooi, die stijl is gewoon geweldig :).

Vraag me af hoe je die krantendots maakt op de achtergrond, heb je die met wacom gemaakt of heb je daarvoor een tutorial gebruikt?

Of vraag ik nu iets heeel doms :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Switch schreef op 08 April 2003 @ 15:11:
[...]

Vraag me af hoe je die krantendots maakt op de achtergrond, heb je die met wacom gemaakt of heb je daarvoor een tutorial gebruikt?

Is een standaard photoshop filter voor. Zie filter -> Sketch -> Halftone pattern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een experimentje:
Afbeeldingslocatie: http://project.phusion.nl/jaap/cop.gif

Edit, add:
Afbeeldingslocatie: http://project.phusion.nl/jaap/youarewhatyouproduce.jpg

Zoals je ziet ben ik bezig met wat abstracte vectoren. Illustrator is steeds meer mijn vriendje :) Kritiek graag :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 08 April 2003 @ 01:20:
[s]
Gaaf, maar ik zou wel onder de hand een schaduw gemaakt hebben. Nu lijkt deze nog wat te zweven. Ik zou zelf ook meer 'dirt' toegevoegd hebben, maar da's een kwestie van persoonlijke smaak - ik vind dat je 't nu al mooi gedaan hebt.
Bedankt voor het even tijd nemen voor de reply, en ook mooi dat je hem wel gaaf vind. Ik weet ook wel dat het niets is vergeleken met de kunstwerkjes die hier gepost worden, maar ik moet het nog leren he :) Die hand is inderdaat een oeps vergeten, zo niet aan gedacht. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Switch schreef op 08 April 2003 @ 15:11:
[...]

Bij de Computer Arts zat ooit een Popart tutorial op CD. Daar zat een heel handig TIF-je met daarin, je raadt het al, een Dottexture. Omdat ik de tofste peer op aarde ben kun je hem hier downloaden

Ik ben met die texture gaan spelen door hem te roteren en hem een color-overlay te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

DocB schreef op 08 April 2003 @ 15:14:
[...]

Is een standaard photoshop filter voor. Zie filter -> Sketch -> Halftone pattern
De standaard filters zijn te mooi en clean. Om een lekker rauw effect te bereiken moet je hem of bewerken of van mijn zojuist downloadbare bestand gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mondayrunner
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08-2020
Een paar van mijn nieuwste werkjes, voor meer kijk op mondayrunner.com. Bedankt voor commentaar!

Horsemen
Afbeeldingslocatie: http://www.mondayrunner.com/img/work/59.jpg

Forces of the apocolipse
Afbeeldingslocatie: http://www.mondayrunner.com/img/work/61.jpg

Woerden
Afbeeldingslocatie: http://www.mondayrunner.com/img/work/68.jpg

Catch of the day
Afbeeldingslocatie: http://www.mondayrunner.com/img/work/catch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele gave shit Mondayrunner.
Vooral die forces of the apocolipse is vet gedaan. Dat is toch voor die battle van hoe ziet de wereld er na de 3e wereld oorlog uit?
Die van woerden vindt ik ook heel dope, vooral die texturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

2 kleine dingetjes : verander je normale (img)plaatje(/img) tag in (img=600)plaatje(/img) (maar dan natuurlijk met vierkante haakjes). En spel "Apocalypse" alsjeblieft goed ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Yoozer op 08-04-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLIK! :)

Ziet er weer goed uit, ik merk echter wel dat ze steeds iets beter worden, tenminste voor mijn gevoel zit er een stijgende lijn in van goed naar beter :D

hehe

Maar serieus, perspectief heb je goed gekozen. lijkt een beetje op een still uit een film, alleen dan getekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mondayrunner, zeer net spul. Goed ge-edit en lekker... vervreemd. Doch niet vreemd.

Mooi gedaan. Vooral de 2e is echt heel mooi...
Yoozer schreef op 08 April 2003 @ 20:35:
2 kleine dingetjes : verander je normale (img)plaatje(/img) tag in (img=600)plaatje(/img) (maar dan natuurlijk met vierkante haakjes). En spel "Apocalypse" alsjeblieft goed ;).
[img=600]http://link.naar.plaatje.nl/plaatje.jpg[/img]

Yoozer, daar hebben we tegenwoordig de [plain] en [/plain] tags voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 15-09 22:56
Mijn nieuwste prutsels:

Splash screen:
Afbeeldingslocatie: http://www.newskin.nl/meuk/newskinsplash.jpg

Iface:
Afbeeldingslocatie: http://www.newskin.nl/meuk/newskiniface.jpg

Volledig Photoshop, geen 3D en geen filters (op blur na dan...)

[ Voor 20% gewijzigd door equationunequal op 09-04-2003 17:44 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Wtf? M'n post is verdwenen?

*edit: vaag, nu zie ik em wel...*

[ Voor 47% gewijzigd door equationunequal op 09-04-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Hankey schreef op 09 April 2003 @ 17:43:
Mijn nieuwste prutsels:

Splash screen:
[afbeelding]

Iface:
[afbeelding]

Volledig Photoshop, geen 3D en geen filters (op blur na dan...)
Wow, dat ziet er heel stoer uit...
Doe je dat vooral met gradients en layer effects ofzo?? nog tips over hoe dit te bereiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
DocB schreef op 09 April 2003 @ 20:41:
[...]

Wow, dat ziet er heel stoer uit...
Doe je dat vooral met gradients en layer effects ofzo?? nog tips over hoe dit te bereiken is?
Thnx :)

De basis maak ik door eerst een shape te maken en die dan te vullen met een gradiënt (meestal radial). Daarna gooi ik er een layer overheen met geblurde (sp?)
randen, waardoor het een beetje een 3d look krijgt. Daarna is het meestal een beetje experimenteren met een aantal layers als highlight en shade en verschillende blend modes en soms wat layer effects zoals sheer...

xerver.de heeft een goede tutorial waarmee je dit soort effecten kan berijken, maar die site is helaas al een dag of 2 offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mondayrunner schreef op 08 April 2003 @ 17:54:
Een paar van mijn nieuwste werkjes, voor meer kijk op mondayrunner.com. Bedankt voor commentaar!

Horsemen
[afbeelding]

Forces of the apocolipse
[afbeelding]

Woerden
[afbeelding]

Catch of the day
[afbeelding]
larkie heeft 'r een rivaal bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 23:02:
[...]

larkie heeft 'r een rivaal bij :p
Eh...zou je dat ffkes kunnen uitleggen? Of is dit gewoon een post in de trend van "eerst typen dan nadenken over wat ik getypt heb"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer een vectorwerkje van me. Ik ben nog niet tevreden over mijn stijl, het is nog te leeg en te plat. Ik vind ook dat het er nog te trendhoerig uitziet, wat totaal niet mijn intentie is.
Afbeeldingslocatie: http://project.phusion.nl/jaap/VectorArt/cl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind die laatste erg mooi! die 2e die je tijdje geleden hebt gestuurd ook wel
die eerste is imo wat minder, ik denk dat dat door de gradients komt. verder vind ik ze nogal wat kaal, misshcien meer detail zou leuk zijn (kromme zinnen ik maak :) ) erg leuke kleuren combinaties!
van je laatste plaat vind ik met name het gedeelte onder PHOTO erg mooi, bovenin is het in verhouding iets drukker, miscchien moet je het daar simpeleler maken, of dus meer detail in de onderkant toevoegen...

bla die bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:32
verkeerde topic :D

[ Voor 90% gewijzigd door Sabbath op 11-04-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
@jaapf... k vin jou dingen wel cool.. mss een beetje leeg maar toch.. ik mag dat wel :)
alleen, wat ik jammer vind, ik zíé er niets in.. t zijn leuke lijntjes en dingen, maar het stelt niet iets voor (of ik ben zo stom dat ik het niet zie :+ ) dat vind ik persoonlijk erg jammer maar dat is toch persoonlijke voorkeur...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Sabbath schreef op 10 April 2003 @ 20:32:
Ik ging maar weer is tekenen sinds jaren....

[afbeelding]

Comments please :)
Tekeningen kunnen in Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 15:18:
Hier weer een vectorwerkje van me. Ik ben nog niet tevreden over mijn stijl, het is nog te leeg en te plat. Ik vind ook dat het er nog te trendhoerig uitziet, wat totaal niet mijn intentie is.
[afbeelding]
Mooi, alleen die hamster bovenin snap ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/decay.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/meet.jpg

Gemaakt door een vriend van mij, hij zegt ze helemaal zelf te hebben gemaakt, dat betwijfel ik.. maarja, ze zijn wel mooi vind ik :P (klik voor 800x600)

edit.. link krijg ik nie voor mekaar...

edit.. dank u smurf

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2003 17:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
[url=http://www.karremania.cistron.nl/meet.jpg][img=320,240,1]http://www.karremania.cistron.nl/meet.jpg[/img][/url]

zo doe je dat

ze zijn wel mooi :D

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Heb zonet deze gemaakt met 3ds max en photoshop:

Afbeeldingslocatie: http://www.vype.nl/rickw/s42/experiment4.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ziet er leuk uit tangle.
Hier een picje die ik gisteren gemaakt heb, voor de grotere versie moet je maar even bij deviant kijken.
Afbeeldingslocatie: http://thumbs.deviantart.com/300W-96A096/large/indyart/photo/Evil_inside.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door StephaN900 op 11-04-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/meuk/zelfbeheersing_1_klein.gif
Dit heb ik gemaakt voor Typografische Vormgeving, onderwerp 'zelfbeheersing'. Het erge is dat ik altijd een week te laat ben met mn ontwerpen, het handige daarvan is dat het gemaakte werk dan besproken wordt... en ik opeens een ontzettend geweldig idee krijg. Tsja, volgens mij spoort er met mij niet en hoort dat idee gewoon vanzelf te komen, maar zo geinspireerd ben ik de laatste tijd niet :{ druk, verdrietig enzo

Enfin, einde van de persoonlijke drama's... dit was gewoon een ludieke plaat die ik dus ook nog echt ga ophangen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op 11 april 2003 @ 14:53:
Heb zonet deze gemaakt met 3ds max en photoshop:

[afbeelding]
wat een mooie lijst! :)
...en wat een lelijke tekst :/

het plaatje opzicht is wel aardig, maar dit komt imo grotendeels door de lijst...
verder is het idd meer een testje ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 11 april 2003 @ 22:07:
[afbeelding]
Dit heb ik gemaakt voor Typografische Vormgeving, onderwerp 'zelfbeheersing'. Het erge is dat ik altijd een week te laat ben met mn ontwerpen, het handige daarvan is dat het gemaakte werk dan besproken wordt... en ik opeens een ontzettend geweldig idee krijg. Tsja, volgens mij spoort er met mij niet en hoort dat idee gewoon vanzelf te komen, maar zo geinspireerd ben ik de laatste tijd niet :{ druk, verdrietig enzo

Enfin, einde van de persoonlijke drama's... dit was gewoon een ludieke plaat die ik dus ook nog echt ga ophangen ook :)
ik wil niet veel zeggen hoor maar sinds je het uit hebt met pappa_eend (ik neem aan dat dat het geval is), maak je erg creatieve, originele dingen!

niet altijd vind ik de uitwerking mooi, het zijn ook verschillende stijlen, maar de ideeen zijn werkelijk top :)

comments van technische aard op bovenstaande plaat:
ik had het zelf als ik het idee had, het op gewoon schriftpapier gemaakt en dan ingescanned, of er een foto met enig perspectief van gemaakt. het is nu puur alleen het idee, echt een lust voor het oog is het verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Laatst online: 14-09 20:01
Mooie plaat, TangLeFuzZ!
Ik had deze trouwens al eens gepost, maar helaas nog geen commentaar op gekregen. Brand maar los:
Afbeeldingslocatie: http://www.camelon.nl/GoT/mieropijs.jpg

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe stukjes

Want vinden jullie ervan. Ik vind hem nog een beetje kaal

Dream
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edepi/cool/dream.jpg

Awaking Dream
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edepi/cool/awaking%20dream.jpg
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste