Er bestaat een zgn. "Edit" knop:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 77% gewijzigd door Skef op 03-04-2003 11:21 . Reden: dubbel? ]
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
[ Voor 34% gewijzigd door Yoozer op 03-04-2003 11:36 ]
teveel zooi, te weinig tijd
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Zou niet leuk zijn als je daardoor een rechtszaak aan je broek kreegThe following are some of the registered trademarks or tradenames of Mackie Designs Inc.: the "MACKIE." logo, the "Running Man" figure, UltraMix, Ultra-34, VLZ, VLZ Pro, HUI, the "d8b" logo, V-Pot,
[ Voor 17% gewijzigd door El_Hefe op 03-04-2003 13:35 ]
Gelukkig zitten er in dat font nog 60 andere poppetjes... Waarom moest ik nou ook weer uitgerekend die kiezen... Hè...Yoozer schreef op 03 April 2003 @ 11:46:
Ja, ik neem niet aan dat je 't echt bewust hebt gedaan, maar dat wordt weer terug naar de tekentafel... http://www.mackie.com/products/home/legal.html >
[...]
Zou niet leuk zijn als je daardoor een rechtszaak aan je broek kreeg
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik heb erg weinig 3d skills beetje milkshape en ben net begonnen aan 3d maxPunksmurf schreef op 02 April 2003 @ 18:53:
msentinelb..dat ziet er mooi uit!
ik weet niet of jij ook nog wat 1337 3d skillz hebt? dan zou je het misschien leuk vinden om mee te werken aan het alternova project, dat wordt een freeware FPS, t is een project van een vriend van me. Het devteam bestaat momenteel uit 9 man geloof ik.
zie het 3e linkje in mijn sig.
(sorry als dit wordt gezien als spam, als dit niet ok is haal ik de post wel leeg)
Specs van mijn bak Hier!
Yoozer schreef op 03 April 2003 @ 13:42:
Post eerst eens een plaatje van jezelf om te laten zien wat je bedoelt. Flash kan .EPS importeren en .AI. Wat wil je er aan animeren? Gewoon copy in Illustrator en dan paste in Flash werkt niet altijd...heb je gewoon opslaan in Illustrator en dan importeren in Flash al geprobeerd?
jammer.. wel cool dat je ff gecheckt hebtmsentinelb schreef op 03 April 2003 @ 16:41:
[...]
Ik heb erg weinig 3d skills beetje milkshape en ben net begonnen aan 3d max.
Heb site gechecked wel cool project alleen ik denk niet dat ik zo veel bij kan dragen. heb alleen beetje ervaring in 2d wapens maken.
met een hamer past alles
Probeer eens "Convert to outlines" als die rode vorm een enkele 'stroke' lijn is. Als je er echt niet uitkomt - save as Ilustrator 9 formaat en mail maar naar me toe, ga ik eens kijken of ik 'm in Flash 5 kan zetten.El_Hefe schreef op 03 April 2003 @ 18:14:
[...]
[afbeelding]
als ik hier een button van wil maken in flash wat moet ik dan doen.
Ik heb al gebrobeert te exporten en importen met verschillende formaten, maar elke keer veranderen de waarden van "blunt" en de hoeken worden bol. knippen en plakken werkt ook niet want dan zie ik alleen de vector lijnen...
ik gebruik: Illustrator 10, flash mx trial.
[ Voor 13% gewijzigd door Yoozer op 03-04-2003 22:41 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Dark Blue op 03-04-2003 23:57 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Verwijderd
Mooi gedaan. Alleen jammer van de (Nocturna?) brushes met handgeschreven tekst. De plaatsing daarvan rechtsonder de foto brengt de boel een beetje uit balans. Ook zou ik die pseudo-handgeschreven tekst 'This is...the end' wat organischer proberen te maken. Je kunt nu nog zien dat het gewoon op de comp getypt is met een sierlijk lettertype.Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 16:48:
gemaakt tijdens het luisteren van een aantal liedjes van de doors
hoop dat je hem leuk vind
[afbeelding]
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
[ Voor 37% gewijzigd door HunterPro op 04-04-2003 20:56 ]
Verwijderd
Sommige plekken zijn een beetje té vaag... en de mond is niet goed weggewerkt (de makers van the Matrix deden 't beterDraven schreef op 04 April 2003 @ 19:54:
Voor het eerst een foto proberen te bewerken. Dit is eruit gekomen:
Klik hier.
Hij's nog nie clickable
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 21:54 ]
Gedrukt...gedrukt...HunterPro schreef op 04 April 2003 @ 20:53:
postertje gebouwd voor band (clickable):
[url=][afbeelding][/url]
graag comments, ondanks dat ie al gedrukt is en op diverse locaties hangt
Dat DB is een font... maar het staat wel mooi tegen elkaar aan... dat ik het denk ik maar hou. Ik wilde eerst met het font Aachen de letters [DB] zo maken als krabbel onder mn werk, maar dat lijkt té veel op het DB van Deutsche BahnRSP schreef op 04 April 2003 @ 16:06:
je DB logo rechtsonderin vind ik wél tofik had ook al 't een en ander gehoord over 't einde van 'n relatie waar dit ongetwijfeld mee te maken heeft maar om eerlijk te zijn had ik wel iets anders verwacht
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
erg leuk concept...HunterPro schreef op 04 April 2003 @ 20:53:
postertje gebouwd voor band (clickable):
[url=][afbeelding][/url]
graag comments, ondanks dat ie al gedrukt is en op diverse locaties hangt
edit:
en werkend
[ Voor 36% gewijzigd door Switch op 05-04-2003 01:46 ]
Shmuck!Switch schreef op 05 april 2003 @ 01:33:
@ Tampie
Ik vindt het een leuk plaatje, erg mooi. Het enige dat me een beetje stoort is dta je een speciaal lettertype font heb gebruikt, dat ziet er nogal plat uit (dus niet alsof het met de hand is geschreven, zoals de bedoeling is/was).
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
AutoCAD. Rhinoceros. En waarom zou je jezelf limiteren tot 2D? 3D in je werk verwerken en mixen zodat je geheel nieuw spul krijgt is gaafeX0duS schreef op 05 April 2003 @ 18:41:
Wat gebruiken jullie nu precies?
Ik ben nu al Photoshop en Illustrator tegengekomen, maar welke programma's zijn er nog meer die ik niet ken, waar je leuke 2D mee kunt maken?
klopt, ik heb de muur gemaakt, daar een brush overheen, en vervolgens daar het logo op. Dit omdat het logo anders té veel wegviel (de brush is nogal uitvergroot waardoor er flink grote, donkere vlekken op het logo vielen). Om toch dat 'un' een beetje tegenover het 'settle' (tegenstelling) op te zetten heb ik dus 'un' een grunge gegeven, en settle niet.Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 00:58:
[...]
erg leuk concept...
paar kleine schoonheidstipjes...
-het logo is leuk grungy gemaakt, maar het past op de 1 of andere manier niet echt bij de achtergrond... je hebt het nu zo gemaakt dat het op een betonnen muur gespoten is oid. het lijkt iig niet helemaal echt
Zelfde verhaal als hierboven; tis een poster die op scholen komt te hangen hangt, en daardoor moet ie gewoon in een flits goed leesbaar zijn. Als je alles gaat ver-grungen is't effect wel mooi, maar dan is ie niet meer zo leesbaar.-verder had je de datum ook dit effect mee moeten geven het staat er nu een beetje losjes bij...
geheel mee eens, ik had daarboven eerst nog een tekst staan die nergens op sloeg, kweet eigenlijk niet waarom ik die streepjescode heb laten staan-en ik ben helemaal niet kapot van de streepjescode, hij heeft er niets mee te maken, naar mijn mening was het mooier geweest as die er niet was.
Een goed ontwerp heeft ook te maken met de kunst van het weglaten, niet te veel rommel op je poster!
Uitsluitend Illustrator en Photoshop.eX0duS schreef op 05 april 2003 @ 18:41:
Wat gebruiken jullie nu precies?
Ik ben nu al Photoshop en Illustrator tegengekomen, maar welke programma's zijn er nog meer die ik niet ken, waar je leuke 2D mee kunt maken?
[ Voor 7% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 14:56 ]
met een hamer past alles
[ Voor 21% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 11:54 ]
met een hamer past alles
The devil is in the details.
Dat van die mac is echt vaag ja, hij spoolt er zo'n 5 minuten over, terwijl die pc in hetzelfde netwerk staat en gewoon het in 10 seconden bij de Fiery aflevert.HunterPro schreef op 05 April 2003 @ 22:00:
...en vervolgens om kwart over acht bij de printshop inleveren, waar, door de brakheid, de een 4 uur afhalen heeft gehoord, de ander 3 uur, en ik toch echt 2 uur had gezegd![]()
Maar goed, dan huppelt er iemand rond die bijna de mac laat verslikken op mijn file, en vervolgens maar via een PC die file naar de DocuColor stuurt, en dan heb je voor je 't weet 11 postertjes voor de prijs van 10 14 ()
[ Voor 84% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 14:58 ]
Die ga ik strax nog in een mooie Photoshop plaat verwerken... isse weer eens een lyric van No Doubt, hoe kan het ook anders...Please Miss Fried Dark Blue
He don't mean to be mean
He just needs to leave
He hopes he does not
Cause you inconvenience
Why can't you see?
He said, "please don't be sad for me"
Oh Miss Fried Dark Blue
Please believe you're his queen
He must fight for his dreams
Lovely Miss Fried Dark Blue
He will too miss you
He just needs to be free
He says, "If I should ever cause you to bleed... don't pretend to be naive"
Don't be naive
Don't take him wrong, let him be
Sometimes he feels like he oughta be alone, lone
Don't take him wrong, let him be
Sometimes he feels like he oughta be alone, lone
He says, "Please don't be sad for me,
Please don't be sad for me."
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 06-04-2003 15:33 ]
Maar anagezien ik het verhaaltje heb weggehaald omdat bijna niemand de achterliggende gedachte ervan zag klopt die zin ook niet meer echt (Hoewel het wel een mooie zin was). Ik ga weer verder prutsen"Why is the world so beautifull?" she asked the Detective. "I don't know, miss Hoover" the Detective answered, "Here, have some coffee(, miss Hoover)" .
[ Voor 31% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 15:58 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Punksmurf op 06-04-2003 19:28 ]
met een hamer past alles
[ Voor 41% gewijzigd door Switch op 06-04-2003 19:59 ]
o die is ZO vet..Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 19:10:[afbeelding]
Ode aan Tim Burton, een van mijn grootste inspiratie bronnen...
let niet op de irritante jpg lijnen
Verwijderd
Hehe dit krijgt een hoog FoK gehalte, maar ik vind dat het gevoel best leuk weergegeven. Kon een tikkie meer kleur gebruiken, ik denk dat het dan wat spannender had geweest (1 kleurtje extra, rood in 1 tint!)Dark Blue schreef op 03 April 2003 @ 23:57:
http://huonline.dnsalias.net/meuk/liefdeis.gif
Een A4 formaat opzet gemaakt met als thema 'liefde is' ... zoals ik het nú ervaar. Dit is dus duidelijk niet zoals het voor iedereen hoeft te vergaan hoorer is nog hoop voor jullie
Ik zet hem even hier niet in, hij is 600x840 ofzo, maar het wordt zo'n lap.
Ohja, het gedicht is getiteld 'as' dus dat staat er niet voor niks boven
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 22:45 . Reden: Even twee replies in 1 vangen ]
Die eerste vind ik niets, het spijt me, maar het beeldt voor mij weinig uit.Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 19:10:
[afbeelding]
'Behind the smile'
Over maskers...
[afbeelding]
Ode aan Tim Burton, een van mijn grootste inspiratie bronnen...
let niet op de irritante jpg lijnen
Beide experimenten, de eerste: snel/illustratief werken... de tweede cross-media.
Ik moet toch wat meer gaan maken, gelukkig beviel het experiment met het wat sneller werken me wel en ga ik dat in de toekomst meer doen... en (voor Type) binnenkort ook maar weer eens wat horror... ik mis het!
[ Voor 17% gewijzigd door Dark Blue op 06-04-2003 23:29 ]
[ Voor 51% gewijzigd door zwahiel op 07-04-2003 09:44 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Waarom post je dan evengoed
[ Voor 49% gewijzigd door Yoozer op 07-04-2003 12:00 ]
Verwijderd
Ziet er wel vet uit, vooral dat ouderwetse font op de achtergrond. Contrasteert lekker.Yoozer schreef op 07 April 2003 @ 11:59:
[...]
Waarom post je dan evengoed![]()
Weer meer zooi van mij, oude zooi ook nog eens:
[afbeelding]
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 12:09:
Ziet er wel vet uit, vooral dat ouderwetse font op de achtergrond. Contrasteert lekker.
luister jij naar Ja Rule?
Verwijderd
Heel mooi plaatje. Ik vindt die style erg vet.Yoozer schreef op 07 April 2003 @ 11:59:
[...]
Waarom post je dan evengoed![]()
Weer meer zooi van mij, oude zooi ook nog eens:
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 16:01 ]
Verwijderd
Gaaf, maar ik zou wel onder de hand een schaduw gemaakt hebben. Nu lijkt deze nog wat te zweven. Ik zou zelf ook meer 'dirt' toegevoegd hebben, maar da's een kwestie van persoonlijke smaak - ik vind dat je 't nu al mooi gedaan hebt.Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:48:
Een Project voor school een interactieve CD-ROM. Over de film one flew over the chuckoo's nest. Dit is het CD-ROM hoesje gemaakt met zelfgemaakte foto's (had dat nog niet eerder gedaan). Het origineel is overigens wel 300dpi, maar dus iets te groot om up te loaden.
Het frontje
De achterkant
Verder moesten er ook nog dingen op de CD-ROM staan. Dit moet het bureau van de directeur voorstellen, waar informatie over de hoofdpersonen kunt krijgen (iets wat ook in de film gebeurt)
De achterkant
Iemand commentaar en tips hierover? Ik heb het al ingelevert, maar ben toch benieuwd wat anderen er van vinden.
[ Voor 81% gewijzigd door Yoozer op 08-04-2003 01:23 ]
Ja, dat vond ik ook erg lelijk, maar ik kan het er niet uit krijgen. Ik heb nu overal hetzelfde font gebruikt. (het is trouwens leuk om te zien hoe de 'stemming' van je plaat wisselt zodra je het titelfont verandert!)Yoozer schreef op 08 april 2003 @ 01:20:
Okee - maarrrr. Zeg ik dan. Waarom "Jaloezie" en niet "Jealousy" of "Envy" als je de rest van de tekst ook in het Engels hebt?
Verdorie Yooz, lezen jij![]()
Ook zou ik de kerning van de letters iets kleiner zetten, dan krijg je niet die 'schokjes' die je nu hebt waar het streepje van de "o" de "e" raakt.
w00000t! Echt heeel erg gaaf. Dat soort van ready-made karakter erin is echt gaaf. Hailzz!Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 01:40:
Bedankt
Wat heb ik er allemaal in verwerkt, ik heb toevallig eerder vandaag deze twee jpg's gemaakt, laten ongeveer zien wat er in is gestopt
de 'bronnen':
[afbeelding]
De stappen:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Willem op 08-04-2003 13:38 ]
Erg mooi, die stijl is gewoon geweldig
Is een standaard photoshop filter voor. Zie filter -> Sketch -> Halftone patternSwitch schreef op 08 April 2003 @ 15:11:
[...]
Erg mooi, die stijl is gewoon geweldig.
Vraag me af hoe je die krantendots maakt op de achtergrond, heb je die met wacom gemaakt of heb je daarvoor een tutorial gebruikt?
Of vraag ik nu iets heeel doms![]()
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:24 ]
Verwijderd
Bedankt voor het even tijd nemen voor de reply, en ook mooi dat je hem wel gaaf vind. Ik weet ook wel dat het niets is vergeleken met de kunstwerkjes die hier gepost worden, maar ik moet het nog leren heYoozer schreef op 08 April 2003 @ 01:20:
[s]
Gaaf, maar ik zou wel onder de hand een schaduw gemaakt hebben. Nu lijkt deze nog wat te zweven. Ik zou zelf ook meer 'dirt' toegevoegd hebben, maar da's een kwestie van persoonlijke smaak - ik vind dat je 't nu al mooi gedaan hebt.
Bij de Computer Arts zat ooit een Popart tutorial op CD. Daar zat een heel handig TIF-je met daarin, je raadt het al, een Dottexture. Omdat ik de tofste peer op aarde ben kun je hem hier downloadenSwitch schreef op 08 April 2003 @ 15:11:
[...]
Erg mooi, die stijl is gewoon geweldig.
Vraag me af hoe je die krantendots maakt op de achtergrond, heb je die met wacom gemaakt of heb je daarvoor een tutorial gebruikt?
Of vraag ik nu iets heeel doms![]()
De standaard filters zijn te mooi en clean. Om een lekker rauw effect te bereiken moet je hem of bewerken of van mijn zojuist downloadbare bestand gebruik maken.DocB schreef op 08 April 2003 @ 15:14:
[...]
Is een standaard photoshop filter voor. Zie filter -> Sketch -> Halftone pattern
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Yoozer op 08-04-2003 20:35 ]
Verwijderd
KLIK!
Verwijderd
[img=600]http://link.naar.plaatje.nl/plaatje.jpg[/img]Yoozer schreef op 08 April 2003 @ 20:35:
2 kleine dingetjes : verander je normale (img)plaatje(/img) tag in (img=600)plaatje(/img) (maar dan natuurlijk met vierkante haakjes). En spel "Apocalypse" alsjeblieft goed.
[ Voor 20% gewijzigd door equationunequal op 09-04-2003 17:44 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
[ Voor 47% gewijzigd door equationunequal op 09-04-2003 18:16 ]
Wow, dat ziet er heel stoer uit...Hankey schreef op 09 April 2003 @ 17:43:
Mijn nieuwste prutsels:
Splash screen:
[afbeelding]
Iface:
[afbeelding]
Volledig Photoshop, geen 3D en geen filters (op blur na dan...)
ThnxDocB schreef op 09 April 2003 @ 20:41:
[...]
Wow, dat ziet er heel stoer uit...
Doe je dat vooral met gradients en layer effects ofzo?? nog tips over hoe dit te bereiken is?
Verwijderd
larkie heeft 'r een rivaal bijmondayrunner schreef op 08 April 2003 @ 17:54:
Een paar van mijn nieuwste werkjes, voor meer kijk op mondayrunner.com. Bedankt voor commentaar!
Horsemen
[afbeelding]
Forces of the apocolipse
[afbeelding]
Woerden
[afbeelding]
Catch of the day
[afbeelding]
Verwijderd
Eh...zou je dat ffkes kunnen uitleggen? Of is dit gewoon een post in de trend van "eerst typen dan nadenken over wat ik getypt heb"?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Sabbath op 11-04-2003 17:42 ]
met een hamer past alles
Tekeningen kunnen in Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 3Sabbath schreef op 10 April 2003 @ 20:32:
Ik ging maar weer is tekenen sinds jaren....
[afbeelding]
Comments please
Mooi, alleen die hamster bovenin snap ik niet zo.Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 15:18:
Hier weer een vectorwerkje van me. Ik ben nog niet tevreden over mijn stijl, het is nog te leeg en te plat. Ik vind ook dat het er nog te trendhoerig uitziet, wat totaal niet mijn intentie is.
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2003 17:19 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
met een hamer past alles
[ Voor 7% gewijzigd door StephaN900 op 11-04-2003 18:27 ]
Verwijderd
wat een mooie lijst!TangLeFuzZ schreef op 11 april 2003 @ 14:53:
Heb zonet deze gemaakt met 3ds max en photoshop:
[afbeelding]
Verwijderd
ik wil niet veel zeggen hoor maar sinds je het uit hebt met pappa_eend (ik neem aan dat dat het geval is), maak je erg creatieve, originele dingen!Dark Blue schreef op 11 april 2003 @ 22:07:
[afbeelding]
Dit heb ik gemaakt voor Typografische Vormgeving, onderwerp 'zelfbeheersing'. Het erge is dat ik altijd een week te laat ben met mn ontwerpen, het handige daarvan is dat het gemaakte werk dan besproken wordt... en ik opeens een ontzettend geweldig idee krijg. Tsja, volgens mij spoort er met mij niet en hoort dat idee gewoon vanzelf te komen, maar zo geinspireerd ben ik de laatste tijd nietdruk, verdrietig enzo
Enfin, einde van de persoonlijke drama's... dit was gewoon een ludieke plaat die ik dus ook nog echt ga ophangen ook
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq