Nja, ik zeg ook niet dat alle perspectief makkelijk is, maar een rechtlijnig 2-puntsperpectief bijvoorbeeld met vnl blokkedoosachtige vormen is vrij gemakkelijk te leren. Ik begreep het eerst ook totaal niet, maar het is me toen 1x uitgelegd en had het toch haast direct door. Wat escher deed, de grenzen van technisch perspectief verkennen door gebruik te maken van o.a. gebogen pespectief lijnen, niet bestaande vormen, perspectivisch correcte maar reeel onmogelijke figuren en meer van dit soort grappige dingen is natuurlijk een stapje verder. Wat gewoon HEEL belangrijk is, is dat je de opzet van je verdwijnpunten en hulplijnen e.d. van tevoren heel goed doet. Maar uiteindelijk is dat lijntjes doortrekken. Dan maak je blokjes van die lijntjes door ze een begin en eind te geven. Daarna ga je die blokjes weer meer vorm geven door er schuine stukken in te tekenen enzo, en dan is het helemaal niet zo enorm moeilijk.
Wiskunde is voor sommige dingen wel makkelijk, maar heel veel kunt je al met wat vuistregeltjes. Wiskundig niet perfect misschien, maar het ziet er al heel geinig uit

Maar laat es wat zien wat niet lukt anders, misschien kunnen Mich en El Reino (en misschien ikzelf wel

) je wel helpen
En over die greeting, het maakt mij echt helemaal niks uit, maar er is hier ooit een policy ingevoerd dat het niet mag, en ik waarschuw je daar even voor

Ik zie dat je 5 posts hebt, dus 't is normaal dat je er nog niet van gehoord hebt vindik, maar doe in het vervolg maar niet omdat bepaalde tweakerds er vrij geagiteerd door raken