hellow,
k was mij wa aan t vervelen vandaag en kwam dit topic tegen..zag wel coole dingen enzow en ik kreeg ineens zin om ook te gaan fotosoepen (ok.. kheb corel9 maar da kan genoeg voor mij)
ik heb al vaker dingen gemaakt maar dat had altijd een doel, dit niet en t is erg abstract zeker voor mijn doen. ik vind het op de top-balk na al best mooi

ik hoop dat jullie dat ook vinden.
de sterretjes zijn helaas een standaardeffect, k had geen zin en tijd om zelf iets te maken. voor de rest ben ik aardig creatief bezig geweest, al zeg ik het zelf. alleen de transparancy van die balk bovenin en de tekst rechtsonder is standaard, verder heb ik er een hoop aan gekloot. het kan natuurlijk best téveel gekloot zijn, maar ik hou er niet van om dingen te doen die standaard in t pakket zitten hoewel dat ook mooi kan zijn.
't gedichtje is van mezelf btw.
ok.. om een lang verhaal kort te maken en omdat plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden.. hier mijn 1e abstracte probeersel:
*klik* voor 800×600
ik zou graag te horen krijgen wat ik beter had kunnen laten en wat ik beter nog wel had kunnen doen. ook tips voor die topbalk zijn welkom die ziet er namelijk niet zo mooi uit dat vind ik ook.. maar als je m weghaald is t erg leeg.
graag een beetje sociaal en niet op een manier van 'damn..dat Suxx0rZ n00b' maar dat heb ik hier gelukkig niet veel zien gebeuren
k heb op 800×600 gewerkt, daar heb ik nu wel spijt van maar ik ga vast nog wel eens wat mooiers maken in de toekomst
[
Voor 3% gewijzigd door
Punksmurf op 01-04-2003 23:51
. Reden: tags ]