"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
naja, nog een schoonheid

Je zou btw niet zeggen dat er aan dit veenlijk een lady als Katie Holmes ten grondslag ligt
[ Voor 33% gewijzigd door DarkX op 23-06-2003 22:20 ]
Wow dat valt me een beetje van je tegen... dit lijkt eerder op werk van iemand die voor het eerst met de filters in Photoshop Paint Shop Pro gekloot heeft (terwijl ik beter weet in jouw geval)
61619
n00000000000000000000 !!!DarkX schreef op 23 June 2003 @ 18:32:
Topic doet fucken?
naja, nog een schoonheid
[afbeelding]
Je zou btw niet zeggen dat er aan dit veenlijk een lady als Katie Holmes ten grondslag ligt
katie is lief

deeplinking
edit: trouwens heb je de originele ?
[ Voor 5% gewijzigd door 61619 op 23-06-2003 23:13 ]
Anoniem: 13179
Xen: voor iedereen wat
Inderdaad, dat had ik wel even wat beter kunnen doenWhjoss! Super! Die mond en die neus zijn echt bizar. Alleen zijn rechteroog vind ik wat minder uitgewerkt. Ziet er te obvious uit. (die zonder teken erin dus)

Nou... idd. Het LIJKT alsof ik simpelweg alles een beetje verplaatst heb. Ware het niet dat er ong. 10 foto's in die plaat verwerkt zijn, en het best wel rottig is om die netjes in elkaar te verwerken. Dacht dat het een geinig effect zou geven, maar het ziet er ineens uit of ik alleen wat geliquified heb. Maar misschien dat ik met deze basis nog iets bizarders maak, maar was de plaat even moeMr_Kite schreef op 23 June 2003 @ 23:03:
[...]
Wow dat valt me een beetje van je tegen... dit lijkt eerder op werk van iemand die voor het eerst met de filters in Photoshop Paint Shop Pro gekloot heeft (terwijl ik beter weet in jouw geval)
Katie origineel (watchit, hires): http://members.home.nl/rschreurs/kh-06.jpg
Verder heb ik een pirelli band, een stuk zand, een muur, een skull en modder gebruikt, plus wat eigen tekenwerk, maar die heb ik niet allemaal origineel liggen.
[ Voor 24% gewijzigd door DarkX op 24-06-2003 00:05 ]

Okay, het is een keer wat minder kunstzinnig, maar het is gewoon enorm lol om te doen

de haren zijn op sommige plekken erg fel maargoed ik heb ervoor gekozen het toch zo te houden, de basis fotos zijn fotos van standbeelden, kheb simpelweg een andere layer erover gelegd met op bepaalde plekken een bepaald kleurvak en dit in alle 3 de fotos toegepast, haar+ogen zijn wit, huid is oranje-bruin achtig en de kleding is lichtgrijs, door dan ff met je layer te spelen krijg je toch een leuk effect
de fotos heb ik hier vandaan en gevonden met google
mooi effect imho is dat het bij de 2 onderste net lijkt of ze elk moment in janken kunnen uitbarsten terwijl de vrouw bovenaan ogen rust uitstraalt en voor zon beeld nogal "levendige" ogen heeft
ps: de wenkbrauwen zijn ook haren maar heb ik express onaangetast gelaten
Anoniem: 73593
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 73593 op 24-06-2003 21:35 ]
imho, haal alle teksten eraf en zet rechts in dat witte stuk ipv van hoepespoes een wat intelligentere text
ik vin het plaatje opzich mooi bewerkt.. t lijkt me vrij standaard filterwerk (dunno) maar ik vind het wel wat hebben (waarom zou standaard neit mooi zijn anyway?)
met een hamer past alles
Anoniem: 28596
Nee! ik meende wat ik zei!Punksmurf schreef op 24 juni 2003 @ 22:48:
ik vindt de plaat beter dan de afbeeldignen
imho, haal alle teksten eraf en zet rechts in dat witte stuk ipv van hoepespoes een wat intelligentere text
ik vin het plaatje opzich mooi bewerkt.. t lijkt me vrij standaard filterwerk (dunno) maar ik vind het wel wat hebben (waarom zou standaard neit mooi zijn anyway?)
ik bedoel, een intelligente tekst komt alleen maar over alsof je denkt dat je intelligente teksten kunt maken...
Dan is dit stukken beter!

lol, het was geen critiek op jou
en ik ben ook niet echt voor een of andere filosofische of dichterlijke tekst als "Angel-headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of the night" ofzo (ok dat heeft er nix mee te maken maar dat was het 1e dat in me opkwam bij 'intelligente tekst' en ja, ik heb gegoogled voor de preciese tekst
maar iets beter als 'hoepsafloeps' moet toch wel te doen zijn? of doe alleen hoepasafloeps fladderspadder teksten, maar laat dan dingen als yo yo niggah en *kn0ts* zei de frikandel (is trws frikadel toch?) weg...
maar.. just my €0,02...
[ Voor 29% gewijzigd door Punksmurf op 25-06-2003 00:25 ]
met een hamer past alles
Anoniem: 73593
we praten hier natuurlijk wel over yvon jaspers
en ik heb recht wel heeeeel ff (1 keertje maar!) wind gebruikt want alleen een foto is ook weer zoiets... voor de rest nog wel wat meer fototjes in gestopt maar dan vooral rechts omdat het daar anders zo kaal was...
hmmwhat the hell heb ikdie gisteren gemaakt??
wtf is yvonne jaspers btw
[ Voor 110% gewijzigd door DarkX op 25-06-2003 14:20 ]
alleen de tekst van de voorkant is té namaak oud, dan bedoel ik niet je letters (die zijn juist vet zo!) maar je tekst.. t ligt er net effe teveel bovenop... overdaad schaadt
verder erg leuk
met een hamer past alles
Waaah, vet! Ik vind net mijn eerste logo

Koel, dingen die ik toen al zelf uitgevonden had: dropshadows maken met feather functie, dmv lagen 3d letters maken (3 kleuren letters iets verschuiven), vlammen maken door gele en rooie brush dingen over elkaar te gooien, en vette dungeon letters maken door blending modes
[ Voor 81% gewijzigd door DarkX op 25-06-2003 19:51 ]
tiz altijd leuk om zulke dingen terug te vinden
met een hamer past alles
Vind de plaat erg mooi echter nog wel wat opmerkingen:DarkX schreef op 22 June 2003 @ 14:02:
Tekst al ietsje verbeterd:
[afbeelding]
Argh, kutwebspace, altijd te weinig. Nu dan.
kritiek enzo welkomWel positief graag
![]()
1. vind het font van de "omdat je het waard bent" text niet mooi. Ook de "stroke" van het font is niet mooi. Waarom zou je niet gewoon het Loreal fontje gebruiken?
2. Daarnaast zou ik "because you're worth it" gebruiken ipv de nederlandse text.
3. Het gezicht mag wel iets "krakeriger"...
als je begrijpt wat ik bedoel...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Dit topic is gesloten.