Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 16:37:
Precies,....hij wilt het niet snappen....bijna het dubbele aantal polygons voor een DC9 die er echt niet beter uitziet als die van Aardvark...trouwens, die PAI DC9 heeft nog allemaal van die vervormingen rond de cockpit ook...
Ondersteunend beeld materiaal:
Vanvoor
Aardvark:

PAI:
Conclusie:
Niet gelet op de slechte texture aansluiten van de paintkit van PAI en de prachtige paint werk van de aardvark kun je zien dat aardvark meer detail heeft!
voordelen aardvark:
• De aardvark vleugel heeft duidelijk meer detail.
• De aardvark heeft een uitstekend libje (dat ding voor de deur, onder het raam)
• De aardvark heeft antennes PAI niet

• De aardvark heeft debris dingen bij de wielen
voordelen PAI:
• De PAI heeft iets rondere motoren
• De PAI heeft doorzichtige ramen (niet dat je dat ziet als een AI Vliegtuig langs zoeft)
Vanachter
Aardvark:

PAI:

Met full flaps om daar het detail verschil in te kunnen zien. (geen verschil dus)
Hier is vrijwel hetzelfde als bij de voorkant. Aardvark heeft een opstaand randje en antennes. PAI heeft iets rondere motoren.
polygons:
minder is beter voor je fps
code:
1
2
3
4
5
| Aardvark PAI
LOD1: 1994 4176
LOD2: 814 2564
LOD3: 417 60
LOD4: 105 N/A |
Waar PAI die polygons laat weet ik niet maar hieruit kun je toch wel concluderen dat Aardvark frame rate vriendelijkere modellen maakt. En het excuusvan PAI dat ze meer detail hebben is dus ook duidelijk niet waar
Laat ik even duidelijk zijn dat ik respect heb voor de mensen die deze modellen maken. Ik zou het niet beter doen. Ik val de modeller niet aan maar dit is meer een aanwijzing dat de mensen beter moeten gaan kijken voordat ze iets zooi noemen (Frank C op PAI forum)
Ik heb nu bijna 100 repaints gedaan voor een commercieel pakket wat of op PAI gebaseerd is, ik vervloek die dingen nu...
Commercieel pakket van PAI? Kun je daar wat meer over vertellen of is dat toevallig dat CD Project van diezelfde Frank C? Gaat toch niet gebeuren waar ik bang voor was: Commercieel gaan

Nog meer respect voor de aardvark jongens. Die hebben geen 1 banner, ze verdienen nergens geld mee, echte hobbyisten

Zou het niet weten. Gebruikt dat tooltje niet. Zie het nut niet helemaal
Henk je hebt goed je best gedaan
het kleine plaatje zegt: hit me!