[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots, deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
Spotter schreef op 26 February 2003 @ 10:55:
[...]

Airbus blijft natuurlijk ook maar nouwelijks in de lucht, is eigenlijk bedoeld als grondtransport, en al die maatschappijen hebben ze gewoon per ongeluk besteld?
ja maar de maatschappij wil een airbus natuurlijk om heel andere redenen dan een piloot heh...
Dat een maatschappij heel veel airbussen koopt betekend absoluut niet dat de piloten er om staan te springen!
(zeg ik nou 2 keer hetzelfde? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

nealzie schreef op 26 februari 2003 @ 11:49:
[...]

ja maar de maatschappij wil een airbus natuurlijk om heel andere redenen dan een piloot heh...
Dat een maatschappij heel veel airbussen koopt betekend absoluut niet dat de piloten er om staan te springen!
(zeg ik nou 2 keer hetzelfde? :P)
Airbus zal dan wel Efficienter zijn, of iig voordeliger voor de maatschappij. en jah er staat 2 keer het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Late reactie :z maar, hoe zie je eik dat hij reversers gebruikt?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
weet iemand een spottersplaats voor baan 06?
ik ga der zo heen met puken..

[ Voor 7% gewijzigd door nealzie op 26-02-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
mithalph schreef op 26 February 2003 @ 13:01:
[...]

dat zie je aan de motoren, die zijn zegmaar 'uitelkaar' gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:39
nealzie schreef op 26 februari 2003 @ 13:02:
weet iemand een spottersplaats voor baan 06?
ik ga der zo heen met puken..
Komende vanaf de A4 -> richting Aalsmeer rijden. Eerste stoplichten linksaf en doorrijden. Je komt vanzelf een mooie grote parkeerplaats tegen, waar zelfs een patatkraam staat voor de hongerige spotter.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/DSC00304.JPG

een heuse achtervolging.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op 25 February 2003 @ 22:26:
[...]

Nu wordt het aanpassings vermogen van sommige hier gebruikt om het PSS panel / Airbus onlogisch te verklaren.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben eerst Airbus te hebben gedaan, als je die kent is de overstap naar boeing niet echt lastig, andersom .... tja. Een Intelligentie test ....
Hm, mooi, dan ben ik dus intelligent. >:)

Ik heb eerst de Dreamfleet 737-400 gevlogen: die had ik uiteindelijk goed onder de knie. Toen de PSS Airbus aangeschaft. En sindsdien vlieg ik (haast) niets anders meer!

Die Airbus is veel inzichtelijker (als jullie begrijpen wat ik bedoel). Maar ik hou dan ook gewoon van het hele Airbus concept. Ik kan me goed voorstellen dat iemand die het te gek vind om handmatig van VOR naar VOR te vliegen niet zo gek is op de Airbus. Zo iemand zal 'm dan ook minder vlug onder de knie krijgen.

Het onder de knie krijgen van een bepaalde plane heeft namelijk nog geeneens zo veel te maken met de moeilijkheid van het ding op zich, alswel met de geinterresseerdheid van de virtuele piloot en zijn voorkeur voor een bepaalde manier van werken. De PSS Airbus is ABSOLUUT niet moeilijk (wat ik al zei: ik vind 'm juist veel inzichtelijker en logischer dan bijv. de Boeing): je moet het wel gewoon willen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 15:17

Vaughn

Powered by Jomanda

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 10:37:
[...]

Boeing is gewoon meer vliegtuig })
If it's a Boeing i'm not going.... :)

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen de heren vliegtuigspotters hun foto's met ons delen straks ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

mithalph schreef op 26 February 2003 @ 13:01:
[...]

Ik zie het nut van de reverser niet helemaal in. IMHO vertraagd dat ding op de motoren niet zo erg als je het bekijkt. Hij kan immers ook niet achteruit rijden ermee.

Het zal wel nut hebben, anders zetten ze het er niet op natuurlijk. Maar hoeveel scheelt het nu om de motoren in reverse te gooien ten opzichte van gewoon uitrollen en normaal remmen?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 16:25:
Willen de heren vliegtuigspotters hun foto's met ons delen straks ? :D
ik gaat trouwens ook morgen, alleen niet digitaal helaas (nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Bolk schreef op 26 February 2003 @ 16:40:
[...]

Ik zie het nut van de reverser niet helemaal in. IMHO vertraagd dat ding op de motoren niet zo erg als je het bekijkt. Hij kan immers ook niet achteruit rijden ermee.

Het zal wel nut hebben, anders zetten ze het er niet op natuurlijk. Maar hoeveel scheelt het nu om de motoren in reverse te gooien ten opzichte van gewoon uitrollen en normaal remmen?
de DC-9, md-80 (iig een aantal versies) en volgens mij nog wel meer kunnen met hun reversers achteruit. En het scheelt behoorlijk wat baanlengte hoor. bijvoorbeeld de F-70, de KLc (KLM Cityhopper) zet er geen thrust op, alleen de reversers open, remt goed genoeg.

edit:

sorry, ik had moeten editen bij de vorige

[ Voor 5% gewijzigd door Spotter op 26-02-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Britten overwegen te stoppen met Concorde

Uitgegeven: 26 februari 2003 14:42
Laatst gewijzigd: 26 februari 2003 14:42

LONDEN - British Airways stopt mogelijk met de Concorde. De Britse luchtvaartmaatschappij denkt erover het supersonische toestel niet te gebruiken omdat het aantal passagiers terugloopt.

Een woordvoerster van British Airways verklaarde woensdag dat de directie zich beraadt over de kwestie, maar geen besluit heeft genomen. Wanneer dat gebeurt, hield ze in het midden.

De Concorde gaat sneller dan het geluid en vliegt binnen enkele uren de Atlantische Oceaan over. De betrouwbaarheid van het toestel staat al enige tijd ter discussie. Drie jaar geleden verongelukte bij Parijs een Franse Concorde. Het toestel stortte kort na de start neer. De ramp kostte 114 mensen het leven.

Na het ongeluk bleven de Concordes meer dan een jaar aan de grond staan. Pas eind 2001 werden de vluchten hervat. Maar ook daarna deden zich nog incidenten voor. Vorige week nog maakte een Franse Concorde in Canada een noodlanding wegens motorproblemen. British Airways en Air France zijn de enige luchtvaartmaatschappijen die Concordes in hun vloot hebben.
Bron: http://nu.nl/news.jsp?n=114268&c=20

edit: op http://www.airliners.net/...iation/read.main/1033166/
is al 2-3 dagen een topic gaande hieromtrent.
voor de geinteresseerden.

[ Voor 7% gewijzigd door 456 op 26-02-2003 16:52 ]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Bolk schreef op 26 February 2003 @ 16:40:
[...]

Ik denk dat anders je brake temperature extreem hoog word als je een fully loaded 747 alleen op zijn wiel remmen laat remmen. En anders zouden de banen van Schiphol langer gemaakt moeten worden. :) Stel je zet reversers op 60%, dat is toch behoorlijk wat tegengestelde stuwkracht. Welliswaar niet zoveel als 60% vooruit, maar toch behoorlijk wat :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 12:58

bennierex

Pilot_Z

Spotter schreef op 26 February 2003 @ 16:44:
[...]

de DC-9, md-80 (iig een aantal versies) en volgens mij nog wel meer kunnen met hun reversers achteruit. En het scheelt behoorlijk wat baanlengte hoor. bijvoorbeeld de F-70, de KLc (KLM Cityhopper) zet er geen thrust op, alleen de reversers open, remt goed genoeg.

edit:

sorry, ik had moeten editen bij de vorige
Er zijn inderdaad een hoop vliegtuigen die gewoon achteruit kunnen op de reversers (alleen werkt dat in FS dus niet :().
Ik ging een jaar of twee terug mee in een ATR72 (op de jumpseat) en toen we moesten wachten voor take-off clearance ging die gast voor de gein een stukkie achteruit rijden op de reverse :P

Waarom is 60% N1 bij reverse minder dan bij forward thrust?;
Alleen de bypass-lucht wordt naar voren gericht (bij de meeste jets, (turbo)props is weer een ander verhaal) en niet de "uitlaat"-gassen. Deze zijn niet zo krachtig als de bypass-lucht, maar het helpt wel degelijk bij de voortstuwing. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

bennierex schreef:
[...]

Er zijn inderdaad een hoop vliegtuigen die gewoon achteruit kunnen op de reversers (alleen werkt dat in FS dus niet :().
Werkt wel, maar sporadisch. Ligt aan bepaalde .air file parameters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

bennierex schreef op 26 februari 2003 @ 17:09:
[...]

Ik ging een jaar of twee terug mee in een ATR72 (op de jumpseat) en toen we moesten wachten voor take-off clearance ging die gast voor de gein een stukkie achteruit rijden op de reverse :P

Alleen de bypass-lucht wordt naar voren gericht (bij de meeste jets, (turbo)props is weer een ander verhaal) en niet de "uitlaat"-gassen. Deze zijn niet zo krachtig als de bypass-lucht, maar het helpt wel degelijk bij de voortstuwing. :Y)
Maar hoe werkt dan idd de reverse bij een prop?
stand van de propellor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

456 schreef op 26 February 2003 @ 17:21:
[...]

Maar hoe werkt dan idd de reverse bij een prop?
stand van de propellor?
Jeps, daar worden de bladen zo gedraaid dat ze de lucht naar voren verplaatsen ipv naar achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

bennierex schreef op 26 February 2003 @ 17:09:
[...]

Omdat de lucht word afgebogen, dus daar zal je wel wat verliezen. :) Toch? :7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga vrijdag naar schiphol (ff kijken daar) en neem me digitale camera mee.. moet ik de plaatjes hier zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat willen we wel :D
Ik ga er vrijdag ook heen met me paps als het meezit (lees als hij wilt, ik zal het zo ff vragen, zou wle mooi zijn want hij heeft een minolta dimage met 5 megapixel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 17:55:
ik ga vrijdag naar schiphol (ff kijken daar) en neem me digitale camera mee.. moet ik de plaatjes hier zetten?
WTF? Waarom vraag je dat nog? NOW MOVE YOUR BUT AND DIGICAM TO EHAM EN MAKE SOM PICS FOR US! MOVE IT! :P :+

maar natuurlijk, we willen graag pics zien waar onze wensen voor de komende FS versie op staan :P

Gilly > A340 & PSS, mijn speed blijft de hele tijd in de rode zone (Alpha Floor) is dit een kwestie van gewicht?

[ Voor 13% gewijzigd door ND863 op 26-02-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 07:03
man o man, net een visual approach gedaan op Madeira, heel mooi!
Lijkt heel erg op Kai Tak approach, alleen heb je hier links van je gewoon bergen.. ik ga het nog maar een paar keer doen, en dan maar wat plaatjes maken ;)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Weet iemand waarom ik zulk verneukt beeld hebt, en niet al mijn textures worden geladen? (zie engines en de Gates. Toenet wou die die maar de helft van de body textues showen :?)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8519.jpg
en ja textures zitten in de goede map, de 747 PoskyV3 KLM new livery wild hij de textures ook al niet laten zien :?

[ Voor 14% gewijzigd door ND863 op 26-02-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotter schreef op 26 February 2003 @ 10:55:
[...]

Airbus blijft natuurlijk ook maar nouwelijks in de lucht, is eigenlijk bedoeld als grondtransport, en al die maatschappijen hebben ze gewoon per ongeluk besteld?
_/-\o_

Mensen die blijven beweren wat beter is en wat niet terwijl ze er de ballen verstand van hebben (net als ik).

Airliners denken zeker:"Goh die ziet er leuk uit, zulle we er een paar bestellen, incl. stootstrips en automatische gordelspanners?"

Ik zou zeggen: Ga naar een airliner en vraag of je daar de functie "vliegtuigkoper" mag hebben.

1 ding is zeker: Een Airbus beats iedere Boeing op het gebied van efficiëncy en stoelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 26 February 2003 @ 18:57:
Weet iemand waarom ik zulk verneukt beeld hebt, en niet al mijn textures worden geladen? (zie engines en de Gates. Toenet wou die die maar de helft van de body textues showen :?)
[afbeelding]
en ja textures zitten in de goede map, de 747 PoskyV3 KLM new livery wild hij de textures ook al niet laten zien :?
Weet je wat mij is opgevallen......
Naarmate ik al die shit installeer als FScene, landclass etc. etc. krijg ik ook steeds meer rare probs. Zoals wazige tails en halve textures ja. En zeg aub niet dat het me drivers zijn, want dat is het niet.

Tijd voor een €54 update? MS yur ass..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 19:28:
[...]

Naarmate ik al die shit installeer als FScene, landclass etc. etc. krijg ik ook steeds meer rare probs. Zoals wazige tails en halve textures ja. Om zeg aub niet dat het me drivers zijn, want dat is het niet.

OMG! Yor gonna be joking right? :X 8)7 Shit heey, zonder al die addons is MS al zo lelijk, wil je Addons (concurrentie) installen, word het nog lelijker |:( Ingebouwde anti-concurrentie beveiliging van MS? :r

EDIT :
Fly High > heb jij toevallig een approach chart van LICR? (ben mijn Jeppesen charts zoek :X 8)7 )

[ Voor 10% gewijzigd door ND863 op 26-02-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Naarmate ik al die shit installeer als FScene, landclass etc. etc. krijg ik ook steeds meer rare probs. Zoals wazige tails en halve textures ja. En zeg aub niet dat het me drivers zijn, want dat is het niet.

*voutje* bedankt

ND, heb je die scenery niet van LAGO? Zo ja.......kijk eens goed........ ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 19:31:
[...]

*voutje* bedankt

ND, heb je die scenery niet van LAGO? Zo ja.......kijk eens goed........ ;)
OMG |:( Das waar ook, vraag ik eerst welke scenery dat is, download ik um niet |:( Laat me raden, daar zit toevallig een approach chart bij? (en toevallig ook van LICR?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 26 februari 2003 @ 19:34:
[...]

OMG |:( Das waar ook, vraag ik eerst welke scenery dat is, download ik um niet |:( Laat me raden, daar zit toevallig een approach chart bij? (en toevallig ook van LICR?) :P
Ja joh, tegenwoordig zitten toch bij al die payware fields toch wel de charts bij?
Magoe, kweet iig cker dat die van Calabria (het dorp van de rode uien!!) er zeker bij zitten. Kijk ff in je directory ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
ja ik word ook gek van al die addons :(
fsscene leek bij mij ook een hoop rotzooi uit te halen...
en nu heb ik hier en daar witte textures op lago eham :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
offtopic:
Is btw de max airspeed (bij mij 339@33000ft) nog verschillend bij verschillende hoogtes of niet? :?

edit:
typo

[ Voor 8% gewijzigd door Winnetou op 26-02-2003 20:04 ]

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
alwinh schreef op 26 February 2003 @ 20:04:
offtopic:
Is btw de max airspeed (bij mij 339@33000ft) nog verschillend bij verschillende hoogtes of niet? :?

edit:
typo
meestal heeft het met temperatuur enzo ook nog te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

nealzie schreef op 26 February 2003 @ 20:05:
[...]

meestal heeft het met temperatuur enzo ook nog te maken...
En per land/country
Europa : max 250 kts < FL100
USA : Max 250 kts < ??? Ems dat weet ik niet zeker

Btw, als ATC tegen je zegt reduce speed to 180kts, moet je dan niet reducen totdat je 180kts aan GS hebt ipv IAS? (stel nou dat het bij jouw harder waait en je gaat op IAS........)

Fly High ik heb um! Btw, 1 er past geen 747 op :P (op LICR), 2 Er past geen A330 op, 3 Er past geen 767 op, 4 er passen geen x aantal ILA vluchtmembers x 767/737 op :P (met beetje wringen en duwen en puzzelen lukt het denk ik wel 8) )
5, ik ga landclass zooi deinstallen, heel mijn scenery is koeddos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
alwinh schreef op 26 February 2003 @ 20:04:
offtopic:

edit:
typo
Dat is toestel gebonden. En op die hoogte ga je in Mach praten. M0.80 of M0.87 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jij gaat ook niet upgraden?
Ik zelf denk het ook niet aangezien alle komende DF producten (737NG) ook compatible met FS2002 zijn, Ik zie het nut er niet van in. In die upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nealzie schreef op 26 February 2003 @ 19:55:
ja ik word ook gek van al die addons :(
fsscene leek bij mij ook een hoop rotzooi uit te halen...
en nu heb ik hier en daar witte textures op lago eham :?
Ik heb verdomme nu witte bomen en op sommige plaatsten witte textures op de Austrian Airports pakketten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 20:47:
[...]

Jij gaat ook niet upgraden?
Ik zelf denk het ook niet aangezien alle komende DF producten (737NG) ook compatible met FS2002 zijn, Ik zie het nut er niet van in. In die upgrade.
Als het goed is blijft alles compatible, ik dll FS9 en flikker dan alles over op FS9, alleen maar voor de mooie wolken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 20:49:
[...]

Ik heb verdomme nu witte bomen en op sommige plaatsten witte textures op de Austrian Airports pakketten :(
Heel eenvoudig ;) dan mis je textures :)

Aardvark heeft zijn dc9-40 uitgebracht :) Nu wachten op de dc9-50 en dan kunnen ze weer eens wat nieuws maken :P

Diederick Entjes (Henk ;) ) heeft zijn paints omhooggeladen naar avsim :) Dus zijn dutchpakketje, Delta Spirit en ILA :) tevinden bij whats new sectie van de www.avsim.com libery

[ Voor 20% gewijzigd door The_FrankO op 26-02-2003 21:27 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 26 February 2003 @ 20:30:
[...]

En per land/country
Europa : max 250 kts < FL100
USA : Max 250 kts < ??? Ems dat weet ik niet zeker

Btw, als ATC tegen je zegt reduce speed to 180kts, moet je dan niet reducen totdat je 180kts aan GS hebt ipv IAS? (stel nou dat het bij jouw harder waait en je gaat op IAS........)

Fly High ik heb um! Btw, 1 er past geen 747 op :P (op LICR), 2 Er past geen A330 op, 3 Er past geen 767 op, 4 er passen geen x aantal ILA vluchtmembers x 767/737 op :P (met beetje wringen en duwen en puzzelen lukt het denk ik wel 8) )
5, ik ga landclass zooi deinstallen, heel mijn scenery is koeddos
Kleine aanvulling voor het USA vliegen: Onder FL180 spreken we het uit als "one five thousand" en vanaf FL180 gewoon zoals we hier in Europa doen.

@Noofrioot ;) : Big boys don't cry ;P
Na landing netjes aansluiten op de taxiway. FMC proggen (of RTE2) en weer airborn wezen :+

edit:

Joduh kampioen olé oléééé

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hoe krijg je die Tornado mid-air gerefueled? Dat verdraaide tank toestel vliegt telkens rondjes. Zit ik op 0.70 miles, en dan gaat ie weer draaien. Ik heb al 3 keer gecheat door zelf fuel bij te kappen omdat ik met mijn afterburner zoveel brandstof verbruik om dat toestel weer in te halen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 21:37:
[...]

Kleine aanvulling voor het USA vliegen: Onder FL180 spreken we het uit als "one five thousand" en vanaf FL180 gewoon zoals we hier in Europa doen.

@Noofrioot ;) : Big boys don't cry ;P
Na landing netjes aansluiten op de taxiway. FMC proggen (of RTE2) en weer airborn wezen :+

edit:
Okeey, dat word dus koffie aan boord ipv op LIRC drinken :P Ik kijk er naar uit! (naar de koffie onboard)

[ Voor 3% gewijzigd door ND863 op 26-02-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Hoi,

Ik gebruik Lago EHAM en heb daar de polderbaan van Avsim met afcad speciaal voor Lago EHAM geinstalleerd maar al wat ik zie is een hele brede zandkleurige strook. Ik neem aan dat dat gewoon de normale runway textures horen te zijn?? Doe ik iets verkeerd?

Gr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok iedereen hoort nu wel zo ongeveer te weten offie kan morgen.
Graag van allen nog een bevestigingsmail. Kan ik het ff doorgeven aan de DutchVACC.(als ze tijd hebben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 21:37:
[...]

*knip

edit:
Joden :r
Zie je volgend jaar wel weer in die snelkookpan/UFO van jullie >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Na een paar maanden geen FS toch maar een format gedaan en alles weer opnieuw geinstalleerd :O Weer eens een vluchtje met pic's van mijn kant :)

EHAM 2 EGBB

Met mijn Transavia paint voor de ariane *D
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-000.jpg

Collega's
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-002.jpg

Gezellig op schiphol :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-003.jpg

Ik ben bijzonder dus mag naar rwy 27 :) kweet niet of die naam is veranderd?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-007.jpg

Gasuh maar!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-011.jpg

Invlucht:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-028.jpg

Cursus verdwaal kunsten :D Had een flightplan van navdata gedownload die me naar een rwy stuurt die niet standaard in FS zat. Dus niet tevinden op de GPS en FSNav stond er nog niet op :o Dan maar geloven dat daar ergens een rwy zit. En natuurlijk vlieg ik hier met het handje :)
Zicht is ook wat minder :(
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-029.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-031.jpg

Even vragen of ik goed zit :+
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-032.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-033.jpg

Blijkbaar zit ik bijna goed :+ Beetje bij sturen (geen rudders :'( )
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-034.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-035.jpg

SHIT kort baantje
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-036.jpg

Geloof me of niet maar ik heb het gehaald :) Lande wel een beetje teveel op 1 wiel maar het ging goed. En daarna stevig in de remmen :P gelukkig was daar de taxiway nog :D
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-037.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-038.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-039.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-040.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-041.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-042.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-043.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-044.jpg
aardvark! :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-045.jpg

Sorry van de tekst ertussen als je dat vervelend vindt. Maar ik vind dat altijd wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

The_Franko > Je hebt :9~ beeld en dus ook :9~ pics! :9~

Btw, tekst tussendoor vind ik wel leuk, altijd leuk ervaringen van mensen lezen :)

Edit :
The_Franko > en nu wil ik toch weer voor de duizendste keer weten welke drivers en directx jij gebruikt? :) (ik ben het al 999x vergeten :+)

[ Voor 36% gewijzigd door ND863 op 26-02-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/EHAM-2-EGBB-041.jpg

Die Trucker die was zo bezig met kijken hoe een of andere malloot op één wiel landde, die heb zn wagentje onder de gate vastgereden...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Voor de mensen die in de buurt van Tilburg wonen, en al sinds 2 dagen naar de hemel staren naar een niet al te hoog vliegend vliegtuigje, er zijn meer mensen die niet weten wat dit betekent (erg mysterieus!):
Tilburg / vaak overvliegend vliegtuigje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, ik heb net ff een kort vluchtje van curaçao naar Jamaica gedaan....kom ik daar...geen ILS....
Dus op het handje tegen de grond moeten zetten, en eigenlijk zonder bijsturen dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klink173/Flightsim/appr-manley.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:10:
Oja, ik heb net ff een kort vluchtje van curaçao naar Jamaica gedaan....kom ik daar...geen ILS....
Dus op het handje tegen de grond moeten zetten, en eigenlijk zonder bijsturen dit als resultaat:

[afbeelding]
Beetje boven je maximum landing weight? :D zitten er nu krassen op je staart?

Btw, je kan ook op het handje landen MET ils hoor :P

[ Voor 5% gewijzigd door ND863 op 26-02-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
uhm, mannetje dat z'n circuitjes oefend? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
ND schreef op 26 February 2003 @ 22:58:
The_Franko > Je hebt :9~ beeld en dus ook :9~ pics! :9~
Dank :) En ik heb niets bijzonders gedaan met mijn systeem :) Alleen mijn fsb staat nu op 140 ipv 133 :) Geen zin om verder te overklokken :( En vid mot ik nog eens gaan doen :P
en nu wil ik toch weer voor de duizendste keer weten welke drivers en directx jij gebruikt? :) (ik ben het al 999x vergeten :+)
Ik gebruik nog steeds de 30.82 driver voor windows XP :) Met directx 9.0 dit alleen maar om 3dmark2003 te kunnen draaien :P
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:04:
[afbeelding]

Die Trucker die was zo bezig met kijken hoe een of andere malloot op één wiel landde, die heb zn wagentje onder de gate vastgereden...
:+
:D LOL :D zo kun je het ook zien _/-\o_
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 23:10:

[afbeelding]
Met het handje moet geen probleem zijn ;) Ik vind dat je eerst met het handje moet kunnen landen voordat je aan ils begint :P Gebeurt bij mij toch regelmatig dat het niet goed gaat en dat ik uit de meest rare setuaties het vliegtuig nog op de grond wil zetten :7

En ik zie trouwens dat je ook van die paarse wolken hebt :r Is een foutje in FS. Is een fix voor ben alleen de link kwijt :( Is op de site waar je ook die andere wolken kunt downloade (niet doen als je activesky gebruikt) en de golden runway lights (aanrader)

[ Voor 1% gewijzigd door The_FrankO op 26-02-2003 23:23 . Reden: gaat lekker hier :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik gebruik ook de 30.82 maar dan met Direct X8.1...................en dit sucked bij mij (qua omgeving, ook qua AA :() in welke reso simt u? :)

Is het probleem nu al verholpen betreffend issue DX9-VATSIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op 26 February 2003 @ 23:24:
Ik gebruik ook de 30.82 maar dan met Direct X8.1...................en dit sucked bij mij (qua omgeving, ook qua AA :() in welke reso simt u? :)

Is het probleem nu al verholpen betreffend issue DX9-VATSIM?
Met 9 issut soms kut ja.
-Socket errors e.d. Iets over packets. Maar het werkt wel.
-Ef Pee Els die niet aankomen bij de controller.
-Vaak weigerende RW. Om de 15 mins applicatie sluiten en openen.
-Me toets assignment veranderd soms plotseling. Wil ik bijvoorbeeld inzoomen.......klappen die klote speedbrakes uit.
-Kan geen ATC venster meer krijgen.(niet dat ik dat zo vaak gebruik, magoe)
-Performance gain? Mwahhh misschien een bietje.
-Conclusie? Gwoonnie doen. Don't fix if it ain't broke hebbik WEER geleerd. (eigenwijs hè)

Voor mij was Dx8.1 en de 30.82 ook ooit de gouden combo. Maar nu zuight het maar, mee al dat add on gedoe.
Iemand al een idee voor hoeveel "geld" er in ze FS add-ons is gestouwd?

• nealzie
Toronto, February 3, 2003 (NYSE: CGT; TSX: CAE) CAE today announced the sale of two Airbus A320 full flight simulators (FFS) - one to Air France, and a second FFS to Shanghai-based China Eastern Airlines. The total value of the equipment sales is approximately C$35 million based on list prices. Fiscal year to date, CAE has received eight of 11 full flight simulator orders in the competed market.

Air France’s new order is repeat business for CAE; it will however be the first Airbus A320 full flight simulator to be provided to the airline. The simulator will be operational by June 2003 in the Air France training centre at Paris - Charles de Gaulle (CDG) airport, and be delivered to meet both FAA and JAR Level D standards, the highest in full flight simulator equipment. A CAE-built Airbus A330/340 FFS was recently installed in the airline’s training centre at CDG.

Air France operates worldwide scheduled passenger and cargo services to 214 destinations in 91 countries. It cooperates with more than 30 carriers and holds stakes in 15 airlines.

China Eastern’s Airbus A320 simulator order is in addition to the A320 FFS sale announced in December, and will also feature the CAE Tropos™ visual system, meeting the highest standards for full flight simulators. Both simulators will be installed at the airline’s Pudong training centre by the end of 2003, as part of a general upgrade of its A320 simulation training program. CAE has also agreed to install a CAE Tropos™ visual system in the training centre’s existing A300 simulator.

As one of China’s three major airlines, China Eastern Airlines is the primary air carrier serving Shanghai, China’s eastern gateway. China Eastern plans to introduce 20 additional Airbus A320 aircraft by 2005.

CAE is a global leader in providing advanced simulation and controls equipment and integrated training solutions for customers in the civil aviation, military and marine markets. With annual revenues in excess of $1 billion, CAE employs more than 6,000 people in Canada, the United States and around the globe
Canadian Dollar
35,000,000

Exchange Rate
0.6205

Euro
21,718,854.00

Verwijderd

uhmm ja?!

• nealzie
niet interessant? :P

Tropos(tm) lijkt eik een beetje op fs2002, hier een quicktime filmpje http://www.cae.com/en/visuals/tropos.shtml#

gewoon ff lezen enzo :P ze gebruiken ATI kaartjes :)

hmm, lees net iets over een ander visueel systeem wat ze daar hebben...
Daar wordt het landschap opgebouwd dmv het GIS programma...
Toevallig in canada een les over gehad :P In dat programma staat werkelijk alles over de hele wereld...
Van bevolking tot water leidingen, maar ook bergen, en huizen enzo..
Je kan ook een punt op een berg nemen, en zien wat je vanaf daar wel, en niet kan zien...
En dat visueel systeem zet die date dus om in een grafisch mooie FS environment!
beswel stoer! wanneer ontdekt het MFS team dat eens?

[ Voor 47% gewijzigd door nealzie op 27-02-2003 00:19 ]

Verwijderd

The_FrankO schreef op 26 februari 2003 @ 23:21:
En ik zie trouwens dat je ook van die paarse wolken hebt :r Is een foutje in FS. Is een fix voor ben alleen de link kwijt :( Is op de site waar je ook die andere wolken kunt downloade (niet doen als je activesky gebruikt) en de golden runway lights (aanrader)
Ik ben niet een gebruiker van ActiveSky...En die RwyLights heb ik wel ergens...alleen die wolkjes snap ik niet helemaal hoe dat inmekaar steekt....terwijl dat momenteel wel een van mn grotere ergernissen begint te worden...
't is toch niet te geloven dat op het moment dat het "bewolkt" wordt in FS, dat je Framerate inmekaar stuikt voor een verzamelijk platte wolkjes???
:( :(

Verwijderd

ND schreef op 26 February 2003 @ 23:12:
[...]

Beetje boven je maximum landing weight? :D zitten er nu krassen op je staart?

Btw, je kan ook op het handje landen MET ils hoor :P
Nee, geen krassen op mn staart...kwam stiekum wat "hengelend" binnen...dus liet daar het neusje alweer gaan.... :D

Enne....met het gewicht spelen is veel te moeilijk voor mij... ;)
Het moet er alleen gelikt uitzien allemaal, dus Mesh ben ik wel mee bezig geweest (en met mn nieuwe 120 Gb schijf gaat er meer gebeuren!!), en AI moet er rondgaan... Zodat ik in mn Airport Vehicle bij de baan kan gaan staan om AI te zien overshooten... :+
Ik miste trouwens tot voor kort niet eens het piepen van de banden bij touchdown...tot ik het tegenkwam op AVSIM...

• nealzie
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 00:30:
[...]

Nee, geen krassen op mn staart...kwam stiekum wat "hengelend" binnen...dus liet daar het neusje alweer gaan.... :D

Enne....met het gewicht spelen is veel te moeilijk voor mij... ;)
Het moet er alleen gelikt uitzien allemaal, dus Mesh ben ik wel mee bezig geweest (en met mn nieuwe 120 Gb schijf gaat er meer gebeuren!!), en AI moet er rondgaan... Zodat ik in mn Airport Vehicle bij de baan kan gaan staan om AI te zien overshooten... :+
Ik miste trouwens tot voor kort niet eens het piepen van de banden bij touchdown...tot ik het tegenkwam op AVSIM...
dat hoor je ook niet echt in de cockpit hoor (naar mijn weten)

of hoor je het dan alleen maar met spot view?

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik heb een apart iets met de v2 van The_Franko's AI. Ik heb de oude (versie1) PAI files weggegooid, de nieuwe netjes uitgepakt met winrar (zodat ie zelf de andere files uitpakte). Daarna alle PAI files naar mijn FS2002\Aircraft folder gekopieerd. Dit zijn er 59 als het goed is.
Daarna de *.txt files uitgepakt en de Tcompile gedaan. Staat ie ff op te stampen en is dan klaar. Ik zie ook aan de datum en tijd van de traffic.bgl dat ie van zojuist is. Filesize is nu 52Mb trouwens.

Echter in FS2K2 zie ik geen AI's meer. Niet op EHAM, niet op EGLL, nergens niet. Mijn AI traffic staat op 100%, dus dat kan het niet zijn.

Ik kan niet iets vinden dat zo op het 1e gezicht verkeerd is. Alle PAI files zijn er (met inhoud), de aircraft, airports & flightplans files zijn gecompiled in FS2K2 en geeft dat ook netjes aan. De traffic.bgl is dus bijgewerkt, in FS staat de AI op 100% en toch...toch krijg ik geen AI planes op de grond of in de lucht of waar dan ook.

Wie heeft een idee wat het kan zijn?

specs | 3360wP met SE3000

• nealzie
l33t :P
dit: http://www.cae.com/en/newsroom/img/gallery/maxvue02.jpg
is precíes hoe die sim waar ik in zat er uit zag...
net zo mooi, maar ik een beetje blurry...

Verwijderd

nealzie schreef op 27 February 2003 @ 00:32:
[...]

dat hoor je ook niet echt in de cockpit hoor (naar mijn weten)

of hoor je het dan alleen maar met spot view?
Alleen met spot view... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 01:06 ]

Verwijderd

nealzie schreef op 27 February 2003 @ 00:44:
l33t :P
dit: http://www.cae.com/en/newsroom/img/gallery/maxvue02.jpg
is precíes hoe die sim waar ik in zat er uit zag...
net zo mooi, maar ik een beetje blurry...
De filenaam maxvue is de naam van een terrain generator..dus niet zo zeker of dit van bestaande data is gemaakt...

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Let op!

Aangezien we alweer bijna bij deel 50 aangekomen zijn heb ik een speciaal plaatje gemaakt voor op de eerste pagina. Na 50 delen zijn we er het er toch wel altijd over eens dat de PIC een van de beste panels tot nu toe is. vandaar dat ik dit plaatje wel geschikt vond voor in de openingspost van deel 50. Ik loop zelf al mee vanaf deel 1 en heb nog nooit een openingspost gedaan. Als toch dit plaatje gebruikt wordt ben ik zeer vereerd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.introweb.nl/~joszwa/got/PIC.jpg

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• rdluca
  • Niet online
jos_zwa schreef op 27 februari 2003 @ 03:38:
Let op!

Aangezien we alweer bijna bij deel 50 aangekomen zijn heb ik een speciaal plaatje gemaakt voor op de eerste pagina. Na 50 delen zijn we er het er toch wel altijd over eens dat de PIC een van de beste panels tot nu toe is. vandaar dat ik dit plaatje wel geschikt vond voor in de openingspost van deel 50. Ik loop zelf al mee vanaf deel 1 en heb nog nooit een openingspost gedaan. Als toch dit plaatje gebruikt wordt ben ik zeer vereerd :)

[afbeelding]
Ik stem voor ;)

Beste panel met het beste moment van een vlucht :P

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
En aangezien ik Heathrow herken ook het meest turbulente deel van een vlucht }>

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Met al die nieuwe russische scenery's ook maar ff wat russische planes in me ai gehangen. :)
Laatste pic, ik ga lekker van de bergen af rossen in frankrijk. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.achappey.nl/uuee7.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door achappey op 27-02-2003 10:35 ]

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 00:25:

Ik ben niet een gebruiker van ActiveSky...En die RwyLights heb ik wel ergens...alleen die wolkjes snap ik niet helemaal hoe dat inmekaar steekt....terwijl dat momenteel wel een van mn grotere ergernissen begint te worden...
't is toch niet te geloven dat op het moment dat het "bewolkt" wordt in FS, dat je Framerate inmekaar stuikt voor een verzamelijk platte wolkjes???
:( :(
IMHO zijn de standaard wolken in combinatie met activesky of FSMeteo het beste dat je kunt krijgen :) Zoals mijn pic's hierboven dat zijn dus gewoon de standaard wolken.

En over die framerate verlies. Een paar van die nieuwe wolkjes maken het alleen maar erger ;)
Kijk eens even in het menu van FS of daar wel de vliegtuigen staan. Je moet kijken bij Project AI daar moeten ze allemaal staan :)

Aardvark heeft ook zijn DC9-50 naar avsim opgeladen :7 (filename: aiad95nw.zip )
En MRAI is ook nog bezig geweest :)
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/nostrum.gif
Afbeeldingslocatie: http://mostrealisticai.projectai.com/images/sunair.gif

[edit]
Voor de mensen die een super computer hebben en graag een model willen die daarbij past en niet veel mooier is:
PAI DC9-50 7(8)7 ach toch leuk voor de mensen die niet beter weten ;) :P

[ Voor 11% gewijzigd door The_FrankO op 27-02-2003 11:08 ]

Zo daar ben ik weer eens :)

heb weer eens de moeite genomen om een vlucht te maken :)

Hier een klein vluchtje van Amsterdam naar Rotterdam in een Piper

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PIPER_EHAM@EHRD_09.jpg

Maar ik heb een vraagje is het mogelijk om met deze Piper naar de UK te vliegen, via EHAM/EHRD.

Of is het verstandiger om even naar Frankrijk te vliegen (daar tanken) en dan het kanaal over testeken ?

Omdat dat het kleinste stuk over zee is .

Want ik weet namelijk niet of hij dat qua fuel haalt.

Kan iemand hier mij even meer over zeggen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• nealzie
ik zou zeggen
probeer het! :P
nealzie schreef op 27 February 2003 @ 12:50:
ik zou zeggen
probeer het! :P
Maar dan wel eerst even zwemvesten aan doen :).

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• nealzie
Blackhole schreef op 27 februari 2003 @ 12:57:
[...]

Maar dan wel eerst even zwemvesten aan doen :).
psies, en ff de kustwacht waarschuwen..
(note. KUST wacht, zo ver kom je denk ik niet :P)

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 21:45

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Moet toch niet zo'n probleem zijn? Hij heeft maar 1 motor, die zal tussen de 5 en de 15 gallon per uur verstoken (ik neem het ruim want het is een ouwe kist), laat ie een ias hebben van rond de 80, dan moet je tank 15 gallon kunnen bevatten om 80 nm te varen = 150 km, dus ruim over de noordzee...
Kortom, om te weten of ie de zee over kan, ff z'n max range erop naslaan. Lijkt me stug dat het niet zou kunnen.

Verwijderd

The_FrankO schreef op 27 February 2003 @ 10:37:
[...]
Voor de mensen die een super computer hebben en graag een model willen die daarbij past en niet veel mooier is:
PAI DC9-50 7(8)7 ach toch leuk voor de mensen die niet beter weten ;) :P
Precies,....hij wilt het niet snappen....bijna het dubbele aantal polygons voor een DC9 die er echt niet beter uitziet als die van Aardvark...trouwens, die PAI DC9 heeft nog allemaal van die vervormingen rond de cockpit ook...

Ik heb nu bijna 100 repaints gedaan voor een commercieel pakket wat of op PAI gebaseerd is, ik vervloek die dingen nu...

• ND863

ND863

The_Franko > De aanpassingen in je cfg (die je mij gister gaf) gaan die ook verloren als je LAGO Framerate Wizzard gebruikt?

Zo net even de NOORDZEE over gestoken met de eerder genoemde PIPER CUB :)

Hij haald het makkelijk , moet zelf mogelijk zijn om terug te kunnen vliegen met 1 tank vol :)

Dus het is mogelijk om die afstand over tevliegen met een PIPER CUB

Verwijderd

Aan de painters hier: Hoe krijgen jullie als het ware een "geronde" lijn krijgt?
Ik gebruik Paint Shop maar ik kan het maar niet voor elkaar krijgen :(

Verwijderd

Blackhole schreef op 27 February 2003 @ 16:56:
Zo net even de NOORDZEE over gestoken met de eerder genoemde PIPER CUB :)

Hij haald het makkelijk , moet zelf mogelijk zijn om terug te kunnen vliegen met 1 tank vol :)

Dus het is mogelijk om die afstand over tevliegen met een PIPER CUB
Waarom ga je niet the Atlantic over via Faroër,Keflavik,Groenland... :)

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 17:35:
[...]

Waarom ga je niet the Atlantic over via Faroër,Keflavik,Groenland... :)
VFR over de atlantic proberen :+ Aan uw linker kant ziet u als het goed is water, aan de rechterkant ook. Waar zit u nu? :+

Btw, nu word op EHAM 27 en 18C gebruikt als landingsbaan, dat zou toch problemen kunnen opleveren als 2 vliegtuigen on final zitten, en beide een go around moeten/gaan doen?

Verwijderd

ND schreef op 27 februari 2003 @ 17:45:
[...]

VFR over de atlantic proberen :+ Aan uw linker kant ziet u als het goed is water, aan de rechterkant ook. Waar zit u nu? :+
Meneer Lindenbergh heeft het ook zonder al te veel hulpmiddelen gedaan

Verwijderd

Extra herinnering voor de ILA vlucht ;)

Anders hebbik weer voor Jan Lul met pijn en moeite de werkvloer eerder verlaten.

We hebben iig Mark Jansen als controller, dus wordt dikke fun.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 18:17 ]

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

http://www.airliners.net/open.file/323096/L/
http://www.airliners.net/open.file/323105/L/

Voer :P

Kan iemand mijn vraag misschien beantwoorden?
Hoe krijg je die Tornado mid-air gerefueled? Dat verdraaide tank toestel vliegt telkens rondjes. Zit ik op 0.70 miles, en dan gaat ie weer draaien. Ik heb al 3 keer gecheat door zelf fuel bij te kappen omdat ik met mijn afterburner zoveel brandstof verbruik om dat toestel weer in te halen. Iemand tips?

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 18:07:
Extra herinnering voor de ILA vlucht ;)

Anders hebbik weer voor Jan Lul met pijn en moeite de werkvloer eerder verlaten.

We hebben iig Mark Jansen als controller, dus wordt dikke fun.
Ja kom dan, er staan al 2 Interline Captains te wachten :)

Verwijderd

3 Meldt zich

en wacht nog steeds.................................. :/

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 19:09 ]

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 16:37:

Precies,....hij wilt het niet snappen....bijna het dubbele aantal polygons voor een DC9 die er echt niet beter uitziet als die van Aardvark...trouwens, die PAI DC9 heeft nog allemaal van die vervormingen rond de cockpit ook...
Ondersteunend beeld materiaal:
Vanvoor
Aardvark:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/PAI-vs-Aardvark-000.jpg
PAI:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/PAI-vs-Aardvark-001.jpg
Conclusie:
Niet gelet op de slechte texture aansluiten van de paintkit van PAI en de prachtige paint werk van de aardvark kun je zien dat aardvark meer detail heeft!
voordelen aardvark:
• De aardvark vleugel heeft duidelijk meer detail.
• De aardvark heeft een uitstekend libje (dat ding voor de deur, onder het raam)
• De aardvark heeft antennes PAI niet :?
• De aardvark heeft debris dingen bij de wielen
voordelen PAI:
• De PAI heeft iets rondere motoren
• De PAI heeft doorzichtige ramen (niet dat je dat ziet als een AI Vliegtuig langs zoeft)

Vanachter
Aardvark:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/PAI-vs-Aardvark-003.jpg
PAI:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/PAI-vs-Aardvark-002.jpg
Met full flaps om daar het detail verschil in te kunnen zien. (geen verschil dus)
Hier is vrijwel hetzelfde als bij de voorkant. Aardvark heeft een opstaand randje en antennes. PAI heeft iets rondere motoren.

polygons:
minder is beter voor je fps
code:
1
2
3
4
5
      Aardvark  PAI
LOD1: 1994      4176
LOD2:  814      2564
LOD3:  417        60
LOD4:  105       N/A

Waar PAI die polygons laat weet ik niet maar hieruit kun je toch wel concluderen dat Aardvark frame rate vriendelijkere modellen maakt. En het excuusvan PAI dat ze meer detail hebben is dus ook duidelijk niet waar :/

Laat ik even duidelijk zijn dat ik respect heb voor de mensen die deze modellen maken. Ik zou het niet beter doen. Ik val de modeller niet aan maar dit is meer een aanwijzing dat de mensen beter moeten gaan kijken voordat ze iets zooi noemen (Frank C op PAI forum)
Ik heb nu bijna 100 repaints gedaan voor een commercieel pakket wat of op PAI gebaseerd is, ik vervloek die dingen nu...
Commercieel pakket van PAI? Kun je daar wat meer over vertellen of is dat toevallig dat CD Project van diezelfde Frank C? Gaat toch niet gebeuren waar ik bang voor was: Commercieel gaan :( Nog meer respect voor de aardvark jongens. Die hebben geen 1 banner, ze verdienen nergens geld mee, echte hobbyisten _/-\o_
ND schreef op 27 February 2003 @ 16:41:
The_Franko > De aanpassingen in je cfg (die je mij gister gaf) gaan die ook verloren als je LAGO Framerate Wizzard gebruikt?
Zou het niet weten. Gebruikt dat tooltje niet. Zie het nut niet helemaal :)

Henk je hebt goed je best gedaan *D
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fvbrandw/ILA-757.jpg
het kleine plaatje zegt: hit me!

Verwijderd

The_FrankO schreef op 27 February 2003 @ 19:35:
[...]
code:
1
2
3
4
5
      Aardvark  PAI
LOD1: 1994      4176
LOD2:  814      2564
LOD3:  417        60
LOD4:  105       N/A

Waar PAI die polygons laat weet ik niet maar hieruit kun je toch wel concluderen dat Aardvark frame rate vriendelijkere modellen maakt. En het excuusvan PAI dat ze meer detail hebben is dus ook duidelijk niet waar :/

Laat ik even duidelijk zijn dat ik respect heb voor de mensen die deze modellen maken. Ik zou het niet beter doen. Ik val de modeller niet aan maar dit is meer een aanwijzing dat de mensen beter moeten gaan kijken voordat ze iets zooi noemen (Frank C op PAI forum)
[...]
Commercieel pakket van PAI? Kun je daar wat meer over vertellen of is dat toevallig dat CD Project van diezelfde Frank C? Gaat toch niet gebeuren waar ik bang voor was: Commercieel gaan :( Nog meer respect voor de aardvark jongens. Die hebben geen 1 banner, ze verdienen nergens geld mee, echte hobbyisten _/-\o_
Het verschil in die polygoncount zit hem voornamelijk in het nawerk in gmax, de Aardvark heeft minder zijkanten om de romp rond te maken (8 hoekig uit mijn hoofd, niet nagekeken) dan PAI, dus PAI heeft meer hoeken, dat levert het probleem op in de cockpit, aangezien 3dmax een polygonbased modelleer programma is, moeten ze die cockpit dus aansluiten op de romp met een truukje, om die enigszins vierkante vorm van Aardvark rond te maken naar het uiteinde van de cockpit toe, moeten de aardvark ontwerpers veel meer per polygon een handmatige bewerking uitvoeren. Dat doet PAI dus niet, hij modelleert een bijna ronde buis, en maakt daar de cockpit aan, en doet vervolgens een smooth modifier erop loslaten zodat hij het niet handmatig hoeft te doen, om zo weinig mogelijk polygonen te krijgen. Aangezien ze dat niet goed kunnen (!) krijg je dit soort resultaten... Met de meeste 3D modellen geldt nu eenmaal zodra je er meer tijd instopt krijg je ook betere modellen...echt low poly werken in een 3D programma is trouwens een vak apart hoor...Het meest lachwekkende vond ik zijn opmerking dat hij nu veel meer van low poly snapt als toen hij de eerste modellen maakte..nou...das niet te zien...opnieuw zit hij een rudder te maken (extra polygons) op een Ai vliegtuig..je mag blij zijn als je die ziet bewegen..!
Heb je een linkje waar Frank C. dat zooi noemde...?? vind ik wel lachen..!

--------------
Dat payware project heeft niks met Frank z'n CD te maken...ook verder niks met PAI...behalve dat die uitgever de modellen van PAI gebruikt, net zoals Mytraffic dus...

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 20:29:
*knip

Dat payware project heeft niks met Frank z'n CD te maken...ook verder niks met PAI...behalve dat die uitgever de modellen van PAI gebruikt, net zoals Mytraffic dus...
Is prettig dat er iemand hier rond loopt die er verstand van heeft :)

Is die uitgever flight1? Die waren een tijdje geleden er toch ook meebezig?

En voor dat van Frank C:
I am seeing more and more of these AIA trolls pop up....Tsk tsk.
Some forums monkeys have nothing better to do I guess.
bron is wel leuk om telezen :D Matthew (van Flightzone) laat iets teduidelijk horen wat hij vindt van het model :P

Overigens was ik nog vergeten tezeggen dat je bij PAI ook verplicht bent om die reflectie map tegebruiken. (ook al zit het niet in de texture) je hebt hierdoor ongeveer 3fps verlies volgens aardvark. Bij aardvark kun je er voor kiezen of je het gebruikt :) (3fps lijkt weinig maar als je er maar 11 hebt ;) )

Verwijderd

The_FrankO schreef op 27 February 2003 @ 21:08:
[...]

Is prettig dat er iemand hier rond loopt die er verstand van heeft :)

En voor dat van Frank C:

[...]

bron is wel leuk om telezen :D Matthew (van Flightzone) laat iets teduidelijk horen wat hij vindt van het model :P

Overigens was ik nog vergeten tezeggen dat je bij PAI ook verplicht bent om die reflectie map tegebruiken. (ook al zit het niet in de texture) je hebt hierdoor ongeveer 3fps verlies volgens aardvark. Bij aardvark kun je er voor kiezen of je het gebruikt :) (3fps lijkt weinig maar als je er maar 11 hebt ;) )
Frank C = Frank Cubillos _/-\o_ >:)

Matthew:
What is LOD value?
If it is higher than that of AI Aardvark, then I will stick with that, they look just as good and come without the unnecassary virtual cockpit, not really important for AI especially if they really suck down the frame rates!

But not considering those things, the model looks decent

Frank Cubillos:
What are you talking about?
If your happy with what you have why come in this thread to be negative?

Nog wat AIA Aardvarkens geboycott:

Frank_O:
>Appreciate the info!
>I think AIA posts are a bit more appropriate in their
>forums? Thanks
Well i think not

There are a lot of AI fans here so i let them know there is something they should see

edit:

Iam not somebody how is flaming toward PAI or aardvark. I only wants what is best for me. I use the PAI models with great pleasure and the aardvarks make it even more pleasureble

And I don't want a "war" between these good freeware makers

Cubillos:
But please post AIA info in their forums in the future please.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 21:24 ]

• Zakkenwasser
  • Niet online
rdluca schreef op 26 February 2003 @ 20:44:
[...]

Dat is toestel gebonden. En op die hoogte ga je in Mach praten. M0.80 of M0.87 bijvoorbeeld.
om precies te zijn, vlieg je op een hoogte van 33000FT - dan is -
de geluidsnelheid al bereikt op 299m/s.
Ongeveer grof gemeten een 10KM hoogte.

De V(t) = V(o) ^T/T(o)

^ = wortel uit

V(t) = Geluidsnelheid bij een temperatuur T in m/s
V(o) = Geluidsnelheid bij een temperatuur T(o) in m/x (V(0) = 340 m/s)
T = in Kelvin
T(o) = 288K

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR9.jpg

Alles is geset voor de LOC DME 33
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR17.jpg

Intercepting de offset LOC
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR21.jpg

wh00000000000000000000ttttttttttttttttttt
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR22.jpg

Backtracking and vacating to the left to clear for ILA1419 #2
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR27.jpg

ILA1419 in de beruchte LOC DME 33 approach terwijl 15 active was. Lijkt veel op de tegengestelde "Checkerboard approach"
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/c.w.kwak/pics/EHAMLICR30.jpg

• nealzie
nice!
Net ook zo'n soort landing geoefend op Macau :)

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Ja, dat was leuk :D
Alleen dan weer een beetje jammer dat ik half door de grond zakte tijdens touchdown en er toen ook achter kwam dat ik perongelijk mijn view helemaal verkeerd had staan (naar beneden). Bij mij was het trouwens donker ;)

[edit]
en ik had tot aan die bocht naar links op final geen idee of ik goed zat :P

[ Voor 16% gewijzigd door bennierex op 27-02-2003 22:30 ]

Verwijderd

The_FrankO schreef op 27 February 2003 @ 21:08:
[...]

En voor dat van Frank C:

[...]

Ik zie dat die info al op de forums staat, dus ja, dat is voor Tom Main van flight1...

Ik denk dat je hier een denkfout maakt, ook al staat reflectie 'aan'...en gebruik je een texture die geen alphachannel bezit, dat zal geen 3 fps vreten. Wel als de texture niet gecomprimeerd is met DXT, op een gegeven moment loopt je texture geheugen van je videokaart vol en dan krijg je beperkingen op de snelheid...
Het is ook me te simpel te zeggen dat zodra de modellen reflectie gebruiken je dan 3fps verliest...dat hangt helemaal van de DX versie, en vooral de gebruikte videokaart af...maar, dat zal wel onder nitpicken vallen....

Je bent bij PAi trouwens niet verplicht om een alphachannel in je texture te stoppen hoor, zonder doen ze het ook wel...zat net te kijken bij Aardvark, maar kon geen texture zo snel ontdekken die geen alpha had (die bij de release horen dan)...en dan een beetje zwak voor een goede repainter, het zijn allemaal egale alphachannels....

Trouwens, Matthew is ook niet helemaal onpartijdig, hij sponsort Aardvark...zijn statement van de VC's in Ai modellen dat dat extra fps vreet, heb ik niet getest en dus geen bewijs voor maar kan het me eigenlijk niet voorstellen, het kost meer polygons maar of dat nou zoveel uitmaakt, een vc kun je maken met zo weinig polygonen als je wilt, om een cirkeltje te maken minimaal 10 of zo...(hangt af van de aantal zijden af waarvan de fuselage is gemaakt)...voorzover ik weet trouwens zijn die modellen die VC's hebben bij PAI (767,734...?) niet gemaakt door John Rogers...

Vond het trouwens wel opvallend dat Matthew blijkbaar ook ineens uitgever van payware wilt worden, niet alleen het blad dus...of is ie daar nu weg en werkt hij nu voor LAGO..??

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Hmmm, heb nog steeds MSFS95 :7 maar ga volgende week FS2002 halen.

Ik heb alleen nog geen joystick. En met keyboard is ook niet alles :/
Naar welke joysticks moet ik kijken? 't Moet niet duurder zijn dan € 100,- though...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
mithalph schreef op 27 February 2003 @ 22:35:
Hmmm, heb nog steeds MSFS95 :7 maar ga volgende week FS2002 halen.

Ik heb alleen nog geen joystick. En met keyboard is ook niet alles :/
Naar welke joysticks moet ik kijken? 't Moet niet duurder zijn dan € 100,- though...
Niet een beetje zonde van je geld om nu FS2002 te kopen als er over een paar maanden weer een nieuwe uitkomt?

Kijk even naar Microsoft joysticks (precision 2). Die zijn wel goed

[ Voor 3% gewijzigd door Floppie op 27-02-2003 22:49 ]

• ND863

ND863

Ik heb 50 pics, en @Home is niet de grootste dus eerst de eerste 15, als er meer behoeft is aan de landings en approach deel, just call it :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8600.jpg
ILA1419 at the gate

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8601.jpg
Line up behin the departing Interline 767

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8602.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8603.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8604.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8605.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8606.jpg
MESH!!!! :) Boven Oostenrijk (of Zwitserland) :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8607.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8608.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8609.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8610.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8611.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8612.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8613.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8614.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nofri.djohor/ndfs8615.jpg

De approach was niet de beste. Even voor de goede orde, dit was mijn eerste vlucht met de 737 sinds 6 maanden!!! :D En nee ik was het niet gewend :+ En boven Italie een hele leuke ATC, met Italiaans accent. Ik moest echt ff wennen, maar ik vond het wel cool :) Ff puzzelen en dan kom je eruit wat het betekent.

Deel 2 komt stukje later :)

• bennierex

bennierex

Pilot_Z

Ik wil die foto van mijn mislukte approach nu wel zien :+
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.