Het Grote GameCube Topic Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.152 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
EA werkt juist nauw samen met Nintendo aan iets nieuws...dus wat dat betreft zou ik me inderdaad nog maar geen zorgen maken.

Het is wel EA die Xbox Live mijdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Jezus, dat van EA was maar een voorbeeld hoor.

"Voorderest noemt blauwbeer allemaal spellen op van developers die vrolijk doorgaan met het maken van spellen op de cube omdat die spellen best goed verkopen!"

Hoe weet jij dat die doorgaan??? Wist jij dat Sega sport ging stoppen?

"Vertel mij dan eens waarom een bedrijf zou stoppen met het uitgeven van spellen waar ze winst mee maken, kan iemand me dat dan aub uitleggen??"

Ik weet het niet, vraag het aan Sega sport, zij zulen je wel iets duidelijk zeggen he. Mss iets als: "Aangezien de userbase van xbox en Ps2 groter zijn, lijkt het ons beter om ons hierop toe te spitsen. Hierdoor sparen we geld, en kunnen we dat geld besteden aan games voor consoles waar toch veel meer van verkocht wordt"

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 23-02-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

En ik ga het weer even MK:DA hebben ;).

Ik heb nu bijna alle secret chars, mis er nog drie, Reptile, Kitana en die Hsu Hao oid. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, ik en mijn beroertje vinden de fatalities nogal tegenvallen. De enige die nog het neste uit de ban springt is die van Cyrax. Ik heb ze daarentegen nog niet allemaal gezien, maar ik heb zo de indruk dat het niet veel beter wordt.

Woohoo, net iron door midden gehakt. Mijn broertje volop de knoppen rammen en ik drukte op het goede moment op R. 400 Platinum coins are mine.

[ Voor 16% gewijzigd door GZ op 23-02-2003 18:51 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 42873 schreef op 23 februari 2003 @ 16:57:
ja, idd, ik zie het ook nu... odd

In de laatste Edge stond dat Nintendo na de GBA SP, nu ook mss de gamecube gaat redesignen.
Neeeeee :/

Ik vind dit soort dingen echt vervelend :X

Maarja, misschien zorgt het ervoor dat er meer goede spellen komen, omdat men (gamedevelopers) dan weer meer vertrouwen heeft in de kubus? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[droom modus]
Het zou wel zalig zijn moesten ze een nieuwe gamecube ontwikkelen, die eiglijk gewoon zoals de panasonic was, dus met dvd-player. Beeld je in dat ze dan zeiden dat iedereen ze'n gamecube mocht inruilen tegen zo'n dvd-cube...
[/droom modus]

Spijtig genoeg is hier 0% kans op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
bla, nevermind

[ Voor 91% gewijzigd door ilyc op 23-02-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
GolbeZeromus schreef op 23 februari 2003 @ 18:42:
En ik ga het weer even MK:DA hebben ;).

Ik heb nu bijna alle secret chars, mis er nog drie, Reptile, Kitana en die Hsu Hao oid. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, ik en mijn beroertje vinden de fatalities nogal tegenvallen. De enige die nog het neste uit de ban springt is die van Cyrax. Ik heb ze daarentegen nog niet allemaal gezien, maar ik heb zo de indruk dat het niet veel beter wordt.

Woohoo, net iron door midden gehakt. Mijn broertje volop de knoppen rammen en ik drukte op het goede moment op R. 400 Platinum coins are mine.
Sja ik vind MK:DA toch een beetje een korte houdbaarheid hebben (voor mij dan).
Het is natuurlijk fantastisch als je het elke dag (of meerdere keren per week) met meerdere mensen kan spelen, maar zo vaak zit er hier niet in. Geen broertjes :(

Ja je kan natuurlijk wel veel unlocken, maar alle chars kan je in principe binnen een dag of 2 hebben als je ff kijkt op gamefaqs :)
En sjah.. de andere extra dingen boeien me geen reet eigenlijk..

Daarom ga ik liever voor Monkey Ball 2 (goede singleplayer en leuk voor af en toe multiplayer) of Resident Evil: Zero (gewoon kickass ervaring imho :), wel kort houdbaar though :(

Heeft trouwens nog iemand een icon nodig?
Aangezien ik nu vakantie heb en zo'n beetje iedereen @ wintersporten is heb ik vrij weinig te doen en ik wil wat meer oefenen met icons maken :)
Dus als je er een wilt, meld ff waarvan het moet zijn en ik zal m'n best doen.

[ Voor 11% gewijzigd door RedruM op 23-02-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

alleen sega soccer slam heeft redelijk verkocht de rest nauwelijks dus die maakten nauwelijks winst (lees verlies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euhm...NOT
al die 2k3 series zijn van Sega sport, en die waren WEL zeer populair in amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Ik noem Square Enix, ik noem Capcom, ik noem Konami...

Die werken lekker nauw met nintendo samen nu, geweldige spellen allemaal. Met die 3rd party support zit het wel goed vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 27-06 22:33
RedruM schreef op 23 februari 2003 @ 18:59:
[...]

Sja ik vind MK:DA toch een beetje een korte houdbaarheid hebben (voor mij dan).
Het is natuurlijk fantastisch als je het elke dag (of meerdere keren per week) met meerdere mensen kan spelen, maar zo vaak zit er hier niet in. Geen broertjes :(

Ja je kan natuurlijk wel veel unlocken, maar alle chars kan je in principe binnen een dag of 2 hebben als je ff kijkt op gamefaqs :)
En sjah.. de andere extra dingen boeien me geen reet eigenlijk..

Daarom ga ik liever voor Monkey Ball 2 (goede singleplayer en leuk voor af en toe multiplayer) of Resident Evil: Zero (gewoon kickass ervaring imho :), wel kort houdbaar though :(

Aangezien ik nu vakantie heb en zo'n beetje iedereen @ wintersporten is heb ik vrij weinig te doen en ik wil wat meer oefenen met icons maken :)
Soul Caliber 2 :Y)
Alvast bedankt. :P

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
BloodKnight schreef op 23 February 2003 @ 19:08:
[...]

Ik ga wat proberen.. :Y)

Hm ff wat van vorige pagina gejat.. maar bedoel je zoiets? Of dichter op de actie of nog wat anders? :D Deze is trouwens op de beste kwaliteit geoptimaliseerd.. beetje groot misschien.. naja wat is 100 kb tegenwoordig :)
Maarja zeg het maar :p

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/SC2.gif

[ Voor 48% gewijzigd door RedruM op 23-02-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
jOzh schreef op 23 February 2003 @ 16:39:
Ze hadden vanaf het begin veel meer moeten doen met het succes van de GBA, bijvoorbeeld een duo-pack ofzo. Dit had denk ik in Japan heel goed verkocht. Van de GBA-connectivity zie je ook veel te weinig, maar een handvol games ondersteunen dit. Echt ongelooflijk zonde en ook niet echt slim van The Big 'N' als je het mij vraagt.
In Japan doet de Cube het nog best aardig. In December verkocht ie als een dolle (zeker tov de Xbox). Maar wat daar Cubes zal gaan verkopen is de nieuwe Pokemon game op de Cube. De GBA Pokemons verkopen daar belachelijk goed. Dus er zijn al zo'n 1,5 miljoen mensen die die games hebben liggen. Als je hun spelervaring (goed) kunt uitbreiden met de Cube versie denk ik dat de kans zeer groot is dat veel van die Jappen een Cube aanschaffen en als ze er al een hebben zeker die game!

Of het dit effect ook buiten Japan kan hebben ligt aan het succes van de GBA games. Maar ik denk dat Nintendo wel leuke dingen in petto heeft. Ook op Online gebied verwacht ik stiekem een verrassing. SEGA gaat het netwerk doen (net als voor de PS2) dus ik denk dat Xbos Live een erg geduchte tegenstander zal krijgen. Ik ben iig benieuwd naar wat Nintendo (die door MOET hebben wat er gaande is) gaat doen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-06 10:43
Anoniem: 51765 schreef op 23 February 2003 @ 19:07:
Ik noem Square Enix, ik noem Capcom, ik noem Konami...

Die werken lekker nauw met nintendo samen nu, geweldige spellen allemaal. Met die 3rd party support zit het wel goed vind ik
vergeet namco niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
RedruM schreef op 23 February 2003 @ 19:14:
[...]

Ik ga wat proberen.. :Y)

Hm ff wat van vorige pagina gejat.. maar bedoel je zoiets? Of dichter op de actie of nog wat anders? :D Deze is trouwens op de beste kwaliteit geoptimaliseerd.. beetje groot misschien.. naja wat is 100 kb tegenwoordig :)
Maarja zeg het maar :p

[afbeelding]
Wel zoiets, maar hebbe je geen andere character?
Kieskeurig he... (8>
100 kb mag toch nie :?
Zet anders icq effe aan,zodat de anderen hier geen last van hebben. :P

[ Voor 10% gewijzigd door BloodKnight op 23-02-2003 20:46 ]

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Als nintendo na de n64 genoeg cash heeft gehad om de gamecube te maken, waar maken we ons dan druk om?
ik bedoel, de cube doet het toch wel iets beter dan de n64...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
BloodKnight schreef op 23 February 2003 @ 20:36:
[...]

Wel zoiets, maar hebbe je geen andere character?
Kieskeurig he... (8>
100 kb mag toch nie :?
Zet anders icq effe aan,zodat de anderen hier geen last van hebben. :P
Size boeit niet echt geloof ik als je het op je eigen webspace houdt..
Ohja, en als je een andere char wilt, moet je me ff naar een filmpje wijzen van IGN oid :) Ik ben nu online met ICQ.

[ Voor 15% gewijzigd door RedruM op 23-02-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 00:42
Ik dacht dat dit "nieuws" nog niet gepost was hier.. bij deze dan:
Krijgt ook de GameCube een her-design?

Nadat de Gameboy Advance een redesign heeft gekregen komt het gerucht de wereld in dat ook de GameCube een gedaanteverwisseling zal ondergaan. Het Britse gamestijdschrift EDGE denkt dat de GameCube veel kleiner zal worden, en misschien wel écht portable, met scherm en al. Of de kubusvorm dan behouden blijft is natuurlijk nog maar de vraag.
Nintendo zou een herdesign van de GameCube zien als een soort laatste mogelijkheid op succes. De GameCube doet het op het moment namelijk niet echt goed, en dreigt in een neerwaardse spiraal te geraken.
Nintendo's écht nieuwe console, de opvolger van de GameCube dus, staat gepland voor een release in 2005.
(bron: gamer.nl)

Tja, wat moeten we hier nou weer van denken.. 't Lijkt sterk op het gedoe met de gba.. Die ook ineens een her-design kreeg.. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door blakez op 23-02-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

RedruM schreef op 23 februari 2003 @ 18:59:
[...]

Ik zou wel een mooie willen met alle nintendo consoles erin :P

dus als je zin hebt give it a go if not geen ramp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

k ga morgen ff mijn GBA inruilen denk ik.. dan koop ik wel de SP als ie uit komt.. van dat geld haal ik wel ff een game.. UT2k3 ofzo (of iets voor de cube natuurlijk)

edit: oh ik weet het al.. UT2k3 kopen kopieren en dan Mortal combat of iets anders halen

[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 23-02-2003 21:51 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 10:12
TheEvilCuber schreef op 23 February 2003 @ 21:49:
edit: oh ik weet het al.. UT2k3 kopen kopieren en dan Mortal combat of iets anders halen
Hmmm ik weet niet of je dit als grapje bedoeld (ik zie geen smiley...) maar dit soort uitspraken worden niet echt leuk gevonden op GOT. Voordat je een hoop geflame naar je toe gegooid krijgt zou ik als ik jou was maar even deze regel weghalen.

Ik begin maar alvast, om het nog beschaaft te houden, doe niet zo triest en koop ze allebei als je het zo'n leuke spellen vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-06 09:55
Even over slechte reclame.......
Zou nintendo blij zijn met 't advies op de BartSmit site:
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/160x200/083918
Tieners en volwassen spelers zullen versteld staan van de ongeloofelijke Xbox-graphics en krachtige hard drive.
Snelheid 733 Mhz
Opslaan op harde schijf
Opslaan d.m.v. memorycard*
Mutliplayer (4 controllers)
DVD-speler
Online spelen*

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/adimages/068203_11.gif
Uitgebracht in het najaar van 2000 en nog steeds ijzersterk, de Sony Playstation 2 heeft de harten gestolen van meer fans dan menig andere console.

Snelheid 294 Mhz
Multiplayer (2 controllers)
DVD-speler
Online spelen*

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/adimages/Gcubezwart.gif
Met een uitgebeide catalogus van kindvriendelijke titels is Nintendo Gamecube de nummer 1 keuze voor jonge spelers.

Snelheid 485 Mhz
Multiplayer (4 controllers)
Online spelen*
Sorry hoor maar dit is dus echt een partij naaien richting Nintendo.
BS is gewoon anti GC. Ze verkopen hem omdat het geld oplevert en ze alles willen verkopen, that's it.

Als m'n vriendin gisteren niet had ingerepen in BS, had ik me even bemoeid met een verkoper die een klant een xbox wou aansmeen.... terwijl de klant toch echt veel intresse toonde in de gamecube (omdat hij vroeger altijd met de nes speelde en nu voor zijn kids 1 nextgen console wou kopen)

Er waren zelfs argumenten van de verkoper dat er een kans was dat ze uitgelachen zouden kunnen worden op school als hij voor de NGC zou gan :( :(
Ja sorry hoor maar dan slaan bij mij de stoppen door....

[ Voor 4% gewijzigd door Delirium2001 op 23-02-2003 22:39 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup, heb ik ook gelezen, is ronduit verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00

NoTimeRemains

I know

iemand nog wat gehoord over dat ene pakket met MP + NGC?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 18:49
HIValicious schreef op 23 February 2003 @ 23:16:
nope
lijkt me ook unlikely dat dat hier in europa zal uitkomen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Tetsuo schreef op 23 februari 2003 @ 21:57:
[...]

Hmmm ik weet niet of je dit als grapje bedoeld (ik zie geen smiley...) maar dit soort uitspraken worden niet echt leuk gevonden op GOT. Voordat je een hoop geflame naar je toe gegooid krijgt zou ik als ik jou was maar even deze regel weghalen.

Ik begin maar alvast, om het nog beschaaft te houden, doe niet zo triest en koop ze allebei als je het zo'n leuke spellen vind...
ik zou ze idd het lieft bijde kopen maar heb er helaas geen geld voor

eenuh waarom zou ik die regel weghalen.. je mag toch wel typen dat je dat gaat doen..

het is trouwens ook geen verschil met: een spel kopen, binnen 2 weken uitspelen en dan ruilen voor een andere..

maja het was niet echt een gepaste opmerking misshien maar ikga het nogsteed doen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
HIValicious schreef op 23 February 2003 @ 23:16:
Ken alleen dit pakket.
Om de vreugde over de terugkeer van gamegodin Samus compleet te maken, komt Nintendo tenslotte met de Metroid Bundel in een gelimiteerde oplage. Deze bundels gaan ongeveer 199 euro per stuk kosten en zijn beschikbaar vanaf
21 maart. De bundel bevat de Metroid Prime-game, een zwarte NINTENDO GAMECUBE (met controller) en een exclusieve Metroid Prime-naamplaat (een schijf die boven in het deksel van de GameCube past). De Metroid Bundel biedt gamers een explosieve kennismaking met de wereld van Nintendo en de NINTENDO GAMECUBE.
Bron:
Nintendo website NL

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] RTX Red Rock gecanceld

Argh, weer een potentieel goed spel wat we -waarschijnlijk- kunnen doorstrepen op ons lijstje.

Developer Lucas Arts kennen we normaal voornamelijk van Star Wars games, en af en toe eens een ander George Lucas related spelletje. Indiana Jones bijvoorbeeld. Om echter een wat completere ontwikkelstudio te zijn maakt men bij Lucas Arts af en toe ook andere games, zoals Gladius en RTX Red Rock... Echter is RTX Red Rock verdwenen uit het lijstje GameCube games op de site van Lucas Arts, waar het eerst nog tussen Gladius en de Star Wars-games stond. Ook op de officiële RTX RR site is geen spoor meer te bekennen van andere versies dan de PS2-versie, en in het magazine EGM stond ook dat het spel alleen op de PS2 uitkomt.

Anders gezegd; de GameCube-versie van het spel is gewoon stiekempjes in de prullenbak gegooid of in de ijskast gezet. Laten we dat laatste dan maar hopen, zodat we het spel over een tijdje alsnog te spelen krijgen. Het zag er namelijk best okee uit, en goeie third party spellen kun je nooit te weinig hebben voor je console. Overigens heeft Nintendo of America nog altijd RTX Red Rock in haar games database staan, maar we gaan er vanuit dat dat komt omdat de Nintendo-site nog niet geupdate is.

We gaan er vanuit dat je nooit meer iets zal lezen over RTX Red Rock hier op CubeZone... maar wie weet. The End voor RTX Red Rock GC.
:(
dat leek me nou juist wel een leuke game

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Dat is nog een kleine 50 dollar meer dan het US pakket ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
RSP schreef op 23 februari 2003 @ 23:43:
[...]

Dat is nog een kleine 50 dollar meer dan het US pakket ...
Uhm ja... en dan bedoel je dat :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
de cube is hier zowiezo duurder dan in de us .. maar voor 199,- mp + cube .. best aardig

alleen jammer dat alleen de zwarte cube erin zit =)

en dat van de BS .. dat is idd onwijs lomp, in een engelse gamecube nieuwsgroep wordt daar ook over gepraat, hoe de meeste verkopers in grote ketens de cube gewoon niet als optie aanmerken en de console ook erg neerhalen als de minst leuke/minst sterke/minste functies etc.

kan je best kwaad op worden =\ .. beetje mensen die de cube zouden kopen een ps2 of xbox aansmeren =\

(terwijl daar toch veel minder leuke games op komen ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Zucht... na een heleboel geroep over de GameCube. Nintendo zit iid met een imago probleem. We kunnen voor Nintendo alleen hopen dat de volgende console echt kik ass wordt. deze moet dan wel backwards compatible zijn. De kanten waar de X-box Next en de PS3 opgroeien zie ik nu niet echt als de juiste richting. Ze groeien meer terug naar een allround/home entertainment system. Op een console kun je toch beter gewoon je spelletjes doen. Misschien dat Big -"N" om ook die groep binnen te houden. Iets meer moet doen met de Panasonic Q. als ze met Mashusita (orwhatever de spelling is) ook zo'n variant neer zetten. Dus een pure console versie en een home-entertainement versie.

Maar goed nog een keertje het volgende bericht (zie pagina 27 daarna begint het advertentie gezwets. Over ADVERTEREN.
News: Metroid Advertising
Feb 21st 2003 20:44 by Ash

The next big Nintendo game is hitting the Gamecube next month, but the ads are already starting!

Nintendo have announced a €5 Millionad campaign for upcoming game, Metroid Prime, due to launch on March 21st. Nintendo have struck an [b]MTV sponsership deal[/b] as well as TV and prints ad also advertising their Metroid Pak.

Some of the advertising will be at MTV Winterjam 2003 held in Davos Switzerland and will feature a gamimg competition where gamers play games that are projected onto the giant 'ice wall'.

TV adverts will be shown on Channel 4, E4, MTV and Sky One and print adverts will span over two months in FHM, Front, Loaded, Stuff and Boys Toys. There will also be an 8 week cinematic style online advertising campaign.

Nintendo.co.uk will also be hosting a competition for people to build their own Metroid Prime website and the winner will get a load of 'money can't buy' Metroid Prime prizes.

The Metroid Prime Pak, which costs €200, will feature a black Gamecube, with controller, Metroid Prime and an exlusive name-plate (others have been given away by CUBE Magazine).

David Gosen said this:
"This high impact marketing campaign will bring all the Metroid Prime action and the female bounty hunter, Samus, to life across Europe.

Metroid Prime sold a staggering 250,000 copies within one week of its release in the US and as the positive reviews keep coming in, European gamers are gearing up for the arrival of the classic gaming franchise on to the NINTENDO GAMECUBE for the first time."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Laatst online: 26-06 09:55
yamAUchi schreef op 23 February 2003 @ 23:53:
en dat van de BS .. dat is idd onwijs lomp, in een engelse gamecube nieuwsgroep wordt daar ook over gepraat, hoe de meeste verkopers in grote ketens de cube gewoon niet als optie aanmerken en de console ook erg neerhalen als de minst leuke/minst sterke/minste functies etc.
kan je best kwaad op worden =\ .. beetje mensen die de cube zouden kopen een ps2 of xbox aansmeren =\
(terwijl daar toch veel minder leuke games op komen ;)
Toch zie je dan weer dat ook een prijsverlaging neatieve gevolgen in verkoop heeft..... omdat winkels liever duurdere spullen verkoopt dan minder duurdere.
Oftewel een xbox voor 279 euro... met spellen voor 79 ipv een cube voor 199

Ik hoor 't ook regelmatig van m'n vriendin......... dat ik me niet zo druk moet maken over dat soort dingen.
Zij heeft zoiets van "Als er nopes,nada niksmeer uitkomt voor de NGC zijn de spellen die er zijn en die je hebt toch al speelwaardig voor een paar jaar" (tja dat was wel zo met de nes).....maar ok dat botst met mijn instelling "Ik wil 't Ik wil 't Ik wil 't"...... (oftwel uitkijken naar een volgende game terwijl de vorige nog maar een weekje/maandje in huis is)

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:03

Phydomir

Dennis

even een huishoudelijke mededeling...

* Phydomir zit er aan te denken om naast m'n Cube een PS2 aan te schaffen... :/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

dus? doe je dat toch, uit gamersoogpunt heb je dan alleen maar meer keuze. niemand verbiedt je om een ps2 te hebben naast een cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:03

Phydomir

Dennis

Anoniem: 60967 schreef op 24 February 2003 @ 08:42:
dus? doe je dat toch, uit gamersoogpunt heb je dan alleen maar meer keuze. niemand verbiedt je om een ps2 te hebben naast een cube
duh :P

Alleen worden m'n uitgave aan games alleen maar meer 8)7

Ach ja... Het gaan me vooral om Final Fantasy. Maar natuurlijk heeft ie ook wel andere goede ps2 exclusieve games...

maar treur niet mijn topic buddys....

Gamecube zal altijd #1 blijven :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79238

mijn eerste post hier.. eindelijk een plek gevonden waar men net zo ongerust is over cube als ik.als ik het nieuws lees en zie dat zelfs in japan de verkoopcijfers omlaag gaan richting NGC dan hou ik mijn hart vast.hopen blijft op de komende zelda hype en vervolgens de plannen om pokemon nieuw leven in te blazen.succes voor nintendo gegarandeerd met deze twee acties? kan iemand mij gerust stellen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb wel goede hoop dat de "Capcom 5" het imago van Nintendo kunnen opkrikken...
Als ze daar mee gaan promoten zullen veel mensen wel geinteresseerd raken. Wellicht ook ouders die vroeger een NES hadden kopen dan een Cube voor hun kids (genoeg kindvriendelijke games) en kunnen zij Killer 7 spelen.

Ik snap trouwens ook niet dat Residetn Evil niet wordt gepromoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Iemand de nieuwe PU gelezen? ik vind dat ze een mooi stukje hebben gemaakt over het wel en wee van de consoles dezer dagen. persoonlijk vind ik vooral het "hee sukkel nintendo is niet kiddie met je populaire kleertjes en je nieuwe mobieltje" stukje erg leuk :) misschien dat normale gamertjes nu ook zien dat je niet met de nintendo moet eh... fukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Laten we BS aanklagen wegens demonisering :/
Ik denk dat Pokémon voor de GC wel een enorme aankoopgolf teweeg brengt. Ik bedoel elke jap wil die game hebben, en de GB pokémon games verkochten ook helemaal niet slecht in Amerika/Europa. Alleen werd mijn interresse in Pokémon best wel minder toen ze alles opeens tegelijk hier gingen releasen. Kaarten, Yellow, Gold/Silver... Had geen zin om weer 100 beestjes uit m'n hoofd te leren :Y)
Verder geeft de GQ RE 0 een 5 en een 7,5 (2 redacteuren) :(
Terwijl de PU een 8 geeft...
Verder heb ik ook gedacht aan een xbox massive pack. Toch maar niet, kost veel te veel geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
yamAUchi schreef op 23 februari 2003 @ 23:53:

alleen jammer dat alleen de zwarte cube erin zit =)
Ja hoor, wat heeft iedereen tegen de zwarte cube zeg?
Volgens mij wilden jullie allemaal de zwarte, maar je kon alleen nog een paarse krijgen en houden jullie daarom vol dat die ruled ofzo.
Ik bedoel..zo'n ding ziet er toch niet uit man.. door die kleur krijgt dat ding alleen nog maar meer een kiddy/gay imago :|
Het enige voordeel ervan is dat je minder stof erop ziet dan op een zwarte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

van de kleur wordt ie echt niet sneller ofzo :) ik heb gewoon de zwarte cube...
offtopic:
zwart is toch mooier, en geen kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RedruM schreef op 24 februari 2003 @ 10:19:
[...]

Volgens mij wilden jullie allemaal de zwarte, maar je kon alleen nog een paarse krijgen en houden jullie daarom vol dat die ruled ofzo.
Ik bedoel..zo'n ding ziet er toch niet uit man.. door die kleur krijgt dat ding alleen nog maar meer een kiddy/gay imago :|
jeuj weer iemand met een intelligente inbreng in dit topic...

als jij denkt: paars is kiddy ... nou dan zegt dat veel over jouw IQ
want wat is er nou kiddy? een gewaagde kleur als paars op de markt brengen, of het standaard zwart wat alle consoles hebben tegenwoordig...
het probleem zit hem gewoon in het feit dat jij bang bent wat je populaire vriendjes zeggen als ze je paarse cube zien
ik heb 2 cubes: paars en oranje... waarom? omdat zwart saaaaaaaaaaaaaai is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
RSP schreef op 24 februari 2003 @ 10:38:
van de kleur wordt ie echt niet sneller ofzo :) ik heb gewoon de zwarte cube...
offtopic:
zwart is toch mooier, en geen kleur
Nou.. "gewoon" de zwarte cube..
Volgens mij ben je hier "minder" ofzo als je geen paarse cube hebt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Phusebox schreef op 24 February 2003 @ 10:43:
[...]

jeuj weer iemand met een intelligente inbreng in dit topic...
Lol hier ga ik niet eens op reageren.
als jij denkt: paars is kiddy ... nou dan zegt dat veel over jouw IQ
want wat is er nou kiddy? een gewaagde kleur als paars op de markt brengen, of het standaard zwart wat alle consoles hebben tegenwoordig...
het probleem zit hem gewoon in het feit dat jij bang bent wat je populaire vriendjes zeggen als ze je paarse cube zien
ik heb 2 cubes: paars en oranje... waarom? omdat zwart saaaaaaaaaaaaaai is
Nee dat denk ik niet maar ik denk dat veel mensen een paarse spelcomputer minder serieus nemen dan een Xbox of PS2.
En ik ben helemaal niet bang voor wat mijn vriendjes zeggen, ik vind persoonlijk een zwarte cube gewoon mooi en daar heeft verder niemand iets mee te maken.
Van mijn "gamecube-vrienden" hebben er 2 een paarse en ikzelf en 1 andere een zwarte.
Alleen het valt me nogal op dat veel mensen hier zo "nuttig" meedelen dat zij een "geweldige" paarse cube hebben als er iets gepost wordt over een zwarte cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57029

Helaas de snoekduik is Raiden verleerd :( Vond ik ook een beetje jammer. Met Quan Chi kan ik ook wel goed mee uit de voeten. Eigenlijk vind ik alle karakters die veel long range attacks hebben goed.
spaceboy schreef op 23 februari 2003 @ 11:37:
[...]

Hehe... dat heb ik dus ook al een paar keer gehad. Dan loop je weer lekker te shoppen door de Krypt en let je niet meer op kleurtjes van letters... :)
Ik heb gisteren trouwens voor 't eerst Arcade uitgespeeld (ja, ik ben inderdaad niet zo goed) en heb alleen Kitana nog maar unlocked. Wat vind jij van Quan Chi dan? Als je die A+X combinatie gebruikt met z'n zwaarden kun je best rap zwaar damage aanrichten.

Ik wil ook Raiden unlocken! Was in deel 3 en 4 van MK m'n favoriete karakter (vooral die snoekduik van 'm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al dat kiddy gezeik de hele tijd...
Al mijn vrienden die een gamecube hebben zijn ouder dan 20.
Ik heb een broertje van 14, die heeft een xbox. In zijn klas hebben de meeste kinderen met een console een xbox of ps2. Die xbox is onder de kiddy's echt gewilder dan een gamecube hoor, juist omdattie zwart en stoer enzo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 09:21

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 51765 schreef op 24 February 2003 @ 11:14:
Al dat kiddy gezeik de hele tijd...
Al mijn vrienden die een gamecube hebben zijn ouder dan 20.
Ik heb een broertje van 14, die heeft een xbox. In zijn klas hebben de meeste kinderen met een console een xbox of ps2. Die xbox is onder de kiddy's echt gewilder dan een gamecube hoor, juist omdattie zwart en stoer enzo is.
Couldn't agree more. De personen die inzitten over hoe stoer/gay hun console is zijn vooral de pubers. What the fuck kan mij het nou schelen dat sommigen mijn Cube eruit vinden zien als een Fisher-Price speeltje, zolang ik er goede games op kan spelen (en ik em zelf mooi vind) interesseert het me verder niks.
En ja, paars is 1337 :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Hoe kun je Zelda het beste in de EU preorderen? Rembours, acceptgiro, CC, voorschieten en waar in NL of ergens anders kun je Zelda pre-orderen en wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Om mijn mening over de kleur even te geven. Had de Oranje Cube in Nederland er geweest, dan had ik die genomen. Kleur is leuk. lekker apart. Oranje is nog aparter dan paars maar helaas, een oranje in NL.

[ Voor 37% gewijzigd door RareGast op 24-02-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RareGast schreef op 24 februari 2003 @ 11:33:
Hoe kun je Zelda het beste in de EU preorderen? Rembours, acceptgiro, CC, voorschieten en waar in NL of ergens anders kun je Zelda pre-orderen en wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Om mijn mening over de kleur even te geven. Had de Oranje Cube in Nederland er geweest, dan had ik die genomen. Kleur is leuk. lekker apart. Oranje is nog aparter dan paars maar helaas, een oranje in NL.
Ik denk dat je hem gewoon maar bij www.dimensionplus.nl moet preorderen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Kijk ik heb bij SM:Warzones alle 36 missions gehaald en alle checkpoint races en ik ben nu bezig met die van turf wars.

Maar toen ik hem had uitgespeeld stond er dat ik iets unlocked had, maar wat??

En zitten er weleens 175 missie in, volgens mij niet. 8)7

Hopelijk weten jullie hoe ik nog wat meer missie kan unlocken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
schnumi schreef op 24 February 2003 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat je hem gewoon maar bij www.dimensionplus.nl moet preorderen. :)
Maar welke optie dan? rembours -> ik ben over dag nooit thuis, CC heb ik niet. alleen voor uitbetalen dan -> niet zo slim? Ik wil het eigenlijk gewoon op het postkantoor afhalen.
.Default. schreef op 24 February 2003 @ 11:52:
Kijk ik heb bij SM:Warzones alle 36 missions gehaald en alle checkpoint races en ik ben nu bezig met die van turf wars.

Maar toen ik hem had uitgespeeld stond er dat ik iets unlocked had, maar wat??

En zitten er weleens 175 missie in, volgens mij niet. 8)7

Hopelijk weten jullie hoe ik nog wat meer missie kan unlocken.
Je moet alle "Hidden Tokens" vinden als je dat gedaan hebt krijg je en extra multi player levels en je krijgt Europe en Noord amerika om nog extra races in te gaan houden.

Hidden Tokens vind je in de Joyride modus.

[ Voor 48% gewijzigd door RareGast op 24-02-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 11:20

SD5k

>4&X

Wat een gezeik over die kleuren... ik draag al hele dagen zwart, daarom heb ik een paarse cube genomen.. een beetje afwisseling kan geen kwaad heh :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
BloodKnight schreef op 23 February 2003 @ 19:08:
[...]

Ok, kheb ff gepoogd iets te maken van dat filmpje dat je stuurde..
Ik heb em erg klein gehouden aangezien je em denk ik liefst onder de 100 kb wil.

109 kb, beste kwaliteit
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/sc2_1c.gif

84 kb, iets minder
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/sc2_1d.gif

68 kb, veel minder
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/sc2_1e.gif

Zoiets, of wil je iets anders erin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

RareGast schreef op 24 February 2003 @ 11:53:
[...]

Maar welke optie dan? rembours -> ik ben over dag nooit thuis, CC heb ik niet. alleen voor uitbetalen dan -> niet zo slim? Ik wil het eigenlijk gewoon op het postkantoor afhalen.
Dan kan je rembours doen... als je dan niet thuis bent kan je het de dag erna afhalen op het postkantoor en daar het rembours bedrag dus ook betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 51617 schreef op 24 februari 2003 @ 12:01:
[...]

Dan kan je rembours doen... als je dan niet thuis bent kan je het de dag erna afhalen op het postkantoor en daar het rembours bedrag dus ook betalen.
Idd jah dan kun je het gewoon bij het postkantoor ophalen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Thelema schreef op 24 February 2003 @ 11:57:
Wat een gezeik over die kleuren... ik draag al hele dagen zwart, daarom heb ik een paarse cube genomen.. een beetje afwisseling kan geen kwaad heh :-P
Same here ;)

Tevens vond ik paars gewoon een supertoffe, originele en hippe kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Anoniem: 5577 schreef op 23 februari 2003 @ 21:35:
[...]

Ik zou wel een mooie willen met alle nintendo consoles erin :P

dus als je zin hebt give it a go if not geen ramp ;)
Als je een leuk filmpje hebt waar alle consoles in voorkomen zou het wel lukken :)
Maar ik neem aan dat die er niet zijn dus zou 't een soort slideshow van stilstaande plaatjes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
volgens mij klopt er iets niet? 1 pagina met -1 posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mpeuropebox.jpg

hehe en deze van een student aan DigiPen (school die wordt gefinanced door Nintendo)

Afbeeldingslocatie: http://www.digipen.edu/~blian/Gallerys/2D_1.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 24-02-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

k moet nun wel weer snel een baantje zoeken anders kan ik sraks Metroid Prime en Zelda niet eens halen.. dan zou ik echt gek worden

waar is de Huiskamer (HK) trouwens gebleven??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Kunnen degenen die de USB-memory card wilden bestellen/hebben besteld nog even in het desbetreffende topic ([rml][ IA] GameCube Memory Card + USB Adapter[/rml]) kijken? Thanks...

[ Voor 4% gewijzigd door jOzh op 24-02-2003 23:22 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
RedruM schreef op 24 februari 2003 @ 12:00:
[...]

Ok, kheb ff gepoogd iets te maken van dat filmpje dat je stuurde..
Ik heb em erg klein gehouden aangezien je em denk ik liefst onder de 100 kb wil.

109 kb, beste kwaliteit
[afbeelding]

84 kb, iets minder
[afbeelding]

68 kb, veel minder
[afbeelding]

Zoiets, of wil je iets anders erin :p
Misschien van die dude met z'n zwaardje (1e gevecht). :> :P
Maar hoe kan je uploaden met chello?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

WSftp is het best om dat erop te zetten

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

yohanis vind het jammer dat er geen platium PAL cubes komt, want zilver is nog een mooiere kleur natuurlijk... zou mooi staan, bij groot breedbeed van sony (zilver) dvd speler, zilver, glazen meubel, en dan een zilveren cubes... Tha BomB :D

maar mijn zwarte cubes is ook erg mooi :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Topicstarter
RedruM schreef op 24 February 2003 @ 10:19:
[...]

heb op zich niets tegen een zwarte cube ;)

maar vind het gewoon jammer dat die aanbieding alleen met zwarte cube is, mede omdat ik die paarse cube gewoon mooier + leuker vind, is wat anders dan zwarte tv / zwarte stereo / witte computer / etc. =)

en die oranje kleur is nog mooier, maar die komt hier jammergenoeg niet =) (moet is een spice controller bestellen denk ik =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik moet even iets kwijt over super mario sunshine:

HAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHH!!!!!!!!

dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zwart of paars, oranje of blauw, ik koop over twee weken (grrr, een week te lang) monkey ball 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

check dit op gamers.nl :r
Zo langzaamaan begint het te dagen dat de nieuwste gameconsole van Nintendo, de GameCube, hetzelfde scenario te wachten staat als de Dreamcast.
http://www.gamers.nl/nieuws/16656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ja idd, door die crapberichten gaan de verkopen alleen nog maar meer naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Dreamcast rulez gewoon nog steeds en d'r komen nog steeds nieuwe japanse titels voor uit.
En tja gamers.nl zegt wel genoeg over het bericht he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 24 February 2003 @ 23:19:
k moet nun wel weer snel een baantje zoeken anders kan ik sraks Metroid Prime en Zelda niet eens halen.. dan zou ik echt gek worden

waar is de Huiskamer (HK) trouwens gebleven??
LOL waar heb jij de afgelopen paar maanden gezeten :+
Check de mededelingen maar eens, moet je wel ff zetten op vanaf het begin en dan zoeken op HK of huiskamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
BloodKnight schreef op 24 februari 2003 @ 23:49:
[...]

Misschien van die dude met z'n zwaardje (1e gevecht). :> :P
Maar hoe kan je uploaden met chello?
zoiets?

Beste [107 kb]
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/icons/sc2_2a.gif

Iets minder [94 kb]
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/icons/sc2_2b.gif

Slechtste [65 kb]
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/icons/sc2_2c.gif

En je kan em wel gewoon op mijn webspace houden van chello..
Maar als je em zelf wilt uploaden moet je op de upc/chello site kijken hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maareh ik hoor dat er op de 29ste maart een GC Party aankomt??? Hoe zit dat dan :? Daar weet ik helemaal nix van :P
Voor die GC party site uit de startpost heb je pass nodig.... En die heb ik niet :/

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-02-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 15:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Koop gauw een XboX... voordat het te laat is

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 24 February 2003 @ 23:22:
Kunnen degenen die de USB-memory card wilden bestellen/hebben besteld nog even in het desbetreffende topic ([rml][ IA] GameCube Memory Card + USB Adapter[/rml]) kijken? Thanks...
wanneer komen die dingen dan ong binnen? :) Dan weet ik het in verband met mijn geld. :)

edit: ah laat maar doe het gewoon Josh you've got mail. :) jvv2@planet.nl was het toch?

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 25-02-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
CaptainM schreef op 25 februari 2003 @ 10:07:
"Ja"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 27-06 07:49
CaptainM schreef op 25 February 2003 @ 10:07:
Ik had me voorgenomen om hier niet op te reageren, maar wat moet ik in godsnaam met een xbox :? Er zijn namelijk ook nog mensen met smaak en die niet de hersenloze massa achterna lopen...

Maar goed, alleen de gedachte al dat jij Zelda en Metroid gaat missen.... Muahahahahaa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 25 February 2003 @ 10:11:
wanneer komen die dingen dan ong binnen? :) Dan weet ik het in verband met mijn geld. :)
Tot nog toe zijn er 11 mensen die meedoen, ik wilde eigenlijk wachten tot er 15 bestellingen waren maar ik weet niet helemaal zeker of we dat gaan halen. Als blijkt dat er geen nieuwe aanmeldingen meer bijkomen ga ik bestellen. Ik denk dat dat ongeveer vrijdag wordt.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Fred_Perry schreef op 25 February 2003 @ 10:16:
[...]

Ik had me voorgenomen om hier niet op te reageren, maar wat moet ik in godsnaam met een xbox :? Er zijn namelijk ook nog mensen met smaak en die niet de hersenloze massa achterna lopen...

Maar goed, alleen de gedachte al dat jij Zelda en Metroid gaat missen.... Muahahahahaa...
En Mario Kart, F-Zero enz enz })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 25 February 2003 @ 10:18:
[...]

Tot nog toe zijn er 11 mensen die meedoen, ik wilde eigenlijk wachten tot er 15 bestellingen waren maar ik weet niet helemaal zeker of we dat gaan halen. Als blijkt dat er geen nieuwe aanmeldingen meer bijkomen ga ik bestellen. Ik denk dat dat ongeveer vrijdag wordt.
Ok ben benieuwt. :) Ik doe nu sowieso mee dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand nog een gba kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben wel blij dat de PU inmiddels van het GC bashen af is. Er zijn toch een hoop mensen die de PU lezen en een beetje positieve pers kan onze geliefde kubus geen kwaad doen.

Over het vertrekken van ontwikkelaars, volgens mij geldt dit alleen voor westerse bedrijven. In Japan is de support onverminderd sterk. Nogmaals: de Capcom 5 zullen de Cube erg veel goed doen denk ik. De Cube heeft nu wel 2 hele sterke 3rd parties bij zich: SEGA (SMB en PSO) en Capcom. Dan heb ik het nog niet eens over Namco gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

wil je em kwijt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*HOT* Eerste Pikmin 2 screenshots!

Zojuist zijn de eerste screenshots van Pikmin 2 door Nintendo vrijgegeven. CubeZone heeft ze ook, en deelt ze graag met je!

Na een hele reeks geruchten en een uitspraak van maker en bedenker Shigeru Miyamoto, konden we het aan zien komen: de eerste screenshots van Pikmin 2!

Op de screens zien we hetgeen al vermoed werd: een heuse multiplayer mode in Pikmin 2. Ook zien we een geheel nieuw personage, dat volgens onze informatie Loozy heet. Of hij ook in de singleplayer mode speelbaar is, is nog onbekend. Verdere details ontbreken ook nog, maar zullen ongetwijfeld binnenkort bekend worden.

Geniet ondertussen van onderstaande screenshots (klik op kleine versie voor een groter formaat) en onthoud waar je ze het eerst zag:
Afbeeldingslocatie: http://www.zoneboard.nl/Pikmin/pikmin01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zoneboard.nl/Pikmin/pikmin02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zoneboard.nl/Pikmin/pikmin03.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 25-02-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja... kopen? hij is nog perfect, zonder krasjes op t scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 10:40:
[...]

ja... kopen? hij is nog perfect, zonder krasjes op t scherm!
hoeduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol dat ziet er nog slechter uit als deel 1. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
75 euro

Lost Kingdoms II movie
klikke hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 25 februari 2003 @ 10:42:
[...]

75 euro

Lost Kingdoms II movie
klikke hier
Oh shit. ik heb geen geld...
Wil je dan mischien ruilen voor m'n speakersetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Hobbit screenshots

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/thehobbitgcninterview5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/thehobbit_052102_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/thehobbitgcninterview8.jpg
Anoniem: 61283 schreef op 25 februari 2003 @ 10:44:
[...]

Oh shit. ik heb geen geld...
Wil je dan mischien ruilen voor m'n speakersetje?
hmm sorry can't do that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

CaptainM schreef op 25 February 2003 @ 10:07:
tuurlijk....

en als ut meezit, zit ut xbox topic tegen eind 2003 bij deel 3 ;)

Whahahaahahahaahahahahaha :D :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm, ik wou misschien een GC kopen speciaal voor Metroid Prime (Heb genoten van Metroid Fusion :)). En nu zag ik zo'n Metroid Fusion PAK plaatje (GC & Metroid in een). Komt dat ook in Nerderland en zo ja: Hoe duur?

En zo niet: Hoe duur is een GC nu? Op Dixons.nl zag ik 199,95. En een spel is gemiddel 60,-. Right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 25 februari 2003 @ 10:42:
[...]

75 euro

Lost Kingdoms II movie
klikke hier
Zie ook V&A ;)
Jammer dat ik er een paar maanden geleden al 1 gekocht heb... Heb je er ook nog spellen bij?
Switch schreef op 25 February 2003 @ 11:09:
Hmm, ik wou misschien een GC kopen speciaal voor Metroid Prime (Heb genoten van Metroid Fusion :)). En nu zag ik zo'n Metroid Fusion PAK plaatje (GC & Metroid in een). Komt dat ook in Nerderland en zo ja: Hoe duur?

En zo niet: Hoe duur is een GC nu? Op Dixons.nl zag ik 199,95. En een spel is gemiddel 60,-. Right? :)
Je kan nu een cube kopen en dan krijg je daar een gratis game bij, maar je kan niet kiezen uit MP... Helaas :)
Ik denk eigenlijk niet dat dit pak naar NL komt, meestal gaan dit soort acties aan ons voorbij ;(

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-02-2003 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 34169 schreef op 25 February 2003 @ 09:56:
Maareh ik hoor dat er op de 29ste maart een GC Party aankomt??? Hoe zit dat dan :? Daar weet ik helemaal nix van :P
Voor die GC party site uit de startpost heb je pass nodig.... En die heb ik niet :/
Moet je ff Elroy mailen voor een inlognaam en wachtwoord.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 25 February 2003 @ 11:14:
[...]

Moet je ff Elroy mailen voor een inlognaam en wachtwoord.
Die gast heeft geen mail in z'n profile staan voor zover ik weet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Anoniem: 34169 schreef op 25 februari 2003 @ 11:14:
[...]

Zie ook V&A ;)
Jammer dat ik er een paar maanden geleden al 1 gekocht heb... Heb je er ook nog spellen bij?

[...]

Je kan nu een cube kopen en dan krijg je daar een gratis game bij, maar je kan niet kiezen uit MP... Helaas :)
Ik denk eigenlijk niet dat dit pak naar NL komt, meestal gaan dit soort acties aan ons voorbij ;(
Hmm, jammer. Ik had paar jaar geleden wel zo'n Mario-pak gekocht met meteen N64 erbij. Hoe duur is een GC nu gemiddeld dan? Jammer dat dat neit in de startpost staat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169 schreef op 25 February 2003 @ 11:14:
[...]

die komt wel naar nederland. check nintendo.nl maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283 schreef op 25 februari 2003 @ 11:19:
[...]

die komt wel naar nederland. check nintendo.nl maar eens.
Nintendo.nl bestaat niet meer :) Maar je hebt wel gelijk:
Om de vreugde over de terugkeer van gamegodin Samus compleet te maken, komt Nintendo tenslotte met de Metroid Bundel in een gelimiteerde oplage. Deze bundels gaan ongeveer 199 euro per stuk kosten en zijn beschikbaar vanaf 21 maart. De bundel bevat de Metroid Prime-game, een zwarte NINTENDO GAMECUBE (met controller) en een exclusieve Metroid Prime-naamplaat (een schijf die boven in het deksel van de GameCube past). De Metroid Bundel biedt gamers een explosieve kennismaking met de wereld van Nintendo en de NINTENDO GAMECUBE.
Als ik mijn cube met ED en SSX voor dat bedrag kan verkopen, koop ik op 21 maart zeker dit pack!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 34169 schreef op 25 februari 2003 @ 11:14:
[...]
Euh... deze bundel is juist bedoeld voor Europa, dus ook Nederland ;). De VS heeft deze bundel niet :P.

en nog ff 2 kirby screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-fi.com/product/screenshots/20030225083820.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-fi.com/product/screenshots/20030225083819.jpg
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.