iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
kwa (p)reviews is het zoals normaal, preview van The matrix, review van SMB2.
Maar... en nu komt het:
Je krijgt er een gratis dvd bij.
Vol met Zelda, Metroid Prime, Animal crossing, URA Zelda, Ikaruga, ...
Owja, niet dit nummer maar het volgend nummer gaan jullie mij zien staan als eerste in 1 v/d SSB:M contests
woei!!!Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 15:03:
Mensen, IEDEREEN, ga de NGC (volgende week) kopen.
Maar... en nu komt het:
Vol met Zelda, Metroid Prime, Animal crossing, URA Zelda, Ikaruga, ...![]()
Owja, niet dit nummer maar het volgend nummer gaan jullie mij zien staan als eerste in 1 v/d SSB:M contests, ik ga niet verklappen dewelke, strax kan één van jullie het beter...
dat nummer ga ik dus zeker halen.
btw: damn goed nieuws van het mario kart front.
zou dit ook goed nieuws betekenen voor nederland?Dixons Group have stripped prices of Gamecube software and peripherals. More inside.
UK retailer Dixons have announced a stunning price crash for all things Gamecube.
All Cube titles are now priced at a tantalisingly tempting £24.99 or less so now's the time to snap up the bargains.
Dixons Group includes the stores PC World, Currys and (rather obviously) Dixons itself.
Could this be the beginning of oblivion for the Cube in Europe? Or will the move simply kickstart sales? A similar offer involving PS2 titles was rolled out earlier this year with dramatic affect.
Your thoughts below. More news as we get it Cubers.
[ Voor 40% gewijzigd door schnumi op 22-02-2003 15:11 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zit trouwens te wachten op mijn Mortal Kombat, maandag geshipped en ze hebben een levertijd van 5-10 dagen. Dinsdag ben ik jarig
[ Voor 74% gewijzigd door Crashman op 22-02-2003 15:22 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Op mijn stoel.RedruM schreef op 22 februari 2003 @ 09:17:
Ff een algemeen vraagje.. hoe gamed men hier eigenlijk?
- op de grond ()
- op de bank ()
- op je bed ()
- staand ()
- op je bureaustoel ()
Ik op m'n bed iig aangezien mn cube op mn kamer staat.
Kheb alleen wel es zo'n ligstoel gezien.. dan zit je zegmaar dichtbij de grond maar lig je toch in een comfortabele houding.. (plaatje iemand?).. dat lijkt me ook wel fijn
Bank in mijn kamer past niet.
Omae wa mō shindeiru.
Eindelijk confirmation van metroid
joehoeDear F Huisman
Below is a copy of your invoice. All items with a quantity greater than zero
have been charged and shipped.
Information:
Invoice Number: 1259172
Invoiced On: Saturday, February 22 2003, 06:29:35 AM
Order Number: 1098646
Ordered On: Monday, February 17 2003, 05:18:23 PM
Item(s):
1x Metroid Prime @ $72.95
Subtotal: $72.95
---------------------------
Total: $72.95
You have been billed in CAD Dollars..
oh en ik lig zit/lig altijd half op m'n bed, tegen de verwarming aan
[ Voor 8% gewijzigd door admiral866 op 22-02-2003 16:24 ]
Met jou kan ik praten!!spaceboy schreef op 22 February 2003 @ 02:44:
1 heel biertje? Zo zo! Jij durft. Het is trouwens geeneens bier. Grolsch, DAT is bier. Heineken is zeik.
Maar dat geheel terzijde...
! Grolsch is heilig !
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
offtopic// heineken is wel lekker - door fitness actie van mij, drink ik geen bier meer

ontopic// kunnen we met z'n alleen geen Nintendo blad uitbrengen ?? ik las in de nieuwe PU, dat ze het hadden over de gameboy player op tv... en dat wisten wij al veeeeeeeeeeeeeel langer
denk er ff met z'n allen over
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
ook wilde we een eigen FAQ maken en een review site maken
maja sommige mensen hebben wel een leven...
This space is occupied
Verwijderd
hmm lekker weer een NGC dvd voor de collectie heb d'r al 2Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 15:03:
Mensen, IEDEREEN, ga de NGC (volgende week) kopen.
Maar... en nu komt het:
Vol met Zelda, Metroid Prime, Animal crossing, URA Zelda, Ikaruga, ...![]()
Owja, niet dit nummer maar het volgend nummer gaan jullie mij zien staan als eerste in 1 v/d SSB:M contests, ik ga niet verklappen dewelke, strax kan één van jullie het beter...
Verwijderd
Verwijderd
Klopt. Maar er zijn ook een aantal pers sites special voor games. En natuurlijk kan je als je bij een game site zit ook jezelf aanmelden op de pers sites van de verschillende ontwikkelaars.Verwijderd schreef op 22 februari 2003 @ 18:17:
Jah, waarom niet? Vooral voor nieuws zou het nog succesvol kunnen zijn. Ik ken ong 5 echte nieuwssites (dus niet gamespot & ign, maar eerder Insidegamer enz.). Als we daar het nieuws van nemen, wat veranderen, en op onze site zetten, komen we best wel aan veel nieuws. Per slot van rekening doen enorm veel gamesites dat, nieuws van elkaar nemen.
Ik zit nu zelf bij futuregaming.nl en aangezien je vrij klein bent zul je nooit zelf primeurs hebben, maar als je het anders brengt neem niemand je dat kwaad.
Ik dacht trouwens dat er nog 2 mensen hier bezig waren aan een Cube/Nintendo site.
Zelf ben ik nu bezig om Cubed.nl op te zetten. Maar voordat die online gaat zijn we wel een tijdje verder.
zie ook m'n sig.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Super Monkey Ball 2 !!Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 18:26:
bah in maart komen 3 vette spellen uit: Metroid Prime, Lord of the Rings: The Two Towers, en de Legend of Zelda: The Wind Waker(us) tot die tijd is er geen moer....
kijk morgen bij de Bart-smit (neem wel 40 euro mee) en kies een game.Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 18:26:
bah in maart komen 3 vette spellen uit: Metroid Prime, Lord of the Rings: The Two Towers, en de Legend of Zelda: The Wind Waker(us) tot die tijd is er geen moer....
Er zijn nu gewoon zoveel games 35/40 euro ook veel nieuwe games als Beach spikers Eternal darkness en Tony Hawk 4
dus je hoeft je echt niet te verveln en het kost niet eens zoveel!!!
Ik heb vandaag Metroid Prime Gespeeld!!!!!! In de Intertois in Amsterdam
echt DOPE!!!!!!!!
je kon ook monkay ball 2 spelen en wat zelda filmpjes kijken
Metroid heeft echt relaxte controls.. ik was binnen 1 minuut gewend.. terwijl ze toch anders dan anders zijn
This space is occupied
Phydomir >>
SMB2 wordt nog net deze maand.
deze demopots...stonden bij FRS en eplaza (goes -->zeeland )Hidde schreef op 22 februari 2003 @ 19:26:
Dus er zijn nieuwe demopods!
Phydomir >>
SMB2 wordt nog net deze maand.
al een klein maandje
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het is opzich wel leuk, maar ik zie het mezelf niet zoveel spelen als SSB:M ofzo..
Hmm... het blijft me verbazen dat er mensen zijn met een andere smaak dan ik.RedruM schreef op 22 February 2003 @ 20:47:
Ik ga MK:DA denk ik toch terugbrengen (kan tot half maart ruilen) want SBM2 lijkt me leuker (zeker de multiplayer) of anders Resident Evil: Zero.
Het is opzich wel leuk, maar ik zie het mezelf niet zoveel spelen als SSB:M ofzo..
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat is Nintendo toch een oerstom bedrijf. In mijn ogen is de GameCube dan ook gedoemd te mislukken, het gaat tussen de PS2 en de Xbox. Iets wat echt niet had gehoeven, iets wat puur en alleen aan Nintendo ligt. Waar haalt Nintendo de gedachte vandaan dat games zichzelf wel verkopen? Waar haalt Nintendo de gedachte vandaan dat hun hardware zomaar wel ff zal verkopen? Waarom, oh waarom is de marketing van Nintendo zo gigantisch beroerd? Zet MSN aan, en je wordt doodgegooid met het woord Xbox. Loop door de stad, en de Xboxen vliegen je om de oren.
Kijk naar de Champions League, en je moet wel heel erg je best doen om het woord PlayStation2 niet ergens tegen te komen.
Maar waarom Nintendo niet? Kom niet aan met van 'Maar toen die ene keer' en 'die ene actie', want ja, Nintendo doet zo af en toe wel eens wat maar lang niet genoeg. Nintendo prijst zichzelf uit de markt, en heeft dat mijn insziens al gedaan. Ik heb het gevoel dat de GameCube hopeloos verloren is, en dat Nintendo zich eens hard achter de oren moet krabben of het op deze manier nog wel zin heeft om door te gaan in de consolemarkt...
Verwijderd
Ja ben ik wel beetje met je eens, maar misschien is HEEFT Nintendo niet het budget om tegen de Sony en MS power op te boksen. Het gaat om miljoenen, zo niet miljarden. Om op een paar bordjes bij een Champions League wedstrijd te mogen staan ben je meer geld kwijt dan 25 euro ofzo. En daar komt bij dat Nintendo haar producten voor het overgrote deel in Japan/China kwijtraakt. Hoe de marketing daar is weet ik niet. Al met al denk ik echt niet dat het een kwestie is van "niet willen", maar meer "niet kunnen". Vergelijk het met "3es" cola. Coca Cola en Pepsi maken massa's reclame, 3es hoor je nooit wat van. Toch verkoopt het al jaren.
Verwijderd
Dus die vergelijking maakt me een beetje misselijk
Maar idd nintendo moet veeeeel meer reclame maken.
Maar vraag me af hoe hard ze dit zelf door hebben. Immers met de N64 was het precies het zelfde verhaal.
3d party support haakt af (Codemaster net nog, nu weer gerucht dat dat bullshit is)
en verkoopt overal niet bepaald beter dan de concurrentie.
En natuurlijk marketing, alleen nu komt er een snowboard event met hoofdsponsor Nintendo, waar vooral Metroid Prime wordt gepromoot.
Maar dan toch, je ziet meer PS2 en Xbox..
Verwijderd
owwwww. Niet nog een week later! Eerst zou 't eind februari zijn, toen 6 maart, nu weer wat anders.Phydomir schreef op 22 February 2003 @ 19:31:
Super Monkey Ball 2 Infogrames 14/3/2003
IK WIL MONKEY BALL 2!
Verwijderd
Ik ben het ook volledig met je eens, en nintendo kan best reclame gaan maken ze bulken van het geld van de GBA en pokemon gebeuren.
Laat ze eens een non-stop reclame periode gaan voeren zoals ze toen met de GBA hebben gedaan.
In dit tempo zijn we binnen een jaar alle 3d-party fabrikanten kwijt.
En alhoewel de games van nintendo zelf altijd de beste zijn wil ik ook wel eens wat racegames alla GT3/MSR/Sega GT2002 of beat-em ups zoals tekken/DOA3 op de NGC zien dat heeft de cube op dit ogenblik hard nodig.
De echte die-hard gamer zal hier niet mee zitten die blijft wel wachten op de nintendo only games. maar om geld te verdienen zullen ze echt de grote massa moeten gaan aanspreken en die zoeken toch games zoals GTA3 , Splinter cell en CMR3.0.
Dus nintendo kom op doe eens wat laat de cube niet dezelfde kant opgaan als de n64
Volgens mij kunnen ze beter de mensen hier in het topic bij NOE aan de macht laten komen.
De marketing vooral hier in EU is beroert. Nintendo moet gaan inzien dat ze idd veel meer reclame moeten gaan maken ook op commerciële zenders als sbs6 en yorin!
Ook zouden ze er idd goed aan doen een groot sportevenement te sponsoren zoals Sony doet met de Champions Leage. Nintendo heeft best het budget om zijn reclame op te voeren alleen denken ze idd nog dat spellen zich gewoon om hun kwaliteit ook bij gewone mensen nog verkopen.
Helaas is dit allang niet meer zo.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zo niet.. sjah erg jammer.. maar als het echt heuvelafwaarts met Nintendo gaat, zullen de games lijkt mij erg goedkoop worden en de cheapness van de GameCube in het algemeen trekt ook wel klanten denk ik..
Jah die hebben ze idd achter de hand.RedruM schreef op 22 februari 2003 @ 22:47:
Och.. Nintendo heeft nog wel een aardige troef achter de hand met bijvoorbeeld Zelda: TWW, F-Zero, Metroid Prime.. als ze deze toppertjes goed gaan marketen, ziet de hele wereld hopelijk in hoe erg de GameCube roelt..
Zo niet.. sjah erg jammer.. maar als het echt heuvelafwaarts met Nintendo gaat, zullen de games lijkt mij erg goedkoop worden en de cheapness van de GameCube in het algemeen trekt ook wel klanten denk ik..
Maar het gaat maar om 1 ding nu:
MARKETING!
Nintendo moet juist die titels gigantisch gaan hypen zodat iedereen weet dat je daarom een cube moet kopen.
Op elke zender rond bijv goede tijden zo'n reclame blok enz dat slaat pas aan niet ergens op MTV om 23.00 s'avonds.
Ik wel eens maar dan ook s'avonds heel laat op volgens mij NET5 + ook een keer TMF/MTV. En het gaat hier gewoon niet perse om de hardcore gamers te bereiken maar juist de casual gamers. Die hebben nu meestal een PS2 omdat ze denken dat die zo goed is alleen maar door marketing.RedruM schreef op 22 February 2003 @ 22:59:
Idd volgens mij heb ik nog nooit ook maar ergens een reclame gezien van die titels behalve dan op internet..
Maar er moet gewoon veel meer en effectiever geadverteerd worden. Nou jongens wij weten het allemaal zo goed zullen we maar een brief opstellen voor NOE?
[ Voor 18% gewijzigd door schnumi op 22-02-2003 23:06 ]
heb deze week vakantie, misschien dat het eindelijk wat vorm kan krijgen =)
(op zich wel al review/news/user add systeem enzo erin, dat wel al af)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Ik vind de vergelijkingen nogal lomp, hoe kan je nintendo vergelijken met een bedrijf dat het zich kan veroorloven miljarden dollars (euro's) te stoppen in advertising en dan nog winst te maken en met een bedrijf dat door middel van een "imago" zo'n grote userbase heeft gekregen dat geen enkele console in de buurt kan komen van de sales, in nog geen 2 jaar.
De ps2 is ongeveer even veel geadvertised als de cube.
Mensen zeiken teveel, probeer eens te genieten van de spellen die je hebt en probeer niet dingen te vinden in de spellen die niet helemaal kloppen. Ik zie dagelijks discussies op de ign boards over: Nintendo losing its touch, wat is dat nou voor dikke onzin. Nintendo doet het met de cube zowiezo al veel beter als met de nintendo 64 nog niet eens gesproken over de grote hoeveelheid aan goeie spellen die op het moment uit is.
Net zoals mensen die zich druk maken over de sales. Wat zit er voor jou in als een spel als zelda een paar 100 duizend kopieen meer verkoopt, vrij weinig volgens mij.
Dat is mijn gal, in een tijd waarin de gamer nog nooit zo'n brede keus heeft gehad aan geweldige spellen. In een tijd waarin ik mensen nog nooit zoveel heb zien zeiken over zulke dingen.
Ze moeten meer boots in winkels neerzetten (ik heb er alleen een in de BS in Tilburg gezien) en zorgen dat ze beter zichtbaar worden in winkels. De grote massa zien wel de stands van de PS 2 en Xbox en denken dan dus doe mij er zo een maar. Bij de grote massa lopen ze ook tegen het probleem aan dat ze geen DVD speler hebben. De nieuwe Metroid Pack lijkt mij een erg goede deal maar alleen zo'n pack is niet voldoende! Ik wil doogegooid worden met posters en reclames van de Cube.
Iets van 40 miljoen (!) mensen hebben een PS2. Dus hiervoor hoef je minder reclame te maken. Maar de Cube heeft dat nog wel nodig want de Xbox blijft maar komen en da massa hapt wel. Nintendo kan niet rekenen op alleen de hardcore gamers...
Hun belangrijkste troef voor de massa is wel het prijs voordeel. Games zijn standaard 10 euro goedkoper. Dit is zeker belangrijk voor hun 'kiddy' userbase want die hebben minder geld of moeten het vragen. Dan is elke euro van belang. Een campagne in de geest van "de beste games voor laagste prijs" zou in mijn ogen best kunnen aanslaan...
Nintendo heeft veeeeel krediet verspild met de N64 en moet dan nu niet nog verder laten wegglippen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Tot die tijd houd ik me wel bezig met MP, PSO, SMB2 (komen allemaal binnen een maand uit), RE 2 & 3, AC en waarschijnlijk ook nog THPS 4 en SSX tricky!
Kost je een arm en een been maar dan heb je ook wat!
Ow ja, RE 0 is ECHT een top game. Mocht je 7 Maart een goeie single player game willen kopen!
Is die net zo eng als RE? Want ik zag een filmpje van dat het in de trein afspeeltDeddiekoel schreef op 23 February 2003 @ 01:17:
Kogel is door de kerk. Ik wacht lekker op de PAL verzie van Zelda. Ik vind het toch te riskant om te gokken op een amerikaanse bonus-disc. Nu krijg ik iig nog VIP punten.
Tot die tijd houd ik me wel bezig met MP, PSO, SMB2 (komen allemaal binnen een maand uit), RE 2 & 3, AC en waarschijnlijk ook nog THPS 4 en SSX tricky!
Kost je een arm en een been maar dan heb je ook wat!
Ow ja, RE 0 is ECHT een top game. Mocht je 7 Maart een goeie single player game willen kopen!
Ik zie nu opeens trouwens dat ik in de stats sta (voor het eerst) WOOHOO!
[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 23-02-2003 10:38 ]
Verwijderd
Zeker geen geld, vergeet niet dat nintendo winst maakt, heel veel winst!
Bij mij en andere mensen die een n64 hadden? Nah denk het niet, want ik heb echt heel veel goede spellen gehad op de n64. En ik denk dat veel mensen het daarmee eens zullen zijn.
Dus wie z'n krediet is verspeeld? Bij het grote publiek misschien, maar wat heb jij eraan om je daarover druk te maken. Krijg je er betere spellen door? Worden er meer machines door verkocht?
Als Nintendo niet meer geliefd is bij het grote publiek dan maken ze niet meer zoveel winst. Dat de hardcore gamers nog steeds bij Nintendo zitten snap ik wel. Maar de massa is vertrokken. Voor was Nintendo een synoniem voor Videogames, nu is dat Playstation. Dat de Nintendo games op de N64 goed waren snap ik ook wel, maar daar bleef het bij. Grote namen zijn toen naar de PSX gegaan. Veel zijn nu (niet exclusief, maar goed) terug, maar er zijn ook een aantal dat weer vertrekt.Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 10:36:
Dus wie z'n krediet is verspeeld? Bij het grote publiek misschien, maar wat heb jij eraan om je daarover druk te maken. Krijg je er betere spellen door? Worden er meer machines door verkocht?
En als Nintendo zijn userbase verliest dan hebben ze minder geld en tijd te besteden aan het maken van top games en hardware!
[ Voor 9% gewijzigd door Deddiekoel op 23-02-2003 10:43 ]
Verwijderd
p.s: Met Mortal Kombat heb ik Raiden geunlocked en dat is tot nu toe echt de beste! Motaro is echt een koekie met die lange stok van hem. Shang Tsung vind ik ook wel goed. Wat ik wel lomp vind is dat ik per ongeluk een kist opende die ik al een keer geopend had en dat ik gewoon wel al mijn verzamelde muntjes kwijt was. Dag 4000 muntjes
Hehe... dat heb ik dus ook al een paar keer gehad. Dan loop je weer lekker te shoppen door de Krypt en let je niet meer op kleurtjes van letters...Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 11:06:
Nintendo gaat gewoon een beetje underground![]()
p.s: Met Mortal Kombat heb ik Raiden geunlocked en dat is tot nu toe echt de beste! Motaro is echt een koekie met die lange stok van hem. Shang Tsung vind ik ook wel goed. Wat ik wel lomp vind is dat ik per ongeluk een kist opende die ik al een keer geopend had en dat ik gewoon wel al mijn verzamelde muntjes kwijt was. Dag 4000 muntjes
Ik heb gisteren trouwens voor 't eerst Arcade uitgespeeld (ja, ik ben inderdaad niet zo goed) en heb alleen Kitana nog maar unlocked. Wat vind jij van Quan Chi dan? Als je die A+X combinatie gebruikt met z'n zwaarden kun je best rap zwaar damage aanrichten.
Ik wil ook Raiden unlocken! Was in deel 3 en 4 van MK m'n favoriete karakter (vooral die snoekduik van 'm).
Verwijderd
als nintendo zijn userbase verliest beseffen ze dat het ergens niet goed gegaan is, ik denk niet dat ze dan crap games gaan uitbrengen om de userbase terug te krijgen... Maar in de tussentijd is dat helemaal nog niet aan de orde. Er zijn een hoop geweldige spellen uit en een hoop nog betere die nog op komst zijn. Hou eens op met dat doemdenken, zo slecht gaat het helemaal niet met nintendo..En als Nintendo zijn userbase verliest dan hebben ze minder geld en tijd te besteden aan het maken van top games en hardware!
en nintendo verdient niet alleen ontiegelijk veel aan de gba, aan de cube wordt ook wel wat verdient hoor. De cube is de enige console die verkocht kan worden met winst, bij elke ps2 / xbox die verkocht wordt maken sony / microsoft een beetje verlies.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 11:52 ]

Verder heb ik allen Frost geunlocked. Dus die Rayden is wel cool? Ik wilde namelijk eerst voor Cyrax gaan. Die Fatality zag er wel leuk uit in 'The Making of...'
Maar niemand heeft echt een goede manier om die Moloch te verslaan? Mocht je het wel weten, post het even plz.
Verder heb ik alleen de Arcade mode uitgespeeld met Scorpion. Hij is, samen met Sub-Zero, toch wel de meest toonaangevende factor in het hele MK gebeuren
Hoe doen jullie het trouwens met 'Test Your Might'? Ik heb net de plank 'Marble' doorgeslagen. Zijn jullie ook al zover, of zelfs verder. En wel zonder Turboknoppen spelen he jongens
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Dat is nog niet aan de orde dat ze hun userbase verliezen, denk je dat echt Vliegtuig?
Waarom denk je dat die 3d party ontwikkelaars weggaan, omdat de userbase zo lekker groot is? Je kan wel zeggen: "ach, zeik niet, wat doet het ertoe dat Zelda 100 copies minder verkoopt?", maar dan begrijp je het niet goed. Daar ligt het probleem niet. Het probleem ligt bijvoorbeeld bij Sega dat zijn sport titels niet meer op de gamecube uitbrengt. Heb jij een idee hoe populair die games in Amerika zijn? Laat mij het je dan zeggen: Ongelooflijk populair.
Als mensen weten dat ze die games NIET kunnen kopen op een gamecube, maar wel op een andere console, denk je dan niet dat de verkoopcijfers dalen? En denk je dat met zo'n dalende verkoopcijfers andere 3d party developers nog gaan willen ontwikkelen voor de gamecube?
En die richting gaat het nu uit. Idd, nu gaat het nog zo slecht niet, en idd er komen nog veel goede games uit, maar dat komt omdat we aan het begin staan van die daling. Eerst was gamecube de 2de grootste in Europa: nu nietmeer, eerst voerde gamecube een spannende strijd met Xbox voor de 2de plaats in Amerika: nu nietmeer. Ach, en in Japan scheelt het ook maar 6000/week tussen xbox en Nintendo. Sega heeft nu de eerste stap gezet, verwacht niet dat het de laatste is.
Maar wacht, laat ons nu kijken naar de toekomst, naar de volgende console. Nintendo heeft volgens mij enorm veel geleden onder de reputatie dat ze nog had na de N64. Maar wat blijkt, de gamecube heeft in de nu toch wel vrij lange tijd dat ze al uit is, NIETS aan die reputatie verandert, integendeel, zoals het nu gaat, gaat die reputatie alleen nog slechter worden.Hoe denk je dan dat hun volgende console gaat verkopen?
Nu ja, je moet niet denken dat ik helemaal een doemdenker ben hoor, ik denk ook dat Nintendo het nog goed KAN maken, ze hebben er zeker de games voor. Het probleem is gewoon dat Nintendo het niet DOET.
Van die Test Your Might wilde ik ook al vragen ja! Ik had gisteren Iron bijna doormidden (400 muntjes). Wat bij mij het beste lukt is eerst 4 seconden wachten (anders ben je al kapot voordat de tijd om is)GolbeZeromus schreef op 23 February 2003 @ 11:53:
Die Moloch is echt zo'n ontzettende irritante nar! Bij MK 1, 2 en 3 had je echt zo'n standard truukje voor die 'grote' beesten, hier is dat niet meer toepasbaar volgens mij
Verder heb ik allen Frost geunlocked. Dus die Rayden is wel cool? Ik wilde namelijk eerst voor Cyrax gaan. Die Fatality zag er wel leuk uit in 'The Making of...'
Maar niemand heeft echt een goede manier om die Moloch te verslaan? Mocht je het wel weten, post het even plz.
Verder heb ik alleen de Arcade mode uitgespeeld met Scorpion. Hij is, samen met Sub-Zero, toch wel de meest toonaangevende factor in het hele MK gebeurenDie twee gasten roelen gewoon.
Hoe doen jullie het trouwens met 'Test Your Might'? Ik heb net de plank 'Marble' doorgeslagen. Zijn jullie ook al zover, of zelfs verder. En wel zonder Turboknoppen spelen he jongens
Moloch is inderdaad lastig. Ik heb 'm nog maar 1x verslagen, met Quan Chi. In mijn geval: als hij gaat slaan, direct een block en vervolgens een zwaard-combo. Had 'm zelfs een ronde flawless victory. Ook omhoog en naar beneden om te ontwijken werken vrij aardig. Ik vind Kitana op 50% difficulty een stuk lastiger.
WE6:FE : http://shop.insidegamer.n...ct.asp?ProductCode=win6fe
Zelda : http://shop.insidegamer.n...ct.asp?ProductCode=japzel
Volledig mee eens, precies zoals het in mijn ogen ook is. De GameCube staat aan de rand van de afgrond, en ook de ontwikkelaars zien dat. Nintendo heeft heus middelen om de GameCube populair te maken, maar heeft dit simpelweg niet gedaan. En dan kom je vanzelf een keer in een neerwaartse spiraal: Geen reclames, weinig verkopen > Afnemende 3rd party support > Nog minder verkopen > Verdere afname 3rd party support.
Verwijderd
Als die segasports spellen in amerika zo ongeloofelijk populair zouden zijn dan zouden ze toch wel meer verkopen? dan zou sega ze ook wel blijven verkopen op de cube. de cube gaat het wel weer beter doen in amerika, let maar op... maar in de tussentijd, wat heb jij eraan (of ik). Hoeveel third party spellen heb jij? ik wel een paar, maar allemaal van developers die vrolijk door blijven bouwen aan cube spellen. Ik vraag me daarom ook af hoeveel spellen jij hebt van een developer die pas heeft gezegd te stoppen met het maken van cube spellen.
hmm tja maar die jappentekst blijft een erg grote drempel...Glorix Jim schreef op 23 February 2003 @ 12:48:
Ik weet niet of t al gemeld is maar je kan nu bij insidegamer WE6FE en Zelda (zonder bonus disc) bestellen en dan wordt t geimporteerd uit Japan
WE6:FE : http://shop.insidegamer.n...ct.asp?ProductCode=win6fe
Zelda : http://shop.insidegamer.n...ct.asp?ProductCode=japzel
ik zou WE6 wel willen hebben maar helaas...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
juist! We hebben het hier niet over de hardcore gamers maar over de massaDeddiekoel schreef op 23 februari 2003 @ 10:42:
[...]
Als Nintendo niet meer geliefd is bij het grote publiek dan maken ze niet meer zoveel winst. Dat de hardcore gamers nog steeds bij Nintendo zitten snap ik wel. Maar de massa is vertrokken. Voor was Nintendo een synoniem voor Videogames, nu is dat Playstation. Dat de Nintendo games op de N64 goed waren snap ik ook wel, maar daar bleef het bij. Grote namen zijn toen naar de PSX gegaan. Veel zijn nu (niet exclusief, maar goed) terug, maar er zijn ook een aantal dat weer vertrekt.
En als Nintendo zijn userbase verliest dan hebben ze minder geld en tijd te besteden aan het maken van top games en hardware!
Die denken dat een console het beste is als ze reclame zien waarin dat duidelijk gemaakt word. En die zie je niet bij Nintendo.
Jongen ik zal het nog 1x zeggen.Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 13:10:
De third party support die ze nu verliezen zijn nou niet bepaald de makers van spellen die zo goed zijn ofwel geweldig verkopen. Die sales uit japan die jij quote zijn van een paar weken geweest vanwege dead or alive extreme volleybal, ze zijn nu gewoon weer op de oude voet verder gegaan met cubes verkopen.
Als die segasports spellen in amerika zo ongeloofelijk populair zouden zijn dan zouden ze toch wel meer verkopen? dan zou sega ze ook wel blijven verkopen op de cube. de cube gaat het wel weer beter doen in amerika, let maar op... maar in de tussentijd, wat heb jij eraan (of ik). Hoeveel third party spellen heb jij? ik wel een paar, maar allemaal van developers die vrolijk door blijven bouwen aan cube spellen. Ik vraag me daarom ook af hoeveel spellen jij hebt van een developer die pas heeft gezegd te stoppen met het maken van cube spellen.
Als je console veel goede 3th party verkopen heeft dan komen er vanzelf 3th party exclusieve spellen enz. Nintendo moet gewoon aan de slag met de marketing dat kan niemand ontkennen.
[ Voor 41% gewijzigd door schnumi op 23-02-2003 13:35 ]
ach ja... nintendo verdient genoeg met de gameboy en pokemon om te blijven bestaanschnumi schreef op 23 February 2003 @ 13:32:
[...]
juist! We hebben het hier niet over de hardcore gamers maar over de massa
Die denken dat een console het beste is als ze reclame zien waarin dat duidelijk gemaakt word. En die zie je niet bij Nintendo.
het probleem zit hem gewoon in het feit dat ps2 en xbox meer wordt gekocht door oudere gamers (ja stom, maar het is zo)... en die oudere gamers hebben meer geld om games te kopen...
ik bedacht me trouwens he... in de tijd van Rare's vertrek hoorde je overal vanalles over Rare... maar het is nu wel akelig stil... hehe...
zouden ze erachter zijn gekomen dat de xbox zuigt?
heb je die 'fur' attempts al gezien op de xbox? whaha pathetic...

echt zwaar triest... wanneer zouden ze met hangende pootjes terugkomen bij nintendo?
Verwijderd
Nou, op het moment heb ik al Fifa, maar ik wil zeker nog: Timesplitters2, THPS, Resident evil, P.N.03, viewtfull Joe, Soul Calibur 2, The Matrix en nog enorm veel spellen, maar dat is eiglijk irelevant. Al deze spellen gaan 100% zeker op de gc komen. Ik zeg niet dat er NU te weinig 3d party support is, maar dat dat over niet al te lange tijd wel het geval kan zijn. En, idd, al deze developers gaan NU vrolijk door, net zoals ik 1 maand geleden dacht dat Sega Sport vrolijk ging doorgaan. Ik zeg niet dat nintendo in een afgrond is gevallen, ik zeg dat het momenteel met een Mc Laren tegen 250km/uur erop aan het afrijden is. Het is nog niet te laat om te remmen en terug te draaien.Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 13:10:
De third party support die ze nu verliezen zijn nou niet bepaald de makers van spellen die zo goed zijn ofwel geweldig verkopen. Die sales uit japan die jij quote zijn van een paar weken geweest vanwege dead or alive extreme volleybal, ze zijn nu gewoon weer op de oude voet verder gegaan met cubes verkopen.
------
Trouwens, die GBA, dat Nintendo daarmee verdient, idd, daar heb je gelijk mee. Maar wat als Microsoft er nu morgen eén uitbrengt? Zo verwonderlijk is dat niet, als je rekent hoeveel Nintendo ermee verdient. Ondanks de gigantische voorsprong dat Nintendo heeft, ben ik niet eens zeker of het wel zou kunnen opboksen tegen het bedrijf met ontegensprekelijk de beste marketing van de wereld.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 13:52 ]
mja maar als je nagaat dat Konami niet de intenties heeft om WE6 uit te brengen in USA en Europa. En dat je voor de vertaling de pdf kan downen van de engelstalige WE6 voor de PS2Phusebox schreef op 23 February 2003 @ 13:18:
[...]
hmm tja maar die jappentekst blijft een erg grote drempel...
ik zou WE6 wel willen hebben maar helaas...
Hahaha, die screen ziet er gewoon echt slecht uit. Dit zijn gewoon typische pc gfx. Ziet er echt fake uit.Phusebox schreef op 23 February 2003 @ 13:37:
[...]
[afbeelding]
echt zwaar triest... wanneer zouden ze met hangende pootjes terugkomen bij nintendo?
Idd het is wel verdacht stil maarja dat was het tijdens de Nintendo tijd ook al.Phusebox schreef op 23 February 2003 @ 13:37:
[...]
ach ja... nintendo verdient genoeg met de gameboy en pokemon om te blijven bestaan
het probleem zit hem gewoon in het feit dat ps2 en xbox meer wordt gekocht door oudere gamers (ja stom, maar het is zo)... en die oudere gamers hebben meer geld om games te kopen...
ik bedacht me trouwens he... in de tijd van Rare's vertrek hoorde je overal vanalles over Rare... maar het is nu wel akelig stil... hehe...
[afbeelding]
btw: die "fur" ziet er idd zeer slecht uit maarja Nvidia zuigt ook tegenover een ATI he.
Moloch trouwens verslagen met Bo Rai Cho. Eerst een plasje uitkotsen, dan flipfloppend op hem afkomen en dan 2x Y en 3x B (of andersom). Toen was tie zeker wel te doen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Als ik mezelf als maatstaf neem, dan wacht er een aardig aantal mensen op het uitkomen van Zelda. Die moet ik _echt_ hebben en natuurlijk met de bonusdisc (BTW, zal er geen enkele mogelijkheid meer zijn om die disc te bemachtigen nadat de enige (eerste) lading verscheept is??). Ik neem aan dat dat voor meer mensen is. Daarnaast zal ik echt de Nintendo first parties kopen, die lijken me erg leuk.
Maar voor de third parties weet ik het niet. Wie de discussies in de eerste threads van deze groep heeft gevolgd, weet dat ik de XBox met hand en tand geprobeerd heb te verdedigen (overigens beweerde ik altijd al dat ik de Cube zou kopen wanneer Zelda uitkwam). De third parties die multiplatform zijn uitgebracht, zijn vaak mooier en uitgebreider op de XBox en nu gaan de third parties zelf er vandoor. Wel heeft Nintendo het prijsvoordeel. Maar het gevolg is dat ik mijn first parties voor Nintendo zeker zal kopen, maar mijn thrid parties op de XBox. En ik denk dat er veel mensen zo over denken. Lijkt me geen goed situatie.
Mijn hart ligt nog steeds bij Nintendo (al sinds de NES), maar tot nu toe heb ik niet voldoende reden gezien om een Cube te kopen en wel een XBox (mede namens DVD-mogelijkheden). Voor veel mensen zal dit gelden (als ik zo arrogant mag zijn te denken dat er meer mensen zijn met mijn gedachtengang) en kan het misschien te laat zijn voor Nintendo. Ik hoop het niet en als dat wel zo is, dan heb ik erg veel spijt dat ik in eerste instantie voor de XBox ben gegaan.
Be careful of what you wish for, your wish might just come true
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Nintendo weet allang dat de hun eigen titels goed worden verkocht maar het gaat hier dus om de 3th party titels die bijna allemaal veel slechter verkopen op de cube als bijv op de Xbox/PS2.Armada schreef op 23 February 2003 @ 13:53:
Even voortborduren op de discussie over Nintendo's marketing.
Als ik mezelf als maatstaf neem, dan wacht er een aardig aantal mensen op het uitkomen van Zelda. Die moet ik _echt_ hebben en natuurlijk met de bonusdisc (BTW, zal er geen enkele mogelijkheid meer zijn om die disc te bemachtigen nadat de enige (eerste) lading verscheept is??). Ik neem aan dat dat voor meer mensen is. Daarnaast zal ik echt de Nintendo first parties kopen, die lijken me erg leuk.
Maar voor de third parties weet ik het niet. Wie de discussies in de eerste threads van deze groep heeft gevolgd, weet dat ik de XBox met hand en tand geprobeerd heb te verdedigen (overigens beweerde ik altijd al dat ik de Cube zou kopen wanneer Zelda uitkwam). De third parties die multiplatform zijn uitgebracht, zijn vaak mooier en uitgebreider op de XBox en nu gaan de third parties zelf er vandoor. Wel heeft Nintendo het prijsvoordeel. Maar het gevolg is dat ik mijn first parties voor Nintendo zeker zal kopen, maar mijn thrid parties op de XBox. En ik denk dat er veel mensen zo over denken. Lijkt me geen goed situatie.
Mijn hart ligt nog steeds bij Nintendo (al sinds de NES), maar tot nu toe heb ik niet voldoende reden gezien om een Cube te kopen en wel een XBox (mede namens DVD-mogelijkheden). Voor veel mensen zal dit gelden (als ik zo arrogant mag zijn te denken dat er meer mensen zijn met mijn gedachtengang) en kan het misschien te laat zijn voor Nintendo. Ik hoop het niet en als dat wel zo is, dan heb ik erg veel spijt dat ik in eerste instantie voor de XBox ben gegaan.
Be careful of what you wish for, your wish might just come true
Daar gaat mijn verhaal toch over?schnumi schreef op 23 February 2003 @ 13:58:
[...]
Nintendo weet allang dat de hun eigen titels goed worden verkocht maar het gaat hier dus om de 3th party titels die bijna allemaal veel slechter verkopen op de cube als bijv op de Xbox/PS2.
Verwijderd
Jullie doen het allemaal veel te ingewikkeld bij "Test Your Might"spaceboy schreef op 23 February 2003 @ 12:17:
[...]
Van die Test Your Might wilde ik ook al vragen ja! Ik had gisteren Iron bijna doormidden (400 muntjes). Wat bij mij het beste lukt is eerst 4 seconden wachten (anders ben je al kapot voordat de tijd om is). En daarna met vlakke hand heel snel "wrijven" over de 4 knoppen rechts. Dan kom je op zich vrij makkelijk tot bovenin.
Moloch is inderdaad lastig. Ik heb 'm nog maar 1x verslagen, met Quan Chi. In mijn geval: als hij gaat slaan, direct een block en vervolgens een zwaard-combo. Had 'm zelfs een ronde flawless victory. Ook omhoog en naar beneden om te ontwijken werken vrij aardig. Ik vind Kitana op 50% difficulty een stuk lastiger.
Wat ik doe is zodra het begint hou je de controller onderste boven dan zet je je
Duim op de X
Wijsvinger op de A
Middelvinger op de B
Ringvinger op de Y
En met je linker duim druk je dan op de R zodra je genoeg kracht hebt opgebouwd
Zonder dat je RSI krijgt of wat dan ook
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 14:02 ]
jah even kracht bijzetten.
Maar "goed" om te horen dat veel mensen er zo over denken. Nou wie schrijft er een mailtje aan NOE?
en nu gaan we met z'n alleen lekker vrolijk kijken naar al het mooie uit de cube, en de hele glorie van nintendo erom heen ..
bekijk het graag positievvvvvveeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr ThnX
persoonlijk kan ik geen reclame herinneren van de NES..SNES...GB...GBA.....N64...(of mischien een klein beetje) maar van de GC toch al wel stukken beter... toen begin NES tijdperk tot nu.. heeft nintendo nooit veel reclame gemaakt, volgens mij.... maar goed. beetje meer reclame zou zeker geen kwaad kunnen, en zou zelfs beter zijn... maar dan zouden we een soort van handtekeningen atie op poten moeten zetten ofzo.... een website.. naam + email registeren ofzo... en als we dan paar miljoen registraties hebben... naar nintendo sture.. en zegge dat we toch meer reclame willen
nou wat is de link?Phusebox schreef op 23 February 2003 @ 14:12:
houdt iemand eigenlijk nog die site bij met wie heeft welke cube en welke spellen enzo?
Nou tijdens het NES tijdperk had nintendo in ieder geval veel meer reclame. Ze hadden eigen tekenfilms, met dat jongentje dat bij iedere aflevering cheats gaf voor een NES game. Verder was er nog die Super Mario Brothers tekenfilm die ik ook vaak genoeg gezien heb. Dus vroeger was het veel beter gesteld met Nintendo qua reclame.Yohann!s schreef op 23 February 2003 @ 14:11:
persoonlijk kan ik geen reclame herinneren van de NES..SNES...GB...GBA.....N64...(of mischien een klein beetje) maar van de GC toch al wel stukken beter... toen begin NES tijdperk tot nu.. heeft nintendo nooit veel reclame gemaakt, volgens mij.... maar goed. beetje meer reclame zou zeker geen kwaad kunnen, en zou zelfs beter zijn... maar dan zouden we een soort van handtekeningen atie op poten moeten zetten ofzo.... een website.. naam + email registeren ofzo... en als we dan paar miljoen registraties hebben... naar nintendo sture.. en zegge dat we toch meer reclame willen... idee ?
Dit is dan geen reclame zoals we gewend zijn maar ik denk dat dit soort tekenfilms veel meer doen dan zo'n irritant reclame spotje midden in een film. Kijk maar naar pokemon in feite is dat een lange reclame voor Nintendo en het spel, en dat heeft ook enorme hoeveelheden verkocht, plus nog een hoop zooi eromheen, als er maar pokemon op stond.
[ Voor 15% gewijzigd door Tetsuo op 23-02-2003 14:49 ]
Ben je nou niet een klein beetje Fan-boy achtig aan het doenPhusebox schreef op 23 February 2003 @ 13:37:
[...]
ach ja... nintendo verdient genoeg met de gameboy en pokemon om te blijven bestaan
[afbeelding]
maar het idd erg stil bij het Rare front.. alleen af entoe wat shots van kameo.. maar dat tempo zijn wij wel gewend toch
Mij boeit het trouwens echt geen moer wie er eerste 2e of 3e staat in de ''war''
zolang ik maar dope games kan blijven spelen

het boeit mij dus oo niet dat Collic MC nogwattes gecanned is.. ik heb liever F-zero
[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 23-02-2003 14:51 ]
This space is occupied
This space is occupied
Ik kom er niet uit. Kun je dit iets beter toelichten, of wellicht een foto plaatsen?Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 14:02:
[...]
Jullie doen het allemaal veel te ingewikkeld bij "Test Your Might"
Wat ik doe is zodra het begint hou je de controller onderste boven dan zet je je
Duim op de X
Wijsvinger op de A
Middelvinger op de B
Ringvinger op de Y
En met je linker duim druk je dan op de R zodra je genoeg kracht hebt opgebouwdHiermee kan je tot het maximum komen en helemaal "uitspelen"
Zonder dat je RSI krijgt of wat dan ook
neej... heb immers ook een xboxTheEvilCuber schreef op 23 februari 2003 @ 14:48:
[...]
Ben je nou niet een klein beetje Fan-boy achtig aan het doen![]()
maar het idd erg stil bij het Rare front.. alleen af entoe wat shots van kameo.. maar dat tempo zijn wij wel gewend tochna al die jaeren wachen op Perfect Dark en al die games die oneindig werden uitgesteld
Mij boeit het trouwens echt geen moer wie er eerste 2e of 3e staat in de ''war''
zolang ik maar dope games kan blijven spelen![]()
het boeit mij dus oo niet dat Collic MC nogwattes gecanned is.. ik heb liever F-zero
hehe die xbox heb ik alleen gekocht om mijn fan-boy-ish remarks te kunnen rechtvaardigen...
just kidding he, voordat mensen denken dat ik echt zo gek ben
besides die xbox was for free
Ja gratis wil ook wel 1.Phusebox schreef op 23 februari 2003 @ 15:09:
[...]
neej... heb immers ook een xbox
hehe die xbox heb ik alleen gekocht om mijn fan-boy-ish remarks te kunnen rechtvaardigen...
just kidding he, voordat mensen denken dat ik echt zo gek ben
besides die xbox was for free
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
Dat is het nu net, het maakt WEL uit.TheEvilCuber schreef op 23 februari 2003 @ 15:03:
maar i bedoel.. so what dat ze geen eerste staan?? voor ons maakt dat toch helemaal niet uit?of mis ik soms iets
Beeld je in dat volgende keer een 3rd party spel niet op de gamecube komt dat jij wel graag speelt!! Ik kan je nu geen voorbeeld zeggen, want ik weet niet welke spellen je graag speelt,maar beeld je in dat jij graag Fifa speelt, en dat EA doodleuk besluit het enkel op de PS2 en Xbox uit te brengen. Zou dat je niets uitmaken? Dit voorbeeld is dus in Amerika gebeurd met Sega Sport.
NES: Nintendo, now you're playing with power.
SNES: Nintendo, now you're playing with power. Super Power.
GB: Nintendo, now you're playing with power. Portable Power.
Streetfighter 2: "Kijk uit voor Ken's Fireball. Ga met de gifgroene Blanka op de vuist."
Ik neem toch wel aan dat je GC en GBA reclames kunt herinneren. Bij de N64 werd er trouwens ook genoeg reclame gemaakt bij Zelda: OoT en MM.
Tevens net ook Jax unlocked met MK:DA. Is op zich best een fijn mannetje. Ik heb BTW zo'n grote duim dat ik met mijn duim alleen al de Y, X en A knop kan indrukken. Alleen is het soms wel irritant om die excessief te gebruiken en dan ook nog eens met je wijsvinger de R-knop in te drukken. (nu heb ik het sdus even over Test Your Might).
Ik vind trouwens Test Your Sight ook wel een grappige aanvulling. Dat is balletje-balletje voor degenen die het spel niet hebben. Had het net fout bij zes van die omgekeerde bekers.

[ Voor 45% gewijzigd door GZ op 23-02-2003 15:37 ]
Verwijderd
Als Nintendo zelf maar genoeg games blijft verkopen en de second party goed blijft is het gewoon goed.
Als je het zo bekijkt wel ja.. maar ik zou zelfs liever de dingen gescheiden willen hebben:Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 15:24:
[...]
Dat is het nu net, het maakt WEL uit.
Beeld je in dat volgende keer een 3rd party spel niet op de gamecube komt dat jij wel graag speelt!! Ik kan je nu geen voorbeeld zeggen, want ik weet niet welke spellen je graag speelt,maar beeld je in dat jij graag Fifa speelt, en dat EA doodleuk besluit het enkel op de PS2 en Xbox uit te brengen. Zou dat je niets uitmaken? Dit voorbeeld is dus in Amerika gebeurd met Sega Sport.
o de nintendo console Nintendo games (1/2nd partys) en dan alle 3rd party's op de xbox/ps2 mar dit zal eigenlijk niemand met mij eens zijn
ik zou het idd wel jammer vinden als Enter The Matrix (
This space is occupied
kijk dat bedoel ik dusVerwijderd schreef op 23 February 2003 @ 15:42:
wat maakt het ons nou uit hoe het met de console war gaat!
Als Nintendo zelf maar genoeg games blijft verkopen en de second party goed blijft is het gewoon goed.
This space is occupied
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 16:12 ]
fuck dat, ben erg blij met mijn cube, en ben ook blij met welke spellen er in de toekomst aankomen .. die 3rd party support is leuk, maar daar koop je toch geen nintendo console voor ?
iig, er komen zoveel leuke spellen straks uit op de cube, dat weinig mensen eigenlijk horen te zeuren over dat het slecht gaat, maar iedereen doet het =\, nee dat werkt lekker mee.. en als je er dan wat tegenin brengt, dan ben je naief, en komt het niet overeen met de economische realiteit, weet jij de cijfers dan ? .. weet jij wat er gebeurd als die 3rd party support wegvalt ? iedereen neemt dan maar aan dat nintendo weg is.. dat ze 'met 250km/u tegen een muur aanrijden' .. sjonge jonge jonge
belachelijk
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
De Cube heeft een heleboel voordelen tov andere consoles.
- Prijs
- Kortere laadtijden
- Controller (is wel subjectief)
- GBA connectivity
Wat ik graag zou willen zien is dat Nintendo eens een serie reclames neerzet waarin dit soort dingen langskomen met daarbij promotie voor de top titels. Stuur ook wat DVD's rond met bladen en je komt al een heel eind!
De Cube is gewoon de beste console denk ik. De gameervaring op de Cube vind ik gewoon het beste en daarin ben ik ZEKER niet de enige. Ze moeten gewoon één keer heel hard knallen en daarna gewoon rustig en constant blijven adverteren zodat men ze niet vergeet.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Grab shell dude!
Nintendo moet gewoon meer reclame maken voor hun gamecube en spellen en meer thirdparty erbij krijgen. Het lijkt nu wel een beetje op Sega die goed spul had maar geen goeie marketing.
Bij die 2e pic, gaat er weinig of geen lijn af
Omae wa mō shindeiru.
Verwijderd
In de laatste Edge stond dat Nintendo na de GBA SP, nu ook mss de gamecube gaat redesignen.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 17:09 ]
Misschien zie ik het wel een beetje te somber, maar moet je alles dan maar enorm positief uitmeten? Bovendien neigt de situatie naar het negatieve, en geenszins naar het positieve.yamAUchi schreef op 23 February 2003 @ 16:14:
blech het lijkt net of ik ign insider icqube aan het lezen ben, ook al van die doemdenkers.. en dan willen ze als volgende console een xbox achtige nintendo console, met digital audio uit, dvd support, afstandsbediening om de garage mee open te maken.. etc.
Dat heb ik ook wel, maar daar gaat het niet om. Als er steeds minder spellen kommen van 3rd party's, zullen minder 'casual' gamers voor de GameCube gaan. Resultaat: minder verkopen, nog minder support, totdat je alleen de first party over houdt. Voor mij prima, alleen is het in dat geval voor Nintendo onmogelijk de GameCube nog in leven te houden.fuck dat, ben erg blij met mijn cube, en ben ook blij met welke spellen er in de toekomst aankomen .. die 3rd party support is leuk, maar daar koop je toch geen nintendo console voor ?
Nintendo is niet gelijk weg, alleen de GameCube kun je vergeten. Zonder 3rd party is er simpelweg geen GameCube mogelijk.iig, er komen zoveel leuke spellen straks uit op de cube, dat weinig mensen eigenlijk horen te zeuren over dat het slecht gaat, maar iedereen doet het =\, nee dat werkt lekker mee.. en als je er dan wat tegenin brengt, dan ben je naief, en komt het niet overeen met de economische realiteit, weet jij de cijfers dan ? .. weet jij wat er gebeurd als die 3rd party support wegvalt ? iedereen neemt dan maar aan dat nintendo weg is.. dat ze 'met 250km/u tegen een muur aanrijden' .. sjonge jonge jonge
Tot de meest verkochte spellen nu behoren Resident Evil en Fifa 2003. En dan zegt EA dat ze stoppen met de GameCube, gelijk je bestsellers kwijt. Nintendo kan het niet alleen.
Verwijderd
Ah ja, we weten allemaal dat nintendo bekend staat om de 3rd party spellen en niet om hun eigen spellen..... Jullie gaan uit van het ergste, dat ze er allemaal mee stoppen. Vertel mij dan eens waarom een bedrijf zou stoppen met het uitgeven van spellen waar ze winst mee maken, kan iemand me dat dan aub uitleggen??Dat heb ik ook wel, maar daar gaat het niet om. Als er steeds minder spellen kommen van 3rd party's, zullen minder 'casual' gamers voor de GameCube gaan. Resultaat: minder verkopen, nog minder support, totdat je alleen de first party over houdt. Voor mij prima, alleen is het in dat geval voor Nintendo onmogelijk de GameCube nog in leven te houden.
Dit topic is gesloten.