Kheb net een fresh install van XP gedaan, SP1 erop, Intel chipset drivers, USB2 enzo. Reboot. Daarna de catalyst 3.1 drivers. Reboot. Daarna control panel drivers. Reboot. TV aan gesloten, on goede kanaal gezet. Nou zou ik toch iets moeten kunnen displayen op TV, right? Niet dus. Volgens de troubleshoot moet ik het enable/disable button klikken, maar die is grijs. Grrr, da's precies als voorheen

Is dit echt zo moeilijk? Of ligt de screenmanager pro van Eizo dwars? Als ik een 2de Eizo aansluit op de DVI aansluiting, krijg ik wel een 2de scherm waarnaar ik ook m'n desktop kan extenden. Helaas geeft de monitor geen beeld meer

. Maar geen TVout, dat krijg ik niet voor elkaar, ik gebruik een dikke afgeschermde S-video kabel die naar de front aansluiting van m'n Philips 32" widescreen TV gaat. Fuck! Als ik m'n video aansluit, werkt het wel

Da's mooi klote, want m'n TV heeft alleen S-video-in op de front aansluiting, hoewel dat misschien nog op 1 van de scart aansluitingen zit.
/edit: Als ik de kaart ff voorlieg dat er een TV aan hangt door eerst de video aan te sluiten, TVout te enablen en dan om te pluggen naar de TV, krijg ik wel beeld. joepie! MAAR, alle films gaan niet naar TVout, daar zie je gewoon een paars vlak. Als ik in de overlay settings de Clone mode options op theater mode zet, krijg ik op de desktop allemaal strepen in beeld zolang de film draait

Bovendien zie je maar een uitsnede van de film op TV. Net alsof de resolutie te hoog is. Ik ben hier helemaal niet tevreden mee.......
/edit2: Als ik de resolutie van de 1ste monitor omlaag schroef naar 800x600 krijg ik wel alles op TV. Dit is echt te erbarmelijk voor woorden. Wat mis ik m'n oude Matrox G400 kaartje met z'n perfect geimplementeerde Dualhead functie. nVidia en ATI kunnen er niet eens aan tippen
[
Voor 33% gewijzigd door
zonoskar op 07-03-2003 00:22
. Reden: partieel werkende TVout ]