People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Hier is de link naar het topic:A workable solution to the DirectIP problem that Generals (and other NAT/Firewall-unfriendly games) has with Routers on Windows 2K/XP.
This is only meant to keep people playing UNTIL EAP releases a patch/fix to resolve this!
1) Right click on 'My Network Places' and click Properties.
2) Now right click on 'Local Area Network' and select Properties
3) Find the TCP/IP connection and click on Properties; if only one TCP/IP protocol is there use that, else use the TCP/IP protocol that is bound to your Network card. Now click on Properties.
3) This area requires you have your WAN IP Address, Subnet, DNS, and Gateway info. Do get this info run a DOS prompt, then type 'ipconfig /all' and copy the appropriate information down!
Note: If you use your WAN IP as your static IP number, Windows 2K/XP will say that your IP is already in use. Makes sense, the router is using it, and routing the information to your local IP.
4) Now, in the TCP/IP Properties, click on 'Use the following IP address' and enter in the information from the router.
Note: Do not enter your WAN IP address into the IP address field...leave that alone, but replace Subnet mask, default Gateway, and the perferred DNS server. *Do not click OK yet.*
5) After you have finished, click the Advanced button in the same menu where you just edited your computer to use a static IP.
6) Under IP settings, under IP addresses click on Add... now add your IP address and the Subnet mask of your WAN IP address. Note: *Be sure to look at your router for this information*. Now click on OK.
7) Check your internet, it should still be working.
Go into your game now (ie. Generals)
9) Click on 'Options' in the interface (ie. Generals).
10) Look for the online IP, click on the drop down menu and there should two IPs listed; your Local IP => 192.168.X.X and your WAN IP =>150.24.x.x. Select the WAN IP.
11) When you go into Direct Connect, your WAN IP should be there.
12) Make sure all your *NEEDED* ports are open!
http://messagebrd.westwoo...bb=get_topic;f=6;t=000088
Anoniem: 4283
Ik vind dat disconnecten gelijk moet zijn aan verliezen. Ik vindt het zo ONTZETTEND LAAG als mensen disconnecten als ze aan het verliezen zijn.Largow schreef op 18 February 2003 @ 11:05:
toch gek dat disconnecten werkt.
Bij RA2 hadden ze die cheat eruit gehaald, en nu werkt het weer?
Gister disconnect een of andere loser precies toen hij nog één gebouw had staan

Wees dan een kerel en accepteer je verlies. Dit verpest het hele spel zo. Nou ja, hopen dat niet iedereen zo speelt.
Anoniem: 70030
als je disconnect krijg je toch een -1 op je score.
of heb ik dat nou verkeerd ???
ik disconect iig niet
Anoniem: 43477
Idd leuk als iemand dat test, dan haal ik hem misschien wel legaalDocB schreef op 18 February 2003 @ 11:50:
Hey voor mensen die problemen hebben met online spelen omdat ze achter een NAT/firewall zitten: Er werd een oplossing gepost op het officiele ccgenerals.com forum. Ik heb nog niet kunnen testen of het werkt, maar toch, for your info:

Ik heb het gedaan.Anoniem: 43477 schreef op 18 februari 2003 @ 16:46:
[...]
Idd leuk als iemand dat test, dan haal ik hem misschien wel legaal

1. Mijn internet blijft werken
2. Ik kan idd mijn WAN-IP selecteren bij opties
Maar, er is nu niemand om mee te testen of zij ook echt naar mij kunnen connecten van buitenaf als ik een game maak.

Ook kan ik niet de update installeren omdat ik een gepatchete game.dat heb

dus ik kan niet online spelen, alleen via direct connect.
Ford Mustang Mach E SR RWD (Job2 2021-07), 25mm verlaagd

hehehe, da's een leuke, maar niet heusda_rippah schreef op 18 February 2003 @ 18:37:
Misschien al eerder gevraagd, maar ik heb in winxp met mijn muis instellingen lopen kloten () en nu kan ik niet meer rotaten (middlemouse-click-drag)... Weet iemand hoe ik dit terug moet zetten?

Been there done that, maar dan met een ander EA Games spel... namelijk C&C Renegade. Heb van alles geprobeert, maar niets bleek te werken, behalve een reïnstall...
1. Fix the remaining connectivity issues with firewalls/routers, etc. We got most of them last time but we at least need to provide a reliable workaround for players and at best will provide a patch to fix all the problems. (PS...I'm referring to players entering games and immediately getting the disconnect screen...sometimes games don't load for all players, etc)
2. Fix QuickMatch as its not reliable at present.
3. Fix the serious error problem.
4. Make clicking on player names in the player list easier.
5. Add a refresh button in the Custom Match lobby.
6. Fix the "lost connection to Generals Online" issue.
7. Make the "add a buddy" process much clearer.
8. Fix the innaccurate number of players listed per game in the Custom Match lobby game list.
9. Fix the dupped games in the Custom Match lobby game list.
10. Misc other smaller issues
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
CTRL-ALT-DEL » Processes » EM-Exec » End Taskda_rippah schreef op 18 februari 2003 @ 18:37:
Misschien al eerder gevraagd, maar ik heb in winxp met mijn muis instellingen lopen kloten () en nu kan ik niet meer rotaten (middlemouse-click-drag)... Weet iemand hoe ik dit terug moet zetten?
Das mouseware die loopt te klooien...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

[Voor 8% gewijzigd door johanbarten op 18-02-2003 21:12]

maar of dat ook zo bekeken is in generals of dat t gewoon een bug is weet ik niet

(@DiscWout) omg
Nou dat werkt hier dus voor geen meter..dan doet heel mn internet het niet meerDocB schreef op 18 februari 2003 @ 11:50:
Hey voor mensen die problemen hebben met online spelen omdat ze achter een NAT/firewall zitten: Er werd een oplossing gepost op het officiele ccgenerals.com forum. Ik heb nog niet kunnen testen of het werkt, maar toch, for your info:
[...]
Hier is de link naar het topic:
http://messagebrd.westwoo...bb=get_topic;f=6;t=000088

Voor die 1.2 patch van EA werkte alles perfect, nu kan ik niet meer connecten terwijl ik dus altijd al achter een smoothwall server gezeten heb

En ja, ik heb alle poorten gemapped enzo..VOOR de patch deed ie het dus goed

&^@#&@ ea

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Strava | Twitter | Mastodon.nl
ik denk dat die tank dan te ver weg is.johanbarten schreef op 18 February 2003 @ 21:23:
hmm ow ja dat kan wel kloppen,maar nog een voorbeeld: je zit met je rocket soldiers lekker in een bunker, komt er een tank aan, rocket soldiers knallen maar de raketten onploffen halverwege op de grond, zonder dat er ook maar een heuveltje in de weg staat
ik had dat ook eerst schoten ze raak maar toende tank wegreed bleven ze schieten maar de raketten vielen net als bij jou op de grond
Het werkt volgens mij niet hoor.FlowDesign schreef op 18 februari 2003 @ 17:15:
[...]
Ik heb het gedaan.
1. Mijn internet blijft werken
2. Ik kan idd mijn WAN-IP selecteren bij opties
Maar, er is nu niemand om mee te testen of zij ook echt naar mij kunnen connecten van buitenaf als ik een game maak.
Ook kan ik niet de update installeren omdat ik een gepatchete game.dat heb
dus ik kan niet online spelen, alleen via direct connect.
Heb met een maat geprobeerd als ik een game maakte, maar hij kon niet naar mij connecten

Ford Mustang Mach E SR RWD (Job2 2021-07), 25mm verlaagd
Als je internet het niet meer doet heb je ergens iets niet goed ingevuld. Een maat van mij had dat ook, maar toen hij een foutje ontdekte het het verbeterde had hij ook weer internet...FireFoz schreef op 18 February 2003 @ 21:25:
[...]
Nou dat werkt hier dus voor geen meter..dan doet heel mn internet het niet meer
Voor die 1.2 patch van EA werkte alles perfect, nu kan ik niet meer connecten terwijl ik dus altijd al achter een smoothwall server gezeten heb
&^@#&@ ea
Overigens kan ik met hem nog geen generals spelen na dit gebeuren, dus waarschijnlijk werkt het inderdaad niet. Als iemand het wel aan de praat krijgt mag 'ie het hier ff melden

Trouwens, voor mensen die problemen hebben: Je moet de patch wel van de EA ftp of via de autoupdate halen. Als je hem ergens anders vandaan hebt kan het een neppatch zijn. Dit zei EA op hun eigen forum pasgeleden. Eerst had fileplanet de neppatch, en hij is daarna ook snel overgenomen door andere sites.
Misschien dat het dus hier aan ligt als je geen verbinding meer krijgt na de patch.
Patch 1.3 zal geen feature patch worden, dus alleen problemen die er nu zijn zullen worden aangepakt. Features erbij doen en aanpassen zullen ze later (hopelijk) nog wel gaan doenjohanbarten schreef op 18 February 2003 @ 21:05:
weet iemand of in patch 1.3 ook het terug schieten word gefixed. het begint een beetje irritant te worden. zeker wanneer je elite unit niet terug schiet op een soldaatje dat er net 1 cm. lager langs staat. weet iemand hoe het hoog vs. laag voordeel werkt, ik zet mijn tanks op een bergje en weigeren ze gewoon te schieten

Kan ik weer terug naar de FRS
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Anoniem: 76044
Wel gein die GLA ventjes

Ik had 80 battlemaster tanks uit de grond gestampt en moven/attacken ging vrij soepel. Ok, het moven was wel klote want 80 tanks door een stuk waar er 2 naast elkaar kunnen gaat NIET goed.
En 8 nukes op 1 basis is best leuk

En ja, ik kan ook eerlijk spelen

[Voor 14% gewijzigd door Neowam op 18-02-2003 23:40]
Nee, waar?tarzan24 schreef op 18 February 2003 @ 23:39:
Iemand al de 1.2 +9 trainer voor download gezien???

Was weer leuk vanavond, eerste keer een brutal in skirmish gesloopt. Was de eerste keer dat ik tegen Brutal speelde, maar heb nog niet zoveel verschil gemerkt tussen Brutal en Hard?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dan durf ik te wedden dat jij op een 8player map zat te spelen, right?-Sander_ schreef op 19 februari 2003 @ 00:17:
[...]
Nee, waar?
Was weer leuk vanavond, eerste keer een brutal in skirmish gesloopt. Was de eerste keer dat ik tegen Brutal speelde, maar heb nog niet zoveel verschil gemerkt tussen Brutal en Hard?

Uitbreiding?Sauron-XP schreef op 18 February 2003 @ 23:21:
die uitbreiding die er nu is/ bijna komt schijnt geen andere missies te hebben

Bron?

Of bedoel je patch 1.3?

[Voor 25% gewijzigd door PromWarMachine op 19-02-2003 00:45]
4 player map was het. Niet rekening gehouden met die factorPromWarMachine schreef op 19 February 2003 @ 00:45:
[...]
Dan durf ik te wedden dat jij op een 8player map zat te spelen, right?

Echt waartarzan24 schreef op 18 February 2003 @ 23:39:
Iemand al de 1.2 +9 trainer voor download gezien???

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
*KLIK*
Het is een PDFje van 750kb en bevat 85 pagina's

Hoe krijgen ze zoveel in zo'n klein bestand?
Maar anyway, nu kunnen we allemaal aan de slag!

De laatste die hier een MP-map post is 'a rotten egg'

[Voor 5% gewijzigd door anandus op 19-02-2003 10:31]
Ik wil geen trainer of walkthrough want dat vind ik cheaten en is dus geen hol aan. Tips wat ik kan doen zijn wel welkom

ik neem dus in het begin nadat ik de units van GLA heb gekilled hun base in. Nou dan kan ik een beetje bouwen en neem ik ook de oildock in in het midden van de stad. Op een gegevens moment komt er een scudstorm en is of m'n base bekant weg of m'n leger.
Soms zegt m'n advisor iets van: use a tooth crawler to ......, ik kan het slecht verstaan.
Hoe stop je in hemelsnaam die hordes GLA want die blijven komen en op een gegeven moment trek ik het niet meer. Ik heb ook migs boven de stad patrouleren en 3 gattelings cannon staan maar ik heb dus zonder resources te zitten.
Wel heb ik ook een black lotus gemaakt zodat die kan verkennen en ik airstrikes kan uitvoeren op unit gebouwen maar ik kan niet echt standhouden.
[Voor 10% gewijzigd door Rody op 19-02-2003 10:30]
Coolanandus schreef op 19 February 2003 @ 10:28:
Er is nu een tutorial online van EA voor de Worldbuilder:
*KLIK*
Het is een PDFje van 750kb en bevat 85 pagina's
Hoe krijgen ze zoveel in zo'n klein bestand?
Maar anyway, nu kunnen we allemaal aan de slag!
De laatste die hier een MP-map post is 'a rotten egg'

Je neemt alleen de basis in en dan zet je vervolgens je mobiele eenheid naast de ingang op de heuvel op guard. Voeg een aantal overlords met tower en gattling toe, plus een paar inferno cannons en bijv een nuclear cannon voor de afstand en laat ze maar prijsschieten. Wel eens een veteran nuclear cannon zien schietenRody schreef op 19 February 2003 @ 10:29:
Heeft iemand tips voor de laatste lvl van china uit te spelen in SP.
Ik wil geen trainer of walkthrough want dat vind ik cheaten en is dus geen hol aan. Tips wat ik kan doen zijn wel welkom
ik neem dus in het begin nadat ik de units van GLA heb gekilled hun base in. Nou dan kan ik een beetje bouwen en neem ik ook de oildock in in het midden van de stad. Op een gegevens moment komt er een scudstorm en is of m'n base bekant weg of m'n leger.
Soms zegt m'n advisor iets van: use a tooth crawler to ......, ik kan het slecht verstaan.
Hoe stop je in hemelsnaam die hordes GLA want die blijven komen en op een gegeven moment trek ik het niet meer. Ik heb ook migs boven de stad patrouleren en 3 gattelings cannon staan maar ik heb dus zonder resources te zitten.
Wel heb ik ook een black lotus gemaakt zodat die kan verkennen en ik airstrikes kan uitvoeren op unit gebouwen maar ik kan niet echt standhouden.

Hoe kom je aan geld: niet de stad ingaan maar hackers bouwen en laat die geld produceren. Bouw ook en vliegveld, stuur migs naar boven naar de scud installatie, zodat je die ziet. Maak gebruik van de artillerie upgrade tot 3 cannons en laat die de scudinstallatie in 2 x wegknallen. Vervolgens bouw je rustig een aantal nuke installaties en blaas 1 voor 1 de gebouwen weg.
Opmerking, je kunt er vast snel mee klaar zijn, maar ik vond de bovenstaande speelwijze wel leuk en kon alle units en structuren mooi testen.
Ik heb een GLA worker van de gecapturede supply center uiteindelijk een arms dealer laten bouwen en vervolgens bombtrucks met toxin en extra bombs: devastating

Het is niet echt nodig om die oilderrick in het midden te nemen. Gewoon veel hackers bouwen (verspreid ze een beetje anders komt er een scud op) en de supplies onder en rechts gebruiken. Je basis verdedigen door 2 gatling guns en een stel overlords. Nu met nukes en artilleries de basis van de computer bestoken en meer overlords bouwen.Rody schreef op 19 February 2003 @ 10:29:
...
De scud storms kwamen bij mij op mijn verdediging. Ik verplaatste dan steeds mijn overlords en gingen er alleen 2 gatling guns kapot.
Een beetje flauwe tactiek is saven als je hoort dat er een scud storm komt. Dan kijken waar die neerkomt, laden en dan je units verplaatsen en de gebouwen die gemold worden door de scuds verkopen. Niet echt eerlijk, maar wel effectief

Edit: Deze tactiek komt dus grotendeels overeen met die van the_cook... Volgende keer sneller typen

[Voor 6% gewijzigd door .Redman. op 19-02-2003 11:01]
nou... een andere manier is om links in het midden van de kaart een tweede basis te starten, en van daaruit een offensief te starten... dat heb ik althans gedaan, is een leukere manier om het spel uit te spelen. mocht je alsnog sneuvelen bij die basis dan kan je altijd nog vanuit je eigen eerste basis offensief gaan lopen doen..... En die scudstorm, zorg dat dat ding weg is door 12 mig's oid.... en anders gewoon een nuke en aritllery erop gooienRody schreef op 19 February 2003 @ 10:29:

Deze plek is te koop.
Jah idd viel mij ook al op. Sinds ik dat wist zorgde ik evoor dat hij er niet boven kwam voordat eerst die scud installatie kapot wasThe_Cook schreef op 19 February 2003 @ 11:54:
Een handigheidje, noem het maar een bug exploit, is het gegeven dat de scud storm pas begint zodra je meer dan 5000 credits hebt.... Zorg er dan ff voor dat je die dus weg hebt voor je nuke installaties wilt gaan bouwen o.i.d.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Anoniem: 17735
Edit: Wow, nee dus... Mijn map is kolossaal in vergelijking met die 8 player maps.
[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 17735 op 19-02-2003 12:38]

Met die kleine units krijg ik weer een beetje het oude C&C gevoel terug

[Voor 14% gewijzigd door drunkfux op 19-02-2003 13:04]

eeuh, call me stupid maar waar staat die gamedata.ini

[Voor 31% gewijzigd door bAdmuTs op 19-02-2003 13:11]
Serieus 80 ? Dat is ziek wist je dat.IceStorm schreef op 18 februari 2003 @ 23:29:
Woei, ik moet zeggen dat het me meevalt hoe Generals met veel units omgaat.
Ik had 80 battlemaster tanks uit de grond gestampt en moven/attacken ging vrij soepel. Ok, het moven was wel klote want 80 tanks door een stuk waar er 2 naast elkaar kunnen gaat NIET goed.
En 8 nukes op 1 basis is best leuk

Beetje slecht van C&C dat je dat kan veranderen, ook nogal lame imo, aangezien je een goed voordeel op de tegenstander hebt.drunkfux schreef op 19 februari 2003 @ 13:03:
Altijd leuk dat ini editen, hier in gamedata.ini de MaxCameraHeight op 710.0 gezet en kijk eens hoe ver je kan uitzoomen
[afbeelding]
Met die kleine units krijg ik weer een beetje het oude C&C gevoel terug
Wat denk je van naar de C&C root dir te browsen --> CRTL + F --> gamedata.ini ?bAdmuTs schreef op 19 februari 2003 @ 13:06:
Kijk dat is alweer 1 nadeel opgelost, kijken of het mij ook bevalt

Godfather Bodybuilding topic reeks
om dan niets te vinden?MrJ schreef op 19 februari 2003 @ 13:18:
[...]
Wat denk je van naar de C&C root dir te browsen --> CRTL + F --> gamedata.ini ?
Ik heb geen gamedata.ini, althans niet in de root dir.
Al gedaan maar nog niet gevonden, ook niet bij de documents en settings dirMrJ schreef op 19 February 2003 @ 13:18:
[...]
Wat denk je van naar de C&C root dir te browsen --> CRTL + F --> gamedata.ini ?

Heb em volgens mij ook helemaal niet
[Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 19-02-2003 13:26]
Krijg de custom maps nog steeds niet aan de praat. In welke maps moet je ze plaatsen????cvs79 schreef op 18 February 2003 @ 09:49:
Weet iemand hoe je maps van internet aan de praat krijgt??? In welke map moet je de map file en de tga file plaatsen????

In de documents and settings map waar ook je savegames staan. Daar staat ook een maps directory.cvs79 schreef op 19 February 2003 @ 13:29:
[...]
Krijg de custom maps nog steeds niet aan de praat. In welke maps moet je ze plaatsen????
En als je dan in het spel bent en je wilt een game starten dan moet je (als je een map kiest) op het balkje custom maps klikken om hem te zien

Ik denk dat dit werkt, ik heb het zelf nog niet getest

Die ini files staan in de zogenaamde .BIG files in je C&C\Data map..bAdmuTs schreef op 19 February 2003 @ 13:06:
Kijk dat is alweer 1 nadeel opgelost, kijken of het mij ook bevalt
De .BIG files kun je openen met BIG extractor en dan moet je de .ini files plaatsen in een map genaamd INI in de Data map oftewel in "Command&Conquer Generals\Data\INI"
Ik gokte maar wat hoor, zit op 't werk namelijk!

Godfather Bodybuilding topic reeks
woei thx en voor de mensen die die drukke achtergrond filmpje weg willendrunkfux schreef op 19 februari 2003 @ 13:52:
[...]
Die ini files staan in de zogenaamde .BIG files in je C&C\Data map..
De .BIG files kun je openen met BIG extractor en dan moet je de .ini files plaatsen in een map genaamd INI in de Data map oftewel in "Command&Conquer Generals\Data\INI"

ShellMapName = Maps\ShellMap1\ShellMap1.map gewoon renamen

mijne heet nu ShellMapName = Maps\ShellMap1\ShellMap2.map, en geen drukke achtergrond nu

*edit*
wel in die gamedata.ini. (lees post van Drunkfux boven mij over hoe je die moet krijgen.
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 44492 op 19-02-2003 14:11]
Wat mij trouwens wel opvalt, is dat bij een aantal effecten, voornamelijk bij de ontploffingen en rookwolken deze aan de onderkant wel afgesneden lijken door een rechte lijn. Is iemand anders dit ook opgevallen? Juist als je hier op gaat letten stoort het; een grote mooie wazige wolk die aan de onderkant plotseling op houdt!
1. Ga naarhttp://xccu.sourceforge.net/bAdmuTs schreef op 19 februari 2003 @ 13:25:
[...]
Al gedaan maar nog niet gevonden, ook niet bij de documents en settings dir
Heb em volgens mij ook helemaal niet
2. Download XCC Universal Container Reader
3. Start XCC Universal Container Reader op
4. Open met XCC Universal Container INI.big
5. Pak GameData.ini uit
6. Edit GameData.ini
7. Maak een map INI aan in de map data van generals
8. Zet het aangepaste GameData.ini bestand in de zojuist gemaakte map
9. Have fun

Sometimes human's are...
Misschien gaat de rook wel door de grond ofzo, zal er ook es op lettenNoctilix schreef op 19 February 2003 @ 14:20:
Ik vind de animaties wel erg geslaagd. Het is altijd erg leuk om het laatste beetje van je vijand af te maken met de grootste uitvergroting in beeld. Hier is toch een hoop werk ingestopt.
Wat mij trouwens wel opvalt, is dat bij een aantal effecten, voornamelijk bij de ontploffingen en rookwolken deze aan de onderkant wel afgesneden lijken door een rechte lijn. Is iemand anders dit ook opgevallen? Juist als je hier op gaat letten stoort het; een grote mooie wazige wolk die aan de onderkant plotseling op houdt!

(@DiscWout) omg
Anoniem: 17735

[Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 17735 op 19-02-2003 15:05]
met andere woorden: kan niet gebruikt worden om te cheaten
China - Dat meisje, kan enemy/techbuildings hacken
GLA - ?
USA - ?
Er staat trouwens ook iets van fpslimit 30? Is dat maximaal 30 fps? Of heeft dat er nix mee te maken
[Voor 40% gewijzigd door OneUp op 19-02-2003 15:59]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
(@DiscWout) omg
Anoniem: 70030

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 70030 op 19-02-2003 16:25]
Ik denk dattie hier meer dan 30 haalt hoor!-Cargo- schreef op 19 februari 2003 @ 15:53:
Kun je in die INI files alles editten? Dus ook de bouwtijd etc? Best lame opzich.
Er staat trouwens ook iets van fpslimit 30? Is dat maximaal 30 fps? Of heeft dat er nix mee te maken

Dat zou wel eens kunnen . Valt iemand anders dat ook op? Beetje vreemd is het welGlorificationer schreef op 19 februari 2003 @ 14:27:
[...]
Misschien gaat de rook wel door de grond ofzo, zal er ook es op letten
die vlakken zie je bij een high end systeem niet echt, maar mn broertje speelde het laatst op een p3 500 mhz 32 mb tnt2 kaartje en toe nwas het overduidelijk.
Anoniem: 79090
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Dat snap ik niet... Ik draai onder: AMD Athlon 900Mhz en 384MB RAM... C&C Generals draait vlekkeloos bij mij...
Ok misschien heb ik het niet goed gedaan dan. Ik snap het ook niet helemaal zo goedFireFoz schreef op 18 February 2003 @ 21:25:
[...]
Nou dat werkt hier dus voor geen meter..dan doet heel mn internet het niet meer
&^@#&@ ea

Moet ik nou gewoon een ip toeveogen bij advanced, en meer niet, of moet ik mn internet-instellingen (die ik op smoothwall) gebruik bij mn gewone ip/info instellen en mn LAN ip als extra ip toevoegen?
Ik heb het iig allebij geprobeerd en als ik alleen mn internet ip toevoeg doet internet het nog wel maar kan ik niet connecten met EA, en andersom doet internet het niet. (het lijkt me de eerste manier, maar dan kan ik dus niet eens connecten...)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Dat ligt natuurlijk ook erg aan je videokaart. En 100 Mhz maakt niet zo heel veel uit, en misschien ben jij al tevreden met 30 fps, terwijl de minimum specs voor 50 fps zouden zorgenAnoniem: 79090 schreef op 19 februari 2003 @ 18:17:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Dat snap ik niet... Ik draai onder: AMD Athlon 900Mhz en 384MB RAM... C&C Generals draait vlekkeloos bij mij...

The devil is in the details.
Wat voor videokaart heb je dan ?? want bij mij draait ie ook vlekkeloos op maximum en 1280 dus het ligt voornamelijk aan je 3D kaartAnoniem: 79090 schreef op 19 February 2003 @ 18:17:
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

ik kan wel inloggen ... maar ik kan niet op "quick match" of "custom game" klikken (dat is grijs)
meer mensen met dit probleem?
Ja de rook gaat idd door de grond, maar dat "bugje" zie je in heel veel spellenNoctilix schreef op 19 February 2003 @ 17:45:
[...]
Dat zou wel eens kunnen . Valt iemand anders dat ook op? Beetje vreemd is het wel

(@DiscWout) omg
Het is maar net wat je lekker vind spelen. Ik speel nu op een GF 2 MX 400 32mb (mijn Ti4200 is dood heb ik teruggebracht voor garantie) en ik speel zonder veel moeite op 1024x768 (wel low) en dat met een P866 + GF 2 MX! Aangezien ik niet zou weten hoe high eruit zou zien stoort het me dus nietTimocos schreef op 19 February 2003 @ 19:30:
[...]
Wat voor videokaart heb je dan ?? want bij mij draait ie ook vlekkeloos op maximum en 1280 dus het ligt voornamelijk aan je 3D kaart

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Yep, ik ook.Anoniem: 40554 schreef op 19 February 2003 @ 19:57:
wat is dit nu weer
ik kan wel inloggen ... maar ik kan niet op "quick match" of "custom game" klikken (dat is grijs)
meer mensen met dit probleem?

Je weet wel, die ene met instant building

[Voor 30% gewijzigd door Neowam op 19-02-2003 20:17]
GOT IT!!!tarzan24 schreef op 19 februari 2003 @ 20:17:
Iemand al een link naar de +9 trainer voor C&C versie 1.2?
Je weet wel, die ene met instant building
http://www.code5.de/pctra...uer_generals_trainer2.zip
Many CHEAT pleasure!!!

Je neemt alleen de basis in en dan zet je vervolgens je mobiele eenheid naast de ingang op de heuvel op guard. Voeg een aantal overlords met tower en gattling toe, plus een paar inferno cannons en bijv een nuclear cannon voor de afstand en laat ze maar prijsschieten. Wel eens een veteran nuclear cannon zien schieten ?xJapser schreef op 19 februari 2003 @ 20:37:
Iemand een tip voor mij om die laatste missie van china te doorworstelen?? Ik wordt telkens helemaal overlopen door tijdsgebrek om een degelijk legertje te bouwen. De lol is dr nu wel vanaf...Ik heb tips nodig.
Hoe kom je aan geld: niet de stad ingaan maar hackers bouwen en laat die geld produceren. Bouw ook en vliegveld, stuur migs naar boven naar de scud installatie, zodat je die ziet. Maak gebruik van de artillerie upgrade tot 3 cannons en laat die de scudinstallatie in 2 x wegknallen. Vervolgens bouw je rustig een aantal nuke installaties en blaas 1 voor 1 de gebouwen weg.
Thx to The_cook
Nog een aanvulling van mezelf, zorg dat je meteen aan het begin de scudstorm gesloopt hebt voordat hij jou heeft geraakt. Doe dat met 8 migs en die tot 3 cannons geupgrade artillerie.
[Voor 10% gewijzigd door OneUp op 19-02-2003 20:47]
tijdens de 'demo' was dit het geval als je een te hoge ping naar de server had.... ik weet niet hoe dat bijj jullie zit...
Ik kan nu (met v 1.2) achter een wingate NAT gewoon inloggen en custom matches spelen, geen probleem meer !!
voor de liefhebbers

Deze plek is te koop.

De onderstaande link voor een vpn client heb ik al:
http://members.lycos.nl/twisterr/vpn/
Ik kan de trainer nu niet proberen, maar als je die gebruikt, heeft de AI bij skirmish dan dezelfde voordelen? Dit was bij voorgaande versies van C&C wel zotarzan24 schreef op 19 February 2003 @ 20:37:
[...]
GOT IT!!!
http://www.code5.de/pctra...uer_generals_trainer2.zip
Many CHEAT pleasure!!!
Zou dan Ultra-Mega-Brutal Enemy zijn

[Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 19-02-2003 21:54]
Deze plek is te koop.

zit ik lekker online te gamen ... heb ik bijna gewonnen...
gaat die disconnecten .... (is me al 2x overkomen)

zodat ik een "loose" heb

(ik hoor dan gewoon een win te krijgen)

sneu!!!!!
-edit-
moest er ff uit
[Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 19-02-2003 22:14]
Is ook triest, mag wel is een patch voor komen..!Anoniem: 40554 schreef op 19 February 2003 @ 22:13:
ik krijg steeds meer een hekel aan dit spel
gaat die disconnecten .... (is me al 2x overkomen)![]()
zodat ik een "loose" heb![]()
![]()
![]()
sneu!!!!!
-edit-
moest er ff uit

Maar religieuze achterlijkheid is eigenlijk nog veel frustrerender.
Deze plek is te koop.
Irons schreef op 19 February 2003 @ 22:47:
Soz hoor, maar je krijgt GEEN loose als de ander disconnect. Hoogstens een "disconnect". Of een win, als ie echt niet weet wat ie doet.
Dat is toch ook flink loos? Hij disconnect, niet jij...
(@DiscWout) omg
Als zoiets bij mij gebeurt dan zoek ik gewoon iemand anders om tegen te spelen.
2 ervan zeggen dat ik cheat omdat ik zo snel overlords heb... hehe
Hier heb je helemaal gelijk in, mensen die dit doen zijn echt lamersAnoniem: 40554 schreef op 19 February 2003 @ 22:13:
ik krijg steeds meer een hekel aan dit spel
gaat die disconnecten .... (is me al 2x overkomen)![]()
zodat ik een "loose" heb![]()
![]()
![]()
sneu!!!!!
-edit-
moest er ff uit

ik heb GLA op hard uitgespeeld (dacht van .. medium maar ff beginnen) daarna USA en China op Brutal(ly easy) uitgespeeld.. alle campaigns in 1 avond.
Generals wel leuk, maar AI's zijn belachelijk makkelijk. 2vs3 brutals is nog redelijk makkelijk te doen.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Nope ik speel op 1600x1200Game-Freak schreef op 20 February 2003 @ 08:25:
Klopt het dat de maximale resolutie van Generals 1280x960 is?
heb je al eens usa1 vs 1usa brutal comp gedaan op een kleine map?sarcast schreef op 20 februari 2003 @ 01:39:
waarom trainers nodig
ik heb GLA op hard uitgespeeld (dacht van .. medium maar ff beginnen) daarna USA en China op Brutal(ly easy) uitgespeeld.. alle campaigns in 1 avond.
Generals wel leuk, maar AI's zijn belachelijk makkelijk. 2vs3 brutals is nog redelijk makkelijk te doen.
hoe gaat dat bij jou?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
als ik thuis kom ff proberen, maar novideo en nologo(geen intro?) en playstat (fps in beeld?) lijken mij wel interresant-buildmapcache
-constantDebug
-dumpAssetUsage
-forceBencmark
-fullscreen
-fullVersion
-FPUPreserve
-ignoresync
-jumpToFrame
-map
-noagpfix
-noaudio
-noFPSLimit