Toon posts:

[C&C] Generals - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.245 views sinds 30-01-2008

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op 20 februari 2003 @ 12:23:
Gevonden op ander forum:

[...]
als ik thuis kom ff proberen, maar novideo en nologo(geen intro?) en playstat (fps in beeld?) lijken mij wel interresant :)
Dit is zeker interessant :)
Als ik straks thuis ben ook effe wat dingen proberen :)
Bv: playstats, nologo, nofpslimit (misschien wordt ie wat sneller kwa fps :)), forcebenchmark (Effe kijken hoe brak ie loopt :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Anoniem: 70030

ja die gaat ik strax thuis ook ff proberen

thx for the info. :P

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

het werkt mooi, laad nu een stuk sneller :)

Deze plek is te koop.

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-03 12:49

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Kris schreef op 20 February 2003 @ 00:36:
haha... net een paar potjes gespeeld 2x 1vs1 en 1x 2vs2.

2 ervan zeggen dat ik cheat omdat ik zo snel overlords heb... hehe
lol :D dat had ik gister ook al met eentje :D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Anoniem: 36844

Ik vind de AI in de skirmish tot nu toe wel erg saai spelen. Ik heb net tegen 2 hard + 1 normal enemies gespeeld en het enige moment dat het moeilijk is is in het begin. Ze komen redelijk snel met een paar tankjes, helicopters en mannetjes aanzetten, maar als je die eerste aanvallen afslaat heb je het zo voor elkaar. Ze hebben niet echt een long-term strategy en dat vind ik wil jammer.
Ik weet nog uit die andere C&C's dat vijanden na een tijdje toch een best goed verdedigde basis hebben, en dat je dan wel een vette aanval moest doen om te winnen.
Maar hier is het meer zo van dat je hun aanvallen afslaat en dan ga je met een aantal tanks hun bijna onverdedigde basis in. Alleen de GLA wil wel eens een redelijke verdediging hebben.

Straks maar eens tegen brutal spelen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:33

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Anoniem: 36844 schreef op 20 februari 2003 @ 14:48:
Ik vind de AI in de skirmish tot nu toe wel erg saai spelen. Ik heb net tegen 2 hard + 1 normal enemies gespeeld en het enige moment dat het moeilijk is is in het begin. Ze komen redelijk snel met een paar tankjes, helicopters en mannetjes aanzetten, maar als je die eerste aanvallen afslaat heb je het zo voor elkaar. Ze hebben niet echt een long-term strategy en dat vind ik wil jammer.
Ik weet nog uit die andere C&C's dat vijanden na een tijdje toch een best goed verdedigde basis hebben, en dat je dan wel een vette aanval moest doen om te winnen.
Maar hier is het meer zo van dat je hun aanvallen afslaat en dan ga je met een aantal tanks hun bijna onverdedigde basis in. Alleen de GLA wil wel eens een redelijke verdediging hebben.

Straks maar eens tegen brutal spelen.
Yep, al opgevallen dat AI zal proberen een superweapon te bouwen en als je die vernietigd, dan bouwt ie hem opnieuw etc etc etc met als gevolg dat ie geen units meer zal bouwen :? Zo zuig in skirmish :(

Ook het overnemen van bv olieplantages laat de AI in skirmish wel uit zijn hoofd.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Vanmiddag effe geprobeerd als GLA. Instant unit build aan enzo. Effe angry mob gebouwd, stuk of 200 mannetjes die rushen hahahaha....totdat China nuclear cannon gebruikt en inferno's :(

"Oooh Jeroen!"

Anoniem: 72383

Kaap schreef op 20 February 2003 @ 15:12:
[...]

Vanmiddag effe geprobeerd als GLA. Instant unit build aan enzo. Effe angry mob gebouwd, stuk of 200 mannetjes die rushen hahahaha....totdat China nuclear cannon gebruikt en inferno's :(
Sorry hoor, maar al die cheats. Mijn mening is dat je daar het spel mee afbreekt.

Nou....als je toch een beetje cheat verslaafd bent maak je de brutal enemy gewoon moeilijker. Dan is cheaten wel leuk, maar dan is het min of meer in je eigen nadeel.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kaap schreef op 20 February 2003 @ 15:08:
[...]
Ook het overnemen van bv olieplantages laat de AI in skirmish wel uit zijn hoofd.
Probeer eens wat anders als Normal dan, bij Brutal laat ie m'n derricks echt niet met rust hoor :/

Anoniem: 49501

Bij een hard enemy maakt hij je oil-derricks al kapot.

Anoniem: 36844

Gebeurt er nog iets als je al die medailles in skirmish mode haalt? (vast al heel vaak gevraagd)

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:26

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Add to the shortcut:

"C:\Program Files\EA Games\Command and Conquer Generals\generals.exe" switch

example:

"C:\Program Files\EA Games\Command and Conquer Generals\generals.exe" -nologo
Heeft zoiets invloed op multiplay? Dat je niet meer met elkaar kan connecten omdat er iets verschillends is?

Het lijkt mij eigenlijk niet, maar goed.

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 36844 schreef op 20 February 2003 @ 15:55:
Gebeurt er nog iets als je al die medailles in skirmish mode haalt? (vast al heel vaak gevraagd)
Ja, dat vraag ik me ook al af. Denk het niet, hoor, maar wie weet :P
Alleen moet je bij de Apocalyps alle drie de superweapons in 1 spel gebouwd hebben?
En heeft iemand die Blitz al?

• Thunder
  • Niet online
anandus schreef op 20 February 2003 @ 16:05:
[...]
Alleen moet je bij de Apocalyps alle drie de superweapons in 1 spel gebouwd hebben?
Gewoon 3 van dezelfde is ook goed.
En Blitz is ook niet zo heel moeilijk, gewoon een normal pakken en na 5 minuten ben je klaar :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38
Hoe krijg je die verschillende medailles is daar ergens een site voor te vinden. Heb hem namelijk nog niet gekocht (zit er zwaar over te denken :P). Oh ja voor diegene die iets willen toevoegen aan hun shortcut.

voeg -quickstart toe. DAn laad ie niet de intro, niet het EA filmpje en ook niet het gevecht wat je in het menu krijgt. OFtewel lekker snel :P

Strava, Twitter

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Anoniem: 72383 schreef op 20 February 2003 @ 15:47:
[...]

Sorry hoor, maar al die cheats. Mijn mening is dat je daar het spel mee afbreekt.

Nou....als je toch een beetje cheat verslaafd bent maak je de brutal enemy gewoon moeilijker. Dan is cheaten wel leuk, maar dan is het min of meer in je eigen nadeel.
Sorry hoor ik zei toch dat ik em effe geprobeerd heb, zeg toch niet dat ik constant cheat.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Thunder schreef op 20 February 2003 @ 15:50:
[...]

Probeer eens wat anders als Normal dan, bij Brutal laat ie m'n derricks echt niet met rust hoor :/
Bij mij ook niet maar de oil derricks bij hem in de buurt neemt ie niet.

"Oooh Jeroen!"

• Thunder
  • Niet online
Kaap schreef op 20 February 2003 @ 17:16:
[...]

Bij mij ook niet maar de oil derricks bij hem in de buurt neemt ie niet.
Hmm hier doet ie niet anders :/
* Thunder vindt het maar raar.

Anoniem: 49501

Als ik probeer te cheaten sluit hij generals af met een Technical Difficult.
Dus ik mag nie cheaten van mijn P.c. :'(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:49

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 49501 schreef op 20 februari 2003 @ 19:33:
Als ik probeer te cheaten sluit hij generals af met een Technical Difficult.
Dus ik mag nie cheaten van mijn P.c. :'(
En bij werkt die gamedata.ini cheat niet. Ik kan erin editten wat ik wil, maar er gebeurt niets. Ik heb 'm in een nieuwe map INI geplaatst, zoals eerder gezegd in dit topic.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-03 21:03
lol, waarom wil je cheaten in sp?
bang dat je verliest ofzo? (lol)
de enige goede cheats zijn degene die het spel leuker maken (unlock dingen, andere verntjes ed..)

TheS4ndm4n#1919

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-03 21:16
Unlock wat?
Mods zijn soms wel cool.

Cheats zijn voor lamers, zo had je in RA2 van die unofficial maps waarbij in het midden van die oil derricks stonden waarbij je echt constant ontzettend veel geld kreeg.
Echt lame...

Ik ben trouwens nu Lieutunant. :D

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 11:53

PromWarMachine

Forsaken Archer

anandus schreef op 20 February 2003 @ 16:05:
[...]
Ja, dat vraag ik me ook al af. Denk het niet, hoor, maar wie weet :P
Ik weet niet wat Blitz is, maar ik heb alles, behalve die Apocalyps, want ik heb eigenlijk alleen nog maar USA gespeeld... Oh nee, een keertje GLA en toen meteen een SCUD gebouwd, dus ik moet alleen nog een Nuke 8)

2v1 zuigt. Uiteraard voor degene die alleen over blijft, maar mijn stelling is dat je nog beter alleen over kan blijven en de units/geld van degene die dropt er bij krijgt, dan dat je in de meerderheid bent en opgescheept zit met een $##$ ally.

Kijk de volgende replay en huiver :o
Replay

Dividend for Starters

• Hidde
  • Laatst online: 22-03 21:16
2v1 heb ik al een keer gewonnen.
Met GLA, ik had allemaal gebouwen ingenomen en mijn funds waren uitstekend.
Gewoon een legertje gebouwd en verslagen.
Makkie. :D

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:29

aapelite

Do the kirby!

ik vroeg me laatst af... waarom zijn er 2 windrichtingen door elkaar in generals
de vlaggen waaien de ene kant op,
rook uit beacons of dozers enzo waaien precies de andere kant op. let er maar eens op zeer apart :D heelas kan i kgeen screen posten :(

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Alphega schreef op 20 februari 2003 @ 01:25:
[...]

Hier heb je helemaal gelijk in, mensen die dit doen zijn echt lamers :r. De enige manier om de kans hier om te verkleinen is om quickmatch te spelen en het maximum toegestane aantal disconnects wat iemand heeft zo laag mogelijk te zetten..
Het is echter volgens mij zo dat als iemand anders disconnect in een potje jij ook een disconnect op je lijst krijgt. Dus als dit je vaak genoeg geflikt wordt dan wil niemand meer met je spelen. Ik heb dit nou al 2x keer gehad (oe wat heb ik me geërgerd :X) en beide keren kreeg ik (ook) een disconnect erbij in my persona. Moeten ze toch anders regelen.

• drunkfux
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 16:17
Kaap schreef op 20 February 2003 @ 17:15:
[...]

Sorry hoor ik zei toch dat ik em effe geprobeerd heb, zeg toch niet dat ik constant cheat.
En wat dan nog als je cheat, zolang je het maar in singleplayer en skirmish doet boeit het totaal niet.

Systeem Specs

• drunkfux
Wildfire schreef op 20 February 2003 @ 19:51:
[...]

En bij werkt die gamedata.ini cheat niet. Ik kan erin editten wat ik wil, maar er gebeurt niets. Ik heb 'm in een nieuwe map INI geplaatst, zoals eerder gezegd in dit topic.
En staat die map INI wel in de map DATA?

Systeem Specs

Anoniem: 10808

Bah, sinds gisteren lukt het me niet meer om C&C te spelen. krijg al bij het mainmenu soms spontane reboots. En anders wel bij de gamelobby. Dat snap ik nou nooit, het werkt, en dan werkt het opeens niet meer. hoop dat het met een patch op te lossen is, anders is het m'n computer zeker.

• Capa
  • Laatst online: 22-03 14:35
Kaap schreef op 20 February 2003 @ 15:12:
[...]

als je de game orgineel hebt gekocht, heb je waarschijnlijk de kans dat nu iemand anders jou key heeft })
je kan makkelijk met een programma een trainer schrijven die als vergoeding je key leest uit je register (8>

• Capa
* Capa heeft net een kleine aanval uitgevoerd op een vijand, en gelijk een medaille gekregen :D
Een kleine hoeveelheid van ca 22 Elite hackers gedumpt, die zorgen voor mijn geld.
http://members.ams.chello.nl/giroldi/cc/sshot06.jpg
Na een aantal van 300 tanks te hebben gebouwd, allemaal naar rechterbovenhoek.
http://members.ams.chello.nl/giroldi/cc/sshot01.jpg
Daar verzamelen wij ons....
http://members.ams.chello.nl/giroldi/cc/sshot05.jpg
Om daarna in 3 rijen ons te verplaatsen richting vijandelijke basis.
http://members.ams.chello.nl/giroldi/cc/sshot04.jpg
Onderweg kwamen wij een onfortuinlijk stadje tegen, dat tegen de vlakte ging....
http://members.ams.chello.nl/giroldi/cc/sshot03.jpg
Na ons verzamelt te hebben in de basis, plat gooien die shit!
http://members.ams.chello.nl/giroldi/cc/sshot02.jpg
Na het einde bleek ik een rond aantal van 350 unit's te hebben gebouws, waarvan er nog geen 50 andere tanks waren dan Battle Masters...
http://members.ams.chello.nl/giroldi/cc/sshot07.jpg

• Anoniem: 42423
  • Niet online
ROFL OMFG!! Dit is te ziek! HAhaAHhaHAAHA. Lig dubbel hier! =D

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Sauron-XP schreef op 21 februari 2003 @ 00:07:
[...]

als je de game orgineel hebt gekocht, heb je waarschijnlijk de kans dat nu iemand anders jou key heeft })
je kan makkelijk met een programma een trainer schrijven die als vergoeding je key leest uit je register (8>
1. ik speel niet online
2. trainers die van official groups komen doen dat niet alleen ik zal je niet uitleggen waarom.

"Oooh Jeroen!"

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Sauron-XP schreef op 21 februari 2003 @ 01:49:
* KeeZ heeft net een kleine aanval uitgevoerd op een vijand, en gelijk een medaille gekregen :D
Een kleine hoeveelheid van ca 22 Elite hackers gedumpt, die zorgen voor mijn geld.
[afbeelding]
Na een aantal van 300 tanks te hebben gebouwd, allemaal naar rechterbovenhoek.
[afbeelding]
Daar verzamelen wij ons....
[afbeelding]
Om daarna in 3 rijen ons te verplaatsen richting vijandelijke basis.
[afbeelding]
Onderweg kwamen wij een onfortuinlijk stadje tegen, dat tegen de vlakte ging....
[afbeelding]
Na ons verzamelt te hebben in de basis, plat gooien die shit!
[afbeelding]
Na het einde bleek ik een rond aantal van 350 unit's te hebben gebouws, waarvan er nog geen 50 andere tanks waren dan Battle Masters...
[afbeelding]
zo mag ik het graag zijn :9~ zoiets gaat ik ook maar eens @ Lan proberen :9 met een zelfde aantal overlords ofzo :)

Deze plek is te koop.

• Capa
KeeZ schreef op 21 February 2003 @ 07:36:
[...]

zo mag ik het graag zijn :9~ zoiets gaat ik ook maar eens @ Lan proberen :9 met een zelfde aantal overlords ofzo :)
gewoon zooi hackers kopen, geld laten jatten, en stuk of 8 warfactory's maken, bij mij kwam er elke seconden een tank :D

• Jerry

Jerry

Who?

Sauron-XP schreef op 21 februari 2003 @ 10:16:
[...]

gewoon zooi hackers kopen, geld laten jatten, en stuk of 8 warfactory's maken, bij mij kwam er elke seconden een tank :D
En liep je computer nog wel een beetje? :P

Als ik dat zou doen dan is het helemaal *schok* *schok* :'(

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zal toch net als tegenstander 5 nukes klaar hebben }) .....
(sorry niet interessant maar moest er even uit ;) )

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik heb t aantal units tot 870 gekregen, alleen geen picje voor bewijs :|
stuk of 100 hackers, gigantische bende tanks en op t laatst ben ik maar infantry gaan bouwen (die gunner ventjes waar je dr 2 van krijgt :) ) want t ging me te lang duren :P
Volgens mij heeft generals geen max unit nummer... :)

(@DiscWout) omg

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-03 20:01
Nu we enkele dagen verder zijn gaat het niveau van de spelers gelukkig wat omhoog. Ik merk nu bijvoorbeeld dat de tank/gatling combinatie na ongeveer 2 minuten nu minder effectief is omdat "ze" door hebben hoe ze zich moeten verdedigen. Alleen als ik met m'n nuke cannon ga spelen i.c.m anti-air en wat grond support dan gooien ze 1x die nuke cannon plat met planes (die allemaal uit de lucht gaan >:)). en dan kom ik weer opnieuw met een cannon en gaat ik weer verder feesten.

De Usa hebben met die paladin en stealth fighters ook wel een mooi voordeeltje btw. Die dingen maai je bijna niet neer, en die paladins die fraggen alle rockets, en dat is erg irritant. Het humvee rushen kom ik nu gelukkig niet veel meer tegen, dat was echt irritant...

* Rival24 is nu Colonel met een win streak van 49 :P

• Anoniem: 37576
  • Niet online
Waarom word er geen aandacht geschonken aan de update? Ik heb nog steeds het connect probleem :(.....

• Rival24
Anoniem: 37576 schreef op 21 February 2003 @ 12:35:
Waarom word er geen aandacht geschonken aan de update? Ik heb nog steeds het connect probleem :(.....
1.3 is gereleased hoor... om iets over half 7 vanmorgen :x

• Niet online
rival24 schreef op 21 February 2003 @ 12:42:
[...]

1.3 is gereleased hoor... om iets over half 7 vanmorgen :x
Ja, daar heb ik ut over... heb nog steeds zelfde problemen :(

• Rival24
Anoniem: 37576 schreef op 21 February 2003 @ 13:10:
[...]

Ja, daar heb ik ut over... heb nog steeds zelfde problemen :(
Kom je er gewoon niet op? Of kun je geen account maken? Firewall? Router? Ik zag in de laatste posts je probleem niet staan....

• Niet online
Ik heb een router.... Kom er gewoon in, maar zodra ik in costum game een game uitzoek, is er altijd wel eentje waar ik niet naar connect, waardoor hij er gelijk uitknalt :(.... "unable to connect to other player(s)"...

• RocketKoen
  • Laatst online: 22-03 21:03
unable 2 connect 2 other players? heb je de poortjes wel allemaal gemapt??
staat op de generals site dat dat wel nodig is voor online spelen (duh)

TheS4ndm4n#1919

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

nog steeds geen unit limiet tegengekomen :P

[Voor 5% gewijzigd door Glorificationer426 op 21-02-2003 14:13]

(@DiscWout) omg

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:29
Glorificationer schreef op 21 February 2003 @ 14:13:
[afbeelding]
[afbeelding]

OMFG :X dat is wel een beetje ERRUG veel :D

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe lang was je daarmee bezig? :D

Dividend for Starters

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 22:06
Das geen FUN meer toch ? kijk op die radar die is kompleet rood. Volgens mij staat er nog ergens 1 enemy unit ofso :D

Leuk als je een tegenstander hebt met dezelfde aantal units :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-02 13:26

Xoverride

sabai sabai

FF mijn bevindingen:

Ik speel regelmatig tegen een 'hard enemy' en het gebeurt mij dan ook erg regelmatig dat de tegenstander mij bombardeert met die snelle bombers.

Ongeveer mijn manier van bouwen(USA)

Power
Barracks
Supply depot + extra chinook
Mannetjes uit de barracks pompen + ervoor zorgen dat je die gebouw inpik optie hebt
Airfield plaatsen
1 + 2 tankjes maken

Ik wil zo snel mogelijk een aantal commanche's met rocket pods

Maar anyway, het gebeurt dus te vaak dat ze mijn commanche's en bouwwagens komen neerhalen met die supersonische vliegtuigen.
Het plaatsen van meer patriot missile launchers helpt nauwelijks.

Zou ik toch meer van die missile launchers moeten bouwen of is er iemand met een betere tip?

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 22:06
Meer air-defense werkt zeker wel, je moet alleen de patriots in het verlengde van hun vlucht pad bouwen :)
Niet 20 net voor je warfactory want dan kandie alsnog zijn lading afwerpen, en daarna pas sterven. Ik denk alleen niet dat het werkt met stealth bommenwerpers, maar dat weet ik niet zeker.

[Voor 18% gewijzigd door daPet op 21-02-2003 14:56]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

PromWarMachine schreef op 21 February 2003 @ 14:45:
[...]

Hoe lang was je daarmee bezig? :D
2 uur op speed 30 (standaard) en t liep toen 3 fps oid op mn xp1800+, 512 mb pc2100 en gf4 ti4400 :P
t Lijkt me echt stug dat r geen limiet is voor t aantal units :P

(@DiscWout) omg

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-03 23:57

Lightah

Strikes Again

:/

Ik krijg iedere keer nadat ik generals met de commandline -nologo heb opgestart 1x een serious error na een kwartier in het spel te zitten. Ook al start ik het nu zonder -nologo, de error blijft.

The Unpredictable Striker!

• Jerry

Jerry

Who?

[afbeelding]
[afbeelding]

OMFG!! :P :P :P :D. En je hebt niet eens al je nukes gelanceerd ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• anandus
  • Niet online
Glorificationer schreef op 21 February 2003 @ 15:06:
2 uur op speed 30 (standaard) en t liep toen 3 fps oid op mn xp1800+, 512 mb pc2100 en gf4 ti4400 :P
t Lijkt me echt stug dat r geen limiet is voor t aantal units :P
Hoe kan je je FPS zien? Want ik had ergens gelezen dat het ctrl-Q was ofzxo, maar dat wil-ie niet doen bij mij :(

Iemand een suggestie?

• FlowDesign
  • Laatst online: 08:50
Lightah schreef op 21 February 2003 @ 15:07:
:/

Ik krijg iedere keer nadat ik generals met de commandline -nologo heb opgestart 1x een serious error na een kwartier in het spel te zitten. Ook al start ik het nu zonder -nologo, de error blijft.
Misschien dat je die fout krijgt bij een Ati kaart maar niet bij een nVidia? :?
Klinkt krom, maar zou me dus echt niet verbazen als ik gelijk heb. ;)

Ford Mustang Mach E SR RWD (Job2 2021-07), 25mm verlaagd

• Niet online
RocketKoen schreef op 21 February 2003 @ 14:06:
unable 2 connect 2 other players? heb je de poortjes wel allemaal gemapt??
staat op de generals site dat dat wel nodig is voor online spelen (duh)
Ik heb alleen port 4000 gemapt (kweet geneens of deze van generals is, maar goed)..... Als ik quik match doe, kan ik wel vaak genoeg in een game komen, alleen is die 1v1... Zodra ik meer dan 1v1 doe, dan gebeurt dat "unable to connect.."

Welke portjes moet ik allemaal mappen? En welk prog, kan ik daarvoor het best "ff snel" voor gebruiken, graag een prog wat GEEN firewall is, of bij zit...

• Jerry

Jerry

Who?

anandus schreef op 21 February 2003 @ 15:12:
[...]
Hoe kan je je FPS zien? Want ik had ergens gelezen dat het ctrl-Q was ofzxo, maar dat wil-ie niet doen bij mij :(

Iemand een suggestie?
Ik denk dat je het kan zien door zo op te starten:
generals.exe -playStats

Ik weet het niet zeker, want dat had ik nog niet geprobeerd ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• FlowDesign
  • Laatst online: 08:50
Anoniem: 37576 schreef op 21 February 2003 @ 15:21:
[...]

Ik heb alleen port 4000 gemapt (kweet geneens of deze van generals is, maar goed)..... Als ik quik match doe, kan ik wel vaak genoeg in een game komen, alleen is die 1v1... Zodra ik meer dan 1v1 doe, dan gebeurt dat "unable to connect.."

Welke portjes moet ik allemaal mappen? En welk prog, kan ik daarvoor het best "ff snel" voor gebruiken, graag een prog wat GEEN firewall is, of bij zit...
Ik weet het niet uit m'n hoofd, maar het zijn d8 ik 5 TCP en 2 UDP ports.
Staat wel in de Help en/of op de site van Generals.

Waqt voor prog moet je hebben? WinRoute ofzo? :?

Ford Mustang Mach E SR RWD (Job2 2021-07), 25mm verlaagd

Anoniem: 24047

Ik kan het hier niet vinden, het zal er ongetwijfeld instaan, maar kweet ook niet waar ik op moet ctrl-ff'en

Ik sorteer altijd m'n poppetjes/tanks etc. met nummers.

In oude c&c's was er altijd een toets waarmee ik alle bepaalde poppetjes (alleen soldiers) bijv. kon selecteren als ik er 1'tje had aangeklikt.

dus ik klik op 1 een druk scherm vol met poppetjes/tanks etc. op 1 soldier met mijn muis, en daarna druk ik een toets in waarmee alle soldiers geselecteerd worden.

Welke toets?

Anoniem: 70030

E : alle zelfde untis in scherm
dubbel E : alle zelfde units in map

edit
owja je moet dus wel als eerst een unit geselcteerd hebben.

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 70030 op 21-02-2003 15:45]

Anoniem: 24047

Anoniem: 70030 schreef op 21 February 2003 @ 15:44:
E : alle zelfde untis in scherm
dubbel E : alle zelfde units in map

edit
owja je moet dus wel als eerst een unit geselcteerd hebben.
tnx voor de beresnelle reactie.

Isser misschien een lijstje met alle "snel toetsen"?

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-03 20:20

PoweRoy

funky!

Anoniem: 24047 schreef op 21 February 2003 @ 15:49:
[...]

RTFM misschien :? :)
ik heb het helaas niet orgineel, laatst nog rtr gekocht :)

[This space is for rent]

• Niet online
FlowDesign schreef op 21 February 2003 @ 15:30:
[...]

Ik weet het niet uit m'n hoofd, maar het zijn d8 ik 5 TCP en 2 UDP ports.
Staat wel in de Help en/of op de site van Generals.

Waqt voor prog moet je hebben? WinRoute ofzo? :?
Win route is ook een firewall, ik wil een standalone port mapping prog..

• rblommers
  • Laatst online: 13:06
Anoniem: 24047 schreef op 21 februari 2003 @ 15:49:
[...]

die zit in je doosje :Y)

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 24047 schreef op 21 February 2003 @ 15:49:
[...]

Alstu:
http://www.cncden.com/cncgenerals_pics/genkeycom.jpg
:P

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

lol scatter is nog steeds X, dat was in de allereerste C&C al zo :P

(@DiscWout) omg

• DocB
  • Laatst online: 05-12-2022
vind het wel een beetje vreemd dat lang niet alle sneltoetsen in het spel in de manual en op die kaart staan. iemand hier had het bijvoorbeeld over ctrl-f om units in formatie te laten lopen/rijden/vliegen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden in de manual. En zo waren er nog meer van dat soort dingen...

Oh ja, ipv E kun je ook gewoon dubbelklikken op een unit om gelijk ook al zijn 'soortgenoten' te selecteren.

• dr snuggles
  • Niet online
Handig dat ctrl-f :).

Wil iemand mij een tip geven hoe ik met de chinese campagne verder komt: ik zit in een level waarbij je een trein moet opblazen met de vrouwlijke hacker.

Zou gauw ik in de buurt kom van de spoorbrug ziet zo'n radar ventje mij en wordt ze vernietigd. Je kan alleen een zooitje mannetjes bouwen, verder niks.

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

wwillem schreef op 21 February 2003 @ 18:07:

Wil iemand mij een tip geven hoe ik met de chinese campagne verder komt: ik zit in een level waarbij je een trein moet opblazen met de vrouwlijke hacker.

Zou gauw ik in de buurt kom van de spoorbrug ziet zo'n radar ventje mij en wordt ze vernietigd. Je kan alleen een zooitje mannetjes bouwen, verder niks.
Met die mannetjes gaan aanvallen... je kan toch ook tanks bouwen? :?

In ieder geval die Gattling tanks volgens mij... ik heb gewoon het level uitgemoord en toen met een transport autootje, haar veilig in de buurt van de brug brengen, 't laatste stukje kan ze wel lopen. Je moet de trein btw niet opblazen, maar de brug ;)

Dividend for Starters

• aapelite
  • Laatst online: 07:29

aapelite

Do the kirby!

neem rechts ff een arms dealer van gla in, voor de rest ga je dan wat flame tansk en gatling tansk kweken vooral daar mol je het stadion mee. dan leeg je gebouwen met dreagon tanks. en daarna is het nog ff een kwastie van een berg van die AA voertuigen van gla maken om de rst snel op te ruimen waaronder vooral die stinger sites en die radar van, die kunnen alleen mevrouw zien. dan ren je gewoon lekker naar brug :P vergeet geen hackers voor geld ;)

• dr snuggles
  • Niet online
Aha, danku PromWarMachine en aapelite voor de tips. Eens even hakken :).

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

DocB schreef op 21 februari 2003 @ 17:39:
vind het wel een beetje vreemd dat lang niet alle sneltoetsen in het spel in de manual en op die kaart staan. iemand hier had het bijvoorbeeld over ctrl-f om units in formatie te laten lopen/rijden/vliegen, maar die heb ik nog niet kunnen vinden in de manual. En zo waren er nog meer van dat soort dingen...

Oh ja, ipv E kun je ook gewoon dubbelklikken op een unit om gelijk ook al zijn 'soortgenoten' te selecteren.
Nee als je op een unit dubbelklikt dan selecteer je alle zelfde units op t scherm, ipv de map :)

(@DiscWout) omg

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmz, net na ± 3200 units krijg ik een "Sorry, a serious error occured" crash en de savegame ervan is 9mb :P
Nu vraag ik me af of dat is omdat mijn computer t gewoon niet meer aankan, of dat t echt een limiet is :)

(@DiscWout) omg

Anoniem: 31987

ik heb ff een vraagje kan ik het spel draaine met een

pentium 3 800
128 mb ram
20gb
tnt 2 kaart

alvast bedankt

• DocB
  • Laatst online: 05-12-2022
Anoniem: 31987 schreef op 21 February 2003 @ 21:36:

pentium 3 800
128 mb ram
20gb
tnt 2 kaart

alvast bedankt
volgens mij heb ik ergens in de readme gezien dat een tnt2 kaart problemen gaat geven, dus die zou je iig moeten upgraden. Daarnaast is 128 mb ram ook erg weinig voor dit spel, 512 zou ik ten minste aanbevelen...
Ben dus bang dat je het sowieso niet gaat kunnen starten door je video kaart (serious error waarschijnlijk), en als dat al lukt zit je met je geheugen...

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 31987 schreef op 21 februari 2003 @ 21:36:

pentium 3 800
128 mb ram
20gb
tnt 2 kaart

alvast bedankt
Lezen schijnt toch nog steeds errug moeilijk te zijn.
Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
Nou kan een TNT2 32 MB of 64 MB hebben als ik me niet vergis. Dan nog haal je de processorsnelheid niet.

Ik zou het gewoon proberen, download 'm en kijk hoe het loopt. Met alles op low, durf ik te beweren dat je nog steeds lag zult hebben :X

Dividend for Starters

• Jerry

Jerry

Who?

Glorificationer schreef op 21 February 2003 @ 21:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

hmz, net na ± 3200 units krijg ik een "Sorry, a serious error occured" crash en de savegame ervan is 9mb :P
Nu vraag ik me af of dat is omdat mijn computer t gewoon niet meer aankan, of dat t echt een limiet is :)
Lol :D. Die GOT pic is cool gedaan :P :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

thx B)
als iemand met een betere en snellere pc dan ik heb verder wil gaan met de savegame om nog meer units te bouwen moet ie me ff vertellen hoe ik de 9mb savegame naar m stuur :D

en @Gnomepje, bij veel grote gametopics staat t op pagina 1 in de startpost, en zulke vragen kan je heel erg makkelijk vinden op internet :|. En een tnt2 kaart zal t neit redden aangezien die max 32mb hebben

(@DiscWout) omg

• drunkfux
Glorificationer schreef op 21 February 2003 @ 22:24:
thx B)
als iemand met een betere en snellere pc dan ik heb verder wil gaan met de savegame om nog meer units te bouwen moet ie me ff vertellen hoe ik de 9mb savegame naar m stuur :D

en @Gnomepje, bij veel grote gametopics staat t op pagina 1 in de startpost, en zulke vragen kan je heel erg makkelijk vinden op internet :|. En een tnt2 kaart zal t neit redden aangezien die max 32mb hebben
Fout :P
Kheb zat TNT2 64mb kaartjes verkocht hier op me werk. Maar toch zal CnC nog bagger draaien daarmee denk ik..

Systeem Specs

Anoniem: 13071

Wat een tof spel zeg. De eerste uurtjes moest ik even wennen aan de 3D engine, was even wat minder overzichtelijk. Nu heb ik daar echt geen moeite meer mee en geniet als nooit tevoren :P:9 Ben blij dat ik 'm gekocht heb.

Ter informatie voor anderen:
AMD XP1800+
512DDR 266mhz
GF4 Ti4200 128mb (285core/486mem) (hij kan sneller hoor :))

1024*768 alles op high, geen AA en Vsync aan. Draait als een trein!! 8) 8)

Nog even vraag.
Klopt het dat je online tegen elkaar spelen doormiddel van een rechtstreekse verbinding??? Dus via IP adressen ofzo?? Ik hoor het graag!

edit: een 1.2ghz AMD met 256DDR en een GF2MX 32MB kan het spel in 800*600 low detail nog redelijk draaien. Vriend van me heeft die configuratie.. (niet lang meer ;) )

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 13071 op 21-02-2003 22:46]

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-03 23:57

Lightah

Strikes Again

Ja dat kan alleen als je GEEN router of NAT hebt. Allebei trouwens. Anders moet je via Generals online of via een vpn verbinding direct connecten.

The Unpredictable Striker!

Anoniem: 13071

Lightah schreef op 21 February 2003 @ 22:57:
Ja dat kan alleen als je GEEN router of NAT hebt. Allebei trouwens. Anders moet je via Generals online of via een vpn verbinding direct connecten.
Aha.. ik heb dus een router maar die heb ik er natuurlijk in 2 seconden tussen uit gehaald als het moet. Jammer dat het niet via mijn router werkt. MSN datatransfer werkt, IRC werkt.. oja alleen LechFTP doet raar....

Thanks voor je antwoord! _/-\o_

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Anoniem: 13071 schreef op 21 februari 2003 @ 23:00:
[...]

Aha.. ik heb dus een router maar die heb ik er natuurlijk in 2 seconden tussen uit gehaald als het moet. Jammer dat het niet via mijn router werkt. MSN datatransfer werkt, IRC werkt.. oja alleen LechFTP doet raar....

Thanks voor je antwoord! _/-\o_
bug in de netcode. AoM had em voor de patch ook al

Anoniem: 9974

Command & Conquer Generals v1.2 +9 Trainer <-- die werkt niet bij mij??

XP en gepatched naar 1.2 versie.

Ik start de trainer op en dan het spel maar er gebeurt helemaal niks.... :( :?

b.v ik selecteer een unit druk op "i" toets, maar hij blijft gewoon "mortal"....

Ik heb ook Shift+i geprobeert etc..maar niks werkt.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 9974 op 21-02-2003 23:41]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:59
Generals, erg leuk.... multiplayer.
Singleplayer zegt het me weinig.
Maar ik speel zo nu en dan met klasgenoten, en die hebben een beide PC die niet echt overhouden.
En dus is de preformance niet echt super, het leuke van Generals is dat ie ook _mijn_ FPS aantast ofzo. :?
Alles gaat 3x zo langzaam als normaal... :?

Valt er iets aan te doen ? Want zo is het voor mij echt niet speelbaar :X

[Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 22-02-2003 01:13]

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

M@NIC schreef op 22 February 2003 @ 01:13:
Generals, erg leuk.... multiplayer.
Singleplayer zegt het me weinig.
Maar ik speel zo nu en dan met klasgenoten, en die hebben een beide PC die niet echt overhouden.
En dus is de preformance niet echt super, het leuke van Generals is dat ie ook _mijn_ FPS aantast ofzo. :?
Alles gaat 3x zo langzaam als normaal... :?

Valt er iets aan te doen ? Want zo is het voor mij echt niet speelbaar :X
Denk 't niet :|

In het welkomsbericht van Generals Online valt dit te lezen... Exacte quote heb ik niet bij de hand, maar er staat zoiets als:
Wees voorzichtig met het spelen op GOL met een niet zo heel snelle pc, je medespelers zullen dit ook merken.
Best wel crappy

Dividend for Starters

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja zo had ik laatst ook een game die echt niet vooruit te branden was, alles leek wel half zo snel te gaan als normaal en ik maar wachten steeds als er iets gebouwd werd :X

lomp multiplayer systeem hoor, ook met die disconnects enzo en dat je t alleen op 800x600 kan spelen (waar je dus echt geen voordeel uit zou halen als je hogere res hebt)

(@DiscWout) omg

• Anoniem: 68139
  • Niet online
wwillem schreef op 21 February 2003 @ 18:07:

Dat level had ik in 1 minuut uit (wel balen op zich).

In het begin meteen die Black Lotus naar die brug laten lopen. Die StingerSites raken lopende poppetjes toch amper.

Halverwege roept ze nog wat over een angry mob en daarna (half aangeschoten) legt ze de bom op die brug: You are victorious!

Zo das snel :+

• Anoniem: 47107
  • Niet online
Spel is niet te spelen als je nog maar 20mb vrij hebt.. :) nadat ik weer 4 GB aan temp files had verwijderd liep het spel weer lekker snel..

Anoniem: 70273

Minimum Requirements:
Intel Pentium 1000 MHZ
128 MB RAM
1.2 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card

Recommended Requirements:
Intel Pentuim 2000 MHZ
512 MB RAM
1.4 GB Hard Disk Space
64 MB Video Card
het klopt niet helemaal ik heb een 751MHZ en ik kan hem gewoon spelen >:)

Nou je gewoon ik zie mijn gebouwen en voertuigen enz wel goed, maar de

ondergrond is roze en er zijn allemaal regenbogen (volgensmij zijn dat de wegen).
:+

hij is pas 1 keer vast gelopen maar dat kwam door winamp.

Waarom kan ik niet aan laten staan???

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 70273 op 22-02-2003 13:44]

• drunkfux
Anoniem: 9974 schreef op 21 februari 2003 @ 23:38:
Command & Conquer Generals v1.2 +9 Trainer <-- die werkt niet bij mij??

XP en gepatched naar 1.2 versie.

Ik start de trainer op en dan het spel maar er gebeurt helemaal niks.... :( :?

b.v ik selecteer een unit druk op "i" toets, maar hij blijft gewoon "mortal"....

Ik heb ook Shift+i geprobeert etc..maar niks werkt.
Geen problemen hier met dat ding, de mannetjes vliegen de barracks uit >:)

Systeem Specs

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
PromWarMachine schreef op 21 February 2003 @ 21:55:
[...]

Lezen schijnt toch nog steeds errug moeilijk te zijn.

[...]

Nou kan een TNT2 32 MB of 64 MB hebben als ik me niet vergis. Dan nog haal je de processorsnelheid niet.

Ik zou het gewoon proberen, download 'm en kijk hoe het loopt. Met alles op low, durf ik te beweren dat je nog steeds lag zult hebben :X
TNT2 heeft altijd 32 MB. P3 800 zou het nog trekken, 200 Mhz zou niet zo héél veel uitmaken, maar 128 MB geheugen is al vol als je Windows op start en een TNT2 is gewoon veel te langzaam, een GF2 Pro heeft al moeite met Generals en die is toch wel een stuk sneller dan een TNT2.

The devil is in the details.

• anandus
  • Niet online
MaRc0 schreef op 22 February 2003 @ 10:24:
[...]

TNT2 heeft altijd 32 MB. P3 800 zou het nog trekken, 200 Mhz zou niet zo héél veel uitmaken, maar 128 MB geheugen is al vol als je Windows op start en een TNT2 is gewoon veel te langzaam, een GF2 Pro heeft al moeite met Generals en die is toch wel een stuk sneller dan een TNT2.
Ja, inderdaad.
Generals is zóóó afhankelijk van je grafische kaart. En vooral de hoeveelheid geheugen erop.
Had ik mijn P4 3Ghz, 768Mb RAM.. moet ik nog steeds 800x600, low detail draaien, vanwege mijn GF2MX32Mb :'(

Maar nu heb ik een GF4MX128MB en ondanks dat de GPU weinig beter is, maar wel veel meer mem (ook al is het SDR), kan ik nu easy-peasy 1024x768 @ medium detail draaien....

Best suf, dat grafisch geheugen zo belangrijk is.. :)

Doet me bijna denken aan vroeger toen je nog kon uitrekenen bij welke resolutie en met welke hoeveelheid kleuren hoeveel geheugen erop moest zitten. Wat was het? 4MB voor 1024x768@16bits?
En nu is het 128Mb voor 1024x768@medium detail :+

[Voor 15% gewijzigd door anandus op 22-02-2003 10:32]

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 12:40

Booth

¯¯¯¯¯¯

anandus schreef op 22 February 2003 @ 10:30:
[...]
Ja, inderdaad.
Generals is zóóó afhankelijk van je grafische kaart. En vooral de hoeveelheid geheugen erop.
Had ik mijn P4 3Ghz, 768Mb RAM.. moet ik nog steeds 800x600, low detail draaien, vanwege mijn GF2MX32Mb :'(

Maar nu heb ik een GF4MX128MB en ondanks dat de GPU weinig beter is, maar wel veel meer mem (ook al is het SDR), kan ik nu easy-peasy 1024x768 @ medium detail draaien....

Best suf, dat grafisch geheugen zo belangrijk is.. :)

Doet me bijna denken aan vroeger toen je nog kon uitrekenen bij welke resolutie en met welke hoeveelheid kleuren hoeveel geheugen erop moest zitten. Wat was het? 4MB voor 1024x768@16bits?
En nu is het 128Mb voor 1024x768@medium detail :+
3Ghz? :o
Gotta get me one of those :7

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hier zou je een nuke neer moeten gooien en daarna een screenshot maken :7

Dividend for Starters

• WJP
  • Laatst online: 17-03 19:51

WJP

Shibby

Weet iemand ook hoe ik de maximale hoogte in kan stellen?
ik was het ergens tegengekomen maar ik kan het niet meer vinden.

En als je dat aanpast heeft dat ook invloed op multiplayer games?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• anandus
  • Niet online
WJP schreef op 22 February 2003 @ 11:45:
Weet iemand ook hoe ik de maximale hoogte in kan stellen?
ik was het ergens tegengekomen maar ik kan het niet meer vinden.

En als je dat aanpast heeft dat ook invloed op multiplayer games?
Invloed op MP-games: Ja, tenzij je allebei dezelfde hoogte hebt.

Hoe te werk te gaan?
Open met een bigviewer ini.big
Zoek daar gamedata.ini
Pak deze uit naar \data\ini (map ini aanmaken)
Verander Maxcameraheight.

En klaar. (Zo goed gezegd? Zit op mijn werk en kan het even niet controleren)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gister uitgespeeld, op normal, maar die laatste missie is wel een eitje zeg...

ik ben 2 untis verloren in dat level!

meer ga ik neit vertellen, want dat zou spoilers zijn.

enige dat ik echt jammer aan einde vind is dat het dan weer zo overduidelijk moet zijn dat de amerikanen het weer flikken.....

• Niet online
Ik heb zojuist alle ports van generals geforward naar mijn computer, maar er gebeurd dus nog steeds preciez het zelfde "unable to connect to other player(s)"...
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee