[C&C] Generals - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.040 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
ik speel het ook sinds vandaag en vind het wel een leuk spel alleen vind het beetje jammer dat:
- de gamespeed nogal laag ligt
- de units erg traag reageren op je move commando.
- Als units achter gebouwen staan je ze niet kan attacken.

Er is rotation beschikbaar, maar hoe?

ah en ik heb beide topics doorzocht met ctrl+f en "rotation" maar niks gevonden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rody op 16-02-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

waarom ontploft nou alles bij mij als ik wil spelen!?

ik doe skirmish, en na 20 seconden ontploft alles dat ik heb.

kan ook geen campaign spelen, alleen missie 1 van usa, en bij de GLA ontploft ook alles...

iemand al een oplossing?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:13
TepelStreeltje schreef op 16 February 2003 @ 17:33:
waarom ontploft nou alles bij mij als ik wil spelen!?

ik doe skirmish, en na 20 seconden ontploft alles dat ik heb.

kan ook geen campaign spelen, alleen missie 1 van usa, en bij de GLA ontploft ook alles...

iemand al een oplossing?
Ja, dit is al veel vaker langs geweest in SPV, je zal met de volgende links wel wat kunnen:
[rml][ C & C Generals] Basis Ontploft in het begin van skirmish[/rml]
[rml][ C&C-generals] Netwerk | 20sec. alle gebouwen plat?[/rml]
C&C Generals instant Surrender

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:08
rotation: middelste muisknop klikken om aan/uit te zetten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10808

Rody schreef op 16 February 2003 @ 17:32:

ah en ik heb beide topics doorzocht met ctrl+f en "rotation" maar niks gevonden :)
Hint : Blz. 19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

Rody schreef op 16 februari 2003 @ 17:32:
ik speel het ook sinds vandaag en vind het wel een leuk spel alleen vind het beetje jammer dat:
- de gamespeed nogal laag ligt
- de units erg traag reageren op je move commando.
- Als units achter gebouwen staan je ze niet kan attacken.

- gamespeed kan worden aangepast maar de enige manier is als je een skirmish game start.
- dat units traag reageren heb ik niet veel van gemerkt, wel dat ze weinig doen als je geen aanval commando geeft of guard.
- niet attacken achter gebouwen is waarschijnlijk een 'feature' van generals, weleens waar niet echt consequent met de c&c serie maar het is wel realistischer.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Rotation van units is met je middelste muisknop ingedrukt de muis bewegen. Rotation van gebouwen voor het plaatsen, is de linkermuisknop ingedrukt houden en de muis draaien :)

Rotation van je goede humeur is 3 brutal AI's in 1 team zetten en het vervolgens tegen ze opnemen in skirmish :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71746

iemand een tip om die vervelende scud storms in USA, level 5 af te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:04
Anoniem: 71746 schreef op 16 februari 2003 @ 18:23:
snel een paar van die luchtaanvallen maken. k had m vernietigd 10 seconden voordat ie klaar was om te vuren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Anoniem: 71746 schreef op 16 februari 2003 @ 18:23:
Zorgen dat je er 3 van die A-10's op af kan sturen, heb je er geen last meer van... Timer van die scud storm is hoger (of gelijk aan?) de 4 minuten van die air attack, dus opnieuw opbouwen heeft dan ook geen zin meer voor ze

[ Voor 22% gewijzigd door DocB op 16-02-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Southern Sun schreef op 16 februari 2003 @ 18:25:
[...]

snel een paar van die luchtaanvallen maken. k had m vernietigd 10 seconden voordat ie klaar was om te vuren 8)7
Dat was precies mijn plan :P. Alleen ben ik daarna maar meteen doorgegaan met al het luchafweergeschut zodat mijn helikopters daar hun pakketjes voor geld konden halen.

Vond ik wel lief, een vijand die je lekker pakketjes laat shoppen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 19:17
Southern Sun schreef op 16 februari 2003 @ 18:25:
[...]

Ik precies 1 sec ik zat echt van oooh god plzzz laat die vliegtuigen op tijd zijn en precies 1 sec voordat ie af was werd ie gemold :*)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4283

Rody schreef op 16 februari 2003 @ 17:32:
4 en 6 op het numeric keypad werken makkelijker dan met de scroll wheel, want dan minimaliseert Generals bij mij...
En met 2 en 8 kan je in/uit zoomen, met 5 kan je de view tenslotte weer resetten.

Maar dit staat ook gewoon in de handleiding, als je die hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:30

Pubbert

random gestoord

Ok weet niet of het bekend is maar na via Lan 1 of 2 uur 3 bezig te zijn hangt mn pc gewoon. En ik heb al andere driver geprobeerd. Het is de enige game op mijn pc die hangt (en ik doe er erg veel, en erg vaak.) Cooling is helemaal goed. En de voeding etc. ook. Nix overclocked.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu in level 6 USA. Hoe voorkom ik die nuclear attack? Waar staat de lanceerplaats zodat ik die kan attacken? Of is er een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dond3r schreef op 16 februari 2003 @ 20:49:
Ok weet niet of het bekend is maar na via Lan 1 of 2 uur 3 bezig te zijn hangt mn pc gewoon. En ik heb al andere driver geprobeerd. Het is de enige game op mijn pc die hangt (en ik doe er erg veel, en erg vaak.) Cooling is helemaal goed. En de voeding etc. ook. Nix overclocked.
Hmm ja dat probleem heb ik ook, erg vreemd, soms een kwartiertje na het beginnen dan hangt ie ineens, en soms gaat het 3 uur goed :?

En de enige overeenkomst die'k zie tussen jouw en mijn systeem is dat er een Athlon XP in zit meer niet, en WinXP NL maar die 2 zullen het probleem niet veroorzaken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 71746 schreef op 16 februari 2003 @ 21:17:
nu in level 6 USA. Hoe voorkom ik die nuclear attack? Waar staat de lanceerplaats zodat ik die kan attacken? Of is er een andere mogelijkheid?
Onderin het level staan een zooitje gebouwen van de chinezen. Ik heb er zelf 1 lading fuel bombs neergegooid + 1 lading vliegtuig bommen (tot level 3 geupgrade). Zodoende ben je meteen van die lui af. Even saven voordat je die bommen erop gooit, mocht je het verkeerde gebouwtje hebben dan load je gewoon weer.
Dond3r schreef op 16 februari 2003 @ 20:49:
Spel opnieuw installeren. Klinkt vreemd maar het is serieus de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51
Online probs hier:

Bijna iedereen waarmee ik wil spelen zit achter een NAT, daardoor krijgen we geen verbinding omdat het spel alleen maar je interne IP ziet (v/d PC waarop je speelt).

Nu moet het mogelijk zijn om over een VPN te spelen,
weet iemand hoe je dat dan moet instellen in combinatie met kabelinternet en in Generals?
:?

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71498

FlowDesign schreef op 16 February 2003 @ 21:49:
Online probs hier:

Bijna iedereen waarmee ik wil spelen zit achter een NAT, daardoor krijgen we geen verbinding omdat het spel alleen maar je interne IP ziet (v/d PC waarop je speelt).

Nu moet het mogelijk zijn om over een VPN te spelen,
weet iemand hoe je dat dan moet instellen in combinatie met kabelinternet en in Generals?
:?
irc.tweakers.net #generals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

uhm misschien had je deze link al voorbij zien komen maar het is 1 van de VPN oplossingen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:01

Flexx

This side up

Ik mis de coole filmpjes die je in de andere C&C games kreeg nadat je een missie gehaald had. Daarvoor speelde ik het spel, om dat coole filmpje te zien. Maar nu is het alleen de aarde met een paar rode stipjes erop, niks geen vette acties.

Dat is naar mijn mening een minpunt, verder is het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Waarom moet je op 800*600 spelen bij mulitplayer of heb alleen ik dat?

De filmpjes mis ik inderdaad ook Flexx, dat gaf je altijd maar iets om door te spelen. Ook zijn de campaigns jammer genoeg nogal kort. Verder is het wel een leuk spel. Moeten echter nog wel een paar dingen gepatched worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 16:06
Flexx schreef op 16 February 2003 @ 22:30:
Ik mis de coole filmpjes die je in de andere C&C games kreeg nadat je een missie gehaald had. Daarvoor speelde ik het spel, om dat coole filmpje te zien. Maar nu is het alleen de aarde met een paar rode stipjes erop, niks geen vette acties.

Dat is naar mijn mening een minpunt, verder is het wel leuk.
IDD daar haddenze wel wat aan mogen doen. Alle filmpjes zijn gewoon constant hetzelfde alleen het geluid is anders. Vind het in dat opzicht wel een zeer zwak spel. Maar de multiplayer/skirmish is heerlijk :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
ja ik heb geen handleiding omdat ik het nog niet origineel heb en eerst wil testen (doe ik altijd :) )
Is het niks dan delete ik hem, is het wel wat dan koop ik hem.

Is het online systeem (wat ik dus niet heb kunnen testen) wat?
Of zijn er momenteel nog veel problemen met gateways, servers, stabiliteit whatever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

wc3 style filmpjes had ik ook wel kunnen waarderen :'( maar niet dus...

verder, alle vragen die hier gesteld worden zijn allang beantwoord, trieste zaak dat mensen het draadje niet ff doorlezen... |:(

* KeeZ heb gelukkig nu alle fracties uitgespeelt, niet veel werk... maar goed, nu op voor de LAN / Inet games, die patch die nu uitgekomen is, doet die ook wat aan je inet verbinding ?? dus dat ik nu wel achter NAT kan spelen ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
KeeZ schreef op 17 februari 2003 @ 07:54:

verder, alle vragen die hier gesteld worden zijn allang beantwoord, trieste zaak dat mensen het draadje niet ff doorlezen... |:(

* KeeZ heb gelukkig nu alle fracties uitgespeelt, niet veel werk... maar goed, nu op voor de LAN / Inet games, die patch die nu uitgekomen is, doet die ook wat aan je inet verbinding ?? dus dat ik nu wel achter NAT kan spelen ??
Foei, die mensen die de change log's niet lezen ;)

linkje

Command & Conquer™ Generals Auto Patch
1.2 - 2/15/03
* Fixed a system-specific login problem
* Fixed some connection problems in larger games (3v3+)
* Fixed NAT issues with multiple players behind the same NAT

1.1 - 2/14/03
* Improved the online chat lobby lag
* Fixed the ping indicator in the chat lobby
* Added some more lobbies to spread out the load
* Fixed the accuracy of the games info displayed in the chat lobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:44
Ik speel al geen Generals meer. De AI is zo dom als het op superweapons aankomt. Net zolang opnieuw bouwen totdat ie geen geld meer heeft en ondertussen bouwt ie geen units. Nou wat een leuk spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mm ik weet niet welke moeilijkheidsgraad je dan speelt maar ik vind de hard enemy toch best moeilijk. Had gister skirmish gedaan tegen 2 hard players. Bestook ik de eerste met 3 nukes (wist nog niet waar de ander zat) vervolgens vlieg ik ff binnen met me migs en maak die enemie af.

Nog geen 5 minuten later komt de ander even zeggen dat ie ook in het spel zit met een stuk of 20 overlord tanks, een hoopje van die voertuigen met ventjes ern |(weet niet hoe die heten) en ja toen was ik dood :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Sundead schreef op 17 February 2003 @ 08:43:
[...]

Foei, die mensen die de change log's niet lezen ;)

linkje

Command & Conquer™ Generals Auto Patch
1.2 - 2/15/03
* Fixed a system-specific login problem
* Fixed some connection problems in larger games (3v3+)
* Fixed NAT issues with multiple players behind the same NAT

1.1 - 2/14/03
* Improved the online chat lobby lag
* Fixed the ping indicator in the chat lobby
* Added some more lobbies to spread out the load
* Fixed the accuracy of the games info displayed in the chat lobby
thx buddy ;) en stupid me |:(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70030

hehe die 1.1 patch is wel een uitkomst voor in de lobby ja :)

maar ik heb nog geen prblemen met online spelen gevonden
alles doet ut prima. en zekers met mn nieuwe vid kaart radeon9700 draait ie helemaal kwel :9~ _/-\o_ :9~ :P

kheb alleen tot nu toe nog geen online matches kunnen winnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 19:51
KeeZ schreef op 17 February 2003 @ 07:54:

Een oplossing voor achter een NAT spelen is over een VPN, zie paar posts hoger.

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

knightofn1 schreef op 16 February 2003 @ 21:56:
uhm misschien had je deze link al voorbij zien komen maar het is 1 van de VPN oplossingen.
Dit is alleen voor client.
Hier staat niks over hoe je een host server maken.

Ik ben hier nou mee bezig maar krijg een foutmelding 800.

Dus mochten jullie nog een linkje hebben naar een gelijke website zoals hierboven genoemd, maar dan voor een host op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

over VPN... dat moet ik nog maar even bekijken dan :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 18:57
Ik zit met een zeer fijn probleempje.

Ik draai dus dual display. Met elke andere game dan Generals heb ik geen problemen met de muis. Maar bij generals kan ik met de muis naar mijn 2e scherm scrollen en daardoor kan ik dus ingame niet naar rechts scrollen |:(

Hoe los ik dit op? Of kan ik dual display vergeten voor de komende tijd?

Ik merk het nu pas want ik zat van vrijdag tot zondag op een lan met maar 1 monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

In ra 2 kon je bijv. een vliegtuig volgen door op "F" te drukken, dan ging het beeld automatisch mee met je vliegtuig en kon je goed zien wat ie deed.

Kan dit nog in Generals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Semetrix schreef op 17 February 2003 @ 13:13:
Ik zit met een zeer fijn probleempje.

Ik draai dus dual display. Met elke andere game dan Generals heb ik geen problemen met de muis. Maar bij generals kan ik met de muis naar mijn 2e scherm scrollen en daardoor kan ik dus ingame niet naar rechts scrollen |:(

Hoe los ik dit op? Of kan ik dual display vergeten voor de komende tijd?

Ik merk het nu pas want ik zat van vrijdag tot zondag op een lan met maar 1 monitor.
Met de pijltjes toetsen scrollen ;). Een andere manier zou ik niet weten.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 22:35
Dionysos schreef op 17 februari 2003 @ 13:15:
In ra 2 kon je bijv. een vliegtuig volgen door op "F" te drukken, dan ging het beeld automatisch mee met je vliegtuig en kon je goed zien wat ie deed.

Kan dit nog in Generals?
Nee, dat kan niet meer in Generals. Iig niet meer met F, misschien met een andere toets maar dat denk ik niet.
Ik heb het geprobeerd met F en dat werkte niet. Toch wel jammer, was soms wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wmm schreef op 17 februari 2003 @ 14:25:
[...]

Nee, dat kan niet meer in Generals. Iig niet meer met F, misschien met een andere toets maar dat denk ik niet.
Ik heb het geprobeerd met F en dat werkte niet. Toch wel jammer, was soms wel makkelijk.
niet alleen makkelijk, ook erg leuk... zou ook wat extra's kunnen geven in de 3D wereld die generals heet....

voor die oplossing met dual display.... was het niet zo dat als je rechtermuisknop inhield je ook naar rechts kon scrollen ????

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 22:18

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Heb net voor t eerst een quickmatch gewonnen, heel relaxed spelletje :)
Ja kan zo lekker irritant zijn met die hackster (naam weet ik ff niet) lekker zn gebouwen capturen en verkopen >:) vooral leuk bij expansions :p
En 2 nukes op zn hoofd gegooid en een lvl2 artillery recht op t dak van zn overlords waarna mijne kwamen binnenrollen en ze van kant maakte :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 20:03

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Dionysos schreef op 17 February 2003 @ 13:15:

Kan dit nog in Generals?
Ik mis ook de shortcuts:

f, d, x waar zijn ze heen? Gelukking werkt CTRL - 0t/m9 wel nog voor groep-selecties.

Gisteren laatste missie van China gespeeld, stotteren2 :? Echt enorm belabberde framerate. Of dat nou door alle explosies en units kwam? Moet toch niet kunnen met mijn systeem.

[ Voor 21% gewijzigd door handige_harrie op 17-02-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Glorificationer schreef op 17 February 2003 @ 14:42:
...
Ja kan zo lekker irritant zijn met die hackster (naam weet ik ff niet) lekker zn gebouwen capturen en verkopen >:) vooral leuk bij expansions :p
Black lotus, toch :)
handige_harrie schreef op 17 februari 2003 @ 15:00:
[...]

Ik mis ook de shortcuts:

f, d, x waar zijn ze heen? Gelukking werkt CTRL - 0t/m9 wel nog voor groep-selecties.

Gisteren laatste missie van China gespeeld, stotteren2 :? Echt enorm belabberde framerate. Of dat nou door alle explosies en units kwam? Moet toch niet kunnen met mijn systeem.
Ook H werkt nog en ctrl + F1-F12 werkt nog voor gebieden...is wel makkelijk als je power weer eens uitvalt en je hebt geen radar meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75853

HEY! Heb zaterdag C&C Generals gekocht. Je raadt het al: werkt dus niet. Na introductiefilmpje looptie vast bij het opbouwen van het menu. Iemand een idee of tip hoe op te lossen?
Heb een AMD 1800+, 512Mb intern, ATI Radeon 8500 (met laatste Catalyst drivers!), netjes directx geinstalleerd.

WIE O WIE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Anoniem: 75853 schreef op 17 February 2003 @ 15:20:
HEY! Heb zaterdag C&C Generals gekocht. Je raadt het al: werkt dus niet. Na introductiefilmpje looptie vast bij het opbouwen van het menu. Iemand een idee of tip hoe op te lossen?
Heb een AMD 1800+, 512Mb intern, ATI Radeon 8500 (met laatste Catalyst drivers!), netjes directx geinstalleerd.

WIE O WIE?
Ik heb hetzelfde systeem en hij doet het hier wel gewoon.

Misschien directx 9.0 proberen?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 09:28
damn, ik heb echt moeite met die laatste missie van China man :D
Nooit geweten dat de pc zo hard terug kan slaan :P

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72383

Jongens!!! klein stukje strategie voor multiplayer(USA tegen USA).

Bouwen:
-1 extra buldozer
-1 barrack
-2 supply centers
-1 power supply(incl. update)
-1 extra chinook
-8 rocketlaunchers

actie:
ga met die rocketgekken in die chinook.
ga meteen naar de tegenstander(luchtafweer negeren).
laat de rocketgekken uit bij hun chinooks.
Schiet alle chinooks uit de lucht.
Als je nog rocketgekken over hebt ook de buldozers vernietigen.
negeer alle afweer!
Werkt echt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 15-05 23:01

Wiebbe

<none />

tegen noobs misschien :P
maar tegen mij dus niet..

teneerste zie ik wat jij van plan bent, door mijn scout drone, dus ik kan allemaal Rangers maken met flashbangs, en je daarna pakken met tanks..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477

Glorificationer schreef op 17 February 2003 @ 14:42:
Ja kan zo lekker irritant zijn met die hackster (naam weet ik ff niet)
Black Lotus, en ze heerst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 20:31

PoweRoy

funky!

Anoniem: 43477 schreef op 17 February 2003 @ 17:25:
[...]

Black Lotus, en ze heerst :+
die 'gewone' hackers ook :D
ff internet leegzuigen ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edsger
  • Laatst online: 23-12-2024
weet iemand wat de aanpak voor de china missie is waarbij je om de haverklap een scud attack op je dak krijgt? Ik doe iets fout (of iets niet) waardoor ik na een tijdje helemaal overrunned wordt (difficulty: hard mode).
Wat doe ik?
- in het begin maak ik de lopende aanval af
- ik marcheer naar rechts, knal de basis kapot.
- ik bouw een reactor, een supply center, en een command center
- daarna nog eens barracks en een war factory, later nog wat gebouwen.
- geld raakt op
- ik marcheer naar het noorden waar ik een oil derrick (of hoe heten die dingen hier) inneem
- daar probeer ik dat ding te verdedigen en een leger op te bouwen...

dat standhouden met voornamelijk overlord tanks lukt tien minuten, maar ik krigj geen echt leger gebouwd. Vervolgens wordt ik compleet onder de voet gelopen en ook die scud attacks zijn behoorlijk irritant.
Op die scud attacks heb ik wel wat gevonden. In mijn basis staan de gebouwen vrij ver uit elkaar en nu wordt telkens mijn tanks getarget. Die zet ik nu elke keer weg... maar dan nog. Nu wordt ik nog steeds onder de voet gelopen.

All your quantifications are belong to me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:46

ErA

Zullen we nog een soort van map build "contest" topicje opengooien, ik zou wel graag wat remakes zien van Red alert 2 en tiberian sun maps zien. Of andere mooie creaties. Want ik ben nou al weer uitgekeken op die paar multiplayer maps die Generals heeft. Ik ga zometeen hard aan de slag en hoop vanavond een 1e map af te hebben. Als het me lukt post ik da kreng wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Edsger, ik heb dat iig opgelost door goed uit elkaar te bouwen. Het geld probleem heb ik opgelost door gewoon veel hackers te bouwen en die links onder in de map neer te zetten (uit het zicht/veld van die scud storms). Ik heb die oil derrick gewoon met rust gelaten omdat ik die niet goed verdedigd kreeg.
Ondertussen goed blijven verdedigen en met je hackergeld overlords blijven kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

IceStorm schreef op 17 februari 2003 @ 18:10:
Edsger, ik heb dat iig opgelost door goed uit elkaar te bouwen. Het geld probleem heb ik opgelost door gewoon veel hackers te bouwen en die links onder in de map neer te zetten (uit het zicht/veld van die scud storms). Ik heb die oil derrick gewoon met rust gelaten omdat ik die niet goed verdedigd kreeg.
Ondertussen goed blijven verdedigen en met je hackergeld overlords blijven kopen ;).
Great minds think alike _/-\o_

Exact 't zelfde, ik had 35 hackers :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

PromWarMachine schreef op 17 februari 2003 @ 18:43:
Great minds think alike _/-\o_
Exact 't zelfde, ik had 35 hackers :X

Hehe, ik had er 25 dacht ik. Maar dan komt het geld echt hard binnen als ze allemaal veteran zijn ;).
Was overigens wel de enige missie die ik 'vaak' heb moeten proberen om de juiste tactiek te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

ErAdiCToR schreef op 17 February 2003 @ 17:55:
Zullen we nog een soort van map build "contest" topicje opengooien, ik zou wel graag wat remakes zien van Red alert 2 en tiberian sun maps zien. Of andere mooie creaties. Want ik ben nou al weer uitgekeken op die paar multiplayer maps die Generals heeft. Ik ga zometeen hard aan de slag en hoop vanavond een 1e map af te hebben. Als het me lukt post ik da kreng wel even.
Is die map-editor al te downloaden?

Ik vind de stemmetjes trouwens ook leuk: "We are pretty busy here!", "It's getting hot in here!", "For the Chinese Empire!".

Of dan die Overlord: "In a minute!" Tering, moest echt lachen toen ik dat horen, dat ding duurt idd gemiddeld wel een minuut over zijn bestemming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735 schreef op 17 February 2003 @ 19:23:
[...]
Is die map-editor al te downloaden?

Ik vind de stemmetjes trouwens ook leuk: "We are pretty busy here!", "It's getting hot in here!", "For the Chinese Empire!".

Of dan die Overlord: "In a minute!" Tering, moest echt lachen toen ik dat horen, dat ding duurt idd gemiddeld wel een minuut over zijn bestemming.
Map Editor zit er al bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik vind dat "BOMBARDEMENT" (bij strategy center USA) zo onwijs cool klinken. Dat kunnen de andere spelers in MP game ook horen...wel cool.

En die GLA workers: "I need new shoes" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet bij de gedownloade versie... Ik wil het wel kopen, maar de GF4 kreeg toch nog ff voorrang en ADSL duurt hier ook nog een maandje of twee (voor multiplayer).

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 17735 op 17-02-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 17735 schreef op 17 February 2003 @ 19:36:
[...]
Niet bij de gedownloade versie... Ik wil het wel kopen, maar de GF4 kreeg toch nog ff voorrang en ADSL duurt hier ook nog een maandje of twee (voor multiplayer).
WorldBuilder.exe... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

i'm hungry! auw auw ill work hahah echt cool man

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Whoa we got AK47's! >:) Ik heb gisteravond samen met 1 Brutal AI laatste potje gedaan tegen 4x brutal AI. Wat me opviel is dat mijn ally AI zo snel mogelijk groepjes van 2 a 3 tanks richting enemies stuurt, totaal geen goede defences bouwt, en ook zijn voorraad units niet goed op pijl houdt. Ook het maken van infinite resources (hackers, black market, supply platform etc.) doet de ally AI niet.

Resultaat was dat ik dus als een gek tanks ging bouwen met 12 supply platforms en de basis van mijn AI ally ging verdedigen :P

Uiteindelijk had ik nog 4 vliegvelden gebouwd waarvan 3 vol met aurora's (welke je bij een aanval gelijk kunt afschrijven... :/) en 1 met 4 raptors. Na elk bombardement kon ik weer 4 aurora's per vliegveld gaan bouwen :D Die dingen zijn zo kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37576

Is het toevallig officieel dat ze nog wel aan het spel werken? Want als ze het zo laten ga ik toch ff stevig flippen, want ut is zo echt zwaar bocht, heb ik totaal 16 potjes kunnen spelen (waarvan 8 gewonnen :))..... En dat voor 50 euro vind ik toch wat weinig :|, gaat echt zwaar bout nu met quik match noch custem game kom ik een goede game binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 15:46

ErA

Anoniem: 37576 schreef op 17 February 2003 @ 19:57:
Is het toevallig officieel dat ze nog wel aan het spel werken? Want als ze het zo laten ga ik toch ff stevig flippen, want ut is zo echt zwaar bocht, heb ik totaal 16 potjes kunnen spelen (waarvan 8 gewonnen :))..... En dat voor 50 euro vind ik toch wat weinig :|, gaat echt zwaar bout nu met quik match noch custem game kom ik een goede game binnen.
Als je naar online game gaat, zul je zien dat je af en toe een nieuwe patch moet downloden. Dit zal nog wel vaker gebeuren omdat alles wat ons niet bevalt er in komt. Verder zullen de maps etc strax ook wel overlopen in aantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Laatst online: 18-04 12:51
Anoniem: 75853 schreef op 17 February 2003 @ 15:20:

WIE O WIE?
Misschien moet je generals opnieuw installeerd. Of heb je misschien je proc overgeclock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan ik die humvee's uitrusten met raketten? Ik heb die raketten wel gebuild maar hoe krijg ik die op een humvee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 12:31

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 71746 schreef op 17 februari 2003 @ 20:17:
hoe kan ik die humvee's uitrusten met raketten? Ik heb die raketten wel gebuild maar hoe krijg ik die op een humvee?
Gebeurd automatisch ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 16:25

aapelite

Do the kirby!

ErAdiCToR schreef op 17 February 2003 @ 17:55:
leuk idee, ik ga van het weekend werken aan 2 maps van tiberian sun.

Voor de kenners:
Dragons lair achtige map
Gray`s

Beiden die hard l vs r maps waren leuker dan alle officiele maps :D en heb ze dan ook jaren bespeeld. wel kijken hoe ik het wat aanpas zodat het voor iedere team toch gelijke kansen bied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff... Waar kun je WorldBuilder downloaden voor Generals? Is toch niet illegaal of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 15-05 22:18

Glorificationer426

come we hero rush yes?

sjongejonge, kijk es onder C&C Generals snelkoppeling in je startmenu :X

Ik vind dat introfilmpje ook wel grappig "In the modern world, our leaders resolve their issues with words..." words like "missile laucher" "carpet bombing "
:D :D

En die GLA workers zijn echt lache :D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 20:31

PoweRoy

funky!

Glorificationer schreef op 17 February 2003 @ 21:19:

Ik vind dat introfilmpje ook wel grappig "In the modern world, our leaders resolve their issues with words..." words like "missilescud laucher" "carpet bombing "
:D :D

En die GLA workers zijn echt lache :D
zie quote B)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 17 februari 2003 @ 21:19:
Niet te zuinig! Waar de fok is m'n IQ heen?! Holy shit, hoe dom... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

er is al een uitbreiding op komst. die wordt verwacht in november van dit jaar. lijkt me zeker wel weer de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edsger
  • Laatst online: 23-12-2024
IceStorm schreef op 17 February 2003 @ 18:46:

[...]

Hehe, ik had er 25 dacht ik. Maar dan komt het geld echt hard binnen als ze allemaal veteran zijn ;).
Was overigens wel de enige missie die ik 'vaak' heb moeten proberen om de juiste tactiek te achterhalen.
Je zegt juiste taktiek. Maar ik heb het idee dat er toch een voor de hand liggendere taktiek moet zijn. Niet dat ik deze lekker ook ga gebruiken :P Brilliant gewoon, maar het leek me logisch om de aanwijzingen op te volgen, er wordt gesuggereerd dat je het stadje in moet rijden om daar de resources te halen, maar zoals ik het deed is het gewoon niet te doen. Heeeeel vaag, want ik zie geen andere mogelijkheid.

All your quantifications are belong to me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:17
Hackers vond ik toch redelijk voor de hand liggend. Had er meteen een stuk of 10 gemaakt en daarmee kom je ook een heel eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038 schreef op 17 februari 2003 @ 21:25:
er is al een uitbreiding op komst. die wordt verwacht in november van dit jaar. lijkt me zeker wel weer de moeite waard
Die uitbreiding is denk ik meer om het spel verder af te maken :/
Want voor mn gevoel is dit spel nog niet 100% af en te vroeg gereleased :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:24
Sinds een paar dagen binnen, gespeeld... Wat mij meteen opvalt is dat vergeleken met de vorige C&C's er een veranderde logica is, of het ligt aan mij. Maar er er is een groot verschil.

Verder is het wel een top spel :P Alleen zijn de menu's zo traag :(

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:01

Flexx

This side up

Simon schreef op 17 February 2003 @ 21:44:
Sinds een paar dagen binnen, gespeeld... Wat mij meteen opvalt is dat vergeleken met de vorige C&C's er een veranderde logica is, of het ligt aan mij. Maar er er is een groot verschil.

Verder is het wel een top spel :P Alleen zijn de menu's zo traag :(
Wat bedoel je met veranderde logica ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet wel zeggen dat de AI de weg naar je basis pakt die het slechtst verdedigd is, en dat heb ik volgens mij nog niet eerder gezien bij C&C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
daar had ik ook al het idee van. Hij valt nu ook van meerdere kanten aan, zover ik mijkan herrineren was dit altijd maar 1 kant tegelijk. en niet 2 zoals laatst gehad had.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Da Monkey schreef op 17 February 2003 @ 10:07:
mm ik weet niet welke moeilijkheidsgraad je dan speelt maar ik vind de hard enemy toch best moeilijk. Had gister skirmish gedaan tegen 2 hard players. Bestook ik de eerste met 3 nukes (wist nog niet waar de ander zat) vervolgens vlieg ik ff binnen met me migs en maak die enemie af.

Nog geen 5 minuten later komt de ander even zeggen dat ie ook in het spel zit met een stuk of 20 overlord tanks, een hoopje van die voertuigen met ventjes ern |(weet niet hoe die heten) en ja toen was ik dood :P
hehe lol
wat ik wel raar vind dat als jij net aan het bouwen bent, dus als je net een paar voertuigen hebt dat de enemy meteen met een leger komt aanzetten :O
Maar dat is dan wel op een moeilijker niveau. Hoe heet die ene tank met zon duits accent ? die zo langzaam is en waar je een propaganda tower, een bunker of machine geweer kan bouwen ? die klinkt echt zo cool! wel een kutding trouwes :/
Wat ik wel jammer vind is dat je minder gebouwen hebt voor de verdediging van je basis. Bij tiberian sun kon je bijvoorbeeld uit 3 torens kiezen. het ergste vind ik nog dat je geen zandzakken, poorten of muren rondom je basis kunt zetten. dat vond ik altijd zo heel tof zon ondoordringbare basis })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Nounou het moet niet veel gekker worden. Nog even en het lijkt er zelfs op dat het 'IQ' van de AI boven de 50 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ik heb net een spelletje samen met 1 hard CPU gespeeld tegen 4 losse Hard CPU's maar daarbij viel me op dat ik echt gewoon weinig hoefde te doen. Alleen is het wel een lekker ally maar niet heus, wordt je basis in puin geschoten, komt hij niet eens even helpen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
lijkt amerika wel :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Laatst online: 12-05 00:08

Ligone

Moeha!

De GLA is echt wel gieren, vorige week op onze lan party...we installeren dit allemaal voor de eerste keer B) en dan de gla: zoals hierboven al gezegd: "i need new shoes" of "i'm hungry"

Maar toen we deze:

"I will disguise like a vehicle"

te horen kregen kwamen toch wel niet meer bij eigenlijk :D :D :D _/-\o_

Verder snap ik niet wat er sommigen "niet 100% af" vinden aan dit spel, Het is gewoon grandioos...De gameplay, de Graphics... Het overzicht vind ik wel iets minder maar wel eerlijker tov de anderen (met kleiner scherm)

Ik heb het gans de week erna aan het spelen geweest, en ben em dan uiteindelijk maar gaan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 15-05 21:42
Volgens mij ben ik china online aan het helpen naar world domination ;). Jeetje zeg, wat lopen er online een hoop n00bs rond, ik heb nu 25 games achter elkaar gewonnnen (staat op 18 vanwege disconnects :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 09:28
rival24 schreef op 18 februari 2003 @ 00:11:
Volgens mij ben ik china online aan het helpen naar world domination ;). Jeetje zeg, wat lopen er online een hoop n00bs rond, ik heb nu 25 games achter elkaar gewonnnen (staat op 18 vanwege disconnects :/)
wat doen de noobs dan fout volgens jou? :D

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 01-05 16:04
(jarig!)
MuSeLive schreef op 17 February 2003 @ 22:37:Het ergste vind ik nog dat je geen zandzakken, poorten of muren rondom je basis kunt zetten. dat vond ik altijd zo heel tof zon ondoordringbare basis })
Heh, dat deed ik dus ook altijd, een gigantische verdediging bouwen met auto-repair wagentjes of whatever er toen ook maar was en mn basis helemaal dichtbouwen op 1 ingang na.. alle enemy tankjes etc. daar dus door proberen te komen.

Daarna voor de lol monitor en geluid uit, uurtje tv kijken en weer trug naar pc om tot de conclusie te komen dat de enemy door zn geld heen was en een lege basis had op wat klein defence spul na :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Laatst online: 22-05-2024
Anoniem: 43477 schreef op 17 February 2003 @ 21:43:
[...]

Die uitbreiding is denk ik meer om het spel verder af te maken :/
Want voor mn gevoel is dit spel nog niet 100% af en te vroeg gereleased :/
En de uitbreiding gaat ook 30 euro kosten.
Waardoor je uiteindelijk een spel heb gekocht voor 80 euro.
En de uitbreiding laat ook te wensen over, waardoor je (zoals nu) weer zegt "ik kijk ernaar uit, ze zullen een hoop bugs weghalen".

En de aardbol blijft ronddraaien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 18:12
Weet iemand hoe je maps van internet aan de praat krijgt??? In welke map moet je de map file en de tga file plaatsen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 17735 schreef op 17 February 2003 @ 22:24:
Ik moet wel zeggen dat de AI de weg naar je basis pakt die het slechtst verdedigd is, en dat heb ik volgens mij nog niet eerder gezien bij C&C.
Was ik gisteren ook het slachtoffer van :7 Ik speelde gisteren in skirmish tegen een Hard Army op die 8 player map met die diepe geulen en verhoogde stukken waar je op bouwt (Juist; ik kan ff nie op de naam komen :+ ). Ik rekende ook nog een beetje op een domme AI. Op dat verhoogde stuk waren 2 ingangen, dus die gang naar de vijand sluit ik volledig af, komt die eikel van de andere kant aanzetten :D Uiteindelijk wel gewonnen, maar hij had m'n war factory in het begin wel aan flarden geholpen...

Ben ook al wat wezen mappen - One Way To Attack wil ik weer gaan maken, mapje wat ik ooit heb gemaakt voor Red Alert 1. Circuleerde hier en daar wel in MP Games :)

[ Voor 17% gewijzigd door SanderTje! op 18-02-2003 10:04 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 12:35

Largo

Donderdraak

toch gek dat disconnecten werkt.
Bij RA2 hadden ze die cheat eruit gehaald, en nu werkt het weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 15-05 21:42
jdiezrequejo schreef op 18 February 2003 @ 00:39:
[...]

wat doen de noobs dan fout volgens jou? :D
Meestal van die mensen die denken dat ze mij moeten rushen :D, van die USA wagentjes met rocket dudes erin, of van die gla jeepjes. Maarja... dat is meestal zo aan gort geschoten, en dan kom ik met mijn army. Eigenlijk vind ik het dan wel leuk als m'n ally dropt, dan kan ik ze allebei pakken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Als je trouwens een leger met rocketventjes zet tegen een leger met tanks dan wordt het een grote loss voor de persoon met de tanks :D. Die rocketventjes zijn flink sterk.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Niet als je er overheen rijd met een tank }>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mr_UnAnimouS schreef op 18 februari 2003 @ 11:20:
Als je trouwens een leger met rocketventjes zet tegen een leger met tanks dan wordt het een grote loss voor de persoon met de tanks :D. Die rocketventjes zijn flink sterk.
Vlammenwerper - Gatling Tank - Toxintank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Timocos schreef op 18 February 2003 @ 11:24:
[...]

Vlammenwerper - Gatling Tank - Toxintank :P
Ok die uitgezonderd :P ;). Ik had erbij moeten zetten dat ik de normale tanks bedoelde 8)7

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Mr_UnAnimouS schreef op 18 februari 2003 @ 11:20:
Kvind het zelf altijd wel handig om ook wat van die snipers in jeepjes te zetten, hoef je je echt geen zorgen meer te maken over rocketventjes... (en als die ook in jeepjes zitten zijn die zo dood met wat tankjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

DocB schreef op 18 February 2003 @ 11:28:
[...]

Kvind het zelf altijd wel handig om ook wat van die snipers in jeepjes te zetten, hoef je je echt geen zorgen meer te maken over rocketventjes... (en als die ook in jeepjes zitten zijn die zo dood met wat tankjes...
Wat ik wel een cool level vond, om de snipers voor te gebruiken, was het level met die dam (het eerste deel dan). Je zet 2 snipers in het gebouw dat het dichtst bij de brug staat. Als ze met een leger ventjes aan komen lopen is het: "Bye Bye leger" :P.
Meestal had ik er ook nog 4 rocketventjes in voor de tanks en er is gelijk geen doorkomen meer aan voor de tegenstander :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mr_UnAnimouS schreef op 18 februari 2003 @ 11:26:
[...]

Ok die uitgezonderd :P ;). Ik had erbij moeten zetten dat ik de normale tanks bedoelde 8)7
Maar met de USA kan je gewoon Paladins maken en dan die drones erbij die schieten en als de rocketmannetjes schieten, schiet je gewoon de rakketten uit de lucht met je laser terwijl de drones de rocketmannetjes afmaken :) En anders meteen maar Tomahawk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe. >:) Of je dropt ff wat anthrax met je Nucleair Cannon, is ook best wel dodelijk voor die raketeikels. Pff, het is al meer dan eens gebeurd dat ik m'n hele tankeenheid kapot rijdt op die raketfuckers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik vind die "Atoombon schiet machien apperaat" (Weet z`n naam niet :P) wel gaaf *Boem* zoef Klabam :P

Inferno Cannon tegen mannetje is ook wel leut :P

[ Voor 25% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-02-2003 11:44 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.